Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
(Hij vroeg eerder of het mensen konden zijn waar die vaker mee had gespeeld)
Ik heb ook ts, een goede mic, etc. xD
Mundo is dan ook niet echt een tank (probeer maar eens een carrier te beveiligingen). Als je Mundo als tank gaat bouwen moet je mazzel hebben met je tegenstanders dat ze je niet gewoon negeren omdat je verder niet echt veel damage doet met 180 attack power (tenzij je tegen squishies vecht).Littleburst schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:39:
[...]
Met Mundo bak ik er in het begin ook nog amper iets van als tank. Maar als ik eenmaal iets als thornmail, force of nature en Warmog(+boots/spirit visage) heb dan kan ik toch heel wat damage hebben. Een champ als bijvoorbeeld rammus heeft natuurlijk z'n Curl wat hem al iets tankig maakt zonder gear.
Ik zie Mundo erg vaak gebouwd als tank maar ik vindt het jammer van zijn skills. Attackspeed gaat bijvoorbeeld goed samen met de e-skill(Masochism) en als je dan ook nog lifesteal neemt heb je 2 vliegen in 1 klap. En als je er wat voor zorgt dat je de r-skill(Sadism) kan gebruiken in een team-fight heb je een force of nature gratis.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ik heb mezelf nog helemaal nergens aangemeld (dus ook niet voor team 2) maar moet ik mezelf al op een site aanmelden?NibborSneffets schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:59:
Team 1 heeft inmiddels 6 man en staat 'ready'! Mocht echt alles mislopen komt gewoon iedereen in Team 1 zodat we elke game de beste compositie kunnen samenstellen.
99% zeker dat het 975 RP is.Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:00:
Wie wilt er even kijken voor me hoe duurt Nunu BOT skin is?
Ik geloof 1820, is legendary skin toch?Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:00:
Wie wilt er even kijken voor me hoe duurt Nunu BOT skin is?
Volgens mij wel maar ik kan het zelf hier niet controleren aangezien ik op m'n stage ben ;oNibborSneffets schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:11:
[...]
Ik geloof 1820, is legendary skin toch?
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
[ Voor 2% gewijzigd door Cloud op 03-05-2011 11:32 . Reden: oke 1820 dus inderdaad ;) ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Surfin' paradise!
100% mee eens!NibborSneffets schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:35:
Njah, er zijn genoeg mensen die het geen probleem vinden om 10 euro voor een skin te betalen. Het verhaal achter de skin is grappig, misschien zelfs 'Legendary-waardig'. + Stel nou dat je nu ong. een jaar gratis speelt en je hebt er een jaar lang plezier van gehad, kun je het zien als een kleine donatie voor een gratis spel, waarbij je ook nog eens een skin krijgt die niet door iedereen gebruikt word. Ikzelf speel Champions als Galio/Taric omdat ze niet veel gespeelt worden, dus een skin die niet veel gebruikt word trekt mij juist wel een beetje omdat je dan toch een beetje anders bent.
Ik zie het ook zo + gragas wordt niet vaak gebruikt, sterker nog heb hem pas 2x tegen gehad en 0x bij me. En de skin die ik heb heb ik nog niet gezien.
Ik speel dus veel Malzahar (die ik ook vrijwel nooit zie) en heb daar dus ook een aparte skin voor. Evenzo voor Akali, al zie ik haar wat vaker gespeeld worden. Voor Malphite heb ik een keer in een aanbieding die Ierse skin gekocht
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
[ Voor 1% gewijzigd door Marcks op 03-05-2011 11:47 . Reden: Leer tellen -.- ]
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Snap niet zo goed hoe ik me moet aanmeldenMarcks schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:41:
Nog 14 plaatsen in het toernooi. Ik denk dat Nutral me het zou vergeven dat ik mensen die in het tweede GoT-team mee willen spelen oproep zich voor dit team zo snel mogelijk in te schrijven (password: gotj2783), opdat we in ieder geval vijf aanmeldingen hebben voordat het toernooi vol zit.
EDIT: nvm al gevonden
Verwijderd
agree. Ik heb ook Brolaf er voor gehaald en vindem nog steeds epicNibborSneffets schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:35:
Njah, er zijn genoeg mensen die het geen probleem vinden om 10 euro voor een skin te betalen. Het verhaal achter de skin is grappig, misschien zelfs 'Legendary-waardig'. + Stel nou dat je nu ong. een jaar gratis speelt en je hebt er een jaar lang plezier van gehad, kun je het zien als een kleine donatie voor een gratis spel, waarbij je ook nog eens een skin krijgt die niet door iedereen gebruikt word. Ikzelf speel Champions als Galio/Taric omdat ze niet veel gespeelt worden, dus een skin die niet veel gebruikt word trekt mij juist wel een beetje omdat je dan toch een beetje anders bent.
Njah, zo heeft iedereen zijn eigen Champion waar ze graag mee spelen en daar zullen ze dan sneller skins voor halen. Ik denk dat als er een goede legendary skin voor Galio komt dat ik daar wel 10 euro voor zal betalen maar er zijn ook genoeg spelers die uit principe niets willen betalen voor het spel. Is natuurlijk persoonlijke keuze voor iedereen, maar zolang het niet uit de hand loopt betaal ik met alle plezier een keer 10 euro, alleen al om al die uren dat ik gratis heb kunnen spelen.Cloud schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:37:
Ik heb ook geen probleem met wat RP voor een skin hoor, ik heb zelf ook een aantal skins/bundles gekocht van champions. Maar €10 voor een skin, nee dat zou ik nooit doen.
Ik speel dus veel Malzahar (die ik ook vrijwel nooit zie) en heb daar dus ook een aparte skin voor. Evenzo voor Akali, al zie ik haar wat vaker gespeeld worden. Voor Malphite heb ik een keer in een aanbieding die Ierse skin gekocht
Ik focus op deze champions:
Support: Janna
Jungler: Nocturne, Olaf
Tank: Shen, Amumu(jungle)
AP carry: Ryze, Anivia
AD carry: Ashe
Doordeweeks is voor mij dinsdag en donderdag avond het fijnst, ma, wo, vrij ben ik sporten. Weekenden kan ik meestal wel.
De rest op zondagen.
Als team 2 ook compleet is kunnen we misschien keer team 1 vs team 2 doen he
Dat zou leuk zijn, maar we hebben nog op z'n minst één speler nodig en het toernooi heeft nog slechts acht slots open...DivineNL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:04:

Als team 1 met 6 is kan er mss 1 heel snel overlopen?
[ Voor 29% gewijzigd door DivineNL op 03-05-2011 13:20 ]
Heb ik al besproken, dit gaat ook nog wel gebeurenDivineNL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:04:
alleen ik ben nog geen level 30
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
schrijf je in via die link die marcks gaf dan! Hurry!Cvan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:02:
Voor het tournament:
Doordeweeks is voor mij dinsdag en donderdag avond het fijnst, ma, wo, vrij ben ik sporten. Weekenden kan ik meestal wel.
Vicariously I live while the whole world dies
DezeMarcks schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:41:
Nog 14 24 plaatsen in het toernooi. Ik denk dat Nutral me het zou vergeven dat ik mensen die in het tweede GoT-team mee willen spelen oproep zich voor dit team zo snel mogelijk in te schrijven (password: gotj2783), opdat we in ieder geval vijf aanmeldingen hebben voordat het toernooi vol zit.
Registreer je op die site, dan join een team, dan naam van het team invullen, dan het wachtwoord invullen.blamauci schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:29:
ja maar ik kan nergens op klikken op die site WTH
Die maandagen en donderdagen zijn de deadlines. Het is aan de teams om een datum en tijd overeen te komen.DivineNL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:04:
De eerste 6/7 rondes worden op maandagen en donderdagen gespeeld heb ik geloof ik net gelezen.
De rest op zondagen.
De finales zijn op zondag 6 juni, vanaf 2 uur 's middags.
Ik denk niet dat die nog meer moet weten toch? Ik had zelf ook moeite er mee dus ben ook geen expertNibborSneffets schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:31:
Kunnen jullie dit misschien via DM regelen? Op deze manier zitten we binnen enkele dagen weer aan de 100pages.
EDIT: (Anders wordt het te vol
[ Voor 9% gewijzigd door DivineNL op 03-05-2011 13:33 ]
ik heb het gevonden en ben bezig
Jij ook bedankt doordat je dit snel even geregeld hebt heMarcks schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:34:
We zijn uit de brand. GoT 2 heeft inmiddels zes leden en de 505e slot in het toernooi veroverd. Bedankt allen.
mjah excuus, in dit geval was er even haast bij geboden omdat het toernooi bijna vol zat, dus vandaar dat ik ze ook ff probeerde te helpen.Cloud schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:32:
[mbr]Zie NibborSneffets hierboven inderdaad. Voor dit soort zaken is DM een prima middel.[/mbr]
gratzMarcks schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:34:
We zijn uit de brand. GoT 2 heeft inmiddels zes leden en de 505e slot in het toernooi veroverd. Bedankt allen.
het wachtwoord word niet gepikt:(
Alvast sorry dat ik hierover begin!!blamauci schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:38:
o nou kan het dus niet meer:(
Heb je het goede team gekozen en het goede wachtwoord gebruikt?
vergeet niet dit " I Agree to the Official & Game Play Rules" aan te vinken. Staat helemaal onderaan op de pagina.blamauci schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:38:
o nou kan het dus niet meer:(
Heb me ook aangemeld, maar alleen als reserve
Ik speel voornamelijk Sona, ook Zilean en een beetje jungle Udyr.
Lvl 23
[ Voor 18% gewijzigd door ydegart op 03-05-2011 14:11 ]
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
1820 inderdaad. Ik heb er gisteren de hele dag op zitten wachten, en heb hem eindelijk. Hij is erg cool.Jeffroiscool schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:13:
[...]
Volgens mij wel maar ik kan het zelf hier niet controleren aangezien ik op m'n stage ben ;o
Al heb ik er nog niet mee kunnen spelen. 1 game gedaan en daar lockte iemand anders Nunu snel. What are the chances.....
Ik ben alleen niet zoon goede jungler, ik denk dat nunu gewoon niet mijn stijl is dan he
Ik probeerde Nunu meestal als carry te spelen, maar daar doet hij toch naar mijn ervaring niet genoeg damage voor. Als support gaat veel beter. Laat je carry die tegenstanders maar afmaken die niet meer wegkomen door de constante slow.
Voor het tournament:
---------------------------------------------------
Ryze is geen AP carry.. verkeerde benaming! Hij scaled met mana. ook wel met AP maar niemand bouwt AP op hem!
Zeg dan .. magic carry en physical carry ofzo
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Volgens mij zijn er wel genoeg mensen die hem op AP bouwen hoor.kaluro2 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:10:
Cvan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:02:
Voor het tournament:
---------------------------------------------------
Ryze is geen AP carry.. verkeerde benaming! Hij scaled met mana. ook wel met AP maar niemand bouwt AP op hem!
Lijkt me sterk aangezien je dan veel tankiness en damage potentie misloopt.DivineNL schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Volgens mij zijn er wel genoeg mensen die hem op AP bouwen hoor.
Of het zijn mensen die niet weten dat hij met mana scaled of er zijn beweegredenen waar ik niet van op de hoogte ben.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Nunu is een tanky support character die ook nog eens goed kan (counter)junglen, dus daar moet je je speelstijl en items ook op aanpassen imo. Ik rush altijd een rod of ages, dan merc treads en tanky items (bansheeś veil of sunfire cape, afhankelijk van hun teamcomp). Zo heb je voldoende mana om je skills te spammen en ben je ook flink tanky. In teamfights is het je taak om de carry te slowen en op een goed moment (als de meesten hun knockups e.d. hebben gebruikt) je ulti te activeren. Verder kun je je eigen carry continue bloodboiled houden waardoor hij sneller kan aanvallen en sneller kan wegrennen bij gevaar.Jaded schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:55:
Ik ben ook een behoorlijk slechte jungler, maar ik speel ook vooral 3vs3 (duurt korter, geen tijd voor lange games).
Ik probeerde Nunu meestal als carry te spelen, maar daar doet hij toch naar mijn ervaring niet genoeg damage voor. Als support gaat veel beter. Laat je carry die tegenstanders maar afmaken die niet meer wegkomen door de constante slow.
Denk dat het verschil zit in pre-change (door patch) en post-change. Altans, als ik zo de guides bekijk schijnen de oudere AP te gaan en de nieuwe mana.kaluro2 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:15:
[...]
Lijkt me sterk aangezien je dan veel tankiness en damage potentie misloopt.
Of het zijn mensen die niet weten dat hij met mana scaled of er zijn beweegredenen waar ik niet van op de hoogte ben.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Klopt, een patch of 3 terug is Ryze volledig gerevamped waardoor zijn q en w scalen op mana en zijn ult hem extra mana en spellvamp geeft. Bovendien is zijn base damage gereduceerd, maar zijn cooldowns ook, waardoor hij veel meer kan spammen.Flapmo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:39:
[...]
Denk dat het verschil zit in pre-change (door patch) en post-change. Altans, als ik zo de guides bekijk schijnen de oudere AP te gaan en de nieuwe mana.
Leuke discussie allemaal, maar ik bedoelde dus de damage type en niet dat ik ryze volbouw met AP items. Ik speel hem ook met mana items natuurlijk.Ryze is geen AP carry.. verkeerde benaming! Hij scaled met mana. ook wel met AP maar niemand bouwt AP op hem!
Team belande steeds in teamfights met maar 3 man helaas. Ik vanuit base rushen om ze te helpen, scoor ik nog 2 a 3 kills mee. Dmv wards ook nog ezrael en mf paar keer kunnen neerhalen bij dragon waarna we lekker torens konden pushen.
[ Voor 54% gewijzigd door rxs op 03-05-2011 19:11 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
1
2
3
| Error We were unable to add you to the event (ERR: T). |
Ook met expres verkeerde paswoord en zelfs ook bij een willekeurig team
Ze willen mij helemaal niet hebben lijkt het wel
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Je helpt jezelf al zie ik...Hu9o schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:55:
Nou als ik bij alienware probeer GoT2 te joinen krijg ik steeds deze melding:
code:
1 2 3 Error We were unable to add you to the event (ERR: T).
Ook met expres verkeerde paswoord en zelfs ook bij een willekeurig team
Ze willen mij helemaal niet hebben lijkt het wel
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
edit; kan komen doordat team vol zit wellicht?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 22:08 ]
3. How to Enter the Tournament
[...]An unlimited number of Players may register for each Team (each a "Player").
Verwijderd
Nu alleen nog 6300 IP sparen zodat ik hem kan kopen, lol.
Ik hou van tanky dps :3
http://www.leaguereplays.com/
Ik vond het vandaag, ik dacht ff delen! Werkt echt super. 4 á 6mb per match en na dat je de match hebt gespeeld kan je hem rustig terug kijken door het bestand te openen, en je kan gewoon vrij met de camera rond kijken.
PM maar als je wil groupen
Surfin' paradise!
Hier, probeer maar of je er nog in kan aangezien er eerder al iemand niet in kwam.Marcks schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:41:
Nog 14 24 plaatsen in het toernooi. Ik denk dat Nutral me het zou vergeven dat ik mensen die in het tweede GoT-team mee willen spelen oproep zich voor dit team zo snel mogelijk in te schrijven (password: gotj2783), opdat we in ieder geval vijf aanmeldingen hebben voordat het toernooi vol zit.
Haha, zou wel grappig zijn maar denk dat het vol is, en nu ik in een team zit ben ik niet van plan er uit te gaan.
Nope, er zijn al 512 teams ingeschreven. Je kan het nog proberen in de hoop dat er teams uitvallen, maar de kans is klein dat er nog een derde team bij kan.

Verwijderd
ja de nieuwe patcher duurt wel even, gisteravond hem binnengehaald en kkon toch wel even een tafel uiteen vijzen nog wat eten en beetje nr louis theroux's rapportage op de bbc kijken alvorens hij klaar wasVicarious schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:45:
Nou bereid je maar alvast voor op een flinke patchtijd. Ben nu al bijna een half uur bezig en op 35%
Mbt een match, ik kan zelf iig vanaf 10 uur vanavond wel met een paar jongens van Team 1 spelen? Denk dat het niet alleen een kwestie van skills is, maar ook het feit dat je op elkaar ingespeeld moet zijn, wat dat betreft is Team 1 wel nice, omdat we al wel een reeks matches met elkaar hebben gedaan.
Surfin' paradise!
Ik ben er tussen 10 en 11 uur savonds, ben sporten vanavondNibborSneffets schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:20:
Mbt een match, ik kan zelf iig vanaf 10 uur vanavond wel met een paar jongens van Team 1 spelen? Denk dat het niet alleen een kwestie van skills is, maar ook het feit dat je op elkaar ingespeeld moet zijn, wat dat betreft is Team 1 wel nice, omdat we al wel een reeks matches met elkaar hebben gedaan.
Helaas werkt de fix hier beschreven niet
[ Voor 30% gewijzigd door Flapmo op 04-05-2011 14:47 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Zo adviseerde een collega van me om wat champion spotlights op youtube te kijken. Maar daar hebben ze het over glyphs, runes etc. En elke keer als dat scherm in beeld komt staan er een heleboel zeshoekige badges met een gele, rode of blauwe rand. En verder snap ik er geen kut van. Misschien dat als ik inlog dat het me duidelijk word, maar kan iemand hier wat meer licht op schijnen? Maak ik zo mijn hero sterker? en wat als ik dan mana en intelligence dingen heb maar een str warrior wil spelen?
Verder zijn heb ik de tips en tricks gelezen etc, maar do's en donts zijn altijd welkom natuurlijk
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Over de runes: Beste is om die aan te schaffen vanaf level 20, dan kun je tier 3 runes kopen. Runes kunnen van alles extra geven (denk aan health, mana, AP, etc.). Beste is (volgens mij) om na een tijdje 1 soort type te mainen, of zelfs 1 champion. Dan kun je voor meerdere champions 1 rune page gebruiken. Per level komen er meerdere rune spots vrij op je rune page.ye-roon schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:43:
Hallo LoLers <-- toch raar om te typen. Omdat ik door mijn "nieuwe" games heen ben, ging ik op zoek naar nieuwe games. En als groot dota fan (jaren no-life gedaan via dota.pickup) kwam ik op HoN en LoL. Van HoN heb ik de beta gedaan en ik vond het teveel een kopie van dota en heb er daarom ook weinig van gespeeld daarna. Nu heb ik inmiddels de client van LoL gedownload en installed thuis(nu @work) en ik wil hier toch wel mee beginnen. Maar er zijn nog wat dingen die ik niet begrijp.
Zo adviseerde een collega van me om wat champion spotlights op youtube te kijken. Maar daar hebben ze het over glyphs, runes etc. En elke keer als dat scherm in beeld komt staan er een heleboel zeshoekige badges met een gele, rode of blauwe rand. En verder snap ik er geen kut van. Misschien dat als ik inlog dat het me duidelijk word, maar kan iemand hier wat meer licht op schijnen? Maak ik zo mijn hero sterker? en wat als ik dan mana en intelligence dingen heb maar een str warrior wil spelen?
Verder zijn heb ik de tips en tricks gelezen etc, maar do's en donts zijn altijd welkom natuurlijk
Ook krijg je per level een masterie punt, ook die zorgt er weer voor dat je champions "beter" zijn.
Ik heb zelf HoN gespeeld en vind dit leuker omdat dit gratis is dus meerdere mensen waar ik vaker mee speel dit spelen. (HoN wouden ze niet kopen
Ook heeft LoL veeeel minder retards dan HoN. Als je bij HoN iets verkeerd doet dan schelden ze gelijk en heb je vaak al verloren.
EDIT: Ik ben daarbij ook nog niet echt een ervaren LoL speler, mss iemand met meer ervaring die het iets beter kan uitleggen als mijn uitleg niet zo geweldig is.
[ Voor 4% gewijzigd door DivineNL op 04-05-2011 14:52 ]
http://meta.filesmelt.com/downloader.php?file=WINNING.png
Edit: Maar in url gezet...
[ Voor 15% gewijzigd door Jeffroiscool op 04-05-2011 14:55 ]
voor de rest heb je hier een heel erg goede rune guide
http://www.mobafire.com/l...mary-means-and-more-24255
en dit is verruit de beste new player guide die ik heb gevonden op het internet,
http://www.mobafire.com/l...uild/new-player-faq-62815
Super veel uitleg over de basis princiepes van het spel, en deze guide
Als je een keer samen wil spelen moet je me maar ff toevoegen
naam = BatsAap
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Runes zijn nog niet van belang als je net begin, je kan namelijk geen vol rune page maken als je nog lvl 1 bent. Pas bij lvl 30 zijn alle slots open en kan je runes kopen in de runes sectie van de store.ye-roon schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:43:
Hallo LoLers <-- toch raar om te typen. Omdat ik door mijn "nieuwe" games heen ben, ging ik op zoek naar nieuwe games. En als groot dota fan (jaren no-life gedaan via dota.pickup) kwam ik op HoN en LoL. Van HoN heb ik de beta gedaan en ik vond het teveel een kopie van dota en heb er daarom ook weinig van gespeeld daarna. Nu heb ik inmiddels de client van LoL gedownload en installed thuis(nu @work) en ik wil hier toch wel mee beginnen. Maar er zijn nog wat dingen die ik niet begrijp.
Dit kan alleen met IP, IP punten krijg je naar elke game (meer als je wint).
Er zijn mana users, AD (attack damage) users en AP users (Ability Power).
AD runes helpen een AP champ natuurlijk niet zoals het hoort.
Dan heb je natuurlijk voor de ene champ Mana regen nodig en voor de ander champ tank runes.
Depends on ur play style
Door slim te zijn en geen runes te kopen tot je lvl 20 (vanaf hier kan je TIER 3 runes krijgen) bespaar je al heel wat IP. In begin zal je zwakker zijn, maar op low lvls is het niet zo te merken. Maar heb je sneller 1 tier3 rune page vol.
Je kan 3 Rune Page's vol bouwen voor verschillende type champions, kost wat IP dat wel aangezien Champions ook IP Kosten will je er 1 permanent hebben.
Als je het spel tof vind kan je natuurlijk altijd via paypal wat Riot Points kopen (RP) om hier mee voor echt geld een champion te halen om IP te besparen.
Game is volledig gratis te spelen, door het IP systeem maar vergt meer tijd.
Ik heb een aantal champs gekocht voor RP maar totaal ben ik niet meer geld kwijt dan ik bijvoorbeeld een FPS game had gekocht.
-edit-
Zoals ander al zeiden, focus eerst op 1 type champion (type niet 1 champion
Je mastery page kan je per game veranderen net zoals je Rune Page (niet de runes apart maar alleen een hele Page)
1 AD rune kan ook geplaats worden in een 2de page je hoeft dus niet 3x 9 runes/seals/glyphs te kopen om 3 page's te vullen.
[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 04-05-2011 15:02 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik ga mn best doen om erbij te zijn!NibborSneffets schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:20:
Gisteren een game verpest voor een mede-tweaker om in een ranked game te disconnecten. (modem ging ineens offline) Toen ik eenmaal weer terug in de game was waren praktisch alle turrets al down en onze Jungle Amumu was ook AFK. Ik connecte, wist nog aardig mee te komen en kreeg ook nog een kill, maar wist het tij niet te keren. In ieder geval mijn excuses nogmaals en ik ga het toch even in de gaten houden of deze problemen aanhouden =/
denk dat ik deze 2 guides maar is ga volgen http://leaguecraft.com/st...k-arts-of-master-yi.xhtml en http://www.mobafire.com/l...tyle-not-a-spam-build-272
Iemand nog tips voor Yi
Ja, niet towerdiven voor level 6, hoe verleidelijk het ook isSpunkjah schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:28:
Gister maar master yi aangeschaft alleen nog niet mee kunnen spelen.
denk dat ik deze 2 guides maar is ga volgen http://leaguecraft.com/st...k-arts-of-master-yi.xhtml en http://www.mobafire.com/l...tyle-not-a-spam-build-272
Iemand nog tips voor Yi
Verder vind ik zelf Yi beter in de jungle dan in de lane, met name omdat je met wat CC tegen je gewoon de lul bent. In de jungle ben je een stuk veiliger, en Yi kan behalve op de eerste 3 a 4 levels heel snel junglen, misschien wel het snelste van allemaal. Bovendien kun je dan steeds je teammates in de lane helpen met ganks. Als je teammates initieren, waardoor alle CC op hun gegooid wordt, kun jij erin komen sjezen en iedereen kapot hakken. Maak niet de fout om er zelf als eerste in te gaan, want dan word je gesloopt. Initieren moeten anderen voor jou doen. Jij bent de cleanup crew
Gister zelf mee gemaakt met wat mensen van GoT, als dat niet gebeurd was hadden we die game gewonnen.
Precies. Wards zijn alles! Als iedereen in je team gewoon wards koopt als hij de shop verlaat met meer dan 75 gold kun je je eigen jungle continue geward houden (inclusief Baron en dragon)NibborSneffets schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:18:
Njah, kan aan mij liggen, maar ik denk dan gewoon dat je je jungle niet goed genoeg geward hebt. Gewoon de main entrances van je jungle warden, teamfight niet initiaten totdat je hem ziet en dan met je team er heen (liefst met een Oracle tegen escape). Het is misschien makkelijker gezegt dan gedaan, maar er zijn zeker manieren om zoiets te counteren.
Dat vergeten een hele hoop mensen nog.. kan erg frustrerend zijn als je de enige bent die zit te warden.Vicarious schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:44:
[...]
Precies. Wards zijn alles! Als iedereen in je team gewoon wards koopt als hij de shop verlaat met meer dan 75 gold kun je je eigen jungle continue geward houden (inclusief Baron en dragon)
Verder ben ik pas rond een uur of 12 om te oefenen voor het toernooi, en zal wat gedronken hebben, dus echt paraat ben ik niet.

Ik heb 6300 ip, en ik twijfel tussen Nocturne en Malzahar, Wie zou ik kopen?
Dit topic is gesloten.