Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.html

199 voor de 32 gb 3G versie. Niet veel (pricewatch zegt 415). Wel een prepaypakket dus mogelijk simlocked? Als je 'm als wifi wilt gebruiken sowieso geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
wtf? Hoe kan dat ineens, zo goedkoop? Ik zie geen addertje onder het gras..

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
de Flyer is EOL... Laatst was hij ook al bij iBood voor ongeveer deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:21:
de Flyer is EOL... Laatst was hij ook al bij iBood voor ongeveer deze prijs.
Daar betaalde ik 225 euro inclusief verzending. Inmiddels geupdated naar HC 3.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
rtunru schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:28:
Daar betaalde ik 225 euro inclusief verzending. Inmiddels geupdated naar HC 3.2.1.
Wat natuurlijk wel de 16GB versie was :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
  • Nu online
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:29:
[...]

Wat natuurlijk wel de 16GB versie was :P
Yep, ook zonder 3G en simlock van KPN >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
rtunru schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:31:
[...]

Yep, ook zonder 3G en simlock van KPN >:)
"3g met simlock van kpn" is op zich alleen positief, je kan hem op kpn 3g gebruiken maar het hoeft niet. Tenzij ze de Wifi uitzetten, maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
  • Nu online
Jasper Janssen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:32:
[...]

"3g met simlock van kpn" is op zich alleen positief, je kan hem op kpn 3g gebruiken maar het hoeft niet. Tenzij ze de Wifi uitzetten, maar dat lijkt me sterk.
Het was prepaid, meen ik??
Het is inderdaad de moeite waard om te kopen. Dan zit Nederlands tenminste bij.
Die van iBood heeft geen Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:23
waar staat ergens dat er een simlock van kpn opzit?

Edit: wordt via twitter aangegeven dat er idd een simlock opzit. Effe kijken of die lock er af te krijgen is

[ Voor 52% gewijzigd door rambocus op 13-04-2012 18:54 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-08 16:57
In de aanbieding staat 2,5euro/mb en dan bij voorwaarden staat 5euro/mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor het bespreken van prijzen en/of winkels. Hiervoor kun je zoals gewoonlijk in Telecomproviders terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezZ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 10:25
rambocus schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:12:
waar staat ergens dat er een simlock van kpn opzit?

Edit: wordt via twitter aangegeven dat er idd een simlock opzit. Effe kijken of die lock er af te krijgen is
Ik heb hem net gehaald bij de Hi en er zit bij mij nu een sim van Vodafone in, werkt prima! Dus geen simlock. Daarnaast kan je hem niet instellen op Nederlands helaas...talen zijn beperkt tot Duits, Engels, Frans, Spaans, Italiaans en Pools...

Maar verder super tevreden mee, het is dus het 32 GB model met 3G voor 199 euro met een 10 euro prepaid kaart, koopje dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
google even op deze applicatie Morelocale2, dan zou je de nederlandse taal kunnen instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:56
Hmm dat is dan jammer. Ik kon die in Mediamarkt wel op Nederlands zetten vanaf Engels

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

iChaos

It's Lupus.

SneezZ schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:51:
[...]

Ik heb hem net gehaald bij de Hi en er zit bij mij nu een sim van Vodafone in, werkt prima! Dus geen simlock. Daarnaast kan je hem niet instellen op Nederlands helaas...talen zijn beperkt tot Duits, Engels, Frans, Spaans, Italiaans en Pools...

Maar verder super tevreden mee, het is dus het 32 GB model met 3G voor 199 euro met een 10 euro prepaid kaart, koopje dus...
Dat zijn zeker nette prijzen! Heb er zelf 235 voor neergeteld, voor een 16GB WiFi. Wel gelijk een 32GB MicroSDHC besteld, en ik heb meer dan genoeg ruimte voor media voor tijdens de vakantie.

Het ding draait geen ICS (komt misschien nog, we zijn er nog altijd mee bezig, maar heb het deze tijden nogal druk), maar ook met de stock ROM is het gewoon een zeer net apparaat, met een lekkere resolutie en geweldig IPS scherm. Oh, en vergeet de unibody behuizing niet, voelt gewoon geweldig degelijk aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezZ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 10:25
rambocus schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:04:
google even op deze applicatie Morelocale2, dan zou je de nederlandse taal kunnen instellen
Top dit werkt perfect, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

In het exemplaar dat ik bij een Hi winkel heb gehaald kan ik wel degelijk voor Nederlands kiezen alhoewel ik Engels prefereer. Er zijn o.a. de keuzen English (Luxembourg), English (Netherlands), Nederlands (Luxembourg) en Nederlands (Nederlands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Weet iemand hier hoe je de verschillende ROM versies waar hier naar gelinkt wordt kunt identificeren?

De 'Asia' versies zullen niet interessant zijn en de O2_DE en TMO_DE kan ik ook nog wel identificeren als telecomspecifieke Duitse versies maar als er alleen HTC_WWE staat dan heb ik het niet meteen door.

Hoe weet je om welke Androidversie het gaat? En talen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Het is inderdaad een goede aanbieding en als ik een aantal maanden terug de Motorola XOOM 32 GB 3G niet had gekocht had ik zeker nu een HTC gekocht.
De XOOM was ook geen slechte aanbieding van de BelCompany 300 Euro met als extra gratis een origineel Motorola bluetooth, -toetsenbord en -muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08
CaptJackSparrow schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:23:
Weet iemand hier hoe je de verschillende ROM versies waar hier naar gelinkt wordt kunt identificeren?

De 'Asia' versies zullen niet interessant zijn en de O2_DE en TMO_DE kan ik ook nog wel identificeren als telecomspecifieke Duitse versies maar als er alleen HTC_WWE staat dan heb ik het niet meteen door.

Hoe weet je om welke Androidversie het gaat? En talen?
wwe is een originele die bij mijn flyer werd geleverd afgelopen juli.
let iig op dat je niet een 16gb versie pakt (16gb staat wel in de naam in het lijstje)
voor de rest kan je de wwe gewoon pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik ben er ondertussen achter dat versie 3.55.405.1 de 3G Honeycomb 3.2.1 zou zijn en 3.55.1114.31 de WiFi versie daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:48
Heb er ook een gehaald bij de hi winkel. Nederlands gewoon kunnen instellen en mn telfortkaartje zonder problemen gebruikt. Geen sim-lock dus. Ik vind t een koopje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Nice, kun je de Flyer dan eigenlijk ook als (grote) telefoon gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door Menesis op 16-04-2012 08:44 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat schijnt met Honeycomb niet standaard meer te werken volgens wat ik gelezen heb. Er zijn dan wel weer custom ROMs die dat weer herstellen. Zoals deze bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:54:
Dat schijnt met Honeycomb niet standaard meer te werken volgens wat ik gelezen heb. Er zijn dan wel weer custom ROMs die dat weer herstellen. Zoals deze bijv.
Dit is inderdaad een erg mooie ROM; ik wacht even of er nog een officiele ICS update van HTC komt, anders ga ik hiermee spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Werkt het pennetje nog wel tof als je een Custom Rom erop zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik ontdek dat met MX Player niet goed hardware mode kan draaien op Flyer 16GB Wifi. Die van Ainol Novo8 speelt alles vloeiend op hardware mode ondanks tragere cpu.
Erg groot verschil eigenlijk. Ik doe nu met LeeDroid v2.2.0 rom, dus Gingerbread.
Die van Honeycomb heeft probleem met onderste balk, bleef ervoor staan tijdens MX Player en dat is niet goed.

Voorlopig doe ik Gingerbread en dat loopt uitstekend.

Maar ik ben wel benieuwd of men op hardware mode kan met h286 media of kan de chipset niet goed? Eén van de players blijkt wel op H/W te switchen maar dan met 1 h264 media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:58

MaDLiVe

.-Observer-.

cheesefrog schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:33:
Werkt het pennetje nog wel tof als je een Custom Rom erop zet?
Dat hangt helaas van de custom ROM af, sommige doen dat beter dan anderen :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb hem ook sinds vandaag. Impressie tot nu toe is goed :)

In het begin lijkt hij redelijk zwaar, maar dat valt na verloop van tijd wel mee. De punt van de stylus zit iets los, dat hoort denk ik zo?

Een vooral interessante functie voor mij is de navigatie. Ik merk dat het de tablet niet lukt om een route op te stellen zonder een netwerkconnectie te hebben.
Ik ben dus op zoek naar navigatiesoftware dat goed werkt zonder een internetconnectie te hebben (dat je de kaarten dus lokaal opslaat). Dus enkel met de GPS-verbinding. Ik kwam http://www.sygic.com/en/android:buy-now tegen; is dat een goede optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 23:01
Sygic is zeer goede software. Ik gebruik het op mijn telefoon en ben zeker van plan het op mijn (toekomstige HI-) HTC Flyer te gaan gebruiken. Is inderdaad volledig offline (in tegenstelling tot google maps), behalve de file functie natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door MoiZie op 16-04-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
http://www.postbus31.com/...vigatie-app-voor-android/

ken het niet maar wie weet is dit wat

nu is mijn engels heel slecht, heeft er iemand of weet iemand een nederlansde uitleg ( stappenplan) te vinden van het rooten van de flyer en het evt. plaatsen van een custom-rom

[ Voor 39% gewijzigd door rambocus op 16-04-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
MoiZie schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:50:
Sygic is zeer goede software. Ik gebruik het op mijn telefoon en ben zeker van plan het op mijn (toekomstige HI-) HTC Flyer te gaan gebruiken. Is inderdaad volledig offline (in tegenstelling tot google maps), behalve de file functie natuurlijk.
Filefunctie is niet van belang.

De HTC Flyer is naar mijn mening het ideale formaat voor navigatie. Ik was eerst van plan een TomTom te kopen, maar een redelijk goedkope is daar al zo 100 euro. Daarnaast heeft die geen onbeperkte updates van kaarten.

Ik zie dat Sygic een trial aanbied van 7 dagen. Ik ga deze week eens kijken of het degelijk is :)
Die kwam ik ook tegen, maar ik lees dat die lang niet zo goed als Sygic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hmmm vanmiddag een Flyer gehaald en die heeft een HBoot 1.11.011. Gaat toch niet betekenen dat je dan doomed bent om te rommelen hè?! Is de voornaamste reden dat ik dat ding gehaald heb :P

Revolutionary werkt niet, elke custom Rom site geeft dit aan als niet compatible zijnde Hboot. Lekker dan :(

[ Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 16-04-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Bolletje92 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:56:
[...]

Filefunctie is niet van belang.

De HTC Flyer is naar mijn mening het ideale formaat voor navigatie. Ik was eerst van plan een TomTom te kopen, maar een redelijk goedkope is daar al zo 100 euro. Daarnaast heeft die geen onbeperkte updates van kaarten.

Ik zie dat Sygic een trial aanbied van 7 dagen. Ik ga deze week eens kijken of het degelijk is :)

[...]

Die kwam ik ook tegen, maar ik lees dat die lang niet zo goed als Sygic is.
Ik heb zowel co-pilot, navigon als Sygic geprobeerd (en google maps), maar Sygic staat toch met kop en schouders bovenaan wat mij betreft, zowel qua functies als qua layout.
Brad Pitt schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:13:
Hmmm vanmiddag een Flyer gehaald en die heeft een HBoot 1.11.011. Gaat toch niet betekenen dat je dan doomed bent om te rommelen hè?! Is de voornaamste reden dat ik dat ding gehaald heb :P

Revolutionary werkt niet, elke custom Rom site geeft dit aan als niet compatible zijnde Hboot. Lekker dan :(
Ik heb van XDA begrepen, dat als je honeycomb hebt (heb jij dat met deze Hboot?) je eerst moet downgraden naar gingerbread, aangezien de s-off methode alleen op gingerbread werkt. Er is een experimentele manier op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1428104

[ Voor 31% gewijzigd door MoiZie op 16-04-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Voor wereld navigatie: Mapdroyd
Offline OSM files, wereldwijd, GPS positie en beetje routing op ruwe manier, maar het is gratis.
NayDroyd is niet gratis, maar navigeert beetje en gratis maps voor offline routing.

[ Voor 24% gewijzigd door MrDummy op 16-04-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Typische is dat op Modaco juist weer een ROM staat die je alleen maar over een al aanwezige Honeycomb zou kunnen zetten.
Brad Pitt schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:13:
Hmmm vanmiddag een Flyer gehaald en die heeft een HBoot 1.11.011.
Bedoel je niet 1.11.0011? Dat is de versie bij mijn exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:47:
Typische is dat op Modaco juist weer een ROM staat die je alleen maar over een al aanwezige Honeycomb zou kunnen zetten.
Mja maar Recovery nodig hè... Dus alsnog f#cked :(
Bedoel je niet 1.11.0011? Dat is de versie bij mijn exemplaar.
Oh ja klopt inderdaad... Plezier van het apparaat echt nul nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Brad Pitt schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:07:
[...]

Mja maar Recovery nodig hè... Dus alsnog f#cked :(

[...]

Oh ja klopt inderdaad... Plezier van het apparaat echt nul nu ;)
Heb mijn flyer nog niet binnen maaruh: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1589993?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier word bij een downgradeprocedure naar GB als prelude voor verdere tweaks naar het schijnt ook geen onderscheid gemaakt tussen verschillende hboot versies.

Het is me nog niet helemaal duidelijk wat unlocken van alleen de bootloader bij HTC zelf precies aan extra vrijheden creëert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:24:
Hier word bij een downgradeprocedure naar GB als prelude voor verdere tweaks naar het schijnt ook geen onderscheid gemaakt tussen verschillende hboot versies.

Het is me nog niet helemaal duidelijk wat unlocken van alleen de bootloader bij HTC zelf precies aan extra vrijheden creëert.
Geen, maar je registreert je toestel als zijnde ' garantie vervallen'. Smerige truuk; bij de HTC Desire kan je hem ook via htcdev laten unlocken, maar moet je wel eerst de Hboot updaten naar een gelockte versie! :D Terwijl alle op de markt zijnde versies gewoon unlockbaar zijn dmv revolutionary / alpharev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteunt deze tablet het LEAP internet protocol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:36:
Ondersteunt deze tablet het LEAP internet protocol ?
Volgens mij doet android dit niet out of the box. Wellicht ben je met zoiets wel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:24:

Iemand deze dan al getest met de Hboot 0011?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaDLiVe schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:13:
Iemand deze dan al getest met de Hboot 0011?
Yes. Mijn Flyer kon niet op Nederlands en pakte geen SD-cards. Zou die dus sowieso vandaag gaan omruilen bij Hi. Wat trouwens zo gebeurd was, kreeg een nieuwe doos mee, erg netjes. Meteen opengemaakt, "even" laten booten, stond uiteraard ook (helaas) weer Honeycomb op maar deze pakte de SD-card gewoon wel, plus NL.

Gisternacht en vanmorgen dus lopen rommelen met die HC - GB downgrade. Wat een gedoe is dat soms toch met USB drivers en ADB en zo :) Ergste was echter nog wel de juiste RUU file te downloaden. Dat was nogal een geduldskwestie. Zeker nadat ik eerst de verkeerde had gepakt en toen alsnog een andere moest hebben.

Oh well. Vanmorgen stond dus wel Gingerbread er op. Met de werkende hardware toetsen onderaan het scherm. Uiteraard wel nog steeds een gelockte bootloader. Verder was ik nog niet gekomen, had misschien beter met dié tablet door kunnen gaan om de bootloader te unlocken, nu alweer spijt van :P

Na het downgraden naar GB werd de HBoot trouwens 0007 en deze werd ook niet door Revolutionary ondersteund. Nu maar weer even verder rommelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Brad Pitt schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:25:
[...]

Yes. Mijn Flyer kon niet op Nederlands en pakte geen SD-cards. Zou die dus sowieso vandaag gaan omruilen bij Hi. Wat trouwens zo gebeurd was, kreeg een nieuwe doos mee, erg netjes. Meteen opengemaakt, "even" laten booten, stond uiteraard ook (helaas) weer Honeycomb op maar deze pakte de SD-card gewoon wel, plus NL.

Gisternacht en vanmorgen dus lopen rommelen met die HC - GB downgrade. Wat een gedoe is dat soms toch met USB drivers en ADB en zo :) Ergste was echter nog wel de juiste RUU file te downloaden. Dat was nogal een geduldskwestie. Zeker nadat ik eerst de verkeerde had gepakt en toen alsnog een andere moest hebben.

Oh well. Vanmorgen stond dus wel Gingerbread er op. Met de werkende hardware toetsen onderaan het scherm. Uiteraard wel nog steeds een gelockte bootloader. Verder was ik nog niet gekomen, had misschien beter met dié tablet door kunnen gaan om de bootloader te unlocken, nu alweer spijt van :P

Na het downgraden naar GB werd de HBoot trouwens 0007 en deze werd ook niet door Revolutionary ondersteund. Nu maar weer even verder rommelen...
Keep us posted, erg benieuwd of je het rondkrijgt om alles lekker open te hebben zodat je simpel met de clockwork recovery alles kunt flashen wat je wilt. Ik kan er zelf helaas pas in begin Juni mee aan de slag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaDLiVe schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:24:
Keep us posted, erg benieuwd of je het rondkrijgt om alles lekker open te hebben zodat je simpel met de clockwork recovery alles kunt flashen wat je wilt. Ik kan er zelf helaas pas in begin Juni mee aan de slag :+
Zat vast bij de 1007 hboot, hulp gevraagd aan iChaos, link gekregen, nu weer verder. Drukke dag @ work 8)

[edit] pfff, na veel RUU downloads, goldcard op SD te hebben gemaakt, veel geduld en stress nu einderlijk een rooted S-OFF Flyer :)

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 17-04-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Loopt Asphalt 6 ook soepel op de flyer?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
audiojunk schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:47:
Loopt Asphalt 6 ook soepel op de flyer?
Hij is het nu aan t installeren, ik zal er na de champions league wat meespelen want moet zo weer weg. Ik merk nu al dat mijn S2 supersnel aanvoelt i.v.m. de Flyer. Je merkt dat als je meer dan 2 dingen wilt installeren uit de market, hij een vertraging oploopt. Zal ook proberen een review te schrijven en het met mijn Dropad vergelijken. Ik merk nu al na een kwartier dat ik de HOME knop die de S2 en de Dropad hebben mis om de tablet te ontgrendelen of om snel terug te gaan naar het hoofdmenu. Ook de soft buttons zijn aanwezig tijdens het installeren van Asphalt 6, dat is wel een beetje jammer. Kijken straks hoe dat in een spel is.
Ik wil het voorlopig niet rooten of unlocken, ff eerst mee spelen een paar daagjes :9

edit: ff snel een race gedaan en hij wekt soepel. Jammer is wel dat de soft buttons ook tijdens de race aanwezig zijn. Pauze moet je via een soft button drukken. In de pauze menu kan ie wat langzamer zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 17-04-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke apps werkt de stylus allemaal? In Draw Something?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar hij hoort te werken in Draw Something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Nu online

iChaos

It's Lupus.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:18:
In welke apps werkt de stylus allemaal? In Draw Something?
De stylus werkt in apps die het expliciet zelf aangeven, dus in de praktijk alleen de Notes-app van HTC zelf.

In Honeycomb is dit aangepast, en kunnen wel alle applicaties er gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Jemig wat duurt de fase 'sending' tijdens de RUU update (downgrade) lang zeg... Zit nu al een minuut of 6 te wachten daarop! Ervaringen hieromtrent?

Edit: hm, kennelijk moet je de RUU update in fastboot starten? Even opnieuw proberen :+

Yup, dit lijkt te werken.

Edit: Verdammt! Goldcard! Verkeerde RUU gepakt... En Filefactory ligt plat...

[ Voor 50% gewijzigd door MoiZie op 17-04-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 18:54
Hmm heb een kpn sim inzitten. Alleen gaat de 3g niet aan? Alles aangezet bij mobiele netwerken. Iemand wat tips? Ik heb verbinding met knp netwerk.

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn flyer van de Hi actie ook na redelijk wat uurtjes nu op de Leedroid HC ROM zitten.

