Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorjd
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-02-2020
Enorm suf.. vijf wallpapers voor milestone..

http://www.diablofans.com...h-of-screenshots-and-art/

Het zijn oude wallpapers in een lage resolutie.

En in spiegelbeeld van de plaatjes op www.diablo3.com, daar heb je een achtergrond per class en die is dus eigenlijk hetzelfde.

[ Voor 26% gewijzigd door floorjd op 01-06-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Hehe, ja ik had ook niet al teveel verwacht, maar dit is wel een beetje een anticlimax :).
Ik heb notabene 2 dagen ervoor het plaatje van die wizard als wallpaper van mijn ipad ingesteld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

lage resolutie? als ik op de link klinkt kan je nog inzoomen en zie je de echte resolutie. wat voor scherm heb jij dat je het laag noemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:48
kloos2 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:58:
Als ze over een maand (op zijn vroegst) de BETA willen beginnen, dan moet het inderdaad al goed speelbaar zijn. In de BETA willen ze de puntjes op de i zetten. Het was ook al bekend (dacht ik?) dat Blizzard friends/family/alpha tests al tijdje terug waren gestart?
Maar dan nog is het nog dik een half jaar wachten op de release zelf.

@hierboven:
Ik hoop juist op zo veel mogelijk nieuwe skills. Ik vind het altijd erg leuk om verschillende/nieuwe builds te proberen. Ook de skills die minder gebruikt werden en minder viable waren. Wel is het inderdaad leuk om een aantal skills terug te zien. Voor zover nu bekend zijn dat voor de wizard de volgende skills; Blizzard, Meteor, Hydra, Teleport. Ik heb nog geen Frozen Orb gezien.
Kan je een linkje geven waar je die hebt gezien? Ik heb namelijk alleen veel arcane achtige spells gezien bij de wizard. Die desintegrator straal, die missiles (paars), teleport en chain lightning/bolt lightning.

Ik zit ook nog steeds te twijfelen tussen witch doctor of wizard. Ik vond de wizard in D2 niet zo leuk omdat je nogal 1 talent tree in werd geduwd. En iedere keer vuur, ijs zien wordt snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorjd
Het valt idd wel mee. Het is alleen niet handig voor (mijn) laptops.

Het kan overigens ook gewoon een 'troll' zijn door die site, ze krijgen er wel heel veel bezoekers door namelijk. Maargoed, half jaartje wachten dan maar tot we weer wat tofs krijgen.

[ Voor 57% gewijzigd door floorjd op 01-06-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Leuk man... een paar gare wallpapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

azaaaaaaaaaryhgrhgahgrhgn gnnn gnnnnnnnnnnnnnnnnnrrrr

nog meer dan een halfjaar en in afwachting wallpapers? WALLPAPERS???????????????

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEE must whirlwind something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kloos2 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:58:
Als ze over een maand (op zijn vroegst) de BETA willen beginnen, dan moet het inderdaad al goed speelbaar zijn. In de BETA willen ze de puntjes op de i zetten. Het was ook al bekend (dacht ik?) dat Blizzard friends/family/alpha tests al tijdje terug waren gestart?
Maar dan nog is het nog dik een half jaar wachten op de release zelf.

@hierboven:
Ik hoop juist op zo veel mogelijk nieuwe skills. Ik vind het altijd erg leuk om verschillende/nieuwe builds te proberen. Ook de skills die minder gebruikt werden en minder viable waren. Wel is het inderdaad leuk om een aantal skills terug te zien. Voor zover nu bekend zijn dat voor de wizard de volgende skills; Blizzard, Meteor, Hydra, Teleport. Ik heb nog geen Frozen Orb gezien.
hydra en teleport is van wat ik begrepe er inderdaad wel, maar andere die je meld? zeker wete da thet gene troll was die het gepost heeft? bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ja, niet officieel van de Blizzard site, volgens mij was het data van een speelbare demo (van een Blizzard event), even zoeken waar ik het had gelezen.

Gevonden: Wizard skills
Staan ook een aantal plaatjes bij van screenshots.

[ Voor 40% gewijzigd door kloos2 op 01-06-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

opna dat er geen demo is indien het in alpha fase zit of nog daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
En die facebook likes, moeten dat individuele likes zijn? Want bij de wow FB site staan ze op 1,6 miljoen, lijkt me sterk dat er dan nog veel meer bij komen, want alle diehard fans hebben al wel geklikt.

En trouwens wie steeds over die monk zit te zeuren dat het een opa is, dan speel je die class toch female? Die is stukken jonger. Lijkt veel op een priest van guildwars.

[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 01-06-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Bij facebook kan je maar 1 keer "like" klikken per account, dus je kan het niet elke dag doen bijvoorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 326103 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:30:
[...]

hydra en teleport is van wat ik begrepe er inderdaad wel, maar andere die je meld? zeker wete da thet gene troll was die het gepost heeft? bron?
Lees de TS anders eens, bij elke class staan notabene links naar de skills die bekend zijn :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Hmm, dat is waar ook, ik kwam op die site via de TS :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 13:39

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Om de teleurstelling van de wallpapers te verwerken heb ik op diablofans eens wat gelezen over "The Cosmology of Diablo". Erg interessant moet ik zeggen. Er zijn 4 delen en allemaal de moeite waard. Ik vindt ze persoonlijk allemaal "a good read" maar dat ligt natuurlijk aan jezelf.

1. The Cosmology of Diablo
2. The Cosmology of Diablo: Worlds
3. The Cosmology of Diablo: Angels and Demons
4. The Cosmology of Diablo: The Worldstone

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Anoniem: 326103 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:13:
lage resolutie? als ik op de link klinkt kan je nog inzoomen en zie je de echte resolutie. wat voor scherm heb jij dat je het laag noemt?
Waarschijnlijk 1920 x 1080 of hoger, normale high-end widescreen resolutie nu volgens mij... Deze zijn kleiner dan dat, toch jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zijn er ook classes die juist meer geschikt zijn voor multiplayer?

in diablo 2 zijn juist de paladin skills daar heel handig in op papier, omdat de een aantal skills voor heel de party tellen, maar dat zie ik nog niet in de omschrijving van D3? of moet ik beter lezen?

[ Voor 13% gewijzigd door leuk_he op 01-06-2011 22:31 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
leuk_he schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:30:
Zijn er ook classes die juist meer geschikt zijn voor multiplayer?

in diablo 2 zijn juist de paladin skills daar heel handig in op papier, omdat de een aantal skills voor heel de party tellen, maar dat zie ik nog niet in de omschrijving van D3? of moet ik beter lezen?
Als het goed is dan is elke class even geschikt om mee te spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorjd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on Item Colors

It has been discussed before but i would like a clarification on the topic as I am interested in what has happened since I last read about it. What color will legendary item texts be? and the other item types? please could someone inform me on the matter with a list of what the item type is and its text color. please tell me gold text is back in for the ‘unique’ items because i loved it in d2 and I think it would work fine again as gold is a sought after mineral and generally paired with rare and precious things.

D3 Colors:
Runes: Purple
Legendary Items: Orange
Rare Items: Yellow
Set Items: Green (Quest items and Lore items are also green, but these are not equippable in D3.)
Magical Items: Blue
Normal Items: White
Junk Items: Gray

Bashiok: That looks correct except sets are not their own item type.

Legendaries can be a part of a set and have set bonuses. There’s no separate item type for sets. They’re all orange. (Quest and lore items are green.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Erg jammer dat sets niet meer groen zijn en vooral dat ze goud hebben laten vallen voor uniques...

Geeft toch iets extra's als de beste items een gouden kleurtje in hun naam hebben.

Sommige dingen moet je gewoon in ere houden. :(

[ Voor 12% gewijzigd door hershel op 04-06-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind ook dat quest items een eigen kleur moeten krijgen. Want dan krijg je straks dat je elke keer blij bent met groen terwijl het ook gewoon een quest item kan zijn.

