Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste
Acties:
  • 85.875 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-02 10:45
PIVO_Ace schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:20:
Hoorde over de spilt een mooie chain of thought:

Iedereen krijgt nu een regio. West of Oost.
Iedereen gaat ervan uit dat in West meer EU "top" spelers zullen zitten.
Iedereen krijgt een gratis regio switch.

Waarom zouden mensen in Oost blijven?

Ergo straks heb je iedereen in West zitten...
Hehe dit opperde ik toen de split net aangekondigd was ook. Maar zoals men al zei: waarschijnlijk is dat slechts een klein percentage, namelijk de toppers die ook regelmatig in grote toernooien meespelen (Shushei e.d.). De overgrote meerderheid speelt gewoon zo dichtbij mogelijk omdat ze het niet weten, omdat het ze niet boeit (ik zal toch nooit tegen shushei spelen) of omdat de ping tijden lager zullen zijn.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:44

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 07:50:
[...]

Heb deze week een potje gezien van LLL tegen een ander team op de riot stream. Ze hebben de tegenpartij gewoon keihard geownt. Dacht dat de eindstand iets van 3-22 was, en die andere gasten waren echt geen stakkers.
Ik heb LLL zelfs TSM een keer op die manier zien wegvegen. Die gasten spelen echt super aggressief en hebben ondertussen nog steeds gelijke en vaak betere CS dan hun tegenstanders.
(Al hadden ze bij een paar jungler-ganks wel enorm veel geluk om weg te komen)

Sowieso is alles wat ik van LLL zie altijd een keiharde stomp. (Zowel win als verlies. Het is net alsof die gasten geen close-matches kunnen spelen :P)

EDIT:
De meeste grote teams hadden aangegeven op west te gaan. En dan gaan de fanboys en girls natuurlijk ook mee (al hebben ze geen kans ooit tegen die mensen uit te komen :P)
Maar uiteindelijk zullen op beide realms wel teams gaan zijn. Riot had ook al aangegeven dat er een west vs east bracket ging komen.

[Voor 17% gewijzigd door MazeMouse op 08-07-2011 08:50]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Vanavond nog eens een 5vs5 goters?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik had het niet verwacht, maar ook ik heb een mailtje gekregen dat ik naar EU West ga. Het wonderlijke is dat ik nu op US servers speel, zou het op zich geen drama vinden, maar een beetje vreemd is het ergens wel natuurlijk. Dus als dit voor alle europese US players geldt, gaat dit om een behoorlijk aantal accounts.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 399205

hmm ik ook maar ik had ook ooit een account op EU en nu weet ik niet meer welk email adres vr welk account was
ik hoop toch dat ik op US kan blijven spelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
TheInsomniac schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:04:
Ik had het niet verwacht, maar ook ik heb een mailtje gekregen dat ik naar EU West ga. Het wonderlijke is dat ik nu op US servers speel, zou het op zich geen drama vinden, maar een beetje vreemd is het ergens wel natuurlijk. Dus als dit voor alle europese US players geldt, gaat dit om een behoorlijk aantal accounts.
Is dat niet gewoon het mailtje voor je EU account? ;) Je US account blijft echt wel op US actief lijkt me... anders zou ik 2 mailtjes moeten hebben ( 1 voor mijn eu account en 1 voor mijn us account)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 384763

Laatste patchnotes :

Release Notes PVP.net v1.38.38

Updated the filter on summoner name creation and change
Fixed a bug with multiple error pop-ups appearing in PVP.net
Updated Custom Game Lobby interface
Added default game names to Custom Game creation.
Custom Games now have a “Quit” button in Champion Select. Players will no longer have to log back into PVP.net to cancel a custom game in Champion Select.
Removed warnings for leaving Battle Training during Champion Select
Updated Champion filters in the Summoner Profile
Fixed a bug where the incorrect Mastery Page name was being displayed when viewing another Summoner's profile
Fixed a bug that could cause you to overwrite your own Mastery Pages
Fixed a bug with viewing other players’ Rune Pages
Added multiple rune purchases to the store. Players can now use the “+” and “-“ signs to choose how many runes of a certain type to buy, up to 9
Multiple bug-fixes for the PVP.net store
Updated matchmaking to make level 30s matching with non-30s rarer

League of Legends v1.0.0.121

Akali
If Akali uses Shadow Dance on a champion, she will attempt to attack the target upon successfully arriving

Alistar
Headbutt ability power ratio reduced to .7 from .8
Pulverize ability power ratio reduced to .5 from .6
Triumphant Roar ability power ratio reduced to .2 from .4

Ashe
Enchanted Crystal Arrow
Cooldown increased to 100/90/80 from 75 at all levels
Slow duration no longer scales with level and now slows for 3 seconds at all levels

Blitzcrank
Rocket Grab now has a proper animation.

Brand
Fixed a bug where Pyroclasm could instant-kill enemies under some circumstances.

Ezreal
Tuned Ezreal's autoattack frames to be more responsive
Trueshot Barrage cooldown reduced to 80 from 100.
Essence Flux mana cost reduced to 60/70/80/90/100 from 70/80/90/100/110.

Fiddlesticks
Fixed a bug where Dark Wind could instant-kill people under some circumstances.

Gangplank
Grog-Soaked Blade max stacks reduced to 4 from 5.

Irelia
Bladesurge mana cost changed to 60/65/70/75/80 from 70
Transcendent Blades damage reduced to 80/120/160 from 85/135/185

Jarvan IV
Demacian Standard
Cooldown increased to 13 from 12
Damage reduced to 60/105/150/195/240 from 60/110/160/210/260
Dragon Strike damage reduced to 70/115/160/205/250 from 70/120/170/220/270

Jax
Leap Strike can now target wards again, but will now reveal wards to enemies when used in this manner.

Katarina
Shunpo can now target wards again, but will now reveal wards to enemies when used in this manner.

