Tanks hebben meer last van een zwakker early game omdat van jou verwacht wordt dat je initieert. als je dan wat achterloopt word je zo kapotgeburst en verlies je teamfights, terwijl je anders lang genoeg blijft leven om de teamfight in je voordeel te beslissen (ook al ga je misschien dood). Dus ik snap het wel inderdaad.Airdack schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:37:
Nouja als ik met Ashe een keertje doodga of met Brand dan is dat veel minder een probleem, omdat je dan gewoon terugloopt naar je lane en weer gaat farmen en later in het spel nog genoeg damage doet om goed mee te doen. Maar met die champions die op het randje zitten (zoals Warwick, Jarvan, Maokai) ... dan heb je echt die ijzersterke early game nodig anders ben je later in het spel gewoon veel zwakker dan je zou willen. Zal er wel iets mee te maken hebben dat die champions hun items echt nodig hebben om tanky dps te kunnen zijn, en bv. trinity force is nou eenmaal reteduur.
Voor junglers zit het iets anders. Je bent meestal in enige mate afhankelijk van je buffs. Als ik gank is dat meestal met een dubbele buff, en als ik dan doodga (bijna nooit, maar het kan), ben je die dubbele buff kwijt. Dat hindert je jungle vrij behoorlijk.
Vicariously I live while the whole world dies