[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.363 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Nazanir schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:45:
Vlad is vanaf level 1 ook niet leuk om tegen te spelen met zijn Nuke/Zelfheal. Soraka is mid ook niet leuk, zelf heal en eindeloos mana. GP is niet leuk om tegen te spelen vanwege zijn exp deny. Ik kan nog genoeg voorbeelden bedenken, maar die lijst van Zileas vind ik kul. Anders krijg je straks alleen maar champs met een simpele damage ability, geen unique effecten of niets meer. Met andere woorden, zo'n lijst is zinloos, omdat ze zichzelf hinderen in het ontwikkelen van een nieuw unieke champ. Ja Zil's zijn tijdbommen zijn misschien lowrisk, maar Zil zelf is enorm squishy, zeker early game en een kwestie van slim lanes picken werpt zijn vruchten enorm af. (Bijv een Shen vs Zil).
Vlad is inderdaad ook vervelend maar heeft wat minder range op z'n skill. Soraka/GP en alle andere voorbeelden zijn allemaal minder vervelend dan zilean level 1 bom. Je kunt het misschien kul vinden maar is hij is direct betrokken bij de ontwikkeling van champions, en doet tenminste moeite het aan ons uit te leggen waarom.

Simpel gezegd proberen ze er voor te zorgen dat champions/abilities over het algemeen "leuk" en begrijpbaar blijven voor alle partijen. Daarom probeerde ik dat ook uit te leggen met irritant / low-risk / high-reward... oftewel imo "Fun Fails to Exceed Anti-Fun" zoals in die post.

Mij interesseert het verder ook niet aangezien ik geen last had van Zilean maar je maakt een beetje loze vergelijkingen, en ik probeer het alleen toe te lichten vanuit het perspectief van hoe ik denk dat Riot/de community het ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

In die redenatie vind ik het alleen vreemd dat de Teemo-shrooms ondertussen niet gewoon keihard ultra-nerfed zijn :P

EDIT:
Waarschijnlijk vanwege de grandioos makkelijke manier waarop ze zo goed als compleet uit te schakelen zijn ;)

[ Voor 34% gewijzigd door MazeMouse op 15-03-2011 11:25 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shrooms FTW
misschien omdat stiekem iedereen wel van Teemo houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Ze zijn inderdaad irritant maar ook counterbaar... ze geven wat dat betreft eigenlijk heel veel fun en wat minder anti-fun, zolang mensen nog wel begrijpen dat ze over een shroom zijn gelopen. En ook al speel je tegen een Teemo dan lach je zelf ook nog wel als je 15hp teammate terug naar base rent over een shroom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
RTG schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:33:
En ook al speel je tegen een Teemo dan lach je zelf ook nog wel als je 15hp teammate terug naar base rent over een shroom. ;)
Inderdaad :D Is ook gewoon niet handig om een bush in te lopen om te recallen als je 20 HP hebt. Je WEET dat die shrooms er zijn. Loop dan gewoon terug over hetzelfde pad als waar je minions net overheen zijn gekomen en recall daar gewoon.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
Shrooms zijn inderdaat makkelijk counterbaar, mits ze niet in de bosjes liggen.
Als je schrooms in bosjes plaatst dan ben je al geraakt voordat je ze kunt zien, Er is dus echt niks leuker dan wanneer jij toch weet dat je veilig bent, de enemy jungle door te rennen en alle bosjes vol spammen.

Lux nerfs moet ik nog zien hoe dit uit pakt, normaal maak ik met lux een aantal early kills zonder ook maar enige AP, en komt het groffe geweld na level 14, vanaf dit punt zijn squishy champions toch al in 1 burst dood en ik denk dat de nerf op de ult hier weinig aan zal verranderen.
gisteren nog 3 potjes met lux gehad met gemiddeld 15 kills per potje en ben in 3 potjes geen enkele keer dood gegaan.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Intruder schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:48:
Lux nerfs moet ik nog zien hoe dit uit pakt
Nerfs? Laser nerf, shield buff... oftewel een shift. Ze gaat nu nog wat meer richting support. Ik vind het eigenlijk een hele leuke buff; veel meer shield en zoals je al zegt is die laser over het algemeen wat doorslaggevender in het begin als je toch pas minder AP hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
RTG schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:
[...]

Nerfs? Laser nerf, shield buff... oftewel een shift. Ze gaat nu nog wat meer richting support. Ik vind het eigenlijk een hele leuke buff; veel meer shield en zoals je al zegt is die laser over het algemeen wat doorslaggevender in het begin als je toch pas minder AP hebt. :)
Complete nerf voor mijn gameplay met lux,
Niet dat ik mijn shield niet gebruik hoor ;) en een beetje support speel ik ook wel, mensen snaren die teammates chasen enzo, zelfde spelers weer slowen.
Maar ik speel lux vooral als main damage dealer, dus de kant die ik graag speel en vooral op focus is generfed, shield buffs vind ik niet super speciaal, natuurlijk is het wel wat meer, maar als ze het schield usefull willen maken moeten ze de AP ratio's omhoog gooien imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

RTG schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:33:
Ze zijn inderdaad irritant maar ook counterbaar... ze geven wat dat betreft eigenlijk heel veel fun en wat minder anti-fun, zolang mensen nog wel begrijpen dat ze over een shroom zijn gelopen. En ook al speel je tegen een Teemo dan lach je zelf ook nog wel als je 15hp teammate terug naar base rent over een shroom. ;)
Ik heb op die manier zelfs al double kills zien gebeuren omdat er een andere low hp gast bij liep :D
Serieus, ik lach me klem als iemand door traps af gaat terwijl hij/zij net in die 'YEAH IK HEB HET OVERLEEFD" modus zit. (Jack in the box, Nidalee Traps, Cait traps, Shrooms)

EDIT:
@Vicarious
Dat is hetzelfde als al die mensen die "omg rage teemo must kill chase" doen... gegarandeerd dat een Teemo je door alle shrooms leidt die hij heeft staan. En als je een slim team hebt doen al je teammates dat ook dus met een Teemo in de game niet achterlijk chasen :D

Fun => High risk, high reward
of
Fun => Low risk (but easy counter), high reward
Mensen die je episch moeilijke dingen ziet doen zijn altijd geniaal om te zien zelfs als het de vijanden zijn.
Mensen die het standaard supermakkelijke faceroll trucje doen dat ook nog eens vrij lastig te counteren is zijn niet leuk.
Met bepaalde champions was de Zilean Double-bomb gewoon niks tegen te doen behalve een lane-switch aanvragen en hopen dat je die krijgt. (En als je die niet krijgt gewoon die lane uitlopen met de opmerking "fuck it, someone else can have zil" en dan hopen dat ze de hint begrijpen want tegen een goede Zil spelen is NIET fun maar echt de definitie van anti-fun :()
Hetzelfde als shunpo shunpo shunpo shunpo en cawcawcawcawcawcaw... dat zijn gewoon een paar van die dingen waar ik als Teemo niks tegen kan doen :P (al ben ik daar wel beter in geworden. Ben nu bekend met de range van die dingen en heb een Banshee's Veil in mijn standaard build :P)

[ Voor 48% gewijzigd door MazeMouse op 15-03-2011 13:14 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

MazeMouse schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:01:
[...]
en cawcawcawcawcawcaw... dat zijn gewoon een paar van die dingen waar ik als Teemo niks tegen kan doen :P
Teemo's mushrooms zijn juist een goede counter om niet onaangekondigd fiddels ulti op je dak te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

MazeMouse schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:01:
[...]
Hetzelfde als shunpo shunpo shunpo shunpo en cawcawcawcawcawcaw... dat zijn gewoon een paar van die dingen waar ik als Teemo niks tegen kan doen :P (al ben ik daar wel beter in geworden. Ben nu bekend met de range van die dingen en heb een Banshee's Veil in mijn standaard build :P)
Wil ik even een kanttekening bij plaatsen, aangezien ze naar mijn mening niet half zo anti-fun zijn als Zilean.

Cawcawcaw is een ult (even ervan uitgaande dat je dat bedoelt) en heeft dus een beetje een status aparte. Daarnaast is deze qua cooldown totaal niet te vergelijken met Zilean's bomb. Daarnaast kun je (even simpel gezegd) uit de area van die ult lopen om hem te ontwijken. Je kunt niet weglopen van die bomb op je hoofd.

Shunpo brengt Katarina (squishy) naar de enemy champ toe. Met andere woorden: unsafe harass. Als jij als Teemo binnen je eigen tower range staat, kan ik met Kat geen Shunpo doen omdat ik dan klappen vang. Als jij als Teemo naast Sion/Taric/Anivia/Veigar/etc. staat, kan ik met Kat geen Shunpo doen omdat ik dan een stun/slow vang en daarna lekker gedubbeldekt wordt. Als jij met Teemo op je eigen Shroom staat, kan ik met Kat geen Shunpo doen omdat ik dan een slow + dot krijg, jij mij daarna Blind en me daarna gewoon tegen de grond auto-attackt.

Als je nou Bouncing Blades had genoemd, dan had ik je enigszins gelijk kunnen geven ;) Ik kan me niet herinneren hoe vaak ik met BB een kill heb gemaakt omdat ik iemand aan het chasen was, die toevlucht zocht achter zijn towers en die langs zijn eigen creepwave liep (BB op eerste creep -> 4x creeps raken -> laatste bounce op enemy champ). Maar zelfs BB heeft voorwaardes en limieten: Lv1 BB bounced maar 1 keer, BB heeft targets nodig om te travelen, damage gaat omlaag na elke bounce als je Killer Instincts niet hebt.

Zilean's bomb is GEEN skill, het is een ability.

Dat gezegd hebbende is het eigenlijk een beetje een kwestie van defensief spelen (of juist aggressief). Als ik tegenover een Zilean sta, dan blijf ik uit zijn range totdat ik hem een bomb op een creep zie zetten, en daarna krijgt hij van mij wat harass. Misschien heb ik wel wat makkelijk praten omdat ik als Katarina gewend ben mijn BB zo'n beetje de halve map over te laten bouncen. Gewoon erg voorzichtig spelen en goed blijven opletten om een opening te vinden.

Zie hier ook de reden dat mijn map awareness zo slecht is :( Zeker als ik mid sta dan ben ik zo geconcentreerd bezig met mijn tegenstander dat ik totaal geen idee heb of er top of bot enemies gemist worden. En zelfs als dat in teamchat aangegeven wordt, wil ik het nog weleens missen.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

True, het is een ult. Maar 99% van de keren dat die afgaat krijg je meteen ook die fear op je dak die een halve eeuw duurt zodat "even eruit stappen" niet meer mogelijk is. Maar gelukkig ben ik tegenwoordig degene die zelfs cross-map "Fiddle missing" roept. Iets met trauma's :P

Shunpo brengt Katarina naar mij toe (of van mij weg) met een bak damage. Vaak gevolgd door een ulti (en in geval van Teemo is dat einde oefening want zelfs met move quick ben ik dan deaud of zo goed als)
Nou begin ik die range gelukkig beter door te krijgen maar het blijft een ramp tegenover een beetje goede Kat.
De bouncing blades vind ik juist lang niet zo vervelend als een high-DPS champion die een half scherm over teleport en haar volle damage op me loslaat. Blind stopt haar ult namelijk niet. Het beste dat ik er dan uit kan halen is alles wat ik heb er op loslaten en hopen dat de poison er een 1voor1 deal van maakt :(

Bouncing Blades vind ik niet zo boeiend eigenlijk. Nooit zoveel last van gehad als van de Shunpo. (Maar dat is dus echt omdat ik zelf ook ranged ben en zoiets dus makkelijker ontwijk ofzo. Geen idee)
Misschien ben ik gewoon niet snel genoeg in mijn reacties om adequaat op die displace te reageren :)

[ Voor 12% gewijzigd door MazeMouse op 15-03-2011 13:52 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ik begrijp heel goed dat Zileas nouw betrokken is bij champion development, ik ben het echter niet eens met een aantal dingen die hij aanhaalde in die anti fun patterns. Ik bergijp dat veel een meningskwestie zal zijn, maar in principe zijn veel champs die dingen kunnen doen die onder anti fun kunnen vallen. Nu zal ik geen lijsten gaan opstellen, maar het punt is echter: Zilean heeft 4 skills en een passive, niet 1tje. Nu is de skill misschien wat frustrerend om tegen je gebruikt te krijgen. Maar je kan er genoeg tegen doen, het is maar 1 skill uit zijn geheel, het is tevens ook de enigste offensive skill die hij heeft tijdens zijn laning phase.

Hetzelfde gebeurde bijv. ook met Caitlyn's ultimate. Iedereen vergeleek deze met Karthus' ult en schreef de skill compleet af. Het is geen vacuum, de skillset van Karthus en Caitlyn zijn in de verste vertes niet vergelijkbaar, dus die hele vergelijking ging al niet meer op naar mijn idee.

Ik speel al sinds custom maps op WC3 AoS, DotA en nu dus LoL, ik speel sinds de close beta, en daarvoor al jaren (zonder overdrijven) DotA en AoS mappen. Ik zal niet beweren een uber expert te zijn, maar ik beweer wel dat ik inmiddels kennis van zaken heb. Ik weet de gameplay mechanics, ik ken alle champions en wat ze kunnen, ik ken hun sterke en zwakke kanten. Ik begrijp ook dat tegen Zilean lanen frustrerend kan zijn, maar dan moet je daar wel op voorbereid zijn.

Het makkelijkste is natuurlijk gewoon zeiken op de forums (wat 80% van de spelers ook vast wel zal doen), maar mensen moeten leren dat je niet altijd hetzelfde kan spelen tegen alle champs. Omdat bij PvP spellen, 90% van de moeilijkheid word bepaald door je tegenstander. Als hij te aggresief speelt, kan je hem afstraffen, speelt hij defensief, laat je dan niet verleiden voor wat lijkt een easy kill. Dat loopt slecht af, je raakt gefrustreerd en gaat daardoor alleen maar slechter spelen.

Riot zorgt dat het geheel wel in balans blijft, maar als jij niet in staat bent je aan te passen aan je tegenstanders, ga je het nog moeilijk krijgen als je ELO wat omhoog gaat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je eigenlijk zien waar je ELO zich bevindt?
en waar kan ik zien hoeveel matches ik al verloren heb? ik zie enkel wins staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft iedereen toch zo´n probleem met lane tegen zilean?

Zen bombs zijn tering irritant, maar dat is 99% mentaal spelletje. Mensen zijn namelijk heen snel geneigd zo snel mogelijk weg te renne met een bomb op hun kop, terwijl je beter op dat moment vol agressief kan gaan spelen. Zilean heeft naast zijn bommen niks wat iets van decent dmg doet, en je kan met een beetje goede dmg dealer vaak meer dmg terug doen dan dat hij met zijn bomme heeft gedaan.

tip; speel voorzichtig tegen Zilean, maar als hij dan toch zover komtdat hij bommen op je gaat gooien, ga er dan ook maar meteen vol in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Klopt. Voor mij was Zilean ook redelijk balanced, en volgens mij is hij ook nauwelijks generved, maar ik lichtte de zaak even toe adhv de genoemde game-patterns waar ik me heel goed kan voorstellen dat Zilean op level 1 gewoon iets té unfun was om tegen te lanen zonder dat je er veel tegen kan doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:25:
tip; speel voorzichtig tegen Zilean, maar als hij dan toch zover komtdat hij bommen op je gaat gooien, ga er dan ook maar meteen vol in.
Wat dacht je met z'n lane partner te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Maar een goede Zilean laat dat weer niet toe ;) Win for Zilean!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:37:
[...]

Klopt. Voor mij was Zilean ook redelijk balanced, en volgens mij is hij ook nauwelijks generved, maar ik lichtte de zaak even toe adhv de genoemde game-patterns waar ik me heel goed kan voorstellen dat Zilean op level 1 gewoon iets té unfun was om tegen te lanen zonder dat je er veel tegen kan doen.

[...]

Wat dacht je met z'n lane partner te doen?
Als het goed is heb jij ook een lanepartner die nog wat kn doen x). En aangezien zilean niks meer kan doen na zen bombs is het gewoon 2 v 1.25 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Lees al een tijdje dit topic mee, lijkt me wel leuk een keer een game mee te doen. Heb mij ook ingeschreven bij de site =). Speel meestal s'avonds wat potjes na 19:00 (ivbm werk). username @EU = atlantisx

[ Voor 68% gewijzigd door atlantisx op 15-03-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:12:
[...]

Als het goed is heb jij ook een lanepartner die nog wat kn doen x). En aangezien zilean niks meer kan doen na zen bombs is het gewoon 2 v 1.25 ofzo.
True, maar naast z'n bombs is het ook een goede support. Als er al iemand een dubbele bom heeft gekregen kan die er niet op volle sterkte in en is het alsnog maar 1.25 v 1.25. ;)
Klopt dat je juist agressief moet spelen met een bom op je hoofd zolang het kan, al is het alleen maar omdat dit niet verwacht wordt en gratis auto-attacks opleverd, maar het blijft natuurlijk allemaal erg situatie afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Buitendat moet je lanemate wel zo handig zijn om gelijk met je mee te springen. Dat gebeurt dan vaak niet, en dan ziet je death er heel lomp uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Wat vinden jullie van Poppy? Iemand die deze champion veel speelt? Speel haar altijd AD maar vraag mij af of AP misschien beter is.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:41:
[...]

True, maar naast z'n bombs is het ook een goede support. Als er al iemand een dubbele bom heeft gekregen kan die er niet op volle sterkte in en is het alsnog maar 1.25 v 1.25. ;)
Klopt dat je juist agressief moet spelen met een bom op je hoofd zolang het kan, al is het alleen maar omdat dit niet verwacht wordt en gratis auto-attacks opleverd, maar het blijft natuurlijk allemaal erg situatie afhankelijk.
niet eens met je eerste punt, aangezien je nog steeds 2 v 1.25 dmg doet. Gaat hier niet om leven, meer om dmg output die je er doorheen kan gooien.
Uiteraard wel eens met het punt dat het erg situatie afhankelijk is, maar het lijkt me vrij logisch dat dat voor alles geldt wat met LoL te maken heeft.

@vic
met een beetje communicatie is het helemaal niet moeilijk hoor. Een keer waarschuwen dat je bij bomb op je kop gaat springen moet je ally toch genoeg info geven. Neemt niet weg dat het niet altijd goed gaat though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Forn schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:50:
Wat vinden jullie van Poppy? Iemand die deze champion veel speelt? Speel haar altijd AD maar vraag mij af of AP misschien beter is.
Poppy zou ik tanky spelen. Zonder al teveel damage items komt er al aardige damage output uit. Ik zou gaan voor trinity force (sheen als eerste) en daarna items die je armor, life en mres ophogen. Je bent namelijk wel heel erg melee, maar je damage komt van je skills af (en niet van je auto-attacks). Doordat je melee skills hebt wil je echter wel wat klappen kunnen vangen.

Zoiets misschien ?
- Start met cloth armor + 5x health pot -> kun je tijdens laning nog wat harassen/lasthitten, anders kun je heel makkelijk gedenied worden
- Uitbouwen naar heart of gold (poppy kan niet zo goed farmen en heeft armor en life nodig)
- Boots
- Sheen
- Trin. force afmaken (afhankelijk van of je life of dmg tekort komt ga je eerst voor phage of zeal)
- Frozen Heart voor extra armor en CDR of Banshees Veil (afhankelijk van enemy team)
- Zie hierboven
- Game zou nu over moeten zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Hmm Poppy is tricky. Je moet echt met haar roamen. Ze is vreselijk slecht in lane. Ze heeft geen AoE om me te farmen, en ze moet als melee last hitten zonder hulpmiddel/shield/heal/etc. Poppy is wel de koninging van de burst, zeker als je haar met wat AP build + Sheen/Triforce.

De reden dat ik zeg dat ze moet roamen, is omdat ze het van haar kills moet hebben. Dankzij haar Charge/Devastating blow combo, kan ze in korte tijd gigantisch veel damage doen. Echter vebruiken ze redelijk veel mana, dus om deze skills te verkwisten tijdens het lanen, heeft als gevolg dat je mana te kort komt wanneer je iemand zou willen ganken, of als je in een lane een kans ziet om iemand te bursten.

AP/Magic pen zijn hele belangrijke stats. De damage die ze doet is magical, en scaled voornamelijk met AP. Een beetje AD kan ook geen kwaad, zodat je Devastating blow initiele damage ook lekker hoog ligt. Zelf heeft poppy ook erg veel aan een Madred's, omdat je dan een % HP doet met Devastating blow + 4% van Madreds. Echter wil je deze pas later bouwen, als je rond je end game zit, omdat in het begin iedereen nog niet zo heel veel HP zal hebben. Als je dan devastating Blow (resets swing timer) + auto attack met een Triforce proc doet doe je in korte tijd belachelijk veel damage. Zeker als je charging blow nog een keer een muur raakt.

Je wilt je damage rotation het liefst als volgt: Heroic charge - Sheen/ Triforce proc auto attack -> Devastating blow -> Sheen/Triforce Auto attack. Timing is wat tricky om 2 redenen, je moet leren hoe lang de stun duurt van Heroic Charge, omdat Sheen elke 2 seconden reset/bruikbaar is, maar omdat Devastating Blow de swing timer reset, kan je dus makkelijk deze proc missen. Het is geen ramp ofzo, maar je doet net even wat meer damage als je dit goed kan timen. Heroic Charge stun duurt 1.5s als ik me het goed herinner.

Als je kan, neem dan ook een Deathfire Grasp, dan zou je meest ideale rotatie er alsvolgt uit komen te zien:
DFG -> Tri auto attack proc -> Charge -> Tri auto attack proc -> Devastating Blow -> Auto attack Proc.

Als je deze rotatie kan masteren, is alles, maar ook echt alles dood.

Een veel voorkomende build qua Masteries: 9/0/21 omdat je zo alle CDr van de masteries hebt, en net even wat meer mana regen. Ook je summoner spells zijn sneller klaar. Je wilt graag Flash en iets als Ghost, om te kunnen initieren en vluchten indien nodig.

Voor runes neem je: Magic pen Red, Armor/level Yellow, MR/level Blue (of CDR) en Magic Pen Quint.

Let wel, in het lanen ben je zwak, je bent redelijk squishy en je zal door goede tegenstanders meer dan eens een focus target zijn. Ik heb weinig goede Poppy's gezien, maar die ik heb gezien domineerden hard en gebruikt ong deze build/beschrijvingen.

hoop dat je er wat aan hebt ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:43
Poppy zou ik juist niet tanky spelen. Met haar ult kan je ongestoord een paar seconden op iemand focussen. Ze is trouwens ook een anti-carry. Door juist meer op dmg te focussen kan je een carry met 3 hits killen, voordat haar ult voorbij is.

DPS of AP build? Meeste carry's hebben minder resist dan armor, vooral als ze nog geen banshee veil hebben gemaakt. Met een deathfire grasp en haar skills kan je snel de carry killen. Ik zou persoonlijk voor AP gaan.

En over het farmen met Poppy; she farms champions :)

[ Voor 5% gewijzigd door Cloudy op 15-03-2011 16:19 ]

Wazaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

hey, jarvan IV is nouwelijks verranderd in deze patch, is riot nu eindelijk een keer tevreden met een nieuwe champ? :D
gelukkig is riot met hun tengels van mijn champs afgebleven :P

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neee niet Irelia ;(
Geef je bijna al je zuurverdiende IP uit en wordt ze generfd :(
Ik had nou zelf niet het idee dat ze overpowered was o.i.d. Maar minder hp, minder movespeed en minder spelldamage in ruil voor een beetje cooldown reduction, zuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:01:
Neee niet Irelia ;(
Geef je bijna al je zuurverdiende IP uit en wordt ze generfd :(
Ik had nou zelf niet het idee dat ze overpowered was o.i.d. Maar minder hp, minder movespeed en minder spelldamage in ruil voor een beetje cooldown reduction, zuur..
Iedereen klaagde dat ze op was. Ze was een tankish fast moving ganker. Ik vind dat de nerf haar nu prima gebalanced heeft.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
hoe kun je dat zeggen? speel je US of ga je hier gewoon vannuit door alleen maar de notes te lezen? xD
Ik vind het in ieder geval een goede zaak dat ze irelia hebben generfed, tanky items + een trinity force = OP, een gefeede irelia was gewoon niet meer te stoppen, en ik hoop dat ze nu wat beter te counteren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Jarvan VI is onaangetast gebleven XD

FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ondertussen een paar ontezettend lekker lux games achter de rug ^^, nu hopen dat de nerfs niet hard aan komen.

Afbeeldingslocatie: http://img855.imageshack.us/img855/804/luxownagexd.jpg

heb zelf net even besloten dat ik alleen nog maar ranked ga spelen met lux, als hier plek voor is natuurlijk, zou dom zijn om 5 mages te hebben -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarvan IV vind ik zelf wat te zwak. Ik speel hem zelf niet maar ik zie maar weinig goeie Jarvan's. Ikzelf denk dat zijn ulti wel wat meer pit mag hebben ofzo. De duur van zijn ulti is gewoon te klein en ook is het vreselijk makkelijk te counteren. Ook denk ik dat Jarvan de 4800 ip bij lange na niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Intruder schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:39:
Ondertussen een paar ontezettend lekker lux games achter de rug ^^, nu hopen dat de nerfs niet hard aan komen.
Serieus welke nerfs... we hebben het hier over -0.1 ratio. Late-game ga je misschien richting de 800 AP. We hebben het dan over 80 minder damage, als je aan zoveel AP komt zal die 80 damage (vóór mr/mp) ook geen drol meer uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik vind het zelf een erg goede champion met veel ganking potential, dus overall een fijne jungler.
Waar baseer jij op dat je het de 4800 niet waard vind? omdat je hem niet sterk genoeg vind? Riot probeert het spel zo balanced als mogelijk te maken, dus het zou niet uit mogen maken of je een champion van 450 koopt of 1 van 6300. Het is over het algemeen de skillset en hoe uniek de champion is hoe duur de champion word als je het mij vraagt, hij heeft namelijk redelijk unieke skills en veel mogelijkheden qua combo's.

Overall vind ik het de 4800 meer dan waard en ik vind het zelf een erg goede champion, niet OP en ook niet UP. Precies zoals ie hoort te zijn.

Nu vind ik toch de laatste paar maanden al dat LoL erg balanced is, met een paar champions die in mijn ogen te zwak zijn (twitch en sona) maar over het algemeen geen uitschieters zoals ze er wel eens waren (leblanc bij de release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nou, na die game van daarnet kunnen we nog een theme-team toevoegen aan de line-up... revenge of the supports.
Taric, Soraka, Nidalee, Kayle, Janna....

Werkelijk waar niet dood te krijgen :(
En opzich niet zo damageloos als je van Supports verwacht met Nidalee en Kayle.
Hulde voor dat team daarnet want fucking hell wat was dat vervelend :D

EDIT:
En om in dat verhaal in te haken. De balance is inderdaad best goed. Natuurlijk houd je altijd wel flavour-of-the-month champions maar op dit moment zou ik niks kunnen noemen dat puur op alleen champion abilities "overpowered" is. En iets dat gefeed is telt in mijn ogen niet direct want met genoeg feed is alles achterlijk powerful te maken.

De "underpowered" champions heb ik vandaag een Twitch nog een game compleet zien carry'en en Sona krijgt komende patch een interessante aanpassingen van d'r skills.
Nadeel daaraan is dat die Twitch een paar kills gefeed kreeg waardoor ik wel terugkom op mijn "alles is powerful met genoeg feed" opmerking.

[ Voor 77% gewijzigd door MazeMouse op 16-03-2011 00:44 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Even een vraag tussendoor. Ik ben bekend met het fenomeen 'feeden' maar het is mij niet helemaal duidelijk wat nu precies de voordelen hiervan zijn. Is het alleen een gold voordeel wat je krijgt (iets waar ik recentelijk op gewezen werd; ik verklaarde een enemy champ 'fed' en werd gecorrigeerd met 'doesn't have items yet'), of is er ook een stats bonus voor elke kill? Ik heb altijd het idee gekregen dat 'fed' zijn niet alleen voor meer gold zorgt (en daardoor dus eerder betere items) maar ook voor extra stats.

Daarnaast, Jarvan is niet OP en niet UP. Hij is eigenlijk precies goed -> als ik tegenover hem lane dan moet ik blijven opletten om niet genadeloos gepakt te worden, maar als ik een opening vind, kan ik hem wel goed pijn doen. Zo zou het eigenlijk met de alle DPS champs moeten zijn :) Het zijn juist die champs die bepaalde mechanismen hebben die dit tegenwerken (Tryndamere bijv. met zijn Undying Rage) die voor wat hogere anti-fun zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Erg bedankt voor de Poppy tips allemaal. Ga maar eens AP Poppy proberen de komende dagen. Met de nieuwe skin die morgen uitkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Zyppora schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:16:
Even een vraag tussendoor. Ik ben bekend met het fenomeen 'feeden' maar het is mij niet helemaal duidelijk wat nu precies de voordelen hiervan zijn. Is het alleen een gold voordeel wat je krijgt (iets waar ik recentelijk op gewezen werd; ik verklaarde een enemy champ 'fed' en werd gecorrigeerd met 'doesn't have items yet'), of is er ook een stats bonus voor elke kill? Ik heb altijd het idee gekregen dat 'fed' zijn niet alleen voor meer gold zorgt (en daardoor dus eerder betere items) maar ook voor extra stats.
Gold is het enige voordeel. Als je een aantal keer door dezelfde champion gekilled wordt heeft hij alleen wat gold betreft een voorsprong, en natuurlijk dat jij lager in level blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Een verschil in levels kan (vooral early game) ook een hoop uitmaken, ook als hij/zij geen items heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door SaphuA op 16-03-2011 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

SaphuA schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:10:
Een verschil in levels kan (vooral early game) ook een hoop uitmaken, ook als hij/zij geen items heeft.
Dit klopt inderdaad ja, maar vanaf level 13/14 heeft een vijand van level 15/16 echt geen direct voordeel boven je.. Misschien dattie meer gold heeft.

Ik heb wel een schijthenkel aan mensen die geen minions killen, en dan gewoon 3 a 4 levels achter de rest van het team hangen. Uiteindelijk is dat de reden geweest bij 2/3 van mijn verliezen :') .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Zyppora schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:16:
Met feeden/fed opzich bedoelen ze meestal een ruim voordeel in gold, experience en eventueel stacks op een snowball-item door de kills. Gold vertaald zich dan natuurlijk in sneller/betere items, maar daarnaast is er ook nog vaak het voordeel van het vele free-farmen in de lane (dus nog makkelijker gold/exp) voor de gefeede champ en gemiste farm/exp voor de feeder.
D4NG3R schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:12:
[...]
Dit klopt inderdaad ja, maar vanaf level 13/14 heeft een vijand van level 15/16 echt geen direct voordeel boven je.. Misschien dattie meer gold heeft.
Eh? Gold misschien, maar hoeft juist niet, en die 2 levels zijn heus wel voordelig. 2 Levels in verhoogde base-stats en 2 verbeterde spells, die zeker verschil kunnen maken als ene 16 is en de ander niet (lvl 3 ulti).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Goed, dus 'fed' zijn is niet alleen een gold voordeel, maar ook een exp voordeel.

Dan nog een paar vragen:
- Is een FB een death waard? Maw, als je 2v2 laned en je kunt met gevaar voor eigen leven een 100% FB scoren, riskeer je dat dan?
- Als je mid staat en je hebt net je tegenstander gekilld, en je hebt zelf nog 10% HP of zo over (early game), wat doe je dan? Blijven en creeps killen, met het gevaar de jungler een kill te geven, of base en healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
- Is een FB een death waard? Maw, als je 2v2 laned en je kunt met gevaar voor eigen leven een 100% FB scoren, riskeer je dat dan?
Dat is een afweging die je moet maken denk ik. Door dood te gaan mis je wel een paar waves aan xp/gold, maar je tegenstander net zo goed. Waar je dan het beste naar kunt kijken is of je laning partner het wel alleen gaat redden. Als hij hierdoor ook moet gaan recallen (en dus xp/gold mist) en de laning van de tegenstander niet, blijft er effectief weinig voordeel over.
Verder zou je kunnen kijken of het mislopen van xp meer invloed heeft op jouw tegenstander. Anivia is bijvoorbeeld pas echt effectief als ze lvl 6 is, dus het raakt haar meer als ze xp mist. Als het voor jou niet echt uit maakt is het net weer wat meer de moeite waard.
- Als je mid staat en je hebt net je tegenstander gekilld, en je hebt zelf nog 10% HP of zo over (early game), wat doe je dan? Blijven en creeps killen, met het gevaar de jungler een kill te geven, of base en healen?
Tevens een afweging. Vaak is het slim om nog even te pushen, zodat de persoon mid een aantal waves aan xp/gold mist. Maar ik zou vooral kijken naar;
Heb je de mogelijkheid jezelf deels te healen?
Wat zijn je opties, mocht er toch iemand (een jungler) komen ganken.
Hoe snel kun je weer terug zijn als je recalled? Als je even wacht met recallen en je hebt lang nodig om terug te gaan, geef je mid net zo goed de kans op een paar lanes te pushen.

[ Voor 10% gewijzigd door SaphuA op 16-03-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Even over die first blood
Waar moet je naar kijken.
1. als jij alleen first blood krijgt en zij krijgen 1 kill en 1 assist dan is het gold voordeel al verloren. Dit is dus in de meeste situates niet waard. Stel de gene waarmee jij laned krijgt ook een assist, dus 1 kill en 1 assist voor bijde kanten, dan is het het meestal ook wel waard.
2. Je moet kijken wie de kill krijgt, stel je laned tegen een taric en hij krijgt de kill, en jij firstblood. Gewoon doen want een gefeede taric is niet super erg.
Stel het is een xin of yi of Lux (champions die over het algemeen goed snowballen) en jij bent bijvoorbeeld de taric, dan is het het weer niet waard. Want dan zullen ze zelf als jij het gold difference krijgt jou ownen, mist ze agressief spelen.

En precies wat SaphuA zecht over die keer dat je met 10% overleeft. Kijk meteen op de map, kijk hoeveel enemy's je kunt zien, leven er nog 4 en zie je ze niet alle 4, probeer zo snel mogelijk terug te gaan en probeer wel even ervoor te zorgen dat jou minions in een voordeel zijn zodat jij jezelf niet denyed van de exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

Ik ben nu net Summoner lvl 14 en ik kan mn level-genoten gewoon niet meer aan :S. Ik heb al een potje of 10 achter elkaar verloren. De laatste 4 daarvan waren Coop vs. AI potjes, die AI is echt verassend goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Neophyte808 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:15:
Ik ben nu net Summoner lvl 14 en ik kan mn level-genoten gewoon niet meer aan :S. Ik heb al een potje of 10 achter elkaar verloren. De laatste 4 daarvan waren Coop vs. AI potjes, die AI is echt verassend goed!
Kom eens op TS en zoek iemand om mee samen te spelen die je wilt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Intruder schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:39:

[afbeelding]

heb zelf net even besloten dat ik alleen nog maar ranked ga spelen met lux, als hier plek voor is natuurlijk, zou dom zijn om 5 mages te hebben -.-'
Het is ook wel een hele klus om tegen lux te spelen als je het mij vraagt. Ik weet niet tegen wat voor champs je gespeeld hebt maar als ik mid solo bijv en ik heb lux tegen. is dat 90% turret camp.

Als je tegen mij moet als de (8 sec cooldown shield, want dat gaan ze in de volgende patch verandere dus ik heb geen idee of dat veel invloed zal hebben) malphite. Ben ik vrijwell unkillable. Tenzij ze natuurlijk met 5 man op me springen, dan is het weer een ander verhaal.

Vinden jullie het trouwens niet raar. Dat tankers als: mundo/nunu/malphite gewoon met 3 warmogs armours vrij overpowering zijn. Ze kunnen alledrie je stunne/slowe. Je hebt dan 6k hp. Ik heb zelfs een keer gespeeld met 4warmogs en dan die speer ik heb eventjes de naam kwijt. Dan krijg je 2% van je max hp als atk power. Dat ik dan gewoon meer atk power heb dan bijv Master Yi met een goede build :"].

Zelf vind ik wel dat dit het tanken weer een stuk leuker maakt. Gewoon standaard 6,5k Hp met 200 atk damage. en bijn 200 hp/5 regen. Wat is jullie mening hierover?

EDIT: Btw dan krijg je scores van bij 10-2-20 fzo. Natuurlijk krijg je meer assist omdat je early game geen kills kan maken. Alhoewel met malphite dit zeker goed te doen is.

[ Voor 21% gewijzigd door Timmiewimie op 16-03-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:43
Lol,3 warmogs? Niet doen, je hebt dan wel veel HP, maar je gaat alsnog snel dood als je geen armor of resist koopt. Er zijn een aantal items die HP stacken counteren, zoals Bloodrazor en Deathfire grasp. Als je een melee DPS speelt, is het beter om eerst defense items te kopen. Heart of gold naar randuin of banshee veil tegen AP teams. Als tanky char heb je het liefst een goede mix van HP, armor en resist. Als je merkt dat ze weinig damage tegen je doen of niet op je focussen, dan kan je damage items kopen.

Wazaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe Atma's impaler?

klinkt leuk zal k eens moeten proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
SaphuA schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:16:
[...]

Kom eens op TS en zoek iemand om mee samen te spelen die je wilt helpen.
Als jij nou eens die TS in the openings post zet :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zyppora schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:37:
[...]

Dat gezegd hebbende is het eigenlijk een beetje een kwestie van defensief spelen (of juist aggressief). Als ik tegenover een Zilean sta, dan blijf ik uit zijn range totdat ik hem een bomb op een creep zie zetten, en daarna krijgt hij van mij wat harass. Misschien heb ik wel wat makkelijk praten omdat ik als Katarina gewend ben mijn BB zo'n beetje de halve map over te laten bouncen. Gewoon erg voorzichtig spelen en goed blijven opletten om een opening te vinden.
Tijdje geleden als Katarina tegen een Zilian in mid gevochten. Game of twee ervoor tegen de grond gewerkt door een Zilian in een sidelane, dus ik wist dat ik van tactiek moest wisselen. Ben super agressief gaan spelen. Iedere keer als ik een bom ving, ving hij een shunpo + bb. Met Ignite en Exhaust erbij first blood gehaald terwijl ik wel dood ging, en op level 6 nogmaals beide dood gegaan. Vond 't een goede score, want heb uiteindelijk iets beter kunnen farmen dan hij :Y
MazeMouse schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:50:
[...]

Shunpo brengt Katarina naar mij toe (of van mij weg) met een bak damage. Vaak gevolgd door een ulti (en in geval van Teemo is dat einde oefening want zelfs met move quick ben ik dan deaud of zo goed als)
Nou begin ik die range gelukkig beter door te krijgen maar het blijft een ramp tegenover een beetje goede Kat.
De bouncing blades vind ik juist lang niet zo vervelend als een high-DPS champion die een half scherm over teleport en haar volle damage op me loslaat. Blind stopt haar ult namelijk niet. Het beste dat ik er dan uit kan halen is alles wat ik heb er op loslaten en hopen dat de poison er een 1voor1 deal van maakt :(
Klinkt als een gevalletje 'niet geheel snappen hoe een champion werkt'. Een goede Teemo is namelijk (ook) voor Katarina een nachtmerrie, zelfs op mid. Geen toren pushen maar lekker bij jou toren vechten en last hitten. Stiekem beetje naar voren en proberen Katarina mee te krijgen. Op een gegeven moment wil ze 't proberen, Shunpo'd ze naar je toe en kan je meteen een blinding dart + wat auto attacks afvuren.

Tegen Kat nooit pushen, tenzij je d'r weg speelt (of je mooie stuns oid hebt).

[ Voor 37% gewijzigd door Snappie88 op 16-03-2011 12:11 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Snappie88 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:07:
[...]

Tijdje geleden als Katarina tegen een Zilian in mid gevochten. Game of twee ervoor tegen de grond gewerkt door een Zilian in een sidelane, dus ik wist dat ik van tactiek moest wisselen. Ben super agressief gaan spelen. Iedere keer als ik een bom ving, ving hij een shunpo + bb. Met Ignite en Exhaust erbij first blood gehaald terwijl ik wel dood ging, en op level 6 nogmaals beide dood gegaan. Vond 't een goede score, want heb uiteindelijk iets beter kunnen farmen dan hij :Y
Ben bekend met de situatie. Op een gegeven moment ga je niet allebei meer dood maar overleeft een van de twee kantje boord. Als jij dat bent, ben je dominating. Als jij dat niet bent, oh boy.
[...]

Klinkt als een gevalletje 'niet geheel snappen hoe een champion werkt'. Een goede Teemo is namelijk (ook) voor Katarina een nachtmerrie, zelfs op mid. Geen toren pushen maar lekker bij jou toren vechten en last hitten. Stiekem beetje naar voren en proberen Katarina mee te krijgen. Op een gegeven moment wil ze 't proberen, Shunpo'd ze naar je toe en kan je meteen een blinding dart + wat auto attacks afvuren.

Tegen Kat nooit pushen, tenzij je d'r weg speelt (of je mooie stuns oid hebt).
Een overextendende Kat is erg gevoelig voor ganks, zeker als er geen nieuwe creepwave aankomt die ze kan gebruiken om terug te shunpoen naar haar turret ;)

Nog een tip: Kat's ultimate wordt enabled wanneer een enemy champ in de buurt is. Niet denken dat een Lv6+ Kat niet weet dat jij in de bosjes zit of dat je cloaked bent met je Teemo omdat je stilzit. Een beetje zelfrespecterende Kat weet dat je daar ergens zit en is ook niet bang om die ult dan maar te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Jeffroiscool schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:06:
[...]

Als jij nou eens die TS in the openings post zet :P
Ohja! Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Hoe komt het dat als ik de TS open dat ik de vraag krijg om een login naam en password in te voeren? xD, SaphuA iets te doen met jouw webspace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Cloudy schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:57:
Lol,3 warmogs? Niet doen, je hebt dan wel veel HP, maar je gaat alsnog snel dood als je geen armor of resist koopt. Er zijn een aantal items die HP stacken counteren, zoals Bloodrazor en Deathfire grasp. Als je een melee DPS speelt, is het beter om eerst defense items te kopen. Heart of gold naar randuin of banshee veil tegen AP teams. Als tanky char heb je het liefst een goede mix van HP, armor en resist. Als je merkt dat ze weinig damage tegen je doen of niet op je focussen, dan kan je damage items kopen.
Ja ik begin altijd met Ruby>Heart of gold. Dan Mage resist boots. Het lijkt mss niet de perfecte keuze, maar ik kan je garandere als je op mijn (NIET) pro profiel kijkt dat je veel wins ziet met malphite waarbij ik scores haal van 10-4-20 fzo. Meestal had ik dan wel een vriendje op skype of ts die het me wat makkelijker maakte. Maar malphite zijn shield is 10% van zen total hp. 6,5k hp = 650 shield. Zeker 2/3 hits nodig om dat alleen al weg te krijgen als ik level 18 ben. (Runes.) Ik ga makkelijker dood met 3k hp en armour, daar ben ik wel al snel achter gekomen. Het is natuurlijk niet mis om wat armour te kopen (Als we niet winnen doe ik dat meestal ook wel). Maar het zal je verbazen hoelang ik meestal leef als ik zo speel :').

Gister ook keertje amumu geprobeert omdat die nu free is. Die schijnt ook wel goed te tanken niet? Mja dan moet je ze skills wel handig kunnen gebruiken en niet 9 van de 10 keer je q skill missen :']

Btw die q skill heeft echt ontsettend lange range viel me op o.o echt niet normaal gek.

Hebben jullie trouwens die skills bekeken van die opkomende champ? Zier er erg overpowered uit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
@timmiewimmie: Leuk als je tegen low levels speelt, maar op hoger niveau kom je er niet mee weg. In het begin word je geowned want je hebt geen magic resist en armor, en als je eenmaal veel life hebt kopen je tegenstanders madreds bloodrazor waarmee ze alsnog zo door je HP heen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hierboven

Op de amerikaans streams ofzo is hij al speelbaar (own3d.com en dan een livestreamer). Je ziet hem dan bijna elk potje wel. Het eerste wat me opviel is dat er bij elke keer als hij ulti-ed hij een kill heeft.

Voor de rest heb ik er nog niemand mee zien spelen (behalve enemy's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Intruder schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:01:
Hoe komt het dat als ik de TS open dat ik de vraag krijg om een login naam en password in te voeren? xD, SaphuA iets te doen met jouw webspace?
Je bedoelt de topic start? Geen idee, iemand anders ook last van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Vicarious schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:13:
@timmiewimmie: Leuk als je tegen low levels speelt, maar op hoger niveau kom je er niet mee weg. In het begin word je geowned want je hebt geen magic resist en armor, en als je eenmaal veel life hebt kopen je tegenstanders madreds bloodrazor waarmee ze alsnog zo door je HP heen zijn.
Potje tegen mij spelen :']? Ik kom al ver genoeg met alleen al mijn runes. Maar waar zijn tanks voor? om voor de rest van hun team dood te gaan. En met 6,5k Hp en ik zal eens kijke wat mijn standaard armour en mageresist is. Je mag van mij zeggen dat het slecht is. terwijl ik met zoon build gewoon altijd een positieve score haal in dit spelletje :3.

@Barr
Ja ik wil hem wel kopen. Die ulti is sick :'].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Wat mij vooral opviel aan de nieuwe champion op streams is dat ie achterlijk squishy is.
Als het echt zo'n goede jungler is dan is het Shaco de tweede met het verschil dat Nocturne's Ult wel ernstig psychological warfare is :D

EDIT:
@Timmie
Op lagere levels en niveaus werken dingen nog prima die op hogere niveaus niet werken. 3 warmogs? Is veel HP zonder resists... Iedereen op hoger niveau die jouw dat ziet doen knalt er meteen een Madred's Bloodrazor tegenaan. (Ik heb zelfs Madred's al in mijn standaard build)
Die HP onderin is "meh". Je moet kijken naar je armor en magic resistances en vanuit daar je EHP (Effective HitPoints bekijken)
3 warmogs leveren je misschien wel 5k HP op maar misschien uiteindelijk net aan 7K EHP.
Terwijl een goede build je 3K HP oplevert maar omgerekend dik 8-9K EHP :)

[ Voor 56% gewijzigd door MazeMouse op 16-03-2011 14:42 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
MazeMouse schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:32:
Wat mij vooral opviel aan de nieuwe champion op streams is dat ie achterlijk squishy is.
Als het echt zo'n goede jungler is dan is het Shaco de tweede met het verschil dat Nocturne's Ult wel ernstig psychological warfare is :D
Enige optie is team play :'] Minstens 1 champ die kan silence. en Stun. En dan gewoon keihard op die knoppe ragge. Want volgens mij leeft hij ook niet zo lang als je beetje AP AD hebt niet? Heeft die standaard veel armour of mage resist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Hij is an sich inderdaad redelijk squishy, maar hij is een fantastische ganker/chaser, want met die shadow dagger iets, vertraagt hij de tegenstander, terwijl jij er sneller van word.

Voor de rest vind ik hem niet echt spectaculair. Van wat ik heb gezien, kan hij aardig junglen, maar verder heeft hij een team niet echt veel meer te bieden dan een Slow/fear. En uit die fear is nog vrij te breken ook.

Verder is hij inderdaad knap fragiel, maar zijn ult is wel erg leuk. Gewoon een nieuwe melee carry, zonder tanky te zijn. Niet echt bijzonder.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een paar spelletjes gespeeld met Nocturnes bij me en paar tegen me

als jungler is hij gewoon fun om op je team te hebben, samen met zn ultimate zijn ganks plots een piece of cake zeker door zn teleport achtig effect
en ook later naar de teamfights toe is dit overheerlijk
ult en plots zie je het andere team rare dingen doen en ik begreep niet goed waarom

tot de match erna dat ik begreep dat zn ult het hele team ff doet blackouten toen ik ertegen moest spelen
WTF niet moeilijk dat ze rare dingen doen, plots zijn ze even hun overzicht kwijt en kunnen vijanden van overal komen

dit is meer dan een beetje psychological warfare dit overtreft elke andere truc op het gebied van mind games

kan een QSS dit effect opvangen? is er iets dat je ertegen kan beschermen?
zn andere skills zijn matig maar daarom nog niet slecht
zn blackout effect vind ik nog het meest ambetant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Iemand zin in een ranked potje rond half 8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Knupoltor schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:25:
Iemand zin in een ranked potje rond half 8 ?
Voeg mij toe TimmiewimCakez Ik kan je niks garanderen, moet nog werken tot 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog over dat armor en magic resist tegenover flat health verhaal. Volgens mij is het zo dat 100 armor of magicresist bij 1000 hp gelijk staat aan 1000 extra hp.

Dit komt omdat 100armor/mr je 50% minder damage geeft. Het probleem van armor is alleen dat 200 armor/mr je geen 100% minder damage geeft :P Het makkelijkste is dus om niet meer als 100 a 125 armor/mr te nemen omdat het in verhouding alleen maar duurder wordt.

Daarom is het nog niet zo'n gek verhaal om 5k health te hebben met zo'n 150 armor/mr.

bron: http://kassadin.blogspot....gic-damage-reduction.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
SaphuA schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:25:
[...]

Je bedoelt de topic start? Geen idee, iemand anders ook last van? :)
Ik bedoelde de topic start ja ;)
Miss dat het door de school pc's kwam ofzo, weet niet of je iets verranderd hebt maar ik ben nu thuis en heb nergens last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zyppora schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:15:
[...]

Nog een tip: Kat's ultimate wordt enabled wanneer een enemy champ in de buurt is. Niet denken dat een Lv6+ Kat niet weet dat jij in de bosjes zit of dat je cloaked bent met je Teemo omdat je stilzit. Een beetje zelfrespecterende Kat weet dat je daar ergens zit en is ook niet bang om die ult dan maar te activeren.
I know :Y Had een tijdje geleden met Amumu jungle een top gank op Teemo. Ik kwam richting top maar blijkbaar stond er al een ward want Teemo bleef stil staan om onzichtbaar te worden. Helaas voor hem zag ik dat, en had ik blue, stond boven op hem met m'n traantjes + bandage. Duurde wel 20 seconden voordat hij dood was, en er was een leuke rage op de chat meteen :+

Kreeg dat potje trouwens wel van zowel tegenstander als medespelers complimenten over mijn speelstijl 8)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Armor en mag res zijn leuk, maar als ik met ashe mijn last whisper heb of met karthus een void staff is dat mooi klaar. Btw als ik met ashe eindelijk mijn last whisper heb focus ik juist de tank (want dat is het veiligst, en tanks brengen veel utility/cc voor de enemy team)

Hp stacken werkt ook niet door madreds bloodrazor...

Het beste is een combi, neem alleen warmogs als je genoeg gold hebt binnen 15 minuten (16 mag ook wel) zoniet neem een sunfire cape of banshee (banshee generved gister :/ ) zelf neem ik een warmogs meer voor de hp reg dan voor de hp. Warmogs is uber icm force of nature. De hp regen is een beetje imba.

Tank zijn is niet alleen super stevig zijn en nooit doodgaan...

Het is juist de meest diverse rol in de game, je moet champs redde, initiate, de enemy carry cc"en/doodmaken/ zorgen dat hij uit range is en zorgen dat je eigen carry niet ge-cc"d word/ in range is om zijn AA veilig te gebruiken.

Daarbij is overleven soms niet het belangrijkst, je spells (en cdr), en items spelen een grote rol daarbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Je kan ook deze links gebruiken trouwens:

ts3server://83.87.171.73?port=9987

@Timmiewimie , Ben jij de Timmiewimie die ik ken? (CSS, Gunz en meerdere games)

[ Voor 34% gewijzigd door Jeffroiscool op 16-03-2011 16:27 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Whaha mn position in queue om in te loggen is OVER 9000!

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/16ao5c3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
lol jij hebt mazzel, ik heb ook over 9000 maar op mijn beeld moet ik 2 uur wachten xD,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Jeffroiscool schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:25:
Je kan ook deze links gebruiken trouwens:

ts3server://83.87.171.73?port=9987

@Timmiewimie , Ben jij de Timmiewimie die ik ken? (CSS, Gunz en meerdere games)
Yup :3. Ik zag je naam ook al staan haha.

Sta momenteel ook in de queue :']. Denk dat ik beter wat anders ga doen want 1 hour ga ik niet wachte ;]

EDIT: Lijkt me trouwens erg sterk dat er ineens zoveel mensen inloggen. Zeker een of andere tuub die met servers zit te klote en dan bam ineens alles eruit vliegt. Of hackers.

[ Voor 17% gewijzigd door Timmiewimie op 16-03-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
Als de europe servers in Japan staan, kan ik het mij voorstellen dat er servers down zijn.... Maar dat zal wel niet het geval zijn... Misschien staan ze in duitsland? ... Daar hebben ze ook kerncentrales gesloten.... Ver gezocht , ik weet :P
Eerst duurt het patchen al 1424 minuten, nu dit ook nog, ik zeg TOP RIOT!

Qeue pos.: Over 9000
wait time: 5 min...

[ Voor 24% gewijzigd door Niekio op 16-03-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

28 minuten nog in de que :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We need you to hold on for just a moment.

Wel een verdomd lang moment, dat uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennart111
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 14:30
ik denk niet dat het aan de aardbeving in japan ligt (wel heel gemakzuchtig)
ik heb een week of 2-3 geleden ook al 2 uur in de rij gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
gelukkig is er ook nog de US server

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ydegart schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:21:
gelukkig is er ook nog de US server
Toevallig enig idee waar die toturial staat dat je met 1 client US en EU kan spelen :$?

Geldt ook voor andere die het toevallig weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
En dan lose je beetje keihard, klik je LoL uit frustratie weg. #IKGANIETNOG2UURWACHTEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Er was een probleem met de patch vandaag (bleef hangen @ 30%), die hebben ze verholpen en nu probeert heel EU ineens tegelijk in te loggen... oftewel enorme wachtrijen. Begrijpbaar, maar dan hoop ik wel dat de mensen die ingelogd zijn fatsoenlijk kunnen gamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:32:
[...]

Toevallig enig idee waar die toturial staat dat je met 1 client US en EU kan spelen :$?

Geldt ook voor andere die het toevallig weten.
Geen idee, ik ging er altijd vanuit dat dit niet mogelijk was en heb dus op elke server een apart account.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ydegart schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:54:
[...]

Geen idee, ik ging er altijd vanuit dat dit niet mogelijk was en heb dus op elke server een apart account.
Mja, je hebt wel 2 accounts nodig, maar je kan als het nog is via een speciaal iets? met 1 client switchen tussen US en EU, alleen dus wel inloggen met andere account.

Pff pff, wat een game net :(, geen woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Shalali shalala, Nocturne is proohooohooo

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1ewd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ik zie het al voor me, Nocturne zorgt dat niemand meer wat ziet en dan BAM, iedereen dood door de lazer van Lux :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:02:
Shalali shalala, Nocturne is proohooohooo

[afbeelding]
iets doet mij geloven dat dit een: jeffro vs AI pot was:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik had dus een programma gevonden om te switchen tussen eu and us maar het was bugged dus .. opnieuw installen

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:05:
[...]

iets doet mij geloven dat dit een: jeffro vs AI pot was:$
Shit, hij heeft het door hoor :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Die nieuwe champ is leuk, duurde ff om hem onder de knie te krijgen, maar kan aardig wat damage doen, en ganken is ontzettend easy met hem ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bschumans/nocturneklein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nu 2 games met Jarvan gespeeld, 1 op US en 1 op EU. Beide games bizar veel assists gehaald, doet het best goed in zn tank build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Ik heb niet genoeg ip voor de nieuwe ;[ Mis 1ktje D: Moet ik van t weekend maar paar potjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Timmiewimie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:14:
Ik heb niet genoeg ip voor de nieuwe ;[ Mis 1ktje D: Moet ik van t weekend maar paar potjes doen.
Ik heb er RP aan uitgegeven XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Hoe meer ik de nieuwe champ tegenkom, hoe minder ik van mening ben dat hij echt de 6300 IP waard is. Het enige echte unieke aan hem, is zijn ultimate.

Hij heeft een zelf heal passive (Garen, Mundo, Maokai, etc) met een net iets ander mechanisme voor cooldown reduction erop. Hij heeft een spellshield ala Sivir, waar een attackspeed passive bonus in zit (denk Xin en Jarvan bijv), en bij activate word de speed verdubbeled (zie Sivir die mana krijgt, maar dan de active van Xin bijv erop). Dan heeft hij een skill die zijn tegenstander vertraagd en hem versneld (Seismic shard van Malphite iemand?) maar dan zit er een kleine twist aan. Alleen zijn ult doet iets echt nieuws, dat is verwijderen van je view. Het teleporten naar een vijand is eingelijk een omgekeerde Shen ult. In plaats van iemand te beschermen, val je dus iemand aan.

Beetje zelfde verhaal als MF, die nou niet echt blaakte van de orginaliteit en ook 6300 IP was.

Het argument van Riot is ook veranderd de laatste tijd hieromtrent:

De orginele 6300 IP champs (Blitz, Anivia zelfs GP was 6300 IP), omdat ze een unieke (maar dan ook echt unieke) skill of skill set hebben (denk aan Blitz zijn Grab, Anivia's Flash Frost en Wall, GP's global ultimate, Karthus hoort er ook weer bij). Veel ook waren deze champs moeilijk te beheersen. De cost van een champion was dus gebasseerd op een stukje moeilijkheids graad en skillset.

Bij MF werd ineens het argument gebruikt, hoeveel "effort" er in een champ zit. Dus de ontwikkeling, skin, voice, etc.

Nu kosten champs gewoon nog maar 6300 IP, terwijl riot -beloofd- had nadat de game live ging, dat er nieuwe champs in alle IP brackets uit zouden komen (450, 1350, 3150 en 6300) Ik heb nog geen ENKELE 1350 champ gereleased zien worden, en ik heb er een zeer hard hoofd in dat dit ook gaat gebeuren. In plaats daarvan hebben ze zelfs 4800 in het leven geroepen (Trundle en Jarvan). Nu ben ik in het bezit van redelijk veel 6300 IP champs, maar echt de orginele champs vind ik het ECHT waard te zijn geweest. De enige uitzondering voor mij hierin is Maokai, omdat ik echt HEEL veel fun met hem heb. Wat dat betreft heb ik meer IP uitgegeven van me lief is. Oh en dan nog met de IP nerf, word het alleen maar vervelender om champs te bemachtingen.

Statistieken hebben laten zien, dat de gemiddelde game, ong 35 minuten duurt. Nu kan ik dit 100% bevestigen. Soms heb je een snellere win, maar veel duren mijn potjes nooit echt langer dan 45 min (uizonderingen daargelaten).

Nu heeft Riot statistiekjes gepost (zal later even een link zoeken), waaruit blijkt dat met het nieuwe systeem, je pas evenveel IP krijgt in vergelijking met het oude systeem, bij minuut 38 van een game. Met andere woorden, we worden op deze manier genaaid. Zo voelt het althans wel heel erg. Ik snap best dat Riot geld wilt verdienen, prima. Maar mensen moeten wel bereidwillend hiervoor zijn. Nu was ik dat zeker ook, maar nu ze mij meer en meer willen gaan forceren geld te gaan betalen, word ik veel minder en minder geneigd dit te doen. Op de lange termijn kan dit zelfs verkeerd uitpakken als je op deze manier je betalende spelers kwijtraakt.

Begrijp me echter niet verkeerd, ik heb nog altijd heel veel lol aan deze game, ik speel het liefst dagelijks een paar potjes, maar Riot staat me steeds minder en minder aan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Heb gisteren ook voor 10 euro RP gekocht, Battle Regalia Poppy gehaald en de bazige nieuwe champ. Heb er gisteren één potje mee gespeeld en heb mij zeker vermaakt. Die ultimate is echt leuk voor het spel. Vind een Nocturne bij de tegenpartij ook echt leuk, opeens zie je niks meer en als je weer wat ziet is ergens de hel losgebroken. Echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/111901434-4.jpg
Mijn 1e pentakill :D

Was een lekker potje met baristo en een vriend van hem.
Sorry moest het eventjes delen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Die vriend (isolocis) komt ook van GoT overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Jeffroiscool schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:32:
[...]

Ik heb er RP aan uitgegeven XD
Das 10 euro Jeffro, Daar kan je je toch wel bijna 3 biertjes van drinken :'). En zeg niet ik lust geen bier want ik bijt je oor eraf.

En met die meneer boven mij ben ik het ook wel eens. Maar ze hebben evelyn voor 1,3k fzo? Terwijl die als goed gespeeld super overpowering kan zijn. En daarin tegen is twitch 6,3k terwijl hij als hij goed gespeeld word zelfs minder sterk is dan evelyn. 6,3k is gewoon absurt. Dan moet ik veel te veel gaan spelen, dat ik niet doe.

Ze dwingen je gewoon tot miljoenen potjes spelen ook he! en dan heb je van die leveloze 12 jarige die dan pro doen omdat ze een champ hebben die 6k kost. Ja lekker boeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Gisteren nog een potje gespeeld met een paar GOT'ers maar verliep niet echt optimaal..
Zien jullie het zitten om vanavond terug een potje te spelen zodat we ons verlies van gisteren goed kunnen maken? :)

Laat het maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Pro zijn ligt niet aan hoe duur je champ/skin is, maar aan hoe je hem gebruikt. Iemand die tijdens de picking phase beweert pro te zijn, of zich zo gedraagt (instalock squishy bijv. valt daar mijns inziens ook onder), die houd ik de gehele match in de gaten om te kijken of hij ook echt pro is. Als hij dat inderdaad is, krijgt hij van mij een compliment en dat hij gelijk had, als hij dat niet is, kraak ik hem gewoon af (op het einde, zodat we geen gelazer krijgen tijdens teamfights of zo). Geen domme dingen zeggen, denk ik zo.

Ik ben er ook al achter dat een skin twee dingen kan betekenen: de player is pro, of de player is crap. Niet echt iets daartussenin. Geldt voor mij ook overigens :/ Kitty Kat en het ene potje zwaar gesteamrolled worden en het volgende potje 12 kills krijgen voordat je een keer doodgaat.

Wat Nocturne betreft, ik heb nog niet tegen hem gespeeld, hoe lang duurt die ult ongeveer? Lijkt me wel spannend om het eens tegen een Nocturne op te nemen :P

Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.