Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
remcoboy1479 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:14:
Hij schijnt morgen bij iBood voor €230 in de verkoop te gaan (http://www.tipsvoorbespar...ibood-top-deal-htc-flyer/).

Is ICS al echt zeker?
Oe nice! Ben al een tijdje aan het kijken, dit leek mij wel een leuke tablet voor erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
En hij is er. http://www.ibood.com/nl/nl/ €229,95 + 5.95 verzendkosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

De 16 gigabyte versie zonder 3G om precies te zijn. Goedkoopste vermelding in de pricewatch van € 349.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 11:33
Dat is denk ik meer de prijs die daarbij hoort... 350 euro is ver overpriced. Heb je ook al de asus transformer voor die gewoon in alle opzichte beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:09

E-B

Voor de belangstellenden, vandaag de 16GB versie bij iBood voor € 229,95 (+ € 5,95), geen slechte aanbieding lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:12
E-B schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:18:
Voor de belangstellenden, vandaag de 16GB versie bij iBood voor € 229,95 (+ € 5,95), geen slechte aanbieding lijkt me zo.
niet slecht inderdaad maar over een paar maanden komen de eerste dualcore tablets met ICS voor bijna dezelfde prijs als deze aanbieding....Samsung galaxy tab 2 en de asus 370T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Werkt bij jullie Skype's video nog na de honeycomb update? hier blijft hij hangen op 'initializing' met zwart beeld voor de persoon aan de andere kant van de lijn.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnEmA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-04 11:00

EnEmA

Worst

Weet iemand mij te vertellen of de flyer GL_OES_EGL_image_external ondersteund? op glbenchmark.com zie ik het er niet tussen staan maar ik kan het me haast niet voorstellen

Een koe is geen kangaroe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grommel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 08:28
EnEmA schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:27:
Weet iemand mij te vertellen of de flyer GL_OES_EGL_image_external ondersteund? op glbenchmark.com zie ik het er niet tussen staan maar ik kan het me haast niet voorstellen
De app "Android System Info" laat me zien dat die OpenGL extension geladen is op mijn Flyer 16GB met Honeycomb.

T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:16

iChaos

It's Lupus.

Zo, ik en een vriend hebben ze ook besteld, levertijd werd gezet op 24 februari geloof ik, maargoed :) Als 2 developers die ICS werkend kregen op de Desire en de DHD hoop ik dat we ook met de Flyer wat leuke dingen kunnen uithalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 10:56
iChaos schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:22:
Zo, ik en een vriend hebben ze ook besteld, levertijd werd gezet op 24 februari geloof ik, maargoed :) Als 2 developers die ICS werkend kregen op de Desire en de DHD hoop ik dat we ook met de Flyer wat leuke dingen kunnen uithalen :D
Had er ook 1 bestelt, helaas van de lange levertijd maarja zover ik weet is die nergens voor zo'n prijs beschikbaar.
Maakt me niet zoveel uit of er ICS op komt of niet, betrap mezelf altijd dat ik toch maar alleen wat internet, lees(ebook) of af en toe een spelletje speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnEmA

EnEmA

Worst

Bedankt ik heb er nog snel 1 meegepakt op ibood :)
grommel schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:10:
[...]

De app "Android System Info" laat me zien dat die OpenGL extension geladen is op mijn Flyer 16GB met Honeycomb.

Een koe is geen kangaroe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Master
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 21:10
Ik heb net even HTC gecontacteerd, ze konden me vermelden dat ze eind deze maand de HTC gaan update naar 4.0 ICS nog even wachten dus.

Groet Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Woah, echt waar? En je weet zeker dat het daarbij om de Flyer gaat?

Overigens zelf bezig met een AOSP kernel voor de Flyer, zodat het ook mogelijk wordt om clean, puur Android te kunnen draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26
X-Master schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:49:
Ik heb net even HTC gecontacteerd, ze konden me vermelden dat ze eind deze maand de HTC gaan update naar 4.0 ICS nog even wachten dus.

Groet Jan
Eind deze maand komt de 1e batch update naar ICS voor onder andere de Sensation.

De Flyer zit hier niet bij.
Heb meerdere mensen bij HTC gevraagd en niemand kon bevestigen of de Flyer ICS krijgt binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
ICS zal er niet komen van HTC, XDA zal er wel voor zorgen.
Zijn er hier mensen die de Honeycomb de upgrade waard vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cocico schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:49:
Nee, vindt HC upgrade niet interessant omdat dan functietoetsen rondom wegvallen en je al een mooie interface hebt waarbij komt dat 2.3 meer apps biedt dan HC.

Voor HC moeten nog veel apps 'bijgewerkt' cq. door-ontwikkeld worden om erop te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Welke launcher gebruiken jullie op de Flyer, 3.2? Ik ben niet zo te spreken over Sense, bijvoorbeeld vanwege de vele ruimte die niet benut kan worden dmv widgets aan de zijkanten van elk scherm. Ik gebruik ADW Launcher EX. Ik heb echter 1 probleem: in de topbar, staat enkel de menu knop. Geen google-zoek sneltoets, geen toets om mn apps te openen, of om de schermen aan te passen. Ik kan die menu knop wel weg krijgen door alle functies die erachter zitten uit te zetten in de ADW settings, maar die ruimte blijft onbenut. Liefst heb ik daar gewoon google en apps ed. En anders die ruimte gewoon te benutten met widgets. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Nou, als HTC dan weer komt met die Sensetroep in HC hoeft het niet hoor. De Gingerbread versie zag er heel goed uit en was echt een nuttige bijdrage, maar de Honeycomb Sense is echt een 'we willen perse Sense, dan doen we het maar heel slecht'-geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Momenteel zijn ik en DonUber nog bezig met een port van ICS. Gisteren kregen we 1 keer het ICS scherm te zien met de softbuttons en de klok, maar dat was nadat we diverse terminalcommands invoerden om allerlei errors tijdelijk te omzeilen ;p Dat is dus ook geen tweede keer meer gelukt. Momenteel zijn we bezig om allerlei aanpassingen in de ramdisk te zetten zodat hij een stuk minder probleemloos kan opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvL88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-04-2024
hij is nu in de aanbieding bij bol.com, maar twijfel tussen deze of een ainol Aurora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnEmA

EnEmA

Worst

Ik heb last van kort, 1 frame of zo, opduikende pixels, soms korte lijntjes in de camera preview en bij het spelen van videos. het valt goed op door in een donkere ruimte de camera app te starten.
Ik dacht eerst aan een hardware probleem, maar na het apperaat te ruilen ( 2 keer zelfs ) voor een nieuwe werkte het vers uit de doos probleemloos, vervolgens na alle updates behalve hc komen de pixels weer tevoorschijn. updaten naar hc lost niks op.
Is dit een bekend software probleem en hebben meer mensen dit, of is dit een serie defekte apperaten? alle 3 komen ze van ibood.

Een koe is geen kangaroe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Kreeg ik mijn EU-plug bij de Flyer van iBood omdat ik aan het klagen was, of hebben jullie die allemaal al direct gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:16
Bij iBood kreeg ik een UK->NL stekker er gewoon bij.
Het enige wat me tegenvalt is dat de softbuttons niet meer werken, zonder van het kader dat er nu nog om heen zit.

Ik snap van de andere kant wel dat Android zoveel mogelijk van die knoppen af wil. Meer scherm, zeker omdat de knoppen eigenlijk niet altijd zichtbaar hoeven te zijn.
EnEmA schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:09:
Ik heb last van kort, 1 frame of zo, opduikende pixels
...
Is dit een bekend software probleem en hebben meer mensen dit, of is dit een serie defekte apperaten? alle 3 komen ze van ibood.
Dit probleem heb ik nog niet zien voorkomen. Ook eigenaardig aangezien je het al op drie apparaten hebt getest.

[ Voor 38% gewijzigd door ThinkCreative op 21-03-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Ah ok. Ik heb die pas nu binnen dus.

Met een custom rom zijn de knoppen wel weer werkend te krijgen, maar je hebt ze natuurlijk op je scherm ook nog. In ICS is dit gefixt dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

En we hebben een cleane, AOSP ICS kunnen booten op de Flyer :) Release waarschijnlijk binnen een week, nog een boel zaken die we willen fixen :)

Oh, en @jampot1989, ik heb de vorige pagina niet gelezen, maar het lijkt erop dat je het hebt over de hardwarebuttons op het toestel: de Home/Menu/Backknoppen onder het scherm zullen in ICS NIET werken. De modificatie aan de kernel om het scherm werkend te krijgen is zodanig ingrijpend dat we er wat andere zaken voor op moeten offeren, en in dit geval zijn dat die hardwarebuttons.

Pluspuntje is dan weer wel dat die irritante groene Pen-button ook niet meer brandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Vet, ik kijk er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
ICS komt er volgens mij wel van HTC, getuige onderstaande Blogpost van een HTC medewerker.
Jason Dunn, I work for HTC. I adore my wife and son, my faith, technology, photography, music, and great food (in no particular order).

I'm going to ignore your insult Mike and instead focus on the facts: the post I was responding to said this:

"Why not also make the ROM files available for download (via torrent or something if bandwidth is an issue), and we will update from the PC?"

The original poster thought that ROM files were generic software that could be loaded on any device, and the issue holding them back from being released was simply bandwidth. You and I both know that's not the case. This isn't like installing the latest version of Angry Birds on your phone.

You're right that the software updates for the Flyer don't need carrier testing - except testing by T-Mobile, Sprint, and US Cellular just to name three in the USA. I don't know where you're from - maybe a place where the 3G Flyer is sold unlocked? It still requires software development and testing by HTC. And in markets where the Flyer was released with a carrier partner, it requires testing in partnership with that carrier. That adds time to the process. That's a fact.

If you bought a WiFi Flyer or a non-carrier branded Flyer, only HTC has to do the software development and testing. You're right about that.

