Voor mij is het niet online.. staat al een uur op busy en kan niet op play drukken.
Client sluiten en weer starten helpt niet. Beetje jammer...
Client sluiten en weer starten helpt niet. Beetje jammer...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
League of Legends EUW: IBullit
Euh, vraagje ... je speelt toch omdat je het leuk vind om de spelen en niet voor de IP, match history, etc?Schuling23 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:55:
[...]
momenteel online.
maar is niet veel aan.. want games worden niet geregistreerd.. match history blijft empty.. dus leavers / afk'rs / feeders.. maakt allemaal niet uit.. game zal niet herinnert worden behalve je eigen frustratie dat je lekker bezig was..*ook ip blijft onverandert..
daarnaast kan je dan wel lekker potje doen dan (als je geen leavers hebt)
[ Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 30-06-2011 20:23 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
ja dat is wat ik op het laatst nog probeerde over te brengen in mn berichtje.. de 1e alinea was meer als opsomming bedoeld wat er precies aan de hand was / waar mensen in got-channel (ingame) over begonnen.Dreanor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:22:
[...]
Euh, vraagje ... je speelt toch omdat je het leuk vind om de spelen en niet voor de IP, match history, etc?
Ik heb vanmiddag 2 leuke potjes gehad, zonder leavers, ragequiters e.d. Helaas krijg ik er geen IP voor maar lekker boeie, ik speel omdat ik het leuk vind.
ps. mijn que ging van 7 min, naar 24 min, naar 3 uur
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik speel ook omdat ik het leuk vind. Maar ik wil graag xp/ip hebben om extra content te kunnen unlocken om zo meer/langer plezier te hebben door meerdere dingen te kunnen doen. Denk hierbij aan nieuwe champs, ranked, runes etc.Dreanor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:22:
[...]
Euh, vraagje ... je speelt toch omdat je het leuk vind om de spelen en niet voor de IP, match history, etc?
Ik heb vanmiddag 2 leuke potjes gehad, zonder leavers, ragequiters e.d. Helaas krijg ik er geen IP voor maar lekker boeie, ik speel omdat ik het leuk vind.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 22:21 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Vicariously I live while the whole world dies
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Pando MEdia booster hoort bij LoL en heb je nodig. Ik heb hetzelfde gehad en dacht eerst dat het aan US lag, maar ik had het ook op EU. Uiteindelijk heb ik het opgelost door mijn modem te resetten, want het bleek dat ik die lagspikes ook had als ik gewoon google oid pingde zonder verder verkeer op mijn netwerk.Zyppora schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:56:
Even iets heel anders. Ik speelde gisteravond op US met een gemiddelde ping van 180 (is normaal voor mij op US servers, is ook totaal niet hinderlijk imo). Echter, om de zoveel tijd schoot die ping door het dak, bleef daar even zitten, en zakte daarna weer tot normale proporties. An sich kan dat wel, maar dus niet consequent wanneer een teamfight in de buurt is. Da's niet zo handig en resulteert vaak in compleet weggespeeld worden omdat je gewoon niets aan het doen bent (uiteraard ben je aan het buttonmashen totdat je vingers ervan bloeden, maar op je scherm gebeurt niets). Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat ik niet eens fatsoenlijk minions kon farmen vanwege de lagspikes.
Nou ben ik geen computer illiterate, dus ben ik gaan kijken wat mijn netwerk doet (win7, task manager, resource manager). Wat blijkt, PMB.exe gooit een enorme hoeveelheid connecties naar buiten open. PMB is dus Pando Media Booster en deze wordt samen met LoL opgestart. Is dit normaal of is hier iets raars aan de hand?
-
Hahahaha lol, dat wist ik ook niet, bedankt voor het waarschuwen lolanu schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:05:
Kak, kom er net achter dat spatiebalk = cancel als je in de queue zitwas ff gaan douchen in het wachten op de queue, kom terug, haal het scherm uit standbye met spatiebalk, en cancel ook meteen de queue
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
[ Voor 13% gewijzigd door nukidin247 op 01-07-2011 20:18 ]
Verwijderd
Vooralsnog is dat helemaal niet mogelijk, en het lijkt erop dat ze ook geen plannen hebben daar verandering in te brengen. Wie weet in de verre toekomst, maar ik denk sowieso niet dat ze voorlopig nóg meer mensen op de EU servers toe laten.flessuh schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:38:
die blooper reel heeft op zich wel wat, zou wel humor zijn als cho'gath zich inderdaad kon verslikken bij een feast:P
denken jullie dat binnenkort ook een transfer vanaf US mogelijk word? aangezien tussen de europe servers wel mogelijk is...
ik zit nog met alle champs op US, maar helaas, geen transfer
Verwijderd
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Is het niet een beetje raar dat we blij zijn als we in de queue zitten?
Ze zullen wel op de speciale tournament client aan het spelen zijn. Vandaar dat er 6 spelers in een team kunnen, ze toegang hebben tot de summoner spell Observer, en er niet meteen 10 random trolls de game joinen zodra die wordt gemaakt.Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:10:
Er is een livestream aan de gang van Riot. Begint nu net pas. Hier is de link. http://www.own3d.tv/live/...es_High_Definition_Stream Vraag me alleen af hoe hun kunnen spelen...
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2011 20:50 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
[ Voor 27% gewijzigd door axel101 op 03-07-2011 21:22 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Dat is wel erg grappig eigenlijk. Je staat dus in een queue om in de queue te komen.atlantisx schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:16:
Dat gaat tegewoordig automagisch iedere paar seconden. Zodra je aan de beurt bent, om in de queue te gaan, slaat busy op online.
Als je de laatste nieuwsberichten volgt rondom LoL, dan kun je lezen dat ze bezig zijn om de server situatie te verhelpen of op zijn minst te verbeteren. De servers zullen gesplit gaan worden en er zal nieuwe hardware aangeschaft gaan worden. Geef het dus wat tijd.Jaded schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:43:
[...]
Dat is wel erg grappig eigenlijk. Je staat dus in een queue om in de queue te komen.
Ik heb het opgegevens met LoL en ben weer terug naar WoW
Verwijderd
Arachnan schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:57:
[...]
Als je de laatste nieuwsberichten volgt rondom LoL, dan kun je lezen dat ze bezig zijn om de server situatie te verhelpen of op zijn minst te verbeteren. De servers zullen gesplit gaan worden en er zal nieuwe hardware aangeschaft gaan worden. Geef het dus wat tijd.
Ik bedoel, het is en blijft een gratis game
Het is niet alsof ze miljoenen subs hebben die iedere maand vaste kosten betalen waarvan ze serveronderhoud kunnen plegen.
Gezien deze stats lijkt het me dat Riot een goede hoeveelheid betalende spelers heeft. Er zijn zat games die geen subscription fee hebben, maar wel veel geld binnenhalen door microtransacties, net zoals TF2.Analysis: Riot Games is an independent game developer. The company's first title, League of Legends, is the 4th most played game in the world. We estimate the company will generate revenue of between $25-50 million this year, off of a relatively low base in 2009 given the October launch. Given the company only has one title, we will apply the lower end of the gaming multiple range of 5x for a valuation of $250 million.
Read more: http://www.businessinside...ot-games-51#ixzz1R9AaqZUm
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Baristo op 04-07-2011 17:32 ]
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde gehad toen ik Blitz speelde tegen 2 flamers die duidelijk duo queue deden, in de lane kreeg ik niet veel grabs, maar lategame heb ik die flamers meerdere keren bij hun team weggetrokken en hadden we easy kills. Toen waren ze toch erg stilMalantur schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:40:
@algemeen:
net een normal game gespeeld als Blitzcrank, early game begint er een enemy Mordekaizer naar mij te schelden (ss failblitz in /all etc). Late game werd het enkel nog maar erger..
Ik snap echt niet dat zulke mensen in game bestaan: ik kom gewoon om mij te amuseren maar zoiets steekt daar dan een stokje voor...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 18:49 ]
Jarvan is zeer goed in solo lane, kan prima junglen, is tanky, met een trinity force doet ie ook lekker dmg terwijl je heel tanky bent.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb iets van een half uur gewacht toen hij op busy staan. Dat was ik zat dus had ik de launcher opnieuw opgestart. Toen was hij online maar wel 1.5 uur que. Ik zal vanavond niet vergeten in een afk game te gaan.Ary schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:17:
@ anu: ik heb het nog nooit gehad!
Bij mij stond ie lang (15-30 minuten) op Server Busy (client gewoon open laten staan) en toen sprong ie naar Online. ong. 15-20 minuten in Queue en ik kon spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 21:34 ]
Haha dankje voor de tip had ik nog niet aangedacht.Ary schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:16:
Volgende keer inloggen voordat je naar sporten gaat, kan je spelen zodra je terug bent xD
[ Voor 27% gewijzigd door Ninjaman op 04-07-2011 22:20 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Raxious op 05-07-2011 00:58 ]
Verwijderd
Voortaan 's ochtends wekker zetten en inloggen en af toe even refreshen. Ik heb de gehele dag normaal kunnen spelen (eindelijk weer eens). Blijft een rare serverVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:37:
Waarom issie bij mij nog steeds busy dan.. hoe kan dat nou, dat sommigen aan het spelen zijn!!
Whutt! Ik zie het, de LoL-forums staan er ook vol mee. Damn, das niet zo best! Kon Riot nu helemala niet gebruiken. Best een kutstreek, want geheid dat er een groot team op moet zitten om alles weer te herstellen... m.a.w. duurt het nóg langer tot die split er daadwerkelijk is.
??? Back up restoren = groot team nodig?Ary schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 01:06:
[...]
Whutt! Ik zie het, de LoL-forums staan er ook vol mee. Damn, das niet zo best! Kon Riot nu helemala niet gebruiken. Best een kutstreek, want geheid dat er een groot team op moet zitten om alles weer te herstellen... m.a.w. duurt het nóg langer tot die split er daadwerkelijk is.
[ Voor 26% gewijzigd door -LuieHond op 05-07-2011 01:11 ]
Ik speel zelf vrij veel Jarvan in ranked, en het begint me steeds meer op te vallen dat hij een negatieve snowball heeft. Als alles goed gaat dan kan je prima je werk doen, geen dikke ownage maar wel heel solide. Als het echter tegenzit aan het begin dan ben je nul komma nul waard in de rest van het spel. Dus 1 of 2 foute move(s) waardoor je doodgaat early en het is in >90% van de tijd gewoon klaar voor je!Cvan schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:06:
[...]
Jarvan is zeer goed in solo lane, kan prima junglen, is tanky, met een trinity force doet ie ook lekker dmg terwijl je heel tanky bent.
Ik denk dat gragas wat minder flexibel is qua team comp dan jarvan.
[ Voor 6% gewijzigd door Airdack op 05-07-2011 08:38 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq