Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Knap, het spel zit nog volop in de Alpha, ik denk niet dat Blizzard verder is gekomen dan internal testing. De beta start naar verwachting Q3 van dit jaar, dus ik zet hele grote vraagtekens bij dat berichtje van DeepSeven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:23
Toen ik dit las:
Q: About two months ago, there was a supposed ‘leak’ from someone claiming to be an internal game tester. Can you tell us if the information provided in that interview is true or false?

A: I actually read it back then. It was false.
... moest ik echt lachen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 17:23

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

DeepSeven schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:40:
Geen idee of het waar is, maar een Q&A met iemand die beweert de hele game te hebben gespeeld:
I have played D3 its in entirety, including the current build.
Q: bashiok just came out and called this blog a ‘super fake’ any comments? or is that expected of from what blizzard will say?

A: As specified already in my legal disclaimer, things posted here are purely speculative and are of my opinion (as its MY blog).

Read into that how you wish, though.
I am continuing to answer QA’s in D3 QA Part 2 blog.

Hij geeft dus zelf toe dat het een blog is waarin puur wordt gespeculeerd en waarop hij zijn eigen visie en mening ventileert. Maar goed iedereen met een redelijk stel hersens had dat natuurlijk al wel door.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Er schijnt een nieuw boek uit te komen die de Diablo reeks gaat aanvullen. Diablo III: Book of Cain. Het wordt een ad-on boek met meer lore en storyline vanuit Cain's perspectief. Waarschijnlijk komt er ook wat art in voor en dat maakt het een mogelijk onderdeel van de Collector Edition van Diablo 3.

Afbeeldingslocatie: http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_53/gallery_35514_53_57806.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04 20:40
Nice!
Heb van alle boeken erg genoten. Vooral van de Sin War trilogie aangezien die de meeste lore bevatten. Dus hoe meer hoe beter!

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Als je het leest moet je natuurlijk wel zijn stem erbij inbeelden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het enige wat mij echt van Diablo 2 is achtergebleven "Stay a while and listen!"

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

MrVegeta schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:47:
Het enige wat mij echt van Diablo 2 is achtergebleven "Stay a while and listen!"
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ herkenbaar idd. "and i just read it in his voice" (en dat terwijl de laatste x dat ik D2 speelde toch al weer wat jaartjes terug is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 09:31

TrailBlazer

Karnemelk FTW

en van Diablo 1 Fresh meat en dan kwam die gek op je af rennen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
MrVegeta schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:47:
"Not even death can safe u from me"

maar stay a while and listen is wel 1 die je erg vaak tegen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04 20:40
TrailBlazer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:06:
en van Diablo 1 Fresh meat en dan kwam die gek op je af rennen :p
The Butcher!

Aaah, Fresh Meat! - En dan voor hem weg rennen al gillend als een klein meisje ;)

Beste line uit D1 :)
YouTube: ‪Diablo - The Butcher‬‏

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

he ja die kennen we nog, nostalgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
D1, Griswold met kleine aanpassing:

What can i do you for :P En natuurlijk de gewonde soldaat die al "fresh meat" was :)

Diablo 1 zat vol met deze eye catchers en was daarin in sommige maten wel veel verder dan bijvoorbeeld diablo 2. Ik hoop ook dat Diablo 3 weer van deze mooie oneliners gaat hebben en natuurlijk de verhalen die verteld worden middels tomes/events/storylines.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Op Diablofans staat een artikel over Item Selling.

Grofweg stelt de schrijver een aantal oplossingen voor:

Blizzard host een eigen item store.
Voordelen: goed gecontroleerde verkoop
Nadelen: Geen garantie dat er alsnog derden item stores zullen gaan opzetten (concurrentie)

User-hosted Stores.
Voordelen: Farming, grinding, dungeon running. Het wordt dan echt beloond aangezien je de items kunt verkopen.
Nadelen: Niet iedereen zit hier op te wachten. Genoeg mensen vinden het beheren van een eigen item store te veel een gedoe.

Geen Item stores: Blizzard gaat het gevecht aan.
Voordelen: Eerlijke item verdeling. Iedereen wordt beloond naar eigen inzet.
Nadelen: Hoge tier items zijn alleen weggelegd voor de hardcore gamers.

Vanity Items only.
Voordelen: Eerlijke item verdeling. Iedereen wordt beloond naar eigen inzet en de casual gamer kan vanity items aanschaffen voor een individueler look.

In-Game Gear: Alles is te koop.
Voordelen: Alle items voor iedereen beschikbaar.
Nadelen: De casual gamer komt net zo eenvoudig aan high end gear als de hardcore gamer.

Top Tier Gear: High end gear is alleen te koop en dropt niet.
Voordelen: alleen de mensen die willen betalen hebben high end gear
Nadelen: mensen die niet willen betalen zullen nooit high end gear krijgen

Wat vinden jullie hiervan? Dat er iets moet gebeuren op dit gebied lijkt me evident. Ik speel op het moment weer Diablo 2 en ik ga gewoon geregeld dood omdat er item-selling-bots binnen komen die het hele scherm vol spammen met reclame voor hun item-selling-website. Ongelooflijk dat Blizzard dat toelaat. Het verpest mijn spelervaring enorm. Daarnaast mag high end gear in mijn opinie best te koop worden gezet. Het liefst zie ik een auctionhall waar er met ingame gold kan worden gehandeld. Niet met echt geld, maar ja daar ligt nu juist het probleem: er wordt dan toch wel gehandeld in items buiten het spel om, met echte dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FloydRaalte schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:56:
Op Diablofans staat een artikel over Item Selling.

Grofweg stelt de schrijver een aantal oplossingen voor:

Nadelen: Geen garantie dat er alsnog derden item stores zullen gaan opzetten (concurrentie)

User-hosted Stores.
Voordelen: Farming, grinding, dungeon running. Het wordt dan echt beloond aangezien je de items kunt verkopen.
Nadelen: Niet iedereen zit hier op te wachten. Genoeg mensen vinden het beheren van een eigen item store te veel een gedoe.

Vanity Items only.
Voordelen: Eerlijke item verdeling. Iedereen wordt beloond naar eigen inzet en de casual gamer kan vanity items aanschaffen voor een individueler look.

Nadelen: De casual gamer komt net zo eenvoudig aan high end gear als de hardcore gamer.

Wat vinden jullie hiervan? Dat er iets moet gebeuren op dit gebied lijkt me evident. Ik speel op het moment weer Diablo 2 en ik ga gewoon geregeld dood omdat er item-selling-bots binnen komen die het hele scherm vol spammen met reclame voor hun item-selling-website. Ongelooflijk dat Blizzard dat toelaat. Het verpest mijn spelervaring enorm. Daarnaast mag high end gear in mijn opinie best te koop worden gezet. Het liefst zie ik een auctionhall waar er met ingame gold kan worden gehandeld. Niet met echt geld, maar ja daar ligt nu juist het probleem: er wordt dan toch wel gehandeld in items buiten het spel om, met echte dollars.
Vanity items verkopen voor $ is 1 ding, maar droppable loot verkopen vind ik echt NOT done. Mocht dat gebeuren ga ik niet eens aan de diablo 3. Gelukkig is dit gewoon een verhaaltje van iemand die z'n gedachtes laat varen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal niet veel helpen denk ik want de mensen kopen toch hun spul bij de goedkoopste sites.
User-hosted Stores.
Veel mensen zullen dit niet doen als er ingame ook een goede AH ingebakken zit.
Het nadeel snap ik niet echt als de itemsellers worden aangepakt want met een goede ingame trade mogelijkheid zullen ze toch aan hoge(re) tier items kunnen komen.

Dit zullen ze nooit doen en is ook de meest lelijke oplossing als je het mij vraagt.
De game moet sowieso in het geheel beschikbaar zijn voor iedereen die het spel koopt en anders snijden ze zichzelf echt onwijs in de vingers. De Diablo serie mag dan wel magisch zijn maar met zo'n oplossing stort ik (en velen anderen) zich wel vol op de concurrentie.
Het probleem in Diablo 2 is voornamelijk het botten en dupen. Dupen is nu moeilijker gemaakt en botten is in Diablo 2 niet echt tegen te houden. Neem je die 2 elementen in het geheel weg in Diablo 3 dan zullen de item sellers minimaal zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 04-07-2011 11:10 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Haha, nadeel is het zelfde als
Medailles bij de olympische spelen
Voordelen: Eerlijke verdeling. Iedereen wordt beloond naar eigen kwaliteit.
Nadelen: Gouden Medailles zijn alleen weggelegd voor de beste sporters.

Zonder de details te kennen (ik vind Diablo erg leuk, maar nooit echt fanatiek gespeeld), ze kunnen toch Account-bound items introduceren voor het goede spul (alleen ruilen met je eigen chars)? Kan het spul ook niet verkocht worden.

Of als je een gekunstelde oplossing wilt bijvoorbeeld de regel: alleen ruilen met friends (mensen op je vriendenlijst die er al minimaal 2 weken op staan of waarmee je al minimaal 2 uur hebt gespeeld)
Dit zou het fenomeen itemselling bijhoorlijk inperken omdat de effort dan erg hoog voor 'shops'. Tegelijkertijd zal je geen moeite hebben met traden tussen vrienden.

Alle vormen van verkoop van top gear zal tot een nivellering van de spelervaring leiden. Ik zou het in elk geval niet spelen (niet online in elk geval, single player heb ik van niemand last).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Items moeten gewoon hetzelfde werken als in Diablo 2. Als ze bots aanpakken zullen stores geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

SeamusXanthus schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:39:
Haha, nadeel is het zelfde als
Medailles bij de olympische spelen
Voordelen: Eerlijke verdeling. Iedereen wordt beloond naar eigen kwaliteit.
Nadelen: Gouden Medailles zijn alleen weggelegd voor de beste sporters.
Dit dus, ik vind niet dat mensen de gouden medaille moeten kunnen kopen, als ze het niet waardig zijn.

Vond het in D2 ook al zo lomp, mensen die "eerlijk" items kochten, joh flikker op.
WOW zit ook vol met van die noobs, wel de gear... 0,0 skill.

My 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 16:49
Dalyxia schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 00:03:
[...]

"Not even death can safe u from me"

maar stay a while and listen is wel 1 die je erg vaak tegen komt
Eentje die bijna iedereen overslaat is wel de Tower quest, maar vind ik persoonlijk de gaafste! :D
"And so it came to pass that the countess, who once bathed in the rejuvenating blood of a hundred virgins, was buried alive. And her castle, in which so many cruel deeds took place, fell rapidly into ruin. Rising over the buried dungeons in that god-forsaken wilderness, a solitary tower, like some monument to evil, is all that remains."

Laatste 2 zinnetjes weet ik helaas niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Die was ook cool inderdaad, de voice-over daarvan was perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 05-07-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

"Your souls shall fuel the Hell-forge".
>:)
Beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Zhalix schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:15:
[...]

Eentje die bijna iedereen overslaat is wel de Tower quest, maar vind ik persoonlijk de gaafste! :D
"And so it came to pass that the countess, who once bathed in the rejuvenating blood of a hundred virgins, was buried alive. And her castle, in which so many cruel deeds took place, fell rapidly into ruin. Rising over the buried dungeons in that god-forsaken wilderness, a solitary tower, like some monument to evil, is all that remains."

Laatste 2 zinnetjes weet ik helaas niet :X
"The Countess' fortune was believed to be divided among the clergy, although some say that more remains unfound, still buried alongside the rotting skulls that bear mute witness to the inhumanity of the human creature."

Inderdaad briljant! :D Maar het mooiste vindt ik D1 Halls of the Blind quest. Dat vergeet ik nooit meer!
De quest initieert door het lezen van The Book of The Blind, op level 7:

I can see what you see not—
Vision milky, then eyes rot.
When you turn, they will be gone,
Whispering their hidden song.

Then you see what cannot be—
Shadows move where light should be.
Out of darkness, out of mind,
Cast down into the Halls of the Blind.

En hoe die narrorator dat opleest.... frickin atmosfeertje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FloydRaalte schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:42:
[...]

"The Countess' fortune was believed to be divided among the clergy, although some say that more remains unfound, still buried alongside the rotting skulls that bear mute witness to the inhumanity of the human creature."

Inderdaad briljant! :D Maar het mooiste vindt ik D1 Halls of the Blind quest. Dat vergeet ik nooit meer!
De quest initieert door het lezen van The Book of The Blind, op level 7:

I can see what you see not—
Vision milky, then eyes rot.
When you turn, they will be gone,
Whispering their hidden song.

Then you see what cannot be—
Shadows move where light should be.
Out of darkness, out of mind,
Cast down into the Halls of the Blind.

En hoe die narrorator dat opleest.... frickin atmosfeertje hoor!
Sowieso had Diablo 1 meer gothic sfeer dan Diablo 2. Ik vond d1 ook beter qua SP, maar qua MP was D2 weer beter. en dit is dan een verschil tussen een 9.5 en 9.9 ofzo :P

Vond idd deze poam erg mooi, je had nog wel meer van dat soort verhalen. The Blood knight ennuh, nog Lazarus zelf, allemaal erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik ben zowieso van mening, dat iemand die meer tijd besteed in de game, meer beloond moet worden. Maar het hoeft niet zo te zijn, dat iemand die domweg minder tijd te besteden heeft, niet ook aan goede spulletjes kan komen. Hier komt craften weer om de hoek kijken en als het qua currency goed gaat (Blizzard had plannen dacht ik, om gold meer een echte currency te maken dan als in D2), kan met wat slim handelen en vendor trashen iedereen toch wel aan goede spulletjes kopen.

Ik wens zeker geen enkele vorm van item store te zien, buiten vanity items (items die alleen van cosmetische waarde zijn, of dingen als Pets). Machter verkopen is gewoon verkeerd. Als ze dupen kunnen tegengaan, en streng en kordaat optreden tegen botters, denk ik dat het allemaal best wel goed gaat komen met D3. Ook heb ik begrepen dat dingen zoals 1 boss of special de hele tijd farmen ook een stuk minder effectief gemaakt word, wat betekend dat gewoon de hele tijd xxx runs doen, ook niet meer belonend is. Dit soort dingen kan ik alleen maar toejuigen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nazanir schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:54:
Ik ben zowieso van mening, dat iemand die meer tijd besteed in de game, meer beloond moet worden. Maar het hoeft niet zo te zijn, dat iemand die domweg minder tijd te besteden heeft, niet ook aan goede spulletjes kan komen. Hier komt craften weer om de hoek kijken en als het qua currency goed gaat (Blizzard had plannen dacht ik, om gold meer een echte currency te maken dan als in D2), kan met wat slim handelen en vendor trashen iedereen toch wel aan goede spulletjes kopen.

Ik wens zeker geen enkele vorm van item store te zien, buiten vanity items (items die alleen van cosmetische waarde zijn, of dingen als Pets). Machter verkopen is gewoon verkeerd. Als ze dupen kunnen tegengaan, en streng en kordaat optreden tegen botters, denk ik dat het allemaal best wel goed gaat komen met D3. Ook heb ik begrepen dat dingen zoals 1 boss of special de hele tijd farmen ook een stuk minder effectief gemaakt word, wat betekend dat gewoon de hele tijd xxx runs doen, ook niet meer belonend is. Dit soort dingen kan ik alleen maar toejuigen.
Ik hoop zelf nog steeds op RNG, elitaire games hebben we al genoeg :) het Diablo 2 systeem werkte uitstekend. Iedereen kon na verloop van tijd alles bezitten wat hij/zij wou voor haar poppie om fatsoenlijk de game te spelen. En imo mag deel 3 ook weer zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
Nazanir schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:54:
Ik ben zowieso van mening, dat iemand die meer tijd besteed in de game, meer beloond moet worden.
Ik ben van mening dat iemand die goed is in een game beloond moet worden. Zie liever epic items door een boss ook op een heroic manier te verslaan dan dat je epic items krijgt door te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Als ik me een karakter uit welke town dan ook van d2 voor de geest haal hoor ik al random quotes afspelen in mn hoofd. :P

Ik ben voor een mix, ik ben het er mee eens dat mensen die meer tijd in een game stoppen best beloond mogen worden. Uiteindelijk is dat het doel van het spel, om het te spelen en zeker in diablo games is herhaling en repetitie geen schande of onbekende. Echter wil ik wel een punt van DarkShadow pakken en dat is dat expirimenteren ook best beloond mag worden op een manier lets be honest om in diablo2 aan je gear en mf te komen is het eigenlijk altijd puur de zelfde efficiëntste builds. sorc tele orb/light/blizz of hammerdin voorop natuurlijk en de smiters voor de ubertrists daarna. Dit is wel een beetje jammer en omdat het eigenlijk puur op snelheid is hoe snel krijg de bosses neer en kun je een nieuwe run starten wordt het echt grinden.
Maar ik geloof dat het de bedoeling was dat runs en dergelijke er toch meer uit gingen in d3, zou ook wel mooi zijn als high level gebieden ook meer variatie bieden en er geen immune builds bestaan. Bedoel lets be honest een fully geared hammerdin krijg je echt niet dood op hardcore tenzij je een keertje door een poisonviper gebugged wordt... Moeilijk is het dus niet en immunes bij vijanden toevoegen maakte het niet moeilijker alleen irritanter :P.
Heroic manieren van bosses verslaan zie ik dan niet zo zitten, dan zou je bijvoorbeeld een boom moeten omgooien als finishing blow en de camera naar onder tilten dat je ala power-ranger voor in beeld staat en op de achtergrond de boss explodeerd ? :D
Ik ben dan toch een beetje voor het torchlight idee mixed met diablo2 met random dungeons in high level gebieden met 'random' bosses die opleveren en elke keer zijn de dungeons compleet random en anders qua vijanden, grote/diepte en beloningen.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 20:27
Voor de mensen die weer vanplan zijn om richting Duitsland te gaan, Gamecom 2011
The world's largest gaming convention will be held this year in Cologne, Germany, from 18 to 21 August, and Blizzard Entertainment's massively mark its presence there. We have prepared for you, not just exhibition matches, live raids, competitions and other attractions, but also three great games, in which every visitor will be able to play.

Gamescom present at this year's World of Warcraft: Cataclysm, Diablo III - the first time in a playable version in Europe - Starcraft II: Heart of the Swarm. Do not miss this unique opportunity to personally try out these three games, win prizes and cheer professional players in StarCraft II, and the teams fighting in the arena of World of Warcraft. Visit us in hall 6.1 (position B21 and C30). More information is available on the official site!
Bron: http://eu.blizzard.com/pl-pl/news/?d=2011-7#62000 (niet engels)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Pedr0 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:38:
Voor de mensen die weer vanplan zijn om richting Duitsland te gaan, Gamecom 2011

[...]

Snap het niet helemaal. Ben er vorig jaar geweest en heb toen ook al gespeeld, niet echt first time dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mss is het wel de Beta versie, die later iedereen kan spelen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Cthulhu schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:40:
Mss is het wel de Beta versie, die later iedereen kan spelen
Voor zover ik weet komt er geen publieke beta.

edit: ah 3de kwartaal volgens mij wel een beta test volgens de nieuws items hier. Maar sowieso alleen een gesloten beta via de bnet opt-in, dus 'iedereen' zal wel mee vallen (duim alvast).

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 07-07-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Pedr0 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:38:

[...]

Goh, ik heb hem al twee keer gespeeld op gamescom :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit staat op Diablo.incgamers
The world’s largest gaming convention will be held this year in Cologne, Germany, from 18 to 21 August, and Blizzard Entertainment’s massively mark its presence there. We have prepared for you, not just exhibition matches, live raids, competitions and other attractions, but also three great games, in which every visitor will be able to play.

Gamescom present at this year’s Diablo III, World of Warcraft: Cataclysm, and for the first time in a playable version in Europe, Starcraft II: Heart of the Swarm. Do not miss this unique opportunity to personally try out these three games, win prizes and cheer professional players in StarCraft II, and the teams fighting in the arena of World of Warcraft. Visit us in hall 6.1 (position B21 and C30). More information is available on the official site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Dus met andere woorden het gaat hier om Starcraft 2 Heart of the Swarm! Deze titel zal voor het eerst speelbaar zijn. Al denk ik dat de beta van Diablo 3 dan ook al uit is, dus zal de beta speelbaar zijn op Gamescon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Jij DENKT dat we volgende maand al een diablo 3 beta hebben, dus ZAL die op gamescom speelbaar zijn? Heb je zo nog voorspellingen? :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
1 augustus komen ze toch met een aankondiging? Volgens mij gaat hij/zij er daarom vanuit dat dan de publieke closed beta begint.

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 07-07-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
http://www.youtube.com/watch?v=MkGd_cBQuIk&feature=player_embedded

@ Boeboe
Als je dit forum een beetje in de gaten houdt, dan had je dit filmpje vast al gezien. Op 27 juli mogen mensen van de pers kennis maken met de publieke beta. Ze mogen daar niks over zeggen tot 1 augustus, dus de beta zal waarschijnlijk daarom begin augustus al van start KUNNEN gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

shady15, fair enough, mijn excuses dan :).
Ik erger me vaak aan valse geruchten die door overspeculatie in de wereld geholpen worden, vandaar dat ik er zo sceptisch over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Welke van de twee is het? :P

En ik ga alle content omtrend de beta dus echt vermijden. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat alles al bekend is tegen de tijd dat de game daadwerkelijk uit is (Neem Cataclysm als voorbeeld, alles was al lang en breed te zien op Youtube voordat de game live ging).

Veel leuker om zelf zonder voorkennis er gewoon midden in te duiken mijns inziens ;)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Np Boeboe, ik erger me ook vaak aan die loze voorspellingen zonder een betrouwbare bron. Ach voor je het weet is het augustus en dan weten we meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on Controls and Options

We have a few different options you can pick from to display item names while they’re on the ground.

The default option is that names will show for 10 seconds when the item drops, and then the name fades out. You can hit Alt again to show them for another 10 seconds. (Diablo III default)
You can also forego showing item names automatically when they drop and choose to just use Alt to show item names while it’s held down. (classic functionality)
You can also choose to always show item names, and hold Alt to hide them. (I’m not sure how useful this is, but it’s there)
There’s also an option to make Alt toggle showing item names on/off. (my personal favorite)

We’re also looking to bring back the /nopickup option from Diablo II, but it’s currently a nice-to-have feature and so may not make initial release.

Additionally you can rebind any and all keys in the game, so you can easily make something like the Tab (for example) key show item names instead of Alt, if you prefer.

Sounds like that would work well being bound to a mouse button. While we are talking controls any word on just how much support for mice you’ll have? Will it natively support tilt wheels or am I going to have to jump through hoops once again and have to rebind those outside of the game?

Bashiok: Good question. I don’t know and don’t use a mouse with a tilt wheel. I can try to find out.

Question, will there be filters on what kind of items will be shown when using the Alt feature? For example, can we filter out the lowest quality items (I think they were greys) so that they will never show up when we pressing Alt?

Bashiok: That’s not an option currently and as far as I know we don’t have any plans to implement. I think the argument against such a thing could be that since you’re able to pick up and immediately salvage/sell any items without going back to town, as well as just having a great deal more storage space, means there’s a good reason to pick up everything. I suspect that may not hold true for all levels of play, but we’ll see.

Also, I believe gold is automatically picked up when you walk towards it. My question is, will there be an option like this for loot? And if so, can the filters effect this? In other words, if I have greys filtered out from the Alt feature, will it ignore grey loot and automatically pick up everything else?

Bashiok: No, we want players to be clicking on items still to pick them up. Gold is auto-pickup because there’s never a reason to not pick it up, but creating ‘loot vacuum’ mechanics for actual items removes several layers of player decision and interaction.

We haven’t made any announcements yet regarding trade systems, but it’s something we’ll be prepared to reveal soon™.

I think it’s something people are going to be pretty psyched about, if not passionately indifferent.
Right, so for example, the three final skills of the barbarian tree all currently have 2 minute cooldowns. There are ways to augment those cooldowns slightly of course, but you’re still going to want a mix of skills that complement each other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Diablo III Default: The default option is that names will show for 10 seconds when the item drops, and then the name fades out. You can hit Alt again to show them for another 10 seconds.

Classic Functionality: You can also forego showing item names automatically when they drop and choose to just use Alt to show item names while it's held down.

Reverse-Classic Functionality: You can also choose to always show item names, and hold Alt to hide them. (I'm not sure how useful this is, but it's there)

Toggle: There's also an option to make Alt toggle showing item names on/off.

No-Pickup: We're also looking to bring back the /nopickup option from Diablo II, but it's currently a nice-to-have feature and so may not make initial release.

