[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:51

Snappie88

Mr. Hollywood

MazeMouse schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:24:
[...]

Uiteindelijk heb ik toch liever een betere mid zodat ik dit kan toepassen op een sidelane (waar ze het helemaal niet verwachten >:) )
Wel een game gehad waar ik verwachtte de mid in te moeten (Singed, Teemo, Poppy, Tryndamere, Sona)
En toen zei Sona "I Go Mid!"... en zodra iemand de mid wil mogen ze die van mij hebben :P Die heeft toen even hard lopen heerschen tegen Karthus (Sona met First Blood... wtf?! En dan eindigen op 10/4/21... ik wil niet weten wat hij doet als hij een echte dps-champ heeft...)
Ik heb laatst exact zo'n zelfde game gehad met in het midden... Een Soraka! First blood en uiteindelijk had ze de meeste kills van het hele team... Like WHUT!?

Ik was uiteraard een tank O-)

En hop, zojuist m'n eerste ranked leave vanwege een idioot die eerst zei Amumu te nemen en vervolgens iets heel anders claimde. Ik in twijvel, en vervolgens verliep de timer en kreeg ik random Tristana... Wat een idioten lopen er toch rond...

[ Voor 12% gewijzigd door Snappie88 op 22-02-2011 18:40 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destor
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07-2023
Ik probeer nu even een potje te spelen, kom ik in een queue van 335! geschatte wachttijd 33 minuten...

ik hoop dat dit een uitzondering is, ik heb geen behoefte aan WoW taferelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-08 08:36
Destor schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:25:
Ik probeer nu even een potje te spelen, kom ik in een queue van 335! geschatte wachttijd 33 minuten...

ik hoop dat dit een uitzondering is, ik heb geen behoefte aan WoW taferelen :(
Zag net ook in een 30 minuuten queue, was echter na 10 minuuten al in de game.
Ik hoop dat je er ook eerder in komt ;)

Even over die Teemo, natuurlijk heb ik hem gereport, mijn hele team en zelfs het andere team omdat hij het in the all chat zij....

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwacht nou niet te veel, voor nu is het nog een registratieformulier script met veels te veel classes xD
Het zijn de uitbreidingen die ik er later op kan doen die zo goed worden :)

(aanpassen van je gegevens moet ik bijv nog bouwen en het script die je actief/non-actief zet en dergelijke).

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 11:35

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Snappie88 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:53:
[...]

Ik heb laatst exact zo'n zelfde game gehad met in het midden... Een Soraka! First blood en uiteindelijk had ze de meeste kills van het hele team... Like WHUT!?
Soraka carried! :D (Ik ook al een keer. Dat je de announcer LEGENDARY hoort roepen en ziet dat Soraka op 9/0/4 staat.... :F )

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heb ik een game gewonnen, ben ik daarna disconnected van chat en staat mijn IP opeens op 0.
Ik denk relog eens, misschien is het een tijdelijke bug, kom ik in een 55 minuten queue terecht. 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:54:
Ok, heb ik een game gewonnen, ben ik daarna disconnected van chat en staat mijn IP opeens op 0.
Ik denk relog eens, misschien is het een tijdelijke bug, kom ik in een 55 minuten queue terecht. 8)7
ah ja, dacht een queue voor een game van 55 minuten, maar je komt de game dus gewoon niet eens meer in.

Riot <3. your position in line is 588, approx wait time 49 minutes.

2 minuten later 19 minuten wachten, weer 1 minuut later 21 minuten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
yikes! al die wachtrijen..ik durf niet meer uit te loggen! :P
dan nog maar een potje..

over teemo @ mid.. inderdaad een mindgame! blijven bewegen bij skillshots.. en dan niet zo dat het voorspelbaar word na 3 rondjes.

Edit:
een game later, launcher crashed na game > reloggen --> 788 wachtenden voor me, 1uur8minuten...
zucht!! :F

[ Voor 21% gewijzigd door Schuling23 op 22-02-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:12

g0tanks

Moderator CSA
Mijn launcher crashde tijdens de game nadat beide teams lag hadden gekregen, nu weer 45 minuten in de queue. Dat wordt dus een mooie leave in mijn match history denk ik? :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze maken de problemen niet beter maar alleen maar erger op deze manier.
Riot......

Mijn launcher hangt nu vast met 6/10 mensen op summoning. De rest is zwart en de latenties veranderen niet meer. Ziet er niet goed uit.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-08 14:43
Yay net 2 games gewonnen omdat het hele andere team niet kon connecten :\

Maarreh.. http://riseofimmortals.com/

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:47

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

OMG op LoL en op battle.net problemen? ik ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
ahum.. momenteel kan er geen game gestart worden? 'k kan hooguit een tutorial starten.

zuigt.. eindelijk met 5 vrienden tegelijk online en dan heb je dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uninstalled
Heb ondertussen wel genoeg van het gezeik rondom deze game.
Gameplay is leuk enzo, helaas draait het daar in 80% van de games niet om (DC, crashes afks feeders etc).
En aangezien de potjes te lang duren om daar doorheen te prikken heb ik hem maar uninstalled. Vandaag een paar potjes gespeeld en ongeveer 2,5 a 3 uur gestopt in potjes die van te voren (of 5 minuten in de game al failde).

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net 2 games gespeeld

Game1:
5v4 in ons voordeel. Begon gewoon lekker te lopen ondanks onze feeder-Ryze en ineens "disconnected" en dan ook de HELE game weg. Niet meer mogelijk te reconnecten en toen ik op no drukte voor reconnect kwam ik in Lobby en dat was het... geen Leave niks. Hele game was gewoon foetsie.
Is ook nooit in de match history verschenen. (mijn neef disconnecte op dezelfde manier. Ook in zijn history niks te zien)

Game2 (vol goede moed toch maar gestart):
Begon meteen als een 4v2 (in ons voordeel). Uiteindelijk kwam hun Teemo terug en onze Nasus voor 5v3. En daarna kwam hun Tristana er nog bij maar hun Sona heeft niemand meer iets van vernomen. Dus deze game uiteindelijk gewonnen. Maar wel met moeite. Uiteindelijk hebben 3 man de Baron gestolen terwijl Singed en ik (Teemo) hun 4 man lang genoeg wisten bezig te houden. Ace (voor zover mogelijk met een disconnected Sona) en 3 torens en 1 inhibitor weg. De tweede inhibitor waren we mee bezig toen ze ineens met 4 man tegelijk op ons af kwamen sprinten en 3 man killen terwijl ik en Nasus net weg kwamen. Ondanks dat die Sona weg was dus nog best een leuk potje waarin we ons voordeel maar met moeite konden benutten.

EN erg vervelend om tegen een Teemo te spelen die net zo vervelend shroomed als ik. Eigenlijk vrijwel continu als ik een shroom plaatste ging de shroom die hij er al had staan af. (working as intended)
Dus ondanks dat Teemo free to play was toch iemand die wist waar hij mee bezig was met het shroomen van alle jungle escape routes :D (totaan exact dezelfde locaties als waar ik alles neerzet. Wedstrijdjes mushroom uitwisselen :D)

En die Rise of Immortals lijkt in dat filmpje wel verdomd op een reskin van League of Legends. Ik hoop wel dat ze wat unieke features brengen tegenover HoN en LoL :) (en upcoming DOTA2)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-08 18:09
Pkunk schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:50:
Yay net 2 games gewonnen omdat het hele andere team niet kon connecten :\

Maarreh.. http://riseofimmortals.com/
YouTube: Rise of Immortals - First Look Trailer

Het victory scherm en de icoontjes op de website zien er vrijwel hetzelfde uit als LoL :P
Maar het ziet er allemaal wel net wat te sloom uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

ROFL!
De LoL website is gecrashed en ze hebben de Twitter failwhale gespoofed!
4 Corki's die een Gragas dragen :D

EDIT:
Maar een linkje van gemaakt omdat ik dit niet ga hosten voor een thumbje :)
http://riot-web-static.s3.../images/errors/gragas.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door MazeMouse op 22-02-2011 22:56 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-08 16:59

Zyppora

155/50 Warlock

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:33:
Uninstalled
Heb ondertussen wel genoeg van het gezeik rondom deze game.
Gameplay is leuk enzo, helaas draait het daar in 80% van de games niet om (DC, crashes afks feeders etc).
En aangezien de potjes te lang duren om daar doorheen te prikken heb ik hem maar uninstalled. Vandaag een paar potjes gespeeld en ongeveer 2,5 a 3 uur gestopt in potjes die van te voren (of 5 minuten in de game al failde).

;w
Om deze reden heb ik juist de US client geinstalleerd. De ping is wel hoger maar is zo stabiel als een rots en je merkt er in-game nauwelijks iets van. De US servers zijn naar mijn ervaring ook heel wat stabieler dan de EU servers. Ik moet alleen mijn summoner level daar nog wat opkrikken voordat ik T3 runes kan gebruiken. Het zijn overigens ook niet alleen Amerikanen die daarop spelen, je komt er eigenlijk min of meer dezelfde diversiteit qua nationaliteiten tegen als op de EU servers. Ze zijn wel heel erg van het Skype/Vent/TS wanneer je een spelletje met hen speelt, en dat blijkt een groot voordeel tov. wanneer je dat niet hebt. Communicatie is een stuk sneller waardoor ganks etc. gewoon afgewend kunnen worden.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-08 13:24
Het is zeker waardeloos zoals het nu is, maar ik heb er wel vetrouwen in dat het goed komt. Ze geven het in ieder geval al toe (10 win IP boost yay!) en het is niet zomaar een kwestie 40 nieuwe servers aanschaffen en neerplempen, dus heb nog even geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffft hoe hogere lvl ik kom hoe meer morde's ik tegenkom

tot lvl 16 a 17 was ik echt de enige en kon ik zo mijn team carrien nu zijn er zoveel meer d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-11-2023
@ semmy mjah valt wel mee het is nu de rotation voor mordekaiser he dus dan kom je ze vaak tegen,
ben nu lvl 20 maar zoveel heb ik er ook nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Het is inderdaad sterk aan te raden om op de US servers te spelen. Ben blij dat ik al die tijd daar ben gebleven. Onder de 180 ping merk je nauwelijks tot geen vertragingen, het is bijzonder goed te doen. Helaas was er afgelopen weekend wel een probleem met de database waardoor er wat onvoorziene downtime was, maar daarvoor enkele maanden nergens geen problemen mee gehad behalve de standaard maintaince op dinsdag.

Nadeel is dat je dan wel weer van 0 moet beginnen. Maar ik ben dik tevreden op de US servers over het algemeen. Uit eigen spel ervaring kan ik vertellen: Leavers/Feeders komen heel weinig voor. Zo nu en dan heb je wel eens iemand die leaved, maar das meestal door problemen met hun ISP bijv. Uptime is erg goed. Over het algemeen probeert men echt wel goed te spelen. Maar daar moet ik bij vermelden dat ik in een aantaal kanalen zit en dan met een 5 man pugje speel. Werkt zoveel beter dan solo queuen. Zal niet altijd vloeiend verlopen, maar gaat heerlijk over het algemeen.

Ik zit nu bijna op 800 wins, heb ruim 1700 games gespeeld (losses, ranked en practice games meegeteld), dus het is niet dat ik gisteren begonnen ben ofzo ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
En zodra de EU servers fatsoenlijk werken baal je dat je een US account hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:29:
Ach, tegen die tijd is Diablo7 alweer uit, en ga ik dat wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 17:40
Het vervelende is juist dat ik al heel veel champs en dus tijd erin heb gestoken. Dus ik zie er niet zoveel in om opnieuw te beginnen in de US servers. Ik wissel om de dag van champ (hoewel ik Miss Fortune al 3 dagen achter mekaar kies :o) En me vrienden denken er net zo over. Dus ik blijf voorlopig gewoon in de EU servers en hoop dat de issue's worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Hoezo? Ik heb beide, alleen maar voordelen van :D Is nog nooit voorgekomen dat ze beide tegelijk down waren.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Op mijn US account heb ik:

Een mooie ELO, iets van 30-40 champ unlocked, bijna 800 wins en iets van 740 losses (vind ik een mooie balans), King Rammus, Nightmare Cho'Gath, Ufo Corki. 3 complete rune pages en nog een boel runes over die ik kan gebruiken voor een 4e en 5e page. Een IP balans van op dit moment 2k (Laatste Trundle aangeschaft).

Op mijn EU account heb ik:

Niets.

Hmm ik denk niet echt dat ik daar zo van ga balen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 21:39
Nazanir schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:00:
[...]

Een mooie ELO, iets van 30-40 champ unlocked, bijna 800 wins en iets van 740 losses (vind ik een mooie balans), King Rammus, Nightmare Cho'Gath, Ufo Corki. 3 complete rune pages en nog een boel runes over die ik kan gebruiken voor een 4e en 5e page. Een IP balans van op dit moment 2k (Laatste Trundle aangeschaft).

Niets.

MM maar toch speel je op us waar minder van ons zitten ;) . Ook kon je destijds je account transferen betreft de king rammus skin van us naar eu. Had je beter kunnen doen want dan had je nu op beide servers deze skin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:00:
[...]

Niets.

Denk dat Saphua meer doelt op het grotere gedeelte van de spelers, dus als je nu weer naar US gaat daar skins gaat kopen + tijd in gaat stoppen en dat achteraf de EU server weer normaal gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

US is mijn smurf. Daar speel ik alleen als EU echt down is. (en daar ga ik ook geen cent aan uitgeven :))

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

MazeMouse schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:33:
US is mijn smurf. Daar speel ik alleen als EU echt down is. (en daar ga ik ook geen cent aan uitgeven :))
*O*

Zo denk ik er ook over. Uiteindelijk zullen de meeste mensen die ik ken toch op EU belanden, en daar speel ik liever mee natuurlijk. M'n friendslist staat ondertussen ook vol met 40+ vrienden (waar komen ze vandaan gekropen :? ), denk niet dat 't in op de US servers zo hard loopt...

Tenzij je natuurlijk een leuke Californische chick daar tegen 't lijf loopt :9

Edit: Alleen die que is klote, moeten ze snel wat aan gaan doen ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Snappie88 op 23-02-2011 19:37 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond league of legends een erg leuk spel (speel het pas een paar maanden) maar met de laatste patch hebben ze het toch wel erg vernaggelt. Elke avond als ik even een spelletje wil spelen komt er een queue van 2 uur of langer. Dit vind ik echt achterlijk. Nu zou je denken: Zo'n queue verbetert de ervaring van alle (gamende) spelers. Het probleem is alleen dat ik gisteravond 4 potjes heb gespeeld waarvan ik er 2 heb afgemaakt (de andere twee disconnecte zonder reconnect optie) en de andere twee waren 3v5(tot 2v4 toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:47

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

2 uur? ik heb at most 20 minuten meegemaakt in de queuemelding, wat in de praktijk 10 bleek...

[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 23-02-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Zo'n que is prima (WoW heeft 'm bijvoorbeeld ook), maar dan moet je er dus wel voor zorgen dat mensen die een DC krijgen of mensen die snel een champion selection screen verlaten omdat er een DC tussen zit (zoals ik zojuist gedaan heb) wel voorrang krijgen, en meteen weer het spel in kunnen komen. Daarnaast meen ik dat men die que erin heeft gegooid omdat ze nogal wat problemen hebben vanwaaruit de chat problemen ook voortvloeien. Echter zijn die chatproblemen er nog steeds, terwijl er onderhand dus ook een que van één uur bij is gekomen. En dat klopt gewoon niet.

Vind 't zelf eigenlijk ook wel een erg kwalijke zaak. En dit komt van iemand die normaliter positief is over dit spel, en niet iedere post zit te ranten op LoL (wat ik twee/drie personen hier constant zie doen).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Queue is voor mij nu 3 uur. US servers here i come again....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-11-2023
en jah hoor kan weer geen premade 5vs5 maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat gezeik niet zo hoor, als er een que is (die meestal binnen 5/10 er door heen is) ga je toch ff koffie zetten, je dagelijkse mail doen etc, etc, dat is iig wat ik doe.

5v5, als dat het niet doet ga je lekker 3v3 voor de afwisseling, is zo'n ander soort meta-game dus is weer een hele nieuwe uitdaging.

Leavers, weinig last van, af en toe keer noobs in het team zitten maar over het algemeen niet of nauwelijks leavers.

Enige vervelende is, dat er soms random dc's zijn. en zelfs die komen niet zo heel vaak voor

dus
/care
Ik blijf lekker op EU zitten, en hoe meer mensen naar US gaan hoe minder queue er is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
5 min. ok, maar er stond een wachttijd van 3 uur bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net stond er bij mij 48 min, 5 min later zat ik in-game......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:16:
net stond er bij mij 48 min, 5 min later zat ik in-game......
Het duurt misschien niet zo lang als er staat, maar om dan vervolgens na een wachttijd toch nog een game te willen starten en 't werkt allemaal niet, is gewoon naar. Ik heb vanavond tussen 18:00 en 21:00 maar één game kunnen spelen, de rest starte niet, mocht ik opnieuw inloggen en vervolgens start de game weer niet. Die ene game met Ryze gespeeld (eerste keer) en gelukkig hard geownd ;)

Overigens geven ze op de LoL website de Champion's League de schuld :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zo, vandaag was nieuwe champ uitprobeer dag voor mij:

- Mordekaiser, 1 game, was 5/3/5. Begon slecht omdat ik hem nog niet kende, maar endgame ownde ik zwaar. Een van de redenen dat ze opgaven. Ik kon niet meer dood. Leuke en goede champ om mee te spelen
- Teemo, 1 game. Eindigde op 6/6/10 geloof ik in een verliezende game (4v5). Begon wel geweldig met 3/0/0, maar 4v5 met teemo is lastig, zeker als ze je een beetje focussen. Die shrooms zijn fucking hilarisch en soms easy kills :D
- Gragas, 1 game, eindigde op 2/4/10 in een game die we wonnen. Kills krijgen is bijna niet te doen, maar wel goede support en tank. Alleen een beetje te afhankelijk van team imo omdat je alleen een beetje kan poken en tanken.
- Kassadin, 2 games. Eerste game 6/6/nogwat in een verliezende game. Echt hele slechte teamgenoten. Tweede game vielen mn teammates wel mee, maar was de tegenstander bizar goed en georganiseerd. Eindigde op 0/6/6 ofzo. Echt slecht. Is ook niet echt mijn type champ. Na je burst kun je eigenlijk niet zoveel en het duurt lang voordat je burst iets voor gaat stellen. Bovendien ook nog squishy.
- Irelia, 2 games, beide gewonnen met een gelijk k/d ratio. Irelia bevalt me wel, wel even wennen aan de speelstijl. Je kan leuk bursten als melee en daarna ook nog redelijke damage doen met je autoattacks. Iets minder squishy dan yi.

Teemo, Morde en Irelia krijgen van mij nog wel vaker de kans, waren wel leuke champs.

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vandaag weer eens solo-que gedaan. Teemo-trollen in de freeweek. Twee games gespeeld.

Beide games weten te winnen. De eerste game in de mid een Kennen weten af te houden (wat gewoon niet zou moeten kunnen. Zeker niet omdat het een skinned Kennen). Totaan het punt dat hij een laneswitch deed met hun Mordekaiser die het mij beduidend moeilijker wist te maken. Echter was onze Evelynn al zo vroeg zo enorm veel aan het ganken dat de tegenstanders na 30 minuten in allchat op elkaar aan het ragen waren. Als het niet zo triest was dan was het hilarisch. Wat wel hilarisch was het feit dat ze op Evelynn zaten te zeiken maar met een enkele oracles zowel Evelynn als alle shrooms waar ze continu tegenaan liepen hadden kunnen uitschakelen.

De 2e game een lane mogen delen met Maokai en dat beviel me erg goed. Die slow en die stun sluiten erg lekker aan op mijn blind + poison en die sapling toss was een mooie scouting tool om semi-veilig mijn shrooms in bosjes te kunnen gaan plaatsen. (semi-veilig vanwege hun evelynn)
En we hebben uiteindelijk hun Irelia+Malphite nog best consistent af kunnen houden en een paar kills van ze weten te snipen. Ook 2 kills gedoneerd. Double kill onder onze toren van hun Irelia. Dat ging echt angstaanjagend snel. Eerst was Maokai ineens dood en toen een paar secondes later knalde "you have been slain" door de speakers en zat ik te kijken hoe ze half-health weg kwam... (given, we waren allebei niet full health maar toch)
Uiteindelijk liep ons team in de teamfights gewoon veel beter. Maokai + Alistar samen betekende dat ons team gewoon niet dood ging 8) (voetballende Alistar heeft me alleen wel een paar keer bijna mijn leven gekost door Irelia mijn kant op te knallen. Dat waren toch wel wat paniek momentjes :D)

[ Voor 8% gewijzigd door MazeMouse op 24-02-2011 01:40 ]

sudo apt-get rekt

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Nazanir schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:01:
Het is inderdaad sterk aan te raden om op de US servers te spelen. Ben blij dat ik al die tijd daar ben gebleven. Onder de 180 ping merk je nauwelijks tot geen vertragingen, het is bijzonder goed te doen.
wat een verschrikkelijke onzin. boven de 100 ping merk je de vertraging dusdanig dat het storend is. ik heb het geprobeerd op de US servers te spelen. ik heb daar 120 to 130ms en ik ergerde me helemaal kapot. doe mij maar 30ms

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

questarey schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 02:04:
[...]

wat een verschrikkelijke onzin. boven de 100 ping merk je de vertraging dusdanig dat het storend is. ik heb het geprobeerd op de US servers te spelen. ik heb daar 120 to 130ms en ik ergerde me helemaal kapot. doe mij maar 30ms
Dit is pas onzin. Alles onder 200 ping is makkelijk te doen zonder dat het storend is in spellen als dit.

• Vicarious
Zullen we het erop houden dat iedereen het anders ervaart? Ik merk zelf met 180/190 ms een kleine vertraging soms, maar voor mij prima speelbaar.

• Jveer
Man man wat een ramp gisteren, iedereen was klaar voor een potje, we waren allemaal online... Kan niemand een 5vs5 normal opstarten :o Solo normal ging ook niet dus dan maar een solo ranked. Best een squishy team Cho'Gath/Ashe/Irelia/Veigar/Miss Fortune (me! :D) tegen een redelijk heavy team Jax/Xin/Morde/Trundle/LeBlanc

Harstikke gaaf, een uitdaging dus! Ik met Cho meteen naar boven en stonden we tegenover Morde en Trundle (waarom die aan het lanen was, geen idee?) En waren we lekker dominant aan het lanen. Hun waren tot 9 minuten niet bij onze turret gekomen en ze waren meer in base dan op de lane. Nou dat gaat super denk je dan... Nou mooi niet dus want down hebben we Ashe en Irelia die lekker aan het feeden zijn en pissig op elkaar aan het worden zijn.
Prima Cho gaat naar beneden en ik hou de top lane zelf. Het ging niet super maar ik redde het wel in me eentje. Cho heeft z'n best gedaan down en kreeg een kill :) Maar de ruzie tussen Ashe en Irelia zo erg geworden dat Ashe leaved en Irelia "afk" in base gaat staan. De quotes om afk omdat ik haar toch echt zag lopen en toen werd ik zelf pissig...:@

Gelukkig zaten we al bijna 20 minuten in game en konden we al snel surrenderen. Maar het liet geen goede indruk achter op een al slechte game avond...

Gelukkig is de demo van Shogun Total War 2 erg gaaf en vooral moeilijk dus heb ik me daar nog heel even mee kunnen vermaken (tot dat een friendly general me een backstab gaf en ik na 10 min. al had verloren xD)

• Jeffroiscool
Script is technisch voor de eindgebruiker af. Verwacht zeer binnenkort toegang hiertoe :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Ninjaman
Jeffroiscool schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:24:
Script is technisch voor de eindgebruiker af. Verwacht zeer binnenkort toegang hiertoe :)
Mooi keep us updated ! }:O

• Jeffroiscool
Ik wacht op het iets vermooien ervan (klein beetje design :P)

Er komen nog wel meer features.

Hoe denken jullie bijvoorbeeld over een nieuwsbrief waar we de wekelijkse rotatie bijvoorbeeld inzetten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:40:
Ik snap dat gezeik niet zo hoor, als er een que is (die meestal binnen 5/10 er door heen is) ga je toch ff koffie zetten, je dagelijkse mail doen etc, etc, dat is iig wat ik doe.

5v5, als dat het niet doet ga je lekker 3v3 voor de afwisseling, is zo'n ander soort meta-game dus is weer een hele nieuwe uitdaging.

Leavers, weinig last van, af en toe keer noobs in het team zitten maar over het algemeen niet of nauwelijks leavers.

Enige vervelende is, dat er soms random dc's zijn. en zelfs die komen niet zo heel vaak voor

dus
/care
Ik blijf lekker op EU zitten, en hoe meer mensen naar US gaan hoe minder queue er is ;)
Die queue is egt rotzooi, stel je voor ik heb de hele dag hard geleerd. Ik meld me 's avonds aan op skype en bel me vrienden voor een potje lol. Jow twee uur queue, en ja en dan gaat je potje lol naar de filistijnen.

Wij hebben nu allemaal accounts gemaakt op de US, hier heb je geen queue en ook nooit problemen met ingame's.

Zo krijgen we bij 1/4 van de rankeds pick en ban problems, leaders kunnen dan niet bannen.

Ook zijn er betere spelers op de US, de meeste mensen hebben hoger ranked elo (zelfde index)

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Hoe meer mensen stoppen met hun EU-account hoe beter voor de achterblijvers. :')

Het was behoorlijk gaar gisteren. Doet de chat het eens voor de verandering, kun je geen games starten. Het voordeel is dan wel dat als je maar 1 potje per dag geregeld krijgt, je 400 IP per potje verdient. :+

• Ninjaman
Jeffroiscool schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:17:

Hoe denken jullie bijvoorbeeld over een nieuwsbrief waar we de wekelijkse rotatie bijvoorbeeld inzetten?
Schrijf ik mij gelijk in en mischien dan ook wat interresante linkjes in de nieuwsbrief plaatsen.
Maarja lijkt wel alsof ik de enige ben die reageerd hierop :X

• Jeffroiscool
dragon3016 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:00:
[...]

Schrijf ik mij gelijk in en mischien dan ook wat interresante linkjes in de nieuwsbrief plaatsen.
Maarja lijkt wel alsof ik de enige ben die reageerd hierop :X
Maakt niet uit :P Als er maar iemand reageert vind ik het al best :)

Dan weet ik dat ik dit niet voor jan met de korte achternaam doe :P

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jeffroiscool schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:17:

Oook ik zou mij meteen inschrijven. Is best handig. Misschien ook leuk om de grootste update van die week er in te zetten en de meest bezochte pagina van die week?

• Vicarious
Ik volg het ook met grote interesse, maar we moeten wel zorgen dat het niet teveel werk wordt lijkt me. Er moet dan namelijk wel iemand zijn om die nieuwsbrief bij te houden etc. Alleen een playertable waar iedereen zichzelf kan inschrijven en actief/inactief kan zetten vind ik al fantastisch. Hoeft er van mij niet eens mooi uit te zien ook.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ok, ik heb nu een raar icoontje, wat niemand anders heeft. Weet iemand misschien wat het is?

Link anders wordt het een zooi

Het gaat om het icoontje in de rechterboven hoek, waar 10 wins left bij staat.

It's creeping me out!

• Jeffroiscool
Gropah schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:05:
ok, ik heb nu een raar icoontje, wat niemand anders heeft. Weet iemand misschien wat het is?

It's creeping me out!
Dat is een IP Boost :P

ps. Je link in je signature mag volgens mij volgens de regels niet.

Overigens ik ga nu de link hieronder zetten.

http://www.fakegaming.eu/GoT/

En nee het ziet er nog voor geen meter uit maar het functioneert wel :)
SaphuA gaat van de week tijd zoeken om te helpen met het design :)

Edit: Dat was snel Guus xD

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffroiscool op 24-02-2011 13:13 ]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@jeffroiscool

Ach ja, je moet toch wat tijdens het wachten op je maten voor een potje :P

• Jeffroiscool
Gropah schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:20:
@jeffroiscool

Ach ja, je moet toch wat tijdens het wachten op je maten voor een potje :P
Tja of je werkt/loopt gewoon stage zoals mij XD

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Gropah schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:05:

It's creeping me out!
Is zoals jeffro zegt een IP boost, die iedereen in de loop van de komende paar dagen zal moeten krijgen van Riot omdat de servers de laatste tijd zo brak zijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Vicarious
Jeffro goed bezig :) Controle is met 1 L trouwens :P

Bij actief op kun je alleen EU of US kiezen, ik ben op beide actief.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Argh wil je net een potje doen, gaat de chat weer down... GRrr

• Jeffroiscool
Oops, moest toch ASC hebben in m'n SQL query hehe xD

Nu staat de lijst op alphabetische volgorde (nadat er gesorteerd is op EU/US)

@Vicarious

Zal de spelfout aanpassen (zitten er nog veeeeel meer in en zullen er dus veel uitgehaald worden als we een layout hebben :P

Over de nieuwsbrief daar vinden we wel iemand voor. Ik kan ook zo instellen dat meerdere mensen dit kunnen (en dan met een lijstje bijhouden of de nieuwsbrief van de week al verzonden is ;) )

Over actief of niet actief doelde ik meer welke iemand zijn main is. Als jij een betere benaming voor dat veld hebt moet je het maar zeggen ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Jeffroiscool op 24-02-2011 13:31 ]

• Vicarious
Oh bedoel je het zo :P Nouja dan weet ik ook zo even geen handige naam voor die kolom inderdaad. Misschien main ofzo?

En ja, als iedereen bij kan dragen aan de site (soort wiki-idee) kan het best een informatieve site worden. Freechamps kun je misschien zelfs wel automatiseren.

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Zo, speciaal voor dit topic een acc aangemaakt. Ik speel sinds kort en vind het super relaxed.

• Jeffroiscool
Als je dan ook nog even hier wilt registreren :P

Dit is namelijk de lijst waar we Tweakers die het spel bijhouden spelen :) (alleen als je zelf in die lijst wilt uiteraard :P)

• Vicarious
Overigens kan die link dan ook gelijk in de OP worden opgenomen :)

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:22:
Overigens kan die link dan ook gelijk in de OP worden opgenomen :)
Klopt, alleen SaphuA is druk bezig deze week dus kan ff duren tot hij dit topic vandaag weer leest :P

Edit: ROFL @ pewpewlazorbeamz, geniaal die comment ;P

[ Voor 9% gewijzigd door Jeffroiscool op 24-02-2011 14:26 ]

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Jeffroiscool schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:19:
Als je dan ook nog even hier wilt registreren :P

Dit is namelijk de lijst waar we Tweakers die het spel bijhouden spelen :) (alleen als je zelf in die lijst wilt uiteraard :P)
Aye ik sta er in :) Zou wel leuk zijn als er iemand is die me een keer tips ofzo kan geven tijdens een game.

• Vicarious
Spunkjah schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:27:
[...]

Aye ik sta er in :) Zou wel leuk zijn als er iemand is die me een keer tips ofzo kan geven tijdens een game.
Sure, voeg me maar toe. Heb inmiddels redelijk wat ervaring opgedaan met veel verschillende champs en rollen.

• Jeffroiscool
Voor de mensen die m'n lijst nog niet vertrouwen: Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/12yl

SQL Screenshotje van mijn eigen record.

Wachtwoord is dus echt geencrypt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Jeffroiscool op 24-02-2011 14:48 ]

• Ninjaman
Leuk systeempje. Heb mij inmiddels aangemeld.

Waarom wordt er gevraagd om een email adres? Zie namelijk geen mailtje in mijn email dat ik geregistreerd ben maar ga er vanuit dat je dit alvast doet voor de nieuwsbrief .
En is het mischien mogelijk om je wachtwoord opnieuw aan te vragen of zit dat er al in? O+

• Jveer
Zo heb me ook geregistreerd, goed initiatief Jeffro!
En die lijst van je vertrouwen we wel hoor ;)

Wie weet tot vanavond guys!

• Jeffroiscool
dragon3016 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:29:
Leuk systeempje. Heb mij inmiddels aangemeld.

Waarom wordt er gevraagd om een email adres? Zie namelijk geen mailtje in mijn email dat ik geregistreerd ben maar ga er vanuit dat je dit alvast doet voor de nieuwsbrief .
En is het mischien mogelijk om je wachtwoord opnieuw aan te vragen of zit dat er al in? O+
Email adres was in eerste instantie voor als mensen hun wachtwoord vergeten zijn. Nieuwsbrief is een 2e bijkomend iets waar je eerst een vinkje voor zou moeten inschakelen (ik ga niet geforceerd naar iedereen lopen mailen ;) )

Als je probeert in te loggen is er ondereen een link (wachtwoord vergeten) vanuit daar krijg je een email met link waarmee je je wachtwoord opnieuw kan instellen (gelukkig heb ik deze vandaag afgemaakt xD)
Jveer schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:31:
Zo heb me ook geregistreerd, goed initiatief Jeffro!
En die lijst van je vertrouwen we wel hoor ;)

Wie weet tot vanavond guys!
Niet iedereen is zo goedgelovig hoor ;)
9/10 mensen gebruiken overal hetzelfde wachtwoord voor (nou ben ik hier ook schuldig aan :( ) maar een kwaadaardig iemand zou dus het wachtwoord als platte text in zijn database kunnen opslaan en op bijvoorbeeld je Tweakers account kunnen inloggen of zelfs LoL. Er zijn genoeg van dat soort mensen in dit wereldje. Zeker als ik weet dat m'n vrienden Runescape spelen en het nog proberen :P

Misschien dat de site langzaam uitbreid tot een informatief iets :)

Edit: Net zoals duakor die me niet vertrouwd hehe xD none@none.nl achja als hij z'n password kwijt raakt kannie ook niet meer inloggen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Jeffroiscool op 24-02-2011 15:35 ]

Verwijderd

Edit: Lama snap het al^^

Nu nog GD plaatje met de lijst voor in topic:)

[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 15:37 ]

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:36:
Edit: Lama snap het al^^

Nu nog GD plaatje met de lijst voor in topic:)
Laat mij deze snappen want ik snap er niks van xD

Edit: :O De image library? Zou een decent optie zijn idd om hem zo te integreren. En die dan klikbaar maken :) Moeten we wel eerst beter design enzo hebben. Als je wilt helpen hoor ik het wel? :P

[ Voor 28% gewijzigd door Jeffroiscool op 24-02-2011 15:52 ]

• SaphuA
Ben bezig met een eigen model/skin viewer voor in AutoLoL en moest even deze screenshot laten zien :D

Face-sword ftw!
Afbeeldingslocatie: http://stuff.saphua.com/Temp/Helix/helix.jpg

• imafishlol
  • Laatst online: 22-08 15:49
Nou, net verloren van Lowland Lions in dat ESL toernooi, man man wat speelde zij goed...en wij slecht.

ze hadden trouwens wel goed informatie over ons opgezocht (wist wie ze moesten bannen / wie wij gespeeld hadden en hoe wij onze champs spelen).

Alleen als tip voor de volgende keer tegen die mensen, zet geen livestream op met ook nog een teamspeak van de match want zo wordt het wel heel verleidelijk om te spieken. :P

Maar we gaan zeker vaker mee doen aan 5v5 toernooien! vond toch dat we behoorlijk ver kwamen als 2e van Nederland :D

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dit is een van de eerste games waar ik ook nog overweeg om eens wat serieuzer te gaan spelen tegen lvl30.
Maar het pubtrollen met Teemo is veel te leuk :D

Overigens ook leuk, mijn hele team met Ignite... Heerlijk als je hele team zo'n "IEMAND GAAT DOOD" instelling heeft :D

sudo apt-get rekt

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Alleen jammer dat vijf ignites vaak best nutteloos in teamfights zijn door diminishing returns.

• Vicarious
g0tanks schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:03:
Alleen jammer dat vijf ignites vaak best nutteloos in teamfights zijn door diminishing returns.
Gewoon alle 5 op 1 ventje rammen. Toch hendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

g0tanks schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:03:
Het loading screen liet ook een Mundo zien.
Die Mundo had een hele slechte game :D

EDIT:
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig toch wel heel erg "verslaafd" geraakt ben aan de Ignite+Exhaust combo.
De Exhaust levert mij extra (of uberhaupt) CC en met de mastery verlaagt Armor en MR
De Ignite stopt hun healing tijdens de battle en kan net dat tikje zijn dat nodig is om het af te maken als ze onder hun toren rennen. (en buiten cooldown 10 AP)
Zelfs met andere champions merk ik nu gewoon dat ik (ook in combinatie met mijn huidige masteries) gewoon veel aggressiever kan zijn op deze manier zonder daar meteen voor gestraft te worden. (en tegenstanders die te aggresief zijn meteen kan afstraffen)

EDIT2:
En aggresiever zijn is relatief. Ik was koning van de towerhuggers en had het last-hitten onder de toren verheven tot een exacte wetenschap :P

[ Voor 58% gewijzigd door MazeMouse op 25-02-2011 09:47 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
SaphuA schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:36:
Ben bezig met een eigen model/skin viewer voor in AutoLoL en moest even deze screenshot laten zien :D

Face-sword ftw!
[afbeelding]
Haha :D Leuk project wacht met smart tot het eind resultaat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
dragon3016 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:33:
[...]

Haha :D Leuk project wacht met smart tot het eind resultaat .
Inderdaad, ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Persoonlijk heb ik het niet zo op Iginite, ik vind een Flash of Ghost veel fijner, dan heb je een betere kans te ontsnappen wanneer de enemy je probeert te ganken of wanneer de teamfight verkeerd uitpakt. Live to fight zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ghost+Exhaust voor mij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik was altijd van Teleport+Flash met een Support Class

Dus de omslag is van Janna/Sona/Galio met Teleport+Flash via Ezreal met Ignite+Exhaust naar Teemo met Ignite+Exhaust gegaan. (eigenlijk heb ik alles wat ik met Ezreal deed en geleerd heb gewoon gezegd van "goh, zou dit ook werken met..." de win10cent guide)
En ergens werkt dat want Ezreal heeft zijn eigen ingebouwde Flash en Teemo heeft zijn eigen ingebouwde Ghost :P

En sinds een paar dagen een nieuwe allchat quote als ik weer eens kills maak omdat mensen me achtervolgen:
"Always follow Teemo! He's a scout, he knows where all the mushrooms are so you can stay safe!"
Iets omslachtiger dan de Cho'Gath NOMNOMNOM maar daarmee ook leuker :D

[ Voor 5% gewijzigd door MazeMouse op 25-02-2011 10:49 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:25:
[...]

Klopt, alleen SaphuA is druk bezig deze week dus kan ff duren tot hij dit topic vandaag weer leest :P

Edit: ROFL @ pewpewlazorbeamz, geniaal die comment ;P
Cheers! :P Altijd leuk als je een tijdje met lux gemained hebt he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:45:
[...]

Cheers! :P Altijd leuk als je een tijdje met lux gemained hebt he :P
Vooral als je vaak all mid doet dan weet je waar dit opslaat. Wat heb ik een hekel aan die laser hehe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon3016 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:12:
[...]

Vooral als je vaak all mid doet dan weet je waar dit opslaat. Wat heb ik een hekel aan die laser hehe :'(
Ach ARAM, mooiste potje wat ik heb gehad.. Lux, Karthus, Ashe, soraka en janna

Is gewoon WIN Laser, global dmg, Stun arrow ( perfect icm met lazorz ) Free heal en mana, en imba harras met janna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Laatst online: 16-08 16:59

Zyppora

155/50 Warlock

MazeMouse schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:48:
"Always follow Teemo! He's a scout, he knows where all the mushrooms are so you can stay safe!"
Copyrighted of niet, die ga ik gebruiken :D Da's wel heel schattig ^^

En die website ziet er goed uit, ik zal me vanavond eens registreren.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Zyppora schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:15:
[...]

Copyrighted of niet, die ga ik gebruiken :D Da's wel heel schattig ^^

En die website ziet er goed uit, ik zal me vanavond eens registreren.
Niks copyrighted :D Die moet zoveel mogelijk gebruikt worden zodat er alleen maar harder op Teemo geraged wordt (en mensen daardoor slechter gaan spelen waardoor je meer wint ;))

EDIT:
Mezelf maar eventjes op de site aangemeld. Ziet er goed uit, maar is dat niet het oude LoL logo dat erboven staat? Dat "Clash of fates" hebben ze toch al lang gedropped?

[ Voor 16% gewijzigd door MazeMouse op 25-02-2011 13:24 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Start post aangepast! Registreer even als je in de lijst wilt!
(Jeffro is momenteel bezig om de lijst als een afbeelding te tonen in de start post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangemeld voor lijst, maar mis nog steeds beetje het Actief- Non-Actief lijstje. Dit is eigenlijk in principe het zelfde als oude lijst. Moet natuurlijk wel iemand bijhouden, maar moet geen heel groot probleem zijn omdat once in a while te doen.

Weet niet of jullie dit nog in de planning hadden staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:46:
Aangemeld voor lijst, maar mis nog steeds beetje het Actief- Non-Actief lijstje. Dit is eigenlijk in principe het zelfde als oude lijst. Moet natuurlijk wel iemand bijhouden, maar moet geen heel groot probleem zijn omdat once in a while te doen.

Weet niet of jullie dit nog in de planning hadden staan :).
De lijst heeft deze functionaliteit in zich zitten ;)

Nieuw beleid word na 2 maanden niet ingelogd geweest te zijn om iemand op non-actief te zetten (ze krijgen een mailtje hierover) en worden automatisch weer op actief gezet bij het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:56:
[...]

De lijst heeft deze functionaliteit in zich zitten ;)

Nieuw beleid word na 2 maanden niet ingelogd geweest te zijn om iemand op non-actief te zetten (ze krijgen een mailtje hierover) en worden automatisch weer op actief gezet bij het inloggen.
aah tof, al zou ik die tijd nog verkorten naar 1 maand ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:37:
[...]

aah tof, al zou ik die tijd nog verkorten naar 1 maand ofzo.
Zijn we het mee eens en deze word dan ook geimplementeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
MazeMouse schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:48:
Die qoute ga ik ook gebruiken :D Super leuk om te zeggen als iemand achter je chased en vervolgens door je shrooms of death lopen!! }) Teemo is nog steeds imo 1 van de leukste champs om mee te spelen.

Spelen jullie hem als hybrid of puur AP?

Ik speel meestal hybrid omdat ik dan nog wat meer dmg doe met auto atk's terwijl me abilities ook redelijk wat dmg doen. Zo heeft het team wat meer aan een Teemo, want een Teemo die full AP speelt heeft maar 2 tricks. De Blinding Dart en z'n shrooms of death! Nu is het in een teamfight uitbreekt en je hebt geen shrooms geplaatst heb je alleen je Blinding Dart met een cooldown van 4 of 5 sec.

Daarom vind ik dat puur AP Teemo niet echt bij draagt aan een team.

Correct me if i'm wrong :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Jveer schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Die qoute ga ik ook gebruiken :D Super leuk om te zeggen als iemand achter je chased en vervolgens door je shrooms of death lopen!! }) Teemo is nog steeds imo 1 van de leukste champs om mee te spelen.

Spelen jullie hem als hybrid of puur AP?

Ik speel meestal hybrid omdat ik dan nog wat meer dmg doe met auto atk's terwijl me abilities ook redelijk wat dmg doen. Zo heeft het team wat meer aan een Teemo, want een Teemo die full AP speelt heeft maar 2 tricks. De Blinding Dart en z'n shrooms of death! Nu is het in een teamfight uitbreekt en je hebt geen shrooms geplaatst heb je alleen je Blinding Dart met een cooldown van 4 of 5 sec.

Daarom vind ik dat puur AP Teemo niet echt bij draagt aan een team.

Correct me if i'm wrong :Y)
Welke build speel je hem dan Hybrid?

Rageblade, Nashor's Tooth enzo?

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.