I completely understand the frustration at not being able to get the latest and greatest Android software quickly. If there was some magical way to release quality software updates across dozens and dozens of devices, with dozens and dozens of carrier partners all around the world, I can assure you, HTC would use that magical method. Until someone invents that method, however, the process of releasing a new OS for our phones and tablets will remain one that requires significant software development and testing resources. And that takes, you guessed it, time.
Bron: http://blog.htc.com/2012/03/ics/

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:20
Ik heb mijn HTC Flyer dit weekend gekregen in mijn ibood box en hij bevalt me prima. Ik zit er over na te denken om hem te updaten naar HC, maar ik lees hier veel negatieve reacties over. Kan ik beter wachten tot ICS eindelijk komt of is de update naar HC wel een enorme toevoeging aan het apparaat en vallen alleen bepaalde kleine dingen tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Waffle schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:25:
Ik heb mijn HTC Flyer dit weekend gekregen in mijn ibood box en hij bevalt me prima. Ik zit er over na te denken om hem te updaten naar HC, maar ik lees hier veel negatieve reacties over. Kan ik beter wachten tot ICS eindelijk komt of is de update naar HC wel een enorme toevoeging aan het apparaat en vallen alleen bepaalde kleine dingen tegen?
Ik blijf ook nog even bij GB tot ik weet wat het ICS aanbod is :) Wel jammer dat je 'moeite' moet doen om bij HC en/of ICS ook die hardware buttons te kunnen blijven gebruiken. Ik vind de keuze voor software buttons best jammer!

Vraagje @Waffle: hoeveel heeft die box dan gekost waarin de Flyer zat? Ik heb 'm voor € 239 bij iBood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 08:20
90 euro kostte mijn box. Had er nog 2 rijbewijshoesjes in en Wii Band hero (los spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Super! Dat moet wel de best besteedde 90 euro ever zijn ;)

@lbidem: ik heb die persoon die je citeert een mailtje gestuurd. Hij werkt niet op een technische afdeling van HTC, hij houdt zich bezig met de Twitter & Facebook van HTC. Maar goed, ik blijf hopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-08 15:21
Ik heb hem net besteld bij tabletcenter. Kostte voor de 3G 32GB versie maar 299! (Tip :p )

Vraagje; kan je met de stylus tekenen in programma's, zoals bijvoorbeeld (Google Play: Draw Something Free) of dient het echt alleen maar om aantekeningen te maken?

Trouwens; voor de 3G versie's is er wel al een update, dacht ik... Niet?

[ Voor 17% gewijzigd door fl1p op 26-03-2012 19:01 . Reden: Linkje aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
HTC Flyer 16GB 219 euro bij iBood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:13
Twijfel om er misschien een te halen, altijd makkelijk om een website aan klanten te laten zien. (webontwikkelaar). Ook wel lekker om een filmpje op te kijken denk ik? Maar misschien iets te voor €220?

Wie kan er mij nog meer overtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:54
Net eentje besteld bij iBood, voor die prijs laat ik het niet staan >:)

Een Bart Smit tabletje met veel mindere specs kost toch al 150 euro ;)

[ Voor 34% gewijzigd door rtunru op 27-03-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Zeer goed ding, zeker voor die prijs. Ik weet even niet uit m'n hoofd hoeveel MHz hij draait, maar ik meen 1.5GHz, en anders is dat ook aan te zetten (zoniet via een kernel modificatie, zijn zaken waar ik momenteel mee bezig ben).

IPS scherm, 8GB voor data, 4GB voor apps, en MicroSDHC slot: aanrader! (Oh, en MHL :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvL88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-04-2024
ik heb hem ook besteld, kijk er naar uit. scherpe prijs met wat je ervoor krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Laatst online: 10:14
Nivali schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:07:
Twijfel om er misschien een te halen, altijd makkelijk om een website aan klanten te laten zien. (webontwikkelaar). Ook wel lekker om een filmpje op te kijken denk ik? Maar misschien iets te voor €220?

Wie kan er mij nog meer overtuigen?
Heb hem gekocht tijdens de vorige iBood aanbieding. Ik wilde alleen testen en als ik het niet wat zou vinden dan verwachtte ik deze voor minimaal hetzelfde geld wel weer te kunnen verkopen.

De tablet bevalt mij prima en doe hem in ieder geval niet meer weg. Ik heb 2 minpunten: de accuduur en het gewicht maar daar is mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
rtunru schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:09:
Net eentje besteld bij iBood, voor die prijs laat ik het niet staan >:)

Een Bart Smit tabletje met veel mindere specs kost toch al 150 euro ;)
Nou, de Qware pro 3 van Intertoys (met ICS) kost maar 99 euro en is kwa performance toch wel gelijkwaardig. Maar heeft geen Sense en is niet echt kwaliteit itt de Flyer. Maar voor die 99 euro zeker het geld waard. Zie dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
renem schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:22:
Maar voor die 99 euro zeker het geld waard.
Qua pure specs wellicht wel, het scherm is echter van erbarmelijke kwaliteit, i.t.t. het scherm in de Flyer.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
De komende maanden komen sowieso Samsung en Asus met tablets in deze pricerange met betere specs (én Android 4.0)... dus zo goed is de aanbieding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:53:
[...]

Qua pure specs wellicht wel, het scherm is echter van erbarmelijke kwaliteit, i.t.t. het scherm in de Flyer.
Dat bedoelde ik ook met dat het niet echt kwaliteit is. Het is dat deze Flyer nu zo'n stuk goedkoper was anders was ik waarschijnlijk zelf ook voor de Qware gegaan. Nu hebben mijn kids er 1 en ik de Flyer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Leuk, de Flyer voor 219 euro op iBood,leuke aanbieding maar ik heb hem helaas niet nodig.
Ik krijg over een paar weken namelijk een Samsung Galaxy Note :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 11:33
Of we wachten nog even op de google nexus tablet: http://qiprox.com/google-nexus-coming-in-may/
Geproduceerd door asus
7 inch met een resolutie van 1280x800
Helaas geen Tegra3, maar een stevige dual core met PowerVR graphics van OMAP is ook wel goed voor een prijs van $150.
Zie het als een goedkopere Blackberry Playbook die draait op ICS met een hogere resolutie.

[ Voor 14% gewijzigd door bladerash op 27-03-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Laatst online: 19-04 20:41
Hallo Rene,

Ik snap echt niet hoe je kunt zeggen dat de Q-ware pro 3 gelijkwaardig is aan de flyer.
Ik was zelf opzoek naar een tabblet voor mijn vriendin en mij. Toevallig had mijn vader net van de week de q-ware pro 3 gekocht. Heb er 2 dagen mee gespeeld en vond 100 euro nog teveel geld voor zoiets.

Browsen en laden gaat niet vlot met dat ding. Scherpte van letters etc is ook matig.

Snap niet dat je kunt zeggen dat ze kwa specs gelijk zijn. De flyer heeft 1 gb tov de 512. De processor is sneller 1.5 tov 1.2 (die nieteens op 1.2 loopt. Je mag blij zijn als hij op 1000 loopt).
Resolutie is hoger van de Flyer.

Enigste voordeel is dat er Android 4.0 op zit. Heb zelf vandaag met de HTC Flyer 2 uur lopen spelen in de winkel. Waar hij voor 239 stond. Gister stond hij ook nog op bol.com voor 250 maar daar kost hij inmiddels weer 400.

Zelfs met die android 2.x versie op de Flyer is die vele malen sneller dan een Q-ware met versie 4.0

Verder heb ik wel een vraag aan de gebruikers want dit is me nog niet duidelijk.

Is de HTC FLyer nu wel officieel te upgraden naar een versie van android 3.x? Ik las dat 4.0 gepland staat in mei?

Voor +- 100 euro extra heb je dan toch een veel mooier apparaat dan zon q-ware.

Zelf ook zitten kijken naar de ipad. werkt erg snel. Maar ik wil hem in me hand houden en dus niet op tafel of op me schoot leggen etc. En het ontbreken van flash en silverlight etc vind ik een erg minpunt.

Vertelde dat ook in de winkel en toen werd er gezegd ja html 5 word toch de standaard etc. Maargoed daar heb ik niks mee te maken. Ik moet hem gebruiken toch? :)

Als iemand me uitsluitsel kan mbt de android versies, gaarne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08
@ hierboven, 3.2 HC is origineel te downloaden voor de flyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Dat is fijn om te horen! Ik ga hem straks maar halen dan.

Alleen wat ik nergens kan vinden of de Pen nu wel of niet bij de 16 gb wifi zit?
En las ook op sommige sites dat er een hoesje bij zat?

Is dit bij de 16 gb ook zo wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 11:37
Alcje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:36:
Dat is fijn om te horen! Ik ga hem straks maar halen dan.

Alleen wat ik nergens kan vinden of de Pen nu wel of niet bij de 16 gb wifi zit?
En las ook op sommige sites dat er een hoesje bij zat?

Is dit bij de 16 gb ook zo wifi?
ik heb een paar weken geleden de 16 Gb Wifi versie op Ibood gekocht.
Die versie heeft wel een pen en een hoes, maar geen Nederlandse taal standaard.
Is snel opgelost met Morelocale2 maar was in het forum op Ibood destijds wel een issue bij sommigen.

Ben er overigens erg blij mee. En met de pen kun je ook in Draw Something tekenen. Verder is het vooral een leuk hebbedingetje maar niet echt nuttig vind ik.
Edit: die pen bedoel ik he. De tablet is zeer nuttig voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door arene op 27-03-2012 17:04 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 16GB was ook compleet met pen en lederen hoes.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
En jij hebt geen 3g versie? Ik ga zo na het eten even shoppen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb geen 3g aan boord ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
pricewatch: HTC Flyer 32GB 3G
hier de 3g versie voor 289 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blog.htc.com/2012/03/ics/
Hier staat geen HTC flyer bij. Zou de upgrade toch niet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik heb hem net gekocht bij de mediamarkt voor 234 euro de 16 gb wifi. Me vader heeft zijn qware ook gelijk terug gebracht! Ben nu 1 voor 1 alle systeem updates aan het doen. Via instellingen en software update. Ha wel verwacht dat hij in 1 keer naar de laatste versie zou gaan? Of moet je hem dan echt aan de pc hangen?

Vind hem echt verbluffend snel! We hebben hem ook even naast de qware gezet omdat mijn vader het verschil ook wilde zien! Nou de keus was snel gemaakt! Die gaat gelijk weer terug! Geen geld voor zon tablet! :D

Edit: Idd met Pen en hoesje etc. Netjes dat je dat erbij krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Alcje op 27-03-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ben zeer tevreden. Android 3.x staat erop.

Alleen wat me opvalt is dat ik 3.3 gb vrij heb van het intern geheugen. en verderop zie ik bij opslag 8 gb. Is dit geheugen gedeeld ofzo die totale 16 gb?

Verder vraag ik me af hoe je programmas die open staan kan afsluiten. Bij android 4 sleepte ik ze naar rechts en dan waren ze gesloten.

Verder is het een top apparaat! wifi verbinding is zeer snel! geluid is ook absurd goed voor een Tab!

Alleen heb ik wel het idee dat Flash dingen wat sneller draaiden met de oude 2.3 maargoed is niet echt hinderlijk nog. Denk dat ik vrij veel heb open staan!

[ Voor 13% gewijzigd door Alcje op 27-03-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Alcje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:50:
Verder vraag ik me af hoe je programmas die open staan kan afsluiten. Bij android 4 sleepte ik ze naar rechts en dan waren ze gesloten.
Als het goed is zijn het geen programma's die open staan, maar een lijst met recent gebruikte programma's. Ze hoeven dus niet open te staan. Ditzelfde geldt voor ICS.

[ Voor 36% gewijzigd door Paksoy op 27-03-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou ik kijk bij me taskmanager, en daar staat iig wel een buts programmas open. Scheelt toch wel een hoop MB weer als je ze sluit kwa geheugen. Dit word even heel veel spelen deze week! Moet zeggen dat ik de vormgeving etc wel veel beter vind als 2.3. Erg functioneel. Had eigenlijk verwacht dat ik als Iphone gebruiker niet echt een ander apparaat goed zou vinden. Maar het is echt een subliem apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Is 260 Euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Bij de mediamarkt 234 in arnhem.

Wat ik opvallend vond is dat ik Mediamarkt deventer belde en daar was hij nog 450.

[ Voor 84% gewijzigd door Alcje op 28-03-2012 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Jason Dunn ✆ jason@jasondunn.com
Mar 27 (1 day ago)

to me
Unfortunately it's anything but simple, and I can't comment on this. Sorry. You can watch the HTC blog for future updates, but beyond that I can't offer anything.

Tot zover mijn hoop op een officiële ICS ROM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Alcje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:27:
Hallo Rene,

Ik snap echt niet hoe je kunt zeggen dat de Q-ware pro 3 gelijkwaardig is aan de flyer.
Ik was zelf opzoek naar een tabblet voor mijn vriendin en mij. Toevallig had mijn vader net van de week de q-ware pro 3 gekocht. Heb er 2 dagen mee gespeeld en vond 100 euro nog teveel geld voor zoiets.
.....
Sorry, dat was misschien ook wel heel kort door de bocht om te zeggen dat ie gelijkwaardig is, maar ik was wel positief verrast over de prestaties van die Qware toen ik die voor het eerst in mijn handen had. Maar idd vergeleken met de Flyer is het speelgoed. Maar ik reageerde eigenlijk alleen op rtunru dat je al gauw 150 Euro kwijt zou zijn voor iets met veel minder specs. Nog een stuk goedkoper dus.

Feit is wel dat als ik voor de Flyer de normale prijs van rond de €400 zou moeten betalen ik dat nooit gedaan zou hebben. Dan vind ik dat je voor de Qware meer waar voor je geld krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
renem schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:11:
[...]

Sorry, dat was misschien ook wel heel kort door de bocht om te zeggen dat ie gelijkwaardig is, maar ik was wel positief verrast over de prestaties van die Qware toen ik die voor het eerst in mijn handen had. Maar idd vergeleken met de Flyer is het speelgoed. Maar ik reageerde eigenlijk alleen op rtunru dat je al gauw 150 Euro kwijt zou zijn voor iets met veel minder specs. Nog een stuk goedkoper dus.

Feit is wel dat als ik voor de Flyer de normale prijs van rond de €400 zou moeten betalen ik dat nooit gedaan zou hebben. Dan vind ik dat je voor de Qware meer waar voor je geld krijgt....
Ik denk NIET dat Qware Pro 3 kan tippen aan Xiron of Tomtec Excellent 8 inch.
En deze laasten niet aan HTC Flyer.

Dus het verschil in prestatie en kwaliteit is groot voor het verschil in prijs ( althans voor de prijs wat ik betaalde aan iBood namelijk 219 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Idd. 400 euro had ik er ook niet voor over gehad. Ook niet voor een ander merk.
234 euro vind ik wel een koopje. Als je kijkt naar de snelheid, bouwkwaliteit etc! Ander tabblet met deze specs zul je niet vinden voor dat geld. Vandaar dat ik het een goede koop vind.

Heb verder wel een vraag aan de android HTC Flyer gebruikers. Als ik naar taakbeheer ga zie ik 834 Totaal geheugen. Daarvan is 390 mb vrij en 444 in gebruik. Ik heb dan alle toepassingen in de taakbeheer gesloten. (de standaard taakbeheer van android).

Dit ding heeft 1 GB. Ik dacht zelf die 834 is wat over blijft na het geheugen dat gebruikt word door Android.
Echter is er nu vban die 834 nog 444 gebruikt. Dit vind ik eigenlijk best veel? En heb dan alle toepassingen gesloten. Dus van je totale geheugen is +- 600 mb in gebruik terwijl hij alleen aanstaat en geen toepassingen open staan.

Is er iets wat gigantisch geheugen vreet? En kan iemand me uitleggen waarom hij dus maar 834 aangeeft in de task manager? Is dat toch iets wat android wegsnoept? Of het videogeheugen?

Of als iemand bepaalde dingen weet die echt geheugen vreten en die je echt beter uit kunt zetten? Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

1GB RAM? Nee, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb zien staan.

En over de 444 in gebruik: Dalvik Cache neemt wat ruimte in e.d., en Sense leunt een stuk zwaarder op het systeem dan een cleane Android (AOSP). Gewoon laten staan dus, vooral niet zelf met Task Managers gaan kloten, Android kan het allemaal prima zelf regelen.

Zolang hij smooth loopt is er niks om je zorgen over te maken, dus laat het lekker zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
iChaos schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:15:
1GB RAM? Nee, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb zien staan.
Lol, uit de topic start: "Memory: 1GB of system memory and 32GB storage space and a microSD slot" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:16:
[...]

Lol, uit de topic start: "Memory: 1GB of system memory and 32GB storage space and a microSD slot" :P
Mja, misschien door misvattingen van 1024MB = 1000MB oid. Zou het ook niet weten, maar met ca. 850MB beschikt hij over meer dan genoeg RAM geheugen (zeker met AOSP ICS in de toekomst), dus daar ga ik niet moeilijk om doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
Ik hoop dat de ICS update echt komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Heb nu zon beetje alles erop staan wat ik gebruik.en hij is lekker snel.! Die taskkillers kun je idd.beter vanaf blijven. Was al mijn homebuttons etc kwijt :)

Ik begrijp dus dat straks met die ics het nog sneller word? Gaat die beter met geheugen om etc?

Word het dan ook mogelijk om echt je tablet kaal te maken en een frisse install te doen of moet je dan weer gewoon updaten?

Enigste wat niet werkt is.rtl xl. Maar dat is een bekend probleem. Op android 4 werkte hij wel.zonder problemen op die qware!

Ben benieuwd als die update komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Alcje schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:16:
Heb nu zon beetje alles erop staan wat ik gebruik.en hij is lekker snel.! Die taskkillers kun je idd.beter vanaf blijven. Was al mijn homebuttons etc kwijt :)

Ik begrijp dus dat straks met die ics het nog sneller word? Gaat die beter met geheugen om etc?

Word het dan ook mogelijk om echt je tablet kaal te maken en een frisse install te doen of moet je dan weer gewoon updaten?

Enigste wat niet werkt is.rtl xl. Maar dat is een bekend probleem. Op android 4 werkte hij wel.zonder problemen op die qware!

Ben benieuwd als die update komt!
De update hoeven we waarschijnlijk niet van HTC zelf te verwachten. Ik en DonUber en nog wat andere mensen zijn echter bezig met het werkend krijgen van een clean ICS op de Flyer, en momenteel lijkt dit vrij aardig te gaan :) Nog niet klaar voor gebruik, maar ik denk dat we al redelijk op weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:53:
[...]

De update hoeven we waarschijnlijk niet van HTC zelf te verwachten. Ik en DonUber en nog wat andere mensen zijn echter bezig met het werkend krijgen van een clean ICS op de Flyer, en momenteel lijkt dit vrij aardig te gaan :) Nog niet klaar voor gebruik, maar ik denk dat we al redelijk op weg zijn.
Dat is echt goed nieuws van Nederlandse bodem _/-\o_

Heeft het met dit te maken : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1421472 ??
Anyway, ik ben erg blij met jouw initiatief omdat ook ik denk dat HTC ons in de steek zult laten :(

EDIT: ik hoop dat de installatie met CWM gaat gebeuren omdat HTC nu S-OFF via hun site mogelijk maakt en daardoor installatie van CWM.

[ Voor 9% gewijzigd door rtunru op 29-03-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
Gelezen op facebook van HTC UK:

HTC has been working hard to get its Ice Cream Sandwich upgrades ready, and we’re excited to announce that our first round of ICS upgrades will roll out by the end of March for the HTC Sensation and HTC Sensation XE, followed soon thereafter by the HTC Sensation XL.

