Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-08 17:48
[mbr]Dit topic is niet bedoel voor problemen met applicaties.[/]

Zwak misschien moet je dan de rest ook verwijderen zoals je kunt zien word er de gehele tijd al over gesproken.

[ Voor 134% gewijzigd door martijnte op 04-06-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2022
Het downloaden van app's in de market werkt niet op mijn Flyer. Market opent gewoon goed ik kan zoeken naar programma's, dan accepteer de gebruikersvoorwaarden enzo. En dan zie ik in de linker bovenhoek(statusbalk) 1 seconden het download icoontje en daarna is hij verdwenen en heeft hij niets gedownload.

Iemand die weet hoe dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Rem_co schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:22:
Het downloaden van app's in de market werkt niet op mijn Flyer. Market opent gewoon goed ik kan zoeken naar programma's, dan accepteer de gebruikersvoorwaarden enzo. En dan zie ik in de linker bovenhoek(statusbalk) 1 seconden het download icoontje en daarna is hij verdwenen en heeft hij niets gedownload.

Iemand die weet hoe dit kan komen?
Heb ik ook last van gehad en kon er geen oplossing voor vinden op internet. Ik heb maar een reset gedaan naar factory defaults waarmee het probleem uiteraard opgelost was.

Ik heb de Flyer overigens na een week testen maar weer ingeleverd. Was op zich wel enthousiast over het apparaat, maar twijfel echt te vaak of een tablet wel wat is voor mij. Op de bank met de iPhone4, laptop en tablet van € 700,- vond ik toch wat overdreven 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 10:22
Goed, ik zou mijn ervaringen met de Flyer nog even delen, dus bij deze.

Laat ik maar direct mijn conclusie verklappen: wat ik ben blij dat ik 'm gehaald heb. Nog altijd niet alles helemaal "ingericht", maar dat komt nog wel.

Sinds 28 mei de Flyer in mijn bezit en uiteraard die avond en de zondag er rustig mee zitten spelen en zitten uitproberen. De batterij ging toen redelijk snel leeg, maar ja, dat is dan ook niet zo gek. Batterijduur valt me alleszins mee trouwens, maar daarover later meer.
Ik heb de Flyer voornamelijk aangeschaft vanwege de pen en het formaat. Ik was al langer voor een tablet aan het kijken, maar een 10" vond ik te groot. De Tab 8.9 (die nog moet komen) leek mij een goed formaat, maar toen ik de Flyer zag, was ik al redelijk snel overtuigd dat die het moest worden.

Uiteraard direct na de aanschaf alles zitten configureren en accounts zitten aanmaken. Wat mij daarbij direct opviel was dat het on-screen toetsenbord prima werkt. Heb al jaren smartphones met fysiek toetsenbord gekocht, omdat de on-screens mij heel onhandig leken. Op de Flyer valt dat mee, maar daar zal het formaat ook wel mee te maken hebben.
De haptic feedback die je krijgt bij het indrukken van toetsen en de buttons vind ik ook zeer fijn.
Het volgende dat me opviel was de snelheid, want die is wat mij betreft dik in orde. Ook de handzaamheid is prima, hoewel je na langere tijd wel merkt dat je een gewicht omhoog zit te houden, maar dat is met een boek ook zo. Het gewicht vind ik ook absoluut niet storend.

HTC heeft zeker werk gemaakt van de interface en daarbij de nodige programma's aangepast. De standaard mail applicatie in landscape is nu prima te gebruiken, door de side-by-side view. Wat dan wel weer jammer is, is dat GMail dat niet heeft, maar dat is wel overkomelijk.

De batterijduur is, zoals ik zei, prima in orde. Vorige week had ik bijna 48 uur op een lading gehaald, met redelijk gebruik. Op dit moment is de Flyer 88 uur van de lader af en heb ik nog 34% procent batterij. Eerlijkheidshalve moet ik er dan wel bij zeggen dat hij van het weekend niet heel veel gebruikt is.
De sleep mode draagt denk ik ook zeker wel bij aan de batterij duur, maar wat ik niet helemaal snap, is dat er soms wel wordt aangegeven dat die geactiveerd is en soms niet.

Wat betreft Apps zit het ook wel snor. Bij het instellen van de Flyer kreeg ik de vraag of ik mijn settings en apps wilde backuppen naar Gmail, waar ik ja op antwoordde. Toen had ik ineens (bijna) alle apps op m'n Flyer staan die ook op mijn X10 Mini Pro staan. Handig, maar een extra bevestiging had wel fijn geweest ;)
Dan valt ook op dat een aantal applicaties niet "ondersteund" worden door de Flyer. WhatsApp en ABN AMRO Saldo kan je bv niet vanuit de Market installeren.
Ook is hij nog niet geroot, dus andere handige apps, zoals AdFree en TitaniumBackup, kan je wel installeren, maar daar heb je niet zoveel aan.

Dan naar het unique selling point: de pen.
Het is niet nieuw, maar voor mij wel echt een super-idee van HTC om dit toe te passen. Het is wel wennen dat je niet alles met de pen kan doen, maar dat was 2x fout doen en je weet het (in mijn geval).
De integratie met EverNote is zeker een prima zet geweest. Als je een notitie maakt, dan wordt deze aan je Evernote toegevoegd, wat voor mij ideaal is. Als je met de pen in een note iets doet, dan wordt deze als screenshot in je note bijgevoegd. PDF's kan je markeren en notities in opslaan, wat weer handig is voor het reviewen van documenten.
Als je een Word document krijgt toegestuurd, dan kan je deze openen in het meegeleverd Polaris Office, welke de pen ook ondersteund. Als je dan notities maakt, dan worden deze als "tekeningen" in het document opgeslagen, wat mij betreft een prima oplossing.
Wat je eigenlijk mist, maar misschien nog wel komt, is een text-recognition programma, want dan zou het echt ideaal zijn.
Overigens, de Notes widget heeft een "onhebbelijkheid" en dat is dat Notes die online gewijzigd en gesynced zijn, heel "blurry" worden weergegeven. Het is wel leesbaar, maar niet mooi. Als je de note dan opent en een spatie toevoegd, dan ziet het er weer prima uit.

Uiteraard is het nu nog wachten op de update naar Honeycomb, maar ja, die heeft wat mij betreft alleen echt nut als ze Sense + de aangepaste applicaties ook goed hebben.

