Jackson Claxon schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:15:
Ik ben wel benieuwd wat D3 gaat brengen qua gold in het spel. Alles oprapen omdat het een paar goud waard is heb ik nooit gedaan, hopelijk is dat in D3 ook niet nodig. Ik speel ook geen WoW dus heb geen idee hoe het aspect gold daar in naar boven komt.
Heeft iemand ideeën?
Ik denk dat je dat in het begin veel doet maar dat het later alleen nog maar om de betere items zal gaan qua salvagen. Je pakt dan de items op waarvan je weet: daar krijg ik salvage items uit. De rest laat je gewoon liggen. (kijk naar TwoWorld2: wat moet je op een gegeven moment met 500x wood en 500x iron in je inventory, alleen de wapens met extra attributen zoals jewels e.d. zijn interessant om te salvagen)psychoclown schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:23:
[...]
Inderdaad, crafting gaat een grotere rol spelen en crap items kun je nu mooi salvagen waardoor het nauwelijks plek inneemt. Gewoon oppakken en salvagen als je slim bent
Gold wordt tot nu toe automatisch opgepakt wanneer je in de buurt komt. Of dat zo zal blijven is waarschijnlijk maar niet zeker.
[ Voor 19% gewijzigd door FloydRaalte op 15-07-2011 11:29 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.