Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
kevz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 03:00:
[...]

Wat ik persoonlijk een minpunt vind van D2 :P

Hoop dat je in D3 vele skills nodig zal hebben om door het spel heen te gaan, maakt het wat meer uitdagend/leuker :)
Hoop het ook. Maar ik denk dat elke class gewoon 2 skills veel gaat gebruiken. Zou leuk zijn als ze ook in kleine mobs iets van een type resistence doen, zodat je gedwongen bent om te switchen van skill.
Volgens mij duurt het ongeveer tot level 60 om een rune te maximasen. Ik weet in ieder geval wel dat ze het makkelijker gemaakt hebben. Eerst was het bijna onmogelijk namelijk:p. Ze zijn er wel mee bezig dus. (duh)
:)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

Staan nu allemaal runestone previews op de diablo site/facebook/youtube, ziet er erg goed uit! (Dit is daar dus maar 1 van).

edit:
Even een video met alle video's ingevoegd! :D

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 241964 op 26-05-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 09:11
Zie hierboven....was al gepost ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04 20:40
Wat een geniale vondst die runestones. Kan niet wachten. Character customization zoals ik dat graag zie :)

En kippenvel tijdens het luisteren naar het D1 muziekje tijdens dat filmpje van die gast die zijn eigen box art gemaakt had.

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Damn wat zijn die runestones vet, zoveel mogelijkheden! En er zijn er ook bij die monsters spawnen zag ik, stel je een witchdoctor voor die zich volledig oriënteert op summoning, plus dan nog eens alle runestones pakt die monsters spawnen, loopt er een heel leger achter je aan :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Dat muziekje geeft mij wel zin om het spel te gaan spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
DeepSeven schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:19:
Damn wat zijn die runestones vet, zoveel mogelijkheden! En er zijn er ook bij die monsters spawnen zag ik, stel je een witchdoctor voor die zich volledig oriënteert op summoning, plus dan nog eens alle runestones pakt die monsters spawnen, loopt er een heel leger achter je aan :9~ .
Inderdaad. Diablo 2 Necromancer all over again.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Stranglem schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:19:
Inderdaad. Diablo 2 Necromancer all over again.
Ik hoop het :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 13:39

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Dat wordt crimson runestones sparen voor mijn future barbarian to be, lekker veel dmg en nog leip vuur-effect ook! Nice!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-06 16:15
Indigo rune Ray of frost ziet er echt heel bruut uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:44
Ik moest wel meteen aan de Void Ray uit Starcraft 2 denken toen ik de Sorceress bezig zag met de rune die de ray over langer gebruik sterker maakt tot een bepaald maximum :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Joarie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:38:
Ik moest wel meteen aan de Void Ray uit Starcraft 2 denken toen ik de Sorceress bezig zag met de rune die de ray over langer gebruik sterker maakt tot een bepaald maximum :)
Oh ja, was niet bij me opgekomen. Maar Void Ray moet je ergens op chargen. Hoeft hier niet. Daarnaast kost dit mana en VR is gratis:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Als je kijkt naar gold whirwind. Dan spuugt hij ook erbij. Is het niet zo dat je dan tijd verliest? Dan kan je toch dmg krijgen van een monster lijkt mij. Of in PVP is het een teken dat je whirlwind gaat doen en dan kan een mage bijv wegblinken. Of mis ik iets?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

Stranglem schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:47:
Als je kijkt naar gold whirwind. Dan spuugt hij ook erbij. Is het niet zo dat je dan tijd verliest? Dan kan je toch dmg krijgen van een monster lijkt mij. Of in PVP is het een teken dat je whirlwind gaat doen en dan kan een mage bijv wegblinken. Of mis ik iets?
Als je ff logisch na denkt dan kan je tot de conclusie komen dat dit gewoon tussendoor gedaan is in het filmpje voor de fun. Zal in de game misschien een idle stance zijn (tijdje niks gedaan en je character gaat een actie (spugen of zitten of zuchten, whatever) uitvoeren). Het lijkt mij nogal stug dat wanneer je een skill gebruikt de Barb rustig ff op de grond spuugt en pas 5 sec later zijn whirlwind inzet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Anoniem: 182467 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:52:
[...]

Als je ff logisch na denkt dan kan je tot de conclusie komen dat dit gewoon tussendoor gedaan is in het filmpje voor de fun. Zal in de game misschien een idle stance zijn (tijdje niks gedaan en je character gaat een actie (spugen of zitten of zuchten, whatever) uitvoeren). Het lijkt mij nogal stug dat wanneer je een skill gebruikt de Barb rustig ff op de grond spuugt en pas 5 sec later zijn whirlwind inzet :-)
Hmm kan, ik weet het eigenlijk niet. Als dat zo is, heb je dus dingen die ze doen als je character tijdje idle is. :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

hmm ze hebben heel veel aandacht besteed aan hoe monsters zich gedragen enzo dus denk ik dat het maar logisch is dat ze idle shit doen, gewoon vr het realisme van de wereld hoog te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

Stranglem schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:58:
[...]

Hmm kan, ik weet het eigenlijk niet. Als dat zo is, heb je dus dingen die ze doen als je character tijdje idle is. :)
Doen ze bij meerdere games;

Wikipedia: Idle animations

Altijd wel erg leuk gevonden dat soort idle animations..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Vraagje over de loot. Als er loot dropt, dan zie je alleen de loot die speciaal voor jou bestemd is. Zo kan niemand iemand anders zijn loot jatten.

Bij WoW had/heb je lootlink. Dan kon je je loot in de chat showen aan alle anderen.

Weet iemand of er ook zoiets in Diablo 3 gaat komen? Hope so, anders komt er toch een mod die daarvoor gaat zorgen, dus het is handig als ze dat implementeren imo.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 09:50

TrailBlazer

Karnemelk FTW

In Diablo 2 kon je al een trade window openen met een ander char en zo kon je je inventory laten zien. Dat zal zeker op de een of andere manier aanwezig zijn in D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik ben benieuwd hoe vaak die runes droppen. En kun je de runes altijd stacken? En een gemaxte rune heeft natuurlijk wel een minimum level (of skill level) want als je ze altijd kan hergebruiken dan word het wel heel simpel zonder cap je skills even snel dik te maken met een nieuwe build.

Maargoed alles word wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op mijn SGS kan ik die video's niet zo makkelijk bekijken dus dat komt later wel.

Wat betreft de vraag van Stranglem, de loot dropped per player. Je zal dus niet kunnen ninja-en in Diablo 3 :)

@Bulls - dat van een lvl req weet ik zo net nog niet. Ik weet niet of dat eerder door Bashiok verklaard is maar van de gems is bekend dat die geen lvl req hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 26-05-2011 18:47 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja maar als je dadelijk dikke gestackte gems en runes hebt, dan kun je zo even twinken en is het ook geen ene lol meer aan. En omdat het kan word het zeker gebruikt.

Ik denk wel dat items onder de level 8 of 10 geen socket krijgen voor deze exploit. En ik denk dat skills wel een tier limiet krijgen voor hoe hoog de rune level mag zijn, of het zou gebonden worden aan skill level.

Dit zijn in elk geval wel interessante vraagstukken en zou ze graag aan bij interview zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Dat is wel weer een compleet andere manier om ervoor te zorgen dat er meer variëteit zit in de verschillende chars... sterk bedacht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die filmpjes zien er inderdaad heel erg goed uit! Gaaf om te zien hoe 3 van de 5 runes de skills echt helemaal kunnen veranderen :)

Trouwens wat betreft de runes, er zijn dus 5 typen runes en 7 levels.
De effecten zullen het volgende inhouden:
Question: Will the increase in rank continue the change that the first rank made to the skill? For example, with the WD blow dart skill, the alabaster runes turn the dart into a snake. What does a higher ranking alabaster rune do?

Bashiok: Yes, the mechanic stays the same for the rune type in all ranks (more or less). It simply increases in power. For the alabaster in poison dart example I’m actually not sure the increase in effect, but likely plays off of the stun effect (higher ranks stun the target for longer). Runes that reduce cost reduce even more cost as the rank increases. A rune that would cause multiple projectiles would fire even more projectiles as the rank increases, etc. It’s not necessarily a hard and fast rule though that the increase must only be one thing. Maybe it means more projectiles AND ups the damage a little to make sure it remains competitive with other runes or skills. It has to be a somewhat fluid system.
Het enige wat ik kon vinden wat betreft een requirement is dat Jay Wilson heeft gezegd dat elke type rune in elke active skill gebruikt moet kunnen worden. Of er dus een level requirement aan gebonden is moeten we maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

psychoclown schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:44:
Wat betreft de vraag van Stranglem, de loot dropped per player. Je zal dus niet kunnen ninja-en in Diablo 3 :)
Dat is niet wat Stranglem bedoeld. Hij heeft het over loot-linking in de chatfunctie. Hier is (volgens mij) nog niets over bekend. Dat je je tradewindow kunt openen met een andere player om je items te laten zien vindt ik geen goeie functie. (het is eigenlijk gewoon de tradefunctie misbruiken) Het is er niet voor bedoeld en het werk ook niet handig, je moet telkens elk item naar de tradewindow slepen en wanneer je klaar bent komt alles in je inventory en moet je het weer 'aantrekken'.

Ik hoop wel dat loot-linking erin komt want ik heb dat als super handig ervaren in andere games. Wanneer je het in de chat hebt over een bepaald item dan link je gewoon met bijvoorbeeld SCHIFT+RMB je item. Mouse-hover-on geeft dat weer over wat voor item het gaat.

Om hier nog even verder op in te gaan: ik heb ook gehoord dat je loot kunt linken in een forum (niet bij D3 maar in het algemeen schijnt dat mogelijk te zijn). Je kunt dan je item op de een of andere manier copy/pasten en dan verschijnt er in het forum een plaatje van het item met alle specs. Kijk dat zou nou gaaf zijn! Helaas denk ik niet dat D3 dit zal hebben aangezien dit tevens trading op forums ondersteund. En dat wil Blizzard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-06 15:31
Leuke video over de runes. Dat worden lastige keuzes voor de DH in PvP, lifesteal, stun of seeker missiles(= gauranteed hit).

Ik neem aan dat lootlinking er gewoon in komt. Het spel draait veel meer dan WoW om loot en daar zit de functionaliteit al heel lang in.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:31:
[...]

Dat is niet wat Stranglem bedoeld. Hij heeft het over loot-linking in de chatfunctie. Hier is (volgens mij) nog niets over bekend. Dat je je tradewindow kunt openen met een andere player om je items te laten zien vindt ik geen goeie functie. (het is eigenlijk gewoon de tradefunctie misbruiken) Het is er niet voor bedoeld en het werk ook niet handig, je moet telkens elk item naar de tradewindow slepen en wanneer je klaar bent komt alles in je inventory en moet je het weer 'aantrekken'.
Ik weet wat item-linking betekend maar het eerste deel van zijn post:
Vraagje over de loot. Als er loot dropt, dan zie je alleen de loot die speciaal voor jou bestemd is. Zo kan niemand iemand anders zijn loot jatten.
Om hier nog even verder op in te gaan: ik heb ook gehoord dat je loot kunt linken in een forum (niet bij D3 maar in het algemeen schijnt dat mogelijk te zijn). Je kunt dan je item op de een of andere manier copy/pasten en dan verschijnt er in het forum een plaatje van het item met alle specs. Kijk dat zou nou gaaf zijn! Helaas denk ik niet dat D3 dit zal hebben aangezien dit tevens trading op forums ondersteund. En dat wil Blizzard niet.
Bij Path of Exile zal dat erin gebakken zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Echt wel hele gave effects bij die runes.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
psychoclown schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:48:
[...]

Ik weet wat item-linking betekend maar het eerste deel van zijn post:

[...]

[...]

Bij Path of Exile zal dat erin gebakken zijn :)
Wat is Path of Exile? Ik doelde btw erop of LootLink erin komt :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Nieuwe art en het ziet er echt suuuupermooi weer uit :

Afbeeldingslocatie: http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_65/gallery_4863_65_27287.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_65/gallery_4863_65_416121.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_65/gallery_4863_65_111485.jpg

Drie plaatjes

[ Voor 27% gewijzigd door Stranglem op 29-05-2011 09:54 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stranglem schreef op zondag 29 mei 2011 @ 09:48:
[...]

Wat is Path of Exile? Ik doelde btw erop of LootLink erin komt :)
Aha ok dan snapte ik het eerste deel van je reactie niet goed.
Lootlinking is niet bekend.

Path of Exile is een ander nog uit te komen MMO Hack&Slash game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
diablofans.com is offline of ligt dat aan mij?
edit: nvm: dns deed moeilijk
Ziet er terug super uit (witchdoctor wordt het voor mij :p )

[ Voor 56% gewijzigd door Ward Vr op 29-05-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Mij lijkt elke class wel interessant, maar mijn voorkeur gaat in het begin uit naar de Monk of de DH, daarna denk ik ook de Witchdoktor maar wellicht ook de Wizard. Uiteindelijk is de Barb natuurlijk ook vet, maar dat komt later wel, je kan ze moeilijk allemaal tegelijk spelen.

Man oh man dit gaat nog veel tijd opslokken.

Misschien weer eens tijd voor een nieuwe "wat is je favorite class op dit moment" poll :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 29-05-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Poll: Wat is op dit moment je favorite Class (29-05-2011)
Barbarian
Demon Hunter
Monk
Witch Doctor
Wizard
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=372027&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Niet dat je niet meer op de zelfde poll uit 2010 kan stemmen in de TS, maar meer omdat je misschien van keuze bent veranderd omdat er nu meer info over all classes beschikbaar is.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 29-05-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
samen met de templar follower gaat het voor mij de wizard worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:51
Voor mij ook wizard, lijkt me een heel veelzijdige class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Witchdoctor omdat dat de underdog is :D En ook omdat ik summoning wel cool vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
In ieder geval geen barbarian. Op de throwbarb en warcry stunner na echt nooit iets aan gevonden :D Ik ben niet zo van de melee a la Rambo.

Monk of Witchdoctor zal het worden, kijkend naar mijn favoriete builds van Diablo II. Ze zijn in de verte toch te vergelijken qua stijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 18:25
Zeker een demonhunter en een wizard om te itemgrinden(als teleport nog zodanig werkt. dat het efficient is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Nog 5000 likes en dan zitten we aan het miljoen. Denk vandaag wel of eventueel morgen!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 09:50

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik speel waarschijnlijk veel online met een vriend en dan is ranged/tank altijd wel fijn. Barb/wizard is dan altijd wel heel klassiek. Misschien is Demon hunter/monk ook wel een leuke combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06 12:07
Ik ga voor de Witch Doctor. De speelstijl lijkt mij heel leuk! :D

"And then Witch Doctor he told me what to do"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik denk dat ik voor Monk of Witchdoctor ga (lekker 2 uitersten van elkaar zeg maar), maar vooral de Witchdoctor heeft hele interesante skills en gameplay facetten. Ik heb verder nog geen enkel idee wat wel of niet handig zal zijn qua item hunten. Het klinkt natuurlijk aannemelijk dat een Wizard hier goed in gaat zijn, dankzij de teleport skill, maar het zegt natuurlijk nog niets. Ik hoop dat een class niet zo'n gigantisch groot voordeel heeft ten opzichte van de ander, dat je bijv. wel een Wizard MOET nemen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

demonhunter of witchtdoctor om mee te beginnen hier. later mogleijk nog ene wizard, die 3 spreken mij het meeste aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:09:
Ik denk dat ik voor Monk of Witchdoctor ga (lekker 2 uitersten van elkaar zeg maar), maar vooral de Witchdoctor heeft hele interesante skills en gameplay facetten. Ik heb verder nog geen enkel idee wat wel of niet handig zal zijn qua item hunten. Het klinkt natuurlijk aannemelijk dat een Wizard hier goed in gaat zijn, dankzij de teleport skill, maar het zegt natuurlijk nog niets. Ik hoop dat een class niet zo'n gigantisch groot voordeel heeft ten opzichte van de ander, dat je bijv. wel een Wizard MOET nemen.
De werking van Teleport is anders en daarnaast proberen ze op andere manieren itemhunting te stimuleren.
Zoals het clearen van heel de map heeft een voordeel zodat je de special chest niet mist etc.

Zelf denk ik dat ik nog steeds begin met de Wizard en daar later uiteraard de andere classes bij ga gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Grote dreunen snel thuis... Sowieso 1 babarian. Dik wapen en hameren maar.
En ja, dat is voornamelijk omdat ik van de rest niet altijd even veel snap en dat ga ik hopelijk leren gaandeweg.

Wizard lijkt me interessant wanneer ik wat langer speel :)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 00:28
Ik ga D3 samen met mijn vrouw spelen, en ook samen met vrienden. Mijn vrouw wilde in D2 altijd de Barbarian spelen (ze noemt hem altijd 'Conan' :P ) en ik vond het in D2 altijd leuk om dan een Sorceress te spelen samen met haar Barb. Ongetwijfeld zal ze in D3 weer een (nu vrouwelijke!) Barb willen spelen, en dan kan ik nu een (mannelijke ;) ) Wizard samen met haar spelen.

Misschien dat ik met m'n vrienden samen wel een Demon Hunter ga spelen, maar het hangt er ook een beetje van af wat zij kiezen om mee te spelen. Dan speel ik wel een class die nog niet gekozen is. Zo flexibel ben ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Die Witchdoctor heeft volgens mij de meeste AoE attacks... daar hou ik wel van. En ook omdat hij beetje de underdog blijkt te zijn, ga ik misschien wel voor hem :P

Ik ben wel een beetje conservatief wat betreft Item hunten... ik ben natuurlijk D2 gewend, en daar was gewoon de sorc de magicfinder, wegens teleport. Dus ik hoop maar dat je gelijk hebt dat itemfinden op een andere manier gestimuleerd wordt, als ik geen sorc kies :P

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 30-05-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Volgens mij wilde Blizzard sowieso niet meer dat 1 class het beste was om mee te MFen, en ook niet dat een bepaald monster de meeste kans op items gaf.
Ze wilden dacht ik dat de kans overal vrijwel gelijk is, en je gewoon kan gaan hunten waar jij zin in hebt.

Het wordt waarschijnlijk niet meer: pak sorc, tele naar meph, kill, nextgame.

Voor mij wordt het trouwens of de Wizard, of de Witchdoctor. Uiteindelijke skilltrees zullen de doorslag gaan geven denk ik :)

[ Voor 16% gewijzigd door kloos2 op 30-05-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Mijn main gaat zeker de wizzard worden en daarna denk ik Monk of demon hunter. Ik ben en blijf dmg whore.

Edit: Nog 5000 likes :P Paar uur geleden waren het er 10000. Ben benieuwd!!!

[ Voor 27% gewijzigd door Stranglem op 30-05-2011 11:27 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Zou iemand eens de link willen posten waar ik (en andere mensen) kunnen liken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke paar uur een update geven hoeveel likes we nog te gaan hebben voor het 1 mil mijlpunt is niet bepaald interessant dat kan iedereen ook zelf wel opzoeken. Houdt het dus aub ontopic en nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik hoor niemand klagen dus ik snap het probleem niet. Daarnaast gaat dit blijkbaar via facebook en laat ik dat nu net niet hebben.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Jackson Claxon schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:10:
Ik hoor niemand klagen dus ik snap het probleem niet. Daarnaast gaat dit blijkbaar via facebook en laat ik dat nu net niet hebben.
De moderator klaagt, en in de FAQ staan de regels mbt reageren.

On-topic:

Ik heb gekozen voor de Barbarian. Ik ben (zoals eerder genoemd) wél een rambo, ren graag een groepje mobs in om ze lekker kapot te maken :p In de arena filmpjes was goed te zien dat barbs weer lekkere overdreven grote wapens krijgen. nog een pluspunt wat mij betreft :P

@ Lordfalco

Let heel even op je spelling, het zo erg lastig om te lezen wat je bedoelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Dakreal op 30-05-2011 17:21 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

na vele filmpjes gekeken te ehbben en vorola door die van de withxdokter en demonhunter, belsote echt te beginnen me de awesome witchdoctor, he/she is just so wow.
ik wil alleen meer zien van hoe die runes werken.
en iemand een idee of het oude idee van bijv die swarm op je dog te doen zoda hij sterker is er nogsteeds is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Dat iemand moeilijk te volgen is kun je best melden maar niet op deze manier :)

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 30-05-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Nuttige bijdrage Supreme, het is geen FoK! hier he ;)

@ lordfalco: Tot zo ver ik weet is het 'buffen' van je summons/pet al een tijd geleden verwijdert omdat het te veel problemen gaf. Dus je zal het met gewone rare honden moeten genieten :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
daves2hd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:15:
Nuttige bijdrage Supreme, het is geen FoK! hier he ;)

@ lordfalco: Tot zo ver ik weet is het 'buffen' van je summons/pet al een tijd geleden verwijdert omdat het te veel problemen gaf. Dus je zal het met gewone rare honden moeten genieten :P
Meen je dat? Kan je de summon spells niet buffen met runes?
Bron graag? :)

(en ik moest toch wel lachen om de reactie van supreme ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:25:
[...]

Meen je dat? Kan je de summon spells niet buffen met runes?
Bron graag? :)

(en ik moest toch wel lachen om de reactie van supreme ;) )
Wat Daves bedoelt is het realtime kunnen buffen van de summons.
Hierbij moet je denken aan het infecten of in de brand zetten van je summons met Locust Swarm of Firebomb.
De skillrunes werken wel degelijk op alle (active) skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ik ga voor de Barbarian als eerste en dan gevolgd door de witch doctor. Maar uiteindelijk zullen ze alle vijf wel aan de beurt komen.
Ik speel nu Torchlight en herken wel een aantal skills die de Barbarian ook krijgt. En dat maakt het wachten nog moeilijker :)
Het gaan wel hele sfeervolle feestdagen worden als D3 het redt om nog dit jaar uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
1 million likes!!! Come oooooonnn beta! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:44
DeepSeven schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:53:
1 million likes!!! Come oooooonnn beta! :P
Weet je zeker dat je niet gewoon een screenshot of een artwork plaatje wilt? ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

idd ik wil concept art van de "Archivist" zien ;p

tis maar goed dat april alweer ver achter ons is

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 31-05-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Anoniem: 30579 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:21:
idd ik wil concept art van de "librarian" zien ;p
Llibrarian? Daar heb ik nog niet van gehoord voor Diablo 3...

Bestaat dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Was een 1 april grap van Blizzard van vorig (?) jaar.

Ik hoop dat ze met een leuk filmpje komen, misschien nog iets meer runestone varianten van andere skills, Hydra? :P

Plaatjes zou ik ook nog wel kunnen waarderen, plaatjes van de totale huidige skilltrees bijvoorbeeld. >:)

[ Voor 27% gewijzigd door kloos2 op 31-05-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

EnigmaNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:23:
[...]

Llibrarian? Daar heb ik nog niet van gehoord voor Diablo 3...

Bestaat dat wel?
http://www.cinemablend.co...fool_s_12386078905665.jpg

voor humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik zit nog altijd te hopen dat er een Paladin komt! Ik denk alleen niet dat hij er komt.

Een Librarian zou toch wel vet zijn, maar dan een Librarian zoals in Warhammer 40k in een Diablo 3 stijltje (zonder guns en power armor uiteraard maar gewoon met plate), een soort battle mage.

[ Voor 52% gewijzigd door EnigmaNL op 31-05-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
EnigmaNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:27:
Ik zit nog altijd te hopen dat er een Paladin komt! Ik denk alleen niet dat hij er komt.
Voor de eerste release kun je die hoop wel laten varen, er zijn 5 classes en die zijn bekend. In een eventuele expansion zou hij wel kunnen komen, maar dat duurt nog wel even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
kloos2 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:29:
[...]

Voor de eerste release kun je die hoop wel laten varen, er zijn 5 classes en die zijn bekend. In een eventuele expansion zou hij wel kunnen komen, maar dat duurt nog wel even. :)
Ja dat denk ik ook, jammer hè... Ik vind de huidige classes niet echt leuk, vooral de Witch Doctor vind ik jammer, een rare schuddende freak, wannabe Necro?!

Er zit niet een echte plate class tussen. De Barbarian draagt misschien wel plate maar die hebben altijd zoveel onbedekte huid enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06 18:28
Ik vraag me dan ook af hoeveel verschillende vette armor items er in het spel komen, of de hoeveelheid van set items. En hoe groot het verschil is tussen bijv. een 'common' item en een unique item is met dezelfde baselook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekijk eens wat panels van afgelopen BlizzCon op youtube en je ziet dat sommige sets echt onwijs vet zijn.
Wat betreft items zit je bij Diablo altijd wel goed, nergens is de itemkoorts zo hoog als in Diablo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

EnigmaNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:34:
[...]

Ja dat denk ik ook, jammer hè... Ik vind de huidige classes niet echt leuk, vooral de Witch Doctor vind ik jammer, een rare schuddende freak, wannabe Necro?!

Er zit niet een echte plate class tussen. De Barbarian draagt misschien wel plate maar die hebben altijd zoveel onbedekte huid enzo.
Ik ben ook niet zo te spreken over de huidige classes, net zoals je al zegt is die Witch Doctor maar een rare kotsende aap. Die boeddhist met die stok (even de naam kwijt) vindt ik niet echt passen in het Diablo universum, hoewel hij wel weer coole tricks heeft. De deamonhunter is ook weer gaaf maar niet wat ik zelf als held zie. Eigenlijk zijn dus de Barb en de wizard de enige echte diablo characters in mijn optiek. Zal dus ook als eerste barb gaan spelen. Het zou inderdaad erg gaaf geweest zijn als ze er een Knight of een Paladin in hadden gedaan. Maarja dan lijkt het weer te veel op D2 denken ze bij Blizzard. Die hebben inderdaad de mooiste uitrusting naar mijn idee. Dan hoeft dan echt geen holy paladin te zijn... je kunt genoeg andere aspecten bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
EnigmaNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:27:
De Monk heeft volgens mij een beetje weg van de Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bulls schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:10:
[...]

De Monk heeft volgens mij een beetje weg van de Paladin.
Hoe bedoel je? Het is een naakte opa met een stok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_DNawKMnePeY/SrTk-Tk33YI/AAAAAAAAABI/xMcqCLMPlBw/S1600-R/diablo3_monk2.jpg

Opa? Niet echt tbh :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Sorry, maar ik vind dat echt een opa :D Oude kerel met baard, dan wel niet naakt ik dat plaatje, maar het blijft een (gespierde) opa met een stok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

EnigmaNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:15:
[...]

Sorry, maar ik vind dat echt een opa :D Oude kerel met baard, dan wel niet naakt ik dat plaatje, maar het blijft een (gespierde) opa met een stok.
Agreed. Die barb is ook al zo'n opa, lijkt wel de benidorm bastards bejaardenclub. Waarom nou niet een wat jongere barbarian/monk?! Dat is toch veel leuker, dan kun je je tenminste inleven. Of mikken ze op een oude publiek ofzo?! Lijkt wel of de makers van D1 met de tijd mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
FloydRaalte schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:19:
[...]

Agreed. Die barb is ook al zo'n opa, lijkt wel de benidorm bastards bejaardenclub. Waarom nou niet een wat jongere barbarian/monk?! Dat is toch veel leuker, dan kun je je tenminste inleven. Of mikken ze op een oude publiek ofzo?! Lijkt wel of de makers van D1 met de tijd mee gaan.
Haha inderdaad!

Ik ben sowieso niet zo'n fan van monniken, in het echt niet maar ook niet in games :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

De Monk en de Paladin zijn totaal niet vergelijkbaar. Ja het zijn Melee characters, maar dan is de Monk ook de Barbarian?

De Monk vecht met zijn handen (of met een staff), en moet het (van wat ik heb gezien in de gameplay video's) hebben van mobiliteit en snelheid. De Paladin had wat meer van een tank weg, veel armor (voornamelijk van zijn shield) en kon kiezen voor magische aanvallen (Hammer) of verschillende Melee builds, met toch de focus op defense + offense. Daarnaast had de Paladin allerlei auras om zijn team te supporten, die ik geloof ik niet had gezien op de monk.

Maar goed, de Wizard en de Sorcerres hebben weinig raakvlakken, naast dat het casters zijn. De Wizard heeft toegang tot een aantal tricks waar de Sorcerres van kon dromen denk ik zo.

Om even te reageren op EnigmaNL:

Ik vind de classes juist wel geweldig interessant. Ze zijn uitgebreid verschillend, hebben allemaal hele leuke en interressante game mechanics en kunnen ook weer op verschillende manieren uitgebouwd worden. Vooral het feit dat je wat meer vrijheid hebt in je build (dus niet dat je perse in D2 moest fucossen op een handje vol skills), vind ik een geschenk. Lekker je character uitbouwen zoals jij wilt. Zeker met het rune systeem, is er gewoon weinig kans dat er 2 identieke poppetjes rondlopen.

Ik vind het op zich ook wel leuk dat ze niet perse van die arche typen hebben, en ik hoef niet perse een poppetje in een blik (plate), het oog wilt ook wat. De Witchdoctor spreekt mij persoonlijk dan weer heel erg aan, hij is een meer indirecte character. Summonen, soort van curses en poisons e.d. Lijkt me echt een toevoeging als je met groepjes aan de slag gaat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
FloydRaalte schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:02:
[...]

Ik ben ook niet zo te spreken over de huidige classes, net zoals je al zegt is die Witch Doctor maar een rare kotsende aap. Die boeddhist met die stok (even de naam kwijt) vindt ik niet echt passen in het Diablo universum, hoewel hij wel weer coole tricks heeft. De deamonhunter is ook weer gaaf maar niet wat ik zelf als held zie. Eigenlijk zijn dus de Barb en de wizard de enige echte diablo characters in mijn optiek. Zal dus ook als eerste barb gaan spelen. Het zou inderdaad erg gaaf geweest zijn als ze er een Knight of een Paladin in hadden gedaan. Maarja dan lijkt het weer te veel op D2 denken ze bij Blizzard. Die hebben inderdaad de mooiste uitrusting naar mijn idee. Dan hoeft dan echt geen holy paladin te zijn... je kunt genoeg andere aspecten bedenken.
Helemaal mee eens.
En een goede paladin variant die NIET hetzelfde de "Holy paladin" is, Kan je heel makkelijk op lossen door iets van een Dark Knight te maken?
Een beetje het tegenovergestelde, waar je toch de plate lovers blij mee maakt. :)
Een beetje een Plate & Bones idee qua armor oid. Een mix tussen paladin en necro ofzo.

De witchdocter sprak mij eerst heel erg aan, maar ik vind hem uiteindelijk best wel tegenvallen.
Ik zal waarschijnlijk toch voor de Barbarian kiezen.

[ Voor 5% gewijzigd door hexta op 31-05-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me juist vinden in de mening van oa. Nazanir.
De classes zijn lekker verschillend en het oogt niet als D2 in een nieuw jasje.
Niet dat ik dat niet gespeeld zou hebben als dat de opvolger geweest zou zijn maar vernieuwing is goed en zeker als het verbeteringen zijn. De mogelijkheden qua builds zijn nu nog diverser als in Diablo 2 en elke class heeft een eigen speelstijl die er nu juist nog verfijnder uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik vond de Paladin altijd de leukste class om te spelen, vooral een Zealot Paladin vond ik leuk. Het idee van een plate dragende ridder versterkt met (heilige) magie vind ik gewoon erg gaaf. Dat ga ik zeker missen in D3.

Barbarian was ik altijd snel op uitgekeken, een beetje whirlwinden en wat gebrul, ben er niet zo'n fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
EnigmaNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:26:
Barbarian was ik altijd snel op uitgekeken, een beetje whirlwinden en wat gebrul, ben er niet zo'n fan van.
Dat is het nu dus ook niet echt meer, elke class gebruikt nu meer dan 1 skill. Het is naar mijn idee allemaal veel gevarieerder. Waar je vroeger met je barb bijvoorbeeld eerst een paar shouts deed, en daarna alleen whirlwind, Zul je nu veel meer active skills gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Ik ga denk ik uit wanhoop maar weer is d2 LoD installeren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Met de barb maakte ik wel eens een Frenzy build, maar het vaakst maakte ik een 2 hander concentration barb, echt voor de bosses gaan. Laat de rest van de party maar op de prut focussen. Whirlwind heb ik nooit gebruikt, kost teveel mana.

Maar trouwens is de Barb in D3 zo oud omdat hij dezelfde barb is van D2 20 jaar later. Een beetje nostalgie in de lore die mee speelt is ook wel leuk. Als het allemaal weer nieuwe jonge mensen zijn een generatie of 2 later is ook zo afgezaagd. De Barb is een echte veteraan zeg maar.

Ive seen things man!

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 31-05-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Hoe bedoel je? Het is een naakte opa met een stok.
Ik ben iig toe aan diablo 3, en niet Diablo 2 (The remake)

Ik denk dat je gewoon te druk bezig bent met iets waar blizzard north destijds allang mee was gestopt. Dit wordt geen nieuwe diablo 2, dit wordt een nieuwe diablo 3. En ik denk dat Blizzard beter kan bepalen wat er wel en niet in het Diablo universum hoort. .

Als jou het spel niet leuk lijkt ben je natuurlijk altijd vrij om het spel niet te kopen en gewoon lekker Diablo 2 te blijven spelen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Het is nog wachten tot ze daar wakker zijn in de VS zeker voor de 1Mille surprise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dakreal schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:03:
[...]

Ik ben iig toe aan diablo 3, en niet Diablo 2 (The remake)

Ik denk dat je gewoon te druk bezig bent met iets waar blizzard north destijds allang mee was gestopt. Dit wordt geen nieuwe diablo 2, dit wordt een nieuwe diablo 3. En ik denk dat Blizzard beter kan bepalen wat er wel en niet in het Diablo universum hoort. .

Als jou het spel niet leuk lijkt ben je natuurlijk altijd vrij om het spel niet te kopen en gewoon lekker Diablo 2 te blijven spelen.
Nou, nou, we hebben gewoon wat commentaar/positieve kritiek op de character looks. Dat mag toch wel? Dat is en blijft een smaak kwestie dus iedereen heeft daar een bepaalde mening bij. We gaan gewoon D3 spelen hoor! D2 hebben we allemaal wel gezien dacht ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Teller op facebook staat inmiddels boven de 1 miljoen zoals eerder gemeld.. ze nemen er wel hun tijd voor dus benieuwd wat eraan komt!

*fingers crossed*

Bovendien wat betreft classes heeft ook Blizzard al wel eens geroepen dat alle nieuwe classes geen remakes zijn van oude classes, je kan ze dus zowieso niet 1 op 1 vergelijken... Wat de meesten volgens mij zowieso al niet willen ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Baroshir op 31-05-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Baroshir schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:08:
Teller op facebook staat inmiddels boven de 1 miljoen zoals eerder gemeld.. ze nemen er wel hun tijd voor dus benieuwd wat eraan komt!

*fingers crossed*

Bovendien wat betreft classes heeft ook Blizzard al wel eens geroepen dat alle nieuwe classes geen remakes zijn van oude classes, je kan ze dus zowieso niet 1 op 1 vergelijken... Wat de meesten volgens mij zowieso al niet willen ;)
Diablo 2 leek ook niet op Diablo 1 :) En ik hoop precies hetzelfde van Diablo 3. Het moet gewoon een nieuwe game zijn met hetzelfde gevoel, niet hetzelfde qua inhoudt. Anders is het gewoon Same shit different day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-06 15:15
Ja, ik moet zeggen dat ik bij de monk en barb ook spontaan moet denken aan sinterklaas, vooral de monk met zijn staf :D

De sfeer spreekt mij zeer aan, maar de looks van de barb mogen van mij wel jonger. De monk kan mij wel ouder zijn

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Baroshir schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:08:
Teller op facebook staat inmiddels boven de 1 miljoen zoals eerder gemeld.. ze nemen er wel hun tijd voor
Idd! Misschien zijn ze er nog aan bezig en worden de nieuwtjes pas gereleased 'when it's done' ? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Deze Barbarian maakt op mij veel meer indruk dan wanneer het een snotneus van ongeveer 22 jaar oud zou zijn, voor mij zijn de looks prima. En de Witch Doctor ziet er ook goed uit, alsof ie zo bij een Afrikaanse stam weggeplukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:08:
Deze Barbarian maakt op mij veel meer indruk dan wanneer het een snotneus van ongeveer 22 jaar oud zou zijn, voor mij zijn de looks prima. En de Witch Doctor ziet er ook goed uit, alsof ie zo bij een Afrikaanse stam weggeplukt is.
Eens, dit is een geharde veteraan die littekens heeft van vele gevechten.
De Barbarian in Diablo 2 trok net de wijde wereld in :)

Overigens is de ransom paid: http://diablo.incgamers.c...nsom-is-paid-part-xviiii/
BlizzCon 2010 artwork in een Wallpaper jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
psychoclown schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:11:
Overigens is de randsom paid: http://diablo.incgamers.c...nsom-is-paid-part-xviiii/
BlizzCon 2010 artwork in een Wallpaper jasje.
:') Wat een zooi. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:51
Eventjes filosoferen:

In WoW is op de PTR servers een nieuwe patch met dit item te vinden. "Murky's Little Soulstone used to summon Murkablo, a Diablo-themed Murloc" (bron: http://www.mmo-champion.c...-emote-sounds#new_comment).

Zoiets kon je ook vinden bij StarcraftII (de murloc marine). Het lijkt me dus duidelijk dat ze de collector edition in elkaar hebben gestoken en het lijkt me dus ook duidelijk dat ze bezig zijn met alles rond het spel wat me dus doet denken dat het spel zo goed als af is. Nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:52:
[...]

Diablo 2 leek ook niet op Diablo 1 :) En ik hoop precies hetzelfde van Diablo 3. Het moet gewoon een nieuwe game zijn met hetzelfde gevoel, niet hetzelfde qua inhoudt. Anders is het gewoon Same shit different day!
Pardon? Diablo 2 lijkt enorm veel op Diablo 1... Het grootste deel van het spel is praktisch hetzelfde (ja, ik heb beide heel erg veel gespeeld, offline en online).

En inderdaad zoals FloydRaalte al zegt, ik ga Diablo 3 gewoon spelen hoor, alleen dan geen naakte opa met een stok :). Ik ga denk ik eerst voor de Wizard (male). Hopelijk zit er nog een frozen orb in, dat was gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Als ze over een maand (op zijn vroegst) de BETA willen beginnen, dan moet het inderdaad al goed speelbaar zijn. In de BETA willen ze de puntjes op de i zetten. Het was ook al bekend (dacht ik?) dat Blizzard friends/family/alpha tests al tijdje terug waren gestart?
Maar dan nog is het nog dik een half jaar wachten op de release zelf.

@hierboven:
Ik hoop juist op zo veel mogelijk nieuwe skills. Ik vind het altijd erg leuk om verschillende/nieuwe builds te proberen. Ook de skills die minder gebruikt werden en minder viable waren. Wel is het inderdaad leuk om een aantal skills terug te zien. Voor zover nu bekend zijn dat voor de wizard de volgende skills; Blizzard, Meteor, Hydra, Teleport. Ik heb nog geen Frozen Orb gezien.

[ Voor 37% gewijzigd door kloos2 op 01-06-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kloos2 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:58:
Als ze over een maand (op zijn vroegst) de BETA willen beginnen, dan moet het inderdaad al goed speelbaar zijn. In de BETA willen ze de puntjes op de i zetten. Het was ook al bekend (dacht ik?) dat Blizzard friends/family/alpha tests al tijdje terug waren gestart?
Maar dan nog is het nog dik een half jaar wachten op de release zelf.
Klopt als een bus :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.