Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wat een toestand vandaag.

Ik had gister staan "Aflever afspraak wordt gemaakt" op de Vodafone website. Kreeg ik vanochtend rond half 9 een telefoontje van de koerier. Helemaal blij. Ik had bij het bestellen het adres van mijn ouderlijk huis opgegeven, ik wil de correspondentie en het contract gewoon via dat adres laten lopen. In dit studentenhuis verdwijnt alle post en hebben we bovendien een kapotte deurbel. Dat had ik gewoon netjes gemeld aan de mevrouw van de koerierdienst. Die vertelde mij dat het niet kon en dat het een heel gedoe was met het laten machtigen van het in ontvangst nemen. Heel verhaal, ik moest even Vodafone bellen en mijn adres laten wijzigen.

Vodafone gebeld, weer 20 minuten in de wachtrij verder, die vertelde mij dat als ik op mijn ouderlijk adres aanwezig was ik het gewoon in ontvangst kon nemen en het adres niet uitmaakte. Misverstand dus. Prima, ik kreeg het telefoonnummer van de koerierdienst. Die weer gebeld. Bleek dat ze mijn HELE order hadden geannuleerd en ze er niks meer aan konden doen, weg is weg, terwijl mijn telefoon gewoon al daar lag.

Vodafone wéér gebeld. Die zeiden doodleuk "Ja als ze die geannuleerd hebben kunnen we niks meer voor u doen, helaas". Lang doorgedramt dat ik het niet vond kunnen dat de koerierdienst namens mij mijn bestelling had geannuleerd terwijl ik er nog druk over aan het rondbellen was. Ze hebben voor mij verschillende cases en klachten aangenomen maar konden mij meteen vertellen dat er toch niks aan gedaan kon worden.

Heb alles maar laten annuleerd daar aan de telefoon en naar de Vodafonewinkel in Utrecht gegaan. Daar hadden ze er gewoon op voorraad en hebben ze alles afgehandeld in een kleine 5 minuutjes. Wel echt top service in de winkel! Ik ga werkelijk nooit meer online bestellen bij een telecomprovider.

Toestel is trouwens subliem. Dat jullie toestellen snel mogen komen en tot in het andere topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
danda schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:48:
[...]

Yep, ik verkoop die van mij ook, nieuw in seal voor 350 euro
350?? Dat verlies ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

frye schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:23:
Er zit een seal op de zwarte doos ;) Deze zat er nog op... Maar het lijkt alsof ook een tweede seal erop zat en deze is er half van af ?
Ik zou dan snel kijken of er dode pixels of een blauwe waas, of een gele uitslag op het notificatie scherm te zien valt want mss heeft iemand deze telefoon al een keertje terug gestuurt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Nog steeds niets hier! denk inderdaad dat HI niet zijn beloofde datum van 8 juni gaat halen. maargoed de dag is nog niet om!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag007
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-08 21:23
Maks schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:51:
[...]

Idem hier, ook al best lang dezelfde status. Ook verlengd, de 25ste maar het wachten wordt nu wel zwaar.
Bij mij hetzelfde: 25 mei besteld en sinds 3 dagen diezelfde status bij Hi verlenging:
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Het vervelende is dat we allemaal verschillende statussen hebben.
De ene heeft in behandeling... de andere weer order pickup.... allemaal vaag en onduidelijk! Sommige staan nog in pickup en krijgen hem ineens geleverd zonder tnt barcode etc... Het gaat lekker daar bij HI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat ie nog steeds op "in behandeling".
Maar goed, ik ben thuis dus laat ik hopen op een wondertje. Dat er zometeen iemand onaangekondigd een pakketje komt bezorgen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyingdutchie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:33
Status:

Laatste update: 08-06-2011

Wacht 1 dag Wishdate

Voor TNT pakket informatie klik hier

1 juni besteld. Zou Hi vandaag toch iets binnen hebben gekregen?
Hebben meer mensen deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in de berichten hierboven dat er nog wat problemen zijn met de levering, maar daar heb ik geen problemen mee gehad..

Maandag avond (6-6) heb ik de knoop doorgehakt en de SGS2 besteld (t-mobile verlenging) bij CoolBlue (pdashop e.d.). Binnen een uur (19:30uur) kreeg ik een telefoontje om een bezorgafspraak te maken, en dinsdag middag (14:00uur) werd het bezorgt!

Hoewel ik het toestel goedkoper had kunnen krijgen dan bij bv GSMweb, had ik geen zin om te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
Flyingdutchie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:01:
Status:

Laatste update: 08-06-2011

Wacht 1 dag Wishdate

Voor TNT pakket informatie klik hier

1 juni besteld. Zou Hi vandaag toch iets binnen hebben gekregen?
Hebben meer mensen deze update?
Heb hem de 4e besteld en status nog steeds out of stock... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand voor mij een code weet met personeelsnummer van de vodafone friendsfamily directsales actie, hoor ik dat heel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj, ik heb een update gekregen: :o
Status:

Laatste update: 08/06/2011

Order wordt gepickt in magazijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 15:01
danda schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:30:
pas op met die directsales boevenbende! Kreeg de S2 met een onvolledig contract van de koerier gisteren, op contract stond alleen het type abonnement bel+sms+web 450 2yr maar geen prijs! Het gaat om een actieprijs dus die moet echt duidelijk op het contract staan aangegeven. Als je vodafone belt weten ze niks van die actie af omdat het niet in hun systeem staat (ze kennen alleen de actie 12 maanden 50%) en betaal je dus na die 12 maanden de volle mep (55,- per maand)! Dan is het dus geen goede aanbieding meer ;)
Wat heb je gedaan toen? Contract geweigert maar mocht je de SGS2 wel zolang houden? :p

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 20-09 23:28

Jag

Heb net bestelling geplaatst bij telfort.nl. Ben zo bang dat ik een versie krijg zonder amoled, toch één van de redenen om deze te kopen. Maar er wordt specifiek geadverteerd met dat het een amoled scherm heeft en volgens de helpdesk zou het ook de i9000 versie zijn (voor de zekerheid screenshot genomen :P ), dus ik hoop dat het goed komt :). Binnen 2 weken zeggen ze, geduld hebben is lastig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:17:
Jeuj, ik heb een update gekregen: :o

[...]
Good for you ;), wanneer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
Jag schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:22:
Heb net bestelling geplaatst bij telfort.nl. Ben zo bang dat ik een versie krijg zonder amoled, toch één van de redenen om deze te kopen. Maar er wordt specifiek geadverteerd met dat het een amoled scherm heeft en volgens de helpdesk zou het ook de i9000 versie zijn (voor de zekerheid screenshot genomen :P ), dus ik hoop dat het goed komt :). Binnen 2 weken zeggen ze, geduld hebben is lastig.....
Maar dit forum gaat toch over de S2, de i9100... ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maks schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:25:
[...]

Good for you ;), wanneer had je besteld?
24 mei. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Jag schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:22:
Dacht dat ze allemaal werden uitgeleverd met S AMOLED scherm??

Ontopic: Iemand al een bericht van GSMwijzer?(tmobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds

Status:

Laatste update: 07-06-2011

Order in pickfase

Bij mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Hier hetzelfde maar dan 'order in behandeling'. Ook 07-06-2011 als laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
Mijn bestelling is inmiddels al een week lang 'in behandeling' bij Vodafone. Hopelijk gaat er snel iets gebeuren. Nog geen activiteit bespeurd op T-Mobile nummerbehoud-gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rdkraker schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:30:
Maar dit forum gaat toch over de S2, de i9100... ? ;)
UnderDogg1905 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:40:
Dacht dat ze allemaal werden uitgeleverd met S AMOLED scherm??
Misschien dat jullie dit artikel even moeten lezen, want door een tekort aan procs en schermen is het mogelijk dat binnenkort de GT-I9103 wordt verkocht (ipv GT-I9100).

Bij T-Mobile hadden ze het er al over dat dit waarschijnlijk half juli al het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:10:
[...]

[...]

Misschien dat jullie dit artikel even moeten lezen, want door een tekort aan procs en schermen is het mogelijk dat binnenkort de GT-I9103 wordt verkocht (ipv GT-I9100).

Bij T-Mobile hadden ze het er al over dat dit waarschijnlijk half juli al het geval is.
Ok. Duidelijk
De mijne is volgens GSMwijzer al aan de kant gelegd.Dus hopelijk krijg ik de I9100 versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 12:36

big_clarence

wat kan het schele

ik heb hem, de batterij alweer bijna leeg, dus zie jullie in het Galaxy S2 topic. Succes allemaal!
PS: geweldig apparaat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 20-09 14:18
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:10:
[...]

[...]

http://www.byemobile.nl/m...g/Galaxy%20S%20II%20I9103

lijkt iets nieuwer dan het bericht waar jij naar verwijst. (en dan nog allemaal geruchten tot er werkelijk een i9103 geleverd wordt)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 6 mei besteld, kreeg vanmiddag een telefoontje van een koerierdienst (ik ving de naam niet echt op, alleen niet TNT) voor een afspraak van leveren, nu komen ze morgen om 12 uur hem brengen:)

Wel vaag dat dit niet via TNT gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:49
ik heb 4 mei verlengd bij Hi, sindsdien geen update of whatever, er staat nog steeds dat een van de bestelde dingen niet op voorraad is. heb ook contact gehad met Hi via twitter, zij konden mij ook niet vertellen wanneer er een volgende levering binnenkomt. er werd mij wel verzekerd dat de verlenging akkoord was en dat ik op het toestel moet wachten. maar ik vind het zo vreemd dat ik dan nog geen status update heb gehad, met de mededeling dat de order in behandeling is. agh we wachten nog wel een paar weekjes:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Mijn status is na 27 mei nog steeds niet vernieuwd bij Hi :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja ach, mijn order staat alweer 2 dagen in 'pickfase' bij Hi, dus die status updates vertellen je ook niet veel. Jammer wel dat Hi maar bleef zeggen dat ie de 8ste geleverd zou worden, wat dus niet gebeurd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vanmiddag besteld (Hi), kon meteen een afspraak maken voor morgen. Helaas zit ik heel de dag in Brussel en wordt het dus vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:19:
Tsja ach, mijn order staat alweer 2 dagen in 'pickfase' bij Hi, dus die status updates vertellen je ook niet veel. Jammer wel dat Hi maar bleef zeggen dat ie de 8ste geleverd zou worden, wat dus niet gebeurd is...
Die van mij zou ook zogenaamd vandaag geleverd worden. Maar oke, bij jullie verandert er nog wat aan de statussen, lijkt wel alsof ze helemaal niks hebben gedaan aan mijn bestelling.

EDIT: Gebeld naar Hi en ze hebben hem al afgeleverd bij TNT, status update van de site zou om 8 uur volgen. Waarschijnlijk morgen de bezorging. Helaas is me vader niet thuis en heb het abonnement te laat op mijn naam laten zetten :(

[ Voor 18% gewijzigd door -Edwin- op 08-06-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 20-09 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Volgens de TNT website is mijn telefoon al sinds vanmorgen onderweg ("chauffeur is onderweg"). Ik ben nu thuis en geen briefje in de bus dat ze langs geweest zijn. Hopelijk zijn ze niet vergeten een briefje in de bus te stoppen, anders zit ik de hele avond gespannen te wachten.

/edit: om 18:38 heb ik het toestel in ontvangst mogen nemen. Succes aan iedereen die nog moet wachten. Ik ga nu spelen :)

[ Voor 18% gewijzigd door zonoskar op 08-06-2011 19:17 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb maar weer eens naar de KS gebeld. Die konden mij vertellen dat de order maandag al gepickt is in het magazijn, maar dat ze niet wisten waarom ie nog niet aan TNT geleverd was :(

Nu word ik dus waarschijnlijk morgen gebeld door TNT, maar dan ben ik dus de hele dag aan het werk. Vandaag was ik vrij dus was het prima geweest... gaat weer lekker daar.

Maargoed, morgen gaat TNT mij waarschijnlijk niet bereiken. Wat gebeurt er dan? Ik ben na 18:00 pas weer thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Laatst online: 06-10-2020
Niemand nog een BOL.com couponcode die ik kan gebruiken? Ga er mij nog ene aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adinsx schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:20:
[...]

Moeten ze hem op je eigen huisadres afleveren, of mag je hem ook op je werk laten afleveren?
Ik kan wel redelijk simpel een dag thuiswerken, maar je zult net zien (net als in jouw geval) dat het die dag niet kan ivm vergadering etc.