In addition, we can confirm Ice Cream Sandwich upgrades will be coming later this year to the HTC EVO 3D, HTC Incredible S, HTC Desire S and HTC Desire HD. Stay tuned for more updates on Ice Cream Sandwich releases in the coming weeks

Volgens mij is HTC EVO de Amerikaanse versie van Flyer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Uhm, nee. Dat is een sensation-like toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rtunru schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:24:
Volgens mij is HTC EVO de Amerikaanse versie van Flyer??
Ben bang dat ze deze er mee bedoelen zou het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
HTC view is de amerikaanse versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
securitymayo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:29:
HTC view is de amerikaanse versie ;)
Dank je, sorry voor de vergissing :(

EVO View heet het in Amerika ;)

[ Voor 8% gewijzigd door rtunru op 30-03-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
Weet iemand welke RUU nodig is om terug te gaan naar Gingerbread als Honeycomb niet bevalt??
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1569060

Dit is het project waar we mee bezig zijn.

Veel werk overigens, maar een eerste versie met grafische glitches kregen we al vrij snel werkend, dus we denken dat het vrij snel moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:12:

Veel werk overigens, maar een eerste versie met grafische glitches kregen we al vrij snel werkend, dus we denken dat het vrij snel moet gaan.
DooMLoRD zit ook in het team??

Gefeliciteerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:12:

Nog ontwikkelingen??
Release datum bijvoorbeeld?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Er zijn wel wat ontwikkelingen, maar niet noemenswaardig dat we belangrijke zaken hebben kunnen fixen. Het ontwikkelteam bestaat uit 2 personen, en met bepaalde zaken hebben wij niet echt een idee hoe we het op gaan lossen, dus er is ook wat hulp van de community nodig. Die blijft echter uit, waardoor het moeilijk is een voortgang te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:47:
Er zijn wel wat ontwikkelingen, maar niet noemenswaardig dat we belangrijke zaken hebben kunnen fixen. Het ontwikkelteam bestaat uit 2 personen, en met bepaalde zaken hebben wij niet echt een idee hoe we het op gaan lossen, dus er is ook wat hulp van de community nodig. Die blijft echter uit, waardoor het moeilijk is een voortgang te boeken.
Dank je voor de uitleg; dit is inderdaad het nadeel van een van de grond af bouwen van een ROM.
Van het Xiron Execellent 8 inch topic, ken ik Birdiebnl en Biohax die ook zich bezighouden met ICS.
Wellicht een idee om ze een DM te sturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Apparaten verschillen te veel van elkaar. Ons grootste probleem is het feit dat er een obscuur scherm in de Flyer zit, waardoor we allerlei rare fratsen moeten uithalen om het touchscreen werkend te krijgen. In ICS werkt het, maar gaat het niet helemaal soepel. Het zijn nog wat zaken die we uit moeten vogelen, maar nu we allebei (ik en DonUber) een drukke week achter de rug hebben (toetsweken en schoolexamens e.d.), kunnen we weer goed werken aan het project.

Daarnaast hebben we voor vanavond ook nog een zeer leuk nieuwtje, waar iedereen ook zeer blij mee zal zijn, maar het is vooralsnog een geheim wat het is. Binnen vier uur hopen we het te kunnen releasen (al kan het wat uitlopen als we alle zaken nog wat verder willen perfectioneren).

Stay tuned..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:31:
Apparaten verschillen te veel van elkaar. Ons grootste probleem is het feit dat er een obscuur scherm in de Flyer zit, waardoor we allerlei rare fratsen moeten uithalen om het touchscreen werkend te krijgen. In ICS werkt het, maar gaat het niet helemaal soepel. Het zijn nog wat zaken die we uit moeten vogelen, maar nu we allebei (ik en DonUber) een drukke week achter de rug hebben (toetsweken en schoolexamens e.d.), kunnen we weer goed werken aan het project.

Daarnaast hebben we voor vanavond ook nog een zeer leuk nieuwtje, waar iedereen ook zeer blij mee zal zijn, maar het is vooralsnog een geheim wat het is. Binnen vier uur hopen we het te kunnen releasen (al kan het wat uitlopen als we alle zaken nog wat verder willen perfectioneren).

Stay tuned..
Bij de Xiron is het ook een driver probleem in dit geval met touchscreen van SIS.

Ik ben benieuwd naar het nieuwtje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

rtunru schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:58:
[...]

Bij de Xiron is het ook een driver probleem in dit geval met touchscreen van SIS.

Ik ben benieuwd naar het nieuwtje >:)
We hebben wat essentiele problemen goed weten te fixen, en het is vrijwel zeker nu dat we binnen twee uur het nieuws bekend kunnen maken :D

Edit: zijn jullie nog wakker? :) We werken momenteel aan een openingspost voor op XDA, en leggen de laatste hand eraan, binnen max. anderhalf uur zou alles online moeten staan.

Edit 2: wat vertraging, binnen een half uur zou alles online moeten staan.

Edit 3: en het eerste project staat online op XDA :) Vanaf nu kunnen wij ook genieten van MIUI op de Flyer! (En hij is verrekte snel!)

[ Voor 33% gewijzigd door iChaos op 07-04-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:05:
[...]

We hebben wat essentiele problemen goed weten te fixen, en het is vrijwel zeker nu dat we binnen twee uur het nieuws bekend kunnen maken :D

Edit: zijn jullie nog wakker? :) We werken momenteel aan een openingspost voor op XDA, en leggen de laatste hand eraan, binnen max. anderhalf uur zou alles online moeten staan.

Edit 2: wat vertraging, binnen een half uur zou alles online moeten staan.

Edit 3: en het eerste project staat online op XDA :) Vanaf nu kunnen wij ook genieten van MIUI op de Flyer! (En hij is verrekte snel!)
Gefeliciteerd !!
Ik wou altijd al met MIUI spelen ;)
Ik ben benieuwd hoe de installatie zal verlopen, met CWM??

Edit: met Gingerbread HBOOT dus, jammer voor HC mensen :)

[ Voor 4% gewijzigd door rtunru op 07-04-2012 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
Dit is de link van deze trotse jongens:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1586143

EDIT:
dit is niet hun ICS ROM !!

[ Voor 20% gewijzigd door rtunru op 07-04-2012 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Installatie verloopt inderdaad gewoon via CWM ;)

Tevens hebben we nog een vrij onhandige bug ontdekt: de helderheid kan ingesteld worden in de ROM, maar wanneer deze op 0 staat, is het ook echt 0. Met andere woorden: als je je helderheid zover omlaag schroeft dat het beeld donker wordt, zal hij op 0 ook echt gewoon uit staan. De enige manier om er dan omheen te werken is een reflash van de ROM.

Zeer klungelig, maar het zijn zaken waar we nog niet op het eerste gezicht naar hebben gekeken. Morgen gaan we waarschijnlijk diverse kleine zaken oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:28:
Installatie verloopt inderdaad gewoon via CWM ;)
Maar, op XDA staat dat het met Gingerbread HBOOT moet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

De HBOOT gaat over de partitieindeling, en CWM is details recovery waarmee je flasht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:49:
De HBOOT gaat over de partitieindeling, en CWM is details recovery waarmee je flasht ;)
Ach, dank je.
Ik krijg mijn Flyer pas na Pasen, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Om een post van je te corrigeren: je kunt gewoon wisselen tussen HBOOTs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:45:
Om een post van je te corrigeren: je kunt gewoon wisselen tussen HBOOTs ;)
Dat is fijn om te weten, maar, ik citeer alleen jullie eigen pagina op XDA-Developers :)

Dus, ook als men al HC heeft, kan men jullie ROM installeren als men maar CWM heeft??
Is men daarna wel afhankelijk van custom HC ROM die ook met CWM is te installeren als men weer HC wil??

[ Voor 14% gewijzigd door rtunru op 07-04-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

rtunru schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:27:
[...]

Dat is fijn om te weten, maar, ik citeer alleen jullie eigen pagina op XDA-Developers :)

Dus, ook als men al HC heeft, kan men jullie ROM installeren als men maar CWM heeft??
Is men daarna wel afhankelijk van custom HC ROM die ook met CWM is te installeren als men weer HC wil??
Nee. Het feit of je een GB of HC ROM gebruikt, leunt op de HBOOT. Je kan dus geen GB ROM op een HC HBOOT flashen, en andersom ook niet. De HBOOT en de ROM versie moeten dus overeen komen. Onze ROMs zijn GB, dus is de GB HBOOT nodig.

Wil je een HC ROM, dan installeer je de HC HBOOT, en dan kan je iedere HC ROM installeren. Het wisselen tussen HBOOTs kan gewoon onbeperkt, dus iedere ROM die je wil kan je draaien.

Bij beide HBOOTs worden ROMs geflasht door middel van CWM, daar verandert niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
iChaos schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:52:
[...]

Nee. Het feit of je een GB of HC ROM gebruikt, leunt op de HBOOT. Je kan dus geen GB ROM op een HC HBOOT flashen, en andersom ook niet. De HBOOT en de ROM versie moeten dus overeen komen. Onze ROMs zijn GB, dus is de GB HBOOT nodig.

Wil je een HC ROM, dan installeer je de HC HBOOT, en dan kan je iedere HC ROM installeren. Het wisselen tussen HBOOTs kan gewoon onbeperkt, dus iedere ROM die je wil kan je draaien.

Bij beide HBOOTs worden ROMs geflasht door middel van CWM, daar verandert niks aan.
OK, duidelijk.
Bedankt voor jouw uitgebreide uitleg. Weer wat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Draai nu al 2 dagen onze MIUI ROM, ben er tot nu toe nog altijd zeer tevreden mee.Het staat ook wel vet om bij RAM Gebruik te zien dat je slechts 90MB gebruikt, en 660MB vrij hebt. Da's nog es licht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Heel enthousiaste reacties! Echter denk ik dat de leek, waaronder denkt waar gaat dit over :-) Denk dat het voor ons wachten is op een uiteindelijke install met uitleg; -).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
Alcje schreef op zondag 08 april 2012 @ 02:28:
Heel enthousiaste reacties! Echter denk ik dat de leek, waaronder denkt waar gaat dit over :-) Denk dat het voor ons wachten is op een uiteindelijke install met uitleg; -).
Mee eens; 1 van de vragen kan zijn is: hoe kan ik aan de HBOOT van GB en HBoot van HC komen??
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
Discussies betreffende custom Rom's van de HTC Flyer horen in Het HTC Flyer Custom Rom Topic.