![]() | ||
| ||
![]() |
[Voor 255% gewijzigd door SaphuA op 27-04-2011 10:35]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||
| ||
![]() |
[Voor 255% gewijzigd door SaphuA op 27-04-2011 10:35]
Anoniem: 63800
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Servers zijn hier gewoon weer online hoor.
[Voor 18% gewijzigd door Intruder op 26-02-2011 01:58]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Bij dat soort mensen vermaak ik me dan ook totaal niet. Als ik rage/whine/trolls will zien dan ga ik zelf wel spelen, dan kan ik ze tenminste nog muten. Als het goed gaat is alles leuk en aardig maar ik zie het liefste mensen "goed" spelen als het eens niet allemaal appeltje eitje is; dan zie je echte skill.Anoniem: 342639 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:21:
Ze hebben een beetje eigendunk, maar ze spelen redelijk goed, Met hier en daar RAGERZ xd
Voor mij is het ook altijd, als roku online is dan kijk ik die stream, super leuke stream en hij is een erg goede lux (ook mijn main champion). Tekkzy stream heb ik helaas nog nooit gezien, zal wel voor mijn tijd geweest zijn.RTG schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:53:
Wat betreft streams is Roku (http://www.own3d.tv/Rokudan) inderdaad enorm fijn om te kijken tegenover de rest. Jammer dat hij de laatste tijd minder streamt maar hij had het redelijk druk geloof ik. Tekkzy was ook erg leuk om naar te kijken maar is ook al enige tijd mia.
Bij dat soort mensen vermaak ik me dan ook totaal niet. Als ik rage/whine/trolls will zien dan ga ik zelf wel spelen, dan kan ik ze tenminste nog muten. Als het goed gaat is alles leuk en aardig maar ik zie het liefste mensen "goed" spelen als het eens niet allemaal appeltje eitje is; dan zie je echte skill.
Het niveau (gedrag/houding) van streams over het algemeen is jammer genoeg vrij slecht imo, zeker aangezien de top-elo streams een soort van voorbeeldfunctie hebben. En om over qualiteit (muziek/geluid/beeld/resolutie) dan nog maar te zwijgen. </zeurmode>
sudo apt-get rekt
waar streamt hijMazeMouse schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:09:
Ik word altijd vrolijik als Guardsman Bob aan het streamen is.
Hij klinkt altijd wel vrolijk en vriendelijk en hij draait verdomd goede muziek tijdens het spelen
Vicariously I live while the whole world dies
Kun je ook vinden op own3d.tv volgens mij. Guardsman Bob en Wickd zijn inderdaad ook redelijk vermakelijk om te kijken. Locodoco trouwens ook, maar dan op een andere manier.
sudo apt-get rekt
Sjezis wat zit die gast irritant te hoesten de hele tijd. Verder vind ik het weinig indrukwekkend.. :\ Het is niet slecht, maar ook niet bijzonder goed. Wel leuk dat ze Trundle spelen. Voor m'n gevoel is Trundle een van de zwakste champions.
[Voor 31% gewijzigd door Pkunk op 18-02-2011 19:38]
Hallo met Tim
Loco is vet manMazeMouse schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:41:
Ik vind locodoco eigenlijk vooral een vervelend ventje
WickD is dan wel cool.
En ik zit nu de stream van Richard Tracy te kijken. Veel laggers in die game.
Anoniem: 288252
Ja die patch heeft er echt een zootje van gemaakt.Anoniem: 288252 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:07:
ik weet niet wat er aan de hand is, maar ben nu al terwijl ik in champion select screen zat in 3 verschillende chatrooms geweest
Hallo met Tim
[Voor 19% gewijzigd door Forn op 19-02-2011 01:35]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
launch je patcher eens met administrator rights hielp bij mij ookdiax schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 00:58:
ik kan niet eens de update's uitvoeren, krijg steeds updated failed...
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
lukt nietAnoniem: 63800 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 08:07:
[...]
launch je patcher eens met administrator rights hielp bij mij ook
Als er een update is launch je gewoon patchguard en wacht je tot dat je kunt inloggen en werkt alles weer zoals het moet.Jeffroiscool schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:10:
Als we het nu toch over Tools hebben.
Yaric (Yet Another Recommended Items Customizer)
Nadeel is wel na elke patch moet je het opnieuw instellen of gebruik maken van die patchguard?
sudo apt-get rekt
[Voor 24% gewijzigd door MazeMouse op 20-02-2011 11:12]
sudo apt-get rekt
Zelfs dan kun je nog winnen. Zolang je inhibitor towers nog allemaal staan is er eigenlijk niets verloren. Alleen moet je dan wel als team opereren (dus nergens alleen naartoe gaan tenzij je een heel betrouwbaar escape mechanisme hebt) en champs in je team hebben die lategame sterker worden (meestal AD carries en een goede tank)MazeMouse schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:09:
EDIT:
Sommige teamsamenstellingen hebben dat gewoon nodig. Volhouden tot de items en levels er zijn en dan pas kun je ineens gaan knallen. Het is dan ook stom om in zo'n geval al te surrenderen. Tenzij je gewoon al vanaf "minions have spawned" volledig weggespeeld wordt en in 20 minuten AL je eigen inhibitor torens met moeite staat te verdedigen.
sudo apt-get rekt
Klopt, maar dat zeg ik toch ook? 'Zolang je inhibitor towers nog staan'MazeMouse schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:29:
Nou, mijn ervaring is dat vanaf het moment dat je al je inhibitors kwijt bent het toch echt wel einde oefening is. Al was het maar omdat je je basis niet uit kunt vanwege de superminions.
in normal games heb je ook vaak nog dat de tegenpartij binnen komt rushen en over-extend. Met wat geluk krijg je 3 of 4 neer (of 5) en kun je een mooie push maken bij ze, met wat mazzel pak je dan een volle lane aan towers van ze +inhibitor wat kan resulteren in nieuwe victory-potentie.MazeMouse schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:29:
Nou, mijn ervaring is dat vanaf het moment dat je al je inhibitors kwijt bent het toch echt wel einde oefening is. Al was het maar omdat je je basis niet uit kunt vanwege de superminions.
hoe is je latency / ping? (of hoe heet dat nu precies?)diax schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:16:
omfg dit is gewoon niet leuk meer ik probeer met 2 andere een game te maken, maar we krijgen het maar niet voor elkaar. steeds zien we in de party elkaar niet en dan crasht ie bla bla bla
Hallo met Tim
Anoniem: 33272
Misschien is het een upgrade van "servers are busy". Wat eigenlijk wel fijn was, want nu kom je op een client waarbij de chat en matchmaking het niet doen :\Anoniem: 33272 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:30:
Oké, nieuwe layout is wel mooi.
Maar waarom kwam ik net in een queue terecht
Weliswaar 2 wachtende voor me en 3 seconden wachttijd, maar dat is geen goeie ontwikkeling.
Hallo met Tim
Die build heb ik ook geprobeerd. Je shrooms doen inderdaad veel VEEL meer damage en je poison tikt ook harder. Maar ik merkte dat iets met veel HP (Mundo/Vlad/Tanks) later in de game met wat MR je alsnog gewoon negeren.wtam00 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:41:
Ik heb sinds kort ook Teemo unlocked en ben nu bezig met runes verzamelen, Red: MagicPen, Yellow: Mana regen en Blue twijfel ik nog over, ik dacht eerst aan nog meer MagicPen maar CDR past er ook mooi bij.
Quintessences koop ik wel MagicPen omdat ik die health boost verwaarloosbaar vind.
Item volgorde hou ik nu dit aan:
1)Regrowth Pendant + Healing Pot
2)Regrowth Pendant upgraden naar Philosophers Stone
3)Boots Of Speed -->Sorcerers Shoes
4)Malady
5)Rod Of Ages
Hierna afhankelijk van tegenstander, als zij veel magic resist stacken dan eerst:
Void Staff en daarna Rabadon Deathcap
Als de tegenstander geen magic resist stackt dan meteen voor de Deathcap gaan
Als laatste koop ik dan nog Lich Bane.
Mocht de game zolang duren dat je nog 3-4k gold hebt kan je de Philosophers Stone gaan vervangen en eventueel je boots als je nog meer AP wil.
Met deze item volgorde doe je veel poison dmg en doen je mushrooms ook zo rond de 1100-1200 dmg wat heel leuk kan zijn endgame
De andere build zal ik ook nog eens een keer uitproberen met de Madred Bloodrazor erin.
[Voor 3% gewijzigd door MazeMouse op 20-02-2011 21:40]
sudo apt-get rekt
http://eu.leagueoflegends...-login-queue-system-patchAnoniem: 33272 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:30:
Oké, nieuwe layout is wel mooi.
Maar waarom kwam ik net in een queue terecht
Weliswaar 2 wachtende voor me en 3 seconden wachttijd, maar dat is geen goeie ontwikkeling.
Je zet die shrooms niet alleen neer voor de damage/kills. Ze leveren:MazeMouse schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:39:
[...]
Die build heb ik ook geprobeerd. Je shrooms doen inderdaad veel VEEL meer damage en je poison tikt ook harder. Maar ik merkte dat iets met veel HP (Mundo/Vlad/Tanks) later in de game met wat MR je alsnog gewoon negeren.
Dus ben ik voor de Nashor's + Madred's combo gegaan om via die weg ondanks de veel lagere AP toch veel directe magic damage uit te pompen en met de CDR lekker veel Mushrooms te zetten die ik voornamelijk gebruik als Psychological Warfare.
Ik ben de tel al kwijt geraakt hoe vaak mensen in allchat klagen over de mushrooms overal.
En met de 17/9/0 masteries die ik inmiddels op mijn level heb en mijn runepage heb ik met Sorcerer's Boots 28 | 15% magic penetration zodat ik met die Madred's best heftig kan aftikken.
EDIT: en die magic penetration werkt ook op je shrooms. Dus zelfs de 800 damage shrooms die ik neerzet zijn prima zat. Helemaal omdat ze OVERAL staan
Een build die ik nog wel een keer wil proberen is de op starcraft2 genamed MMM (Marine/Marauder/Medivac voor de non SC2 spelers) die we in League of Legends toepasselijk Malady/Mallet/Madreds noemen
Alleen heb je dan helemaal geen AP meer en zo goed als geen CDR dus zijn je skills puur alleen nog voor de utility.
Over de externe wiki pagina, wordt hier alleen de spelers lijst getoond of willen wij er nog meer mee gaan doen?SaphuA schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:02:
Ter info:
'Wij' van de League of Legends start post Deel 2 zijn nog op zoek naar mensen die:
Een externe wiki-achtige pagina willen opzetten waarin de de lijst van spelers beheerd kan worden. Het mooist zou zijn als inactieve spelers (automatisch) verwijderd / gemarkeerd kunnen worden.
Een mede-autheur die kan helpen met het up-to-date houden van de inhoud.
Geintereseerden kunnen zich bij mij melden.
Ik heb solo al teveel met druiven gespeeld, dus mijn ELO is te laagAnoniem: 44492 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:11:
LF 1200-1300 elo partner om te duo ranken.
Ben het een beetje zat om telkens met die druiven te moeten spelen ^^;
Dat kunnen we toch wel omhoog helpen? ^^;Vicarious schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:16:
[...]
Ik heb solo al teveel met druiven gespeeld, dus mijn ELO is te laagSta nu op 1 win en 8 losses.
[Voor 8% gewijzigd door Nazanir op 21-02-2011 13:02]
-
-
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 21-02-2011 11:58]
Voor de solo que kan je denk ik het beste een champ kiezen die niet zo afhankelijk is van het team. Iets met veel DPS en skills waarvan andere niet afhankelijk zijn en niet onderbroken kunnen worden. Bijvoorbeeld Pantheon, Veigar of Tryndamere. En niet Amumu (tank, is afhankelijk van team), Katarina(ult nutteloos tegen sommige champs) of Warwick(zelfde als Kat)Anoniem: 44492 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:55:
http://img510.imageshack.us/f/hopeloos.jpg/
Nuff said, dit is nu al de 4e game ofzo op een rij dat zoiets gebeurt.
Mensen kunnen niet spelen, pakken rare champs met nog dommere summoner spells.
Hoe kom je hier nu ooit uit?
[Voor 9% gewijzigd door Pkunk op 21-02-2011 13:14]
Hallo met Tim
Klinkt als een idee.Pkunk schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:13:
[...]
Voor de solo que kan je denk ik het beste een champ kiezen die niet zo afhankelijk is van het team. Iets met veel DPS en skills waarvan andere niet afhankelijk zijn en niet onderbroken kunnen worden. Bijvoorbeeld Pantheon, Veigar of Tryndamere
wat is je ELO dan?Anoniem: 44492 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:55:
http://img510.imageshack.us/f/hopeloos.jpg/
Nuff said, dit is nu al de 4e game ofzo op een rij dat zoiets gebeurt.
Mensen kunnen niet spelen, pakken rare champs met nog dommere summoner spells.
Hoe kom je hier nu ooit uit?
Nouja.. je zou ook bijvoorbeeld Mordekaiser of Renekton kunnen spelen. Die kan je prima als tank bouwen. Punt is dat je meer kans maakt op een redelijke score als je een champ hebt die niet afhankelijk is van jouw team en/of de tegenstanderAnoniem: 44492 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:15:
[...]
Klinkt als een idee.
Maar dan pakt iedereen een carry/heavy dps-er en niemand een tank, dus ik dacht ok dan ga ik tanken een probleem minder.
Niet dus.
Hallo met Tim
-
Hallo met Tim
Klopt, maar ik vond het wel zo netjes om te melden in chat, weten mijn teamgenoten namelijk ook waar ze aan toe zijn. Maar neemt niet weg, dat veel mensen zich teveel met zichzelf bezig houden, niet met de rest van hun team.Pkunk schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:49:
@lange verhaal hierboven:
Je kan toch ook gewoon zeggen dat hij dat zelf had kunnen zien aan het groene lampje in je icoon? Volgens mij zijn er een hoop mensen die dat niet kennen. Zoals je op dit plaatje kan zien is alleen van GP z'n ult niet ready. De rest wel.
[Voor 17% gewijzigd door Nazanir op 21-02-2011 16:04]
-
Nouja die image die jij postte en bijv. deze:Nazanir schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:02:
[...]
Klopt, maar ik vond het wel zo netjes om te melden in chat, weten mijn teamgenoten namelijk ook waar ze aan toe zijn. Maar neemt niet weg, dat veel mensen zich teveel met zichzelf bezig houden, niet met de rest van hun team.
@Vicarious: Kan jij misschien screenshots van de andere plaatjes laten zien? Mijn eerste ingeving gaat namelijk uit naar de zo geheten "Chinese Art" van LoL. Deze past de loadscreen Champion portraits aan, en tevens de ingame hero portraits. Zoek maar eens op Google.
-
-
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Surfin' paradise!
Lekker triest inderdaad. "ikke ikke ikke en de rest kan stikke"Intruder schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:32:
WAAAAAAAAAH!
Waarom is het altijd dat als je besluit om nog 1 laatste potje te spelen met 5 man, er 1 iemand weg gaat.
Nja dan denk je dus, het zal wel geen retard zijn.
WEL DUS! We starten de game en het is een teemo, her eeste wattie zegt. I GO MID OR I WILL FEED!.
Game ruined,,, -.-' kerel is uiteidnelijk omdat wij mid gingen ganked 4 keer achter elkaar voor niks naar de toren gerend en gesuicide... -.-'
[Voor 20% gewijzigd door MazeMouse op 22-02-2011 11:09]
sudo apt-get rekt
Ben er mee bezig, net ff druk opdrachtje gehad op stagedragon3016 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:43:
@Saphua gister vroeg je over een externe wiki is hier al meer over bekend. En komen hier alleen de namen van de spelers te staan of gaan wij hier meer informatie plaatsen.
Dear god. Dat soort mensen krijgen bij mij vanaf de eerste minuut in-game een /mute en aan het einde een /report. Sowieso, Teemo mid? Ik main Teemo niet, maar speel hem wel steeds vaker. Maar mid durf ik echt niet aan. Lanen met een partner, anders voel ik me echt niet veilig. Een squishy waar, zeker early game, niet veel dps uit komt, en die geen enkel escape mechanisme heeft (tenzij je Flash als summoner spell hebt, dan heb je een keer in de zoveel tijd een escape mechanisme).Intruder schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:32:
We starten de game en het is een teemo, her eeste wattie zegt. I GO MID OR I WILL FEED!
[Voor 6% gewijzigd door Zyppora op 22-02-2011 12:00]
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Oh laat ik nou net al jaartje dagelijks werken met joomlaJeffroiscool schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:28:
[...]
Ben er mee bezig, net ff druk opdrachtje gehad op stage(KLOTE JOOMLA!)
Ik ga nu weer verder scripten. Database velden heb ik in principe al, ben even nadenken over hoe ik m'n coding het beste kan aanpakken. Sorry voor mijn traagheid
-
Haha, permissie problemen, 404 component not found, backend die niet inlogt. Dat soort problemen allemaal -.- Maarja dat krijg je als je stage loopt bij een hosting bedrijf hedragon3016 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:44:
[...]
Oh laat ik nou net al jaartje dagelijks werken met joomla. Ben allang blij dat er iemand mee bezig is en niet te snel he anders vergeet je straks codes aftesluiten
Ja zulk soort problemen ken ikJeffroiscool schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:46:
[...]
Haha, permissie problemen, 404 component not found, backend die niet inlogt. Dat soort problemen allemaal -.- Maarja dat krijg je als je stage loopt bij een hosting bedrijf he
Ik heb daalijk alleen iemand nodig die het design/html doorloopt aangezien ik dat niet kan maar ik scheid m'n html van m'n code dus het zou geen probleem moeten zijn
Geen probleem, eerst technisch werkend maken, design komt later weldragon3016 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:26:
[...]
Ja zulk soort problemen ken ik![]()
Ik ben zelf aan het werk dus ik kan je niet helpen met doorlopen van het design/html.
Precies.Nazanir schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:46:
Maar goed, als jij je er niet fijn bij voelt, moet je het ook gewoon niet doen. Maar in mijn ervaring is Teemo echt goed. Zeker een kan een goede Teemo het leven van een Vlad heel zuur maken.
sudo apt-get rekt
Eens, met Katarina sta ik mijn mannetje wel op mid, zolang de tegenstander niet buitengewoon getalenteerd is (of buitengewoon veel geluk heeft in sommige gevallen), kan ik mid wel houden, danwel pushen. Met Teemo durf ik dat gewoon niet, en dat is met name vanwege een gebrek aan escape (met Kat kun je nog altijd shunpoen naar een incoming creepwave).MazeMouse schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:57:
[...]
Precies.
Mid is heel erg hoe je speelt. In de mid ben ik veel aggressiever dan ik in een lane ooit zal zijn.
Maar Teemo is HEEL afhankelijk van wie je tegenkomt.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Ik positioneer vrij aggressief in de mid.
sudo apt-get rekt
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details