De volgorde die je moet aanhouden is deze:

-Eerst moet je naar Gb terug met deze guide:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1428104
-Dan kom je erachter dat je niet de goede HBOOT versie hebt om met revolutionary meteen naar s-off te gaan dus volg je eerst deze guide:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1198650
Daarna kun je via revolutionary verder:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1358758

(Ik heb er daarna voor gekozen HC-3G-light.zip te pushen en daarna meteen Leedroid zijn HC ROM te installeren)

Het duurt even maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoiZie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:58:
Edit: Verdammt! Goldcard! Verkeerde RUU gepakt... En Filefactory ligt plat...
Je kunt veel RUU's ook vinden door gewoon de volledige bestandsnaam te googlen.. dan vind je veel snellere mirrors ook. Filefactory is echt bagger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:30:
Ik heb er daarna voor gekozen HC-3G-light.zip te pushen en daarna meteen Leedroid zijn HC ROM te installeren)
Leedroid draait er hier ook op ja. Had eerst wat GB Roms geprobeerd maar dat is echt geen leuk/mooi OS voor tablets vind ik. Merk nul verschil met de originele firmware qua snelheid, misschien zelfs integendeel. Maar ja, wat kunnen rommelen is ook leuk.

Ben nu zoveel mogelijk Sense dingen aan het verwijderen, kijken wat er weg mag terwijl het nog blijft werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:54

migros

Nooit meer een Samsung

Even voor de zekerheid? Ik heb het topic een beetje zitten doorlezen en heb ook even andere sites geraadpleegd. Waar ik nog niet achter ben gekomen is of je er wel of niet mee kan bellen. Volgens gsmarena wel en volgens dit topic weer niet. Zou iemand die het apparaat heeft dit bij mij kunnen ontzenuwen (antwoord geven op mijn vraag)

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
migros schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:30:
Zou iemand die het apparaat heeft dit bij mij kunnen ontzenuwen (antwoord geven op mijn vraag)
Bellen gaat prima: met een custom Rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:23:
[...]

Ben nu zoveel mogelijk Sense dingen aan het verwijderen, kijken wat er weg mag terwijl het nog blijft werken :P
In de Leedroid topic op XDA staat ook een 'DeSensify' script om dat voor je te doen he!
Zelf niet geprobeerd misschien later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
shaowoo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:17:
Hmm heb een kpn sim inzitten. Alleen gaat de 3g niet aan? Alles aangezet bij mobiele netwerken. Iemand wat tips? Ik heb verbinding met knp netwerk.
Ik heb precies het zelfde probleem met een prepaid simkaartje van HI. Een andere sim van HI werkt wel maar deze sim krijg ik niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:07:
In de Leedroid topic op XDA staat ook een 'DeSensify' script om dat voor je te doen he!
Zelf niet geprobeerd misschien later..
I know maar wil niet hélemaal van Sense af.. Vind sommige widgets (het weer o.a.) echt supermooi, die moeten gewoon blijven draaien. De Launcher vind ik ook wel okay. Sloop zoveel mogelijk social media meuk er uit.

So far so good, is een hoop verwijderd en bij een reboot vooralsnog geen problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 18:54
Justifier schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:09:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem met een prepaid simkaartje van HI. Een andere sim van HI werkt wel maar deze sim krijg ik niet aan de praat.
Oplossing gevonden. Je moet apn naam aanpassen naar prepaidinternet. Dat was de oplossing bij mij

[ Voor 4% gewijzigd door shaowoo op 18-04-2012 15:17 ]

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:10:
[...]

I know maar wil niet hélemaal van Sense af.. Vind sommige widgets (het weer o.a.) echt supermooi, die moeten gewoon blijven draaien. De Launcher vind ik ook wel okay. Sloop zoveel mogelijk social media meuk er uit.

So far so good, is een hoop verwijderd en bij een reboot vooralsnog geen problemen :P
Aah begrijpelijk inderdaad. Ik ga er zelf ook maar eens mee aan de slag.
Je verwijdert gewoon apk's in de systeemmappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:18:
Aah begrijpelijk inderdaad. Ik ga er zelf ook maar eens mee aan de slag.
Je verwijdert gewoon apk's in de systeemmappen?
Ja dat kan. Met Root Explorer of TB of zo. Doe het zelf met SystemApp Remover maar is allemaal eender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:30:
Ik heb mijn flyer van de Hi actie ook na redelijk wat uurtjes nu op de Leedroid HC ROM zitten.

De volgorde die je moet aanhouden is deze:

-Eerst moet je naar Gb terug met deze guide:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1428104
-Dan kom je erachter dat je niet de goede HBOOT versie hebt om met revolutionary meteen naar s-off te gaan dus volg je eerst deze guide:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1198650
Daarna kun je via revolutionary verder:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1358758

(Ik heb er daarna voor gekozen HC-3G-light.zip te pushen en daarna meteen Leedroid zijn HC ROM te installeren)

Het duurt even maar dan heb je ook wat :)
Ik heb dezelfde procedure gevolgd, maar kreeg dat gedoe met die goldcard niet voor elkaar. Heb gewoon die andere RUU gedraaid, waarna mijn Hboot ook 1.10 was.
HC-3g light 2x geflasht in de revolutionary unlocked bootloader
Draai nu ook de Leedroid rom (puik ding!). Zit alleen met 1 probleem, op het moment dat er een SIM kaart in zit, reboot Leedroid (dus niet het witte HTC scherm, alleen de rom zelf). Dit blijft in een loop vastzitten. Het unlockscherm komt wel in beeld, maar op hetzelfde moment reboot de rom.

Dit was met stock niet zo. Iemand een oplossing? Of weet waar dit aan kan liggen? Ik verdenk een foute radio flash, maar na 3x de hc-3g light.zip geflasht te hebben (md5 klopt!) bestaat het probleem nog steeds.

Edit: hoe pas ik trouwens de partitietabel aan? Ik heb 300 MB vrije ruimte op /system en de /sdcard krijg ik nooit vol (8GB gereserveerd). Ik maak liever /sdcard2 0B en /sdcard de resterende ruimte. 2x een SD partitie is nutteloos.

[ Voor 7% gewijzigd door MoiZie op 18-04-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MoiZie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:17:
Dit was met stock niet zo. Iemand een oplossing? Of weet waar dit aan kan liggen? Ik verdenk een foute radio flash, maar na 3x de hc-3g light.zip geflasht te hebben (md5 klopt!) bestaat het probleem nog steeds.
Dacht ik eerst ook maar is een geheel andere fout: er zit een code op je simcard... Dus deze even in je telefoon doen, de 0000-code verwijderen en weer in de tablet et voila :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Brad Pitt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:36:
[...]

Dacht ik eerst ook maar is een geheel andere fout: er zit een code op je simcard... Dus deze even in je telefoon doen, de 0000-code verwijderen en weer in de tablet et voila :P
Curieus, want dit werkte met stock wel gewoon! Maar dit werkt in ieder geval... Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Nu online

iChaos

It's Lupus.

Nog nooit zo dicht bij de oplossing voor een probleem geweest, besluit opeens die kernel stoer te doen.

Oude sources zijn om de een of andere reden fucked up. Morgen even de originele basis van HTC erbij pakken, en vanaf het begin alle patches uitvoeren (denk dat dat misschien 2 dagen werk is), en dan hopen op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Bah, leedroid rom heeft een bug, de display gaat hoe dan ook na 15 seconde uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MoiZie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:06:
Bah, leedroid rom heeft een bug, de display gaat hoe dan ook na 15 seconde uit....
Yup, ook wat van gezegd op dat forum maar nog geen goed antwoord op gekregen. Enorme dealbreaker, als dat zo is/blijft gaat er uiteraard een andere Rom op. Had dat eerder moeten weten, tijdens het tweaken niet eens opgevallen. Ben nu net bijna helemaal klaar en gelukkig en dan kom je "opeens" hier achter :P

Edit: nu (na een reboot) doet 'ie het uiteraard opeens weer prima :) Op twee minuten gezet en blijft twee minuten aan :?

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 19-04-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Brad Pitt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:19:
[...]

Yup, ook wat van gezegd op dat forum maar nog geen goed antwoord op gekregen. Enorme dealbreaker, als dat zo is/blijft gaat er uiteraard een andere Rom op. Had dat eerder moeten weten, tijdens het tweaken niet eens opgevallen. Ben nu net bijna helemaal klaar en gelukkig en dan kom je "opeens" hier achter :P

Edit: nu (na een reboot) doet 'ie het uiteraard opeens weer prima :) Op twee minuten gezet en blijft twee minuten aan :?
Lijk een of andere fout te zijn met het bellen oid.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Puc van S. schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:52:
Lijk een of andere fout te zijn met het bellen oid.
Ja las het op XDA inderdaad. Ga voorlopig de belfunctie maar even niet meer aanraken, vind wel best zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Brad Pitt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:15:
[...]

Ja las het op XDA inderdaad. Ga voorlopig de belfunctie maar even niet meer aanraken, vind wel best zo :P
Nouja, ook zonder te bellen valt het apparaat hoe dan ook na 15 seconden uit. Als je echter belt, krijg je het scherm helemaal niet meer aan. Workaround; om op te hangen gebruik ik nu de power knop (ergens in de instellingen te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MoiZie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:35:
Nouja, ook zonder te bellen valt het apparaat hoe dan ook na 15 seconden uit.
Ja dat hád ik eerst ook inderdaad. Na wat random geklik in de Android Instellingen en bij de Leedroid Settings doet hij het nu goed. Installeer nu nog even alles er op dat ik wil en maak er snel een Nandroid van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hoe zijn de ervaringen van mensen hier die de Flyer al wat langer gebruiken t.a.v. krasgevoeligheid van het scherm m.n. bij wat intensiever gebruik met de pen?

En kan men ook bepaalde screenprotectors adviseren die de functionaliteit niet negatief beïnvloeden en natuurlijk bij voorkeur niet achterlijk veel kosten. Het blijft per slot van rekening maar een heel klein stukje plasticfolie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:19:
En kan men ook bepaalde screenprotectors adviseren die de functionaliteit niet negatief beïnvloeden en natuurlijk bij voorkeur niet achterlijk veel kosten. Het blijft per slot van rekening maar een heel klein stukje plasticfolie.
Wilde er een SGP Ultra Clear er voor bestellen, ben daar op de SGS2 uitermate tevreden over. Weliswaar een fingerprint magneet maar vrijwel onzichtbaar en lekker smooth. Echter na gebruik van het pennetje zie je meteen ondiepe sporen waar je bent geweest, dat is dus niet zo'n succes. Voor de vingers: prima, pennetje: hmmm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Hmz, erg mooie tablet, zeker voor de 200 euro die je er nu nog voor moet betalen. Scherm is echt NET groot genoeg en daarom is het bijzonder jammer dat Honeycomb daar een stuk vanaf snoept voor de irritante knoppenbalk, die niet valt te verwijderen.

Anderzijds nog niet zoveel zin om te rooten, omdat de beschikbare ROM's van ICS tot op heden niet stabiel zijn of functionaliteit verloren laten gaan.

Weet iemand een honeycomb ROM met behoud van alle functionaliteit zoals die er nu is (met ook de pen), waarbij de soft-touch knoppen worden hersteld (en dus de balk weg is?).

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
dirkjesdirk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:01:
Hmz, erg mooie tablet, zeker voor de 200 euro die je er nu nog voor moet betalen. Scherm is echt NET groot genoeg en daarom is het bijzonder jammer dat Honeycomb daar een stuk vanaf snoept voor de irritante knoppenbalk, die niet valt te verwijderen.

Anderzijds nog niet zoveel zin om te rooten, omdat de beschikbare ROM's van ICS tot op heden niet stabiel zijn of functionaliteit verloren laten gaan.

Weet iemand een honeycomb ROM met behoud van alle functionaliteit zoals die er nu is (met ook de pen), waarbij de soft-touch knoppen worden hersteld (en dus de balk weg is?).
Volgens mij zit je dan vast aan de LeeDroid rom, die heeft iig werkende HW knoppen en pen. Je zult alleen wel zelf de balk weg moeten halen want dat zit volgens mij niet standaard in de roms. Daar zijn dacht ik apps voor in de market die dat kunnen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Puc van S. schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:05:
Volgens mij zit je dan vast aan de LeeDroid rom, die heeft iig werkende HW knoppen en pen. Je zult alleen wel zelf de balk weg moeten halen want dat zit volgens mij niet standaard in de roms. Daar zijn dacht ik apps voor in de market die dat kunnen.
Klopt, deze app werkt perfect :P Het aan zetten van de HW knoppen met Leedroid ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:19:
Hoe zijn de ervaringen van mensen hier die de Flyer al wat langer gebruiken t.a.v. krasgevoeligheid van het scherm m.n. bij wat intensiever gebruik met de pen?

Flyer heeft geen GorillaGlass en volgens berichten op XDA is het scherm krasgevoelig icm de stylus.
Heb zelf vanaf begin een screenprotector van Brando, de ultra clear versie.

Deze zit vanaf september erop en ziet er nog steeds goed uit.

Edit: link naar brando http://shop.brando.com/br...10e-_p05872c1315d039.html

[ Voor 8% gewijzigd door ChiMan op 19-04-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
dirkjesdirk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:01:

Vraag via FB of HTC support of ICS komt voor de Flyer.

Hoe meer mensen ernaar vragen, hoe groter de kans dat ICS komt voor de Flyer.... hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
ChiMan schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:32:
[...]

Vraag via FB of HTC support of ICS komt voor de Flyer.

Hoe meer mensen ernaar vragen, hoe groter de kans dat ICS komt voor de Flyer.... hoop ik ;)
Vergeet het maar. HTC is gestopt met tablets en het aanpassen van de ROM met sense en support van de pen is veel te duur en te veel werk. Al die suggestie op het net dat ICS wel komt zijn nergens anders op gebaseerd, dan de beleefdheid van de Aziaten die geen nee willen zeggen. Een keiharde toezegging, zoals bij HC wel het geval is, is er nooit geweest.

Enige kans op ICS is een goede custom-rom zoals deze LeedroidROM
Brad Pitt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:43:
[...]

Klopt, deze app werkt perfect :P Het aan zetten van de HW knoppen met Leedroid ook ja.
Ja, ok. Maar dan moet ie wel rooted zijn. Op zich vind ik de stock honeycomb ROM prima. Alleen die balk stoort mij en ik wil de softtouch buttons kunnen gebruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door dirkjesdirk op 19-04-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
dirkjesdirk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:56:
[...]

Vergeet het maar. HTC is gestopt met tablets en het aanpassen van de ROM met sense en support van de pen is veel te duur en te veel werk. Al die suggestie op het net dat ICS wel komt zijn nergens anders op gebaseerd, dan de beleefdheid van de Aziaten die geen nee willen zeggen. Een keiharde toezegging, zoals bij HC wel het geval is, is er nooit geweest.

Enige kans op ICS is een goede custom-rom zoals deze LeedroidROM

[...]

Ja, ok. Maar dan moet ie wel rooted zijn. Op zich vind ik de stock honeycomb ROM prima. Alleen die balk stoort mij en ik wil de softtouch buttons kunnen gebruiken.
Had op FB wall van HTC het volgende gepost:
What a joke - no ICS update for the Flyer! Any reason there is no update to ICS?

Antwoordt HTC
We're still working on our portfolio to see which devices are suitable for the upgrade. We will have more information in the coming weeks. You can check out our latest note on ICS here: http://on.fb.me/wfrzre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
ChiMan schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:59:
[...]

Had op FB wall van HTC het volgende gepost:
What a joke - no ICS update for the Flyer! Any reason there is no update to ICS?

Antwoordt HTC
We're still working on our portfolio to see which devices are suitable for the upgrade. We will have more information in the coming weeks. You can check out our latest note on ICS here: http://on.fb.me/wfrzre.
Dat bericht is precies het antwoord wat je bij hen kan verwachten. Geen ontkenning, maar een vaag bericht.
Bovendien: het bericht is van donderdag 9 februari 2012. Die "coming weeks" zijn inmiddels wel geweest.
Begrijp me goed: ook ik zou wel ICS willen, maar ik acht de kans daarop gewoon nihil en een verplichting daartoe heeft HTC nu eenmaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
dirkjesdirk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:04:
[...]

Dat bericht is precies het antwoord wat je bij hen kan verwachten. Geen ontkenning, maar een vaag bericht.
Bovendien: het bericht is van donderdag 9 februari 2012. Die "coming weeks" zijn inmiddels wel geweest.
Begrijp me goed: ook ik zou wel ICS willen, maar ik acht de kans daarop gewoon nihil en een verplichting daartoe heeft HTC nu eenmaal niet.
Het is geen keiharde nee, dus we mogen blijven hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ChiMan schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:07:
De kans is letterlijk gewoon nul komma nul :) Maar hopen mag natuurlijk altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Mijn wifi doet het behoorlijk beroerd. Nu was dit waarschijnlijk voor het downgraden + rooten + custom rom niet het geval, maar ik heb niet veel tijd in stock doorgebracht ;)

Zal dus waarschijnlijk wel op te lossen zijn door een andere radio te flashen. Weet iemand waar ik die kan vinden en welke ik het beste kan hebben? Welke hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
freakshock88 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:45:
Zal dus waarschijnlijk wel op te lossen zijn door een andere radio te flashen. Weet iemand waar ik die kan vinden en welke ik het beste kan hebben? Welke hebben jullie?
Heb met de LeeDroid HC Rom een prima verbinding eigenlijk. Heb verder niks er aan gedaan, alles stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
EDIT:

Aha, ik heb precies dezelfde smallbandversie.. wat raar dan.
Als ik op mijn Desire HD een speedtest doe haal ik 10 mbit en op mijn flyer ernaast maar een halve mbit.. waar kan dat nou aan liggen?

[ Voor 86% gewijzigd door freakshock88 op 19-04-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
freakshock88 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:01:
Aha, ik heb precies dezelfde smallbandversie.. wat raar dan.
Als ik op mijn Desire HD een speedtest doe haal ik 10 mbit en op mijn flyer ernaast maar een halve mbit.. waar kan dat nou aan liggen?
Hmmm dat is wel heel erg weinig... Haalde gisterenavond 23MBit thuis dus da's gewoon prima. Hier op de zaak is het ook niet geweldig maar dat komt door de verbinding. Je hebt geen rare beveiligingssetting qua Wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
ChiMan schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:07:
[...]

Uiteraard. Dat doe ik natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een flyer en ik zie wel verschil in antenne en ontvangst van wifi signaal met netbook en laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:59:
Ik heb sinds vandaag een flyer en ik zie wel verschil in antenne en ontvangst van wifi signaal met netbook en laptop.
In welke zin zie je een verschil? Presteert de Flyer goed of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SureshR schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:31:
In welke zin zie je een verschil? Presteert de Flyer goed of niet?
De Flyer heeft een razendsnelle Wifi verbinding. Ongeveer even snel als de SGS2, gewoon prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik krijg vrij makkelijk een 72Mb verbinding. Ook met een AP dat niet echt optimaal gepositioneerd staat en desnoods dwars door een monitor heen. :p Ik neem aan dat de Flyer een maximale WiFi-n snelheid heeft van 150Mb (ik heb de specs daar nog niet van gevonden). Dan is dit dus zo ongeveer de maximale (half duplex) verbindingssnelheid.

Heel netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Welke RUU hebben jullie gebruikt om te downgraden naar GB? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SureshR schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:22:
Welke RUU hebben jullie gebruikt om te downgraden naar GB? :)
Volgens mij was dat: RUU_Flyer_HTC_WWE_1.36.405.5_R_Radio_20.35.30.089BU_3809.05.0401.04_M_release_189803_signed.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
Op ander netwerk kreeg ik wel gewoon een goede snelheid. Vreemd dat op mijn eigen netwerk het dan slecht werkt. Maargoed dan ligt het in ieder geval niet aan de ROM of radio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Brad Pitt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:27:
Volgens mij was dat: RUU_Flyer_HTC_WWE_1.36.405.5_R_Radio_20.35.30.089BU_3809.05.0401.04_M_release_189803_signed.zip
Niet deze? Android 2.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Ik heb eerst
RUU_Flyer_HTC_WWE_1.36.405.5_R_Radio_20.35.30.089BU_3809.05.0401.04_M_release_189803_signed.exe

en vervolgens

RUU_Flyer_HTC_WWE_2.00.405.3_R_Radio_20.3501.30.089BU_3809.05.04.10_M_release_194964_signed.exe gebruikt. Deze had meteen de juiste Hboot (1.10) voor revolutionary.

Ik heb niet moeilijk gedaan met een goldcard uiteindelijk (kreeg dat niet voor elkaar). Dus waarschijnlijk werkt het direct flashen van die 2e RUU ook wel.

[ Voor 45% gewijzigd door MoiZie op 20-04-2012 15:01 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
Discussies betreffende custom Rom's van de HTC Flyer horen in Het HTC Flyer Custom Rom Topic.