Bij TQ zijn quest items roze of lila en dat is alleen voor quest items. Ook hebben quest mobs die kleur in hun naam dat maakt het wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Wacht even hoor.... even kijken of ik het nu goed begrijp aangezien het lijstje in het grijs staat en waarschijnlijk dus een gok lijstje is van de gene de de vraag steld. Bashiok's antwoord in het blauw vindt ik dan niet helemaal duidelijk.

Dus de kleuren zijn, zoals hierboven beschreven, als volgt volgens de fan:

Legendary Items: Orange
Set Items: Green (Quest items and Lore items are also green, but these are not equippable in D3.)

Dan zegt Bashiok:

'Legendaries can be a part of a set and have set bonuses. There’s no separate item type for sets. They’re all orange. (Quest and lore items are green.)'

Want inhoud dat Set items altijd Legendery zijn en dus per definitie altijd Oranje zijn. Set items zijn dus nooit groen

Quest&lore items zijn wel groen en dat is dus een unieke kleur.

Het nieuwe lijstje wordt dan:

Legendary Items: Orange (can also be set-items)
Quest&Lore items: Green

En in dit lijstje zitten geen unique's. ZIjn Unique's vervangen door Legendary's? Als dat zo is dan is het inderdaad jammer dat ze gold er uit hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Volgens mij kunnen set items verschillende kleuren hebben. Ze nemen gewoon de kleur aan van de item types waaruit ze zijn gemaakt. Dus je hebt white sets, blue sets, ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Als ik er vanuit ga dat de gradatie van slechte naar goede gear op de juiste volgorde staat zal het even wennen zijn dat green items beter zijn dan blue :)
Blijkbaar heb je dan bepaalde sets met bijv. 4 groene en 1 orange item.

Ook ga ik er vanuit dat unique onder de gele item valt bij D3. Al is dat natuurlijk een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar groen zijn dan Quest en Lore items dus zal dat kunnen geen set items wezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

patrickos85 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:15:
Als ik er vanuit ga dat de gradatie van slechte naar goede gear op de juiste volgorde staat zal het even wennen zijn dat green items beter zijn dan blue :)
Blijkbaar heb je dan bepaalde sets met bijv. 4 groene en 1 orange item.

Ook ga ik er vanuit dat unique onder de gele item valt bij D3. Al is dat natuurlijk een gok.
Is het nu zeker dat er ook unique items zijn? Ik heb dat nog nergens gelezen.
Nr. 9 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:50:
Volgens mij kunnen set items verschillende kleuren hebben. Ze nemen gewoon de kleur aan van de item types waaruit ze zijn gemaakt. Dus je hebt white sets, blue sets, ... .
Dat lijkt me sterk. De drop is random dus het systeem weet niet dat jij 3 rare items hebt van een bepaalde set. Dan dropt het 4de item van de set zeker ook als rare? Dat zou ik vreemd noemen. Ook als je een set zou hebben waarvan 1 deel legendary is, 2 delen rare en 1 common.... nee, volgens mij is een set item per definitie altijd legendary. Net zoals Bashiok het vertaald.

Ik vraag me verder af of er nog een kleur is voor crafted items. En ik denk dat Unique (gold) is vervangen door Legendary (organje)?

D2:
Unique: Gold
Set: Green
Crafted: Orange
Rare: Yellow
Magic: Blue
Common: White

D3:
Legendary Items: Orange (can also be set-items)

Quest&Lore items: Green

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 06-06-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ik denk dat het gewoon zo is dat elk type item onderdeel kan zijn van een set. En dat je dus ook een set kan hebben van een Magical Helm, Rare Sword en Legendary Boots (ik noem maar wat).

Kan zo snel niet terug vinden dat Bashiok zegt dat alle set items standaard Legendary zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No set item parts/pieces? Or to clarify, will set pieces only be useful if the whole set is completed?

Bashiok: Set items are now legendaries defined by a set bonus. They’re crafted items while leveling (recipes can be found that grant the ability to craft all the items in a set), which allows someone to really invest in filling out a set before they out-level it. Then at max level we’ll drop set pieces normally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Kort gezegd: Set items hebben altijd legendary kleur. Er zijn niet zozeer "set items" maar legendary items die bij een set kunnen horen. Die zullen stand alone al bijna het beste zijn wat je kan vinden, maar gecombineerd dus nog beter en dat leidt ertoe dat je wel blijft spelen om je set compleet te krijgen ;)

Je moet eigenlijk af van het idee dat er set items bestaan als op zichzelf staand onderdeel, dit was in D2 wel zo, nu dus niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Baroshir op 06-06-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het leuke is, dat Bashiok destijds ook verklaard heeft dat je nu met bijv. craften hele sets kunt krijgen die ook onderling kunnen verschillen van itemlevel. Hoe vaak je in D2 wel niet 1-2 set pieces had en dan wat levels hoger vond je alweer het eerste of tweede set piece van een betere set. Op die manier kreeg je pas te laat of met (veel) traden je set compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Als je door 2 set items te dragen al bonus krijgt is het soms al redelijk handig om maar een deel van de set te hebben. En als je een complete set hebt dan is het te verslavend want als je dan een ander item vind die wel goed is, moet je steeds de afweging maken of het afweegt tegen de bonus die je verliest en zit je voortdurend vast aan de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Bulls schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:15:
Als je door 2 set items te dragen al bonus krijgt is het soms al redelijk handig om maar een deel van de set te hebben. En als je een complete set hebt dan is het te verslavend want als je dan een ander item vind die wel goed is, moet je steeds de afweging maken of het afweegt tegen de bonus die je verliest en zit je voortdurend vast aan de set.
Mee eens. In feite dezelfde methode die games zoals Mythos hanteert. Het dragen van een set item wordt dan al veel sneller interessant aangezien (voorbeeld) bij het dragen van 2 items je +4 STR krijgt en bij het dragen van 3 items +6 STR, en ga zo maar door. Wanneer je dan de hele set draagt krijg je de maximaal haalbare bonus en hopelijk nog een leuk totaal plaatje van je set op je character. (denk aan de aura's in Diablo 2 bij het dragen van een full set)

Combineer dat met het mogelijk dragen van setitems met verschillende level vereisten en de set items worden echt veel interessanter dan in D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nouja in d2 was het ook al van 2 items van een set kan een bonus geven, over het geheel e per item los ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 326103 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:43:
nouja in d2 was het ook al van 2 items van een set kan een bonus geven, over het geheel e per item los ook nog.
Telkens ben ik echt 3x aan het lezen wat je nou bedoelt. Kun je hier misschien op letten zodat mensen normaal kunnen reageren op je post?

zelfs na de 3e keer weet ik nog niet wat je bedoelt.

Bedoel je nou:

In diablo 2 konden 2 items van een set al een bonus geven.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, en ook nog dat naast een algemene set bonus (2 items van deze set is 10 mana bijv.)de boots ook nog +1 max damage kon geven, terwijl de armor 10 hp gaf bij 2 set items

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hij bedoelt zijn de partiële set bonussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
psychoclown schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:37:
Wat hij bedoelt zijn de partiële set bonussen :)
En het is nog niet bekend of deze ook in Diablo 3 zitten?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Jawel dat was al genoemd, een set is anders niets meer waard behalve als je hem compleet hebt. Ik had zelfs begrepen dat je van dezelfde sets ook hogere level parts kan hebben om ze te "updaten" Bijvoorbeeld als je een set helm hebt voor lvl 12 dat je daar ook een lvl 24 en lvl 40 versie van hebt met zwaardere stats. En dat je zelfs met craften sets kan aanvullen voor de bonussen. Ik meen ook iets begrepen te hebben van verschillende sets door elkaar dragen en dan toch redelijk wat bonus kunnen hebben maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Er zijn al wat speculaties over wat er waarschijnlijk in de CE gaat komen van Diablo 3:
  • Uiteraard een soort van Artbook
  • Extra soundatrack(s) (hadden de CE van D1 en D2 ook)
  • Behind the scenes look DVD (deden ze ook voor wow en SC2)
  • Blizzard ingame exclusives (bijvoorbeeld exclusieve avatars, pets e.d.)
  • Extra merchandise (bv de 2gb USB stick bij de CE van SC2)
Wat denken jullie? Of: wat zou je graag willen zien? Mij lijkt een beeldje van Diablo zelf of Tyreal erg gaaf. Voor op de boekenplank :)

