[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste
Acties:
  • 89.194 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392294

en weer een potje verloren door 1 of andere vage disconnect -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 21:58
ach can happen. beter dan iedereen die al QQ doet voordat je ook maar 1 sec hebt gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 21:17

Snappie88

Mr. Hollywood

blamauci schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:21:
[...]

edit: ik wil nogmaals weten of er interesse is in het IEM toernooii dan kan ik ons aanmelden en kunnen we afspraken maken hoe we in keulen komen
17 - 21 augustus, die? Ik zit dan helaas in het buitenland :( Anders had ik 't nog wel interessant gevonden!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Zit er voor deze huisvadert niet in. Bovendien, als ik wel zou kunnen zou ik alleen willen gaan met een team waarmee je kans maakt om ver te komen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
nieuwe champion rotation:

- Annie
- Cassiopeia
- Cho'gath
- Fiddlesticks
- Garen
- Rammus
- Renekton
- Sivir
- Soraka
- Vayne

Kan ik eindelijk cass uitproberen ! :D

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Meer nieuws over Season 1 => Season 2!
  • Einddatum binnekort bekend.
  • Kayle skin voor iedereen + reward gebaseerd op rank (platinum/gold/silver/bronze).
  • Soft elo reset (reset naar mijlpalen gebaseerd op rank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

RTG schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 05:10:
Meer nieuws over Season 1 => Season 2!
  • Soft elo reset (reset naar mijlpalen gebaseerd op rank).
Soft ELO reset, erg jammer.
Ik beleef geen plezier aan het stompen van beginners. }:O

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verdomme, ik wil een harde reset :( Kayle skin is wel liev, ik speel Kayle af en toe nog wel eens. Van de nieuwe champ rotation wil ik jungle fiddle wel eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Zow, soft reset.. Misschien toch maar een paar dagen alles uit de kast halen om me zo hoog mogelijk te placeren :)
Zou goed zijn als ik bij S2 met ex-1500 en 1600's kan beginnen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53
Jeuj een Kayle skin. Wanneer had ik haar ook weer voor het laatst gezien?

Owja vorig jaar een keer, net nadat ze haar remake had gehad, de 2 patches erna is ze weer terug de grond in generfed.

Een skin op een Champion die niemand speelt, geef dan niets.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:53:
Verdomme, ik wil een harde reset :(
Waarom? Wat heb je hier nou aan?
de ELO ladder heeft zich over de maanden heen gesettled. Iedereen zit op de plek waar hij zijn hoort.
Waarom zou je dit compleet gaan resetten en maandenlang met verkeerde match-ups gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Wat ik me wel afvraag.. Gelden onze champion played stats enzo dan ook nog voor S2 of wordt dit gewiped?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:15
Anoniem: 392294 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:00:
Moest net 45 minuten wachten, opzich nog zelfs kort vergeleken met andere dagen (3 á 4 uur -.-)

Heeft er iemand trouwens een idee hoe je Warwick moet spelen op een lager lvl? Ik heb geprobeerd te junglen met WW maar krijg het steeds niet voor elkaar. Dan met name moeite met die golem killen. Voor de rest zie ik ook alleen maar guides die WW beschrijven voor mensen van lvl 30 en volledige runes hebben. Ik heb het geloof ik voor het laatst geprobeerd op lvl 13 ( ben nu lvl 17)
Of misschien is het ook wel glad onmogelijk om dan al proberen te junglen ....?

ben benieuwd
Begin met hunterscall (w) als skill en start bij de double golems (doe 1 auto attack, smite en dan W). Als masteries 10 in de utility tree en improved smite van de offense tree. Rest persoonlijke voorkeur, want ik jungle WW nu met lvl 11, dus zou niet weten wat beter is

als je double golems hebt, lvl dan je Q, en ga naar de wraiths, kill eerst de blauwe en dan de rest. Dan wolves, dan blue buff (lukt dat niet recall dan even en haal boots)

als item start ik meestal met een armor cloth en 5 pots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
Snappie88 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 00:31:
[...]

17 - 21 augustus, die? Ik zit dan helaas in het buitenland :( Anders had ik 't nog wel interessant gevonden!
De voorrondes zijn ook gewoon online aankomend weekend. Pas als je één van de topteams bent kan je naar gamescom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
_avalanche_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:59:
[...]

Begin met hunterscall (w) als skill en start bij de double golems (doe 1 auto attack, smite en dan W). Als masteries 10 in de utility tree en improved smite van de offense tree. Rest persoonlijke voorkeur, want ik jungle WW nu met lvl 11, dus zou niet weten wat beter is

als je double golems hebt, lvl dan je Q, en ga naar de wraiths, kill eerst de blauwe en dan de rest. Dan wolves, dan blue buff (lukt dat niet recall dan even en haal boots)

altijd een blue/red/dragon/baron finishen met je smite, anders kan de vijand het makkelijk afpakken.

edit: nvm, had over de 'double' gelezen :$

[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 12-07-2011 11:48 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216320

axel101 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 02:08:

- Annie
- Cassiopeia
- Cho'gath
- Fiddlesticks
- Garen
- Rammus
- Renekton
- Sivir
- Soraka
- Vayne

Hm, jammer. Cassio is inderdaad leuk, maar de rest heb ik eigenlijk al lang gezien. Fiddle heb ik van 't weekend net gekocht. Renekton heb ik nog nooit gespeeld, die wil ik wel graag spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 20:50
axel101 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 02:08:

- Annie
- Cassiopeia
- Cho'gath
- Fiddlesticks
- Garen
- Rammus
- Renekton
- Sivir
- Soraka
- Vayne

Soraka wou ik nog gaan kopen dus die kan ik ff uitgaan proberen :). Altijd wel fijn als je een healer kan spelen op sommige momenten.

