WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
En bedankt voor de wallpapers in de TS, kan ik regelmatig een andere achtergrond op mijn tablet plaatsen.
Desalniettemin een heel fraaie screenshot! Vraag me alleen af wat die Monk nou precies doet.
Hoop dat ze binnenkort weer met echt nieuws komen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Ah ok begreep het even verkeerd, ik speel altijd of vaak met een kameraad en dan gaan we eigenlijk altijd gelijk op qua level, dus speel ik met die builds ook nooit verder in mn eentje. Dus zelf verder gaan met een MP char zit er voor mij niet in, en je hebt natuurlijk ook weer het "further ahead in main quest" gezeur.psychoclown schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:58:
Ik denk dat hij bedoelt van de game waarin hij dan speelt want anders kan het inderdaad niet
Bashiok on the Treasure Seeker
So I was just wondering if the Diablo 3 team thought up this idea by themselves or possibly got a little spark from a game called Kirby Airride or some other game.
Here is a video of what im talking about. Toward the end he finds Tac and gets tons of power-ups for hitting him
Bashiok: Yeah, it’s inspired by the little bastards in Golden Axe you’d wake up to stealing your stuff and have to kick the crap out of them.
I hope the whole “better loot with each hit” thing was a mistake, because then you’d have players spending minutes cherry-tapping him over and over.
Bashiok: Think of it like he has 20 loot drops in him total, not that there’s some cooldown period. There’s no cooldown, he tries to run away and portal out, so you gotta get all those 20 drops out of him before he does. It’s not really tuned yet, people that saw him in the BlizzCon demo can probably attest to how easy he way to finish off with a caster.
Dat wordt dus lezen geblazen
Bashiok on PvP Balancing
On the note of balancing PvE and PvP separately you guys talked about a little bit, it’s something we want to largely avoid. I’m actually sort of confused where that info came from (I know you guys didn’t just make it up I’ve seen it elsewhere). Somehow I feel like it’s my fault, but maybe it was talked about at BlizzCon. We do have the ability to keep separate functionality, but we want to try to avoid big differences that make it feel like two different games when you play PvE and PvP.
One area where things work differently, and we think it’s ok, is in the case of CC, like stuns, snares, slows, etc. The duration of these skills is fairly significantly reduced when used against players, however, that same reduction in effectiveness is also see in the PvE game when it comes to unique/champion/boss monsters. So, it’s not only a jarring difference, it’s also actually experienced in PvE.
Bottom line is we’ll have to wait and see but, as I said, it’s something we have the ability to do if needed but would prefer to largely avoid. I just didn’t want anyone to think that we’re actively balancing them completely independently as that’s not accurate.
...Ah, yes, it’s the first question that was asked at the open Q&A. Well that was easy to find!
So, yeah he’s specifically stating we don’t want to impact PvE by balancing PvP. That doesn’t necessarily mean that they have to be designed completely independently or each other, though. I don’t know, it’s one of those things we’ll have to wait and see how it pans out in more serious balance testing closer to release.
Verwijderd
heb in D2 nog een lvl 90+ ice sorc gespeeld
ik kan niet wachten tot 2012
D3 zou het gat vullen in goeie games die ik kan spelen
Hier heb ik D2:LOD ook maar weer eens terug op de pc gezet en maar eens begonnen met een build die ik nog niet eerder had gedaan: Wind Druid.
Btw, man dat spammen van items door lvl 1 bots is echt erg geworden! Ik snap niet dat mensen niet standaard games maken met de restrictie minimaal lvl 2 of hoger
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ook wel leuk, wellicht kunnen we tegen die tijd ook wel tournooitjes opzetten
[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 15-03-2011 10:24 ]
Ik heb en bepaalde league's meegespeeld in Diablo 2 destijds. Dat was echt wel vet hoorpsychoclown schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:23:
PvP in Diablo 2 kon me ook nooit zo echt boeien maar de Arena daarentegen ziet er wel heel gelikt uit. Zeker iets wat ik wil gaan proberen zodra ik PvE een beetje op pootjes heb
Ook wel leuk, wellicht kunnen we tegen die tijd ook wel tournooitjes opzetten
Dat was voor mij 1 van de pluspunten in Diablo 2.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Neemt niet weg dat arena er wel leuk uitziet, misschien dat ik het wel een keertje probeer
-
@Diablo on Item Tags, Trading, Boss Modifiers, and Revenge
Will there be an option to turn on item names on the HUD? So we don’t have to run around holding alt anymore….—AAlexanderK
We have a couple options. Default is that names show immediately upon drop, fade away, and you can show them again using alt.—Diablo
The other option is the classic Diablo II style. We don’t have an always-on option. Sounds messy, could be interesting.—Diablo
Any info about how the trade system will work? Will there be a complete system where we won’t rely on forums or set up trade games?—afcmrp
Not yet, but it’s something we’re deeply involved in developing.—Diablo
Will there be some kind of spectator mode for PvP Arenas?—elrufa
It’s a wish list item, same as replays—Diablo
What’s the toughest mix of monster attributes in your opinion?—ScyberDragon
It really varies per class and build. If all you have is melee skills anything that can keep its distance is brutal.—Diablo
How is the Barbarian’s “Revenge” skill nowadays? It was annoying that you had to watch your hot bar for when it was available.—Grug
That WAS annoying. It has a chance to proc automatically now when the barb is hit. You’d want to avoid Dodge with a revenge build.—Diablo
Weather in D3! Will we see changes in weather in D3 like in D2 - rain, snow hail? Or anything like this.—kiowa81
We have awesome weather effects. They’re set to specific areas, so it will rain in some places but not others. Makes sense, right?—Diablo
Item tags die langzaam wegvagen nadat ze gedropt! Dat vindt ik nou een goede aanvulling. Je kunt altijd nog ALT inhouden om nog eens te kijken wat er allemaal voor rommel ligt. Bij Diablo 1 was dat niet zo, dan moest je tussen de toch al onduidelijke en vooral donkere pixels goed kijken of er ergens een item lag. Pas bij 'hover-on' werd een name tag zichtbaar. Nasty! Alleen aan het geluid van een drop kon je vaag horen of er iets gedropt werd en dan ook wat er gedropt werd. Nostalgie dat wel!
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
WEl het lieftst met een filter dan, kun je al die witte crap laten liggenFloydRaalte schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:01:
[...]
Item tags die langzaam wegvagen nadat ze gedropt! Dat vindt ik nou een goede aanvulling. Je kunt altijd nog ALT inhouden om nog eens te kijken wat er allemaal voor rommel ligt. Bij Diablo 1 was dat niet zo, dan moest je tussen de toch al onduidelijke en vooral donkere pixels goed kijken of er ergens een item lag. Pas bij 'hover-on' werd een name tag zichtbaar. Nasty! Alleen aan het geluid van een drop kon je vaag horen of er iets gedropt werd en dan ook wat er gedropt werd. Nostalgie dat wel!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Had titan quest dat ook niet? Je kon aangegeven welke soort items je wel zou zien en welke niet...heuveltje schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:04:
[...]
WEl het lieftst met een filter dan, kun je al die witte crap laten liggen
Comon items: no
Magic items: no
Rare items: no
Unique items: yes
Legendary iems: yes
Nee dat was ik meen torchlight, op sommige punten hadden die gewoon heel goede ideeenFloydRaalte schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:47:
[...]
Had titan quest dat ook niet? Je kon aangegeven welke soort items je wel zou zien en welke niet...
Comon items: no
Magic items: no
Rare items: no
Unique items: yes
Legendary iems: yes
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik heb op dit moment heel erg veel zin in Skyrim maar Diablo 3 komt op een goede 2e plaats!
In Diablo 2 kon je ook al met de alt-knop de namen weergeven van de items dus zo heel nieuw is dat nietFloydRaalte schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:01:
[...]
De fading itemnamen na drop vind ik dan wel weer heel handig!
Klopt, die filters waren heel handig maar ik denk dat ik toch alle crap op zal pakken om te salvagen want craften ga ik zekerFloydRaalte schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:47:
[...]
Had titan quest dat ook niet? Je kon aangegeven welke soort items je wel zou zien en welke niet...
Maar op den duur ben je verzadigd met level 1 troep (hoe het ook zal gaan) en ga je denk ik selecteren aan de hand van wat wel iets beters geeft zoals iron spul etc.
Dit heeft Diablo 2 ook al door middel van /nopickup command in game uit te voeren.Bulls schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 20:35:
Ja die filter was er, en wat nog mooier was bij de expansion had je de mogelijkheid om lock item pickup aan te zetten, zodat je geen ongewenste dingen aan het oprapen was onder het lopen. Je kan alleen dingen oppakken zodra je show items ingedrukt houd.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Het is dat je zegt "o.a." anders zou het verstandiger zijn om nog even te wachten...Reconhell schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:44:
Hoop dat de game dit jaar komt! Heb deze maand een nieuwe pc o.a al voor gekocht
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
*: Natuurlijk is daarmee niet alles gezegd maar kijkende naar andere Dx9 games zie je dat de huidige gpu's er nauwelijks moeite aan hebben om het goed speelbaar te houden op maximale settings
Waarschijnlijk (net) niet, gegeven dat de zacate echt de onderkant van de markt is.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:51:
Zou zo'n E-350 APU (Zacate) goed genoeg zijn om Diablo III te spelen?
Maar zonder resolutie te geven, te zeggen welke eisen je aan kwaliteit stelt, te gaan speculeren over een game waarvan nog niets bekend is kwa systeem eisen is wel heel erg waarzeggen, denk je zelf ook niet ?
Zoals ik eerder zei
Het zal waarschijnlijk geen Torchlight zijn die goed speelbaar is op netbooks maar bekend is dat ze wel een zo groot mogelijke markt willen aan kunnen spreken
oftewel
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
-
Frank Pearce van Blizzard heeft in een interview met Gamesutra gezegd dat er Diablo 3 kans heeft om wat publiek van World of Warcraft af te snoepen. Titan, de volgende MMO van Blizzard, werd ook genoemd als mogelijke 'kannibaal', maar Diablo 3 zou redelijkerwijs eerder kunnen verschijnen dan Titan.
De term 'kannibaliseren' had te maken met het feit dat ze dan concurreren met hun eigen games. Volgens Pearce kan Diablo 3 de WoW-spelers aanspreken omdat het dezelfde 'feel' heeft. "Het is niet precies hetzelfde, maar wel dat RPG-gevoel. Voor ons is het belangrijk om te realiseren dat er ooit een game zal komen die World Of Warcraft-spelers gaat kannabaliseren. Daarom moeten wij dat met onze eigen games doen in plaats van iemand anders, Zo blijven ze nog steeds een Blizzard-klant."
Hoewel er telkens wordt gezegd dat WoW en Titan goed naast elkaar kunnen bestaan, heeft Pearce niet ontkent dat de beste medewerkers worden overgeheveld naar het nieuwe project. "Het is belangrijk om een solide opvolgingsplan klaar te hebben staan." Ook zei Pearce dat 10 jaar werken aan World of Warcraft misschien wat te veel gevraagd is van een medewerker.
Toch vind ik dat "Diablo 3 kan WoW spelers aanspreken" wel een beetje maf, want de meeste WoW spelers komen bij Diablo 2 weg. En die gaan natuurlijk hollend terug naar D3 wanneer die uit komt. Er zijn uiteraard ook talloze WoW spelers die nooit D2 hebben gedaan.
Maar goed als men iets anders gaat proberen betekend dat je niet meer zo weg bent van het gene wat je eerst deed. Want zolang je jezelf nog prima kan vermaken met WoW zoek je niet naar een vervanging.
Ik heb tig MMO's geprobeerd en ik vind ze allemaal op het zelfde uitdraaien, het lijkt wel of ze een standaard MMORPG template of sjabloon hebben en daar een eigen setting op kan verzinnen.
spelen != eraan werken !Bulls schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:39:
Ik was na 1,5 maand als zat van WoW, laat staan dat je er dan nog steeds met passie aan moet werken.
Toch vind ik dat "Diablo 3 kan WoW spelers aanspreken" wel een beetje maf, want de meeste WoW spelers komen bij Diablo 2 weg. En die gaan natuurlijk hollend terug naar D3 wanneer die uit komt. Er zijn uiteraard ook talloze WoW spelers die nooit D2 hebben gedaan.
Maar goed als men iets anders gaat proberen betekend dat je niet meer zo weg bent van het gene wat je eerst deed. Want zolang je jezelf nog prima kan vermaken met WoW zoek je niet naar een vervanging.
Ik heb tig MMO's geprobeerd en ik vind ze allemaal op het zelfde uitdraaien, het lijkt wel of ze een standaard MMORPG template of sjabloon hebben en daar een eigen setting op kan verzinnen.
Voor de rest zijn er wel wat mensen die d2 hebben gspeeld, en toen wow zijn gaan spelen.
Maar dat is iets anders dan overgestapt.
Ik kwam ook van D2 af en ben WoW gaan spelen, maar daar zat een jaar tussen. D2 was gewoon te oud en bekend ondertussen. En van mijn clan speelde bijna niemand d2.
En dat was 5 jaar geleden, joost mag weten hoeveel nieuwe spelers er ondertussen bij zijn gekomen die nog nooit van d2 gehoord hebben.
Daarnaast heeft D2 nooit dat groepsgevoel van WoW benaderd, en dat zal D3 ook vast niet lukken !
Dus ik verwacht eerder dat er ook wat mensen die wow spelen ook af en toe D3 gaan doen, dan een leegloop bij wow
[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 21-03-2011 13:55 ]
Als top haal ik graag Divine Divinity aan als absolute parel, gemaakt in België. Al enkele jaren oud maar nog steeds in mijn ogen van een zelden geëvenaarde perfectie, de perfecte mix tussen combat, verhaal, exploring, sfeer (magistrale soundtrack, en geweldige humor). Spellen waar je om de paar minuten tegen alweer een filmpje zit aan te kijken, breken de spelervaring en benemen mij de zin om door te spelen (begin The Witcher, Dragon Age). Deel 2 van de Gothic-reeks heeft ook een fijn evenwicht, G1 nooit gespeeld en deel 3 werd repetitief na enige tijd. Sacred 1/2 was in mijn ogen te mager qua story. TQ heeft me nooit echt bij mijn nekvel kunnen grijpen.
Ik houd wel van verhaal, maar het hoeft niet al te dominant aanwezig te zijn. Daarom kijk ik uit naar D3.
Heb je divinity 2 al gespeeld? die is echt super!Hurtebise schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:26:
Ik snak ook weer een goede action/hack en slash rpg. Wat mij betreft D1>D2.
Als top haal ik graag Divine Divinity aan als absolute parel, gemaakt in België. Al enkele jaren oud maar nog steeds in mijn ogen van een zelden geëvenaarde perfectie, de perfecte mix tussen combat, verhaal, exploring, sfeer (magistrale soundtrack, en geweldige humor). Spellen waar je om de paar minuten tegen alweer een filmpje zit aan te kijken, breken de spelervaring en benemen mij de zin om door te spelen (begin The Witcher, Dragon Age). Deel 2 van de Gothic-reeks heeft ook een fijn evenwicht, G1 nooit gespeeld en deel 3 werd repetitief na enige tijd. Sacred 1/2 was in mijn ogen te mager qua story. TQ heeft me nooit echt bij mijn nekvel kunnen grijpen.
Ik houd wel van verhaal, maar het hoeft niet al te dominant aanwezig te zijn. Daarom kijk ik uit naar D3.
En inderdaad Diablo 1 vond ik qua sfeer ook beter dan diablo 2. Maar diablo 2 was wel een stuk uitgebreider en hield je ook zeker langer vast. De kriebels voor Diablo 3 zijn al erg lang aanwezig. Ik probeer me ook zo min mogelijk ermee te bemoeien omdat ik gewoon echt graag dat spel wil spelen.

[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 21-03-2011 22:33 ]
Ik heb al echt een hele tijd geen screenshots meer gezien van D3. Als ik teveel ga kijken wil ik het spel het liefst binnen een week hebben om te spelen. Dus ik kijk maar zo min mogelijkpsychoclown schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:43:
Grappig want dit vind ik een van de mindere, er zijn nog veel mooiere shots
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Hoop trouwens dat het zoeken van een geschikte game iets makkelijker gaat dan in D2. Ik loop me de laatste dagen met D2 een beetje op te vreten dat je gewoon geen filters kunt instellen en moet wachten totdat er iets interessants voorbij komt
OMG SECRETJoarie schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:30:
Zijn we er eigenlijk al achter wat die ene kip nou deed in het PvP-arena filmpje?
Even serieus.... het zou kunnen dat:
- Het gewoon achtergrond animatie is, zoals critters e.d.
- Geintje van Blizzard net zoals de regenboog en de unicorns
- Skill van de witch doc (Hex ability uit WOW verandert je b.v. in een kikker)
- Stiekem toch een secret chicken level

Waarom zou je geen critters hebben in de arena ?psychoclown schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:43:
Lijkt me niet want waarom zou je critters in de Arena hebben, totaal onlogisch en ongewenst als je het mij vraagt
Is net zo (on)gewenst als (on)logisch als bij pve lijkt me.
Het enige nut is om een sfeer te scheppen, en dat is bij allebei nodig.
Anders kun je net zo goed alleen een paar knoppen op het scherm zet, en wie ze het eerste in de goede volgorde indrukt wint. Ook leuk, maar geen D3
Mijn vermoeden: de witchdoctor krijgt een spell waarmee hij summoned creatures (PvE & PvP) kan transformeren in kippen
In de Arena heb je geen wereld behalve de arena zelf en je teamgenoten/tegenstanders. Ik heb nu helaas niet de mogelijkheid om de video nogmaals te kijken.
Hex
Hex
A curse of sorts, this one causes damage and blocks the afflicted's ability to attack.
* Description: Summon a fetish shaman for X seconds that will hex enemies into chickens. Hexed enemies are unable to perform offensive actions and will take X% additional damage.
Die Kip: Het lijkt er dus op dat het een curse was van de witchdoctor.
Spirit Walk
A powerful movement/escape skill, especially useful in the Battle Arena. The Witch Doctor leaves his physical body behind as a decoy and can run freely, invisible, for several seconds.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dan komen meteen de volgende vragen in me naar boven:
- hoe wordt deze spell beinvloedt door de runes (langere duur? andere vorm (steen ipv kip, geen movement)? hogere dmg?)
- Cooldown timer op deze spell?
- Kun je de kippen nog aanvallen of is het puur crowd control (zoals de slingshot van DH)?
Dat kun je niet voorspellenJoarie schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:22:
Hoera! Dus toch geen critter maar een spell
Dan komen meteen de volgende vragen in me naar boven:
- hoe wordt deze spell beinvloedt door de runes (langere duur? andere vorm (steen ipv kip, geen movement)? hogere dmg?)
Ik neem aan van wel anders kun je het constant casten en overal langsrennen (in PvE).- Cooldown timer op deze spell?
Ik neem aan dat je ze niet kunt aanvallen anders is het wel een te OP spell (zelfs al kun je het maar gelimiteerd doen)- Kun je de kippen nog aanvallen of is het puur crowd control (zoals de slingshot van DH)?
psychoclown schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:42:
Ik neem aan dat je ze niet kunt aanvallen anders is het wel een te OP spell (zelfs al kun je het maar gelimiteerd doen)
Ik denk dus dat je wel kunt aanvallen, anders heeft willtake X% additional damage weing zin.floorjd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:03:
http://www.diablowiki.net/Witch_Doctor_skills#Hex
Hex
Hex
A curse of sorts, this one causes damage and blocks the afflicted's ability to attack.
* Description: Summon a fetish shaman for X seconds that will hex enemies into chickens. Hexed enemies are unable to perform offensive actions and will take X% additional damage.
Die Kip: Het lijkt er dus op dat het een curse was van de witchdoctor.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Dat betekent dat ze nog x% damage krijgen van de skill, niet dat je ze nog kunt aanvallen._Peter2_ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:52:
[...]
[...]
Ik denk dus dat je wel kunt aanvallen, anders heeft willtake X% additional damage weing zin.
Zucht...ze moeten maar gewoon met de beta komen dan hoeven we namelijk niet zo te gissen over het hoe en wat van de skilltree + spells
Verwijderd
Vind hun 1 april jokes toch altijd vrij obviousJoarie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:23:
Als je het niet erg vindt dan volg ik de aankomende nieuwsupdates en screenshots van D3 de komende week met een portie gezonde scepsis
spoiler:het is immers weer bijna 1 April
Diablo 3 will be released on the 1st of April 2011!Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:01:
[...]
Vind hun 1 april jokes toch altijd vrij obvious
Dakreal schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:03:
[...]
Diablo 3 will be released Beta starts on the 1st of April 2011!
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Het is ook geen remake van Deel 2, dus ik denk dat een skelliemancer er nooit meer gaat komen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:16:
hebben jullie enig idee in hoeverre je met een witch doctor nu een skelliemancer kunt 'nabootsen'? Ik vond zo'n army of the dead altijd wel heel gaaf om te spelen. Maar zoals ik nu de witch doctor skills van bijv. de zombie dog lees, zijn dit niet echt minions die lang voor je kunnen tanken.
@Diablo on Set Items, Hardcore Arena and Town Portals
when a loot is dropped will it be specific to the class that your playing or will it be rondom like could a barb get a wizzards staf—Eeeeeeeene
Completely random. It helps make sure you’re looking forward to the possibility of a drop for you, and it facilitates trade.—Diablo
can we expect screenshots of armor tiers we haven’t seen yet prior to the release?—FingolfinGR
Probably a few more, but we want to keep most of them as a surprise.—Diablo
will the defeated of the winning team in the Arena remain dead in hardcore even if the team wins?—FingolfinGR
Current thinking would be if you die in the arena, you die regardless of the outcome. We’ll have to see how it feels.—Diablo
Does the DH’s resource system of Hatred and Discipline interact with each other or are they separate systems?—Scyberdragon
We’re not talking about the resource system just yet beyond what’s been said about the dual nature of the skills.—Diablo
We’ve been discussing Town Portals recently. Are they completely out of the game? Or are they in, with restrictions?—AcidReign87
They’re down, but not necessarily out. It’s going to take a lot more playtesting to see if it causes any issues.—Diablo
Verwijderd
Wil het spel heel graag spelen
couldnt agree moreVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:06:
Ohh laat ze op schieten bij Blizzard.
Wil het spel heel graag spelen, me zusje en ik speelde Diablo 1 en 2 dus moet 3 natuurlijk ook gespeeld worden
voor wat ik tot nu toe heb gezien Ziet hij er op de meeste fronten er grafische beter uit dan wow
Hoop alleen dat het niet maandelijks betalen worden voor online spelen.
Verwijderd
http://www.bol.com/nl/p/g...04004010230434/index.html
PC-Game
bol.com prijs € 59,99
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 03.11.2011
Ze zijn de enige die er een datum aan hebben geplakt
Zal denk ik niet kloppen maar goed

60 euro!Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:52:
Ohh mensen kijk eens wat ik vond op Bol.com
PC-Game
bol.com prijs € 59,99
Ze zijn de enige die er een datum aan hebben geplakt![]()
Zal denk ik niet kloppen maar goed. Wat een een marketing strategie voor een game pre-order

Hier is het 47 euro. 60 euro vragen voor D3..oplichters! en dan vragen ze zich af waarom mensen gaan downloaden ipv kopen

Deze releasedatum stond er vorig jaar ook al, en was inmiddels weer weggehaald, nu staat ie er kennelijk weer? Met de aanschaf van games vertrouw ik vol op BolVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:52:
Ohh mensen kijk eens wat ik vond op Bol.com
PC-Game
bol.com prijs € 59,99
Ze zijn de enige die er een datum aan hebben geplakt![]()
Zal denk ik niet kloppen maar goed. Wat een een marketing strategie voor een game pre-order
Dit spel zal misschien wel 60e waard zijn. Het jammere is dat dit 1 schaap over de dam is, dan volgt de rest later. Als andere bedrijven zien dat D3 verkoopt voor 60e, dan zullen anderen uitgevers spellen ook voor meer uitgeven.Dakreal schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:05:
[...]
Deze releasedatum stond er vorig jaar ook al, en was inmiddels weer weggehaald, nu staat ie er kennelijk weer? Met de aanschaf van games vertrouw ik vol op Boldus die paar euro meer betaal ik dan voor de vertrouwen in het bedrijf. Een game als diablo 3 is echt wel z'n muntjes waard.
Ik denk dat velen hem zouden kopen voor 100 euro als dat de vraagprijs ispatrickos85 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:00:
[...]
60 euro!![]()
Hier is het 47 euro. 60 euro vragen voor D3..oplichters! en dan vragen ze zich af waarom mensen gaan downloaden ipv kopen
Als ik bedenk hoeveel uur ik in Diablo 2 + exp heb zitten... Diablo 3 download je niet illegaal, je speelt het voor de multiplayer en niet single.
Je kan er pas op aan wanneer Blizzard een official statement heeft gegeven.
Toch vreemd dat er ook al bij de pricewatch een verwachte releasedate staat.psychoclown schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:07:
Zoals zo vaak gezegd, alle releasedata die game/webshops opgeven zijn duimzuigerij. Heel simpel
Je kan er pas op aan wanneer Blizzard een official statement heeft gegeven.
Mja, je hebt compleet gelijk. Its done when its done.
(Mja liever asap
Verwijderd

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Welke statement, volgens mij hebben ze nooit een statement gegeven wanneer het uit komt?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:13:
Ja dat is altijd zo lekker geweldig van Blizzard, laatste Statement die ze gaven was dat de game 2de kwartaal uit zou komen en dat is rond de zomerIk wil nu wel eens weten of het een betaalde online game word ja of de nee
En waarom denkt iedereen toch dat er een monthly fee aan zal zitten... het is geen mmorpg.
Een mooi voorbeeld is Starcraft 2, dat kost ook niets om te spelen, afgezien van aanschaf/uitbreidingen.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:29:
[...]
Welke statement, volgens mij hebben ze nooit een statement gegeven wanneer het uit komt?
En waarom denkt iedereen toch dat er een monthly fee aan zal zitten... het is geen mmorpg.
The exact same as Diablo II: There is always the possibility that set items system will work the same way as it did in Diablo II. With a more accessible trade system, the possibility of completing a whole set while the gear is still viable could be much more likely.
Multiple items per slot: Another idea that has been tossed around is the possibility that each slot of a set could have multiple items that would complete that set. For example, a set may have three different chest pieces, all which would count towards completing the same set. This would allow for a wider variety of set items to drop and increase the possibility of completing a whole set.
Scalable with character level: If set items were to increase in stats with your character level, this could help your ability to find a whole set while the gear is still viable for your character. If you found one piece at level 10 and the next at level 15, as long as the gear scaled, you could still wear the whole set once found. However, a cap to this scale would have to be added to stop the need of only one set of gear for your character from level 1 -60.
Craftable set items: Crafting was added as a way to help compensate your character with gear that just happens to not drop for you. Set items could benefit greatly from this idea. Getting one piece of a set and never getting the rest negates the set item all together. There was also times where you would get one piece from one set and another piece from a different set. If you were able to salvage set items for materials to make items of a different set, this could help players control the ability to obtain a full set.
End-Game only sets: As noted earlier, most actual usage of set items in Diablo II were the few viable end-game sets. According to the most recent information, the possibility of set items in Diablo III being only end-game items is a strong possibility. This would also help lend just one more objective to do after hitting the level cap and needing more goals for your character to obtain.
No set items: There is always the possibility of set items being removed from Diablo III. Blizzard has stated that if they cannot find a system they like, they would remove it all together. Perhaps set items just are not viable in the loot heavy, randomization of Diablo.
Dat de set-items veranderen ten opzichte van Diablo 2 is toch wel iets waar ik van uit ga. Ze zeggen het eigenlijk zelf al: Wanneer we de set-systeem niet goed werkt verwijderen ze het systeem nog liever.
Ik denk dan ook zelf aan end-game sets only of scalable set items. Zelf gecrafte items toevoegen aan een set en dan toch nog een deel van de set-bonus krijgen lijkt me niet plausibel. Dan gaat het hele idee van een complete set niet meer op lijkt me. Aangezien je dan een allegaartje aan items hebt en toch nog set-bonussen krijgt.
De Muliple items slots vindt ik een vreemde oplossing. Wanneer je een driedelige unieke set hebt bestaande uit Breastplate of Blood, Helmet of Blood en Graves of Blood dan vindt ik het vreemd dat je i.p.v. de Breastplate of Blood ook de Breastplate of Water kunt gebruiken en toch nog set-bonussen kunt krijgen.
Inderdaad er is nooit een statement gegeven, het enige wat in de buurt komt is dat ze nog niet weten of ze Diablo 3 dit jaar uit krijgen maar anders volgend jaar.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:29:
[...]
Welke statement, volgens mij hebben ze nooit een statement gegeven wanneer het uit komt?
Het word dan heel makkelijk om wat set items bij elkaar te sparen, en een popptje naar het max level brengen, zonder ooit met items aan de slag te hoeven. Toch enigzins jammer, aangezien items altijd een heel groot deel van Diablo uitmaakte. Anderzijds is dit wel te balanceren, door de kwaliteit van de items.
Zo heb je dus groen, blauw, paars en oranje in bijv een WoW, waarbij groen de meest simpele variant was van een item met bonussen (ten opzichte van wit zonder bonussen), dan zou een set bijv gelijk zijn aan groen, zodat mensen in ieder geval nog gedreven zouden zijn, om betere items te vinden (blauw of paars).
Van individuele items die levelen, kan ik nog wel bij inkomen, maar hele sets geeft me wel een heel erge easy mode gevoel. natuurlijk zijn er naar verhouding betere items op level 25, maar er is geen noodzaak meer voor, omdat je toch wel met je huidige items er door heen komt.
Natuurlijk heb ik nog de keuze om deze items niet te gebruiken, maar het doet wel een afbreuk aan het idee itemhunten waar voor mij Diablo om draaide. Zeker in Diablo 2 lekker verschillende runs doen (Countess, Mephisto, Pindle, Baal om maar een paar te noemen), op zoek naar items blijft gewoon leuk. Je wilt gewoon een item die of net iets beter is, of je kan verhandelen.
-
Verder vind ik de opmerking dat als je een set-item hebt waarvan je verder niets meer vind geen waarde heeft, niet juist. Want als je bijvoorbeeld bij Diablo2 kijkt, had je genoeg set items die op zich zelf al redelijk goed zijn. Kijk maar naar Sigons of Sanders gloves, met lekkere attackspeed. Daar hoef je geen andere set items bij aan persé want ze hebben al leuke stats op de item zelf. De meeste bonus stats van meerdere set itmes gaan ook vaak niet verder als extra resists of HP, beetje meer armor (dan wel of niet based on char lvl) of strenght en andere atribs.
Van mij hoeven er niet echt set-items in, als er maar genoeg speciale "uniques" met leuke stats zijn.
Wat je ook vaak hebt met de speciale items, is dat als je eenmaal een redelijk gear setje hebt, dat je met verschillende builds constant weer dezelfde items aan gaat doen, en dat is in mijn ogen ook snel saai. Ik vind liever meer spul zelf dan dat je voortdurend alles blijft overhevelen en steeds met dezelfde troep aan rond loopt.
Omdat het een grootschalig online spel is. Je kan het bijna een mmorpg noemen. Mij zou het enigzins verbazen als het niet betaald is. Er moeten toch servers en personeel betaald worden om alles bij te houden.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:29:
[...]
Ze hebben al aangegeven dat er geen maandelijkse kosten aan verbonden zullen zittenpatrickos85 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:45:
[...]
Omdat het een grootschalig online spel is. Je kan het bijna een mmorpg noemen. Mij zou het enigzins verbazen als het niet betaald is. Er moeten toch servers en personeel betaald worden om alles bij te houden.
Capped op 4 man (meen ik?), dat noem ik geen mmo.patrickos85 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:45:
[...]
Omdat het een grootschalig online spel is. Je kan het bijna een mmorpg noemen. Mij zou het enigzins verbazen als het niet betaald is. Er moeten toch servers en personeel betaald worden om alles bij te houden.
[ Voor 12% gewijzigd door Thasquealer op 28-03-2011 14:48 ]
Na 5 runs dus een hele set zo'n beetje bij elkaar.
Dit topic is gesloten.