ik veronderstel dus dat fnatic gewonnen heeft ? was gaan slapen rond 12uur. Moest ik niet werken had ik uitgekeken maarja 
MVP: Sushei zoeizo
MVP: Sushei zoeizo
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Niet alleen fun maar een uitstekende gankerTimmiewimie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:44:
[...]
Straks na werk zeker eventjes doen ^^.
Oh yea veigar weer :'D Hij is fun om te spelen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Oh jawel hoor. De carry babysitten vanaf de lane al gebeurt best vaak, zeker op wat hogere elo's. Ik denk dat je het vanaf 1500 wel vaak genoeg zult zien voorkomen.Derr_Hans schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:55:
Doe dan ook alleen solo queue, en in solo zie je niet dat Sona taric of Janna alleen maar de Bush huggen en je AD carry healen.
Janna shield is erg lekker op je AD Carry (Buff en safty)Vicarious schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:56:
Janna heeft dan ook geen healNouja, dr ult, maar die gebruik je meer voor de knockback dan de heal.
Verwijderd
Op US zie ik het niet zo heel vaak, soms kom je het tegen.RTG schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:01:
[...]
Oh jawel hoor. De carry babysitten vanaf de lane al gebeurt best vaak, zeker op wat hogere elo's. Ik denk dat je het vanaf 1500 wel vaak genoeg zult zien voorkomen.
EU = babysitter+carry met een roamer/junglerDerr_Hans schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:10:
[...]
Op US zie ik het niet zo heel vaak, soms kom je het tegen.
Ik speel geen ranked btw, waarom geen idDus geen id about elo, en op normaal is het beter en makkelijker om met champs en builds beetje te experimenteren. Een loosing streak is hierdoor snel te krijgen
Custom games + experiments gaan niet op, geen zin in 30 min zoeken naar een host die er wel is.
En de Game list is bugged, ververst niet en laat oude games zien en vaak dubbel ook tenzij ik client afsluit.
Zvind rank meer een game om met minimaal met 3 man te joinen, en helaas de heb 1 kamaraad uit de UK waarmee ik speel alleen kan hij vaak niet spelen waneer ik dat kan. Was ooit anders
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Gamen op een laptop is best ok .... echt
-
Het probleem is dat als jij een tank neemt, iemand anders moet carryen. En carryen is lang niet voor iedereen weggelegd, terwijl een beetje in de weg lopen met een tank iets makkelijker is.Airdack schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:17:
Ik stond een paar dagen geleden op 9 meer wins dan losses in normal, nu nog maar op 3. Is dat normaal of ben ik ineens slechter geworden?Opzich had ik veel wins toen ik met een carry op mid ging, lekker kon farmen en dan later in het spel alles aan gort kon schieten. Ik ben de laatste tijd echter wat meer bezig met tanky champions en supports, dus kennelijk heb ik daarmee veel minder een impact op het spel?
Of het is een kwestie van geluk met teams, kan natuurlijk ook
Verwijderd
ik stond op 700 elo. 3 matches gedaan met 1300 qeue gast => 800 eloTimmiewimie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:28:
Ben blij als ik eindelijk uit die low elo poep word gehaald. (Reset voor season 2)
Mja wat je ook ziet gewoon hier in EU bij ranked matches is als een team geen tank pakt. dan pakt het andere team ook geen tankers.. Tenminste zo ervaar ik het.
Op zoń lage ELO hoef je je echt niet druk te maken om de picks van de opponents hoor, gewoon champs kiezen waar je zelf goed mee bent. Zelfs het ontbreken van een tank zegt op die ELO weinig.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:39:
[...]
ik stond op 700 elo. 3 matches gedaan met 1300 qeue gast => 800 eloje kan eruit geraken. Al kost het bloed zweet en tranen & coordinatie tussen jullie 2 ( en vooral champs kiezen op basis van wat opponent doet )
TheRainMan zen top solo Queue tier list is anders ook een goeie inspiratie
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
of zoals fnatic. gragas ult => ashe arrowForn schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:48:
Zelfs op top ELO maakt het weinig uit naar aanleiding van gisteren. Of je moet Warwick als tank rekenen. Het gaat er vooral om dat je een goede manier van initiaten hebt. Een echte tank heeft dat, daarom wil je er graag een bij hebben. Maar als je andere manier hebt (zoals een Ashe ulti) kan het ook prima.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 12:32 ]
Ik zat gisteravond ook met mijn neef op onze teamspeak en zijn eerste opmerking was "hier ga ik morgen spijt van krijgen"Awaken1 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:31:
Damn ik dacht gisteren:
Laat ik lekker de finale kijken.
Val ik na 10 minuten in slaap op de bank.
Wel jammer dat de finale op maandagavond was.
Als het op zaterdag was hadden ze zeker 300k viewers gehad.
Maar vanmiddag maar weer eens Ranked gaan doen.
Ter voorbereiding op S2:P
sudo apt-get rekt
Ja precies. Teamfights worden vaak bepaalt op de manier waarop er geinitiate wordt. Gragas is daar ook een erg goede voor. Daarom zie ik Gragas ook als een champ die je kan bouwen als een tank. In ieder geval vergeleken met bijvoorbeeld een Mordekaiser.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:50:
[...]
of zoals fnatic. gragas ult => ashe arrow
of zoals TSM: Tibbers / Jarvan ult.
zo veel mogelijkheden. Maar het komt eigenlijk uit op pure combos van ults & coordinatie
net ff alle community managers in 1 twitter gevraagd wanneer we S2 mogen verwachten
Yorick komt uit samen met de eve/cait nerfbat patch(bevestigd door Morello op US )
Verwijderd
of gewoon singed spelenTimmiewimie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:28:
Ben blij als ik eindelijk uit die low elo poep word gehaald. (Reset voor season 2)
Mja wat je ook ziet gewoon hier in EU bij ranked matches is als een team geen tank pakt. dan pakt het andere team ook geen tankers.. Tenminste zo ervaar ik het.
Alsof iedereen die onder de 1200 zit daar puur zit omdat je team slecht is, beetje overtrokken.Timmiewimie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:28:
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 13:32 ]
Verwijderd
Hoeft niet persé xin, al is het daar misschien wel het makkelijkst meeTimmiewimie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:32:
Thanks voor de tips! Ga ik zeker allemaal gebruiken.
Wel xin kopen haha. Moet ik natuurlijk ook weer ander setjes runes kopen D: Ik ben maar van de squishy champs haha. Niet altijd even succesvol mja. straks mss even riotpoint kopen :3.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Niet echt, Kennen is vrij afhankelijk van zijn team. Is ook veel moeilijker om een mid lane mee te domineren dan een akali/xin. Het kan best goed met kennen, maar als je het de easy way wil doen kan ik alleen xin/akali aanraden (wellicht dat ik er een paar vergeet).Timmiewimie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:36:
heb ik ook niet hahah. Kennen? Brand was overigens ook wel een chille champion. Heb hem vorige week een paar keer gespeeld. Is hij ook beetje chill als carry in ranked. Hij doet sick damage
[ Voor 24% gewijzigd door Forn op 21-06-2011 13:49 ]
Verwijderd
Daarom speel je een gefed akali/xin die dan kei hard de tank voorbij rent en ondertussen alle squishys sloopt. Laat de rest van ej team maar lekker op rammus hakken.Timmiewimie schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:52:
@Vicarious, HELEMAAL MEE EENS. De tank van hun rent tussen ons in en de rest volgt. en meteen focussed iedereen de tank. Kan je chat vol spamme wat je wil met dont focus the rammus of malph etc. niemand trekt zich er wat vanaan. Zeker niet op 800 elo.
Hoe denk je dat ik 9/3 ging?Airdack schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:57:
En daarom moet je dus zelf een sterke carry spelen. Door jezelf handig te positioneren en de tank te negeren kan je vaak hun grootste bedreiging uitschakelen door die te focussen (want die is ook squishy dus snel neer), en heeft het andere team ineens veel minder damage output. Dat lijkt bij mij tenminste vaak te helpen in zo'n situatie.
[ Voor 21% gewijzigd door FikkieHo op 21-06-2011 14:10 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
Volgens mij maakt het niks uit wat je speelt. Ik heb ook vrienden op 1000 elo en als je echt een stuk beter bent moet je dat toch echt makkelijk winnen. Als ik met hun duo que word ik meestal met spelers van rond de 12-1300 gezet. En tuurlijk is je team slecht maar als jij je lane gewoon overtuigend wint en je killt een paar keer je tegenstander en hebt 2x zijn cs kan je echt wel carryen. Of je nou Irelia bent MF of Malzahar. Ik denk dat tanks spelen misschien nog wel de makkelijkste manier is om eruit te raken. Want in de eu meta heb je dan altijd solo top. En als je goede engages doet en zorgt dat je team bji elkaar blijft win je gewoon de teamfights.Forn schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:58:
Daarom moet je op dat ELO ook geen tank spelen. Dan ben je veel te afhankelijk van je team. Als je team kut is heb je niks aan een tank
Verwijderd
EU-meta in elo hell ':'). Die zag ik serieus voor het eerst boven de 1450. Als tank ben je gewoon te afhankelijk van je team om "handig" elo-hell uit te komen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:11:
[...]
Volgens mij maakt het niks uit wat je speelt. Ik heb ook vrienden op 1000 elo en als je echt een stuk beter bent moet je dat toch echt makkelijk winnen. Als ik met hun duo que word ik meestal met spelers van rond de 12-1300 gezet. En tuurlijk is je team slecht maar als jij je lane gewoon overtuigend wint en je killt een paar keer je tegenstander en hebt 2x zijn cs kan je echt wel carryen. Of je nou Irelia bent MF of Malzahar. Ik denk dat tanks spelen misschien nog wel de makkelijkste manier is om eruit te raken. Want in de eu meta heb je dan altijd solo top. En als je goede engages doet en zorgt dat je team bji elkaar blijft win je gewoon de teamfights.
Als je carry speelt kan je zelf niet engagen dus als je tank het dan helemaal fout doet kan jij degene zijn die doodgaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 14:12 ]
Verwijderd
Nouja dat doet er niks aan af dat als jij je champ gewoon veel beter speelt dan mensen in jouw elo range je vanzelf teams gaat carryen die anders verloren hadden. En leavers enzo krijgt de tegenstander ook.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:12:
[...]
EU-meta in elo hell ':'). Die zag ik serieus voor het eerst boven de 1450. Als tank ben je gewoon te afhankelijk van je team om "handig" elo-hell uit te komen.
solo top? Dat kennen ze in mijn ELO niet hoor. Daar ben je noob als je gaat junglen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:11:
[...]
Volgens mij maakt het niks uit wat je speelt. Ik heb ook vrienden op 1000 elo en als je echt een stuk beter bent moet je dat toch echt makkelijk winnen. Als ik met hun duo que word ik meestal met spelers van rond de 12-1300 gezet. En tuurlijk is je team slecht maar als jij je lane gewoon overtuigend wint en je killt een paar keer je tegenstander en hebt 2x zijn cs kan je echt wel carryen. Of je nou Irelia bent MF of Malzahar. Ik denk dat tanks spelen misschien nog wel de makkelijkste manier is om eruit te raken. Want in de eu meta heb je dan altijd solo top. En als je goede engages doet en zorgt dat je team bji elkaar blijft win je gewoon de teamfights.
Als je carry speelt kan je zelf niet engagen dus als je tank het dan helemaal fout doet kan jij degene zijn die doodgaat.
[ Voor 18% gewijzigd door axel101 op 21-06-2011 14:20 ]
League of Legends EUW: IBullit
Verwijderd
in mijn elo kunnen ze junglen ... sterven ze op blue. En wordt toplane met 2 man vs de solo lane gegankedVicarious schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:17:
[...]
solo top? Dat kennen ze in mijn ELO niet hoor. Daar ben je noob als je gaat junglen.
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Lijkt mij dat als je duot je het best met zijn 2en in de duo lane kan zitten met een goede combo. Als je die lane dan keihard wint heb je sowieso 2 spelers van hun waardeloos gemaakt en ben je zelf super farmt.MazeMouse schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:47:
De beste methode vs "elo-hell" die ik heb begrepen was Duo-que (tenzij je duo maatje ook een faalhaas is maar dan doe je iets verkeerd)
Bij voorkeur als een van de 2 kan junglen en de ander heel goed is in een 1v2 lane. (Of jungler en iemand die de mid overheerst zodat mid veel bot kan ganken en de jungler zijn aandacht op top-ganks kan richten)
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Vicarious op 21-06-2011 17:01 ]
We zullen zien in het nieuwe season. Ik weet dat ik geen heel goede speler ben, maar 1100-1200 lijkt me voor mij toch echt wel een realistisch niveau. Zit nu op 950.Baristo schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:34:
Sommige mensen spelen op de elo waar ze horen ^^
Verwijderd
Fnatic Sushei - AP gragasVicarious schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:50:
BTW wat is jullie dreamteam van Dreamhack?
Voor mij:
Fnatic Shushei - AP Alistar
AAA Moma - Anivia
EG Dyrus - Singed
AAA Yellowstar - Ashe
TSM TheOddOne - Warwick
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 16:57 ]
Verwijderd
wat is het probleem dat je zo laag zit ? wat voor scores haal jij op 950 elo ?Vicarious schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:52:
[...]
We zullen zien in het nieuwe season. Ik weet dat ik geen heel goede speler ben, maar 1100-1200 lijkt me voor mij toch echt wel een realistisch niveau. Zit nu op 950.
Verwijderd
ik ben gedropped naar 700 met scores zoals 12/5/9 etc etc =) ( Geen miss calls / geen wards / leavers / feeders)Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:56:
[...]
wat is het probleem dat je zo laag zit ? wat voor scores haal jij op 950 elo ?
Laat ik het zo zeggen: als we winnen zit ik bij de beter scorende spelers, als we verliezen ben ik meestal de minst erge feeder. Het vervelendst vind ik dat ik (vind ik zelf) best een beetje map awareness heb en weet wanneer we moeten initiaten en dragons moeten pakken enzo. Maar de rest van het team luistert daar helaas nooit naar. Individueel ben ik niet echt super ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:56:
[...]
wat is het probleem dat je zo laag zit ? wat voor scores haal jij op 950 elo ?
Verwijderd
Wat je kan proberen is om met een champion die goede cc heeft en niet super squishy is om goed me te oefenen en dan zorgen dat jij een game naar een win kan omzetten, je ziet sommige mensen bijv. met een xin een game bepalen.Vicarious schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:59:
[...]
Laat ik het zo zeggen: als we winnen zit ik bij de beter scorende spelers, als we verliezen ben ik meestal de minst erge feeder. Het vervelendst vind ik dat ik (vind ik zelf) best een beetje map awareness heb en weet wanneer we moeten initiaten en dragons moeten pakken enzo. Maar de rest van het team luistert daar helaas nooit naar. Individueel ben ik niet echt super ofzo
Verwijderd
Fnatic Sushei - AP AlistarVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:55:
[...]
Fnatic Sushei - AP gragas
TSM Reginald - Annie
EG Dyrus - Singed
AAA Yellowstar - Ashe
TSM TheOddOne - Warwick
met als twijfelgevallen: Rainman als Jarvan & xPeke als swain
Voor de mensen met android op hun mobiel:
https://market.android.co...mer&feature=search_result
Jungle Timer
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 17:11 ]
Verwijderd
je hebt alleen geen goed team zo zonder supports. Al zou ik niet weten wie de betere supports waren op DH Vind doublelift blitzcrank hier trouwens ook wel bijpassenVicarious schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:50:
BTW wat is jullie dreamteam van Dreamhack?
Voor mij:
Fnatic Shushei - AP Alistar
AAA Moma - Anivia
EG Dyrus - Singed
AAA Yellowstar - Ashe
TSM TheOddOne - Warwick
edit: close contenders:
xPeke - Malzahar
TheRainman - Teemo of Jarvan
AAA sOAZ - Irelia
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 17:17 ]
Hoeft niet perse. Persoonlijk vind ik de jungler + solo-lane een betere oplossing. Jungling kan namelijk van invloed zijn op alle lanes en het hebben van minimaal 1 niet-falende solo-lane betekend minimaal een goed gefarmde solo. (en kans op 2 goed gefarmde solo's als die ander toevallig ook goed blijkt te zijn)Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:38:
[...]
Lijkt mij dat als je duot je het best met zijn 2en in de duo lane kan zitten met een goede combo. Als je die lane dan keihard wint heb je sowieso 2 spelers van hun waardeloos gemaakt en ben je zelf super farmt.
[ Voor 5% gewijzigd door MazeMouse op 21-06-2011 17:37 ]
sudo apt-get rekt
Verwijderd
dat weet ik, maar waar?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:30:
masteries worden lokaal opgeslaan enkel runes zijn op server bijgehouden
Verwijderd
Als je alle lanes wilt beinvloeden is Jungle en je maat roamer spelen misschien een goed idee. kan je constant zieke ganks pullen.MazeMouse schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:34:
[...]
Hoeft niet perse. Persoonlijk vind ik de jungler + solo-lane een betere oplossing. Jungling kan namelijk van invloed zijn op alle lanes en het hebben van minimaal 1 niet-falende solo-lane betekend minimaal een goed gefarmde solo. (en kans op 2 goed gefarmde solo's als die ander toevallig ook goed blijkt te zijn)
EDIT:
En geen liefde voor TSM Reginald's Annie? (die warwick explode was waanzinnig)
Verwijderd
2 lanes van je laten soloén is daarintegen weer het achterlijkste wat je kan doen. Dan kan je constant lanes overnemen inplaats van ganken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:11:
[...]
Als je alle lanes wilt beinvloeden is Jungle en je maat roamer spelen misschien een goed idee. kan je constant zieke ganks pullen.
Verwijderd
en zo heb ik er een paar gezien van die ashe in eerdere games. Een plezier om naar te kijkenaxel101 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:19:
kan het niet laten maar hier nog een keer de epic arrow van de finale van gisteren: Ashe Arrow
(ja de muziek is irritant maar kon geen andere vinden)
Och, ook zonder support kun je denk ik prima een game winnen, net als dat zonder tank ook wel kan. Alistar heeft iig een AoE-heal en omdat ie AP speelt is die heal nog best goed ook.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:12:
[...]
je hebt alleen geen goed team zo zonder supports. Al zou ik niet weten wie de betere supports waren op DH Vind doublelift blitzcrank hier trouwens ook wel bijpassen
Verwijderd
Ja daarom speelde alle teams op dreamhack zonder supportVicarious schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:20:
[...]
Och, ook zonder support kun je denk ik prima een game winnen, net als dat zonder tank ook wel kan. Alistar heeft iig een AoE-heal en omdat ie AP speelt is die heal nog best goed ook.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 19:45 ]
Lol echt? Ik restart net de client een paar keer totdat ik op de login knop kon drukken en zat er gelijk in!Safaci schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:30:
3 uurtjes queue.... dan maar ff aan laten staan en wat anders doen...
HOI.
Zal die jongen even spijt hebben dat hij dit zei! TeemoSunfir3[All] [06:53:47]: cuz i hate teemo
Sunfir3[All] [06:53:51]: retarded uselesss hero
Sunfir3[All] [06:54:00]: FREE WARDS FOR 5TH CHAMPION SLOT
Sunfir3[All] [06:54:05]: nothing more
hraps[All] [06:54:15]: better hope youre not going to get a lot of teemos in your tribunal
[ Voor 16% gewijzigd door speedzor op 21-06-2011 20:41 ]
hoe doe je dat??Bananenspin schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:34:
[...]
Lol echt? Ik restart net de client een paar keer totdat ik op de login knop kon drukken en zat er gelijk in!
[ Voor 10% gewijzigd door Schuling23 op 21-06-2011 20:42 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Fnatic speelde in het laatste gevecht om de 50k gewoon zonder echte tank. Doe je normaal ook niet, maar het werkte. Zijn die gasten dan ookVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:23:
[...]
Ja daarom speelde alle teams op dreamhack zonder support![]()
bij een voetbal dreamteam zet je er toch ook geen 10 aanvallers in.
Edit: servers zijn weer down geloof ik. Nouja niet geheel onverwacht is al minstens een week elke dag raak
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 00:20 ]
Verwijderd
Support heeft voor zover ik het zie een aantal rollen, afhankelijk per support character natuurlijk.Vicarious schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:19:
[...]
Fnatic speelde in het laatste gevecht om de 50k gewoon zonder echte tank. Doe je normaal ook niet, maar het werkte. Zijn die gasten dan ook????
Bovendien kan Alistar ook een beetje supporten met zijn heal en dikke CC.
Verwijderd
Ja die setup heb ik wel vaker langs ziet komen werkt prima als je initiation hebt. Feit is gewoon dat altijd 1 iemand in de botlane niet kan farmen. En je kan weinig rollen goed doen zonder farm. Dus zul je bij pro teams altijd een support zien.Vicarious schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:19:
[...]
Fnatic speelde in het laatste gevecht om de 50k gewoon zonder echte tank. Doe je normaal ook niet, maar het werkte. Zijn die gasten dan ook????
Bovendien kan Alistar ook een beetje supporten met zijn heal en dikke CC.
Ze zijn dan ook bezig om dit aan te gaan pakken:Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:19:
Q skill is echt te sterk op een gegeven moment, zolang je maar bij de tegenstander kan komen.
Morello:
we're evaluating cool ways to do those Nasus/Veigar farm skills and make the character consistent.
That mechanic has to go, at least in its uncapped state; it makes characters unbalancable and too many best case/worst case differences.
Zou je mij die patch notes even kunnen posten:x zit hier op werk achter een firewallNibborSneffets schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 03:54:
Echt blij met de patch-notes. Nerf voor alle juiste champions, niks verandert aan mijn huidige heroes+ grote changes aan killstreaks en wards..
Verwijderd
HOI.
Enorm jammer voor Jax/Kat/Lee Sin. Ward-jumping was echt een stukje fun gameplay voor de wat gevorderden, terwijl er eigenlijk niet echt een probleem mee was. Ik snap het probleem bij skill-blocking maar bij ward-jumping werd je juist beloond voor slimme gameplay.Wards and spawned minions that don't attack are no longer targetable/manipulated by spells (except Summoner Teleport). This means, for example, that wards will no longer be able to block Rammus' Powerball, Mushrooms will not block skillshots, and Jax is no longer able to Leapstrike onto a ward
Het lijkt me sterk dat het halve internet geblokkeerd is bij jullieTimmiewimie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:52:
[...]
Zou je mij die patch notes even kunnen posten:x zit hier op werk achter een firewall
[ Voor 5% gewijzigd door RTG op 22-06-2011 09:20 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq