Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ward Vr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:26:
De kans dat je wint is toch klein, aanvankelijk zal het volgens de D3wiki.net faq maar om een 1000tal testers gaan, die niet random geloot woorden, maar op basis van system specs, woonplaats, ... De kans is groot dat het eerst in de VS getest wordt.

[...]
Hmm ik denk dat de small scale testing al aan de gang is, lijkt me eerder dat ze ook willen testen hoe B.net zich gedraagt onder redelijke stress. En hoe meer mensen het testen des te meer bugs komen boven.
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:44:
[...]

i want more, more, MORE i tell ye
zucht ze kunnen maar beter de beta op 1 juli beginnen, dan kan ik het met kerst nog onder mn boom leggen, en ik zweer je dat wordt de beste kerstochtend ooit :)
En jij wil beweren dat als je D3 zelf onder de boom gaat leggen, je hem ook echt ingepakt laat nadat je hem hebt gekocht de dag of een paar dagen ervoor? :o

[ Voor 30% gewijzigd door Bulls op 17-05-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:15
Klinkt een beetje in de categorie: "Alzheimers have more fun!" :+

Maarre, vergeet het niet op te nemen voor je medetweakers. Wellicht ben je de nieuwe youtube hit van een jongen die helemaal hyper wordt van het uitpakken van zijn cadeau :)

Van mij mag Diablo 3 wel komen (ook de beta, natuurlijk allang voor ingeschreven toen ik mijn andere Blizzard spellen koppelde aan mijn account). Ik begin een beetje uitgekeken te raken op de schermgrootte en graphics van D2:LOD...maar dat mag ook wel na 12 jaar. Hopelijk wel binnenkort mijn eerste crafted item zodra ik een Perfect Amethist heb...ja, sorry...was altijd van het sprokkelen ipv het maken :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ward Vr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:26:
De kans dat je wint is toch klein, aanvankelijk zal het volgens de D3wiki.net faq maar om een 1000tal testers gaan, die niet random geloot woorden, maar op basis van system specs, woonplaats, ... De kans is groot dat het eerst in de VS getest wordt.

[...]
Dat is wel balen. Ik had beste wel grote hoop dat ik erin zou komen. Waarom zit iedereen om een beta te schreeuwen dan?
De kans dat je erin komt is minder dan een duizendste (als er een miljoen spelers zijn) volgens mij. :(

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

Bulls schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:36:
[...]

En jij wil beweren dat als je D3 zelf onder de boom gaat leggen, je hem ook echt ingepakt laat nadat je hem hebt gekocht de dag of een paar dagen ervoor? :o
lol :) ik heb het verdienstelijke geluk van een vriendin te hebben die ik ook heb leren gamen, ik heb haar gezegd dat ze dat spel heel graag zal spelen en ik ben nogal moeilijk om een cadeau voor te vinden, dus ik denk dat ik het zelfs niet zal moeten kopen maar dat het al zal klaar liggen
als ik het zal kunnen laten liggen is een andere vraag :) denk ik niet, niet terwijl ik er al zolang op aan het wachten ben

de nostalgie van mn lvl90+ ice sorc die met teleport en een of andere mapmod gewoon naar Baal fotste om daar dan een tp te openen en iedereen vol jolijt zn baalrun kon beginnen weergalmt nog steeds in mijn herinneringen :)
epic gear + epic battles ...zucht ...zalig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:28:
[...]

lol :) Ik heb het verdienstelijke geluk van een vriendin te hebben, die ik ook heb leren gamen. Ik heb haar gezegd dat ze dat spel heel graag zal spelen. En ik ben nogal moeilijk om een cadeau voor te vinden, dus ik denk dat ik het zelf niet zal hoeven kopen, maar dat het al zal klaar liggen.
Of ik het zal kunnen laten liggen, is een andere vraag :) denk het niet. Helemaal niet omdat ik er al zolang op aan het wachten ben.
There, I Fixed it for ya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Fixed? :'). Je hebt een paar punten en hoofdletters neergezet maar dan heb je het ook wel gehad.
Enfin.

Vraag: Kun je straks in Diablo 3 ook weer een single player poppeke maken en deze gebruiken met vrienden in je eigen online game? Dus buiten battlenet om?

:)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 13:39

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Jackson Claxon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:06:
[...]
Vraag: Kun je straks in Diablo 3 ook weer een single player poppeke maken en deze gebruiken met vrienden in je eigen online game? Dus buiten battlenet om?

:)
Volgens mij niet. Je kunt wel op battlenet in je eentje spelen. Maar een single player char in multiplayer importeren is er niet meer bij.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:28:
[...]

lol :) ik heb het verdienstelijke geluk van een vriendin te hebben die ik ook heb leren gamen, ik heb haar gezegd dat ze dat spel heel graag zal spelen en ik ben nogal moeilijk om een cadeau voor te vinden, dus ik denk dat ik het zelfs niet zal moeten kopen maar dat het al zal klaar liggen
als ik het zal kunnen laten liggen is een andere vraag :) denk ik niet, niet terwijl ik er al zolang op aan het wachten ben

de nostalgie van mn lvl90+ ice sorc die met teleport en een of andere mapmod gewoon naar Baal fotste om daar dan een tp te openen en iedereen vol jolijt zn baalrun kon beginnen weergalmt nog steeds in mijn herinneringen :)
epic gear + epic battles ...zucht ...zalig spel
Ik denk als D3 op 20 DEC te koop is dat je hem dan zelf wel mee naar huis neemt :D Is die andere wel voor je vriendin als ze tot 24 wil wachten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
FloydRaalte schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:15:
[...]

Volgens mij niet. Je kunt wel op battlenet in je eentje spelen. Maar een single player char in multiplayer importeren is er niet meer bij.
Je moet dus altijd connectie hebben met battlenet so to say? Vreemde gang van zaken.... Ik kan dus niet lekker offline op mijn laptop Diablo 3 spelen? Hmm... zou best jammer zijn :)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat Floyd bedoelde is dat je niet met chars tussen single en multiplayer kunt switchen. Je kunt wel solo op multiplayer spelen en dan samen met vrienden spelen wanneer je wilt maar de scheidingslijn tussen singleplayer en multiplayer staat vast.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Er bestaat volgen mij geen offline SP meer, het gaat direct via B.net net als SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:16:
Er bestaat volgen mij geen offline SP meer, het gaat direct via B.net net als SC2.
Ook dat is inderdaad zo. Hoewel het nadelig is of lijkt heeft tegenwoordig toch bijna iedereen wel breedband internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:39
psychoclown schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:57:
[...]

Ook dat is inderdaad zo. Hoewel het nadelig is of lijkt heeft tegenwoordig toch bijna iedereen wel breedband internet :)
Ik hoop wel dat een offline modus komt, als je tijdelijk zonder internet zit. Dat je dan wel nog kan spelen, zou leuk zijn! :)

Het mobiele internet en vast internet in het buitenland is nog steeds niet overal goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Bulls schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:16:
Je kan met SC2 wel als guest spelen toch. Dan kan je offline spelen, alleen dan geen story mode, maar wel skirmish.
Denk ook dat het niet mogelijk zal zijn voor Diablo 3 om story te spelen dan als er geen werkende internetverbinding is. Zou wel moeten denk ik.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Er is weer nieuwe concept-art. Ziet er heel mooi uit. Skeleton king.

Klik

Weak spot is toch wel zijn buikregio. Niet veel armor daar. Wel supergaaf. (Deze 25k likes duurde wel lang. Vraag me af waarom)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Stranglem schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:29:
Er is weer nieuwe concept-art. Ziet er heel mooi uit. Skeleton king.

Klik

Weak spot is toch wel zijn buikregio. Niet veel armor daar. Wel supergaaf. (Deze 25k likes duurde wel lang. Vraag me af waarom)
Is dat Leoric? dat zou wel cool zijn :) Ik hoop stiekem op veel Lore catchers uit de eerdere delen!

@ weakspot, dat valt wel mee hoor ;-) daar zit die dikke 2-h voor. Meest kwetsbare plekken zijn armen/benen/hoofd :P

[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 19-05-2011 09:51 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er was tussendoor ook al een batch nieuwe concept art/screenshots geweest maar was niet boeiend genoeg en de screenshots waren mijn inziens niet nieuw.

De skeleton king komt sowieso terug, zie ook de TS of het filmpje van afgelopen blizzcon (die 10+ minuten durende :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
psychoclown schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:52:
Er was tussendoor ook al een batch nieuwe concept art/screenshots geweest maar was niet boeiend genoeg en de screenshots waren mijn inziens niet nieuw.

De skeleton king komt sowieso terug, zie ook de TS of het filmpje van afgelopen blizzcon (die 10+ minuten durende :))
Ik hoop dat echt dat de bazen echt verschillende uitgebreidere stages gaan hebben per moeilijkheidsgraad. Dat ze verschillende stages hebben is al bekend btw.
Dus dat er gewoon andere dingen gebeuren bij hell of nightmare.
Bijv op normal:
100->50%: normaal rustig gevecht.
50-->0% --> king gaat in frenzy mode, dus stukje lastiger.
En dan op hell bijv.
100-->50%: rustig gevecht maar moeilijker.
50-->25%: frenzy mode
25-->0% frenzy mode + allemaal skeleton spawns.

Dus extra stages als je een hoger moeilijksheidsgraad hebt.

DENK niet dat ze dat zouden doen overigens omdat de meeste mensen niet verder dan normal spelen, dus dan missen de meeste mensen de content.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Laatst online: 21-06 15:15
Een beetje zoals WoW dus?

*hides*

Ik zou zo'n moeilijkheidssysteem wel gaaf vinden. Kan niet wachten!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Stranglem schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:15:
[...]

Ik hoop dat echt dat de bazen echt verschillende uitgebreidere stages gaan hebben per moeilijkheidsgraad. Dat ze verschillende stages hebben is al bekend btw.
Dus dat er gewoon andere dingen gebeuren bij hell of nightmare.
Bijv op normal:
100->50%: normaal rustig gevecht.
50-->0% --> king gaat in frenzy mode, dus stukje lastiger.
En dan op hell bijv.
100-->50%: rustig gevecht maar moeilijker.
50-->25%: frenzy mode
25-->0% frenzy mode + allemaal skeleton spawns.

Dus extra stages als je een hoger moeilijksheidsgraad hebt.

DENK niet dat ze dat zouden doen overigens omdat de meeste mensen niet verder dan normal spelen, dus dan missen de meeste mensen de content.
Ik denk dat je van je WoW Raidboss mentailteit af moet :P anders gaat je dit aardig tegenvallen. Super Unique bosses hebben extra HP, extra damage reduc en extra resistances.
Frenzy zit er nooit in, maar kan door middel van een aura van andere npc's.

Als je bv dus een Might aura + Fana aura + fire enchanted mob tegen komt, kun je hard rennen. Als zo een baas deze aura's krijgt.. ja :p dan wordt je ge1-shot.

Ik hoop dat ze alleen de goeie aspecten uit WoW hebben meegenomen, en niet van die rare mechanics. want dat werkt niet bij een Hack & Slash.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

[...]

? waarom zouden "de meeste mensen" niet voorbij normal komen?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kaluro2 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:53:
[...]

? waarom zouden "de meeste mensen" niet voorbij normal komen?
Dat was al aangetoond door blizzard zelf in een interview over Followers een paar pagina's terug. Pure stats en feiten over inlog gedrag. (want er zijn zoveel mensen die 1maal normal van een game uitspelen met 1 char en dan is het spel uitgespeeld.)

Maar dat terzijde, er is heel veel extra content na de moeilijkheidsgraden wat je anders niet zou zien, maar wat wel nodig is om de 2e en 3e moeilijkheidsgraad moeilijker te maken.

bijvoorbeeld in D2, de hoge runes, de uniques die voor lvl 42 en hoger zijn, en setjes en noem maar op.

[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 19-05-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Bulls schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:57:
[...]

Dat was al aangetoond door blizzard zelf in een interview over Followers een paar pagina's terug.

