[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3nn0M3nn0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Jongens, de oplossing (oplossing?) voor het server probleem van League of Legends EU is gevonden!

Speel US :)

Ik heb meerdere vrienden die 20-30 zijn op US en dat bevalt ze zeer goed. Elke keer als EU een te lange queue heeft gaan we gewoon op US spelen.

De 200 ping valt aan te wennen, de spelers zijn meestal (op laag level) zelf ook van EU en kunnen dus redelijk wat.

Er is GEEN queue, de enige queue die ik had was toen de server 5 minuten offline moest vanwege een fix. Iedereen wou daarna spelen, maar toch had ik maar 6 minuten queue!

Als je de US client installeert moet deze wel even in een ander mapje dan de EU versie.

Ik kan het iedereen aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

and its broken again :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
M3nn0M3nn0 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:58:
Jongens, de oplossing (oplossing?) voor het server probleem van League of Legends EU is gevonden!

Speel US :)

Ik heb meerdere vrienden die 20-30 zijn op US en dat bevalt ze zeer goed. Elke keer als EU een te lange queue heeft gaan we gewoon op US spelen.

De 200 ping valt aan te wennen, de spelers zijn meestal (op laag level) zelf ook van EU en kunnen dus redelijk wat.

Er is GEEN queue, de enige queue die ik had was toen de server 5 minuten offline moest vanwege een fix. Iedereen wou daarna spelen, maar toch had ik maar 6 minuten queue!

Als je de US client installeert moet deze wel even in een ander mapje dan de EU versie.

Ik kan het iedereen aanraden!
Doe ik al maanden joh, is ook al een paar x voorbij gekomen hier :+ In de spelerslijst uit de OP kun je mij ook vinden (ook mn US account), dus voeg maar toe. Ben op US lvl 22.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe speel je dan precies op de US server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Account aanmaken en de client downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Op NA heb ik nog een oud level 30 account, ranked is rest zoveel makelijker dan in EU. Heb veel feel team combo"s gezien. Ik instalock teemo daar wat schijnt te helpen xD. De 200 ping is wel vervelend, was het vroeger gewend maar met 15 ping kan je echt wel veel beter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Doet EU het alweer fatsoenlijk? Zit nog op US te spelen maar speel natuurlijk liever premade met mn GoT-schatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

games zijn ok. Je hebt wel beetje schommelende queue hoor ik.

30min->6min->30min->5min

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah je hebt gelijk, queue doet raar. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Start @ 22.36 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Baristo schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 20:18:
Op NA heb ik nog een oud level 30 account, ranked is rest zoveel makelijker dan in EU. Heb veel feel team combo"s gezien. Ik instalock teemo daar wat schijnt te helpen xD. De 200 ping is wel vervelend, was het vroeger gewend maar met 15 ping kan je echt wel veel beter spelen.
Ik heb liever een stabiele 60FPS ipv die lage ping. Ik heb jaren Diablo2 gespeeld op een inbelverbinding (tja, het pre-ADSL/Kabel tijdperk waarin ISDN het neusje van de zalm was en ik bij mijn ouders het moest doen met 56k6) dus ping kan ik me op aanpassen. (behalve spikes, en die kunnen altijd voorkomen)

Een instortende FPS counter kan je echter niet fatsoenlijk op aanpassen :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Je kan je aanpassen, maar uit ervaring weet ik dat lasthitten flink wennen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
iemand mooie build / item-cheat sheet voor me voor amumu (jungle)?? evt ook voor jarv (tank)

tactics zijn ook welkom :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zoek op solomid de guides van TheOddOne (amumu) en TheRainMan (Jarvan) maar op. Ik speel Jarvan zelf alleen iets defensiever dan hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 12:20
Schuling23 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:18:
iemand mooie build / item-cheat sheet voor me voor amumu (jungle)?? evt ook voor jarv (tank)

tactics zijn ook welkom :-)
Ik doe altijd -> Armor 5 hp pots (doh) -> Phil stone -> boots -> sunfire(wanneer phys tegenstander) of banshees als magic tegenstander. En vanuit daar ligt het eraan wat je tegenstanders doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Zelfde als Apex hier.

1. Cloth armor + 5 pots
2. Philosopher's stone / Heart of Gold
3. Level 1 boots
4. Catalyst the Protector
5. Sunfire Cape

Hierna is het gewoon kijken wat de vijand heeft van main dps en je daarop aanpassen.
Hebben ze veel AD? Frozen Heart + Thornmail.
Voornamelijk AP? Force of Nature + Banshees Veil.
Veel CC? Mercury's Treads, anders Sorcerer's shoes.

Zelf bouw ik ook graag een Rabadons Deathcap in, als Amumu doe je dan echt enorm veel damage, zeker als je dit combineert met een Abyssal Scepter.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-09 01:12

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Ik moest echt lachen om die video path :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, wat een nuke haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Lol dikke ultimate ownage daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Jarv4:

15/15/0 armor pen reds en quints, def seals + glyphs
Flash/ghost en exhaust (ignite goed voor early kills maar niet goed omdat je de dmg van enemy niet carries reducen)

solotop R>Q>E>W of R>Q>W>E

philo>merc>hog>fon

(je bent nu een tank) de lane fase is waarschijnlijk over en je moet aan je dmg gaan werken

trinity force>atma>randiums>warmogs

jungle E,Q,E,Q,W,R

rush wriggles, maakt niet echt uit welk item je begint (lvl 2 ganks zijn hard)

merc>hog>philo>trinity force(begin hammer)>atma>fon>randiums>warmogs

Bouw de hammer eerst van trinity.
Als je in teamfights als laatste dood gaat doe je iets fout, maar bouw dan wel een last whiper of bloodthirster (Ik ben geen fan van black cleaver doordat je je ult waarschijnlijk gebruikt voor de procs).
Omdat je Q maxed kan je easy farmen en minions controllen in solo top lane, het is ook makelijk om mages/ranged te zonen solo top.
Zorg dat je EQ combo altijd raakt, ,maar gebruik hem niet te snel.
Jarv 4 kan goed team fights iniaten, EQ in hun team en vind de squishies om in je ult te trappen.
Spam je ult, het is een <2:00 minuten cooldown en flash is 4:00, altijd goed om een ashe zonder summoners te zien lopen.
Red je teammates met EQW combo, jarv4 dmg is goed maar hij is vooral goed in squishies beschermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie voor mij nog tips hoe je het beste een tank kan spelen? Met een ranged carry zoals Ashe kom ik wel redelijk uit de voeten, omdat het ranged is (incasseert minder snel damage) en omdat ik dan beter kan lasthitten. Daardoor verdien je snel gold, kun je snel items halen en is je early game vrij sterk.

Met een tank lukt mij dat nooit, omdat ik bijvoorbeeld met Rammus niet goed kan farmen. Vooral bij ranged champions aan de kant van de tegenstander is dat lastig, omdat je gewoon teveel damage krijgt. Verder heb je natuurlijk ook een lanepartner, dus dan wordt het gold ook nog eens verdeeld.

Het gaat gewoon niet zo snel, vooral dus door het niet kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:12:
Hebben jullie voor mij nog tips hoe je het beste een tank kan spelen? Met een ranged carry zoals Ashe kom ik wel redelijk uit de voeten, omdat het ranged is (incasseert minder snel damage) en omdat ik dan beter kan lasthitten. Daardoor verdien je snel gold, kun je snel items halen en is je early game vrij sterk.

Met een tank lukt mij dat nooit, omdat ik bijvoorbeeld met Rammus niet goed kan farmen. Vooral bij ranged champions aan de kant van de tegenstander is dat lastig, omdat je gewoon teveel damage krijgt. Verder heb je natuurlijk ook een lanepartner, dus dan wordt het gold ook nog eens verdeeld.

Het gaat gewoon niet zo snel, vooral dus door het niet kunnen farmen.
Ik zou rammus ook niet aanraden om te lanen. Goede tanks om mee te lanen zijn vind ik singed, cho, jarvan en misschien ook malph. Amumu en rammus zijn een stuk beter in junglen. Met een tank zou je niet veel minder lasthits hoeven maken dan met een carry. Mits je je lane wint. Ik zou sowieso geen duo lane gaan met een tank, tenzij het met een support is. Je hebt gewoon voldoende farm nodig om effectief wat damage te kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Net 2 dagen geleden begonnen met LoL. Erg leuk en interessant spel, maar een que van >1 uur is echt te erg :(

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Potame schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:37:
Net 2 dagen geleden begonnen met LoL. Erg leuk en interessant spel, maar een que van >1 uur is echt te erg :(
Wen er alvast maar aan...
Ik vertel je ook wel wat: Rond 16:00 uur en 17:00 uur dan heb je erg lange queues en rond 20:00 heb je ook erg lange queues (30 min tot 1 uur en 30 min).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:59
nukidin247 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:40:
[...]

Wen er alvast maar aan...
Ik vertel je ook wel wat: Rond 16:00 uur en 17:00 uur dan heb je erg lange queues en rond 20:00 heb je ook erg lange queues (30 min tot 1 uur en 30 min).
Ja en dan heb je 1 uur gewacht en zegt hij server busy en moet je weer opnieuw inloggen en weer een uur wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:21:
[...]

Ik zou rammus ook niet aanraden om te lanen. Goede tanks om mee te lanen zijn vind ik singed, cho, jarvan en misschien ook malph. Amumu en rammus zijn een stuk beter in junglen. Met een tank zou je niet veel minder lasthits hoeven maken dan met een carry. Mits je je lane wint. Ik zou sowieso geen duo lane gaan met een tank, tenzij het met een support is. Je hebt gewoon voldoende farm nodig om effectief wat damage te kunnen pakken.
kan ik maar beamen.

Vooral singed vind ik leuk om te lanen. Werkt zelfs goed sololane tegen 2 eventueel. Flash & ghost en je bent bijna niet neer te krijgen.

En amumu in de jungle is dikke heerserij. Goede leech op blue buff en je kan snel helpen ganken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Server weer busy... leuk joh, kan dan geen potje voor het slapen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Mijn excuses dat ik zomaar weg ging tijdens het wachten (weet even niet meer met wie ik geloof simyager ofzo? ) maar me internet viel uit en toen het weer werkte zaten we weer in de que natuurlijk.

Heeft iemand tevens een beetje goede ashe build/ tips voor me :)

[ Voor 14% gewijzigd door Spunkjah op 27-06-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:21:
[...]

Maokai is een hele sterke laner voor een tank zijnde, Blitz is ook een sterke laner, maar hij is meer een offtank naar mijn gevoel. Alistar kan ook goed lanen, maar komt beter tot zijn recht als je met hem gaat roamen. Mocht je echter niet goed zijn in roamen, lanen is dan zeker geen slecht alternatief. Shen kan ook erg goed lanen, mbv zijn Vorpal Blade (zelf heal + last hitten is het goddelijk voor).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik speel de laatste tijd ook regelmatig amumu, maar ik ben nog totaal niet thuis in het junglen... Ook ben ik pas lvl22 ofzo, dus ik mis wel wat qua masteries en runes.

Is het handig om dan al te gaan junglen, of heb je die masteries/runes echt nodig? (en heeft iemand tips over hoe te junglen?) pak je alleen je eigen jungle, of ook van de tegenstander?
Ik heb namelijk ook nog geen flauw idee welke monsters in de jungle makkelijk te killen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Goed begin van de werkweek _/-\o_ Ik vind 'm geniaal!

Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20110627-47c1c.png

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:56:
Ik speel de laatste tijd ook regelmatig amumu, maar ik ben nog totaal niet thuis in het junglen... Ook ben ik pas lvl22 ofzo, dus ik mis wel wat qua masteries en runes.

Is het handig om dan al te gaan junglen, of heb je die masteries/runes echt nodig? (en heeft iemand tips over hoe te junglen?) pak je alleen je eigen jungle, of ook van de tegenstander?
Ik heb namelijk ook nog geen flauw idee welke monsters in de jungle makkelijk te killen zijn...
DanDinh's amumu jungle guide : http://www.solomid.net/guides.php?g=1737
Een andere erg uitgebreide amumu guide : http://www.solomid.net/guides.php?g=293

maar ik gebruik een andere build. Ik ga voor 10-0-17 build meestal, maar sowieso op lvl 22 kan je hier niet zo diep in gaan als je wil.

Als je tegenstanders geen jungler hebben, kan je al sneller hun jungle inlopen ook, maar wees voorzichtig want er kunnen wards staan. Als ze wel een jungler hebben kan je zijn jungleroute serieus naar de vaantjes helpen door bvb zijn buff te stelen, of een van de creeps die behoorlijk wat xp/gold opleveren in vergelijking met de moeite die het kost om ze neer te leggen.

Mijn route met amumu : Blue golem, wolves, wraiths, red buff & golems (oftewel al de creeps in de linkerjungle van boven naar onder). Let wel, voor blue golem heb je hulp nodig van je teamgenoten. Anders haal je het niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Je kan blue makkelijk halen zonder leash hoor, alleen je houdt veel meer health over als je hem wel krijgt. Je moet alleen wel de juiste build hebben qua runes en masteries. Ik vind een 10/0/17 build voor een jungler dus niet handig. Je hebt die 6 armor uit de defensive tree gewoon nodig, en die veteran scars (48 health totaal) is ook erg praktisch.

Qua junglen op lvl 22: ik zou dat alleen doen met junglers die makkelijk zonder blue kunnen (Lee Sin bijv. die heeft toch geen mana) of met heroes die altijd high health hebben bij het junglen. Denk dan aan bijv. Nunu (is wel generfed) of warwick. Met die heroes kunje ondanks dat je nog niet de full runes en masteries hebt gewoon redelijk eenvoudig junglen. Andere heroes kunnen ook, maar dan zou ik niet bij blue beginnen. Xin Zhao kan bijv. ook junglen, maar begin dan niet bij blue als je nog geen 30 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Snappie88 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:58:
Goed begin van de werkweek _/-\o_ Ik vind 'm geniaal!

[afbeelding]
Ik snap hem niet.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Gister een 5v5 custom gedaan met gotters dat was zeker leuk, janmer dat het een roflstomp was. Zou zoiets graag herhalen. Mischien wel ooit een got tourny? Ik denk dat got bij elkaar wel +5 teams kan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Er waren al 2 teams van GoT, een daarvan zat ook bij de laatste 32 van het Alienware toernooi. Helaas konden we door omstandigheden niet verder komen omdat ik in Polen zat en Public in het ziekenhuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
en dat is zonder de uiteraard veel beter presterende belgen gerekend! :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Baristo schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:55:
Gister een 5v5 custom gedaan met gotters dat was zeker leuk, janmer dat het een roflstomp was. Zou zoiets graag herhalen. Mischien wel ooit een got tourny? Ik denk dat got bij elkaar wel +5 teams kan vormen.
Mjah zoals ik al zei: ALS we een Got5v5 doen en we willen het leuk houden zijn er 3 opties:
- ARAM (All Random All Mid) - Heel veel fun sowieso, prestaties zijn van ondergeschikt belang
- All Random - Iedereen een random heroe, verder normale regels. Dan maakt de teamsamenstelling ook minder veel uit omdat de meesten met een voor hun relatief onbekende heroe spelen
- Normaal 5v5, maar dan de 'betere' spelers verdelen. Ik denk dat iedereen van zichzelf wel een beetje kan inschatten of hij een van de betere spelers is.

Gister zat ik in een team met:
- Chromakey - redelijke speler
- FikkieHo - Recent lvl 30
- Blamauci - lvl 28
- Clouded Thought - Recent lvl 30
- Ikzelf - Vrij veel games, maar een matige speler

We speelden tegen allemaal spelers met 300+ wins en een rating rond de 1400. Ik denk niet dat je hogere wiskunde gestudeerd hoeft te hebben om te zien dat dat voor ons geen leuke game zou worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
NibborSneffets schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:06:
Er waren al 2 teams van GoT, een daarvan zat ook bij de laatste 32 van het Alienware toernooi. Helaas konden we door omstandigheden niet verder komen omdat ik in Polen zat en Public in het ziekenhuis..
Ik kwam gewoon nog opdagen vanuit het ziekenhuis! Alleen Rhodro, Vraatje en ik waren er en Vraatje kon in eerste instantie niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Vicarious schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:39:
[...]

Mjah zoals ik al zei: ALS we een Got5v5 doen en we willen het leuk houden zijn er 3 opties:
- ARAM (All Random All Mid) - Heel veel fun sowieso, prestaties zijn van ondergeschikt belang
- All Random - Iedereen een random heroe, verder normale regels. Dan maakt de teamsamenstelling ook minder veel uit omdat de meesten met een voor hun relatief onbekende heroe spelen
- Normaal 5v5, maar dan de 'betere' spelers verdelen. Ik denk dat iedereen van zichzelf wel een beetje kan inschatten of hij een van de betere spelers is.

Gister zat ik in een team met:
- Chromakey - redelijke speler
- FikkieHo - Recent lvl 30
- Blamauci - lvl 28
- Clouded Thought - Recent lvl 30
- Ikzelf - Vrij veel games, maar een matige speler

We speelden tegen allemaal spelers met 300+ wins en een rating rond de 1400. Ik denk niet dat je hogere wiskunde gestudeerd hoeft te hebben om te zien dat dat voor ons geen leuke game zou worden ;)
t was wel een leuke game we werden wel gigantisch afgemaakt maar het was een super leuke game zeker dat begin was echt tof

maar idd lekker de goede spelers verdelen om het wat af te vlakken
en nee ik ben zeker geen goede speler.
soms wel soms niet denk ik

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
lijstje maken van elo's in soloqueue en op basis van dat verdelen lijkt me het voor de meest voor de hand liggend

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorleggen aan de mensen hier:

Ik wil xin gaan jungle maar gebruik als huidige rune set-up voor xin mid volgende runes:
ArmPen Red
flat AS Yellow
Flat MR Blue
2x AS Quint + 1x ArmPen Quint

Nu ben ik alleen bang dat ik het hiermee niet echt ga redden in de jungle en wil ik dus yellow AS omruilen voor flat Armor en 1 ArmPen Quint omruilen voor 1 AS quint.

Jullie vraag, wat zoude jullie er mee doen? Wil het liefste mijn huidige rune set-up houden maar ben bang dat ik het zonder Armor seals gewoon te zwaar ga krijgen. En zoude jullie ArmPen Quint inruilen voor AS quint of gewoon zo laten?

edit: het is dus de bedoeling dat ik met 1 runepage kan switchen tussen xin mid/solo en xin jungle. Tussenweg is dus geen optie :9.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Je kan het toch makkelijk ff testen in een custom of bot match? Anyway, zonder armor junglen wordt heel lastig, zou ik zeker niet doen. Misschien kan het wel maar hou je 50 hp over na blue ofzo en ben je makkelijk voer voor de tegenstander en kun je geen ganks doen. En die ene quint zal denk ik niet zo gek veel uitmaken eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
speedzor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:49:
lijstje maken van elo's in soloqueue en op basis van dat verdelen lijkt me het voor de meest voor de hand liggend
Ehm, mijn ELO is totaal niet representatief voor hoe ik speel. Ik speel nooit ranked namelijk, maar wel 170+ meer wins dan losses in Normal games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
NibborSneffets schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:56:
[...]

Ehm, mijn ELO is totaal niet representatief voor hoe ik speel. Ik speel nooit ranked namelijk, maar wel 170+ meer wins dan losses in Normal games.
Aan de andere kant zijn normals ook niet representatief van je kunnen omdat het vaak gebruikt wordt voor champions uittesten, speciale builds, trollen, etc.

Al bij al is ELO het enigste waar we een maatstaf van hebben, je kan geen teams samenstellen op basis van 'die kerel speelt best goed, maar minder goed dan die, dus zetten we die en die samen'.
Dat gaat misschien in een 3v3, maar een aantal 5x5 teams en je raakt er nooit wijs uit

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
speedzor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:05:
[...]

Aan de andere kant zijn normals ook niet representatief van je kunnen omdat het vaak gebruikt wordt voor champions uittesten, speciale builds, trollen, etc.

Al bij al is ELO het enigste waar we een maatstaf van hebben, je kan geen teams samenstellen op basis van 'die kerel speelt best goed, maar minder goed dan die, dus zetten we die en die samen'.
Dat gaat misschien in een 3v3, maar een aantal 5x5 teams en je raakt er nooit wijs uit
Dat heb je dan toch verkeerd. Ook Normal maakt gebruik van het ELO systeem, en is exact hetzelfde als Ranked behalve de Draft pick. Als je veel wint speel je ook tegen betere spelers alleen kun je het ELO niet (meer) inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Ik begin toch wel medelijden te krijgen met dat beesje dat Server heet, met als baasje Riot.

Het arme mormeltje krijgt zoveel te verwerken continue, hij is constant bussy. Het baasje zou er goed aan doen om een kameraadje te kopen voor Server. Dat is wel zo leuk voor hem. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
NibborSneffets schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:08:
[...]

Dat heb je dan toch verkeerd. Ook Normal maakt gebruik van het ELO systeem, en is exact hetzelfde als Ranked behalve de Draft pick. Als je veel wint speel je ook tegen betere spelers alleen kun je het ELO niet (meer) inzien.
wel dan, hoe wil je dan op basis van dit teams verdelen?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die al een idee van de Champion rotation heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat mogelijk is, is op basis van rating + amount games + persoonlijke meningen.

Denk dat als je met een aantal man even online bent en dan de gegevens van iedereen doorkijkt je redelijke teams moet kunnen maken. En dan kan je naderhand op aangeven van de teams zelf misschien onderling nog wat wisselen

Perfect word het toch niet, en denk dat dit de beste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
:>
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:58:
Iemand die al een idee van de Champion rotation heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Is toch morgen pas, toch?

Nu is het iets van Katarina, Annie, Veigar, dat turret mannetje waar ik de naam niet van weet, etc?

Ik kan het niet controleren want het beestje (server) is bussy. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:45:
Ik begin toch wel medelijden te krijgen met dat beesje dat Server heet, met als baasje Riot.

Het arme mormeltje krijgt zoveel te verwerken continue, hij is constant bussy. Het baasje zou er goed aan doen om een kameraadje te kopen voor Server. Dat is wel zo leuk voor hem. :P
ok OMG LOL die is goed man

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

vandaag ook een potje gedaan van:

Pathology
stringrbell
Nutral
Isolocis
Supahcow

vs

Thormodo
Kainda
elpope
Vraatje
Sir Draak

Uiteindelijk was het de teamcomp die ervoor zorgde dat het 2de team won, maar tot die tijd was het vrij gelijk gematched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Nutral schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:44:
vandaag ook een potje gedaan van:

[...]

Uiteindelijk was het de teamcomp die ervoor zorgde dat het 2de team won, maar tot die tijd was het vrij gelijk gematched.
Iemand (of meerdere) "klaagde" nog dat hij de stats niet kon zien, dus hierbij post ik die ook even :P.
Jax was op een gegeven moment echt zwaar fed (8-1-1 met 200 minions o.i.d.), maar end-game viel dat gelukkig wel te counteren met frozen heart e.d..

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/21bk8pi.png

[ Voor 25% gewijzigd door Thormodo op 27-06-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dit ziet er ook wel uit als een eerlijke verdeling inderdaad, volgens mij worden de games dan een stuk leuker/spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:42:
Dit ziet er ook wel uit als een eerlijke verdeling inderdaad, volgens mij worden de games dan een stuk leuker/spannender.
Vooral als die tering isolocis ook nog mijn Anivia en Xin gaat bannen omdat ik het daar gvd 5 minuten voor dat potje over had dat ik die wilde uitproberen als jungler :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:41:
[...]

Ik kwam gewoon nog opdagen vanuit het ziekenhuis! Alleen Rhodro, Vraatje en ik waren er en Vraatje kon in eerste instantie niet inloggen.
En wat deed ik dan online? Met m'n piemel spelen ;)

Ik kwam om klokslag 21:00 ook aankakken :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
lol server is weer busy maar nu heb ik een leuke melding: ik sta 1e in de que en moet nog 2:30 uur wachten tot ik erin kan xD

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Snappie88 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 00:24:
[...]

En wat deed ik dan online? Met m'n piemel spelen ;)

Ik kwam om klokslag 21:00 ook aankakken :P
ohja, toen we de hoop al hadden opgegeven kwam jij nog langs idd. Maar Tympanic en Vykro konden allebei niet helaasch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
Rotation:
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/akali.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/ashe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/ezreal.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/kassadin.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/kayle.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/nasus.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/shen.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/singed.jpg
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/udyr.jpgAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/Champion_Rotation_Cards/English/vladimir.jpg

Mooie rotation ezreal, vlad en akali :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:39:
[...]
Als je al met zo'n mindset de game in gaat, dan presteer je onder je kunnen.
Je moet het zien als een uitdaging en goede peiling.
Door op je niveau te spelen leer je niks bij.
Echter, door boven ej niveau te spelen - leer je veel nieuwe dingen bij. Je awareness verhoogt, je strategisch inzicht, je ziet wat er allemaal mogelijk is binnen teamwork en team composities en ziet voor je ogen leuke truukjes en positioning gebeuren.

Je moet het zo zien: die "1400s worden hard ingemaakt door 1500s 1600s en 1700s dus ze hebben nog veel te leren."
Je moet het niet zien als "Wij worden hard ingemaakt door "1400s"

Ik heb het meeste van mjin huidige skills/ervaring te danken aan het meedraaien met de hogere levels. Hoe beter je tegenstander, hoe beter je uiteindelijk uit de game zult komen.

Ben je 1400? Speel een game of 25 tegen 1600s-1700s en je zult zien dat je gemiddeld elo misschien zelfs naar 1450 á 1500 stijgt.

Edit: Op een alt zitten met mordekaiser is ook leuk.
Op de hogere levels gooien ze gewoon een ward in je bosje als je daar verstopt zit - in de lagere levels, stormen met zijn 5en dat bosje in.

Kun je nagaan wat er gebeurd als ik(mordekaiser; 2x hextech gunblade, 1x lich bane - 125ck @ 13 min into the game solo mid... dit was meer 25-30 min into the game) een bosje in ren om te baiten.
Dan vervolgens Mace of spades (hit even voor 800 tot 1k ), ignite, ult, en mijn aoe op hun carry gooi, vervolgens gewoon mijn skills blijven spammen (50% spellvamp) en uiteindelijk met een solo pentakill wegrennen.. op 80% HP :+ . 't was een beetje flauw maar hey.

Even als kleine meisjes onszelf kapot zitten lachen op skype, dat maakte het compleet. :+

[ Voor 25% gewijzigd door kaluro2 op 28-06-2011 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hellaas nog steeds geen Nidalee :( Ik denk dat ik haar toch maar gewoon ga kopen of zo. Ze lijkt me echt de tofste :)

In ander nieuws: gisteren m'n eerste penta kill! met Caitlyn. Ik kon mid behoorlijk farmen. En ik ben steeds beter met "achter" blijven. En kon zo heel veel damage doen en met Q en R uiteindelijk 5 last hits :) Daarna ook gewonnen. It was a good game :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
Iemand op NA forums heeft een Loading screen gemaakt. Fucking vet, beter gaat Riot dit gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spunkjah schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:39:
Iemand op NA forums heeft een Loading screen gemaakt. Fucking vet, beter gaat Riot dit gebruiken.
Is helaas geblokkeerd hier. Kan je die ergens hosten ff ? :)

De champion rotation ziet er wel leuk uit, ga wat met kayle en udyr experimenteren.

De 5vs5 got was echt balen van mij, ging voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:41:
[...]

Is helaas geblokkeerd hier. Kan je die ergens hosten ff ? :)

De champion rotation ziet er wel leuk uit, ga wat met kayle en udyr experimenteren.

De 5vs5 got was echt balen van mij, ging voor geen meter.
http://i51.tinypic.com/20s9csk.jpg

Alstu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Buiten dat typfoutje bij Vladimir ziet het er schitterend uit :)
Is het beschikbaar als skin oid?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
kaluro2 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:17:
[...]

Als je al met zo'n mindset de game in gaat, dan presteer je onder je kunnen.
Je moet het zien als een uitdaging en goede peiling.
Door op je niveau te spelen leer je niks bij.
Echter, door boven ej niveau te spelen - leer je veel nieuwe dingen bij. Je awareness verhoogt, je strategisch inzicht, je ziet wat er allemaal mogelijk is binnen teamwork en team composities en ziet voor je ogen leuke truukjes en positioning gebeuren.

Je moet het zo zien: die "1400s worden hard ingemaakt door 1500s 1600s en 1700s dus ze hebben nog veel te leren."
Je moet het niet zien als "Wij worden hard ingemaakt door "1400s"

Ik heb het meeste van mjin huidige skills/ervaring te danken aan het meedraaien met de hogere levels. Hoe beter je tegenstander, hoe beter je uiteindelijk uit de game zult komen.

Ben je 1400? Speel een game of 25 tegen 1600s-1700s en je zult zien dat je gemiddeld elo misschien zelfs naar 1450 á 1500 stijgt.
Je gaat uiteraard de game in om te winnen en doet zoveel mogelijk je best daarvoor, maar compleet geroflstompt worden omdat je ALLE lanes verliest en je eigen jungle nog niet eens in kan om een ward te plaatsen omdat er dan 3 man je staat op te wachten leer je naar mijn mening weinig. Je leert naar mijn mening veel meer van het spelen op of iets boven je eigen niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:00:
[...]
Je gaat uiteraard de game in om te winnen en doet zoveel mogelijk je best daarvoor, maar compleet geroflstompt worden omdat je ALLE lanes verliest en je eigen jungle nog niet eens in kan om een ward te plaatsen omdat er dan 3 man je staat op te wachten leer je naar mijn mening weinig. Je leert naar mijn mening veel meer van het spelen op of iets boven je eigen niveau.
Een ezel stoot...

Uiteindelijk kom je er wel achter wanneer je wel en niet veilig een jungle in kan gaan, dat voel je gewoon aan. Ik heb ook potjes gespeeld waar zelfs onze eigen blue buff niet veilig was voor ons, maar als je daar 2 x dood gaat pas je de volgende keer wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nouja, misschien ben ik dan wel een slechte verliezer, maar mijn 4 teammates vonden het ook niet leuk. Dat zegt toch wel iets lijktme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:00:
[...]
Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:05:
Nouja, misschien ben ik dan wel een slechte verliezer, maar mijn 4 teammates vonden het ook niet leuk. Dat zegt toch wel iets lijktme.
Zodra jij weet waar/wanneer hun warden en waar zij zich positioneren zodra ze awareness hebben van waar jullie jungler zich bevind; waarom counter je die ward dan niet? Wat let je om dit zelf toe te passen in je volgende games?

Je lanes werden geROFLstomped, hoe deden ze dat? Hoe positioneerde ze zich? Wat was hun line up? Hoe combineerde ze hun skillset?

Mindset zegt alles, als je gedemotiveerd raakt dan ga jei nderdaad ook niet op de details letten van wat zji nou zoveel beter doen dan jouw team. doe je dit wel, leer je er echt veel van en heb je er in je toekomstige games zo veel aan. Als je tegen hogere skill levels blijft spelen leer je op de trial & error manier wat er wel en niet mogelijk is, zo leer je wat je kan verwachten en hoe je er op in kan spelen.

Dit doet wonderen voor je awareness en uiteindelijke eigen skill. Gewoon gemotiveerd blijven en allerbelangrijkste: goed opletten ;).

Eventueel de replay erop na checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dat heeft toch alleen zin als je regelmatig met dat team samenspeelt? Hoe moet ik vanuit mid lane hun hele ward strategie gaan counteren dan? Je kan als team best ergens van leren, maar in deze samenstelling speel ik waarschijnlijk nooit meer.

Wards counteren heb ik zelfs nog geprobeerd, maar zoals ik al zei: zodra ik alleen maar onze eigen jungle inliep om een pink ward bij onze blue te plaatsen voor onze jungler werd ik al gejumped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Een goede tip voor in het begin van een match is: Voordat de minions er zijn naar het struikje lopen naast hun Wraiths. Dan kun je daar wachten tot iemand van hun blue buff naar bottom loopt, dan heb je vaak fb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:30:
Dat heeft toch alleen zin als je regelmatig met dat team samenspeelt? Hoe moet ik vanuit mid lane hun hele ward strategie gaan counteren dan? Je kan als team best ergens van leren, maar in deze samenstelling speel ik waarschijnlijk nooit meer.

Wards counteren heb ik zelfs nog geprobeerd, maar zoals ik al zei: zodra ik alleen maar onze eigen jungle inliep om een pink ward bij onze blue te plaatsen voor onze jungler werd ik al gejumped.
Niet iedereen gaat het wiel opnieuw uitvinden. Ward strategieën zijn vaak hetzelfde.
Ook positioning is voorspelbaar, als je eenmaal doorhebt wat goede posities zijn en hoe en wat.
Champions behoor je te kennen op level 30, hun skillset en wat voor gevaar ze leveren.
Hier kan je op inspelen.

Strategieen gaan maar "zo ver", daarna komt het aan op persoonlijke skill en synergie tussen je team en teamskills.

Hetgeen een 1500 van een 1700 team onderscheid is niet de strategische competentie maar het inzicht binnen de game (awareness), persoonlijke skill en synergie - 3 stappen voor je tegenstanders zijn. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Hmm free to play Udyr, ik heb me al vaak afgevraagd of hij de moeite waard is of niet (ik jungle voornamelijk als Trundle, maar ook een Udyr zie ik als een hele goede offtank met genoeg tools om in teamfights een verschil te maken), dus ik ga hem vanaaf eens lekker proberen in practice games, om te zien of hij wat is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:55:
Hmm free to play Udyr, ik heb me al vaak afgevraagd of hij de moeite waard is of niet (ik jungle voornamelijk als Trundle, maar ook een Udyr zie ik als een hele goede offtank met genoeg tools om in teamfights een verschil te maken), dus ik ga hem vanaaf eens lekker proberen in practice games, om te zien of hij wat is.
Het vervelendste is dat hij zo makkelijk te kiten is, maar als je eenmaal in een teamfight zit ben je gewoon een hele coole stun bot die elke 3 seconden iemand kan stunnen :D Je kan 2 kanten op: phoenix strike of tiger strike. Ik ga meestal voor tiger strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Overigens heb ik wel eens zin in een 5-man premade GoT team om wat troll/themateams mee te proberen.

Zoals bijv. Global Ults:
- Pantheon (MANDROP)
- Twisted Fate (als AP)
- Shen
- Nocturne
- Any character.

Die laatste initieert/bait een fight 1v2 of 1v3, en de rest ult er vrolijk naartoe om ze eens even flink te roflpownen.

Of één van de themateams die we een paar topics terug hadden samengesteld (pirates and ninja's, team poison, team trap etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hextech team!

Sion, Anivia, Singed, Galio en Janna

edit: vs commando team

Jarvan, Xin, Lux, Galio, Garen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Ik heb laatst eens een potje met Veigar gespeeld (we hadden nog een AP nodig in het team, dus ik denk why not), en ik moet zeggen dat het me wel beviel. Die stun cirkel kan mensen 2.5 sec (!) stunnen, wat volgens mij zo'n beetje de langste stun in het spel is ... En is ook nog eens AoE dus! Echt een zieke skill, volgens mij kan je door veel cooldown reductie te kopen met die skill alleen al het spel ondersteboven gooien.

Ik vroeg me af waarom je Veigar zo weinig ziet? De ratio's op zn skills zijn torenshoog, en hij kan heel veel AP krijgen door z'n Q (ook al snap ik dat de range op Q niet veel voorstelt, en je Veigar in de laning phase dus flink kan zonen). Maar die stun cirkel ... 2.5 sec, ik kan het nog steeds niet geloven :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Airdack schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:45:
Ik heb laatst eens een potje met Veigar gespeeld (we hadden nog een AP nodig in het team, dus ik denk why not), en ik moet zeggen dat het me wel beviel. Die stun cirkel kan mensen 2.5 sec (!) stunnen, wat volgens mij zo'n beetje de langste stun in het spel is ... En is ook nog eens AoE dus! Echt een zieke skill, volgens mij kan je door veel cooldown reductie te kopen met die skill alleen al het spel ondersteboven gooien.

Ik vroeg me af waarom je Veigar zo weinig ziet? De ratio's op zn skills zijn torenshoog, en hij kan heel veel AP krijgen door z'n Q (ook al snap ik dat de range op Q niet veel voorstelt, en je Veigar in de laning phase dus flink kan zonen). Maar die stun cirkel ... 2.5 sec, ik kan het nog steeds niet geloven :p
Ashe haar ultimate op max range = 3s :)

Veigar heeft geen escape mogelijkheden, hij zou volledig moeten hervallen op z'n summoners + circle (die op CD zal zijn als hij na een fight wilt weglopen).
In een beetje deftig team wordt veigar gewoon direct zelf neergenuked en gaat er geen squishy AP voorop lopen waar veigar z'n roflstomp op kan toepassen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Er zijn naar mijn idee betere AP bursters (Annie!) dan Veigar.

Wat volgens mij het grootste nadeel van Veigar is, is dat je om je volledige burst te kunnen doen je aardig dichtbij moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dat, plus die cirkel is lastig te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:43:
Hextech team!

Sion, Anivia, Singed, Galio en Janna

edit: vs commando team

Jarvan, Xin, Lux, Galio, Garen
Maar ik heb al die skins niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:03:
[...]

Maar ik heb al die skins niet ;(
DAN KOOP JE ZE MAAR!

JE DOET ER GODVERDOMME MAAR WAT WERK VOOR! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Vind die Hextech skins niet echt bijzonder, die van Sion is wel vet, die van Anivia echt lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:28:
Vind die Hextech skins niet echt bijzonder, die van Sion is wel vet, die van Anivia echt lelijk.
Gaat uw mond spoelen met zeep gij!

Vind die hextech anivia skin een van de gaafste skins ingame, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het mijn main is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd gister helemaal outlaned door een of andere draak-guy(tank) @ top lane. Ik, Annie, met Jax vs hem.
Elke keer die ranged sonar attack die meer dan een kwart van m'n hp weg nam, en dan de enemy warwick met een gank... pfff. Offensief ging niet, stun voorbereiden en dan een aanval op die guy ging niet, hij ging maar niet dood.
Sear deed weinig damage op 'm en defensief spelen ging ook niet, want zijn sonar attack kwam toch ver genoeg elke keer. Wat doe je in zo een geval? Lane switchen?

Normaal met Annie gaat het best okay en dan nu een 2v1 en dik gepushed worden.. =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:40:
Ik werd gister helemaal outlaned door een of andere draak-guy(tank) @ top lane. Ik, Annie, met Jax vs hem.
Elke keer die ranged sonar attack die meer dan een kwart van m'n hp weg nam, en dan de enemy warwick met een gank... pfff. Offensief ging niet, stun voorbereiden en dan een aanval op die guy ging niet, hij ging maar niet dood.
Sear deed weinig damage op 'm en defensief spelen ging ook niet, want zijn sonar attack kwam toch ver genoeg elke keer. Wat doe je in zo een geval? Lane switchen?

Normaal met Annie gaat het best okay en dan nu een 2v1 en dik gepushed worden.. =(
Dat is Galio, die heeft als passive dat hij AP krijgt in ruil voor MR. Zo'n char zal dus veel MR stacken, vooral als er een AP champ tegen hem op top staat.

Beste advies is een stevigere tank tegen over hem et zetten of een AD ranged. Natuurlijk ook veel blijve bewegen, dan is het voor hem ook een stuk moeilijker zijn skills te raken, want het zijn allebij skill shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh vandaar. Ja i know, maar die sonarballs hebben een soort van splash damage van een aardige range.
Krijgt hij niet een basis MR van z'n passive? (niet op gelet) Want mijn sear hitte 'm niet eens voor 1 blokje. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:55:
Oh vandaar. Ja i know, maar die sonarballs hebben een soort van splash damage van een aardige range.
Krijgt hij niet een basis MR van z'n passive? (niet op gelet) Want mijn sear hitte 'm niet eens voor 1 blokje. :S
Als het goed is niet, maar hij zal wel aardige MR hebben van base stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

passive van galio = % van zn MR wordt omgezet in AP
dus als galio is het prachtig om gewoon heel veel MR te kopen en dan ga je nog moeilijker neer tegen magic damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:02:
passive van galio = % van zn MR wordt omgezet in AP
dus als galio is het prachtig om gewoon heel veel MR te kopen en dan ga je nog moeilijker neer tegen magic damage
Dat staat 3 posts boven je ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

SaphuA schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:50:
Er zijn naar mijn idee betere AP bursters (Annie!) dan Veigar.

Wat volgens mij het grootste nadeel van Veigar is, is dat je om je volledige burst te kunnen doen je aardig dichtbij moet komen.
Ik speel regelmatig met Veigar, en dat klopt inderdaad... voor je ultimate moet je eng dichtbij komen.
Maar als je een beetje goed je AP bouwt, dan doet je long range W attack ook ziek veel damage...
Lategame schiet ik daar meestal 50% van de HP van mijn tegenstanders af ;)
mijn belangrijkste items zijn dat boek om AP te krijgen bij kills/assists(weet naam ff niet), sorceres shoes, void staff, rabadon deathcap, en eventueel die staf met mana + AP.
Een 800AP veigar is moeilijk te stoppen ;) (betekend meestal instant death als je gestund word door mn wall)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeh, iig normaal gesproken @ lvl 6ish~. Een fireball stun / Dragon breath / ignite / tibbers en een auto attack is best heavy, en dan nog Jax met een jump op 'm, maar dit draakje trok zich daar niets van aan.

Tof voor hem maar irritant voor mij. Niet zo irritant als teemo's shrooms though of undying rage :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:24:
Yeh, iig normaal gesproken @ lvl 6ish~. Een fireball stun / Dragon breath / ignite / tibbers en een auto attack is best heavy, en dan nog Jax met een jump op 'm, maar dit draakje trok zich daar niets van aan.

Tof voor hem maar irritant voor mij. Niet zo irritant als teemo's shrooms though of undying rage :')
Mja, hij heeft ook nog een shield op W waarmee hij flink wat MR krijgt, dus dat zal hem ook wel hebben meegeholpen. Vooral als hij die nog wat geleveled heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:30:

Wanneer je solo-queuet weet je dat je defensief en terughoudend moet zijn, zeker als carry (ervan uitgaande dat je als carry mid stond). Ik werd laatst ook door een van mijn teamleden uitgekauwd omdat ik van een teamfight wegliep. Ik kwam pas later aan en zag dat we het niet gingen redden omdat mijn teammates terug probeerden te trekken. Toen besloot ik dat ik als squish maar beter rechtsomkeert kon maken.

Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik ervandoor ging omdat ik liever niet doodga. Hij gaf aan dat hij het niet tof vond dat ik niet hielp en dat ik voornamelijk in een teamfight sprong als dat al behoorlijk gevorderd was om de kills te pakken (nou ja, niet met zoveel woorden natuurlijk, maar het bericht was duidelijk). Mijn reply: isn't that what a carry does?

Als je twee keer door 5 man achterlangs genomen wordt tijdens het jungle facechecken, dan moet er toch een patroon beginnen te vormen. Laat een ander maar facechecken of wards plaatsen. Blijf bij elkaar of bij je towers, niet overextenden, etc.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyppora schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:34:
[...]
Als je twee keer door 5 man achterlangs genomen wordt tijdens het jungle facechecken, dan moet er toch een patroon beginnen te vormen.
Aiiii, jij hebt het zwaar te verduren gehad :') In ieder geval, of je gaat 5 man de jungle af, 1 daarvan met een oracle elixir. Moet zeggen dat ik dit in maar 1 potje heb mogen meemaken. Als alistar tank, en Sona had de oracle, prachtige game. (Ben < 30 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Vicarious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:35:
Overigens heb ik wel eens zin in een 5-man premade GoT team om wat troll/themateams mee te proberen.

Zoals bijv. Global Ults:
- Pantheon (MANDROP)
- Twisted Fate (als AP)
- Shen
- Nocturne
- Any character.

Die laatste initieert/bait een fight 1v2 of 1v3, en de rest ult er vrolijk naartoe om ze eens even flink te roflpownen.

Of één van de themateams die we een paar topics terug hadden samengesteld (pirates and ninja's, team poison, team trap etc.)
pak dan gelijk karthus erbij :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:40:
[...]

pak dan gelijk karthus erbij :P
hehehe lijkt me wel smerige tactiek

Karthus initieert op mid en van zodra ze proberen te ganken, pantheon en tf ult achter hen
shen ult op karthus, nocturne ult recht op een doelwit
en mocht er toch een low health escape gebeuren dan ult karthus die wel

mooie tactiek, haalbare uitvoering, enkel nocturne moet wat in de buurt zijn

ik denk wel dat als ze het eenmaal zien gebeuren en het lukt dat ze voor de rest van het spel bang zijn als TF gate doet en zon brandend oogje boven hen verschijnt of als nocturne zn ult doet en het donker wordt :)
Pagina: 1 ... 34 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.