[ Voor 12% gewijzigd door FloydRaalte op 10-06-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

FloydRaalte schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:36:
Er zijn al wat speculaties over wat er waarschijnlijk in de CE gaat komen van Diablo 3:
  • Uiteraard een soort van Artbook
  • Extra soundatrack(s) (hadden de CE van D1 en D2 ook)
  • Behind the scenes look DVD (deden ze ook voor wow en SC2)
  • Blizzard ingame exclusives (bijvoorbeeld exclusieve avatars, pets e.d.)
  • Extra merchandise (bv de 2gb USB stick bij de CE van SC2)
Wat denken jullie? Of: wat zou je graag willen zien? Mij lijkt een beeldje van Diablo zelf of Tyreal erg gaaf. Voor op de boekenplank :)
Ik hoop dat er geen duidelijke voordelen uit voort komen, maar gewoon kleine leuke dingetjes. Zeg maar zoals ze dat bij SC2 hebben gedaan. (Thor skin en avatar, verder wat extra stuff).

Ik weet nog niet zo net of ik wel een CE ga bestellen. Maar bestellen ga ik zeker.

Over de items:
Set items (moeten) craften? Best mal, daarmee worden set items dus eigenlijk niet zoveel meer waard? Of als je stukjes nodig hebt die moeilijk te krijgen zijn, zijn ze juist nog een stukje zeldzamer?

Toch wel jammer als ze minder variatie gaan inbouwen in de items. Gaan ze immers ook al doen met de skillpoints. En de potions ook al weg. Maar goed, nu worden skills dus "gekleurd" door runes / steentjes, wat ook wel weer voor veel meer variatie gaat zorgen.

Laten we hopen dat het weer zo mooi maken wat de items betreft als D2:LOD na die mega 1.12 update. Toen was het toch wat mij betreft wel heel prettig verzadigd met mooie en redelijk afwisselende drops. Zeg maar een soort sweetspot aan aantal items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

djunicron schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:52:
[...]
Over de items:
Set items (moeten) craften? Best mal, daarmee worden set items dus eigenlijk niet zoveel meer waard? Of als je stukjes nodig hebt die moeilijk te krijgen zijn, zijn ze juist nog een stukje zeldzamer?

Toch wel jammer als ze minder variatie gaan inbouwen in de items. Gaan ze immers ook al doen met de skillpoints. En de potions ook al weg. Maar goed, nu worden skills dus "gekleurd" door runes / steentjes, wat ook wel weer voor veel meer variatie gaat zorgen.

Laten we hopen dat het weer zo mooi maken wat de items betreft als D2:LOD na die mega 1.12 update. Toen was het toch wat mij betreft wel heel prettig verzadigd met mooie en redelijk afwisselende drops. Zeg maar een soort sweetspot aan aantal items.
Ik denk dat het met set items wel goed komt. Even zwart wit: in Diabo 2 was het vergaren een een full set (voor mij althans, heb nog nooit een full set gehad) zwaar klote. Dit kan in mijn perspectief alleen maar beter worden in D3. Het partiële bonus systeem, verschillende levelrequirements, crafting etc... zijn in mijn ogen alleen maar verbeteringen van een systeem uit D2 wat niet goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mee eens,
een full set in D2 was bijna onmogelijk om te vinden
is mij ook noot gelukt

trading was om zeep door duplicates en daar wou ik me niet mee bezig houden dusja..

en om ze allemaal zelf te vinden .. kwil niet weten hoe lang je daar voor moest rondlopen want heb het toch dik twee jaar gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Anoniem: 399205 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:15:
mee eens,
een full set in D2 was bijna onmogelijk om te vinden
is mij ook noot gelukt

trading was om zeep door duplicates en daar wou ik me niet mee bezig houden dusja..

en om ze allemaal zelf te vinden .. kwil niet weten hoe lang je daar voor moest rondlopen want heb het toch dik twee jaar gespeeld
Same here, toch best lang gespeeld en ik heb geloof ik stiekem dan toch 1 set compleet gehad: Sigon Set. Maar goed, de helft had van die set heb ik gekregen van mijn vrienden. En wat heb je uiteindelijk aan een low-end set zoals Sigon? Ik dacht die die set tot lvl 40 mee ging o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Sigons had ik met een maat ook compleet zelf gevonden, dat was het makkelijkst met mephisto farmen.

Verder hebben we cow kings set ook zelf gefarmt. Bestaat maar uit 3 items Maar valt alleen uit de king. Dus dat was veel cowrun potjes "verpesten" door de king te farmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mah, weet niet, ik heb ook niet super intensief of continue D2 gespeeld. Maar ik heb toch wel meer dan eens een set compleet gehad.

Niet de high end sets alleen. Die hadden namelijk gewoon vaak een super zeldzaam component. Zo ben ik twee maanden bezig geweest om een Immortal King (IK) armor te vinden. Of een rune die je ervoor kon ruilen. Weinig kans. Het zelfde voor die van de sorc. Druid 4 delige set compleet halen was dan op de hoogste moeilijkheidsgraad geen probleem, maar ook omdat die minder geliefd was.

=== weer iets meer OnT ===

Ik denk dat ze in D3 van de eindeloze runs af willen. Ook wel een beetje terecht. Een manier om dat te doen is natuurlijk gewoon craften belangrijker en level gerelateerd maken. XP balancing is makkelijker dan item drops.

Maar het saaie eraan is dat je daardoor heel veel identieke characters gaat krijgen. Alle barbs willen dan op level 48 (oid) de mid-game set compleet hebben en hoeven enkel nog maar unique belts omdat verder alles tot level 60 weer vol zit, waarna de nieuwe set beschikbaar komt.

Beetje doem scenario, zal ook waarschijnlijk wel niet uit komen, maar dat is het alternatief van zeldzame set items denk ik zo.
Overigens, in D2 kreeg je toch ook al gedeeltelijke set-bonussen? De complete set gaf enkel een grotere boost, wat ik ook geheel logisch vond. Met andere woorden, ik vond het vorige systeem al bij benadering perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ach ja ik ga heus niet speciaal naar sets opzoek, als je wat items vind is het leuk, en je bewaard gewoon potentiële set items voor andere classes. Het liefst krijg ik zo vaak mogelijk nieuwe equipment want vast zitten aan een set die je nooit meer uit wilt doen is ook een vloek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Hele artikel maar even schaamteloos geplakt, ik vond het wel interessant:

Bashiok emerged from nearly a week of silence to finally give us some Diablo III stuff to talk about. While most of his posts are short on new information, there are some nice clarifications on item progression in the game and visual item progression throughout Diablo III's difficulties.

Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/8426/axese.png

While responding to a few questions, Bashiok made clear that the eighteen tiers of items are purely visual.

Q: Without being able to upgrade the item to the next tier, does that mean the lesser tier item is salvage garbage?

A: Right, going back to the tier thing which I believe was a misunderstanding of me referring to the visual sets. It doesn't have to do with item stats at all really, just cohesive armor looks.

There are better and better items as your progress through the difficulties and they can roll out more affixes as they go higher. So to answer your question, yes, worse items would be sold for gold, salvaged for crafting materials, or otherwise 'traded' away.

However, his explanation does seem to imply that there could be an overlap between the last items in one tier and the first items in the next. As Bashiok later explained, these visual tiers are also divided amongst the difficulties, which means that your character look will be continuously changing throughout Normal, Nightmare, and Hell, as opposed to revisiting old item looks each time you advance a difficulty like in Diablo II.

Official Blizzard Quote:
[The item tiers] are distributed through difficulties with each difficulty dropping items of a specific number of visual sets. So, for instance, in Normal you may see set looks one through five dropping. In Nightmare you may see the visual sets six through ten. etc. Just an example, I'm not sure how exactly they were decided to be broken out.

After this explanation, some concerns were raised about whether or not eighteen tiers, which translates into six tiers per difficulty, would feel like enough progression throughout the game, and Bashiok continued to elaborate on exactly how item progression works.

Q: So yeah, this was more or less how I thought you guys had made the system... as you have played the game, does 5/6 set visuals per difficulty feel progression enough?

A: I think it feels really good. You're not getting whole sets dropping for you so it's a pretty constant upgrading process. You're probably not running around with a complete looking set for long unless you're denying yourself upgrades to make a cohesive look, or just getting bad drops.

Even though thinking of item progression as being divided into tiers may make it seem as though you are only upgrading your look six times per difficulty, it is important to keep in mind that you will most likely spend most of your time in gear comprised of items from different tiers. So while there are technically only eighteen different item looks, your character's look will be changing many more times than that number implies.

Afbeeldingslocatie: http://img860.imageshack.us/img860/8650/barbprogression.png

In another equipment related topic, Bashiok also had some interesting input about the game's salvage mechanic.

Official Blizzard Quote:
It has a name. It is not Salvage Cube. The name does include Cube, though. The name is sort of a spoiler, which is why we haven't revealed it yet.

Although Bashiok does not divulge the current name of the cube, some of you may remember Jay Wilson called it the Nephalem Cube at the last BlizzCon, which is a name that could certainly be considered something of a spoiler. Bashiok may have simply forgotten the name was already revealed, or the name could have changed since then. If any of you are unclear on the lore implications of the Nephalem, be sure to check out PhrozenDragon's Cosmology of Diablo articles or the first part of Force's Diablo Lore video series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik weet nog niet hoe of wat. Het kunnen craften van set items, is op zich heel erg netjes bedacht. In D2 lukte het me altijd wel, door een combinatie van MF runs + ruilen, om sets compleet te krijgen. Echter, sommige items (zoals Tal Rasha's Amulet), zijn bijzonder zeldzaam om te vinden. Als je even bedenkt, dat je in je eentje een set haast niet compleet gaat krijgen, is het craften ervan juist een aangename toevoeging.

Als je de verkeerde items vind (van een andere set), of anders items waar je zelf niet mee kan, anders dan vendor trash, is het voor mensen die nieuw zijn in de game, een andere manier om toch aan goede items te komen, zonder dat ze over het geld beschikken voor het handelen zelf. Ook is dit een opstapje naar handelen. Door het craften van goede items, kan je deze weer te koop/ruil aanbieden. Ik ga er ook niet van uit dat je met een paar keer salvagen er bent, maar het opent zeker mogelijkheden voor zowel bestaande als nieuwe spelers in D3. Ook elimineer je een stukje afhankelijkheid. Je hoeft niet op zoek te gaan naar iemand die hem voor een goede prijs aanbied, of net die persoon vinden die met je wilt ruilen, je kan er ook zelf voor werken, dat spreekt mij enorm aan.

Ook dat je ze mee kan levelen, vind ik een hele mooie gedachte. Hoeveel van ons, hebben voor het levelen van low level characters in Diablo 2, Sigon's Steel wel niet gebruikt? Hoe mooi zou het zijn geweest, als deze op betere kwaliteit te krijgen was, met passende bonussen. Natuurlijk vind je uiteindelijk wel weer betere items, maar het is ronduit ideaal tot dan.

Ik denk dat dit best wel positief uit kan pakken, zeker als je pas een jaar na release in het spel stapt, is er voor jou ook ruimte aan goede gear te komen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

[b][message=36220830,noline]
Ook dat je ze mee kan levelen, vind ik een hele mooie gedachte. Hoeveel van ons, hebben voor het levelen van low level characters in Diablo 2, Sigon's Steel wel niet gebruikt? Hoe mooi zou het zijn geweest, als deze op betere kwaliteit te krijgen was, met passende bonussen. Natuurlijk vind je uiteindelijk wel weer betere items, maar het is ronduit ideaal tot dan.

Ik denk dat dit best wel positief uit kan pakken, zeker als je pas een jaar na release in het spel stapt, is er voor jou ook ruimte aan goede gear te komen.
Het upgraden van items met salvage van onnodige items lijkt me wel interessant inderdaad. Het lijkt mij leuk om een unique kapot te maken voor random stukjes waarmee je andere rares of legedaries kan verbeteren.

Het instappen in D2 heb ik nooit als zo'n probleem gezien. Er zijn voldoende gratis weggeef sessies. Maar ik ben het er mee eens, low level sets zijn nog steeds nuttig. Maar het wordt wel vervelend als je ze blijft vinden. Sigon's was leuk tot level 24 oid, maar ik heb ook zoooo vaak stukken van die set weggegeven.
En ook als beginneling alle levels op een leuk tempo doorlopen na een frisse start was nooit zo'n probleem, er waren immers spelers genoeg.

Wat meer craften is eigenlijk misschien wel een heel goede manier om alleen minder tijd in ruilen te hoeven steken. Het maakt het allemaal wat meer een solo experience. Diablo 2 singleplayer was toch niet ideaal. Op Hell de eindbazen verslaan was simpelweg onmogelijk met sommige characters. (nou ja, onmogelijk. bijzonder moeilijk, laten we het zo zeggen) (* Tenzij je je char wat boostte met een char editor, b.v. ieder item in je bezit +333% magic find en het werd allemaal wat dragelijker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
djunicron schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:56:
[...]

Het upgraden van items met salvage van onnodige items lijkt me wel interessant inderdaad. Het lijkt mij leuk om een unique kapot te maken voor random stukjes waarmee je andere rares of legedaries kan verbeteren.

Het instappen in D2 heb ik nooit als zo'n probleem gezien. Er zijn voldoende gratis weggeef sessies. Maar ik ben het er mee eens, low level sets zijn nog steeds nuttig. Maar het wordt wel vervelend als je ze blijft vinden. Sigon's was leuk tot level 24 oid, maar ik heb ook zoooo vaak stukken van die set weggegeven.
En ook als beginneling alle levels op een leuk tempo doorlopen na een frisse start was nooit zo'n probleem, er waren immers spelers genoeg.

Wat meer craften is eigenlijk misschien wel een heel goede manier om alleen minder tijd in ruilen te hoeven steken. Het maakt het allemaal wat meer een solo experience. Diablo 2 singleplayer was toch niet ideaal. Op Hell de eindbazen verslaan was simpelweg onmogelijk met sommige characters. (nou ja, onmogelijk. bijzonder moeilijk, laten we het zo zeggen) (* Tenzij je je char wat boostte met een char editor, b.v. ieder item in je bezit +333% magic find en het werd allemaal wat dragelijker)
Voor 1.10 was dit uitstekend te doen met elke class ;-) De eerste difficulty was uiteraard wel moeilijk om te clearen als sorceres.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
FloydRaalte schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:09:
Hele artikel maar even schaamteloos geplakt, ik vond het wel interessant:

.......
Wel interessant, 6 keer een item tier per difficulty level. Dat betekend dus dat NM items een eigen hogere level plaatje krijgen dan in Normal, en dat betekend dus dat het anders geregeld is dan in D2 was, waar je gewoon van fullplate weer naar demonhide ging met simpele pessant looks.

Verheug me er in elk geval wel op, want het voelt dan niet alsof je weer downgraded.

zal wel raar zijn om al die slappe begin mobjes dikke spul te zien droppen. Maar ik neem aan dat je tien 5 en 6 items al wel vind op het eind van de 1e difficulty, want dat was in D2 ook het geval. Was altijd heerlijk om je eerste Demonhide Sash te vinden in Act 5, en dan lekker inbuewen :)

Ik ben wel blij dat je niet een bestaande item kan tier level uppen, dat is gewoon onzin. Net als in Two Worlds waar je gewoon eindeloos hetzelfde type wapen op elkaar kan slepen en daar de stats mee verhoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 09:50

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik vind het raar dat er geen overlap van tiers is over de klasse. normal 1-7 nightmare 5-13 hell 11-18 Het zou wat vloeiender aanvoelen dan denk ik. Of snap ik het tier principe niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-06 15:58

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bulls schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:25:
[...]
Ik ben wel blij dat je niet een bestaande item kan tier level uppen, dat is gewoon onzin. Net als in Two Worlds waar je gewoon eindeloos hetzelfde type wapen op elkaar kan slepen en daar de stats mee verhoogt.
Lol of torchlight (nu hebben ze het gefixed geloof ik)
Gewoon je lvl 2 zwaardje 500X Enchanten :)

Toch hoop ik dat ze het niet overdrijven.
Net zoals die barb op het 2e plaatje is vind ik echt gaaf, plaatje nr3 is imho meer een mislukte versie van r2d2 !

[ Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 15-06-2011 08:34 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

[...]

Wel interessant, 6 keer een item tier per difficulty level. Dat betekend dus dat NM items een eigen hogere level plaatje krijgen dan in Normal, en dat betekend dus dat het anders geregeld is dan in D2 was, waar je gewoon van fullplate weer naar demonhide ging met simpele pessant looks.

Verheug me er in elk geval wel op, want het voelt dan niet alsof je weer downgraded.
Precies! Daar ben ik ook zo blij mee, eindelijk een beetje goed uitziende endgame gear. In d2 had je vaak op het laatst een bepaald item wat op zich goed was maar er alleen totaal niet uitzag. Ben je eindelijk op een hoger level beland, krijg je in feite items die er hetzelfde uitzien als op level 0, dat was toch best een domper. Het zal wel niet voor iedereen gelden, maar ik vindt de uitstraling van je charcter toch best belangrijk.
[...]
Inderdaad, maar Two Worlds is dan ook veel meer RPG denk ik. Dat continue upgraden van dezelfde Polearm was op zich wel geinig maar gaf te weinig diversiteit als je het mij vraagt. Ik vindt het aantal verschillende items in dat soort games altijd maar mager. Helemaal wanneer je de vergelijking trekt met zo'n itemhoard game zoals Diablo of Titans Quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Ik hoop dat ze het hele tier gebeuren niet gaan toevoegen aan de item beschrijving. Als er iets in world of warcraft wel niet de loot verpest is het tiers en itemlvl, het maakt het geheel enorm statisch. Ik heb nu een armor van ilvl 316, de volgende is 333, en daarna 352 (bijv., ik speel wow niet meer). Het is trapje voor trapje upgraden, ik heb tier 6, en nu ga ik grinden voor tier 7.

In D2 had je geen idee wat je volgende item ging zijn, tenzij je al extreem lang speelde, veel loot kende en een specifieke build voor ogen had. Er kon van alles droppen en door stats te vergelijken wist je pas of het bruikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

TrailBlazer schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 06:41:
ik vind het raar dat er geen overlap van tiers is over de klasse. normal 1-7 nightmare 5-13 hell 11-18 Het zou wat vloeiender aanvoelen dan denk ik. Of snap ik het tier principe niet :p
Jij bedoeld echt overlappen van complete Tiers. Daar wordt niet echt over gesproken. Er wordt echter wel een verwijzing gedaan naar een mogelijk overlapping van de laatste items van Tier A en de eerste items van Tier B. Verder werken de visuele Tiers in items ook over de moeilijkheidsgraden heen. Je hebt dus weer andere uitziende gear voor Normal, Hell en Nightmare. Dat was niet zo in Diablo2, daar had je dus op alle moeilijkheidsgraden dezelfde looks qua gear. Je kon wel weer andere prefixes en suffixen hebben.

However, his explanation does seem to imply that there could be an overlap between the last items in one tier and the first items in the next. As Bashiok later explained, these visual tiers are also divided amongst the difficulties, which means that your character look will be continuously changing throughout Normal, Nightmare, and Hell, as opposed to revisiting old item looks each time you advance a difficulty like in Diablo II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

DeepSeven schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:53:
Ik hoop dat ze het hele tier gebeuren niet gaan toevoegen aan de item beschrijving. Als er iets in world of warcraft wel niet de loot verpest is het tiers en itemlvl, het maakt het geheel enorm statisch. Ik heb nu een armor van ilvl 316, de volgende is 333, en daarna 352 (bijv., ik speel wow niet meer). Het is trapje voor trapje upgraden, ik heb tier 6, en nu ga ik grinden voor tier 7.

In D2 had je geen idee wat je volgende item ging zijn, tenzij je al extreem lang speelde, veel loot kende en een specifieke build voor ogen had. Er kon van alles droppen en door stats te vergelijken wist je pas of het bruikbaar was.
Ik denk dat we geen Tier aanduiding gaan krijgen in de benaming. Wel weer (net als in D2) namen zoals Normal, Exeptional en Elite. Deze gaven in feite ook een soort 'Tier' aan. Normal was tot lvl 25, Exeptional vanaf level 25 en Elite tussen level 39 en 73.

In feite heeft Diablo 2 dus ook Tiers. Alleen werd hier niet als zodanig over gesproken. Je kunt op sites zoals The Arreat Summit de exacte tabellen wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Monk nieuwe informatie op diablofans.

Kleine samenvatting:
In 2009 werd de Monk aangekondigd als speelbare character in Diablo 3. Het enige wat we wisten was dat hij het gat van de "holy warrior" op ging vullen gepaard met een martial fighting style & combo's. Later werd duidelijk dat de Mink als recource systeem 'Spirit' ging gebruiken i.p.v. Mana. Bashiok laat daar nu wat meer licht op schijnen. Spirit is namelijk 'static' wat inhoud dat het niet automatisch gegenereerd wordt of eraf gaat. Spirit krijg je door te meppen en door gebruik van skills zat Spirit weer dalen en op raken.

Dat lijkt dus zeer veel op Fury, het resourcesysteem van de Barbarian, de enige andere Melee fighter. Echter krijgt de Barb Furypunten door te meppen EN door het incasseren van blows en punches. Wanneer een barbarian klaar is met vechten zal de Fury langzaam dalen en op raken. Bij de Monk zal Spirit op niveau blijven wanneer je geen skills gebruikt die Spirit gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
DeepSeven schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:53:

In het begin zal natuurlijk alles nieuw zijn voor je en als je wat meer ervaren bent dan maak je eerst de build en dan pas spelen. Sites als de arreat summit en forums als d2jsp helpen natuurlijk al snel ;-)

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 09:50

TrailBlazer

Karnemelk FTW

de 1e 2 characters per klasse zullen inderdaad wel mislukken hoewel met respeccen een hoop goed te maken is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

TrailBlazer schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:20:
de 1e 2 characters per klasse zullen inderdaad wel mislukken hoewel met respeccen een hoop goed te maken is denk ik.
Op de een of andere manier weet ik, met een compleet uitgeprinte build beschrijving erbij, toch vaak nog mijn characterbuild compleet te verknallen. Ik ben dan ook best blij met de respec optie die naar alle waarschijnlijkheid wel in D3 komt. En het hoeft van mij echt niet gratis ofzo, daar mag best wat tegenover staan. (op microtransacties na, lol)

Ik heb het nog even opgezocht:

Bashiok: There will almost definitely be some sort of system to respec; however, it isn't likely to be as liberal as World of Warcraft. We don't want to lock a player into a system that punishes them for mistakes, experimenting, or lack of knowledge early on in the game. We also don't think a system that allows immediate, complete, and at-a-whim changes to a character spec matches the feel of Diablo. It's likely to be somewhere in between.

That said we still feel like the desire to play the same class again that you may have played before is still a part of the game, and with some ability to respec could potentially require other incentives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Een max char respeccen en dan even een andere build testen vind ik lame, ik zou dan liever alsnog een nieuwe build van lvl 1 beginnen. Want als je dat niet doet, ga je even alle skills bekijken en dan "oh ja leuk, andere class"

Voor fouten of even een skill te testen voordat je er vol in hakt vind ik een reset wel goed. Alleen kun je dat natuurlijk niet met elke skill doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Volgens mij snapt de helft van de mensen de 'tiers' waar over gesproken wordt niet. Wat hier bedoeld wordt is het uiterlijk van je karakter. Het heeft niets te maken met de item set 'tier 4' uit WoW bijvoorbeeld.

In D2 heb je 15 van deze uiterlijke tiers voor je chest armor, zie Arreat Summit Armors.
Deze 15 tiers komen dan 3x voor, Normal, Nightmare en Hell. Dus kan je, zoals sommigen al zeggen, uiteindelijk met een Hell tier 1 item rondlopen, waarbij de stats erg goed zijn, maar het uiterlijk dus tier 1 heeft, alsof je net als lvl 2 uit de Den of Evil komt wandelen.

In D3 krijg je dus per difficulty 6 uiterlijk tiers, wat er dus voor zorgt dat je armor uit Nightmare er altijd sterker uit zal zien als elk ander armor uit Normal. Hell ziet er dan nog weer beter uit als Nightmare. Naar mijn idee dus een leuke verbetering.

Nu ben ik wel benieuwd of er in bijvoorbeeld normal dan maar 6 verschillende armors droppen, of dat er bijvoorbeeld 2 armors met tier 1 look zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Vraag is al beantwoord op deze pagina, foutje.

[ Voor 126% gewijzigd door Nadser op 16-06-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FloydRaalte schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:38:
[...]

Op de een of andere manier weet ik, met een compleet uitgeprinte build beschrijving erbij, toch vaak nog mijn characterbuild compleet te verknallen. Ik ben dan ook best blij met de respec optie die naar alle waarschijnlijkheid wel in D3 komt. En het hoeft van mij echt niet gratis ofzo, daar mag best wat tegenover staan. (op microtransacties na, lol)

Ik heb het nog even opgezocht:

Bashiok: There will almost definitely be some sort of system to respec; however, it isn't likely to be as liberal as World of Warcraft. We don't want to lock a player into a system that punishes them for mistakes, experimenting, or lack of knowledge early on in the game. We also don't think a system that allows immediate, complete, and at-a-whim changes to a character spec matches the feel of Diablo. It's likely to be somewhere in between.

That said we still feel like the desire to play the same class again that you may have played before is still a part of the game, and with some ability to respec could potentially require other incentives.
Was het niet zo dat je nu gewoon zelf kon bepalen wat voor skills je wou gebruiken en dat er niet meer een specifieke spec is die je aan moet houden? Ik ga echt lekker avonturieren met mijn talentpoints. Gebruiken wat ik bij mijn speelstijl vind passen.

Respeccen zal zeker gebeuren, maar dan om klikfoutjes aan te passen of aan te passen wat een bepaalde situatie vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:35:
Jawel dat was al genoemd, een set is anders niets meer waard behalve als je hem compleet hebt. Ik had zelfs begrepen dat je van dezelfde sets ook hogere level parts kan hebben om ze te "updaten" Bijvoorbeeld als je een set helm hebt voor lvl 12 dat je daar ook een lvl 24 en lvl 40 versie van hebt met zwaardere stats. En dat je zelfs met craften sets kan aanvullen voor de bonussen. Ik meen ook iets begrepen te hebben van verschillende sets door elkaar dragen en dan toch redelijk wat bonus kunnen hebben maar dat weet ik niet zeker.
Klopt als een bus, hierdoor worden de sets een stuk interessanter als je het mij vraagt :)
djunicron schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:09:
Ik denk dat ze in D3 van de eindeloze runs af willen. Ook wel een beetje terecht. Een manier om dat te doen is natuurlijk gewoon craften belangrijker en level gerelateerd maken. XP balancing is makkelijker dan item drops.
Ik weet niet of crafting wel zp'n grote rol zou moeten krijgen. Daarom vond ik (één van) de oplossingen die het devteam afgelopen BlizzCon vertelden wel een nette. De mensen stimuleren alle gebieden te willen clearen, bijv. in dungeons een random geplaatste 'treasure chest' te laten spawnen die een ietwat verhoogde droprate heeft. Mogelijk een sleutel die je moet vinden op een van de mobs in de dungeon waardoor je naast bosses veelal langer over een run zal doen omdat je niet in een paar seconden door een dungeon walst.
[...]

In principe was het wel een verhoging van het type armor (normal > exceptional > elite) maar gezien het type armor best wel aan acts gebonden was (eerste 2 acts voornamelijk light en medium en laatste 2 medium en heavy armor) ben ik het zeker met je eens.
Dakreal schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:54:
[...]

Was het niet zo dat je nu gewoon zelf kon bepalen wat voor skills je wou gebruiken en dat er niet meer een specifieke spec is die je aan moet houden? Ik ga echt lekker avonturieren met mijn talentpoints. Gebruiken wat ik bij mijn speelstijl vind passen.

Respeccen zal zeker gebeuren, maar dan om klikfoutjes aan te passen of aan te passen wat een bepaalde situatie vereist.
Klopt, daarnaast is de hele 'tree' weggehaald plus je kiest naarmate je vordert 7 verschillende skills waarbij het allemaal zeer gelaagd is opgebouwd. X skillpoints in tier X skills unlocked de volgende tier skills en elke 5 levels (tot level 30) geeft je een extra skill slot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

psychoclown schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:40:
Ik weet niet of crafting wel zp'n grote rol zou moeten krijgen. Daarom vond ik (één van) de oplossingen die het devteam afgelopen BlizzCon vertelden wel een nette. De mensen stimuleren alle gebieden te willen clearen, bijv. in dungeons een random geplaatste 'treasure chest' te laten spawnen die een ietwat verhoogde droprate heeft. Mogelijk een sleutel die je moet vinden op een van de mobs in de dungeon waardoor je naast bosses veelal langer over een run zal doen omdat je niet in een paar seconden door een dungeon walst.
Ik denk eigenlijk niet dat dat veel uit zal maken voor boss-runs. Het dwingt men alleen om naast een tele-sorc ook nog een mob-clear team het level in te sturen. Men zal toch weer proberen in bijzonder korte tijd er door heen te jagen. Sleutel gevonden? Wop direct voor de neus van de baas en slachten voor loot.

Een buffertje inbouwen in de vorm van zo'n kamer als bij Baal in de expansion hielp ook niet heel erg. Het was wel erg leuk en het dwong je ook eerst wat andere sterke tegenstanders aan te vallen, maar het bleef een run-baas.

Misschien moeten ze er ook maar gewoon aan toegeven, en speciaal raids inbouwen die naast het verhaal lopen voor mega drops, beetje zoals het cowlevel bijvoorbeeld.
psychoclown schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:40:
Klopt, daarnaast is de hele 'tree' weggehaald plus je kiest naarmate je vordert 7 verschillende skills waarbij het allemaal zeer gelaagd is opgebouwd. X skillpoints in tier X skills unlocked de volgende tier skills en elke 5 levels (tot level 30) geeft je een extra skill slot :)
Een tree is juist wel leuk, mits goed uitgevoerd. Als skills in elkaar grijpen (elkaar boosten / beinvloeden) wordt juist de character build interessanter. Maar goed, ze zullen er vast wel over nagedacht hebben, ik wacht wel af wat ze voor moois hebben verzonnen, maar ik vind dat ze best genadeloos skills mogen vastleggen. Respeccen vind ik games altijd maar een beetje laf maken. Het verlaagd de waardering van skillpoints. Die moet je met veel plannen en overwegen toekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik had liever gezien dat je de laatste point terug kon zetten voordat je nog een level up gaat of voordat je hem level 2 maakt. Zo kun je toch een skill even uit proberen om te kijken of je het geschikt vind voor de build. En daardoor geen mis klik begaat.
Dat lijkt me beter dan een hele reset, want meestal als je overvloedig punten hebt na de reset ga je zo enthousiast klikken dat je zo weer de fout in gaat.

En je kan niet plotseling een compleet andere build maken, om een voorbeeld te noemen van een summon necro gewoon hup naar een bonemancer. Zo'n reset kan ook misbruikt worden om sneller te levellen, want je kan "eerst" een build maken waarmee je snel door het begin komt, en als je genoeg points hebt gespaard ga je even omswitchen naar de build die je eigenlijk wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
djunicron schreef op zondag 19 juni 2011 @ 02:09:

Ik denk eigenlijk niet dat dat veel uit zal maken voor boss-runs. Het dwingt men alleen om naast een tele-sorc ook nog een mob-clear team het level in te sturen. Men zal toch weer proberen in bijzonder korte tijd er door heen te jagen. Sleutel gevonden? Wop direct voor de neus van de baas en slachten voor loot.
Ze willen volgens mij gewoon het hele idee van boss-runs eruit hebben. Dus waarschijnlijk droppen bosses (na de quest) niet veel betere loot meer. En teleport werkt ook niet meer zoals in d2.

Als je erover nadenkt is een boss-run eigenlijk ook niet echt spannend (vind ik dan).
1. Maak een game.
2. Ren/teleport naar boss.
3. Kill.
4. Loot. Terug naar 1.

Dan is het toch veel leuker om een aantal random dungeons helemaal uit te pluizen, alle monsters af te slachten, op zoek naar die chest/random quest/unique monster/whatever. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Bosses gewoon niet boeiend maken om opnieuw te doen inderdaad, als ik aan dungeons denk kijk ik eerder aan the pit, mausoleum en de andere plaatsen waar veel gedropt kan worden. Alleen dan minder statisch. Dus bij moeilijke gebieden random dungeons met meer dropkans op alles. Bossruns blijven vaak boeiend voor iets als experience. Als ik me kort herinner uit een filmpje van die duriel achtige baas is dat er na hij dood gaat nog een load aan monsters spawnde. ++exp kun je je daar wel bij voorstellen voor lower levels denk ik zo :P

Exp, mf en gold grinding kun je niet tegen gaan, het zal er altijd op een of andere manier in blijven zitten. Dit is ook gewoon een deel gameplay voor hack&slash. Zelf heb ik er niet zo een last ik kan nu nog plezier hebben aan d2. Alleen voelt het zo doelloos en herhalend, dus elke vorm van afwisseling en meer uitdaging kan ik wel waarderen. Ik denk trouwens ook dat de meeste boeiende loot uit verschillende items zal komen van het craften, en dat je uit verschillende acts de spullen moet halen er voor. Zou wel wat afwisseling geven :D

Vraag me alleen af of ze ook in elke act een high level stuk maken hier voor zoals dungeons enzo. Natuurlijk moet je act1 op hell ook door kunnen komen maar om levelen boeiend te houden krijg je straks het zelfde probleem weer als baalruns. 1 plek die alleen nog boeiend is voor exp en toevallig ook nog loot, zo zou het probleem weer van voor af aan beginnen :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In principe willen ze dat je op level 60 klaar bent met de laatste act in hell.
Natuurlijk zal dit een average zijn en zullen doorgewinterde Diablo 2 spelers waarschijnlijk wel eerder klaar zijn maar het is mijn inziens al een verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kloos2 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:02:
[...]

Ze willen volgens mij gewoon het hele idee van boss-runs eruit hebben. Dus waarschijnlijk droppen bosses (na de quest) niet veel betere loot meer. En teleport werkt ook niet meer zoals in d2.

Als je erover nadenkt is een boss-run eigenlijk ook niet echt spannend (vind ik dan).
1. Maak een game.
2. Ren/teleport naar boss.
3. Kill.
4. Loot. Terug naar 1.

Dan is het toch veel leuker om een aantal random dungeons helemaal uit te pluizen, alle monsters af te slachten, op zoek naar die chest/random quest/unique monster/whatever. :)
Netzoals vroegah in Diablo 1 dus. Die manier werkte het beste imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Er zou op 27 juli meer bekend worden over de Beta en er mag ook al een stukje gespeeld worden door gamejournalisten.
Daarnaast wordt er nog wat meer bekend gemaakt over Diablo 3 wat tot nu toe niet bekend gemaakt is.

YouTube: ‪Diablo 3 - Media Event July 27th: Beta Play Time and Unannounced Systems Reveal - Announcement‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Over craften vraag ik me af of het wel zo slim is, als je bijvoorbeeld kijkt naar Fallen Earth (MMO) Dan heeft iedereen een eigen crafter van elke soort en zit materials heen en weer te mailen naar zn eigen "alts" en ondertussen staat de auction leeg want iedereen maakt zn eigen spul.

Nu ben ik bang dat dit in D3 ook het geval gaat zijn, dat iedereen alle artisans gaat maxen verdeeld over verschillende toons. En dan blijf je voortdurend overhevelen en in en uit loggen om dingen te craften met een andere char. Als je dan bijvoorbeeld een coop game aan het doen bent kan dat wel zeer storend zijn, net als in D2 weer voor de honderdste keer alle mules bij langs gaan waar dat ene helmpje nou in zat die je op lvl x aan kan. Dat brengt echt belemmering met je mee.

En als je dan van alle artisans een maxed versie hebt waarom zou je dan met een nieuwe build nog weer een artisan skillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoeft niet natuurlijk, als jij wat extra's maakt kun je dat verkopen aan iemand wiens crafters nog niet zo hoog zijn. Je wilt tenslotte ook wat goud verdienen. En anders komt dat in de beta wel naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik inderdaad ook niet zo bang voor, daarnaast kost het craften ook nog gold dus het is niet enkel ingrediënten die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als eind juli de beta komt wil dit dan zeggen dat ze toch proberen om het tegen kerst in de winkels te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886

dat was ook het plan volgens de geleakte tabel van blizzard. Hoop dat het niet klopt want ik krijg geen verlof in december :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ook al eens eind november gezien maar ergens in december vind ik ook best. Kan ik eerst mezelf aan BF3 wagen. Vrij zal bij mij gelukkig geen probleem zijn, heb rond kerst sowieso 3 weken vrij. Als die beta alvast maar eens start zodat we wat meer te weten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb al zolang geen shooter meer gedaan, en ik ben bang dat mn PC BF3 niet goed aan zou kunnen. Hoop toch echt op D3 dit jaar, maar goed we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on Town Portals

Ok Town Portal is out of the game (Good)

Bashiok: We’ve always been trying to see if we can create a better system than town portals, making waypoints the main travel back to town mechanic. But, it’s looking like it’s just simply more fun and a quality-of-life-nicety to be able to jump back to town from anywhere even if waypoints are all over the place. Plus it’s not really that hard to avoid the few pitfalls that TPs in Diablo II had.

But what if i join a game and want to play with people that are already playing, i need take near waypoint and walk all the way to meet others?
We cannot have a one side TP? Ideas?

Bashiok: There is actually a mechanic that allows you to jump from town (one-way) to any other player in the game.

Please elaborate. It sounds like even with the alpha happening, you guys are still in hardcore development mode.

Bashiok: We’ll be developing the game up until release, and then likely well after. ;)

IMO, get rid of the scroll of wealth, since with town portals it’s useless.

Bashiok: We haven’t had those for a while, although we do have another mechanic to sell items while out and about.
Also I never said you can just use them anywhere anytime as much as you want. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmmm interesting, ik vond het al jammer dat ze TP er zouden uithalen maar,
Also I never said you can just use them anywhere anytime as much as you want.
met deze oplossing, kan je wel het een en ander oplossen

nuja ik wil meer ..
actie en minder woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat TP's in een nieuwe vorm terug zouden komen liet Bashiok een tijdje terug al doorschemeren.
Ik ben benieuwd naar de werking ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Vind het wel prima dat ze weg zijn :) Dingen als portals en andere fast travel opties nemen je hele gevoel van afstanden weg, en imo belangrijker; het idee dat je ver weg bent van beschaving en veiligheid. De constante afweging of je door kan of juist terug moet is een concept dat een spel eerder spannender (en dus leuker) maakt.

Dingen als parties joinen of moeten quiten midden in een dungeon zijn prima op te lossen zonder dit spelconcept te killen :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

*kuch* niet om het te jinxen maar. Wat houd me nu tegen om te joinen, te teleporten naar de party mee te knokken en als ik in gevaar ben, refill nodig heb of spul wil verkopen.... Om op escape te drukken, leave, join > start in town > do what i wanted to do > teleport weer naar party and continue.... :P
Kleine moeite meer tov tp natuurlijk, natuurlijk valt er altijd wat te bedenken. Maar of ze nu DE oplossing hebben, waarschijnlijk niet. We zullen zien in de end game :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
nvm..

[ Voor 99% gewijzigd door DeepSeven op 29-06-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist zag ik een stukje op diablo.incgamers waarin een high quality stukje artwork gepost is. Er was onlangs al een scan van uit een gameblad maar nu hebben de artists van Blizzard het plaatje gepost.
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/509/dh_Raneman008c.jpg
Het meest interessante vond ik nog wel het commentaar van Flux:
I don’t mean this just to stir debate, but I’m finding myself bored by the Demon Hunter in the various artwork, excellent as it is. I like the class concept, and I loved playing her in the 2010 Blizzcon demo (I was a big bowazon fan from D2), but the character seems to lack any vibrancy or personality. I find the emotionless, posing, too-cool vibe she gives off distancing, rather than engaging.

This impression is fueled by her one-note (lack of) personality and the painfully-cheesy dialogue in her intro cinematic, and the hood and glowing Night Elf eyes don’t help, but on the whole I’m fairly meh about the class at this point. Though I don’t disagree with the class progression, I find the archer concept art more intriguing than the finished, polished class.

Or maybe it’s just me…
Ik kan me wel vinden in zijn commentaar, de Demon Hunter kan ik (nog) niet echt goed plaatsen in Sanctuary. Ze voelt er niet mee verweven zoals bijv. de Wizard of Barbarian.

Wat denken jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Vind het ook de minst interessante class. Plus het lijkt inderdaad op een night-elf met rogue armor, hier is de wow invloed wel erg duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Qua gameplay, lijkt de Demonhunter wel leuk, ik zie een beetje als een combinatie tussen de Amazone en Assassin uit D2 + LoD (kruisboog gevechten = Amazone, al haar gadgets en traps = Assassin), alleen mis ik inderdaad een beetje de binding met haar in Sanctuary. Ze is qua ontwerp erg netjes gedaan, leuke skills e.d. maar echt goede Lore lijkt te ontbreken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Nazanir schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:40:
Qua gameplay, lijkt de Demonhunter wel leuk, ik zie een beetje als een combinatie tussen de Amazone en Assassin uit D2 + LoD (kruisboog gevechten = Amazone, al haar gadgets en traps = Assassin), alleen mis ik inderdaad een beetje de binding met haar in Sanctuary. Ze is qua ontwerp erg netjes gedaan, leuke skills e.d. maar echt goede Lore lijkt te ontbreken.
Daar sluit ik me compleet bij aan. Helaas heb ik dit probleem met meer classes. Het is een smaak, een mening dus voor iedereen weer anders. Maar de Barbarian vindt ik te oud lijken, de Demon Hunter te mat en te inhoudsloos. De Monk komt hier ook dicht bij naar mijn mening. Hij heeft meer karakter, meer inhoud dan de Demon Hunter maar beide passen ze naar mijn idee niet echt in de wereld van Sanctuary. Iets waar de Wizard, Barb en Witchdoc geen last van hebben. Al met al vindt ik de 'cast', om het zo maar te noemen, niet echt geslaagd. Maar ja, wat ik al zei: het is een smaakkwestie en ik ga D3 er niet minder om spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
FloydRaalte schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:15:
[...]

Daar sluit ik me compleet bij aan. Helaas heb ik dit probleem met meer classes. Het is een smaak, een mening dus voor iedereen weer anders. Maar de Barbarian vindt ik te oud lijken, de Demon Hunter te mat en te inhoudsloos. De Monk komt hier ook dicht bij naar mijn mening. Hij heeft meer karakter, meer inhoud dan de Demon Hunter maar beide passen ze naar mijn idee niet echt in de wereld van Sanctuary. Iets waar de Wizard, Barb en Witchdoc geen last van hebben. Al met al vindt ik de 'cast', om het zo maar te noemen, niet echt geslaagd. Maar ja, wat ik al zei: het is een smaakkwestie en ik ga D3 er niet minder om spelen :)
Helemaal mee eens.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja de Barbarian vind ik dan wel weer tof, het is een veteraan die het allemaal 20 jaar geleden ook heeft meegemaakt toen het nog een broekie was (van een jaar of 20). Hij ziet er stoer uit in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

psychoclown schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:27:
Mja de Barbarian vind ik dan wel weer tof, het is een veteraan die het allemaal 20 jaar geleden ook heeft meegemaakt toen het nog een broekie was (van een jaar of 20). Hij ziet er stoer uit in ieder geval :)
Daar heb je wel weer gelijk in. Soms vergeet ik dat de barbarian echt een en dezelfde persoon is uit Diablo 2. Dus niet gewoon maar weer een barbarian maar echt die kerel uit D2 maar dan wat ouder. Dat is verhaaltechnisch wel weer leuk en realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:01
FloydRaalte schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:44:
[...]

Daar heb je wel weer gelijk in. Soms vergeet ik dat de barbarian echt een en dezelfde persoon is uit Diablo 2. Dus niet gewoon maar weer een barbarian maar echt die kerel uit D2 maar dan wat ouder. Dat is verhaaltechnisch wel weer leuk en realistisch.
Maar wel vreemd dat hij dan "ineens" weer "slap" is.
Al met al sluit ik me aan bij de mening van FloydRaalte.

[ Voor 0% gewijzigd door Remy!!!! op 29-06-2011 12:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is in die 20 jaar boer geweest en heeft zijn wapens bewaard in een zware kist onder zijn bed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

psychoclown schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:57:
Hij is in die 20 jaar boer geweest en heeft zijn wapens bewaard in een zware kist onder zijn bed :)
He, vreemd. Klinkt als een film. Maar als het dan een film was kon hij ook nog precies hetzelfde als 20 jaar geleden ;)

Wat betreft lore bij characters.. Demon hunter lijkt voor nu misschien het minst aansprekend, maar als je deze game straks jaren speelt (hopelijk is dit weer het geval) maakt de lore steeds minder uit (voor mij dan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Geen idee of het waar is, maar een Q&A met iemand die beweert de hele game te hebben gespeeld:
I have played D3 its in entirety, including the current build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Remy!!!! schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:48:
[...]
Maar wel vreemd dat hij dan "ineens" weer "slap" is.
Al met al sluit ik me aan bij de mening van FloydRaalte.
Je kan het ook anders zien, de hele wereld is mee geleveld en sterker dan 20 jaar geleden. En is de D3 level 1 eigenlijk de D2 lvl 30 (ervan uitgaan dat je alleen normal hebt gedaan) Maar goed dit verklaard niet dat al zijn skills weer weg zijn :D

Ik vind de oude barb wel cool, heeft echt een uitstraling van die gast in Act 5 waarvoor je de prisoners moet bevrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

DeepSeven schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:40:
Geen idee of het waar is, maar een Q&A met iemand die beweert de hele game te hebben gespeeld:
I have played D3 its in entirety, including the current build.
I call bullshit :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.