Maar dat terzijde, er is heel veel extra content na de moeilijkheidsgraden wat je anders niet zou zien, maar wat wel nodig is om de 2e en 3e moeilijkheidsgraad moeilijker te maken.

bijvoorbeeld in D2, de hoge runes, de uniques die voor lvl 42 en hoger zijn, en setjes en noem maar op.
Ik moet toegeven dat ik het niet echt heb gevolgd, alles rondom D3.
Maar is het niet zo als in D2, "5 acts op normal -> vanaf ~level 25 naar nightmare, 5 acts -> vanaf level xx naar hell" ?
Zo ja dan lijkt me het niks meer dan logisch dat er al snel voorbij normal gekomen wordt.

mocht ik ernaast zitten, excuses! Ik ben totaal niet op de hoogte dus. :+

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Dakreal schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat je van je WoW Raidboss mentailteit af moet :P anders gaat je dit aardig tegenvallen. Super Unique bosses hebben extra HP, extra damage reduc en extra resistances.
Frenzy zit er nooit in, maar kan door middel van een aura van andere npc's.

Als je bv dus een Might aura + Fana aura + fire enchanted mob tegen komt, kun je hard rennen. Als zo een baas deze aura's krijgt.. ja :p dan wordt je ge1-shot.

Ik hoop dat ze alleen de goeie aspecten uit WoW hebben meegenomen, en niet van die rare mechanics. want dat werkt niet bij een Hack & Slash.
Klopt wel, ik moet van die mentaliteit af:P

Maar frenzy zit er sowieso in toch. Kijk maar naar het promo filmpje van de 1000 pounder. Bij 50% (dacht ik) gaat hij in frenzymode en gaat hij veel sneller en agressiever zijn. Dus dan is het moeilijker. Misschien gebruik ik het woord frenzy niet goed. Frenzy is volgens mij dat een boss opeens bepaalde buffs krijgt. in het geval van de 1000 pounder is dat dus snelheid en waarschijnlijk ook dmg.

Welke rare mechanics bedoel je btw? Verder wil ik ook geen WoW hoor, maar daar zullen ze zeker weten voor zorgen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
kaluro2 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:00:
[...]

Maar is het niet zo als in D2, "5 acts op normal -> vanaf ~level 25 naar nightmare, 5 acts -> vanaf level xx naar hell" ?
Zo ja dan lijkt me het niks meer dan logisch dat er al snel voorbij normal gekomen wordt.

Als ik begrijp wat je bedoelt, dan heb je wel gelijk. Maar mensen willen niet dezelfde content nog een keer spelen. Met content bedoel ik nu eigenlijk story. Ze willen niet hetzelfde verhaal nog een keer spelen. (ook al krijg je andere gear enz).
Het in ieder geval wel zo zijn dat je aantal levels speelt op normal, story verslaat, doorgaat met je level en dan een niveau moeilijker.
Dus je speelt bijv. level 1-20 alle acts door op normal, en dan level 21-40 alle acts door op hell, en dan 41-60 alle acts door op nightmare.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Stranglem schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Klopt wel, ik moet van die mentaliteit af:P

Maar frenzy zit er sowieso in toch. Kijk maar naar het promo filmpje van de 1000 pounder. Bij 50% (dacht ik) gaat hij in frenzymode en gaat hij veel sneller en agressiever zijn. Dus dan is het moeilijker. Misschien gebruik ik het woord frenzy niet goed. Frenzy is volgens mij dat een boss opeens bepaalde buffs krijgt. in het geval van de 1000 pounder is dat dus snelheid en waarschijnlijk ook dmg.

Welke rare mechanics bedoel je btw? Verder wil ik ook geen WoW hoor, maar daar zullen ze zeker weten voor zorgen.
Dat mobs op bepaalde % van hun hp iets gaan doen. dat maakt gevechten repetief en saai. De kunst van Hack & Slash is dat je elke keer een andere encounter hebt.

In Diablo 2 had een boss een aantal aanvallen die hij random deed afhankelijk van je positie.
Dat is dus random, en zorgt voor een unieke ervaring tijdens een gevecht.

Bij WoW is alles zo ontzettend statisch en saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Lees eens het stukje over de Super Uniques in de TS zou ik zeggen ;)
kaluro2 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:00:
[...]

Dat is enkel als je speelt om verder te komen dan normal, dat doen die groep mensen juist niet en komen als level 35-40 aan bij het einde van normal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Dakreal schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:44:
[...]

Dat mobs op bepaalde % van hun hp iets gaan doen. dat maakt gevechten repetief en saai. De kunst van Hack & Slash is dat je elke keer een andere encounter hebt.

In Diablo 2 had een boss een aantal aanvallen die hij random deed afhankelijk van je positie.
Dat is dus random, en zorgt voor een unieke ervaring tijdens een gevecht.

Bij WoW is alles zo ontzettend statisch en saai.
Heb stukje van Superuniques gelezen op advies van Psychoclown. Zo'n mechanic is dus al bekend. Ik noemde het frenzy, maar het heet Rage mode.

Van de OP over de thousand pounder:
Een leuk feit is zijn 'Rage Mode', die getriggered wordt wanneer hij voorbij de 50% health komt. De tattoo's op zijn lichaam zullen dan rood opgloeien en gaat hij als een malle tekeer om het je even extra moeilijk te maken.
Maar je hebt wel gelijk. Het zou wel spannender zijn als elke encounter anders is, maar dat kan ook frustraties opwekken als je boss steeds wat anders doet. Ik vind dat het niet zo superstatisch hoeft te zijn als bij wow, maar er moet wel een béétje een patroon in zitten.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Stranglem schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:33:
[...]

Als ik begrijp wat je bedoelt, dan heb je wel gelijk. Maar mensen willen niet dezelfde content nog een keer spelen. Met content bedoel ik nu eigenlijk story. Ze willen niet hetzelfde verhaal nog een keer spelen. (ook al krijg je andere gear enz).
Het in ieder geval wel zo zijn dat je aantal levels speelt op normal, story verslaat, doorgaat met je level en dan een niveau moeilijker.
Dus je speelt bijv. level 1-20 alle acts door op normal, en dan level 21-40 alle acts door op hell, en dan 41-60 alle acts door op nightmare.
Toch is het verhaal van zulke hack & slash RPGs zeer oppervlakkig, en kun je het gerust 100 keer spelen met verschillende classes en builds. Om nog maar niet van de hogere difficulties te spreken.

Zoals in D2 klik je gewoon alle speech weg en de filmpjes heb je ook al tientallen keren gezien. Het gaat dan nog puur om builds maken en items vinden. Dat zal met D3 niet veel anders zijn na een paar playthroughs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Bulls schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Toch is het verhaal van zulke hack & slash RPGs zeer oppervlakkig, en kun je het gerust 100 keer spelen met verschillende classes en builds. Om nog maar niet van de hogere difficulties te spreken.

Zoals in D2 klik je gewoon alle speech weg en de filmpjes heb je ook al tientallen keren gezien. Het gaat dan nog puur om builds maken en items vinden. Dat zal met D3 niet veel anders zijn na een paar playthroughs.
Denk ook niet dat ze het spelen om helemaal in de lore te zitten, maar meer van. Skeletbaas (Skeleton King) verslagen. Dikke baas (thousand pounder) verslagen. Diablo verslagen. Klaar. Volgende game.
Dus (dit denk ik ofc he) ik denk dat voor de massa een spel uitgespeeld is als alle bazen verslagen zijn en zo onthouden ze het ook. 2e keer spelen doen ze niet, omdat ze die baas al gespeeld hebben.
Krijg je iets van: hee, deze heb ik al verslagen, saaaai. Ik kap ermee. Verder met Black ops.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Stranglem schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:23:
[...]

Denk ook niet dat ze het spelen om helemaal in de lore te zitten, maar meer van. Skeletbaas (Skeleton King) verslagen. Dikke baas (thousand pounder) verslagen. Diablo verslagen. Klaar. Volgende game.
Dus (dit denk ik ofc he) ik denk dat voor de massa een spel uitgespeeld is als alle bazen verslagen zijn en zo onthouden ze het ook. 2e keer spelen doen ze niet, omdat ze die baas al gespeeld hebben.
Krijg je iets van: hee, deze heb ik al verslagen, saaaai. Ik kap ermee. Verder met Black ops.
Maar als je uit 5 verschillende classes kan kiezen en je hebt er maar met 1 gespeeld, dan is het spel nog lang niet uitgespeeld. Maar er zijn wel genoeg die zo denken inderdaad.

Ik zie Diablo niet als singleplayer verhaal dat je uitspeelt, het is pas uitgespeeld als je elke class op verschillende manieren hebt gespeeld.

Black Ops is dan ook allang uitgespeeld als je elke map al gedaan hebt :D

Maar goed, iedereen moet zelf maar weten hoe hij het gaat spelen en hoe vaak. Ik ga D3 in elk geval grijs spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Laatst online: 21-06 15:15
Ja, ik kijk vooral uit naar de loot. Ik ben een loot***** Oh, shiny! :) Ik moet en zal mijn 'poppeke' uitrusten met de beste gear en ik moet zien en zal de beste zijn (al word ik dat nooit, maar goed, je moet een doel hebben :P)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

BjornE schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:26:
Ja, ik kijk vooral uit naar de loot. Ik ben een loot***** Oh, shiny! :) Ik moet en zal mijn 'poppeke' uitrusten met de beste gear en ik moet zien en zal de beste zijn (al word ik dat nooit, maar goed, je moet een doel hebben :P)
Same here! Och wat heb ik d'r zin an zeg! Ik moet me nu vermaken met Mythos wat overigens best gaat. Als iets goed vertegenwoordigd is in Mythos dan is het wel de loot! Shiny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BjornE schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:26:
dat is wat goeie games als deze echt verslavend maakt : Treasure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! New Item FTW!!!
altijd maar blijven evolueren en altijd maar sterker en beter worden

en jij kan inderdaad de beste niet worden dat doe ik wel :) *gniffel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorjd
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-02-2020
Zo lang je maar in een keer, zoals in D2 met Deckard Cain, alle items kan identifyen.. ik word helemaal gek als je dat steeds individueel moet doen.. net als in Torchlight? Gek word ik ervan.

Als dat kan, weet je meteen of je crap hebt of niet en kan je door, ipv steeds honderd scrolls te moeten kopen.

Ik behoorde op mijn 14e ook tot de doelgroep die maar 1 keer D2 speelde en dan alleen op normal, nightmare was gewoon kut en niet te doen met je outfit waarmee je Act 4 haalde zonder moeite.. Toen ik het toen ik 20 was, ofzo, weer speelde snapte ik pas de bedoeling van het spel.. Als Blizzard daar nou eens wat meer moeite en aandacht aan besteedt, dan hoeven ze ook niet zo veel rekening te houden met de club van mensen die alleen normal met 1 character doen.

Ik zou graag nog een video van 20 minuten krijgen.. dan kunnen we tot beta uitkomt tenminste weer even ontspannen.. misschien over 75k bij facebook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Vraagje is er info over wanneer de beta zou beginnen, en nog belangrijker hoe schrijf je je hier voor in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorjd
Lees een paar posts terug, dan zie je het vanzelf ergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
floorjd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:57:
Zo lang je maar in een keer, zoals in D2 met Deckard Cain, alle items kan identifyen.. ik word helemaal gek als je dat steeds individueel moet doen.. net als in Torchlight? Gek word ik ervan.

Als dat kan, weet je meteen of je crap hebt of niet en kan je door, ipv steeds honderd scrolls te moeten kopen.
Ik koop altijd mn indentify tome vol, en identify het on the fly by het vinden. Zo hoef je niet elk moment terug als je inv weer vol zit, gewoon bij het vinden even identifiën en je gooit de rotzooi gelijk weer weg en de goede dingen bewaar je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Bulls schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:03:
[...]

Ik koop altijd mn indentify tome vol, en identify het on the fly by het vinden. Zo hoef je niet elk moment terug als je inv weer vol zit, gewoon bij het vinden even identifiën en je gooit de rotzooi gelijk weer weg en de goede dingen bewaar je.
Ik doe beide eigenlijk wel, maar aangezien ik echt een goldhoarder ben en geen cent wil verliezen neem ik toch alles mee terug om te verpatsen. Dus Floorjd, ik sluit me helemaal bij je aan, een indentify all optie zou er echt in moeten zitten!

Om toch maar weer terug te grijpen naar Mythos: daar is de itemkoorts goed vertegenwoordigd. Wanneer ik een dungeon run gedaan hebt zit mijn stash plus cube echt helemaal vol met rare, legendary en uniques. Dat zijn al gauw 15 items en die moet ik dan per stuk gaan zitten indentifien. Dat is echt super irritant, helemaal omdat je dan weet dat iedereen op je wacht bij de dungeonportal voor de volgende run. Er zijn vaak maar een paar van deze items die echt interessant zijn voor je character en die dus de nodige inspectie vereisen. Die heb ik meestal onderweg al wel gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Ik denk eigenlijk dat er wel zo een optie in gaat komen. Ze zijn echt bezig bij deze game om het " vieze werk" te verminderen en echt je laten focussen op de gameplay.

Dat zie je ook bij bijvoorbeeld de quests. In het introductiefilmpje zie je dat niet meer door een lap tekst heen hoeft te gaan bij de questteksten, maar dat aan je tijdens het spelen de quest-inhoud verteld wordt.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorjd
http://www.blizzblues.com...emove-it-14990465305.html

Dit is al wel twee jaar oud.. , 13 feb 2009, en dus eigenlijk geen antwoord.

Ik weet nu alleen dat er sowieso scrolls of identify zijn, die zag ik in de video's soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja in TQ (titanquest) vond ik het wel jammer dat er geen Identify was, alles wat je oppakt is gewoon zichtbaar. Aan de ene kant is dat lame, maar aan de andere kant ook wel handig, maar toch mis je iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mee eens, het voegt toch wel iets toe, hoe klein het ook is. Ik vind dat beide opties erin moeten zitten, dan kun je zelf beslissen wat je on the scene kunt identifien en wat je in bulk in de stad doet :)
Daarnaast moeten we niet vergeten dat ze de tijd die je in een stad doorbrengt minimaliseren door oa. gold scrolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorjd
wat zijn dat, gold scrolls?

(edit): Net in je TS gekeken en kon ik het niet vinden.
Wat betekent TS? (topic start?)

[ Voor 64% gewijzigd door floorjd op 22-05-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat werkt net als een identify scroll maar in plaats van te identifien dan verkoop je je item. Betekende dat je niet naar de stad terug hoeft om een item te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik ben echt wel benieuwd naar Diablo 3. Alleen laten ze ons altijd weer zo lang wachten.
En ondertussen komen er ook veeel andere nieuwe games uit. Zoals bijvoorbeeld guildwars 3 en Rift.
Hopen dat deze echt heel tof wordt (en ik haat betalen per maand, dus dat moeten ze echt niet doen)

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan heb ik slecht nieuws voor je, Diablo 3 wordt net als World of Warcraft een maandelijks betaling, dat is al een hele poos bekend en het topic staat er vol mee.

:+

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:48
MrVegeta schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:04:
Dan heb ik slecht nieuws voor je, Diablo 3 wordt net als World of Warcraft een maandelijks betaling, dat is al een hele poos bekend en het topic staat er vol mee.
1 April is al geweest hoor.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ssst, elke persoon die dat nog vraagt, verdient het gewoon om voorgelogen te worden. Dus vanaf nu spreken we af, als iemand nog zeurt over maandelijkse fee, zeggen we gewoon dat er een maandelijkse fee van 19,95eu komt. Oke? :+
floorjd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:47:

Wat betekent TS? (topic start?)
Ja

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 23-05-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Anoniem: 36835 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:27:
Ssst, elke persoon die dat nog vraagt, verdient het gewoon om voorgelogen te worden. Dus vanaf nu spreken we af, als iemand nog zeurt over maandelijkse fee, zeggen we gewoon dat er een maandelijkse fee van 19,95eu komt. Oke? :+
Deal, het is gewoon een grove belediging aan het adres van Clown dat de TS niet eens geraadpleegd wordt! Dat je een 7 delig topic niet wilt doorspitten kan ik begrijpen maar je leest gewoon die TS. Puur uit respect voor de maker. Aan de schandpaal dat vuige addergebroed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
tig nieuwe post's en 0 informatie :P Mensen post eens on topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

het is ontopic indien het meeste wel gaat om diablo3.
er komt niet alleen nieuwe informatie hier op, wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Kijk dit vindt ik nou ontzettend cool. Op Diablofans staat een zeer informatief filmpje over de Diablo Lore. Het is part 1 dus hopelijk komen er meer! Ik zeg Diablo lore maar het gaat dus over de wereld Sanctary en de verschillende 'rassen' en verhalen van pre Diablo games.

Voor andere lorefans:
http://www.diablofans.com...iablo-lore-series-part-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

FloydRaalte schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:32:
Kijk dit vindt ik nou ontzettend cool. Op Diablofans staat een zeer informatief filmpje over de Diablo Lore. Het is part 1 dus hopelijk komen er meer! Ik zeg Diablo lore maar het gaat dus over de wereld Sanctary en de verschillende 'rassen' en verhalen van pre Diablo games.

Voor andere lorefans:
http://www.diablofans.com...iablo-lore-series-part-1/
Hoewel de cinematics in Diablo 2 al veel duidelijk maken is dit zeker handig! :D Want ik heb zelf nooit Diablo 1 gespeeld. (Iemand enig idee hoe ik hier aan kan komen? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 241964 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:24:
[...]

Hoewel de cinematics in Diablo 2 al veel duidelijk maken is dit zeker handig! :D Want ik heb zelf nooit Diablo 1 gespeeld. (Iemand enig idee hoe ik hier aan kan komen? :))
Zelfs Blizzard zelf verkoopt hem niet meer. Dus ik denk dat je verbannen bent tot marktplaats, of geluk moet hebben en ergens in een "echte" winkel nog ergens een vergeten exemplaar moet aantreffen,

* heuveltje die zo een paar jaar geleden alsnog een echte originele versie van TA battle tactiscs kwam :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-06 14:13
Als je zin hebt om naar haarlem te komen mag je die van mij gratis hebben :P

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we het aub wel ontopic houden, helaas is er geen nieuws de afgelopen dagen maar ergens hoop ik op stilte voor de storm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
We houden zelf de hype hoog door nutteloos te posten :) Beter wat afdwalen dan de topic helemaal te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

heuveltje schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:58:
[...]

Zelfs Blizzard zelf verkoopt hem niet meer. Dus ik denk dat je verbannen bent tot marktplaats, of geluk moet hebben en ergens in een "echte" winkel nog ergens een vergeten exemplaar moet aantreffen,

* heuveltje die zo een paar jaar geleden alsnog een echte originele versie van TA battle tactiscs kwam :)
Wordt D1 niet als gratis download beschikbaar gesteld? Heb 'm vorig jaar ergens gratis legaal gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:34
Het zal me straks niet verbazen als Diablo 1 wordt weggegeven bij de collectors edition van Diablo 3. In de vorm van een Diablo usb stick. Hmmm waar hebben we dat eerder gezien? :)

PS: Ben trouwens benieuwd wie de 666e reactie zal plaatsen >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Nostordici op 24-05-2011 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Er is een overzicht van de belangrijkere fanart van de afgelopen weken gepost. Kijk maar

http://www.diablofans.com/topic/25138-mmmm-fan-art/

Niet bijzonder, maar plaatjes kijken kan leuk zijn. Sommige wallpapers zien er toch aardig uit.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Shady15 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:38:
Het zal me straks niet verbazen als Diablo 1 wordt weggegeven bij de collectors edition van Diablo 3. In de vorm van een Diablo usb stick. Hmmm waar hebben we dat eerder gezien? :)
Dat zou wel erg tof zijn :)

Zijn hier mensen die zich op hebben gegeven voor de beta?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-06 16:02
hexta schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:13:
[...]

Ksta al een hele poos op opt-in.
Mja, nog geen beta key daardoor gekregen.
Maar daardoor meer kans als normaal voor D3 :+
2% ipv 1% ofzo 8)7

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogal wiedes dat je nog geen key hebt kunnen bemachtigen, de beta is nog niet eens van start.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Weet iemand dat als je besteld hebt bij Amazon.com, dat je precies op de dag van de release je game ook echt thuis op de deurmat hebt of versturen ze pas op de releasedatum?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
hexta schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:13:
[...]

Iedereen die hier zit, heeft dat gedaan denk ik :P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Stranglem schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:55:
[...]

Ok, ik dacht er over na, maar het lijkt me toch minder leuk. Al die bugs,
en wanneer hij dan echt uitkomt moet je opnieuw starten.
Ik denk dat ik toch liever wacht tot hij uitkomt.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stranglem schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:54:
Weet iemand dat als je besteld hebt bij Amazon.com, dat je precies op de dag van de release je game ook echt thuis op de deurmat hebt of versturen ze pas op de releasedatum?
Dat is een vraag voor de mensen met een glazenbol.. kortweg: NEEN dat kan niemand weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Thasquealer schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Ksta al een hele poos op opt-in.
Mja, nog geen beta key daardoor gekregen.
Maar daardoor meer kans als normaal voor D3 :+
2% ipv 1% ofzo 8)7
Misschien ga ik wel weer uitschrijven van de opt-in. Want ik win liever een loterij dan een beta key, en als ik een D3 key zou krijgen is al mn geluk al opgemaakt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
psychoclown schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:13:
[...]

Dat is een vraag voor de mensen met een glazenbol.. kortweg: NEEN dat kan niemand weten.
Ja ik doelde niet op Diablo 3, want dat is inderdaad voor de glazenbol-mensen, zoals je het verwoordt.

Ik wilde meer weten of mensen in het verleden wel eens een spel pre-orderd hebben bij Amazon en of ze het dan dus gekregen hebben op de release-date zelf of een paar dagen daarna.
Dan zou je daaruit kunnen concluderen dan ze dat beleid ook zullen hanteren bij Diablo 3. (dacht eigenlijk dat ik het niet zo uitgebreid hoefde op te schrijven, wel dus)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Stranglem schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Ja ik doelde niet op Diablo 3, want dat is inderdaad voor de glazenbol-mensen, zoals je het verwoordt.

Ik wilde meer weten of mensen in het verleden wel eens een spel pre-orderd hebben bij Amazon en of ze het dan dus gekregen hebben op de release-date zelf of een paar dagen daarna.
Dan zou je daaruit kunnen concluderen dan ze dat beleid ook zullen hanteren bij Diablo 3. (dacht eigenlijk dat ik het niet zo uitgebreid hoefde op te schrijven, wel dus)
Misschien komt dat wel omdat dit topic bedoelt is voor Diablo 3, en niet voor pre-order vragen voor Amazone. Denk dat het dat is.

Vanavond even die mooie filmpjes van de lore kijken op diablofans. Ben benieuwd of ik nog dingen zie wat ik niet ken. Ik speel diablo al sinds deel 1 gereleased is, was vanaf moment 1 fan!

"Pssst, over here"
"Come arround and listen"
"What can i do for you (What can i do you for)"

" aaahhh Fresh meat"

prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dakreal schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:27:
[...]

Misschien komt dat wel omdat dit topic bedoelt is voor Diablo 3, en niet voor pre-order vragen voor Amazone. Denk dat het dat is.

Vanavond even die mooie filmpjes van de lore kijken op diablofans. Ben benieuwd of ik nog dingen zie wat ik niet ken. Ik speel diablo al sinds deel 1 gereleased is, was vanaf moment 1 fan!

"Pssst, over here"
"Come arround and listen"
"What can i do for you (What can i do you for)"

" aaahhh Fresh meat"

prachtig :D
Dat Lore filmpje (i.i.g. deel 1) gaat meer over het verhaal voor de diablo games. Dus hoe is de wereld van Sanctuary ontstaan? Wie kwamen daar bij kijken? Hoe is de mens ontstaan? Wat is er daarna gebeurd en hoe komen de 3 Prime evils op Sanctary? Deel 2 zal meer gaan over diablo 1, Westmark en King Leoric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-06 16:02
psychoclown schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:34:
Nogal wiedes dat je nog geen key hebt kunnen bemachtigen, de beta is nog niet eens van start.. :)
Derp, ik bedoel ooit he!
Dus nog nooit een beta van blizzard gedaan.
Behalve SC2, maar die kreeg ik via een pre-order.

Mja hopelijk van de zomer dan toch een beta. alleen je weet het nooit zeker :'(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
FloydRaalte schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Dat Lore filmpje (i.i.g. deel 1) gaat meer over het verhaal voor de diablo games. Dus hoe is de wereld van Sanctuary ontstaan? Wie kwamen daar bij kijken? Hoe is de mens ontstaan? Wat is er daarna gebeurd en hoe komen de 3 Prime evils op Sanctary? Deel 2 zal meer gaan over diablo 1, Westmark en King Leoric.
Ja dat Lore filmpje legt meer de setting uit en behandelt aantal boeken, zoals Sin War met Uldassian (wat een superverhaal).

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
http://www.diablofans.com...h-of-screenshots-and-art/

Nieuwe art van Diablo 3.

Ziet er heel mooi uit. 5 plaatjes.
Die barb female wil ik echt niet tegenkomen:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Stranglem schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:57:
http://www.diablofans.com...h-of-screenshots-and-art/

Nieuwe art van Diablo 3.

Ziet er heel mooi uit. 5 plaatjes.
Die barb female wil ik echt niet tegenkomen:P
Die female barb ziet er erg cool uit zeg! Veel beter dan die ouwe versie van de male barb. Is dat iemand anders ook opgevallen op de screenshots van de team deathmatches? Wizard, demonhunter etc, allemaal mooie koppen als avatar of character plaatje bovenin. Behalve die de male barb, staat er opeens een opa tussen, dat valt wel een beetje uit de toon vindt ik. Voorbeeld: :> >:) :P }:O :/ :) Rarara welke hoort er niet tussen?

Voor de rest staat er ook gave fan art op diablofans.

Afbeeldingslocatie: http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_43/gallery_14714_43_34225.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_43/gallery_14714_43_362163.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
wat een briljant mooie art van de DemonHunter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06 12:07
heuveltje schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:58:
[...]

Ik had het laatst toevallig nog een mail gestuurd naar Blizzard met deze vraag en het bleek dat er een mogelijkheid is dat Diablo 1 alsnog in de Blizzard store komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Mooi filmpje van een art designer met een voorbeeld van de doos van Diablo 3. Het ziet er heel mooi uit. Hij heeft het heel netjes gedaan. Als Blizzard dit zou overnemen (wat ze natuurlijk niet doen) dan zou ik heel tevreden zijn.

Overigens geeft hij al aan dat het nep is, maar het ziet er heel gelikt uit.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet eruit als 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe art en screen ook gezien, ziet er heel gelikt uit!
Nog 2 mijlpalen te gaan, ik ben benieuwd of ze iets speciaals gaan doen met de 1mil mijlpaal. Een stuk nieuw gameplay of iets dergelijks zou ik zeker interessant vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speculeren en dergelijk mag maar houd het aub wel enigszins nuttig/ontopic.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
psychoclown schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:25:
De nieuwe art en screen ook gezien, ziet er heel gelikt uit!
Nog 2 mijlpalen te gaan, ik ben benieuwd of ze iets speciaals gaan doen met de 1mil mijlpaal. Een stuk nieuw gameplay of iets dergelijks zou ik zeker interessant vinden :)
Ik denk/hoop ook een gameplayfilmpje van een groep met een nieuwe SuperUnique (;p) erin. Zoiets als het allereerste filmpje van de barb. Maar dan schat ik het nog hoog in.

Ze zeiden dat ze in de trend zouden blijven. De trend is altijd artwork geweest, dus logisch zou zijn weer artwork, maar dat is niet speciaal... Dus alles kan ;p

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik kon het niet laten om deze 2 uber leipe fanmade wallpapers te plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/510/2560x1600_TheFollowers_by_Holyknight3000-5-2-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/510/2560x1600_FRS4_TheFive_by_Holyknight3000-no-bg.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door FloydRaalte op 25-05-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Stranglem schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:55:
[...]

Ik kan me niet inschrijven voor de beta! Ik wil het bestand openen dat je pc checkt en dan krijg ik de error: bestand kan niet gevonden worden 8)7 ;w

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Blackminister schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:20:
[...]

Ik kan me niet inschrijven voor de beta! Ik wil het bestand openen dat je pc checkt en dan krijg ik de error: bestand kan niet gevonden worden 8)7 ;w
Wat voor browser gebruik je? Klinkt als een download error o.i.d. Gewoon nog eens proberen. Ik gebruik zelf firefox en het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Blackminister schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:20:
[...]

Waar kan je dat doen? :o

Edit; oops, al gevonden. Heb het zelfs al eerder geprobeerd, krijg steeds de volgende melding;
Therre was a problem sending your system information to Battle.net. Please check your internet connection, close all applications and try again. For further assistance, please visit Battle.net.

Iemand tips?

Edit2: Ter info, app staat op volledige toegang in Little Snitch (mac), verder geen firewalls draaien of iets dergelijks.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 25-05-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Firewall uit? Virusscanner block? Run as admin?

Simpelweg het proggy downloaden en uitvoeren. Moet vlekkeloos verlopen, zo niet check dan de blizzard support systemcheck troubleshooting.

Battlenet Beta Opt-In FAQ.

[ Voor 22% gewijzigd door FloydRaalte op 25-05-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Had het geprobeerd op Firefox, Chrome & IE9, telkens een error. Op mijn thuispc, alsook op m'n pc van het werk. Vandaar dat ik dacht dat er een fout bij Blizzard was!

Ik doe het net nog eens en wederom dezelfde error!
Wat doe ik (verkeerd?)
http://eu.battle.net en log into account
Ik zie mijn game-accounts (Wow)
Rechts zie ik "Beta Profile Settings". Daar klik ik dus op
Create a Beta-Profile en dan zie ik twee knoppen: 'Download Windows' of 'Download Mac'
En dan krijg ik de error

Bestand niet gevonden.
Back to Battle.net Account Management
8)7 8)7

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Blackminister schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:02:
Had het geprobeerd op Firefox, Chrome & IE9, telkens een error. Op mijn thuispc, alsook op m'n pc van het werk. Vandaar dat ik dacht dat er een fout bij Blizzard was!

Ik doe het net nog eens en wederom dezelfde error!
Wat doe ik (verkeerd?)
http://eu.battle.net en log into account
Ik zie mijn game-accounts (Wow)
Rechts zie ik "Beta Profile Settings". Daar klik ik dus op
Create a Beta-Profile en dan zie ik twee knoppen: 'Download Windows' of 'Download Mac'
En dan krijg ik de error

Bestand niet gevonden.
8)7 8)7
Ik heb het ook net gedaan om mijn laptop gegevens door te geven, want die is sneller dan mijn pc en hij werkt daarop foutloos.

Ik heb het voor je geupload:

http://www.2shared.com/file/FLnEKB04/SystemCheck_enGB.html

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Blackminister schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:02:
Bestand niet gevonden.
8)7 8)7
Google is toch niet zo moeilijk? Ik had hetzelfde voor en binnen 30 secs gevonden met 'file not found back to ble ble +diablo 3 bta'.
Oplossing: Verander eens je taal naar English (USA), downloaden, en dan terug naar het origineel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:04
We've just launched a new article on Diablo3.com covering runestones, and how they can be used to alter class skills. The preview includes five videos to show the visual changes that happen when socketing each of the runestones.

Check it out!
http://us.blizzard.com/diablo3/world/systems/runestones.xml

Afbeeldingslocatie: http://us.media.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss419-hires.jpg

Ik heb die filmpjes zitten kijken, en het is echt super vet!
Moet je nagaan hoeveel werk dat is geweest om voor elke skill, per runestone, een ander effect te maken _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Pedr0 op 25-05-2011 22:12 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Stranglem schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:20:
[...]

Ik heb het ook net gedaan om mijn laptop gegevens door te geven, want die is sneller dan mijn pc en hij werkt daarop foutloos.

Ik heb het voor je geupload:

http://www.2shared.com/file/FLnEKB04/SystemCheck_enGB.html
lol eerste regel tekst in die app is 'please do not share this application' :D

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Pedr0 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:04:
We've just launched a new article on Diablo3.com covering runestones, and how they can be used to alter class skills. The preview includes five videos to show the visual changes that happen when socketing each of the runestones.

Check it out!
http://us.blizzard.com/diablo3/world/systems/runestones.xml

[afbeelding]

Ik heb die filmpjes zitten kijken, en het is echt super vet!
Moet je nagaan hoeveel werk dat is geweest om voor elke skill, per runestone, een ander effect te maken _/-\o_
Wow, zoveel mogelijkheden nu. Jammer dat je maar 1 rune per skill kan doen (als ik het goed begrepen heb).
Bij Wizzard - Ray of Frost kan je indigo of crimson doen onder andere.

Crimson zou ik dan voor de extra dmg willen voor veraf. En dan indigo voor dichtbij. Maar daar is ook een andere skill weer voor natuurlijk.
Echt vet! Dit had ik echt ff nodig:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:15
Stranglem schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:47:
[...]

Wow, zoveel mogelijkheden nu. Jammer dat je maar 1 rune per skill kan doen (als ik het goed begrepen heb).
Vergeet niet dat elke skill rune ook een aantal levels heeft. Dus je krijgt dan Indigo lvl 1 t/m .... (nog niet bekend). Dus dat moet wel voor de nodige variatie zorgen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Joarie schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:05:
[...]

Vergeet niet dat elke skill rune ook een aantal levels heeft. Dus je krijgt dan Indigo lvl 1 t/m .... (nog niet bekend). Dus dat moet wel voor de nodige variatie zorgen :)
Exact, dat staat er ook bij:
In addition to their color, runestones also come in different ranks of power; the higher a runestone’s rank, the more dramatic its effect on the skill. Experiment, and discover which skill and runestone combination best suits your personal playstyle.

Dus waarschijnlijk worden de skills op hogere levels groter, lomper en extremer. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FloydRaalte schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 00:16:
[...]

Exact, dat staat er ook bij:
In addition to their color, runestones also come in different ranks of power; the higher a runestone’s rank, the more dramatic its effect on the skill. Experiment, and discover which skill and runestone combination best suits your personal playstyle.

Dus waarschijnlijk worden de skills op hogere levels groter, lomper en extremer. :9~
En dit zou dan ook de reden zijn voor het feit dat je maar met 4-players in 1 game kan ;-)
De verwachtingen blijven groeien, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Stranglem schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:47:
[...]

Uit al die verschillende runes zal er altijd wel iets tussen zitten wat je het liefst hebt. En je hoeft natuurlijk ook niet alleen 1 soort skill gebruiken, er zijn genoeg andere skills waar je andere runes in kan doen (of niets) die dat effect wat jij wil al kan geven. En trouwens 1 skill maxen is vast niet zo moeilijk dus heb je nog talloze punten over voor andere skills.

Lijkt me ook saai om maar 1 skill te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31
Bulls schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 01:31:
[...]
Uit al die verschillende runes zal er altijd wel iets tussen zitten wat je het liefst hebt. En je hoeft natuurlijk ook niet alleen 1 soort skill gebruiken, er zijn genoeg andere skills waar je andere runes in kan doen (of niets) die dat effect wat jij wil al kan geven. En trouwens 1 skill maxen is vast niet zo moeilijk dus heb je nog talloze punten over voor andere skills.

Lijkt me ook saai om maar 1 skill te gebruiken.
In D2 gebruik je ook meestal maar 1 of 2 skills hoor

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:40
RocketKoen schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 02:14:
[...]
In D2 gebruik je ook meestal maar 1 of 2 skills hoor
Wat ik persoonlijk een minpunt vind van D2 :P

Hoop dat je in D3 vele skills nodig zal hebben om door het spel heen te gaan, maakt het wat meer uitdagend/leuker :)

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.