Even een vraagje, wat vinden jullie van lee sin en Trinity Force. Ik heb zo mijn twijfels bij.. ik moet het nog gaan proberen maar ik denk dat met sheen een hoop damage kan geven en de attack speed wat betere energie regen hebt al hoewel de item best prijzig is en dat je niks aan de mana hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
_avalanche_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:59:
[...]

waarom boots? Die heb je als ww niet zo hard nodig in de jungle. Ik zou zo snel mogelijk die madreds razor rushen (en uitbouwen naar wriggles lantern), die helpt ENORM in je jungle speed. Verder begin ik zelf altijd met Q. Je houdt dan vaak gewoon meer health over en het damageverschil is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
kaluro2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:30:
[...]

Waarom? Wat heb je hier nou aan?
de ELO ladder heeft zich over de maanden heen gesettled. Iedereen zit op de plek waar hij zijn hoort.
Waarom zou je dit compleet gaan resetten en maandenlang met verkeerde match-ups gaan spelen?
Met name omdat mijn ELO zo laag is omdat ik te vroeg met ranked ben begonnen en in mijn eerste 10 games er 9 verloor. Tot overmaat van ramp kwam ik er ook nog achter dat in het begin je ELO veel harder steeg/daalde dan als je wat meer games hebt gespeeld. Mijn ELO was dus 800 toen ik er serieus mee aan de gang ging. Nu opgekrabbeld naar 1000, maar ik had het wel prettig gevonden als ik gewoon weer op 1200 zou beginnen. Denk dat ik rond die rating namelijk wel zo'n beetje thuishoor.

edit: en dan heb je natuurlijk vlak na de reset kans om even te bewijzen dat je Wickd kan ownen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 12-07-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Vicarious schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:11:
[...]

waarom boots? Die heb je als ww niet zo hard nodig in de jungle. Ik zou zo snel mogelijk die madreds razor rushen (en uitbouwen naar wriggles lantern), die helpt ENORM in je jungle speed. Verder begin ik zelf altijd met Q. Je houdt dan vaak gewoon meer health over en het damageverschil is minimaal.
Ik rush met ww altijd razor, daarna bouw ik vaak boots voordat ik wriggles maak, simpelweg omdat boots voor ganks/harress/lane presence nuttig is. Bovendien helpt het wel om je jungle sneller te clearen(je loopt een stuk sneller van spawn naar spawn).

Qua skills en items heb je met warwick heel veel opties, je kunt met ww prima op wraith beginnen met een sword en W, dan wolves en blue. Dan ben je een stuk sneller lvl 3 en qua hp heb je echt geen probleem. Meerdere routes heeft ook het voordeel dat je onvoorspelbaar jungled. Begin je bij blue, dan zul je niet snel bij top een early gank plaatsen(maar eerder mid/bottom), begin je bij wraith of small golemns dan kan dat wel. Kortom je kunt anticiperen op lanes, maar ook bijvoorbeeld tegen counterjunglers. NUNU zal altijd proberen je wraiths te stelen en/of small golemns, dit kun je voorkomen door daarmee te beginnen.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
TheInsomniac schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:47:
[...]

Ik rush met ww altijd razor, daarna bouw ik vaak boots voordat ik wriggles maak, simpelweg omdat boots voor ganks/harress/lane presence nuttig is. Bovendien helpt het wel om je jungle sneller te clearen(je loopt een stuk sneller van spawn naar spawn).

Qua skills en items heb je met warwick heel veel opties, je kunt met ww prima op wraith beginnen met een sword en W, dan wolves en blue. Dan ben je een stuk sneller lvl 3 en qua hp heb je echt geen probleem. Meerdere routes heeft ook het voordeel dat je onvoorspelbaar jungled. Begin je bij blue, dan zul je niet snel bij top een early gank plaatsen(maar eerder mid/bottom), begin je bij wraith of small golemns dan kan dat wel. Kortom je kunt anticiperen op lanes, maar ook bijvoorbeeld tegen counterjunglers. NUNU zal altijd proberen je wraiths te stelen en/of small golemns, dit kun je voorkomen door daarmee te beginnen.
mjah ik maak ook boots voor mijn wriggles finish, maar madreds rush ik toch echt wel. Die damage proc helpt echt enorm, het is gewoon op golem en lizard bijna een free smite erbij. Voor de rest: eens. Ik wil wel aanraden om je W-skill eerst te pakken als je niet bij blue begint, want Q is erg mana-intensief early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:15
Vicarious schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:50:
[...]

mjah ik maak ook boots voor mijn wriggles finish, maar madreds rush ik toch echt wel. Die damage proc helpt echt enorm, het is gewoon op golem en lizard bijna een free smite erbij. Voor de rest: eens. Ik wil wel aanraden om je W-skill eerst te pakken als je niet bij blue begint, want Q is erg mana-intensief early game.
klopt maar als je voor de blue al terug moet, kan je de madreds toch niet betalen. Dus kan je boots voor de ganks goed gebruiken. Aangezien WW geen CC heeft is het wel handig om sneller bij je target te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
TheInsomniac schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:47:
[...]

Begin je bij blue, dan zul je niet snel bij top een early gank plaatsen(maar eerder mid/bottom), begin je bij wraith of small golemns dan kan dat wel.
Geen idee welke blue je nu bedoelt, die van blauw of paars, maar ik doe met elke jungler toch echt wel een level 2 gank bij de dichtste lane :)

Ik heb ww nog maar een paar keer gespeeld, maar je eindigt je blue golem wel altijd met bijna full HP, dus je staat heel goed voor een directe gank. Sowieso gewoon naar de lane vlakbij gaan, kijken of je iets kan doen of niet en indien niet ga je de dubbele golems van de vijand pakken. Enkel tryndamere en nocturne gaan daar vaak starten denk ik, dus de kans is groot dat ze er gewoon staan.
Is ook dezelfde tactic die ik gebruik met amumu :)
Level 1 despair, level 2 bandage toss en ganken maar!

Mid is nu net de lane waar ik veel minder gank omdat ze me daar van te ver kunnen zien aankomen en er teveel escape mogelijkheden zijn. Een enemy mid die niet voorbij 60% van z'n lane komt, heb je toch zeker 3 man voor nodig als ie een beetje goed is

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Soft resset is een beetje gay, ik ga maar eens weer serieus grinden zodat ik niet naar de 1200 word geresset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

_avalanche_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:03:
[...]

klopt maar als je voor de blue al terug moet, kan je de madreds toch niet betalen. Dus kan je boots voor de ganks goed gebruiken. Aangezien WW geen CC heeft is het wel handig om sneller bij je target te komen
Doe ik eigenlijk ook altijd. Ganken is sowieso al moeilijk met ww voor lvl 6 en boots helpen je toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Baristo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:35:
Soft resset is een beetje gay, ik ga maar eens weer serieus grinden zodat ik niet naar de 1200 word geresset.
Hoe wil je dat doen? Als je in de 1200 range zit, dan is dat vaak omdat je daar thuis hoort.
Hoe wil je jezelf eruit 'grinden' zonder je spel te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-05 13:45
kaluro2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:41:
[...]

Hoe wil je dat doen? Als je in de 1200 range zit, dan is dat vaak omdat je daar thuis hoort.
Het is nogaltijd SOLO que, ik ben afhankelijk van prestaties van anderen.
Ik erger mij kapot aan dat ik en een kamaraad op ts super gaan, en de rest gaat feeden...
Als we dan in een teamfight zitten dat er gewoon geen focus is, als je er dan wat van zegt
krijg je antwoorden als: Go hump your mother...
Ik speel gewoon altijd een full pre-made (op normal) en ben nooit echt begonnen met ranked, puur omdat
ik bij dat soort personen in kom...

Mijn normal elo is 156x, mijn ranked elo is 1260 (3 gewonnen 2 verloren). Hoor ik dan thuis op 1260 elo?
De vraag is dan ook, hoe kom ik er in godsnaam vanaf... Dat is vaak meer een kwestie van geluk dan goed spelen (je gaat me niet zeggen dat je in je uppie de anderen kan carrien, helemaal als de teamfights eraan komen...)

[ Voor 17% gewijzigd door HesRuud op 12-07-2011 15:52 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
_avalanche_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:03:
[...]

Hierbij aarzel ik. Als jij blue buff nog niet kunt killen, dan heb je in ieder geval geen red buff, dan is ganken vrij mager behalve wat harress/deny, daarbij heb je vrij weinig aan boots. Door 'greedy' toch wat te kopen stel je automatisch de razor uit. Die razor ga je heel erg waarderen bij buffs pakken, als je eerder terug moet koop dan cloth armor. Snel je eigen jungle clearen geeft je ook de tijd om een beetje lane presence te vertonen, en je bent eerder lvl 6, waarmee je echt kunt ganken met je ult.

Ganken met ww zonder red-buff voor lvl 6 is erg mager. Pas als je red buff en idealiter boots hebt, kun je ganken voor een kill, daarvoor is het meer proberen een flash uit te lokken, exp deny en last hits voorkomen. Kortom snel lvl 6 worden is bij ww erg belangrijk als jungler. Daarbij helpen boots maar beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
kaluro2 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:41:
[...]

Teemo instalocken :p
niet met mannetje duoQ'en :p
/sarcasm

FF serieus, 1350 zijn hele makelijke games voor mij, ik win 9/10 mijn lane. Dus als mijn team niet feed is het meestal GG. Mijn rating atm is het gevolg van rage tilts, omdat ik nonstop feeders etc in mijn team kreeg. 200 elo drop in 24 uur is best een prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Straks maar ff deze skin halen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=24062&d=1270736501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Over het algemeen zit je gewoon waar je hoort te zitten.
Jij hebt namelijk heel veel variabele factoren en maar 1 constante. je zelf!!!.

Ik hoor altijd iedereen over leaves van teamgenoten maar nooit dat de tegenstander ragequit.

Dus als jij in 100 games 10 x rage leaver in je team hebt. Is de kans zeer groot dat jij ook 10 potjes aan de andere kant een leaver hebt.

Toen ik lvl 30 was, ging ik van 1200 naar 900 en ondertussen sta ik weer op 1400. Elo hell? Deze bestaat niet of juist wel maar dan voor beide kanten en nooit alleen voor jou!.

Dus gewoon je spel verbeteren en gaan winnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
streafer schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:16:
Over het algemeen zit je gewoon waar je hoort te zitten.
Jij hebt namelijk heel veel variabele factoren en maar 1 constante. Jijzelf!!!.

Ik hoor altijd iedereen over leaves van teamgenoten maar nooit dat de tegenstander ragequit.

Dus als jij in 100 games 10 x rage leaver in je team hebt. Is de kans zeer groot dat jij ook 10 potjes aan de andere kant een leaver hebt.

Toen ik lvl 30 was, ging ik van 1200 naar 900 en ondertussen sta ik weer op 1400. Elo hell? Deze bestaat niet of juist wel maar dan voor beide kanten en nooit alleen voor jou!.

Dus gewoon je spel verbeteren en gaan winnen! :)
Yep, ik had pakte eerst champions die vaak nodig zijn omdat ik vaak wel last pick had. Even later pakte ik gewoon mijn main's waar ik veeel beter mee kan spelen en toen was ik van 1150 naar 1295 elo gegaan. Dan moet je maar je build aanpassen en niet full AD gaan ofzo maar dan ook wat mr/armor (ligt aan de tegenstanders) en health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 22:13
jullie zeggen dat die voorrondes online zijn
hoe werkt dit dan leg me het is uit ik wil graag met een paar gotters meedoen maar we moeten het team inschrijven dus ik zou graag weten wie mee wil doen en hoe we ons dan inschrijven

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
@streafer klopt!

DuoQ heeft nooit echt voor mij gewerkt. Omdat je team op dat moment lager elo heeft dan de enemy team gebeurt het te vaak dat ze feedden/hun lane verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Sowieso, als je zelf al ranked gaat spelen met de mindset dat je in "elo hell' zit en dat je waarschijnlijk bij feeders/trolls/etc komt en dat het fout zal gaan of toch geen zin heeft, geef je jezelf al een enorm nadeel voordat de game uberhaubt begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
@rtg

Toch zit er een heel groot verschil in speelstijl per elo.
Op 1300 speelt iedereen super voorzichtig, terwijl ik gewend was (1450) high risk high reward te spelen. Best jammer als je steeds suicide omdat je teammates nooit comitten maar liever poken (vs healers oO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Baristo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:41:
@rtg

Op 1300 speelt iedereen super voorzichtig, terwijl ik gewend was (1450) high risk high reward te spelen. Best jammer als je steeds suicide omdat je teammates nooit comitten maar liever poken (vs healers oO).
haha dit is echt zo herkenbaar. Zeker als je zoals ik meestal de tank of melee DPS'er bent :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Baristo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:41:
@rtg

Ik heb het niet over speelstijl. Ik doel op houding/mentaliteit, en die is onafhankelijk van elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:07

Flapmo

and back is gigi!

GAY TARIC IN STORES NOW :?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 17:52
Flapmo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:22:
[...]

GAY TARIC IN STORES NOW :?
Gay Taric komt altijd van achteren. En voor wie het nog niet wist:
YouTube: ‪Jem Opening‬‏ :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
soulfightah schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:47:
[...]

Mijn normal elo is 156x, mijn ranked elo is 1260 (3 gewonnen 2 verloren). Hoor ik dan thuis op 1260 elo?
De vraag is dan ook, hoe kom ik er in godsnaam vanaf... Dat is vaak meer een kwestie van geluk dan goed spelen (je gaat me niet zeggen dat je in je uppie de anderen kan carrien, helemaal als de teamfights eraan komen...)
Gisteren nog gehad: ik was ashe en na een 20-tal minuten stonden we 6-12 en 2 torens achter. Maar doordat ik zo goed gefarmed heb (en misschien maar 1 of 2x de vijandelijke jungler gezien heb) heb ik de teamfights nog zo hard lopen carrien dat we 10 minuten later gewonnen waren :)
Granted, dit lukt zeker niet altijd, maar ik had echt een zwak team (rammus met AP runes/masteries die na 10 minuten 0/4 stond vs irelia) en toch nog die win eruit gesleept

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Je kan wel games in je uppie carryen, maar soms is je team te vroeg en te veel/snel aan het feedden is kan je bijna niet meer winnen.

4/12 na 20 minuten kan nog gewonnen worden
2/8 na 10 minuten niet...

PostII:

Ik lees net dat 1495 Elo silver badge is, de rating waar ik altijd rond hing. Lijkt er op dat ik LoL ga spelen met een doel voor ogen. We zouden ook nog ranked 5x5 en 3x3 kunnen spelen voor badges met een aantal GoT'ers.

[ Voor 36% gewijzigd door Baristo op 12-07-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715

Baristo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 18:05:
Je kan wel games in je uppie carryen, maar soms is je team te vroeg en te veel/snel aan het feedden is kan je bijna niet meer winnen.

4/12 na 20 minuten kan nog gewonnen worden
2/8 na 10 minuten niet...
Ik vind dat het er helemaal vanaf hangt hoe mijn team speelt. Soms bij 2-8 zul je zien dat je team wel goede creepscores heeft en misschien niet slecht speelt. Of gewoon goed van samenstelling is. Dan is het nog wel de moeite. Maar soms zie je de meeste superslecht spelen en dan is het wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
een goede enemy maakt zeker gebruik van de early exp en gold advantage, waardoor je teammates nog harder word outlaned en het nog moelijker heeft. Daarbij is gold/exp early game heel krachtig. Door die early advantage kan je ook drake niet contesten. Waardoor je in een soort van snowball komt die je kans op winnen verkleint. Er zijn maar weinig champions met abilities die de game kunnen omdraaien. Bijv, mumu en ashe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goed sta ik vandaag vanaf 5 uur in de qeue, met een wachttijd van 1u en 50 minuten. die vervolgens om 19.45 nog steeds op 40 minuten staat om uiteindelijk weer uit de qeue geflikkerd te worden met de msg 'server currently busy, plz try again later'. En nu weer vrolijk op 1u15min ......... mag ik nu dan gaan schelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Anoniem: 392294 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:17:
goed sta ik vandaag vanaf 5 uur in de qeue, met een wachttijd van 1u en 50 minuten. die vervolgens om 19.45 nog steeds op 40 minuten staat om uiteindelijk weer uit de qeue geflikkerd te worden met de msg 'server currently busy, plz try again later'. En nu weer vrolijk op 1u15min ......... mag ik nu dan gaan schelden?
van mij gerust
heeft alleen geen zin gaat de queue echt niet sneller van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baristo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:00:
een goede enemy maakt zeker gebruik van de early exp en gold advantage, waardoor je teammates nog harder word outlaned en het nog moelijker heeft. Daarbij is gold/exp early game heel krachtig. Door die early advantage kan je ook drake niet contesten. Waardoor je in een soort van snowball komt die je kans op winnen verkleint. Er zijn maar weinig champions met abilities die de game kunnen omdraaien. Bijv, mumu en ashe
Nouja dan ga je ervanuit dat de tegenstander geen fouten maakt. Maar je ziet vaak mensen echt de meest retarded dives maken omdat ze voorstaan. Of een baron doen wanneer er teveel up zijn. Dat kan zon game omdraaien. Of je kan gewoon risicovoller gaan spelen en toch die dragon contesten. Win je mooi zit je misschien weer in de game, verlies je dan pech gehad je was toch al aan het verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blamauci schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:18:
[...]

van mij gerust
heeft alleen geen zin gaat de queue echt niet sneller van
was het maar zo ... hadden we nu geen problemen meer gehad xD

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 392294 op 12-07-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Anoniem: 147715 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:25:
[...]

Nouja dan ga je ervanuit dat de tegenstander geen fouten maakt. Maar je ziet vaak mensen echt de meest retarded dives maken omdat ze voorstaan. Of een baron doen wanneer er teveel up zijn. Dat kan zon game omdraaien. Of je kan gewoon risicovoller gaan spelen en toch die dragon contesten. Win je mooi zit je misschien weer in de game, verlies je dan pech gehad je was toch al aan het verliezen.
Eens. Liever nog eerst een alles-of-niets poging wagen en DAN surrenderen, ipv al opgeven voordat je zeker weet of de game wel verloren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Sry mannetje, ik moest opeens een uur eerder weg dan ik had gedacht. Moest gelijk ervandoor, ik hoop dat jullie er nog een win uit konden halen en dat jullie mij allemaal hebbe gereport voor vieze vuile leaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19

RaseriaN

So much choices..

Gisteren dan eindelijk, na veel gruwelijke losses te hebben moeten verwerken tegen hogere levels, een paar potjes kunnen spelen tegen mijn eigen level en dan merk je ineens een berg verschil. :P
Kon eigenlijk de game maken en/of breken en merkte gewoon dat ik de andere helemaal wegspeelde.

Moet eigenlijk gewoon op hoger level blijven spelen, want op die manier leer je veel meer van de game tbh :)

En nu maar proberen zsm. naar LvL30 te komen.. bijna LvL17 nu en maar eens beslissen voor een main.
Keuze neigt toch heel hard naar Jax, ook al is het niet de meest OP/gespeelde champion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
RaseriaN schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:38:
Gisteren dan eindelijk, na veel gruwelijke losses te hebben moeten verwerken tegen hogere levels, een paar potjes kunnen spelen tegen mijn eigen level en dan merk je ineens een berg verschil. :P
Kon eigenlijk de game maken en/of breken en merkte gewoon dat ik de andere helemaal wegspeelde.

Moet eigenlijk gewoon op hoger level blijven spelen, want op die manier leer je veel meer van de game tbh :)

En nu maar proberen zsm. naar LvL30 te komen.. bijna LvL17 nu en maar eens beslissen voor een main.
Keuze neigt toch heel hard naar Jax, ook al is het niet de meest OP/gespeelde champion..
Yup, zeker als je met gotters samenspeelt die je ook nog tips kunnen geven tijdens het spelen leer je echt supersnel (ook als level 30 nog!). En over je main: of hij nou OP is of niet maakt niet zoveel uit. Zolang je er maar goed mee om kan gaan is bijna elke champion viable, echt enorme verschillen zijn er niet meer. Tuurlijk worden er in grote toernooien steeds dezelfde champs gepickt, maa rook dat verandert als de metagame verandert of er weer wat champs generfed/gebuffed worden.

Toevallig gister een 3v3 gedaan met Jax: 10/1/4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Even wat info.
Patch met Leona, skins en balance changes komt morgenochtend uit:
https://www.facebook.com/...0-uk-time/245335208818173

Global changes komen volgende patch uit, Pantheon wordt buffed, TF krijgt voor het moment geen changes:
https://www.facebook.com/...-pantheon/245196838832010

Enorm veel stealth remake information:
https://www.facebook.com/...-shurelia/245222138829480

Edit: blijkbaar zit er een nieuwe UI ingame!
Kan iemand hier een screenshot posten van zodra je gepatched hebt?
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=318369

Hier is eentje van de custom game creating:
Afbeeldingslocatie: http://eu.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=42546&d=1310544426

Ranked champion select:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/15s95wp.png

Dat verklaart waarom ik gisteren deze UI zag op een stream :) Was aan het denken dat het een mod was

[ Voor 27% gewijzigd door speedzor op 13-07-2011 10:16 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53
Eh Pantheon word (eindelijk!) gebuffed, maar de patches erna weer compleet de grond in generfed. Beetje het levensverhaal van Pantheon.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Op zich lijkt het me heel erg leuk, alleen mijn probleem is dat ik nog steeds mijn account niet naar EU kan verplaatsen. En het lijkt me echt waardeloos om alle runes/champs en lvl's weer opnieuwe vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
haha ik kan trouwens zelf helemaal niet. Afspraak bij de Hypotheker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:51
Ben ik in de gym :( anders was ik wel van de party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288252

hoppa, wachttijd die alleen maar toeneemt. ik ga wel weer op US server tot euro het fatsoenlijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

RaseriaN schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:38:

Haha heb zelf precies hetzelfde. Toen ik begon te spelen waren al mn vrienden al lvl 30 en gingen we vaak 5v5 premade, en dan kom je tegen een all lvl 30 team. Maar gelukkig zijn mn vrienden best wel geduldig en begripvol en hielpen me juist vet geod te worden. Ben inmiddels lvl 26, maar al sinds lvl 10 ofzo speel ik vet veel mensen in soloqueue eruit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

woot, die stealth remake!

Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar in ieder geval leuk leesvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:07
Idd, ik moet nog even kijken hoe het uitvalt. Kans zit er in dat ze nu dik OP worden of dat ze compleet useless worden en makkelijk te counteren. We will see. Kan iig niet wachten tot de nieuwe patch, ik wil leona ook graag spelen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 21:12

Dreanor

Joene

Anoniem: 184982 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:39:
woot, die stealth remake!

Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar in ieder geval leuk leesvoer.
De stealth remake ziet er naar mijn mening goed uit. Beetje in de zin van Rogues in world of warcraft.

We moeten zien hoe dit uitpakt want het verandert een heleboel dingen zoals wards, oracle en andere stealth champs (teemo/vayne/akali). Want als Oracle verdwijnt, hoe kan ik dan Mushroom hunten, Vayne's ulti counteren, etc?

Maar wat is er in godsnaam anders aan de UI? Ik zie geen verschil, maar dat kan aan mij liggen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

banned champions zien er anders uit, net zoals bij dreamhack dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19

RaseriaN

So much choices..

Vicarious schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:49:
[...]

Yup, zeker als je met gotters samenspeelt die je ook nog tips kunnen geven tijdens het spelen leer je echt supersnel (ook als level 30 nog!). En over je main: of hij nou OP is of niet maakt niet zoveel uit. Zolang je er maar goed mee om kan gaan is bijna elke champion viable, echt enorme verschillen zijn er niet meer. Tuurlijk worden er in grote toernooien steeds dezelfde champs gepickt, maa rook dat verandert als de metagame verandert of er weer wat champs generfed/gebuffed worden.

Toevallig gister een 3v3 gedaan met Jax: 10/1/4 :D
Schijnt dat Jax in 3v3 inderdaad echt sterk is.. maar bedoelde met OP meer beetje dat het geen FotM is. Waar je bepaalde champions echt elke game ziet is dat imho bij Jax minder (kan anders zijn op hoger nivo ;)).
Ary schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:33:
Haha heb zelf precies hetzelfde. Toen ik begon te spelen waren al mn vrienden al lvl 30 en gingen we vaak 5v5 premade, en dan kom je tegen een all lvl 30 team. Maar gelukkig zijn mn vrienden best wel geduldig en begripvol en hielpen me juist vet geod te worden. Ben inmiddels lvl 26, maar al sinds lvl 10 ofzo speel ik vet veel mensen in soloqueue eruit xD
Op een of andere manier leer je sneller bij als de tegenstanders beter zijn en je direct helemaal slopen als je een fout maakt. Waar het er op lagere levels iets zachter aan toe gaat, merk je direct wat je allemaal geleerd hebt op hoger nivo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

RaseriaN schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:51:
Waar je bepaalde champions echt elke game ziet is dat imho bij Jax minder (kan anders zijn op hoger nivo ;)).
Misschien is dit wel een leuke link, je ziet hier alle picks en bans van Dreamhack. Laat ook gelijk zien waarom een hoop champions daarna generfd zijn en anderen juist buffed xD
https://spreadsheets.goog...cmVxUGF5X29NQmp6Mnc#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Ik vind trouwens dat Ashe nog steeds goed generfed moet worden. De verlengde cooldown op haar ult is imho niet echt genoeg; op lvl 3 is de cooldown maar 5 sec langer. Ze is zó veel gespeeld en kijk het win-percentage met haar. Ook nu zie ik haar in bijna elke game wel terug.

Ik vind haar niet echt OP, maar het zou leuk zijn als er meer ranged AD carries waren die goed met haar mee zouden kunnen komen en een valide alternatief zouden zijn. Er is natuurlijk Vayne, Corki & Caitlyn, maar toch zie je dat Ashe *veel* meer gekozen wordt.

Het zou imho wel goed zijn als die arrow van haar niet stunt maar slowt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Ben benieuwd met die stealth remake, wat ik alleen raar vind is dat je wanneer je een roze ward zet en twitch/eve (stealted) is in de buurt, kunnen hun zien dat ze zichtbaar zijn. Of terwijl, je weet dat daar een roze ward is.

@Ary, Ik vind dat de stun best mag blijven maar op short-range mag hij wel wat korter. Tevens is de ulti best makelijk te ontwijken, behalve op short-range dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

koekwaus21 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:08:
@Ary, Ik vind dat de stun best mag blijven maar op short-range mag hij wel wat korter. Tevens is de ulti best makelijk te ontwijken, behalve op short-range dus.
Bedoel je een beetje als de damage van Nidalee's speer? Dat zou idd ook een goede zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik kom er niet echt uit met taric wat nu een goede build is.

Vind het echt een super champion maar is het nu slim om snel voor ap items te gaan, of eerst gewoon een beetje de standaard support items, mana regen etc, 5g/item zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
Ary schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:13:
[...]

Bedoel je een beetje als de damage van Nidalee's speer? Dat zou idd ook een goede zijn :)
Ja, maar dat is toch al? Hoe verder de arrow gaat hoe langer de stun?

@spunkjah: Ik zou eerst voor support/mana regen gaan. Zo kan je mede-laner lekker lang laten farmen en je abilities spammen, 5g per 10 sec. items zijn opzich ook niet verkeerd.

[ Voor 24% gewijzigd door koekwaus21 op 13-07-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

koekwaus21 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:29:
[...]

Ja, maar dat is toch al? Hoe verder de arrow gaat hoe langer de stun?
Klopt je hebt gelijk! Heb zelf nooit met dr gespeeld, dus wist het niet. xD

Tja.. dan weet ik t ook niet xD Vind dat er wel wat aan gedaan moet worden.

Vind het ook een goede ontwikkeling dat ook andere champs nu meer viable jugnlers worden gemaakt, Nunu is ook wel érg vaak de gekozen jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Taric is zowat men main champ geworden.
Van de 10 potjes die ik er mee speelde deze week heb ik er 7/8 van de 10 gewonnen.

Best is idnerdaad eerste gewoon mana regen + gold gaan --> philosopher stone
Dan ga ik meestal voor 2de mana regen item maar met het oog op ap --> tear of .. ( dat blauwe traantje). die kan je later nog omtoveren in archangels staff ( meer mana meer ap, meer regen...)
Dan ga ik voor boots.

Dat is zowat mijn core build.
Afhankelijk van hoe het potje verloopt ga ik voor meer ap en meer cdr of voor meer tanky items als FoN of thornmail :o

FoN + ulti met lots of ap is niet te nekken >:)
Spunkjah schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:17:
Ik kom er niet echt uit met taric wat nu een goede build is.

Vind het echt een super champion maar is het nu slim om snel voor ap items te gaan, of eerst gewoon een beetje de standaard support items, mana regen etc, 5g/item zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knupoltor schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:42:
Taric is zowat men main champ geworden.
Van de 10 potjes die ik er mee speelde deze week heb ik er 7/8 van de 10 gewonnen.

Best is idnerdaad eerste gewoon mana regen + gold gaan --> philosopher stone
Dan ga ik meestal voor 2de mana regen item maar met het oog op ap --> tear of .. ( dat blauwe traantje). die kan je later nog omtoveren in archangels staff ( meer mana meer ap, meer regen...)
Dan ga ik voor boots.

Dat is zowat mijn core build.
Afhankelijk van hoe het potje verloopt ga ik voor meer ap en meer cdr of voor meer tanky items als FoN of thornmail :o

FoN + ulti met lots of ap is niet te nekken >:)

[...]
Ik bouw op taric meestal philo dan hog dan een aegis, daarna begin ik aan een banshee en dan is het vaak al afgelopen voor ik die krijg, je pakt natuurlijk geen minions als er iemand in je lane is dus je hebt bijna geen geld en je moet warden en oracle kopen. Als het een lange game is haal ik vaak uit philo nog een reverie en misschien een starks, will of the ancients of frozen heart. Dat hangt er een beetje vanaf of je meer AD of AP in je team hebt, of dat je misschien wel gekilled word door AD's. Maarja een complete build met taric heb ik alleen gehad in een potje van 1 uur en 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-05 17:51
zelf nadenken? mobafire heet het betere builds ga je zelf niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 21:12

Dreanor

Joene

Jasper 99 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:07:
Betere builds misschien niet. Maar het is enkel theorie!

Het zelf nadenken is veel belangrijker, want als je gaat nadenken ga je begrijpen. En als je gaat begrijpen ga je aanpassen op je speelstijl, of nog belangrijker, je vijand.

Want die perfecte build werkt misschien niet omdat er geen magic resist bij zit terwijl je tegen full magic resist team speelt.

Dus zelf nadenken is zeker wel belangrijk. Builds zijn enkel als guide naar mijn mening, maar moet je zelf blijven nadenken.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139446

Jasper 99 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:07:
mobafire :N
solomid :Y
Standaard mobafire build heeft amper defence items, geeft 1 build order zonder afwijkingen naar wat je tegen je hebt/ hoe goed je early game was, etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Eens, solomid is veel beter. Alle approved en featured guides zijn OF door high elo spelers geschreven OF zijn dusdanig goed dat ze door solomid zijn goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-05 17:51
naja al die builds hebben duidelijke uitleg over hoe en wat en waarom. Uiteraard moet je er zelf ook nog bij nadenken het is niet verstand op 0 zetten en doen maar je komt er behoorlijk ver mee.

Solomid ken ik nog niet ik ga het wel eens checken!

Nu aan het checken maar mwa ben het niet met alles eens vind ik mobafire nog iets beter atm, die approved guides zijn wel aardig maar er is bijvoorbeeld voor trynda een AP build die approved is waar ik een beetje iets heb van mwa...

[ Voor 32% gewijzigd door Jasper 99 op 13-07-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09

Ryceck

Constants and Variables

Nu pak ik langzaam LoL weer eens op na een tijdje niet gespeeld te hebben en merk ik dat er echt *belachelijke* queueus zijn tegenwoordig... (1 uur queue om half 6 en 3.5 uur queue om half 10...) Is er iets gebeurd wat ik heb gemist? En zijn ze bij Riot bezig met veranderingen om dit te verhelpen ofzo?
Zie op de officiele forums geen berichten over server-upgrades of andere mensen met hetzelfde probleem dus begin nu te twijfelen of het niet alleen aan mij ligt :?

[ Voor 6% gewijzigd door Ryceck op 13-07-2011 21:24 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-06 21:50
Ryceck schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:24:
Nu pak ik langzaam LoL weer eens op na een tijdje niet gespeeld te hebben en merk ik dat er echt *belachelijke* queueus zijn tegenwoordig... (1 uur queue om half 6 en 3.5 uur queue om half 10...) Is er iets gebeurd wat ik heb gemist? En zijn ze bij Riot bezig met veranderingen om dit te verhelpen ofzo?
Zie op de officiele forums geen berichten over server-upgrades of andere mensen met hetzelfde probleem dus begin nu te twijfelen of het niet alleen aan mij ligt :?
je bent niet de enige :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Ryceck schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:24:
Is er iets gebeurd wat ik heb gemist? En zijn ze bij Riot bezig met veranderingen om dit te verhelpen ofzo?
Het probleem is onvoorziene populariteit ,dus s' avonds zijn er vaker grote qeueu's. Er komt een serversplit aan; http://eu.leagueoflegends.com/eu-platform-split-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Misschien al wat oud, maar weet iemand hier meer over te vertellen?
Bevat dit waarheden naar jullie weten?

http://www.reddit.com/r/l...erating_with_nos_hackers/

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:07
Anoniem: 139446 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:36:
[...]

mobafire :N
solomid :Y
Standaard mobafire build heeft amper defence items, geeft 1 build order zonder afwijkingen naar wat je tegen je hebt/ hoe goed je early game was, etc..
Standaard builds :(
Voor elke game een andere build :)
Natuurlijk blijven core items zo ongeveer het zelfde, maar een goede speler weet welke items hij op welk moment moet kopen. Ik heb het niet zo p[ die standaard guides, Er zijn er echter een paar erg goede waarin precies staat waarom ze voor welk item gaan en die lees ik dan graag ook wel even door.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 01:02:
[...]

Standaard builds :(
Voor elke game een andere build :)
Natuurlijk blijven core items zo ongeveer het zelfde, maar een goede speler weet welke items hij op welk moment moet kopen. Ik heb het niet zo p[ die standaard guides, Er zijn er echter een paar erg goede waarin precies staat waarom ze voor welk item gaan en die lees ik dan graag ook wel even door.
De solomid guides geven meestal een core build die je eigenlijk altijd maakt, en daarna verschillende paden, afhankelijk van de tegenstanders en je eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Jasper 99 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:50:
Solomid ken ik nog niet ik ga het wel eens checken!

Nu aan het checken maar mwa ben het niet met alles eens vind ik mobafire nog iets beter atm, die approved guides zijn wel aardig maar er is bijvoorbeeld voor trynda een AP build die approved is waar ik een beetje iets heb van mwa...
En enige approved guides zijn de bovenste twee: http://solomid.net/guides_search.php?filter=tryndamere en daar zit echt geen full AP build bij... En als je de tekst daadwerkelijk leest snap je waarom hij op het eind eventueel AP items pakt. Of tryndamere tussen nu en de 62 dagen geleden veranderd is weet ik zo niet. Bij Mobafire kan iedereen een guide maken en upvoten, daardoor staan er veel matige guides tussen met goede rating.

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 14-07-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Sinds ik terug ben uit Malaga (ondertussen ook alweer een maand geleden ;( ) heb ik League of Legends eigenlijk weinig aangeraakt. Mijn voornaamste bezigheid was de aanschaf van Amumu en Nidalee skins, en 't kopen van vier runes... Heb nog geen tien potjes gespeeld. Iedere keer als ik inlog zie ik een que van 1+ uur (als het niet meer is), en eigenlijk ga ik dan automatisch World of Tanks / Lord of the Rings Online / Napoleon Total War / Mass Effect / Magicka (ja, ik ben flink druk geweest op Steam :P ) spelen.

En heb verdorie ook weer werk, dus kan nu ook niet om 02:00 's nachts spelen -O-

Edit: Overigens ben ik blij dat Leona, the Radiant Dawn een pure tank is, vind dat Riot wat meer support en tank mag uitbrengen. Over 't algemeen is 't vooral DPS wat gereleased word (logisch ook, is natuurlijk voor alle instalockers interessant). Zal zodra ze uit is wel leuk worden, hoeven we wat minder te zeuren om tanks :Y

[ Voor 18% gewijzigd door Snappie88 op 14-07-2011 11:25 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dr abilities zien er wel leuk uit (kruising tussen amumu en Jarvan), maar wat een cooldowns men :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:51
Vicarious schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:49:
Dr abilities zien er wel leuk uit (kruising tussen amumu en Jarvan), maar wat een cooldowns men :o
Dit zei een admin ofzo:

Have you tried 40% CDR? Internal tests found the 4-second Q's to be pretty insane peel.

Ook word gezecht dat ze zeer goed is in het beschermen van de carry en het achternazitten van je enemy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Is al bekend hoeveel ze gaat kosten (als in: 4800 of 6300 :P )?

Wel een hero welke mij aanspreekt, maar sinds ik Vayne in een impuls had gekocht (ja ze was OP, maar ik kon niet goed met haar overweg) ben ik daar wat minder impulsief in...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Snappie88 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:02:
Is al bekend hoeveel ze gaat kosten (als in: 4800 of 6300 :P )?

Wel een hero welke mij aanspreekt, maar sinds ik Vayne in een impuls had gekocht (ja ze was OP, maar ik kon niet goed met haar overweg) ben ik daar wat minder impulsief in...
6300. Je kan haar nu kopen :). En ze doet volle magic damage, dus ook met AP modifiers.

Inderdaad hele lange cooldowns en ook lage AP ratiors. Dus veel meer dan puur tank spelen gaat niet lukken.

Ook jammer dat haar passive alleen voor allies werkt. Dus zeg maar een omgekeerde Lux passive.

[ Voor 26% gewijzigd door Thormodo op 14-07-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378208

Leona kost (natuurlijk) 6300ip en 975rp. Ze lijkt me zeker een interessante champion, maar ik ga nu eerst voor malzahar. Zit pas op 1234 ip dus dat duurt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 09:22
Anoniem: 147715 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:17:
[...]

Ik bouw op taric meestal philo dan hog dan een aegis, daarna begin ik aan een banshee en dan is het vaak al afgelopen voor ik die krijg, je pakt natuurlijk geen minions als er iemand in je lane is dus je hebt bijna geen geld en je moet warden en oracle kopen. Als het een lange game is haal ik vaak uit philo nog een reverie en misschien een starks, will of the ancients of frozen heart. Dat hangt er een beetje vanaf of je meer AD of AP in je team hebt, of dat je misschien wel gekilled word door AD's. Maarja een complete build met taric heb ik alleen gehad in een potje van 1 uur en 5 minuten.
Ik speel Taric meestal enkel premade (er moet immers wel wat te supporten zijn). That is, bot lane met Caitlyn of Ashe.

Item build:
- Mana manipulator
- Philosopher's stone
- Boots of Lucidity
- Soul shroud (vanaf mana manip.)
- Banshee's (alt. glacial shroud -> frozen heart)

En dan is de game 9/10x over voordat ik m'n banshee's complete heb. Aegis zou ook wel leuk zijn, alleen die soul shroud bouwt zo makkelijk uit en geeft ook een team bonus, plus wat survivability..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Haha, je opmerking dat er wel wat te supporteren moet zijn herken ik echt super. Vriend van speelt vaak support en wil graag alle minionkills donaten naar de carry, maar ja hoevaak die compleet fail zijn of niet tot nauwelijks proberen te last hitten is echt bizar. Dan is het bijna nuttiger om te zorgen dat je als carry flink wat last hits hebt en aardige items, dan heeft iig een behoorlijke speler wat power(beetje ap buffed heals zijn niet verkeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Moeten we trouwens niet eens een nieuw deel maken? Zijn al ruim over de 100 pagina's heen en anders moet ik zo ver scrollen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Done! Was aan het wachten tot het ragen over que's, split en tournament een beetje over was :)

[PC] League of Legends - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 09:54

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zie hierboven ^^ :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste

Dit topic is gesloten.