Kog'Maw
Fixed a bug where Void Ooze was not flagged as an area-of-effect spell
Updated Kog'Maw's autoattack frame to be more responsive
Updated Bio-Arcane Barrage attack frame to be more responsive
Updated Caustic Spittle's attack frame to be more responsive
Bio-Arcane Barrage
Cooldown increased to 17 from 15
Duration increased to 10 from 6
Living Artillery drop time reduced slightly to increase consistency (Overall slightly faster)

Lee Sin
Safeguard can now target wards again, but will now reveal wards to enemies when used in this manner

Malzahar
Fixed a bug where Nether Grasp would sometimes only deal 4 ticks of damage instead of 5

Rumble
Flamespitter
Damage adjusted to 30/60/90/120/150 from 40/65/90/115/140
Ability power ratio reduced to .45 from .5

Ryze
Overload base damage increased to 40/65/90/115/140 from 30/55/80/105/130

Swain
Ravenous Flock now heals Swain for 75% of damage dealt versus champions, and 25% versus minions

Warwick
Hungering Strike now heals for 80% of damage dealt, down from 100%

Yorick
Omen of War
Fixed a bug where the Spectral Ghoul would not spawn if Yorick was silenced.
Omen of Pestilence
Increased the cast range by 50
Improved the consistency of the AoE slow by increasing the radius and rate of application.
Mana cost reduced to 40/45/50/55//60 from 50/55/60/65/70
Omen of Famine
Mana cost reduced to 55/60/65/70/75 from 60/65/70/75/80
Omen of Death
Updated the visual of Reanimated Champions to better show when a Champion has revived.
Removed the health decay on the Revenant and Reanimated pets
Fixed a bug with the interaction between Chronoshift and Revenants
Fixed a bug with Heimerdinger's turrets and the Reanimated state
Unholy Symbiosis
Yorick now takes 5% reduced damage for each summon that is active.
Increased the Attack Damage and Health of ghouls to 35% from 30% of Yorick's Attack Damage and Health
Ghouls
Ghouls are now immune to slows.
Ghouls take 50% reduced damage from AoE abilities
General
Mana per level increased to 35 from 30
Health per level increased to 85 from 80
Armor per level increased to 3.6 from 3
Base Movement speed increased to 320 from 315
Slightly increased his base Attack Speed

Items
Rabadon's Deathcap base ability power reduced to 140 from 155

General
Fixed areas in brush that did not correctly hide units
Teleporting to a ward will now reveal the ward to enemies for a few seconds
Locally jumping to ward will now destealth the ward for 2 seconds
Added minimap range indicators for long range (non-global ) spells such as Nocturne’s Paranoia and Ashe’s Hawk Shot

Dreamhack heeft zijn effect niet gemist :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Klinkt logisch allemaal :) Ook coole wijziging dat die ward 2 seconden gerevealed wordt :) En die minimap indicators zijn ideaal.

[Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 08-07-2011 09:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:49

Flapmo

and back is gigi!

Zo ze hadden door dat Yorick compleet useless was geloof ik :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 14:06
Ja ga Alistar nog verder nerfen... Heb ik eindelijk een hero gevonden die ik echt leuk vind om te spelen en waar je niet alleen maar je skills dom mee hoeft te spammen (zoals Brand), krijg je dit weer :(. Ik denk ook niet dat mid lane nu nog een optie is met Alistar. :(

Ook dat filmpje wat ze er bij laten zien tegen Kog in de patch preview. Vind je het gek dat je verliest als je nog 2.7k goud hebt en je tegenstander dat goud wel heeft opgemaakt -,-.

http://eu.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100121

[Voor 50% gewijzigd door Thormodo op 08-07-2011 10:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:11

Bananenspin

Omdat het kan

Alistar was één van de beste tanks uit de game en dreamhack heeft dat helemaal duidelijk gemaakt! Overigens is zijn nerf alleen voor damage en speelt hij niet anders en is hij nog steeds enorm irritant!

HOI.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thormodo
Bananenspin schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:10:
Alistar was één van de beste tanks uit de game en dreamhack heeft dat helemaal duidelijk gemaakt! Overigens is zijn nerf alleen voor damage en speelt hij niet anders en is hij nog steeds enorm irritant!
Tank? Sinds wanneer wordt hij als tank gespeeld? Tank Alistar is gewoon nutteloos, dan kan je veel beter voor Amumu en dergelijke gaan.
Altijd dat gehuil van iedereen, wééééh die hero heeft mij gedood en is dus OP. En bam dikke nerf.
Shushei maakte gehakt van iedereen met elke hero op DreamHack.

Een kleine nerf oke, maar om dat gelijk de AP ratio van zijn heal te halveren en de andere twee skills ook te nerfen... Die heal had je juist nodig om fatsoenlijk 1 tegen 1 te lanen.

[Voor 28% gewijzigd door Thormodo op 08-07-2011 10:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Ik vond alistar echt een te bizarre caster. Oneindige laning power, mega veel dmg, super goede aoe crowd control. Moeilijk te ganken doordat ie je een half scherm naar achteren beukt. En mocht dat alles nog niet genoeg zijn dan druk je op R.

Hij is aanvankelijk als tank bedoeld, maar als je dan dmg doet als caster is er wel iets mis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Nja, maar ik vind toch dat ze de community iets creatiever naar oplossingen moeten laten zoeken. Omdat een champion niet gespeeld wordt zoals Riot het origineel ontworpen had (lanewick ipv junglewick, ap ali ipv tank ali .. ), hoeven ze daarom niet zo snel met de nerfbat zwaaien maar de mensen naar counter oplossingen laten zoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-05 05:47
Je kunt als designer toch niet overal rekening mee houden, en volgens mij moedigen ze juist aan om champs op verschillende manieren te spelen. Maar een warwick die laned is gewoon niet leuk, hetzelfde met een AP alistar. Dan kunnen ze het toch best iets minder goed maken?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

cool! Eindelijk heeft Yorick wat aan zijn ghouls... ze gingen nu echt veel te snel dood...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Thormodo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:16:
[...]

Tank? Sinds wanneer wordt hij als tank gespeeld? Tank Alistar is gewoon nutteloos, dan kan je veel beter voor Amumu en dergelijke gaan.
Altijd dat gehuil van iedereen, wééééh die hero heeft mij gedood en is dus OP. En bam dikke nerf.

Een kleine nerf oke, maar om dat gelijk de AP ratio van zijn heal te halveren en de andere twee skills ook te nerfen... Die heal had je juist nodig om fatsoenlijk 1 tegen 1 te lanen.
Ook al bouw je hem niet als tank, het is stiekem natuurlijk gewoon een tank.

HOI.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Forn schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:49:
Je kunt als designer toch niet overal rekening mee houden, en volgens mij moedigen ze juist aan om champs op verschillende manieren te spelen. Maar een warwick die laned is gewoon niet leuk, hetzelfde met een AP alistar. Dan kunnen ze het toch best iets minder goed maken?
Is niet leuk omdat je niet weet hoe er op te reageren waarschijnlijk ? Pas op, dit is geen verwijt, maar tracht te achterhalen waarom je het niet leuk vindt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:03:
[...]

Is niet leuk omdat je niet weet hoe er op te reageren waarschijnlijk ? Pas op, dit is geen verwijt, maar tracht te achterhalen waarom je het niet leuk vindt.
Omdat je hem nooit uit de lane kan krijgen met die bizarre heal van hem, en jij daar nooit tegenop kan tenzij je zelf ook warwick bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-05 14:21

FikkieHo

Wokmaster

Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:48:

Ezreal
Tuned Ezreal's autoattack frames to be more responsive
Trueshot Barrage cooldown reduced to 80 from 100.
Essence Flux mana cost reduced to 60/70/80/90/100 from 70/80/90/100/110.
Feest :) Kan ik meer spammen zonder in mana problemen te komen :)
Knupoltor schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:02:
Vanavond nog eens een 5vs5 goters?
Dan moet je zorgen dat je niet bij mij in het team komt :P Elke keer zit ik in het verliezende team :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Forn
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:03:
[...]

Vertel jij mij dan maar eens hoe je er wel op moet reageren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Thormodo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:16:
[...]

Alistair heal nerf is vooral erg idd, teamfight begrijp ik, maar solo lane deel niet. Logischer was dat anderen de helft van heal zouden krijgen oid. Verder vind ik de AP ratio's op zijn damage niet zo erg, zijn ook beperktere nerfs.

Yorick is ver verbeterd, maar ik denk dat zijn manaissues early game nog totaal niet zijn opgelost, manamune blijft eerste item denk ik. Nadeel hiervan is dat hij alleen met health en AD scaled(en niet echt hard 0.35 is niet echt hoog, zeker niet op AD). On cast van minions heeft hij natuurlijk ook nog wat scaling, maar Early game heeft hij te weinig mana, endgame te weinig scaling denk ik, enorme burst heeft hij niet maar een deel van die tijd heeft hij allleen zijn eigen basic autoattack door minion cooldowns.
Weet iemand trouwens of crit/attackspeed etc ook getransferred wordt naar zijn minions?

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Forn schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:22:
[...]

Vertel jij mij dan maar eens hoe je er wel op moet reageren?
Warwick = Magic resistance + harassen. Hij kan niet eeuwig healen, heeft beperkte mana pool & zijn Q neemt 80 mana dacht ik op lvl 1, met een pool van 240.

Alistar AP = zelf nog niet veel tegen gelaned maar ik denk dat cait, ashe & vayne nog redelijk vervelend kunnen zijn voor alistar.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 08-07-2011 11:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Juist ranged carries zijn voer voor alistar. Zijn headbutt + knockup kan in 1x 50% HP wegbeuken, en hij kan zo wegkomen omdat zij nog neer moeten komen op de grond voor ze wat kunnen terugdoen. Vervolgens heal je wat en loop je naar je tower toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thormodo
TheInsomniac schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:22:
[...]

Alistair heal nerf is vooral erg idd, teamfight begrijp ik, maar solo lane deel niet. Logischer was dat anderen de helft van heal zouden krijgen oid. Verder vind ik de AP ratio's op zijn damage niet zo erg, zijn ook beperktere nerfs.
Dat is al zo. Alistar krijgt de volle heal, zijn allies de helft.
Vicarious schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:31:
Juist ranged carries zijn voer voor alistar. Zijn headbutt + knockup kan in 1x 50% HP wegbeuken, en hij kan zo wegkomen omdat zij nog neer moeten komen op de grond voor ze wat kunnen terugdoen.
50%? Ja als je zwaar gefeed bent en die gasten totaal underleveld. Dit soort uitspraken zijn altijd zo overdreven. Overigens moet je als AD niet gaan lanen tegen Alistar (sowieso niet sololanen), maar dat terzijde.

[Voor 37% gewijzigd door Thormodo op 08-07-2011 11:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Vicarious schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:31:
Juist ranged carries zijn voer voor alistar. Zijn headbutt + knockup kan in 1x 50% HP wegbeuken, en hij kan zo wegkomen omdat zij nog neer moeten komen op de grond voor ze wat kunnen terugdoen. Vervolgens heal je wat en loop je naar je tower toe.
Cait haar range is toch groter dan zijn headbut ?

Spreek me niet uit over ashe & vayne omdat ik daar niet echt de range van ken.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 08-07-2011 11:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:32:
[...]

Cait haar range is toch groter dan zijn headbut ?

Spreek me niet uit over ashe & vayne omdat ik daar niet echt de range van ken.
Ja en? Dan vang je 1 of 2 autoattacks voordat je haar raakt, wedden dat jij meer damage doet. En daarna kun je nog healen ook!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Forn
Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:25:
[...]

Warwick = Magic resistance + harassen. Hij kan niet eeuwig healen, heeft beperkte mana pool & zijn Q neemt 80 mana dacht ik op lvl 1, met een pool van 240.

Alistar AP = zelf nog niet veel tegen gelaned maar ik denk dat cait, ashe & vayne nog redelijk vervelend kunnen zijn voor alistar.
Als je magic resistance als eerste items haalt doe je gewoon te weinig dmg om Warwick goed te kunnen harassen. Bovendien kunnen alleen AD champs hem een beetje significant te harassen. Andere champs doen gewoon te weinig damage daarvoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Overigens vond ik Alistar zijn heal niet echt OP, wel vond ik dat hij een beetje weinig mana kostte. Als je zorgt dat hij niet 100x kan healen met zijn manapool had ik het al prima gevonden. Qua AP ratio's: ik denk zelf dat die wel prima waren, maar misschien zijn base damage wat verlagen. Nu zorg je dat AP alistar lategame totaal niet meer viable is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
FikkieHo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:19:
[...]

Dan moet je zorgen dat je niet bij mij in het team komt :P Elke keer zit ik in het verliezende team :P
Dat verklaart waarom ik de laatste potjes verloren heb :p
Nee, het lag zeker niet aan jou... we hadden gewoon een slecht composed team bij het 1ste potje, en het 2de potje was de tegenstander gewoon beter ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-03 03:37
Ik vraag me echt af wat er verandert aan Yorick... Ik hoop wel dat ie wat meer buest damage enzo doet en dat zijn minions langer blijven, of ten minste dat zijn minions ook maar ergens gebuffed zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 14:59
Ik snap die irelia ult nerf niet:

160 blades maal 4 = 640 damage, aangenomen dat je ze allemaal kan raken en dan verlagen defenses dat nog enorm wss met minstens 50% omlaag gemiddeld. 320 damge ult? wtf is dat voor een poep, en die 50% heal die er op zit is dan ook waardeloos, lmao, dat is toch geen ult meer, dat is gewoon een 4de normale skill

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 147715

Cvan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:43:
Ik snap die irelia ult nerf niet:

160 blades maal 4 = 640 damage, aangenomen dat je ze allemaal kan raken en dan verlagen defenses dat nog enorm wss met minstens 50% omlaag gemiddeld. 320 damge ult? wtf is dat voor een poep, en die 50% heal die er op zit is dan ook waardeloos, lmao, dat is toch geen ult meer, dat is gewoon een 4de normale skill
Ach ik gebruikte die ult toch al vrijwel alleen maar om triforce te proccen. Hij is ook best wel lage cd, 40 seconde ofzo geloof ik. Daarbij udyr en karma hebben ook geen ult.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 14:59
Maar udyr en karma zijn gemaakt om geen ult te hebben :p

Anyway als men hier wel eens met een jungler speelt, kijk dit filmpje over leash technieken:
YouTube: ‪Jungle Tutorial - Leashing‬‏

Je jungler zal je dankbaar zijn :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

TheInsomniac schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:22:
[...]

Yorick is ver verbeterd, maar ik denk dat zijn manaissues early game nog totaal niet zijn opgelost, manamune blijft eerste item denk ik. Nadeel hiervan is dat hij alleen met health en AD scaled(en niet echt hard 0.35 is niet echt hoog, zeker niet op AD). On cast van minions heeft hij natuurlijk ook nog wat scaling, maar Early game heeft hij te weinig mana, endgame te weinig scaling denk ik, enorme burst heeft hij niet maar een deel van die tijd heeft hij allleen zijn eigen basic autoattack door minion cooldowns.
Weet iemand trouwens of crit/attackspeed etc ook getransferred wordt naar zijn minions?
volgens de tooltip alleen AD (en HP), maar ik vroeg me dat ook al af inderdaad... Misschien binnenkort eens een testpotje doen, en vol op attackspeed gaan, en kijken of de ghouls ook snel meppen ;)

Met wat mana-regen runes en clarity heb trouwens weinig mana problemen met Yorick...

[Voor 3% gewijzigd door GeleFles op 08-07-2011 12:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nukidin247
Ze zouden beter zo kunnen doen dat die minions van Yorick na 5 sec. compleet weg gaan ipv om de seconde 20%, en dus ook bij die ult van hem. Het gaat om zijn minions niet om hemzelf :P (grotendeels dan he).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Thormodo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:32:
[...]

Dat is al zo. Alistar krijgt de volle heal, zijn allies de helft.

[...]

50%? Ja als je zwaar gefeed bent en die gasten totaal underleveld. Dit soort uitspraken zijn altijd zo overdreven. Overigens moet je als AD niet gaan lanen tegen Alistar (sowieso niet sololanen), maar dat terzijde.
Vind ik ander totaal niet overdreven. Een evenredig farmed ad ranged gaat inderdaad ongeveer 50% HP verliezen.
Het is probleem is niet zozeer dit, want anders mag je elke champion die dit kan (Brand, malz, annie, anivia, etc) gaan beginnen nerfen.
Het is echter wel een probleem dat het hier om een ungankable, heavy burst tank gaat.
Je loopt toch ook niet te klagen dat amumu maar een lage ratio op zn tantrum heeft en je daardoor minder kan bursten?

Streaming History

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thormodo
speedzor schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:22:
[...]

Vind ik ander totaal niet overdreven. Een evenredig farmed ad ranged gaat inderdaad ongeveer 50% HP verliezen.
Onzin. De enige keer dat ik Alistar speelde het het voorkwam dat ik een ranged AD makkelijk naar 50% kreeg met W+Q was toen ik eindigde met 10-0-10 en een hele zooi minions. Dit is precies het probleem met al dat OP gehuil, iedereen overdrijft zwaar of baseert zijn mening op een zwaar gefeede champion.

Pulverize: 80 / 125 / 170 / 220 / 270 (+60% of ability power)
Headbutt: 90 / 140 / 190 / 245 / 300 (+80% of ability power)
speedzor schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:22:
[...]

Je loopt toch ook niet te klagen dat amumu maar een lage ratio op zn tantrum heeft en je daardoor minder kan bursten?
Alsof Amumu zijn nut haalt uit tantrum, wat is dat nu weer voor een vergelijking. |:(
Amumu zijn sterke punten zijn de bandage toss stun, zijn AoE ulti stun en zijn W die % health weghaalt.

[Voor 34% gewijzigd door Thormodo op 08-07-2011 13:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Thormodo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:48:
[...]

Onzin. De enige keer dat ik Alistar speelde het het voorkwam dat ik een ranged AD naar 50% kreeg met W+Q+Lichbane proc was toen ik eindigde met 10-0-10 en een hele zooi minions. Dit is precies het probleem met al dat OP gehuil, iedereen overdrijft zwaar of baseert zijn mening op een zwaar gefeede champion.

[...]

Alsof Amumu zijn nut haalt uit tantrum, wat is dat nu weer voor een vergelijking. |:(
Amumu zijn sterke punten zijn de bandage toss stun, zijn AoE ulti stun en zijn W die % health weghaalt.
Ik ga even alleen uit van sheen + rabadons deathcap, dat maak je bijna elke game wel. Volgens mij heb je dan zo'n 200 AP en doe je met headbutt + pulverize al (270+120) + (300+160) = 850 damage. Doe daar je sheenproc nog bij van 100+ damage en ik denk dat je van een ashe met 1500 HP en heel weinig magic res (want tegen die tijd heeft zij dr banshees nog niet) toch echt wel de helft wegbeukt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

ben het wel met speedzor eens.

Als een ali, zijn combo doet en je bent een squishy char dan doet het heel veel pijn en ik heb ook bij evenredig (ofzelfs de squishy meer) farm gezien dat er 50% of minder overbleef van het leven. + de tijd dat jij niets kan doen.

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0Henk 'm!

Thormodo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:48:
[...]

Onzin. De enige keer dat ik Alistar speelde het het voorkwam dat ik een ranged AD makkelijk naar 50% kreeg met W+Q was toen ik eindigde met 10-0-10 en een hele zooi minions. Dit is precies het probleem met al dat OP gehuil, iedereen overdrijft zwaar of baseert zijn mening op een zwaar gefeede champion.

Heb net even bij leagecraft gekeken. Als je uitgaat van alistar wat magic pen en ap runes + 2x dorans ring en needlessly large rod. Burst hij voor ongeveer 700 op level 11. Een ashe met 2x dorans en een bf sword heeft dan ongeveer 1400 life. Als je 10-0-10 bent kan ik me niet voorstellen dat een carry je combo uberhaupt overleeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 399205

props to Riot, ik vind dat ze goed hun best doen om het speelbaar te houden

ze hebben het zichzelf wel een beetje aangedaan, nu al bijna 80 champs balancen met verschillende mechanics en builds en speelstijlen (roaming, jungling, tanking,...) lijkt het mij toch niet al te eenvoudig

en ik snap mensen wel die het niet leuk vinden dat hun champ generfed wordt maar er zit altijd wel een goeie reden achter
ik main WW en vind de nerf ook niet leuk en speel hem zelden in lane maar ik snap ergens wel het probleem
ik zeg niet dat het de ideale oplossing is maar ik ben wel blij dat ze tenminste zoeken achter een oplossing om het te balanceren

het ding is dat met de zoveel laatste patchen, nerfs die duidelijk hun oorsprong vinden in ervaringen van het dreamhack toernooi dat er andere champs nu misschien weer beduidend beter worden tov alle generfde champs en dan gaan er weer mensen zagen dat er andere champs OP zijn maar dat zal nooit veranderen, gewoon weg omdat een perfecte balans in dit spel bijna niet na te streven is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Een van de positieve kanten aan het continu aanpassen van bepaalde champions is dat je steeds nieuwe "beste" champions ziet en hierdoor compleet verschillende set-ups. Hierdoor verschuift de focus op bepaalde strategieën ook regelmatig. Ik vind het leuk, maar het is altijd jammer als je favo van het moment weer een nerf krijgt, omdat je champ op de een of andere manier door de beste spelers wordt benut.

oh en ik zit nu ff 8+ minuten in de solo queue. FUUUUU

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:37
Het grote probleem met we WW nerf, is dat deze bedoelt is voor Lanewick, maar ook Junglewick aantast in zijn effectieviteit. 20% verschil is best veel als je bezig bent met bijv. Blue Golem.

Dat Heatbutt en Pulvireze nerfs hebben gekregen snap ik nog wel, maar Triumphant Roar heeft wel een flinke opdonder gehad, halvering van AP bonus. Dat is echt teveel van het goede

Riot heeft hier wel meer last van naar mijn gevoel. Is een Champion te sterk, word hij echt op alle vlakken aangepakt (zoals Alistair nu). Vaak word een Champion dan overnerfed dat hij van sterk, naar UP gaat soms. Pantheon is hiervan een mooi voorbeeld, maar zo ook Swain (alleen maar nerfs, zijn ult heeft echt harde klappen gehad). Dan gaan ze weer compleet andere aspecten van die champion proberen te buffen.. Nooit maken ze een Nerf ongedaan, omdat het teveel van het goede is. Maar ook nooit word een Champion echt stapsgewijs generfed. Daarna blijft het heel lang stil rondom zo'n champ, en probeert men hem weer stapsgewijs terug te buffen, maar op andere vlakken die de Champion aantasten in de speelstijl.

Kog'Maw heeft naar mijn gevoel ook nog echt werk nodig, hij is een van de slechtse, zoniet DE slechtste ranged carry. Hij kan niet kiten, heeft geen gap closer, geen chase/escape mechanisme, geen CC en hele slechte survivability.

Ashe heeft Volley + ECA (Initiate + Escape), ze kan kiten, heeft geen echte en haar Hawkshot geeft haar heel veel lane/map control. Tristana heeft Rocket Jump (die reset na een kill/assist welke dient als Initiate/Escape) waarmee ze een soort flash heeft + slow en Buster Shot (Initiate + Escape). Cait heeft een trap voor een snare, een slow + mini dash. Ze heeft niet de beste initiate, maar de hoogste range en effectief een triple escape (als iemand om je val heen loopt, zijn ze daar nog altijd meer tijd voor kwijt). MF heeft een AoE slow en een Passive die haar op level 1 al rond laat rennen met 380-400 MS (afhankelijk van masteries + runes), waardoor ze ook gigantisch goed kan kiten, mede dankzij haar goede range, nog meer met Double Up.

En wat heeft Kog'Maw? Void Ooze. Deze is relatief makkelijk te ontwijken, maar hier houdt het op. Geen echte initiation, het is zeker geen betrouwbare escape en hij heeft vergeleken met de andere carries een compleet waardeloze passive (eentje waar je pas wat aan hebt als je -dood- gaat). Ashe: meer crit, MF: movespeed, Trist: Range, Cait: Bonus damage. Allemaal goede passives die een ranged carry helpen.

Echt jammer, want Kog'Maw an sich is een hele leuke Champion. Ja hij heeft range met zijn Bio Arcane Barrage, maar door MR word deze al een heel eind beperkt, en hij is vrij traag, waardoor achter iemand aanrennen en schieten lastig word. Caustic spittle doet weer af aan het idee van range, want deze is ongeveer zijn auto attack range (ik dacht 500?). Living Artillery is ook vrij makkelijk te dodgen (hopelijk na de patch iets minder), maar heeft hinder van Koggie zijn traagheid.

-

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 399205 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:05:
props to Riot, ik vind dat ze goed hun best doen om het speelbaar te houden

ze hebben het zichzelf wel een beetje aangedaan, nu al bijna 80 champs balancen met verschillende mechanics en builds en speelstijlen (roaming, jungling, tanking,...) lijkt het mij toch niet al te eenvoudig

en ik snap mensen wel die het niet leuk vinden dat hun champ generfed wordt maar er zit altijd wel een goeie reden achter
ik main WW en vind de nerf ook niet leuk en speel hem zelden in lane maar ik snap ergens wel het probleem
ik zeg niet dat het de ideale oplossing is maar ik ben wel blij dat ze tenminste zoeken achter een oplossing om het te balanceren
Ben het hier wel mee eens alleen soms schieten ze een beetje door zoals bij twitch pantheon shen en renekton. Die champions zijn bijna niet meer te spelen in een serieuze game
Met w en 2.5 attack speed eet hij werkelijk alles. Als hij dan een team heeft met veel cc is hij niet te stoppen.

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 147715 op 08-07-2011 15:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:07:
Het grote probleem met we WW nerf, is dat deze bedoelt is voor Lanewick, maar ook Junglewick aantast in zijn effectieviteit. 20% verschil is best veel als je bezig bent met bijv. Blue Golem.

Dat Heatbutt en Pulvireze nerfs hebben gekregen snap ik nog wel, maar Triumphant Roar heeft wel een flinke opdonder gehad, halvering van AP bonus. Dat is echt teveel van het goede
Nouja... ik kan met warwick starten met een zwaardje en een health pot en kom nooit onder de 50% health tijdens mijn eerste rondje junglen... hij heeft ook nog zijn lifesteal passive en die nerf van 20% komt early game neer op zo'n 14 lifesteal. Da's echt geen ramp, want met die hoge cooldown in het begin scheelt je dat bij blue 28 life. Woohoo!

Midgame komt de nerf wat harder aan, maar daar is ie juist ook voor bedoeld.

De Alistar nerf op heal vind ik inderdaad ook overdreven. Beter hadden ze die gewoon wat meer mana kunnen laten kosten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:37
Alistair heeft op zich wel leuke burst, maar hij heeft ook vrij hoge cooldowns, misschien een iets mindere AP nerf en iets hogere mana kosten, dat het wel netjes gebalanceerd zou worden, maar zijn heal is echt redelijk waardeloos nu (+20 health per 100 AP en slechts +10 voor je teamgenoten/minions omdat die zowieso maar voor 50% gehealed worden).

-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nukidin247
''Removed the health decay on the Revenant and Reanimated pets''

Wacht, Betekent dat dus dat die Minions van hem geen health meer verliezen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-05 20:21
Summoners!

As we recently announced, League of Legends has been selected as an official title for the Intel Extreme Masters. The first stop for this season is at gamescom in Cologne, Germany, from the 17th through the 21st of August. Eight teams from around the world (5 from Europe, 2 from North America and 1 from Asia) will compete for $32,000 in cash prizes. There's still time to qualify, so your team could be part of the competition!

For North American players, the path to gamescom is relatively simple: compete in the NESL's go4lol tournament this Saturday, the 10th of July, and place in the top 4. This will earn you an invite to the American Final, where you will competing for one of the two slots for North American teams at gamescom.

If you are playing on our European platform, things get a little more interesting. Qualifiers will be held this coming Saturday, the 9th of July, as well as next Saturday, the 16th of July . These qualifiers can earn you invites to the EU Final on July 30th, which will determine the four European teams representing their region in Cologne.

For reference, this information -- along with additional info about the Southeast Asian qualifiers -- can be found on the IEM Cologne website .

If you don't have a competition-ready team in time for these qualifiers, or if you'd rather watch the pros battle it out, fear not! Both the NESL and the ESL will be streaming live coverage of the matches from their respective finals on esl.tv along with live coverage from the IEM.

The Season One Championship has shown all of us how popular League of Legends has become and just how much fun it is to watch our top level competitors. The IEM are the next big championship and are sure to bring you a lot more exciting matches at stops all over the world. Whether you are competing or watching, do not miss out on League of Legends' debut in the most prestigious tournament series in the world of eSports!

mischien leuk om ons te proberen te plaatsen als GoT team

edit: sorry voor de wall of text komt direct van het forum af

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thormodo
http://www.esl.eu/eu/lol/news/164354/

Morgen is de eerste Qualifier, maar dat is te kort dag. Voor 16 juli wil ik in ieder geval wel mee doen. Als we een beetje een goed team kunnen samenstellen, kunnen we vast wel wat potjes winnen.

Saturday, July 16th 2011
EU West Qualifier #2
Top2 advances to Final Qualifier

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Haha ik zit naar de stream van Wickd te vinden en ze hebben een exploit gevonden:
- Trundle en Heimer in 1 team
- Laat trundle low health krijgen door tower of baron oid
- Laat heimer zijn turrets neerzetten
- Cast een slow pillar op heimer + zijn turrets terwijl je zelf in de buurt staat
- Turrets attacken trundle!
- Heimer krijgt een kill voor de kill van zijn eigen teammate, trundle een assist voor het killen van zichzelf
- Profit met stackbook op heimer

:')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blamauci
ik heb iig al een ESL account
dus als het goed is kan het wel lukken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Cvan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:50:
Maar udyr en karma zijn gemaakt om geen ult te hebben :p

Anyway als men hier wel eens met een jungler speelt, kijk dit filmpje over leash technieken:
YouTube: ‪Jungle Tutorial - Leashing‬‏

Je jungler zal je dankbaar zijn :)
Als ik ranged heb doe ik eigenlijk altijd die 3e optie (Dat op en neer rennen) maar sowieso altijd minimaal de 1 of 2 autoattacks versie.
Je mist er misschien 2-3 CS mee maar versnelt de jungler zo enorm wat weer snellere ganks oplevert.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Met een goede leash, hoef je geen exp te missen.
Ik solo top vaak en kan 2 AA geven en nog net op tijd in lane zijn zodat de eerste minion sterft in exp range.
Exp is so belangrijk early game. (let op dat je lvl 6 word en gooi gelijk je ult, ignite,Q,W,E op de enemy, met de meeste champions werkt dit als je er wat mana voor overhoud en wat harrass heb gedaan) De extra exp uit utility is zo nice.

Jarvan/GP solo top, zijn volgens mij de beste leashers als ze E + AA.doen.

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Baristo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:08:
Met een goede leash, hoef je geen exp te missen.
Ik solo top vaak en kan 2 AA geven en nog net op tijd in lane zijn zodat de eerste minion sterft in exp range.
Exp is so belangrijk early game. (let op dat je lvl 6 word en gooi gelijk je ult, ignite,Q,W,E op de enemy, met de meeste champions werkt dit als je er wat mana voor overhoud en wat harrass heb gedaan) De extra exp uit utility is zo nice.

Jarvan/GP solo top, zijn volgens mij de beste leashers als ze E + AA.doen.
Ik support vaak. En als je dan vanaf blue-side naar bottom moet mis je misschien toch wat CS (niet dat je zelf de CS maakt maar je mist de XP-range :P)

EDIT:
Sowieso al slechte zaak als je als support de leash moet doen, maar toch :P

[Voor 5% gewijzigd door MazeMouse op 09-07-2011 10:28]

sudo apt-get rekt

• Baristo
@mazemouse

Klopt, bot lane is moeilijker, omdat je positioneren vanaf lvl 1 al zo belangrijk. Ik zou mijn 'eigen' brush niet aan de enemy taric willen kwijtraken voor een extra leash.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-01-2018
Ik stream weer eens :) Dus als iemand zich verveelt: http://www.fakegaming.eu/...estream&user=Jeffroiscool

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Baristo schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 10:44:
@mazemouse

Klopt, bot lane is moeilijker, omdat je positioneren vanaf lvl 1 al zo belangrijk. Ik zou mijn 'eigen' brush niet aan de enemy taric willen kwijtraken voor een extra leash.
Precies. Nou ben ik zelf het liefste Taric maar het punt staat ;)

sudo apt-get rekt

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

buhh nvm.

[Voor 141% gewijzigd door Flapmo op 09-07-2011 16:18]

• Safaci
  • Laatst online: 22:16

Safaci

Transhumanist

Ik ben nu lvl 21 en wil runes gaan kopen.
dus wil ik even weten wat de beste runes zijn die ik kan hebben voor Malzahar.
Zou iemand mij hier kunnen helpen?

Alvast bedankt!

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• speedzor
Red: magpen
Yellow: manareg/level
Blue: magres/level
quint: flat HP / magpen

Streaming History

• Vicarious
Net ff een game van het nieuwe SK team gekeken, maar ze zijn nog niet echt op elkaar ingespeeld. Ze zeiken elkaar ook de hele tijd af, nog geen goede teamplay.

• blamauci
idd was ook aan het kijken

totaal geen coordinatie en constant elkaar de schuld geven van dingen

• Forn
Vicarious schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 20:07:
Net ff een game van het nieuwe SK team gekeken, maar ze zijn nog niet echt op elkaar ingespeeld. Ze zeiken elkaar ook de hele tijd af, nog geen goede teamplay.
Ze moeten die Ocelot erook uit gooien, wat een achterlijke vent is dat zeg. Alleen maar ragen, andere de schuld geven etc. Zat ook laatst de stream van hem te kijken, en die gast deed zelfs een ragequit..

• Vicarious
OCelot is wel de ergste idd :)

Anoniem: 216320

Wat vinden jullie van Leona?

• Baristo
leona is nog niet uit

• Safaci

Safaci

Transhumanist

Als ze uit is, ga ik haar AP spelen, i.p.v tank. Haar abilities zijn imo meer voor Damage dan tanky enzo....

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

Je kan wel haar filmpje zien en kijken wat je van de skills vindt, toch?

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:31

Dreanor

Joene

Lijkt mij een erg leuke champion om te spelen! :D Alleen ... wat is die tripple kill in scene gezet zeg, ongelooflijk. Nu ik verder kijk zijn bijna alle gevechten well heel echt in scene gezet.

Het zijn reclame filmpjes, ik weet het. Maar hier valt het mij meer op dan normaal. :P

Wordt er wel een die ik ga kopen met IP denk ik.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Safaci

Safaci

Transhumanist

Heb net even 2 champs gekocht: Ashe en Trundle.
Vond het ff leuk :D

• speedzor
Ik ben vanavond ook begonnen met trundle, wat een heerlijke champion is dat zeg :D
K ga zorgen datk die wat kan spelen, dan ben ik niet meer op xin/noc aangewezen als amumu geen optie is :)

Streaming History

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Safaci

Safaci

Transhumanist

Inderdaad, en Ashe voor de eerste keer was eigenlijk ook wel lachen, vooral die big arrow ofzo
2x in 1 potje iemand over hele map geraakt, voelt echt goed ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Mijn mooiste kill met Ashe was vanaf de base (na revive) waarbij ik iemand met low hp de bushes in zag gaan (bij laatste turret zeg maar) :D.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
speedzor schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:54:
Ik ben vanavond ook begonnen met trundle, wat een heerlijke champion is dat zeg :D
K ga zorgen datk die wat kan spelen, dan ben ik niet meer op xin/noc aangewezen als amumu geen optie is :)
Trundle is een heerlijke jungler en ganker, terwijl hij in teamfights ook heel handig is met zijn pillar en zijn w-skill. Erg goede champ inderdaad. Als andere junglers kan ik je nog warwick, udyr, nunu en olaf aanraden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 10:36
ik zou dan eerder olaf aanraden. imbolaf. 1v1 unstoppable. en 5v1 ook trouwens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Forn schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 20:34:
[...]

Ze moeten die Ocelot erook uit gooien, wat een achterlijke vent is dat zeg. Alleen maar ragen, andere de schuld geven etc. Zat ook laatst de stream van hem te kijken, en die gast deed zelfs een ragequit..
Agreed. En die wetdream is ook geen groot licht in mijn ogen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

Eat your brain?

Cpt.Chaos schreef op zondag 10 juli 2011 @ 09:56:
ik zou dan eerder olaf aanraden. imbolaf. 1v1 unstoppable. en 5v1 ook trouwens.
Hoezo? Als er ook maar één hero een cc op je dropt ben je al zo goed als dood tegen een beetje niveau spelers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:51
Ilya schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:20:
[...]

Hoezo? Als er ook maar één hero een cc op je dropt ben je al zo goed als dood tegen een beetje niveau spelers.
jammer dat CC niet werkt als olaf zijn ulti gecast heeft ;o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• speedzor
Anoniem: 384763 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:50:
[...]

Agreed. En die wetdream is ook geen groot licht in mijn ogen.
Heb vaak naar z'n stream gekeken en hij speelde toch altijd enorm goed zonder te ragen op anderen.
Z'n nunu en amumu spel is schitterend :D

Streaming History

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 10:36
hellfighter87 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:27:
[...]

jammer dat CC niet werkt als olaf zijn ulti gecast heeft ;o
precies. en dan met over 9000 spellvamp en lifesteal en true damage pompt ie je zo neer. hp=dmg ook nog, en met een nasty over 9000 arp ga je ook gauw dood. olaf is echt nasty.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Is dit nou een grap? Word ik wakker wil ik LOL spelen 3hr 19 min que? :p In de drukke avond uren oke maar het is nog niet geen 1 uur :p

Ah vals alarm hij was even van slag net als ik denk ik. Na een cancel nog "maar" 30 seconden.

[Voor 26% gewijzigd door Bananenspin op 10-07-2011 12:57]

HOI.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Cpt.Chaos schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:42:
[...]

precies. en dan met over 9000 spellvamp en lifesteal en true damage pompt ie je zo neer. hp=dmg ook nog, en met een nasty over 9000 arp ga je ook gauw dood. olaf is echt nasty.
... maar makkelijk te kiten door ranged DPS'ers en makkelijk kapot te nuken door mages omdat je over het algemeen niet heeeeeeel veel magic resist neemt. Wel een beetje (ik kom meestal op 100 uit met Olaf), maar een gefarmde annie doet echt wel pijn alsnog.

Mijn build met Olaf:
- Wriggles
- Merc Treads
- Warmogs (heul veul HP en HP geeft damage)
- Atma's (doet nu heel veel dmg dankzij warmogs, en geeft armor)
- Situational

Runes: Armorpen red, flat armor yellow, magicres/lvl blue en armorpen quints. Zeker lategame ben je redelijk unstoppable als je initieert met je ult, want je ramt een squishy zo naar half HP waarna ze meestal gaan rennen. En dan heb je ze alsnog met je slow van je axe.

[Voor 28% gewijzigd door Vicarious op 10-07-2011 13:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• speedzor
Hoe kan je iemand kiten die CC immuun is? :)
Ghost pakken en je raakt overal bij..
En een normale olaf build gaat redelijk tanky, dus snel ga je niet neer

Streaming History

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:31
Pff, net een 5v5 gestart met een paar GoT'ers, crasht de game na het loadscherm, nu weer in queue uiteraard... sorry mensen :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 11:55
Ik weet niet als het de zelfde game als Anu was maar ik ben ook gecrashed bij het laadscherm./... 9 min queue, T3cca ingame

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:31
jah klopt, zelfde game, ik ben door de queue heen maar kan de game niet reconnecten dus ik denk dat hij helemaal gecrashed is :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

speedzor schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:27:
[...]

Heb vaak naar z'n stream gekeken en hij speelde toch altijd enorm goed zonder te ragen op anderen.
Z'n nunu en amumu spel is schitterend :D
Hij is blijkbaar de leader nu van sk, of hij gedraagt zich alvast zo. En zie hem constant vervelend doen tegen anderen en zijn stelling is juist, geen enkele andere.

Dat is imo eh.

Vond wel grappig toen hij onlangs tijdens het streamen telefoon krijgt van vriendin om af te spreken, maar dat hij afzegt omdat hij met buikloop zit, terwijl em gewoon zit te gamen :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
met buikloop kun je wel gamen toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Love it. Instalock met Kennen, Ashe, Corki en Catlyn. Ik heb er nu een keer schijt aan en neem wie ik wil.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious
Anoniem: 216320 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:32:
Love it. Instalock met Kennen, Ashe, Corki en Catlyn. Ik heb er nu een keer schijt aan en neem wie ik wil.
Terecht. En als ze zeiken zeg je maar dat ze niet moeten instalocken en eerst moeten overleggen als ze een tank willen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:11
Anoniem: 216320 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:12:
[...]

Je kan wel haar filmpje zien en kijken wat je van de skills vindt, toch?
Jup. Vrijdag was de champion spotlight al gereleased.
Als je hem nog niet gezien had (link hieronder):
YouTube: ‪League of Legends - Leona Champion Spotlight‬‏

Acties:
  • 0Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
leona is met een week uitgesteld. Als je naar forums gaat, dan staat er boven aan een rode balk met daarin de delay van leona voor een week

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:31

Dreanor

Joene

axel101 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 19:09:
leona is met een week uitgesteld. Als je naar forums gaat, dan staat er boven aan een rode balk met daarin de delay van leona voor een week
Als ik dat bericht goed lees is het uitgesteld omdat de servers nog steeds ongelooflijk crap zijn. En dat dus volgende week Europe East/West voor elkaar moet zijn?

Of interpreteer ik dit nu verkeerd?
We wanted to provide you with a status update regarding the latest League of Legends patch. Unfortunately, due to ongoing stability concerns that we’re working to address, the patch we announced earlier this week will not be deployed this weekend. While we know how excited you are to play Leona and explore the new balance changes and platform upgrades, the last thing we want to do is introduce these new features into an unstable environment that would degrade the gameplay experience for everyone.

Our current plans include deploying the Leona update early next week.

We’re sorry to delay this update further, but again, adding new content that increases the risk of instability to the server isn’t something we’re prepared to do. Thank you so much for your continued patience as we work through this difficult situation, and thank you for playing League of Legends!
Uit de twee onderstreepte zinnen maak ik de conclusie dat over 1.5 week de splitsing gedaan moet zijn en (hopelijk) de servers eindelijk weer stabiel worden?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baristo
Eerst komt de splits, dan leona. De splits is er echt bijna.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nukidin247
Oeeeh spannend, Kan echt niet meer wachten hiero! Dan ga ik lekker 10x opnieuw inloggen etc. :P

EDIT: Oke, Ik zit nu naar HotShot's stream te kijken en... Ja echt wtf is die gozer aan het doen? Pony spel aan het spelen? Ik snap de grap niet...

http://www.own3d.tv/live/13574/CLGaming.net_-_HotshotGG

[Voor 52% gewijzigd door nukidin247 op 10-07-2011 22:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01-2022
nukidin247 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:51:
Oeeeh spannend, Kan echt niet meer wachten hiero! Dan ga ik lekker 10x opnieuw inloggen etc. :P

EDIT: Oke, Ik zit nu naar HotShot's stream te kijken en... Ja echt wtf is die gozer aan het doen? Pony spel aan het spelen? Ik snap de grap niet...

http://www.own3d.tv/live/13574/CLGaming.net_-_HotshotGG
HotShot is niet verplicht om alleen maar LoL te spelen hoor, hij speelt regelmatige andere games op z´n stream.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nukidin247
Jah dat weet ik, maar ik snap echt niet hoe hij zo een spel kan spelen... echt er zitten nu 9k mensen daarnaar te kijken.
Maar oke, ik switch dan wel naar een andere

Vicarious schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:02:
met buikloop kun je wel gamen toch?
Als dat buikloop was, dan kon hij even goed wel gegaan zijn. Hij had gewoon geen zin buiten te komen ...

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

nukidin247 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 23:00:
Jah dat weet ik, maar ik snap echt niet hoe hij zo een spel kan spelen... echt er zitten nu 9k mensen daarnaar te kijken.
Maar oke, ik switch dan wel naar een andere
Meestal spelen ze die simpele spellen als ze in queue staan. Ze alt-tabben gewoon weer zodra de queue up is.

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee