[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.416 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
speedzor schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Daar mag je natuurlijk niet van uit gaan. Je moet zorgen dat je van elke rol ten minste 1 champion (zeer) goed beheerst, anders zou je toch nog even moeten wachten met ranked te gaan. Niets is hatelijker dan mensen die zeggen dat ze enkel AP mid of solo top kunnen spelen. Naar mijn ervaring zijn dat dan vaak die Vladimir/Mordekaiser spelers.

Ikzelf heb gezorgd dat ik van elke role minstens 1 champion echt goed kan spelen en dat is ook zoals het zou moeten zijn.

Dan kun je nog gaan zeggen van 'ja maar, ik zal wel vragen of ik mijn favoriete champ kan gaan', maar daar mag je _niet_ van uit gaan. Als jij 4de of 5de pick bent dan vul je de spots op die er nog nodig zijn, punt uit.
Kun je dat niet, dan hoor je nog niet in ranked. Kun je dat wel, dan heb je een sterke setup staan waar je waarschijnlijk meer plezier mee gaat beleven dan met 5 squishy casters bijvoorbeeld.

om maar even af te wijken op Forn zijn opmerking :)
Hey,

Hier ben ik het ook niet mee eens. Team setup, bepaalt voor een (groot) deel ook je win kansen. Spelers die bijvoorbeeld een lagere ELO hebben met junglers dan met lane karakters kunnen toch nog een heel groot deel goedmaken door toch te gaan junglen, ondanks dat ze met een jungler veel slechter zijn dan een lane karakter wat ze wel goed beheersen. Een beetje het idee van "Het geheel is meer dan de som der delen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het forum:
S2 facked up their servers and they were down 2 days, now players get what would in LoL-Terms ammount to:

- a free champion rotation that includes EVERY CHAMPION IN GAME for a week,
- 200 games/300 hours worth of IP (~20.000 IP).
- ALL leaves from May 17th till now get erased from the players profiles.

Dat is nu eens compenseren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze forum post heeft me tenminste aan het lachen kunnen maken:

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=883477

spoiler: surprise Fiddle
Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=201080&d=1308807932

When fiddles ults, his CAWCAWCAWCAW circle is replaced with confetti, streamers, randomly dropping birthday presents, and the word SURPRISE! in goofy font above his head.

Moest bijna huilen van het lachen bij de gedachte alleen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk,

ik kom in NA en EU er niet in. iemand anders wel hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
HetisjeboiM schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:33:
[...]

Hey,

Hier ben ik het ook niet mee eens. Team setup, bepaalt voor een (groot) deel ook je win kansen. Spelers die bijvoorbeeld een lagere ELO hebben met junglers dan met lane karakters kunnen toch nog een heel groot deel goedmaken door toch te gaan junglen, ondanks dat ze met een jungler veel slechter zijn dan een lane karakter wat ze wel goed beheersen. Een beetje het idee van "Het geheel is meer dan de som der delen".
dat is toch exact wat ik zeg?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Kan iemand op LoL? Hij is weer online, probeer je in te loggen staat er weer server is currently busy. ga toch de pot op -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
ja.. net op het moment dat je het zegt kijk ik en ik ben aan het inloggen.
De shop knop is grayed out maar ik zit erin

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/7721/liarliar.jpg
Krijg je als je niks te doen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
speedzor,

Ik maak er uit op dat wanneer iemand niet net zo goed een jungler kan spelen als een carry hij beter van ranked vandaan kan blijven. Met die stelling ben in het oneens. Ik ben van mening dat je prima ranked kunt spelen zonder dat je de minder leuke (subjectief, maar Junglen/Support) rollen heel goed kunt spelen. Al doende leert men en uiteindelijk kom je wel ergens terecht waar je hoort. Het is alleen de bereidheid van spelers die vaak te wensen overlaat om zo'n rol te vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:16

Hu9o

Schokkend

goh inloggen zonder que.

Zit ik een tijdje in de chat. Komt de een na de ander binnen met dezelfde melding "goh geen que!"

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk dat PvP. Binnen vijf seconden instalock van Ezreal, Sivir, Tristana en Vayne.
En dan gelijk "raymania take a tank". Ik haat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
HetisjeboiM schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:38:
speedzor,

Ik maak er uit op dat wanneer iemand niet net zo goed een jungler kan spelen als een carry hij beter van ranked vandaan kan blijven. Met die stelling ben in het oneens. Ik ben van mening dat je prima ranked kunt spelen zonder dat je de minder leuke (subjectief, maar Junglen/Support) rollen heel goed kunt spelen. Al doende leert men en uiteindelijk kom je wel ergens terecht waar je hoort. Het is alleen de bereidheid van spelers die vaak te wensen overlaat om zo'n rol te vervullen.
Een slechte jungler is een stevig nadeel voor je team aangezien je solo lane ofwel 2v1 moet, ofwel kan hun jungler druk zetten op 3 lanes waardoor jouw team enorm defensief moet spelen aangezien ze geen steun hebben van hun jungler.

Support is mogelijks wat meer 'noobfriendly', maar dat betekent daarom niet minder belangrijk. Een support die niet op tijd een flash + heal doet of ergens een stun tussen smijt zodat de vijand permastunned is, is een slechte support en dan heb je daar bitter weinig aan.

Er is geen enkele reden waarom je deze roles niet zou kunnen leren in een normal, het enige verschil is dat je daar dan geen 4 van je teammates gaat opzadelen met een mindere speler.
Als je niet alle roles op het niveau van je eigen elo kunt spelen, dan moet je oefenen in normals en niet in ranked

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:31:
Heerlijk dat PvP. Binnen vijf seconden instalock van Ezreal, Sivir, Tristana en Vayne.
Dat zijn de mooiste momenten om een karma/twitch/ad soraka of iets dergelijks te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Gewoon superhard trollen. Tis toch normal, dus gewoon AD soraka of AP Ashe ofzo.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:31:
[...]

Een slechte jungler is een stevig nadeel voor je team aangezien je solo lane ofwel 2v1 moet, ofwel kan hun jungler druk zetten op 3 lanes waardoor jouw team enorm defensief moet spelen aangezien ze geen steun hebben van hun jungler.

Support is mogelijks wat meer 'noobfriendly', maar dat betekent daarom niet minder belangrijk. Een support die niet op tijd een flash + heal doet of ergens een stun tussen smijt zodat de vijand permastunned is, is een slechte support en dan heb je daar bitter weinig aan.

Er is geen enkele reden waarom je deze roles niet zou kunnen leren in een normal, het enige verschil is dat je daar dan geen 4 van je teammates gaat opzadelen met een mindere speler.
Als je niet alle roles op het niveau van je eigen elo kunt spelen, dan moet je oefenen in normals en niet in ranked
Het is nou eenmaal zo dat sommige junglers makkelijk op lvl1/2 kunnen ganken (Nunu, Alistar), en anderen zijn eigenlijk weinig waard tot ze lvl 6 zijn en hun ult hebben (WW, Nocturne).

Je hebt wel gelijk dat een heleboel mensen gewend zijn carry/tank te spelen en dus hun support of jungle daardoor niet zo goed is. Daarom zie ik ook graag normal draft mode, wat er hopelijk gauw aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer session closed doe nog wel een potje op de us.
Kwam nog wel een grappig filmpje tegen bij het zoeken naar een champion spotlight.
YouTube: ‪LoL Phreak:....and BOOM.‬‏ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Vicarious schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:47:
Arme Candypanda. Als die bij AAA of Fnatic had gespeeld had hij die teams zeker sterker gemaakt.
http://www.sk-gaming.com/...SKLoL_announce_new_lineup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:59:
[...]

Het is nou eenmaal zo dat sommige junglers makkelijk op lvl1/2 kunnen ganken (Nunu, Alistar), en anderen zijn eigenlijk weinig waard tot ze lvl 6 zijn en hun ult hebben (WW, Nocturne).

Je hebt wel gelijk dat een heleboel mensen gewend zijn carry/tank te spelen en dus hun support of jungle daardoor niet zo goed is. Daarom zie ik ook graag normal draft mode, wat er hopelijk gauw aankomt.
WW & Noc kunnen beide prima op level 4 ganken.
Vicarious schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:53:
Gewoon superhard trollen. Tis toch normal, dus gewoon AD soraka of AP Ashe ofzo.
AD Alistar is ook leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://clgaming.net/redtracker/topic/7364/?p=1

Blijkbaar waren ze constant onder DDoS attacks.
De compensatie is best redelijk, laten we hopen dat ze het snel onder controle krijgen.

Yorick gaat ook gebuffed worden, ze zijn nu aan het kijken wat het beste zou zijn (stats verhogen, de -10% van z'n ulti weg doen, etc)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Duidelijk verhaal van Tryndamere daar. :) Compensatie vind ik heel redelijk, zéker de compensatie van leaves voor heel juni tot nu toe. Dat laatste had ik niet verwacht om eerlijk te zijn. Hopen dat ze het spoedig op kunnen lossen/verbeteren.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
We have thousands of servers and continually invest millions of dollars in top of the line hardware and infrastructure to grow and improve the service. League of Legends is one of the largest only games in the world (yes, rly)
Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Tja, ik vind dat ze het op zich allemaal prima doen, alleen de communicatie laat soms te wensen over. Soms is het net de NS wat dat betreft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Haha die analogie is best accuraat eigenlijk ;) Overigens heeft Tryndamere daar ook over gezegd dat ze echt zullen proberen meer (en gedetailleerdere) informatie naar buiten te brengen.

Grappig overigens dat NA spelers ook 550 RP wilden hebben, maar die kregen toch echt een nee terug. Ze erkennen dus wel dat de problemen op EU vele malen erger zijn dan die op NA. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Leuk voor hem :) Wel jammer dat nRated en Limelight ook weg moeten, dat vond ik ook altijd wel goede spelers. Farfain, Severus en Sleazyweazy ken ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloud schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:09:
Haha die analogie is best accuraat eigenlijk ;) Overigens heeft Tryndamere daar ook over gezegd dat ze echt zullen proberen meer (en gedetailleerdere) informatie naar buiten te brengen.

Grappig overigens dat NA spelers ook 550 RP wilden hebben, maar die kregen toch echt een nee terug. Ze erkennen dus wel dat de problemen op EU vele malen erger zijn dan die op NA. :)
Dat hebben ze voor zover ik weet ook nooit ontkend. Ze hebben zelfs verklaard dat in de EU de problemen erger zijn door
1. Piektijden, want allemaal in dezelfde tijdzone. In US is dat meer verspreid
2. Veel meer spelers in EU

In de EU zijn dus meer spelers, terwijl de EU-afdeling van Riot een stuk kleiner is (ze zijn nu eenmaal gevestigd in de US). Zodra ze voor het EU-deel meer personeel hebben verwacht ik dat het daar ook goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik vind de queueus zelf erg jammer.
Ik werk met een standaard premade team en sommigen zijn een stuk later thuis/beschikbaar dan anderen.
Dan plannen we wat practice in en dan blijkt dat er bijvoorbeeld een 40 minute queue is.

Deze onzekerheid en het soms helemaal niet kunnen spelen is wel erg jammer, vooral als je het redelijk serieus neemt.
We hebben 40-50 urige werkweken en ik sport bijvoorbeeld nog 5x per week, dan is er vaak misschien tijd voor een potje of 2, maar die queue maakt alles zeer lastig.

Ik zou best 50e willen neertellen om zekerheid te hebben maar dat zit er niet in jammer genoeg :+.

Ach komende zaterdag hebben we (voor de verandering) een zee van tijd, dan maar eens flink vlammen!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:31:
Je moet ook gewoon teemo instalocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Is dit misschien een ideetje?
- Elke champ krijgt 1 of maximaal 2 rollen (Janna support, Ashe AD carry, Rammus tank etc.)
- Als je een game start geef je de rol aan die je het liefst wilt spelen op dat moment (AD carry, Mage, Jungle, Support, Tank)
- Matchmaking zorgt dat er een team wordt samengesteld waarin elke rol wordt ingevuld
- Spelers kunnen alleen champions kiezen die bij die rol horen

De support rol is natuurlijk behoorlijk ondergewaardeerd en niet veel mensen zullen die willen spelen, maar dat kun je bijvoorbeeld compenseren door support-spelers wat extra IP te geven ofzo.

Verder zou dit niet moeten gelden voor 5-man premades. Daar bepaal je lekker zelf je teamcompo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Vicarious schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:12:
- Elke champ krijgt 1 of maximaal 2 rollen (Janna support, Ashe AD carry, Rammus tank etc.)
- Als je een game start geef je de rol aan die je het liefst wilt spelen op dat moment (AD carry, Mage, Jungle, Support, Tank)
- Matchmaking zorgt dat er een team wordt samengesteld waarin elke rol wordt ingevuld

De support rol is natuurlijk behoorlijk ondergewaardeerd en niet veel mensen zullen die willen spelen, maar dat kun je bijvoorbeeld compenseren door support-spelers wat extra IP te geven ofzo.

Verder zou dit niet moeten gelden voor 5-man premades. Daar bepaal je lekker zelf je teamcompo.
Ja en nee. Ik kan wel aangeven dat ik een tank kan zijn, maar daarna kan ik alsnog een carry instalocken. Dit is gewoon meer voer voor Griefers. An sich is het zeker geen slecht idee, begrijp me goed. Maar ik denk niet dat Riot dit zal implementeren, om eerder genoemde reden.

Een andere optie zou zijn, om mensen te laten kiezen -voor- het champion select scherm. De matchmaker pikt dan van de mensen die gequeued zijn een tank, ad, ap, support en een jungler ofzo. Het probleem hiermee is, dat je teams kan krijgen die compleet geen synergy hebben, dus gaan mensen zeuren dat MM verkeerde teams samenstelt.

MM is niet ideaal zoals het nu is, maar ik vind wel dat hij nog altijd prima werkt. Tribunal doet zn werk, het kaf word wel van het koren gescheiden. Beetje geduld hebben is het enige wat je kan doen.

De support rol is misschien wel ondergewaardeerd, maar ga je niet oplossen door iemand die support speelt, meer IP/Exp te geven. Anders pikt iedereen support en krijg je compleet vernaggelde games. Ik speel heel veel support, ik krijg meer dan voldoende complimenten, 20+ assists per game wat weer vertaald word naar ingame gold en meer items, en meer dan genoeg overwinningen en dus genoeg IP. Niets aan veranderen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
wow dat is echt heel erg netjes van riot !
Vind het echt goed dat riot zo dicht bij de community staat. Kunnen een hoop bedrijven wat van leren!

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Beste optie is gewoon als je op lockin klikt je nog niet inlockt. Pas als alle 5 op lockin geklikt hebben dan lockt het spel iedereen in.

Zo voorkom je gewoon de instalock squishy's die dan huilen om TANK TANK TANK.

Want 9 v.d. 10 geven als antwoord, sorry ben al locked anders had ik tank gekozen!

Mensen limiteren in de keuze vind ik sowieso slecht. Meestal pick ik laatste en pas ik mij aan het team aan en soms wil je gewoon 5x support spelen bijvoorbeeld. Dit moet gewoon mogelijk blijven imo.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Normal is voor mij een beetje fun/trial mode. Ik heb het daarin allang opgegeven om een team aan te vullen met een bepaalde rol. Zo krijg je nooit de mogelijkheid om bepaalde champions te spelen. Een team aanvullen doe ik wel bij premades / ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:24:
[...]

Ja en nee. Ik kan wel aangeven dat ik een tank kan zijn, maar daarna kan ik alsnog een carry instalocken. Dit is gewoon meer voer voor Griefers. An sich is het zeker geen slecht idee, begrijp me goed. Maar ik denk niet dat Riot dit zal implementeren, om eerder genoemde reden.
Ik zeg toch net dat je dan alleen champs die bij die rol horen kunt selecteren? De rest is gewoon niet beschikbaar dan. Als jij dus voor tank hebt gekozen krijg je alleen de keuze uit tanks in champ select, een carry kun je gewoon niet selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Vicarious schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:45:
[...]

Ik zeg toch net dat je dan alleen champs die bij die rol horen kunt selecteren? De rest is gewoon niet beschikbaar dan. Als jij dus voor tank hebt gekozen krijg je alleen de keuze uit tanks in champ select, een carry kun je gewoon niet selecteren.
Nadeel is dat je queue tijden dan enorm increasen. Omdat er te weinig supports zijn en dus teams niet samen komen. Hoewel dit miss deel gecompenseerd wordt door mensen die geen zin hebben in lange queue en dan maar support kiezen.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Flapmo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:58:
[...]

Nadeel is dat je queue tijden dan enorm increasen. Omdat er te weinig supports zijn en dus teams niet samen komen. Hoewel dit miss deel gecompenseerd wordt door mensen die geen zin hebben in lange queue en dan maar support kiezen.
Met de huidige hoeveelheid spelers (miljoenen) denk ik niet dat je je over de queue tijden al teveel zorgen moet maken. En 2 minuten wachten in queue is altijd beter dan 20 minuten vast te zitten in een ongebalanceerd zaadteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Denk dat twee minuten eerder 10 min zal worden. Je voorstel is best een ingrijpende verandering, het samenstellen en zoeken wordt gewoon lastiger omdat mensen niet van te voren kunnen inschatten hoeveel er van elke class in de queue staan. Mensen die best AP carry willen spelen maar ook best AD carry kiezen AP carry bv terwijl en misschien net een overschot aan AP carry in zit. Mogelijke oplossing is dit weergeven in een tabje ofzo, maar je blijft houden dat die mensen die toch altijd al meteen AD carry pikken het nu gewoon weer doen. Dus wat is het verschil?

Niet dat ik je idee afkraak, het zou best kunnen werken. Ik zeg alleen dat dit systeem zo slecht nog niet is. Alles heeft zijn voordelen en nadelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Flapmo op 24-06-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Bovendien is een tank niet altijd nodig, een support niet altijd nodig. Andere samenstellingen werken ook goed.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Behalve de samenstelling die we gisteren met wat Tweakers hadden xD Geen AP damage dealer, alleen Tryn als AD damage dealer, rest beetje tanky achtige champions die geen damage doen maar ook niet echt veel kunnen tanken :p Laning phase liep nog prima maar daarna was het snel gg :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Forn schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:03:
Bovendien is een tank niet altijd nodig, een support niet altijd nodig. Andere samenstellingen werken ook goed.
Mjah maar dan toch vooral in premade teams met een beetje communicatie. In soloq heb je dat nou juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Maar het kiezen naar voren verschuiven gaat daar niets aan veranderen. Dat is nog een grotere instalock, niemand die je het kan verwijten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:05:
[...]

Mjah maar dan toch vooral in premade teams met een beetje communicatie. In soloq heb je dat nou juist niet.
Andersom juist. Zonder communicatie komen Support/Tank/CC orientated heroes, niet tot hun recht.
Daar kan je beter solide solo heroes pakken met utility skillsets, dan een goed samengesteld team dat communicatie vergt.

Een no-communication team heeft een andere optimale samenstelling dan een perfect-communication team.
Een low ELO team heeft een andere optimale samenstelling dan een high ELO team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik vind het juist geen goed idee, mensen limiteren in de keuze.

Kijk naar world of warcraft dungeon party finder ding.

Als rogue had je bijvoorbeeld 30-60 min wachttijd en als tank of healer had je 2 min wachtrij! Het zal hier niet anders zijn. Wil je snel een potje moet je wel tank of misschien support spelen en dat wil (ik) niet altijd doen.

En wat van fun builds, AD-soraka, Tank Sivir, etc?

Bovendien is het random unranked toch ook niet boeiend. Ik wil soms 5x tank spelen, of support. Of dubble support. Met dit systeem kan dat niet meer.

Als je het echt zo vervelend vind moet je premade spelen en niet meer solo que-en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Vicarious schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:45:
[...]

Champions in LoL zijn erg veelzijdig, er zijn aardig wat onorthodoxe builds die zo hun fans hebben. AD Sona bijvoorbeeld. Moet Sona daarom bij de physical damage dealers worden ingedeeld? Daarentegen zijn champions als Mordekaiser en Dr. Mundo vaak niet echt geschikt voor de rol van main tank, moet je dan een aparte categorie hebben voor off-tanks? Lijkt me trouwens sterk dat een tank-speler verplichten tot een tank-champion griefers tegenhoudt, de game verzieken lukt ze toch wel.

Tevens, wie bepaalt er wat de juiste teamcomp is? fNatic speelde op Dreamhack meestal met 2 AP carries, sommige andere teams deden dit niet.
Dreanor schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:37:
Beste optie is gewoon als je op lockin klikt je nog niet inlockt. Pas als alle 5 op lockin geklikt hebben dan lockt het spel iedereen in.

Zo voorkom je gewoon de instalock squishy's die dan huilen om TANK TANK TANK.

Want 9 v.d. 10 geven als antwoord, sorry ben al locked anders had ik tank gekozen!

Mensen limiteren in de keuze vind ik sowieso slecht. Meestal pick ik laatste en pas ik mij aan het team aan en soms wil je gewoon 5x support spelen bijvoorbeeld. Dit moet gewoon mogelijk blijven imo.
Snap ook niet waarom je zou inlocken als nog niet iedereen een champ heeft gekozen. Dan heb je gewoon niet het recht om te zeiken over de teamcomp. Zou het inderdaad een goede verandering vinden als ze er meer een ready-knop van maken dan lock-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah of gewoon ook in blind pick mensen op (random) volgorde laten selecteren zodat mensen zich kunnen aanpassen aan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja de laatste tijd wacht ik ook meestal om als laatste een champ te picken die zo goed als mogelijk aanvullend is alhoewel ik nog niet echt champs heb om alle rollen te vervullen

Tank : Singed
AD carry : Teemo, TF, Master Yi
AP carry : not really but ... Singed, Teemo :)
Hybrid carry : Jax
AP support : Nidalee
Jungle : the big bad wolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Singed, Teemo en Warwick speel ik ook veel, cool :D Master Yi speelde ik vroegah heel vaak, maar ik merk dat dat met al die nieuwe heroes met onwijs veel CC best lastig is.

Jax had ik ook op mn lijstje staan, maar is WEER generfd terwijl ik hem eerder juist UP vond dan OP. Die doe ik dus ff niet meer totdat hij een buff krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Vicarious schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:41:
Mjah of gewoon ook in blind pick mensen op (random) volgorde laten selecteren zodat mensen zich kunnen aanpassen aan de rest.
Dan heb ik liever het huidige systeem, liefst met ready ipv lock-in. Ik wacht zelf ook altijd om te kijken welke rol er nog nodig is voordat ik kies, dan kun je juist nog wel aanpassen aan de instalockers. Als iemand op ready klikt en niet bereid is om te switchen, zal hij zich als last pick ook heus niks aantrekken van de teamcomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De Normal Draft mode, daar heb ik eigenlijk wel zin in. Zodra die uitkomt ga ik denk ik nooit meer Normal Blind Pick doen. Zo krijg je tenminste enige voorbereiding op Ranked games, m.b.t. banning/picks enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach die wissel in SK-gaming zat er gewoon aan te komen. Als je ze zag spelen wist je het gewoon dat er een switch kwam.

*told ya about WetDream fella's :p*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:05
Wat mij wel een leuk idee zou lijken is als je bijvoorbeeld iets van 3 teambuilds als voorkeur kan aangeven waarbij je ook aangeeft welke champ jij wilt spelen zodat matchmaking hiermee rekening houdt.

In de huidige situatie zie je aan sommige builds al dat het gewoon geen makkelijk potje gaat worden. Of je moet je eigen keuze steeds aanpassen om het een beetje recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Vicarious schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:12:

Ben ik blij dat ik dat probleem niet heb, ik speel over het algemeen alleen Janna :) Is trouwens die skin sale er nog, want ik wil hextech janna wel. Kan nu niet checken, werk en zo.

Verder vind ik dit wel een goed idee. Ik baal er van in teams met 4 squishies te komen en dan te verliezen omdat niemand defense/hp items neemt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
ye-roon schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:59:
Is trouwens die skin sale er nog, want ik wil hextech janna wel. Kan nu niet checken, werk en zo.
Die is op dit moment nog steeds on sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:49:
Singed, Teemo en Warwick speel ik ook veel, cool :D Master Yi speelde ik vroegah heel vaak, maar ik merk dat dat met al die nieuwe heroes met onwijs veel CC best lastig is.
Jax had ik ook op mn lijstje staan, maar is WEER generfd terwijl ik hem eerder juist UP vond dan OP. Die doe ik dus ff niet meer totdat hij een buff krijgt.
Yi => cleanse is the solution vs cc, echt wel de moeite waard op Yi

Jax, ga ik nog eens moeten kijken wat de nerf teweegbrengt maar up was hij niet echt, gewoon farmen voor dood en lategame ben je een unstoppable killing machine
heeft gewoon heel dure coreitems
enige probleem is early game squishiness en als je je laat buitenspel zetten of een paar keer sterft dan wordt het wel lastig
ga nog eens moeten kijken voor zn jungle build dan heb je minder last van die earlygame squishiness
cloth armor heb je toch nodig vr je ninja tabi dus moet wel mogelijk zijn

ik zoek eigenlijk nog een goeie support maar ze hebben het de supports wel niet gemakkelijker gemaakt
Philo's stone nerf is heel pijnlijk (+unique gold items is tha suck)
nu vraag k me af als het niet veel beter is geworden om bvb Janna volledig AP te bouwen, nadeel is dan wel dat je moet mee farmen en dus je partner in de duolane farm ontzegt ....:(
die laatste patch hebben ze volgens mij toch een paar fuck ups begaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Als support kan je best voldoen met een Philosopher en een Heart of Gold. Geeft je deftige goldflow, wat durability en regen. Heb je nog niet genoeg regen dan kan je eventueel voor Tear of the Goddess of Chalice of Harmony gaan en je zit terug goed.

met deze items zit je safe voor de rest van het spel naar mijn mening

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
@Darkcorvuz: Die nerf kun je toch prima omheen werken? Je hebt alsnog philo stone + HoG + Kage lucky pick. Kun je alle 3 prima gebruiken.

Vwb Jax: het is vaak wel HEEL late game dat je echt kan domineren. Ook is het niet zo heel moeilijk om een jax te outzonen, zeker nu zijn Q een stuk minder burst damage geeft. Dan wordt je farm toch wel een stuk vertraagd.

Cleanse op Yi is prima, maar die heb je toch echt maar 1x :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
speedzor schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:53:
Als support kan je best voldoen met een Philosopher en een Heart of Gold. Geeft je deftige goldflow, wat durability en regen. Heb je nog niet genoeg regen dan kan je eventueel voor Tear of the Goddess of Chalice of Harmony gaan en je zit terug goed.

met deze items zit je safe voor de rest van het spel naar mijn mening
Heb je de patch notes gelezen? Philosopher en heart of gold stackt niet meer.

EDIT: Of stackt dat wel maar 2 philos niet meer?

[ Voor 4% gewijzigd door DivineNL op 24-06-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
DivineNL schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:54:
[...]

Heb je de patch notes gelezen? Philosopher en heart of gold stackt niet meer.
lees ze nog maar eens.
Ze stacken wel, enkel hetzelfde soort niet.

Dus philo + philo = stacked niet, maar philo + HoG = stacked wel.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Heb jij de patch notes wel gelezen? Gold items stacken onderling wel, maar niet met zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Oeps? XD
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Faaaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Krijgen wij nou eigenlijk geld voor het killen van die nieuwe champ zijn minions? snelle vraag tussendoor XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Nee, je krijgt er nix voor. En voor sommige skills werken ze nog als bliksemafleiders ook (Sona's Q bijv.), dus wat dat betreft kunnen ze best irritant zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Voor zover ik heb gezien niet, gangplank iig wel met zijn skill (mss een bug?).
Vind het trouwens wel een faal champ. Heb tot nu toe alles tegen hem gewonnen. 1x was het wel irritant.
Kayle die iemand invunerable(sorry, weet het niet te spllen :P) maakt, Morde die, als die een kill krijgt, een extra iemand tot zijn beschikking krijgt en dan nog eens die yoran met zijn ult die iemand terug kan halen. Ze misten alleen nog zilean... Maar goed, met zoon team kun je uiteindelijk denk ik toch niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Timmiewimie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:00:
Krijgen wij nou eigenlijk geld voor het killen van die nieuwe champ zijn minions? snelle vraag tussendoor XD
Geen geld, maar ze tellen wel mee voor skills als die van Gangplank, Nasus, Veigar e.d. (en Trundle's passive?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
speedzor schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:31:
[...]

Sowieso hebben zij ook een jungler dus je solo top lane speelt gewoon 1 v 1. Mocht dit niet het geval zijn dan heb je vrijwel automatisch gewonnen, zelfs als je een slechtere jungler bent. Omdat je gewoon heel snel kunt ganken met een lvl advantage. De lane wordt automatisch gepusht dus je hoeft ook niet je kansen af te wachten. Ik zeg niet dat je de rollen helemaal niet kent, maar dat je deze minder goed beheerst dan een 'leukere rol'.

Er zit niet alleen variatie in de speelkwaliteit, maar ook in de teamcompositie die je winkansen beinvloeden. Dit kan dus betekenen dat jouw kwaliteiten van een support (bijv 1150, terwijl je een 1400 rating hebt) de team compositie zoveel verbetert waardoor je winkansen groter zijn dan bijvoorbeeld nog een carry te pakken terwijl je daar wel een elo van 1400 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
HetisjeboiM schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:05:
[...]

Sowieso hebben zij ook een jungler dus je solo top lane speelt gewoon 1 v 1. Mocht dit niet het geval zijn dan heb je vrijwel automatisch gewonnen, zelfs als je een slechtere jungler bent. Omdat je gewoon heel snel kunt ganken met een lvl advantage. De lane wordt automatisch gepusht dus je hoeft ook niet je kansen af te wachten. Ik zeg niet dat je de rollen helemaal niet kent, maar dat je deze minder goed beheerst dan een 'leukere rol'.

Er zit niet alleen variatie in de speelkwaliteit, maar ook in de teamcompositie die je winkansen beinvloeden. Dit kan dus betekenen dat jouw kwaliteiten van een support (bijv 1150, terwijl je een 1400 rating hebt) de team compositie zoveel verbetert waardoor je winkansen groter zijn dan bijvoorbeeld nog een carry te pakken terwijl je daar wel een elo van 1400 hebt.
Een slechte jungler wordt, in mijn ogen, gedefinieerd als iemand die niet of laat gaat ganken. Dit doet jouw argument dus teniet aangezien je top lane het niet gaat aankunnen 2v1 te spelen. Dus nee, een slechte jungler gaat je team zeker niet goed doen.
Het is nog steeds beter een goede duolane dan een slechte jungler te hebben.

Een lowskilled support is enkel doenbaar als de rest van je team beter is dan de tegenstander. Is het dat niet dan ben je een blok aan het been omdat je out of position gepakt wordt, je zet geen wards, je pakt lasthits op minions/champions, je weet niet welke skill op welk moment te gebruiken om iemand te redden, etc.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik ga dan toch met Speedzor mee hierin. Liever heb ik iemand die een heroe speelt die hij goed kent maar iets minder bij het team past dan dat hij een heroe neemt die goed in het team past maar waar hij niet mee kan spelen.

Een slechte jungler is echt heel vervelend omdat je dan de controle over je buffs en dragon etc. verliest en je krijgt geen ganks, of nog erger: faalganks. Met faalganks bedoel ik dan niet dat er geen kill is (is niet zo erg en meestal toch een summoner spell laten poppen), maar dat de jungler en misschien nog iemand uit de lane zelfs gekilld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Dan hebben wij een andere definitie van "slechte" jungler. Ik ga er vanuit dat iemand wel de principes door heeft van junglen, maar zijn karakter niet net zo goed beheerst als zijn/haar favoriete solo-top of solo-mid karakter. Hierdoor zal hij dus eigenlijk in een lagere ELO bracket moeten zitten in die rol, maar niet in de rol als solo-top karakter bijvoorbeeld. Het systeem zoals het nu is neemt al die rollen samen en het gemiddelde van alle rollen is je ELO. Je kunt niet stellen dat iemand die bijvoorbeeld een 1200 rating heeft, maar met vlad wel een 1400 rating heeft en met ww maar 1000. Dan maar net zo lang normal moet gaan spelen om zijn ww rating ook 1400 wordt. Of slechter moet spelen met vlad, omdat hij niet zo sterk is met warwick.

Verder is het ook zo dat in jouw opvatting iedereen tenminste 25 champions allemaal net zo goed moet kunnen spelen. (Bijvoorbeeld: je kunt in principe 4x support bannen. Dan zou jij die 5e support rol net zo goed kunnen vervullen als de support die je het liefst speelt.). Het is een vrij extreem voorbeeld, maar het illustreert mijn punt. Je kunt niet verwachten dat iedereen iedere rol even goed speelt. Dat hoeft ook niet, want de ELO die wij te zien krijgen houdt er al rekening mee dat iemand niet zo goed is met iedere rol. Je hebt alleen ongeluk als iemand zijn slechtere rol moet vervullen, maar aan de andere kant van het spectrum zijn ook wel weer de gelukspotjes waarin iedereen in zijn beste rol speelt en dan sloop je het andere team binnen no-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik ben sinds kort ook begonnen met jungle hiervoor gebruik ik Warwick. Het killen van creeps en het bij blijven kwa lvls gaat prima. Vind het alleen vaak lastig te bepalen wanneer en hoe ik zal gaan ganken. Kunnen jullie me wat tips of iets dergelijks geven over het wanneer en hoe ik het best kan ganken als een jungler ?

bvd

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Doorgaans gank je alleen als een van de lanes gepusht is naar je eigen tower toe. Anders is het over het algemeen wat lastiger. Qua lanes welke je ganked, dat is heel erg situatie afhankelijk. Heeft je solo top lane het moeilijk, help dan die lane. Je hoeft niet eens per se te ganken, maar laat de tegenpartij maar weten dat jij daar rondloopt. Daar worden ze wat voorzichtiger van. En anders natuurlijk als teammates erom vragen; eventueel coördineren met ultimates van je teammates om wat succes te garanderen. :) De ultimate van WW kan natuurlijk dienen als initiate als je bijvoorbeeld vanuit een bush kunt springen. Als je flash hebt kun je nog een grotere afstand overbruggen.

Zo maar wat tips, maar dat is meer logisch denkwerk. Ik ben zelf nog geen goede jungler dus er valt misschien nog wel wat meer te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
HetisjeboiM schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:33:
Verder is het ook zo dat in jouw opvatting iedereen tenminste 25 champions allemaal net zo goed moet kunnen spelen. (Bijvoorbeeld: je kunt in principe 4x support bannen. Dan zou jij die 5e support rol net zo goed kunnen vervullen als de support die je het liefst speelt.). Het is een vrij extreem voorbeeld, maar het illustreert mijn punt. Je kunt niet verwachten dat iedereen iedere rol even goed speelt. Dat hoeft ook niet, want de ELO die wij te zien krijgen houdt er al rekening mee dat iemand niet zo goed is met iedere rol. Je hebt alleen ongeluk als iemand zijn slechtere rol moet vervullen, maar aan de andere kant van het spectrum zijn ook wel weer de gelukspotjes waarin iedereen in zijn beste rol speelt en dan sloop je het andere team binnen no-time.
Hoho ik ging alleen mee met Speedzor in zijn stelling dat je beter geen jungler kunt hebben dan een slechte jungler. Ik vind niet dat je ALLE rollen moet kunnen spelen, wel meerdere champions. Als je alleen Amumu kunt spelen en die wordt geband of gepickt dan ben je de lul anders. Da's voor normals prima maar voor ranked not done. Ik vind echter wel dat je kunt zeggen dat je het beste bent in de tankrol of dat je een AD carry wilt spelen. Als je 2 rollen kunt spelen ben je imo wel flexibel zat.

edit: ohja, Jax krijgt weer een buffje! http://clgaming.net/redtracker/topic/7161/?p=2 . Zwaar terecht ook, snap echt niet waarom hij ineens generft werd.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 24-06-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Hm ik probeer toch wel elke rol te kunnen eigenlijk, maar stapje voor stapje. Ik ben begonnen met AD carries uitproberen, en uiteindelijk met Ashe een vrij stabiele AD main kunnen vinden. Daarna aan de AP gegaan, en ik had Brand al vrij vaak tegen bots geoefend en ik bleek er ook prima mee te presteren in normals.

Laatst heb ik Sona gekocht en ik kreeg tijdens potjes met tweakers complimenten dat ik het goed deed, dus ik denk dat ik ook een support gevonden heb waar ik prima mee overweg kan. Met off-tanks heb ik ook al wat ge-experimenteerd, toen Jarvan free was ging dat redelijk goed, en met Maokai ging ik ook redelijk, maar voelde net niet helemaal lekker nog. Xin speel ik soms ook, soms puur als damage dealer, soms heel erg tanky. Vooral met de supertanky variant veel succes gehad, ik denk dat dit komt doordat Xin normaal veel dmg doet dus het andere team gaat je focussen, maar tank Xin gaat niet in 1 tel neer ;)

Dusja, ik ben nu langzaamhand aan het kijken of ik eens zal gaan jungelen. Nunu heb ik sowieso, maar ergens voelt hij niet als een champion waar ik me helemaal bij thuisvoel. Ik twijfel dus nog een beetje tussen Nocturne, Xin en Jarvan. Vooral omdat ik met die laatste twee al ervaring heb, en Nocturne lijkt me met zn ult echt de beste gank uit de game te hebben.

Lastig, lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Udyr is anders ook een goede ganker ( als je hem kan spelen) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Knupoltor schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:07:
Udyr is anders ook een goede ganker ( als je hem kan spelen) ...
Als Udyr is het vaak lastig om bij je tegenstander in de buurt te komen ondanks je speedbuff. Zij hebben vaak ook nog wel een slow oid om op je te gooien, en dan faalt je gank. In teamfights kun je vrij makkelijk kapotgefocust worden. Wat mij betreft kan Udyr wel wat werk gebruiken, en ik speel Udyr vrij regelmatig. In een premade durf ik het wel aan, maar in een soloq zou ik niet snel voor Udyr gaan.

Als Nunu je niks lijkt als jungler zou ik Trundle eens proberen. Heel veel utility ook en een uitstekende jungler/ganker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
axel101 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:37:
Ik ben sinds kort ook begonnen met jungle hiervoor gebruik ik Warwick. Het killen van creeps en het bij blijven kwa lvls gaat prima. Vind het alleen vaak lastig te bepalen wanneer en hoe ik zal gaan ganken. Kunnen jullie me wat tips of iets dergelijks geven over het wanneer en hoe ik het best kan ganken als een jungler ?

bvd
Het probleem met ww voordat hij lvl 6 is dat hij niet zo geweldig gankt. De ruimte tussen hem en de tegenstander is vrij groot en moeilijk te overbruggen, tenzij ze al erg laag zijn. Dus voordat je lvl 6 hit is het vrij onwaarschijnlijk dat hij een kill maakt met ganken. Echter zorgt het er wel voor dat de tegenstander zich moet terug trekken, misschien een spell moet verbruiken etc. Na lvl 6 wordt zijn gank wel erg sterk en dan is 't vrij makkelijk om een gank te initiëren (zeker met flash) en hopelijk iemand in lane die ook nog een vorm van crowd control heeft. De cooldown van zijn ultimate is erg laag, dus je kunt van mid -> jungle -> bot in één adem ganken.

ps. Vicarious, mijn boodschap was gericht aan speedzor, maar jij postte net na hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah #$#%#&$
Zit ik net met 4 mensen van GoT in een room wordt ik gewoon zomaar gedisconnect!
Hoe bepalen ze of je gedisconnect wordt? hoelang moet je niet gespeeld hebben? ik was pas net 10 min klaar met mn laatste game -.-

en nu natuurlijk weer queue van 20 min..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetisjeboiM schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:17:
[...]

Het probleem met ww voordat hij lvl 6 is dat hij niet zo geweldig gankt. De ruimte tussen hem en de tegenstander is vrij groot en moeilijk te overbruggen, tenzij ze al erg laag zijn. Dus voordat je lvl 6 hit is het vrij onwaarschijnlijk dat hij een kill maakt met ganken. Echter zorgt het er wel voor dat de tegenstander zich moet terug trekken, misschien een spell moet verbruiken etc. Na lvl 6 wordt zijn gank wel erg sterk en dan is 't vrij makkelijk om een gank te initiëren (zeker met flash) en hopelijk iemand in lane die ook nog een vorm van crowd control heeft. De cooldown van zijn ultimate is erg laag, dus je kunt van mid -> jungle -> bot in één adem ganken.

ps. Vicarious, mijn boodschap was gericht aan speedzor, maar jij postte net na hem :P
Mwa met warwick kan je op level 4 als je ghost summoner hebt een een jungle path dat langs red komt wel op level 4 ganken en een kill maken, als de tegenstander een beetje extended is. Maar ddat is natuurlijk geen zekerheidje en het ook niet altijd waard. Maar als er bijvoorbeeld een morde top staat zal ik dit vrijwel altijd doen.

Gangplank is trouwens ook een lekkere jungle tegenwoordig, die slow op je blade is wel nice je hebt een buffje voor je team. En als de tegenstander wil splitpushen kan je gewoon ultien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:24:
ah #$#%#&$
Zit ik net met 4 mensen van GoT in een room wordt ik gewoon zomaar gedisconnect!
Hoe bepalen ze of je gedisconnect wordt? hoelang moet je niet gespeeld hebben? ik was pas net 10 min klaar met mn laatste game -.-

en nu natuurlijk weer queue van 20 min..
Die disconnect is niet opzettelijk. Voor zover ik weet wordt je niet gedisconnect voor inactiviteit. Heb wel eens meer dan 4 uur idle in de client gezeten en kon daarna altijd gewoon spelen. Het zal dus een ander probleem geweest zijn, waarschijnlijk met de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Uhm... er is een update?... iemand idee wat changelog is?
en server is nu trouwens weer busy -__-

[ Voor 26% gewijzigd door nukidin247 op 24-06-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Cloud schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:37:
[...]

Die disconnect is niet opzettelijk. Voor zover ik weet wordt je niet gedisconnect voor inactiviteit. Heb wel eens meer dan 4 uur idle in de client gezeten en kon daarna altijd gewoon spelen. Het zal dus een ander probleem geweest zijn, waarschijnlijk met de servers.
Volgens mij is sinds recente druktes dit verandert. Enkele maanden geleden kon ik 's ochtends/middags alvast inloggen voor 's avonds. Dan had ik geen que en kon ik gewoon verder met mijn sessie.

Nu lijk ik willekeurig gedisconnect te worden. Ik kan zelfs niet zoals enkele weken geleden nog ff eten en daarna verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cloud schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:37:
[...]

Excessieve Idle times binnen de client worden afgestraft middels een disconnect.
Zodra je dan in-game iets wilt doen, disconnect je.

Ik ben nooit "maar" 4 uurtjes idle, wel hele nachten. Van 11u 's avonds tot 8u 's ochtends bijvoorbeeld.
Dusver heb ik nog altijd een disconnect aan mijn broek gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
550 RP voor iedereen die inlogde* tussen 1 juni en 23 juni.
± over 3 dagen krijgen we RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers nog steeds busy, jammer hoor. Het vervelendste van dat server gezeur is dat je niet gewoon 'even' kan gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:34:
[...]

Mwa met warwick kan je op level 4 als je ghost summoner hebt een een jungle path dat langs red komt wel op level 4 ganken en een kill maken, als de tegenstander een beetje extended is. Maar ddat is natuurlijk geen zekerheidje en het ook niet altijd waard. Maar als er bijvoorbeeld een morde top staat zal ik dit vrijwel altijd doen.

Gangplank is trouwens ook een lekkere jungle tegenwoordig, die slow op je blade is wel nice je hebt een buffje voor je team. En als de tegenstander wil splitpushen kan je gewoon ultien.
Ik denk dat flash meer voordelen biedt dan ghost op warwick. De E is natuurlijk al een ghost als je iemand achtervolgt die laag is. Daarnaast kun je met flash de range van je ultimate een heel stuk langer maken.

Als je graag wilt ganken op de early levels met meer succes dan kun je beter met nunu, amumu, trundle, nocturnal uit de voeten dan met WW. Hoewel hij ook kan ganken op level 4 verwacht ik weinig 'echt' gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetisjeboiM schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:08:
[...]

Ik denk dat flash meer voordelen biedt dan ghost op warwick. De E is natuurlijk al een ghost als je iemand achtervolgt die laag is. Daarnaast kun je met flash de range van je ultimate een heel stuk langer maken.

Als je graag wilt ganken op de early levels met meer succes dan kun je beter met nunu, amumu, trundle, nocturnal uit de voeten dan met WW. Hoewel hij ook kan ganken op level 4 verwacht ik weinig 'echt' gevaar.
Ja ik speel tegenwoordig ook met flash op ww. Flash ulti gewoon heel nice. Maar flash is vooral beter om te escapen en daarvoor heb ik hem eigenlijk. Maar ghost is op ww veeeeel beter om te ganken dan flash. Want ten eerste zijn je slachtoffers meestal nog niet low als je gaat ganken en ten tweede heb je E meestal niet aanstaan als ze het wel zijn omdat je anders 'gezien' word.
En ik noemde morde omdat die altijd makkelijk te ganken is natuurlijk is ww niet de beste ganker voor level 6, maar je hoeft met hem echt niet alleen maar te wachten tot je de exp daarvoor hebt. Tuurlijk als gragas hun top is zou ik niet de moeite doen om erheen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm die dyrus zijn stream aan het kijken.

In teamchat voor het potje was hij aan het verkondigen dat ze hun games verloren hebben door disconnects. Een disconnect in het eerste potje, en vervolgens was de moraal volgens hem niet goed meer om de verdere partijtjes goed af te werken... Rite ...

aAa werd ingeblikt eerste potje en haalt alsnog de finale. Mentale weerbaarheid is gewoon een must.

Dan komt hij in het potje met jarvan solotop tegenover chaox die jax speelt en na een 10minuten 1-3-2 staat. Beginnen zijn teammates op /all te verkondigen dat ze hem niet meer mogen ganken.

Valt beetje tegen dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
http://www.cad-comic.com/cad/20110624

Zou grappig zijn als hij het haalt. Fanbase heeft hij... dus wellicht :)

[ Voor 3% gewijzigd door streafer op 24-06-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Deze heb ik nog niet eerder gehad. Het hele spel is gewoon gecrasht toen ik op "zoek game" drukte...

En om deze post nog enigszins nuttig te houden. Een tijdje geleden heb ik (met behulp van een andere lijst), een lijst gemaakt van alle heroes met hun IP kosten. Misschien heeft iemand er nog wat aan.

http://www.mediafire.com/?47g9t1iw0y3zzt6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Ik vind he echt leuk, als je uber goed zit te spelen, dat je dan hacker door tegenstander en door je teamgenoot zo wordt genoemd. Dat is ook echt de grootste compliment dat je iemand kunt geven! :D
Wat moet je trouwens met dat ip info gedoe als je het ook makkelijk ingame of online kunt doen ^^

[ Voor 21% gewijzigd door nukidin247 op 24-06-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Net een nederlandse Annie tegen me gehad in lane die zo hard aan het trollen en feeden was. Constant flamen hoe lucky en OP ik wel niet wat met irelia 8-). Helaas meteen na die game session closed weer. Nu een queue van 30 minuten, yay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

nukidin247 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 23:31:
Ik vind he echt leuk, als je uber goed zit te spelen, dat je dan hacker door tegenstander en door je teamgenoot zo wordt genoemd. Dat is ook echt de grootste compliment dat je iemand kunt geven! :D
Wat moet je trouwens met dat ip info gedoe als je het ook makkelijk ingame of online kunt doen ^^
Het grootste compliment dat je kan hebben als je een slechte match speelt is dat je Troll bent! Rofl.

God wat is Annie een kut champ en bij deze besluit ik dat Annie voor mij geen champ is. Ik kan er geen damage mee doen, kan niks excapen en ga dood in 2 of 3 auto attacks. -.- En dan is een 1-9-2 geen verrassende score en wordt je troll genoemd. :P

Maar volgens mij is Annie sinds Dreamhack ook de focus van elke champ geworden. :S Op naar de volgende free 2 play champ om te testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Pff, niet alleen de servers waren aan het kutten, maar nu ook mijn game.. heb nu twee leaves omdat mijn game niet wilde starten bij het connecten. Steeds sloot mijn game af. Eerste keer dacht ik dat het aan de servers lag (kon ook niet meer inloggen). Dus probeerde het nog eens, kon weer niet joinen. 2 leaves achter elkaar :/. Nu de game opnieuw aan het installeren.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Forn schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:31:
Pff, niet alleen de servers waren aan het kutten, maar nu ook mijn game.. heb nu twee leaves omdat mijn game niet wilde starten bij het connecten. Steeds sloot mijn game af. Eerste keer dacht ik dat het aan de servers lag (kon ook niet meer inloggen). Dus probeerde het nog eens, kon weer niet joinen. 2 leaves achter elkaar :/. Nu de game opnieuw aan het installeren.
Geloof dat je leaves je vergeven gaan worden toch :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Vaag... ik heb net 2 games zonder enige issues gespeeld. Het lijkt wel volledig random soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

rxs schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 23:58:
Net een nederlandse Annie tegen me gehad in lane die zo hard aan het trollen en feeden was. Constant flamen hoe lucky en OP ik wel niet wat met irelia 8-).
Dreanor schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:00:
[...]

Het grootste compliment dat je kan hebben als je een slechte match speelt is dat je Troll bent! Rofl.

God wat is Annie een kut champ en bij deze besluit ik dat Annie voor mij geen champ is. Ik kan er geen damage mee doen, kan niks excapen en ga dood in 2 of 3 auto attacks. -.- En dan is een 1-9-2 geen verrassende score en wordt je troll genoemd. :P
Jullie zijn elkaar tegen gekomen? :+

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Bananenspin schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:11:
[...]

[...]

Jullie zijn elkaar tegen gekomen? :+
Je zou het bijna denken he!? :D Gelukkig troll/feed ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Net een game achter de rug van ongeveer 55 minuten waar we 5-25 gingen. Ik stond met vladimir tegen akali. Nou zonder glijmiddel hoor :(. Maar door heel defensief te spelen en hun solo spelers af te straffen uiteindelijk toch nog een win uit kunnen slepen. Voelde wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik ga niet meer op zaterdag spelen. Het aantal potjes met leavers/feeders/afkers/ragers/etc is te belachelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
gewoon premade gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik wist dat er problemen waren met de servers, maar nu is het toch wel heel erg.

Ik log in, 2 mins queueue. Ik denk yeah. Ben ik echter ingelogd, ben ik binnen 2 mins disconnected van chat. Reconnecten lukt niet (7x geprobeerd) wat nogal balen is aangezien er 3 mensen op mij wachten voor premade.

Als ze die chat nou eens apart van de friendslist deden, zou dat een verademing zijn!

[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 25-06-2011 18:52 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.