Vlad is inderdaad ook vervelend maar heeft wat minder range op z'n skill. Soraka/GP en alle andere voorbeelden zijn allemaal minder vervelend dan zilean level 1 bom. Je kunt het misschien kul vinden maar is hij is direct betrokken bij de ontwikkeling van champions, en doet tenminste moeite het aan ons uit te leggen waarom.Nazanir schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:45:
Vlad is vanaf level 1 ook niet leuk om tegen te spelen met zijn Nuke/Zelfheal. Soraka is mid ook niet leuk, zelf heal en eindeloos mana. GP is niet leuk om tegen te spelen vanwege zijn exp deny. Ik kan nog genoeg voorbeelden bedenken, maar die lijst van Zileas vind ik kul. Anders krijg je straks alleen maar champs met een simpele damage ability, geen unique effecten of niets meer. Met andere woorden, zo'n lijst is zinloos, omdat ze zichzelf hinderen in het ontwikkelen van een nieuw unieke champ. Ja Zil's zijn tijdbommen zijn misschien lowrisk, maar Zil zelf is enorm squishy, zeker early game en een kwestie van slim lanes picken werpt zijn vruchten enorm af. (Bijv een Shen vs Zil).
Simpel gezegd proberen ze er voor te zorgen dat champions/abilities over het algemeen "leuk" en begrijpbaar blijven voor alle partijen. Daarom probeerde ik dat ook uit te leggen met irritant / low-risk / high-reward... oftewel imo "Fun Fails to Exceed Anti-Fun" zoals in die post.
Mij interesseert het verder ook niet aangezien ik geen last had van Zilean maar je maakt een beetje loze vergelijkingen, en ik probeer het alleen toe te lichten vanuit het perspectief van hoe ik denk dat Riot/de community het ziet.