Inderdaad geen Belgie helaas.DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:46:
Nu valt mij helaas nog iets op...
[...]
België niet dus? Want dan moet ik een ander team gaan zoeken

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Inderdaad geen Belgie helaas.DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:46:
Nu valt mij helaas nog iets op...
[...]
België niet dus? Want dan moet ik een ander team gaan zoeken
Organiseer kleine lan party voor je belgiese maatjes? Ik woon zelf in belgië op de nederlandse grens, kleine moeite om bij een nederlandse vriend te blijven pitten..DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:50:
Oke, heeft iemand een team voor mij? Ik speel altijd met belgen
Je mag al blij zijn als je uberhaubt enige vorm van tegenstand biedtDivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:24:
[...]
Maar als je goede tegenstand bied vergeten ze je niet snel
[Voor 21% gewijzigd door Flapmo op 28-04-2011 10:04]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Was laatst met de serverproblemen een smurf account op de americaanse server begonnen, speelde toen met maokai. Zware trollgame, (vol AP maokai en dan tower diven op lvl 6Timmiewimie schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:07:
Er spelen ook wel Echt HELE slechte mensen op low level :']. Ik weet nog toen ik tijdje niet had gespeeld na de beta en mijn account was gereset. Mocht ik weer met level 1's knalle. Nou dat was me toch iets :]
Kiek em goan!
Vicariously I live while the whole world dies
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Typisch US is in het begin van de game zo snel mogelijk naar mid rushen (met het hele team) en proberen kills te pakken. Dit zie je in EU (nog) weinig.DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:53:
Wat zijn de verschillen dan eigenlijk? Wat is nouw typisch iets US en wat is typisch iets EU?
Kiek em goan!
Ehm, dat valt op US ook wel mee. Vreemd genoeg zijn het eerder bepaalde champion picks die in EU heel populair zijn en op US haast niet gespeeld worden (en andersom natuurlijk). Qua speelstijl verschilt US (op normaal ELO) niet bijzonder veel van EU.soulfightah schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:59:
[...]
Typisch US is in het begin van de game zo snel mogelijk naar mid rushen (met het hele team) en proberen kills te pakken. Dit zie je in EU (nog) weinig.
Wij deden een keer met 4 naar 1 lane en daar in het gras gaan zitten. Daar hebben we 1 kil uitgehaald en de andere moest regennen. Omdat 1 van de 2 die naar bot moesten teleport bij zich had werd de lane nog niet gepusht en misten ze weinig xp. Op zich is dat dus wel een leuke tactic want je krijgt de fb, andere krijgen assists, en je team heeft dus extra voor items. De tegenpartij verliest XP (en dus eigenlijk ook geld).soulfightah schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:59:
[...]
Typisch US is in het begin van de game zo snel mogelijk naar mid rushen (met het hele team) en proberen kills te pakken. Dit zie je in EU (nog) weinig.
Anoniem: 359772
Het grote nadeel van die tactiek is dat als de tegenstander voorzichtig is (en dat zijn hogere ELO's over het algemeen) dan wachten ze tot er minstens 4 man zichtbaar zijn. Als er maar 1 iemand zichtbaar is weet je dat iets niet pluis is en ga je dus voorzichtig beginnen (net binnen exp range staan, alleen als ranged minions lasthitten, dat soort dingen).DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:04:
[...]
Wij deden een keer met 4 naar 1 lane en daar in het gras gaan zitten. Daar hebben we 1 kil uitgehaald en de andere moest regennen. Omdat 1 van de 2 die naar bot moesten teleport bij zich had werd de lane nog niet gepusht en misten ze weinig xp. Op zich is dat dus wel een leuke tactic want je krijgt de fb, andere krijgen assists, en je team heeft dus extra voor items. De tegenpartij verliest XP (en dus eigenlijk ook geld).
Dus als je er zo over na denkt vraag je je soms af waarom dit niet vaker gedaan wordt he? Maar die top teams gaan vaak altijd richting blue buffs, misschien moet je dit is tegen een top team gebruiken xD.
Kiek em goan!
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
[Voor 19% gewijzigd door Baristo op 28-04-2011 17:32]
Anoniem: 184982
Ik doe het eigenlijk alleen voor de 20 minute surrender op ranked...
Is toch geen slechte nocturne als die van level 2 nog omhoog is gekomen.Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 00:39:
Epic game gehad op 850 rating a.k.a Elo hell.
Cho gath top, tegen poppy + xin. Nocturne leavde na lvl 2 (jungler). Alles blijft redelijk gelijk op gaan. uiteindelijk kunnen hun doorpushen tot inhibitor mid.
Eerste surrender vote gaat rond 2-2 dus helaas moesten doorgaan.
Nocturne komt terug: sorry bad connection, stonden ondertussen wel 26-20 voor in kills maar ver achter in turrets.
Uiteindelijk 80 minuten game 21-9-26 met cho-gath 25k gold earned, winst!
Daar doe je het toch voor.
Was inderdaad een leuke avond gamen, ook het ouwehoeren op TS ondertussen wel. Was in ieder geval 1 game waar we oppermachtig waren, maar waar de tegenstander gewoon bij onze Nexus wist te komen omdat we teveel aan het trollen waren. Moet zeggen dat iedereen erg prettig samen werkte, ook als het even tegen zat.Vicarious schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:23:
Wat zie ik nou? Nog helemaal geen sterke verhalen over de GoT winstreak van gister?
[Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 29-04-2011 13:02]
Dan speelde hij ook belabberd slecht met je Karthus moet ik zeggen. Als je met Karthus speelt en tegenstanders hebben een jungle kun je ganks verwachten, dus speel je voorzichtig als je niet kunt escapen. En ult casten binnen line of sight is ook niet heel tactisch? Of had Ashe gewoon een lucky shot?DivineNL schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:48:
Ik vind Karthus weer een stuk minder OP toen ik gister mid tegen hem stond. Onze trundle kwam hem vaak ganken zodat we hem zonder problemen klein konden houden. 1x gebruikte hij ult en deed ik mijn arrow op hem (hij was nog niet dood) dus zijn ult werd onderbroken. Dat vind ik altijd wel grappig als een karthus dan zowiets probeert
Tja ik denk dat we dit beter onderling een beetje moeten regelen. Als we 1 captain aanwijzen (jou) die de aanmeldingen even opschrijft komen we vanzelf een keer op 6 a 7 man uit. Die zullen dan het team gaan vormen, en dan kunnen we onderling een keer een afspraak maken om een game te oefenen. Ik stel voor dat iedereen die mee wil doen een DM naar jou stuurt.NibborSneffets schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:05:
Ik heb een GoT-team aangemeld, wou dat ik alles iets overzichtelijker ergens neer kon zetten om wat meer duidelijkheid te verschaffen over de team-comp. en spelers die er in zitten. Misschien dat hier iets over op Fakegaming kan bijv.? We zullen hoe dan ook een beetje op elkaar ingespeeld moeten zijn als we niet compleet weggevaagd willen worden. Volgens mij hadden we het er gisteren al over dat je er hoe dan ook wel bij zal moeten kunnen, als de tijden voor jou te halen waren. Ik zal dit weekend eens wat meer duidelijkheid overal voor gaan scheppen.
edit: of nieuwe OP?
Slecht spelen was een klein beetje overdreven want hij stond gewoon in het midden + mijn arrow op hem = stun + slow van trundle en mijn slows op hem = dood.Littleburst schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:18:
[...]
Dan speelde hij ook belabberd slecht met je Karthus moet ik zeggen. Als je met Karthus speelt en tegenstanders hebben een jungle kun je ganks verwachten, dus speel je voorzichtig als je niet kunt escapen. En ult casten binnen line of sight is ook niet heel tactisch? Of had Ashe gewoon een lucky shot?
Geen enkele champ is eng met een noob achter de controls
[Voor 12% gewijzigd door DivineNL op 29-04-2011 14:06]
Haha, het waren inderdaad mooie potjes. Had ook geen moment het gevoel gehad dat we een van de potjes zouden verliezen. De champions van ons werkte ook mooi samen, veel AoE Power. Vaak hadden we ze al na een ulti van Galio.Vicarious schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:23:
Wat zie ik nou? Nog helemaal geen sterke verhalen over de GoT winstreak van gister?
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Anoniem: 399205
[Voor 8% gewijzigd door Kaasdipje op 29-04-2011 18:38]
Ik ben Vykro.NibborSneffets schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:08:
Oke, so far hebben we de volgende mensen die met het toernooi mee willen doen:
Ingame naam: Tympanic
Mains: Galio, Taric, Trundle
Ingame naam: Hobbyneuker
Mains: Amumu, Trundle, Irelia, Blitzcrank, Katarina, Kennen, Morgana, Nidalee, Karthus, Urgot (in random order)
Ingame naam: Marcks
Mains: n.n.b.
Ingame naam: PublicPervert
Mains: Jarvan, verder n.n.b.
Verder hadden we geloof ik Vykro en Batsaap die nog wouden? Misschien dat die ook even hen Mains kunnen opnoemen (IG of hier) zodat ik alles een beetje compleet heb. Zit nu op werk dus kon nog niet alles helemaal invullen..
[Voor 12% gewijzigd door Nutral op 29-04-2011 17:31]
Anoniem: 184982
[Voor 3% gewijzigd door Kaasdipje op 29-04-2011 17:48]
[Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 29-04-2011 18:28]
[Voor 10% gewijzigd door DivineNL op 29-04-2011 19:23]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Anoniem: 139446
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 139446 op 29-04-2011 23:51]
Dit is mijn tweakers username dat je het even weetZelf moet ik zeggen dat ik met veel plezier games heb gedaan met PublicPervert, Vraatje, Vykro, Hobbyneuker en Rhodro.. Denk dat dit wel een sterk team is imo..
[Voor 1% gewijzigd door Cvan op 29-04-2011 23:58. Reden: naam erbij]
Haha, zo ken ik er nog een paarCvan schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:57:
[...]
Dit is mijn tweakers username dat je het even weetRhodro dus
Ik weet niet of ik mee wil doen aan tournooi, verplichtingen aan een game is voor mij niet zo'n goed idee.
Surfin' paradise!
[Voor 7% gewijzigd door Convo op 30-04-2011 01:07]
Ah yeah, we hebben gisteren nog een potje gespeeld. Ging in het begin best slecht maar erna was het ownage.Dr.R schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 01:04:
Heb komende week vakantie, in principe tijd genoeg dus. Als iemand me nodig heeft voor een (2e) team, of als reserve/invaller kun je me altijd summonen.
Mains: Tristana, lux
Kan ook: ashe, leblanc, malzahar, rumble, poppy, annie, shen, malphite
Convolution
Gisteravond een trololol potje met Mordekaiser, Soraka, Alistair, Taric en Vladimir. We gingen niet! dood!. Op een gegeven moment pushed Taric, Soraka (ik trouwens) en Alistair bot gewoon terwijl twee man bij die toren staan, zo veel heals heen en weer.marshallq schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 11:33:
[...]
Vandaag Alistar gekocht, ook erg leuke hero. Hou wel van support etc maar normaal niet van melee heroes, voor hem maak ik een uitzondering
Surfin' paradise!
Niet echt. Sinds kort kan ze ook assists scoren door mana uit te delen, maar dat is het. Stiekem is ze altijd al lomp overpowered geweest. Plus, Mordekaiser is een champion die zich uitstekend leent om een heavy support team omheen te bouwen.Snappie88 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:59:
[...]
Gisteravond een trololol potje met Mordekaiser, Soraka, Alistair, Taric en Vladimir. We gingen niet! dood!. Op een gegeven moment pushed Taric, Soraka (ik trouwens) en Alistair bot gewoon terwijl twee man bij die toren staan, zo veel heals heen en weer.
Trouwens de laatste paar potjes Soraka gespeeld, ging best redelijk eigenlijk. Is ze gebuffed sinds een paar patches geleden?
[Voor 7% gewijzigd door Marcks op 30-04-2011 13:11]
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de hele samenstelling van je team dan alleen soraka. Taric healed ook en stunned, alistar healed ook. Alistar heeft dikke CC. Vlad is ook niet echt squishy.Snappie88 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:59:
[...]
Gisteravond een trololol potje met Mordekaiser, Soraka, Alistair, Taric en Vladimir. We gingen niet! dood!. Op een gegeven moment pushed Taric, Soraka (ik trouwens) en Alistair bot gewoon terwijl twee man bij die toren staan, zo veel heals heen en weer.
Trouwens de laatste paar potjes Soraka gespeeld, ging best redelijk eigenlijk. Is ze gebuffed sinds een paar patches geleden?
1vs1 kan ze alleen winnen met tower, anders is ze ook zo dood.Littleburst schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:41:
[...]
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de hele samenstelling van je team dan alleen soraka. Taric healed ook en stunned, alistar healed ook. Alistar heeft dikke CC. Vlad is ook niet echt squishy.
Ik kan niet zeggen dat ik soraka OP vind. 1vs1 gaat ze misschien niet zo snel dood, maar als het er meer dan 1 is, ligt ze zo plat.
[Voor 20% gewijzigd door Dreanor op 30-04-2011 14:54]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
[Voor 28% gewijzigd door Nutral op 30-04-2011 15:43]
Als jij nou de aanmeldingen samen met Tympanic op een rijtje zet kunnen we vast wel 2 leuke teams sturen.Nutral schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:42:
Ik heb een tweede Gathering of tweakers team gestart. staat hier http://www.alienwarearena...champions/viewteam/12572/ Omdat we denk ik wel meer dan 1 team aan spelers hebben.
Als je wilt joinen kun je eventueel een mail naar mij toesturen (nutral@nutral.net) Maar ik heb wel een voorkeur voor Tweakers waar ik veel mee speel.
sudo apt-get rekt
[Voor 23% gewijzigd door psyy138 op 30-04-2011 22:14]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hij's sterk early game in lane. Late game valt het allemaal wel mee, in teamfights. Als tegenstander weet je dat je hem moet focussen en dan is ie zo dood.Dreanor schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:35:
Moet zeggen dat Brand wel lekker speelt ... maar dat kan ook komen omdat hij zo op is ... Ik bedoel top tier champ.
[Voor 18% gewijzigd door Dreanor op 01-05-2011 00:12]
Heb je geen loss forgiven gekregen?Dreanor schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:10:
Ok, dit is nieuw ... Ik kies Shen (speel ik vaak), dus standaard runes/masteries/summoners spells en ik kom in game met CLARITY!!! Ik kies fucking nooit clarity! Kijk ik mijn champs stats, MAGIC PEN ... dus ook verkeerde rune page ... en waarschijnlijk ook verkeerde masteries!
Zo geen kloot aan om te spelen, wtf moet shen met clarity en mana regen!Kon echt niks beginnen, Nunu doet met zijn snowball 25% van mijn health verdwijnen ... Ashe kilt mij nog voordat ik in rage kom (tenzij ik charge) ...
Wat een fucking faal bugs weer zeg!
Edit: Ow ik zie nu dat er weer eens Server Issues zijn, dus daar zal het wel aan liggen dat ik verkeerde masteries, runes en summoners spells heb! -.-
Some games may not be starting properly. We are currently working to resolve the issue.
Volgens mij gaat elke strategie die concludeert dat iemand 'zo dood gaat' als je zus en zo doet ervan uit dat je tegenstanders allemaal meegaande figuren zijn die het niet bezwaarlijk vinden dat hun teamgenoot kapotgehakt wordt. Sowieso vind ik Brand focussen een bedenkelijk plan; je moet gewoon hun nexus omver duwen en dan heb je zo gewonnen!Littleburst schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:46:
[...]
Hij's sterk early game in lane. Late game valt het allemaal wel mee, in teamfights. Als tegenstander weet je dat je hem moet focussen en dan is ie zo dood.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
"Push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push push"Marcks schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:32:
[...]
Volgens mij gaat elke strategie die concludeert dat iemand 'zo dood gaat' als je zus en zo doet ervan uit dat je tegenstanders allemaal meegaande figuren zijn die het niet bezwaarlijk vinden dat hun teamgenoot kapotgehakt wordt. Sowieso vind ik Brand focussen een bedenkelijk plan; je moet gewoon hun nexus omver duwen en dan heb je zo gewonnen!
sudo apt-get rekt
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat eindeloze "brand is OP" kun je ook vraagtekens bij zetten. AP Yi kan ook hard bursten, maar die kan ook nog wegrennen bijvoorbeeld.Marcks schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:32:
[...]
Volgens mij gaat elke strategie die concludeert dat iemand 'zo dood gaat' als je zus en zo doet ervan uit dat je tegenstanders allemaal meegaande figuren zijn die het niet bezwaarlijk vinden dat hun teamgenoot kapotgehakt wordt. Sowieso vind ik Brand focussen een bedenkelijk plan; je moet gewoon hun nexus omver duwen en dan heb je zo gewonnen!![]()
[afbeelding]
Zal wel aan mij liggen, maar wat is hier slecht aan?Cvan schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:01:
Net maar even een queue gedodged, instalock sion, mf, shaco en karthus. Ik vroeg in de chat of ze serieus met zo'n ongebalanceerd team wilden spelen. Kreeg geen antwoord, toen maar snel gedodged.
[Voor 16% gewijzigd door marshallq op 01-05-2011 20:16]
Cpt.Chaos schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:26:
Ik wil ook wel meedoen. 1 klein probleempje: ik weet zo even niet mijn username op LoL. maar dit dan weer wel.
speel EU, lvl 30
main: akali hybrid, akali AP, akali AD, wat maar uitkomt.
zit nu wel tot begin juni in singapore.
ik date later up.
CRD krijg je vrij makkelijk ingame, dus zal daar niet te veel runes aan verspillen. Magicpen is inderdaad overbodig, armor/magicres eigenlijk ook, je behoord niet vooraan te staanBaristo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:36:
Voor janna/soraka/sona zou ik 100% flat ap runes nemen mischien cdr of movementspeed erbij. Magic penetration vind ik overbodig op support. Je kan ook meer defencive gaan met armor en mag res runes. Mana regen vind ik persoonlijk niet zo goed sinds ze generved zijn.
Surfin' paradise!
inderdaad opvallend, geinig gespotDreanor schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:22:
Het is mij trouwens opgevallen dat tegenwoordig bijna elke nieuwe champ een shield skill krijgt!
Nocturne, Rumble, Karma, Lee Sin en Jarvan IV hebben allemaal een shield skill (al dan niet met bijwerkingen). Alleen Brand en Renekton niet. Weet niet of dit een nieuwe trend is of toeval, maar het viel mij zo op!
Anoniem: 330860
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details