Alleen bij een nieuw abbo moet je pinnen indd om te activeren, geen idee of dat met verlenging (wat een nieuw abbo is) ook zo is. En postkantoor, hij komt niet een 2e keer.theroach schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:48:
Als je je abonnement hebt verlengd moet je dan ook perse zelf thuis zijn of kan iemand anders het pakket ook aannemen? Alleen bij nieuw abonnement moet je pinnen enzo toch? En als je niet thuis bent komt ie dan ook nog 2 andere keren langs of gaat het meteen naar postkantoor?
Zaterdag is mijn order (3552***, 18 mei telefonisch verlengt bij Hi) over gesprongen naar order verzonden en hij word morgen (zondag
) aangeboden door TNT pakket post. Heb er heel mooi een Track&Trace code bij gekregen, alleen die doet het nog steeds niet. Hebben meer mensen dit? Krijg ik mijn langverwachte toestel dan alsnog vandaag binnen of morgen pas?
Verwijderd
Zaterdag ook mijn order, verlenging bij Hi, verzonden. Order verzonden indd.SlideR NL schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:00:
Zaterdag is mijn order (3552***, 18 mei telefonisch verlengt bij Hi) over gesprongen naar order verzonden en hij word morgen (zondag) aangeboden door TNT pakket post. Heb er heel mooi een Track&Trace code bij gekregen, alleen die doet het nog steeds niet. Hebben meer mensen dit? Krijg ik mijn langverwachte toestel dan alsnog vandaag binnen of morgen pas?
vanaf morgen, heb je wss vandaag pas gekregen. en mogen is niet zondag. maar dinsdag. en indd die Track&Trace werkt pas vanaf morgen, vandaag nog niet.
morgen krijg je hem, ik ook, en nog vele andere op dit forum.
Oke dan word het nog even een dagje wachten. Dit extra dagje wachten kan er ook wel vanafVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:04:
[...]
Zaterdag ook mijn order, verlenging bij Hi, verzonden. Order verzonden indd.
vanaf morgen, heb je wss vandaag pas gekregen. en mogen is niet zondag. maar dinsdag. en indd die Track&Trace werkt pas vanaf morgen, vandaag nog niet.
morgen krijg je hem, ik ook, en nog vele andere op dit forum.
Verwijderd
Ja zo denk ik ook, was vanochtend vroeg wakker geworden, want zaterdag verzonden. nam aan dat die er vanmiddag wel zal zijn maar helaas. 22 mei verlengt. dus 16 dagen levertijd. behoorlijk langSlideR NL schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:05:
[...]
Oke dan word het nog even een dagje wachten. Dit extra dagje wachten kan er ook wel vanaf
Als je de vodafone directsales friendsfamily site op engels zet, is er ineens wel een voorraad van Galaxy SII's. De prijs staat er in euro's en het accepteert gewoon een adres in Nederland. Heeft iemand hier al ervaringen mee?
hoe weet jij zo zeker dat je verlenging goed is gegaan? ik heb 3 keer gebeld dus ik kan er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat de verlenging goed is gegaan. ik heb wel via de website besteld. als ik nu bij bestelstatus kijk staat er nog steeds dat er geen toestellen op voorraad zijn. deze moet dus nog veranderen naar order ontvangen? dan is het sowieso goed gegaan?Ardj schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:41:
[...]
Ik heb dat ook, en mijn verlenging is sowieso goed gegaan. Maakt dus niet uit, dit zal waarschijnlijk pas veranderen op het moment dat je nieuwe abo ook werkelijk ingaat!
I think so. Geen idee of hij morgen al binnenkomt, bij mij is het de ene keer wel in 1 dag, de andere keer doet hij er 2 dagen over, dus de tijd zal het weten;)tommygun_24 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:45:
[...]
Same for me, denk dat hij nu morgen binnenkomt? Vandaag zal er niet meer inzitten. Dit zal wel de door KPN beloofde batch van ongeveer 8 juni zijn lijkt me....
Je kunt tegenwoordig een account aanmaken op internet bij tnt, mocht je dan niet thuis zijn bij de eerste levering, dan kun je daarna kiezen of hij de volgende dag naar het kantoor moet worden gebracht, bij de buren moet worden geleverd, of bij jouw ergens die week moet worden geleverd(kun je kiezen tussen dagen en tijd staat er dan ook ong bij)theroach schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:48:
Als je je abonnement hebt verlengd moet je dan ook perse zelf thuis zijn of kan iemand anders het pakket ook aannemen? Alleen bij nieuw abonnement moet je pinnen enzo toch? En als je niet thuis bent komt ie dan ook nog 2 andere keren langs of gaat het meteen naar postkantoor?
https://onlineverzendservice.tntpost.nl/ en dan rechtsbovenin als het goed is
Godver.... net een status update gehad! Status is nu: "Bestelling is door ons geannuleerd, vanwege onvolledige en of onjuiste gegevens."
Toch binnenkort maar een kijken dan of ik niet eens over moet gaan stappen, ben nu echt wel heel erg klaar met HI. Heb nu dus bijna een maand zitten wachten en dan krijg je zoiets...
Toch binnenkort maar een kijken dan of ik niet eens over moet gaan stappen, ben nu echt wel heel erg klaar met HI. Heb nu dus bijna een maand zitten wachten en dan krijg je zoiets...
Dat is wel heel erg rot, weet je ook wat er onvolledig is? En waarom het af is gekeurd?TenaciousR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:39:
Godver.... net een status update gehad! Status is nu: "Bestelling is door ons geannuleerd, vanwege onvolledige en of onjuiste gegevens."
Mijn status is nog steeds niet op voorraad (Hi online 20 verlenging + 20 euro voor het toestel, klantwaarde B, besteld 25-4) dus ik hoop dat ik bij de batch van de 8 juni zit.
Wachten is echt kut, ik heb alles al gedownload (rom enzo hehe)...nu de telefoon nog.
jeeeejjj..
Ook sms ontvangen.
Laatste update: 06/06/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Hoe lang denken jullie dat ik nog dien te wachten?
Ook sms ontvangen.
Jup, zelfde hier! Ben benieuwd, ik heb pas de 23e besteld.dcamdz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:57:
jeeeejjj..
Ook sms ontvangen.
Ik heb zojuist mijn bestelling bij belsimpel geannuleerd, ben de totaal loze beloftes helemaal zat.
Ik ben op zoek naar een los toestel (mijn VF abbo loopt nog tot 2012) iemand goede ervaringen met een webshop die wel snel levert?
Ik ben op zoek naar een los toestel (mijn VF abbo loopt nog tot 2012) iemand goede ervaringen met een webshop die wel snel levert?
"I work to live and will never live to work"
pdashop.nlrubw87 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:33:
Ik heb zojuist mijn bestelling bij belsimpel geannuleerd, ben de totaal loze beloftes helemaal zat.
hier ben ik dus ook bang voor dat dit bij mij gebeurd! dit is namelijk ook bij een vriend van mij gebeurd, maar die had dan ook verlengd via de site terwijl dat pas over een maand mocht. ik heb eerst netjes gebeld en gevraagd of ik kon verlengen, dan moet het sowieso goedkomen. ik weet alleen nog niet of de verlenging is geaccepteerd. anders eis ik gewoon dezelfde aanbiedingTenaciousR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:39:
Ik had ook eerste gebeld om te vragen en toen snapte de klantenservice het allemaal niet echt, want de data i de computer klopten allemaal van geen kant. Dit kwam waarschijnlijk doordat ik gebruik had gemaakt van het sms om de verlengperiode van 2 naar 4 maanden te verlengen en dat hierbij iets niet oged was gegaan. Er werd mij toen verteld dat ik gewoon moest verlengen als dit kon op de site, want mocht het dan niet mogelijk zijn zou mijn bestelling in de wacht worden gezet.
Ik ga vanmiddag nog even bellen met wat er nu precies mis is.
Gisteren bij KPN verlengd, verwachte leverdatum overmorgen. Benieuwd of dat een standaardreactie is, of dat ik ook een maand oid mag wachten. Heb ook een track&trace-nummer gekregen, maar als ik daarop klik, krijg ik op de TNT-site een of andere bestelling van iemand anders in beeld van een paar dagen geleden.
succes daarmee! zou je ons op de hoogte willen houden? dan kan ik later alsnog ook even bellen!TenaciousR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:45:
Ik had ook eerste gebeld om te vragen en toen snapte de klantenservice het allemaal niet echt, want de data i de computer klopten allemaal van geen kant. Dit kwam waarschijnlijk doordat ik gebruik had gemaakt van het sms om de verlengperiode van 2 naar 4 maanden te verlengen en dat hierbij iets niet oged was gegaan. Er werd mij toen verteld dat ik gewoon moest verlengen als dit kon op de site, want mocht het dan niet mogelijk zijn zou mijn bestelling in de wacht worden gezet.
ik hoop dat het goed komt voor je
Zi nu te wachten op uitlevering van MyCom. 509 eu en schijnt dat hij deze week weer op voorraad komt...!rubw87 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:33:
Zijn er nog mensen die bij gsmwijzer hebben besteld en nog wachten op hun gsm??
Zie alleen maar VF en HI langskomen.
Heb net ergens gelezen dat er conflicten zijn tussen gsmwijzer/studentmobiel en T-mobile over de 5 maanden
Weten jullie er meer over?
Het is bij mij ondertussen 3 weken na datum van bestelling.
Heb net ergens gelezen dat er conflicten zijn tussen gsmwijzer/studentmobiel en T-mobile over de 5 maanden
Ik heb hem vandaag besteld via gsmwijzer.nl met Vodafone. Ben benieuwd hoelang ik moet wachten!
Ik heb 16 Mei bij Hi in de winkel verlengd.
Laatst kreeg ik de status dat de order verzonden was.
Ik kreeg toen ook een track and trace nummer, maar TNT deed toen nog niets met mijn pakketje.
Nu kreeg ik vandaag een smsje dat TNT het pakketje morgen gaat aanbieden. Jeej
Maar, als ik nu klik op de link naar de track en trace dan heb ik helemaal geen track en trace nummer meer?
Daarbij vraag ik me af of ik morgen contant moet betalen of dat ik kan pinnen. Ik moest namelijk 60 euro bijbetalen, voor de telefoon
De telefoon staat trouwens op de naam van m'n vader. Zou hij er dan bij moeten zijn?
En ik kan het pakketje na 12 uur pas verwachten, ik dacht dat ik dat ergens had gelezen:)
Ze doen voor 12 uur vaker zakelijke leveringen, dacht ik zo. Ik ben namelijk ook niet gebeld door Hi of TNT. Heb dus ook geen tijd kunnen afspreken.
Alvast bedankt
Laatst kreeg ik de status dat de order verzonden was.
Ik kreeg toen ook een track and trace nummer, maar TNT deed toen nog niets met mijn pakketje.
Nu kreeg ik vandaag een smsje dat TNT het pakketje morgen gaat aanbieden. Jeej
Maar, als ik nu klik op de link naar de track en trace dan heb ik helemaal geen track en trace nummer meer?
Daarbij vraag ik me af of ik morgen contant moet betalen of dat ik kan pinnen. Ik moest namelijk 60 euro bijbetalen, voor de telefoon
De telefoon staat trouwens op de naam van m'n vader. Zou hij er dan bij moeten zijn?
En ik kan het pakketje na 12 uur pas verwachten, ik dacht dat ik dat ergens had gelezen:)
Ze doen voor 12 uur vaker zakelijke leveringen, dacht ik zo. Ik ben namelijk ook niet gebeld door Hi of TNT. Heb dus ook geen tijd kunnen afspreken.
Alvast bedankt
Ik wacht nog steeds op mijn order van GSMwijzer.nl (ordernr 5186**) gedaan te 23 mei, maar dat komt ws omdat mijn nummerbehoud nog niet goedgekeurd is door T-Mobile (ik stap over van Tmob naar VF). Ik dacht dat dat tegenwoordig binnen 1 dag geregeld moest zijn?UnderDogg1905 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:27:
Zijn er nog mensen die bij gsmwijzer hebben besteld en nog wachten op hun gsm??
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
@DeJoostnl: TNT geeft het pakket af aan iedere meerderjarige op dat adres. Als ze het maar kwijt zijn!
Dat dacht ik ook ja ..zonoskar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:03:
[...]
Ik wacht nog steeds op mijn order van GSMwijzer.nl (ordernr 5186**) gedaan te 20 mei, maar dat komt ws omdat mijn nummerbehoud nog niet goedgekeurd is door T-Mobile. Ik dacht dat dat tegenwoordig binnen 1 dag geregeld moest zijn?
Ik heb ook nummer behoud aangevraagt. van Hi(prepaid)> t-mobile.. maar heb ook nog geen bericht gekregen dat het is goedgekeurd.
Mijn ordernmr is trouwens: 5175XX
19 mei besteld
Heb je al eens gebeld erover?
Ben zelf van plan om vandaag te bellen. Maar als jij dat al hebt gedaan kan ik me tenminste de bltgd sparen.
Ik zou er niet op rekenen, Ik heb 22e besteld en vandaag mijn code pas gekregen, die van jou zal dus wel een foutje zijn geweest;)Het Leoh-Paard schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:47:
Gisteren bij KPN verlengd, verwachte leverdatum overmorgen. Benieuwd of dat een standaardreactie is, of dat ik ook een maand oid mag wachten. Heb ook een track&trace-nummer gekregen, maar als ik daarop klik, krijg ik op de TNT-site een of andere bestelling van iemand anders in beeld van een paar dagen geleden.
Heeft ook met klantwaardering te maken hetommygun_24 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:17:
[...]
Ik zou er niet op rekenen, Ik heb 22e besteld en vandaag mijn code pas gekregen, die van jou zal dus wel een foutje zijn geweest;)
Je status zal uberhaupt niet veranderen als je bestelling niet goed gaatjapiesa schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:12:
[...]
hoe weet jij zo zeker dat je verlenging goed is gegaan? ik heb 3 keer gebeld dus ik kan er eigenlijk ook wel vanuit gaan dat de verlenging goed is gegaan. ik heb wel via de website besteld. als ik nu bij bestelstatus kijk staat er nog steeds dat er geen toestellen op voorraad zijn. deze moet dus nog veranderen naar order ontvangen? dan is het sowieso goed gegaan?
Ik heb nog niet gebeld. Volgens mij is mijn nummerbehoud pas vorige week woensdag aangevraagd en het zou 5-10 dagen kunnen duren. Nu is het dus pas 3 werkdagen verder.UnderDogg1905 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:12:
Heb je al eens gebeld erover?
Ben zelf van plan om vandaag te bellen. Maar als jij dat al hebt gedaan kan ik me tenminste de bltgd sparen.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ook nog geen bericht gekregen zo te horen..zonoskar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:28:
[...]
Ik heb nog niet gebeld. Volgens mij is mijn nummerbehoud pas vorige week woensdag aangevraagd en het zou 5-10 dagen kunnen duren. Nu is het dus pas 3 werkdagen verder.
Ga dalijk toch maar eens bellen.
Order vandaag verzonden wordt vanaf morgen aangeboden, is dit ook echt zo of kan het dan gerust nog een paar dagen duren omdat er vanaf staat?
Ik ook de 23elink_mario schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:20:
[...]
Jup, zelfde hier! Ben benieuwd, ik heb pas de 23e besteld.
Verwijderd
nee 1e werkdag dus morgen,Ardj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:39:
Order vandaag verzonden wordt vanaf morgen aangeboden, is dit ook echt zo of kan het dan gerust nog een paar dagen duren omdat er vanaf staat?
Iemand nog wat gehoord van 2 jaar lang 50% korting met de Galaxy S2 met vodafone?
Verwijderd
Argh, ik heb nu de volgende status:
Status:
Laatste update: 06-06-2011
Wacht 1 dag Wishdate
Voor TNT pakket informatie klik hier
Weet iemand wat dat is? Die TNT pakker informatie verwijst trouwens naar niets...
Status:
Laatste update: 06-06-2011
Wacht 1 dag Wishdate
Voor TNT pakket informatie klik hier
Weet iemand wat dat is? Die TNT pakker informatie verwijst trouwens naar niets...
Ik heb het via Twitter aan Vodafone gevraagd, waarom ik mijn orderstatus niet kan navragen, en dat gaan ze nu even voor me nakijken. Hou je op de hoogtealwaysleft schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:54:
Iemand nog wat gehoord van 2 jaar lang 50% korting met de Galaxy S2 met vodafone?
Nope, besteld op 1 juni, bevestiging ontvangen, verder nog niets. Levering kan pas plaatsvinden nadat mijn huidige provider de nummerbehoudaanvraag heeft geaccepteerd. Na verwerking van de order zal de koerier een afspraak maken. (<- vrij naar de orderbevestiging).alwaysleft schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:54:
Ik wacht het dus rustig af:)
Edit: @hierboven (orderstatus); ik nam voor het gemak maar aan dat die Friends/Family-bestellingen enigszins gelijk waren aan bestellingen via soortgelijke VF-sites als die voor ANWB, Veronica, Vara, etc.
Bij de VF-orderstatus-check-site staat daarover: "Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen". Hoe dan ook, die status-check werkt bij mij ook niet. Benieuwd wat de Twitter-VF'ers je te zeggen hebben.
[ Voor 35% gewijzigd door august66 op 06-06-2011 16:09 ]
Verwijderd
Ik ben ook van T-mobile overgestapt naar VF met nummerbehoud. Vrijdag's besteld en de dinsdag na het weekend was het nummerbehoud al goedgekeurd en woensdag had ik mijn S2 in huis.zonoskar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:03:
[...]
Ik wacht nog steeds op mijn order van GSMwijzer.nl (ordernr 5186**) gedaan te 23 mei, maar dat komt ws omdat mijn nummerbehoud nog niet goedgekeurd is door T-Mobile (ik stap over van Tmob naar VF). Ik dacht dat dat tegenwoordig binnen 1 dag geregeld moest zijn?
Pfff, Vrijdag en zaterdag komt TNT op mijn afleveradres (was er niet)...
Ben ik vandaag op afleveradres, komen ze niet...
Status nog steeds:
03.06.2011:
Zending zit in afleverroute
04.06.2011:
Ben ik vandaag op afleveradres, komen ze niet...
Status nog steeds:
03.06.2011:
04.06.2011:
Verwijderd
Bij mij staat de status van HI nog steeds op : Bestelling ontvangen en is momenteel in behandeling. Dit is sinds afgelopen vrijdag, dus ik heb er nog een klein beetje hoop in dat ik 'm vrijdag binnen heb. Alleen is het zeker dat de TNT de mobiel meegeeft aan iedere meerderjarige? Want bij de HI online shop gaven ze duidelijk aan dat op wiens naam die staat hem moet ontvangen/tekenen. Bij mij staat die al jaren op m'n ma's naam dus ik denk dat zij thuis moet zijn toch? En altijd €0,01 pinnen toch?
Ook via GSMwijzer.nl of via een andere weg?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:14:
Ik ben ook van T-mobile overgestapt naar VF met nummerbehoud. Vrijdag's besteld en de dinsdag na het weekend was het nummerbehoud al goedgekeurd en woensdag had ik mijn S2 in huis.
nee dat begrijp ik uiteraard. maar hoelang zal het normaal duren voordat deze akkoord is. ik heb zaterdag gebeld en de mevrouw die ik aan de lijn had, zei aan de hand van het ordernummer dat alles goed was, dus dan moeten ze de verlenging toch redelijk snel akkoord kunnen geven?Ardj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:25:
[...]
Je status zal uberhaupt niet veranderen als je bestelling niet goed gaat
Ik had de 16e al verlengd, afgelopen zaterdag is mijn status eindelijk veranderd naar in behandeling, dus je vraag: Nee, Hi is niet sneljapiesa schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:59:
[...]
nee dat begrijp ik uiteraard. maar hoelang zal het normaal duren voordat deze akkoord is. ik heb zaterdag gebeld en de mevrouw die ik aan de lijn had, zei aan de hand van het ordernummer dat alles goed was, dus dan moeten ze de verlenging toch redelijk snel akkoord kunnen geven?
Net de Vodafone klantenservice gebeld om te vragen hoe het met mijn orderstatus is gesteld. Vorige week heb ik m'n contract verlengd icm de Galaxy S2. Kreeg net te horen dat hij er nog steeds niet is op voorraad en ik maakte maar van de gelegenheid gebruik om nogmaals te vragen of de telefoon branded of vanilla was (zie mijn post op 31 mei). De mevrouw wist mij met 100% zekerheid te zeggen dat alle S2's bij Vodafone branded zijn, maar wel simlockvrij. Wat een gezeik zeg.....
De medewerker bij wie ik vorige week mn contract had verlengd had mij meegedeeld dat ik 'm gewoon kon terugsturen, mocht ie branded zijn, en dat ik dan gewoon een vanilla zou krijgen. ALs ik de mevrouw mag geloven, kan ik daar dus sowieso naar fluiten. Iemand die bij Vodafone aangesloten zit die hier ervaring mee heeft? User 'Alwaysleft' (hij werkt bij Vodafone naar eigen zeggen) die hier zit zegt dat ze sowieso vanilla zijn. Het is weer allemaal erg verwarrend zeg, de pleuris....
De medewerker bij wie ik vorige week mn contract had verlengd had mij meegedeeld dat ik 'm gewoon kon terugsturen, mocht ie branded zijn, en dat ik dan gewoon een vanilla zou krijgen. ALs ik de mevrouw mag geloven, kan ik daar dus sowieso naar fluiten. Iemand die bij Vodafone aangesloten zit die hier ervaring mee heeft? User 'Alwaysleft' (hij werkt bij Vodafone naar eigen zeggen) die hier zit zegt dat ze sowieso vanilla zijn. Het is weer allemaal erg verwarrend zeg, de pleuris....
Ik had laatst een medewerker van Vodafone aan de lijn die mij wist te vertellen dat de enige vorm van branding een bookmark in de webbrowser is.Noedelsoep schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:03:
Net de Vodafone klantenservice gebeld om te vragen hoe het met mijn orderstatus is gesteld. Vorige week heb ik m'n contract verlengd icm de Galaxy S2. Kreeg net te horen dat hij er nog steeds niet is op voorraad en ik maakte maar van de gelegenheid gebruik om nogmaals te vragen of de telefoon branded of vanilla was (zie mijn post op 31 mei). De mevrouw wist mij met 100% zekerheid te zeggen dat alle S2's bij Vodafone branded zijn, maar wel simlockvrij. Wat een gezeik zeg.....
Ja zoiets had ik ook gehoord. Geen idee wat ik allemaal kan verwachten...Eyradir schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:06:
[...]
Ik had laatst een medewerker van Vodafone aan de lijn die mij wist te vertellen dat de enige vorm van branding een bookmark in de webbrowser is.
Iemand enig idee hoe goed de Mycom is qua levertijden aanhouden?
Op de site stond 4 tot 10 dagen. Toen een mailtje gestuurd of ze dat gingen redden aangezien dit zo'n populair toestel is, was geen probleem volgens de medewerker, levertijd op de site klopte.
Dus besteld, krijg je in het bevestigingsmailtje te zien dat ie pas 5-7 binnenkomt.... Wat is dat nu voor iets?
Of de site klopt niet, of die medewerker wist er niks vanaf OF opeens heeft iedereen dat ding besteld...
Op de site stond 4 tot 10 dagen. Toen een mailtje gestuurd of ze dat gingen redden aangezien dit zo'n populair toestel is, was geen probleem volgens de medewerker, levertijd op de site klopte.
Dus besteld, krijg je in het bevestigingsmailtje te zien dat ie pas 5-7 binnenkomt.... Wat is dat nu voor iets?
Of de site klopt niet, of die medewerker wist er niks vanaf OF opeens heeft iedereen dat ding besteld...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Vanmiddag opgehaald bij de Vodafone winkel, gewoon Vanilla hoor!Noedelsoep schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:03:
Hèhè, eindelijk na ongeveer een week "order in behandeling".
Ben benieuwd of ik hem eind van de week kan hebben.
Het nummerbehoud zal nu aangevraagd zijn en dan mag het wat mij betreft snel gaan
Nog maar een keer het bestelde:
Maandag 30-5 om 18:30 via vodafone.nl besteld:
Vodafone BSW200 voor 2 jaar met 92,- bijbetalen.
Het nummerbehoud zal nu aangevraagd zijn en dan mag het wat mij betreft snel gaan
Blijf het nog steeds raar vinden dat er mensen zijn die later dan mij hebben besteld bij Hi, maar al eerder geleverd hebben gekregen..
Status:
update: 17/05/2011
Voorinschrijving
update: 03/06/2011
In behandeling
update: 06/06/2011
Order wordt gepickt in magazijn
Ziet er naar uit dat het morgen of overmorgen word
Status:
Voorinschrijving
In behandeling
Reken op woensdag.Kaas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:46:
Blijf het nog steeds raar vinden dat er mensen zijn die later dan mij hebben besteld bij Hi, maar al eerder geleverd hebben gekregen..
Status:
Voorinschrijving
In behandeling
@Oliwan: Wishdate hebben een aantal webshops wel: betekend zoiets als "datum waarop we hopen te kunnen versturen" doen ze om wat veiligheid in te bouwen voor zichzelf, waarschijnlijk wordt hij dus morgen verstuurd
Ik heb net gebeld, de KS kon zeggen dat ze mijn gsm al daar hadden liggen.zonoskar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:28:
[...]
Ik heb nog niet gebeld. Volgens mij is mijn nummerbehoud pas vorige week woensdag aangevraagd en het zou 5-10 dagen kunnen duren. Nu is het dus pas 3 werkdagen verder.
Hij kon me ook zeggen dat de nummerbehoud aanvraag eigenlijk al vorige week bij hun binnen moest zijn maar ze nog niet hadden ontvangen en het elk moment kon aankomen.
Omdat de actie met 5 maanden gratis al voorbij is moesten ze de aanvragen bij t-mobile met de hand verwerken waardoor het zo lang duurt. volgens de KS van gsmwijzer.
Maar of ik dit moet geloven weet ik zo zeer niet..
Maar het geeft wel hoop.
Verwijderd
Ah, oke. De mevrouw bij de KS wist het trouwens ook niet. Het enige wat zij me wist te vertellen is dat ie 8 juni weer geleverd wordt, en dat heeft ze dan als een soort robot steeds herhaald op elke vraag die ik stelde over m'n status.Ardj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:48:
@Oliwan: Wishdate hebben een aantal webshops wel: betekend zoiets als "datum waarop we hopen te kunnen versturen" doen ze om wat veiligheid in te bouwen voor zichzelf, waarschijnlijk wordt hij dus morgen verstuurd
Wel raar dat ik al een Track&Trace nummer heb gekregen bij die status dan. Het nummer zelf zit overigens nog niet in het systeem van TNT...
Verwijderd
haha, nou ik denkkkkkk het niet. morgen staat er, Order verzonden, overmorgen krijg je een sms dat die naar TnT is, en je hebt hem vrijdag..Kaas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:46:
Status:
Voorinschrijving
In behandeling
KS medewerkers bij Hi zijn voor 80% onwetende of gewoon ronduit domme mensen, ze helpen je vaak amper en zeggen alleen 8 juni krijgen we weer een batch binnen, maar zelfs dan kan ik niet beloven dat je hem al krijgt. Op gegeven moment had ik er zelfs eentje die me een "ontzettende sukkel" noemde omdat ik "geloofde wat al die mensen op tweakers schreven, het is onmogelijk dat ze eerder geleverd krijgen en later besteld hebben, dus ze verzinnen maar wat", hoezo klantvriendelijk:P?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:05:
[...]
Ah, oke. De mevrouw bij de KS wist het trouwens ook niet. Het enige wat zij me wist te vertellen is dat ie 8 juni weer geleverd wordt, en dat heeft ze dan als een soort robot steeds herhaald op elke vraag die ik stelde over m'n status.
Wel raar dat ik al een Track&Trace nummer heb gekregen bij die status dan. Het nummer zelf zit overigens nog niet in het systeem van TNT...
Bij mij stond er vanaf het begin al een track&trace nummer bij, niet dat ik er wat mee kan maargoed..
Daar ben ik het mee eens, in de winkels zijn ze veel vriendelijker. Maar dat is ook logisch want inbound KS medewerker is niet zo'n leuk werkArdj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:37:
[...]
KS medewerkers bij Hi zijn voor 80% onwetende of gewoon ronduit domme mensen, ze helpen je vaak amper en zeggen alleen 8 juni krijgen we weer een batch binnen, maar zelfs dan kan ik niet beloven dat je hem al krijgt. Op gegeven moment had ik er zelfs eentje die me een "ontzettende sukkel" noemde omdat ik "geloofde wat al die mensen op tweakers schreven, het is onmogelijk dat ze eerder geleverd krijgen en later besteld hebben, dus ze verzinnen maar wat", hoezo klantvriendelijk:P?
Bij mij stond er vanaf het begin al een track&trace nummer bij, niet dat ik er wat mee kan maargoed..
Verwijderd
Ik had mijn Samsung besteld op 2 mei bij hi.nl via een pre order. Toestel was 24,95 bij een 2-jarig hi online 20 abonnement met internet extra. Kostte me het eerste jaar 20,95 en het tweede jaar 30,95. Een goed aanbod vond ik. Daarna ontving ik een mail dat de prijzen van de Samsung waren gedaald, maar ik dacht dat ik niet in aanmerking kwam voor een prijsverlaging. Maarrr, ik zie net dat ik van hi toch die 24,95 heb terug ontvangen! Daar ben ik natuurlijk heel blij mee! Nu kost de telefoon mij niets, bij een tweejarige verlenging. Hebben al meer mensen bericht gehad?
Aaah oké, dat biedt hoop. Ergens heb ik die lui van de KS nooit zo hoog zitten. De beste vrouw wist niet eens wat Tweakers wasMarcel_ schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:39:
[...]
Vanmiddag opgehaald bij de Vodafone winkel, gewoon Vanilla hoor!
Ik zei ook KS, daarmee bedoel ik ook telefoonlijn.Maks schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:42:
[...]
Daar ben ik het mee eens, in de winkels zijn ze veel vriendelijker. Maar dat is ook logisch want inbound KS medewerker is niet zo'n leuk werk
En ik vind dat niet logisch, je kiest er zelf voor, heb zelf een week op een callcenter gezeten (vakantiewerk), je kunt verwachten dat mensen niet al te vriendelijk tegen jou zijn, van jou wordt verwacht dat je dit ten allen tijde wel blijft
aldus een reactie van Vodafone.
Quote:
Bestellen op de directsales site met de exclusieve personeelsaanbieding is alleen mogelijk met een juiste code. Bestellingen die in de afgelopen weken wel zonder juiste code zijn aangevraagd worden geannuleerd.
kan iemand dit bevestigen?
Quote:
Bestellen op de directsales site met de exclusieve personeelsaanbieding is alleen mogelijk met een juiste code. Bestellingen die in de afgelopen weken wel zonder juiste code zijn aangevraagd worden geannuleerd.
kan iemand dit bevestigen?
[ Voor 10% gewijzigd door fespen op 06-06-2011 19:05 ]
Ik heb verlengd. Verlengingscontract is ingegaan, over levertijden wisten ze afgelopen vrijdag nog niets te vertellen. Nouja... het ding is gewoon niet op voorraad.adinsx schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:40:
Hèhè, eindelijk na ongeveer een week "order in behandeling".
XXXVI
Op welk forum vond je dat?fespen schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:03:
Quote:
Klare (en ietwat verontrustende) taal. Kan ik wellicht fluiten naar mijn GSII.. ik had de slingers al opgehangen.
Ik zou het eerst eens rustig afwachtenaugust66 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:09:
Klare (en ietwat verontrustende) taal. Kan ik wellicht fluiten naar mijn GSII.. ik had de slingers al opgehangen.
XXXVI
ik zou er helaas niet teveel van verwachten.
je hebt ook nog anwb acties maar daar die ik de G 2 niet tussen staan
je hebt ook nog anwb acties maar daar die ik de G 2 niet tussen staan
Ik wist dat je dat bedoeldeArdj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:46:
[...]
Ik zei ook KS, daarmee bedoel ik ook telefoonlijn.
En ik vind dat niet logisch, je kiest er zelf voor, heb zelf een week op een callcenter gezeten (vakantiewerk), je kunt verwachten dat mensen niet al te vriendelijk tegen jou zijn, van jou wordt verwacht dat je dit ten allen tijde wel blijft
Maargoed; dus iedereen stoppen met bellen naar de HI KS want
had hem 16 mei besteld vrijdag veranderd naar in behandeling vandaag naar order word gepickt
hopen dat ik hem woensdag heb!
hopen dat ik hem woensdag heb!
Nee oke, dat kan ik me ook enigsinds voorstellen, maar toch kun je dan beter een standaardverhaaltje afdraaien, zeggen dat er wel eens wat fout kan gaan en een vaag verhaal ophangen, bijvoorbeeld iets meerdere verkoopkanalen (omdat je nooit sorry mag zeggen want dan geef je letterlijk een fout toe:P).Maks schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:32:
[...]
Ik wist dat je dat bedoelde. Ik ben met je eens maar ik denk wel dat het niet meer leuk wordt als 100 mensen vragen wanneer een toestel leverbaar is terwijl jij daar als KS medewerker én niets aan kan doen én 100 keer het antwoord moet geven dat het 8 juni wordt.
Maargoed; dus iedereen stoppen met bellen naar de HI KS want
[afbeelding]
Lol@Pica
Halleluja!
Ik heb een T&T-code voor mijn SGS2!
17 mei bij Hi verlengt, maar ik werd zo treurig van alle verhalen hier, heb verder totaal geen zin gehad om de moeite te nemen om verhaal te halen bij Hi wanneer hij nou wel of niet kwam. Of het feit dat talloze mensen die veel later bestelden hun toestel al hadden.
Zo te lezen zijn eindelijk alle mensen die rond de tijd dat ik het toestel bestelde aan de beurt, mag ook wel...
17 mei bij Hi verlengt, maar ik werd zo treurig van alle verhalen hier, heb verder totaal geen zin gehad om de moeite te nemen om verhaal te halen bij Hi wanneer hij nou wel of niet kwam. Of het feit dat talloze mensen die veel later bestelden hun toestel al hadden.
Zo te lezen zijn eindelijk alle mensen die rond de tijd dat ik het toestel bestelde aan de beurt, mag ook wel...
Zijn er nog mensen die via de Friends&Family bij VF hebben verlengd met SGS2 waar ook al dat hun abonnement is veranderd en einddatum is doorgevoerd als je inlogt bij myvodafone?august66 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:09:
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
Ik bestelde de 16e, heb nu net als jij een T&T code, wordt nu echt aftellen xpGrannd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:08:
Halleluja!
Bij jouw wel dan?? Dan is je order verwerktRazor109 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:20:
[...]
Zijn er nog mensen die via de Friends&Family bij VF hebben verlengd met SGS2 waar ook al dat hun abonnement is veranderd en einddatum is doorgevoerd als je inlogt bij myvodafone?
Ja bij mij wel, (kom van VF sim only) wijzigingsdatum 01-06-2011einddatum 31-05-2013....nog geen SGS2 ontvangen!!!Razor109 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:20:
[...]
Zijn er nog mensen die via de Friends&Family bij VF hebben verlengd met SGS2 waar ook al dat hun abonnement is veranderd en einddatum is doorgevoerd als je inlogt bij myvodafone?
INJUN
Dan heb ik goed nieuws, dan is je actie goedgekeurdinjun schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:32:
[...]
Ja bij mij wel, (kom van VF sim only) wijzigingsdatum 01-06-2011einddatum 31-05-2013....nog geen SGS2 ontvangen!!!
Heb even gebeld vanmiddag, de Galaxy S2 staat backorderd. Wordt binnen 2,5 week geleverd
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 06-06-2011 21:54 ]
Verwijderd
22 mei verlengt bij Hi, en ook ik Track & Trace. dus morgen lekker op bed fifa spelen tot er wordt aangebeld!
maar dan moeten ze hem wel eerst : Bij PostNL gesorteerd en naar: Bij PostNL distributie hebben voor morgen ochtend, dat 1e gaat sws gebeuren want wordt s'avonds na 9 uur pas gedaan tot half 12 (zelf ook tijdje gewerkt) en distributie is morgen vroeg.
maar dan moeten ze hem wel eerst : Bij PostNL gesorteerd en naar: Bij PostNL distributie hebben voor morgen ochtend, dat 1e gaat sws gebeuren want wordt s'avonds na 9 uur pas gedaan tot half 12 (zelf ook tijdje gewerkt) en distributie is morgen vroeg.
Ik heb hem bij Vodafone telefonisch besteld, op 18 mei. Regelmatig achteraan gebeld waarbij gedurende de eerste weken elke keer een ander verhaal werd verteld.
Mij werd oa verteld dat het nummerbehoud pas aangevraagd wanneer er een toestel binnen is.
Ik sta op een wachtlijst. Ik zou alleen graag willen weten:
"Hoe groot is die *** wachtrij?"
Dan kan ik me in ieder geval er nog op instellen dat ik hem de komende weken nog niet ga ontvangen.
Dat willen ze dus niet vertellen en daar krijg je dus gefrustreerde, lees boze, klanten door.
Geen goede start van een nieuwe klant/provider relatie.
Mij werd oa verteld dat het nummerbehoud pas aangevraagd wanneer er een toestel binnen is.
Dan kan ik me in ieder geval er nog op instellen dat ik hem de komende weken nog niet ga ontvangen.
Dat willen ze dus niet vertellen en daar krijg je dus gefrustreerde, lees boze, klanten door.
Geen goede start van een nieuwe klant/provider relatie.
ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower
Verwijderd
Kan je met T&T code hem morgen verwachten?Ardj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:36:
[...]
Ik bestelde de 16e, heb nu net als jij een T&T code, wordt nu echt aftellen xp
Bij de meeste bedrijven wordt je order ene dag verstuurd, volgende dag binnen, dus ga er vanuit dat nu ook wel zo isVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:16:
[...]
Kan je met T&T code hem morgen verwachten?
Verwijderd
Dus conclusie? snap hem nietArdj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:33:
[...]
Bij de meeste bedrijven wordt je order ene dag verstuurd, volgende dag binnen, dus ga er vanuit dat nu ook wel zo is
Verwijderd
Oh zo bedoel jeArdj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:36:
[...]
Ene dag verstuurd (zoals nu vandaag toestel) is volgende dag binnen = morgen SGSII in huis?
Waarom koop je hem dan niet in de winkel? Ik heb hem gisteren besteld (ze hadden hem niet op voorraad). Ze werden vandaag weer geleverd en kon hem dus vandaag ophalen. 1 dag wachten, kleine moeite om even naar een Vodafone winkel vlakbij te gaan of niet?Bajoran schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:09:
Ik heb hem bij Vodafone telefonisch besteld, op 18 mei. Regelmatig achteraan gebeld waarbij gedurende de eerste weken elke keer een ander verhaal werd verteld.
Geen goede start van een nieuwe klant/provider relatie.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik denk dat het best lang gaat duren. Ik keek vanmiddag en toen stond er 2-4 dagen, toen heb ik nog een e-mail gestuurd of dat werkelijk zo was. In de reactie kreeg ik te horen dat dat de huidige indicatie was. Vervolgens kijk ik vanavond, staat er dat het langer dan 10 dagen duurt. Gaat ook lekker daar. Wilde hem misschien daar bestellen, ook al heb ik al een bestelling lopen bij belsimpel. (daar gaat het ook niet zo vlot en is de levertijd ontzettend onduidelijk).Jeroenneman schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:23:
Iemand enig idee hoe goed de Mycom is qua levertijden aanhouden?
Nu zou ik hem morgen op kunnen halen bij de mediamarkt, maar daar is de telefoon 45 euro duurder dan bij belsimpel. Denken jullie dat het dat waard is, om de telefoon 2 weken eerder te krijgen, of moet ik gewoon geduld hebben?
Inderdaad. Ik hoop trouwens niet dat het 'order picken uit het magazijn' tot woensdagavond gaat durenArdj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:36:
[...]
Ik bestelde de 16e, heb nu net als jij een T&T code, wordt nu echt aftellen xp
Vandaag trouwens ook in de winkel even het toestel kunnen bewonderen
Voor de mensen die via directsales bij vodafone hebben besteld (met de 24 maanden korting):
Bron van de laatste zin?.Kaas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:15:
[...]
Inderdaad. Ik hoop trouwens niet dat het 'order picken uit het magazijn' tot woensdagavond gaat duren
Vandaag trouwens ook in de winkel even het toestel kunnen bewonderenNu kan ik helemaal niet meer wachten..
Voor de mensen die via directsales bij vodafone hebben besteld (met de 24 maanden korting):
Op gsm.nl is de Galaxy S2 met abonnement op voorraad
http://gsm.nl/aanbieding/...amsung-galaxy-s-ii-i9100/
http://gsm.nl/aanbieding/...amsung-galaxy-s-ii-i9100/
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 06-06-2011 23:22 ]
De zending is bij PostNL aangemeld en wordt volgbaar
Dit is mijn status al vannaf vannochtend, ik hoop dat ik hem morgen krijg:D
Verwijderd
indd bij mij ook: Bij PostNL gemeld, morgen ochtend is het: Bij PostNL distributie en dan morgen na 12:00 heb je hem. nu eerst slapeniklucas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:23:
Verwijderd
ik zei het;iklucas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:23:
Zending gesorteerd in sorteercentrum.
en morgen ochtend om 10 uur next!
30 mei besteld bij GSMwijzer incl. met vodafone abonnement en nummberbehoud. Kreeg woensdag 1 juni een berichtje dat status is gewijzigd naar nummerbehoud in aanvraag en heb gister even gebeld maar door drukte etc bij t-mobile is er vertraging maar voor de verwachte levering van vrijdag moet deze binnen zijn. De levering van vrijdag, daar zit ik waarschijnlijk bij zei hij dus hopen op zaterdag!
Ordernr. 5284**
Ordernr. 5284**
Nog steeds niks veranderd bij TNT:
03.06.2011:
04.06.2011:
Pfffffffff vandaag dan ook WEER niet
03.06.2011:
04.06.2011:
Niet vandaag na 12 uur?:(Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 01:36:
[...]
ik zei het;
Zending gesorteerd in sorteercentrum.
en morgen ochtend om 10 uur next!
Ik wacht al 2 dagen op nieuwe update...Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:56:
[...]
wel! na 12 uur, maar die 10 uur is wss nieuwe update, waar ik het over had.
Iets mis bij TNT?
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!