Prima build, echter zou ik willen aanraden om Warmogs om te ruilen voor een Frozen Mallet. Geeft ook een flinke dot HP, beetje damage en een constante slow. Dankij je passive val je sneller aan, naar mate je meer HP kwijt bent, dus word je slow effectiever. Olaf heeft dit ook wel nodig, omdat constant je bijl gooien ten eerste een mana drain is, ten tweede kost het tijd om stil te staan, gooien en weer rennen.Vicarious schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:04:
[...]
... maar makkelijk te kiten door ranged DPS'ers en makkelijk kapot te nuken door mages omdat je over het algemeen niet heeeeeeel veel magic resist neemt. Wel een beetje (ik kom meestal op 100 uit met Olaf), maar een gefarmde annie doet echt wel pijn alsnog.
Mijn build met Olaf:
- Wriggles
- Merc Treads
- Warmogs (heul veul HP en HP geeft damage)
- Atma's (doet nu heel veel dmg dankzij warmogs, en geeft armor)
- Situational
Runes: Armorpen red, flat armor yellow, magicres/lvl blue en armorpen quints. Zeker lategame ben je redelijk unstoppable als je initieert met je ult, want je ramt een squishy zo naar half HP waarna ze meestal gaan rennen. En dan heb je ze alsnog met je slow van je axe.
Persoonlijk zou ik Wriggles ook nog omruilen voor Starks. De extra lifesteal is echt een must, samen met de attack speed + Mallet rent niemand meer voor je weg. Tussen zijn ult, runes en Stark's, kun je ook nog heel veel Armor Pen realizeren. Mijn build ziet er dan als volgt uit: Merc's, Mallet, Stark's en Atma's. Ik probeer meestal ook nog een Brutalizer er in te gooien. Olaf kan makkelijk rond de 100 armorpen komen met al deze items. Zonder dat je items hebt die heel erg veel damage doen, sla je toch harder dan een gemiddelde carry, omdat je effectief tegen de 100% damage zit, met als uitzondering op tanks.
-