Voorlopig nog altijd 'status: order in behandeling'.
Ik had "nummerbehoud in aanvraag" al verwacht, maar helaas.
Nummerbehoud duurt tussen 1 dag en 1 dagen dus je zult nog even geduld moeten hebben.
Het afleveradres heb je bij de order aangegeven, weet niet of je deze nog kan aanpassen.
Wel weet ik dat ALS het afleveradres anders is dat op het contract staat, je een loonstook nodig hebt waarop het contract adres staat (zo stond in mijn email).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennl schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:32:
Niemand nog een BOL.com couponcode die ik kan gebruiken? Ga er mij nog ene aanschaffen.
Ik heb nog een couponcode twv 100 euro.
Als je intresse hebt kun je een PM sturen.
Voor 150 issie voor jou!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 08:48
Via het promotie team van Vodafone mijn abonnement verlengd (27 Mei, werd mij toen zelfs gezegd dat het toestel op voorraad was!).. tot op heden nog geen toestel.. Vervelendste is dat ik totaal niet weet wanneer ik het toestel in huis zal hebben..

Gelukkig ben ik niet de enige zie ik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:25
vorige week besteld bij GSMweb en net bericht dat hij verstuurd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickoa
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 09:58
Heb hem binnen jongens super telefoon succes voor degene die hem nog moeten krijgen

1 tip geduld hebben

had mijne 16 mei bij hi verlenging besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsoep
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 07:28
Vandaag ontvangen! 31 mei verlengd bij Vodafone en dus een week later binnen.... Wat een fantastisch ding zeg! Enkel een Vodafone bladwijzertje in je menu maar voor de rest geen andere meuk bij opstarten etc....

Ben hier voorlopig wel zoet mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een PMetje gehad met actiecode/pz-nummer voor die vodafone actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, ik heb dan eindelijk een smsje gekregen dat m'n order geshipped is. Er staat wel nog niets in T&T, dus ik geloof het pas als ik het zie...

26ste verlengd bij Hi, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:31:
Hoera, ik heb dan eindelijk een smsje gekregen dat m'n order geshipped is. Er staat wel nog niets in T&T, dus ik geloof het pas als ik het zie...

26ste verlengd bij Hi, overigens.
Feli, dat is sneller dan ik en ik was een dag eerder met bestellen :p

Ik heb intussen de JIG die ik een week geleden uit Australië heb besteld al binnen, nu de telefoon nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Een beetje offtopic maar ik heb nog een vraagje. Mijn huidige Hi 2009 abonnement van 384 Kbit/s loopt pas in september af. Maar ik heb nu dus al 4 maanden van te voren mogen verlengen naar een 7,2 MB/s abonnement. Gaat deze snelheid echter direct in als ik de S2 ontvang of pas in september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 07:31
Vanmiddag ook mijn SGS II afgeleverd. Zaterdag verlengd bij T-Mobile en ze hadden m op voorraad!
Alleen ik zit nu in buitenland.....dus wachten tot vrijdag avond :(
Hopelijk kan vriendin-lief eraf blijven...zal wel want ze is een iPhone 4 addict :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net op https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily de samsung galaxy s2 besteld. Hoop alleen niet dat de bestelling geannuleerd gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen zeg. Ik had een bestelling gedaan voor de HTC Desire S met 'anwb' als actiecode. Leek eerst goed te gaan, maar bestelling is toch geannuleerd. Erg jammer !

Toevallig iemand die voor mij een actiecode/personeelscode heeft? (graag via PM..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:23:
Balen zeg. Ik had een bestelling gedaan voor de HTC Desire S met 'anwb' als actiecode. Leek eerst goed te gaan, maar bestelling is toch geannuleerd. Erg jammer !

Toevallig iemand die voor mij een actiecode/personeelscode heeft? (graag via PM..)
Same here, zou heel erg gewaardeerd worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ik heb zojuist net ook een bestelling met ANWB geplaatst.. Weet dus eigenlijk al zeker dat die dus geannuleerd gaat worden.. Wie Schade.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:23:

Wanneer werd jij bericht dat hij geannuleerd is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag007
  • Laatst online: 05-08 21:23
In de shop van Hi is overigens de verwachte levertijd verandert van 10+ naar 5-10 dagen...
Zou dus wel kunnen dat ze wat meer toestellen tot hun beschikking hebben sinds vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien wat er precies in het Sensation pakket zit? Is van dat festival, maar wat is er anders aan dan dat je gewoon de Samsung Galaxy s2 zonder Sensation bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thn490
  • Laatst online: 22-06-2011
Hey guys, Ik had een week terug de desire s besteld met een random cijfercode en ik kreeg het toestel gewoon. Hellaas heb ik hem zelf geannuleerd, aangezien ik zag dat de Galaxy s2 er ook bij was gekomen (echt 10 minuten na mijn bestelling).
Nu hebben ze ook de tekst verandert op de site dat je alleen met een geldige code kan afsluiten, en dat de vorige valse codes voor verlenging wel worden geaccepteerd, maar voor een nieuw abonnement niet....... Zit nu dus een beetje vast, aangezien ik eerst dus wel een abo met telefoon had ontvangen, maar die zelf heb geannuleerd, en je nu ECHT een code nodig hebt........Das jammer, maar ga kijken wat ik nog kan krijgen..

Ze vragen nu trouwens naast de actie code ook om een personeelsnummer.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Tja, jammer maar het zat er wel aan te komen. De abonnementen via de directsales site zijn vele malen goedkoper dan elk ander abbo, en de friendsfamily versie heeft veruit het grootste aanbod.
Ik vraag me nu echter af, of je als werknemer bij vodafone gewoon 100 mensen zo'n actiecode kan sturen, en of dit als positief of als negatief ervaren wordt door de werkgever. Mocht iemand met zo'n actiecode dit lezen en het antwoord hebben, zie ik graag een reactie tegemoet. (en hopelijk ook een actiecode + personeelsnr via pm O-) ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hugoy schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 01:19:
Tja, jammer maar het zat er wel aan te komen. De abonnementen via de directsales site zijn vele malen goedkoper dan elk ander abbo, en de friendsfamily versie heeft veruit het grootste aanbod.
Ik vraag me nu echter af, of je als werknemer bij vodafone gewoon 100 mensen zo'n actiecode kan sturen, en of dit als positief of als negatief ervaren wordt door de werkgever. Mocht iemand met zo'n actiecode dit lezen en het antwoord hebben, zie ik graag een reactie tegemoet. (en hopelijk ook een actiecode + personeelsnr via pm O-) ?)
Hier nog iemand die heel erg geïnteresseerd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat ik op 8-6 gebeld was om een afspraak te maken...
De status bij VF kan dus wijzigen zonder dat de timestamp veranderd!

Orderstatus:
Afspraak leverdatum is gemaakt op: 10-06-2011 tussen 12:00 en 16:15

Laatst gewijzigd: 07-06-2011 00:00:00

Meer info:
Niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Yow news flash van mijn kant.... ook hier gisterenavond een sms gehad dat hij geshipped is en vandaag aangeboden wordt door TNT post. Dusss wie weet ben ik vanavond in het bezit ervan :)
Nu heb ik 50% kans aangezien er alleen smiddags iemand thuis is bij mij... zul je zien dat ze net in de ochtend komen... Maar het komt steeds dichterbij! Ik had gisterenavond ook nog even gebeld naar KS en dat vrouwtje kon niet zoveel vertellen als "ja het ligt klaar voor verzending zal dan waarschijnlijk morgen of vrijdag of zaterdag komen." Ja noem maar alle dagen op :)... mja het smsje gaf mij meer vertrouwen.

Succes allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:28:
[...]

Wanneer werd jij bericht dat hij geannuleerd is dan?
Gisterochtend kreeg ik een bericht per email. Bestelling geannuleerd i.v.m. met foutieve code. Ik blijf het proberen! Die acties zijn echt goedkoop als je ze vergelijkt met andere providers..

Wat ik me trouwens afvraag.. Op de site van directsales staat dat je als bestaand vodafone klant een bestelling zonder actiecode kunt doen. Kun je dan niet gewoon als vodafone klant, een 'extra' abonnement aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:37:
[...]

Gisterochtend kreeg ik een bericht per email. Bestelling geannuleerd i.v.m. met foutieve code. Ik blijf het proberen! Die acties zijn echt goedkoop als je ze vergelijkt met andere providers..

Wat ik me trouwens afvraag.. Op de site van directsales staat dat je als bestaand vodafone klant een bestelling zonder actiecode kunt doen. Kun je dan niet gewoon als vodafone klant, een 'extra' abonnement aanvragen?
Als bestaande klant is mijn verlenging geannuleerd...

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:41:
[...]

Als bestaande klant is mijn verlenging geannuleerd...
Dat zou ik even bellen als ik jou was. Een verlenging van een bestaand abonnement moet wel geaccepteerd worden lijkt me. Staat ook op de site:

"Bestaande Vodafone klanten kunnen ook gebruik maken van de aanbiedingen vanaf 2 maanden voor einde van het huidige contract"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
jongens, vergeet nou niet de eerste zin op de directsales pagina:

"Exclusief Vodafone voordeel voor personeelsleden."

De zin die er op volgt geldt dus enkel wanneer je ook voldoet aan deze eerste voorwaarde! Want nee niet elke bestaande Vodafone klant kan hier aan deelnemen, dat is inmiddels al wel duidelijk gezien de annuleringen.

Wat logisch redeneren: Het is toch helemaal niet lucratief voor VF om elke bestaande klant 50% korting te geven, waar denk je dat ze hun inkomsten vandaan halen? Niet van de niet-bestaande klanten 8)7
IMHO: when it sounds to good to be true, it usally is (toestel + abbo voor minder dan de toestelprijs :F )

btw, kunnen de verzoeken tot actiecodes achterwege kunnen blijven? Bedelen lijkt me niet het doel van dit topic, en voor zover er niemand is die kan voldoen aan jullie verzoeken behoorlijk zinloos. Ik denk dat iedereen die code wel wil.

[ Voor 47% gewijzigd door hans_1990 op 09-06-2011 10:07 . Reden: verzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Nog altijd 'order in behandeling' sinds 7-6 hier.
Net maar weer eens gebeld met het welbekende orderstatusnummer. Dit keer kom je echter niet in de wacht te staan maar kom je bij de receptie uit. Zij noteren je gegevens, en dan wordt je vandaag voor 18:00 teruggebeld door iemand van Vodafone.

We wachten het maar af, al krijg ik inmiddels zwaar genoeg van dat wachten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 12:31

link_mario

Ofwa?

Hi.nl via PostNL status:

09.06.2011:
Chauffeur is onderweg

Besteld op 23-05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 17:00
Vandaag sms van Hi :
vanaf morgen door TNT post aangeboden.

Status op Track & Trace:
09.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Pff, volgens de klantenservice van Hi is de telefoon bij TNT en zou ik het vandaag krijgen. Maar noch krijg ik een statusupdate op de site, noch een sms'je dat de telefoon zal worden geleverd. Ik weet het niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Vraag ze bij de helpdesk anders om je 3S-nummer (Track+Trace-nummer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag sms van Hi :
Vanaf morgen door TNT post aangeboden.

Status op Track & Trace:

09.06.2011:
Chauffeur is onderweg

Redelijk tegenstrijdig, maar ik neem aan dat wanneer het pakketje bij TNT in het systeem zit deze lijdend is toch?

Besteld op 23-05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:24:
Vandaag sms van Hi :
Vanaf morgen door TNT post aangeboden.

Status op Track & Trace:

09.06.2011:
Chauffeur is onderweg

Redelijk tegenstrijdig, maar ik neem aan dat wanneer het pakketje bij TNT in het systeem zit deze lijdend is toch?

Besteld op 23-05.
Als PostNL dit aangeeft, dan is het zo dat de chauffeur elk moment kan leveren. Ik denk dat Hi te laat die SMSjes de deur uit pushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Het Leoh-Paard schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:19:
Vraag ze bij de helpdesk anders om je 3S-nummer (Track+Trace-nummer)?
Ja, ik ga vanavond nog maar eens bellen als die vandaag niet wordt bezorgd. Dan vraag ik gelijk naar dat nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Leveren KPN en Hi overigens uit dezelfde voorraad? Ik zie hier allerlei mensen die van Hi berichten krijgen dat ze weer leveren, maar van KPN hoor ik nog weinig. Ben natuurlijk net zo benieuwd als jullie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 13:44
*weg*, dit doen we hier niet

[ Voor 126% gewijzigd door Bullet NL op 09-06-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link_mario schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:25:
[...]

Als PostNL dit aangeeft, dan is het zo dat de chauffeur elk moment kan leveren. Ik denk dat Hi te laat die SMSjes de deur uit pushed.
Je had gelijk! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
Veel plezier! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Ah, dan toch een smsje van Hi gekregen dat ik morgen de bestelling kan verwachten. De helpdesk zei gister dan ik het vandaag al kan krijgen. Dus ik hoop dat Hi het smsje weer te laat heeft verzonden, aangezien vandaag de hele dag iemand thuis is en morgen niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Juansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:47
Na 2.5 week geleden bij de VF-winkel zelf de SGII gereserveerd te hebben, gister maar weer eens bij de winkel langsgegaan om te kijken of er iets binnen was.

Zag een medewerker een (nieuw) contract aanmaken voor iemand met (jawel!) een zwart GSII doosje en toestel in de handen van die persoon. Vol hoop wacht ik 10 minuten om dan eindelijk mijn toestel te ontvangen, ik stond immers 4e op de reserveringslijst.

Je raadt het al, ze hadden het toestel niet meer op voorraad. "De leveringen zijn er nauwelijks, U staat nu 2e op de lijst. Samsung is bezig alle fabrieken om te zetten om aan de vraag naar de GSII te voldoen", aldus de VF-medewerker.

Wordt er ondertussen beetje moe van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

-Edwin- schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:25:
Ah, dan toch een smsje van Hi gekregen dat ik morgen de bestelling kan verwachten. De helpdesk zei gister dan ik het vandaag al kan krijgen. Dus ik hoop dat Hi het smsje weer te laat heeft verzonden, aangezien vandaag de hele dag iemand thuis is en morgen niet :P
Kijk even via de Hi site naar je track and trace link, vanaf daar kun je volgen waar TNT is. De meeste bestellingen zijn gister geshipped richting klanten volgens mij. Terwijl Hi vanmorgen pas de smsjes heeft verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
Nee!! :<

09.06.2011:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

Bezorgen ze op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
link_mario schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:28:
[...]

Kijk even via de Hi site naar je track and trace link, vanaf daar kun je volgen waar TNT is. De meeste bestellingen zijn gister geshipped richting klanten volgens mij. Terwijl Hi vanmorgen pas de smsjes heeft verstuurd.
Dat is dus het probleem. Om de één of andere reden wordt mijn orderstatus niet vernieuwd op de site:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

dcamdz schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:36:
Nee!! :<

09.06.2011:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

Bezorgen ze op zaterdag?
Ja, PostNL bezorgt ook op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
Is dat in samenwerking met UPS of TNT?

** Zie zelf dat het zeer TNT uitziet :F

[ Voor 36% gewijzigd door Donkoking op 09-06-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
adinsx schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:53:
Nog altijd 'order in behandeling' sinds 7-6 hier.
Net maar weer eens gebeld met het welbekende orderstatusnummer. Dit keer kom je echter niet in de wacht te staan maar kom je bij de receptie uit. Zij noteren je gegevens, en dan wordt je vandaag voor 18:00 teruggebeld door iemand van Vodafone.

We wachten het maar af, al krijg ik inmiddels zwaar genoeg van dat wachten... :P
Pff.... net teruggebeld door Vodafone. Zelfs het nummerbehoud is nog niet aangevraagd volgens haar 7(8)7
Ze hebben een grote achterstand in de verwerking van de orders. Ze kon dus ook nog niet aangeven wat de verdere planning wordt.

Oftewel, mooi köt :N

Het blijft dus afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcamdz schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:47:
Is dat in samenwerking met UPS of TNT?

** Zie zelf dat het zeer TNT uitziet :F
PostNL is TNT, hun naam is veranderd geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
adinsx schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:57:
[...]

Pff.... net teruggebeld door Vodafone. Zelfs het nummerbehoud is nog niet aangevraagd volgens haar 7(8)7
Ze hebben een grote achterstand in de verwerking van de orders. Ze kon dus ook nog niet aangeven wat de verdere planning wordt.

Oftewel, mooi köt :N

Het blijft dus afwachten.
Argh..dat verklaart ook waarom mijn bestelling inmiddels al een week 'in behandeling' is :( Nou..ben benieuwd hoe lang we nu kunnen gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een ieder die hier geen gebruik van kunnen maken:
Bel+sms+web 275 1 ste jaar voor de helft v/d prijs en toestel gratis.
Bij gsmweb krijg je de SGS2 met de Voda 275 b+S+w ook 1ste jaar voor de helft en het toestel GRATIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:24:
Voor een ieder die hier geen gebruik van kunnen maken:
Bel+sms+web 275 1 ste jaar voor de helft v/d prijs en toestel gratis.
Bij gsmweb krijg je de SGS2 met de Voda 275 b+S+w ook 1ste jaar voor de helft en het toestel GRATIS.
BSW 275 voordeel voor personeelsleden is 2 jaar voor de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
Ik heb 'm via de telefoon verlengd bij Vodafone. BSW275, geen bijbetaling. Levertijd zeker binnen 10 dagen... we gaan het zien :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je de beste prijs als je wilt verlengen voor 1 jaar? Als ik bij T-Mobile nu verleng voor 1 jaar moet ik bijna 300 euro bijbetalen met mijn huidige abb. van € 52,50 per maand. Best veel dus. Bij Hi bieden ze hebben met een vergelijkbaar abb. aan met bijbetaling van € 99,95. Maar dan moet ik nu overstappen wat dus betekend dat ik 1 á 2 maanden mijn T-Mobile abb. moet doorbetalen wat dus ook weer op € 105,- neerkomt als extra kosten. Erg lastig dus. Bij T-Mobile zeggen ze als je telefonisch belt misschien kunnen ze dan nog aardige korting regelen op je telefoon. Wat denken jullie daarvan of is dat gewoon een lokkertje en proberen ze je toch een verlenging aan te smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde als een paar boven mij.

Kreeg vanochtend smsje dat de telefoon vanaf morgen wordt geleverd.

Maar op NLPost staat al dat de chauffeur onderweg is, hopelijk komt hij vanmiddag binnen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57
Ik heb hem gisteren bij Smartphoneshop besteld, ze zeggen dat hij op voorraad is. Wel zeggen ze dat overstappen naar Vodafone wat langer duurt dan normaal, 2-10 dagen voor het nummer porteren beweren ze. Als hij maar direct verstuurd wordt nadat het nummerbehoud in orde is, en ze dan niet zeggen dat de levertijd weer langer geworden is, vind ik het allemaal best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fist schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:11:
Ik heb hem gisteren bij Smartphoneshop besteld, ze zeggen dat hij op voorraad is. Wel zeggen ze dat overstappen naar Vodafone wat langer duurt dan normaal, 2-10 dagen voor het nummer porteren beweren ze. Als hij maar direct verstuurd wordt nadat het nummerbehoud in orde is, en ze dan niet zeggen dat de levertijd weer langer geworden is, vind ik het allemaal best
Dat is vreemd want sinds vorige week moeten providers nummerbehoud binnen 1 dag regelen. Waarschijnlijk een verkoper die nog niet helemaal up-to-date is. Bij mij was het binnen minuten geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar niet.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 09-06-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
*knipje*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 09-06-2011 16:28 ]

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Ik snap er niks meer van. Heb zojuist gebeld naar Hi en een 3s nummer gekregen. Als ik deze op postNL invoer krijg ik helemaal niks te zien. Niet eens dat de nummer niet bestaat oid. Gewoon helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:37
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:25:
Heb zojuist per toeval een werkende code ingevoerd, ben benieuwd of ik het toestel geleverd krijg, fictief personeelsnr van 4 cijfers en actiecode ****( dit alles via GooGle gevonden).
Misschien niet zo handig om hier actiescodes te gaan posten.
Vodafone leest mee, met een beetje pech maken ze die code ongeldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
Razor109 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:30:
[...]
Ik heb de KS van VF gebeld, als het goed is wordt mijn SGS2 via de friends&family actie morgen verstuurd!
Jij kent een medewerker? Of 'glip' jij er gewoon doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:37
Razor109 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:30:
[...]

'werkend' lijkt me sterk.. dat formulier controleert namelijk niks.. wordt achteraf handmatig gedaan volgens mij. Ik heb de KS van VF gebeld, als het goed is wordt mijn SGS2 via de friends&family actie morgen verstuurd!
Wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook waarschijnlijk doorheen geglipt. Ik zeg maar: eerst zien, dan geloven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Ik begreep zojuist dat de volgende lading voor KPN/Hi op 15-6 komt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
august66 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:47:
[...]

Jij kent een medewerker? Of 'glip' jij er gewoon doorheen?
Ik ken een medewerker ja maar heb wel besteld met de verkeerde (oude) code, zover ik begrijp zijn alle verlengingen tot eergister geaccepteerd ongeacht de code.. ik hoefde niet alsnog de juiste code door te geven. Alle nieuwe bestellingen worden wel gecontroleerd.

Dus ik denk dat de meeste die vorige week verlengd hebben geluk hebben!

Ps. Ik deel geen actiecode of personeelsnummer, dus daarvoor geen PM graag. Ik heb alleen toestemming om de code en personeelsnummer uitsluitend voor mijzelf te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Iemand al een idee wanneer Vodafone weer een levering krijgt? Ze lopen dus flink achter in de orders, maar wie weet is de voorraad inmiddels ook alweer er doorheen.
Pagina: 1 ... 98 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!