[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.417 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Awaken1 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:26:
[...]

Dan is het wel in Dublin als het in de EU zou zijn;)
Dublin *O*

Waar kan ik solliciteren? :')

/kooswerkloos :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=254660 :)

GoGoGo

Dan kunnen we jou contacteren iedere avond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is allemaal voor US ;) heb mail gestuurd voor vacatures die zich zouden bezighouden in Dublin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Yorrick is misschien wat underpowered. Het probleem is, dat je met een tanky build pas echt sterk word, als je wat minions om je heen hebt rennen (slow voor vijanden, speed up, etc). Hij heeft verder geen hard CC, en de Slow Ghoul, gaat zowieso vanzelf dood, dus zijn functionaliteit is beperkt.

Ik had het ook over een AD build, gedaan in een practice game, raad dit compleet AF. Je minions slaan hard, daar bestaat geen twijfel over. Maar je hebt geen skills die je helpen met initiaten/chasen of wegrennen. Je hebt geen gap closer, en een slow die zich niet zo makkelijk laat besturen als een normale targetted spell (zoals Nunu's Iceball). Ik heb gemerkt dat hij vooral als pusher erg goed tot zijn recht komt.

Veel minions, lane onder controle houden, towers hard pushen. Zijn ult is overigens wel fantastisch, soort omgekeerde Morde ult zeg maar. Morde cast zijn ult op een tegenstander, gaat ie dood, krijg je diens Ghost. Echter, Yorrick's ult cast je op een teammate, en krijg je als hij doodgaat, niet echt een ghost, maar wel een hulpje die vergelijkbaar is met. Bijzonder nuttige tijdens teamfights, of als je een lane gevecht/gank wint om daarna hard een tower te pushen.

Ik vraag me nu ook af, wat ik later ga proberen, hoe goed hij kan junglen. De gedachte is om de opgevangen klappen te delen tussen je minions, dus spawn je er een paar voor blue spawned (beetje zoals Shaco zeg maar), je Slow Ghoul kan de gan icm red buff gebruiken voor ganks. Echter, ik denk dat er wel betere junglers zijn, maar als er verder niemand is, denk ik dat Yorrick ook prima in de Jungle overweg kan, met een 1/19/10 build.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:45:
[...]

is allemaal voor US ;) heb mail gestuurd voor vacatures die zich zouden bezighouden in Dublin :)
http://www.riotgames.com/careers/job-openings-0 Staan er wel wat tussen voor Dublin :P.

Ik snap bij Yorick vooral niet waarom die minions geleidelijk healths verliezen en niet gewoon dood neer vallen na 5 seconden. Met maar één autoattack zijn ze nu na 2 seconden al dood.
Het leek me zo'n toffe hero, met minions managen etc. , maar riot geeft het zelf al aan "difficulty: easy".

[ Voor 32% gewijzigd door Thormodo op 23-06-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Snappie88

Samen applyen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
5:05 minuten ben je lvl 5 in de jungle met Yorick, volgens Phreak en/of Stonewall. Alleen denk ik dat hij in de lane sterker is. Is hij dankzij die minions geen supersterke towerdiver? Tower valt in principe eerst je minions aan toch?

Verder: volgens mij krijg je DIRECT een clone van je teammate, die je zelf kunt besturen. Als je teammate doodgaat voordat de clone afsterft dan wordt ie gerevived en kan je teammate de clone zelf besturen en abilities gebruiken. Hij lijkt me dus in teamfights, zeker met die slow minions, best een nuttige toevoeging.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Deal :P

Ben toevallig over twee weken in Dublin trouwens, misschien dan maar even 't LoL kantoor overvallen :P

'Hi, I'm Nick and I'm here to solve the server issues'

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:17:
[...]

Deal :P

Ben toevallig over twee weken in Dublin trouwens, misschien dan maar even 't LoL kantoor overvallen :P

'Hi, I'm Nick and I'm here to solve the server issues'
haha :') *OH HAI, I heared you were looking for an NOC?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Updating... Gelijk Yorick kopen als het klaar is :D

EDIT: Klaar, nu 35 min queue.

[ Voor 24% gewijzigd door nukidin247 op 23-06-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05-2017
Potje tegen de nieuwe champ gespeeld en hij doet echt bijzonder weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

HetisjeboiM schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:38:
Potje tegen de nieuwe champ gespeeld en hij doet echt bijzonder weinig
Dit berust natuurlijk op niks. Een enkel potje zegt even weinig als een boom met een microfoon aan zijn tak.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:55:
5:05 minuten ben je lvl 5 in de jungle met Yorick, volgens Phreak en/of Stonewall. Alleen denk ik dat hij in de lane sterker is. Is hij dankzij die minions geen supersterke towerdiver? Tower valt in principe eerst je minions aan toch?

Verder: volgens mij krijg je DIRECT een clone van je teammate, die je zelf kunt besturen. Als je teammate doodgaat voordat de clone afsterft dan wordt ie gerevived en kan je teammate de clone zelf besturen en abilities gebruiken. Hij lijkt me dus in teamfights, zeker met die slow minions, best een nuttige toevoeging.
heb gisteren er 2x tegen gespeeld
ie wordt niet gerevived of toch zo hebk het gisteren niet willen merken, de clone wordt gerevived en ziet eruit alsof het een champ is dus niet ghost-doorzichtig, maar denk dat die na verloop van tijd wel weggaat, hebben we ook niet op zitten wachten want de gerevivede ghost smolt telkens weer weg doordat ons team hun ass kickte
en denk ook niet dat het een echte revive is want je krijgt wel te horen dat je een champ gekilled hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah het is vergelijkbaar met de Kogmaw of Karthus passive. Als die doodgaat kan hij nog ff rondrennen en exploderen. Zo moet je die revive zien. Je allie is meteen dood, maar die revive leeft nog een paar seconden om damage te doen (a la karthus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cloud schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:25:
Er zijn eigenlijk altijd queues op patchdagen, afgelopen twee keer ook al. Iedereen wil die nieuwe champion spelen natuurlijk.
"Unusual" High login count. Nog zo'n grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mja dat is een standaard stuk tekst natuurlijk. Ik kan me ook niet iets anders verzinnen wat daar zou moeten staan, zonder ongelooflijk pessimistisch over te komen over je eigen product. Dat doet geen enkel commercieel bedrijf natuurlijk, hoe slecht de zaken er ook voor staan. Aan het feit dat het helemaal niet zo unusual is terwijl dat er wel staat, kan ik me dus niet erg storen ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Kaluro2,

Je hoeft geen genie te zijn om te zien dat die champion niet goed is. Succes met de 100'en potjes, statistische analyses, berekeningen die jij nodig acht om tot een gedegen conclusie te komen. Ik wacht het geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Sjezus mina, ik ben er echt helemaal klaar mee met die stomme K*T issues en problems en onzin.
Een zo populair spel zou normaal 90% minder problemen moeten hebben. Ik kan nu niet eens normaal het spel meer opstarten. en die Yorick is trouwens echt underpowered. Waar slaat het op dat je minions weg gaan?
Misschien dachten ze dan dat je bij je spawn plek heel veel minions ging spawnen en dan meenam? Hmm daar zou toch ook een oplossing voor zijn? Oh jah tuurlijk, ze hebben nooit gehoord van een limiet aantal.
Ze moeten nog veel leren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

HetisjeboiM schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:21:
Kaluro2,

Je hoeft geen genie te zijn om te zien dat die champion niet goed is. Succes met de 100'en potjes, statistische analyses, berekeningen die jij nodig acht om tot een gedegen conclusie te komen. Ik wacht het geduldig af.
*snip*

[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 23-06-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:39:
Sjezus mina, ik ben er echt helemaal klaar mee met die stomme K*T issues en problems en onzin.
Een zo populair spel zou normaal 90% minder problemen moeten hebben. Ik kan nu niet eens normaal het spel meer opstarten. en die Yorick is trouwens echt underpowered. Waar slaat het op dat je minions weg gaan?
Misschien dachten ze dan dat je bij je spawn plek heel veel minions ging spawnen en dan meenam? Hmm daar zou toch ook een oplossing voor zijn? Oh jah tuurlijk, ze hebben nooit gehoord van een limiet aantal.
Ze moeten nog veel leren daar.
Oké nog eens... Ik was net vroeger zoals jou. Ragen op riot en blabla...
Jullie vergeten 1 ding: Jullie spelen een GRATIS spel. Jullie vergeten dat bandbreedte/Servers/ personeel heel veel geld kosten ( en vergeet niet dat ze heel veel geld moeten uitbetalen aan de mensen van DH)

Je speelt een gratis spel. Een gratis spel waar ze nooit of te nimmer zich konden inbeelden dat het zo populair ging worden... Sinds DH is hun spelers aantal in EU +25% gegaan...

Over Queues. In WoW had je op Full servers ook altijd een immense queue op piekuren en servers die downgingen door overflow. Dat wordt onderhand gefixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:44:
[...]

Oké nog eens... Ik was net vroeger zoals jou. Ragen op riot en blabla...
Jullie vergeten 1 ding: Jullie spelen een GRATIS spel. Jullie vergeten dat bandbreedte/Servers/ personeel heel veel geld kosten ( en vergeet niet dat ze heel veel geld moeten uitbetalen aan de mensen van DH)

Je speelt een gratis spel. Een gratis spel waar ze nooit of te nimmer zich konden inbeelden dat het zo populair ging worden... Sinds DH is hun spelers aantal in EU +25% gegaan...

Over Queues. In WoW had je op Full servers ook altijd een immense queue op piekuren en servers die downgingen door overflow. Dat wordt onderhand gefixed ;)
Kheb er al 35 euro ingepompt anders, de meeste pc games heb ik voor minder gekocht. Maargoed, ik rage nog steeds niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit over 150 euro ( skins / champions / rune pages ) (en ik ken mensen die der meer geld in pompen ... )

Ik whinede vroeger ook. tot als je zelf beetje beseft dat ze eig heel hard hun best doen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Queuetijden zijn vervelend, maar die random crashes, disconnects zijn wel irritant en vooral omdat het alleen maar opgelost kan worden door opnieuw op te starten en achteraan de queue aan te sluiten.

Maargoed het is gratis, dat dan weer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:44:
[...]

Het is wel gratis maar er word door meer dan genoeg mensen meer geld in geinvesteerd dan in een normale game. Daarbij gaat het niet over piekuren tenzij alles piekuur is.

Volgens mij is de que trouwens stuk ik heb al 10 champ selects achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
ik vind het anders best stom dat er staat dat de servers online zijn op mijn client en ik probeer in te loggen dat ie dan ff na moet denken en dan vrolijk zegt
server status is busy try another time

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blabla, jij hebt zeker 1800 elo;) *snip*

[ Voor 31% gewijzigd door Cloud op 23-06-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:49:
[...]

Buiten dat, een ELO zegt lang niet alles. Ik kan iedereen genoeg over het spel, verschillende builds en strategieën vertellen, maar mijn ELO is superlaag (950). Dat ik dit allemaal weet komt omdat ik me verdiep in het spel (vind ik leuk), helaas blijft de uitvoering in mijn geval wat achter :+

[ Voor 2% gewijzigd door Cloud op 23-06-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man man man
al dat gerage en geflame
een tip :
of rook een paar jointjes en chill out
of als je echt wilt ragen ongeacht je elo, doe het dan goed en ragequit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

[...]

You'd be amazed... :O
Zodra iemand bovengemiddeld is, is het bullshit, lekkere community :+
Vicarious schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:51:
[...]

Buiten dat, een ELO zegt lang niet alles. Ik kan iedereen genoeg over het spel, verschillende builds en strategieën vertellen, maar mijn ELO is superlaag (950). Dat ik dit allemaal weet komt omdat ik me verdiep in het spel (vind ik leuk), helaas blijft de uitvoering in mijn geval wat achter :+
helaas zijn strategieën en builds op hoge ELO levels niet van zozeer toepassing op lagere ELO levels.
Daar speelt iedereen (no offense!) zo slecht dat een stomp build met stomp hero het vele male beter doet dan bijvoorbeeld een singed met propere build, die je teamwork gericht bouwt.

Verschillende ELO brackets hebben verschillende succesvolle strategieën. Het is nog steeds een 5v5 game en aan je tegenstanders en allies moet je je zo aanpassen, dat je er het optimale uit haalt.

op low ELO kan je een stuk roekelozer spelen en offensiever bouwen dan op high elo level.

[ Voor 65% gewijzigd door Cloud op 23-06-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

[...]

Ga er dan zelf ook niet op in.

[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 23-06-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Nice, zat erin, opeens ging ie eruit en kwam queue... 35 min wachten, client opnieuwstarten, erin, sluit af, session closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zullen we kappen met onze 'Lief Dagboek, ik kom de server niet in'-entries? We weten nu wel dat het kut met peren is met die servers en dat iedereen moeite heeft om erin te komen/games te starten.

Ik vind het niet zo'n probleem als iemand dat af en toe komt melden als hij er niet zeker van is of het aan hemzelf ligt of aan de servers, maar het is nu toch wel algemeen bekend dat Riot nu een probleempje heeft. Steeds weer melden hier heeft dus weinig zin (doe dat liever op het LoL-forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:51:
[...]

You'd be amazed... :O
Zodra iemand bovengemiddeld is, is het bullshit, lekkere community :+
Dude dit heeft niks met community te maken maar met je ego. En laat me niet laggen;) ELO 1700 is hoog dat onderschat je, 1400 is al nice.

Over welke rating heb je het? Solo of premade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Summoners,

We have just encountered an instability in the Login Queue that has caused disconnections and is preventing players from entering the game. We're aware that this is unacceptable and it is a situation that we are working hard to resolve.

We will keep you updated here and we are sorry that such an issue has occured. In answer to a question that is being asked often, we will have a statement within the next 48 hours regarding the issues you have been encountering recently.

Information on this problem will be placed here for visibility and we need to keep this thread open and visible in order to make sure it reaches the most players possible.

bron: *KLIK*
Een post van ymir. Wel netjes dat ze de community via deze manier op de hoogte willen houden.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:51:
[...]

inderdaad... had laatst nog een discussie met iemand die zei: jouw elo is veel lager dan het zijne ... jij bent gewoon slecht...

had ik zoiets van ... hij heeft 10 matches gespeeld en er 5 van gewonnen waarvan 5 matches.

ELo makes no sense unless dat je meer dan 200 matches hebt ... dan zit je waar je hoort ( of je zou al heel hard gef**** moeten worden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:55:
[...]

Dude dit heeft niks met community te maken maar met je ego. En laat me niet laggen;) ELO 1700 is hoog dat onderschat je, 1400 is al nice.

Over welke rating heb je het? Solo of premade?
Nee laat maar, geen zin in al dit gehaat hier. (Niet richting jouw bedoeld.) Ik spreek je wel aan in-game een dezer dagen, aannemend dat je naam in de TS staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:01:
[...]

inderdaad... had laatst nog een discussie met iemand die zei: jouw elo is veel lager dan het zijne ... jij bent gewoon slecht...

had ik zoiets van ... hij heeft 10 matches gespeeld en er 5 van gewonnen waarvan 5 matches.

ELo makes no sense unless dat je meer dan 200 matches hebt ... dan zit je waar je hoort ( of je zou al heel hard gef**** moeten worden )
Ik denk dat ELO sowieso niet zoveel zegt in een spel als dit, een team spel. Bij dammen of schaken is het wel echt representatief voor je skills omdat je daar in je eentje speelt, bij League of Legends ben je afhankelijk van je team. Als die slecht presteren verlies jij en heeft dit invloed op je ELO.

En dan ook nog te denken dat de matchmaking van league of legends niet goed werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:04:
[...]

Ik denk dat ELO sowieso niet zoveel zegt in een spel als dit, een team spel. Bij dammen of schaken is het wel echt representatief voor je skills omdat je daar in je eentje speelt, bij League of Legends ben je afhankelijk van je team. Als die slecht presteren verlies jij en heeft dit invloed op je ELO.

En dan ook nog te denken dat de matchmaking van league of legends niet goed werkt...
de oplossing voor mensen onder de 800 elo ( en ja je kan in het begin zo laag gaan als je met retards wordt gequeued)

Duoqueue met iemand van 1000 elo. neem 2 chars uit Rainmans Tier 1 lijst ( wij doen het met annie & jarvan / gragas)

=> haal per dag 100 elo ;) zat gisteren op 704 zit vandaag op 844 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:04:
[...]

Er is uiteindelijk evenveel kans dat jij de rotte appels in je team hebt als het vijandelijk team.
Als jij beter bent dan de elo bracket waar je in speelt, zul je gemiddeld genomen, stijgen.

1500 vs 1500
1500 vs 1500
1500 vs 1500
1500 vs 1500
1700 vs 1500

Als jij een 1700 bent op de 1500 rating, zul je vast en zeker het e.e.a. verliezen door je team maar gemiddeld genomen zul je stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:07:
[...]

de oplossing voor mensen onder de 800 elo ( en ja je kan in het begin zo laag gaan als je met retards wordt gequeued)

Duoqueue met iemand van 1000 elo. neem 2 chars uit Rainmans Tier 1 lijst ( wij doen het met annie & jarvan / gragas)

=> haal per dag 100 elo ;) zat gisteren op 704 zit vandaag op 844 :)
Ik zit nu rond 1300 maar ik laat me binnekort eens boosten door wat vrienden rond 1700-1800.

De 1200-1300 is echt te hardnekkig, (lager wss ook).
- Kunnen niet Engels praten
- Kunnen niet praten (beperking?)
- No junglers
- No ganks
- Random items

Ik zeg niet dat het alleen door hun komt maar het heeft zeker invloed op het team als je 1 mindere speler hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
kaluro2 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:07:
[...]

Er is uiteindelijk evenveel kans dat jij de rotte appels in je team hebt als het vijandelijk team.
Als jij beter bent dan de elo bracket waar je in speelt, zul je gemiddeld genomen, stijgen.

1500 vs 1500
1500 vs 1500
1500 vs 1500
1500 vs 1500
1700 vs 1500

Als jij een 1700 bent op de 1500 rating, zul je vast en zeker het e.e.a. verliezen door je team maar gemiddeld genomen zul je stijgen.
Helaas werkt matchmaking niet zo, eerder:

1800 vs 1600
1500 vs 1600
1500 vs 1600
1500 vs 1600
1500 vs 1600

Op die manier win je het dus nooit, want je moet 4 mensen 'carryen' die het niveau van de tegenstander niethalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Het is ook zo makkelijk om te zeggen dat iemand tenminste een elo van 1700 moet hebben, omdat je daarmee ongeveer iedereen die ranked speelt uitsluit, behalve <0,5% van de spelers. Daar hoor ik niet bij. Vervolgens snel je vingertje wijzen dat het geen zin heeft en niemand je begrijpt. Ik doe niet geheim over mijn elo, heb het al eerder in dit topic gezegd. Daarnaast is mijn in game screen name hetzelfde als mijn naam op dit forum.

Whatever, het is vrij onzinnig om mijn observatie af te doen als niets zeggend. Het is zelfs zo dat iedereen hetzelfde observeert (blijkt achteraf). Dus schijnbaar is er niets mis met mijn realiteits preceptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Staar je vooral niet te dood op een hogere elo. Bij 1500 kom je nog genoeg mongolen tegen zoals je die op 1200 tegenkomt. Het wordt in ieder geval niet stukken beter.

Ik heb trouwens ook Yorick een paar potjes gespeelt, is nogal underwhelming. Ik weet nog niet wat ik er precies mee aanmoet. Voor een tanky dps gaat hij veel te snel dood, stukken sneller dan bijvoorbeeld een Rumble terwijl ze voorzover ik weet dezelfde rol moeten hebben. Blijkbaar is Phreak ook met hem bezig, zag een paar posts op het forum over zijn games. Hij heeft het ook nog niet echt goed gedaan met hem volgens mij.

Zal mij niks verbazen als er een paar kleine buffjes voor hem komen (base stats omhoog, iets minder mana kosten etc).

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zullen we het hier even wat vriendelijker houden? En niet zomaar denigrerende opmerkingen over een ander maken?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Je komt op ieder niveau mensen tegen waarvan je veronderstelt dat zij een elo hebben van 1000. Ik denk dat het elo systeem redelijk werkt, zodra men een groot aantal champions/rollen beheerst. Zodra dit niet het geval is dan zal het spelen met bijvoorbeeld een caster een elo opleveren van 1500. en de rest van de rollen tussen de 1100-1400. Hiermee kom je dan op een gemiddelde van ongeveer 1300 uit (uitgaande van 4 andere rollen). Echter zul je vaak ook het idee hebben dat iemand 200 punten onder zijn elo presteert wat misschien ook daadwerkelijk het geval is in het geval hij/zij een rol niet goed beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetisjeboiM schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:26:
Je komt op ieder niveau mensen tegen waarvan je veronderstelt dat zij een elo hebben van 1000. Ik denk dat het elo systeem redelijk werkt, zodra men een groot aantal champions/rollen beheerst. Zodra dit niet het geval is dan zal het spelen met bijvoorbeeld een caster een elo opleveren van 1500. en de rest van de rollen tussen de 1100-1400. Hiermee kom je dan op een gemiddelde van ongeveer 1300 uit (uitgaande van 4 andere rollen). Echter zul je vaak ook het idee hebben dat iemand 200 punten onder zijn elo presteert wat misschien ook daadwerkelijk het geval is in het geval hij/zij een rol niet goed beheerst.
En jij komt aan deze cijfers hoe?
Eigen "inzicht"?
Dont get me wrong, maar je spuigt gewoon wat nummertjes uit zonder onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:27:
[...]

Eigen "inzicht"?
Dont get me wrong, maar je spuigt gewoon wat nummertjes uit zonder onderbouwing.
Volgens mij zijn deze nummers er alleen om zijn punt te onderbouwen. Ik vind dat hij gelijk heeft. Ik ben nu 1445 in rating. Het is gewoon een feit dat als ik 4de of 5de pick ben er een gigantisch grote kans is dat ik dan verlies. Omdat de AP carry meestal al gekozen is en de jungle/support of tank dan overblijft. Ik ben daar gewoon niet goed in. Terwijl als ik een AP carry speel is er een grotere kans dat wij winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:27:
[...]

Eigen "inzicht"?
Volgens mij zijn die punten niet zijn onderbouwing, maar puur ter illustratie. :) En ik denk dat hij eigenlijk wel gelijk heeft, ook al heb ik mij nog niet in Ranked gewaagd. Het klinkt gewoon logisch; zeker als je Forn's verhaal hierboven ook leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisjeboiM
Ja het zijn nummertjes die ik zelf heb verzonnen. Echter kan ik je ook wel een voorbeeld uit de realiteit geven.

Tijdens dreamhack werd Nidalee iedere keer gebanned als er tegen CLG gespeeld werd. Waarom? Omdat hotshotGG zo goed is met nidalee. Ofwel als hotshotGG met nidalee speelt, dan is zijn elo ver boven zijn eigen gemiddelde elo (en van andere pro's) dat zelfs de pro's huilend naar huis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Forn schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Volgens mij zijn deze nummers er alleen om zijn punt te onderbouwen. Ik vind dat hij gelijk heeft. Ik ben nu 1445 in rating. Het is gewoon een feit dat als ik 4de of 5de pick ben er een gigantisch grote kans is dat ik dan verlies. Omdat de AP carry meestal al gekozen is en de jungle/support of tank dan overblijft. Ik ben daar gewoon niet goed in. Terwijl als ik een AP carry speel is er een grotere kans dat wij winnen.
Daar mag je natuurlijk niet van uit gaan. Je moet zorgen dat je van elke rol ten minste 1 champion (zeer) goed beheerst, anders zou je toch nog even moeten wachten met ranked te gaan. Niets is hatelijker dan mensen die zeggen dat ze enkel AP mid of solo top kunnen spelen. Naar mijn ervaring zijn dat dan vaak die Vladimir/Mordekaiser spelers.

Ikzelf heb gezorgd dat ik van elke role minstens 1 champion echt goed kan spelen en dat is ook zoals het zou moeten zijn.

Dan kun je nog gaan zeggen van 'ja maar, ik zal wel vragen of ik mijn favoriete champ kan gaan', maar daar mag je _niet_ van uit gaan. Als jij 4de of 5de pick bent dan vul je de spots op die er nog nodig zijn, punt uit.
Kun je dat niet, dan hoor je nog niet in ranked. Kun je dat wel, dan heb je een sterke setup staan waar je waarschijnlijk meer plezier mee gaat beleven dan met 5 squishy casters bijvoorbeeld.

om maar even af te wijken op Forn zijn opmerking :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetisjeboiM schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:38:
Ja het zijn nummertjes die ik zelf heb verzonnen. Echter kan ik je ook wel een voorbeeld uit de realiteit geven.

Tijdens dreamhack werd Nidalee iedere keer gebanned als er tegen CLG gespeeld werd. Waarom? Omdat hotshotGG zo goed is met nidalee. Ofwel als hotshotGG met nidalee speelt, dan is zijn elo ver boven zijn eigen gemiddelde elo (en van andere pro's) dat zelfs de pro's huilend naar huis gaan.
bwoaahhh... zo goed is iet niet... en LoL draait nog steeds om Teamplay niet om individuele klasse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Doet lol momenteel weer normaal? Ik heb geen zin om nog meer tijd te verspillen in nutteloze pogingen.
Op de forum (op lol site) is trouwens ook veel geflame over Yorick dat ie underpowered is, ben ik mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:39:
[...]

bwoaahhh... zo goed is iet niet... en LoL draait nog steeds om Teamplay niet om individuele klasse ;)
Ligt aan de elo rating.
high ELO is inderdaad coordinatie, chain-CC'ing en snelle handelingen.
Low ELO is meer 5 solo players die met z'n 5e, het gemiddeld solo sterker doen dan de tegenstander.
Daar is van CC wel sprake maar van gecoördineerde chain-CC echter niet. Ook team compositie laat hier te wensen over waardoor het gewoon een team deathmatch wordt waarbij je gewoon zo veel mogelijk fragged, zeg maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

nee, LoL geeft aan dat de servers online zijn maar zodra je wilt inloggen krijg je na 5 min de message: servers are currently busy, please try again later....

riot moet echt zijn shit bij elkaar gaan rapen en er wat fatsoenlijks van maken. De laatste 6 maanden is het een en al bagger met inloggen, queue, lag, bugs, etc etc.

Dat een spel free to play is wil nog niet zeggen dat als er issues zijn, je er met de pet naar kan gooien. Riot gaat door dit soort geintjes (ik vind 't onderhand echt niet grappig meer trouwens, gezien de hoeveelheid geld die ik erin heb gestoken) echt een hoop EU gamers verliezen.

Het wordt eens tijd dat ze zich bezig gaan houden met capacity en stabiliteit verhogen ipv al die skins en champions aan te bieden. Het is gewoon een schande!

Oh en btw, kunnen ze dat prijzengeld van het championship niet even terugvorderen om die servers mee te fatsoeneren? Wel 100.000 euro over een handjevol mensen verdelen en de overige 99% europese gamers zit de hele dag te wachten om 1 potje te spelen...

[ Voor 14% gewijzigd door Guumuus op 23-06-2011 16:50 ]

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
speedzor schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Daar mag je natuurlijk niet van uit gaan. Je moet zorgen dat je van elke rol ten minste 1 champion (zeer) goed beheerst, anders zou je toch nog even moeten wachten met ranked te gaan. Niets is hatelijker dan mensen die zeggen dat ze enkel AP mid of solo top kunnen spelen. Naar mijn ervaring zijn dat dan vaak die Vladimir/Mordekaiser spelers.

Ikzelf heb gezorgd dat ik van elke role minstens 1 champion echt goed kan spelen en dat is ook zoals het zou moeten zijn.

Dan kun je nog gaan zeggen van 'ja maar, ik zal wel vragen of ik mijn favoriete champ kan gaan', maar daar mag je _niet_ van uit gaan. Als jij 4de of 5de pick bent dan vul je de spots op die er nog nodig zijn, punt uit.
Kun je dat niet, dan hoor je nog niet in ranked. Kun je dat wel, dan heb je een sterke setup staan waar je waarschijnlijk meer plezier mee gaat beleven dan met 5 squishy casters bijvoorbeeld.

om maar even af te wijken op Forn zijn opmerking :)
Daar ben ik het niet mee eens, je kunt gewoon niet in elke rol even goed zijn. Zelfde zie je toch bij dreamhack. Je had een specifieke jungler, AD carry, support. Mensen zijn gewoon beter in een bepaalde rol.

Zeggen dat je dan niet klaar bent voor ranked vind ik helemaal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Gewoon alleen maar Chogath spelen, die heeft een AD, een AP en een Tank build :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Guumuus schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:47:
nee, LoL geeft aan dat de servers online zijn maar zodra je wilt inloggen krijg je na 5 min de message: servers are currently busy, please try again later....

riot moet echt zijn shit bij elkaar gaan rapen en er wat fatsoenlijks van maken. De laatste 6 maanden is het een en al bagger met inloggen, queue, lag, bugs, etc etc.

Dat een spel free to play is wil nog niet zeggen dat als er issues zijn, je er met de pet naar kan gooien. Riot gaat door dit soort geintjes (ik vind 't onderhand echt niet grappig meer trouwens, gezien de hoeveelheid geld die ik erin heb gestoken) echt een hoop EU gamers verliezen.

Het wordt eens tijd dat ze zich bezig gaan houden met capacity en stabiliteit verhogen ipv al die skins en champions aan te bieden. Het is gewoon een schande!

Oh en btw, kunnen ze dat prijzengeld van het championship niet even terugvorderen om die servers mee te fatsoeneren? Wel 100.000 euro over een handjevol mensen verdelen en de overige 99% europese gamers zit de hele dag te wachten om 1 potje te spelen...
maar skins en champions daar verdient riot op. o wee als ze geld uit moeten gaan geven aan servers !

en ja het is (naar mijn mening) een slap excuus om te zeggen dat ze geen servers kopen omdat ze niet weten of de europese lol spelers nog gaat groeien. Ze moeten op ze minst toch het aantal mensen dat ze hebben kwijt kunnen op een server. het zal eerder groeien dan dat er veel stoppen. (tenzij ze zo door blijven gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Vicarious schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:53:
Gewoon alleen maar Chogath spelen, die heeft een AD, een AP en een Tank build :+
En je kan ook nog eens met hem junglen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi er maar even een positief bericht tegenaan :p

Leuk dat Zilean free to play is, nooit echt de kans gehad om 'm te proberen. Bevalt me prima tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:00:

Leuk dat Zilean free to play is, nooit echt de kans gehad om 'm te proberen. Bevalt me prima tot nu toe.
Early game een zalige harasser / mid game zwaar carry / End game = useless buiten ze utility ult

zo ervaar ik hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, wanneer leren mensen nou eens dat je niet blindelings geld in servers kan pompen en dat het maken van champs/skins en het beheren van servers | zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzo | ver van elkaar afstaat.

Je kan met een userbase die zo snel groeit gewoon niet constant stabiele servers hebben of je moet een mega overkill gaan maken in het huren van servers wat verre van commercieel aantrekkelijk is.

Zelfde is dat er nu na DreamHack een groot aantal spelers bij is gekomen die natuurlijk lang niet allemaal blijven hangen. Om nu voor die, stel 25%, nieuwe spelers ook 25% extra servers te huren is natuurlijk belachelijk dom en verklaart voor nu ook een groot deel van de queue en rotzooi er omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:01:
Zucht, wanneer leren mensen nou eens dat je niet blindelings geld in servers kan pompen en dat het maken van champs/skins en het beheren van servers | zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzo | ver van elkaar afstaat.

Je kan met een userbase die zo snel groeit gewoon niet constant stabiele servers hebben of je moet een mega overkill gaan maken in het huren van servers wat verre van commercieel aantrekkelijk is.

Zelfde is dat er nu na DreamHack een groot aantal spelers bij is gekomen die natuurlijk lang niet allemaal blijven hangen. Om nu voor die, stel 25%, nieuwe spelers ook 25% extra servers te huren is natuurlijk belachelijk dom en verklaart voor nu ook een groot deel van de queue en rotzooi er omheen.
Er zijn anders zat bedrijven die het wel kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vermoed overigens dat het probleem niet simpelweg met een stapeltje nieuwe servers opgelost kan worden. Ymir heeft zelf ook al gezegd dat als het probleem met geld opgelost kon worden, ze dat al gedaan zouden hebben. Deze server problemen zijn namelijk absoluut geen goede reclame en ook al verdienen ze aan skins/champions en niet aan servercapaciteit; als je spelers aantallen gaan dalen ben je hoe dan ook de sjaak.

Misschien dat de backendsoftware niet goed schaalt of zo, al zou ik dan meer problemen verwachten op de US server. Het zal ongetwijfeld te maken hebben met meer wisselende aantallen. Al met al blijft het gissen naar de oorzaak en ik hoop dat ze het z.s.m. oplossen want ik word er ook wel wat moe van.

Weten jullie nog wel de tijd dat de EU servers niet door Riot beheerd werden, maar door die andere partij? Hoe heetten ze ook al weer.. Dat waren pas ramp tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

axel101 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:56:
[...]

maar skins en champions daar verdient riot op. o wee als ze geld uit moeten gaan geven aan servers !

en ja het is (naar mijn mening) een slap excuus om te zeggen dat ze geen servers kopen omdat ze niet weten of de europese lol spelers nog gaat groeien. Ze moeten op ze minst toch het aantal mensen dat ze hebben kwijt kunnen op een server. het zal eerder groeien dan dat er veel stoppen. (tenzij ze zo door blijven gaan)
inderdaad, de winnaars van DH lachen zichzelf kapot. Ze gamen 3 dagen en verdienen een half jaarloon, zal hun een worst wezen dat ze nu niet kunnen spelen. Mij wel, elke keer als ik een middag vrij ben zijn die (*&^%*&^*(&^*(%^&$$#%#%$ servers down.
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:00:

dat meen je niet, kan je spelen :o de wonderen zijn de wereld toch nog niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had alleen vanmiddag een queue van 30 min. Tip: 1x inloggen - niet meer uitloggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:03:
[...]

Name it. Weinig bedrijven die op het moment zo hard groeien in userbase als LoL op het moment. En al helemaal omdat alle games vanuit hun servers moeten worden gespeeld en niet vanuit dedicated servers.

Daarnaast is Riot geen Blizzard die er even een aantal miljoen tegen aan kunnen knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:03:
[...]

Elk online spel met enorme aantallen dat ik ken, heeft flinke problemen gehad tijdens enorme groei. Te denken valt aan Eve online, WoW, Guild Wars, Battlefield BC2, CoD MW*, etc. etc. Dat ze het na verloop van tijd wél voor elkaar hebben, komt doordat de userbase zich gestabiliseerd heeft.

Verder met VraatJ hierboven ^^.
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:05:
sommigen kunnen echt niet beseffen hoe tijd/geld rovend een draaiend gamebedrijf kan zijn ... Ze zijn onderbemand dat weet onderhand iedereen al...
Zeg dat wel, het aantal openstaande vacatures daar is gi-gan-tisch. Ik wou dat ik in de buurt van LA woonde :P

[ Voor 30% gewijzigd door Cloud op 23-06-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommigen kunnen echt niet beseffen hoe tijd/geld rovend een draaiend gamebedrijf kan zijn ... Ze zijn onderbemand dat weet onderhand iedereen al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ja excuus na excuus, voor elk probleem is een oplossing, en die oplossing hoeft niet een half jaar op zich te laten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Behalve als het probleem niet hetzelfde is, als het probleem van een half jaar geleden. ;) Dat de symptomen hetzelfde zijn wil niet zeggen dat de oorzaak ervan eveneens gelijk is hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guumuus schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:06:
ja excuus na excuus, voor elk probleem is een oplossing, en die oplossing hoeft niet een half jaar op zich te laten wachten
even op een rijtje zetten:

-> Netwerkbeheerder ( voor LA specifiek & Dublin )
-> Programmeurs voor de server code
-> Datacentermanagement
-> Load balancing engineers
-> system engineers
-> Servers aankopen / installeren / instellen ( en plaatsen in datacenters all over EU (dit gebeurd door externe bedrijven ;) )
-> Testen voor Data balancing

etc etc

Of moet ik er dollars tegenaan gooien ??
Als jullie problemen hebben met RioT ga dan naar WoW ;) en betaal 16 euro in de maand :)
Verwende nesten ... *sorry voor deze verwijzing tough :') )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus er zijn idd al zeker 6 maanden server problemen.
Nu omdat dreamhack is geweest kunnen ze zeggen: "ja maar we hebben 25% meer spelers! Dit kunnen we niet aan!"
Sorry dit gaat niet op voor mij, aangezien het al eerder een probleem was.

Just another excuse imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nou ja. Laten we het daarbij maar houden. Ik denk dat iedereen het wel met elkaar eens is, dat het gewoon kut is dat er zoveel serverproblemen zijn en dat Riot de boel in EU zo snel als mogelijk op orde moet brengen. De één heeft echter wat meer begrip dan de ander. :)

Overigens, als ik Ymir mag geloven, komt Riot binnenkort met een uitgebreider statement m.b.t. de problemen. Als ik hem goed begrepen heb op de forums in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:10:
Nou ja. Laten we het daarbij maar houden. Ik denk dat iedereen het wel met elkaar eens is, dat het gewoon kut is dat er zoveel serverproblemen zijn en dat Riot de boel in EU zo snel als mogelijk op orde moet brengen. De één heeft echter wat meer begrip dan de ander. :)

Overigens, als ik Ymir mag geloven, komt Riot binnenkort met een uitgebreider statement m.b.t. de problemen. Als ik hem goed begrepen heb op de forums in elk geval.
ik had Jozrael erover aangesproken op IRC ( NOC van US en momenteel rond de klok draait voor EU)
Ze zitten met voorziene en onvoorziene problemen.
Dat de service slackte tijdens Dreamhack kunnen we ze niet verwijten aangezien 75% van riot op DH zat.
Ze zitten met man en macht te werken aan een oplossing maar de fanbase in EU is na DH nog erger gegroeid dan dan ze was. De server capacity die ze hebben in EU is al reeds groter dan in US.

Op irc kom je gewoon meer te weten dan op Twitter/forums :p

ook is de rage daar 10x erger dan op de forums :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Heel flauw maar wil dit filmpje toch even delen:

*KLIK* :+

edit heb er nog 1: *KLIK*

[ Voor 29% gewijzigd door axel101 op 23-06-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De redtracker is overigens ideaal om de serverissues een beetje bij te houden:

Zo ook dit punt:
Ymir
The issues you guys have are not minor inconveniences, we know that and we will have a statement within the next 48 hours regarding what you've been going through. Itwill most likely come much sooner than that but there is more to be looked into, and I'd rather make certain that the maximum time is there rather than our expected one.
Beter nog:
Summoners,

We have just encountered an instability in the Login Queue that has caused disconnections and is preventing players from entering the game. We're aware that this is unacceptable and it is a situation that we are working hard to resolve.

We will keep you updated here and we are sorry that such an issue has occured. In answer to a question that is being asked often, we will have a statement within the next 48 hours regarding the issues you have been encountering recently.

Information on this problem will be placed here for visibility and we need to keep this thread open and visible in order to make sure it reaches the most players possible.

[ Voor 43% gewijzigd door Cloud op 23-06-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:23:
De redtracker is overigens ideaal om de serverissues een beetje bij te houden:

Zo ook dit punt:

[...]
geraakt iemand uberhaupt ingelogd of ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

net opeens ingelogged geraakt zonder queue ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
ik ben ingelogd !

het kan zijn dat je client nog op busy staat. gewoon paar keer opnieuw opstarten en proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=36277720,noline]
edit heb er nog 1: *KLIK*
ghehe, die is wel goed ja. Weinig origineel maar moest wel lache

ik zit er ook in na client paar keer te herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
bij mij is uhm... server busy...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Vicarious schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:55:
Zullen we kappen met onze 'Lief Dagboek, ik kom de server niet in'-entries? We weten nu wel dat het kut met peren is met die servers en dat iedereen moeite heeft om erin te komen/games te starten.

Ik vind het niet zo'n probleem als iemand dat af en toe komt melden als hij er niet zeker van is of het aan hemzelf ligt of aan de servers, maar het is nu toch wel algemeen bekend dat Riot nu een probleempje heeft. Steeds weer melden hier heeft dus weinig zin (doe dat liever op het LoL-forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Weet iemand hoe je EU naar US veranderd? dus dan bedoel ik dat je op de US servers speelt i.p.v EU. Ik had het volgends mij hier ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
nukidin247 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:17:
Weet iemand hoe je EU naar US veranderd? dus dan bedoel ik dat je op de US servers speelt i.p.v EU. Ik had het volgends mij hier ergens gelezen.
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=257765

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Waarom niet gewoon de US versie ernaast installeren in een andere folder? Hoef je niet iedere keer te klooien met switchen, en de patches/updates gaan altijd goed. Is die paar gig schijfruimte nou echt zo'n groot probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Gelukt om naar US te switchen, maar nu is de probleem dat als ik probeer in te loggen dat er dan staat: invalid username or password. ?

edit: moet ik dus ook nieuwe US account maken? als wel, laat anders dan maar...

[ Voor 21% gewijzigd door nukidin247 op 23-06-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Op US heb je wel een nieuwe account nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
om toch maar even de sfeer er in te houden, hier zijn een paar topics die ik net las en me toch best een glimlach moesten geven:

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=258545

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=63088

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=258497

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk in de queue geraakt :p

1hr39min :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Hoe kom je in queue? bij mij is ie gewoon nog steeds bij ''server busy''... En dat US ding werkt ook voor geen meter, heb alles goed gedaan, maar het enige wat niet werkte was nieuwe account maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijven herstarten maar maakt ni uit. al zit je 10min in de queue. je vliegt er als nog uit met de melding: server is busy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:30:
Hoe kom je in queue? bij mij is ie gewoon nog steeds bij ''server busy''... En dat US ding werkt ook voor geen meter, heb alles goed gedaan, maar het enige wat niet werkte was nieuwe account maken..
Heb je wel gekeken of je een account aanmaakte op de US server, had zelf namelijk per ongeluk nog een account op europe aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
jah, maar boeiend.
Heeft iedereen nu status 'Unavailable'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, weer geen LoL vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 13:44
Status is inderdaad unavailable. Zal wel weer de hele avond duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
jup.. de situatie-verbloemende gragas is weer aan het werk gezet: http://eu.leagueoflegends.com/service-status

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/errors/gragas.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Schuling23 op 23-06-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeer dan ook gewoon de US client erlangs, 95% van de tijd kan je dan gewoon spelen.

Werkt in ieder geval perfect als tijdelijke oplossing. En downloade + installeren duurt max 1 uur, dat is minde dan de gemiddelde queue tijd op de EU server op een gezellige donderdag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:02:
Installeer dan ook gewoon de US client erlangs, 95% van de tijd kan je dan gewoon spelen.

Werkt in ieder geval perfect als tijdelijke oplossing. En downloade + installeren duurt max 1 uur, dat is minde dan de gemiddelde queue tijd op de EU server op een gezellige donderdag avond.
Precies! En voeg mij maar toe daar: weakandpowerless

Pagina: 1 ... 32 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.