Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:59:
[...]

Ik hoop en bid toch op m'n knietjes dat het "dupen" in D3 niet meer bestaat, laat de mensen maar 's spelen voor hun items.. ipv naar de eerste de beste "farm-chinees" rennen of het bij elkaar "hacken", of andere dit laten hacken en het dan "kopen".

Ik speelde zelf op 2 accounts(is ook wel nodig/handig op HC) en heb al m'n items zelf gevonden.
Tis alleen dat je flexibel moet zijn, levl toon 1 naar 30 vind sorc zooi, maak sorc, levl naar 30, vind ama zooi, levl javazon naar 30.. etc...
Dupen zal één van de dingen zijn die ze meteen aanpakken of hebben aangepakt. Het zou wel behoorlijk slecht zijn als ze dat weer niet dichtgetimmerd hebben. Echter is dat niet relevant op hetgeen wat ik zei.

Traden hoort in een game als Diablo en zeker in op battlenet (multiplayer) tuurlijk zal dit voor een ieder verschillen maar traden is per definitie zeker niet slecht :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

psychoclown schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:35:
[...]

Dupen zal één van de dingen zijn die ze meteen aanpakken of hebben aangepakt. Het zou wel behoorlijk slecht zijn als ze dat weer niet dichtgetimmerd hebben.
Das natuurlijk wat kort door de bocht :)
Blijft altijd een race tussen hackers en devvers, en vaak winnen de hackers iig redelijk wat tussensprintjes.
Ik hoop alleen dat ze nu achteraf dupes weer kunnen wissen !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Ik zeg gewoon....DUPE GEBRUIKT? = BN BAN! ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heuveltje schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:49:
[...]

Das natuurlijk wat kort door de bocht :)
Blijft altijd een race tussen hackers en devvers, en vaak winnen de hackers iig redelijk wat tussensprintjes.
Ik hoop alleen dat ze nu achteraf dupes weer kunnen wissen !
Klopt het was ook kort door de bocht en ook ik ben van mening dat je het nooit 100% kan dichttimmeren, zelfs Blizzard niet. Echter als je kijkt naar Diablo 2 is er een verscheidenheid aan methodes geweest en hebben ze met 1.13 een van de meest gebruikte alsnog weten te patchen. Zolang de methoden (of vergelijkbare) zoals in Diablo 2 niet toegepast kunnen worden dan heeft Blizzard al een flinke stap voor :)
Pedr0 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:51:
Ik zeg gewoon....DUPE GEBRUIKT? = BN BAN! ;)
Eens tenzij het per ongeluk gebeurt door bijv. een serverfout maar die kans acht ik zeer klein. Mijn inziens ook een hele goed middel om als sanctie te hanteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
psychoclown schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:05:
[...]

Klopt het was ook kort door de bocht en ook ik ben van mening dat je het nooit 100% kan dichttimmeren, zelfs Blizzard niet. Echter als je kijkt naar Diablo 2 is er een verscheidenheid aan methodes geweest en hebben ze met 1.13 een van de meest gebruikte alsnog weten te patchen. Zolang de methoden (of vergelijkbare) zoals in Diablo 2 niet kunnen toegepast kunnen worden dan heeft Blizzard al een flinke stap voor :)
Ik denk dat het kernprobleem bij Diablo 2 gewoon het feit is dat de items zelf valuta zijn, dit in tegenstelling tot WoW waarbij virtueel goud gebruikt wordt om te betalen. Het oneindig kunnen uitwisselen van items + beperkte voorraad goud per char heeft hier aan bijgedragen.

Dit wil uiteraard niet zeggen dat WoW geen problemen heeft, we kennen uiteraard de gold buy websites en hoe ze er aan komen...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:32:
[...]

Ik denk dat het kernprobleem bij Diablo 2 gewoon het feit is dat de items zelf valuta zijn, dit in tegenstelling tot WoW waarbij virtueel goud gebruikt wordt om te betalen. Het oneindig kunnen uitwisselen van items + beperkte voorraad goud per char heeft hier aan bijgedragen.

Dit wil uiteraard niet zeggen dat WoW geen problemen heeft, we kennen uiteraard de gold buy websites en hoe ze er aan komen...
Die mening deel ik niet helemaal, want ook met gold als een echte valuta hadden ze alsnog flink high runes zitten dupen om maar rijk te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
psychoclown schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:51:
[...]

Die mening deel ik niet helemaal, want ook met gold als een echte valuta hadden ze alsnog flink high runes zitten dupen om maar rijk te worden :)
Ja klopt, ook weer omwille van de onbeperkte mogelijkheid tot uitwisselen volgens mij. Daarom dat Blizzard in WoW gekozen heeft voor het bind on pickup/equip systeem. Er zijn heel veel redenen waarom het WoW loot systeem niet zo gevoelig is voor dupes en dat van Diablo 2 wel, maar het zou een beetje gek zijn om deze systemen nu nog te gaan vergelijken (twee totaal verschillende games uit twee verschillende tijdperken). Ik hou het er bij dat men voor WoW duidelijk geleerd heeft van de problemen in Diablo en dat we hetzelfde gaan merken voor D3 tov WoW.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:21:
[...]

Ja klopt, ook weer omwille van de onbeperkte mogelijkheid tot uitwisselen volgens mij. Daarom dat Blizzard in WoW gekozen heeft voor het bind on pickup/equip systeem.
In Diablo 2 werden juist de high runes veel geduped omdat je ze permed kon maken door een runeword te rollen. Socketables moeten mijn inziens ook gewoon vrij uitwisselbaar zijn (en zullen ook zo blijven in Diablo 3) maar dat was dus zozeer de aanleiding :)
Ik hou het er bij dat men voor WoW duidelijk geleerd heeft van de problemen in Diablo en dat we hetzelfde gaan merken voor D3 tov WoW.
Dat sowieso en Diablo 3 heeft daar dan ook alleen maar profijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik ben niet zo weg van BoE en BoA, Ik heb veel liever dat je items gewoon kan uitwisselen. En de uniques moeten natuurlijk ook niet te vaak droppen, zodat je ook echt een zeldzaam wapen kan vinden. En als die dan weer BoE is dan vind ik dat wel jammer als je er achter komt dat het toch niet zo geschikt is voor je class.

Maar als ik het goed begrijp komt er dus een cross-server auction systeem? Natuurlijk wel realm gebonden.

Ik weet niet wat ze allemaal als goldsink inbouwen maar ik hoop dat het redelijk gedaan word en dat je niet binnen de kortste keren op de auction 100k gold moet neertellen.
Gaan ze trouwens een enkele geld waarde implementeren? of word het ook "copper-silver-gold-platinum"

Een goede voorbeeld zal zijn om de sell value redelijk laag te houden, maar de repair value moet dan ook niet buitensporig hoog zijn in verhouding. Laat ons zeggen, de buy value is 100% de repair value is 80% van de buy value (dus een 50% kapot wapen die 1000 kost om te kopen, kost nu dus 400 om te repareren) En de sell value zal dan ongeveer 60% zijn van de buy value? is dat redelijk?

Maargoed in ieder geval, moeten de gold prijzen die je voor dingen krijgt niet zo overdreven hoog zijn zoals in D2, daar kreeg je al snel 50k voor bepaalde dingen zoals bone wands etc. Als dat nou 5k word op dezelfde level heb je al een kunstmatige schaarste.

Ik houd er wel van om zuinig te moeten zijn met je gold en goed uitzoeken wat je koopt. En dat je bijvoorbeeld ook verlies kan draaien omdat de repairs hoger uitvallen dan wat je aan loot hebt binnen gehaald in die periode. En niet dat je gewoon hup hup alles maar koopt wat je wilt en het altijd meer wordt.

Natuurlijk is dit voor korte duur, want als je eenmaal een redelijk dikke charr hebt opgebouwd met redelijk wat gold, dan hevel je gewoon wat over naar je nieuwe build en kun je vrolijk jezelf dik kopen in het begin.

Verder hoop ik ook dat het skills resetten sterk gelimiteerd is, door bijvoorbeeld je laatst gekozen skill ongedaan kan maken als je merkt dat het toch niet zo'n goede keus is, of anders is dan je had verwacht.
Misschien is het leuk om een test fase in te bouwen en dat je na het kiezen van de skill hem later permanent kan maken, maar dat je ook niets anders kan kiezen zolang hij in de testmodus zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 01:31:
Ik ben niet zo weg van BoE en BoA, Ik heb veel liever dat je items gewoon kan uitwisselen. En de uniques moeten natuurlijk ook niet te vaak droppen, zodat je ook echt een zeldzaam wapen kan vinden. En als die dan weer BoE is dan vind ik dat wel jammer als je er achter komt dat het toch niet zo geschikt is voor je class.
BoE zal, voor zover bekend is, alleen op de endgame items van toepassing zijn.
Maar als ik het goed begrijp komt er dus een cross-server auction systeem? Natuurlijk wel realm gebonden.
Dat willen ze inderdaad gaan doen maar het is (nog) niet bevestigd/aangekondigd enkel dat ze naar de mogelijkheden kijken.
Ik weet niet wat ze allemaal als goldsink inbouwen maar ik hoop dat het redelijk gedaan word en dat je niet binnen de kortste keren op de auction 100k gold moet neertellen.
Gaan ze trouwens een enkele geld waarde implementeren? of word het ook "copper-silver-gold-platinum"
Je weet dat er geen durability meer op de items zit? Repairen wordt hem dus niet.
Goldsinks die er zijn: Jeweler, Blacksmith, Mystic, respeccing en ik vergeet er vast nog wel een paar :)
Het blijft volgens mij enkel gold.
Verder hoop ik ook dat het skills resetten sterk gelimiteerd is, door bijvoorbeeld je laatst gekozen skill ongedaan kan maken als je merkt dat het toch niet zo'n goede keus is, of anders is dan je had verwacht.
Misschien is het leuk om een test fase in te bouwen en dat je na het kiezen van de skill hem later permanent kan maken, maar dat je ook niets anders kan kiezen zolang hij in de testmodus zit.
Je zal moeten lappen voor het respeccen, welke volgens mij volledig zal zijn, en die kosten worden per keer dat je het doet meer. Wanneer het exponentieel verhoogd wordt dan zal het de eerste paar keer te betalen zijn maar daarna ben je gek als je het nog doet. Het wordt dus al enigszins beperkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Is er al bekend of er ook class specific items komen? Zoals die Jawbone Caps van de Barb, Wolf Hats van Druid en de Glasped orbs voor de Sorc etc? Ik weet dat er dual crossbows komen voor de Demon Hunter, maar ik doel meer op armor enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Genoeg over dupes en d2 fouten imo :P

Ik mag hopen dat die skilltree niet zo er uit ziet in de final? Wat een mens onvriendelijk menu :D een lijst in tiers verveeld zonder dat het een duidelijke link aan geeft in elke categorie een skill hoort en nog erger is die gigantische schrollbalk aan de zijkant. Al zie ik links onder nog een knopje "view skills list" maar waarom niet gelijk een mooi en duidelijk overzicht als je die optie toch gaat maken ? :P

Overigens zie ik niet hoe dit het probleem op lost om door de game te komen zonder skills of met minder skills aan het begin, ja het spel is moeilijker want de ai is beter en ze hebben het zo ingesteld met sterkte van vijanden dat je er niet makkelijk door komt. Echter is dit natuurlijk geen oplossing maar een poging tot de speler dwingen skills te nemen door het onmogelijk te maken zonder :P Ik zie hier stiekem toch weer builds uit komen die pas op lv X beginnen met skill points te investeren (op de 1 punt die nodig is in de skilltree om bij die skill te komen.)
Ben benieuwd hoe de low tier skills boeiend gaan blijven tov de hogere op een aantal dingen na zo zal de barb vast een XXX%dmg skill hebben vrij vroeg.
Hoe gaan ze pets/summons eigenlijk nnuttig houden ? Diablo 2 had normal > nm > hell een eigen berekening van skill lvl hoeveel het van alles gaf maar ergens is dit ook een raar systeem. Dat je summon even veel moeite heeft met een boss op normal als op hell.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vond de summons eigenlijk vrij nutteloos op latere moeilijkheids graden. Bijv met de Necro kwam je op normal al amper voorbij Diablo, omdat zijn ring of fire alle skeleten in 1 maai dood heeft, en kan je weer gaan corpses farmen in andere acts.

Ook later is het gewoon bijna nuntteloos, zelfde geld voor de wolven enzo van de Druid. Ze moeten eigenlijk gewoon mee levelen met je eigen level, en dat je ze dan sporadisch dikker kan maken voor wat extra dmg o.i.d.
Ze zijn nu puur de hoogte van de skill afhankelijk. Als ze wel met je eigen level mee gaan zoals merc, dan moeten ze natuurlijk in aantallen naar beneden omdat ze anders overpowered worden, maar dat lijkt me anders prima te ballancen. Verder moet het dan bijvoorbeeld mogelijk zijn om 1 skelet te hebben en nog steeds wat kan betekenen omdat hij mee levelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:23:
Is er al bekend of er ook class specific items komen? Zoals die Jawbone Caps van de Barb, Wolf Hats van Druid en de Glasped orbs voor de Sorc etc? Ik weet dat er dual crossbows komen voor de Demon Hunter, maar ik doel meer op armor enzo.
Ik weet dat er sowieso class specific sets komen maar of er class specific losse items komen durf ik niet met zekerheid te zeggen :)
daves2hd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:33:
[...]

Ik mag hopen dat die skilltree niet zo er uit ziet in de final? Wat een mens onvriendelijk menu :D een lijst in tiers verveeld zonder dat het een duidelijke link aan geeft in elke categorie een skill hoort en nog erger is die gigantische schrollbalk aan de zijkant. Al zie ik links onder nog een knopje "view skills list" maar waarom niet gelijk een mooi en duidelijk overzicht als je die optie toch gaat maken ? :P
Dat is inderdaad de huidige 'skilltree' waar ze heel erg tevreden over zijn :)
Ik snap wat je bedoelt, de skilltrees in een eerdere build vond ik er echt super uit zien en dan is dit een gigantische stap in de andere richting. Het zal even wennen zijn maar Blizzard kennende zal het goed aanvoelen.
Overigens zie ik niet hoe dit het probleem op lost om door de game te komen zonder skills of met minder skills aan het begin, ja het spel is moeilijker want de ai is beter en ze hebben het zo ingesteld met sterkte van vijanden dat je er niet makkelijk door komt. Echter is dit natuurlijk geen oplossing maar een poging tot de speler dwingen skills te nemen door het onmogelijk te maken zonder :P Ik zie hier stiekem toch weer builds uit komen die pas op lv X beginnen met skill points te investeren (op de 1 punt die nodig is in de skilltree om bij die skill te komen.)
Ben benieuwd hoe de low tier skills boeiend gaan blijven tov de hogere op een aantal dingen na zo zal de barb vast een XXX%dmg skill hebben vrij vroeg.
Volgens mij mis ik iets maar over welk probleem praat je eigenlijk?

Zoals al eerder kenbaar was gemaakt moet je nu een bepaald aantal skillpoints investeren voordat de volgende tier skills unlocked wordt. Dus het sparen van skill points lijkt me niet bepaald nuttig. Daarnaast kun je op een nog kenbaar te maken manier de skillcap ophogen naar sowieso 10 en 15. Tevens kun je natuurlijk spelen met de skillrunes :)
Hoe gaan ze pets/summons eigenlijk nnuttig houden ? Diablo 2 had normal > nm > hell een eigen berekening van skill lvl hoeveel het van alles gaf maar ergens is dit ook een raar systeem. Dat je summon even veel moeite heeft met een boss op normal als op hell.
Geen idee maar dat is ook niet kenbaar gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Bulls schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:02:
Ik vond de summons eigenlijk vrij nutteloos op latere moeilijkheids graden. Bijv met de Necro kwam je op normal al amper voorbij Diablo, omdat zijn ring of fire alle skeleten in 1 maai dood heeft, en kan je weer gaan corpses farmen in andere acts.

Ook later is het gewoon bijna nuntteloos, zelfde geld voor de wolven enzo van de Druid. Ze moeten eigenlijk gewoon mee levelen met je eigen level, en dat je ze dan sporadisch dikker kan maken voor wat extra dmg o.i.d.
Ze zijn nu puur de hoogte van de skill afhankelijk. Als ze wel met je eigen level mee gaan zoals merc, dan moeten ze natuurlijk in aantallen naar beneden omdat ze anders overpowered worden, maar dat lijkt me anders prima te ballancen. Verder moet het dan bijvoorbeeld mogelijk zijn om 1 skelet te hebben en nog steeds wat kan betekenen omdat hij mee levelt.
ehhh ja normal diablo was moeilijk met een necro, maar in hell was een summon necro echt wel ubersterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Op sich wel redelijk logisch dat een summon Necro op Hell goed was. Revive brengt ze terug met meer % health dan ze hadden + je resist skill betekend dat een Diablo met zijn ring of fire ze echt niet ineens dood had. Skeletjes zijn wat dat betreft alleen maar fillers.

Ik wil een keer een build proberen met de focus op een Golem, maar is nooit wat terecht van gekomen.

Ik hoop wel, zoals hierboven ook al aangegeven word, dat summons sterker worden naar gelang jij sterker word. Ik kon me namelijk nooit echt summoners (Necro en Druid) eigen maken om het probleem dat de basis units gewoon te zwak zijn. Nu snap ik wel dat de basis units niet zo sterk zouden moeten zijn als de wat sterkere units, maar een beetje hulp konden ze wel gebruiken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Necro was echt sterk vanaf lvl24, met die slow skill, weet ff niet hoe die heet
Kill je elke boss mee

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cthulhu schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:57:
Necro was echt sterk vanaf lvl24, met die slow skill, weet ff niet hoe die heet
Kill je elke boss mee
Decrepify, alleen de range van de curse was eigenlijk aardig klein.

[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 07-03-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
Bulls schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:00:
[...]
Decrepify, alleen de range van de curse was eigenlijk aardig klein.
Qua mana kostte de spell geen drol dus je kon het bijna onbeperkt casten.
Zeker met een boss was dit de spell die onder je hotkeys zaten.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik heb helaas nooit diablo gespeeld( shame on me i know) maar ik kijk als newbie toch wel enorm uit naar deze game, hij lijkt me geweldig!

Psychoclown bedankt voor alle informatie die je tot nu toe hebt gegeven,ik heb wellicht een newbie vraag maar stel hem toch, de multiplayer functie hoe moet ik me deze voorstellen? ala WoW? dat je in groepen samen werkt en monsters neer haalt of waar kan ik het mee gaan vergelijken? is er uberhaupt een game waar je dit mee kan vergelijken, als er nog geen duidelijke informatie is dan kan niemand deze vraag beantwoorden.

[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 07-03-2011 14:30 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Probeer Diablo 2 uit zou ik zeggen, of Titan Quest. Je speelt in een eigen gehoste game, met 1 tot 6 man ofzo.
Daar volg je een karige storyline, maar het gaat meer om het levellen en items verzamelen.

Het is totaal niet zoals WoW, dat is veel groter opgezet, maar de combat gaat stukken fijner als je het mij vraagt. Niet steeds een skill knopje drukken en target nearest spammen etc allemaal zo sloom en lijkt bijna turn based. Maar gewoon echt per klik lekker hakken.

Probeer een action RPG uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Goed plan bedankt voor de tip, diablo 2 of titan quest zal ook niet meer zo duur zijn om aan te schaffen en gewoon te kijken hoe het bevalt kwa opzet, ik heb wel veel in de spellforce series gespeeld maar ook dat is toch weer net anders denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door pino85 op 07-03-2011 16:32 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, beide kosten bijna geen drol en kun je dus voor een appel en een ei uitproberen. Schetst ook meteen een goed beeld van hoe het er in Diablo 3 aan toe zal gaan, gameplay-wise.

Wat multiplayer betreft komt Diablo 2 het meeste in de buurt natuurlijk, echter zal Battlenet 2.0 een heleboel verbeteringen met zich meebrengen. Een deel van die verbeteringen kun je afleiden van Starcraft 2 maar wat er nog meer gaat komen en hoe Diablo 3 dit anders doet is nog niet bekend.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 07-03-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal weken geleden Diablo 2 gedownload bij Blizzard en geprobeerd maar was er niet kapot van. Te weinig overzicht naar mijn zin en veel te donker, ben er dan ook snel mee gestopt.
Van Titans Quest had ik nog niet eerder gehoord maar heb het via Steam binnen gehaald (spotgoedkoop) en ik moet zeggen dat het me uitstekend bevalt. Het beeld lijkt meer op wat ik op youtube gezien heb aan gameplay van Diablo 3 al zijn daar de special effects beter dan ik tot nu toe in TQ heb gezien.
Probleem is nu wel dat voor mijn gevoel het wachten nog langer gaat duren tot Diablo 3 uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Diablo 2 heb ik afgelopen jaar ook verschillende keren nog weer willen proberen, en elke keer denk ik er mooier aan terug dan dat het daadwerkelijk is. De inhoud en gameplay is fantastisch maar de graphics zijn gewoon niet meer van deze tijd. Ik word er echt scheel van als ik het speel, op een 1680x1050 is het ook veel te opgeblazen. De multiresmod die ik niet aan de praat kreeg had nog hoop geboden, want ik wil het nog wel graag spelen.

Zelf ben ik nog wel af en toe bezig met Titan Quest, en inderdaad het wachten duurt gewoon te lang op D3 :D

Ik voel me Cartman die wacht op de Wii, comeon, comeon!

http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_155349/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:45:
Ik heb een aantal weken geleden Diablo 2 gedownload bij Blizzard en geprobeerd maar was er niet kapot van. Te weinig overzicht naar mijn zin en veel te donker, ben er dan ook snel mee gestopt.
Van Titans Quest had ik nog niet eerder gehoord maar heb het via Steam binnen gehaald (spotgoedkoop) en ik moet zeggen dat het me uitstekend bevalt. Het beeld lijkt meer op wat ik op youtube gezien heb aan gameplay van Diablo 3 al zijn daar de special effects beter dan ik tot nu toe in TQ heb gezien.
Probleem is nu wel dat voor mijn gevoel het wachten nog langer gaat duren tot Diablo 3 uit komt :)
Even de ingame gamma aanpassen zodat het wat lichter word en LOD installeren voor een hogere resolutie.

Ik zit te wachten op Diablo 3 maar ben bang dat mijn ouwe laptopje dat niet aankan, dan maar een nieuwe laptop. Maar die koop ik dan dus pas las Diablo 3 uit is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on the Barbarian’s Tribal Tattoo

Hi, I’ve noticed two screenshots, on each of them the Barbarian looks different, In one he got warpaint in the other he doesn’t? Is it a new feature that allows you to add warpaint and/or tattoos to your character? Or has the skin of his model been changed?

Personally I like the warpaint much more.

Bashiok: The barbarian will see a throwback to the classic blue war paint when equipping a specific gear set.

Is it something similar to say, wearing Aldur’s on a Druid and the other class-specific sets for other classes?

Bashiok: ...No, it’s just the effect from the chest piece of one ‘tier’ set.
Class specific items are still planned, but this would not be what it is, no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Blizzard 20 Years Anniversary, http://us.blizzard.com/en...ml#blizzard-retrospective

Best leuke video! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino22 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:28:
Ik heb helaas nooit diablo gespeeld( shame on me i know) maar ik kijk als newbie toch wel enorm uit naar deze game, hij lijkt me geweldig!

Psychoclown bedankt voor alle informatie die je tot nu toe hebt gegeven,ik heb wellicht een newbie vraag maar stel hem toch, de multiplayer functie hoe moet ik me deze voorstellen? ala WoW? dat je in groepen samen werkt en monsters neer haalt of waar kan ik het mee gaan vergelijken? is er uberhaupt een game waar je dit mee kan vergelijken, als er nog geen duidelijke informatie is dan kan niemand deze vraag beantwoorden.
Ik zou serieus ff diablo2 uitspelen voordat je aan D3 begint, dan heb je volgens mij meer plezier aan D3, en begrijp je ook meer dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:38:
[...]

Ik zou serieus ff diablo2 uitspelen voordat je aan D3 begint, dan heb je volgens mij meer plezier aan D3, en begrijp je ook meer dingen.
Ik zou zelfs zeggen ga eerst Diablo 1 spelen, alleen al om de sfeer eens te proeven. Ik heb hem net zelf uitgespeeld en ja, het ziet er niet meer zo mooi uit, maar daar raak je zo aan gewend. Eigenlijk vindt ik het er juist gaaf uitzien.... dat ze met zo weinig pixels toch zulke beelden/sprites kunnen bouwen is echt ongelooflijk. Het verhaal is super en je snapt dan ook beter hoe D2 en D3 lopen.

Ik adviseer iedereen nog steeds de boeken te gaan lezen. Ik heb ze tijdens Diablo2 allemaal gelezen en ze zijn echt gaaf. De wereld van Sanctuary komt dan pas echt tot leven en je begrijpt in de games ook veel beter waar bepaalde namen e.d. vandaan komen.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, zeker goed voor de beeldvorming en gevoel van het verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:38:
[...]

Even de ingame gamma aanpassen zodat het wat lichter word en LOD installeren voor een hogere resolutie.

Ik zit te wachten op Diablo 3 maar ben bang dat mijn ouwe laptopje dat niet aankan, dan maar een nieuwe laptop. Maar die koop ik dan dus pas las Diablo 3 uit is O-)
Wat bedoel je met LOD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Lord of Destruction, een uitbreiding voor Diablo II met een 800x600 resolutie modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, zal er eens naar kijken. Maar eerst wat verder met Titans Quest. Kan ik daarna de tijd tot aan D3 met D2 vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

FloydRaalte schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:19:
[...]

Ik zou zelfs zeggen ga eerst Diablo 1 spelen, alleen al om de sfeer eens te proeven. Ik heb hem net zelf uitgespeeld en ja, het ziet er niet meer zo mooi uit, maar daar raak je zo aan gewend. Eigenlijk vindt ik het er juist gaaf uitzien.... dat ze met zo weinig pixels toch zulke beelden/sprites kunnen bouwen is echt ongelooflijk. Het verhaal is super en je snapt dan ook beter hoe D2 en D3 lopen.

Ik adviseer iedereen nog steeds de boeken te gaan lezen. Ik heb ze tijdens Diablo2 allemaal gelezen en ze zijn echt gaaf. De wereld van Sanctuary komt dan pas echt tot leven en je begrijpt in de games ook veel beter waar bepaalde namen e.d. vandaan komen.
Hoe heten de boeken exact? want ik ben wat dat betreft meer een boeken mens en vind vaak dat boeken ja dat heeft iets extra's.
En ik koop dan liever de boeken.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje googlen en je weet het zo:
  • Diablo Archive bestaande uit:
    • Demonsbane
    • The Black Road / Diablo
    • Legacy of Blood / Diablo II
    • The Kingdom of Shadow / Diablo II
  • The Sin War: Birthright
  • The Sin War: Scales of the Serpent
  • The Sin War: The Veiled Prophet
  • Moon of the Spider

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:11:
bedankt, zal er eens naar kijken. Maar eerst wat verder met Titans Quest. Kan ik daarna de tijd tot aan D3 met D2 vullen.
hoelang denk je dat D3 nog op zich laat wachten? 6 jaar? want zo lang ben je wel zoet met D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel levels heeft D2 dan als je 6 jaar nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Gaat niet om hoe lang de levels duren maar hoeveel verschillende builds je kan uitproberen. Ik heb zo'n beetje alles wel gezien na 10 jaar, terwijl ik toch zelden een max level char heb gehad. Maar er is verschrikkelijk veel te doen als je een maal de smaak te pakken hebt.

Ik speel bijna altijd een RPG met een kameraad, en dan ben je ook meer gebonden aan restarts etc, maar de fun is dan ook veel leuker dan op jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bulls schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:12:
Gaat niet om hoe lang de levels duren maar hoeveel verschillende builds je kan uitproberen. Ik heb zo'n beetje alles wel gezien na 10 jaar, terwijl ik toch zelden een max level char heb gehad. Maar er is verschrikkelijk veel te doen als je een maal de smaak te pakken hebt.

Ik speel bijna altijd een RPG met een kameraad, en dan ben je ook meer gebonden aan restarts etc, maar de fun is dan ook veel leuker dan op jezelf.
Max lvl is dan ook onzinnig :)
van lvl 96 naar 99 duurde geloof ik net zo lang als van 1 naar 96, en zoveel voegde die 3 lvls niet toe :)

Maar voor je *ALLE* uniques zelf hebt gevonden daarintegen :)

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 08-03-2011 23:59 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

psychoclown schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:46:
Beetje googlen en je weet het zo:
  • Diablo Archive bestaande uit:
    • Demonsbane
    • The Black Road / Diablo
    • Legacy of Blood / Diablo II
    • The Kingdom of Shadow / Diablo II
  • The Sin War: Birthright
  • The Sin War: Scales of the Serpent
  • The Sin War: The Veiled Prophet
  • Moon of the Spider
Dat zijn er wel erg veel word toch een hoop leeswerk :9

Heb iig dit al gevonden, de eerste 4 delen volgens mij dus ik kan vooruit bedankt.

http://www.bol.com/nl/p/e....html#product_description

[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 09-03-2011 00:53 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04 20:40
pino22, ik zou als ik jou was toch met de Sin War beginnen.
Deze trilogie speelt zich ver voor de tijd van de games af en verteld meer over het hoe/wat/waarom van de oorlog tussen Heaven/Hell en hoe Sanctuary daar tussenin zit. En zijn imho betere boeken dan de Archive boeken.

Maar ze zijn zeker allemaal de moeite van het lezen waard :)

Edit: zie link voor de chronologie van de boeken serie:
http://diablo.wikia.com/wiki/Chronology_of_Novels

[ Voor 13% gewijzigd door Hrethgir op 09-03-2011 07:57 ]

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Altijd al die boeken willen hebben eigenlijk... ga ze toch maar eens aanschaffen dan!

Done! Op Moon of the spider na, die hadden ze niet nieuw. ff andere winkel opsnorren dus.
Done2 :P MotS ook nieuw besteld.

Tijd zat om alles te lezen voordat D3 uitkomt ben ik bang voor :+

[ Voor 57% gewijzigd door Magic666 op 09-03-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
heuveltje schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:59:
[...]

Max lvl is dan ook onzinnig :)
van lvl 96 naar 99 duurde geloof ik net zo lang als van 1 naar 96, en zoveel voegde die 3 lvls niet toe :)

Maar voor je *ALLE* uniques zelf hebt gevonden daarintegen :)
Voor 1.10 was 99 anders gemakkelijk te doen :) ik heb hele accounts vol met 99 gehad, en uiteraard veel plezier daar ook van gehad.
In 1.09 heb ik ook alle unique's gevonden die er te vinden waren. Dat waren nog leuke tijden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Magic666 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 08:57:
Altijd al die boeken willen hebben eigenlijk... ga ze toch maar eens aanschaffen dan!

Done! Op Moon of the spider na, die hadden ze niet nieuw. ff andere winkel opsnorren dus.
Done2 :P MotS ook nieuw besteld.

Tijd zat om alles te lezen voordat D3 uitkomt ben ik bang voor :+
Die boekjes heb je zo uit hoor. Het zijn leuke verhalen en voegen veel toe aan de sfeer van Sanctary maar ze zijn op zich wel kort. Helemaal wanneer je dikke FS pillen gewend bent zoals The Wheel of Time, Weis & Hickman etc.. Ze staan nu mooi te zijn op mijn boekenplank maar ik heb wel zin gekregen om ze nog eens te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Hrethgir schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:55:
pino22, ik zou als ik jou was toch met de Sin War beginnen.
Deze trilogie speelt zich ver voor de tijd van de games af en verteld meer over het hoe/wat/waarom van de oorlog tussen Heaven/Hell en hoe Sanctuary daar tussenin zit. En zijn imho betere boeken dan de Archive boeken.

Maar ze zijn zeker allemaal de moeite van het lezen waard :)

Edit: zie link voor de chronologie van de boeken serie:
http://diablo.wikia.com/wiki/Chronology_of_Novels
Bedankt voor je tip en de link voor de volgorde!
Heb alle boeken via bol.com kunnen bemachtigen behalve moon of the spider die zie ik niet dus even verder zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 09-03-2011 13:10 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on Combat, Rune-Swapping, and Two-Handed Weapons

I hear all characters…and creeps/monsters (oO) have 95% flat chances to hit; OK, fair enough, but…will there be at least traits to influence these percentages? I could see a Demon Hunter or Monk avoiding (more) hits…

Bashiok: There ds no stat to modify an enemies chance to hit you, but, there is a Dodge stat. It’s only given in small amounts through traits, and potentially some specific items. With Dodge, an enemy could still “hit” you, but you dodge the hit negating the damage entirely. It’s a stat we’re controlling fairly strictly, and as you said is probably going to be more appropriate for some classes (ie monk), while others may instead have more in the way of damage mitigation. We don’t intend for Dodge to overcome the need for damage mitigation through Defense and related damage reduction stats, even for the classes that have more of it available to them.

I hear you can insert / remove a rune whenever you like, in whatever skill you decide to use… Although it may seem obvious…I’m gonna ask this anyway… Shouldn’t there be a cooldown, or some sort of rules / interdictions, to stop us from carrying an obscene number of runes and switch them, as we please, in a single skill, whenever we face immunes (OK, OK, highly resistants, as I believe there will be no more immunes)? `Oh, no, I’ve encountered a group of Fire resistant Fallens, and my Fire Hydra is useless….what to do, what to do? Oh, I know, I’ll just switch to Arcane!` Am I the only one seeing a problem here?

Bashiok: We don’t currently have a design in place for what restrictions might be necessary, so I don’t have any specifics to share. I’ve said previously that we will probably limit when and where you can swap runes, and that’s probably the likely course, but things could change. It’s something that’s still just being talked about though and hasn’t hit an implementation stage yet. We’ll have to see how it works out.

Will there (and by there, I mean Diablo :D) be room for two handed weapons? I mean, I know the Monk will either use duals or staves, but…my point is…will every type of weapon be useful? I really hope so, as I am tired of the stereotypes from Diablo 2.

Bashiok: We’re spending plenty of thought cycles to ensure weapon choices are indeed choices, and not determined by a clear cut strength to go for one over another. Traits and skills obviously play a part in weapon choice as there are traits that offer bonuses while using a specific weapon type, and some skills favor certain types of weapons. As far as the base benefit of simply carrying around these weapons, yeah the bonuses associated between two weapons over one weapon are being kept in mind. Staves and 2-handers can have bigger and more powerful affixes than are allowed to generate on 1-handed weapons, for example. Equal amounts of sockets. That kind of thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Net even de character samenvatting gelezen. Ik ga denk ik voor de Barbarian als eerste char. Alle skills en traits klinken me wel goed in de oren en klaarblijkelijk kan de barbarian weer duelwielden:

Skill Tier: Double Strike
Permits a Barbarian wielding 2 weapons to land a hit with both said weapons.

Maar kan hij weer 2 two-handers tegelijk gebruiken of is dit nog niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat kan de barbarian ook, de barbarian is overigens niet de enige die kan dualwielden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Barbarian lijkt me vooral in het begin makkelijk(er) om mee te werken... maar ben ook wel benieuwd naar de demon hunter en wizard... eigenlijk naar allemaal wel :P

Denk dat ik een eerste poging ga doen met de demon hunter. En dan nu weer m'n geduld dingetje doen tot 'ie uitkomt :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is denk ik wel weer eens tijd voor een poll :)
Nou wil ik bij de launch mezelf meteen gaan specialiseren in het craften, zijn er meer mensen die van plan zijn te specialiseren in een bepaalde artisan?

Ga jij je specialiseren voor een bepaalde Artisan?
#1 - Ja, weet alleen nog niet welke#2 - Ja, de Blacksmith
#3 - Ja, de Mystic#4 - Ja, de Jeweler
#5 - Nee

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=369463&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De poll is uiteraard ook in de TS te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Zelf voor de jewler gekozen, in D2 kon je daar machtige items mee maken.
In D2 waren de pre en suffixes voor het craften op wapens gewoon niet voldoende.
Daardoor werd het onbruikbaar.
Hopelijk doen ze dat in D3 beter, het kan immers duurder uitvallen dan de dure elites zonder dat je weet of je er wat aan overhoud.

[ Voor 63% gewijzigd door Sinned123 op 10-03-2011 13:31 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je wist wat je deed met craften in Diablo 2 dan kon je er echt wel veel mee doen.
Ik ben toen zelf er pas heel laat mee begonnen maar toen wel een van de allerbeste pvp boots gecraft van heel de ladder. Was dan ook mijn duurste item ooit (2950fg) :)

In Diablo 3 gaat het daarentegen wel heel anders, in de TS is een stuk over te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik denk dat het ook afhankelijk is wat je 'main' class gaat worden bij de keuze van een artisan. Ik ga sowieso voor de Wizard of Demon Hunter, dus zal daarnaast eerst Mystic namen waarschijnlijk!

Ligt er maar net aan wat voor welke class het beste is, vooral in early game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik zie nu alweer dat mensen speciale craft chars maken, en die dan gaan gebruiken voor hun andere builds, ik neem aan dat recepten level gebonden zijn voor zowel vinden als gebruiken en de items die eruit komen. Moeten we nog maar zien in hoeverre het daadwerkelijk uit te wisselen valt.

En ik moet nu echt ophouden met hier (dagelijks) te kijken :) dit maakt het alleen maar erger om te wachten, helemaal met af en toe nieuwe info.

Ik krijg trouwens steeds meer zin in de Monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:53:
Ik zie nu alweer dat mensen speciale craft chars maken, en die dan gaan gebruiken voor hun andere builds, ik neem aan dat recepten level gebonden zijn voor zowel vinden als gebruiken en de items die eruit komen. Moeten we nog maar zien in hoeverre het daadwerkelijk uit te wisselen valt.

En ik moet nu echt ophouden met hier (dagelijks) te kijken :) dit maakt het alleen maar erger om te wachten, helemaal met af en toe nieuwe info.

Ik krijg trouwens steeds meer zin in de Monk.
Dat zal er inderdaad wel komen maar zoals je al zegt weten we nog niet hoe het gaat uitpakken etc.
Sowieso hebben ze gezegd dat end-game items BoE zullen zijn en de lage level crafts zijn dat niet (zoals te zien in een filmpje). De speciale recipes die je kunt vinden zijn wel BoE lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik ga denk ik voor de black smith in combinatie met de barbarian( denk dat dit een goed begin is).
De andere caracters lijken me als beginner op het oog dan wat ingewikkelder, al kan ik me ook totaal vergissen :P

[ Voor 73% gewijzigd door pino85 op 10-03-2011 14:31 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Het lijkt me trouwens super om direct na de launch met wat tweakers aan de game te beginnen!

Ik ben vanplan om zeker 2 dng vrij te nemen om lekker te gamen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Pedr0 op 10-03-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tenzij ik een tentamen zeer kort erop, verplicht college of sociale verplichtingen heb dan ben ik sowieso van de partij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Heb gestemd op ja, weet alleen nog niet welke. Hangt er vanaf welk character ik ga maken. Twijfel vooral tussen de Wizard en de Barbarian. Waarschijnlijk ga ik ze gewoon allebei maken :)

Kijk er echt naar uit om voor het eerst te beginnen in wat je nu act 1 zou noemen, en dan gewoon een beetje monstertjes hakken. Geen quests aannemen, maar gewoon wat gaan spelen met de characters en de beginskills :)

Zou je trouwens nog gebruik kunnen maken van Fg in Diablo 3?

[ Voor 7% gewijzigd door nWo_Riot op 10-03-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine kans dat er wat mensen zijn die het gebruiken maar het traden zal ingame toch tig keer beter geregeld zijn dan in Diablo 2 dat veel mensen gewoon ingame aan de gang gaan :)
Ik heb ook nog een hele zooi liggen (15+K fg, zelf getrade uiteraard) maar grote kans dat ik daar niks mee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik ben bang dat m'n RSI-achtige verschijnselen weer om de hoek komen kijken als ik eenmaal begin. Maar ik heb dan ook ernstig veel uren in D1, D2 en LOD zitten :) Dit is één van de games die ik gewoon asap koop :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:20:
Kleine kans dat er wat mensen zijn die het gebruiken maar het traden zal ingame toch tig keer beter geregeld zijn dan in Diablo 2 dat veel mensen gewoon ingame aan de gang gaan :)
Ik heb ook nog een hele zooi liggen (15+K fg, zelf getrade uiteraard) maar grote kans dat ik daar niks mee ga doen.
Er is toch ook gemeld dat gold de trading currency gaat worden?

M.b.t. Crafting.. ik heb al meerdere keren items gecraft, voornamelijk necks.. waarvoor je lvl 104 of hoger moest zijn.. -_-

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:36:
[...]

Er is toch ook gemeld dat gold de trading currency gaat worden?
Klopt maar dat zal sommige mensen natuurlijk niet weerhouden om d2jsp te blijven gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

psychoclown schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:28:
[...]

Dat zal er inderdaad wel komen maar zoals je al zegt weten we nog niet hoe het gaat uitpakken etc.
Sowieso hebben ze gezegd dat end-game items BoE zullen zijn en de lage level crafts zijn dat niet (zoals te zien in een filmpje). De speciale recipes die je kunt vinden zijn wel BoE lijkt me :)
BoE of zelfs BoP (waar gelukkig geen sprake van is!) Daar baal ik toch zo van he. Veel MMOs hebben dit om marketing redenen. Haal ik hier ouwe koeien uit de sloot? Zegt u het dan maar en vergeet deze post.

Maar Bind on Equipt lijkt me nou echt waardeloos. Je hebt vaak genoeg de situatie dat je JUIST deze rare items gaat dragen bij gebrek aan een beter item. (bijvoorbeeld een specifiek item voor je build) Wanneer je dan het juiste item hebt is het BoE item meteen waardeloos want verpatsen kun je dan toch niet meer! :X Alleen al om te kijken of een bepaald item STOER staat op mijn character vindt ik dat ik dat moet kunnen! Als je het dan hebt over Blizzards statement 'we want to make this game fun, that our first priority' dan slaan ze hier toch de plank mis?

Er zijn tal van redenen waarom dit juist goed is voor de economie maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in. Marktverzadiging etc. BoE items zouden bijvoorbeeld in waarde omhoog moeten schieten en zou de economie moeten ondersteunen. Volgens mij krijg je dan gewoonweg weer idioot dure items die alleen in het bereik liggen van de hardcore players. BoE is natuurlijk ook aanwezig om te zorgen dat niet iedereen binnen een week in de beste unique gear rondloopt. Dat zou de moeilijkheidsgraad van de game waarschijnlijk niet ten goede komen. Maar ook hier geld weer dat de grootste groep niet hardcore speelt.

Kunnen ze niet wat anders vinden dan de BoE maatregel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkel end-game zou BoE krijgen en dat moet mijn inziens ook niet meer worden.
Dat het enkel op end-game toegepast wordt is al genoeg om de economie stabiel te houden. Iedereen streeft naar goede equip ongeacht of je hardcore Diablo speler bent of een casual gamer. End-game equip is dus het meest gewilde, door dat BoE te maken behoud je een schaarste want zodra iemand end-game koopt en equipped is het uit de markt. Gezien er minder number crunching in zal zitten zal het ook niet heel lastig zijn om te bepalen of iets goed voor je build is of niet.

Daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid tot salvagen en een tijdje terug heeft Bashiok geloof ik gezegd dat je mogelijk ook speciale ingrediënten van duurdere items kunt verkrijgen. Een stap die eigenlijk heel logisch is en zorgt voor een natuurlijke balans van low en mid game items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Nieuwe art omdat we weer 650k likes hebben op facebook.

Klik voor een high res vergroting.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/650k_1k.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/650k_2k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:42:
[...]

Klopt maar dat zal sommige mensen natuurlijk niet weerhouden om d2jsp te blijven gebruiken :)
Mja, ik ga iig niet traden via d2jsp ;-) dat was leuk met diablo 2, maar voor diablo 3 hou ik me poen lekker ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik hou me gewoon weer aanbevolen voor de meuk van Psycho die hij niet kan/wil verkopen :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Ik denk een Monk en/of Demonhunter als start te nemen.
En voor Mystic/Jeweler te gaan.

Beetje afhankelijk wat de nood zal zijn bij onze (hopelijk toch :p ) mooie grote GOT-party :)

Day 1 -> Aanwezig ;-)

Het mag stilaan komen, andere soorten games kunnen me niet lang boeien. COD noch Starcraft kan me lang trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:22:

Beetje afhankelijk wat de nood zal zijn bij onze (hopelijk toch :p ) mooie grote GOT-party :)

Day 1 -> Aanwezig ;-)

Het mag stilaan komen, andere soorten games kunnen me niet lang boeien. COD noch Starcraft kan me lang trekken.
Hehe,

Ik zou graag met jullie heren samenspelen. Maar ik denk toch echt dat ik aan het begin solo er doorheen ga, of met irl mates. Zo leer ik het spel het beste kennen en wordt ik niet afgeleid door andere mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tegen mijn vrouwtje al gezegd dat ik verlof neem als het uitkomt en heb al 7 irl friends uitgenodigd om samen een lan te doen als het zover is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:36:
Ik heb tegen mijn vrouwtje al gezegd dat ik verlof neem als het uitkomt en heb al 7 irl friends uitgenodigd om samen een lan te doen als het zover is. :D
Een lan dan via bnet :)
Maare ik kan echt niet meer wachten, vooral nu de wat betere games schaars worden en dan steeds meer nieuws over Diablo 3.

Hopelijk gaat de beta snel van start, dan komt iig een release wat dichterbij

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:36:
Je weet dat je maar maximaal met 4 personen in 1 game kunt he (itt 8 personen bij D2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dakreal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:31:
[...]

Hehe,

Ik zou graag met jullie heren samenspelen. Maar ik denk toch echt dat ik aan het begin solo er doorheen ga, of met irl mates. Zo leer ik het spel het beste kennen en wordt ik niet afgeleid door andere mensen :P
Same here. Ik ga eerst de hele game op mijn gemak uitspelen en met volle teugen genieten van het verhaal, de cinematics en uiteraard de game zelf. Op dat moment wil ik nog niet denken aan builds en dergelijke. Dat doe ik later wel.

Wat ik me nog wel afvraag is of ik SP kan gaan spelen en vervolgens mijn dezelfde char online kan. Ik heb ergens opgevangen dat dit geen probleem is maar dat weet ik niet zeker. Dat kon met D2 wel maar door patches e.d. werden bepaalde items omgezet en dan wist je niet wat je na de SP-->MP omzetting precies kreeg.

Een andere vraag waar ik mee zit is of chars worden verwijderd bij inactiviteit. Bij D2 is het zo dat je eerst een char 2 uur moet laten spelen waarna hij bij inactiviteit iets van 90 dagen ofzo blijft bestaan. Daarna wordt je char verwijderd. Dat heb ik altijd als een enorm negatief punt ervaren omdat ik vaak genoeg een half jaar D2 niet speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:40:
[...]

Je weet dat je maar maximaal met 4 personen in 1 game kunt he (itt 8 personen bij D2)?
Neen, dat wist ik nog niet, dan maar 2 parties van 4 personen, is in principe niet zo erg.
Dan kunnen we een competitie houden welke party het snelst levelt. :)
En natuurlijk over bnet.

@Floyd: Je char word niet echt verwijderd, alleen als iemand een character maakt met dezelfde naam als je char ben je het kwijt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FloydRaalte schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:40:
[...]

Same here. Ik ga eerst de hele game op mijn gemak uitspelen en met volle teugen genieten van het verhaal, de cinematics en uiteraard de game zelf. Op dat moment wil ik nog niet denken aan builds en dergelijke. Dat doe ik later wel.

Wat ik me nog wel afvraag is of ik SP kan gaan spelen en vervolgens mijn dezelfde char online kan. Ik heb ergens opgevangen dat dit geen probleem is maar dat weet ik niet zeker. Dat kon met D2 wel maar door patches e.d. werden bepaalde items omgezet en dan wist je niet wat je na de SP-->MP omzetting precies kreeg.

Een andere vraag waar ik mee zit is of chars worden verwijderd bij inactiviteit. Bij D2 is het zo dat je eerst een char 2 uur moet laten spelen waarna hij bij inactiviteit iets van 90 dagen ofzo blijft bestaan. Daarna wordt je char verwijderd. Dat heb ik altijd als een enorm negatief punt ervaren omdat ik vaak genoeg een half jaar D2 niet speelde.
Dit is aangepast, zelfs met diablo 2 vergaan je chars/account niet meer geloof ik.
Lijkt me dat in diablo 3 er helemaal geen retentie meer op zit, en dat je gewoon permanente chars maakt mits je ze zelf verwijderd.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:41:
[...]

Neen, dat wist ik nog niet, dan maar 2 parties van 4 personen, is in principe niet zo erg.
Dan kunnen we een competitie houden welke party het snelst levelt. :)
En natuurlijk over bnet.

@Floyd: Je char word niet echt verwijderd, alleen als iemand een character maakt met dezelfde naam als je char ben je het kwijt.
Je begrijpt natuurlijk zelf ook wel dat dat onzin is he?

[ Voor 16% gewijzigd door Dakreal op 11-03-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je Dakreal? Dat wat ik zeg niet klopt of dat het gewoon een domme regel is van blizzard?
Als het het laatste is ben ik volledig met je akkoord.
Ik had namelijk een necromancer die 3 maand niet online was geweest, stond op inactief en kon er gewoon terug verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:12:
Hoe bedoel je Dakreal? Dat wat ik zeg niet klopt of dat het gewoon een domme regel is van blizzard?
Als het het laatste is ben ik volledig met je akkoord.
Ik had namelijk een necromancer die 3 maand niet online was geweest, stond op inactief en kon er gewoon terug verder mee.
Je character wordt niet verwijderd als iemand anders een pop maakt met dezelfde naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:19:
[...]

Je character wordt niet verwijderd als iemand anders een pop maakt met dezelfde naam.
Niet direct, maar wel als je na 3 maand niet op dat char bent geweest, heb het zelf uitgetest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:09:
Ik hou me gewoon weer aanbevolen voor de meuk van Psycho die hij niet kan/wil verkopen :+
Dat gaat helemaal goedkomen joarie, al denk ik datje wel meer concurrentie zal hebben dan in Diablo 2 ;)
BitchCrew schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:22:

Verwacht niets anders van je bitch, teamplayer numero uno ;)
FloydRaalte schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:40:
[...]

Dat zal niet mogelijk zijn en terecht anders zou battlenet binnen de korste keren weer vol zitten met hacked items.
Dat komt omdat je te maken had mt ladders, daarbij werd je characters eerst verwijderd. Later is dit verandert en is je character nog een aantal maanden inactive maar weer active zodra je ermee speelt. Maakt er echter iemand een character met dezelfde nick in die periode dan wordt je char alsnog verwijderd :)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 11-03-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
psychoclown schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:59:
[...]

Dat gaat helemaal goedkomen joarie, al denk ik datje wel meer concurrentie zal hebben dan in Diablo 2 ;)
[...]
Geen probleem. Dit keer begin ik ook als iedereen voor het eerst begint dus dan is het verschil in items niet zo groot :)
Maar heb er wel veel zin in om mooie (support) builds te maken. Zoals Bitchcrew ben ik ook wel uitgekeken op COD en SC2, dus voor mij kan D3 niet snel genoeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
is het echt zo dat er maar 4 man in 1 game kunnen?
Dat zou erg jammer zijn denkik langs ene kant.

had eigenlijk gedacht dat het eerder meer zou zijn 10-16 man :s

oh, ik hoop zo erg op een kans/invite voor de Beta :)

[ Voor 15% gewijzigd door BitchCrew op 11-03-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:28:
is het echt zo dat er maar 4 man in 1 game kunnen?
Dat zou erg jammer zijn denkik langs ene kant.

had eigenlijk gedacht dat het eerder meer zou zijn 10-16 man :s
Dat hebben ze gedaan om het overzichtelijker te houden ( de effecten in Diablo 3 zijn stukken indrukwekkender dan in Diablo 2) en daarnaast willen ze teamplay stimuleren. Nouja lekker veel kleine parties en Ts/ventrilo/mumble op zie ik ook wel zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
4 man game en er zijn 5 classes, dat is helemaal jammer eigenlijk,kan je niet met elke class in 1 game.

Maar een kleine party heeft wel meer knusheid en kan je meer op elkaar inspelen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
BitchCrew schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:06:
4 man game en er zijn 5 classes, dat is helemaal jammer eigenlijk,kan je niet met elke class in 1 game.

Maar een kleine party heeft wel meer knusheid en kan je meer op elkaar inspelen natuurlijk.
In de praktijk had je bij D2:LOD ook zelden dat er 4 of meer verschillende classes in een groep van 8 zaten (terwijl er 7 verschillende chars voor handen waren). Ik vind het eerlijk gezegd wel prettiger met minder man omdat je veel bewuster met elkaar moet samenspelen. Had bij D2 vaak het gevoel: zoef daar gaan de sorcs en de hammerdins...wat is er nog voor mij om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Zoals Clown al aangeeft: het wordt gewoon disco met meer dan 4 chars op het scherm. Stel je eens 4 Wizards voor die allerlei vuurwerk aan het rondstrooien zijn in de vorm van spells e.d. Dan zie je niet meer wat er allemaal aan de hand is. Zal ook vast wel wat vergen van je peeceetje!
Speel anders eens de gratis Diablo 2 mod Median XL, dan weet je wat ik bedoel :+

Afbeeldingslocatie: http://static.megashara.com/screenshots/1257333__u_screenshot298um9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

Ik denk dat elke combo van classes (of het nou 2, 3 of 4 zijn) goed op elkaar afgestemd zullen zijn. Ik zou het dan weer dom vinden dat de volledige party weer uit elke class moet bestaan, echt zo'n fellowship of the ring iets. Of een group quest in een MMO, "we need a tank a healer and a mage for debufs and dps" Elke groep zou moeten kunnen, de 1 wat moeizamer dan een ander.

Bijvoorbeeld 2 barbs en een monk zullen het makkelijk kunnen, terwijl er anders weer verplicht een wizzard bij had gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
FloydRaalte schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:15:
[...]
Zoals Clown al aangeeft: het wordt gewoon disco met meer dan 4 chars op het scherm. Stel je eens 4 Wizards voor die allerlei vuurwerk aan het rondstrooien zijn in de vorm van spells e.d. Dan zie je niet meer wat er allemaal aan de hand is. Zal ook vast wel wat vergen van je peeceetje!
Speel anders eens de gratis Diablo 2 mod Median XL, dan weet je wat ik bedoel :+

[afbeelding]
Ik snap best dat er mensen zijn die dit niet leuk en onoverzichtelijk vinden. Maar waarom moeten ze dit dan meteen forceren? Je kunt toch bij Diablo 2 als je een game aanmaakt ook het aantal spelers kiezen. Laat iedereen dan lekker zelf bepalen wat ze willen. Ik vind het juist leuk om met veel vrienden te spelen en een onoverzichtelijke chaos te creëren.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Weet je wat pas onoverzichtelijk was? Een summon necro met max skeletjes en dan een pala erbij met fanaticism. En dan ben je nog maar 2 spelers.

Nee ik vind 4 spelers max prima, de maps worden ook meer aangekleed dan de vierkante speel velden van D2.
En zo blijf je ook meer bijelkaar. Met 8 spelers ingame kreeg je al snel 2 groepen mensen.

Ik heb in D2 wel eens mee gedaan met een "ACT 2 start" met 8 man, maar dat is gewoon niet leuk.

Meeste deel van de tijd speel ik met 1 kameraad samen, hooguit een keer met 3 man.

[ Voor 61% gewijzigd door Bulls op 11-03-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Khiu schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:52:
[...]

Ik snap best dat er mensen zijn die dit niet leuk en onoverzichtelijk vinden. Maar waarom moeten ze dit dan meteen forceren? Je kunt toch bij Diablo 2 als je een game aanmaakt ook het aantal spelers kiezen. Laat iedereen dan lekker zelf bepalen wat ze willen. Ik vind het juist leuk om met veel vrienden te spelen en een onoverzichtelijke chaos te creëren.
Zal ook wel balancing te maken hebben.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Khiu schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:52:
[...]

De hoofdreden is dan ook niet de disco die ontstaat maar wel het vergroten en stimuleren van teamplay.
Nu kun je alsnog bijv. een barb party maken of elk ander leuke team die je kan bedenken echter met wat minder mensen :)
Bulls schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:57:
Nee ik vind 4 spelers max prima, de maps worden ook meer aangekleed dan de vierkante speel velden van D2. En zo blijf je ook meer bijelkaar. Met 8 spelers ingame kreeg je al snel 2 groepen mensen.
Mee eens, vaak bleven een aantal iets achter of gingen een andere afslag in maar dan heb je meteen al een split in je party en dat is nou net niet de bedoeling van één party :)

Overigens kom je in Diablo 3 meteen in de party zodra je een game joined, zeer goede ontwikkeling :)
Ik heb in D2 wel eens mee gedaan met een "ACT 2 start" met 8 man, maar dat is gewoon niet leuk.
Leuk vond ik het zeker wel vooral als er samen gewerkt werd maar in Diablo 2 was het in een full game nog niet eens echt nodig om strak bij elkaar te blijven.

Aantal features die zorgen voor teamplay:
[list=X]• Kleinere party
• Je joined een party zodra je een game joined
• Iedereen eigen drops maar alleen als je in range van de kills bent
• Mobs zijn iets minder dom

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 11-03-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Bulls schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:57:
Weet je wat pas onoverzichtelijk was? Een summon necro met max skeletjes en dan een pala erbij met fanaticism. En dan ben je nog maar 2 spelers.
Je vergeet nog max Revive en een verdwaalde Clay/Iron/Blood Gollem ;)
Het overzicht was dan al snel zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
psychoclown schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:03:
[...]

De hoofdreden is dan ook niet de disco die ontstaat maar wel het vergroten en stimuleren van teamplay.
Als je met (internet)vrienden speelt is dat stimuleren niet echt nodig, je hebt dan al een groep welke sowieso bij elkaar blijft en normaal overlegt wat je als groep gaat doen.
Ik ben het inderdaad wel met je eens dat als je met randoms in een public game zat (wat helaas wel het meest voorkwam) het heel irritant was als mensen besloten de andere kant op te gaan. En dat daar inderdaad teamplay wel gestimuleerd moet worden.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
Kan haast niet wachten. Ik neem ook een tijdje vrij als het uitkomt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Misschien even een hele domme vraag hoor, maar ik ben een absolute diablo noob.... Hoe zit het nu met SP vs MP? Je kan de game neem ik aan ook gewoon in zijn geheel SP spelen toch? Kan je tijdens een single player game hup in de multiplayer duiken om een bepaald moeilijk stuk te doen? Past de game de moeilijkheid aan zodra je met een party bezig bent? En kan je mocht je dat willen ook de hele game compleet met vrienden spelen? Of alleen specifieke dungeons....

Excuses voor mijn onwetendheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste stap is om de TS te lezen want daar staat al een boel info in.
Daarnaast om wat vragen te beantwoorden:
[list=1]• Er is een SP en MP op battlenet
• SP en MP characters blijven gelukkig gescheiden
• De game past zich aan aan de hoeveelheid spelers in een multiplayer game
• Tussen SP en MP zit geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Oh bij D3 zijn de MP en SP chars gescheiden? Oh wacht dat was met D2 met LAN en SP dat het wel samen kon, maar de Battlenet chars zijn wel gescheiden. Maar je kan natuurlijk altijd SP doen online.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 11-03-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, je kan natuurlijk altijd in je eentje op Bnet in een game met password solo-en dan kun je daarna altijd nog je character gebruiken om met anderen te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp moet je als je ook eens een keer MP wilt doen voor jezelf een MP voor 1 persoon aanmaken op Battlenet? Want ik wil ook gewoon weleens MP doen maar niet altijd.
En als ik zie dat er verder geen verschil zit tussen SP en MP dan maakt het voor de items dus niets uit die je loot? Ik zou het namelijk niet vreemd vinden als je iets betere loot krijgt zoals met raids in WoW waar er verschil zit tussen normaal en Heroics.

Overigens uitgebreide TS, complimenten.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.