Yes. Mijn Flyer kon niet op Nederlands en pakte geen SD-cards. Zou die dus sowieso vandaag gaan omruilen bij Hi. Wat trouwens zo gebeurd was, kreeg een nieuwe doos mee, erg netjes. Meteen opengemaakt, "even" laten booten, stond uiteraard ook (helaas) weer Honeycomb op maar deze pakte de SD-card gewoon wel, plus NL.
Gisternacht en vanmorgen dus lopen rommelen met die HC - GB downgrade. Wat een gedoe is dat soms toch met USB drivers en ADB en zo

Ergste was echter nog wel de juiste RUU file te downloaden. Dat was nogal een geduldskwestie. Zeker nadat ik eerst de verkeerde had gepakt en toen alsnog een andere moest hebben.
Oh well. Vanmorgen stond dus wel Gingerbread er op. Met de werkende hardware toetsen onderaan het scherm. Uiteraard wel nog steeds een gelockte bootloader. Verder was ik nog niet gekomen, had misschien beter met dié tablet door kunnen gaan om de bootloader te unlocken, nu alweer spijt van
Na het downgraden naar GB werd de HBoot trouwens 0007 en deze werd ook niet door Revolutionary ondersteund. Nu maar weer even verder rommelen...