Op- en aanmerkingen zijn welkom :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 05:45

oNo

Je kan je gmail account koppelen aan de HTC mail applicatie, dus die heb je dan ook in landscape met split-view. Verder vind ik het handig dat je meerdere Exchange accounts kan koppelen aan de mail applicatie.

In sleep mode zal je verbinding niet actief zijn als het scherm uit staat. Energiebesparing dus.

Hier trouwens ook een zeer tevreden gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
oNo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:25:
Je kan je gmail account koppelen aan de HTC mail applicatie, dus die heb je dan ook in landscape met split-view. Verder vind ik het handig dat je meerdere Exchange accounts kan koppelen aan de mail applicatie.
Eens, maar volgens mij heb je dan alleen IMAP en om de zoveel mins checken. Geen push, wat ik wel zo relaxed vind.
In sleep mode zal je verbinding niet actief zijn als het scherm uit staat. Energiebesparing dus.
Wederom eens. Alleen komt er soms wel, soms niet het icon in de notification bar dat het ook geactiveerd is. Dat is het "vreemde".
Hier trouwens ook een zeer tevreden gebruiker.
Wederom eens :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Zo op het filmpje van HTC zelf ziet het er mooi uit , maar de reviews van PhoneArena of TechnoBuffalo zeggen wel wat anders net zoals de HTC Sensation je kan in 1080p filmen maar de audio kwalitiet is echt ***. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08
denk ook niet dat je die tablet koopt om er voornamelijk filmpjes mee te maken ;)

Heb de tablet besteld i.c.m. een vodafone telefoon abbo
dus ik verwacht hem ook een dezer dagen te ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04-2021
securitymayo welk abonnement heb je genomen en wat waren de kosten? 3g of wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
inzane19 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:58:
securitymayo welk abonnement heb je genomen en wat waren de kosten? 3g of wifi?
vodafone bel sms web 275. (39,95 per maand)
moest 150 bijbetalen voor de 32gb 3g versie.
En natuurlijk het eerste jaar 50% korting op abbo :) dus het eerste jaar betaal je 19,75.

Totaal betaal je dus 716,40 abonnementskosten over twee jaar, 150 voor de htc flyer en dan 24,95 aansluitkosten.

Leek me geen gekke aanbieding :)

http://www.algebeld.nl/in...roducts=1047&DataBundel=0

[ Voor 17% gewijzigd door securitymayo op 08-06-2011 17:54 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05-2024
Ben.Hahlen schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:42:
Goed, ik zou mijn ervaringen met de Flyer nog even delen, dus bij deze.

..............

Op- en aanmerkingen zijn welkom :)
Bedankt voor het delen van jouw ervaringen.

Als bezitter van een DHD heb ik alle vertrouwen in de kwaliteit die HTC kan leveren, echter kan ik (na veel zoeken) geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag; kun je goed aantekeningen maken met de pen?

De toegevoegde waarde van een dergelijke tablet voor mij:
- Ik zit in een lecture, download de Powerpoint/PDF vooraf en laad deze in op m'n Flyer.
- Tijdens de lecture neem ik de lecture zelf (audio) op en maak hierbij aantekeningen op de presentatie.
- Dit mail ik vervolgens naar mijzelf en ik heb perfect studie materiaal.

(Analoge aantekeningen raken altijd verloren en ik wil dit gewoon lekker digitaal op kunnen slaan zonder te hoeven scannen e.d. en ik zou de tablet hiervoor dagelijks gebruiken).

Essentieel hierbij is dus dat ik relatief duidelijke aantekeningen kan maken en laat nou net alle video reviewers (waaronder Tweakers en Engadget) snelle krabbeltjes en andere doodles demonstreren zonder echt in te gaan op het maken van duidelijke aantekeningen/tekst.

Zou jij je mening hierover kunnen geven? Ik heb bijvoorbeeld gelezen dat bij het aanraken van het scherm (tijdens het schrijven) de typepad naar voren komt waardoor het schrijven onderbroken wordt. Werkt dit handig of is het hele Scribe gebeuren toch meer een gimmick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Waar ik aan moest "wennen" met het maken van aantekeningen, is dat je schrijfstijl wat moet aanpassen.
Wat ik tegenwoordig dan ook doe, is wat meer inzoomen op een document, en dan er op schrijven.
Ik heb het audio gedeelte nog niet zelf geprobeerd, maar alle reviews spreken er over dat dat niet zo goed is. Eerlijk gezegd verwacht ik daar zelf ook niet al te veel van, want dat is toch een "bijfunctie", wat mij betreft. Evenals de camera, bijvoorbeeld.

Scribe is denk ik zeker geen gimmick. Ik zal even kijken of ik één dezer dagen een PDF-je kan vinden en editen en die dan posten, dan kan je een beetje zien wat de kwaliteit is (let niet op mijn handschrift ;)).

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05-2024
Ben.Hahlen schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:12:
Waar ik aan moest "wennen" met het maken van aantekeningen, is dat je schrijfstijl wat moet aanpassen.
Wat ik tegenwoordig dan ook doe, is wat meer inzoomen op een document, en dan er op schrijven.
Ik heb het audio gedeelte nog niet zelf geprobeerd, maar alle reviews spreken er over dat dat niet zo goed is. Eerlijk gezegd verwacht ik daar zelf ook niet al te veel van, want dat is toch een "bijfunctie", wat mij betreft. Evenals de camera, bijvoorbeeld.

Scribe is denk ik zeker geen gimmick. Ik zal even kijken of ik één dezer dagen een PDF-je kan vinden en editen en die dan posten, dan kan je een beetje zien wat de kwaliteit is (let niet op mijn handschrift ;)).
Super, mijn handschrift is ook niet om over naar huis te schrijven (hihi), dus dat geeft niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Net even lopen spelen met tekenen en moet zeggen dat het scherm lekker snel werkt.

Op het moment dat ik over het scherm kras op hoge snelheden loopt hij maar een halfe centimeter achter ofzo.

Handtekening werkt daarom ook wel lekker.
Je hand kan je gewoon op je scherm leggen en je kan gaan schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Met een beetje geluk krijgen we op de flyer android 3.2

Mogelijk krijgt de HTC Flyer een update naar Android 3.2. De fabrikant bracht de tablet uit met Android 2.3, maar beloofde in de toekomst te zullen updaten naar Honeycomb. Omdat de Flyer zowel een 7"-scherm als een Qualcomm-processor heeft, is het aannemelijk dat HTC heeft gewacht op deze nog onaangekondigde update van Google.