Ik ga voor Classic, gewoon ALT ingedrukt houden. De toggle (aan/uit zetten) spreekt me ook wel aan. No-Pickup lijkt leuk maar daar ga je inderdaad een stuk game-play vergemakkelijken waardoor je naar mijn idee het 'loot' gevoel onderdrukt. Je ziet immers niet alle loot meer maar alleen bijvoorbeeld legendary items omdat jij die filter aan hebt staan. Dit had Titans Quest ook en op zich werkt het prima. Die Diablo3 Default optie vindt ik niks. Ik heb er een hekel aan wanneer ik ongewenste tekst in mijn speel scherm heb staan. Ook al duurt het maar tien seconden. Dat is misschien wel 10 seconden irritatie! :) Die reverse classic methode vindt ik maar MickeyMouse.

[ Voor 9% gewijzigd door FloydRaalte op 11-07-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

Ik zal wel weer in de "Friends and family beta" komen. Op het moment dat ik zelf invites mag uitdelen meld ik me wel weer bij Tweakers. net als bij starcraft 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 19:47
Dan hou ik mij aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
En ik ook....ik hoop echt dat ik de mogelijkheid krijg om de beta te spelen. Diablo III is echt het enige spel waar ik naar uitkijk! :)

Voor zover ik weet was die "Friends and family beta" toch al een tijdje aan de gang? 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Pedr0 op 11-07-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Lijkt me erg gaaf als je dat kan regelen, mag ik je trouwens vragen hoe je bij de friends en family beta komt? :P
Heb je ooit wat ontwikkeld of ben je goed bevriend met mensen van Blizzard? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pedr0 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:35:
En ik ook....ik hoop echt dat ik de mogelijkheid krijg om de beta te spelen. Diablo III is echt het enige spel waar ik naar uitkijk! :)

Voor zover ik weet was die "Friends and family beta" toch al een tijdje aan de gang? 8)7
Inderdaad ik speel geen enkele game meer, puur omdat ik zo zit te wachten op D3 en niets anders me nog kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 22:52

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Reflow schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:22:
Ik zal wel weer in de "Friends and family beta" komen. Op het moment dat ik zelf invites mag uitdelen meld ik me wel weer bij Tweakers. net als bij starcraft 2 :)
Cewl, heb jij vrienden/familie bij Blizzard zitten ofzo? :*) Ik kom graag in jou lijstje bij de invites! :9~

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Shady15 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:42:
Lijkt me erg gaaf als je dat kan regelen, mag ik je trouwens vragen hoe je bij de friends en family beta komt? :P
Heb je ooit wat ontwikkeld of ben je goed bevriend met mensen van Blizzard? :D
Ben ik ook benieuwd naar en een invite zou ik heel fijn vinden. :)

On-topic:

Ik denk dat ik ook voor de default optie zal gaan. Ik denk dat ze het zo zullen implementeren dat het niet storend zal zijn. Misschien zie je het een beetje verlicht waardoor je wel kan zien of je het wilt, maar het belemmert je spelen niet. Door de transparancy kan je gewoon doorspelen. (Daar ga ik dan van uit :P )

Ik ben aan het twijfelen om naar Gamescom te gaan. Ik heb gelezen dat ze de Blizzcon demo van 2010 zullen draaien daar. Maar is het echt letterlijk de demo van vorig jaar of zullen ze het ontwikkelingswerk van een half jaar ook erin verwerkt hebben?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 18:59
Reflow schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:22:
Interessante manier om meer mensen te laten posten op deze topic :+
Blijkbaar lezen toch meer mensen het dan je denkt....zie opeens allemaal onbekende nicks boven mij :D

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Mensen zoals ook in de TS staat....op irc.tweakers.net - #diablo3 kan je lekker 'slowchatten' over alles m.b.t. Diablo 3.

Ik verwacht dat dat channel redelijk vol gaat zijn tijdens de beta en uiteraard daarna! :+

Edit: het is mij trouwens opgevallen dat de officiele D3 forums al enige tijd down zijn. Zouden ze al het e.e.a. aan het updaten zijn? ;)

Ben ook erg nieuwsgierig naar de Battle.net interface! _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Pedr0 op 12-07-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd, toevallig was diablo.incgamers vanavond ook off voor maintenance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Inderdaad.....maar we zullen over 2 wkn pas wat nieuws te horen krijgen. Maar dat wordt onderhand ook tijd ook. We need something new to talk about!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Hopelijk wordt er streng gemodereerd op opeens 200 lerkers die gaan zeuren voor een key. Nu al een paar, en er is nog niet eens IETS bekend 8)7 Dat beloofd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind het meer dan eerlijk dat de trouwe volgers van dit topic eerder recht hebben op een key, dan dat er plotseling uit alle hoeken en gaten beggars aan komen kruipen. Of de wie het eerst komt eerst maalt wanneer hij zomaar gepost wordt.

Maar goed we zien het vanzelf wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Bron: http://diablo.incgamers.c...-wait-will-go-on%e2%80%a6

I think a lot of us have the assumption that the reveal on August 1st will be the final system reveal before the beta.

Bashiok: I think this will likely turn out to not be entirely true.

But, the Demon Hunter resource system hasn’t changed and I expect anyone that will have a hands on with the game will be able to write about it in-detail.

[ Voor 23% gewijzigd door Pedr0 op 13-07-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-04 22:03
Ja lekker Bashiok, daar hebben we wat aan ;(

I think this might not never could true... :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 13:35
Bulls schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:16:
Ik vind het meer dan eerlijk dat de trouwe volgers van dit topic eerder recht hebben op een key, dan dat er plotseling uit alle hoeken en gaten beggars aan komen kruipen. Of de wie het eerst komt eerst maalt wanneer hij zomaar gepost wordt.

Maar goed we zien het vanzelf wel. :D
Ik volg dit topic op de voet voor de gepostte D3 info, maar ik ga niet zeuren om een key oid. Mocht het zover zijn dan merk ik het snel genoeg. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat niet elke D3 volger post in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

patrickos85 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:39:
[...]

Ik volg dit topic op de voet voor de gepostte D3 info, maar ik ga niet zeuren om een key oid. Mocht het zover zijn dan merk ik het snel genoeg. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat niet elke D3 volger post in dit topic :)
Nee, ik vind dat je actief mee moet doen met het speculeren over mogelijke opties in D3.. want dan komt ineens de waarheid naar boven.
Bovendien kan je dan een week na de launch zeggen: zie je wel, ik zei het toch... ergens in mei al, god wat ben ik toch goed.

Het enige dat ik nog mis in het topic:
1.) Discussie over welke muis/keyboard het beste is voor D3
2.) Discussie over welke videokaarten je het best kan kopen ivm de 1920x1200 resolutie in D3.

/on topic:
Weet nog niet of ik uberhaubt wel de beta wil spelen.... natuurlijk wil ik kei graag D3 spelen, maar mischien verneukt de beta wel de "first-playthrough" experience... dat je dan alles hebt... incl. cinematics... e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
patrickos85 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:39:
[...]

Ik probeer dit juist zoveel mogelijk te vermijden omdat mijn geduld op begint te raken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 22:52

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik weet neit of ik me aangesproken hoor te voelen, maar het gebeurde toch :+

Punt 1: Ik ben wel een trouwe volger van dit topic, ik post er alleen niet in O-)
Punt 2: Ik noem het bovenstaande nou toch echt niet 'zeuren'.
Punt 3: Ik geloof eigenlijk geen ruk van het hele verhaal, want de friends&family beta draait al. Dus dat was eigenlijk de hele rede van mijn post.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Haha, moeten stille volgers ook posten? (doe ik zelden, maar wel eerder dan vandaag)

Goed bij deze.

Hierboven een vraag wat betreft de hardware. Tja, haha, ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier al wat over los kunnen laten, behalve spelers die al bezig zijn met alpha's /beta's, maar dat is natuurlijk nog steeds niet representatief.

Ik vraag me af of dit spel, zoals b.v. Starcraft 2 ook zoveel CPU nodig heeft. Dat spel is het enige dat met b.v. 8 AI spelers en veeeel units op de map richting de 100% load op een i7 920 @ 3,15Ghz gaat.
Grafisch komt D3 een stukje beter over dan SC2, waarschijnlijk omdat het DX11 shaders gebruikt, SC2 heeft een hele boel rare oplossingen voor belichting en schaduwen lopen. Het ziet er wel goed uit, maar is funest voor sommige effecten of verbeteringen. (zoals AA) Dat is ook eigenlijk de enige reden dat je relatief weinig FPS krijgt. Iedere 58x0, 68x0 of 69x0 ATI kaart, of nvidia 560xx, 46x, 470, 480, 570 of 580 draait dat spel op 1920x1200 (ver) over de 60 FPS op "Ultra", mits voldoende CPU kracht.

Ik denk dat je een zelfde lijstje aan moet houden voor D3. Zeker als de shaders goed geoptimaliseerd zijn, tegen de tijd dat het uit komt, zit je met een ~200 euro VGA kaartje goed natuurlijk. Maar hoe langer je wacht met de aanschaf, hoe beter het is natuurlijk.

Is er elders al speculatie over systeemeisen waar Blizzard reps op ingegaan zijn? Ik meen me te herinneren dat op de eerste playsessie voor de pers, gespeeld werd op nvidia 570's in bordjes met 860 CPU's. Als de Beta daar op draait, zal het volledige spel dat ook wel neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
djunicron schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:31:
Haha, moeten stille volgers ook posten? (doe ik zelden, maar wel eerder dan vandaag)

Goed bij deze.

Hierboven een vraag wat betreft de hardware. Tja, haha, ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier al wat over los kunnen laten, behalve spelers die al bezig zijn met alpha's /beta's, maar dat is natuurlijk nog steeds niet representatief.

Ik vraag me af of dit spel, zoals b.v. Starcraft 2 ook zoveel CPU nodig heeft. Dat spel is het enige dat met b.v. 8 AI spelers en veeeel units op de map richting de 100% load op een i7 920 @ 3,15Ghz gaat.
Grafisch komt D3 een stukje beter over dan SC2, waarschijnlijk omdat het DX11 shaders gebruikt, SC2 heeft een hele boel rare oplossingen voor belichting en schaduwen lopen. Het ziet er wel goed uit, maar is funest voor sommige effecten of verbeteringen. (zoals AA) Dat is ook eigenlijk de enige reden dat je relatief weinig FPS krijgt. Iedere 58x0, 68x0 of 69x0 ATI kaart, of nvidia 560xx, 46x, 470, 480, 570 of 580 draait dat spel op 1920x1200 (ver) over de 60 FPS op "Ultra", mits voldoende CPU kracht.

Ik denk dat je een zelfde lijstje aan moet houden voor D3. Zeker als de shaders goed geoptimaliseerd zijn, tegen de tijd dat het uit komt, zit je met een ~200 euro VGA kaartje goed natuurlijk. Maar hoe langer je wacht met de aanschaf, hoe beter het is natuurlijk.

Is er elders al speculatie over systeemeisen waar Blizzard reps op ingegaan zijn? Ik meen me te herinneren dat op de eerste playsessie voor de pers, gespeeld werd op nvidia 570's in bordjes met 860 CPU's. Als de Beta daar op draait, zal het volledige spel dat ook wel neem ik aan.
Kan me herinneren dat ik tig jaar geleden hierover een post had gemaakt op FP:

Cpu : Dualcore met 2 ghz minimaal
Geheugen: 2gb op Windows 7
Vidkaart: Geforce 8600 met 512mb geheugen

Denk dat dit nog steeds erg realistisch is :p Terwijl veel mensen het toen afschilderde als overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feit is gewoon, het zal niet teveel van je systeem vragen.
Ze proberen zoveel mogelijk mensen aan te spreken en alle huidige pc's zullen het prima kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

3xNix schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:13:
[...]

Het enige dat ik nog mis in het topic:
1.) Discussie over welke muis/keyboard het beste is voor D3
2.) Discussie over welke videokaarten je het best kan kopen ivm de 1920x1200 resolutie in D3.
Mijn excuses, ik had verwacht dat het wel duidelijk was dat het sarcasme eraf droop.
Ik wil echt niet de boeken in gaan als degene die de zwaar nutteloze keyboard/muis/systeem eisen discussie is begonnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Een ding scheelt, er is ten minste weer wat leven in de brouwerij, want het was akelig stil laatste tijd in dit topic. Alsof er niets nieuws meer te melden viel of zo. Ik kijk dagelijks even of er wat nieuws staat maar dat is niet altijd zo.

Maar goed ik wil misschien de Beta ook niet meer spelen, dan maar gelijk de volledige game als hij released is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik speel inderdaad liever met een vriend samen veel leuker om samen het spel te verkennen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229864

Ik ben lichtelijk geïnteresseerd in dit spel en ik vroeg me af of het ook een uitgebreide single player modus gaat hebben of dat vooral de focus ligt op multiplayer?

Ik vind zelf multiplayer niet zo leuk, dus vandaar mijn vraag. (reden waarom dat ik multiplayer niet zo leuk vind is trouwens omdat ik vaak weinig tijd heb om te gamen en daardoor dus niet zo goed ben, dan is het niet leuk om te spelen met mensen die veel en veel beter zijn)
Als de single player enkel als oefening dient voor multiplayer lijkt me het een stuk minder dan wanneer de single player een hoge replay waarde heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 229864 op 14-07-2011 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Eigenlijk zijn die twee altijd gelijk geweest. Echter in de MP heb je meer functionaliteit en kan je interacten met andere spelers. Dus MP geeft in mijn ogen de beste play-experience! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 19:47
In multiplayer hoef je ook niet tegen anderen te spelen, je speelt met anderen. Een wezenlijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

bovendien heb je ook niet bijzonder veel skills nodig om Diablo te spelen. Als je het een keer in single player hebt uitgespeeld heb je de meeste vaardigheden wel te pakken denk ik zo. Het voordeel van met anderen spelen is dat je vaak wel wat leuke gear toegestopt krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

En als het zoals LOD is, zullen er meer uniques/recipes/... mogelijk zijn bij ladder play :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
psychoclown schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:10:
Feit is gewoon, het zal niet teveel van je systeem vragen.
Ze proberen zoveel mogelijk mensen aan te spreken en alle huidige pc's zullen het prima kunnen draaien.
Mijn vijf~zes jaar oude macbook zal daar anders over denken :P

Maar ik heb gisteren wel de beste mail ever gekregen. I'm invited *G* Zo gauw de beta start, ergens dit kwartaal, kan ik er in O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

vroeger speelde ik wel met iemand samen die het spel echt niet begreep. Dat was wel eens irritant omdat die gewoon echt niet opschoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik heb nog wel eens iemand wijsgemaakt dat we na Duriel alle wormpjes moesten platstampen :P halverwege vroeg hij zich toch af of dat wel zo nodig was.

Maar Pheno een beta invite gehad dus? Voor de closed beta of friends/family?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik speelde vroeger met een Koreaan, en ik zweer het je die gast speelde 15-18 uur per dag, echt niet normaal. Wel een heel vriendelijke jongen, zo'n 2,5 maand bosses mee gerunt en items uitgewisseld. De single player is leuk om 1x normal mee uit te spelen, maar daarna is het toch echt in de multiplayer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad de multiplayer heeft zo'n toegevoegde waarde dat dat toch echt wel de leukste/beste ervaring biedt.
Bulls schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:47:
Een ding scheelt, er is ten minste weer wat leven in de brouwerij, want het was akelig stil laatste tijd in dit topic. Alsof er niets nieuws meer te melden viel of zo. Ik kijk dagelijks even of er wat nieuws staat maar dat is niet altijd zo.

Maar goed ik wil misschien de Beta ook niet meer spelen, dan maar gelijk de volledige game als hij released is.
Tja als er geen nieuws is valt er ook geen nieuws te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Pheno79 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 08:33:
[...

Maar ik heb gisteren wel de beste mail ever gekregen. I'm invited *G* Zo gauw de beta start, ergens dit kwartaal, kan ik er in O+
Sorry maar dit is dus gewoon BS. Nergens over de hele wereld is er nieuws dat iemand invited is, of rumoured, en jij hebt een invite :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330656

Pics or it didn't happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 18:59
Hmm, nog geen nieuws van Bashok over gameplay enz, jammer. Vind het altijd heel interessant om te lezen wat voor afwegingen ze maken om tot een bepaalde functionaliteit te komen.

Ach ja, de topic zal wel weer volgespamd worden over het verkrijgen van beta-invites als de Beta-aankondiging komt. Dat zag je toen ook met de Starcraft 2 topic.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
kloos2 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 08:47:
Ik heb nog wel eens iemand wijsgemaakt dat we na Duriel alle wormpjes moesten platstampen :P halverwege vroeg hij zich toch af of dat wel zo nodig was.

Maar Pheno een beta invite gehad dus? Voor de closed beta of friends/family?
Omdat ik voor FOK!games werk heb ik een invite gekregen, in de mail staat dat ze ernaar toe werken om dit alsnog in Q3 uit te rollen. Maar ja, Blizzard kennende...
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:24:
[...]

Sorry maar dit is dus gewoon BS. Nergens over de hele wereld is er nieuws dat iemand invited is, of rumoured, en jij hebt een invite :+
En waar moet ik pics van maken, de beta is er nog niet, zoals gezegd. Vrij logisch dat de media toegang gaat krijgen lijkt me, die hypetrain moet ook vooruit ;) Het zijn dus geen invites van de beta-inschrijvingen die je eerder hebt kunnen doen. Die zullen neem ik aan uitgestuurd worden als het ook daadwerkelijk live is.

[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 14-07-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Laat dan een pic zien van de invite, met mogelijke code weggelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:22:
Hmm, nog geen nieuws van Bashok over gameplay enz, jammer. Vind het altijd heel interessant om te lezen wat voor afwegingen ze maken om tot een bepaalde functionaliteit te komen.

Ach ja, de topic zal wel weer volgespamd worden over het verkrijgen van beta-invites als de Beta-aankondiging komt. Dat zag je toen ook met de Starcraft 2 topic.
Dat was toen niet de bedoeling en dat zal straks ook niet zo zijn.
Overigens was het miscommunicatie met de redactie waardoor wij Spielerij mods met de handen in het haar zaten.
Zhalix schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:28:
Pheno geloof ik wel, hij roept niet zomaar iets als het niet waar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dan geloof ik het modje wel O-)

(Maar iets om over te droolen mag toch wel? }) )

@ hieronder

Je kan beter je battle.net profiel in de gaten houden. Met SC beta kreeg je aanvankelijk ook geen mail, wel voor friends.

[ Voor 45% gewijzigd door ItMeAedri op 14-07-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 16:20
Mja mocht de beta van start gaan, krijgen we zeker weer te maken met zo'n smerige NDA?
Er zal wel iig wat meer info beschikbaar worden, kijk er naar uit!.

Hoopt nu stiekem een keer van blizzard een mailtje te ontvangen wat geen scam troep is :+

[ Voor 4% gewijzigd door Thasquealer op 14-07-2011 11:36 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik zou ook graag een mailtje ontvangen van Blizzard, maar anders zijn er genoeg websites—waaronder Tweakers—die een aantal keys mogen weggeven. Zo is dat ieder geval tot nu toe met alle games en expansions gegaan. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Q: So teleport has an 8 second cooldown, what about it? For all we know, a Golden rune will decrease the cooldown by 1 second a level, leaving it with a 1 second cooldown with a level 7 rune.

Bashiok: Or delay the cooldown from triggering for X seconds...
[...]
Bottom line is that cooldowns allow for skill complexity or power by limiting them in a meaningful way because it can mean long-term balance even as stats inflate. We do want to make sure we're only using them where appropriate, though.

Diablo II had a single resource mechanic (mana), and the biggest end-game skills in Diablo II are low-to-mid tier skills in Diablo III. The big "end-tier" skills we have are more complex and usually wouldn't make sense as spammable skills, or would likely outright have to be pulled from the game if it turned out they ever could be spammable. And we have varied resource systems that we can't just throw a problem-solver at, like Diablo II could with mana potions.

For instance Call of the Ancients literally calls down the four barbarian ancients to fight alongside you. How would that work if it was spammable? Should we make it cost 100% resource to keep you from being able to spam it, and then leave you drained to cleave back enough fury to follow it up with anything? That doesn't sound like something *I* would take. Maybe someone could find a build for it, I don't know.

Q: First and foremost, I am not positive if it's been confirmed if we can even respec in Diablo III. I am assuming we can, which leads me to my question

What is the potential cost for re-specializing your character's talents? Also, is there a limit to how often we can respec? Does the cost for increase for each respec?

Bashiok: We're going to be ready to share a bit more on this real soon.

akumagin: @Diablo Any updates on the Demon Hunter resource system?
Diablo: @akumagin It's in, it's working, and we'll be ready to share more starting next month.

Oh, you naughty dog, Bashiok, playing the soon™ card. Oh well.

With a new mechanic announcement on the horizon, tons of great information already in our pockets, beta just out of reach, and Blizzcon 2011 fast approaching, it's truly an exciting time to be a Diablo fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Zhalix schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:28:
Er is nog geen bèta, dus hoe kan er een code zijn. Ik weet alleen zeker dat ik als ie er is, ik meteen mee kan doen. En psycho kent me goed genoeg dat ik echt niet uit mijn nek lul.

Mijn tweede speelsessie pas midden augustus hebben, want op gamescom staat bliz er weer met Diablo III. Er zijn nog geen persconferenties doorgemaild, dus geen idee of ze weer uitgebreid gaan doen zoals vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Over twee weken zijn de eerste speelsessies voor journalisten toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

ElmarNieser schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:31:
[...]

Cewl, heb jij vrienden/familie bij Blizzard zitten ofzo? :*) Ik kom graag in jou lijstje bij de invites! :9~
Nee geen familie. Ik ken een ex gm teamleider van wow germany die zijn kamer vol met blizzard goodies heeft staan en altijd genoeg friends and family invites mag uitdelen. En die heeft hij me alweer beloofd wederom voor D3. Dus dat zit wel snor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik kreeg een mailtje van Dimplus, dat de prijs bekend is: 54,99

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

En er staan geen kleine lettertjes bij? Kan me namelijk niet voorstellen dat er nu al een prijs bekend is terwijl we niet eens weten wanneer de game uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Die prijs kan natuurlijk niet kloppen, dit is namelijk nog niet bekend. Al zou het wel goed kunnen €55 :)

Ik ben benieuwd of we items kunnen 'linken' in het chat window. Als er iets voor mezelf dropt, en ik dat item niet nodig heb...dat ik hem kan linken en dat men er dan op kan klikken om te zien wat het is. (zoals in WoW). Dus niet dat ik hem eerst moet droppen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
TrailBlazer schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 08:35:
vroeger speelde ik wel met iemand samen die het spel echt niet begreep. Dat was wel eens irritant omdat die gewoon echt niet opschoot.
Tja Heb ik ook gehad, met een maat die een D2 veteraan is, en mijn broer die alles leuk vond aan D2 maar sloom als de pest. Echt alles oppakken want je kan het verkopen, bij elke volle inventory terug, en dan waren wij al weer door zodat hij weer alle overblijfsels liep op te pakken. Hij liep standaard een paar levels achter wat alleen maar verder uit liep.

Maar goed als je het spel al 1000 keer hebt gespeeld dan ben je ook bijna alleen nog maar aan het rushen. Pak je alleen de items op die er toe doen aan geld of bruikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik ben wel benieuwd wat D3 gaat brengen qua gold in het spel. Alles oprapen omdat het een paar goud waard is heb ik nooit gedaan, hopelijk is dat in D3 ook niet nodig. Ik speel ook geen WoW dus heb geen idee hoe het aspect gold daar in naar boven komt.

Heeft iemand ideeën?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 16:20
Jackson Claxon schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:15:
Ik ben wel benieuwd wat D3 gaat brengen qua gold in het spel. Alles oprapen omdat het een paar goud waard is heb ik nooit gedaan, hopelijk is dat in D3 ook niet nodig. Ik speel ook geen WoW dus heb geen idee hoe het aspect gold daar in naar boven komt.

Heeft iemand ideeën?
Ik denk dat het wel qua oprapen wel wat meer waard word, omdat er nu ook crafting bijkomt.
Lijkt mij gunstig om crap items op te pakken zodat je die kan afbreken en materials sparen voor andere items.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:24
Pedr0 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:31:
Die prijs kan natuurlijk niet kloppen, dit is namelijk nog niet bekend. Al zou het wel goed kunnen €55 :)

Ik ben benieuwd of we items kunnen 'linken' in het chat window. Als er iets voor mezelf dropt, en ik dat item niet nodig heb...dat ik hem kan linken en dat men er dan op kan klikken om te zien wat het is. (zoals in WoW). Dus niet dat ik hem eerst moet droppen etc..
De kans is groot van wel. Alhoewel confirmatie er nog steeds niet is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze het niet mee zullen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thasquealer schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:19:
[...]

Ik denk dat het wel qua oprapen wel wat meer waard word, omdat er nu ook crafting bijkomt.
Lijkt mij gunstig om crap items op te pakken zodat je die kan afbreken en materials sparen voor andere items.
Inderdaad, crafting gaat een grotere rol spelen en crap items kun je nu mooi salvagen waardoor het nauwelijks plek inneemt. Gewoon oppakken en salvagen als je slim bent :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.