Verwijderd

frye schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:01:
[...]

Ik wacht al 2 dagen op nieuwe update...
Iets mis bij TNT?
Welke status? al 2 dagen?

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Bij PostNL distributie/

03.06.2011:
Ontvangen in land van bestemming
03.06.2011:
Zending zit in afleverroute
04.06.2011:

Zijn ondertussen de 7de ;)

Verwijderd

frye schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:09:
Bij PostNL distributie/

03.06.2011:
03.06.2011:
04.06.2011:

waar woon je? want als je ver van 'S-HERTOGENBOSCH woont, dan kan het nog wel eens kloppen.

Als ik jou was zal ik maar is naar het postkantoor gaan en vragen of ze hem daar hebben liggen, want dit klopt niet; ik heb nu Zending gesorteerd in sorteercentrum en heb hem vandaag nog..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 09:12 ]

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Bajoran schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:09:
Ik heb hem bij Vodafone telefonisch besteld, op 18 mei. Regelmatig achteraan gebeld waarbij gedurende de eerste weken elke keer een ander verhaal werd verteld.

Mij werd oa verteld dat het nummerbehoud pas aangevraagd wanneer er een toestel binnen is.
Ik sta op een wachtlijst. Ik zou alleen graag willen weten:
Heb je nog geen orderstatus-verandering?

Ik heb hem 30 mei besteld en sinds gister "Order in behandeling".
Ik kreeg ook eerder aan de telefoon te horen dat het nummerbehoud inderdaad pas aangevraagd wordt wanneer het toestel binnen is en kan worden gekoppeld aan je ordernummer.

Hoop dat ik hem eind van de week nog heb, maar ik ga uit van volgende week ivm het overzetten van het nummer.

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-12 22:37
frye schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:09:
Bij PostNL distributie/

03.06.2011:
03.06.2011:
04.06.2011:

Heb je hem uit het buitenland? Hoop wel voor je dat het een Super AMOLED plus model is dan, aangezien in sommige landen super clear LCD wordt gebruikt.

• frye
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:11:
[...]
Als ik jou was zal ik maar is naar het postkantoor gaan en vragen of ze hem daar hebben liggen, want dit klopt niet; ik heb nu Zending gesorteerd in sorteercentrum en heb hem vandaag nog..
In e-mail staat zo:
Niet thuis?

Bent u niet thuis als de postbode langskomt, dan gelden de volgende procedures:

Ontvangstadres in Nederland: U ontvangt u een bewijs in uw brievenbus. Met dit bewijs (of legitimatie) kunt u het pakket gedurende twee weken afhalen op het postkantoor.

Ontvangstadres in België: De postbode doet nog 2 nieuwe pogingen om het pakket bij u af te leveren. Bent u driemaal niet thuis, dan gaat het pakket retour. Wij zullen dan telefonisch of per e-mail een nieuwe bezorgafspraak of afhaalafspraak op ons kantoor maken.
Timmmeeehhh schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:13:
[...]

Heb je hem uit het buitenland? Hoop wel voor je dat het een Super AMOLED plus model is dan, aangezien in sommige landen super clear LCD wordt gebruikt.
En ben afkomstig in België... Besteld bij gsmwijzer ;)

[ Voor 12% gewijzigd door frye op 07-06-2011 09:15 ]

Verwijderd

en jij bent de afgelopen 3 dagen voor de deur gaan zitten? of ben je wel eens naar buiten gegaan haha? het kan maar zo dat die al 2 keer is geweest. maar vanaf 'S-HERTOGENBOSCH is het niet ver.

Btw. bij Track and Trace, Hi, staat bij bij timmmmeehhhh ook van 'S-HERTOGENBOSCH afzender?

• frye
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:16:
en jij bent de afgelopen 3 dagen voor de deur gaan zitten? of ben je wel eens naar buiten gegaan haha? het kan maar zo dat die al 2 keer is geweest. maar vanaf 'S-HERTOGENBOSCH is het niet ver.

Btw. bij Track and Trace, Hi, staat bij bij timmmmeehhhh ook van 'S-HERTOGENBOSCH afzender?
Afleveradres staat op mijn werk...
En gisteren is er niemand van TNT geweest :)

Verwijderd

Zelf geen ervaring met pakketjes naar België alleen lijkt mij wel, dat het langer duurt dan als je in Nederland had gewoond. Maar voor een postbode is het ook makkelijk om bij track and trace te zetten dat die langs is geweest, zonder dat die dat is..

• frye
  • Nu online
Komen niet mensen van TNT deze pakketten leveren?

• Timmmeeehhh
  • Laatst online: 15-12 22:37
@fcujorick jup, ook s hertogenbosch. Dat verklaard dus ook onze gelijke leveringsdatum dan. Al heb ik nog een week langer moeten wachten dan jij :(
iig krijgen we hem vandaag binnen =D kan niet wachten, ben pas om 6 uur thuis dus hoop dat ze pas savonds komen, anders wordt het pas morgen ophalen bij postkantoor voor mij denk ik :(

Verwijderd

@ Timmmehhhh, ja ik 22 mei. Ik had gister vrij gevraagd. tot ik s'ochtends sms'je kreeg en toen gelijk aan werk gegaan. maar vandaag blijf ik wel thuis wachten, wil het niet riskeren dat ik 16 dagen wacht en dan de postbode mis..

Verwijderd

frye schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:23:
Komen niet mensen van TNT deze pakketten leveren?
Je hebt toch Track and Trace, kijk eens linksboven bij Niet thuis code

• frye
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:26:
[...]

Je hebt toch Track and Trace, kijk eens linksboven bij Niet thuis code
'Niet-thuis-code' #

Verwijderd

oke, dus ze zijn nog niet langs geweest. misschien vandaag, misschien morgen.

• frye
  • Nu online
Wat betekent dan: Zending zit in afleverroute?

Verwijderd

Dat die bezorgt wordt, denk ik. heeft die een lange route door België haha. nee ik heb geen idee nu meer. bellen naar TnT, en vragen op werk of ze je niet naaien door hem achter te houden voor de grap. heeft me vader ook met mijn Formule1 2011 gedaan een week :P

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-12 19:19
Ik hoop wel dat die van mij nog komt vandaag, hij staat namelijk nog niet op "Pakket in afleverroute" of iets dergelijks. Dit is mijn Track 'n Trace status:
Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/6883/trackntracesgs2.png

Edit: Het pakketje moet van 's-Hertogenbosch naar Uitgeest (N-H)

[ Voor 12% gewijzigd door SlideR NL op 07-06-2011 10:03 ]

• theroach
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:28
Hier hetzelfde als bij jou... maar dat betekent volgens mij dat ie in ieder geval in het regiokantoor is waaruit jouw pakketje zal worden verzonden. Dus lijkt mij dat je hem vandaag wel zal hebben...

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
Dikke helaas.

"BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW BESTELLING

Geachte klant,

Wij hebben uw bestelling helaas moeten annuleren omdat u geen gebruik heeft gemaakt van een geldige actiecode.

De personeelsaanbieding is alleen bedoeld voor:
Medewerkers van Vodafone en hun vrienden en/of familieleden
Medewerkers van bedrijven die zijn verbonden met Vodafone

Op de website voor de personeelsaanbiedingen, mag er daarom uitsluitend besteld worden met geldige actiecodes. Tijdens uw bestelling heeft u een ongeldige actiecode ingevuld.

Mocht u wel in aanmerking komen voor de aanbieding, dan dient u met de juiste code uw bestelling opnieuw te plaatsen. De juiste code is verkrijgbaar via uw werkgever of een vriend/familielid die werkzaam is bij Vodafone."

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-12 19:19
Ik is heeeeeeeel blij!!! :)

Hehe sorry kan het niet laten. Maar mijn zending is net overgesprongen naar:
Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/6883/trackntracesgs2.png

Kan niet wachten :)

Ben eigenlijk net zo'n klein kind die niet meer kan wachten op zijn verjaardag omdat hij ze nieuwe Technic Lego auto krijgt 8)7

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:31
SlideR NL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:10:
Ik is heeeeeeeel blij!!! :)

Hehe sorry kan het niet laten. Maar mijn zending is net overgesprongen naar:
[afbeelding]

Kan niet wachten :)

Ben eigenlijk net zo'n klein kind die niet meer kan wachten op zijn verjaardag omdat hij ze nieuwe Technic Lego auto krijgt 8)7
Lol, zelfde hier, wordt je echt zo'n spast die bij elk kleine geluidje naar de deur rent:P

Edit: TRIIIIIIIIIIIIIIING!!!! 2 pakketjes voor je! 2 galaxy s2's:D

[ Voor 5% gewijzigd door iklucas op 07-06-2011 10:14 ]

Verwijderd

Mijn status op VF is zojuist veranderd van niet op voorraad naar Orderstatus:
Order in behandeling.

• adinsx
Hier hetzelfde verhaal Pietje. Heb al lopen zoeken in dit topic wat er daarna komt. Waarschijnlijk iets met 'nummerbehoud is in aanvraag' o.i.d.

Ben nu de online chat aan het uitproberen op de orderstatus-pagina, maar dat werkt niet bepaald goed :P

Verwijderd

@ sliderNL en Iklucas , haha ja, elke auto die stopt (drukke nauwe straat, dus dat zijn er een boel) naar hem raam om te kijken of het hem is. maar mijn Track and Trace is sinds vannacht nog: 06.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum, beetje jammer

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:12:
Order in behandeling.
Voorheen stond er zoiets als "tijdelijk niet in voorraad, u order word in behandeling genomen zodra er nieuwe units aanwezig zijn".

Aangezien het nu in behandeling is genomen, mogen we er vanuit gaan dat ze nieuw voorraad hebben ontvangen en wellicht hebben we hem morgen in huis.

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-12 22:17

Jodi

No Matches Found

injun schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:32:
[...]

Ja bij mij wel, (kom van VF sim only) wijzigingsdatum 01-06-2011einddatum 31-05-2013....nog geen SGS2 ontvangen!!!
Was bij mij ook het geval, maar ik heb toch net een mail gekregen dat de actiecode ongeldig is. Mijn bestelling is dus geannuleerd ;( Ik zie dat de einddatum nog niet is teruggezet, maar dat zal wel een dagelijkse database-sync zijn oid. Morgen nog maar eens kijken, en dan evenuteel maar gaan bellen met Vodafone...

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Verwijderd

Mijn bestelling bij Vodafone family is geannuleerd omdat de actiecode onjuist was.

Iemand die een goede actiecode heeft? Mag ook per PM.

• adinsx
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:19:
[...]

Voorheen stond er zoiets als "tijdelijk niet in voorraad, u order word in behandeling genomen zodra er nieuwe units aanwezig zijn".

Aangezien het nu in behandeling is genomen, mogen we er vanuit gaan dat ze nieuw voorraad hebben ontvangen en wellicht hebben we hem morgen in huis.
Nou, tijd dat je het topic even door gaat nemen, want zo snel gaat het écht niet :)
Ik reken eerder op volgende week, dan op donderdag of vrijdag.

Tenzij je geen nummerbehoud hebt, dan kan het misschien iets sneller gaan. Mórgen heb je hem zéker niet.

Verwijderd

adinsx schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:27:
[...]

Nou, tijd dat je het topic even door gaat nemen, want zo snel gaat het écht niet :)

Tenzij je geen nummerbehoud hebt, dan kan het misschien iets sneller gaan. Mórgen heb je hem zéker niet.
Duurt indd nog een week voordat je hem hebt. je hebt nog 3 statussen bovend ie van jou, dan naar Den Bosh, TnT, volgende dag naar je eigen distributie centrum en dan pas naar jou. dus 1+1+1 + 1+1 = ergens in weekend, dus op ze vroegst maandag

• adinsx
Weet je zo ook welke statussen nog volgen fcujorick?

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:24:
Mijn bestelling bij Vodafone family is geannuleerd omdat de actiecode onjuist was.

Dit vroeg ik me ook af, maar doordaat die codes hoegenaamd onvindbaar blijken, had ik het vermoeden dat medewerkers niet zo scheutig zijn met uitgeven van die codes. Ik vraag me af wat het concept erachter is.

Hoe dan ook, best 'n domper. Had me verheugd op die GSII (komend van 'n Hero..).
Een werkende code is dus van harte welkom:)

Verwijderd

adinsx schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:37:
Weet je zo ook welke statussen nog volgen fcujorick?
Order in behandeling (kan 3 dagen zijn, kan 1 dag zijn, bij mij 3)
Order geaccepteerd, wordt telefonisch contact opgenomen (wordt het niet) (ook 1 dag)
Order wordt gepickupt in het magazijn (1 dag)
Order verzonden (zelfde dag)

Dus al 3 dagen..

Dan naar landelijk distributiecentrum (1dag)
Dan naar regionaal distributiecentrum (1dag)
Dan naar de chauffeur (zelfde dag)
Dan naar jou (zelfde dag)

dus kom je weer op die 5

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 10:44 ]

Verwijderd

adinsx schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:27:
[...]

Excuses, ik hem inderdaad het topic niet helenmaal doorgenomen 8)7
Echter vertelde de lieve mevrouw aan de telefoon, toen ik wat wijzigingen moest maken in mijn bestelling, dat zodra er voorraad is, ze hem meestal de zelfde dag nog versturen.
Let wel op dat ik een nieuw nummer heb aangevraagd dus inderdaad geen nummerbehoud.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:57
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:24:

Same here, proberen kan altijd... bestel 'm wel elders wanneer contractdatum is terug verandert :)

XXXVI

Verwijderd

Als die actie niet lukt bestel ik wel een HTC Sensation. Zelfde prijs maar dan heb je wel een mooier toestel!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:19
Mijn bestelling is ook geannuleerd via VF omdat de actiecode niet goed was.

Als iemand nog een actiecode heeft, ik hou me aanbevolen :)

• adinsx
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:43:
[...]

Order in behandeling (kan 3 dagen zijn, kan 1 dag zijn, bij mij 3)
Order geaccepteerd, wordt telefonisch contact opgenomen (wordt het niet) (ook 1 dag)
Order wordt gepickupt in het magazijn (1 dag)
Order verzonden (zelfde dag)

Dus al 3 dagen..

Dan naar landelijk distributiecentrum (1dag)
Dan naar regionaal distributiecentrum (1dag)
Dan naar de chauffeur (zelfde dag)
Dan naar jou (zelfde dag)

dus kom je weer op die 5
duidelijk verhaal d:)b

Zal bij mij ook 3 dagen 'in behandeling' zijn ivm nummerbehoud.
Ik ben allang blij dat er iets gebeurd. :Y

• adinsx
theblackhawk schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:46:
Mijn bestelling is ook geannuleerd via VF omdat de actiecode niet goed was.

Als iemand nog een actiecode heeft, ik hou me aanbevolen :)
volgens mij leest Vodafone hier mee inmiddels en gaan ze nu de boel controleren na de tip van Always-left dat je 'zomaar' wat in kan vullen.

Verwijderd

adinsx schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:46:
[...]

duidelijk verhaal d:)b

Zal bij mij ook 3 dagen 'in behandeling' zijn ivm nummerbehoud.
Ik ben allang blij dat er iets gebeurd. :Y
Ik had ook nummerbehoud, maar bleef bij Hi. nieuw abbo afgesloten (wat werd veranderd in verlenging omdat ik al klant was). dus velenging eigenlijk.

het is het wachten meer dan waard zullen we maar zeggen

• Donkoking
  • Laatst online: 16-12 21:50
Wacht bij HI ook op telefonisch contact, gister naar status Laatste update: 06/06/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Ook blij dat er iets veranderd is.

Verwijderd

dcamdz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:52:
Wacht bij HI ook op telefonisch contact, gister naar status Laatste update: 06/06/2011

Ook blij dat er iets veranderd is.
wordt er niet :P

Verwijderd

@ Timmmeehhhh bij jou ook; 07.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum ?

• Donkoking
Telefonisch contact bedoel je?

• frye
  • Nu online
Via trackandtrace.be:

Datum Status van de zending
02/06/2011 Uw zending is gekend, maar nog niet door ons ontvangen
03/06/2011 Zending werd gesorteerd
03/06/2011 Zending gescand op reg. distributievestiging
03/06/2011 De chauffeur is onderweg
04/06/2011 De chauffeur is onderweg: tweede afleverpoging

Verwijderd

ja, staat er wel. maar bij niemand nog gezien dat het echt gedaan werd. sws is hele rare volgorde.
Nu denk je, ohh ik wordt gebeld om morgen afspraak te maken. nou nee.. helaas :P vanmiddag/Vanavond/morgen staat er weer dat die gepickupt wordt, en dan paar uur later dat die verzonden is. en dan kan je dmv track and trace zelf in de gaten houden.

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:09
adinsx schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:47:
[...]

volgens mij leest Vodafone hier mee inmiddels en gaan ze nu de boel controleren na de tip van Always-left dat je 'zomaar' wat in kan vullen.
Zoiets vermoed ik ook. Het moest toch wel zijn opgevallen dat opeens heel veel orders van de FriendsFamily actie gebruikt maakte. Eens kijken waar ik hem nu ga bestellen...

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:04
Toch wel erg dat ik hier zo blij mee ben, maar;

Status:
Laatste update: 06/06/2011

*O* *O*

Heeft in totaal dus 13 dagen geduurd, heb op 25-5 verlengd bij Hi en nu heb ik hem voor vrijdag nog denk ik :)

Verwijderd

Maks schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:03:

Status:

*O* *O*

Heeft in totaal dus 13 dagen geduurd, heb op 25-5 verlengd bij Hi en nu heb ik hem voor vrijdag nog denk ik :)
Lees hierboven even

• Maks
Wat bedoel je precies? Ik heb gezocht op die melding en zag dat iemand binnen een dag al een afspraak kon maken met een koeriersbedrijf. De meerendeel moet ongeveer 3 dagen wachten, dan moet vrijdag toch wel haalbaar zijn :p?

Edit\ Oh nvm fcujorick, kan dat niet in de TS? Best goede info denk ik zo :)

[ Voor 9% gewijzigd door Maks op 07-06-2011 11:10 ]

• adinsx
Lees het nou maar even goed. ;)

Verwijderd

Ja, maar je wordt 1 niet gebeld, en 2 je krijgt nog 2 statussen, en daarna pas tnt gedoe

• Ardj
  • Laatst online: 20-12 12:25
Fist schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:00:
[...]

Zoiets vermoed ik ook. Het moest toch wel zijn opgevallen dat opeens heel veel orders van de FriendsFamily actie gebruikt maakte. Eens kijken waar ik hem nu ga bestellen...
Het lijkt me sowieso logisch dat ze hier meelezen, de KS werd overspoeld door mensen met het verhaal dat ze op tweakers lazen dat andere mensen later bestelden en eerder hadden ;) En inderdaad wat jij zegt ook, er zijn wel ineens heeeeel veel Friends&Family orders, want niet alleen tweakers zal er gebruik van gemaakt hebben :P

Mijn bezorgnegert is onderweg :D

• Wazza
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 09:04
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:12:
Order in behandeling.
Hmm, Ik heb op 1 juni de SGS2 bij Vodafone besteld, mijn status staat nog steeds op: "Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen."

De laatste wijziging van mijn status is trouwens wel om half 7 vanochtend in plaats van 1 juni, dus ik heb het vermoeden dat ik dus niet bij de laatste levering zit, en moet wachten op een volgende. :'(

• adinsx
@Wazza

De tijd veranderde bij mij ook 's morgens, de tekst bij status veranderde 's middags naar 'order in behandeling'. Dus er is nog hoop voor je :)

• Donkoking
Maks schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:03:

Status:

*O* *O*

Op dezelfde datum verlengd ook gisteren status zien wijzigen. Nu weer wachten

• rickoa
  • Laatst online: 10-12 10:58
bij mij is de 06/06 naar oder word gepickt uit magazijn

besteld op 16-5

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-12 23:23
Ik heb mijne op 27-05 besteld. Maar nog steeds geen wijziging in de status :(
Zal nog wel even duren ben ik bang.

Verwijderd

Aiai,

07.06.2011:
Chauffeur is onderweg

• Donkoking
Zit je thuis ? ^^

Verwijderd

Ja, voor de deur op me laptop. al 3 weken lang op de trap

Nee, maar wel aan het wachten. klein kindje he

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 11:53 ]

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12 07:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Iemand enig idee wanneer de 32 GB versie beschikbaar komt? Hier in de UK zijn er volgens berichten geen plannen om hem te gaan verkopen. de NFC versie zou wel deze maand beschikbaar zijn. Als de 32 GB niet beschikbaar komt ga ik de 16 GB maar bestellen. Wel jammer, met zo een 1080p opname + wergave mogelijkheid is die 32 GB zo vol :P. En die assesoires (met name die kable van die usb naar hdmi)? Zijn die al ergens te koop? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Ryan1981 op 07-06-2011 11:55 ]

• frye
  • Nu online
Leuk...
07/06/2011 Uw pakket kon niet worden uitgeleverd. Uw pakket bevindt zich in het regionale uitleverdepot.

• Donkoking
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:53:
Ja, voor de deur op me laptop. al 3 weken lang op de trap

Nee, maar wel aan het wachten. klein kindje he
haha, heb hier ook een collega die deze status heeft, zijn homefront staat paraat.

Verwijderd

frye schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:58:
Leuk...
07/06/2011 Uw pakket kon niet worden uitgeleverd. Uw pakket bevindt zich in het regionale uitleverdepot.
wtf, bellen!

• frye
  • Nu online
We zijn er zeker van dat er nooit een chauffeur is geweest...
Iemand heeft ook via TNT een pakket besteld en terwijl we woensdag nog werkte.
Deze heeft net hetzelfde aan de hand... Ook geen melding dat iemand is hier geweest!

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
Damned...

Mycom geeft opeens aan op website >10 dgn levertijd. Was gisteren nog binnen een week...
Toch maar even gebeld; nee sorry, levering gaat niet door :-(
Fijn dat je daar zelf achteraan moet grrrr !

Gelijk geannuleerd en voor 20 euro meer bij BOL besteld, die heeft m namelijk gewoon op voorraad!

Als t goed is morgen levering... :-))

[ Voor 6% gewijzigd door rdkraker op 07-06-2011 12:13 ]

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ryan1981 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:54:
Iemand enig idee wanneer de 32 GB versie beschikbaar komt? Hier in de UK zijn er volgens berichten geen plannen om hem te gaan verkopen. de NFC versie zou wel deze maand beschikbaar zijn. Als de 32 GB niet beschikbaar komt ga ik de 16 GB maar bestellen. Wel jammer, met zo een 1080p opname + wergave mogelijkheid is die 32 GB zo vol :P. En die assesoires (met name die kable van die usb naar hdmi)? Zijn die al ergens te koop? :P
Denk dat je je vraag beter hier kunt stellen en je weet dat er een MicroSDHC (tot 32GB) in kan?

Verwijderd

Vodafone inderdaad geannuleerd (actie 2 jaar korting), wie zijn er wel doorheen gekomen en waren jullie reeds klant bij Vodafone? (ergens staat dat klanten van VF ook mee mogen doen ofzo..) jammer hoor...

nu een plan B..

• ephymerous
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:19:
Vodafone inderdaad geannuleerd (actie 2 jaar korting), wie zijn er wel doorheen gekomen en waren jullie reeds klant bij Vodafone? (ergens staat dat klanten van VF ook mee mogen doen ofzo..) jammer hoor...

nu een plan B..
Ja ik ben al jaren klant. Abo wijzigingen waren ook al doorgevoerd. Is binnen enkele dagen weer terug verandert en dan doe ik de 'gewone' actie BSW 275 :)

XXXVI

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
nou helaas jongens vrijwel alles is geannuleerd als je geen code hebt.
daar gaat mijn kans naar een mooie telefoon -O-

nog wel een post op het andere forum.
Inmiddels meerdere medewerkers gesproken en twee ervan beweren dat er alsnog geleverd gaat worden deze week en dat het pakketje onderweg is.

Overigens is mijn abo al verlengd. Wat opzich vreemd is aangezien mijn abo eigenlijk door zou lopen tot 4 augustus. Ze hebben nu op 4 juni verlengd tot 4 aug 2013. Dat betekent dus 2 maanden langer, opzich geen probleem maar wel vreemd dat dit ineens word gedaan zonder mij daarvan op de hoogte te stellen of mijn hierin een keuze te geven....

• ephymerous
fespen schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:43:
nog wel een post op het andere forum.
Inmiddels meerdere medewerkers gesproken en twee ervan beweren dat er alsnog geleverd gaat worden deze week en dat het pakketje onderweg is.
Hoe bedoel je dat? Dat het niet terug gedraaid gaat worden?

XXXVI

• -Edwin-
Is het normaal dat ik bij Hi op de orderpagina na 27 mei nog geen enkele update heb gehad? :S

• Maks
-Edwin- schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:57:
Is het normaal dat ik bij Hi op de orderpagina na 27 mei nog geen enkele update heb gehad? :S
ja

Verwijderd

ja, welke order is het dan?

• fespen
  • Niet online
zijn 2 posts meer weet ik ook niet.

Geachte klant,

Wij hebben uw bestelling helaas moeten annuleren omdat u geen gebruik heeft gemaakt van een geldige actiecode."

Mijn aanvraag met code friendsfamily is dus geweigerd, alleen mijn abo is wel verlengd en omgezet:s....
En gisteren nog verzendbevestiging gehad.....

Bij de e-mail stond overigens dat het ging om mijn Samsung Galaxy S II bestelling, ik heb deze niet besteld maar een HTC Desire S. Inmiddels meerdere medewerkers gesproken en twee ervan beweren dat er alsnog geleverd gaat worden deze week en dat het pakketje onderweg is.

Overigens is mijn abo al verlengd. Wat opzich vreemd is aangezien mijn abo eigenlijk door zou lopen tot 4 augustus. Ze hebben nu op 4 juni verlengd tot 4 aug 2013. Dat betekent dus 2 maanden langer, opzich geen probleem maar wel vreemd dat dit ineens word gedaan zonder mij daarvan op de hoogte te stellen of mijn hierin een keuze te geven....

• yoshmite
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-08 22:59
hopelijk krijg ik morgen de telefoon, besteld bij Typhone op 24 mei icm 1 jarig nieuw vodafone abbo met nummerbehoud. Pfff duurt wel lang...

• -Edwin-
Een verlenging van mijn bestaande abonnement naar een Hi Online 25 met Hi Extreem 1 jaar.

• Don Juansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:06
21-05 bij de VF-winkel in Enschede langsgeweest om de GSII te bestellen in combi met BSW275.
Ze hadden 17 toestellen gehad de week ervoor, waren op de 21 niet meer op voorraad dus op de wachtlijst gezet.

27-05 Langsgeweest om te informeren hoe het met de reservering staat, hadden ze er 2(!) stuks gehad, maar ik stond nog niet bovenaan (sta 4e momenteel).

1-06 Wist de medewerker te vertellen dat ze die week geen levering verwachten ivm logistieke problemen en hemelvaartsdag. Levering zou op 8 juni binnen zijn..

Hopen dat ik morgen na 2.5 week het toestel heb!

Verwijderd

Ai, ik heb hem! wat een licht ding valt me gelijk op aan de doos. ik ben ff paar uur weg dus :p

• DeJoostnl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-12-2021
07.06.2011:
Chauffeur is onderweg

16 mei verlengd bij Hi.
Moet zo 60 euro betalen trouwens, moet dat contant of moet je pinnen?

Kan niet meer wachten :9~

Verwijderd

DeJoostnl schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:41:
07.06.2011:
Chauffeur is onderweg

16 mei verlengd bij Hi.
Moet zo 60 euro betalen trouwens, moet dat contant of moet je pinnen?

Kan niet meer wachten :9~
Kan beide, volgens mij. zorg dat je geld hebt dat wel. ik moest net alleen handtekening zetten meer niet :D

• DeJoostnl
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:41:
[...]

Kan beide, volgens mij. zorg dat je geld hebt dat wel. ik moest net alleen handtekening zetten meer niet :D
Ja, heb 60 euro contant. Maar heb nu waarschijnlijk geen 60 euro meer op m'n rekening staan.
Daarbij is m'n random reader ineens spoorloos :?

Maargoed, gaat goed komen :)

Thanks!

• Ardj
DeJoostnl schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:44:
[...]

Ja, heb 60 euro contant. Maar heb nu waarschijnlijk geen 60 euro meer op m'n rekening staan.
Daarbij is m'n random reader ineens spoorloos :?

Maargoed, gaat goed komen :)

Thanks!
Cash betalen kan sowieso, maar pinnen kan bij ene wel en andere niet ;)

Fcujorick: lekker vroeg, veel plezier ermee, hier bezorgen ze altijd pas rond etenstijd, ik moet nog paar uur wachten dus

• frye
  • Nu online
03.06.2011:
03.06.2011:
04.06.2011:
07.06.2011:
Zending vertraagd door omstandigheden
Hahaaa... Zending vertraagd door omstandigheden... Goed werk TNT :)

Telefonisch, e-mail niet te bereiken...
Hopelijk krijg ik het dit jaar nog ;w

[ Voor 21% gewijzigd door frye op 07-06-2011 13:55 ]

• DeJoostnl
Mensen,

Het lange wachten is voorbij.
Ik heb hier nu een mooi TNT doosje voor me staan, jeej! :D

Sterkte voor diegenen die nog moeten wachten! :)

• ephymerous
fespen schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:11:
zijn 2 posts meer weet ik ook niet.

Geachte klant,

Wij hebben uw bestelling helaas moeten annuleren omdat u geen gebruik heeft gemaakt van een geldige actiecode."

Mijn aanvraag met code friendsfamily is dus geweigerd, alleen mijn abo is wel verlengd en omgezet:s....
En gisteren nog verzendbevestiging gehad.....

Bij de e-mail stond overigens dat het ging om mijn Samsung Galaxy S II bestelling, ik heb deze niet besteld maar een HTC Desire S. Inmiddels meerdere medewerkers gesproken en twee ervan beweren dat er alsnog geleverd gaat worden deze week en dat het pakketje onderweg is.

Dat is dus niet zo. Inmiddels is hier alles alweer terug gedraaid. ALleen de einddatum van het contract nog niet. Op Twitter zegt Vodafone dat ik over 48 uur weer kan verlengen alleen dan niet vida de directsales site.

XXXVI

• wietse02
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-06-2023
Mijn pakket is verzonden, yippie, maar nu heb ik een track & trace code gehad maar als ik alle gegevens invul bij TNT en ik druk op "zoeken" gebeurd er niks.. Iemand weet waarom?

• Ardj
wietse02 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:46:
Mijn pakket is verzonden, yippie, maar nu heb ik een track & trace code gehad maar als ik alle gegevens invul bij TNT en ik druk op "zoeken" gebeurd er niks.. Iemand weet waarom?
Vanavond laat kun je hem waarschijnlijk wel volgen, dan is die pas voorgemeld, morgenochtend wordt die opgenomen in proces, en morgenmiddag/avond heb je hem dan zeer waarschijnlijk :)

• wietse02
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-06-2023
Ardj schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:48:
[...]

Vanavond laat kun je hem waarschijnlijk wel volgen, dan is die pas voorgemeld, morgenochtend wordt die opgenomen in proces, en morgenmiddag/avond heb je hem dan zeer waarschijnlijk :)
Oke mooi, daar zat ik al aan te denken, bedankt! :)

• adinsx
Tipje voor degene die overstappen naar Vodafone mét nummerbehoud. Ga naar deze pagina https://my.vodafone.nl/my_vodafone (My Vodafone) en klik op registreren. Vul je 06-nummer in en dan kom je er vanzelf achter of hij al aan Vodafone is gekoppeld of niet.

Of het sneller is als de status-update, geen idee, maar misschien het proberen waard.

Verwijderd

Pff mijne staat nu al sinds 3-6-2011 op Bestelling ontvangen en in behandeling. Beter wordt de status vandaag nog Order geaccepteerd. Hoopte 'm eigenlijk vrijdag binnen te krijgen maar dat gaat 'm niet worden denk ik

• UnderDogg1905
  • Laatst online: 09-10-2023
adinsx schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:09:
Tipje voor degene die overstappen naar Vodafone mét nummerbehoud. Ga naar deze pagina https://my.vodafone.nl/my_vodafone (My Vodafone) en klik op registreren. Vul je 06-nummer in en dan kom je er vanzelf achter of hij al aan Vodafone is gekoppeld of niet.

Of het sneller is als de status-update, geen idee, maar misschien het proberen waard.
Dat gaat ook bij T-mobile.
Heb net ff gecheckt, mijn nummer is nog niet bekend bij t-mobile.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-12 21:25

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik net ook gechecked bij VF, mijn nummer is nog niet bekend. Maar bij Tmobile staat dat ik nog niet kan verlengen, terwijl mijn abo 30 juni 2011 afloopt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Denk dat Vodafone vandaag weer een levering heeft binnengekregen, want mijn status is zojuist gewijzigd van 'Aanvraag in behandeling.' naar 'Nummerbehoud aanvraag in behandeling.'.

(11-05 besteld in de VF online-shop)

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:06
om het 8 gb kaartje te ontvangen, moet je de pre-registratie mail en de aankoopbon opsturen. maar is de orderbevestiging de aankoopbon of krijg ik die later nog? snap het even niet

• Don Juansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:06
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:36:
Denk dat Vodafone vandaag weer een levering heeft binnengekregen, want mijn status is zojuist gewijzigd van 'Aanvraag in behandeling.' naar 'Nummerbehoud aanvraag in behandeling.'.

(11-05 besteld in de VF online-shop)
Hopen dat ze dan in de winkels ook binnen zijn :/

• adinsx
Hm.. ga meteen mijn eigen status ook even checken :)

Verwijderd

Hij is FUCKING vet! wel wennen aan de grote (had samsung star) en aan het typen! maar menu is al ziek, whatapp etc.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-12 21:25

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ook mijn GS2 is onderweg, gelukkig. Zojuist is de orderstatus veranderd in "pakket verzonden". Hij zal er morgen wel zijn. Ik hoop dat de rest van de GSMwijzer bestellers ook goed nieuws krijgen vandaag.

/edit: Ik kan nog niet registreren op myvodafone.nl, dus dat is niet echt een goede graadmeter.

[ Voor 19% gewijzigd door zonoskar op 07-06-2011 16:02 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Pagina: 1 ... 96 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!