Staat atm op tweakers frontpage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Ja ik hoop dat het snel komt. Tevens hoop ik dat door de update het apparaat te rooten is.

Of anders dat iemand op xda zo ver is dat de huidige versie te rooten is. Dan kan ik overbodige preinstalled zooi er af gooien en adfree installeren. Dus een klein beetje tweaken en dan zijn de meeste irritatiepunten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 16:16
Heb de Flyer nu ook een aantal dagen in bezit en dat bevalt prima. Alleen een vraagje: is er geen App waarmee je "geavanceerde scherminstellingen" kunt aanpassen? Ik vind alleen de helderheid een minpunt en met name de witte kleuren vind ik een beetje een doffe tint hebben.

Daarnaast zou ik andere dingen verwachten in Honeycomb. Misschien wil ik wel teveel, maar ik zou bijv. ook de scherpte van letters, grootte van icoontjes, etc. willen aanpassen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Alm4riC op 28-06-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Daarnaast zou ik andere dingen verwachten in Honeycomb. Misschien wil ik wel teveel, maar ik zou bijv. ook de scherpte van letters, grootte van icoontjes, etc. willen aanpassen. :)
Dan heb je jezelf niet goed geinformeerd. Op de Flyer draait Gingerbread, over een aantal maanden zal er een update volgen van Honeycomb 3.2. Deze versie is geoptimaliseerd voor 7" displays.

En wbt alle gewenste aanpassingen. Er is het eea mogelijk maar niet alles wat jij noemt. Dan moet je toch eerder naar een apparaat wat meer in trek is bij developers (zie xda) zoals de Samsung Galaxy Tab en Asus Transformer. Voor die tablets is al root-toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd naar de aantekening functie, anders overweeg ik de Asus EEE Note te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:02
Tot op heden nog geen update ontvangen :( Ik zit nog op versie 1.36.1114.32. Of krijgt de WIFI only versie geen update?

YASH! - Yet Another Smart Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
Ik vraag me af of ik toch beter de 16gig kan kopen in plaats van de 3g. Heb nu twee android telefoons (werk & prive). Via android tether kan ik toch ook gewoon goed internetten?

Zijn de enige verschillen tussen de flyers de 3g verbinding en 16gig? Zo ja, dan ga ik toch voor de 16gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Tether kan inderdaad. Je moet dan wel meer letten op de accu van je telefoon, als wifi hotspot gaat het wel redelijk snel. En als je dan even wil bellen of wat anders met de telefoon is het vervelend als de accu bijna leeg is.

Ik heb gekozen voor de 3G versie icm een dual sim. Op zowel de telefoon als de Flyer een shortcut naar airplane mode en je kan snel wisselen. Net wat meer opslag is prettig (gevoelsmatig dan ;) ) en ik had gewoon het geld er voor over. Dan heb ik achteraf niet het gevoel van "had ik toch maar...".

De interne opslag is veeeel, 9 GB ofzo voor ROM + apps, de rest is zichtbaar als sdcard. Doe je er een microSD kaart in dan krijg je een sdcard 2 map er bij. Ik weet niet hoe het bij het 16 GB model is, in dat geval lijkt me die 9 GB een beetje veel tov de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
Bedankt voor de reactie.

Aangezien ik weinig of nauwelijks buiten wifi-spots internet, is een vaste 3g model voor mij niet het geld waard. Het enige is de 16gig extra op de 3g model dat mij evt. over de streep zal halen...of trekken(?).

Mag ik je misschien vragen hoe je het webbrowsen ervaart? M'n vrouw heeft zelf een ipad2, en daarmee kan ik gewoon goed browsen. Hoef niet eens mijn laptop op te starten. Zal dit beperkt aanvoelen op de flyer... maw ga je toch liever achter je laptop internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Ik vind het heerlijk internetten. Veel prettiger dan een netbook (heb een Eee PC 900) welke ik al lang niet meer gebruik. De beste browser vind ik Dolphin Browser HD waarmee ik veelgebruikte handelingen snel kan doen via custom gestures. De resolutie op de tablet wordt beter benut dan op de netbook (geen permanent zichtbare toolbars en tabs, "extra scherm" via linker- en rechter slides, zoom met text reflow)

Ook op de bank prima, al zou een 10" tablet misschien wel beter zijn. Het nadeel is de tekstinvoer. Als ik op een forum wil reageren ben je snel geneigd om dat later te doen, je weet immers dat tekstinvoer niet snel is op een tablet. Al kan je tekstinvoer wel wat versnellen door thumb keyboard te gebruiken.

Ik merk dat ik m'n laptop een stuk minder gebruik sinds de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Het is een mooi ding en heeft betere Flash ondersteuning dan het tablet van Samsung (korte test in de winkel). Wat ik mij wel afvraag is of ie kan bellen over GSM (de 32gb 3g versie uiteraard)? Er wordt veel gezegd over videobellen maar niets over 'gewoon' bellen.

Zou ook iemand willen testen of je met de Flyer in een Google Hangout (Google+) kan komen en daarin kan videobellen? Op mijn Desire (2.2) krijg ik de melding dat dit niet kan maar ligt dit aan 2.2 of aan de hardware? En als het niet kan, zou dit wel kunnen op de Honeycomb-software?

[ Voor 2% gewijzigd door mOTiVe op 13-07-2011 15:25 . Reden: verduidelijking versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Werk zelf bij een Telecomketen, dus ben Flyer-gebruiker van het eerste uur :)
Heb hem helemaal zoals ik wil, maar baal enkel maar dat die Honeycomb update zolang op zich laat wachten....

Nu ook weer met die nieuwe Google Market app... het is het gewoon niet op een 7 inch.....

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

mOTiVe schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:23:
Het is een mooi ding en heeft betere Flash ondersteuning dan het tablet van Samsung (korte test in de winkel). Wat ik mij wel afvraag is of ie kan bellen over GSM (de 32gb 3g versie uiteraard)? Er wordt veel gezegd over videobellen maar niets over 'gewoon' bellen.

Zou ook iemand willen testen of je met de Flyer in een Google Hangout (Google+) kan komen en daarin kan videobellen? Op mijn Desire (2.2) krijg ik de melding dat dit niet kan maar ligt dit aan 2.2 of aan de hardware? En als het niet kan, zou dit wel kunnen op de Honeycomb-software?
Je kan er niet gewoon mee bellen over GSM, smsjes ontvangen gaat uiteraard wel. Whatsapp is dus bijvoorbeeld wel gewoon een mogelijkheid.

Ik heb Google+ maar heb een hangout nog niet werkend gekregen op de Flyer.

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
Heb de 16gig besteld :D Zoveelste keer een HTC.

Heb trouwens ook de anti-glare screenguard gekocht van iDutch. Ik laat jullie wel weten hoe het is.

http://www.screenguard.nl/products/HTC-Flyer-|-iDutch-Anti%252dGlare.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Goed nieuws, men heeft temp root op de Flyer! (root rechten tot je reboot)
Het zal vast niet lang meer duren voordat er permanente root is.

Zie XDA voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Niet om het een of ander maar ik vind het wel eens tijd worden voor android 3.zoveel
De update zou vlak na de release komen maar het woord vlak nemen ze niet echt zo serieus denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
Flying Turtles schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 22:56:
Heb de 16gig besteld :D Zoveelste keer een HTC.

Heb trouwens ook de anti-glare screenguard gekocht van iDutch. Ik laat jullie wel weten hoe het is.

http://www.screenguard.nl/products/HTC-Flyer-|-iDutch-Anti%252dGlare.html
Heb de Flyer nu bijna twee weken in bezit. De screenguard was niet goed. Ik zou het zelf niet aanraden. Dezelfde voor de Ipad werkt heel goed, maar niet voor de Flyer.

Ben tevreden met de flyer. Hij is snel, pen is leuk (is soms grappig als je foto's ermee bewerkt en op Facebook post :P). Met tethering kan ik hem ook goed buiten gebruiken.

Eerlijk gezegd heeft de Ipad2 toch een hogere kwaliteits gehalte dan de Flyer; maar hij komt zeker niet goedkoop over. Mede door z'n gewicht voelt hij ook degelijk aan.

Internetten gaat zeer goed en echt snel. Heb tot nu toe geen problemen om met de 7inch scherm te surfen.

Hoewel dit niet nodig is, ben ik toch benieuwd hoe de 3.0 upgrade eruit gaat zien. Met de huidige sense komt de Flyer soms over als een oversized smartphone.

Als laatste, ik weet niet wat voor broekzakken mensen hebben, maar de Flyer is net te groot om echt in je zak (zelfs mijn jaszak) mee te nemen. Je neemt hem uiteindelijk toch in een tas mee. De praktische voordeel t.o.v. een 10inch model is voor mij niet zo groot.Voor mij is het grootste voordeel van deze maat dat het uiterst geschikt is als een ebook reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Tot nu ook nog steeds te vreden over me htc flyer (kost wat maar dan heb je ook iets :) )
Alleen afgelopen nacht deed hij ineens heel vreemd.

Ik had in eens geen 3g verbinding meer en als ik bij me instellingen keek gaf hij aan: verkeerde apn instellingen.
Dus ik dacht dat het aan de storing lag van vodafone maar vanochtend werd ik toch best pissig. Dus hup de instellingen van me netwerk naar standaard waardes en daar was me 3g weer.

Nog een keer me instellingen bekijken en toen gaf hij aan dat ik me netwerk moest selecteren. Dus ik vodafone gepakt en weg was me verbinding.
Weer overnieuw de standaard waardes geladen en de verbinding was weer terug.

Nu dus gewoon verder gaan met 3g zonder netwerk opgegeven te hebben bij apn instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkokoro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-12-2012
HTC flyer 3G 32GB, nu S-OFF en perm root, met iOO 1.0 ROM (deze ondersteunt de GSM Phone!).

Telefoon (GSM) werkt nog niet helemaal, wel met BT/head set. Wordt hopelijk aan gewerkt.
Ben redelijk tevreden over de flyer, maar batterij redelijk snel leeg (met Wifi). En 7'' is best wel klein voor web surfen. Ook een irritant plastic klepje waarachter de SIM is verstopt.
Wel goed voor films/spelletjes.

wk

Ps.
Een tijdje met een iPad1 3G, Acer Iconia Tab 3G, Acer W7, HTC Flyer 3G, Ainol Novo8 kunnen "spelen", en de iPad is bij verre de beste tablet.

[ Voor 6% gewijzigd door wkokoro op 06-08-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
inzane19 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:14:
Tot nu ook nog steeds te vreden over me htc flyer (kost wat maar dan heb je ook iets :) )
Alleen afgelopen nacht deed hij ineens heel vreemd.

Ik had in eens geen 3g verbinding meer en als ik bij me instellingen keek gaf hij aan: verkeerde apn instellingen.
Dus ik dacht dat het aan de storing lag van vodafone maar vanochtend werd ik toch best pissig. Dus hup de instellingen van me netwerk naar standaard waardes en daar was me 3g weer.

Nog een keer me instellingen bekijken en toen gaf hij aan dat ik me netwerk moest selecteren. Dus ik vodafone gepakt en weg was me verbinding.
Weer overnieuw de standaard waardes geladen en de verbinding was weer terug.

Nu dus gewoon verder gaan met 3g zonder netwerk opgegeven te hebben bij apn instellingen..
Dat had je zeker na het updaten van de Flyer? En je hebt toevallig ook alleen en data-abonnement?

Ik heb het ook gehad en mijn theorie is de volgende:
Vodafone gebruikt twee verschillende APN's: live.vodafone.com en office.vodafone.com. De eerste wordt bij abo's gebruikt waarmee je ook kan bellen en de tweede voor alleen data-abo's.
Waar ik denk dat het fout gaat, is dat de tweede apn niet standaard (of als keuze) wordt meegenomen, waardoor bij een update je APN wordt ingesteld als live.vodafone.com, waardoor je geen verbinding meer hebt. Je kan immers niet geauthenticeerd worden.

Het zou handig zijn als ze een optie "Vodafone - Data only" zouden meenemen in de provider-keuze-opties, maar dat zal denk ik niet snel gebeuren.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Ja dat zal het idd zijn. We hebben immers die kleine update gekregen.

Wel raar dat alle apn instellingen gewoon goed stonden :S (diverse website`s geraadpleegd) en naar mijn mening heeft hij het altijd gedaan met live.vodafone.com.

[ Voor 19% gewijzigd door supermercado op 08-08-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
De honeycomb beta staat op xda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Ik wacht nog even op een release van Paul O'Brien, degene achter MoDaCo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brnjsn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:33
Ik heb onlangs een bluetooth Headset gekocht voor mijn HTC Flyer zodat ik zou kunnen skypen op de Flyer, het is het type headset Jabra BT-2035 bluetooth headset. Nu het volgende ik krijg hem wel gekoppeld maar niet verbonden, heeft iemand hier ervaring mee of een headsetje wat wel werkt? Of hoe het eventueel verholpen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Zo, sinds gisteren draait HoneyComb 3.2 met Sense op m'n flyer. Het is een leaked beta van HTC. Ik ben er erg blij mee want nu voelt het wat meer dat het een echte tablet is. Deze versie werkt vlot en tot op heden nog geen gekke dingen gezien.

Wat me opvalt is dat de hardwarematige touchbuttons, behalve die van de pen, niet meer gebruikt worden. Overigens zijn die buttons nu amper zichtbaar dus het is niet storend. Wel jammer is dat het apparaat fysiek rondom wel 5 tot 10 mm kleiner had kunnen zijn.

Nu nog wat mooie software zoeken en de market aanpassen want als ik zoek op bv "file manager hd" dan vind ik niet wat ik zoek. Ergens wordt niet meegegeven dat het apparaat draait op HC 3.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Brnjsn schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:14:
Ik heb onlangs een bluetooth Headset gekocht voor mijn HTC Flyer zodat ik zou kunnen skypen op de Flyer, het is het type headset Jabra BT-2035 bluetooth headset. Nu het volgende ik krijg hem wel gekoppeld maar niet verbonden, heeft iemand hier ervaring mee of een headsetje wat wel werkt? Of hoe het eventueel verholpen kan worden.
Bellen werkt niet out of the box.
check hiervoor xda ff :)

eerst dit
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1194709
en dan dit

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=15032165

dan wordt bluetooth headset ook enabled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
oNo schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:40:
Zo, sinds gisteren draait HoneyComb 3.2 met Sense op m'n flyer. Het is een leaked beta van HTC. Ik ben er erg blij mee want nu voelt het wat meer dat het een echte tablet is. Deze versie werkt vlot en tot op heden nog geen gekke dingen gezien.
Heb je miss screenshots of foto's? ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:44
Bump, ik ben ook benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Hier zijn genoeg screenshots te vinden. En met wat googlen vast nog wel meer.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1023

Inmiddels heb ik er weer Gingerbread opgezet. HC 3.2 met Sense is erg leuk maar stabiliteit is belangrijker. Heel regelmatig force closes oa bij gewoon webbrowsen (met Dolphin HD) en vele apps die me wel wat lijken werken niet (friendcaster tab, dolphin pad en meer)
Het is dan wel een beta, het geeft aan dat HTC nog genoeg te doen heeft. HC op een 1024x600 scherm met Sense zal wel erg lastig zijn. En het zal ook een reden zijn dat de beloofde "soon after launch" HC update nog even op zich laat wachten.

Ik heb een Galaxy Tab 8.9" in bestelling. Wellicht dat dat net iets beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:31
De 16gb versie is nu in de VS te koop voor 299 dollar bij Best Buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svernhendrickx
  • Laatst online: 22-01 08:50
Ze zijn zelfs te koop voor 99 dollar bij Best Buy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02:51
svernhendrickx schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:42:
Ze zijn zelfs te koop voor 99 dollar bij Best Buy...
helaas wel uitverkocht.

voor 99 zou k r zelf gelijk een halen.. maar net als met de touchpad zal dit wel niet voor NL gelden..

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Iemand ervaring met eboeken?
Voor zover ik weet: er bestaan 2 formaten ebooks (pdf's gesigneerd met adobe's digital editions (ADE) en epub). Het lijkt er sterk op dat de flyer de beveiligde PDFs niet ondersteund, terwijl er wel een optie is om je adobe id in te vullen voor ADE :?

Andersgezegd: ik heb een ebook van bol.com gekocht en via de PC software ADE gedownload. Het bestand is een ADE PDF.
Vervolgens kan ik die zelfs in de software naar de Flyer kopieren, maar het boek verschijnt toch niet in de Reader app.... Als ik een gratis boek van bol.com in het epub formaat download en in ADE open en naar de flyer kopieer, dan kan ik die wel lezen op de Flyer.

Probleem: PDF Ebooks werken niet?!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
coredalae schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:13:
[...]

helaas wel uitverkocht.

voor 99 zou k r zelf gelijk een halen.. maar net als met de touchpad zal dit wel niet voor NL gelden..
Helaas een foutje in het systeem van BestBuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Nog steeds weinig nieuws over een officiele release van HC 3.2 voor de Flyer.

Nu HTC er toch zo lang over doet mag het ook nog wel meer tijd nemen en meteen ICS gereed maken voor de Flyer. Want in deze review staat het volgende over ICS:
Als ICS op een toestel met fysieke knoppen draait, worden de virtuele toetsen overigens niet weergegeven.
Dan kunnen de hardwarematige knoppen van de Flyer gebruikt worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
oNo schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:48:
Nog steeds weinig nieuws over een officiele release van HC 3.2 voor de Flyer.

Nu HTC er toch zo lang over doet mag het ook nog wel meer tijd nemen en meteen ICS gereed maken voor de Flyer. Want in deze review staat het volgende over ICS:

[...]

Dan kunnen de hardwarematige knoppen van de Flyer gebruikt worden! :)
Sinds kort ook een Flyer en vraag me ook af wanneer HC update beschikbaar is. Zowel HC en Flyer zijn al een tijdje op de markt maar een release is nog steeds onbekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Wanneer komt die 3.0 update nou eens!? Ik had gister een honeycomb tablet in mijn handen; werkt wel even een stukje mooier dan de 2.x op de flyer! Erg mooie layout en browser.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

HTC blijft behoorlijk vaag. Als reactie op een facebook pagina met opmerkingen/klachten over de HC upgrade heeft HTC gezegd "er mee bezig te zijn". Nou is de gelekte beta release van HC al bijna 2 maanden geleden, dus erg lang zou het niet meer moeten duren.

Van developers, zie xda, kan niet veel verwacht worden aangezien de source van HC niet public is. Paul O'Brien, oprichter van MoDaCo, een erkende Android developer is akelig stil na zijn eerste versie op basis van de gelekte beta release.

Na veel gelezen te hebben denk ik dat HTC niet veel energie in de tablet markt steeks. De Flyer is weinig verkocht en zijn opvolger, de Jetstream (ook bekend als Puccini), is enkel bij de yanks te koop. Maar door de prijs is laatstgenoemde allesbehalve een succes.

Ik verwacht weinig meer van HC op de Flyer. Aangezien de Nexus Prima gepland staat voor 27 oktober, zal het niet lang duren voordat de source code van ICS (gedeeltelijk) publiekelijk wordt. En reken maar dat de Android developer community zich er op focust om ICS geschikt te maken voor oude apparaten. Hopelijk zit de Flyer daar ook bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Via HTC Facebook heb ik de volgende reactie gekregen omtrent HC update:

No new info at the moment, but we're working on it. Thank you for asking.

Afwachten dus!

[ Voor 5% gewijzigd door ChiMan op 26-10-2011 12:06 . Reden: HC update toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
oeh. Ice Cream Sandwhich op de Flyer zou geweldig zijn! :D
Overigens begin ik de pen steeds handiger te vinden. Nu gebruik ik m om een werkboekje met de hand in te vullen (leren van n taal)
Alleen dat E boek van bol.com lezen is me nog steeds niet gelukt; zelfs niet met de bol.com app! :( :(

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Volgens dit bericht krijgt de Flyer ICS update:

https://plus.google.com/1...8827378/posts/PxQ6cVjVdUd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Een updated versie van HC door HTC is gelekt:

http://android.modaco.com...comb-leak-gets-an-update/

Hopelijk is het binnenkort OTA beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Mooie berichten, maar helaas is het nog steeds niet meer dan dat.... eerst 3.2 nog maar eens, want als ze daar niet snel mee komen dan kunnen ze net zo goed nog een paar maanden aan 4.0 besteden en die uitrollen.

• Huupke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 20:25
Inmiddels heb ik de Flyer een aantal maanden en ben er erg over te spreken. De brouwser geeft me af en toe nog wel wat irritaties maar dat zijn hele specifieke websites die waarschijnlijk op andere tablets ook niet perfect werken.
De pen heb ik nog niet 1 keer gebruikt maar ik ga hem toch maar eens tevoorschijn halen. De tablet gebruik ik dagelijks en het stroomverbruik vindt ik erg wisselend. Misschien een App die veel op de achtergrond sync't of zo. De pijltjes op het toestsenbord zijn ook echt handig en de Sense toevoeging is wat ik er van gewend ben, namelijk precies wat Android nog tekort komt aan UI integratie.
Ondanks alles zou ik ook graag de update ontvangen al had ik die eigenlijk al opgegeven. Gezien ik al 2 jaar Android ontwikkelaar ben heb ik nu ook mijn eigen Apps voor tablets geschikt gemaakt dus daarvoor is een tablet een musthave.
Voor mijn werk doe ik ook porten van Android (al sinds 1.5) dus misschien maar eens bij XDA gaan shoppen/helpen. Het moet dan wel met Sense want ik ben een echte HTC fan. Dat doen ze daar in Taiwan toch wel erg goed!

[ Voor 89% gewijzigd door Huupke op 17-11-2011 09:07 ]

i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik vind het echt jammer dat HTC deze tablet zo laat liggen. Het is een prachtig ding qua design (mening), solide (mening) en scherm (mening :P). Android 2.3 doet 'm echt te kort en snap dan ook niet wat het probleem is voor HTC om de update uit te brengen. Zeker nu 4.0 om de hoek staat te wachten, is 3.2, als deze nog uberhaupt uit komt voor de Flyer (waar ik sterk aan twijfel) alweer achterhaald.
Zonde, ze hadden de Flyer veel meer kunnen verkopen als 3.2 er al wel was. Overigens wordt nu de Flyer overal sterk afgeprijst (nu al de 32GB met 3G en Wifi gezien voor 349,- inc. BTW) dus dat doet mij vermoeden dat het een EOL product is en het bij 2.3 op houdt.

/edit: En daar gaat mijn vriending me nog lang mee pesten vrees ik, ik heb deze aan haar aangeraden... :(

[ Voor 7% gewijzigd door Soeski op 23-11-2011 14:16 . Reden: Boze vriending ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Soeski schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:13:
Ik vind het echt jammer dat HTC deze tablet zo laat liggen. Het is een prachtig ding qua design (mening), solide (mening) en scherm (mening :P). Android 2.3 doet 'm echt te kort en snap dan ook niet wat het probleem is voor HTC om de update uit te brengen. Zeker nu 4.0 om de hoek staat te wachten, is 3.2, als deze nog uberhaupt uit komt voor de Flyer (waar ik sterk aan twijfel) alweer achterhaald.
Zonde, ze hadden de Flyer veel meer kunnen verkopen als 3.2 er al wel was. Overigens wordt nu de Flyer overal sterk afgeprijst (nu al de 32GB met 3G en Wifi gezien voor 349,- inc. BTW) dus dat doet mij vermoeden dat het een EOL product is en het bij 2.3 op houdt.
Inderdaad, zo denk ik er ook over.
echt jammer...
Ik vind het verder een heerlijk apparaat. Voelt beter aan dan de acer iconia a100.

Mijn ouders gaan die flyer van 350,00 euro aanschaffen voor navigatie in de auto, haha :)
om zo op vakantie ook via wifi mail te kunnen lezen en het nieuws een beetje bij te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 23:11
Ik weet dat dit niet in dit topic thuishoort, maar misschien kan iemand me een DM sturen waar de 3G 32GB versie te koop is voor 350 euro? In de pricewatch kan ik het niet vinden, in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Inmiddels al een tijdje een HC 3.2 beta draaien op m'n tablet. De pen als touch input is echt een meerwaarde. Met de Adobe Touch Apps is er Photoshop Touch waar de pen een enorme meerwaarde is!

Overigens is er nu op XDA een simpele manier om te upgraden naar een beta van HC.
[Guide][Flyer]Honeycomb S-OFF, Honeycomb Easy Install, Recovery and Root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb gisteren ook een HTC Flyer voorzien van HC. Ik moet zeggen dat het daardoor wel ineens een stuk meer tablet is dan een vergrote telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Moogles schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:54:
Ik weet dat dit niet in dit topic thuishoort, maar misschien kan iemand me een DM sturen waar de 3G 32GB versie te koop is voor 350 euro? In de pricewatch kan ik het niet vinden, in ieder geval.
Ben ook wel benieuwd waar hij voor 350 te koop is.. iemand!?

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Robinski schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:36:
[...]

Ben ook wel benieuwd waar hij voor 350 te koop is.. iemand!?
Dit was een aktie bij een welbekende zaak die zojuist verhuisd is van Bergschenhoek naar Berkel en Rodenrijs. Helaas was het apparaat heel snel uitverkocht en er staat nu ook bij dat deze "niet meer leverbaar" is. Wat mij weer het idee geeft dat HTC met de Flyer gestopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Lees net op Facebook van HTC dat HC vanaf vandaag uitgerold gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Bij mij is de HC update zojuist geïnstalleerd :)
Gaat "gewoon" OTA. Is ~210MB groot. Je HomeScreens worden gereset, verder blijven als je settings behouden. Tenminste: dat zeggen ze.

Hij is nu aan het reboot na de install, even afwachten wat er gaat gebeuren :)

EDIT:
Zojuist geïnstalleerd.
Ziet er best prima uit, nog een beetje zoeken waar alles zit.
De Widgets zijn "kleiner" geworden, wat wel jammer is. Je kan wel meer kwijt op je homescreen.
Wat ik niet begrijp: Waarom moet er zoveel ruimte boven en onder beschikbaar blijven?

[ Voor 34% gewijzigd door Ben.Hahlen op 05-12-2011 20:56 . Reden: Eerste ervaring ]

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Hier helaas nog geen melding, we wachten af! Uiteraard ook al uit- en aangezet en zelf gezocht naar de update, maar het gaat gefaseerd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
k heb hem ook nog niet binnen,
maar ben benieuwd!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
ziet het eruit zoals in dit filmpje?

Wat me opvalt is dat de hardwarematige terug/home/menu knoppen niet meer lijken op te lichten. Werken die überhaupt nog wel?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Menesis schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:49:
ziet het eruit zoals in dit filmpje?

Wat me opvalt is dat de hardwarematige terug/home/menu knoppen niet meer lijken op te lichten. Werken die überhaupt nog wel?
Volgens mij zijn deze uitgeschakeld inderdaad, omdat ze on-screen zitten.
in ICS zit er een detectieroutine. Als een tablet de knoppen hardwarematig heeft (zoals Flyer), dan gebruikt hij die en zijn de knoppen op je scherm weg. In HC 3.2 zitten ze sowieso op je scherm helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Soeski schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:55:
[...]

Volgens mij zijn deze uitgeschakeld inderdaad, omdat ze on-screen zitten.
in ICS zit er een detectieroutine. Als een tablet de knoppen hardwarematig heeft (zoals Flyer), dan gebruikt hij die en zijn de knoppen op je scherm weg. In HC 3.2 zitten ze sowieso op je scherm helaas.
Dit ^^

Ziet er idd uit als in dat filmpje.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdM
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 23:27
3.2 is wel heel erg wennen, De meeste dingen die boven stonden staan nu beneden en ik moet veel meer zoeken. Qua snelheid ben ik er wel zeer tevreden over.

Het enige minpuntje waar ik niet tevreden mee ben, is de snelheid van de browser. Bij het inzoomen gaat het scherm even op wit, voordat hij daadwerkelijk vergroot. Dit is wel heel erg irritant.

Voor de rest nog niet echt getest, dit viel me enkel op met dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Mastje schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:07:
3.2 is wel heel erg wennen, De meeste dingen die boven stonden staan nu beneden en ik moet veel meer zoeken. Qua snelheid ben ik er wel zeer tevreden over.

Het enige minpuntje waar ik niet tevreden mee ben, is de snelheid van de browser. Bij het inzoomen gaat het scherm even op wit, voordat hij daadwerkelijk vergroot. Dit is wel heel erg irritant.

Voor de rest nog niet echt getest, dit viel me enkel op met dagelijks gebruik.
Misschien een andere browser proberen? Ik heb op m'n Nexus1 dolphin geinstalleerd, werkt goed. (ik heb zelf geen flyer, wel iemand die ik ken).

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Na een aantal weken de HC beta gedraaid te hebben en deze week een tijdje een Galaxy Tab 8.9 gespeeld te hebben weet ik het wel. De taskbar komt op het scherm van de Flyer niet tot z'n recht. Deze is verhoudingsgewijs te groot, op de GT 8.9 staat het veel beter.

Maargoed, ik ben vanaf vorige week Flyer-loos. Deze is tijdens een inbraak verdwenen :( Nu hopen dat ik via de inboedelverzekering genoeg terug krijg om weer een 3G tablet te kopen (GT 7.7?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
^^ Probeer alsnog even de app "plan B" via market.android.com te installeren op je gestolen Flyer!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Menesis schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:13:
^^ Probeer alsnog even de app "plan B" via market.android.com te installeren op je gestolen Flyer!
Bedankt voor de tip! Hier had ik zelf ook aan kunnen denken. Maar helaas waren m'n gedachten bij allemaal andere dingen. Zeer waarschijnlijk had ik meer informatie gehad wanneer ik dit dezelfde avond of de volgende dag had gebruikt. Helaas doordat ik wat aan het experimenteren was met verschillende ROMs heb ik niets ingesteld als "Phone finder"

Dus een tip: altijd even die gegevens invullen, je weet nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Hier is het nog altijd wachten op de update naar 3.2 helaas. Zijn er inmiddels meer mensen die dit wel hebben, of is het stopgezet? Het gaat wel HEEL langzaam of HEEL gefaseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Heb hier de update ook nog niet...
pff duurt wachten lang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Weet nu ook waarom wij de update nog niet hebben. Blijkt dat we toch de 16GB zonder 3G hebben, ipv de 32GB met 3G die op het label in de MM stond. Op de kassabon en doos staat wel ook 16GB zonder 3G, en dat zagen we dus pas 2 maanden later... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Honeycomb is beschikbaar voor alle versies..

ook voor de versie, die ik vorige week voor 297 euro heb besteld bij Expansys..

Na de update zijn er wel problemen met de contactpersonen en met streaming..

Het scherm wordt ook beetje kleiner..

Verder heb ik wel het idee dat de tablet sneller is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Gisteren inderdaad geinstalleerd. Tablet startte vaak opnieuw op, maar na een half uur stond alles goed. Hij is absoluut sneller geworden, alles is netter en wat logischer ingedeeld en grafisch er toch op vooruit gegaan. (Niet qua resolutie of kleuren, maar de interface is echt verbeterd). Diverse apps getest die het niet deden voorheen (androidgemist b.v.) en die werken nu wel. Het heeft (te) lang geduurd, maar het resultaat is erg mooi. Nu is het echt een fijne mooie tablet. Op naar ICS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Sinds december heb ik geen flyer meer, deze is ontvreemd :(
Voor de liefhebber heb ik nog wat accessoires. Een leather case (die als standaard kan werken), een gel case, wat screenprotectors en een lader. Stuur me even een mail bij interesse (onno -> opperhoofd, com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w.amhaini
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-08 16:07
oNo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:18:
Sinds december heb ik geen flyer meer, deze is ontvreemd :(
Voor de liefhebber heb ik nog wat accessoires. Een leather case (die als standaard kan werken), een gel case, wat screenprotectors en een lader. Stuur me even een mail bij interesse (onno -> opperhoofd, com)
Wat is je email dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hier dan ook eindelijk de update ontvangen voor de niet-3G versie.
Ziet er allemaal mooi uit moet ik zeggen! Maar wat zijn nou echt noemswaardige nieuwe dingen, behalve de layout in het OS? Ik zag bijv. dat Gmail wel een stuk verbeterd is, maar zijn er nog meer voordelen?

Ik kan die Adobe Touch apps nog steeds niet vinden in de market. Ik dacht dat die nu installeerbaar ahdden moeten zijn..

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Zijn er eigenlijk ook speciale tablet widgets? De standaard widgets zijn eigenlijk wat te klein. Weet iemand dat?

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Guldan schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:02:
Zijn er eigenlijk ook speciale tablet widgets? De standaard widgets zijn eigenlijk wat te klein. Weet iemand dat?
Best veel zelfs.. Hebben meestal 4x3-formaat..

Er is zelfs een Tablet-market-app, met overzicht van alle speciale tablet-apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Laten we hopen dat dit artikel gelijk heeft:

http://htcsource.com/2012...firmed-for-the-htc-flyer/

ICS for HTC Flyer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
zou wel mooi zijn!
trouwens hebben jullie er ook last van dat je contacten crashen bij honeycomb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
securitymayo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:11:
zou wel mooi zijn!
trouwens hebben jullie er ook last van dat je contacten crashen bij honeycomb?
Inderdaad.. Contacten hebben bij Honeycomb niet meer aan de gang gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
gelukkig, ben ik dus niet de enige ;)
jammer dat de belfunctie ook niet meer werkt.
Hoop dat het in ICS weer te kraken is :)
voor de rest bevalt honeycomb me tot nu toe super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
securitymayo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:49:
gelukkig, ben ik dus niet de enige ;)
jammer dat de belfunctie ook niet meer werkt.
Hoop dat het in ICS weer te kraken is :)
voor de rest bevalt honeycomb me tot nu toe super :)
Was na het einde van Symbian overgestapt op de Sensation
en daar al heel tevreden over..

Vond de december aanbieding van Expansys (250 excl.) een
leuk begin om een tablet te proberen en met meteen drie up-
grades uit de doos naar Honeycomb een super speeltje voor
dat geld..

De belfunctie is over Voip?
Lukt bij de Sensation met Bria, maar op de Flyer idd niet..

Vind wel met Launcher Pro de widgets veel beter uitzien (zijn
dan over het hele schermen te gebruiken)..

Ben er verder heel tevreden over, voor zover ik er nadat de
kinderen naar bed zijn nog even mee mag spelen.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
250 euro is niet duur! heb je trouwens de 3g versie of de gewone 16gb?
Ik heb de 32gb 3g versie.

Belfunctie: In geval van de 3g versie:
In gingerbread kon je de build.prop aanpassen.
Ik kon toen bellen met het bijgeleverde headsetje, of een bleutooth headset. Dit werkte prima, geen drops of iets dergelijks.

Je kon ook zonder, maar als je zelf praatte, moest je de tablet van luidspreker afhalen, en als iemand iets terug zei, moest je eerst weer de luidspreker activeren. werkte dus wel, maar verre van ideaal.

Heb eerst de hd2 gehad (met android) en vervolgens in begin aug. de sensation gekocht.
De flyer heb ik eind juni bij een (telefoon)abbo genomen. Heb hem dus eerst een half jaar met gingerbread gebruikt. Beviel op zich ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
securitymayo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:39:
250 euro is niet duur! heb je trouwens de 3g versie of de gewone 16gb?
Ik heb de 32gb 3g versie.

(..)

Beviel op zich ook prima!
Uiteraard voor die prijs alleen de 16gb wifi, maar met een SD-kaartje en met de perfecte automatische tethering vanaf de Sensation voor dat geld wel dezelfde functionaliteit..

Dat headsetje is een goed idee, kijken of de voip-apps daar wel mee getriggerd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
kijk anders eens op xda-developers, daar kan je genoeg vinden over wat wel en niet werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
voor de liefhebbers die hun honeycomb flyer geroot hebben...
telefoon functionaliteit is werkend!!!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1406851

check de rom van leedroid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
securitymayo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:03:
voor de liefhebbers die hun honeycomb flyer geroot hebben...
telefoon functionaliteit is werkend!!!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1406851

check de rom van leedroid :)
Goeie tip.. Bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Iets vreemds met de flyer sinds de honeycomb update: zo af en toe gaat het camera lampje voor 1 sec aan. Bijna alsof er een foto wordt gemaakt. Hebben meer mensen dit?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Menesis schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:28:
Iets vreemds met de flyer sinds de honeycomb update: zo af en toe gaat het camera lampje voor 1 sec aan. Bijna alsof er een foto wordt gemaakt. Hebben meer mensen dit?
Heb ik geen last van.
Het enige waar ik tegenaan loop, met de originele honeycomb rom, en de honeycomb rom van Leedroid, is dat contacten constant crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
Hij schijnt morgen bij iBood voor €230 in de verkoop te gaan (http://www.tipsvoorbespar...ibood-top-deal-htc-flyer/).

Is ICS al echt zeker?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Discussies betreffende custom Rom's van de HTC Flyer horen in Het HTC Flyer Custom Rom Topic.