[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.409 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
/offtopic/ sjongen wat is hier een kinderachtig gedrag, kom op jongens normaal antwoorden en respectvol omgaan met je mede-tweakers /offtopic einde/

Is er al bekend wanneer de nieuwe systeem toegepast wordt?, ik heb nog niet alles grondig gelezen maar wel gedeeltelijk en kon niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En uiteraard IP/XP boosts. Je levelt snel op met een dubbele XP boost (per x amount of wins or/and x amount of day(s)).

IP boost same story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Goed nieuws, ben benieuwd hoe dit in de praktijk zich uitspeelt. Jammer dat de Scandinavische landen niet bij 'ons' Europa zitten, aanzien mijn internet vooroordelen daar positief over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:17

Flapmo

and back is gigi!

Vicarious schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:35:
[...]

klopt niet, met RP kun je geen runes kopen omdat spelers die veel geld hebben anders een dik voordeel zouden hebben. Alleen champs, skins, extra pages in je runebook en boosts kun je kopen met RP.
Ook niet helemaal correct. Met RP kan je wel runepages kopen maar alleen "extra tabs". Je kan er niet de runes zelf mee kopen.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:00
Dan maar even NA client aanzwengelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:23:
[...]

Haha ik denk niet dat het 1 enkele server is hoor, da's gewoon een heel cluster. Of je nou 1 cluster van 200 servers hebt of 2 clusters van 100, volgens mij maakt dat geen fuck uit.
Waarschijnlijk schaalt de software niet goed genoeg. Dan kun je er 1000 servers tegenaan en het nog niet oplossen terwijl het splitsen van de volledige load over 2 servers de boel wel oplost.

Ik denk dat dit wel een goede zet gaat worden. Zowel kwa taalvakken als kwa drukte.
Al vind ik het opvallend dat ze de russen niet op de East kaart genoemd hebben. Zouden ze die willen verhuizen naar Asia?
En in ander nieuws, met account switches straks mogelijk tussen East en West... hoe lang dan nog voor er paid-character transfer gaat zijn tussen alle realms?

EDIT:
En als we internetvooroordelen gaan behandelen kunnen we de fransen dan niet laten afzinken? :P

[ Voor 5% gewijzigd door MazeMouse op 30-06-2011 00:01 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:00
Had het liever zo gehad:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/rc1n9s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Flapmo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:56:
[...]

Ook niet helemaal correct. Met RP kan je wel runepages kopen maar alleen "extra tabs". Je kan er niet de runes zelf mee kopen.
dat staat er toch?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hm allicht gelezen voor je edit of compleet overheen gelezen. My bad :D.
[00:21] <eque> Eoin east EU lol servers will be hosted in Greece true story
[00:21] <Eoin> west will be France i bet
[00:21] <eque> cause it's cheaper
Moest ik wel even om lachen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
atlantisx schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:36:
[...]

Behalve skins als astronaut & easter teemo, die een andere pathing hebben, zelfde geld voor die transformer blitz.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
En tot voor enkele uren geleden had ik me nog voorgenomen te stoppen met ranked soloqueue vanwege alle problemen!

Instalockers, mensen die geen role willen/kunnen die er nodig is, ragers, feeders, leavers, trolls, etc.
Van elke soort wel een aantal gehad de laatste 3 dagen :)

Maar nu.. De oostblokkers zijn weg, de queues gaan veel kleiner zijn, we krijgen een 14 dagen IP boost en de oostblokkers zijn weg, nogmaals!
Uit pure vreugde de landenverdeling als m'n desktopachtergrond gezet, hier wil ik elke dag aan herinnerd worden! :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

Klinkt inderdaad als erg goed nieuws :D
Hoewel ik denk dat scandinavie er minder blij mee is, die zitten met alle oostblokkers opgescheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

HetisjeboiM schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:55:
Goed nieuws, ben benieuwd hoe dit in de praktijk zich uitspeelt. Jammer dat de Scandinavische landen niet bij 'ons' Europa zitten, aanzien mijn internet vooroordelen daar positief over zijn.
Yep, lijkt erop dat we kunnen feesten. Alle tuig zit bij EU East. Alleen wel klote voor Nordic inderdaad.
atlantisx schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:36:
[...]

Behalve skins als astronaut & easter teemo, die een andere pathing hebben, zelfde geld voor die transformer blitz.
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Zou je dit willen toelichten?

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ik kan me haast niet indenken dat een skin zorgt voor een andere pathing. De skin zou niet mogen bosten met het character model, en de AI pathing ligt in principe al vast. Ik heb deze klacht dan ook nog nooit gehoord (op de US servers).

Wat wel zo nu en dan een probleem lijkt te zijn, dat mensen die wegrennen, ingehaald worden door iemand die lagere movespeed heeft dan jij zelf, zonder dat ze een dash/flash based move hebben.

Laatst was ik Renekton, had 390 move speed, rende weg in een rechte lijn (dus botste niet op minions of zo), maar toch wist een Singed met 370 movespeed me in te halen, te flippen en uiteindelijk te doden. Ik was niet amused, mijn teammates zagen ook precies hetzelfde.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Singed had niet toevallig Ghost of een support met Shurelia's Reverie bij zich?
Maar het is inderdaad sowieso vreemd hoe soms snelheid berekend wordt. Met 400+ minionwaves met moeite voorbij komen terwijl je ze met 390 voorbij stuift.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:07
Nazanir schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:35:
Laatst was ik Renekton, had 390 move speed, rende weg in een rechte lijn (dus botste niet op minions of zo), maar toch wist een Singed met 370 movespeed me in te halen, te flippen en uiteindelijk te doden. Ik was niet amused, mijn teammates zagen ook precies hetzelfde.
Insanity Potion:
Singed drinks a potent brew of chemicals, granting him 35/50/65 Ability Power, Armor, Magic Resist, Movement Speed, Health Regeneration, and Mana Regeneration, as well as reducing Crowd Control effects by 10/20/30% for 25/25/25 seconds.

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Je beseft je wel, dat als je Insanity Potion drinkt, je movespeed omhoog gaat, maar dat ook in de stats staat? Hij had 370 movespeed, punt. Mijn teammates zagen ook dat hij 370 movespeed had en ik 390, of hij Insanity Potion op had of niet, is niet relevant. Door op zijn portret te klikken zie je defensive, offensive stats en movespeed. Die stond op 370, als je een buff hebt, die je movespeed verhoogd, zie je dat terug in de stats (dus stel hij heeft Bloodboil buff, zou zjin movespeed op 390 staan).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Dat ben ik ook wel tegengekomen idd.

Gevecht loopt niet goed af, ik flash en ren met 410 move speed (Sona) weg. En toch weet een katarina met 370 of 390 mij te pakken ...

Ik gok dat er iets mis is met de formule die de move speed in je profiel laat zien. Misschien dat boots (+2 of +3) na andere modifiers erbij geteld wordt ofzo.

Maar het is wel irritant.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Moet zeggen dat ik wel enthausiast word van die EU split :)
Zoals anderen al zeiden; jammer dat nordic niet bij ons valt, wil het graag ruilen voor Frankrijk!

Edit:
Om maar gelijk een botte eikel te zijn :)
http://img638.imageshack.us/img638/888/unled1jc.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door SaphuA op 30-06-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@^

Ik lach serieus bijna op de grond van het lachen

OT:

ik had liever de duitsers bij oost gezien

*guussieboy denkt aan de koude oorlog :P *

[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 30-06-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Om eerlijk te zijn boeit het me nul komma nul wie in welke zone zit, ik wil gewoon kunnen spelen wanneer ik wil spelen en niet met mazzel 1 potje kunnen spelen op een hele avond vanwege al serverproblemen. Ik speel toch voornamelijk solo, en als ik met bekenden speel zijn het vrienden die dus ook gewoon in Nederland wonen, of met mensen van GoT. Ik gok dat 90% van de LoL community het spel zo wil spelen, dus voor die 90% pakt dit gewoon goed uit. Dat dan die andere 10% er wel een probleem mee heeft is jammer maar je kan nou eenmaal neit alles hebben in het leven....

Persoonlijk heb ik die split liever vandaag dan morgen, want de login problemen / session closed etc. zijn echt heel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik ben deze week erg druk geweest met het e.e.a.
Ik heb dan ook niks meegekregen van die split.

Betekend dit dat mijn Premade-teamlid uit zweden, niet meer met mij kan spelen (al dan niet zonder grote omwegen)?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hoop mensen op mijn lijst afkomstig van polen, denemarken en zweden. Heb toch gemengde gevoelens erbij. Hoop voor Riot dat het goed uitdraait, maar denk dat veel van de eastern europe pool zullen proberen op west europe serveren te geraken met de free transfer.

@kaluro2

ik heb begrepen dat ze je friendlist gaan analyseren ook, en als je voornamelijk mensen hebt van het andere deel, ze je default daar plaatsen. Ben je op basis hiervan nog steeds niet waar je zou willen spelen, krijg je van riot de kans om van realm te switchen (1gratis transfer)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hij kan als hij wil vlak na de split een overstap aanvragen of een 2e account aanmaken voor west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Gropah schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:21:
Hij kan als hij wil vlak na de split een overstap aanvragen of een 2e account aanmaken voor west
Omslachtig.. Als hij met zijn sweedos wilt spelen zal hij dus op izjn nordic account moeten zitten en als hij met zijn premade team wilt spelen op west. Gesplitste accounts, gesplitste heroes/data/skins/IP/RP.. auw.

Dan vraag ik me het volgende af:

Het amerikaans continent heeft meer inwoners dat het europees continent.
Waarom wordt europa dan zo achterlijk gesplitst en heeft amerika nergens last van? 8)7 (of wordt amerika ook gesplitst?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Als je op West zit kun je:
- Niet met mensen uit Oost spelen
- Niet je vrienden uit Oost contacten (ze staan gewoon op offline voor het geval dat zij switchen)
- Eenmalig zonder kosten switchen naar Oost

@kaluro, het spel is inmens populairder in de EU dan in de US.

[ Voor 13% gewijzigd door SaphuA op 30-06-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
nukidin247 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:39:
Is er al bekend wanneer de nieuwe systeem toegepast wordt?, ik heb nog niet alles grondig gelezen maar wel gedeeltelijk en kon niks vinden...
That being said, switching over to our new, dual platform setup will be quite the logistical feat. In the coming weeks we will be assigning players to their new platform.
http://eu.leagueoflegends...php?p=3071123#post3071123
Daar staat het :P. Oftewel "Soon (TM)".

Maar iedereen kan trouwens ook even die post & de FAQ bekijken i.p.v. dezelfde vragen hier vijf keer te stellen.

[ Voor 29% gewijzigd door Thormodo op 30-06-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me dan toch af hoeveel spelers Amerika heeft t.o.v Europa. Onder NA valt volgens mij niet alleen de USA maar ook Canada bijv? Zuid-Amerika logt ook in op de NA server presumably?
Ik maak me er aan de ene kant niet al te druk om, als dit zorgt voor stabiliteit go for it. Gister lekker een uurtje eerder vrij van werk, maar LoL niet up =( Dat is wel ff balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik wacht nog steeds op een optie om over te stappen naar de EU vanaf de US.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik gok dat Shushei wel op EU West komt te spelen dan, aangezien de rest van zijn team daar ook terecht komt :+

Ik ga voorlopig niet ook nog een EU East account aanmaken. Als de shit de fan raakt ga ik wel gewoon op US spelen, geen zin om WEER op lvl 1 te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
EU West dus, durf te wedden dat er een hoop scandinavische spelers hier ook voor kiezen. Dit leek me ook een logischere (wat een woord) scheiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:42
Logischer misschien wel, maar er wordt ook rekening gehouden met de spelersaantallen. Waarschijnlijk is de verdeling niet in evenwicht in geval van west + nordic tegenover east.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het systeem dat WoW gebruikt zou een goede oplossing zijn. Je logt in op een bepaalde realm, maar kan wel cross-realm friends toevoegen/pvp'en, maar goed dat zal technisch anders in elkaar zitten uiteraard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik vraag me af hoe Riot het gaat voorkomen dat iedereen massaal transfert naar EU West en ze alsnog allemaal daar gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Start het spel, koop de skin, zie het verschil. Voor skillshot champs zeer ergelijk dat een andere skin plots anders beweegt, en je dus voor een skin anders moet predicten dan non-skinned versies.
Nazanir schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:35:
Ik kan me haast niet indenken dat een skin zorgt voor een andere pathing. De skin zou niet mogen bosten met het character model, en de AI pathing ligt in principe al vast. Ik heb deze klacht dan ook nog nooit gehoord (op de US servers).
Astronaut "springt" als het waren zijn movement, en de beweging is weldegelijk anders, zelfde voor de "hopping bunny". Ik klaag verder niet vind het geen groot probleem, maar het is wel iets wat eigenlijk niet in een skin hoort.

[ Voor 47% gewijzigd door atlantisx op 30-06-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:41:
Ik vraag me af hoe Riot het gaat voorkomen dat iedereen massaal transfert naar EU West en ze alsnog allemaal daar gaan spelen.
Ben benieuwd om te zien hoe dit gaat verlopen. In mijn opzicht gaat het enigzins toch meevallen, want niet iedereen zit op forums en volgt het hele gebeuren als wij doen en die gaan volgens mij blij zijn op east servers, dat ze vlot kunnen inloggen en gewoon spelen met hun landgenootjes.

Het zijn speculaties, maar ja, we zullen zien wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:47:
[...]

Ben benieuwd om te zien hoe dit gaat verlopen. In mijn opzicht gaat het enigzins toch meevallen, want niet iedereen zit op forums en volgt het hele gebeuren als wij doen en die gaan volgens mij blij zijn op east servers, dat ze vlot kunnen inloggen en gewoon spelen met hun landgenootjes.

Het zijn speculaties, maar ja, we zullen zien wat er gebeurd.
Ik denk dat vrijwel iedereen die regelmatig met een premade team speelt iig overstapt naar EU West, maar we zullen het inderdaad wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
kaluro2 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:30:
[...]

Omslachtig.. Als hij met zijn sweedos wilt spelen zal hij dus op izjn nordic account moeten zitten en als hij met zijn premade team wilt spelen op west. Gesplitste accounts, gesplitste heroes/data/skins/IP/RP.. auw.

Dan vraag ik me het volgende af:

Het amerikaans continent heeft meer inwoners dat het europees continent.
Waarom wordt europa dan zo achterlijk gesplitst en heeft amerika nergens last van? 8)7 (of wordt amerika ook gesplitst?)
Het verschil in spelers is denk ik niet zo groot, maar wel zo dat de tijdzones daar veel meer verschillen, en dat de servers dus niet tegelijkertijd zo gigantisch worden belast.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
RTG schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:28:
[...]

Mooi! Neem dan maar eens contact op met Riot dat je er veel meer verstand van hebt.

Serieus is het nu zo moeilijk een voorstelling hier van te maken? Je hoeft echt geen NID gedaan te hebben om in te zien dat een shitload aan connects op een bepaald cluster veel meer load met zich meebrengt dan dat je dit kunt verdelen over 2 kleinere clusters. Riot heeft heus wel professionals in dienst die weten waar ze mee bezig zijn... in tegenstelling tot wat blaters op een random forum ergens. :+
Het komt blijkbaar doordat de software die ze draaien niet schaalt met een grotere hoeveelheid servers. Meer hardware toevoegen had dus geen zin voor de splitsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:49:
[...]

Ik denk dat vrijwel iedereen die regelmatig met een premade team speelt iig overstapt naar EU West, maar we zullen het inderdaad wel merken.
Je kan zowiezo de competitieve spelers niet op verschillende servers houden. Teams zoals SK, Fnatic, aAa willen scrims kunnen doen met elkaar. En hoe meer van de grote namen op West zitten, hoe meer lui zich zullen verplaatsen naar West, zodat de uiteindelijke situatie precies hetzelfde is.

Verder vind ik de betaalde servertransfer een verschrikkelijk plan, en Riot is hierdoor weer in waarde gedaald voor mij. Blizzard kan ook een gigantische hoeveelheid mensen op dezelfde realm houden (EU, NA, SEA), waarom kan Riot dit dan niet?

Verder zou ik graag verdere compensatie zien voor de slechte service, opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:55:
[...]
Verder vind ik de betaalde servertransfer een verschrikkelijk plan, en Riot is hierdoor weer in waarde gedaald voor mij. Blizzard kan ook een gigantische hoeveelheid mensen op dezelfde realm houden (EU, NA, SEA), waarom kan Riot dit dan niet?
Blizzard heeft even goed 3 grote onderdelen (door jou aangehaald) die niet met elkaar in verbinding staan. Binnen die onderdelen zijn er tientallen werelden die onafhankelijk van elkaar online of offline kunnen gaan.
De software zit dus volledig anders in elkaar.
Je krijgt een 14 day IP boost voor de 12 uur downtime dat gepaard gaat met de splitsing...

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kan zowiezo de competitieve spelers niet op verschillende servers houden. Teams zoals SK, Fnatic, aAa willen scrims kunnen doen met elkaar. En hoe meer van de grote namen op West zitten, hoe meer lui zich zullen verplaatsen naar West, zodat de uiteindelijke situatie precies hetzelfde is.

Betaalde servertransfer ? Saywhat ?

En je vindt riot in waarde dalen om deze "betaalde" transfer en hemelt blizzard op, terwijl zij dat ook aanbieden. En blizzard steekt iedereen van Europa samen volgens jou ? Niet omdat je via battle.net kunt communiceren met elkaar, dat je daarom ook op dezelfde realm zit. Zijn gemakkelijk 50 realms op europese kant denk ik.

En zijn werkende servers niet voldoende compensatie ?

Begrijp niet waarom sommige mensen vinden dat ze eisen kunnen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:39:
Het systeem dat WoW gebruikt zou een goede oplossing zijn. Je logt in op een bepaalde realm, maar kan wel cross-realm friends toevoegen/pvp'en, maar goed dat zal technisch anders in elkaar zitten uiteraard :+
Dus jij wil een systeem waarbij we allemaal op verschillende realms zitten en niet met elkaar kunnen chatten of elkaar kunnen inviten? En dan maar moeten hopen dat we bij elkaar in een PvP game komen?

Welke betaalde servertransfer?

En Blizzard die dat wel kan? Volgens mij heb je daar anders nog altijd ontzettend veel verschillende realms, terwijl je er bij LoL op het moment maar 2 hebt...
http://www.wowwiki.com/Realms_list

[ Voor 27% gewijzigd door Thormodo op 30-06-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Iedereen reageert verschrikkelijk overdreven vind ik, er zijn zo veel spellen die opgedeeld zijn in regio's en daar klaagt niemand over. Natuurlijk zal het voor sommigen ff wennen zijn dat je west en oost Europa hebt, maar bekijk het eens zo:

Stel dat LoL hun eerste Beta opende voor het grote publiek, en Europa was toendertijd al opgesplitst in 2 delen. Hadden mensen dan ook zo hard geklaagd? Had je dan zoveel minder plezier gehad in dit spel? Lijkt me niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik klaag niet, ik vraag me alleen af of men niet gewoon massaal naar EU West gaat overstappen. Ik denk dat dit een redelijke zorg voor Riot moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gezwets, geleuter, gezaag op forums moet je erbij nemen denk ik
beetje zoals het gerage in LOL

@Vicarious
er zal altijd een deel op een andere realm willen zitten, maar als het te erg wordt qua connecties en loginproblemen op 1 realm dan zal dit zich vanzelf balanceren door mensen die niet langer die problemen willen hebben, waarom speel ik op US :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

atlantisx schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:43:
[...]

Start het spel, koop de skin, zie het verschil. Voor skillshot champs zeer ergelijk dat een andere skin plots anders beweegt, en je dus voor een skin anders moet predicten dan non-skinned versies.

[...]

Astronaut "springt" als het waren zijn movement, en de beweging is weldegelijk anders, zelfde voor de "hopping bunny". Ik klaag verder niet vind het geen groot probleem, maar het is wel iets wat eigenlijk niet in een skin hoort.
Ik geloof dat jij animatie en pathing door elkaar haalt want ik heb met Teemo nog nooit verschil gemerkt tussen mijn Badger, Astronaut en Bunny in movement buiten dat ze een andere animatie hebben.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Nou ik zie het zo, als een gewone teemo recht vooruit loopt, dan raak je die op x moment met je skillshot, Loop je met de bunny/astronaut skin hetzelfde stun, rechtuit, en schiet je dezelfde skillshot op hetzelfde moment heb je een aardige kans te missen (of juist te raken) omdat de animatie anders is, en de hitbox op dat moment ergens anders is dan de gewone skin. Just try it in costum

Zoals ik al zij, dit is niet echt erg, maar hoort gewoon niet bij een skin.

[ Voor 9% gewijzigd door atlantisx op 30-06-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Da's geen pathing. Pathing is als je ergens ver weg op de map klikt en je character moet beslissen of hij bovenlangs of onderlangs de boompjes moet zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik snap ook niet hoe dit de queues gaat verminderen.

Hetzelfde aantal servers verdeeld over hetzelfde aantal spelers?
In welk opzicht zouden de queues dan verminderd worden?

Laten we zeggen.. 20 servers (fictief!) met 500k spelers.
Nu wordt het(fictief!):
15 servers west 375k spelers
5 servers east 125k spelers

waar is de queue vermindering?

En dan wordt het van..

50k east players verhuizen naar west. dan heb je:

15 servers 425k spelers
5 servers 75k spelers

en zit west met een nog grotere queue en is east onderbevolkt.

[ Voor 21% gewijzigd door kaluro2 op 30-06-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig deze "oplossing"
Nagenoeg elke serieuze speler zal transferen naar west, east + nordic raakt in verval en vol met mensen die elkaar niet kunnen verstaan, de issues blijven maar dan enkel bij de west server.

Degene die dit heeft bedacht moeten ze een lintje geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:03:
Ik snap ook niet hoe dit de queues gaat verminderen.

Hetzelfde aantal servers verdeeld over hetzelfde aantal spelers?
In welk opzicht zouden de queues dan verminderd worden?

Laten we zeggen.. 20 servers (fictief!) met 500k spelers.
Nu wordt het(fictief!):
15 servers west 375k spelers
5 servers east 125k spelers

waar is de queue vermindering?
zucht.
For these reasons, we have been making preparations to split our European service onto two new platforms: EU West and EU Nordic & East. Once this split is complete, your summoner will only be accessible on the platform that you’ve landed on. Each of these platforms will be able to support the same number of players as the current European environment, dramatically increasing our service quality and paving the way for future growth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige nadelig gevolg wat ik kan bedenken van dit is dat je langer in de match-queue zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Je moet het zo zien

Stel er staan nu 200 servers, het maximale dat hun software aan kan. Nog 100 servers bijbestellen heeft nu dus geen zin. Als je het splitst in 2 platformen kun je 2x 200 servers hosten en dus de queues verminderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Vicarious schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:37:
Da's geen pathing. Pathing is als je ergens ver weg op de map klikt en je character moet beslissen of hij bovenlangs of onderlangs de boompjes moet zeg maar.
Elke stap die je zet is pathing, zie het als een mini-pathing tussen x,y en x+1,y. Micro-pathing :p. Maar animatie != pathing. Al zou je kunnen stellen dat als de animatie anders is en de hitbox ook daadwerkelijk 'slingert' tijdens het hoppen dat je pathing toch effectief anders is. De vraag is zet je ook extra stappen op den duur :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ik zie nog veel onduidelijkheid en speculatie over de split, terwijl het allemaal netjes in de faq / fora staat...

De splitsing is gebaseerd op spelersaantallen. Het zal dus grofweg zo'n 50/50 worden per region.

Er komt een heel nieuw server park bij voor een van de regions. Het is dus niet zo dat het aantal gebruikers en het aantal servers halveert per region. Het aantal gebruikers halveert, maar het aantal servers blijft gelijk!

Persoonlijk denk ik tevens dat het aantal spelers dat gaat switchen wel mee zal vallen. Naar mijn idee spelen de meeste mensen het liefst met landgenoten. Die paar die toch switchen zullen niet veel invloed hebben op het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar op met die splitsing :P Ik wil speluh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Zeker niet zodra je niet meer gratis kan switchen. Ik vermoed dat de meeste oostblokkers lekker daar blijven behalve de topclans uit NORD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Echt 90% van de Scandinaviërs die ik in mijn lijst heb hebben al besloten allemaal naar West te gaan. Dus ik ben benieuwd of het uberhaupt iets op gaat lossen.

Ik speel eigenlijk zelden met oostblokkers in solo Q, dus ik vraag me af of er echt zoveel zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door -Mike- op 30-06-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

-Mike- schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:21:
Echt 90% van de Scandinaviërs die ik in mijn lijst heb hebben al besloten allemaal naar West te gaan. Dus ik ben benieuwd of het uberhaupt iets op gaat lossen.

Ik speel eigenlijk zelden met oostblokkers in solo Q, dus ik vraag me af of er echt zoveel zijn.
Ik speel er zeer vaak mee, tijdens nachtelijke sessies. Niet meer normaal.
Overal russisch voor je raap - Geen enkel engels woord, op "nub" na misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Het zal altijd een groot aantal onwetende mensen schelen uit east. Van de nordic mensen heb ik ook nooit echt last, kunnen 9/10 keer engels en vaak nog leuk om mee te spelen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik voorspel dat het volgende gaat gebeuren!

Oost-West splitsing.

Oost wordt gedomineerd door russen dus als je niet Russisch spreekt zal je altijd met russen spelen. Qua online gamen zie ik steeds terug komen dat als russen iets de overhand hebben ze enkel Russisch spreken en het verdommen om Engels te spreken.

Nu weet ik dat elke taal dit wel doet, maar russen lijken hierin toch het meest erg. Zeker in de EU gezien hun geschreven taal totaal anders is.

Hierdoor zullen veel Nordic en andere mensen ervoor kiezen naar West te gaan.

Uiteindelijk wordt West the place to be en East for mother russia!

Het is enkel maar een voorspelling, maar zo schat ik het in. Toch kijk ik erna uit dat de splitsing doorgaat gezien de server problemen van kwaad tot erger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Dreanor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:35:
Ik voorspel dat het volgende gaat gebeuren!

Oost-West splitsing.

Oost wordt gedomineerd door russen dus als je niet Russisch spreekt zal je altijd met russen spelen. Qua online gamen zie ik steeds terug komen dat als russen iets de overhand hebben ze enkel Russisch spreken en het verdommen om Engels te spreken.

Nu weet ik dat elke taal dit wel doet, maar russen lijken hierin toch het meest erg. Zeker in de EU gezien hun geschreven taal totaal anders is.

Hierdoor zullen veel Nordic en andere mensen ervoor kiezen naar West te gaan.

Uiteindelijk wordt West the place to be en East for mother russia!

Het is enkel maar een voorspelling, maar zo schat ik het in. Toch kijk ik erna uit dat de splitsing doorgaat gezien de server problemen van kwaad tot erger worden.
Je vergeet de spanjaarden. En ook nog wel eens de polen. Heb zowieso wel veel last van als je meer overdag speelt dat je allemaal non engels sprekende mensen hebt. En dan zijn ze met zen tweeë gearrange en dan spreken ze dus ook geen woord engels laat staan dat ze ss/mia zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS mid!!
que? :')

Splitsing is best een goede zaak dus. West-side!! cos you know it's the best side!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jajajajajajajaja
alora que comme noob ti madre
(ES)

kurwa kurwa kurwa
(PL)

privet dosvedanya vodka
(RU)

i just say:
learn anglicanese

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Ik ben benieuwd hoe simpel het wordt om je account van realm te verwisselen. Zodra dit niet heel simpel is zal de overstap van het overgrote deel van de spelers populatie wel mee vallen. Waarom moeite doen( voor iets wat waarschijnlijk reuze mee valt)?.

Daarnaast is de competitieve scene in Europa, maar een heel klein gedeelte van de totale speler basis dus voor het overgrote deel (99,xx%) van de spelers irrelevant. Stel je voor dat de verdeling niet helemaal eerlijk is en er meer 'die hards' op west zitten, dan krijg je een elo inflatie/deflatie of zo. Waar het op neer komt is dan dat je bijvoorbeeld een 1400 rating hebt op west en 1500 op Oost, maar de spelers die je treft even goed zijn. Dus voor de spelbeleving zal het geen verschil maken.

Ik zie er erg naar uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Maar euh, zijn de servers nu volledig down totdat de splitsing klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Vraag ik me ook af. Zijn ze op dit moment down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Ja, servers zijn nu down, heb geen ETA

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
http://clgaming.net/redtracker/topic/7915/?p=1

zie deze post op de redtracker

en ja de servers zijn unavailable

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Lol weer een dag geen LoL begin al afkick verschijnselen te krijgen gek. Hopelijk lost dit zich allemaal snel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
blamauci schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:39:
http://clgaming.net/redtracker/topic/7915/?p=1

zie deze post op de redtracker

en ja de servers zijn unavailable
ik quote ff mezelf

een half uur geleden is er gepost op de redtracker dat de server split vertraagd was en dat het nog ongeveer een uur zou moeten duren

dus ik zou zeggen probeer het dalijk nog een keer
en als het niet lukt check ff de redtracker op CLGgaming.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

blamauci schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:44:
een half uur geleden is er gepost op de redtracker dat de server split vertraagd was en dat het nog ongeveer een uur zou moeten duren
Er is nu maintenance. Hoewel het misschien ook voorbereidingen op de split betreft, zijn zu nu niet bezig de split door te voeren.
http://clgaming.net/redtracker/topic/7890/?p=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Die split gaat nog weken duren, staat gewoon in het officiële nieuwsbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik ben niet blij met de split, maar accepteer het wel.

Ik speel met russen, serven en polen op ranked. Waarvan ik waarschijnlijk afscheid moet gaan nemen.
Ik denk wel dat de west portal verbeterd door die nubbie/raging east achter te laten.

Waarom geen ELO resset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
ELO reset komt met het nieuwe seizoen, dat staat (waarschijnlijk) los van de tweedeling van de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
HetisjeboiM schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:08:
ELO reset komt met het nieuwe seizoen, dat staat (waarschijnlijk) los van de tweedeling van de servers
Ik denk dat de ELO reset, seizoen 2 dus, samen met de tweedeling van de servers niet eens zo'n gek idee zou zijn. iedereen begint op 0, speelt alleen met mesen uit hun "deel" en dat zou ranked matches ook weer ten goede moeten komen. Geen gebrekkige communicatie meer zeg maar, en natuurlijk een stukje griefers weg, maar dat is enkel sepculatie.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Ik denk dat ze iedereen de kans willen geven te 'settelen' en vervolgens seizoen twee inluiden.

Ik heb zelf eigenlijk nooit veel nadeel ondervonden van de communicatie in game. Pingen en een aantal afkortingen zijn doorgaans genoeg. 6x pingen op de draak overtuigt zelfs de meest stugge Russische Katarina spelers wel om een handje te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Nazanir schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:25:
[...]

Ik denk dat de ELO reset, seizoen 2 dus, samen met de tweedeling van de servers niet eens zo'n gek idee zou zijn. iedereen begint op 0, speelt alleen met mesen uit hun "deel" en dat zou ranked matches ook weer ten goede moeten komen. Geen gebrekkige communicatie meer zeg maar, en natuurlijk een stukje griefers weg, maar dat is enkel sepculatie.
ELO Reset laat wekenlang een spoor van irritatie en frustratie achter.
De slechte spelers worden met de goede spelers geplaatst en er ontstaan hele pubstomp situaties.
Wat je dan krijgt is dat de slechte(re) spelers een maand lang niet willen spelen vanwege de grote onbalans en pubstomp praktijken.

Zelfs anderhalve maand later zul je nog zeer actief, negatieve sporen van de ELO reset zien.

Ik snap überhaupt die hele ELO reset praktijken niet. Welk voordeel heeft het resetten van alle gegevens van een ladder-systeem, welke over de tijd der jaren is opgebouwd? Als je in de 1700s zit, behoor je daar ook, eveneens als je in de 1000s zit. Bij een reset zal het maanden duren voor het een klein beetje uitgebalanceerd is.

Ik snap ook niet helemaal waarom er voorstanders voor zijn, eerlijk gezegd.

Zoiets werkt voor bijvoorbeeld Diablo 2, vanwege Item rarity/redundantie - maar voor een MOBA game?! no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Een van de belangrijkste argumenten vind ik dat wanneer er prijzen aan het einde van een seizoen staan voor de top X iedereen gelijke kansen moet krijgen. Zodra jij met 1700 elo spelers kunt blijven spelen en oefenen je een voordeel hebt boven de andere spelers die zich eerst 500 punten omhoog moeten spelen. In deze periode zullen ze voornamelijk zwakkere weerstand ervaren en hierdoor minder persoonlijke groei doormaken. Afgezien van het feit dat ze tenminste 500 punten achterstaan op de tegenstanders.

In the end is het natuurlijk een vals gevoel van rechtvaardigheid, want een 1000 elo speler is kansloos om de top te bereiken en het kaf zal zich toch wel van het koren scheiden.

Edit: wat ik nog wilde vragen aan iedereen. Welk spelinzicht heeft jou een betere speler gemaakt?

Een van de dingen waardoor ik voor mijn gevoel een veel betere speler ben geworden is de minions in de gaten houden. Zodra je lane gaat pushen kun je een periode veel agressiever spelen, want zodra er een gevecht uitbreekt heb jij ook nog een groot aantal minions achter je en die doen een hoop schade.

[ Voor 22% gewijzigd door HetisjeboiM op 30-06-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
kan iemand hier even posten als de eu-servers weer up zijn? 'k ben momenteel een low-lvl account aan het opbouwen @ NA-server.. en kan niet tussendoor controleren of eu weer up is.. (waar ik natuurlijk liever aan de gang ga :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Server is online ! Zit nu in een que van 10 minuten :)

*EDIT*

im in ! :D

[ Voor 19% gewijzigd door axel101 op 30-06-2011 17:12 ]

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
axel101 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:52:
Server is online ! Zit nu in een que van 10 minuten :)
Online moet je wel met een korreltje zout nemen, want "Busy"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
voor sommigen is ie busy, voor sommigen online dus :)
client eens een paar keer herstarten, zien of dat wat helpt

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:09
Nieuwe client hoef je niet meer te herstarten (kwam ik gisteren zelf ook achter) Word automatisch op online geplaatst als er weer "Plek" is.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
ik heb em net 10x herstart en na x-aantal tijd gaat ie nog steeds op busy staan, maar wordt de play-knop wel klikbaar :)

lijkt me niet de bedoeling, of wel?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:14
speedzor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:00:
ik heb em net 10x herstart en na x-aantal tijd gaat ie nog steeds op busy staan, maar wordt de play-knop wel klikbaar :)

lijkt me niet de bedoeling, of wel?
Bedankt voor de tip :D zit nu in de lange wachtrij

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1x ingelogd en na de queue. => server is busy & client sluit ;) dat die migration maar snel komt :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Dat de split weken gaat duren.. Jah laat dan maar, dat is dan gewoon dikke bullshit... Of nu of 1000 gratis RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Baristo schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:06:
Ik ben niet blij met de split, maar accepteer het wel.

Ik speel met russen, serven en polen op ranked. Waarvan ik waarschijnlijk afscheid moet gaan nemen.
Ik denk wel dat de west portal verbeterd door die nubbie/raging east achter te laten.

Waarom geen ELO resset?
Serven? Hahaha, Ik ben zelf ook een Serv! (Serviër is het eigenlijk maar oke :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

nukidin247 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:28:
[...]

Serven? Hahaha, Ik ben zelf ook een Serv! (Serviër is het eigenlijk maar oke :P)
Off to the east server you!!!

/points to the west

DAMNIT! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt een scrim gestreamed tussen

ocelot, candy, wetdream, wickd, nyph

vs

tsm

www.solomid.net

ocelot wist net niet dat mic aanstond bij candy, ragede als een malle en spamde hun paswoord voor mirc over de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht. Nog steeds busy :-) Die HotShotGG heeft een irritante hoest btw. Elke keer dat geluidje na het hoesten... *ahummMMM* - dit doet zo pijn auw. :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Ik snap nu echt geen bal meer van van die client etc.?! Is ie nou online, offline, busy of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
nukidin247 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:53:
Ik snap nu echt geen bal meer van van die client etc.?! Is ie nou online, offline, busy of wat dan ook?
momenteel online.
maar is niet veel aan.. want games worden niet geregistreerd.. match history blijft empty.. dus leavers / afk'rs / feeders.. maakt allemaal niet uit.. game zal niet herinnert worden behalve je eigen frustratie dat je lekker bezig was..*ook ip blijft onverandert..

daarnaast kan je dan wel lekker potje doen dan (als je geen leavers hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
hmm, blijf maar server busy hebben hier.. forums zijn ook al 6 uur niet updated?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Ik zit nu in 5 min queue, hopelijk wordt het wel beetje leuk...

EDIT: OMFG!! Gvd ! Kan ik eindelijk play drukken, log in maar dan op verkeerde account :@@:@:@:@
ipv nukidin logde ik in op nukidin247 :@
nu weer leuk wachten op busy en dan weer queue

[ Voor 60% gewijzigd door nukidin247 op 30-06-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
nukidin247 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:00:
Ik zit nu in 5 min queue, hopelijk wordt het wel beetje leuk...
oh bij mij is het beestje weer bezig dus inloggen gaat hem niet worden

Pagina: 1 ... 36 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.