Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste
Acties:
  • 68.561 views

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:30

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik vond GP altijd al suf. Snap de change overigens wel, als je wil denieën ga je HoN spelen, niet LoL. Heeft namelijk geen plek in dit spel...

Surfin' paradise!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05 15:56
Misschien zijn deze 2 channels met replay commentary leuk voor in de TS:
YouTube: Kanaal van colbycheeze
YouTube: Kanaal van FourCourtJester

Hallo met Tim

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:00

Dreanor

Joene

Zojuist lamest match EVER gespeeld. God wat een saaie klote match zeg. Mijn team sucks like hell, dus dat was al problematisch ... Onze Amumu gebruikte zijn ulti gewoon op niks (2000000 meter van de dichtbij zijnde enemy), heimer plaatste zijn turrets nauwelijks. En ga zo maar door. Onze tank(s) stonden steeds achter soraka ... :o

Anyways, dat was niet het enige probleem ...

De vijand deed ook geen fuck, enkel schieten van afstand. Karthus deed enkel zijn bommetje en af en toe ulti. Kog Maw schoot alleen van grote afstand en deed verder geen ene drol. Dr Mundo deed enkel zijn ranged ability. En Ryze en Brand stonden enkel te wachten om iemand te one shotten als ze een misstap maken.

God wat een saaie bedoeling zeg ... Als onze tank nu eens MR had en niet zijn ulti op lucht verspilde dan hadden we dit makkelijk kunnen winnen maar helaas iedereen liet zich raken door alle skillshots waardoor de vijand langzaam maar zeker door kon breken tot nexus.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 22:42
Mijn eerste solo ranked game was niet echt een leuke ervaring. Denk dat de volgende image genoeg zegt:

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik gisteravond ook zo'n potje. Bij de lockin meldde Mordekaiser meteen 'Going mid', en als ik ergens een pesthekel aan heb zijn het mensen die dingen eisen ;) Echter al meer dan 24 uur lang geen LoL gespeeld dus ik beet door de zure appel. Wel lekker random lockin gedaan, kwam op Blitzcrank uit en daar kan ik gelukkig dan weer wel mee uit de voeten. Communicatie in ons team was weer eens onder het niveau, Kassadin in toplane samen met mij die totaal niet reageerd als de vijand terug teleport en hem op hardhandige wijze anaal ontmaagd, Udyr die laned in plaats van jungled ('Bought Udyr 2 years ago', like what?), laatste van ons team kan ik mij niet meer herinneren maar speciaal was 't niet :P

Vijandelijk team ook zowaar een Blitzcrank, waar ik eigenlijk de hele game tegen heb gespeeld en wat gewoon ontzettend tof was. Elkaar complimenteren wanneer we iets moois doen ('nice grab mate!') en lekker beetje /roleplay wanneer hij geganked werd en zo. Geniaal! Hun Veigar werd lekker feeded, niemand die hem focusde. Eigenlijk wonder boven wonder toch langzaam doorgestoten naar de vijandelijk Nexus, daar drie of vier keer ge-aced en uiteindelijk game over na een uurtje spelen.

Stiekem toch wel een leuk potje, maar kwam eigenlijk meer door 't vijandelijke team :P

Surfin' paradise!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:05

Hu9o

Schokkend

/roleplay??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-02 10:45
mjah ik snap hem ook niet geloof ik. Maar tof dat je een leuk potje gespeeld hebt ;)

Vicariously I live while the whole world dies

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-06 16:22

Nutral

gamer/hardware freak

heerlijk potje met taric gehad, early game werden we best wel ingemaakt maar toen constant met de minderheid bij een toren waar zij tegenaanpushten. ik gooi er een stun erop. doe mijn w vlakbij en ga erop slaan met mijn ulti, dan gaan champions toch wel heel hard neer. Veel gehealed en geholpen met stuns, ook vaak 2v3 toch nog 2 kills gemaakt en met 2 dan niet dood gegaan.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-06 13:20
Eergister had ik pas een raar potje, was eigenlijk niet leuk meer.

Na nog geen 12 minuten spelen leavde het hele team bij hen. Wij waren zo van: Oke, het spel is net begonnen en jullie geven al op? Speel het spel dan niet en ga iets anders doen. Was wel jammer want we speelde net zo lekker :p

Het domste was nog, iedereen van hen was weg en wij moesten door spelen omdat zij geleaved waren. Gelukkig hadden we die torens snel gepushd.

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-06 15:44

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Niet gewoon een LAN-party waar de router eruit knalde?
Het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd in multiplayer team-games :P

sudo apt-get rekt

• DivineNL
Nope, eerst leavde de eerste 2, de andere 3 zeiden BG en waren ook weg.

EDIT: Wat zou volgens jullie trouwens beter zijn, Gragas met AP of Gragas als tank?

[Voor 37% gewijzigd door DivineNL op 26-04-2011 10:37]

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
MazeMouse schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:31:
Niet gewoon een LAN-party waar de router eruit knalde?
Het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd in multiplayer team-games :P
Groepje trolls kan ook :3

• DivineNL
Zouden ze dan geen GG zeggen? Dat zou ik dan namelijk doen xD

• Vicarious
DivineNL schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:32:

EDIT: Wat zou volgens jullie trouwens beter zijn, Gragas met AP of Gragas als tank?
Tanky AP. Als je alleen tank gaat ben je vrij nutteloos qua damage, maar ik zou voor hybrid items gaan zoals Rod of Ages, Zhonya's Hourglass, Abyssal Scepter, Rylai's Scepter en dat soort dingen.

• DivineNL
Vicarious schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:51:
[...]

Tanky AP. Als je alleen tank gaat ben je vrij nutteloos qua damage, maar ik zou voor hybrid items gaan zoals Rod of Ages, Zhonya's Hourglass, Abyssal Scepter, Rylai's Scepter en dat soort dingen.
Oke thx, ben beetje aan het uitzoeken wat het beste werkt maar tot nu toe alleen nog maar full AP gegaan wat nog goed werkt. Vanavond keer tanky proberen dan :)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13
DivineNL schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:32:
Wel gereport?
Van mij mag er wel wat strenger opgetreden worden op leavers.

Had afgelopen weekend een potje waarin een char van ons team weg ging op lvl 4.
Vervolgens hebben we de hele game wel goed tegenstand kunnen bieden en eigenlijk waren we gewoon net iets beter, maar door gebruik aan 1 persoon konden zij net wel af en toe een tower pushen en wij niet.
Daardooor uiteindelijk net wel verloren. Komt die sjap in de laatste minuut nog weer online...
Die dacht waarschijnlijk dat het wel klaar zou zijn ondertussen.

Iedereen verzocht om hem te reporten. Hij zei er verder ook niets op....

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Mijn ervaring is dat ze best wel goed optreden tegen leavers. Ken zelf een paar mensen die wel eens wat leaves hadden en die zijn er wel 1 week voor verbannen.

Het probleem is alleen dat als je iemand report dat je niet door hebt dat die persoon verbannen word voor een tijdje omdat de kans dat je hem tegenkomt toch klein is. Je merkt het pas als iemand waarmee jij speelt een X aantal leaves heeft en daardoor word verbannen.

Ook helpt het wel als je mensen report voor trashtalk/raging/racistische opmerkingen. Kerel waarmee ik speel wil wel eens uitvallen tegen het andere team en had laatst een 2 weken ban (terecht natuurlijk).

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• DivineNL
Ossi schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:19:
[...]

Wel gereport?
Van mij mag er wel wat strenger opgetreden worden op leavers.

Had afgelopen weekend een potje waarin een char van ons team weg ging op lvl 4.
Vervolgens hebben we de hele game wel goed tegenstand kunnen bieden en eigenlijk waren we gewoon net iets beter, maar door gebruik aan 1 persoon konden zij net wel af en toe een tower pushen en wij niet.
Daardooor uiteindelijk net wel verloren. Komt die sjap in de laatste minuut nog weer online...
Die dacht waarschijnlijk dat het wel klaar zou zijn ondertussen.

Iedereen verzocht om hem te reporten. Hij zei er verder ook niets op....
Natuurlijk :D

Over leavers gesproken, gister ging ik met 2 andere (niet van GoT) spelen, komen we nederlanders tegen. Was wel grappig, 8/10 was Nederlands :P, maar goed, in het begin ging ik dus bijna dood en noemde 1 mij al gelijk noob. Nog geen minuut daarna was hij dood. Toen kwam die terug, helemaal pissig en ging die weer dood. Toen was die gelijk geleaved. Zoon maat van hem nog beetje flamen maar verloren hadden ze :).

Anoniem: 384763

absoluut. Sinds ik zelf een dag geband geweest ben omdat ik een aantal spelletjes had verlaten in het begin, heb ik zelf wel goed mijn les geleerd. Begin nooit aan een game als ik niet zeker ben als ik ze niet kan afwerken, verlaat echt geen enkel meer. Maar ga nu ook wel anderen die afk gaan, of zoals intruder aangeeft gewoon zich niet gedragen, reporten. Vertrouw hierbij op riot dat achter de schermen alles netjes afgehandeld wordt.

Niets irritanter als je een game begint als je summoners ziet stilstaan at spawn point om er vervolgens niet weg te gaan.

• DivineNL
Goed dat je je lesje geleerd hebt :D

Anoniem: 330860

Pkunk schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:47:
Misschien zijn deze 2 channels met replay commentary leuk voor in de TS:
YouTube: Kanaal van colbycheeze
YouTube: Kanaal van FourCourtJester
CLG getting EUpulverized staat er ondertussen ook al op denk ik :')
Hun EMS zit er op. Alhoewel TSM toch favo is samen met aAa / fntic en myR

dit weekend met kassa beginnen spelen... van 843 elo naar 959.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 26-04-2011 11:54]

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

DivineNL schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:44:
[...]

Over leavers gesproken, gister ging ik met 2 andere (niet van GoT) spelen, komen we nederlanders tegen. Was wel grappig, 8/10 was Nederlands :P, maar goed, in het begin ging ik dus bijna dood en noemde 1 mij al gelijk noob. Nog geen minuut daarna was hij dood. Toen kwam die terug, helemaal pissig en ging die weer dood. Toen was die gelijk geleaved. Zoon maat van hem nog beetje flamen maar verloren hadden ze :).
Haat aan Nederlanders!

Nee serieus, in spelletjes ben ik ze liever kwijt dan rijk. Nederlanders zijn de Spanjaarden van FFXI, alleen maar eigen taal spreken op het moment dat ze doorhebben dat er één andere Nederlander in het spel zit, en over het algemeen kinderachtig en niet aanpassend gedrag. Eigenlijk net als op vakantie, wie hoor je? Juist...

Uitzonderingen natuurlijk daargelaten ;) I :> you guys *O*

Edit: Wat ze trouwens echt een keertje moeten aanpassen (nee geen rant over wanneer je /surrender kan doen), que dodging! Ik moest zojuist weer een potje verlaten omdat er iemand niets locked (dus AFK is). Nu snap ik al niet hoe je in die anderhalve minuut die je moet wachten (max!!) AFK kan gaan (oh, ik moet wachten, laat ik maar de was doen?), maar er zijn te veel mensen die dat doen. Mogen wel een detectie erin gooien dat als iemand niets locked ze eruit geknald worden en lekker zelf vijf minuten mogen wachten, in plaats van de heldere geest die besluit het potje te verlaten...

[Voor 23% gewijzigd door Snappie88 op 26-04-2011 12:14]

Surfin' paradise!

• Intruder
  • Nu online
Klopt ik kan er zelf ook niet tegen als mensen een andere taal in de chat gaan spreken, als er bijvoorbeeld 2 engelsen bij in de game zitten hoor je gewoon engels te praten imho. Daarom hou ik er vaak ook niet van om met fransozen te spelen, des te meer respect voor fransozen die engels praten though ;).

Snappie88 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:12:
[...]

Haat aan Nederlanders!

Nee serieus, in spelletjes ben ik ze liever kwijt dan rijk. Nederlanders zijn de Spanjaarden van FFXI, alleen maar eigen taal spreken op het moment dat ze doorhebben dat er één andere Nederlander in het spel zit, en over het algemeen kinderachtig en niet aanpassend gedrag. Eigenlijk net als op vakantie, wie hoor je? Juist...

pak dan meteen Duitsters / Polen / Russen / Fransen er ook maar bij ... wat een pesthekel heb ik aan hun :D

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik vind dat er als je in de que zit en je klikt niet op Enter Now of Finish What I am Doing dat je dan automatisch uit de que gegooid wordt. Lijkt mij een simpele oplossing.

En iedereen praat in zijn eigen taal, Nederlanders, Russen (klote)Fransen, Polen, etc. Wat ik altijd doe is het volgende: If you guys talk tactics do it in english, else I wont be able to respond.

Ook iedereen raged/flamed, dat is echt niet nederlanders eigen, want genoeg engelsen, russen, etc die je uitschelden in eigen taal ...

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Leave ik een game en wint mijn team alsnog !. Heb daarmee wel mijn 2de leave opgelopen,
maarja een huis verkopen is toch belangrijker.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
[...]

Edit: Wat ze trouwens echt een keertje moeten aanpassen (nee geen rant over wanneer je /surrender kan doen), que dodging! Ik moest zojuist weer een potje verlaten omdat er iemand niets locked (dus AFK is). Nu snap ik al niet hoe je in die anderhalve minuut die je moet wachten (max!!) AFK kan gaan (oh, ik moet wachten, laat ik maar de was doen?), maar er zijn te veel mensen die dat doen. Mogen wel een detectie erin gooien dat als iemand niets locked ze eruit geknald worden en lekker zelf vijf minuten mogen wachten, in plaats van de heldere geest die besluit het potje te verlaten...
Of ze laten, zoals ik ook altijd doe, gewoon de optie open om desnoods nog van character te verwisselen indien het nodig is. Of ze zijn bezig met wat masteries te bekijken. Of ze zijn elders bezig en gunnen zich zo de tijd om dat af te werken voor ze met het potje beginnen, ipv in het begin van het spel afk te gaan.

Streaming History

• DivineNL
[...]

Haat aan Nederlanders!

Zoals voor mij is gezegd doet iedereen dit. Als jij een maat van je in het buitenland tegen komt ga jij er ook geen engels/chinees/frans tegen praten. Oke, dit is iets anders maar het lijkt er toch een beetje op. En als iemand zich er aan stoort kan die dat zeggen en kan er rekening mee gehouden worden.

• Dreanor

Dreanor

Joene

Het is alleen wel zo dat als jij met je maat in het buitenland praat het een 1 op 1 gesprek is wat andere toevallig kunnen horen. Als je in de /all of /team chat met zijn tweeën lekker NL praat en de rest is engels vind ik dat wel asociaal.

Je moet dan maar lekker 1 op 1 chat gebruiken, of skype, of teamspeak, etc. Dus vind ik die vergelijking niet helemaal op gaan.

• DivineNL
Heb even iets vet gedrukt gemaakt....

• Vicarious

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 09:52

Zyppora

155/50 Warlock

Naja, dikke cheatorz? Dit noemen wij een rep(lacement). Ik vind de regel dat minstens 3 man uit een bepaald land moeten komen maar vreemd. Zou dat te maken kunnen hebben met het prijzengeld en het belastingtechnisch uitdelen daarvan?

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

• Littleburst
  • Laatst online: 18-05 17:14
DivineNL schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:44:
[...]

Natuurlijk :D

Was dat toevallig een Nocturne? :D

Het verhaal komt wel heel bekend voor namelijk, ik was uiteraard bewuste nocturne niet. Maar wel een game gedaan met 1tje die top solo zat en na 2 deaths leavde.

• DivineNL
Littleburst schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:40:
[...]

Was dat toevallig een Nocturne? :D

Het verhaal komt wel heel bekend voor namelijk, ik was uiteraard bewuste nocturne niet. Maar wel een game gedaan met 1tje die top solo zat en na 2 deaths leavde.
Nah, een Tryndamere. Zijn naam weet ik nog wel :)

xXlegendXx ofzowiets. En 1 van die vrienden van hem was PresidentObama. (En als ik me niet vergis kwam ik die obama al keer eerder tegen en ging die expres feeden, heb die namen ergens opgeschreven dus toch keer checken :p

• Vicarious
Zyppora schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:39:
[...]

Naja, dikke cheatorz? Dit noemen wij een rep(lacement). Ik vind de regel dat minstens 3 man uit een bepaald land moeten komen maar vreemd. Zou dat te maken kunnen hebben met het prijzengeld en het belastingtechnisch uitdelen daarvan?
Dat is omdat het een Duits georganiseerd toernooi is. Er is/was ook een Engelse en een Scandinavische versie van bijvoorbeeld, dan moet 3/5 van je team weer Engels of Scandinavisch zijn. En buiten of dat logisch is of niet, het zijn nou eenmaal de regels en daar heb je je aan te houden.

[Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 26-04-2011 13:44]

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-05 12:46

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Vicarious schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:44:
[...]

Dat is omdat het een Duits georganiseerd toernooi is. Er is/was ook een Engelse en een Scandinavische versie van bijvoorbeeld, dan moet 3/5 van je team weer Engels of Scandinavisch zijn. En buiten of dat logisch is of niet, het zijn nou eenmaal de regels en daar heb je je aan te houden.
Volgens mij is dit omdat je als team bij de WCG ingeschreven moet staan onder een land.
En van dat land moeten er dan 3/5 altijd van dat land zijn.

Maar CLG bijvoorbeeld bestaat meestal uit een core van 3/5 canadezen en zijn ingeschreven als US team.
Dus wanneer worden zij bestraft?

[...]

quote van WetDream is wel nice. Maar in Fnatic moet je niet zo een stoten uithalen :) Die orga staat heel erg op zen reputatie en dit is wel een blammage.
Plus het is EPS voor iets (EPS bestaat al langer voor andere games :) ). Wil je met meerdere nationaliteiten dan speel je maar EMS (en daar moetje voor invited worden)

@hierboven:
CLG moet dan ook op WCG als split team gaan :) daarom dat de finale vorig jaar dan ook aAa vs myR was (alhoewel ik me herriner dat wetdream daar toen ook bijzat ? :s )
ESL =/= WCG

• Pathology
  • Laatst online: 07-12-2022

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

[...]

Befehl ist befehl ;) Ik kon het niet laten.

Ik snap ook wel dat er regeltjes zijn en dat je je daaraan te houden hebt, maar over het algemeen probeer ik het doel van regels te doorgronden en dat valt voor sommige regels niet mee. Daarom vroeg ik me al af of het misschien te maken had met het prijzengeld.

• Vicarious
Richtig! Und ordnung musst sein!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

speedzor schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:56:
[...]

Of ze laten, zoals ik ook altijd doe, gewoon de optie open om desnoods nog van character te verwisselen indien het nodig is. Of ze zijn bezig met wat masteries te bekijken. Of ze zijn elders bezig en gunnen zich zo de tijd om dat af te werken voor ze met het potje beginnen, ipv in het begin van het spel afk te gaan.
Je kan niet 'desnoods je character verwisselen' als 'game starting' er staat en je een random champion toegewezen krijgt...

Ik doel dus niet op mensen die 10 seconden wachten, maar mensen die echt AFK zijn door het hele character select proces, en dus waarschijnlijk het spel beginnen met een champion waar ze helemaal niet mee wilden spelen (of erger nog, waar ze niet mee overweg kunnen).

Er staat een que van 15-45 seconden. Als je zo nodig moet poepen, doe dat dan voordat je begint en zet jezelf niet alvast in de que 8)7
DivineNL schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:06:
[...]

Zoals voor mij is gezegd doet iedereen dit. Als jij een maat van je in het buitenland tegen komt ga jij er ook geen engels/chinees/frans tegen praten. Oke, dit is iets anders maar het lijkt er toch een beetje op. En als iemand zich er aan stoort kan die dat zeggen en kan er rekening mee gehouden worden.
Daar heb ik in Polen dus een gigantisch ruzie om gekregen. Ik met twee andere Nederlanders en een Pool in de kroeg (kennen elkaar ook allemaal, collega's), begint één van die Nederlanders van alles in 't Nederlands te vertellen. Dude, 33% verstaat je niet, ga lekker Engels lullen!

(en dan heb ik 't niet over iets even snel in 't Nederlands vertellen, maar hele verhalen)

[Voor 29% gewijzigd door Snappie88 op 26-04-2011 18:01]

Surfin' paradise!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022
Snappie88 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:59:
[...]

Je kan niet 'desnoods je character verwisselen' als 'game starting' er staat en je een random champion toegewezen krijgt...

Ik doel dus niet op mensen die 10 seconden wachten, maar mensen die echt AFK zijn door het hele character select proces, en dus waarschijnlijk het spel beginnen met een champion waar ze helemaal niet mee wilden spelen (of erger nog, waar ze niet mee overweg kunnen).

Er staat een que van 15-45 seconden. Als je zo nodig moet poepen, doe dat dan voordat je begint en zet jezelf niet alvast in de que 8)7

[...]

Daar heb ik in Polen dus een gigantisch ruzie om gekregen. Ik met twee andere Nederlanders en een Pool in de kroeg (kennen elkaar ook allemaal, collega's), begint één van die Nederlanders van alles in 't Nederlands te vertellen. Dude, 33% verstaat je niet, ga lekker Engels lullen!

(en dan heb ik 't niet over iets even snel in 't Nederlands vertellen, maar hele verhalen)
Maar dan start de game toch niet? Of is dat alleen als iemand ook daadwerkelijk disconnected is?

[Voor 3% gewijzigd door rxs op 26-04-2011 18:27]

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-05 05:47
rxs schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:16:
[...]

Maar dan start de game toch niet? Of is dat alleen als iemand ook daadwerkelijk disconnected is?
Jep, dat laatste. Als je afk bent start de game gewoon. Je mag alleen niet in de champ select terecht zijn gekomen. Ik ben ook wel eens gedisconnect tijdens ranked terwijl ik een char aan het kiezen was. Toen starte de game gewoon. Moment dat ik terugkwam zag ik dat ik een 0/0/0 score en een leave met Swain had.

Rumble is trouwens 4800 ip morgen. Die ga ik wel aanschaffen :).

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• DivineNL
Snappie88 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:59:

[...]

Nu je het zo stelt, je hebt 100% gelijk! XD

(heb er ook ooit ruzie om gehad met polen LOL!)

EDIT: PFFF!!! Karthus is nu free to pick :S

Zoon unskilled champion he.

[Voor 6% gewijzigd door DivineNL op 26-04-2011 20:53]

Anoniem: 139446

DivineNL schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:04:
[...]

Nu je het zo stelt, je hebt 100% gelijk! XD

(heb er ook ooit ruzie om gehad met polen LOL!)

EDIT: PFFF!!! Karthus is nu free to pick :S

Zoon unskilled champion he.
Karthus heeft een enorm hoge skillcap, dat jij niet tegen zijn ult kunt (gok dat dat de issue is) ligt meer aan je eigen skills ;)

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-05 23:55
Anoniem: 139446 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:05:
[...]

Karthus heeft een enorm hoge skillcap, dat jij niet tegen zijn ult kunt (gok dat dat de issue is) ligt meer aan je eigen skills ;)
Q.F.T.

Vanavond maar weer eens een paar potten spelen denk ik :')

• Dreanor

Dreanor

Joene

[...]

Daar ben ik het niet mee eens. ECHT NIET! :) Ik heb vanavond 3 potjes gespeeld, eerste potje was ook echt mijn eerste karthus potje ooit. Anyways, dat bommetje kost wat skill, maar als je het plaatst onder minions e.d. is het niet te zien en raak je vrij makkelijk idd.

Maar zijn ulti, daarmee pick je gewoon zo gemakkelijk kills me op. Gewoon teamfights in de gaten houden en runners killen.

Ik had mijzelf voorgenomen niet te kill stealen met ulti. Maar zo vaak als 1v1, 2v2, 3v3 uitlopen op een of meerdere champs die het net overleven is het zo gemakkelijk kills pakken.

Verder gewoon voldoende towerhuggen. Stealth champs zijn easy, gewoon AoE aanzetten als je ze aan ziet komen.

Vind er echt niet veel skill aan hoor, en die ulti voelt gewoon als cheat eerlijk waar.

Maar dat bommetje vind ik wel erg leuk om te spelen zeg, heel erg leuk. ^^

Owja, scores waren iets in de zin van: 4-4-10 (eerste potje), 12-2-5 en 9-1-12.

[Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 26-04-2011 23:24]

• Vicarious
Mjah als je nog geen lvl 30 bent heb je weinig teamfights, omdat iedereen veel langer in de lane blijft plakken. Maar in een teamfight is een karthus altijd als eerste dood omdat je supersquishy bent en geen escape skills hebt. Soms pak je nog een kill mee dan, maar vaak ook niet en wordt het al gauw een 4v5 fight. Als mensen ook nog items als banshees veil en hexdrinker gaan pakken wordt het helemaal niet leuk meer. Karthus kan een frustrerende champ zijn om tegen te spelen, maar hij is niet heel moeilijk te counteren (elke burster krijgt hem ook in 1 burst neer)

• Littleburst
  • Laatst online: 18-05 17:14
Vicarious schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:57:
Mjah als je nog geen lvl 30 bent heb je weinig teamfights, omdat iedereen veel langer in de lane blijft plakken. Maar in een teamfight is een karthus altijd als eerste dood omdat je supersquishy bent en geen escape skills hebt. Soms pak je nog een kill mee dan, maar vaak ook niet en wordt het al gauw een 4v5 fight. Als mensen ook nog items als banshees veil en hexdrinker gaan pakken wordt het helemaal niet leuk meer. Karthus kan een frustrerende champ zijn om tegen te spelen, maar hij is niet heel moeilijk te counteren (elke burster krijgt hem ook in 1 burst neer)
idd.
Daarnaast is hij naast z'n ult niet bepaald gevaarlijk endgame. Hij kan mensen slowen met z'n muurtje, maar verder kan ie geen hol meer in een teamfight. Als ie in range komt om bommetjes te droppen is ie dood.

• DivineNL
[...]

Zijn ult kietelde alleen maar nadat ik FoN had. Vind het klein beetje OP dat die 8 sec nadat die dood is nog alles kan doen.

Heb trouwens maar 1 karthus meegemaakt die zijn ult wouw doen recht voor een teamgevecht. Hij werd meteen gestunned zodat het niet werkte. Daarna deed die het niet meer.

• Awaken1

Awaken1

was het een beetje aan te zien?

Ik heb niet het gevoel alsof rumble zo'n fantastische champion is.
Hij ziet er niet uit met zijn wc ontstoppers en die zwakke ult van hem.

iemand copy pasta van patch notes of DM. (firewalls ftw)

en karthus ism nunu ult => win :p

• DivineNL
Awaken1 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:20:
[...]

was het een beetje aan te zien?

Ik heb niet het gevoel alsof rumble zo'n fantastische champion is.
Hij ziet er niet uit met zijn wc ontstoppers en die zwakke ult van hem.
Heb hotshotGG zijn stream gister toevallig bekeken toen hij die aan het spelen was en ik vind er niet zoveel aan. Ik ga hem iig niet aanschaffen, wat ik eerst wel van plan was. Normaal zijn champions vaak een beetje OP als ze uitkomen toch? Bij deze valt dat denk ik wel weer mee ;p

• Dreanor

Dreanor

Joene

Grappig dat mensen zo automatisch denken dat je nog geen lvl 30 bent. :P Ik ben dus wel lvl 30 en blijf achter mijn mening staan dat Karthus easymode is. Gewoon veilig positioneren achter turrets e.d. Na teamfights of 2v2 3v3 blijven er ALTIJD champs over die je kan ulti auto killen ... voelt echt als cheat.

Ga vanavond nog wat potjes spelen op lvl 30 voor de duidelijkheid om mijn mening nog meer te bevestigen.

• DivineNL
Ik ben nog geen level 20 maar ik heb al wel gehoord dat karthus best vaak geband wordt in ranked. Maar je kan ook niet zeggen dat het een hero is die moeilijk te spelen is lijkt mij. Zal hem straks is spelen tegen bots, dan kan ik mijn gevoel misschien bevestigen :p

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 09:21
Rumble de nieuwe champion is veel te overpowered men :/
de flametrower heeft een cooldown die veeel te kort is, hij kan hem bijna spammen, zzzzzzzz, hoop dat ze deze morgen nog gaan nerfen, heb 4 potjes tegen rumble gespeeld, ging nergens over.

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 09:41
Karthus is zo enorm makkelijk te counteren als je een fatsoenlijk team hebt. Zodra je hem feed heb je een (klein) probleem, maar heb maar weinig matches meegemaakt waarin dat gebeurt.

Veelbelovende patch notes imo. Erg veel balance en bug fixes. En een nieuwe champion die geen 9999IP kost.

@miZ hieronder, maak van Karthus maar Kassadin en laat Trynd en Morde weg en ik ben het met je eens :) Patch notes komen eraan.

[Voor 23% gewijzigd door SaphuA op 27-04-2011 10:42]

Meest voorkomende banns; Rammus / Karthus / Nocturne / tryndamere / Mordekaiser(als de F2Play is )
ben benieuwd naar rumble. als ie in de eerste normal al OP is => ban in ranked :p

DM please met patch notes :'(

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 27-04-2011 10:41]

• DivineNL
SaphuA schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:40:
Karthus is zo enorm makkelijk te counteren als je een fatsoenlijk team hebt. Zodra je hem feed heb je een (klein) probleem, maar heb maar weinig matches meegemaakt waarin dat gebeurt.
De score van onze tristana was iets van 1-15-7 (als het niet meer deaths waren) en karthus had net iets meer kills dan zijn deaths. Ik had nog gevragen of ik mid kon, maar nee hij kon het wel aan :p

EDIT: @ mordekaiser hierboven, wanneer die f2p was heb ik er wel veel noobs mee gezien, was gewoon grappig. Mordekaisers met scores van 2-9.

[Voor 12% gewijzigd door DivineNL op 27-04-2011 10:43]

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Ik begrijp al die mensen niet die Karthus een OP champ vinden. Waarom vinden jullie dat? Zijn ulti is global ja, maar dat maakt het nog geen insta-kill spell. Zijn passive is ook gewoon iets om rekening mee te houden. Het meest gevaarlijke imo is nog steeds die aoe van hem.
DivineNL schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:41:
[...]

De score van onze tristana was iets van 1-15-7 (als het niet meer deaths waren) en karthus had net iets meer kills dan zijn deaths. Ik had nog gevragen of ik mid kon, maar nee hij kon het wel aan :p
Dan heb je als Tristana gewoon kei en keihard gefaald. Tristana > Karthus op mid afaik. Tristana's ult > Karthus' ult (die is volgens mij namelijk gechanneld, en Tristana's ult is een interrupt).

Magoed, die paar keer dat ik met Kat op mid tegenover een Karthus stond, lijkt het wel alsof hij tegen zijn tower gelijmd is. Domme summoners weten ook niet wanneer met Karthus te recallen, en ik ben niet te voorzichtig om early game te diven. Zeker als ik mijn Giant's Belt heb.

• DivineNL
Iedere fed champion is sterk, maar als je een karthus feed die nog eens doorgaat als die dood is + opnieuw tot leven komt door een zilean dan is die wel een klein beetje OP ;)

Maar inderdaad het is makkelijk te counteren, ik weet 100% zeker dat als ik mid was geweest met gragas, ik hem owned had. Maar goed, ander onderwerp? :)

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-05 10:00
Wat zijn de free heroes voor deze week? Staat namelijk nog niet op de website en ik kan niet inloggen in de game op mijn werk :P

• DivineNL
Even een paar uit mijn hoofd:
Singed, Irelia, Karthus, Sion, kog maw voor de rest moet ik nog even denken :P

• Kaasdipje
  • Laatst online: 13:30
Cho'Gath
Karthus
Nunu
Singed
Sion
Sivir
Taric
Kog'Maw
Irelia
Brand

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 13:35
Nadat ik gisteren helemaal niet lekker ging met Cho'Gath (ik wilde 2x proberen als tank te spelen, maar 2x zat ik te klooien .. en mn team was ook niet echt top ;)) ging ik daarna eens een potje mid met Kog'maw, mn tegenstander was een Brand. Supereasy zeg! Mijn skills hadden allemaal meer range dan die van hem, dus hij kon absoluut nix beginnen :) Brand OP my ass dus :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• DivineNL
Ik heb Brand zelfs nooit OP gevonden. Vind het een hero die snel neer gaat en zijn skills zijn makkelijk te ontwijken. Ik denk dat je een heel skilled brand speler tegen je moet hebben wil je hem OP gaan vinden.

Brand vs Kassa late game = Kassa easy bash win :p

Caitlyn
Yordle Snap Trap
Activation range increased to 150 from 125
Mana cost reduced to 50 from 60
90 Caliber Net mana cost reduced to 75 from 90
Ace In The Hole
Mana cost reduced to 100 from 150.
Range increased at early levels to 1900/2050/2200 from 1600/1900/2200

:')

[Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 27-04-2011 11:43]

• DivineNL
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:39:
Brand vs Kassa late game = Kassa easy bash win :p

Caitlyn
Yordle Snap Trap
Activation range increased to 150 from 125
Mana cost reduced to 50 from 60
90 Caliber Net mana cost reduced to 75 from 90
Ace In The Hole
Mana cost reduced to 100 from 150.
Range increased at early levels to 1900/2050/2200 from 1600/1900/2200

:')
Dit hadden ze beter vorige week gedaan, dan hadden nu een heleboel mensen hem haar gekocht omdat die ze free was vorige week.

Denk ook dat we vanaf nu in elke match Xin Zhao gaan weerzien.

• DivineNL
Waarom dan?

EDIT:
Heb nog niet gezien wat er allemaal veranderd is ;)

[Voor 73% gewijzigd door DivineNL op 27-04-2011 11:58]

xin zhao is nieuwe yi = faceroll champ...

Xin Zhao
General
Base Attack Damage increased to 59.1 from 52.3
Attack Damage per level decreased to 3.1 from 3.3
Fixed a bug where Three Talon Strike could be activated while it was still active
Battle Cry
Passive Attack Speed is no longer removed while the ability is on cooldown
Attack Speed increased to 20/25/30/35/40% from 15/20/25/30/35%
Crescent Sweep
Armor and Magic Resist reduced to 25
Now scales and gives 7/10/13 Armor and Magic Resist for each champion hit

Hoezo buffed ? :p

• DivineNL
Yup, en vond hem al zo vervelend :p

• Awaken1

Awaken1

Anoniem: 330860 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:58:
[...]

nieuwe yi = faceroll champ...

Xin Zhao
General
Base Attack Damage increased to 59.1 from 52.3
Attack Damage per level decreased to 3.1 from 3.3
Fixed a bug where Three Talon Strike could be activated while it was still active
Battle Cry
Passive Attack Speed is no longer removed while the ability is on cooldown
Attack Speed increased to 20/25/30/35/40% from 15/20/25/30/35%
Crescent Sweep
Armor and Magic Resist reduced to 25
Now scales and gives 7/10/13 Armor and Magic Resist for each champion hit

Hoezo buffed ? :p
HIj is vorige patch generfd:
Xin'Zhao (uit 115)
Battle Cry duration reduced to 5 from 7
Crescent Sweep duration reduced to 6 from 8
Audacious Charge cooldown adjusted to 16/15/14/13/12 from 18/16/14/12/10

Maar ik denk dat ze hem nu wel iets te veel gebuffed hebben. Ik denk dat de passive attack speed best wel wat effect kan hebben omdat nu iedereen die battlecry zal spammen als die off cd is.

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
Bah sick :']. Naar mijn mening is xin al sterk zat. Als hij goed gespeeld word.

• Vicarious
Deze week maar eens lekker Irelia testen. Was er toevallig voor aan het sparen omdat ik er eerder wel wat succes mee had, nu mooi de tijd om nog even wat testritjes te maken :P

• Vicarious
DivineNL schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:29:
Ik heb Brand zelfs nooit OP gevonden. Vind het een hero die snel neer gaat en zijn skills zijn makkelijk te ontwijken. Ik denk dat je een heel skilled brand speler tegen je moet hebben wil je hem OP gaan vinden.
Brand is op zich niet OP, maar je moet wel een ranged char tegenover hem zetten met een goede range. Als Ryze wil je niet tegen hem spelen, want zijn range is net wat groter. Ik heb 2x als ryze mid tegen een brand gestaan en ben beide keren geowned, terwijl het nou niet echt superfantastische spelers waren ofzo.

• DivineNL
Vicarious schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:04:
[...]

Brand is op zich niet OP, maar je moet wel een ranged char tegenover hem zetten met een goede range. Als Ryze wil je niet tegen hem spelen, want zijn range is net wat groter. Ik heb 2x als ryze mid tegen een brand gestaan en ben beide keren geowned, terwijl het nou niet echt superfantastische spelers waren ofzo.
Met Gragas heb ik al eens gewonnen, en iemand waar ik vaak mee speel had met een fiddlesticks van hem gewonnen (maar die brand waar fiddle tegen speelde was ook echt noob :p)

Anoniem: 391444

Brand is aan het begin een zeer sterke champion met veel damage, maar late game doet hij niet bijzonder veel damage meer. Als je mid lane tegen hem staat, goed blijven lopen en defensive blijven spelen. Dan maakt het niet zoveel uit met wie je speelt.

Anoniem: 384763

[...]

Ikzelf gisteren ook met Ryze tegenover brand in mid gisteren.

Was pijnlijk. Die ***pillar heeft iets te veel range :p

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 12:01
Brand's abilities gaan vrij snel en kunnen erg moeilijk te dodgen zijn, maar veel spelers zetten ze zo doorzichtig in dat je al gauw het merendeel ruim op tijd ziet aankomen. Als je ze ook daadwerkelijk stuk voor stuk ontwijkt, is Brand een warm hapje.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• Intruder
  • Nu online
Hmmm net even rumble gekocht, maar ik kan deze champ toch afraden aan iedereen moet ik zeggen, ap abilities maar close range, dus je moet hem tanky spelen. dus doen je spells weinig dmg. Geen CC. Eigenljik is alleen zn ulti redelijk goed, maar ook niet denderend ofzo.

• Kaasdipje
Summoners!

Gather your allies, prepare for battle, and hit the Fields of Justice to compete in Alienware Arena's European Clash of Champions Tournament! Fight for glory and the chance to win your share of a €2000 cash prize!

To compete, you need a team of five prepared to participate in a series of single-elimination Draft Mode matches, twice per week between May 9th and June 2nd. The final four teams will advance to a double-elimination final on Sunday, June 5th that will be broadcast online for all of Valoran's denizens!

Registration is free and open on a first-come, first-served basis for select residents of Europe until Sunday, May 8th or once all 512 team-slots are taken. For more details, and to sign up, head HERE!

Eligibility: Residents of the United Kingdom, Germany, France, Netherlands, Sweden, Denmark, Norway, Finland, Poland and Russia that are 13 years of age or older are able to sign up for this tournament.

Alienware Arena are very excited to host a League of Legends tournament as one of their first contests in Europe; due to legal and privacy regulations there is a limit on countries eligible for entry. However they know players from many nations would love to participate and are looking to expand this list for future tournaments as fast as they can.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou weet ik dat we geen officieel GoT-team hebben ofzo, maar hebben een paar gamers misschien zin om hier voor te gaan? Ik heb inmiddels aardig wat games met mensen van GoT mogen spelen en in een groot gedeelte hiervan wisten we te winnen. Het zal natuurlijk niet zo competitive zijn als sommige andere teams, maar het zou natuurlijk leuk zijn als we wat konden bereiken hiermee... Verder iemand?

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Lijkt mij ook wel leuk om competitie te doen met wat gotters.

• Vicarious
Lijkt me heel leuk, maar ik zit meer met de praktische invulling. Wordt er van tevoren een speelschema bepaald of kun je zelf bepalen wanneer je speelt (binnen een bepaalde periode uiteraard)? Ik kan namelijk niet elke dag, en sowieso alleen in de avonduren (na 19.00 uur) ivm werk en een kleine uk thuis.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:55

Flapmo

and back is gigi!

Ik wordt helemaal gek van de pickups, al ben ik zelf nog maar level 6 ik ben ze nu al zat. Vaak speel ik shen en dus tank, maar hoe vaak ik wel niet mensen red met dash en/of ult die dan weer _teruglopen_ het gevecht in is ontelbaar. Hoe vaak ik ook roep: "RUN... YOU FOOLS" (LOTR :+) ze gaan vrolijk alsnog dood. Echt, laat mij aub doodgaan, als ik je red doe ik dat niet voor niets.

Verder het aantal d/c-ers en de samenstelling van teams (bijna nooit een 2e tank :X) is vervelend te noemen. Misschien moet ik maar eens de GoT lijst doorlopen om te kijken wie er mijn level zijn.

Mensen die zin hebben in gedeelde potjes, heroname = bastijn . Ben er bijna altijd op maandagen, dinsdagen en donderdagen :+.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Nutral schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:09:
Lijkt mij ook wel leuk om competitie te doen met wat gotters.
*O* *O*

Ik ook! Zit dan toch in mijn 'werkloosheidsvakantie' dus kom maar op :9

Surfin' paradise!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05 15:56
Intruder schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:37:
Hmmm net even rumble gekocht, maar ik kan deze champ toch afraden aan iedereen moet ik zeggen, ap abilities maar close range, dus je moet hem tanky spelen. dus doen je spells weinig dmg. Geen CC. Eigenljik is alleen zn ulti redelijk goed, maar ook niet denderend ofzo.
Het grappige vind ik dat het lijkt alsof hij niet veel damage doet, maar voor je het weet heb je mensen dood doordat je zo met je skills kan spammen. Tot nu toe heb ik succes gehad met flinke damage builds met items als Rylai's, Rabadon, Void Staff, Zonya's, Force of Nature en schoentjes. Maar dat is volgens mij redelijk de default build met de meest AP champs tegenwoordig. Ik bouw wel altijd eerst de tanky items, maar dan ga ik echt wel over op serieuze damage items. Z'n ult is echt erg sterk en heb gemerkt dat mensen niet echt doorhebben hoeveel damage die doet.

Hallo met Tim

• Kaasdipje
Voor iedereen die mee wil doen in het: Alienware Arena: European Clash of Champions Tournament!

Ik heb team GoT aangemaakt en aangemeld voor de competitie. Ik weet zeker dat ik de teamslots wel kan opvullen omdat er genoeg mensen zijn die wel mee willen doen.

Wil je het team joinen, DM me dan of spreek me in-game aan (IG: TympaniC) dan geef ik je het Join Password.

http://www.alienwarearena...champions/viewteam/12081/

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 13:35
Pkunk schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:41:
[...]

Het grappige vind ik dat het lijkt alsof hij niet veel damage doet, maar voor je het weet heb je mensen dood doordat je zo met je skills kan spammen. Tot nu toe heb ik succes gehad met flinke damage builds met items als Rylai's, Rabadon, Void Staff, Zonya's, Force of Nature en schoentjes. Maar dat is volgens mij redelijk de default build met de meest AP champs tegenwoordig. Ik bouw wel altijd eerst de tanky items, maar dan ga ik echt wel over op serieuze damage items. Z'n ult is echt erg sterk en heb gemerkt dat mensen niet echt doorhebben hoeveel damage die doet.
Ik ben gisteren ook onaangenaam verrast door de hoeveelheid damage die Rumble eruit kan gooien, zeker op level 6. Ik ging van full HP naar dood voordat ik doorhad wat er gebeurde :p en door zn shield die hem extra movement speed geeft kan hij prima wegrennen uit benarde situaties.

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• DivineNL
Over dat toernooi, is dat voor alle levels of pas vanaf level 30?

• Awaken1

Awaken1

DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:26:
Over dat toernooi, is dat voor alle levels of pas vanaf level 30?
Dat vroeg ik me ook af, zag dat nergens staan.

Ik ben zelf level 28 en hoewel ik verwacht dat ik op 8 mei toch wel al level 30 moet kunnen zijn hoop ik dat lagere levels ook mee mogen doen.

Verder wil ik wel meedoen, heb je dm gegeven.

• DivineNL
Ik doe waarschijnlijk dan mee met het vaste groepje waar ik altijd mee speel, probleem is dat ik nog maar level 20 ben. Zij zijn al wel 25-30. Ik hoop toch maar dat het mag aangezien we al vakaer van level 30ers gewonnen hebben.

EDIT: Zou wel grappig zijn als we in de finale kwamen en wonnen, want dat is op mijn verjaardag xD.
Maar goed, dan moeten we toch eens heel hard gaan oefenen.

[Voor 26% gewijzigd door DivineNL op 28-04-2011 08:43]

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Het lijkt me een beetje raar als je lv30 moet zijn om mee te doen volgens de regels. Aan de andere kant heb je, als je nog geen 30 bent, natuurlijk wel een achterstand in de vorm van minder mastery points en rune slots.

• DivineNL
Zyppora schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:45:
Het lijkt me een beetje raar als je lv30 moet zijn om mee te doen volgens de regels. Aan de andere kant heb je, als je nog geen 30 bent, natuurlijk wel een achterstand in de vorm van minder mastery points en rune slots.
100% waar, maar dat weet je al voordat je mee doet he? Dat heb ik er wel voor over. Uiteindelijk is de teamplay toch het belangrijkste.

• Intruder
  • Nu online
Heb ons team ook maar alvast even aangemeld voor dat toernooi ^^,
Zag even in de gouwigheid dat bijna alle top EU teams zich al hebben aangemeld, Fnatic, aAa, Myr, LLL.
Heb eigenlijk alleen SK nog niet gezien, hoop dat we tegen 1 van hun moeten spelen xD zou zwaar epic zijn.
En natuurijk doet team RSO ook mee!

• DivineNL
Tjah, als je tegen 1 van die top teams komt en je speelt goed/redelijk goed dan gaan ze toch zeggen dat je het goed gedaan hebt tegen zoon team en dat je misschien meer gaat horen van je. Dat zou pas epic zijn xD

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
DivineNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:12:
Tjah, als je tegen 1 van die top teams komt en je speelt goed/redelijk goed dan gaan ze toch zeggen dat je het goed gedaan hebt tegen zoon team en dat je misschien meer gaat horen van je. Dat zou pas epic zijn xD
Al speel je supergoed, je wordt alsnog helemaal ingemaakt. :+

• DivineNL
RTG schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:22:
[...]

Al speel je supergoed, je wordt alsnog helemaal ingemaakt. :+
Maar als je goede tegenstand bied vergeten ze je niet snel ;)

• Gyroz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-05 14:28
Ik zou zo graag mee willen doen maar ben op vakantie :'(.....
Hoewel dat ook wel lekker is XD

• DivineNL
Nu valt mij helaas nog iets op...
Only Residents of the United Kingdom, Germany, France, Netherlands, Sweden, Denmark, Norway, Finland, Poland and Russia that are 13 years of age or older are able to sign up for this tournament.
België niet dus? Want dan moet ik een ander team gaan zoeken :p
Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee