[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.407 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is het niet online.. staat al een uur op busy en kan niet op play drukken.
Client sluiten en weer starten helpt niet. Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
is het niet zo dat de games later worden geregistreerd ? Dat ze als het ware nog niet verwerkt zijn. (geen ip/xp/elo/matchhistory)

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Schuling23 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:55:
[...]

momenteel online.
maar is niet veel aan.. want games worden niet geregistreerd.. match history blijft empty.. dus leavers / afk'rs / feeders.. maakt allemaal niet uit.. game zal niet herinnert worden behalve je eigen frustratie dat je lekker bezig was..*ook ip blijft onverandert..

daarnaast kan je dan wel lekker potje doen dan (als je geen leavers hebt)
Euh, vraagje ... je speelt toch omdat je het leuk vind om de spelen en niet voor de IP, match history, etc?

Ik heb vanmiddag 2 leuke potjes gehad, zonder leavers, ragequiters e.d. Helaas krijg ik er geen IP voor maar lekker boeie, ik speel omdat ik het leuk vind.

ps. mijn que ging van 7 min, naar 24 min, naar 3 uur :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 30-06-2011 20:23 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
Dreanor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:22:
[...]

Euh, vraagje ... je speelt toch omdat je het leuk vind om de spelen en niet voor de IP, match history, etc?

Ik heb vanmiddag 2 leuke potjes gehad, zonder leavers, ragequiters e.d. Helaas krijg ik er geen IP voor maar lekker boeie, ik speel omdat ik het leuk vind.

ps. mijn que ging van 7 min, naar 24 min, naar 3 uur :P
ja dat is wat ik op het laatst nog probeerde over te brengen in mn berichtje.. de 1e alinea was meer als opsomming bedoeld wat er precies aan de hand was / waar mensen in got-channel (ingame) over begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Ben er weer in, nu wel op goeie account ingelogd... -__-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

De matches worden wel onthouden, duurt alleen ff voordat ze verwerkt zijn. Het eerste potje van vanmiddag staat nu pas in mijn lijst!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay eindelijk -_-' AP Alistar proberen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Die IP etc. komt nog wel. Het is wel eens eerder zo geweest dat bij brakke servers de potjes niet gelijk verwerkt werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Dreanor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:22:
[...]

Ik speel ook omdat ik het leuk vind. Maar ik wil graag xp/ip hebben om extra content te kunnen unlocken om zo meer/langer plezier te hebben door meerdere dingen te kunnen doen. Denk hierbij aan nieuwe champs, ranked, runes etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

mja, 1 potje vond ik het erg jammer dat we erna ook niet in de chat kwamen, was een leuk potje met aardige mensen, zowel op eigen team als tegenstanders, elkaar complimentere met leuke acties ipv afzeiken met fouten etc, zo zou ik er graag meer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit verveling maar aan het pubstompen op USA met akali :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Ik zit nu al 8 min te zoeken naar een game... lekker lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 minuten hier lol. Net wel een goed potje, tank alistar toch maar :P En ik de enige die wards koopt :') maar goed, met een comeback toch gewonnen!

edit:
inmiddels 32, iemand zelfde problemen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Jongens, ben ik de enige bij wie de server status al 24 uur 'busy' is?? :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
server is idd nog busy. Zit er wel in maar de knoppen om te spelen zijn uitgeschakeld.

En het nieuwe blooper filmpje van LoL is uit ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:46

Hu9o

Schokkend

De server capaciteit van Riot, dat is pas een blooper....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lulzors akali is duidelijk pupstomp ftw. heb nu 10 wins op een rij met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter is 't dit weekend een beetje goed! Akali gaan we duidelijk is proberen. btw voor mensen die samen willen queue'en, dat zou tof zijn! Voeg me dan toe > Xpr3ssioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Waar ik het schijt van krijg is dat je een game start, na 10 min champion mag kiezen en dat hij dan blijft hangen.... geen game start-up.

als je dan reconnect krijg je direct een leave erbij ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 15:00
Gewoon geduld hebben, ik heb gisteren 10 minuten zitten wachten maar de game start uiteindelijk wel gewoon :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Ik weet niet of je die leaves kan tegenspreken door mail ofzo te sturen naar Riot, maar dit is nu al de 3de leave op een rij sinds de server issues bij RIOT.

Wordt ik ziekelijk van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Die leaves worden waarschijnlijk forgiven. Zij weten ook dat het aan server issues lag.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Voor zover ik kon zien waren deze nog niet forgiven..
Moet ik nog wat wachten of ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loempie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 12:21
Afgelopen tijd bezig met Malphite.
Gaat allemaal best goed, ik haal goede scores (in verhouding veel kills voor een tank), maar van de afgelopen 10 potje toch nog 9 verloren, doordat er teammates op een gegeven moment geen teamplay meer hebben...
Dit is echt iets van de laatste week, voorheen was op random altijd wel een goede teamplay.
Ligt dit aan mij of heb ik gewoon pech? :+

Heeft iemand nog tips voor Malph?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Even iets heel anders. Ik speelde gisteravond op US met een gemiddelde ping van 180 (is normaal voor mij op US servers, is ook totaal niet hinderlijk imo). Echter, om de zoveel tijd schoot die ping door het dak, bleef daar even zitten, en zakte daarna weer tot normale proporties. An sich kan dat wel, maar dus niet consequent wanneer een teamfight in de buurt is. Da's niet zo handig en resulteert vaak in compleet weggespeeld worden omdat je gewoon niets aan het doen bent (uiteraard ben je aan het buttonmashen totdat je vingers ervan bloeden, maar op je scherm gebeurt niets). Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat ik niet eens fatsoenlijk minions kon farmen vanwege de lagspikes.

Nou ben ik geen computer illiterate, dus ben ik gaan kijken wat mijn netwerk doet (win7, task manager, resource manager). Wat blijkt, PMB.exe gooit een enorme hoeveelheid connecties naar buiten open. PMB is dus Pando Media Booster en deze wordt samen met LoL opgestart. Is dit normaal of is hier iets raars aan de hand?

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
voor zover ik weet is dit normaal
pando media booster is geintegreerd in de adobe air patcher en client side van LoL

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zyppora schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:56:
Even iets heel anders. Ik speelde gisteravond op US met een gemiddelde ping van 180 (is normaal voor mij op US servers, is ook totaal niet hinderlijk imo). Echter, om de zoveel tijd schoot die ping door het dak, bleef daar even zitten, en zakte daarna weer tot normale proporties. An sich kan dat wel, maar dus niet consequent wanneer een teamfight in de buurt is. Da's niet zo handig en resulteert vaak in compleet weggespeeld worden omdat je gewoon niets aan het doen bent (uiteraard ben je aan het buttonmashen totdat je vingers ervan bloeden, maar op je scherm gebeurt niets). Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat ik niet eens fatsoenlijk minions kon farmen vanwege de lagspikes.

Nou ben ik geen computer illiterate, dus ben ik gaan kijken wat mijn netwerk doet (win7, task manager, resource manager). Wat blijkt, PMB.exe gooit een enorme hoeveelheid connecties naar buiten open. PMB is dus Pando Media Booster en deze wordt samen met LoL opgestart. Is dit normaal of is hier iets raars aan de hand?
Pando MEdia booster hoort bij LoL en heb je nodig. Ik heb hetzelfde gehad en dacht eerst dat het aan US lag, maar ik had het ook op EU. Uiteindelijk heb ik het opgelost door mijn modem te resetten, want het bleek dat ik die lagspikes ook had als ik gewoon google oid pingde zonder verder verkeer op mijn netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Laatst online: 02-09-2024
Pando kan je gewoon verwijderen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Pando Media Booster is alleen voor de download van de client, deze word voor veel meer games gebruikt. Echter, heeft hij de nare eigenschap steeds op de achtergrond te blijven draaien en wat bandbreedte opsnoepen van tijd tot tijd. Gewoon verwijderen uit je software overzicht.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Kak, kom er net achter dat spatiebalk = cancel als je in de queue zit :S was ff gaan douchen in het wachten op de queue, kom terug, haal het scherm uit standbye met spatiebalk, en cancel ook meteen de queue :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
anu schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:05:
Kak, kom er net achter dat spatiebalk = cancel als je in de queue zit :S was ff gaan douchen in het wachten op de queue, kom terug, haal het scherm uit standbye met spatiebalk, en cancel ook meteen de queue :(
Hahahaha lol, dat wist ik ook niet, bedankt voor het waarschuwen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 14:35
deze topic kreeg ik net van zo'n russische gast gestuurd xD
vond hem wel ff post waardig op het forum
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=293759

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
_O- geniaal, ik hou van zelfspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Is iemand al in de queue? of tenminste, is de server uberhaupt online?
EDIT: yaaay queue <3

[ Voor 13% gewijzigd door nukidin247 op 01-07-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Ik zat erin, heb 2 games kunnen doen, toen crashte de client en nu weer server busy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

die blooper reel heeft op zich wel wat, zou wel humor zijn als cho'gath zich inderdaad kon verslikken bij een feast:P

denken jullie dat binnenkort ook een transfer vanaf US mogelijk word? aangezien tussen de europe servers wel mogelijk is...

ik zit nog met alle champs op US, maar helaas, geen transfer

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn nieuwe pubstomp hero gevonden, Orianna. Vandaag gekocht een potje of 6 gespeeld en geen een verloren.
Farmen is echt supermakelijk. Harassen kan van flink ver, zonen gaat heel goed.
Ik begin meestal met dorans ring en dan boots en nog een dorans. Dan bouw ik soulstealer en vervolgens afhankelijk van of ik de blues krijg een tear of deathcap. Orianna is met leblanc lux en kassadin waar ik sowieso een mejais op bouw, met deze heroes krijg je gewoon veel te makkelijk assists en kills en kan je vaak makkelijk wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

flessuh schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:38:
die blooper reel heeft op zich wel wat, zou wel humor zijn als cho'gath zich inderdaad kon verslikken bij een feast:P

denken jullie dat binnenkort ook een transfer vanaf US mogelijk word? aangezien tussen de europe servers wel mogelijk is...

ik zit nog met alle champs op US, maar helaas, geen transfer
Vooralsnog is dat helemaal niet mogelijk, en het lijkt erop dat ze ook geen plannen hebben daar verandering in te brengen. Wie weet in de verre toekomst, maar ik denk sowieso niet dat ze voorlopig nóg meer mensen op de EU servers toe laten.

Ik word btw echt gek van die ellenlange queues de hele tijd... van mij kan die serversplit niet gauw genoeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
korte update van de servers van vandaag:

Quick Update: In order to fix the current issues, we have to restart the PvP.net servers. All currently active games can be finished normally, but won't get a statistic screen. The IP/XP will be added once the platform is back online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ze verzinnen wel steeds wat nieuws bij Riot:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/jjbozt.png
:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na een paar uur de launcher hebben open laten staan in 1x ingelogd. Maar veelhelpt het niet want je kan alleen maar naar de store. Games starten is disabled ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Undefined? The fck? Naja alles liever dan busy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ligt USA er ook uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

UNAVAILABLE

is het nu

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
hmm iemand enig idee wanneer de server weer up is ? moet nog ff snel een paar potjes winnen zodat ik xin kan kopen + skin die in de uitverkoop is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een livestream aan de gang van Riot. Begint nu net pas. Hier is de link. http://www.own3d.tv/live/...es_High_Definition_Stream Vraag me alleen af hoe hun kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Is het niet een beetje raar dat we blij zijn als we in de queue zitten?

Ik ben ondertussen zover dat ik het raar vind als de servers het normaal doen. Ik speel niet meer tot de split is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:10:
Er is een livestream aan de gang van Riot. Begint nu net pas. Hier is de link. http://www.own3d.tv/live/...es_High_Definition_Stream Vraag me alleen af hoe hun kunnen spelen...
Ze zullen wel op de speciale tournament client aan het spelen zijn. Vandaar dat er 6 spelers in een team kunnen, ze toegang hebben tot de summoner spell Observer, en er niet meteen 10 random trolls de game joinen zodra die wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Zijn het niet gewoon replays van oude matches dan? Want ik kan me niet voorstellen dat ze weer met die observer spell aankomen, terwijl ze de observer mode al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Laatst online: 04-03 10:14
als wickd op stream tegelijk hetzelde speelt, nee :P

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de stream zeggen ze net dat over ongeveer 20 minuten de laatste server test beginnen. Dus misschien kunnen we vanavond nog spelen.

EDIT: Ook blijven ze elke avond op ''peak time'' streams uitzenden totdat de server splitsing plaatsvindt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Ze zeggen dat tests goed gegaan zijn en dan booten ze alles weer. Soon, pretty soon :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
servers zouden nu online moeten zijn, status staat op busy hier :) Afwachten maar!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Staat hier weer vrolijk op undefined nadat hij even op busy stond. Denk dat ze die split het beste zo snel mogelijk kunnen doorvoeren. Nu kan ik toch al nooit spelen op EU, kunnen ze die tijd beter gebruiken om de split te doen dan om dit brakke platform nog te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik stond zonet op undefined met een clickable Play knop :)
Zit nu in een 2.5min queue, zal je wel ff updated houden

edit: en spelen doen we! :)

[ Voor 11% gewijzigd door speedzor op 03-07-2011 21:21 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
server staat op online bij mij ! zit nu in een que van 5 minuten

EDIT* ingelogd en zit nu in de champ select !

[ Voor 27% gewijzigd door axel101 op 03-07-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in een 20 minuten queue, maar kan dus wel weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Laatst online: 08-09 13:38
SERVER ONLINE

queue niet hoog

spelen met die HANDEL

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

hier is het nog busy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:49
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/03/1309704288-30.jpg
Het word steeds vreemder, ik sta al een half uur tegen dit scherm aan te kijken. De wachtrij is kennelijk zo lang dat ie niet eens te berekenen valt :S

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
cancel en opnieuw je info ingeven joker

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Achja ik heb nog steeds status busy.

Lekker f5 en zoals vroeger gaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Dat gaat tegewoordig automagisch iedere paar seconden. Zodra je aan de beurt bent, om in de queue te gaan, slaat busy op online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nou het helpt volgens mij wel door de client steeds opnieuw op te starten. Zo kom ik er altijd relatief snel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
atlantisx schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:16:
Dat gaat tegewoordig automagisch iedere paar seconden. Zodra je aan de beurt bent, om in de queue te gaan, slaat busy op online.
Dat is wel erg grappig eigenlijk. Je staat dus in een queue om in de queue te komen.
Ik heb het opgegevens met LoL en ben weer terug naar WoW :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
Jaded schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:43:
[...]

Dat is wel erg grappig eigenlijk. Je staat dus in een queue om in de queue te komen.
Ik heb het opgegevens met LoL en ben weer terug naar WoW :(
Als je de laatste nieuwsberichten volgt rondom LoL, dan kun je lezen dat ze bezig zijn om de server situatie te verhelpen of op zijn minst te verbeteren. De servers zullen gesplit gaan worden en er zal nieuwe hardware aangeschaft gaan worden. Geef het dus wat tijd.

Ik bedoel, het is en blijft een gratis game :)
Het is niet alsof ze miljoenen subs hebben die iedere maand vaste kosten betalen waarvan ze serveronderhoud kunnen plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 08:21

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

over die server split: ik heb de hele faq doorgenomen, maar kan er niet uit opmaken waneer die split plaats zou moeten vinden. is dit bekend? of wordt het een gevalletje it happens when it happens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Helaas het laatste, ze gaan de komende weken voorbereiding treffen volgens posts op het forum en dan gaat het gebeuren. Maarja 'komende weken' kan dus twee weken of meerdere maanden zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik gok dat het nog zo'n 3 tot 4 weken zal zijn. Ze zeiden dat het nog enkele weken voorbereiden is, en we zouden 1 week op voorhand gewaarschuwd worden.

Ik denk niet dat ze dit al 2 maand op voorhand zouden aankondigen

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arachnan schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:57:
[...]

Als je de laatste nieuwsberichten volgt rondom LoL, dan kun je lezen dat ze bezig zijn om de server situatie te verhelpen of op zijn minst te verbeteren. De servers zullen gesplit gaan worden en er zal nieuwe hardware aangeschaft gaan worden. Geef het dus wat tijd.

Ik bedoel, het is en blijft een gratis game :)
Het is niet alsof ze miljoenen subs hebben die iedere maand vaste kosten betalen waarvan ze serveronderhoud kunnen plegen.
Analysis: Riot Games is an independent game developer. The company's first title, League of Legends, is the 4th most played game in the world. We estimate the company will generate revenue of between $25-50 million this year, off of a relatively low base in 2009 given the October launch. Given the company only has one title, we will apply the lower end of the gaming multiple range of 5x for a valuation of $250 million.

Read more: http://www.businessinside...ot-games-51#ixzz1R9AaqZUm
Gezien deze stats lijkt het me dat Riot een goede hoeveelheid betalende spelers heeft. Er zijn zat games die geen subscription fee hebben, maar wel veel geld binnenhalen door microtransacties, net zoals TF2.

Ik ben nu in de queue, en hoop dat alles nu maar goed gaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
In m'n vakantie nog net voor elkaar gekregen om Lv20 te halen dus we zijn er "bijna" :) Ik merk wel dat er steeds meer dezelfde champions terug komen. Met name champions als Xin Zhao zijn heel populair en ik kom ze geregeld in beide teams tegen. Zelf ben ik nog steeds van de f2p champions, zoekende naar die champion die mij heel goed ligt. Al moet ik zeggen dat ik graag Singed speel, het is vooral leuk wanneer je telkens levend weg komt ondanks dat het andere team je kosten wat het kost dood wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben aan het twijfelen voor mijn volgende champion om te kopen, het gaat tussen Gragas en Jarvan
iemand een goed argument voor welke ik moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Jarvan IV

[ Voor 20% gewijzigd door Baristo op 04-07-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:14
Gragas is leuk om te solo lanen (gratis mana met een skill en hp regen passive, E om snel terug naar achter te gaan, dus je kan wel even in lane blijven staan), maar het is essentieel dat je je skillshot Q en skillshot ulti kan raken..

Jarvan heb ik nog niet gespeeld, maar is in ieder geval een leuke optie.
@Beristo: leuk dat je zo met agrumenten afkomt ;)

@algemeen:
net een normal game gespeeld als Blitzcrank, early game begint er een enemy Mordekaizer naar mij te schelden (ss failblitz in /all etc). Late game werd het enkel nog maar erger..
Ik snap echt niet dat zulke mensen in game bestaan: ik kom gewoon om mij te amuseren maar zoiets steekt daar dan een stokje voor...

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malantur schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:40:
@algemeen:
net een normal game gespeeld als Blitzcrank, early game begint er een enemy Mordekaizer naar mij te schelden (ss failblitz in /all etc). Late game werd het enkel nog maar erger..
Ik snap echt niet dat zulke mensen in game bestaan: ik kom gewoon om mij te amuseren maar zoiets steekt daar dan een stokje voor...
Ik heb hetzelfde gehad toen ik Blitz speelde tegen 2 flamers die duidelijk duo queue deden, in de lane kreeg ik niet veel grabs, maar lategame heb ik die flamers meerdere keren bij hun team weggetrokken en hadden we easy kills. Toen waren ze toch erg stil :)

Zelfde gehad toen ik TF speelde, elke wild card die miste werd gevolgt door een /all Twisted Fail, geen probleem hoor, mid game waren mijn ult ganks ze veel te veel.

Ik had ook nog wat gehoord van een IP boost die komen zou? Ik heb 2 weken geen internet thuis dus als het een <2 weken boost is ben ik de sigaar :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Jarvan is zeer goed in solo lane, kan prima junglen, is tanky, met een trinity force doet ie ook lekker dmg terwijl je heel tanky bent.

Ik denk dat gragas wat minder flexibel is qua team comp dan jarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Kan er nu al gespeeld worden of niet?
Hier server busy iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 14:35
Us servers ftw, speel je miss met een beetje lag. maar je kunt iig spelen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al de gehele dag online, lange tijd niet gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom issie bij mij nog steeds busy dan.. hoe kan dat nou, dat sommigen aan het spelen zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ingelogd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

ik was ingelogd, en alweer gecrashed :(
Krijg de laatste paar dagen vaker een "bugsplat" schermpje na een game, met de vraag of ik dat wil verzenden etc. en de client is gone.
Hebben meerdere mensen dit of moet ik het lokaal zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

@ anu: ik heb het nog nooit gehad!

Bij mij stond ie lang (15-30 minuten) op Server Busy (client gewoon open laten staan) en toen sprong ie naar Online. ong. 15-20 minuten in Queue en ik kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ary schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:17:
@ anu: ik heb het nog nooit gehad!

Bij mij stond ie lang (15-30 minuten) op Server Busy (client gewoon open laten staan) en toen sprong ie naar Online. ong. 15-20 minuten in Queue en ik kon spelen.
Ik heb iets van een half uur gewacht toen hij op busy staan. Dat was ik zat dus had ik de launcher opnieuw opgestart. Toen was hij online maar wel 1.5 uur que. Ik zal vanavond niet vergeten in een afk game te gaan.

Edit: que is inmiddels omhoog ipv omlaag? ik moet nu 3.5 uur wachten zogenaamd :S

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 22:54
Kom je lekker terug van je werk daarna sporten en wil je even ontspanne kan dat niet wegens die queue :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Volgende keer inloggen voordat je naar sporten gaat, kan je spelen zodra je terug bent xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 22:54
Ary schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:16:
Volgende keer inloggen voordat je naar sporten gaat, kan je spelen zodra je terug bent xD
Haha dankje voor de tip had ik nog niet aangedacht. _/-\o_

EDIT:
Volg nu de stream die ze aanbieden om de queue tijd doortekomen. Vind ik toch wel een pluspunt aan hun heb dit nog geen een game zien doen om de spelers enigzins tevreden te houden.

[ Voor 27% gewijzigd door Ninjaman op 04-07-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
(jarig!)
ok wtf, LoL US is gehackt!

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/358b6tx.png

Mensen worden gebanned, verwijderd, random alert messages :o

[ Voor 40% gewijzigd door Raxious op 05-07-2011 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:37:
Waarom issie bij mij nog steeds busy dan.. hoe kan dat nou, dat sommigen aan het spelen zijn!!
Voortaan 's ochtends wekker zetten en inloggen en af toe even refreshen. Ik heb de gehele dag normaal kunnen spelen (eindelijk weer eens). Blijft een rare server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Whutt! Ik zie het, de LoL-forums staan er ook vol mee. Damn, das niet zo best! Kon Riot nu helemala niet gebruiken. Best een kutstreek, want geheid dat er een groot team op moet zitten om alles weer te herstellen... m.a.w. duurt het nóg langer tot die split er daadwerkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53
Ary schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 01:06:
[...]

Whutt! Ik zie het, de LoL-forums staan er ook vol mee. Damn, das niet zo best! Kon Riot nu helemala niet gebruiken. Best een kutstreek, want geheid dat er een groot team op moet zitten om alles weer te herstellen... m.a.w. duurt het nóg langer tot die split er daadwerkelijk is.
??? Back up restoren = groot team nodig?

Daarbij betwijfel ik dat de admins dezelfde mensen zijn die servers installeren en weet ik veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LuieHond
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-08 07:41
Zat zelf net ook vrolijk te spelen op de US servers om opeens all die announcements voorbij te zien komen na een potje.

Denk zomaar dat een willekeurige game master gewoon een keylogger heeft opgelopen. Zal vast wel een stumpert tussen zitten die net die ene keer iets te nieuwsgierig was.

[ Voor 26% gewijzigd door -LuieHond op 05-07-2011 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Cvan schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:06:
[...]

Jarvan is zeer goed in solo lane, kan prima junglen, is tanky, met een trinity force doet ie ook lekker dmg terwijl je heel tanky bent.

Ik denk dat gragas wat minder flexibel is qua team comp dan jarvan.
Ik speel zelf vrij veel Jarvan in ranked, en het begint me steeds meer op te vallen dat hij een negatieve snowball heeft. Als alles goed gaat dan kan je prima je werk doen, geen dikke ownage maar wel heel solide. Als het echter tegenzit aan het begin dan ben je nul komma nul waard in de rest van het spel. Dus 1 of 2 foute move(s) waardoor je doodgaat early en het is in >90% van de tijd gewoon klaar voor je!

Ik heb laatst wel meer gelezen over het fenomeen dat sommige champions hier heel gevoelig voor zijn, en naar mijn inzien heeft Jarvan er zeker last van. Denk er dus aan dat je early game op je tellen moet passen en donders goed moet weten wat je doet, of het spel kan zomaar in een 4v5 vervallen voor je team!

Edit: Nieuwe champion rotation voor deze week
Alistar
Blitzcrank
Caitlyn
Galio
Heimerdinger
Kog'Maw
Mordekaiser
Pantheon
Ryze
Zilean

[ Voor 6% gewijzigd door Airdack op 05-07-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Alistar ga ik zeker proberen. Je ziet echt super goede AP alistars spelen soms.

Zal wel gaan zoals gister. Speel 1x Tank Nasus en ben meteen verliefd op de champ. Massive minions farms met zijn E skill. Dikke Damage etc. Echt nice om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

weer geen nidalee :( Maar wel Cait :( dat word snel kiezen als ik cait wil spelen :(

Verder geen interesante champs. Eigenlijk alles al een keer gehad. ach, dat word blitz of galio als cait al picked is :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netrunner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-03 19:56
Hey mensen ik heb een bypass gevonden om de status te omzeilen.

League of Legends/RADS/projects/lol_launcher/managedfiles/0.0.0.22

Open het bestand ( Wordpad ) en_GB.tra ( als je EU speelt )
Open het bestand ( Wordpad ) en_US.tra ( als je US speelt )

Verander de volgende regels:

tr "url_host_news" = "ll.leagueoflegends.com"
tr "url_path_news" = "/pages/launcher/eu?lang=en"

tr "url_host_news" = "pastebin.com"
tr "url_path_news" = "/raw.php?i=76Cd2GVH"

Werking/functie:

De client doet normaal serverside checks of de gebruiker mag inloggen ( queue vol of niet vol ) aan da hand daarvan krijg de gebruiker busy of online en soms wel eens undefined of unavailable.

Door deze regels te veranderen forceer je de status van je client om hem op Online te zetten, waardoor af bent van de Busy message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah maar de server accepteeert dan toch geen nieuwe connecties lijkt me?

Anyway, leuke rotatie. Denk dat ik Alistar en Mantheon maar ff ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Die mantheon moet ik ook eens proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ok Jarvan

@Airdack
veel champs zijn gevoelig voor een negatieve snowball denk ik, ik merk ook dat als ik ww jungle speel en mn eerste gank is een fail en op een of andere manier kunnen ze me doden, dan loop ik plots zo ver achter dat het bijna onmogelijk wordt om nog gemakkelijk te ganken voor de rest van het spel
terwijl als mn eerste gank lukt het altijd uitdraait op een victory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Nouja als ik met Ashe een keertje doodga of met Brand dan is dat veel minder een probleem, omdat je dan gewoon terugloopt naar je lane en weer gaat farmen en later in het spel nog genoeg damage doet om goed mee te doen. Maar met die champions die op het randje zitten (zoals Warwick, Jarvan, Maokai) ... dan heb je echt die ijzersterke early game nodig anders ben je later in het spel gewoon veel zwakker dan je zou willen. Zal er wel iets mee te maken hebben dat die champions hun items echt nodig hebben om tanky dps te kunnen zijn, en bv. trinity force is nou eenmaal reteduur.

Pagina: 1 ... 37 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.