[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Airdack schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:37:
Nouja als ik met Ashe een keertje doodga of met Brand dan is dat veel minder een probleem, omdat je dan gewoon terugloopt naar je lane en weer gaat farmen en later in het spel nog genoeg damage doet om goed mee te doen. Maar met die champions die op het randje zitten (zoals Warwick, Jarvan, Maokai) ... dan heb je echt die ijzersterke early game nodig anders ben je later in het spel gewoon veel zwakker dan je zou willen. Zal er wel iets mee te maken hebben dat die champions hun items echt nodig hebben om tanky dps te kunnen zijn, en bv. trinity force is nou eenmaal reteduur.
Tanks hebben meer last van een zwakker early game omdat van jou verwacht wordt dat je initieert. als je dan wat achterloopt word je zo kapotgeburst en verlies je teamfights, terwijl je anders lang genoeg blijft leven om de teamfight in je voordeel te beslissen (ook al ga je misschien dood). Dus ik snap het wel inderdaad.

Voor junglers zit het iets anders. Je bent meestal in enige mate afhankelijk van je buffs. Als ik gank is dat meestal met een dubbele buff, en als ik dan doodga (bijna nooit, maar het kan), ben je die dubbele buff kwijt. Dat hindert je jungle vrij behoorlijk.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, rotatie lijkt wel weer op die van 2/3 weken terug.. Ik wil Anivia!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Ook zou ik graag die nieuwe champ eens willen proberen. Ook al lijkt hij me wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Er zitten weer een paar champions tussen die ik nog niet eerder geprobeerd of uberhaupt gezien heb dus daar kan ik me lekker op botvieren (Galio en Heimerdinges:p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Gisteren één van mijn leukste matches tot nu toe gehad. Met een premade van GoT tegen een andere premade. Het ging de hele tijd gelijk op totdat we ze een paar keer semi-geaced hadden en we flink wat towers konden pushen. Paar hele gave teamfights gehad, voor baron, voor dragon, alle lanes gingen gelijk op etc. Op het laatst nog even gepraat met die mensen en ze wilden graag nog eens tegen ons spelen. Zo kan het dus ook, helemaal geen geflame en wat flauwe grappen in /all chat.

We hadden een Nocturne (Darkscythe) in de jungle, Anivia (Pacifism) mid, Alistar en Cait bot (Kainda en Cloud) en ik zat zelf top met Nidalee tegen een Alistar.

Ik heb beloofd hem up te loaden en hierop te zetten, ik heb hem opgenomen via LoLrecorder, is er een site waar ik hem kan uploaden?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

Gaaf :D de potjes waar iedereen op beide teams alleen maar lol wilt maken zijn inderdaad de mooiste, jammer dat die zo zeldzaam zijn in de soloqueue :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Forn schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:01:
Gisteren één van mijn leukste matches tot nu toe gehad. Met een premade van GoT tegen een andere premade. Het ging de hele tijd gelijk op totdat we ze een paar keer semi-geaced hadden en we flink wat towers konden pushen. Paar hele gave teamfights gehad, voor baron, voor dragon, alle lanes gingen gelijk op etc. Op het laatst nog even gepraat met die mensen en ze wilden graag nog eens tegen ons spelen. Zo kan het dus ook, helemaal geen geflame en wat flauwe grappen in /all chat.

We hadden een Nocturne (Darkscythe) in de jungle, Anivia (Pacifism) mid, Alistar en Cait bot (Kainda en Cloud) en ik zat zelf top met Nidalee tegen een Alistar.

Ik heb beloofd hem up te loaden en hierop te zetten, ik heb hem opgenomen via LoLrecorder, is er een site waar ik hem kan uploaden?
clgaming?

De game waar ik aan meedeed vond ik ook wel leuk trouwens :P Was iets minder spannend, maar wel een goede game van onze kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die games van gister waren inderdaad leuk ja :) Vooral de game die Forn noemde, dat was toch wel een van de leukste games die ik ooit gespeeld heb. Een goed uur lang, hartstikke close. Kon tot een paar minuten voor het eind nog alle kanten op. Erg gaaf ook dat de tegenpartij zich afvroeg of we een clan waren, en zo nee; waarom in godsnaam niet dan? :P Leuk compliment om te horen.

Verder nog wel een paar leuke games gehad, ook die game met PublicPervert, Vykro, My LoL en die Duitser (TibbersTeaTime) was erg leuk. Alleen jammer dat daar op het eind in de na-chat toch nog wat rage kwam :P Natuurlijk gericht op mij omdat ik veruit de minste wins op m'n naam had staan en daarom niet anders dan noob kon zijn :+

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah die rage heb ik dus gemist omdat ik al vrij snel weg was daar. Moet zeggen dat Udyr wel erg lekker ging, 8/2/X ofzo geeindigd. Junglen ging supersnel dus kon vrij vaak ganken en in teamfights is die stun echt OP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mja het was ook nog onterecht, de Ashe van de tegenpartij vond dat ik duidelijk noob was omdat ik zo weinig wins had. Dat terwijl ik de lane van hém gewonnen had. Dus hoe hij tot die conclusie kwam weet ik niet, misschien gewoon wat pissig omdat een 'noob' van hem won :P

Udyr is echt verschrikkelijk als je een beetje goede speler hebt en een beetje farm. Die stuns zijn echt haatbaar als je aan de ontvangende kant ervan zit ;)

edit:
Overigens weet ik natuurlijk wel dat ik lang niet zoveel ervaring als de rest van die premade spelers had, maar ik doe m'n best en ik krijg veel begeleiding. Heb wel het idee dat ik snel leer in elk geval.

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 05-07-2011 12:59 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloud schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:58:
Mja het was ook nog onterecht, de Ashe van de tegenpartij vond dat ik duidelijk noob was omdat ik zo weinig wins had. Dat terwijl ik de lane van hém gewonnen had. Dus hoe hij tot die conclusie kwam weet ik niet, misschien gewoon wat pissig omdat een 'noob' van hem won :P

Udyr is echt verschrikkelijk als je een beetje goede speler hebt en een beetje farm. Die stuns zijn echt haatbaar als je aan de ontvangende kant ervan zit ;)

edit:
Overigens weet ik natuurlijk wel dat ik lang niet zoveel ervaring als de rest van die premade spelers had, maar ik doe m'n best en ik krijg veel begeleiding. Heb wel het idee dat ik snel leer in elk geval.
Die gozer was de grootste noob van het team. Ik heb hem een keer of 4 gekilld omdat ie gewoon blind de teamfight in bleef schieten terwijl ik hem aan het stunnen en phoenix striken was. Verder had ie nog die lompe actie in het begin dat ie ineens terugliep naar ons toe met nog 10 hp over. Waarom de fuck zou je dat doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:28
Zijn er mensen vanavond beschikbaar zou wel een 5vs5 willen doen onder gotters :)
Heb dat wel eens gedaan en is zeer vermakelijk hoeft ook niet zo serieus te zijn maarja je wilt natuurlijk niet verliezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

edit:
Pff al zolang als ik met jou in games zit gaat het meestal gewoon prima en doe je het vaak beter dan ik (met mn bijna 400 wins). Maar jij had ook een DotA achtergrond toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Vicarious schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:07:
[...]

Pff al zolang als ik met jou in games zit gaat het meestal gewoon prima en doe je het vaak beter dan ik (met mn bijna 400 wins). Maar jij had ook een DotA achtergrond toch?
Precies, die gast kon het niet hebben dat hij in de lane werd afgemaakt door ons, Janna + Caitlyn is dan ook wel een heerlijke combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb niet een DotA achtergrond; sterker nog niet eens strategy. Alleen een beetje PvP in Guild Wars misschien, maar daar heb je niets aan in LoL. Ik kom oorspronkelijk uit de wondere wereld van FPS games. Van Q2/3/QL om precies te zijn. Alles wat ik van LoL weet heb ik volgens mij in de afgelopen twee maanden geleerd tijdens premades met jullie :P Al speel ik het al een ruim jaar inmiddels (maar vrij lang inactief geweest).

Maar wel leuk om te horen dat jullie vinden dat ik niet veel onder doe voor de rest. Kan wel merken dat ik altijd veel bij jullie opsteek want in de solo queue komen mijn teammates me over het algemeen over als compleet onwetend. :P De laatste tijd moet ik dus in de solo queue ook verplicht als teamcaptain fungeren om de boel nog enigszins netjes te houden. Al werkt dat ook niet altijd trouwens, want vaak willen mensen gewoon niet luisteren; al heb je nog zo vaak gelijk.

Met premades en jullie, als we dan verliezen dan komt dat meestal doordat het andere team gewoon echt beter is. En dat is de mooiste manier om te verliezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 05-07-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024

[edit][/]Overigens weet ik natuurlijk wel dat ik lang niet zoveel ervaring als de rest van die premade spelers had, maar ik doe m'n best en ik krijg veel begeleiding. Heb wel het idee dat ik snel leer in elk geval.
Ach je deed gisteren nauwlijks onder voor de rest van ons, af en toen had je een wat betere positie kunnen kiezen maar dat zijn dingen die leer je met ervaring en aangezien je open staat voor tips en opbouwende kritiek gaat dat helemaal goed komen.. Ik heb je in ieder geval graag in m'n team. d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door -Mike- op 05-07-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Ik doe deze avond ook wel graag mee met premade als er nog plaats is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Me2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Ik zou ook graag mee doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Moet je het GOT channel joinen kun je meestal wel mensen vinden waarmee je samen een potje kan spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
I know, ben een trouwe klant van het kanaal.
Echter speel ik vaak met dezelde mensen.
Denk dat afwisseling geen kwaad kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Volgens mij, is de server status nu default: BUSY. Doen ze dit nu expres totdat de server split achter de rug is of log in op de verkeerde momenten? Ik log in tussen 12.00 's middags en 22.00 's avonds. Oftewel, bijna de hele dag.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Dreanor schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:33:
Volgens mij, is de server status nu default: BUSY. Doen ze dit nu expres totdat de server split achter de rug is of log in op de verkeerde momenten? Ik log in tussen 12.00 's middags en 22.00 's avonds. Oftewel, bijna de hele dag.
Er zijn mogelijkheden om die busy weg te halen zodat er altijd online staat dan hoef je hier niet meer op te wachten en kun je gelijk instappen in de queue. Paar post hierboven heeft iemand wat gepost heb deze methode nog niet getest maar wel een andere die werkt. Weet alleen niet of het is toegestaan om dit hier te plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Ik las gister ergens dat ze de cap op het aantal mensen dat de queue inmag verlaagd hebben tot de split komt, zodra die cap bereikt is staat de server op Busy. (ik kan hem op het werk niet terugvinden maar het stond als linkje in dat loadschermpje waar je normaal play kunt drukken.)

Blijkbaar hebben ze dat gedaan omdat de queue anders teveel bandbreedte kost? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
yay eindelijk lvl30 !

Gailo is trouwens echt heerlijk! Had net een potje waarvan er 4 ap waren. Kon lekker magicres stacken en flink wat damage uitdelen. En zijn ult kan een teamfight echt beslissen er op het goede moment ingaan, flink wat enemys pakken en ulten zodat de carries het af kunnen maken :)

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

anu schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:06:
Ik las gister ergens dat ze de cap op het aantal mensen dat de queue inmag verlaagd hebben tot de split komt, zodra die cap bereikt is staat de server op Busy. (ik kan hem op het werk niet terugvinden maar het stond als linkje in dat loadschermpje waar je normaal play kunt drukken.)

Blijkbaar hebben ze dat gedaan omdat de queue anders teveel bandbreedte kost? :S
That makes sense. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Misschien is het leuk om vanavond een 5 v 5 met 10 GoT'ers te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Als er 10 gotters kunnen inloggen dan he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Im up for it als ik erin geraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
-Mike- schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:47:
Misschien is het leuk om vanavond een 5 v 5 met 10 GoT'ers te doen? :)
Doe wel mee blijf wss hele avond aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik zou ook wel mee willen doen maar ben pas rond 23:00 online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Handig die aanpassingen in die file, instant play knop :)
Niet dat het veel uitmaakt met 30min queue, maar nu kan ik tenminste iets anders dan ipv hele tijd te wachten tot ik me kan inloggen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 MIN ????

maak er 3uur8min van ...

nevermind (mensen die dit krijgen => launcher herstarten :p )

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
nee hoor, 20 min :)
Van zodra je verschillende uren queue hebt mag je er wel van uit gaan dat dat snel stabiliseert naar -30min.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Grappig, mijn queue gaat telkens met een minuut of 3-4 omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Jawel hoor het is zover. De Amerikanen mogen nu ook lekker wachten!

Login Queue: Over 9000! Lekker 30 min + wachten voor die gasten.

Nu maakt het dus echt niets meer uit waar je ook speelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Sorry van zonet mensen, om de één of andere reden werd mijn tekst niet verstuurd :s
Dat verklaart ook waarom ik ruim 20 minuten het gevoel had door niemand geantwoord te worden :p

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Net met een paar gotters 5vs5 tegen elkaar gedaan was een leuke pot :) Moeten we vaker doen werd serieus geward enz. kortom leuk leuk leuk.

EDIT:
heeft iemand het toevallig opgenomen? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ninjaman op 06-07-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
speedzor schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:26:
Sorry van zonet mensen, om de één of andere reden werd mijn tekst niet verstuurd :s
Dat verklaart ook waarom ik ruim 20 minuten het gevoel had door niemand geantwoord te worden :p
Dat verklaart een hoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteren wel een leuk potje gedaan met wat Tweakers :) premade 5 tegen random andere 5. Het ging allemaal wel lekker :) Ik ben vooral blij dat ik niet zoog met caitlyn :) Ik main die nu al een tijdje en dat gaat me toch prima af :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

dragon3016 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:23:
Net met een paar gotters 5vs5 tegen elkaar gedaan was een leuke pot :) Moeten we vaker doen werd serieus geward enz. kortom leuk leuk leuk.

EDIT:
heeft iemand het toevallig opgenomen? :)
Ik vond het minder grappig dat karma als een echte bitch rondliep :P En waarom zat die trouwens elke keer bij baron rondjes te dansen. Gewoon voor de lulz?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Airdack schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 08:09:
[...]

(knip)

Edit: Nieuwe champion rotation voor deze week
Alistar
Blitzcrank
Caitlyn
Galio
Heimerdinger
Kog'Maw
Mordekaiser
Pantheon
Ryze
Yorick
Zilean
Sinds vandaag staat Yorick ook bij de champrotation! Heb er net een potje mee gespeeld en ik moet zeggen dat hij echt waardeloos is :( Ik probeerde hem een beetje hybrid te bouwen omdat de helft van ze spells magic damage doen en de helft physical.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
FikkieHo schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:19:
[...]

Ik vond het minder grappig dat karma als een echte bitch rondliep :P En waarom zat die trouwens elke keer bij baron rondjes te dansen. Gewoon voor de lulz?
Haha ja deed ze voor de fun hahah want jullie hadden daar een wards geplaatst 8)7
Kwam echter geen baron gevecht van terecht, dacht jullie lopen er wel heen maar jullie dachten vast dat het een trap was. Terwijl ze daar de meeste tijd gewoon in haar eentje stond hihi

Maar karma was wel goed bezig die shield en haar heal zijn echt lekker ging maar niet dood hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MosquTo
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 17:01
Voor de mensen die graag ook willen spelen of een nieuwe acount.
https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/index

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 06-07-2011 13:44 . Reden: ref is wel een beetje laf ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
lol, linken als referal ^_^' en dan niet de volledige link plaatsen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
dragon3016 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:06:
[...]

Haha ja deed ze voor de fun hahah want jullie hadden daar een wards geplaatst 8)7
Kwam echter geen baron gevecht van terecht, dacht jullie lopen er wel heen maar jullie dachten vast dat het een trap was. Terwijl ze daar de meeste tijd gewoon in haar eentje stond hihi

Maar karma was wel goed bezig die shield en haar heal zijn echt lekker ging maar niet dood hehe :)
Mjah mijns insziens was ze de doorslaggevende factor. Vaak kwamen jullie met low HP alsnog weg uit teamfights, eventjes uphealen (gangplank) en daarna weer terug. Tegen die tijd waren er van ons dan al een paar dood en hou je een 5v3 over. Wij hadden helaas geen echte support, dus dat was wel een aardig voordeel. Komt bij dat ze veel kills en farm had, dus ook nog eens heel veel AP voor dat shield en hele dikke damage voor een support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, net grappige topic gelezen op eu forums en wou het toch delen met jullie

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=305955
League of Legends will be updated during scheduled maintenance on 7/6 from 1:30AM until the end of time.

New skins in the store
Cute Teemo
Puppy dog Teemo
Kitten teemo
Stuffed animal Teemo
Lion cub Teemo
Mouse Teemo
Panda Teemo
Tiger Teemo
Fox Teemo
Hamster Teemo
Gerbil Teemo
Squirrel Teemo
Chipmunk Teemo
Baby seal Teemo
Polar bear Teemo
Void Teemo
Nightmare Teemo
Teemo in the Jungle
Bilgewater Teemo
Tibbers Teemo

Gross yellowish color Taric

Teen Annie

League of Legends v1.0.0.121

Annie
Annie has been removed from the game

Ashe
Volley now applies enchanted crystal arrow

Evelynn
Fixed a bug where Evelynn was viable

HotShotGG
Fixed a bug where HotShotGG didn't overextend

Jesse Perring
Fixed a bug where Jesse Perring didn't ace the other team during the loading screen

Gangplank
Ate some oranges and it was k'

Garen
Now spawns in a random bush on the map upon death

Chest size increased by 234%

Lee sin
Lee sin can now see
Lee sin looked at Urgot
Lee sin can no longer see

Master Yi
Highlander (and all other abilities) now refresh upon minion kills aswell as champion kills/assists

Mordekaiser
Fixed a bug where Mordekaiser couldn't 1v5

Pantheon
Seen Yorick and doesn't feel as bad

Singed
Now gains 200 movespeed while poison trail is active

Shaco
Fixed a bug where Shaco's /dance actually worked correctly

Teemo
Noxious trap now plays Teemo's /laugh upon detonation
Noxious trap no longer has a cooldown and costs 0 mana

Yorick
Sucks

PVP.net
Added an uninstall game button in the client for Russian people and it triggers itself automaticly when Russian starts the game

EDIT: i just get updates from riot :

fixed a bug where europeans now actually can log in and play any time they want, also we transfered log in quee to US servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:29:
Haha, net grappige topic gelezen op eu forums en wou het toch delen met jullie

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=305955

[...]
Die zijn Heersch:

Lee Sin can now see
Lee Sin looked at Urgot
Lee Sin can no longer see

Echt briljant. Gotta love Riot humor.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Nazanir schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:52:
[...]

Die zijn Heersch:

Lee Sin can now see
Lee Sin looked at Urgot
Lee Sin can no longer see

Echt briljant. Gotta love Riot humor.
Riot humor? Dit heeft RIot zelf niet geplaatst hoor, is gewoon een bash naar Riot door sommige champs te belichten.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teemo
Noxious trap now plays Teemo's /laugh upon detonation

Dit zouden ze wel mogen integreren vind ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Vicarious schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:14:
[...]

Mjah mijns insziens was ze de doorslaggevende factor. Vaak kwamen jullie met low HP alsnog weg uit teamfights, eventjes uphealen (gangplank) en daarna weer terug. Tegen die tijd waren er van ons dan al een paar dood en hou je een 5v3 over. Wij hadden helaas geen echte support, dus dat was wel een aardig voordeel. Komt bij dat ze veel kills en farm had, dus ook nog eens heel veel AP voor dat shield en hele dikke damage voor een support.
Denk dat jullie soms wat aggresiever moesten spelen, door ergens uit een bosje te komen van achter en ons verassen. Zodat wij geen bedenk tijd hadden om te reageren of te initiaten. Ik kon nu vaak jullie met zijn 5en bij elkaar pakken waardoor je mij automatisch ging focussen hierdoor kon mijn team die wat verderop stond het werk afmaken.

[ Voor 6% gewijzigd door Ninjaman op 06-07-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
dragon3016 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:56:
[...]

Denk dat jullie soms wat aggresiever moesten spelen, door ergens uit een bosje te komen van achter en ons verassen. Zodat wij geen bedenk tijd hadden om te reageren of te initiaten. Ik kon nu vaak jullie met zijn 5en bij elkaar pakken waardoor je mij automatisch ging focussen hierdoor kon mijn team die wat verderop stond het werk afmaken.
Probleem was dat we in ons team geen tank hadden die zelf kon initieren, en we al snel de controle over onze jungle kwijtraakten omdat we te weinig wards hadden. Iedere keer dat iemand alleen de jungle in ging was dat gelijk gevaar voor een 4 of 5 man gank van jullie kant. Wij hoopten dus op een 5-man teamfight waarbij er bij jullie iemand uit positie was en we konden winnen of een hele goede Ashe arrow die goed gefollowupt werd. Helaas kwam het er in beide gevallen niet van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
AHAHHAHAHAH dit is echt geniaal
Ben een stream aan het kijken van saintvicious en zn account is gehacht waardoor hij is gedropt naar 140 ELO, grappigste wat ik OOIT heb gezien xD
http://www.own3d.tv/live/38728/CLGaming.net_-_saintvicious

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Intruder schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:14:
AHAHHAHAHAH dit is echt geniaal
Ben een stream aan het kijken van saintvicious en zn account is gehacht waardoor hij is gedropt naar 140 ELO, grappigste wat ik OOIT heb gezien xD
http://www.own3d.tv/live/38728/CLGaming.net_-_saintvicious
Nou fan-tas-tisch. Hilarisch. Ik kom niet meer bij. Raap me op. [/sarcasm]

Het soort scriptkiddies dat zulke ongein uithaalt zouden ze best eens steviger aan mogen gaan pakken.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ben jij 't wel geweest, he, 'intruder'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens zenon wordt warwick trouwens generfd.

NOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=305947

hopelijk maken ze het zo dat zijn Q de helft healt op champs , maar gelijkwaardig als nu op minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
En qua grappig bedoel ik hoe hij nu aan het streamen is. natuurlijk is het kut voor saint dat hij vanaf 140 elo weer omhoog moet komen en moeten die lui die hem gehackt hebben verbannen worden. Maar ik moet zeggen dat ik het echt zoo grappig vind om te zien hoe die spelers anders spelen en gewoon letterlijk ragen op saint omdat hij roaming twitch speelt (met 16/1/10 als score)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:03:
volgens zenon wordt warwick trouwens generfd.

NOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=305947

hopelijk maken ze het zo dat zijn Q de helft healt op champs , maar gelijkwaardig als nu op minions.
Dat lijkt mij totaal niet logisch, kun je het beter andersom doen.

En ach Mazemouse, je moet het niet al te serieus nemen. Hij wordt vast wel teruggezet. Ik heb de stream ook gekeken en het is oprecht heel grappig. Bovendien is het helemaal niet slecht voor hem, sinds hij is teruggezet heeft hij 5/6x zoveel viewers op zijn stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:08:
En qua grappig bedoel ik hoe hij nu aan het streamen is. natuurlijk is het kut voor saint dat hij vanaf 140 elo weer omhoog moet komen en moeten die lui die hem gehackt hebben verbannen worden. Maar ik moet zeggen dat ik het echt zoo grappig vind om te zien hoe die spelers anders spelen en gewoon letterlijk ragen op saint omdat hij roaming twitch speelt (met 16/1/10 als score)
Ik had het vanmiddag ook weer gezien. Hij was zelfs naar 1 elo gereset. Hij is inmiddels opgeklommen naar 140. Ik heb een van zn eerste games gezien, toen was hij 20/1 ofzo met Yi :D

edit: waarom zet RIOT zijn ELO niet gewoon terug btw?

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 06-07-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik zou het niet weten, en ik kan me voorstellen dat het gewoon zwaar kut is voor hem zoiets kost gewoon maanden (denk ik) om weer tot zn oude elo te komen. Ik kan me voorstellen dat je het dan echt wel goed zat bent hoor. Hoop iig voor hem dat ze zijn elo terug geven, tot die tijd heb ik een geniale stream om te kijken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik lees net dat zn elo vanavond gereset wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha:

jarvan ingame : I hate people who pick yi or jax and think they are good.

en dat tegen saintvicious :') epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Jah idd, moest wel veel lachen om hoe die Jax speelde, hij heeft ze allemaal gewoon dik geraped xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:09:
haha:

jarvan ingame : I hate people who pick yi or jax and think they are good.

en dat tegen saintvicious :') epic.
ja, terwijl ze zelf 500 elo hebben ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Die games van Saintvicious, zo grappig. :')
Op de Riot stream gaan ze nu met Leona spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Hop, eerst gezeur met games die niet starten, toen session closed, en nu unavailable, wel balen :( leuk potje gespeeld met een 5 man premade van hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
-Onnodig Gescheld-

Sorry :)
Deed het weer.

[ Voor 83% gewijzigd door nukidin247 op 06-07-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:14:
[...]

Dat lijkt mij totaal niet logisch, kun je het beter andersom doen.
de reden van de nerf is dat er teveel geklaagd wordt over top lanewick. Sinds DH wordt hij veel gespeeld en er zijn er weinig die goed weten hoe hem te counteren op het moment. Zijn jungling mag er niet door beïnvloedt worden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://www.own3d.tv/#/live/8624

hier werkt de stream. Maar die is net gedaan :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:49:
[...]

de reden van de nerf is dat er teveel geklaagd wordt over top lanewick. Sinds DH wordt hij veel gespeeld en er zijn er weinig die goed weten hoe hem te counteren op het moment. Zijn jungling mag er niet door beïnvloedt worden imo.
Mja ik zou het wel echt zuur vinden. Heb heel lang warwick gemained als jungle en daarin vond ik hem altijd goed balanced. Guardsman bob speelt al eeuwen lanewick en hij is er zelfs lang voor geflamed. En nu word hijvaak gespeeld in lane en moet hij gelijk generfed worden. Bedenk wel dat als zijn q minder word tegen champs en hetzelfde blijft op minions, hij nog steeds een dikke jungle nerf heeft gehad. Gezien zijn ganks dan veel minder sterk zijn. Meeste damage bij junglewick komt toch van zijn q en ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Zou wel grappig zijn als Leona vandaag wordt gereleased :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hybrid cho gath is tof!!

AS boots
Nashors Tooth
Abysall scepter
Warmogs
Atmas impaler
Trinity Force

Towers pushe als een malle, en alles wat in de buurt komt silence, rupture, wegvreten en hitte. Gaat echt als een malle. Je moet wel solo top hebben, want het vergt wel wat early farm.

edit; proficat nukidin

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 02:05:
Hybrid cho gath is tof!!

AS boots
Nashors Tooth
Abysall scepter
Warmogs
Atmas impaler
Trinity Force

Towers pushe als een malle, en alles wat in de buurt komt silence, rupture, wegvreten en hitte. Gaat echt als een malle. Je moet wel solo top hebben, want het vergt wel wat early farm.

edit; proficat nukidin
Zou je dan niet beter wits end halen ipv abyssal heb je meer attack speed, en ongeveer dezelfde resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:30:
[...]

Mja ik zou het wel echt zuur vinden. Heb heel lang warwick gemained als jungle en daarin vond ik hem altijd goed balanced. Guardsman bob speelt al eeuwen lanewick en hij is er zelfs lang voor geflamed. En nu word hijvaak gespeeld in lane en moet hij gelijk generfed worden. Bedenk wel dat als zijn q minder word tegen champs en hetzelfde blijft op minions, hij nog steeds een dikke jungle nerf heeft gehad. Gezien zijn ganks dan veel minder sterk zijn. Meeste damage bij junglewick komt toch van zijn q en ultimate.
Ik had het voornamelijk over het heal gedeelte van zijn Q spell. De damage zou ik dezelfde houden, want dat is niet echt de bron van de QQ storm.

Maar goed, eerst afwachten hoe ze hem precies gaan nerfen voor we teveel gaan paniekeren ;)

Is wel een beetje vervelend om die evolutie te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
@ronddraaier: Maar minder magic pen voor je abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 02:05:
Hybrid cho gath is tof!!

AS boots
Nashors Tooth
Abysall scepter
Warmogs
Atmas impaler
Trinity Force

edit; proficat nukidin
Je hebt idd wel zo'n beetje alle duurste items uit de game uitgezocht :D Als je dit kan afmaken heb je wel een HEEL spannende pot, OF je bent heel hard gefed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

gisteren een geniaal potje met 1 mede tweaker. Ik was mid met caitlyn. En kwam tegen veigar. En said veigar had z'n Q skill. En komt op me af en gebruikt Q, gaat auto attacken, loopt op 5% hp te dicht bij ze toren. Gebruikt Summoner heal, komt terug en ik krijg first blood. Vervolgens feed hij nog 2 keer. Toen kwamen Xin van top en Irelia van bottom. Xin was kill #4 en Irelia #5. Toen de toren gepakt en ik was lvl 7 en de tegenstander lvl 3 gemiddeld. Endgame had ik Attack Speed boots, Phantom Dancer, Infinity, Bloodthirster, Frozen mallet (had hp nodig) en die Armor pen Boog. Plus alle elixers en nog geld over :) Veigar ging neer in 3 hits (of 4 als hij ze summoner heal popte), Fiddle was ook 3 hits. Ashe 4 hits als ik in de buurt kwam. Morde een hit of 10. En Irelia bleef een bitch :)

Mja, dat was een leuk potje. hellaas niet het stat screen kunnen capturen omdat ik connectie met pvp net natuurlijk kwijt was :( Zo vanavond maar is me precieze score bekijken.

Oh ik merkte sinds dinsdag dat er talk rechten nodig zijn voor nutral's server. SniperC zei dat ik "permanente rechten" had gekregen dinsdag, maar die bleek ik gisteren niet te hebben. Wat moet ik daar voor doen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:02
ye-roon schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:58:
Oh ik merkte sinds dinsdag dat er talk rechten nodig zijn voor nutral's server. SniperC zei dat ik "permanente rechten" had gekregen dinsdag, maar die bleek ik gisteren niet te hebben. Wat moet ik daar voor doen? :p
Niets. 't Is gefixt.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Zo'n soort game heb ik ook een keer gehad met Blitz toen ik om een of andere reden mid moest spelen. Ik had een paar kills op mid kunnen maken (heerlijk met grab iemand onder de toren trekken) waarna er telkens 2 van top me kwamen ganken zonder resultaat. Binnen no-time loop je zo ver voor op de rest dat je kan doen en laten wat je wilt, al helemaal omdat Blitz redelijk tanky kan zijn. Daarom is Singed ook zo leuk, een beetje trolololend je Q verspreiden en mensen werpen en nog lachend wegrennen. Dan wil het hele enemy team je focussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ok thanks :)

Mja maar als het hele enemy team je focussed als caitlyn is dat minder fijn. Plus ik HAAT spelen tegen irelia als caitlyn. mijn shots aaien haar gewoon en als ze bij je komt ben je zelf in 2 hits dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Ik heb deze week voor het eerst met blitz lopen spelen en damn wat een leuke champ :d. Allicht dat hij mijn volgende aankoop wordt. Je team is ook zo happy met je als je een beetje goede hooks maakt :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Laatst online: 02-09-2024
Yay serversplit mail van riot :D happing soon! Geloof dat die mail een week voor de split de deur uitging dus misschien volgende week al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Laatst online: 08-09 13:38
Spunkjah schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:34:
Yay serversplit mail van riot :D happing soon! Geloof dat die mail een week voor de split de deur uitging dus misschien volgende week al!
ik heb anders geen mailtje gehad van RIOT
wel moet je ff dit checken
http://clgaming.net/redtracker/topic/8500/?p=1

1 ding dr aan snap ik niet hoezo posten ze dat alleen op het US forum als het vooral over de server split gaat
is Phreak dan zo bevooroordeeld dat ie weigert op het EU forum te posten?

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kben toegelaten op EU West. Woopwoop ! :]

Heb je phreak eigenlijk al veel zien posten op eu servers ? Ik denk dat ze gewoon elk hun actieterrein hebben en voor de rest niet zo veel tijd over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Ik heb ook nog geen mail, maar zal wel in batches verzonden worden :) wel mooi dat het op korte termijn omgezet word, eindelijk weer snel inloggen en hopelijk een hoop minder problemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Net even een filmpje bekeken van de nieuwe champion en vind hem wel erg veel lijken op jarvan ca animaties wat ik jammer vind :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
blamauci schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:38:
[...]

1 ding dr aan snap ik niet hoezo posten ze dat alleen op het US forum als het vooral over de server split gaat
:o als ik het zo zie hoef ik dus geen 2 clients meer geinstalleerd te hebben (US en EU), maar kan ik gewoon in die ene client switchen. Nice!

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 07-07-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Mailtje van RIOT:
The platform to which you have been assigned is: EU West
*O* *O*

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
blamauci schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:38:
[...]

http://clgaming.net/redtracker/poster/16
Phreak post zo af en toe eens op EU. Hij is de community coordinator van NA, voor de Engelstalige EU is dat Ymir, voor Duits ZenonTheStoic, etc.

Zulke informatie wordt meestal eerst vertaald naar de talen die de EU-site ondersteunt voordat het gepost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Yay! EU West for me!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:21

Hu9o

Schokkend

kunnen jullie nu ook al inloggen zonder que dan??
Want hier was nog een dik uur...

edit:
EU west hier ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Hu9o op 07-07-2011 21:36 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

split gebeurd waarschijnlijk over een week, maar ze zouden een email sturen met daarin jouw server, een week voor de split.

queue is inderdaad dik een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Hu9o schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:32:
kunnen jullie nu ook al inloggen zonder que dan??
Want hier was nog een dik uur...
De switch is nog niet gedaan hoor komt binnenkort iedereen krijg wel als het goed is een mailtje op welke server ze zijn ingedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Wtf Waarom zit ik nu dan in EU east? o_O

nee grapje :P EU west ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
nukidin247 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:54:
Wtf Waarom zit ik nu dan in EU east? o_O

nee grapje :P EU west ^^
Anders kon je alsnog gratis eenmalig transferen.

Offtopic:
Gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Laatst online: 08-09 13:38
heej ik heb een KEI goed idee

we moeten ons proberen te qualifien voor de WCG
want ja dr zitten te weinig hollanders in
ik weet niet precies hoe en wat ik zoek het anders wel ff uit

laat het weten als er interesse is

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Hoorde over de spilt een mooie chain of thought:

Iedereen krijgt nu een regio. West of Oost.
Iedereen gaat ervan uit dat in West meer EU "top" spelers zullen zitten.
Iedereen krijgt een gratis regio switch.

Waarom zouden mensen in Oost blijven?

Ergo straks heb je iedereen in West zitten...

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
blamauci schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:29:
heej ik heb een KEI goed idee

we moeten ons proberen te qualifien voor de WCG
want ja dr zitten te weinig hollanders in
ik weet niet precies hoe en wat ik zoek het anders wel ff uit

laat het weten als er interesse is
Leuk idee maar ik weet al dat er een paar hollandse pro teams (default en LLL) mee doen die op het moment op in de top spelen dus gl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

PIVO_Ace schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:20:
Waarom zouden mensen in Oost blijven?
Omdat genoeg mensen het niet weten of niet boeit, en fijn met hun lokale vrienden gewoon op East blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 00:06:
[...]

Leuk idee maar ik weet al dat er een paar hollandse pro teams (default en LLL) mee doen die op het moment op in de top spelen dus gl ;)
Heb deze week een potje gezien van LLL tegen een ander team op de riot stream. Ze hebben de tegenpartij gewoon keihard geownt. Dacht dat de eindstand iets van 3-22 was, en die andere gasten waren echt geen stakkers.
Pagina: 1 ... 38 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.