Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 41 Laatste
Acties:
  • 85.877 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 15:24
http://codingquirks.com/apps/autolol/images/top.jpg

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png   Inhoudsopgave   http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png   League of Legends   http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png

Intro
League of Legends (LoL) is een gratis te spelen PC game gebaseerd op DotA Allstars (een zeer bekende Warcraft 3 map) en ontwikkeld door Riot Games. In het spel nemen twee teams met een gelijk aantal champions het tegen elkaar op met als doel de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Je begint elk potje met je champion op level 1 en zonder items. Gaandeweg level je je champion tot 18 en breidt je hem uit met items die bij de situatie passen. Er zijn op dit moment zo'n 70 champions en 110 items beschikbaar, waardoor vrijwel elk potje een unieke ervaring zal zijn.

Gratis
Gratis? Ja! Leage of Legends is gratis om te spelen.

Na elk potje dat je speelt krijg je Influence Points (IP) waar je champions en runes mee kunt kopen. Je kunt er echter ook voor kiezen om Riot Points (RP) aan te schaffen (voor echt geld) waardoor je direct champions kunt vrijkopen.

Registreren
Om League of Legends te spelen heb je eerst een (gratis) account nodig die je krijgt als je registreert. Je kunt in het registratieformulier aangeven of je in de EU of US region wenst te spelen. Denk goed na over je keuze, want het is niet mogelijk om je account te verhuizen! Ter info: de meeste Tweakers spelen op de EU region.

Registreren

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png   Contact   http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png

Er zijn verschillende manieren waarop je met andere Tweakers in contact kan komen. Hier zijn de meest gebruikte methoden.

TeamSpeak
Nutral
TeamSpeak: ts.nutral.net:9987
Je hebt standaard geen talk power, vraag dit even aan een van de admins.

7th Division
TeamSpeak: 79.99.24.10:9988

Prototype
TeamSpeak: 130.89.160.57:9987
Website: http://130.89.160.57/lol/
Je kunt standaard niet in elk channel, vraag dit even aan een van de admins.

GoT Lijst
Vanwege het grote aantal Tweakers dat League of Legends speelt heeft Tweaker Jeffro een externe site opgezet. Hierin krijg je een lijst te zien van de Tweakers die zich er hebben aangemeld en je kunt je er uiteraard ook zelf aanmelden.
http://www.fakegaming.eu/GoT/

GoT Channel
Er wordt tegenwoordig veelvuldig gebruik gemaak van het GoT chat channel in League of Legends. Je kunt tevens instellen dat dit channel automatisch geopend wordt bij het opstarten van League of Legends.

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png   Sites   http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png

Informatie
  • Patch Notes - Een overzicht met de laatste patch notes
  • Champion Rotation - De vrij beschikbare champions voor deze week
  • Beginners Guide - Geweldige guide met veel informatie voor zowel beginners als gevorderden.
  • FAQ - Info over oa. aura's, items en stats (hard caps!)
Builds & Guides
Er zijn verschillende sites waarop spelers informatie kunnen plaatsen over hoe zij een bepaalde champion graag spelen. Het is vooral zeer leerzaam voor beginnende spelers of wanneer je een champion voor het eerst gaat spelen.
Streams & Replays
Veel spelers streamen hun potjes of recorden deze. Sommigen geven daarbij ook commentaar over hun speelstijl. Dit is leuk om naar te kijken en zeer leerzaam.

StreamsYouTube
Blogs
Overige Links

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png   Tools   http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png

AutoLoL
AutoLoL is onder andere ontwikkeld door Tweaker Saphua (Tijs Hendriks). AutoLoL wordt het meest gebruikt voor het bijhouden van je masteries en het automatisch laten instellen hiervan in League of Legends. Erg handig voor wanneer je de laatste 5 seconden nog van champion moet switchen. Daarnaast zit er ook een mogelijkheid in om automatisch in te loggen en kun je chat macro's instellen.

Informatie & downloads

LeagueReplay
Een veelgevraagde feature in League of Legends is een mogelijkheid voor het opnemen, opslaan en afspelen van replays. Enkele ontwikkelaars vonden het maar lang duren dus hebben besloten dit zelf te ontwikkelen.

Informatie & downloads

Windowed
Soms is het handig, of zelfs noodzakelijk voor enkele 3rth party applicaties, dat je League of Legends in windowed mode draait. Veel gamers hebben hun spel echter liever fullscreen. Het is echter mogelijk om het beste van beide werelde te krijgen door de onderstaande stappen uit te voeren:
  1. Ga naar: 'League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\xxx\deploy\DATA\CFG'
  2. Open: "game.cfg" met notepad
  3. Zoek: "Windowed=" en zorg dat er een '1' achter staat
  4. Voeg daaronder deze regel toe: 'BorderlessWindow=1'

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png   Champions   http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png
Champions
Er zijn op dit moment 76 champions.

Akali, The Fist of ShadowAlistar, The MinotaurAmumu, The Sad MummyAnivia, The CryophoenixAnnie, The Dark ChildAshe, The Frost ArcherBlitzcrank, The Great Steam GolemBrand, The Burning VengeanceCaitlyn, The Sheriff of PiltoverCassiopeia, The Serpent's EmbraceCho'Gath, The Terror of the VoidCorki, The Daring BombardierDr. Mundo, The Madman of ZaunEvelynn, The WidowmakerEzreal, The Prodigal ExplorerFiddlesticks, The Harbinger of DoomGalio, The Sentinel's SorrowGangplank, The Saltwater ScourgeGaren, The Might of DemaciaGragas, The Rabble RouserHeimerdinger, The Revered InventorIrelia, The Will of the BladesJanna, The Storm's FuryJarvan IV, The Exemplar of DemaciaJax, Grandmaster at ArmsKarma, The Enlightened OneKarthus, The DeathsingerKassadin, The Void WalkerKatarina, The Sinister BladeKayle, The JudicatorKennen, The Heart of the TempestKog'Maw, The Mouth of the AbyssLeBlanc, The DeceiverLee Sin, The Blind MonkLux, The Lady of LuminosityMalphite, Shard of the MonolithMalzahar, The Prophet of the VoidMaokai, The Twisted TreantMaster Yi, The Wuju BladesmanMiss Fortune, The Bounty HunterMordekaiser, The Master of MetalMorgana, Fallen AngelNasus, The Curator of the SandsNidalee, The Bestial HuntressNocturne, The Eternal NightmareNunu, The Yeti RiderOlaf, The BerserkerPantheon, The Artisan of WarPoppy, The Iron AmbassadorRammus, The ArmordilloRenekton, The Butcher of the SandsRumble, The Mechanized MenaceRyze, The Rogue MageShaco, The Demon JesterShen, Eye of TwilightSinged, The Mad ChemistSion, The Undead ChampionSivir, The Battle MistressSona, Maven of the StringsSoraka, The StarchildSwain, The Master TacticianTaric, The Gem KnightTeemo, The Swift ScoutTristana, The Megling GunnerTrundle, The Cursed TrollTryndamere, The Barbarian KingTwisted Fate, The Card MasterTwitch, The Plague RatUdyr, The Animal SpiritUrgot, The Headsman's PrideVayne, The Night HunterVeigar, The Tiny Master of EvilVladimir, The Crimson ReaperWarwick, The Blood HunterXin Zhao, The Seneschal of DemaciaZilean, The Chronokeeper

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png   Media   http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png
Trailers & Video's
Season One Trailer
Season One is een grote update geweest waarin competitieve ranked games de aandacht kregen. Deze update werd onder andere gevierd met een zeer mooie trailer.

Gameplay Trailer
Een trailer met wat ingame footage.

Afbeeldingen
Afbeeldingen komen nog.

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png   Updates   http://codingquirks.com/apps/autolol/images/shield.png

22-06-2011
  • Windowed 'hack' toegevoegd
10-05-2011
  • Patch notes en champion rotation verwijzen naar externe site
21-04-2011
  • Patch notes en champion rotation geupdate
  • Champion list volledig herzien!
  • Teksten en volgorde aangepast

http://codingquirks.com/apps/autolol/images/bot.jpg

[Voor 111% gewijzigd door SaphuA op 01-07-2011 14:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaphuA
We kunnen weer :)

Ps. Weet iemand hoe het staat met de Mac beta? Kan die inmiddels naast [PC] ook in de topic titel vermeld worden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-02 10:45
Geen idee, wist niet eens dat ze daarmee bezig waren :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-01-2018
En daar zijn we weer met deel 3 :D

Gezellige boel, sorry allemaal. Ben beetje afk geweest laatste tijd :P (en veel ranked gespeeld)

Zit ondertussen weer rond de 1200 elo, en dat is een ergere elo hell dan rond de 900-1000. Krijg mensen die net 1 potje voor de 1e keer spelen en dan hard falen Q_Q

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 13:35
Gisteravond wat potjes gespeeld met wat mensen uit de GoT channel, steeds in de queue met 2-3 man en we gingen supergoed! Mijn scores waren niet zo denderend maar ik had eindelijk mijn microfoon werkend in ts3, en dat scheelt een hoop :)

Ik speelde een paar keer met Mordekaiser, en ondanks dat die wel lekker minions kan killen, vind ik hem net wat oompf missen later in de game wanneer de teamgevechten komen. Je doet dan eigenlijk net de weinig damage om gevaarlijk te zijn, je hebt te weinig cc om echt als tank te fungeren ... toch nog maar eens met wat andere champions rondspelen :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Airdack schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:57:
Gisteravond wat potjes gespeeld met wat mensen uit de GoT channel, steeds in de queue met 2-3 man en we gingen supergoed! Mijn scores waren niet zo denderend maar ik had eindelijk mijn microfoon werkend in ts3, en dat scheelt een hoop :)

Ik speelde een paar keer met Mordekaiser, en ondanks dat die wel lekker minions kan killen, vind ik hem net wat oompf missen later in de game wanneer de teamgevechten komen. Je doet dan eigenlijk net de weinig damage om gevaarlijk te zijn, je hebt te weinig cc om echt als tank te fungeren ... toch nog maar eens met wat andere champions rondspelen :)
Mordekaiser is OP, gaat nooit dood zelfs met 2v1 als hij z'n hextech heeft :/

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 384763

Zou ook graag eens wat potjes spelen met mensen van het GoT channel, maar telkens als ik er inkom lijkt het vrij doods, of reageert toch niemand op mn vraag :p

Of is het op TS dat de potjes geregeld worden ?

Ben nu lvl 22 en wil toch al op teamfights oefenen vooraleer de ranked games er aan komen.

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 02-05-2011 10:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:59:
[...]

Mordekaiser is OP, gaat nooit dood zelfs met 2v1 als hij z'n hextech heeft :/
hmm eigenlijk nooit geprobeerd, morde met hextech. Ik haal meestal alleen tank items en wat magicpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:02:
[...]

hmm eigenlijk nooit geprobeerd, morde met hextech. Ik haal meestal alleen tank items en wat magicpen.
Yeah, moet het zelf ook nog proberen maar dat soort mordekaisers gaan echt voor geen meter dood, en dan nog rylia's erbij en je kunt niet eens wegrennen.

Hij is niet viable in high elo though.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:23
Ik speel sindskort ook weer. Vooral met Malzahar (een beetje onder gewaardeerde champion vind ik). Alleen merk wel dat ik het vrij pittig heb op mid tegen Brand en Kog'maw. Beide hebben zo'n gruwelijke range dat je praktisch altijd wel damage krijgt, al is het maar een klein beetje. Dat betekent dat als het tot een confrontatie komt, ik altijd in het nadeel ben.

Ik rush nu meestal Rylai's scepter (althans de Giants belt) en ga daarna meteen voor de boots. Iemand nog tips om succesvol op mid tegen de bovengenoemde champions te spelen? :) Zal proberen ook eens in de GoT channel te komen hangen, voor wat arranged teamplay. Is toch een stuk leuker dan solo queue vermoed ik.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Cloud schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:21:
Ik speel sindskort ook weer. Vooral met Malzahar (een beetje onder gewaardeerde champion vind ik). Alleen merk wel dat ik het vrij pittig heb op mid tegen Brand en Kog'maw. Beide hebben zo'n gruwelijke range dat je praktisch altijd wel damage krijgt, al is het maar een klein beetje. Dat betekent dat als het tot een confrontatie komt, ik altijd in het nadeel ben.

Ik rush nu meestal Rylai's scepter (althans de Giants belt) en ga daarna meteen voor de boots. Iemand nog tips om succesvol op mid tegen de bovengenoemde champions te spelen? :) Zal proberen ook eens in de GoT channel te komen hangen, voor wat arranged teamplay. Is toch een stuk leuker dan solo queue vermoed ik.
Begin met boots en 3 health pots, ontwijk Brand zijn flamepillar en kogmaw's zooi ook. E skill upgraden en gooien op een low hp minion, blijf autoattacken om die E skill steeds over te laten springen -> springt over naar enemy champ. Gaan ze voor de kill? flash naar ze toe desnoods, rondje onder ze en ult ftw. Ignite erbij en nog een E als het mogelijk is = GG.

Edit: Je moet trouwens proberen aggresive te spelen met malz en mana regen runes proberen. als ze wat proberen = silence :)

[Voor 5% gewijzigd door Jeffroiscool op 02-05-2011 10:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaphuA
Cloud schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:21:

Leuk dat je er weer bij bent ;)

Als ik het goed heb onthouden speel je op US. Ik weet iig dat op de EU server in de rank waar ik speel Malz juist wel constant gebanned wordt. Zijn ulti is zo hard.

Tegen de champs hierboven zou ik aanraden te beginnen met boots en pots. Dat maakt echt zoveel verschil in het ontwijken van skillshots. Daarbij kun je harassen zonder zelf al te veel damage te krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 399205

heb gisteren een super epic game gespeeld met wat clan vriendjes waarvan een van mn vrienden Rumble speelde

Rumble + rylai's scepter + 4 hextech revolvers en schoentjes was de build die hij early-mid game aanhield en dat was zo hilarisch om te zien
1vs5 en hij legt er een paar neer en geraakt nog weg met zn shield, leek me toch een beetje OP
spellvamp for the win
het vijandelijke team vroeg zelfs als die hextech gebugged was :)

en op het einde lag ik volledig strike, we zaten allemaal wat te grappen op ventrillo en zij hadden nog hun nexustorens en nexus, maar zolang ze daar allemaal bleven rondhangen konden we geen enkele toren neerkrijgen zonder ons zelf veel pijn te doen, tot plots heel hun team achter mn team aangaat en ik zo wat langs de zijkant rond hun team kan manoevreren en heel mijn team sterft maar ik krijg die twee torens neer en hun nexus had nog een streepje hp toen ze mij ace'ten maar ze moesten wel blijven defenden en bij de volgende push was het GG

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 330860

Jeffroiscool schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:46:
En daar zijn we weer met deel 3 :D

Gezellige boel, sorry allemaal. Ben beetje afk geweest laatste tijd :P (en veel ranked gespeeld)

Zit ondertussen weer rond de 1200 elo, en dat is een ergere elo hell dan rond de 900-1000. Krijg mensen die net 1 potje voor de 1e keer spelen en dan hard falen Q_Q
welcome back :p
"you still owe me a duo queue" :D
Alleen ik ben 914 elo nu dus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud
Wow snelle antwoorden :+
Jeffroiscool schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:28:
[...]

Begin met boots en 3 health pots, ontwijk Brand zijn flamepillar en kogmaw's zooi ook. E skill upgraden en gooien op een low hp minion, blijf autoattacken om die E skill steeds over te laten springen -> springt over naar enemy champ. Gaan ze voor de kill? flash naar ze toe desnoods, rondje onder ze en ult ftw. Ignite erbij en nog een E als het mogelijk is = GG.

Edit: Je moet trouwens proberen aggresive te spelen met malz en mana regen runes proberen. als ze wat proberen = silence :)
Ik gebruik magic pen. marks, mana regen/lvl seals, flat cooldown red. glyphs en flat AP quints. Aggressief spelen probeer ik altijd te doen met call of the void en E op de snelst dode minion doe ik ook al. Ik zal eens proberen te beginnen met boots en 3x HP, nu begin ik meestal met meki pendant of doran's ring. Wat betreft de combi die je voorstelt, dat doe ik inderdaad exact zo al gebruik ik Flash nog niet zo vaak. Misschien ook eens doen :)
SaphuA schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:29:
[...]

Leuk dat je er weer bij bent ;)

Als ik het goed heb onthouden speel je op US. Ik weet iig dat op de EU server in de rank waar ik speel Malz juist wel constant gebanned wordt. Zijn ulti is zo hard.
De client wilde een hele tijd niet meer draaien bij mij, niet via Steam en ook de reguliere niet. Allemaal fouten tijdens het updaten. Ik heb alles verwijderd en opnieuw gedownload en daarbij gekozen voor de EU client. Dus volgens mij zit ik tegenwoordig op EU ;) Maar ik ben nog maar lvl 24, dus banned champions heb ik vooralsnog geen last van. :P
Tegen de champs hierboven zou ik aanraden te beginnen met boots en pots. Dat maakt echt zoveel verschil in het ontwijken van skillshots. Daarbij kun je harassen zonder zelf al te veel damage te krijgen.
Ook beginnen met boots dus, oke ga ik zeker in de praktijk eens proberen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Cloud schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:38:
Wow snelle antwoorden :+

[...]

Ik gebruik magic pen. marks, mana regen/lvl seals, flat cooldown red. glyphs en flat AP quints. Aggressief spelen probeer ik altijd te doen met call of the void en E op de snelst dode minion doe ik ook al. Ik zal eens proberen te beginnen met boots en 3x HP, nu begin ik meestal met meki pendant of doran's ring. Wat betreft de combi die je voorstelt, dat doe ik inderdaad exact zo al gebruik ik Flash nog niet zo vaak. Misschien ook eens doen :)

[...]

De client wilde een hele tijd niet meer draaien bij mij, niet via Steam en ook de reguliere niet. Allemaal fouten tijdens het updaten. Ik heb alles verwijderd en opnieuw gedownload en daarbij gekozen voor de EU client. Dus volgens mij zit ik tegenwoordig op EU ;) Maar ik ben nog maar lvl 24, dus banned champions heb ik vooralsnog geen last van. :P

[...]

Ook beginnen met boots dus, oke ga ik zeker in de praktijk eens proberen :)
Ja, het probleem is namelijk vaak dat deze champs afhankelijk zijn van hun pokes, door effectief in hun face te flashen met je rondje en ult rape je ze en kunnen geen dmg doen in de tijd van je ult. Jij bent dan hopelijk nog boven 50% hp en qua mindgames durven ze echt niet meer te counterattacken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Ja, het probleem is namelijk vaak dat deze champs afhankelijk zijn van hun pokes, door effectief in hun face te flashen met je rondje en ult rape je ze en kunnen geen dmg doen in de tijd van je ult. Jij bent dan hopelijk nog boven 50% hp en qua mindgames durven ze echt niet meer te counterattacken.
Is op zich waar, maar tot level 6 heb je het wel lastig als malzahar tegen een kogmaw of brand. Brand kan zn W-skill al spammen vanaf de start, en je weet van tevoren niet zeker dat je hem op mid treft dus weet je ook niet of je boots moet kopen op lvl 1. Kogmaw is nog vervelender, wat zijn auto-attacks hebben gewoon een grote range. Die kun je dus niet eens ontwijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:55:
[...]

Is op zich waar, maar tot level 6 heb je het wel lastig als malzahar tegen een kogmaw of brand. Brand kan zn W-skill al spammen vanaf de start, en je weet van tevoren niet zeker dat je hem op mid treft dus weet je ook niet of je boots moet kopen op lvl 1. Kogmaw is nog vervelender, wat zijn auto-attacks hebben gewoon een grote range. Die kun je dus niet eens ontwijken.
Makkelijk, een Kogmaw in mid maakt mills met zijn E skill en ult en een paar autoattacks. Kogmaw is makkelijk te ontwijken en hoe hoeft alleen even snel een minion met jouw E skill aan te raken. Blijft Kogmaw staan? Springt ie ook mooi over op hem :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:55:
[...]

Kog'maw kan je slow ontwijken en als hij een gek gelijk maakt "gnawlgnawlgnawl" (of zoiets :+) dan heeft hij voor een aantal seconden net wat meer range.

Ps. heb wel nog nooit met malzahar gespeeld maar wellicht heb je er iets aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool

Ik moet eens wat meer Rankes games winnen. Maar hoe doe je dat met mensen die voor het eerst spelen in ranked -.-"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:06:
[afbeelding]

Ik moet eens wat meer Rankes games winnen. Maar hoe doe je dat met mensen die voor het eerst spelen in ranked -.-"
duo-queue ftw :) Heb je iig 1 goeie teammate. Bij voorkeur ooknog eens in dezelfde lane zodat je jouw lane vrijwel altijd kunt ownen en snel de rest kan helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:57:
[...]

Makkelijk, een Kogmaw in mid maakt mills met zijn E skill en ult en een paar autoattacks. Kogmaw is makkelijk te ontwijken en hoe hoeft alleen even snel een minion met jouw E skill aan te raken. Blijft Kogmaw staan? Springt ie ook mooi over op hem :)
Zijn slow-slijmbal is inderdaad wel te ontwijken, daar heb ik het niet over. Maar zijn W-skill vergroot zijn auto-attack range en attack speed. Als hij die aanzet raakt hij je echt wel hoor (zelfs als je towerhugt).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Zijn slow-slijmbal is inderdaad wel te ontwijken, daar heb ik het niet over. Maar zijn W-skill vergroot zijn auto-attack range en attack speed. Als hij die aanzet raakt hij je echt wel hoor (zelfs als je towerhugt).
Als jij gewoon achter de tower gaat staan wanneer hij die activeert (en ervan uitgaan dat je boots hebt) kan hij je echt niet raken zonder een towerhit te nemen. Dan lach je gewoon omdat ie weer mana gewaste heeft ^^

Een goede Kogmaw gebruikt zijn W skill overigens niet tot lvl 6/7 (in mid).

[Voor 6% gewijzigd door Jeffroiscool op 02-05-2011 11:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Mjah iedereen raadt altijd aan om die slow-skill eerder te maxen, maar de vervelendste kogmaws waar ik tegen gespeeld heb activeerden juist vaak hun w-skill waarmee ze me bruut hard konden denie-en. Juist op mid/solo kan dat makkelijk omdat er geen tweede poppetje is waar je rekening mee moet houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05 15:56
Misschien zijn deze 2 channels met replay commentary leuk voor in de TS:
YouTube: Kanaal van colbycheeze
YouTube: Kanaal van FourCourtJester

Hallo met Tim

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-06 13:14
Gister had ik weer een paar leuke games gespeeld, waaronder een paar weer met gragas. Gragas AP is leuk tegen squishy champs. Ashe, twitch en master yi waren bijv. in 2 barrel rolls neer. En als blitzcrank je dan grijpt, gooi je je ult zodat heel zijn team weer van je af is en je kan ontkomen.

Nog een leuk iets vond ik dat wanneer twitch inv. ging met bijna geen hp ik mijn body slam deed en twitch raakte :p

I <3 GRAGAS :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-05 23:55
Nog als linkje voor in de startpost misschien:

www.solomid.net

Daar staan ook guides etc :)

Gragas is wel leuk lijkt me als de tegenstander niet die barrels ontwijkt, maar anders.. Ook heeft hij zo'n "WIN of FAAL"-ulti ... net als anivia's wall :P Altijd irritant als er iemand meespeelt die die skills niet goed weet te gebruiken. (Leuk als je er tegen moet :'))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Nico schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:56:
Gragas is wel leuk lijkt me als de tegenstander niet die barrels ontwijkt, maar anders.. Ook heeft hij zo'n "WIN of FAAL"-ulti ... net als anivia's wall :P Altijd irritant als er iemand meespeelt die die skills niet goed weet te gebruiken. (Leuk als je er tegen moet :'))
Soms faal ik ook met mijn ult, dat geef ik eerlijk toe. :p
Maar ik speel nog normal (lvl 23) en daar kun je vaak zo goed inschatten hoe mensen lopen. Dan zien ze bijv. een barrel op hun afkomen en lopen ze naar achter, die barrel rolt door en komt uiteindelijk toch bij hen aan en dat vind ik dan ook altijd grappig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
DivineNL schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:59:
[...]

Soms faal ik ook met mijn ult, dat geef ik eerlijk toe. :p
Maar ik speel nog normal (lvl 23) en daar kun je vaak zo goed inschatten hoe mensen lopen. Dan zien ze bijv. een barrel op hun afkomen en lopen ze naar achter, die barrel rolt door en komt uiteindelijk toch bij hen aan en dat vind ik dan ook altijd grappig.
Altijd achter ze gooien idd. Als ze niet naar achter lopen kun je hem sneller laten ontploffen :) Zelfde geldt voor ult. Gewoon OP de toren gooien als die gasten ervoor staan en je zit altijd wel goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Ja, veel mensen houden geen rekening met de range van die ult en gaan dan voor hun toren staan. Als je ze daar dan weg krijgt + je hebt een stunner bij je in de lane heb je 9/10 een kill.

EDIT: Daarom vind ik het jammer dat gragas niet zo heel veel gespeeld wordt.

[Voor 17% gewijzigd door DivineNL op 02-05-2011 13:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nico
Ah ik zie trouwens dat solomid.net er bij staat al onder streams.. maar hij verdient mijns inziens ook een plekkie onder guides :+

Misschien is het ook een idee om een spelerslijst in de startpost te zetten, met of ze wel ranked spelen of niet etc..

Bij tips & tricks is het misschien leuk om net als riot (laat doen door de community) wat filmpjes te plaatsen die we zelf maken. Die filmpjes van 60 seconden zijn maar ruk...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Solomid vind ik de laatste tijd een faal site die er redelijk vaak uit ligt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 184982

en in de OP staat al een link naar een spelerslijst etc. Ranked spelen word meestal spontaan ingame geregeld en niet buiten om.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Inderdaad, heb zo als een paar games gespeeld met mensen van tweakers. (Wel jammer dat ik niet zo best speelde, ondanks we geloof ik maar 1x verloren hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 184982 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:08:
en in de OP staat al een link naar een spelerslijst etc. Ranked spelen word meestal spontaan ingame geregeld en niet buiten om.
ok en hoe doen jullie dit ?

Zitten jullie allemaal op teamspeak ? Of wordt dit effectief in het ingame chat kanaal gedaan ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 184982

Anoniem: 384763 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:15:
[...]

ok en hoe doen jullie dit ?

Zitten jullie allemaal op teamspeak ? Of wordt dit effectief in het ingame chat kanaal gedaan ?
Beide, al gebeurt het voornamelijk in het chat-channel ingame. Word vrijwel altijd gevraagd of er nog iemand een game wil doen, of als andere mensen nog wat spots vrij hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 184982 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:20:
[...]

Beide, al gebeurt het voornamelijk in het chat-channel ingame. Word vrijwel altijd gevraagd of er nog iemand een game wil doen, of als andere mensen nog wat spots vrij hebben.
kk, zal me daar dan kamperen vanavond.

Ben wel pas lvl 22, maar heb het toch serieus gehad met een aantal random retards ><

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Anoniem: 384763 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:22:
[...]

kk, zal me daar dan kamperen vanavond.

Ben wel pas lvl 22, maar heb het toch serieus gehad met een aantal random retards ><
Ik ben ook pas 23, jammer dat ik vanavond weinig tijd heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:29:
Mjah iedereen raadt altijd aan om die slow-skill eerder te maxen, maar de vervelendste kogmaws waar ik tegen gespeeld heb activeerden juist vaak hun w-skill waarmee ze me bruut hard konden denie-en. Juist op mid/solo kan dat makkelijk omdat er geen tweede poppetje is waar je rekening mee moet houden.
Yup, ik heb een paar rondjes kogmaw gespeeld, en die w skill is inderdaad geweldig!
De slow skill max ik eigenlijk pas als laatste, de q-skill geeft extra attack speed, dus die gaat zsm omhoog, en die w-skill is ideaal als ze van je weg willen rennen... en als ze dan alsnog buiten range kunnen komen, dan gaat de ultimate erop om ze af te maken, die heeft nog verdere range >:) (maar is wel lastig mikken)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Als Kog ga ik altijd als eerste E, erna W als eerste maxen, dan Q en dan pas E (R uitgezonderd)

Dus R > W > Q > E

Boots (meer AS), madreds, banshees of mallet of zo'n ander dmg item (goedkoop met mana drain + AS.

Wat ook handig is om rekening mee te houden is zijn ulti's manacost. Als je deze gebruikt is zijn mana kosten voor een 2de shot voor een x-aantal seconden een stuk duurder (zie je ook bij je buffs/debufffs staan).

[Voor 33% gewijzigd door marshallq op 02-05-2011 13:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Ik heb kog maw eigenlijk nooit zo vaak gezien. Deze week wel omdat die natuurlijk gratis te spelen is. Het valt me nu dan ook vooral op dat het nog niet een hele slechte champion is. 3/4 keer zie je dat een kog maw mid domineert.
Heb hem zelf nog niet geprobeert, en dat ga ik denk ik ook niet doen maar het is iig geen slechte champ.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 330860

Nico schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:06:
Ah ik zie trouwens dat solomid.net er bij staat al onder streams.. maar hij verdient mijns inziens ook een plekkie onder guides :+

Misschien is het ook een idee om een spelerslijst in de startpost te zetten, met of ze wel ranked spelen of niet etc..

Bij tips & tricks is het misschien leuk om net als riot (laat doen door de community) wat filmpjes te plaatsen die we zelf maken. Die filmpjes van 60 seconden zijn maar ruk...
links naar owned stream VOD's (aangezien heel veel VOD's momenteel offline liggen door Own3d zal dit niet voor meteen zijn :) )

of bedoel je Nederlands gesproken movies ? :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

Eat your brain?

Meer mensen die Caitlyn spelen? Heb haar gekocht toen ze nieuw was, maar meteen in de kast gezet, want ze was underpowered. Onlangs weer opgepakt omdat ze sindsdien gebuffed is, en het is nu echt een fijne champion. Ik ben nog een beetje aan het kijken naar spells, maar eigenlijk heb je ghost en flash beiden wel nodig om te overleven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Ilya schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:01:
Meer mensen die Caitlyn spelen? Heb haar gekocht toen ze nieuw was, maar meteen in de kast gezet, want ze was underpowered. Onlangs weer opgepakt omdat ze sindsdien gebuffed is, en het is nu echt een fijne champion. Ik ben nog een beetje aan het kijken naar spells, maar eigenlijk heb je ghost en flash beiden wel nodig om te overleven.
Ghost en flash of ghost en cleanse heb je inderdaad wel nodig. Ze heeft nog een extra escape met dat netje waardoor ze zelf knockbackt, die is ook erg praktisch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 09:36

Zyppora

155/50 Warlock

marshallq schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:28:
Boots (meer AS), madreds, banshees of mallet of zo'n ander dmg item (goedkoop met mana drain + AS.
Klinkt als Wit's End.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:24

Flapmo

and back is gigi!

Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe champion voor de lagere levels. Ben pas lvl 8 (bijna 9) en op dat level is elke normal game een hell. Ik heb een shen en vind hem leuk, maar het is vrij nutteloos op het moment om shen te nemen. Je pickup team is vaak te kansloos ook maar enig gebruik van mijn taunt/tank skills te maken. Vaak komt het er op neer dat ik een gevecht initiate door een taunt+shield en vervolgens rent je team hard weg omdat ze zien dat ze op mij focussen :X :X.

Master Yi is mijn alternatief naast de free chars van de week, maar daar raak je ook wel op uitgekeken. Ik zat aan Jarvan IV te denken, maar dat is weer een beefy DPS die vooral voor teamplay handig is. Op lagere levels is dat er amper dus zoek meer iets waar ik gewoon lol aan beleef, of er nu teamplay is of niet.

Zat naar Ryze te kijken (cheap 450ip :+) of misschien een Xin zhoa :?. Iemand tips? Brand lijkt me ook wel wat maar die zie je al zowat elke game :X.

[Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 02-05-2011 14:30]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Flapmo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:29:
Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe champion voor de lagere levels. Ben pas lvl 8 (bijna 9) en op dat level is elke normal game een hell. Ik heb een shen en vind hem leuk, maar het is vrij nutteloos op het moment om shen te nemen. Je pickup team is vaak te kansloos ook maar enig gebruik van mijn taunt/tank skills te maken. Vaak komt het er op neer dat ik een gevecht initiate door een taunt+shield en vervolgens rent je team hard weg omdat ze zien dat ze op mij focussen :X :X.

Master Yi is mijn alternatief naast de free chars van de week, maar daar raak je ook wel op uitgekeken. Ik zat aan Jarvan IV te denken, maar dat is weer een beefy DPS die vooral voor teamplay handig is. Op lagere levels is dat er amper dus zoek meer iets waar ik gewoon lol aan beleef, of er nu teamplay is of niet.

Zat naar Ryze te kijken (cheap 450ip :+) of misschien een Xin zhoa :?. Iemand tips?
Ryze en Xin Zhao zijn beiden prima. Ryze is een tanky caster die flinke burst damage kan doen zodra je wat items hebt en Xin Zhao doet ongeacht zijn items sowieso wel veel damage en heeft daar ook CC bij. Ik zou zeggen prima keuzes, alhoewel je bij Xin Zhao wel moet oppassen om niet te offensief te bouwen. Ik bouw meestal alleen brutalizer (ghostblade) en sword of the divine als offensieve items, voor de rest banshee veil en raduins etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:30

Snappie88

Mr. Hollywood

Beefy DPS of een jungler is over 't algemeen erg fijn om de solo que mee te bewandelen. Champions zoals Renekton en Jarvan IV zijn inderdaad ideaal en op lagere levels kan dat nog wel eens het verschil tussen winst en verlies uitmaken.

Trundle al eens geprobeerd?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Als je een hero zoekt met lol dan zeg ik Gragas, gewoon omdat ik het leuk vind om met hem te spelen.

Allistar is ook wel vet aangezien ze je niet makkelijk neer krijgen maar jij toch enorm handig kan zijn (wel weer voor je team)

Echte solo champions kan ik niet noemen aangezien de mijne allemaal wel een team nodig hebben. (Im a teamplayer! xD)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud
Hangt een beetje vanaf? :) Ryze is natuurlijk leuk, maar bijvoorbeeld ranged carry's zoals Ashe, Sivir of Tristana zijn ook leuk. Alle drie kunnen zich eigenlijk altijd wel nuttig maken. Zowel op mid als in een andere lane.

Ik begon ook meteen met tanks te spelen (Malphite om precies te zijn), maar werd ook keer op keer genadeloos afgemaakt. Tanks zijn gewoon pittig en inderdaad ook verschrikkelijk afhankelijk van hun team voor de damage output. Op een of andere manier leerde ik sneller toen ik met redelijk squishy ranged champion speelde. Daar leer je voorzichtiger mee spelen en nu kan ik me ook aardig redden met melee chars. Tanks speel ik nog steeds vrij weinig ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-05 12:46

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik denk dat een carry zowiezo een betere keuze is.
Als je beter bent dan je team, dan moet jij het team kunnen dragen.

Dat ga je niet zomaar bereiken met een tank als shen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Cloud schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:34:
Hangt een beetje vanaf? :) Ryze is natuurlijk leuk, maar bijvoorbeeld ranged carry's zoals Ashe, Sivir of Tristana zijn ook leuk. Alle drie kunnen zich eigenlijk altijd wel nuttig maken. Zowel op mid als in een andere lane.

Ik begon ook meteen met tanks te spelen (Malphite om precies te zijn), maar werd ook keer op keer genadeloos afgemaakt. Tanks zijn gewoon pittig en inderdaad ook verschrikkelijk afhankelijk van hun team voor de damage output. Op een of andere manier leerde ik sneller toen ik met redelijk squishy ranged champion speelde. Daar leer je voorzichtiger mee spelen en nu kan ik me ook aardig redden met melee chars. Tanks speel ik nog steeds vrij weinig ;)
Tanken is bij mij juist fav. Vooral met allistar of amumu vind ik het altijd leuk. Moet nog steeds eens tanky gragas gaan, kijken wat dat oplevert.

Heeft iemand misschien een tank aanrader die ik eens moet gaan proberen in de toekomst? Ik wil namelijk tank player worden dus ga ik tanks sparen xD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Awaken1 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:35:
Ik denk dat een carry zowiezo een betere keuze is.
Als je beter bent dan je team, dan moet jij het team kunnen dragen.

Dat ga je niet zomaar bereiken met een tank als shen.
Carry hoeft niet sowieso beter te zijn. Nadeel is dat carries gefocust worden in teamfights, en als jouw team te slecht is om dat tegen te gaan en jouw positionering ook nog niet ideaal is, word je ook als carry genadeloos afgemaakt. Juist met beefy DPS characters zoals Renekton, Xin Zhao etc. kun je het verschil maken omdat je ook nog lang genoeg blijft leven om je damage output te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:38:
[...]

Carry hoeft niet sowieso beter te zijn. Nadeel is dat carries gefocust worden in teamfights, en als jouw team te slecht is om dat tegen te gaan en jouw positionering ook nog niet ideaal is, word je ook als carry genadeloos afgemaakt. Juist met beefy DPS characters zoals Renekton, Xin Zhao etc. kun je het verschil maken omdat je ook nog lang genoeg blijft leven om je damage output te doen.
Klopt, heb ooit 1 erge game pas gehad. Ik initiate met allistar (headbutt + stun) en ik hoefde mijn ult nog niet eens te poppen want ze vlogen gewoon op mijn team in plaats van op mij. Uiteindelijk gevecht toch gewonnen en ik kon er een paar kills uithalen dus dat is dan wel weer leuk.

Heb laatst trouwens duo que gedaan met iemand, hij kat en ik ali. Man dat was ownage! Ik stunde een groepje en hij zijn ult.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
DivineNL schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:38:
[...]

Tanken is bij mij juist fav. Vooral met allistar of amumu vind ik het altijd leuk. Moet nog steeds eens tanky gragas gaan, kijken wat dat oplevert.

Heeft iemand misschien een tank aanrader die ik eens moet gaan proberen in de toekomst? Ik wil namelijk tank player worden dus ga ik tanks sparen xD
De beste tanks op dit moment imo:
- Shen
- Amumu
- Singed
- Rammus

Allen zijn erg beefy en kunnen goed initieren. Bovendien hebben zij een taunt, snare of fling (singed) om de tegenstanders dwars te zitten en de aandacht op zich te vestigen. Rammus, Amumu en Singed kunnen daarbij ook nog flinke AoE-damage doen terwijl Shen goed kan splitpushen met zijn global ult.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 17:14
DivineNL schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:38:
[...]

MUUUUNDOO :D

Lategame als je merc's, spirit visage, warmog, force of nature en een armor item hebt kun je niet meer dood. Ult + ghost en holle maar. Cleaver chasers en nps. Early game ben je wel niet erg sterk. Alhoewel Cleaver ongeacht wat een brilliante spell is. Ignite countert je wel hard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Wow, bedankt voor alle replies. Misschien moet ik inderdaad maar meer voor een ranged carry gaan, dan kan ik in ieder geval nog zelf met wat positionering champs neerhalen, dan komt die level 30 vanzelf wel. Voor teamgames (als ik evntueel via chatkanaal met iemand kan joinen) kan ik dan mooi voor shen gaan oid.

Nu nog een leuke ranged carry uitzoeken :), Ashe is wat voor de hand liggend misschien, then again, nooit slecht om te hebben :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Littleburst schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:41:
[...]

MUUUUNDOO :D

Lategame als je merc's, spirit visage, warmog, force of nature en een armor item hebt kun je niet meer dood. Ult + ghost en holle maar. Cleaver chasers en nps. Early game ben je wel niet erg sterk. Alhoewel Cleaver ongeacht wat een brilliante spell is. Ignite countert je wel hard.
Mundo heb ik ook altijd wel een leuke gevonden, zeker keer proberen dan. Hoop dat die binnenkort f2p is. Dan is het uitproberen ook gelijk leuker.

EDIT:
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:41:
[...]

- Shen
- Amumu
- Singed
- Rammus

Allen zijn erg beefy en kunnen goed initieren. Bovendien hebben zij een taunt, snare of fling (singed) om de tegenstanders dwars te zitten en de aandacht op zich te vestigen. Rammus, Amumu en Singed kunnen daarbij ook nog flinke AoE-damage doen terwijl Shen goed kan splitpushen met zijn global ult.
Thanks voor dit lijstje. Als ze keer f2p zijn (singed nu dus nog) keer proberen.

[Voor 33% gewijzigd door DivineNL op 02-05-2011 15:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-05 05:47
Ik ga niet mijn stuk uit het vorige topic copy pasten, maar voor een nieuwe champ bij solo queue zou ik zeker over Rumble nadenken. Hij is niet squishy en kan tegelijkertijd makkelijk games carryen, een groot nadeel is dat hij toch aardig aan de dure kant is (4800 ip) en weet niet zeker of je dat er voor over hebt. Hij is volgende week gratis dan kan je hem uitproberen.

Zag ook dat je het even over Ryze had, en die kan ik je ook aanraden. Hij is zelfs lichtelijk aan de OP kant, dus daar zou je zeker games mee moeten kunnen winnen. Tanks zijn in mijn optiek alleen leuk om te spelen als je een goed team achter je hebt staan, anders is het gewoon frustrerend. Met een carry kun je veel en veel meer het verschil maken.

EDIT - Vicarious, ik zou zeker Malphite bij dat rijtje zetten. Zijn ulti vind ik persoonlijk erg fijn. Snap alleen niet waarom hij op hoge elo niet veel gespeeld wordt. Bij de laatste ESL matches zie ik ook vaak Jarvan als tank. Omdat deze een goede manier van initieren heeft en de vijandelijk carry bij zich kan houden.

[Voor 18% gewijzigd door Forn op 02-05-2011 15:12]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 13:35
Het ging hiervoor over tanky dps, maar kan je alle dps champs niet tanky spelen? Ik zie eigenlijk nooit een Ashe die als tanky dps gespeeld wordt ipv als squishy, is hier een reden voor? Lijkt me ook wel vet als je als Ashe niet zo snel neergaat maar wel lekkere dmg kan doen :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Airdack schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:14:
Het ging hiervoor over tanky dps, maar kan je alle dps champs niet tanky spelen? Ik zie eigenlijk nooit een Ashe die als tanky dps gespeeld wordt ipv als squishy, is hier een reden voor? Lijkt me ook wel vet als je als Ashe niet zo snel neergaat maar wel lekkere dmg kan doen :)
Het is wel mogelijk maar het kost je gewoon veel meer gold in tegenstelling tot champs zoals renekton die al tanky van zichzelf zijn met decent dmg op hun abilities.

Frozen Mallet bijvoorbeeld. (alhoewel de slow wasted is op ashe xD)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Forn
Airdack schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:14:
Je kunt Ashe zeker wat tanky bouwen, maar heeft hier veel minder aan omdat ze toch buiten het gevecht hoort te staan. Maar elke champ moet wat defensive items bouwen. Zo vandaag ook weer een potje tegen een Karthus die veel te gefed was, maar weigerde om wat MR/HP of Armor te halen. Als gevolg dat hij in een ulti van mij doodging, en helemaal niet gevaarlijk was.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:40
Grappig dat niemand hier Galio noemt bij Tanks. Het is uiteraard een off-tank, maar Singed is ook niet 100% tank. Hij is sinds een tijd mijn main in League of Legends en heb met al veel mensen van Tweakers gespeeld waarbij we zelden verloren hebben. Hij is team-afhankelijk (maar dat is elke tank) maar heeft de mogelijkheid (bijvoorbeeld als er al een andere tank is) om erg veel damage te doen al je hem AP bouwt.

Shield - Slow - speed up voor team - AOE Taunt + Damage (een van de beste ults imo)

Zeker een toevoeging voor je team naar mijn mening.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
http://reignofgaming.net/?p=1842

Galio @ hard to place :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
NibborSneffets schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:21:
Grappig dat niemand hier Galio noemt bij Tanks. Het is uiteraard een off-tank, maar Singed is ook niet 100% tank. Hij is sinds een tijd mijn main in League of Legends en heb met al veel mensen van Tweakers gespeeld waarbij we zelden verloren hebben. Hij is team-afhankelijk (maar dat is elke tank) maar heeft de mogelijkheid (bijvoorbeeld als er al een andere tank is) om erg veel damage te doen al je hem AP bouwt.

Shield - Slow - speed up voor team - AOE Taunt + Damage (een van de beste ults imo)

Heb laatst ook iemand me galio gezien (via stream) was inderdaad 1 die mij wel aansprak (zijn look vind ik ook wel vet)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-05 12:46

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Dit is een oude tierlist van de nocturne patch.

Inmiddels was er al een nieuwe maar deze is offline sinds een week.

reignofelementz.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
NibborSneffets schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:21:

Ik vind dat jij goed speelt met Galio, maar ik heb dat zelden iemand anders zien doen. Ik vind hem minder tanky dan de vier die ik noemde en zijn ult heeft een kleinere range dan die van Amumu waardoor het lastig is om er meerdere mensen in te krijgen. Bovendien MOET je flash hebben om hem goed te plaatsen terwijl Amumu erin kan harken met zijn bandage toss. Daarnaast hebben zijn abilities een redelijk hoge cooldown waarna je eigenlijk niks meer kan, terwijl bijv. Amumu sustained damage kan doen met zijn huilskill.

Malphite is in principe ook een goede tank, maar ik vind hem sinds zijn nerfs wel een stuk minder eigenlijk. Zijn ult is nog steeds wel erg lekker, maar nu zijn shield wat generft is vind ik hem tijdens de laning phase heel makkelijk om tegen te spelen. Jarvan is ook goed, maar die zie ik eigenlijk meer als offtank dan als main.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Forn
DivineNL schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Heb laatst ook iemand me galio gezien (via stream) was inderdaad 1 die mij wel aansprak (zijn look vind ik ook wel vet)
Ja hotshotGG is met Galio bezig geweest, die kon er ook wel aardig mee overweg :). Ben ook zeker fan van Galio in mijn team, vooral als je team AoE georiënteerd is.

Ook erg fijn als je tegen een Katarina speelt :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Forn schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:28:
[...]

Ja hotshotGG is met Galio bezig geweest, die kon er ook wel aardig mee overweg :). Ben ook zeker fan van Galio in mijn team, vooral als je team AoE georiënteerd is.

Ook erg fijn als je tegen een Katarina speelt :).
Had inderdaad hotshot er mee zien spelen, vind galio er egt vet uitzien eigenlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaasdipje
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Ik vind dat jij goed speelt met Galio, maar ik heb dat zelden iemand anders zien doen.
Nu voel ik me bijzonder :o :$
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:27:
[...]
Ik vind hem minder tanky dan de vier die ik noemde en zijn ult heeft een kleinere range dan die van Amumu waardoor het lastig is om er meerdere mensen in te krijgen. Bovendien MOET je flash hebben om hem goed te plaatsen terwijl Amumu erin kan harken met zijn bandage toss. Daarnaast hebben zijn abilities een redelijk hoge cooldown waarna je eigenlijk niks meer kan, terwijl bijv. Amumu sustained damage kan doen met zijn huilskill.

Malphite is in principe ook een goede tank, maar ik vind hem sinds zijn nerfs wel een stuk minder eigenlijk. Zijn ult is nog steeds wel erg lekker, maar nu zijn shield wat generft is vind ik hem tijdens de laning phase heel makkelijk om tegen te spelen. Jarvan is ook goed, maar die zie ik eigenlijk meer als offtank dan als main.
Moet zeggen dat je in de vergelijking met Amumu wel een punt hebt, in ieder geval qua damage, maar de shield die health aan Galio geeft + de slow/speed up combo die Galio heeft geven hem dan qua utility weer meer mogelijkheden om goed te functioneren in een premade team. De flash is inderdaad wel van belang om goed te functioneren, maar is iig sneller en meer exact dan een bandage toss (die bijvoorbeeld kan missen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
NibborSneffets schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:49:
[...]

Nu voel ik me bijzonder :o :$

[...]

Moet zeggen dat je in de vergelijking met Amumu wel een punt hebt, in ieder geval qua damage, maar de shield die health aan Galio geeft + de slow/speed up combo die Galio heeft geven hem dan qua utility weer meer mogelijkheden om goed te functioneren in een premade team. De flash is inderdaad wel van belang om goed te functioneren, maar is iig sneller en meer exact dan een bandage toss (die bijvoorbeeld kan missen).
Je bent ook wel een beetje zpezjaal :+

En tuurlijk is flash betrouwbaarder, maar Amumu heeft ook een flash natuurlijk :P Alleen heb je met bandage toss nog een extra mogelijkheid. Verder stunt zijn bandage toss ook nog, dus daar valt hij ook nog voor te misbruiken. Amumu is ook de ideale tankkiller met zijn W-skill aangezien het om een percentage van iemands health gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:53:
[...]

Je bent ook wel een beetje zpezjaal :+

En tuurlijk is flash betrouwbaarder, maar Amumu heeft ook een flash natuurlijk :P Alleen heb je met bandage toss nog een extra mogelijkheid. Verder stunt zijn bandage toss ook nog, dus daar valt hij ook nog voor te misbruiken. Amumu is ook de ideale tankkiller met zijn W-skill aangezien het om een percentage van iemands health gaat.
Duurt alleen ontzettend lang tot ie daadwerkelijk neer is XD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Duurt alleen ontzettend lang tot ie daadwerkelijk neer is XD
Haha het kan even duren, maar je hebt ook nog je E-skill (aoe-burst damage) en je bandage toss. Verder kun je als je rylais hebt hem ook slowen en permanent kiten waarna je teammates kunnen helpen. Ook is je W-skill erg goed voor Baron :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:04:
[...]

Haha het kan even duren, maar je hebt ook nog je E-skill (aoe-burst damage) en je bandage toss. Verder kun je als je rylais hebt hem ook slowen en permanent kiten waarna je teammates kunnen helpen. Ook is je W-skill erg goed voor Baron :)
Dat is ook weer zo natuurlijk ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Amumu was al 1 van me favs (ook al speel ik hem de laatste tijd weinig)

Maar wat is de reden dat alistar niet tussen je lijstje stond?? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05 15:56
Vicarious schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:41:
[...]

- Shen
- Amumu
- Singed
- Rammus
Singed? Die is inderdaad wel erg beefy, maar die moet je echt maar net kunnen spelen. Ik vind Blitz en Cho veel beter. Cho is het meest tanky van allemaal en heeft een disrupt en een silence. En Alistar?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaasdipje
Ik weet trouwens dat dit topic niet is om tijden af te spreken, maar ik zit tot 10 uur op werk dus wou het toch even via deze weg proberen. Voor het Alienware toernooi zullen we dus 2 teams gaan versturen. Misschien dat we vanavond (na 10) een paar mensen bij elkaar kunnen krijgen zodat we een beetje naar de kwaliteit van het team kunnen kijken (dit vanwege de plaatsing van spelers in team 1 & team 2) Ik ben rond 10.00/10.15 online en zal ook in het GoT-chat en Nutral TS komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nog voor de mensen die geintereseert zijn in warden:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=237514

1 hele mooie regel uit deze tekst:

Basic rule of ward placement - if you leave the fountain with free item slots, more than 90 gold and no wards, you are doing it wrong.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
NibborSneffets schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:15:
Ik weet trouwens dat dit topic niet is om tijden af te spreken, maar ik zit tot 10 uur op werk dus wou het toch even via deze weg proberen. Voor het Alienware toernooi zullen we dus 2 teams gaan versturen. Misschien dat we vanavond (na 10) een paar mensen bij elkaar kunnen krijgen zodat we een beetje naar de kwaliteit van het team kunnen kijken (dit vanwege de plaatsing van spelers in team 1 & team 2) Ik ben rond 10.00/10.15 online en zal ook in het GoT-chat en Nutral TS komen.
Late tijd voor mij, om 22:30 zou ik nog 1 kunnen doen maar later niet. Ik wil er dus zeker 1 mee doen. Ik heb me nog niet aangemeld voor een bepaald team, heb al wel paar keer gezegd dat ik graag mee zou willen doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaasdipje
DivineNL schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:17:
[...]

Late tijd voor mij, om 22:30 zou ik nog 1 kunnen doen maar later niet. Ik wil er dus zeker 1 mee doen. Ik heb me nog niet aangemeld voor een bepaald team, heb al wel paar keer gezegd dat ik graag mee zou willen doen.
Hoeft ook niet per se vanavond, alleen vanavond is de vroegste tijd voor mij. Vanaf morgen kan ik elke dag wel na 5 uur. Maar aangezien de tijd voor aanmelden in het toernooi wel begint te dringen zou het fijn zijn als we iig 1 of 2 games zouden kunnen doen met een paar spelers..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:32
Goede singed in mijn team vind ik heerlijk, die kan carry's uren lang bezig houden, zonder zelf dood te gaan. Heb hem zelf meerdere keren geprobeerd maar elke keer faal ik hem hard.

Ben de laatste tijd een goede tank voor mezelf aan het vinden, dat is de enige class waar ik niet behoorlijk constant goede scores mee kan krijgen. Ben de laatste tijd ook wat shen aan het spelen, maar hij is behoorlijk team reliant, met een team die je niet volgt rush je er in en ga je dood, met een goed team rush je erin en maakt je team hun dood.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
NibborSneffets schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:18:
[...]

Hoeft ook niet per se vanavond, alleen vanavond is de vroegste tijd voor mij. Vanaf morgen kan ik elke dag wel na 5 uur. Maar aangezien de tijd voor aanmelden in het toernooi wel begint te dringen zou het fijn zijn als we iig 1 of 2 games zouden kunnen doen met een paar spelers..
Inderdaad, vanavond wil ik er zeker wel 1 mee doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Pkunk schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:13:
[...]

Singed? Die is inderdaad wel erg beefy, maar die moet je echt maar net kunnen spelen. Ik vind Blitz en Cho veel beter. Cho is het meest tanky van allemaal en heeft een disrupt en een silence. En Alistar?
Valt wel mee toch? :D Ult aan waardoor je dikke armor + magicres hebt, ghost poppen, hun team in rennen, slow pool in het midden gooien en een squishy jouw team in flingen terwijl je poison aanstaat. Vervolgens hard wegrennen want dan heb je wel flink wat damage gepakt waarschijnlijk. Endgame ben je helemaal unkillable, zeker als je ult aanstaat en kun je zelfs in de teamfight blijven hangen en rondderpen met je poison en auto-attack.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

met singed gooi ik graag een squishy richting mijn eigen team, dan gooi ik een pool tussen hem en mij, en ga ik voor hem lopen met poison aan >:)
als hij dus terug wilt rennen, moet ie achter me aan lopen, dus door mn poison heen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaphuA

There, fixed it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Inderdaad, als het elke dag is kun je het toch moeilijk unusual noemen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 10:36
ik vind zelf als je singed met tank items maakt dat zijn dps te weinig is. ik ben altijd voorstander van rylai, scepter (mucho mana=mucho hp!) en dan magic pen voor toch een dikke 200dps met poison.
tanky kan hij idd niet dood maar je killt ook niemand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Cpt.Chaos schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:36:
ik vind zelf als je singed met tank items maakt dat zijn dps te weinig is. ik ben altijd voorstander van rylai, scepter (mucho mana=mucho hp!) en dan magic pen voor toch een dikke 200dps met poison.
tanky kan hij idd niet dood maar je killt ook niemand.
Tanks hoeven dan ook niet perse te killen toch? Als jij iedereen slowed en tossed maakt je dps het wel af voor je :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaasdipje
Flapmo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:58:
[...]

Tanks hoeven dan ook niet perse te killen toch? Als jij iedereen slowed en tossed maakt je dps het wel af voor je :).
Precies, gun de kills aan de carry en geniet zelf van het aantal assists dat je daarbij zult behalen. Als ik tank ga ik alleen kills proberen te maken als ik zeker ben dat we de game zullen winnen, en dan voor de gein nog een Mejai er bij pakken :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 01-06 10:36
dat kan wel, maar als je als singed alleen een toss kan doen en een smurrie gooien en voor de rest eigenlijk 0 dmg doet, dan ben je wel heel tanky, maar wie-o-wie zal je aanvallen? als je 10000000 hp hebt en niet echt gevaarlijk bent ben je gewoon een slechte tank. een tank MOET gefocussed worden door het andere team anders gaan ze dood, dan heb je een goede tank. vergeet niet dat je tegen mensen speelt, en die hebben meer verstand dan AI. hoewel...
dus wat dat betreft is singed maar een middelmatige tank omdat hij niet zo veel presence heeft, het is meer een ganger imo. support.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Unflux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10-2019

Unflux

mv crisis > /dev/null

Binnenkort maar eens aan de bak met Ranked Games, want ik word gek van level 30's die zich nog steeds als noobs voordoen. pff

"But we are hackers and hackers have black terminals with green font colors!" - John Nunemaker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:22

Nutral

gamer/hardware freak

Singed is mijn main en over het algemeen als ik er als eerste in ga dat men dan mij vol aanvalt, meestal. Ga ik voor 1 of 2 Roa's en dan verder force of nature en verder per situatie banshee's, sunfire en randuins omen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaasdipje
Cpt.Chaos schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:11:
dat kan wel, maar als je als singed alleen een toss kan doen en een smurrie gooien en voor de rest eigenlijk 0 dmg doet, dan ben je wel heel tanky, maar wie-o-wie zal je aanvallen? als je 10000000 hp hebt en niet echt gevaarlijk bent ben je gewoon een slechte tank. een tank MOET gefocussed worden door het andere team anders gaan ze dood, dan heb je een goede tank. vergeet niet dat je tegen mensen speelt, en die hebben meer verstand dan AI. hoewel...
dus wat dat betreft is singed maar een middelmatige tank omdat hij niet zo veel presence heeft, het is meer een ganger imo. support.
True. Een goede Tank is naar mijn mening een Champion die de carry kan beschermen/supporten tijdens de laning phase (dmv CC of Shield) en die kan initiaten tijdens meta-game, dusdanig dat het andere team hem wel MOET aanvallen, zij het door een Taunt of door het feit dat ze anders damage krijgen zijn. Gooi daarbij CC erin (zoals een AOE stun/taunt) en je hebt een tank die het team kan ondersteunen. Ook damage is hierbij belangrijk omdat je anders gewoon genegeerd word (als je geen taunt hebt).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Als ashe speler vind ik singed een van de moeilijkste tanks om te counteren, zijn passive geeft hem goedkope hp en zijn ult geeft hem runspeed + cc reduction. Zelf kan ik elke tank kiten en dodgen, maar een singed die ghost heeft gepopt is moeilijk te stoppen. Doordat mijn teammates, hem moette focussen en al hun cc moetten 'verspillen' of ik als ashe ghost moet poppen en naar mijn nexus moet rennen kan hij echt problemen opleveren. Er zijn maar een paar champions die dit echt kunnen(poppy, singed). De rest van de tanks kunnen dit niet en is "buiten range" blijven veel makelijker en kan mijn team ze veel makelijker stoppen. Mundo heeft ook cc reduction maar geen fling, daarbij doet mundo ook niet heel veel dmg tegen squishies.
Tegen wat meer tanky dps teams heeft singed wel meer problemen.

[Voor 26% gewijzigd door Baristo op 02-05-2011 22:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:44

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Singed is ook een enorme late-gamer.
Dat zie ik echt aan mijn neef, dan heeft hij 3 deaths opgelopen in de eerste 10 minuten om daarna de volgende 20 tot 40 minuten niet meer dood te gaan en tegen het einde zelfs in een 5v1 nog weg kan komen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:05
NibborSneffets schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:39:
[...]

True. Een goede Tank is naar mijn mening een Champion die de carry kan beschermen/supporten tijdens de laning phase (dmv CC of Shield).
Tijdens de laning phase maakt een tank eigenlijk niets uit, wat mij betreft. Veel belangrijker dan welke rol je in je lane hebt, is of de characters zelf, vriend of vijand, toevallig lekker combineren. Dat je ook qua rollen een fijne balans hebt, wordt vooral in de teamfights pas belangrijk.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:22

Nutral

gamer/hardware freak

Kan iedereen die mee wilt doen met een GOT team een mail sturen naar mij bijvoorbeeld ? dan weten we zeker of we 1 of 2 teams nodig hebben ( nutral@nutral.net )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nico
Whis schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:17:
Binnenkort maar eens aan de bak met Ranked Games, want ik word gek van level 30's die zich nog steeds als noobs voordoen. pff
Dit is niet spontaan over als je ranked gaat spelen. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Team Nutral, schieten jullie wel op met inschrijven? We zitten nu op 488 deelnemers, de tijd dringt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 17:14
MazeMouse schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:48:
Singed is ook een enorme late-gamer.
Dat zie ik echt aan mijn neef, dan heeft hij 3 deaths opgelopen in de eerste 10 minuten om daarna de volgende 20 tot 40 minuten niet meer dood te gaan en tegen het einde zelfs in een 5v1 nog weg kan komen.
Ik denk dat dat bij alle tanks het geval is? Je bent vooral een tank die klappen kan hebben door je items. Met Mundo bak ik er in het begin ook nog amper iets van als tank. Maar als ik eenmaal iets als thornmail, force of nature en Warmog(+boots/spirit visage) heb dan kan ik toch heel wat damage hebben. Een champ als bijvoorbeeld rammus heeft natuurlijk z'n Curl wat hem al iets tankig maakt zonder gear.
Pagina: 1 2 3 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee