Thanks jeffrey!
Kortom:
Nerfs voor: Evelynn, Jarvan, Jax, Nunu, Vlad, Xin, Janna (teampassive)
Buffs voor: Fiddle, Gangplank, Kassadin, Udyr en Heimerdinger
De nerf voor Jax snap ik echt totaal niet, voor de rest ziet het er wel OK uit. De gebuffte champs werden amper gespeeld. Binnenkort Phoenix Udyr maar eens proberen weer
Nerfs voor: Evelynn, Jarvan, Jax, Nunu, Vlad, Xin, Janna (teampassive)
Buffs voor: Fiddle, Gangplank, Kassadin, Udyr en Heimerdinger
De nerf voor Jax snap ik echt totaal niet, voor de rest ziet het er wel OK uit. De gebuffte champs werden amper gespeeld. Binnenkort Phoenix Udyr maar eens proberen weer
Vicariously I live while the whole world dies
Nu Eve geen stun meer heeft is ze helemaal useless geworden.
De nerf op Jax is inderdaad echt enorm, helemaal omdat hij niet meer naar wards kan jumpen.
De nerf op Jax is inderdaad echt enorm, helemaal omdat hij niet meer naar wards kan jumpen.
Je vergeet alleen nog een redelijke nerf op Malzahar.
Ik vind sommige nerfs een beetje appart. En wat betreft Eve is ze nu officieel dood verklaart voor veel mensen. Verder vind ik het wel heel jammer van de wards/shrooms en dat een oracle nu 100 meer kost
Ik vind sommige nerfs een beetje appart. En wat betreft Eve is ze nu officieel dood verklaart voor veel mensen. Verder vind ik het wel heel jammer van de wards/shrooms en dat een oracle nu 100 meer kost
Je hebt verkeerd gelezen, Oracle blijft even duur, Miracle is duurder gemaakt. Dit omdat je een Miracle kon kopen als je al een philo had en dan weer kon verkopen met 40 gold winst
Aangezien dat natuurlijk niet de bedoeling is hebben ze Miracle wat duurder gemaakt, geheel logisch!
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Eve krijgt nog meer werk zei Phreak geloof ik, maar dat kan pas als ze Stealth aangepast hebben zodat het beter in het spel past. Eve zorgde gewoon voor enorm saaie gameplay, ik ben blij dat ze van die stun af is en nu gewoon slowed.
Zoals Phreak ook al zei; als je tegen Eve speelt dan moet je tower huggen, oracle kopen of overal pink wards neerzetten. Als je dan op een plek bent waar je geen vision hebt en Eve pakt je dan wordt je vanuit het niets gestunned waardoor je ook nog eens de eerste seconde (of 2?) niets kunt doen. Met een slow heb je tenminste nog een kans om iets te doen. Als initiate is het gewoon overdreven sterk en echt klote als je nieuw in het spel bent. Nu kan ik er wel mee omgaan maar toen ik net begon baalde ik gewoon als ik Eve op het loading screen zag staan; dan werd het geen leuke game
Malzahar is overigens generfd terug naar hoe hij ongeveer oorspronkelijk gebouwd was volgens mij. Hij werd een tijd als UP beschouwd omdat mensen er blijkbaar niet mee konden spelen. Toen hij een buff kreeg verbeterde dat en tegenwoordig zie je hem vrij veel omdat mensen nu wel weten hoe hij werkt. Dus hebben ze hem weer teruggebracht naar (ongeveer) het niveau waarop hij gemaakt werd.
Zoals Phreak ook al zei; als je tegen Eve speelt dan moet je tower huggen, oracle kopen of overal pink wards neerzetten. Als je dan op een plek bent waar je geen vision hebt en Eve pakt je dan wordt je vanuit het niets gestunned waardoor je ook nog eens de eerste seconde (of 2?) niets kunt doen. Met een slow heb je tenminste nog een kans om iets te doen. Als initiate is het gewoon overdreven sterk en echt klote als je nieuw in het spel bent. Nu kan ik er wel mee omgaan maar toen ik net begon baalde ik gewoon als ik Eve op het loading screen zag staan; dan werd het geen leuke game
Malzahar is overigens generfd terug naar hoe hij ongeveer oorspronkelijk gebouwd was volgens mij. Hij werd een tijd als UP beschouwd omdat mensen er blijkbaar niet mee konden spelen. Toen hij een buff kreeg verbeterde dat en tegenwoordig zie je hem vrij veel omdat mensen nu wel weten hoe hij werkt. Dus hebben ze hem weer teruggebracht naar (ongeveer) het niveau waarop hij gemaakt werd.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Lomp, ik ben hem net juist een beetje vaker gaan spelen. Hij is imo eerder een beetje underpowered dan overpowered, maar nu denk ik da tik hem helemaal even links laat liggen.SaphuA schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:34:
Nu Eve geen stun meer heeft is ze helemaal useless geworden.
Yay voor gangplank buff. Zou hem graag wat meer in Ranked zien. Low elo zie je hem nooit. Zeker fijn als zijn q ook nog eens slowed. beetje cooldown reduction en je kan bijna constant slowe op highlevel.
Ze mogen Irelia wel eens nerfen, als een irelia een beetje gefarmd raakt dan krijg je hem nooit meer dood. Laatst in ranked een Irelia in mijn team die 25-0-3 stond. Ging nergens over die won gewoon altijd een 1v3.
Zijn q slowet nu ook, staat in de patchnotes.Timmiewimie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:57:
Yay voor gangplank buff. Zou hem graag wat meer in Ranked zien. Low elo zie je hem nooit. Zeker fijn als zijn q ook nog eens slowed. beetje cooldown reduction en je kan bijna constant slowe op highlevel.
Ik durf er alles onder te verwedden dat dit door Zileas bestempeld is onder anti-fun/burden of knowledge. Ik kan me namelijk indenken dat als alleen nog Jax leeft, en je ziet hem ineens weg jumpen naar een plek waarvan je weet dat het niet kan, mensen boos worden. beetje jammer, je werd inderdaad beloond voor slimmem gameplay en je kon zo een back-up escape plannen.RTG schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:17:
[...]
Enorm jammer voor Jax/Kat/Lee Sin. Ward-jumping was echt een stukje fun gameplay voor de wat gevorderden, terwijl er eigenlijk niet echt een probleem mee was. Ik snap het probleem bij skill-blocking maar bij ward-jumping werd je juist beloond voor slimme gameplay.
[...]
Gangplank gaat nu early game domineren, en niet zo'n beetje ook. Hij had geen enkele vorm van CC, maar een passive slow die stacked? De healing debuff is early game niet echt een heel groot probleem, late game misschien wat meer als je een team hebt waar bijv een Swain in zit, dan ga je het voelen. Maar Gangplank gaat echt lanes domineren. Ik denk dat we hem veel meer gaan zien (ik besef me dat zijn ult ook een slow heeft, dus CC, echter met de CD van een minuut of 2, is dit geen constante/betrouwbare bron van CC).
-
Oh, en patch komt voor de US vandaag. Zullen wij hem wel morgen krijgen.. Yorick zit daar ook in.
Ben ook wel tevreden voor de patch notes. Buffs voor champs die het nodig hadden, en nerfs voor de champions die het nodig hadden. Met de Rumble nerf kan ik ook wel meeleven
Ben ook wel tevreden voor de patch notes. Buffs voor champs die het nodig hadden, en nerfs voor de champions die het nodig hadden. Met de Rumble nerf kan ik ook wel meeleven
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Ik ben benieuwd naar Yorrick. Ik denk dat een tanky build (Mallet, Atma's en wat andere defensieve items) de voorkeur zal hebben:
Zijn minions krijgen een percentage van zijn HP + attack damage. Puur HP stacken is niet effectief, maar wat HP + defensieve items en je bent een redelijke tank. Dankzij Atma's worden jouw minions een heel stuk sterker, en omdat ze meer HP hebben leven ze langer. Dit is belangrijk, omdat hoe meer minions je hebt, hoe meer damage jouw auto attacks doen (dit zal wel niet self stacken met je passive). Hij zal dus aardig kunnen incasseren, maar ook rake klappen kunnen uitdelen. Ik denk dat Yorrick erg sterk in een lane zal worden.
Dit is puur persoonlijk, gebasseerd op speculatie en ook een stukje eigen invulling, maar voor Yorrick zou ik een tank/off tank build nemen:
Red: Armor Pen
Yellow: Armor/level of HP/level
Blue: MR/Level of CDR
Quint: Armor Pen of HP/level
De reden voor HP/level is om je minions sterker te maken, Armor pen omdat je een melee physical bent, met toch een goede damage output.
Voor een wat meer offensieve tank build: 11/19/0, voor wat meer utility en cooldowns: 11/0/19 en als pure tank: 0/21/9. Persoonlijk zal ik gaan voor de 11/19/0 build, Extra HP van veterans scars + defensieve stats, van de offensive tree armorpen en CDR.
Qua item build, zit ik te denken aan een ideale build van: Mallet, Atma's, BV en boots naar keuze. Je krijgt aardig wat HP en goede defensieve stats, Atma's zorgt dat jij harder slaat en je minions ook weer een stukje sterker worden. Deze build zie ik wel als een mooie pusher set-up. Maar je absolute core item, is Aegis. Dit geeft van alles wat: Beetje AD, beetje defensive stats, beetje HP. Jammer dat de aura geen effect heeft op je minions (aanname op dit moment), maar het is een hele mooie allround item voor Yorrick.
Ik vraag me af of een AD build ook gunstig kan zijn, dingen als een BT + PD en misschien toch een Mallet. Zodat je minions erg hard kunnen gaan meppen. Zal vast wel mee ge-experimenteerd worden, maar persoonlijk ga ik dan toch liever voor mijn offtank build. We zullen wel zien hoe het zal verlopen.
Zijn minions krijgen een percentage van zijn HP + attack damage. Puur HP stacken is niet effectief, maar wat HP + defensieve items en je bent een redelijke tank. Dankzij Atma's worden jouw minions een heel stuk sterker, en omdat ze meer HP hebben leven ze langer. Dit is belangrijk, omdat hoe meer minions je hebt, hoe meer damage jouw auto attacks doen (dit zal wel niet self stacken met je passive). Hij zal dus aardig kunnen incasseren, maar ook rake klappen kunnen uitdelen. Ik denk dat Yorrick erg sterk in een lane zal worden.
Dit is puur persoonlijk, gebasseerd op speculatie en ook een stukje eigen invulling, maar voor Yorrick zou ik een tank/off tank build nemen:
Red: Armor Pen
Yellow: Armor/level of HP/level
Blue: MR/Level of CDR
Quint: Armor Pen of HP/level
De reden voor HP/level is om je minions sterker te maken, Armor pen omdat je een melee physical bent, met toch een goede damage output.
Voor een wat meer offensieve tank build: 11/19/0, voor wat meer utility en cooldowns: 11/0/19 en als pure tank: 0/21/9. Persoonlijk zal ik gaan voor de 11/19/0 build, Extra HP van veterans scars + defensieve stats, van de offensive tree armorpen en CDR.
Qua item build, zit ik te denken aan een ideale build van: Mallet, Atma's, BV en boots naar keuze. Je krijgt aardig wat HP en goede defensieve stats, Atma's zorgt dat jij harder slaat en je minions ook weer een stukje sterker worden. Deze build zie ik wel als een mooie pusher set-up. Maar je absolute core item, is Aegis. Dit geeft van alles wat: Beetje AD, beetje defensive stats, beetje HP. Jammer dat de aura geen effect heeft op je minions (aanname op dit moment), maar het is een hele mooie allround item voor Yorrick.
Ik vraag me af of een AD build ook gunstig kan zijn, dingen als een BT + PD en misschien toch een Mallet. Zodat je minions erg hard kunnen gaan meppen. Zal vast wel mee ge-experimenteerd worden, maar persoonlijk ga ik dan toch liever voor mijn offtank build. We zullen wel zien hoe het zal verlopen.
-
Ik weet hun gedachte erachter niet echt maar bij anti-fun/BoK denk ik eerder aan dingen waarvan de andere partij echt nadeel heeft en wat als onlogisch overkomt, zoiets als de passive van thornmail bijv. Bij ward-jumping is de champ gewoon ineens weg waarbij je animatie ziet/hoort (net zoals bij flash) en kun je wel redelijk makkelijk de conclusie trekken dat ze heel mobiel zijn en je CC moet toepassen.Nazanir schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:24:
[...]
Ik durf er alles onder te verwedden dat dit door Zileas bestempeld is onder anti-fun/burden of knowledge. Ik kan me namelijk indenken dat als alleen nog Jax leeft, en je ziet hem ineens weg jumpen naar een plek waarvan je weet dat het niet kan, mensen boos worden. beetje jammer, je werd inderdaad beloond voor slimmem gameplay en je kon zo een back-up escape plannen.
..Morello's reply in een heel topic over Lee Sin, die niet echt heel logisch overkomt. Als Lee Sin is het natuurlijk slim wards te dragen maar zeker niet nodig. Bij hem maak je gewoon gebruik van alle champions/wards/minions in de buurt om rond te springen en dit verliest hij nu gewoon grotendeels terwijl mobiliteit een van z'n sterkste punten was. Hetzelfde bij jax/kat maar in wat mindere mate.Characters balanced around this have to carry wards and use them in combat to be viable - while I do think it's a cool trick generally, the outcry from Jax and Lee Sin seems to indicate that they'd be worthless without this interaction. That strikes me as problematic.
*edit*
Oeh, net nieuwe reply van Morello:
Dat klinkt al wat belovender.As for the ward jumping, I agree here. We'll discuss reverting ward-jumping internally in the morning. Ward-blocking, I feel more strongly about.
De aanpassing op wards was dan ook om te voorkomen dan je skillshot geblokkeerd wordt door een ward, of bepaalde skills zoals rammus zn 'rolmove'. Een side-effect hiervan is dat die skills van Jax en Lee Sin ook niet meer op wards werken, maar zoals ik het nu lees op het LoL forum was dat niet de bedoeling. Ze moeten nou dus eerst intern bespreken of ze wards zo aan kunnen passen dat jumping skills wel werken, maar het blokken van een Rammus bijv. niet ...
Verwijderd
verwachte nerfs/bufs alleen ik mis er toch echt een.
Ik dacht dat ze de range op TF's ulti zouden inkrimpen à la Nocturne?
Ik dacht dat ze de range op TF's ulti zouden inkrimpen à la Nocturne?
Daar willen ze aanpassingen aan gaan doen ja, maar daarvoor moeten eerst wat andere zaken m.b.t. global ultimates en ranges aangepast worden; voordat ze daarmee bezig kan. Althans zo heb ik het begrepen
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Vraag me af wanneer lee sin zijn buff ontvangt voor late game 
Nu hij nerf/bugfix heeft gekregen op zijn tempest en het gebruiken van safeguard voor wards xD.

Nu hij nerf/bugfix heeft gekregen op zijn tempest en het gebruiken van safeguard voor wards xD.
[ Voor 4% gewijzigd door mklcln op 22-06-2011 11:08 ]
Verwijderd
Lol dat gewhine op evelyne...
Zoals vicarious al zei: impact Eve in the game > de impact van Twitch => towerhug, gazillion wards (visions ofc) , evt oracle...
Vergelijk dat met een champ zoals twitch die ook stealth kan ... die slow geeft je nu eindelijk een kans vs eve.
Er was op Dreamhack gezegd dat ze het volledige "'stealth" principe wouden aanpakken.
Ik snap in de verste verte die nerf van jax niet ... buiten wss de whine van de squishys op forums omdat ze early game gejumped worden en zen dmg daarvan wel enorm hard is.
Yorick is pas morgen ?
Zoals vicarious al zei: impact Eve in the game > de impact van Twitch => towerhug, gazillion wards (visions ofc) , evt oracle...
Vergelijk dat met een champ zoals twitch die ook stealth kan ... die slow geeft je nu eindelijk een kans vs eve.
Er was op Dreamhack gezegd dat ze het volledige "'stealth" principe wouden aanpakken.
Ik snap in de verste verte die nerf van jax niet ... buiten wss de whine van de squishys op forums omdat ze early game gejumped worden en zen dmg daarvan wel enorm hard is.
Yorick is pas morgen ?
Van de website: Yorick Patch Scheduled for this Coming Thursday!
HOI.
Verwijderd
thanksBananenspin schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:41:
[...]
Van de website: Yorick Patch Scheduled for this Coming Thursday!
w00t eindelijk die lame ward blocks weg, heb daar echt vaak last van bij Rammus
Verwijderd
beslissing wordt wss al herzienbasketnoobj3 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:47:
w00t eindelijk die lame ward blocks weg, heb daar echt vaak last van bij Rammus
ja het gaat mij puur om die skill block , het is eigenlijk gewoon een bug dat je daarmee movement kan blokkeren ( powerball is gewoon een movementskill die on hit slowed)Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:56:
[...]
beslissing wordt wss al herzienaangezien het heel veel commentaar op US forums krijgt ivm ward jumping etc. De block zal wss blijven maar ward jumping zal terug worden geimplementeerd ( wss na overleg vandaag/morgen) Quote van morello op US forum
Verwijderd
Ja ik weet wat rammus ze A/Q isbasketnoobj3 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:02:
[...]
ja het gaat mij puur om die skill block , het is eigenlijk gewoon een bug dat je daarmee movement kan blokkeren ( powerball is gewoon een movementskill die on hit slowed)
Zolang EU Servers gefixed worden ben ik blij
hebben ze daar al iets over gezegd? ben van ellende maar weer op de US servers aan het spelen omdat de EU server zo ontzettend belabberd zijn dat ik gewoon 2 uur in die queue moet staan, en vervolgens session closed krijg.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:04:
[...]
Ja ik weet wat rammus ze A/Q isprobleem is dat die "randomness" diepte in het spel brengt. Quote van US forums blijkbaar. anyway we zien wel.
Zolang EU Servers gefixed worden ben ik blij
Verwijderd
de reden dat ze de capacity niet aankunnen heeft vooral te maken met het feit dat de playerbase in de EU veel groter is geworden de laatste maanden ( sherlocks ... )basketnoobj3 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:06:
[...]
hebben ze daar al iets over gezegd? ben van ellende maar weer op de US servers aan het spelen omdat de EU server zo ontzettend belabberd zijn dat ik gewoon 2 uur in die queue moet staan, en vervolgens session closed krijg.
stond te lezen op een post op EU. Afwachten wat ze ermee gaan doen. Op dit moment is het in orde blijkbaar ( gisteren was het rond 20.30 in 1x allemaal gefixed...
Was niet gefixed, maar de que was gethrottled.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:09:
[...]
de reden dat ze de capacity niet aankunnen heeft vooral te maken met het feit dat de playerbase in de EU veel groter is geworden de laatste maanden ( sherlocks ... )
stond te lezen op een post op EU. Afwachten wat ze ermee gaan doen. Op dit moment is het in orde blijkbaar ( gisteren was het rond 20.30 in 1x allemaal gefixed...
Dat betekend dat ze meer mensen binnenlaten dan normaal.
Waarschijnlijk omdat ze bijvoorbeeld nog 50% ruimte hadden op de server.
Later was de que weer 2 uur omdat de server nu helemaal volzat.
Verwijderd
verklaart onmiddellijk waarom ik bijna nooit geconfonteerd word met dit probleem
US servers
US servers
Man, moet ik nog tot morgen wachten totdat ik Yorick kan kopen ... -_-
Maar oke, dat is niet zo erg lang nog ^_^
Maar oke, dat is niet zo erg lang nog ^_^
Ik las ergens 4800IP maar dat kwam niet van Riot af. Weet niet of dat een schatting was of dat dat ook echt de waarde is. Verder vermoed ik dat de champion wel gewoon 975RP wordt, dat is volgens mij altijd zo bij nieuwe champions.
Mij maakt het eigenlijk niet uit hoeveel IP het is, want ik heb toch 11,5 k IP 
Ik vraag me toch echt af of er een nieuwe payment systeem komt, zoals walliekaart ofzo.
Dat is veel handiger dan wat er nu alleen is en ze zouden er waarschijnlijk nog wat meer voor verdienen. Ik en nog een paar vrienden spelen LoL al een tijdje en we willen graag RP kopen maar dan niet met paypal ofzo.
Ik vraag me toch echt af of er een nieuwe payment systeem komt, zoals walliekaart ofzo.
Dat is veel handiger dan wat er nu alleen is en ze zouden er waarschijnlijk nog wat meer voor verdienen. Ik en nog een paar vrienden spelen LoL al een tijdje en we willen graag RP kopen maar dan niet met paypal ofzo.
En waarom niet met paypal als ik vragen mag is juist hardstikke makkelijk.nukidin247 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:09:
Je kunt gewoon geld overmaken naar een PayPal rekening via bankoverschrijving, dus ik snap het probleem niet zo. Er is al iets als een walliekaart en dat is de paysafe card.nukidin247 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:09:
Het enige extra systeem wat eventueel nog nut zou hebben is iDeal.
[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 22-06-2011 16:15 ]
We zijn nog te jong voor paypal snap je
en walliecard vind ik veel prettiger.
Verwijderd
je kan ook een paysafecard kopen ?
https://www.wertkartenverkauf.com/ -> 2 euro transactie kosten kan je betalen met ideal.
of
http://www.prepaidpoint.n...!input.action?cat=paycard -> meestal niet voorradig, kan je ook betalen met ideal.
https://www.wertkartenverkauf.com/ -> 2 euro transactie kosten kan je betalen met ideal.
of
http://www.prepaidpoint.n...!input.action?cat=paycard -> meestal niet voorradig, kan je ook betalen met ideal.
ik heb een vraagje over RP kopen. Ik heb namelijk een paypal rekening. Voorheen betaalde ik via paypal en dan werd het direct van me rekening afgeschreven. zodra ik nu via de LOLclient RP wil kopen, dan kom ik netjes op de paypal site, kan ik inloggen, maar dan vraagt hij om een creditcard te koppelen om directe betalingen te doen.
Het idee van paypal was toch juist dat je geen creditcard nodig hebt ?
anders had ik ook wel direct via creditcard kunnen betalen.
Het idee van paypal was toch juist dat je geen creditcard nodig hebt ?
League of Legends EUW: IBullit
Dat betekent waarschijnlijk dat ze direct payment oid willen hebben, dat betekent betalen via CC of via geld wat je al naar je paypal account hebt overgemaakt.
Verwijderd
al wil je met paypal via rekening betalen moet je eerst geld op je paypal rekening hebben staan anders gaat hij vragen naar een creditcard.
ok dan ga ik dat eerst doen
bedankt Jarrean en UsLight!
bedankt Jarrean en UsLight!
League of Legends EUW: IBullit
Ja hoor, kom ik uit een game, wil de scorescreen maar niet komen, session closed -> 17 min queue. Wat is die session closed onzin toch.
Dit is een probleem aan de kant van Paypal op dit moment. Heb er al meer forumposts over gelezen op de LoL-forums. Zal volgens mij binnenkort wel opgelost worden.axel101 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:25:
ik heb een vraagje over RP kopen. Ik heb namelijk een paypal rekening. Voorheen betaalde ik via paypal en dan werd het direct van me rekening afgeschreven. zodra ik nu via de LOLclient RP wil kopen, dan kom ik netjes op de paypal site, kan ik inloggen, maar dan vraagt hij om een creditcard te koppelen om directe betalingen te doen.
Het idee van paypal was toch juist dat je geen creditcard nodig hebt ?anders had ik ook wel direct via creditcard kunnen betalen.
servers weer down....
The number one enemy of progress is question
begint het gezeik weer.. ik blijf nou gewoon op US totdat ze de servers fatsoenlijk op orde hebben ,die lag merk je na een minuut of 10 ook niet meer
tuurlijk een game verloren omdat 2 van ons team eruit getrapt werden, waaronder ik. Altijd leuk een game als anivia beginnen terwijl het merendeel al level 11 is...
ze zeggen dat de servers vaak down zijn omdat er een hoop europese gamers bijgekomen zijn, maar op deze manier zijn ze dat deel en waarschijnlijk nog wel meer zo weer kwijt
ze zeggen dat de servers vaak down zijn omdat er een hoop europese gamers bijgekomen zijn, maar op deze manier zijn ze dat deel en waarschijnlijk nog wel meer zo weer kwijt
The number one enemy of progress is question
Verwijderd
veel plezier... op US is er ook een queuebasketnoobj3 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:45:
begint het gezeik weer.. ik blijf nou gewoon op US totdat ze de servers fatsoenlijk op orde hebben ,die lag merk je na een minuut of 10 ook niet meer
http://imgur.com/a/omQtW#QHGKP
Yorick skins + Tristana Skin + Veigar Skin + nieuw Morgana splash art.
Bundels zijn undertaker skin + champ. En de dubbel bundel.
Allebei de Yorick skins zijn 975, weet niet hoe duur de veigar en tristana skins zijn.
Yorick skins + Tristana Skin + Veigar Skin + nieuw Morgana splash art.
Bundels zijn undertaker skin + champ. En de dubbel bundel.
Allebei de Yorick skins zijn 975, weet niet hoe duur de veigar en tristana skins zijn.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Hoooi 
Tijdje geleden dat ik hier op het forum bezig ben geweest maar ben weer LoL meer gaan spelen en support spelen bevalt me echt heerlijk

Nog een leuke actie gehad gisternacht ook
Tijdje geleden dat ik hier op het forum bezig ben geweest maar ben weer LoL meer gaan spelen en support spelen bevalt me echt heerlijk
Nog een leuke actie gehad gisternacht ook
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Meer geluk dan wijsheid volgens mij op dat filmpje? Wel heel mooi afgemaakt en ge-ult !
hahaaha, de yorick bug al gezien?
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=879588
http://www.leagueoflegend...entid=200360&d=1308758488
@ deempje: nee, je kunt ergens een file aanpassen van '_eu' naar '_us'. Waar precies weet ik niet
edit:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=879795
Yorrick wordt disabled
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=879588
http://www.leagueoflegend...entid=200360&d=1308758488
@ deempje: nee, je kunt ergens een file aanpassen van '_eu' naar '_us'. Waar precies weet ik niet
edit:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=879795
Yorrick wordt disabled
[ Voor 36% gewijzigd door speedzor op 22-06-2011 19:18 ]
Verwijderd
dat klopt jaVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:12:
Moet ik voor op de USA server te spelen, een 2e client installeren ?
Verwijderd
Dat klopt dus niet. Ik heb gisteren nog op de US client gespeeld door een textbestandje aan te passen. Het enige wat er een beetje in de soep liep waren mijn runes en masteries. Je moet wel even een lege runepage pakken en een schone masterie pagina. Anders begint hij te zeuren omdat je runes en masteries lokaal op worden geslagen pakt hij runes en masteries die jij op lvl5 nog niet kan hebben.
Het bestandje staat in (bij mij, kan bij jou iets afwijken):
C:\Riot Games\League of Legends\RADS\system
en dan de launcher.txt openen en de volgende regel aanpassen:
airConfigProject=lol_air_client_config_eu
veranderen naar
airConfigProject=lol_air_client_config_na
En nu kan je spelen. Pas wel op dat het in us nu patchday is en als je er weer eu van maakt heb je denk ik grote kans dat je niet meer kan spelen omdat de eu de patch morgen pas krijgt.
Verwijderd
ze zeggen niet wanneer of zo maar dit klinkt echt goed.speedzor schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:24:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=879697
Normal Draft Mode incoming!
Zou het niveau toch moeten omhoog trekken.
Verwijderd
Je dient ook de system.cfg even van EU naar NA te wijzigen, zodat je de updates binnenkrijgt.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:21:
[...]
Dat klopt dus niet. Ik heb gisteren nog op de US client gespeeld door een textbestandje aan te passen. Het enige wat er een beetje in de soep liep waren mijn runes en masteries. Je moet wel even een lege runepage pakken en een schone masterie pagina. Anders begint hij te zeuren omdat je runes en masteries lokaal op worden geslagen pakt hij runes en masteries die jij op lvl5 nog niet kan hebben.
Het bestandje staat in (bij mij, kan bij jou iets afwijken):
C:\Riot Games\League of Legends\RADS\system
en dan de launcher.txt openen en de volgende regel aanpassen:
airConfigProject=lol_air_client_config_eu
veranderen naar
airConfigProject=lol_air_client_config_na
En nu kan je spelen. Pas wel op dat het in us nu patchday is en als je er weer eu van maakt heb je denk ik grote kans dat je niet meer kan spelen omdat de eu de patch morgen pas krijgt.
Maar dan werkt het netjes!
Ik kan echt niet wachten tot Yorick, en morgen is het ook nog eens Donderdag, de dag waarop ik niet hoef te leren! Hele week al bagger toetsen... blegh
Die skins van hem zijn trouwens ook nice, vooral die rock- metallica skin ^_^
Die skins van hem zijn trouwens ook nice, vooral die rock- metallica skin ^_^
Wel, ze disablen hem nu op US server, dus allicht wordt hij uitgesteld.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
toch nog altijd beter 2 clients naast elkaar te installeren. Moet je niet altijd copy pasten van cfgs
2 clients naast elkaar werkt veel handiger, die schijfruimte is tegenwoordig toch geen probleem meer? Dan hoef je ook niet zo te klooien iedere keer (Zeker met updates)
Verwijderd
Inderdaad, ik zat me toevallig af te vragen hoe ze dit ooit willen gaan compensaten. Oneindig veel RP & IP & champions & runebooks e.d. komen niet eens in de buurt van alle ondervonden inlogproblemen.
"Server is busy". Zucht.
"Server is busy". Zucht.
Ik merk het
half uur queue, eindelijk erdoorheen, the server is currently busy.... 
Hop, en nu achteraan in de queue, dik een uur
Hop, en nu achteraan in de queue, dik een uur
[ Voor 21% gewijzigd door anu op 22-06-2011 20:24 ]
Verwijderd
Ze mogen van mij wel eens prioriteiten stellen.
Zoveel beloftes, (nieuwe 5v5 map, replay mode, etc.) maar de servers zijn bijna dagelijks een probleem.
Ook krijgen we na zoveel gezeik alleen tijdelijke oplossingen zoals een spelen op een US server.
Een queue, die meer kwaad doet dan goed. Als ik me kan herinneren waren de servers van te voren ook slecht, maar wel een stuk minder als voorheen.
Beetje jammer, leuk spel alleen zoveel "zooi" vaak eromheen.
Servers die 3-4 (soms wel meer.) keren down gaat in een week is iets te veel van het goede.
Servers die elke avond wel een keer een probleem heeft.
En ja ik begrijp dat het een gratis spel is, en ik niet moet "zeuren".
Maar ik verwacht toch wel een beetje service, het is niet alsof die mensen het uit de goedheid van hun hart doen
. Ik kan niet begrijpen dat een bedrijf zo graag een slechte reputatie wil hebben.
Veel mensen zeuren erover, en blijven spelen.
Tuurlijk, ik ook het is gewoon af en toe frustrerend.
Ik wacht met rustig op Dota 2 en/of Realm of the Titans.
Tot die tijd zal ik het maar moeten doen met League of Legends.
Zo nu heb ik ook even mijn frustratie geuit.
Zoveel beloftes, (nieuwe 5v5 map, replay mode, etc.) maar de servers zijn bijna dagelijks een probleem.
Ook krijgen we na zoveel gezeik alleen tijdelijke oplossingen zoals een spelen op een US server.
Een queue, die meer kwaad doet dan goed. Als ik me kan herinneren waren de servers van te voren ook slecht, maar wel een stuk minder als voorheen.
Beetje jammer, leuk spel alleen zoveel "zooi" vaak eromheen.
Servers die 3-4 (soms wel meer.) keren down gaat in een week is iets te veel van het goede.
Servers die elke avond wel een keer een probleem heeft.
En ja ik begrijp dat het een gratis spel is, en ik niet moet "zeuren".
Maar ik verwacht toch wel een beetje service, het is niet alsof die mensen het uit de goedheid van hun hart doen
Veel mensen zeuren erover, en blijven spelen.
Tuurlijk, ik ook het is gewoon af en toe frustrerend.
Ik wacht met rustig op Dota 2 en/of Realm of the Titans.
Tot die tijd zal ik het maar moeten doen met League of Legends.
Zo nu heb ik ook even mijn frustratie geuit.
bam bam bam
session closed en daarna server status busy lekker weer:(
dan maar op de US server met nasty lag spelen:P
net teemo gekocht op EU 2 potjes kunnen spelen en nou gelijk weer busy
session closed en daarna server status busy lekker weer:(
dan maar op de US server met nasty lag spelen:P
net teemo gekocht op EU 2 potjes kunnen spelen en nou gelijk weer busy
[ Voor 46% gewijzigd door blamauci op 22-06-2011 20:39 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Verwijderd
net zalige ranked gehad 
Tibbers ready, stun ready... 600 AP op annie... malhazar wil me ganken ... Tibbers erop... 1 shot tibby ... wtf
Tibbers ready, stun ready... 600 AP op annie... malhazar wil me ganken ... Tibbers erop... 1 shot tibby ... wtf
Verwijderd
Zoals ze al hebben aangegeven willen ze nu eerst stabiliteit in de userbase.
Deze groeit nu zo hard dat ze niet durven een evenredig aantal servers erachter aan te knallen omdat ze bang zijn dat als de userbase ineens toch weer dropped ze met een shitload aan servers zitten waar ze niks mee kunnen. Ze zijn nu dus in kleine stapjes alles aan het proberen op te lossen. Dit geldt dan ook alleen voor EU, omdat vooral hier de userbase op het moment omhoog schiet.
Tenminste, dit is hoe ik het kon volgen tijdens de uitleg op dreamhack.
Deze groeit nu zo hard dat ze niet durven een evenredig aantal servers erachter aan te knallen omdat ze bang zijn dat als de userbase ineens toch weer dropped ze met een shitload aan servers zitten waar ze niks mee kunnen. Ze zijn nu dus in kleine stapjes alles aan het proberen op te lossen. Dit geldt dan ook alleen voor EU, omdat vooral hier de userbase op het moment omhoog schiet.
Tenminste, dit is hoe ik het kon volgen tijdens de uitleg op dreamhack.
Verwijderd
voor onze teemo fanboys:
YouTube: Crown - Captain Teemo (FULL VERSION + DOWNLOAD!)
12min ranked queue voor 813 elo ? onmogelijk ?
YouTube: Crown - Captain Teemo (FULL VERSION + DOWNLOAD!)
12min ranked queue voor 813 elo ? onmogelijk ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 20:48 ]
Lol, 2de keer dat ik er door session closed uit gegooid wordt. En nu kan ik ook nog eens niet meer inloggen. GG!
Verwijderd
Ja dat is wat mij betreft het echte probleem. Que times enzo allemaal prima als dat dan even moet.Cvan schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:50:
Lol, 2de keer dat ik er door session closed uit gegooid wordt. En nu kan ik ook nog eens niet meer inloggen. GG!
Maar als je dan een paar uur gewacht hebt en je krijgt session closed en je kan vervolgens weer uren wachten slaat dat echt nergens op. Ik heb ook gehad dat er stond dat ik niet uit de play que kon omdat een match imminent was. Ik weet dat dat een bug is, maar de enige manier om ervanaf te komen is je client opnieuw opstarten wat je weer tijden que kost. Ze moeten gewoon zorgen dat de client in ieder geval stabiel is en dan kunnen ze die zooi met servers later uitzoeken.
Al lijkt me dat de groei van league of legends europe snel weer zal teruggaan tot een krimp. Ik kan me niet voorstellen dat je als nieuwe speler het leuk vind om maandenlang elke dag que te hebben en instabiele servers.
hoppa, 2e keer op rij weer een dikke tijd in de queue en hop, server busy... best frustrerend eigenlijk...
Zelfde als gister jongens, steeds de client opnieuw starten totdat je wel kan inloggen, dan kom je erin. Ik zit er nu in door deze techniek.
HOI.
Hhaa kwam deze tegen op het forum:
http://gobarbra.com/hit/new-cac9d1a672f2dcb0d8b9fb95cafad8c2
Safe link hoor
http://gobarbra.com/hit/new-cac9d1a672f2dcb0d8b9fb95cafad8c2
Safe link hoor
En het is daadwerkelijk gelukt, zonder queue erin te komen door een aantal keren de client te herstarten

Ik snap niet dat jullie in de game komen, ik kan al sinds dreamhack niet meer op LoL komen 
Na 10 min que als ik al in de que kom krijg ik session closed... AAARGH...
Och ja, komt vanzelf wel goed hoop ik.
Na 10 min que als ik al in de que kom krijg ik session closed... AAARGH...
Och ja, komt vanzelf wel goed hoop ik.
Ach heb gister ook maar 1 potje gespeeld. Eerst queue van 45min daarna zat ik erin. Toen kwamen de skills soms niet eens aan van mijn champ. Daarna nog match geprobeerd en teamm8 zat vast in normal queue.
Die kon geen game joinen en kreeg telkens random champ en was dan uiteindelijk geleaved (stuck in lobby)
Gaat daar niet goed met de servers is nu al dag 6 of 7 achter elkaar. Hou het al niet meer bij xD
Die kon geen game joinen en kreeg telkens random champ en was dan uiteindelijk geleaved (stuck in lobby)
Gaat daar niet goed met de servers is nu al dag 6 of 7 achter elkaar. Hou het al niet meer bij xD
[ Voor 3% gewijzigd door mklcln op 23-06-2011 08:53 ]
Hmm het zal denk ik aan de tijden liggen dat ik speelde gister, maar ik heb zowel overdag als laat op de avond weinig last gehad eerlijk gezegd.
Wel last gehad van Katarina. Speelde daar met Kennen tegen, en als die Katarina een goede speler is, is dat echt niet leuk. Die bouncing blades stuiteren oneindig door en doen na verloop van tijd een shitload aan damage, en dat terwijl ze niet eens bij je in de buurt hoeft te staan. En zodra je in de buurt komt kan ze wegwezen met shunpo of haar ult doen. Ik heb wel een stun, maar voordat die proct ben ik allang dood. Moest daarna toch nog even bewijzen dat ik het wel kan met Kennen en ging het potje daarna 10/3/5
Had alleen niet het idee dat het echt aan mij lag dat ik het moeilijk had tegen katarina, want 2 potjes later speelde ik in een team met een normaal gesproken redelijke Anivia, maar ook die had geen enkele kans tegen Katarina op mid. Zou een ranged carry beter met haar om kunnen gaan?
Wel last gehad van Katarina. Speelde daar met Kennen tegen, en als die Katarina een goede speler is, is dat echt niet leuk. Die bouncing blades stuiteren oneindig door en doen na verloop van tijd een shitload aan damage, en dat terwijl ze niet eens bij je in de buurt hoeft te staan. En zodra je in de buurt komt kan ze wegwezen met shunpo of haar ult doen. Ik heb wel een stun, maar voordat die proct ben ik allang dood. Moest daarna toch nog even bewijzen dat ik het wel kan met Kennen en ging het potje daarna 10/3/5
Ik vind altijd dat champions met een (bijna) instastun of interrupt gewoon een keiharde counter zijn voor kat ... haar damage komt nou eenmaal van haar ult, en als je die direct kan onderbreken dan kan ze je bijna nix meer maken
Meeste kat's zijn vrij squishy dus na het onderbreken van haar ult gaat ze er of vandoor of dood
Mjah klopt, maar de meeste champs die je mid speelt hebben geen directe stun
Ik zeg ook niet dat Katarina OP is, ik zeg alleen dat ze in de laning phase erg lastig aan te pakken is, zeker als ze mid is.
[ Voor 20% gewijzigd door Vicarious op 23-06-2011 10:43 ]
Annie? Ashe? Anivia? Brand? Tristana? Ja ok ik weet dat er ook een hoop champions zijn zonder stun of interrupt op mid, maar das dan een risico wat je neemt. En je kan altijd gauw wisselen van lanen als je merkt dat je echt iemand met stun of interrupt op een bepaalde plek nodig hebt.
Ik heb sowieso gemerkt dat teams met veel CC veel meer kans maken op winst dan teams met weinig CC, dus een champion spelen met veel CC is het devies
Ik heb sowieso gemerkt dat teams met veel CC veel meer kans maken op winst dan teams met weinig CC, dus een champion spelen met veel CC is het devies
Verwijderd
zo gefarmed op ranked 
hebben ze een NOC technician vacature bij RIOT ... voor US
anders no prob voor me even aan te bieden
)
hebben ze een NOC technician vacature bij RIOT ... voor US
Dan is het wel in Dublin als het in de EU zou zijn;)Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:09:
zo gefarmed op ranked
hebben ze een NOC technician vacature bij RIOT ... voor USanders no prob voor me even aan te bieden
)
Dat is de prijs van de nieuwe champ?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Wat een slome patcher zeg 
en naar ik hoor zijn er op een donderdag voormiddag al queues..
https://www.facebook.com/...n-removed/236444723040555
Kayle reworked
en naar ik hoor zijn er op een donderdag voormiddag al queues..
https://www.facebook.com/...n-removed/236444723040555
Kayle reworked
[ Voor 44% gewijzigd door speedzor op 23-06-2011 11:31 ]
Verwijderd
zit ik niet zo mee inAwaken1 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:26:
[...]
Dan is het wel in Dublin als het in de EU zou zijn;)
Hebben jullie goed naar de patcher gekeken en de bestandsnamen die voorbijkwamen? Ik zag dingen voorbijkomen met de naam 'ReplayUI.dds'
Zou het replay systeem al samen met de spectator mode gaan komen binnenkort?
Het kan natuurlijk niets zijn, maar soms zegt het wel wat die bestandsnamen. Zo was ook bekend dat de Bloodmoon skins zouden komen omdat ze eerder gepatched werden dan de echte aankondiging ervan.
Verwijderd
zelfde als filemining in WoW. Kan idd een aankondiging zijn. Season 2 ging komen samen met replay & ShoutcastCloud schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:45:
Hebben jullie goed naar de patcher gekeken en de bestandsnamen die voorbijkwamen? Ik zag dingen voorbijkomen met de naam 'ReplayUI.dds'Zou het replay systeem al samen met de spectator mode gaan komen binnenkort?
Het kan natuurlijk niets zijn, maar soms zegt het wel wat die bestandsnamen. Zo was ook bekend dat de Bloodmoon skins zouden komen omdat ze eerder gepatched werden dan de echte aankondiging ervan.
En hoe bevalt het? Als ik zijn skills bekijk ga je de goede kant op met tanky dps (Mallet, Atma's), maar van wat ik er op US van gezien heb lijkt hij heel erg underpowered.Nazanir schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:37:
Ik ben benieuwd naar Yorrick. Ik denk dat een tanky build (Mallet, Atma's en wat andere defensieve items) de voorkeur zal hebben:
<knip>
Edit: misschien handiger om Attack dmg runes te nemen ipv armorpen? Daar schalen je creatures ook vanaf namelijk, en je abilities doen vooral magic dmg als ze neerkomen. Dan gaat het alleen om je auto-attacks, maar Yorick lijkt me niet een master-yi-like autoattacker.
[ Voor 24% gewijzigd door Vicarious op 23-06-2011 13:00 ]
Verwijderd
Was hij nog niet gedisabled tot er een hotfix was ? of is dit al opgelost ?Vicarious schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:59:
[...]
En hoe bevalt het? Als ik zijn skills bekijk ga je de goede kant op met tanky dps (Mallet, Atma's), maar van wat ik er op US van gezien heb lijkt hij heel erg underpowered.
Ik heb ertegen gespeeld, dus geen idee?Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:00:
[...]
Was hij nog niet gedisabled tot er een hotfix was ? of is dit al opgelost ?
Er zijn eigenlijk altijd queues op patchdagen, afgelopen twee keer ook al. Iedereen wil die nieuwe champion spelen natuurlijk.
Dit topic is gesloten.