Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste
Acties:
  • 68.557 views

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:40
DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:46:
Nu valt mij helaas nog iets op...

[...]

België niet dus? Want dan moet ik een ander team gaan zoeken :p
Inderdaad geen Belgie helaas. :/

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:14
Oke, heeft iemand een team voor mij? Ik speel altijd met belgen :(

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:50:
Oke, heeft iemand een team voor mij? Ik speel altijd met belgen :(
Organiseer kleine lan party voor je belgiese maatjes? Ik woon zelf in belgië op de nederlandse grens, kleine moeite om bij een nederlandse vriend te blijven pitten..

Zelf heb ik dan vrij, maar op vakantie ;[

• DivineNL
Heb ik zelf nog nooit georganiseerd en heb er de ruimte ook niet voor.

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:24:
[...]
Maar als je goede tegenstand bied vergeten ze je niet snel ;)
Je mag al blij zijn als je uberhaubt enige vorm van tegenstand biedt :+ . Met wat geluk kom je de eerste ronde tegen een ander bij elkaar geraapt groepje, maar voor de rest hoef je je geen illusies maken. :)

• DivineNL
Dat weet ik, maar je moet altijd goeie hoop hebben togh? XD

• Timmiewimie
Oke ja, ruimte is wel nodig, het organiseren was een beetje een sarcastische term, 5 man ofzo valt wel te doen, wss wel goeie router of switch nodig.

• DivineNL
Ik wist ook geen ander woord van dat organiseren, maar dan moet ik weer van alles gaan aanschaffen en daar heb ik ook geen zin ni. Switch hebben we niet en onze router heeft volgens mij maar plaats voor 4 internetkabels. Voor ruimte moet ik het hele huis op zijn kop gaan zetten en ben nog maar 17 dus gaan me ouders niet lache vinden :p

Kortom: Op zoek naar Nederlandse spelers! (Hier ergens ruimte? Ik wil best een keer laten zie hoe goed/slecht ik ben xd)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:49

Flapmo

and back is gigi!

Rofl ik speel mijn 2e potje met Master YI, own die hele game :D. Keertje of 10 voor hacker uitgemaakt maar sure, whine more :+.

[Voor 21% gewijzigd door Flapmo op 28-04-2011 10:04]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• DivineNL
Netjes, master yi is wel nice carry. Als je team het ealy en mid game goed doet kan master yi late game carryen :)

• Timmiewimie
Er spelen ook wel Echt HELE slechte mensen op low level :']. Ik weet nog toen ik tijdje niet had gespeeld na de beta en mijn account was gereset. Mocht ik weer met level 1's knalle. Nou dat was me toch iets :]

• DivineNL
Inderdaad, ik had ooit HoN gespeeld en iemand zei tegen mij, probeer LoL. In het begin was het gewoon te simpel alleen soms heb je pech met de spelers aan je kant.

gister 2x 2 feeders in het team gehad. 1x waren ze echt noob en de andere keer zeiden ze: We spelen nu om te kloten omdat we ons vervelen.

Daarna heb ik mijn eerste leave opgelopen. In het begin deed heel mijn spel het perfect, na level 6 kreeg ik ineens vreemde lag. Op teamspeak hoorde niemand iets van mijn lag en mijn internet was ook gewoon spel. Niemand anders in game had er last van. Spel paar keer opnieuw opgestart maar het had geen zin terwijl ik gewoon 30 ping had.

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-05 10:35
Timmiewimie schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:07:
Er spelen ook wel Echt HELE slechte mensen op low level :']. Ik weet nog toen ik tijdje niet had gespeeld na de beta en mijn account was gereset. Mocht ik weer met level 1's knalle. Nou dat was me toch iets :]
Was laatst met de serverproblemen een smurf account op de americaanse server begonnen, speelde toen met maokai. Zware trollgame, (vol AP maokai en dan tower diven op lvl 6 :D) na 15 minuten stond ik 8 - 5 terwijl ik dacht dat het mogelijk niet slechter kon! Toen alles verkocht en bravery gegaan (boots of swiftness, mejai's, levethian, sword of the occult), 15 minuten later: 20 stacks op alle 3 O.o. Potje ge'eindigd met 39 - 6 (ofzo) en buikpijn van het lachen! Men hatchling toss deed gewoon 800+ dmg ofzo :D

Kiek em goan!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-02 10:45
Ik heb ook een US account, maar OF ik ben heel slecht OF ik tref alleen maar andere smurfs, maar ik heb daar net zoveel tegenstand als op de EU servers. Sta daar op 66 wins en 66 losses ofzo.

Vicariously I live while the whole world dies

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:32
meeste mensen spelen alleen US als de EU down is, meestal als de EU down is dan speel ik een game met alleen maar spelers met 200+ ping. Dat zijn dus gewoon smurfs.
Voor de rest is het niveau niet veel hoger op de US voor zover ik weet, de speelstijlen verschillen wel behoorlijk.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• DivineNL
Wat zijn de verschillen dan eigenlijk? Wat is nouw typisch iets US en wat is typisch iets EU?

• HesRuud
DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:53:
Wat zijn de verschillen dan eigenlijk? Wat is nouw typisch iets US en wat is typisch iets EU?
Typisch US is in het begin van de game zo snel mogelijk naar mid rushen (met het hele team) en proberen kills te pakken. Dit zie je in EU (nog) weinig.

Kiek em goan!

• Kaasdipje
soulfightah schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:59:
[...]

Typisch US is in het begin van de game zo snel mogelijk naar mid rushen (met het hele team) en proberen kills te pakken. Dit zie je in EU (nog) weinig.
Ehm, dat valt op US ook wel mee. Vreemd genoeg zijn het eerder bepaalde champion picks die in EU heel populair zijn en op US haast niet gespeeld worden (en andersom natuurlijk). Qua speelstijl verschilt US (op normaal ELO) niet bijzonder veel van EU.

• DivineNL
soulfightah schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:59:
[...]

Wij deden een keer met 4 naar 1 lane en daar in het gras gaan zitten. Daar hebben we 1 kil uitgehaald en de andere moest regennen. Omdat 1 van de 2 die naar bot moesten teleport bij zich had werd de lane nog niet gepusht en misten ze weinig xp. Op zich is dat dus wel een leuke tactic want je krijgt de fb, andere krijgen assists, en je team heeft dus extra voor items. De tegenpartij verliest XP (en dus eigenlijk ook geld).

Dus als je er zo over na denkt vraag je je soms af waarom dit niet vaker gedaan wordt he? Maar die top teams gaan vaak altijd richting blue buffs, misschien moet je dit is tegen een top team gebruiken xD.

Anoniem: 359772

Als het tegengestelde team enigzins slim is gaan ze de 'bosjes' niet zomaar facechecken. In lagere levels van play kan je dat prima doen, maar als je als level 30 in een beetje een game zit, loop je niet zonder het eerst te checken (skillshot / clairvoyance / etc.) daar naar binnen. Precies om dat soort dingen te voorkomen.

• HesRuud
DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:04:
[...]

Wij deden een keer met 4 naar 1 lane en daar in het gras gaan zitten. Daar hebben we 1 kil uitgehaald en de andere moest regennen. Omdat 1 van de 2 die naar bot moesten teleport bij zich had werd de lane nog niet gepusht en misten ze weinig xp. Op zich is dat dus wel een leuke tactic want je krijgt de fb, andere krijgen assists, en je team heeft dus extra voor items. De tegenpartij verliest XP (en dus eigenlijk ook geld).

Dus als je er zo over na denkt vraag je je soms af waarom dit niet vaker gedaan wordt he? Maar die top teams gaan vaak altijd richting blue buffs, misschien moet je dit is tegen een top team gebruiken xD.
Het grote nadeel van die tactiek is dat als de tegenstander voorzichtig is (en dat zijn hogere ELO's over het algemeen) dan wachten ze tot er minstens 4 man zichtbaar zijn. Als er maar 1 iemand zichtbaar is weet je dat iets niet pluis is en ga je dus voorzichtig beginnen (net binnen exp range staan, alleen als ranged minions lasthitten, dat soort dingen).

Kiek em goan!

Precies ja soulfightah, dat bedoel ik. Niemand die zo gek is om als een kip zonder kop z'n FB weg te geven aan een stelletje brushcampers ;)

• DivineNL
Klopt, ze deden ook 3x faken en dingen in de bosjes gooien, alleen wij stonden zo dat als er iemand een kijkje nam meteen gestund werd.

Maar inderdaad, deze tactic kun je op die voorzichtigheid aanpassen. Met 3 personen kun je ook iemand neerhalen. Die met teleport die kan zich als het faalt boven gaan laten zien. Je kunt een jungler in je team hebben die ze niet verwachten, 1 iemand laat zich zien zodat ze denken: we missen maar 1 persoon.

Kan zijn dat ik hier te makkelijk over denk hoor, heb nog geen ranked gespeeld he.

Denk inderdaad dat als je dit in ranked probeert dat het niet goed voor je afloopt. Overigens verwacht in ranked wél iedereen de jungler en word er ook lustig geward. Vaak heeft het tegengestelde team ook een jungler en word er ook nog 's vrolijk gecounter-jungled. Je moet écht goed opletten in hogere ELO levels. Lager in de elo is het vaak nog erger als normal (spreek uit ervaring, helaas).

• DivineNL
Ik heb altijd zoveel zin om ranked te spelen, gewoon omdat het me leuker lijkt. In normal ben ik 1 van de weinige die wel eens wards koopt en neer zet. Vaak doe ik het niet eens omdat ik iets heb van: Ik zet wards neer maar ze doen er niks mee.
Gebeurd me namelijk al vaker dat je 2 mensen naar boven ziet komen (dus in de rug) en dan blijven ze gewoon staan en worden gepakt door 4 mensen. Terwijl had dan makkelijk voorkomen had kunnen worden.

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:32
Ga in eerste instantie maar niet uit van een belachelijk hoog niveau in ranked, de eerste 10 ranked games waren voor mij echt zwaar kut, je moet gewoon erg veel mazzel hebben met je team want iedereen begint op 1200 ELO, goede en slechte spelers.
In het begin krijg je ook veel meer rating per potje, je kunt 50 winnen en 50 verliezen, dus zorg dat je de eerste 10 a 20 zo goed mogelijk doet om zo hoog mogelijk te settelen.

Zelf wist ik dit toen nog niet dus ik heb me van 1000 (eerste 8 games veloren...) naar 1400 moeten brengen. Ben gelukkig nog steeds steigende ^^.

mja zoek een goede partner om mee te duo queuen, dan heb je nog maar kans 3 retards in plaats van 4 xD.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• DivineNL
9/10 potjes speel ik toch met mensen @ ts :)

Ik heb op het moment nog altijd de standaard rating, maar heb van vrienden van me (1400+ rating) begrepen dat ik ongeveer op hun niveau zit. Heb geen ranked gespeeld omdat ik eigenlijk niet houd van randoms en speelde voornamelijk eerst heel veel 5v5 normal, en dan met een premade. Speelt wat mij betreft nog altijd het beste, alleen niet iedereen in die premade wil ranked doen.

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik denk dat als je je soloQ ranked rating hoog wil krijgen je moet gaan junglen (als je er goed in bent) en een vriend de solo top lane moet geven (of andersom xD). Koop als jungler een oracle en scan af en toe de river op wards, map awareness counteren is heel belangrijk. Ga vooral niet dood en geef de buffs aan je lane partners nadat je wriggle's hebt.
Ganken is niet heel belangrijk behalve als een lane moeite krijgt met cs halen, of er een scrub in je team zit. met 4 goed geplaatste wards kan je de hele river zien en is jou jungle onberijkbaar en overwachtse ganks onmogelijk.
In de meeste games worden er tussen de 5de en 20ste minuut veel wards neergelegd, daarna verwaterd het meestal, terwijl rond die tijd juist mid game begint en je juist een 5 man gank kan verwachten. (je kent het wel, enemy team SS en niemand durft niet te pushen, dus gaat je team maar de jungle leegvreten)
Sustained junglen in ranked is volgens mij de beste optie, omdat je niet veel risico wil nemen, Stonewall008 heeft een hele goed YT kanaal over junglen, veel mensen volgen hem, dus verzin je eigen tactic erbij.

Zorg dat je team in iedergeval een Eagis of legion (tank) en Frozen heart (off-tank) koopt, Deze 2 items verminderen extreem veel dmg voor je team, en zouden daarom eigenlijk eigenlijk altijd gerushed moetten worden. De andere Aura items zijn meer verwaarloosbaar, doordat je carry toch wel genoeg dmg/cdr krijgt.

En, probeer altijd Shen te krijgen bij champ select xD, hij is "de beste" tank, en kan solotop shinen, Botlane zorgen dat de enemy geen cs krijgt, zijn jungle is "langzaam" en ganks ook minder, maar wel extreem veilig. vanaf lvl 6 kan je in elke lane zijn wanneer nodig. Mid-late game kan hij gaan split-pushen (vooral met sunfirecape) wat heel vervelend is voor de enemy. Daarnaast is een AoE taunt met nice range en 2 sec ook niet verkeerd.

Zelf is mijn Ranked rating 1254 maar ik heb nog maar 6 potjes gespeeld (sta nu op 4-2, weet zeker dat ik +-1500 kan zitten). Ik wil nog ff wat meer champs hebben voordat ik fulltime ranked ga, lekker oefenen voor season 2 xD.

[Voor 19% gewijzigd door Baristo op 28-04-2011 17:32]

Anoniem: 184982

Epic game gehad op 850 rating a.k.a Elo hell.

Cho gath top, tegen poppy + xin. Nocturne leavde na lvl 2 (jungler). Alles blijft redelijk gelijk op gaan. uiteindelijk kunnen hun doorpushen tot inhibitor mid.

Eerste surrender vote gaat rond 2-2 dus helaas moesten doorgaan.
Nocturne komt terug: sorry bad connection, stonden ondertussen wel 26-20 voor in kills maar ver achter in turrets.
Uiteindelijk 80 minuten game 21-9-26 met cho-gath 25k gold earned, winst!

Daar doe je het toch voor :').

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-01 18:16

Gnermo

All about that bass!

Ik doe het eigenlijk alleen voor de 20 minute surrender op ranked...

Is dit raar? |:(

• DivineNL
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 00:39:
Epic game gehad op 850 rating a.k.a Elo hell.

Cho gath top, tegen poppy + xin. Nocturne leavde na lvl 2 (jungler). Alles blijft redelijk gelijk op gaan. uiteindelijk kunnen hun doorpushen tot inhibitor mid.

Eerste surrender vote gaat rond 2-2 dus helaas moesten doorgaan.
Nocturne komt terug: sorry bad connection, stonden ondertussen wel 26-20 voor in kills maar ver achter in turrets.
Uiteindelijk 80 minuten game 21-9-26 met cho-gath 25k gold earned, winst!

Daar doe je het toch voor :').
Is toch geen slechte nocturne als die van level 2 nog omhoog is gekomen.

• Vicarious
Wat zie ik nou? Nog helemaal geen sterke verhalen over de GoT winstreak van gister?

Deelnemers: Tympanic, Vykro, Rhodro, Batsaap, PublicPervert (moi) en Chromakey (laatste game ipv Rhodro). Met dit team eventjes 5 victories op rij behaald. Tympanic altijd met Galio (tank/support build), Vykro altijd met Rumble, Rhodro met een jungler (nocturne), Batsaap met een wisselende carry en ik met een offtank (Nasus of Jarvan). Chroma speelde zijn laatste game met Irelia.

Ik was met Vykro elke game bot, en in de bot lane hadden we het eigenlijk alleen de laatste game eventjes moeilijk door de enorme range van Brand met zijn W-skill. We hadden nog geen boots, dus dan is hij lastig te ontwijken. Even tegen de turrets aangedrukt, maar alsnog niet doodgegaan en wel 1 of 2 kills gepakt (ze overextenden immers, dus easy pickings met jungler). Verder kon Galio over het algemeen zijn top lane eenvoudig houden en met behulp van onze jungler nog wat assists/kills scoren. Mid was eigenlijk elke game al voor ons zonder dat er ganks nodig waren.

Vervolgens komen er nadat wij onze bot turret hadden omgepusht natuurlijk wat meer teamfights, en daar verloren we er eigenlijk ook zelden eentje van. De ults van Nasus/Jarvan, Rumble en Galio zijn allemaal AoE, dus we kunnen flink wat damage uitdelen. Verder waren we allemaal ook redelijk tanky dus lastig kapot te bursten en meestal was na een teamfight alleen ik dood (noooooooooooob) doordat ik een fight niet meer uitkan als ik er eenmaal in zit (geen escape skills).

Ik zeg: CLG, kom maar op. Eitje.

• DivineNL
Ik vind Karthus weer een stuk minder OP toen ik gister mid tegen hem stond. Onze trundle kwam hem vaak ganken zodat we hem zonder problemen klein konden houden. 1x gebruikte hij ult en deed ik mijn arrow op hem (hij was nog niet dood) dus zijn ult werd onderbroken. Dat vind ik altijd wel grappig als een karthus dan zowiets probeert :D

• Kaasdipje
Vicarious schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:23:
Wat zie ik nou? Nog helemaal geen sterke verhalen over de GoT winstreak van gister?
Was inderdaad een leuke avond gamen, ook het ouwehoeren op TS ondertussen wel. Was in ieder geval 1 game waar we oppermachtig waren, maar waar de tegenstander gewoon bij onze Nexus wist te komen omdat we teveel aan het trollen waren. Moet zeggen dat iedereen erg prettig samen werkte, ook als het even tegen zat.

• Vicarious
Wie had er nou trouwens een tournament-team ingeschreven? Ik wil op zich wel meedoen. Als we zelf de avond en tijd een beetje mogen bepalen in overleg met het andere team denk ik dat we er wel uitkomen. Dus als jullie me erbij willen hebben hoor ik het wel via DM :)

edit: misschien ook handig om 6 a 7 man in het team te zetten voor als er iemand afhaakt. Heb je nog een reserve.

[Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 29-04-2011 13:02]

• Kaasdipje
Ik heb een GoT-team aangemeld, wou dat ik alles iets overzichtelijker ergens neer kon zetten om wat meer duidelijkheid te verschaffen over de team-comp. en spelers die er in zitten. Misschien dat hier iets over op Fakegaming kan bijv.? We zullen hoe dan ook een beetje op elkaar ingespeeld moeten zijn als we niet compleet weggevaagd willen worden. Volgens mij hadden we het er gisteren al over dat je er hoe dan ook wel bij zal moeten kunnen, als de tijden voor jou te halen waren. Ik zal dit weekend eens wat meer duidelijkheid overal voor gaan scheppen.

edit: of nieuwe OP?

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 17:14
DivineNL schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:48:
Ik vind Karthus weer een stuk minder OP toen ik gister mid tegen hem stond. Onze trundle kwam hem vaak ganken zodat we hem zonder problemen klein konden houden. 1x gebruikte hij ult en deed ik mijn arrow op hem (hij was nog niet dood) dus zijn ult werd onderbroken. Dat vind ik altijd wel grappig als een karthus dan zowiets probeert :D
Dan speelde hij ook belabberd slecht met je Karthus moet ik zeggen. Als je met Karthus speelt en tegenstanders hebben een jungle kun je ganks verwachten, dus speel je voorzichtig als je niet kunt escapen. En ult casten binnen line of sight is ook niet heel tactisch? Of had Ashe gewoon een lucky shot?
Geen enkele champ is eng met een noob achter de controls ;)

• Vicarious
NibborSneffets schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:05:
Ik heb een GoT-team aangemeld, wou dat ik alles iets overzichtelijker ergens neer kon zetten om wat meer duidelijkheid te verschaffen over de team-comp. en spelers die er in zitten. Misschien dat hier iets over op Fakegaming kan bijv.? We zullen hoe dan ook een beetje op elkaar ingespeeld moeten zijn als we niet compleet weggevaagd willen worden. Volgens mij hadden we het er gisteren al over dat je er hoe dan ook wel bij zal moeten kunnen, als de tijden voor jou te halen waren. Ik zal dit weekend eens wat meer duidelijkheid overal voor gaan scheppen.

edit: of nieuwe OP?
Tja ik denk dat we dit beter onderling een beetje moeten regelen. Als we 1 captain aanwijzen (jou) die de aanmeldingen even opschrijft komen we vanzelf een keer op 6 a 7 man uit. Die zullen dan het team gaan vormen, en dan kunnen we onderling een keer een afspraak maken om een game te oefenen. Ik stel voor dat iedereen die mee wil doen een DM naar jou stuurt.

Qua teamcomp denk ik dat het het handigst is als iedereen eerst even aangeeft welke champs hij het beste mee kan spelen (en in welke rol, je kan bijv. Yi lanen of junglen, Galio tanken of Galio AP etc.). Dit hoeft echter pas als het team al vaststaat, dus dit kunnen we ook gewoon onderling afstemmen. Als het team er is kunnen we bijvoorbeeld allemaal tegelijkertijd op LoL afspreken en daar een chatkanaaltje openen.

• DivineNL
Littleburst schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:18:
[...]

Dan speelde hij ook belabberd slecht met je Karthus moet ik zeggen. Als je met Karthus speelt en tegenstanders hebben een jungle kun je ganks verwachten, dus speel je voorzichtig als je niet kunt escapen. En ult casten binnen line of sight is ook niet heel tactisch? Of had Ashe gewoon een lucky shot?
Geen enkele champ is eng met een noob achter de controls ;)
Slecht spelen was een klein beetje overdreven want hij stond gewoon in het midden + mijn arrow op hem = stun + slow van trundle en mijn slows op hem = dood.
Ik had geen lucky shot, ik zag dat hij zijn ult ging doen dus schoot mijn scout skill, daarna deed ik mijn ult.

EDIT: Als er nog mensen nodig zijn voor dat team, ik wil best wel mee doen. Ik kan ook wel eens op jullie ts komen en met jullie spelen. (Zien jullie hoe goed/slecht ik ben XD)
EDIT2: Wel normal dan, aangezien ik level 21 ben.

[Voor 12% gewijzigd door DivineNL op 29-04-2011 14:06]

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-05 05:47
Vicarious schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:23:
Haha, het waren inderdaad mooie potjes. Had ook geen moment het gevoel gehad dat we een van de potjes zouden verliezen. De champions van ons werkte ook mooi samen, veel AoE Power. Vaak hadden we ze al na een ulti van Galio.

Ben ook erg fan geworden van Rumble. Eerst vond ik hem een beetje meh, maar zijn ulti is echt heel goed, en hij is super om te spelen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Anoniem: 399205

gisteren een grappige match gehad
even met heel ons team bij blue buff van de vijand gekropen in een bosje
passeert er een, die sterft binnen de 5 seconden en doordat maar 1 iemand uit het bosje was gekomen komen er vlug nog twee tegenstanders kijken die droppen ook als vliegen

en dus voordat de minions spawnden al 3 kills voor :) iedereen had al op zn minst 1 assist
de rage die erop volgde was hilarisch

en dan even pure domination in de lanes en 20 min surrender

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022
Wel ongelofelijk stom om nog te gaan face checken nadat er al iemand dood is gegaan daar =/. Maar moet zeggen dat dit vooral in normal games nog er vaak lukt ja.

• Kaasdipje
Oke, so far hebben we de volgende mensen die met het toernooi mee willen doen:

Ingame naam: Tympanic
Mains: Galio, Taric, Trundle

Ingame naam: Hobbyneuker
Mains: Amumu, Trundle, Irelia, Blitzcrank, Katarina, Kennen, Morgana, Nidalee, Karthus, Urgot (in random order)

Ingame naam: Marcks
Mains: n.n.b.

Ingame naam: PublicPervert
Mains: Amumu (jungle+tank), Jarvan (tank), Nasus (offtank) Master Yi (AD carry, liefst jungle maar kan ook lane), Singed (tank)

Verder hadden we geloof ik Vykro en Batsaap die nog wouden? Misschien dat die ook even hen Mains kunnen opnoemen (IG of hier) zodat ik alles een beetje compleet heb. Zit nu op werk dus kon nog niet alles helemaal invullen..

[Voor 8% gewijzigd door Kaasdipje op 29-04-2011 18:38]

• Forn
NibborSneffets schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:08:
Oke, so far hebben we de volgende mensen die met het toernooi mee willen doen:

Ingame naam: Tympanic
Mains: Galio, Taric, Trundle

Ingame naam: Hobbyneuker
Mains: Amumu, Trundle, Irelia, Blitzcrank, Katarina, Kennen, Morgana, Nidalee, Karthus, Urgot (in random order)

Ingame naam: Marcks
Mains: n.n.b.

Ingame naam: PublicPervert
Mains: Jarvan, verder n.n.b.

Verder hadden we geloof ik Vykro en Batsaap die nog wouden? Misschien dat die ook even hen Mains kunnen opnoemen (IG of hier) zodat ik alles een beetje compleet heb. Zit nu op werk dus kon nog niet alles helemaal invullen..
Ik ben Vykro. :)

Mijn mains zijn (AD of AP) Poppy, Annie, jungle Olaf, Malphite en Zilean. Wil wel graag meedoen, lijkt mij super!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:22

Nutral

gamer/hardware freak

Ik ben nutral, wil ook wel meedoen.

Mains zijn:

Amumu (jungle), Singed, ashe, ezreal, miss fortune, jax (jungle)

Kan ook wel aardig spelen met:
Shen, taric, Warwick, Malphite,pantheon, garen en gangplank.

Ben zelf dus voornamelijk goed met ad carries en tanks.

[Voor 12% gewijzigd door Nutral op 29-04-2011 17:31]

Anoniem: 184982

Als we nog een 2e team gaan maken.

Ingame: Vraatje.

Mains
Amumu,Rammus, MF, Anivia, jungle trynd

kan ook spelen met:
ik kan alles...

• Kaasdipje
Ik zal thuis even een overzichtelijk schema maken van iedereen die zich aanmeld. Misschien dat Nutral of Vraatje een 2e team wil aanmelden bij deze competitie? (anders ben ik leader van 2 teams :/ ) We kunnen dan ook wel tegen elkaar een keer practice-match tegen elkaar doen om individuele skills te beoordelen. OF we zorgen dat we 2 balanced teams krijgen, OF we zorgen dat we 1 sterk team samenstellen van deze 2 teams.

Zelf moet ik zeggen dat ik met veel plezier games heb gedaan met PublicPervert, Vraatje, Vykro, Hobbyneuker en Rhodro.. Denk dat dit wel een sterk team is imo..

[Voor 3% gewijzigd door Kaasdipje op 29-04-2011 17:48]

• Vicarious
Mijn mains zijn:
- Amumu (jungle+tank)
- Jarvan (tank)
- Nasus (offtank)
- Master Yi (AD carry, liefst jungle maar kan ook lane)
- Singed (tank)

Verder kan ik redelijk omgaan met:
- Ryze
- Xin Zhao
- Olaf (jungle)
- Ashe

[Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 29-04-2011 18:28]

• DivineNL
Als er nog een team komt meld ik me uiteraard ook aan:
Mijn mains zijn:
- Gragas (AP)
- Allistar (Tank)
- Ashe (Carry)

Ik kan ook redelijk omgaan met:
- Ryze
- Trynd
- Amumu

EDIT: Ik ben wel nog maar level 21 atm.

[Voor 10% gewijzigd door DivineNL op 29-04-2011 19:23]

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:29

Hu9o

Schokkend

Ik wil ook wel mee doen als we weer een tournooitje gaan houden!!!
Hugo1980

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Anoniem: 139446

Omdat ik de laatste tijd veel irelia heb gespeelt (wat op lvl 20 alles redelijk easymode maakt) en irelia nu f2p is en dus door elke willekeurig speler misbruikt wordt, maar eens wat nieuws gekocht.
Mijn oog was gevallen op Twisted Fate, omdat deze moeilijk is :9 , en vanwege de lokkingen van een AP build welke op low ELO niet zo gebruikelijk is. En ik moet zeggen, AP TF is legen - dary.
Niet zo zeer dat het een pubstomper is, absoluut niet, maar om mee te spelen, heerlijk. Je bent ongelofelijk squish en hebt weinig movement speed. Je enige redding is je CC dmv red/gold card en die kun je niet meteen casten als jij daar zin in hebt. Met auto attacks doe je amper damage, maar je wil sowieso niet in autoattack range komen want je bent dood.
Wat je terug krijgt is goede burst dmg van begin tot lategame zonder mana problemen door je blue cards, daarnaast de epische ult waarmee je overal bent.

Maar het leukste is gewoon de uitdaging, zeker na easymode irelia :)
Volgende hero om mezelf uit te dagen: Karma :Y

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 139446 op 29-04-2011 23:51]

• Cvan
  • Laatst online: 31-05 14:59
Zelf moet ik zeggen dat ik met veel plezier games heb gedaan met PublicPervert, Vraatje, Vykro, Hobbyneuker en Rhodro.. Denk dat dit wel een sterk team is imo..
Dit is mijn tweakers username dat je het even weet :) Rhodro dus

Ik weet niet of ik mee wil doen aan tournooi, verplichtingen aan een game is voor mij niet zo'n goed idee.

[Voor 1% gewijzigd door Cvan op 29-04-2011 23:58. Reden: naam erbij]

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:30

Snappie88

Mr. Hollywood

Cvan schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:57:
[...]

Dit is mijn tweakers username dat je het even weet :) Rhodro dus

Ik weet niet of ik mee wil doen aan tournooi, verplichtingen aan een game is voor mij niet zo'n goed idee.
Haha, zo ken ik er nog een paar :P

Ik zit volgende week met wat vrienden opgescheept (hebben schoolvakantie dus pakken hun boeltje en trekken een week bij mij in), dus na volgende week kan ik uit de eerste hand vertellen hoe teamplay met vijf man naast elkaar is :')

Surfin' paradise!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04 20:49
Heb komende week vakantie, in principe tijd genoeg dus. Als iemand me nodig heeft voor een (2e) team, of als reserve/invaller kun je me altijd summonen.

Mains: Tristana, lux
Kan ook: ashe, leblanc, malzahar, rumble, poppy, annie, shen, malphite

Convolution

[Voor 7% gewijzigd door Convo op 30-04-2011 01:07]

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dr.R schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 01:04:
Heb komende week vakantie, in principe tijd genoeg dus. Als iemand me nodig heeft voor een (2e) team, of als reserve/invaller kun je me altijd summonen.

Mains: Tristana, lux
Kan ook: ashe, leblanc, malzahar, rumble, poppy, annie, shen, malphite

Convolution
Ah yeah, we hebben gisteren nog een potje gespeeld. Ging in het begin best slecht maar erna was het ownage.

FoojinSUN hier btw.

Vandaag Alistar gekocht, ook erg leuke hero. Hou wel van support etc maar normaal niet van melee heroes, voor hem maak ik een uitzondering :)

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

marshallq schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 11:33:
[...]

Vandaag Alistar gekocht, ook erg leuke hero. Hou wel van support etc maar normaal niet van melee heroes, voor hem maak ik een uitzondering :)
Gisteravond een trololol potje met Mordekaiser, Soraka, Alistair, Taric en Vladimir. We gingen niet! dood!. Op een gegeven moment pushed Taric, Soraka (ik trouwens) en Alistair bot gewoon terwijl twee man bij die toren staan, zo veel heals heen en weer.

Trouwens de laatste paar potjes Soraka gespeeld, ging best redelijk eigenlijk. Is ze gebuffed sinds een paar patches geleden?

Surfin' paradise!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:05
Snappie88 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:59:
[...]

Gisteravond een trololol potje met Mordekaiser, Soraka, Alistair, Taric en Vladimir. We gingen niet! dood!. Op een gegeven moment pushed Taric, Soraka (ik trouwens) en Alistair bot gewoon terwijl twee man bij die toren staan, zo veel heals heen en weer.

Trouwens de laatste paar potjes Soraka gespeeld, ging best redelijk eigenlijk. Is ze gebuffed sinds een paar patches geleden?
Niet echt. Sinds kort kan ze ook assists scoren door mana uit te delen, maar dat is het. Stiekem is ze altijd al lomp overpowered geweest. Plus, Mordekaiser is een champion die zich uitstekend leent om een heavy support team omheen te bouwen.

[Voor 7% gewijzigd door Marcks op 30-04-2011 13:11]

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• Littleburst
Snappie88 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:59:
[...]

Ik denk dat dat meer te maken heeft met de hele samenstelling van je team dan alleen soraka. Taric healed ook en stunned, alistar healed ook. Alistar heeft dikke CC. Vlad is ook niet echt squishy.

Ik kan niet zeggen dat ik soraka OP vind. 1vs1 gaat ze misschien niet zo snel dood, maar als het er meer dan 1 is, ligt ze zo plat.

• Vicarious
Littleburst schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:41:
[...]

Ik denk dat dat meer te maken heeft met de hele samenstelling van je team dan alleen soraka. Taric healed ook en stunned, alistar healed ook. Alistar heeft dikke CC. Vlad is ook niet echt squishy.

Ik kan niet zeggen dat ik soraka OP vind. 1vs1 gaat ze misschien niet zo snel dood, maar als het er meer dan 1 is, ligt ze zo plat.
1vs1 kan ze alleen winnen met tower, anders is ze ook zo dood.

• Dreanor
  • Laatst online: 15:49

Dreanor

Joene

Wat vinden jullie zo OP aan Soraka? Ze kan healen, mana geven en geen dmg doen ... Ze is zo OP als de champ met wie ze laned. Niks meer ... niks minder! En dan nog als 2 dps soraka focussen is het snel gebeurt ...

Ik vind veel champs OP easymode tryn, vlad, karthus om er een paar te noemen, maar Soraka echt niet! :D

[Voor 20% gewijzigd door Dreanor op 30-04-2011 14:54]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Vicarious
trynd easy? Ik kan er helemaal niks mee. Ik eindig meestal op 6/10/nogwat ofzo, ga iig vaker dood dan dat ik kills maak.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:22

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb een tweede Gathering of tweakers team gestart. staat hier http://www.alienwarearena...champions/viewteam/12572/ Omdat we denk ik wel meer dan 1 team aan spelers hebben.
Als je wilt joinen kun je eventueel een mail naar mij toesturen (nutral@nutral.net) Maar ik heb wel een voorkeur voor Tweakers waar ik veel mee speel.

[Voor 28% gewijzigd door Nutral op 30-04-2011 15:43]

• Vicarious
Nutral schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:42:
Ik heb een tweede Gathering of tweakers team gestart. staat hier http://www.alienwarearena...champions/viewteam/12572/ Omdat we denk ik wel meer dan 1 team aan spelers hebben.
Als je wilt joinen kun je eventueel een mail naar mij toesturen (nutral@nutral.net) Maar ik heb wel een voorkeur voor Tweakers waar ik veel mee speel.
Als jij nou de aanmeldingen samen met Tympanic op een rijtje zet kunnen we vast wel 2 leuke teams sturen.

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:44

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Geen idee of ik echt veel tijd heb maar ik wil anders wel op een reservelijst.
Ingame: MazeMouse

Champs: Cassiopeia, Teemo, Kennen, Taric, Janna, Sona (ik prefereer Support)
Indien nodig: Malphite, Nasus, Renekton, Irelia, Sivir
Helaas geen Jungler. (hooguit Nunu in extreme noodgevallen)

sudo apt-get rekt

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 16:30

psyy138

blackbulls.nl

is het niet leuk om met zijn alle een esl team op te zetten :) of een acc aanmaken met tweakers.net NAAM ofzo ? zal wel leuk zijn ..

p.s. kan ik ook nog meedoen ;) ?

[Voor 23% gewijzigd door psyy138 op 30-04-2011 22:14]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Jaded
  • Laatst online: 15:52
Leuke nieuwe legendary skin, Nunu Bot
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=184690

Ook al zijn ze zwaar overpriced, ik denk dat ik als Nunu speler hem toch ga halen :D

• Dreanor

Dreanor

Joene

Moet zeggen dat Brand wel lekker speelt ... maar dat kan ook komen omdat hij zo op is ... Ik bedoel top tier champ. ;)

• Littleburst
Dreanor schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:35:
Moet zeggen dat Brand wel lekker speelt ... maar dat kan ook komen omdat hij zo op is ... Ik bedoel top tier champ. ;)
Hij's sterk early game in lane. Late game valt het allemaal wel mee, in teamfights. Als tegenstander weet je dat je hem moet focussen en dan is ie zo dood.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ok, dit is nieuw ... Ik kies Shen (speel ik vaak), dus standaard runes/masteries/summoners spells en ik kom in game met CLARITY!!! Ik kies fucking nooit clarity! Kijk ik mijn champs stats, MAGIC PEN ... dus ook verkeerde rune page ... en waarschijnlijk ook verkeerde masteries! :@

Zo geen kloot aan om te spelen, wtf moet shen met clarity en mana regen! :S Kon echt niks beginnen, Nunu doet met zijn snowball 25% van mijn health verdwijnen ... Ashe kilt mij nog voordat ik in rage kom (tenzij ik charge) ...

Wat een fucking faal bugs weer zeg!

Edit: Ow ik zie nu dat er weer eens Server Issues zijn, dus daar zal het wel aan liggen dat ik verkeerde masteries, runes en summoners spells heb! -.-

Some games may not be starting properly. We are currently working to resolve the issue.

[Voor 18% gewijzigd door Dreanor op 01-05-2011 00:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:10:
Ok, dit is nieuw ... Ik kies Shen (speel ik vaak), dus standaard runes/masteries/summoners spells en ik kom in game met CLARITY!!! Ik kies fucking nooit clarity! Kijk ik mijn champs stats, MAGIC PEN ... dus ook verkeerde rune page ... en waarschijnlijk ook verkeerde masteries! :@

Zo geen kloot aan om te spelen, wtf moet shen met clarity en mana regen! :S Kon echt niks beginnen, Nunu doet met zijn snowball 25% van mijn health verdwijnen ... Ashe kilt mij nog voordat ik in rage kom (tenzij ik charge) ...

Wat een fucking faal bugs weer zeg!

Edit: Ow ik zie nu dat er weer eens Server Issues zijn, dus daar zal het wel aan liggen dat ik verkeerde masteries, runes en summoners spells heb! -.-

Some games may not be starting properly. We are currently working to resolve the issue.
Heb je geen loss forgiven gekregen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01-2022
Vicarious schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:43:
[...]

Heb je geen loss forgiven gekregen?
Ik had zojuist 3 leavers, en het was niet eens een loss forgiven waard :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 10:36
Ik wil ook wel meedoen. 1 klein probleempje: ik weet zo even niet mijn username op LoL. maar dit dan weer wel.

speel EU, lvl 30
main: akali hybrid, akali AP, akali AD, wat maar uitkomt.
zit nu wel tot begin juni in singapore.
ik date later up.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:05
Littleburst schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:46:
[...]

Hij's sterk early game in lane. Late game valt het allemaal wel mee, in teamfights. Als tegenstander weet je dat je hem moet focussen en dan is ie zo dood.
Volgens mij gaat elke strategie die concludeert dat iemand 'zo dood gaat' als je zus en zo doet ervan uit dat je tegenstanders allemaal meegaande figuren zijn die het niet bezwaarlijk vinden dat hun teamgenoot kapotgehakt wordt. Sowieso vind ik Brand focussen een bedenkelijk plan; je moet gewoon hun nexus omver duwen en dan heb je zo gewonnen! :+

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Forbidden

You don't have permission to access /wp-content/uploads/2006/11/protip.jpg on this server.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:44

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Marcks schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:32:
[...]

Volgens mij gaat elke strategie die concludeert dat iemand 'zo dood gaat' als je zus en zo doet ervan uit dat je tegenstanders allemaal meegaande figuren zijn die het niet bezwaarlijk vinden dat hun teamgenoot kapotgehakt wordt. Sowieso vind ik Brand focussen een bedenkelijk plan; je moet gewoon hun nexus omver duwen en dan heb je zo gewonnen! :+
"Push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push"
-Nunubot

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Littleburst
Marcks schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:32:
[...]

[afbeelding]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat eindeloze "brand is OP" kun je ook vraagtekens bij zetten. AP Yi kan ook hard bursten, maar die kan ook nog wegrennen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cvan
  • Laatst online: 31-05 14:59
Net maar even een queue gedodged, instalock sion, mf, shaco en karthus. Ik vroeg in de chat of ze serieus met zo'n ongebalanceerd team wilden spelen. Kreeg geen antwoord, toen maar snel gedodged.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Cvan schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:01:
Net maar even een queue gedodged, instalock sion, mf, shaco en karthus. Ik vroeg in de chat of ze serieus met zo'n ongebalanceerd team wilden spelen. Kreeg geen antwoord, toen maar snel gedodged.
Zal wel aan mij liggen, maar wat is hier slecht aan? :P

Iemand nog tip voor runes?

Mains:
Alistar / Janna / Sona / Soraka

Andere voor zo nu en dan:
Kog'Maw / Morgana / Zilean / Annie / Ashe

[Voor 16% gewijzigd door marshallq op 01-05-2011 20:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Voor janna/soraka/sona zou ik 100% flat ap runes nemen mischien cdr of movementspeed erbij. Magic penetration vind ik overbodig op support. Je kan ook meer defencive gaan met armor en mag res runes. Mana regen vind ik persoonlijk niet zo goed sinds ze generved zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Moeten die tournament teams niet langzamerhand vaststaan? Straks zijn we te laat...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Cpt.Chaos schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:26:
Ik wil ook wel meedoen. 1 klein probleempje: ik weet zo even niet mijn username op LoL. maar dit dan weer wel.

speel EU, lvl 30
main: akali hybrid, akali AP, akali AD, wat maar uitkomt.
zit nu wel tot begin juni in singapore.
ik date later up.
_O-
Baristo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:36:
Voor janna/soraka/sona zou ik 100% flat ap runes nemen mischien cdr of movementspeed erbij. Magic penetration vind ik overbodig op support. Je kan ook meer defencive gaan met armor en mag res runes. Mana regen vind ik persoonlijk niet zo goed sinds ze generved zijn.
CRD krijg je vrij makkelijk ingame, dus zal daar niet te veel runes aan verspillen. Magicpen is inderdaad overbodig, armor/magicres eigenlijk ook, je behoord niet vooraan te staan ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Forn
Ik wil toch even Rumble bij mijn lijstje van mains zetten. Wat een geweldige champion is dat. Wel meteen een disclaimer dat ik hem alleen in normal games gespeeld heb. Ga komende dagen hem proberen in ranked. Ik zal hieronder even zeggen hoe ik hem speel:

Hoe ik hem bouw ligt altijd aan het vijandelijke team. In ieder geval zijn de core items die ik vanaf het begin pak: Doran's Shield, Mercury Threads, Rylai's Scepter. Rylais is belachelijk goed op Rumble, je blijft dan op je target plakken en ze kunnen echt niet weg. Daarna hangt het van de game af, maar vaak haal ik een Mejals (alleen als de game goed voor je gaat, maar je kan zo makkelijk stacks halen met je ulti), en een rabadons. Bij AD heavy teams haal ik eerst een sunfire cape, en bij veel AP champs haal ik een force of nature.

Als eerste max ik Q met op level 2 harpoon, en op level 4 het schild (vooral voor de movement speed). Daarna max ik de harpoon daarna het shield. Met uiteraard de ulti wanneer het kan.

Op het begin kun je best aggresief spelen. Probeer in de dangerzone te blijven. Er zijn niet veel champions die op level 1 al zo veel damage doen. Omdat je geen mana hebt, vrijwel geen cooldowns kun je deze zoveel gebruiken als je wil. Overloaden maakt op het begin ook niet uit, als je overload met je flamethrower (Q) aan. Dan schrikken ze helemaal van je. Je auto-attacks doen dan namelijk meer magic damage.

Op level 6 begint het plezier pas echt. Met je ulti kan je zoveel. Doordat je hem in elke richting kan gooien is hij zo handig. Je kan de escape routes van vijandelijke champs blokkeren, op dragon/baron gooien. runners makkelijk pakken ook al zijn ze in de fog of war, je turret van een afstand beschermen etc.

Het grootste minpunt echter is dat hij geen keiharde CC heeft, daar bedoel ik mee, geen stun, knockup, silence etc. Hij heeft alleen een slow. Hij wordt vaak vergeleken met Mordekaiser, maar dan doe je hem flink tekort. Morde moet het echt hebben van zijn schuld, en is makkelijk te kiten en van weg te komen maar daar heeft Rumble geen probleem mee. Door zijn harpoon en ulti in combinatie met Rylais. Verder is de ulti van Rumble zoveel beter als die van Mordekaiser (imo).

Kortom, het is een echte aanrader. Jullie moeten hem volgende week zeker proberen. Als ik ranked met hem gedaan heb, zal ik vertellen hoe dat gegaan is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Het is mij trouwens opgevallen dat tegenwoordig bijna elke nieuwe champ een shield skill krijgt!

Nocturne, Rumble, Karma, Lee Sin en Jarvan IV hebben allemaal een shield skill (al dan niet met bijwerkingen). Alleen Brand en Renekton niet. Weet niet of dit een nieuwe trend is of toeval, maar het viel mij zo op! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:22:
Het is mij trouwens opgevallen dat tegenwoordig bijna elke nieuwe champ een shield skill krijgt!

Nocturne, Rumble, Karma, Lee Sin en Jarvan IV hebben allemaal een shield skill (al dan niet met bijwerkingen). Alleen Brand en Renekton niet. Weet niet of dit een nieuwe trend is of toeval, maar het viel mij zo op! :P
inderdaad opvallend, geinig gespot :P Vergeet Lux niet trouwens!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 330860

Gisteren weer elo's gespeeld.
losses en wins weer afgewisseld.
Gevolg: nog altijd zelfde elo.
Wel nieuwe main gevonden... urgot.

Gisteren wel een strakke amumu gevonden :p stond 16-0-20 die gast

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 15:24
Slotje plx! Deeltje 3 staat online:

[PC] League of Legends - Deel 3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29
^^ Dan deze wel dicht :Y)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee