[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.414 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Als ze bang zijn is je doel bereikt. Voordeel van deze setup is ook dat je (mits je ward) als een malle kan splitpushen, want binnen de korste keren sta je aan de andere kant van de map.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:53:
[...]

hehehe lijkt me wel smerige tactiek

Karthus initieert op mid en van zodra ze proberen te ganken, pantheon en tf ult achter hen
shen ult op karthus, nocturne ult recht op een doelwit
en mocht er toch een low health escape gebeuren dan ult karthus die wel

mooie tactiek, haalbare uitvoering, enkel nocturne moet wat in de buurt zijn

ik denk wel dat als ze het eenmaal zien gebeuren en het lukt dat ze voor de rest van het spel bang zijn als TF gate doet en zon brandend oogje boven hen verschijnt of als nocturne zn ult doet en het donker wordt :)
Dit zou werken, ware het niet dat in een team situatie deze picks totaal nutteloos zijn.
Een goed samengesteld team veegt de vloer met je aan, kijk maar eens naar je heroes in teamverband.

Karthus, Miss Fortune, Soraka, Amumu, Irelia bijvoorbeeld. een top team.
Jij TPed en een halve seconden later ben je Aced en hebben zij je mid lane geraxt.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Airdack schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:45:
Ik heb laatst eens een potje met Veigar gespeeld (we hadden nog een AP nodig in het team, dus ik denk why not), en ik moet zeggen dat het me wel beviel. Die stun cirkel kan mensen 2.5 sec (!) stunnen, wat volgens mij zo'n beetje de langste stun in het spel is ... En is ook nog eens AoE dus! Echt een zieke skill, volgens mij kan je door veel cooldown reductie te kopen met die skill alleen al het spel ondersteboven gooien.

Ik vroeg me af waarom je Veigar zo weinig ziet? De ratio's op zn skills zijn torenshoog, en hij kan heel veel AP krijgen door z'n Q (ook al snap ik dat de range op Q niet veel voorstelt, en je Veigar in de laning phase dus flink kan zonen). Maar die stun cirkel ... 2.5 sec, ik kan het nog steeds niet geloven :p
Veigar is voor zijn burst combo eigenlijk te afhankelijk van zijn stun. Het grootste probleem als ik Veigar speel, is wanneer het andere team massaal Banshee's Veils of Quicksilver Sashes haalt. Je bent afhankelijk van een champion als Ashe of Corki om die veils weg te werken, hij heeft zelf geen betrouwbare manier om dat te doen:

Het beste wat je hebt is nog je Baleful Strike (Q). Je moet daarvoor echter vrij dichtbij komen, als zij een stun op jou krijgen ben je dood voordat je je andere spells kunt gebruiken. Je ult gebruik je natuurlijk niet op een Banshee's Veil. :P Zijn Event Horizon (stun) heeft zelfs op level 5 met max cdr een cooldown van 9,6 seconden, terwijl die skill nou net de reden is waarom je de veil weg wilt hebben. En tja, Dark Matter zonder stun...

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/6105/1275471409223.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the Virtual schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:38:
[...]

Veigar is voor zijn burst combo eigenlijk te afhankelijk van zijn stun. Het grootste probleem als ik Veigar speel, is wanneer het andere team massaal Banshee's Veils of Quicksilver Sashes haalt. Je bent afhankelijk van een champion als Ashe of Corki om die veils weg te werken, hij heeft zelf geen betrouwbare manier om dat te doen:

Het beste wat je hebt is nog je Baleful Strike (Q). Je moet daarvoor echter vrij dichtbij komen, als zij een stun op jou krijgen ben je dood voordat je je andere spells kunt gebruiken. Je ult gebruik je natuurlijk niet op een Banshee's Veil. :P Zijn Event Horizon (stun) heeft zelfs op level 5 met max cdr een cooldown van 9,6 seconden, terwijl die skill nou net de reden is waarom je de veil weg wilt hebben. En tja, Dark Matter zonder stun...

[afbeelding]
Als de tegenstanders Mercs hebben dan kan je ook wegkomen uit de stun voor de Dark Matter landt. Als tenminste Stun > Dark Matter gecast wordt. Andersom is stukken moeilijker om uit te voeren.

Vlad free week! Hoei! Heb net al weer een game gewonnen, gaat lekker zo :) Ik vind het wel jammer dat iedere week toch weer zo'n ezmode champ in de rotation zit (tryn, morde, kat). In elke game worden ze dan geinstalocked.

Heb nu bijna weer 3150 IP, ben aan het twijfelen of ik Olaf/Akali wil kopen of ga wachten tot 6300 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:47:
Als de tegenstanders Mercs hebben dan kan je ook wegkomen uit de stun voor de Dark Matter landt. Als tenminste Stun > Dark Matter gecast wordt. Andersom is stukken moeilijker om uit te voeren.
Dark Matter heeft een delay van 1,2 seconden, Event Horizon stunt op level 5 voor 2,5 seconden, na Merc Treads is dat 1,625 seconden. Als je snel genoeg bent met casten zijn Mercs niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:47:
[...]

Vlad free week! Hoei! Heb net al weer een game gewonnen, gaat lekker zo :) Ik vind het wel jammer dat iedere week toch weer zo'n ezmode champ in de rotation zit (tryn, morde, kat). In elke game worden ze dan geinstalocked.

Heb nu bijna weer 3150 IP, ben aan het twijfelen of ik Olaf/Akali wil kopen of ga wachten tot 6300 :|
In welk opzicht is mordekaiser een "easymode" champion? Het verschil tussen een slechte en goede mordekaiser is zeer groot. Het is een van de meer lastigere heroes om te spelen met waardige tegenstanders.

Het is lastig om niet compleet nutteloos te zijn als mordekaiser. Iemand die voor de grap mordekaiser pakt, is zo de lane uit geharassed en loopt in no-time achter en is zijn mid-game dominantie kwijt.

Op mijn alt heb ik iets van 80% Mordekaiser played met daarbij >85% winrate(met mordekaiser).
Als mordekaiser free to play is en ik mid moet tegen een morde, heb ik vaak na 3 á 5 minuten al een first blood.

Hij heeft 2 skillshots, 1 melee en een long range nuke. Hij is semi-squishy en heeft grootse moeite met slows en andere CC. Hij heeft zelf geen enkele vorm van CC.

De standard mordekaiser cast shield altijd op zichzelf, spammed een beetje zijn cone shot en zijn melee shot.
Ik zie weinig mordekaisers de shield op een unit casten waar een low HP enemy voorbij loopt, om over low-hp mind-games nog maar te zwijgen.

Er is zo'n groot verschil tussen een slechte/normale en een top-mordekaiser speler, dat ik je opmerking niet echt snap. |:( of weet je gewoon niet hoe je tegen hem moet spelen?

Daar komt nog bovenop dat een mordekaiser items als Hextech gunblade ( voor de long range slow ) echt nodig heeft en hierbij nog meer actives met zich meebrengt. Ook een hourglass kan geen kwaad, als je een ult-ghost hebt.

Heroes zoals shen, fiddlesticks en warwick hebben een low skillcap. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door kaluro2 op 28-06-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
the Virtual schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:55:
[...]

Dark Matter heeft een delay van 1,2 seconden, Event Horizon stunt op level 5 voor 2,5 seconden, na Merc Treads is dat 1,625 seconden. Als je snel genoeg bent met casten zijn Mercs niet genoeg.
En deze pro veigar hier kan het weten :+

@Grasmaaier: iedereen vindt dat Olaf steeds minder wordt, maar ik heb de laatste tijd juist redelijk veel succes met hem. Hij junglet nog steeds als één van de snelsten, heeft mits je je bijl kan richten vrij aardige ganks en wordt lategame een supertanky DPS'er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Nu ben ik geen hoog LvL (13/14) maar zie weinig Jax eigenlijk in mn potjes, vind het wel jammer aangezien ik hem zelf vrij veel speel en het een super leuke champion vindt. Is het zon slechte champion dat niemand hem kiest? Of is het zo dat hij op hogere LvL's wel meer gespeeld wordt?

Weet wel dat hij best wel itemdependant is, maar als je daar een beetje aan werkt kun je leuke dingen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Tru, heb morde 1x geprobeerd en was 2/12/0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
RaseriaN schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:25:
Nu ben ik geen hoog LvL (13/14) maar zie weinig Jax eigenlijk in mn potjes, vind het wel jammer aangezien ik hem zelf vrij veel speel en het een super leuke champion vindt. Is het zon slechte champion dat niemand hem kiest? Of is het zo dat hij op hogere LvL's wel meer gespeeld wordt?

Weet wel dat hij best wel itemdependant is, maar als je daar een beetje aan werkt kun je leuke dingen doen :P
Jax is in mijn ogen wat underpowered nu zijn leap strike ook nog flink generfed is. Je burst van je leap strike is nu te laag om iemand neer te kunnen maaien na afloop. Verder gaat zijn ult ervan uit dat je lang op dezelfde target in kunt hakken, maar dat is meestal neit het geval. Ook heb je in je core build meestal geen magic resist zitten en als je dat wel bouwt gaat je damage flink achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:32:
[...]

Jax is in mijn ogen wat underpowered nu zijn leap strike ook nog flink generfed is. Je burst van je leap strike is nu te laag om iemand neer te kunnen maaien na afloop. Verder gaat zijn ult ervan uit dat je lang op dezelfde target in kunt hakken, maar dat is meestal neit het geval. Ook heb je in je core build meestal geen magic resist zitten en als je dat wel bouwt gaat je damage flink achteruit.
Ja, dat bedoelde ik met itemdependant, moet wel redelijk wat AP stacken om echt dikke damage te doen, maar met mn Ult hak ik wel vaak eerst op een minion in om na de 1e/2e slag al te leapen naar een enemy, dan heb je die klap meteen erbij (Leap Strike, Empower, die klap) maar dat pakt niet uit goed uit. MR stack ik eigenlijk nooit, maar ik ga er maar vanuit dat dat wel beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Baristo schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:25:
Tru, heb morde 1x geprobeerd en was 2/12/0.
Morde is eigenlijk een hero voor spelers die de tegenstander voor weten te blijven.
Als ik met een premade tegen een gelijk-skilled premade speel, ben ik een stuk nuttelozer met mordekaiser, dan wanneer ik een solo game speel en ze mijn early game niet shut-downen.

Het is bij mordekaiser een kwestie van zijn early game vertragen/uitsluiten, waardoor hij niet kan snowballen.
Als je eenmaal 10 minuten in de game bent met 100ck, dan is mordekaiser al vrij lastig/onmogelijk te stoppen en zal hij snel snowballen.

maar als je de eerste 10 minuten een keer geganked bent en met een miezerige 30ck zit, zul je dat de rest van de game voelen en een stuk minder presence hebben.

Dit is een hero die gewoonweg sterk scaled me hoe de early game verloopt.
Mid-game is het dan een unstoppable powerhouse en late-game nog steeds erg gevaarlijk, alleen wat makkelijker te counteren.

Ook zie ik vaak gezeur dat mordekaiser een tank is, terwijl hij een AP fighter hero is die tanked door CDR en spellvamp. Je shield dient als buffer, die je zo vaak mogelijk up moet zien te houden - en dan laat je de spellvamp je HP bijvullen terwijl je shield de klappen opvangen.
Hoe langer/vaker je je shield bijvult, hoe meer EHP je hebt.

Dit snappen veel spelers niet en gaan sunfire capes, force of natures, atmas, warmog en dat soort spul bouwen.
Als je dat doet heb je een mordekaiser die 0 damage doet, zijn shield niet eens fatsoenlijk kan bijvullen en gewoonweg geen threat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Helemaal mee eens, maar Morde is voor mij gewoon niet weggelegd :+ Misschien voor de onwetenden hier handig om een (korte) build description qua items/runes/masteries te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Wat is er nieuw in kleine update? Of alleen wat fixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Laatst zag ik een Mordekaiser wel een leuke solo que tactiek toepassen. Moest tegen hem in mid, en we hadden allebei geen jungler, wat hij deed is gewoon steeds de wraiths uit beide kanten slopen, kon hem niet harassen omdat zijn schild door die wraits was opgeladen, en kon de wraiths met Cassio ook niet snel genoeg slopen :/

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:23:
Wat is er nieuw in kleine update? Of alleen wat fixes?
Nieuwe skins:
http://eu.leagueoflegends.com/news/new-skins-now-available-3

Wat ik bedoelde was dat champions zoals morde, tryn of kat in principe weinig nut hebben (geen CC, alleen damage), en dus gefeed moeten worden willen ze late game nog enige waarde hebben. Hetzelfde zou je kunnen zeggen van Leblanc. Echter worden morde, tryn en kat gigantisch veel gespeeld worden als ze in de rotation zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:06:
Helemaal mee eens, maar Morde is voor mij gewoon niet weggelegd :+ Misschien voor de onwetenden hier handig om een (korte) build description qua items/runes/masteries te posten?
Runes: magic pen & CDR
summoner skills: ghost en ignite
Voor masteries, zou ik sowieso 9 in offensive, de rest is optional.

Starting items: regrowth pendant + Hp potion
first item: 20 magic pen boots (eventueel wat HP pots)
second item: Hextech revolver (eventueel wat HP pots) -> maak er z.s.m. een hextech gunblade van

De hextech gunblade heb je nodig omdat je geen CC hebt, die gunblade heeft een long range slow. Hiermee kan je makkelijk targets ganken.Gewoon gunblade nuke, mace of spades, je 2e skill op jezelf gooien, 3e skill targetten, ignite, ult.

third item: Lichbane
fourth item: een tweede hextech gunblade
fifth/sixth item: dit is situational. soms is een quicksilversash wel handig, andere keren biedt een force of nature uitkomst. Het ligt een beetje aan de enemy team compositie. Als alles erg makkelijk zonder CC is, gewoon nog 2 hextech gunblades bouwen ;).

Belangrijk: Speel agressief! Leer je hero kennen en waar zijn limieten liggen. Agressie is een must bij mordekaiser. Anders neemt de tegenstander het over en ben je zo de lane uit geharassed.

Ga mid, en zodra de lane gepushed is - probeer de wraith camps te pakken. Hebben ze een jungler, zou ik wel voorzichtig zijn.

Het is echt belangrijk dat je lane dominantie hebt en houdt, gewoon agressief spelen.

Ook belangrijk om te weten is dat een morde tanked door CDR, zorg dat je die blue buff in je handen krijgt, en eventuele blauwe elixers.

onderschat de kracht/survivability niet met hextech gunblades.. je kan mid-game zo 3 heroes tegelijk aan, zolang ze geen extreme CC hebben en je al je skills off cooldown hebt. Aannemend dat je mid lane gedomineerd hebt.
Forn schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:30:
Laatst zag ik een Mordekaiser wel een leuke solo que tactiek toepassen. Moest tegen hem in mid, en we hadden allebei geen jungler, wat hij deed is gewoon steeds de wraiths uit beide kanten slopen, kon hem niet harassen omdat zijn schild door die wraits was opgeladen, en kon de wraiths met Cassio ook niet snel genoeg slopen :/
Tegen mij gespeeld? :D
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Nieuwe skins:
http://eu.leagueoflegends.com/news/new-skins-now-available-3

Wat ik bedoelde was dat champions zoals morde, tryn of kat in principe weinig nut hebben (geen CC, alleen damage), en dus gefeed moeten worden willen ze late game nog enige waarde hebben. Hetzelfde zou je kunnen zeggen van Leblanc. Echter worden morde, tryn en kat gigantisch veel gespeeld worden als ze in de rotation zitten.
CC kan je bouwen d.m.v. items. (Hextech gunblade, slow staff etc.)
zijn ult heeft een zeer grote range en zodra je een ghost hebt, ben je een zeer grote toevoeging voor je team.
Ook je shield kan je op je tank/melee casten. Jij krijgt daar dan je shield van opgeladen en het doet redelijke damage. En natuurlijk +MR :D

[ Voor 25% gewijzigd door kaluro2 op 28-06-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Mordekaiser is in essentie, een bruiser. Een goede build voor hem zijn Zhonya's, Abyssal en Rylai's met een Revolver.

Hij heeft AP nodig om zijn shield te chargen en damage te doen, maar net als elke andere mage, zal hij snel neergaan wanneer je niet een beetje investeerd in je defense. De reden dat Morde dan als tank gespeeld word, is omdat zijn shield ook voordeel heeft bij defensive stats. Echter, je shield opladen gaat een stuk moeizamer zonder damage. Dus een combinatie van Tank + AP.

Je kan hem ook als burst-y AP spelen, Rabadon's Hextech Gunblade en Lichbane (Lichbane Proc + Mace of Spades = 1500 damage in 1 hit). Maar die is een stuk trickier, maar erg goed te doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Nazanir schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:34:
Mordekaiser is in essentie, een bruiser. Een goede build voor hem zijn Zhonya's, Abyssal en Rylai's met een Revolver.

Hij heeft AP nodig om zijn shield te chargen en damage te doen, maar net als elke andere mage, zal hij snel neergaan wanneer je niet een beetje investeerd in je defense. De reden dat Morde dan als tank gespeeld word, is omdat zijn shield ook voordeel heeft bij defensive stats. Echter, je shield opladen gaat een stuk moeizamer zonder damage. Dus een combinatie van Tank + AP.

Je kan hem ook als burst-y AP spelen, Rabadon's Hextech Gunblade en Lichbane (Lichbane Proc + Mace of Spades = 1500 damage in 1 hit). Maar die is een stuk trickier, maar erg goed te doen.
Zijn shield heeft perfecte synergy met spellvamp. Terwijl zijn shield buffered, is je spellvamp 100% effectief.
Hierom scaled hij ook met CDR, hoe vaker je je skills spammed, hoe meer EHP je van je shield krijgt. anders overheal je je shield constant met lange cooldowns er tussen, wat een stuk minder effectief is.

En inderdaad, gunblade+lichbane is een zeer goede build. Ook vanwege de gratis CC van gunblade.

Mordekaiser is dan ook geen standaard AP mage, als je hem niet CC'ed is hij redelijk moeilijk neer te krijgen en is hij super tanky, vanwege de absurde EHP buffer.

Reguliere tanks, tanken door hoge hp/resistances i.c.m. tanky skills en CC.
Mordekaiser tanked d.m.v bruiser-dps en een EHP buffer. Geen cc? super tanky morde. constant CC? hij is zo neer.

Het heeft zo zijn voor en nadelen.

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 28-06-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
zucht... alweer plat :(
Ik heb de afgelopen dagen 3 potjes kunnen spelen. Het is telkens OF de server die dr uit ligt OF de que is 1+ uur waarna je na een half uur een error krijgt zodat je opnieuw in de que kunt gaan zitten :(

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leaue of Legends is volgens mij niet gemaakt voor mensen die gewoon een baan hebben. Wat Potame al zegt, of de server is 'busy' of de queue is maakt het feest compleet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, denk je even wat nieuwe champions te kunnen spelen (kijk uit naar Akali en Vladimir), maar zit er vanavond dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik log nu in, rij van 10 minuten. Dus het valt nu mee. Heb wel 10 keer LoL opnieuw opgestart, voordat ik uberhaubt kon inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt niet uit hoe vaak ik opnieuw opstart, elke keer status = busy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:59:
Maakt niet uit hoe vaak ik opnieuw opstart, elke keer status = busy.
same here!
nog even en ik lijk op het duitse kindje dat loopt te schreeuwen voor z'n counterstrike..
Om dat te voorkomen, ga'k maar genieten van filmpje dan. succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke champions deze week vrij zijn, aangezien de server weer busy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:04:
Kan iemand mij vertellen welke champions deze week vrij zijn, aangezien de server weer busy is.
zie ~ 10 posts omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
Heeft iemand ervaring met de rebuild van gangplank? Het schijnt dat gangplank nu ook te gebruiken is als jungler? Hij lijkt mij niet de sterkste jungler ivm de abilities die hij heeft om weg te komen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
GP kan juist prima junglen. Raise Morale geeft hem dmg en attack speed voor een paar seconden, die helpt heel goed. Parrrley doet flinke damage en je kan jezelf healen met remove scurvy.

edit: als mensen me zoeken zit ik op US. 2 uur en 11 min. inlogtijd nu :')

[ Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 28-06-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:41:
GP kan juist prima junglen. Raise Morale geeft hem dmg en attack speed voor een paar seconden, die helpt heel goed. Parrrley doet flinke damage en je kan jezelf healen met remove scurvy.

edit: als mensen me zoeken zit ik op US. 2 uur en 11 min. inlogtijd nu :')
Is rap gedaald ik had nog maar 15 minuten.

Edit:
Mm moet ineens weer 15 min wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Ninjaman op 28-06-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Server is busy... man :@
Dan maar genieten van het Onweer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Is al wat meer bekend over de nieuwe champion :)

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=277607

Spells
- Charge stun single target?
- Na charge multiple stuns
- Defensive stance slokt inkomende damage waarschijnlijk op en geef als ontlading een zonnestraal die schade doet (Waarschijnlijk met een soort taunt ala galio ? ) waarschijnlijk ulti skill

Passive
- Alle haar spells zorgen voor een debuff bij een target en zorgen ervoor dat de eerst hit op de target meer schade doet. Word sterker naarmate het gevecht langer duurt.

Ik mis 1 spell volgens mij maar die kan ik zosnel niet vinden tussen de tekst.

Voor het eerst een vrouwelijke tank :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ninjaman op 29-06-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik heb zojuist maar een champion suggestion gemaakt.
Zat er al een tijdje mee nu eindelijk maar eens uitgetypt :)

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=278542

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Doet me een beetje denken aan die melee champion uit WC3. Zijn ultimate is ook dat je een soort demoon wordt, maar dan met een long range splash damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

illidan, the demon hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ziet er wel geinig uit. Lijkt ook een beetje op die priester uit Fat Princess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Vicarious schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:02:
Ziet er wel geinig uit. Lijkt ook een beetje op die priester uit Fat Princess
Vind ik niet echt :o

Pic :
http://eu.leagueoflegends...mentid=32742&d=1307613304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
haha ik had he tover dat champion ideetje van Spunkjah, niet over Leona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Vicarious schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:40:
[...]

haha ik had he tover dat champion ideetje van Spunkjah, niet over Leona.
Oh lol sorry haha dan heb je inderdaad gelijk. Ook wel een leuk spelletje maar verveeld snel aangezien er niet veel teamplay was toen ik speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren traditioneel begonnen met bot potje om iets nieuws te testen samen met iemand van hier.

Zien we in champion select onze teamgenoten connecteren, twee met een wel opvallende naam.

"I am le troll"
"I am le fuuuuuuuuu"

Potje begint en beide lopen gewoon rechtdoor midden, "an ally has been slain".
Dit herhalen ze 4 keer zodanig dat annie bot lekker gefeed wordt.

Hierna spraken we af met de rest dat we hen gewoon zouden reporten en er verder niet veel aandacht aan besteden, want als je ze aandacht geeft verbetert de situatie gewoonlijk niet echt.

Dit had als gevolg dat ze een 10tal minuutjes normaal gespeeld hebben, en al zeker niet slecht, die een kon goed overweg met kayle uiteindelijk, maar dat was duidelijk niet waarvoor ze ingelogd waren en na 10 minuten gingen ze beide gewoon weg uit het spel.

3vs5 tegen fed bots en gewonnen. Jokes on you trollheadz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe heb ik ook eens gehad
2 dudes coop vs ai hele tijd I AM AWESOME lopen roepen
en dan suicide fest gewoon naast enemy turrets gaan staan

en uiteindelijk 3vs5 fed bots en we hebben met ons 3 volledig alles uit de kast gehaald met champs waar we nog zo goed als niet mee gespeeld hadden en we hebben gewonnen

toch die mannen gereport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

3vs5 fed bots
Om "fed" bots hoef je je niet z'n zorgen te maken aangezien zij toch meer gold-income hebben dan gewone spelers; ze bouwen hun standaard build hoe dan ook via een vast patroon onafhankelijk van hoe hard je domineert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:36:
[...]

Om "fed" bots hoef je je niet z'n zorgen te maken aangezien zij toch meer gold-income hebben dan gewone spelers; ze bouwen hun standaard build hoe dan ook via een vast patroon onafhankelijk van hoe hard je domineert.
lvl 18 annie haar tibbers is toch zorgwekkend als je zelf maar lvl 13 bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:30
Het irritante aan die bots vind ik idd dat ze late game bijna allemaal een banshees veil + guardian angel kopen. Vond het een leuke toevoeging om nieuwe champs te leren spelen. Maar na elke champ al minstens 1 keer gespeeld te hebben doe ik het eigenlijk nooit meer.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:48:
[...]
lvl 18 annie haar tibbers is toch zorgwekkend als je zelf maar lvl 13 bent :p
Je moet zelf natuurlijk wel een beetje bijblijven. ;)
Als je 2 z'n klapjosties in je team hebt, moet je gewoon ergens flink solo farmen wat kills pakken en zelf snowballen. Ik had ook eens z'n game met een nieuw account waarbij ik 4 teamgenoten had die het spel echt nog voor geen meter snapten. Als je dan zelf een AP/AD carry hebt kun je het wel enigsinds rechtrekken en winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen bots is wel perfect voor de beginner. Eerst ook een aantal potjes gespeeld voordat ik met Blind Pick begon, goed te doen. Die bots zijn best okay als je net begint. Vooral Annie idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:55:
Het irritante aan die bots vind ik idd dat ze late game bijna allemaal een banshees veil + guardian angel kopen. Vond het een leuke toevoeging om nieuwe champs te leren spelen. Maar na elke champ al minstens 1 keer gespeeld te hebben doe ik het eigenlijk nooit meer.
Daar is het denk ik ook een beetje voor bedoeld. Ik zie ook een stuk minder mensen die nog nooit met een char hebben gespeeld hem in een normal of ranked voor het eerst proberen. Meesten hebben iig wel hun skills en build in de gaten doordat ze tegen bots gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Intruder schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:55:
Nooit meer Banshees veil? Dat is zo'n beetje het beste defensieve item, helemaal tegen een team met veel AP carrys, of bijvoorbeeld een Amumu.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
ik lees het nu pas, maar hier wat commentaar van de Ctrl-Alt-Delete maker op z'n 10k referalls mark:
Last night I got to sit down and chat with Riot's Steve Mescon (RiotPendragon) for a couple of hours.

Among other things, we talked about the 10k referral reward, and he informed me that the nature of the reward is less "Go design a champion with Riot" and more "Go work on a champion they've already designed". They have their champion concepts laid out pretty far in advance... the next 4-5 months worth of champions are already in some stage of the design process, and they'd have me working on one of the champions way down the road. Apparently the one other guy who reached 10k, Grez, still hasn't been out to the studio to work on a champion.

While it's not a bad prize by any stretch, it's fundamentally different from the reason I started this campaign. I wanted it to be less a me reward, and more an us reward. As I'd said, I hoped that if we reached 10k referrals I could collect Champion ideas from the community, Spider Shark included, and we'd vote on which ones to pitch to Riot.

As usual, you guys absolutely blew me away with your support of Spider Shark. As of this morning we had over 7000 referrals, and over 1000 people interfacing and playing LoL together through the Spider Shark Facebook page (huge thanks to Geofram for running with that!). The support for Spider Shark has been tremendous, and I really appreciate it. It would have been incredibly cool to get a champion into the game this way, but I hope that at least a lot of you found a new game you enjoy.

I still wholeheartedly support League of Legends, and will continue to play and talk about it, and I think you guys should check it out since, hey, it's free so why not? But as I can't promise you a champion we all had a part in seeing to reality, I'll no longer be pushing for referrals.

I still intend to give away the 2 cameo appearances in the comic strip, as a thank you to the people who got their summoner to level 5 towards the effort. The cutoff will be tomorrow night at midnight (Wednesday 11:59pm EST) to give those people who already started leveling to 5 a chance to finish and a chance at the prizes.

And we're still going to play League of Legends tomorrow night! Remember, from 5pm to 9pm EST I'll be creating a chat room for everyone to gather in. From there you can easily find people to play with, including people just starting the game and are still learning. I've also spoken to a couple of Riot staffers that are intending to drop by and get a couple of games in as well.

Since we did get well past the 1k reward mark (have an in-game content element named after your summoner), I'm going to ask them to name it after Zeke, whatever it is.

I also do have an open invitation to visit Riot's studios, so I may try and take them up on that later this summer. Perhaps they'll change their mind about Spider Shark if I bring them cookies. Cookies always work, right?
http://www.cad-comic.com/

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Yorick valt me best wel tegen, hij is papier wel erg leuk, maar heeft vreselijke tekort komingen.

Het grote probleem is, dat zijn Ghouls dood zijn, voor ze iets kunnen doen. Een beetje AoE en ze zijn dood. Zelfde voor je Revenant. hij gaat dood met 10% HP/seconde, dus met een beetje damage is hij zo neer. Ze zijn extreem gevoelig voor AoE, waardoor hun max duratie (5s) veelal een max van 1-2 seconden word.

Je slow en speed buffs zijn op deze manier niet goed genoeg om of weg te rennen, of je tegenstanders bij te benen, zeker degenen die weten wat ze moeten doen tegen Yorick. Hij is vrij slecht als bruiser/tank. hij kan genegeerd worden, doet niet spectaculair veel damage, ravenous ghouls scalen niet met levels en Yorick heeft vrij slechte base stats. Riot geeft inderdaad aan hem te buffen, maar hij valt voor een "summoner" type, gewoon gigantisch tegen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
dat arme beestje van een server heeft het hard te verduren is ie weer zo hard bezig dat ik niet binnen mag komen:(

vandaag 1 giga faal game gehad met vladimir en een zeer goede game met Sona:)

ik vind Sona echt een zeer toffe champ. als ze van je wegrennen gewoon je E gebruiken en chasen R erop en dan je Q en bam dood zijn ze.

mijn build was tear, dan boots dan kage pick, HoG en Philo stone om wat te kunnen farmen.
op een gegeven moment had ik 9000 goud en ben ik maar gaan shoppen archangels staff, rabadon, en rylais maakte het af.

uiteindelijk toch verloren omdat er iemand in het begin al leavde en mijn team mij perse mid wilde hebben en dat gaat gewoon niet tegen kennnen met Sona

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9K dan deed je 't niet slecht @ mid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Als je 9k hebt, dan moet je daarvoor toch allang terug naar base om zo items te halen zodat je early game de game carried.. Want ongebruikt gold is gewoon zonde zolang er nog plaats is. Of je wilt iets halen als BFsword, maar dat is dan ook maar 1650..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Nazanir schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:35:
Yorick valt me best wel tegen, hij is papier wel erg leuk, maar heeft vreselijke tekort komingen.

Het grote probleem is, dat zijn Ghouls dood zijn, voor ze iets kunnen doen. Een beetje AoE en ze zijn dood. Zelfde voor je Revenant. hij gaat dood met 10% HP/seconde, dus met een beetje damage is hij zo neer. Ze zijn extreem gevoelig voor AoE, waardoor hun max duratie (5s) veelal een max van 1-2 seconden word.

Je slow en speed buffs zijn op deze manier niet goed genoeg om of weg te rennen, of je tegenstanders bij te benen, zeker degenen die weten wat ze moeten doen tegen Yorick. Hij is vrij slecht als bruiser/tank. hij kan genegeerd worden, doet niet spectaculair veel damage, ravenous ghouls scalen niet met levels en Yorick heeft vrij slechte base stats. Riot geeft inderdaad aan hem te buffen, maar hij valt voor een "summoner" type, gewoon gigantisch tegen.
Ik heb hem gisteren even geprobeerd met een bot rondje. als je hem echt specced voor CD, dan kun je grotendeels van de tijd veel van je ghouls up hebben.

Ik ben het wel met je eens dat de ghouls snel doodgaan. En de ultimate vind ik ook nog niet bijzonder, maar misschien moet ik daarvoor nog iets meer spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:38:
9K dan deed je 't niet slecht @ mid?
ik deed het zeker niet slecht had 4 kills op kennen
2 op Xin zhao 3 op udyr waarvan hij bij een op legendary stond dus 1K gold voor 1 kill en en de rest kwam gewoon binnensijpelen via mijn 3 GP/10 items en daardoor stonden mijn slots dus ook vol

maar ik kon gewoon niet terug want mijn team bleef maar teamfights aangaan dus ja ik moet toch supporten he en omdat ik al behoorlijk wat AP had kon ik flink healen en slowen zeker omdat ik constant blue had dus gewoon kon spammen..

toen ik eenmaal zoiets had van damn ik ga items kopen heb ik da dan toch maar gedaan.
op dat moment kwam er dus net een 4vs5 en kreeg ik de schuld:P want toen ik net geblue pilled was ging mijn team baron forceren terwijl ik items aan het kopen was en moest ik de base verdedigen in me eentje
1 voor een vielen de turrets
daarna nog 1 grote push naar hun base gehad en 2 inhibs uitgeschakeld toen er nog 1tje leavde en toen was het 3vs5 en was het afgelopen

naderhand in de chat kreeg ik van de tegenstanders te horen dat mijn team echt zoog en dat ik het hele potje in mijn eentje had gecarryd:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vykro, sorry dat ik er opeens vandoor was na je invite. Ik accepte en toen kreeg ik 'session closed'. Nu is de server weer 'busy'. Kan me hier zo aan ergeren ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Server is weer online, 20 min queue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Met cdr is Yorick niet slecht, ook nog steeds niet geweldig, maar hij vreet mana. Dus ook dat is niet de meest viable build voor hem.

Eerst kijken wat de buffs brengen, maar hij zal voor mij hoe dan ook tegenvallen voor een summoner champion.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ze moeten zijn minions buffen, niet zijn stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:53
is er een manier om die server status busy te omzeilen? en dus gewoon in de queue te komen? Echt vervelend dat je niet ondertussen iets anders kunt doen maar de hele tijd naar je launcher moet alttabben :(

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
in de queue wil je ook niet zitten

45 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
blamauci schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:14:
in de queue wil je ook niet zitten

45 minuten
yup, zit er nu in, sprong net van 41 min naar 57 -.-

maar goed, dan kan ik ondertussen wel op mn gemak boodschappen doen oid

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
om dan terug te komen server status is busy:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
blamauci schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:21:
om dan terug te komen server status is busy:P
haha ja maar soms 'overleeft' tie de queue :+

offtopic:
leuk spel, maar wat een kutspel. Tenzij je van wachten houdt

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week nog helemaal niet kunnen spelen door de servers :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
nog 8 minuutjes queue voor mij

en ja heel soms overleeft ie de queue maar als het langer is als een half uur vertrouw ik het meestal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
ik 12 nu.... go go go go ik wil mn nieuwe malazhar speula

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

TheNymf schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:48:
ik 12 nu.... go go go go ik wil mn nieuwe malazhar speula
Na 45 minuten eindelijk connected, althans de que was voorbij en dan krijg ik, Unable to connect to server. -.-

Nu al 10 min Calculating wait time ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
haha, en op de US servers log ik met gemak in ^^

wij hadden dat vanmiddag fftjes doen de server weer net online was.

Overigens, wat vinden jullie een goede starter item voor Vlad? Ik heb nu 2x met hem gespeeld, en begin steeds met boots en 3x health pots. Tot nu toe 1x gewonnen met 7/2/7 en 1x verloren met 7/8/9,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsiej
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 19:23
Ja nou beter dan ingelogd zijn en niks kunnen doen. Store hangt, queue hangt, krijg om de haverklap errors, enige wat het wel doet is de chat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
hmm, 1 game kunnen spelen, nu geen game meer te starten... helaas

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
gijsiej schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:28:
Ja nou beter dan ingelogd zijn en niks kunnen doen. Store hangt, queue hangt, krijg om de haverklap errors, enige wat het wel doet is de chat...
bij de US servers doet alleen de chat wat moeilijk XD lijkt wel de omgekeerde wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

ik hang vast in game starting soon :S, als ik de game nu sluit krijg ik dan een leave aan mn broek? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
anu schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:54:
ik hang vast in game starting soon :S, als ik de game nu sluit krijg ik dan een leave aan mn broek? :S
eh

ik denk het. maar misschien reconnect je wel in game... wie weet :D het is iig helemaal niks voor niemand

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsiej
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 19:23
Als het goed is blijft ie dan bij iedereen hangen, gewoon geduld hebben en anders indd leaven. Kleine kans dat je dan nog online komt trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Riot moet maar weer wat RP gaan uitdelen om te compenseren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:23

Hu9o

Schokkend

Zo ik ben eindelijk ook weer online!

De servers niet :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Ook maar even US spelen dan I guess.

Jammer alleen dat ik daar niets heb en nog lvl 1 ben :p.

//edit
EU WEST en EU NORDIC&EAST announced:

http://eu.leagueoflegends...php?p=3071123#post3071123

Vraag me af of wij nog bij fnatic zitten dan :? << nee dus al zullen ze allicht switchen naar WEST volgens de gesprekken op IRC.

//edit
hmm

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/eu2/eu2-map.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door Flapmo op 29-06-2011 22:49 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah een verademing, raken we toch nog van Griekenland af!

Hopelijk kunnen ze dit goed realiseren, zonder al te veel opstart problematiek.
In ieder geval een stap in de goede richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:45:
Ah een verademing, raken we toch nog van Griekenland af!
LOL! SO TRUE!

Ik ben persoonlijk ook heel blij alleen wat ik toch nog wel kudt vind is dat het niet meer zo gezellig is snap je? :S
Flapmo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:32:
Ook maar even US spelen dan I guess.

Jammer alleen dat ik daar niets heb en nog lvl 1 ben :p.

//edit
EU WEST en EU NORDIC&EAST announced:

http://eu.leagueoflegends...php?p=3071123#post3071123

Vraag me af of wij nog bij fnatic zitten dan :? << nee dus al zullen ze allicht switchen naar WEST volgens de gesprekken op IRC.

//edit
hmm

[afbeelding]
Hehe, eindelijk geen polen meer... met elke keer in random game gevraag van: ''PL?'' of ''Polska?'', en dan zeggen ze ook nog altijd kurwa oid. maar wat wel jammer is, is dat je nu niet zo veel verschillende mensen krijgt -_-

[ Voor 57% gewijzigd door nukidin247 op 29-06-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Jammer dat Denemarken bij Nordic zit, heb best wel wat goede Denen in m'n friendlist staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 19-09 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Ik ben blij dat ze er wat aan doen, maar is dit echt nodig om dit zo op te lossen?
In Amerika heb je toch maar één regio? Met servers over het land verspreid. Kunnen ze dit niet in Europa ook doen? Of is het platform zó erg anders in de EU dat het echt de load niet aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit is volgens de RioT games Split FAQ omdat er te veel mensen willen inloggen vanuit de EU, ofwel er zijn meer spelers op de EU server dan op de US server. Meer hardware toevoegen zou het managen van alle systemen erg moeilijk maken, dus splitsen ze het maar.

Ben wel blij als al die rotzooi met queues en server probs voorbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 19-09 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Gropah schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:03:
Dit is volgens de RioT games Split FAQ omdat er te veel mensen willen inloggen vanuit de EU, ofwel er zijn meer spelers op de EU server dan op de US server. Meer hardware toevoegen zou het managen van alle systemen erg moeilijk maken, dus splitsen ze het maar.

Ben wel blij als al die rotzooi met queues en server probs voorbij is
Ah oké, dat verklaart een hoop. Minder lag en geen/kleine queue is inderdaad het dik en dwars waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:23

Hu9o

Schokkend

Hoe kan dit nou het probleem oplossen??

Er blijven even veel servers staan en er blijven evenveel clients connecten :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Hu9o schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:04:

Nee maar kijk er.......... hmm idunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:35
Nee in het FAQ staat dat ze de servers uitbreiden zodat elk onderdeel even veel capaciteit heeft als de hele EU momenteel. Maar het is dan gemakkelijker uit te breiden en te onderhouden tegenover 1 grote server.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hu9o schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:04:

niet echt
Each of these platforms will be able to support the same number of players as the current European environment, dramatically increasing our service quality and paving the way for future growth.
er komt dus 2x zoveel hardware in EU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik snap het nut van die splitsing ook niet helemaal eerlijk gezegd. Als ze 2x zoveel servers erbij plaatsen is het probleem toch ook opgelost? Kan nu wel weer een derde account aanmaken, dan heb ik er 1 op US, 1 op EU WEST en 1 op EU EAST :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:35
Ik denk dat het probleem zit in de schaling: het is moeilijker om 1 grote server te hebben voor heel de EU, dan 2 kleinere servers die elk de helft van de EU voor zich nemen.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Malantur schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:19:
Ik denk dat het probleem zit in de schaling: het is moeilijker om 1 grote server te hebben voor heel de EU, dan 2 kleinere servers die elk de helft van de EU voor zich nemen.
Haha ik denk niet dat het 1 enkele server is hoor, da's gewoon een heel cluster. Of je nou 1 cluster van 200 servers hebt of 2 clusters van 100, volgens mij maakt dat geen fuck uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit gratis? Hoe wordt hier dan geld aan verdiend? Heb je van die lompe items die je dan moet gaan kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ik vind het geweldig om eindelijk is een oplossing te horen
en tegelijkertijd ook nog is van die polen en russen en grieken af
lol word hemel op aarde

nou nog het hele franse internet eruit en bam:P
nee grapje hoor:P

ik hoop dat dit een oplossing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:23:
Is dit gratis? Hoe wordt hier dan geld aan verdiend? Heb je van die lompe items die je dan moet gaan kopen ofzo?
serieus, enige wat ik je wil zeggen:

:w :w :w doeiiiiiii :w :w :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:23:
[...]

Haha ik denk niet dat het 1 enkele server is hoor, da's gewoon een heel cluster. Of je nou 1 cluster van 200 servers hebt of 2 clusters van 100, volgens mij maakt dat geen fuck uit.
Mooi! Neem dan maar eens contact op met Riot dat je er veel meer verstand van hebt.

Serieus is het nu zo moeilijk een voorstelling hier van te maken? Je hoeft echt geen NID gedaan te hebben om in te zien dat een shitload aan connects op een bepaald cluster veel meer load met zich meebrengt dan dat je dit kunt verdelen over 2 kleinere clusters. Riot heeft heus wel professionals in dienst die weten waar ze mee bezig zijn... in tegenstelling tot wat blaters op een random forum ergens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Flapmo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:26:
[...]

serieus, enige wat ik je wil zeggen:

:w :w :w doeiiiiiii :w :w :w
Hoezo? Hij stelt toch een gewone vraag?
Het spel is volledig gratis, ook hebben betalende spelers ingame geen voordeel op mensen die alles kopen met ingame points(IP). Riot verdient gewoon geld aan de mensen die geld uitgeven voor Riot Points, om bijvoorbeeld skins te kopen of champions voor real cash.

[ Voor 10% gewijzigd door -Mike- op 29-06-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

-Mike- schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:28:
[...]

Hoezo? Hij stelt toch een gewone vraag?

[...]
.. knip ..
Jep, heel normaal. |:(

Maar het was idd netter geweest dit te negeren en gewoon te antwoorden. Aangezien jij dit hebt gedaan is dat ook weer opgelost.

Of hij had even de OP gelezen waar in het eerste deel al een linkje staat:
gratis

En erop klikken geeft:
Gratis
Gratis? Ja! Leage of Legends is gratis om te spelen.

Na elk potje dat je speelt krijg je Influence Points (IP) waar je champions en runes mee kunt kopen. Je kunt er echter ook voor kiezen om Riot Points (RP) aan te schaffen (voor echt geld) waardoor je direct champions kunt vrijkopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Flapmo op 29-06-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Jehebt 2 ingame geldtypes: influence points en riot points.
IP verdien je met spelen van games. RP kan je kopen met echt geld.

Met IP kan je alle noodzakelijke dingen kopen zoals nieuwe champions, extra runes, etc.
Met RP idem, maar daarnaast als extra ook skins en extra runepages e.d. En daar wordt denk ik geld mee verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ary schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:32:
[...]

Jehebt 2 ingame geldtypes: influence points en riot points.
IP verdien je met spelen van games. RP kan je kopen met echt geld.

Met IP kan je alle noodzakelijke dingen kopen zoals nieuwe champions, extra runes, etc.
Met RP idem, maar daarnaast als extra ook skins en extra runepages e.d. En daar wordt denk ik geld mee verdiend.
klopt niet, met RP kun je geen runes kopen omdat spelers die veel geld hebben anders een dik voordeel zouden hebben. Alleen champs, skins, extra pages in je runebook en boosts kun je kopen met RP.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 29-06-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
-Mike- schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:28:
ook hebben betalende spelers ingame geen voordeel
Behalve skins als astronaut & easter teemo, die een andere pathing hebben, zelfde geld voor die transformer blitz.
Pagina: 1 ... 35 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.