Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:59:
Hij is FUCKING vet! wel wennen aan de grote (had samsung star) en aan het typen! maar menu is al ziek, whatapp etc.
Feli :)

Hier nog geen status wijziging, ook niet naar 'nummerbehoud in aanvraag' o.i.d.
Wachten, F5'en, Wachten, tweakers-checken, wachten, F5'en etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Hij is FUCKING vet! wel wennen aan de grote (had samsung star) en aan het typen! maar menu is al ziek, whatapp etc.
Vandaar zo een lange wachttijd..
Maar vergeet niet dat de meeste hier hem nog niet hebben.. Dus zoiets kan je beter bij een andere topic posten..
zonoskar schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:01:
Ook mijn GS2 is onderweg, gelukkig. Zojuist is de orderstatus veranderd in "pakket verzonden". Hij zal er morgen wel zijn. Ik hoop dat de rest van de GSMwijzer bestellers ook goed nieuws krijgen vandaag.
Heb na joun post met volle hoop mijn mail gerefresht.. en... :'( Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 17:00
haha awesome! Have fun!
Ik moet nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:43

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

UnderDogg1905 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:08:
Heb na joun post met volle hoop mijn mail gerefresht.. en... :'( Niets...
LOL, dat had ik bij updates van anderen ook. Heel herkenbaar. Sterkte met wachten!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-designz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:55
Ik heb hem op 31 mei bij kpn op hun eigen website besteld en hij wordt volgens mij vandaag verzonden.

heb nu de volgende status bij tnt (nlpost)
De zending is bij PostNL aangemeld en wordt volgbaar

Dus ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 20:23

WWs

Al een hele tijd ben ik geduldig gebleven, maar dit begint een beetje idioot te worden.

Op 9 mei had ik bij Studentmobiel.nl dit toestel besteld (order 5131**). Met nummerbehoud en een nieuw contract bij Vodafone. Op 12 mei had ik het bericht gekregen dat het contract ontvangen was.

Nu 7 juni, bijna een maand later staat er nog steeds dat Vodafone bezig is met het behandelen van nummerbehoud.

Ben ik de enige die al zo lang aan het wachten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
WWs schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:34:
Al een hele tijd ben ik geduldig gebleven, maar dit begint een beetje idioot te worden.

Op 9 mei had ik bij Studentmobiel.nl dit toestel besteld (order 5131**). Met nummerbehoud en een nieuw contract bij Vodafone. Op 12 mei had ik het bericht gekregen dat het contract ontvangen was.

Nu 7 juni, bijna een maand later staat er nog steeds dat Vodafone bezig is met het behandelen van nummerbehoud.

Nee bij mij is het al/pas 3 weken.
Ik heb wel nog geen bericht gekregen dat nummerbehoud is begonnen.
ordernummer 5175XX

Als ik jou was zou ik toch maar eens ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, mijn status is nu :

Laatste update: 07-06-2011

Order in pickfase

Voor TNT pakket informatie klik hier

Iemand enig idee hoe lang dat duurt? Het T&T nummer waar de link naar verwijst doet niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
Jihoe hij is aangekomen, KPN 22 mei verlengd. See you in het andere topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmmeeehhh
  • Laatst online: 18-09 08:28
mooi man. Ik was niet thuis toen ze hem kwamen bezorgen, dus morgen ochtend maar even langs postkantoor ofzo.
Veel plezier er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:10

Slapstick

Me, myself or I

WWs schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:34:

Ik heb een 5122** ordernummer en bij mij is gisteren het pakketje verzonden.

speciaal thuisgebleven, maar de postbode vond denk ik rembours teveel werk en heeft niet aangebeld maar gelijk een briefje in de deur gedaan maar daar kan studentmobiel/vodafone niets aan doen :')

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:25
Heb mijn bestelling bij belsimpel geannuleerd. Had hem op 28 mei besteld, maar door negatieve verhalen op dit topic heb ik dus maar geannuleerd. Heb hem nu bij bol.com besteld, scheelde wel 43 euro (had ook nog 10 euro korting bij belsimpel), maar ik kan gewoon echt niet wachten op het toestel. Gelukkig dus bij Bol wel 1 dag levertijd. Hopen dus dat ik hem morgen krijg! Overigens voor mensen die het toestel los bestellen. Bij Bol.com en Chear.nl is die op voorraad voor 529 euro! Dus 10 euro goedkoper dan Pdashop.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 15:01
ephymerous schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:36:
[...]

Dat is dus niet zo. Inmiddels is hier alles alweer terug gedraaid. ALleen de einddatum van het contract nog niet. Op Twitter zegt Vodafone dat ik over 48 uur weer kan verlengen alleen dan niet vida de directsales site.
Heb je daar een link van die twitter pagina? Iemand de klantenservice nog gesproken of het nu wel of niet gecanceled is, mijn einddatum is nog steeds 2013!

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:59
Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/img716/7547/zzzui.png

zzzzzzzzzz
Eerst lang wachten voor het te verzenden en nu dit... ;(

[ Voor 12% gewijzigd door frye op 07-06-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frye schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:29:
[afbeelding]

zzzzzzzzzz
Eerst lang wachten voor het te verzenden en nu dit... ;(
whoeh, dit mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertre
  • Laatst online: 13:30
Ik volg dit topic nu een tijdje, aangezien ik zelf een Galaxy S2 wilde kopen (en inmiddels heb gekocht).
Wat ik alleen niet snap waarom jullie hem via internet bestellen en niet even naar de winkel toe gaan.

Ik ben zaterdag naar de stad gegaan en ik kon hem direct meenemen, inclusief een werkend abonnement.
Wel heb ik gekozen voor een nieuw nummer, aangezien ik mijn oude toch niet kon onthouden.

Het is een geweldig toestel, alles loopt vlekkeloos!
Het internetten gaat geweldig en de flash ondersteuning werk ook enorm goed.
De Android market bied ook vele extra's.

Ik heb tot nu toe geen nadelen gevonden maar ik vraag me nog steeds af hoe je bijvoorbeeld de browser normaal afsluit, aangezien ik dat nu altijd via taakbeheer doe.
Of is dat de enige mogelijkheid?
Een echt nadeel is het niet, aangezien het niet van de snelheid van de telefoon af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:57

Morenoo91

Flexible Mexican

robbertre schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:05:
Ik volg dit topic nu een tijdje, aangezien ik zelf een Galaxy S2 wilde kopen (en inmiddels heb gekocht).
Wat ik alleen niet snap waarom jullie hem via internet bestellen en niet even naar de winkel toe gaan.

Ik ben zaterdag naar de stad gegaan en ik kon hem direct meenemen, inclusief een werkend abonnement.
Omdat ik namelijk korting krijg als ik mijn abbonement verleng via de Hi klantenservice (afdeling abbonementen annuleren geven ze extra korting.)

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ryan1981 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:54:
Iemand enig idee wanneer de 32 GB versie beschikbaar komt? Hier in de UK zijn er volgens berichten geen plannen om hem te gaan verkopen. de NFC versie zou wel deze maand beschikbaar zijn. Als de 32 GB niet beschikbaar komt ga ik de 16 GB maar bestellen. Wel jammer, met zo een 1080p opname + wergave mogelijkheid is die 32 GB zo vol :P. En die assesoires (met name die kable van die usb naar hdmi)? Zijn die al ergens te koop? :P
Nivk schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Denk dat je je vraag beter hier kunt stellen en je weet dat er een MicroSDHC (tot 32GB) in kan?
Lol, ik zat te twijfelen of ik hem daar mocht stellen aangezien het een levertijdvraag is. En ja Ik weet dat er 32 GB sdhc in kan. Lijkt nu allemaal reuzeveel maar ik ben iemand die redelijk lang met zijn mobiel doet. (heb mijn siemens C35 5 jaar gebruikt, mijn nokia 1600 gebruik ik sinds 2005 en nu nog af en toe en heb sinds 2008 een E52)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:43

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

robbertre schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:05:

Tsja, als je 100 euro meer ervoor over hebt kun je hem halen in de winkel. En nummerbehoud heeft bij mij ook niet meegeholpen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 15:44
Ik heb vandaag mijn S2 ontvangen!
Echter heb ik nu een probleem:
Mijn abonnement loopt nog ca. 4 maanden bij Hi dan loopt dat over naar vodafone.
Nu kan ik helaas geen internet verbinding krijgen omdat de instellingen niet kloppen.
Helaas kan de HI helpdesk me hier niet mee helpen omdat zij niet weten welke instellingen ik in moet voeren.
Als de telefoon geleverd was met een Hi abonnement dan waren de instellingen direct al goed ingevoerd.

Dus mijn vraag is:
Heeft iemand de S2 met een HI abonnement die de correcte internetinstellingen aan me kan vertellen?

Bij voorbaat dank!

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:24
louzy82 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:11:
Mijn abonnement loopt nog ca. 4 maanden bij Hi dan loopt dat over naar vodafone.
Nu kan ik helaas geen internet verbinding krijgen omdat de instellingen niet kloppen.
Helaas kan de HI helpdesk me hier niet mee helpen omdat zij niet weten welke instellingen ik in moet voeren.
Als de telefoon geleverd was met een Hi abonnement dan waren de instellingen direct al goed ingevoerd.

Dus mijn vraag is:
Heeft iemand de S2 met een HI abonnement die de correcte internetinstellingen aan me kan vertellen?

Bij voorbaat dank!
Dit moet je doen voor de juiste instellingen:

Sms “JA” naar 1300 en ontvang de instellingen per sms
Of vul hier je 06-nummer in en ontvang de instellingen per sms

[ Voor 3% gewijzigd door thecompany op 07-06-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
thecompany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:38:
[...]

Dit moet je doen voor de juiste instellingen:

Sms “JA” naar 1300 en ontvang de instellingen per sms
Of vul hier je 06-nummer in en ontvang de instellingen per sms
Bedankt maar dit werkt voor dit toestel niet, dat is juist het probleem....

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

louzy82 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:11:

Dus mijn vraag is:

Bij voorbaat dank!
Je hebt dus nu een Hi abonnement en die duurt nog 4 maanden?
En je hebt alvast een Vodafone abonnement afgesloten met nummerbehoud voor na die 4 maanden dat je nog bij Hi zit?

Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje ;) Heb ook nog 4 maanden bij Hi abonnement, maar wil ook naar Vodafone.
Maar als je dat nu dus al bestelt, gaat je abonnement pas over 4 maanden in van Vodafone en krijg je de Galaxy S al thuis gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:43:
[...]

Je hebt dus nu een Hi abonnement en die duurt nog 4 maanden?
En je hebt alvast een Vodafone abonnement afgesloten met nummerbehoud voor na die 4 maanden dat je nog bij Hi zit?

Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje ;) Heb ook nog 4 maanden bij Hi abonnement, maar wil ook naar Vodafone.
Maar als je dat nu dus al bestelt, gaat je abonnement pas over 4 maanden in van Vodafone en krijg je de Galaxy S al thuis gestuurd?
Jep, eerst was het zo dat je 4 maanden vooraf kon verlengen (0f overstappen), dat hebben ze wel verkort naar 2 maanden maar dat kon je op een of andere manier ook weer terug naar 4 maanden laten zetten.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat nu de beste optie is als je de SG2 wilt bij een 1-jarig abonnement? Bij Hi is het 60,- bijbetalen bij een abo van +/- 55 euro euro en bij vodafone 200! Maar stap toch liever over op Vodafone omdat je daar je abo op pauze kan zetten..

Verder, geen mensen hier die iemand bij Vodafone kennen? Ik had de KS van Vodafone nog gebeld, en per medewerker hebben ze geen max aan vrienden die ze mogen introduceren bij dat leuke 2 jaar korting abo, dus als je iemand weet (ik wil die persoon best zelf benaderen), PM me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

louzy82 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:50:
[...]

Jep, eerst was het zo dat je 4 maanden vooraf kon verlengen (0f overstappen), dat hebben ze wel verkort naar 2 maanden maar dat kon je op een of andere manier ook weer terug naar 4 maanden laten zetten.
Ja, maar je hebt het toch niet verlengd maar juist stopgezet? Je bent toch over gestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
ja, overstappen of verlengen

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickoa
  • Laatst online: 16-09 09:58
Kan hem nou volgen met track en trace is nou gesorteerd bij postsorteercentrum dus morgen hopelijk binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 30e besteld en sinds vandaag staat op de Vodafone orderstatus pagina Afleverafspraak wordt gemaakt.

Ben ik gewoon snel? Want volgens mij zijn er meer mensen al langer aan het wachten. Hebben ze toevallig net een nieuwe batch gekregen en heb ik gewoon geluk dat ik daar ook bij zat? Beter sturen ze mij geen geretourneerd exemplaar.

Hoe lang stond de status bij jullie op Afleverafspraak gemaakt en hoe lang duurde het tot het daadwerkelijk aan de deur werd aangeboden? Kan echt niet wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
kan iemand me helpen aan de internetinstellingen van hi?

(normaal kun je ze krijgen via sms maar dat werkt voor dit toestel niet...)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:31:
Ik heb de 30e besteld en sinds vandaag staat op de Vodafone orderstatus pagina Afleverafspraak wordt gemaakt.

Ben ik gewoon snel? Want volgens mij zijn er meer mensen al langer aan het wachten. Hebben ze toevallig net een nieuwe batch gekregen en heb ik gewoon geluk dat ik daar ook bij zat? Beter sturen ze mij geen geretourneerd exemplaar.

Hoe lang stond de status bij jullie op Afleverafspraak gemaakt en hoe lang duurde het tot het daadwerkelijk aan de deur werd aangeboden? Kan echt niet wachten. ;)
Ook geen nummerbehoud zeker?
Mijn status is namelijk ook zojuist aangepast (hoewel de tijd niet klopt omdat de status einde van de middag nog "in behandeling" was)

Orderstatus:
Afleverafspraak wordt gemaakt
Laatst gewijzigd: 07-06-2011 00:00:00
Meer info:
Niet beschikbaar

Informatie over uw bestelling
Ordernummer:
2756*
Orderdatum:
30-05-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Hi orderstatus 'Order in pickfase'? Dat is ie sinds vandaag. Kan ik 'm dan morgen verwachten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07 17:17
louzy82 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:39:

http://qelp.hi.nl/#/Samsu...net/handmatig-instellen/2

Is dan wel voor de Ace, maar het instellen is precies hetzelfde. Deze vragen horen hier trouwens niet thuis en je had het makkelijk kunnen vinden...

Mijn order bij Hi staat nog steeds op Order wordt gepickt in magazijn, echter via de T&T code zie ik dat mijn pakketje al gesorteerd is in het sorteercentrum.

Welke moet ik nou geloven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:22:
[...]

Mijn status is namelijk ook zojuist aangepast (hoewel de tijd niet klopt omdat de status einde van de middag nog "in behandeling" was)

Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar

Ordernummer:
2756*
Orderdatum:
30-05-2011
Ja, exact hetzelfde hier. Ook een tijd van 00:00:00. Ik heb ook geen nummerbehoud en op dezelfde dag besteld. Ben benieuwd wanneer wij gebeld worden. Wellicht morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:22:
[...]

Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar

Ordernummer:
2756*
Orderdatum:
30-05-2011
Dat meen je? Je had bijna gelijk met mij besteld meen ik, zelfde abo, ook nummerbehoud. Maar bij mij staat de status nog altijd op 'order in behandeling' sinds gisteravond.

Niet eerlijk :-( \

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adinsx schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:12:
[...]

Dat meen je? Je had bijna gelijk met mij besteld meen ik, zelfde abo, ook nummerbehoud. Maar bij mij staat de status nog altijd op 'order in behandeling' sinds gisteravond.

Niet eerlijk :-( \

:P
Even goed lezen.

Overtkill en ik hebben GEEN nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ook hier de mail van de geannuleerde friendsfamily vodafone actie.

Blijft toch apart dat die codes niet uitlekken, ze zijn weliswaar niet voor al het personeel maar wel ook voor een aantal partners van vodafone. Anyway's, als iemand er een heeft zie ik graag een pm tegemoet.
LET OP: Alleen bestellingen met geldige actiecodes worden verwerkt. Alle bestellingen met ongeldige actiecodes worden geannuleerd.

De juiste code is verkrijgbaar via uw werkgever of vriend en/of familielid die werkzaam is bij Vodafone.

[ Voor 31% gewijzigd door sambalbaj op 07-06-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
tsja, ik denk dat de codes gemakkelijk terug te leiden zijn tot de betreffende werknemer / partner en dat weinig het vertrouwen van hun werkgever willen schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
louzy82 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:39:

lmgtfy.com/?q=handmatig instellen internet hi

Enige zelfwerkzaamheid wordt hier verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:22:
ook hier de mail van de geannuleerde friendsfamily vodafone actie.

Blijft toch apart dat die codes niet uitlekken, ze zijn weliswaar niet voor al het personeel maar wel ook voor een aantal partners van vodafone. Anyway's, als iemand er een heeft zie ik graag een pm tegemoet.
[...]
jup, ik zie graag ook een pm tegemoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud.thuis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:03:
[...]

jup, ik zie graag ook een pm tegemoet :)
Precies, er zullen toch zeker VF medewerkers zijn die wat vrienden willen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 12:36

big_clarence

wat kan het schele

Volgens Track and Trace zou de SGS2 vandaag geleverd moeten worden. Keurig volgens afspraak met KPN.
Als ik het goed heb gaan velen hem vandaag ontvangen.

Woensdag is de enige dag dat er nog wel eens iemand overdag thuis is, met uitzondering van een uurtje in de middag. Laat dat nou net meestal het moment zijn dat de pakketbezorger langskomt.....
Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wietse02
  • Laatst online: 16-06-2023
big_clarence schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 07:05:
Volgens Track and Trace zou de SGS2 vandaag geleverd moeten worden. Keurig volgens afspraak met KPN.
Als ik het goed heb gaan velen hem vandaag ontvangen.

Woensdag is de enige dag dat er nog wel eens iemand overdag thuis is, met uitzondering van een uurtje in de middag. Laat dat nou net meestal het moment zijn dat de pakketbezorger langskomt.....
Ben benieuwd....
Is inderdaad altijd hetzelfde. Ik verwacht mijn pakket ook vandaag, moeder is thuis maar moet wel een keer de hond uitlaten. Zul je net weer zien dat hij dan komt.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
hmm heb nu al 2 dagen "Order in pickfase" zat ook te hopen dat hij vandaag gebracht werd maar krijg toch steeds meer het idee dat dat niet gaat gebeuren. Wie kan er meer vertellen over deze status?? zijn ze soms traag met updaten bij HI zodat hij misschien toch in de bus ligt vandaag! Mijn verwachte leverdatum was 8 juni destijds bij het bestellen heb erna geen bericht meer gehad dat ze dit niet zouden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Hopelijk vandaag meer geluk!
Komaan TNT, doe je best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
Hier nog steeds status: Out of stock.
Heb mijn contract verlengd bij HI op 4-6.
Volgens de order bevestiging zou hij geleverd worden op 8-6.
(Verwachte leverdatum 08-06-2011)
Ik kan niet wachten... :9
en ja het lijkt mij ook niet echt realistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyingdutchie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:33
1 mei besteld bij verlenging. Bij mij staat er ook nog Out of Stock :(
Vandaag zou toch een grote levering zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
  • Laatst online: 02-08 22:59
Vandaag is het eindelijk zover. Postbode kom maar...En het mooiste is nog heb een vrije dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
yoshmite schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:47:
Vandaag is het eindelijk zover. Postbode kom maar...En het mooiste is nog heb een vrije dag
Wat is je status op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
zending in sorteercentrum dus hoogstwaarschijnlijk vandaag binnen, kan niet wachten. Iphone verkocht dus zit nu met een simpel Nokiaatje en daar kun je echt alleen maar mee bellen en smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Ik had 27 mei besteld en had op het begin ook out of stock. Afgelopen maandag kwam mijn order ineens te staan op Wish day 1 dunnow wat dat mag betekenen. Gisteren kwam hij op Order in PickFase te staan... hoopte eigenlijk vandaag dan te zien Order Send ofzo... vind dit maar een rare status en zie dat niet veel terug hier in het forum... niemand die iets meer erover kan vertellen die hem dan bijvoorbeeld vrij snel gekregen heeft na deze status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
yoshmite schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:52:
zending in sorteercentrum dus hoogstwaarschijnlijk vandaag binnen, kan niet wachten. Iphone verkocht dus zit nu met een simpel Nokiaatje en daar kun je echt alleen maar mee bellen en smsen
Is opgestuurd op 1/06

07.06.2011:
Zending vertraagd door omstandigheden

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
oei dat lijkt me een gevalletje pakketje zoek...hopelijk krijg je deze zo snel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
yoshmite schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:59:
oei dat lijkt me een gevalletje pakketje zoek...hopelijk krijg je deze zo snel mogelijk
Het gekke is dat ze vorige week vrijdag en zaterdag wel geleverd hebben maar toen was ik er niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
maar dan kun je toestel toch ergens ophalen na 2x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Woon in Belgie, ze komen 3x... daarna gaat hij rechtstreeks retour :(

JAAAAAAAAAAAAAA
08/06/2011 De chauffeur is onderweg: derde afleverpoging

[ Voor 36% gewijzigd door frye op 08-06-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
frye schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:13:
Woon in Belgie, ze komen 3x... daarna gaat hij rechtstreeks retour :(
hopen maar op het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling."

Heb al enkele dagen deze status. Iedere ochtend direct checken of die status veranderd is, maar helaas.
Hoe lang blijf je gemiddeld op deze status staan en wanneer gaan ze de boel eens inpakken en versturen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmmeeehhh
  • Laatst online: 18-09 08:28
Nou mensen, hij ligt hier in een mooi zwart doosje voor me. Het lange wachten sinds 15 mei is eindelijk beloond. I wish you all good luck en tot in het volgende topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:18:
"Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling."

Heb al enkele dagen deze status. Iedere ochtend direct checken of die status veranderd is, maar helaas.
Hoe lang blijf je gemiddeld op deze status staan en wanneer gaan ze de boel eens inpakken en versturen? :S
Bij mij enkele dagen. Heb je nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adinsx schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:41:
[...]

Bij mij enkele dagen. Heb je nummerbehoud?
Ja, ik heb mijn aflopende contract verlengd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
geen nummerbehoud dus? (vanuit een andere provider overstappen) maar verlengen. Dan zou het eigenlijk niet heel lang moeten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat zou mooi zijn!
Ik begin een beetje ongeduldig te worden na al die weken. ;).

Wel jammer dat er blijkbaar zoveel mensen moeten wachten op hun nieuwe mobiele speeltje.
Dat ding verkoopt dus als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crap!
Zojuist telefoon gehad van vodafone.
Of het morgen (donderdag) tussen 12 en 16 uur bezorgd kan worden.
Had net gisteren een afspraak gemaakt om in de middag op kraamvisite te gaan aan de andere kant van het land....
Nu wordt het vrijdag geleverd. De chaufeur belt nog even als hij/zij onderweg is.
Evenzogoed blij en sneller dan verwacht. Namelijk binnen 8 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:50:
Ok, dat zou mooi zijn!
Ik begin een beetje ongeduldig te worden na al die weken. ;).

Wel jammer dat er blijkbaar zoveel mensen moeten wachten op hun nieuwe mobiele speeltje.
Dat ding verkoopt dus als een tiet.
Idem hier, ook al best lang dezelfde status. Ook verlengd, de 25ste maar het wachten wordt nu wel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubbe
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09-2024
Gewoon gisteren bij bol.com besteld. Die ligt nu bij PostNL :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 12:31

link_mario

Ofwa?

Vandaag zou weer de grote leverdag zijn bij Hi.. Iemand al iets vernomen? Bij mij nog niks helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triel schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:52:
Ik had 27 mei besteld en had op het begin ook out of stock. Afgelopen maandag kwam mijn order ineens te staan op Wish day 1 dunnow wat dat mag betekenen. Gisteren kwam hij op Order in PickFase te staan... hoopte eigenlijk vandaag dan te zien Order Send ofzo... vind dit maar een rare status en zie dat niet veel terug hier in het forum... niemand die iets meer erover kan vertellen die hem dan bijvoorbeeld vrij snel gekregen heeft na deze status?
Ik zit met exact hetzelfde: 26ste verlengd, nu al voor de twee dag op 'Order in Pickfase' en het T&T nummer doet niks :(

Iemand ervaring hiermee? Kan hij toch nog vandaag geleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
tja staat toch echt in mijn mail verwachte leverdatum 8 juni... tot op heden niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:21
Ik heb zojuist m'n GS2 gehad! Orderstatus staat nog steeds op: 07/06/2011 - Order wordt gepickt in magazijn.

Heb 17-5 verlengd bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
Triel schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:09:
tja staat toch echt in mijn mail verwachte leverdatum 8 juni... tot op heden niets :(
ik heb ook verwachte leverdatum 8 juni, maar nog steeds status out of stock.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:50:
Crap!
Zojuist telefoon gehad van vodafone.
Of het morgen (donderdag) tussen 12 en 16 uur bezorgd kan worden.
Had net gisteren een afspraak gemaakt om in de middag op kraamvisite te gaan aan de andere kant van het land....
Nu wordt het vrijdag geleverd. De chaufeur belt nog even als hij/zij onderweg is.
Evenzogoed blij en sneller dan verwacht. Namelijk binnen 8 werkdagen.
Moeten ze hem op je eigen huisadres afleveren, of mag je hem ook op je werk laten afleveren?
Ik kan wel redelijk simpel een dag thuiswerken, maar je zult net zien (net als in jouw geval) dat het die dag niet kan ivm vergadering etc.

Voorlopig nog altijd 'status: order in behandeling'.
Ik had "nummerbehoud in aanvraag" al verwacht, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamerPaps87
  • Laatst online: 28-12-2023
Hoeraa, heb zojuist de mail ontvangen dat ie onderweg is!!!

Na alle sh*t met Belsimpel heb ik de SGS 2 bij Bol.com besteld en daar hadden ze inderdaad voorraad!

Aanrader voor wie hem nog wil bestellen. Tot in het volgende topic mensen

"I work to live and will never live to work"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Robbertvw1 had je een mailtje van te voren gehad of iets met track en trace of zat je ook gewoon in het gewisse?.... door jou post heb ik nog steeds hoop vandaag!!! ik laat het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:21
Triel schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:27:
Robbertvw1 had je een mailtje van te voren gehad of iets met track en trace of zat je ook gewoon in het gewisse?.... door jou post heb ik nog steeds hoop vandaag!!! ik laat het weten.
Helemaal niets gehoord vooraf, ze stonden ineens voor de deur. Geen Track&Trace code of berichtje dat 'ie vandaag zou komen. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Niets dan lof over de bezorgwijze van T-mobile. Besteld via de telefoon. Kreeg een link van een website waarbij ik locatie, datum en tijdstip kon doorgeven. Een dag voor bezorging een sms met bevestiging en een tijdsindicatie (tussen 3 en half 5). En om 4 uur kwam de beste man hem bezorgen. ID verificatie zoals vermeld in de mail. 30ste besteld 7e in huis.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Is er bij iemand al een status veranderd (TNT)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 20:09
Had bij studentmobiel ordernr: 512694, 9 mei contract ontvangen
Nummerbehoud vervroegd aangevraagd (hi naar vodafone) en na anderhalve week nog in behandeling, na 2 keer bellen bleek er iets niet te zijn goed gegaan en dus hebben ze het opnieuw aangevraagd.

Ontving ik vrijdag het toestel is die defect, ik dus zaterdag retour gestuurd:

Hebben ze mijn defecte toestel ontvangen, willen ze hem laten repareren en dat duurt 15 dagen. Bel ik ze op waarom er niet gewoon een nieuw toestel wordt opgestuurd (zoals op de site staat aangegeven), geeft ze als antwoord dat het doosje waarin het toestel zat stuk is en dat die dan niet vervangen mag worden. Vraag ik ze wat er stuk aan is, zegt ze dat er een plakbandje opzit om hem dicht te houden en DIT MAG ECHT NIET!

Na 10 minuten in de wacht en dat bedrijf te hebben uitgescholden, komt ze met de oplossing dat ik een nieuw toestel krijg, maar wel in het oude doosje, kom maar op want naar mijn mening is er niets aan de hand met het doosje. Maar dan moet ik wel even wachten op de nieuwe batch met toestellen, want ze hebben er geen op voorraad.

Ik raad éénieder af om ooit zaken te doen met Studentmobiel.nl!!!

Iemand een idee wanneer ze weer een nieuwe batch krijgen bij studentmobiel?

[ Voor 3% gewijzigd door sjors86 op 08-06-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Vraagje.. :
Wie heeft ook een verlenging gedaan via Vodafone klantenservice?
En wanneer heb je dit gedaan, wanneer heb je hem gekregen.. en kon je dit via Track and trace volgen of niet?

Ik wacht nog op mijn toestel... Ik hoop dat iemand hier iets van afweet..
Ik heb hem namelijk op 31 mei besteld via vodafone klantenservice voor een verlenging ...
Heeft iemand rond deze dag ook verlengd.. en wie heeft hem al? :D

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Yow Robbertvw1 Thanks!! en jij met je spele-dingetje :)

Ik hou jullie op de hoogte wanneer het bij mij zover is!

Succes mijn mede GS2 wachtende luitjes... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Triel op 08-06-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickoa
  • Laatst online: 16-09 09:58
Hier nu status bij TNT "Chauffeur is onderweg" zou mij benieuwen wanneer die er is!

Besteld 16 mei 's avonds laat bij Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
frye schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:36:
Is er bij iemand al een status veranderd (TNT)?
ja een blokje verder (distributie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:44
Ik zie dat BSW 200 en iPlan 150 zo goed als even duur zijn, echter moet ik voor T-mobile nog een maandje wachten ivm mijn lopende contract met T-mobile.
Is er eigenlijk een reden voor me om te wachten op T-mobile? Het enige wat ik kan bedenken is het snellere internet van T-mobiel en de onbeperkte data. In hoeverre wordt die snelheid nou bereikt?
Als dat amper gerealiseerd wordt bestel ik hem maar gewoon bij VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:16
pas op met die directsales boevenbende! Kreeg de S2 met een onvolledig contract van de koerier gisteren, op contract stond alleen het type abonnement bel+sms+web 450 2yr maar geen prijs! Het gaat om een actieprijs dus die moet echt duidelijk op het contract staan aangegeven. Als je vodafone belt weten ze niks van die actie af omdat het niet in hun systeem staat (ze kennen alleen de actie 12 maanden 50%) en betaal je dus na die 12 maanden de volle mep (55,- per maand)! Dan is het dus geen goede aanbieding meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
danda schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:30:
pas op met die directsales boevenbende! Kreeg de S2 met een onvolledig contract van de koerier gisteren, op contract stond alleen het type abonnement bel+sms+web 450 2yr maar geen prijs! Het gaat om een actieprijs dus die moet echt duidelijk op het contract staan aangegeven. Als je vodafone belt weten ze niks van die actie af omdat het niet in hun systeem staat (ze kennen alleen de actie 12 maanden 50%) en betaal je dus na die 12 maanden de volle mep (55,- per maand)! Dan is het dus geen goede aanbieding meer ;)
Okay, maar dat is toch logisch dat je 55 per maand betaalt.. na 1 jaar..?
Dat is toch de actie? ahaha? Wat verwacht je anders?
Daarvoor ben je toch mee akkoord gegaan ofniet?

Vraagje aan jou.. je hebt zeker ook verlengd via vodafone klantenservice?
Op welke dag heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
adinsx schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:09:
Tipje voor degene die overstappen naar Vodafone mét nummerbehoud. Ga naar deze pagina https://my.vodafone.nl/my_vodafone (My Vodafone) en klik op registreren. Vul je 06-nummer in en dan kom je er vanzelf achter of hij al aan Vodafone is gekoppeld of niet.

Of het sneller is als de status-update, geen idee, maar misschien het proberen waard.
Gister nog de melding "Gebruik een Vodafonenummer om een registratie aan te vragen" (of iets dergelijks)

Nu "Je kunt momenteel jezelf niet registeren voor My Vodafone, probeer het later opnieuw."

Oftewel, het nummer is al wel omgezet naar Vodafone :)

Edit:
wie kan de order-info-lijn van Vodafone nog wel bereiken?
U kunt van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur uw orderstatus opvragen
via telefoon: 0800-0200043

[ Voor 11% gewijzigd door adinsx op 08-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 12:36

big_clarence

wat kan het schele

"Chauffeur is onderweg" is mijn status. Helaas ben ik zelf zo ook onderweg, al is het maar kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Vorige week dinsdagavond mijn abonnement telefonisch verlengd bij VF en toen waren ze op voorraad. Verwachte levertijd 10 werkdagen (dit houden ze standaard aan ook als het op voorraad is).

Zojuist afgeleverd door GLS en hangt nu aan de lader.... Hele snelle levering uitgaande van Hemelvaart en het feit dat veel mensen vrijdag ook vrij waren... 3/4 werkdagen 8)

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Grr.. dat meen je... Dus mijn collega heeft hem nu zelfs eerder als ik. Pff..

Edit: ik heb natuurlijk wel het nummerbehoud gedoe erbij. Hoop op volgende week dinsdag :P

[ Voor 38% gewijzigd door adinsx op 08-06-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
adinsx schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:31:
Grr.. dat meen je... Dus mijn collega heeft hem nu zelfs eerder als ik. Pff..

Edit: ik heb natuurlijk wel het nummerbehoud gedoe erbij. Hoop op volgende week dinsdag :P
offtopic:
Er was al andere een collega die hem vorige week al had... Baas boven baas of zoiets :9 Je kunt nog eerder zijn in de bedrijfskantine aangezien ik deze week vrij ben.... RS heeft een beurt :'( 1.2 Clio is niet tof

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Stimpy001 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:19:
Vorige week dinsdagavond mijn abonnement telefonisch verlengd bij VF en toen waren ze op voorraad. Verwachte levertijd 10 werkdagen (dit houden ze standaard aan ook als het op voorraad is).

Zojuist afgeleverd door GLS en hangt nu aan de lader.... Hele snelle levering uitgaande van Hemelvaart en het feit dat veel mensen vrijdag ook vrij waren... 3/4 werkdagen 8)
Zo ik heb hetzelfde :D
Net gehoord dat ie thuis is afgeleverd :D

Vanavond genieten ervan !!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stimpy001 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:19:

Stimpy, ik had jou gePM't, had je dat gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
WestBoy_B schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:40:
DirectSales aanbieding is 24 maanden een laag tarief.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Pfff, hier nog niks geleverd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet ernaar uit dat Hi z'n belofte van levering op 8 juni niet gaat nakomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Eindelijk geleverd!
Maar ik heb een vraag...
Er zit een seal op de zwarte doos ;) Deze zat er nog op... Maar het lijkt alsof ook een tweede seal erop zat en deze is er half van af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Stimpy001 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:38:
[...]

offtopic:
Er was al andere een collega die hem vorige week al had... Baas boven baas of zoiets :9 Je kunt nog eerder zijn in de bedrijfskantine aangezien ik deze week vrij ben.... RS heeft een beurt :'( 1.2 Clio is niet tof
offtopic:
onze stagiair hier had hem 2 weken geleden meen ik, dus was ook vast een van de eersten. Ik verwacht hem niet voor vrijdag, dus wordt volgende week. sterkte met de 1.2 Clio. Ik ben weer begonnen met de zoektocht naar een RS225, verkoop van de 182 schiet nog niet op tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
WestBoy_B schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:40:
[...]

Vraagje aan jou.. je hebt zeker ook verlengd via vodafone klantenservice?
Op welke dag heb jij besteld?
Nope via de website, ik heb een vodafone abo die ik kan verlengen en een relatie (neef) van mij werkt bij een deelnemend bedrijf waardoor ik in aanmerking kan komen. Alles is ok en geaccepteerd,maar ja, is klote als de koerier met een onvolledig contract voor je deur staat.

Ik heb het 2 jaar geleden namelijk ook gehad en het kostte heel wat moeite en tijd om het weer recht te trekken. Die aanbieder van die abonnementen is een affiliate van Vodafone en heeft het recht zijn eigen prijzen en voorwaarden te scheppen en die prijzen staan niet in het reguliere systeem van Vodafone. Dus je bent het haasje als je contract onjuist is, want je bent geneigd om te denken het komt wel goed, dus niet... let er goed op. De orderbevestiging via email was wel goed maar heeft geen rechtsgeldigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
Voor de mensen in de buurt van Alkmaar die met spoed een SGS2 zonder abbo zoeken...

Twee webshops besloten opeens tegelijk uit te leveren, waarvan één eigenlijk was geannuleerd.

Ik stuur m dit weekend terug maar als je erg omhoog zit mag je m vanavond komen halen, bergen NH voor 540 euro. Das 10 euro meer dan ik betaald heb :-) maar dan heb je m wel meteen.

Inclusief bon met datum deze week en volledige garantie natuurlijk.

Bieden heeft natuurlijk geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
rdkraker schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:44:
Voor de mensen in de buurt van Alkmaar die met spoed een SGS2 zonder abbo zoeken...

Twee webshops besloten opeens tegelijk uit te leveren, waarvan één eigenlijk was geannuleerd.

Ik stuur m dit weekend terug maar als je erg omhoog zit mag je m vanavond komen halen, bergen NH voor 540 euro. Das 10 euro meer dan ik betaald heb :-) maar dan heb je m wel meteen.

Inclusief bon met datum deze week en volledige garantie natuurlijk.

Bieden heeft natuurlijk geen zin.
Yep, ik verkoop die van mij ook, nieuw in seal voor 350 euro
Pagina: 1 ... 97 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!