[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik speel hem vrijwel volledig AP met Malady (voor hoge attack speed en shred. Passive op E doet ook flinke (poison) damage met meer AP en die shred zorgt ervoor dat je autoattacks zat pijn doen. Bovendien blaas je elke halve seconde zowat een pijltje.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Vicarious schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:04:
Ik speel hem vrijwel volledig AP met Malady (voor hoge attack speed en shred. Passive op E doet ook flinke (poison) damage met meer AP en die shred zorgt ervoor dat je autoattacks zat pijn doen. Bovendien blaas je elke halve seconde zowat een pijltje.
Hmm, klinkt als malady, lichbane aardig pijn zou moeten doen :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 14:42
Jeffroiscool schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:54:
[...]

Welke build speel je hem dan Hybrid?

Rageblade, Nashor's Tooth enzo?
Mijn build:

Boots of Speed + 3 HP pots
Nashor's Tooth
Rageblade
Hextech Gunblade/Deathfire Grasp
Banshee's Veil/Morello's Evil Tomb/Death Cap*

*Hier ligt het eraan hoe de game loopt, als ik veel gefocused wordt/de teambattles gaan niet zo goed dan neem ik de Banshee. Maar wanneer we redelijk gaan maar ik heb geen tijd om te farmen (veel team fights bijv.) dan kies ik de Evil Tomb. En wanneer we de enemy gewoon weg met de grond gelijk maken ga ik voor Death Cap (omdat AD geen zin meer heeft late game)

Over het algemeen probeer ik dus ook altijd een lage CD te krijgen, want die shrooms vragen er om, om gespammed te worden >:)

*Edit, Mijn runes zijn als volgt:

Marks: Armor penetration -> moeten Magic Penetration worden maar ben arm*
Seal: flat Mana regen
Blauwe runes**: Mana regen/level
Quintessence: Magic Penetration

* Wil eerst 9x armor/level kopen omdat ik graag wil junglen met Trundle na de guide van onze mede Tweakers wiens naam mij even is ontgaan... iets met een N geloof (sorry mede Tweaker)
** Ook hier is de naam me even ontgaan, druk druk druk @work en natuurlijk met van alles en nog wat te gelijk bezig 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Jveer op 25-02-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Jveer schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:25:
[...]

Mijn build:

Boots of Speed + 3 HP pots
Nashor's Tooth
Rageblade
Hextech Gunblade/Deathfire Grasp
Banshee's Veil/Morello's Evil Tomb/Death Cap*

*Hier ligt het eraan hoe de game loopt, als ik veel gefocused wordt/de teambattles gaan niet zo goed dan neem ik de Banshee. Maar wanneer we redelijk gaan maar ik heb geen tijd om te farmen (veel team fights bijv.) dan kies ik de Evil Tomb. En wanneer we de enemy gewoon weg met de grond gelijk maken ga ik voor Death Cap (omdat AD geen zin meer heeft late game)

Over het algemeen probeer ik dus ook altijd een lage CD te krijgen, want die shrooms vragen er om, om gespammed te worden >:)
toon volledige bericht
Het probleem wat ik altijd heb is dat als ik Nashor's Tooth eerst wil bouwen is dat je dan heel erg weinig damage doet early on (als je bijvoorbeeld moet sidelanen) hoe ga je daar dan mee om?

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 11:25

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Jveer schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Die qoute ga ik ook gebruiken :D Super leuk om te zeggen als iemand achter je chased en vervolgens door je shrooms of death lopen!! }) Teemo is nog steeds imo 1 van de leukste champs om mee te spelen.

Spelen jullie hem als hybrid of puur AP?

Ik speel meestal hybrid omdat ik dan nog wat meer dmg doe met auto atk's terwijl me abilities ook redelijk wat dmg doen. Zo heeft het team wat meer aan een Teemo, want een Teemo die full AP speelt heeft maar 2 tricks. De Blinding Dart en z'n shrooms of death! Nu is het in een teamfight uitbreekt en je hebt geen shrooms geplaatst heb je alleen je Blinding Dart met een cooldown van 4 of 5 sec.

Daarom vind ik dat puur AP Teemo niet echt bij draagt aan een team.

Correct me if i'm wrong :Y)
Die quote krijgt altijd enorm veel rage of enorm veel lols :D

Correction because you're wrong :P (j/k, mijn mening):
In mijn ogen en gevoel is juist de AD Teemo er eentje die er in een team niet toe doet omdat al je skills (en dus ook je auto-attack poison) schalen vanaf AP.
AD Teemo schaalt zijn auto attack damage... en ALLEEN zijn auto attack damage. Over one-trick-pony gesproken dan. Je shrooms worden ignorable, je poison lachen ze om en je blinding dart is alleen maar relatief irritant voor auto-attacking champions. Zodra ze uit je auto-attack range komen doe je ineens niks meer en daar ben je in mijn ogen te squishy voor.
AP Teemo schaalt AL zijn damage. De Blinding Dart is ineens wel die mini-nuke. Je autoattacks op turrets zijn meh maar het zijn er met de attackspeed wel enorm veel en de poisonhits op champions doen pijn. Als ze uit je autoattack range komen doe je ze nog 4 secondes lang pijn via de poison (veel kills gekregen op die manier) en shrooms zijn halve zoniet driekwart healthbar van een gemiddelde squishy-carry (nog meer potentiele kills)

In mijn ogen is een hybrid-Teemo dus alsnog een Teemo die niet zijn maximale damage potentieel behaald.

EDIT:
Mijn build:
Philosophers Stone -> Sorcerer's Boots -> Nashor's Tooth -> Banshee's Veil -> Madred's Bloodrazor
(als de game nu nog niet afgelopen is op volgorde: Lich Bane -> Verkoop Philosophers en neem Rabadons)

Early game damage komt uit het zo snel mogelijk oppompen van je E (je blind en move-quick zijn one-point-wonders tot je E gemaxxed is. Daar komt je meeste damage uit. Daarna je blind en daarna pas je move-quick. Uiteraard altijd een punt in je shrooms wanneer het kan)
Met Sorc-Boots heb je met de juiste masteries 28 | 15% magic penetration. Meer dan genoeg tenzij ze heel zwaar MR gaan stacken (Void Staff voor de Madred's)

EDIT2:
Uitgebreiden stappen:
Start: Regrowth + Pot
1st recall: Philosophers Stone + Boots (als het heel goed gegaan is al beginnen aan Nashor's met Meki Pendant/Fiendish Codex)
2nd Recall: Nashor's afmaken, eventueel je sorc boots als het goed gegaan is.
3rd Recall: Negatron Cloak + Catalyst (indien mogelijk complete Banshee's)

Daarna net hoe het je uitkomt. Soms ga ik asap voor Madred's stukje voor stukje. Soms blijf ik heel lang in de game roamen tot ik Madred's in een keer kan aanschaffen.

[ Voor 21% gewijzigd door MazeMouse op 25-02-2011 16:43 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Een paar patches terug hebben ze Teem sowiezo meer richting AP geduwd imo. Je wordt haast wel gedwongen om hybrid of AP te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
MazeMouse schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:29:
[...]

Die quote krijgt altijd enorm veel rage of enorm veel lols :D

Correction because you're wrong :P (j/k, mijn mening):
In mijn ogen en gevoel is juist de AD Teemo er eentje die er in een team niet toe doet omdat al je skills (en dus ook je auto-attack poison) schalen vanaf AP.
AD Teemo schaalt zijn auto attack damage... en ALLEEN zijn auto attack damage. Over one-trick-pony gesproken dan. Je shrooms worden ignorable, je poison lachen ze om en je blinding dart is alleen maar relatief irritant voor auto-attacking champions. Zodra ze uit je auto-attack range komen doe je ineens niks meer en daar ben je in mijn ogen te squishy voor.
AP Teemo schaalt AL zijn damage. De Blinding Dart is ineens wel die mini-nuke. Je autoattacks op turrets zijn meh maar het zijn er met de attackspeed wel enorm veel en de poisonhits op champions doen pijn. Als ze uit je autoattack range komen doe je ze nog 4 secondes lang pijn via de poison (veel kills gekregen op die manier) en shrooms zijn halve zoniet driekwart healthbar van een gemiddelde squishy-carry (nog meer potentiele kills)

In mijn ogen is een hybrid-Teemo dus alsnog een Teemo die niet zijn maximale damage potentieel behaald.

EDIT:
Mijn build:
Philosophers Stone -> Sorcerer's Boots -> Nashor's Tooth -> Banshee's Veil -> Madred's Bloodrazor
(als de game nu nog niet afgelopen is op volgorde: Lich Bane -> Verkoop Philosophers en neem Rabadons)

Early game damage komt uit het zo snel mogelijk oppompen van je E (je blind en move-quick zijn one-point-wonders tot je E gemaxxed is. Daar komt je meeste damage uit. Daarna je blind en daarna pas je move-quick. Uiteraard altijd een punt in je shrooms wanneer het kan)
Met Sorc-Boots heb je met de juiste masteries 28 | 15% magic penetration. Meer dan genoeg tenzij ze heel zwaar MR gaan stacken (Void Staff voor de Madred's)
toon volledige bericht
Ok volgende keer dus m'n E eerst maxen, (ik deed altijd mijn Q XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
@Mazemouse, waarom Nashors Tooth? Ik zou echt voor Malady gaan. Die levert veel meer damage op met je auto-attacks en geeft ook nog wat AP, maar is veel goedkoper en dus sneller af. Zie deze guide maar eens: http://leaguecraft.com/st...ayer-guide-detailed.xhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Q vreet teveel mana op te hoge cooldown in het begin ;)
Dus het meeste van je damage komt dan uit je auto attacks en die versterk je juist met E ;)

EDIT:
Nashor's vanwege de CDR, manaregen en hogere AP.
Ja, Malady's is beter op je Auto Attacks. Nashor's is beter op al je abilities. (Ook die shroom die helemaal aan de andere kant van de map staat, en de move quick die je zoveel mogelijk wil spammen om snel overal te komen)
Voel je vrij om Madred's te vervangen voor Malady's en de volgorde om te gooien trouwens. Ik ben tot deze build gekomen om ASAP mijn CDR te hebben en vond dat ik daarna te weinig voordeel meer haalde uit de malady ten opzichte van de Madreds :) In mijn ogen is het niet een Malady/Nashor's overweging in mijn build maar een Malady/Madred's overweging :)

EDIT2:
Mijn build is trouwens voor een groot deel gebaseerd op die Guide in combinatie met de Ezreal guide van win10cent en daarna uitgewerkt met mijn eigen ervaringen en speelstijl.
In die guide gaan ze ook uit van een volledig gestackte Mejai's voor je CDR. Hoe vaak heb je in een game daadwerkelijk een volledig gestackte Mejai's tenzij het echt waanzinnig goed gaat?
En die guide gaat uit van een 9/0/21 mastery setup. Ik speel met een 21/9/0 (of eigenlijk 17/9/0 omdat ik nog geen lvl30 ben)

[ Voor 96% gewijzigd door MazeMouse op 25-02-2011 17:16 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
MazeMouse schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:29:
[...]

EDIT:
Mijn build:

Ik zal deze build is uitproberen, maar waarom ga je voor een Philosophers Stone, wat is je rune build? En zo te zien ga je ook de Hybrid kant op :Y)

Edit 2, ik heb nooit een fully stacked Mejai, want ik koop dat rot ding nooit. Ik speel niet aggresief en krijg me stacks nooit vol dus imo is het zonde van het geld. Ik ga dan liever voor een Evil Tomb bijv, meer AP en weer reduced CD

@Vicarious
Ik wil ook jouw build proberen. Maar ik wil ook testen of een Malady en Wit's End (zie je ook niet meer maar is nog best een goed item) goed zijn ipv een Malady en Nashor's Tooth.

@Jeffro
Ik ga altijd als eerst voor de Fiendish Codex zodat ik wat extra AP en 10% reduced CD heb, daarna boots en vervolgens Nashor's afmaken.

[ Voor 8% gewijzigd door Jveer op 25-02-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Jveer schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:51:
[...]

Ik zal deze build is uitproberen, maar waarom ga je voor een Philosophers Stone, wat is je rune build? En zo te zien ga je ook de Hybrid kant op :Y)
Madred's haal ik voor de magicdamage en attackspeed.
De attackspeed werkt twee kanten op. Je applied meer poisonhits en je applied meer madred hits. Massive magic-damage ;)
De Lich Bane (90% van je games komt zo ver niet) is er vooral voor de AP en movement speed. Extra damage in de vorm van die AD bonus na iedere blinding dart is natuurlijk ook nooit weg ;)

Runebuild:
Reds: Magic Pen
Yellow: Dodge (was manaregen, maar heb ontdekt dat ik met minder blind-spam tot mijn nashor's prima rond kom. Philo+nashor's betekend nooit manaproblemen dus een tikje survivability)
Blue: Flat CDR
Quints: Health (iets meer health is altijd goed, als je met 8hp wegkomt ben je enorm blij dat je ze hebt en als je in een teamfight hierdoor net een seconde langer leeft is dat toch weer een auto-attack (plus alle poison) die je meer damage doet)

Philosophers Stone heeft in een pakketje van 800gold 1,5 Regrowth Pendant, 1 Meki Pendant, 1 Faerie Charm en 5gold per 10seconds. (gezien hoe lang je hem houd is hij aan het eind van de game gratis geweest ;))
De regrowth pendant houd je life up en daarmee langer in lane. Als je via poison harrass je tegenstanders weg kunt werken kun je zelfs in bot-lane al lvl6 zijn terwijl zij nog rond 4/5 aan het rondkutten zijn vanwege recalls.

EDIT:
De reden ook dat ik Madred's over Malady kies is omdat je poisondamage met Malady leuk en aardig is maar tegen een Mundo of Vladimir (of andere massive life-stacker) het uiteindelijk niet veel boeiends doet. Dan heb ik liever die %life damage die op iedereen toepasbaar is ipv de poison die alleen nog op de squishies echt veel uitmaakt terwijl zelfs zonder Malady je poison best vervelend is tegen de squishies.

EDIT2:
Mooi voorbeeld van die regrowth pendant is toen ik mid moest tegen een andere Teemo. Zijn poison harrass werd continu weggewerkt door mijn regrowth pendant terwijl hij met zijn Doran's Blade uiteindelijk gewoon echt terug naar base moest. Ik was uiteindelijk lvl6 terwijl hij nog lvl4 was en was dus al druk bezig de mid onder te shroomen.

EDIT3:
Als de game echt ECHT baggerslecht gaat en zelfs farmen niet fatsoenlijk gaat zal ik ook altijd Malady's over Madred's kiezen uit gold overwegingen. De attackspeed is dan belangrijker dan die %life :)

[ Voor 23% gewijzigd door MazeMouse op 25-02-2011 17:09 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53
Voor mensen die met runebuilds worstelen, Red altijd offensief afhankelijk van wat je speelt (magical = magic pen, physical = armor pen) maar overweeg iets anders voor een support als dat beter aansluit.

Yellow neem ik bijn altijd armor/level, maar is op zich open voor eigen inzicht. Echter nu de mana regen runes zijn generfed, is de keuze voor armor/level veel makkelijker te maken.

Blue is altijd CDR of mr/level. Maar zeker mr/level is hier goddelijk. MR is naar verhouding voor ingame items duurder dan Armor, en er zijn minder magic pen items dan armorpen, of zijn wat beperkter in wat ze doen.

MR en armor zijn vooral tijdens de laning phase bijzonder goed, maar uitzonderlijk goed is de MR, simpelweg omdat de meeste damage die je zult krijgt, van abilities komt. Een bom van Zilean, een Morde die Siphon spam, Vlad zijn Transfusion, etc. Hoe langer/beter je laned, hoe beter je lategame zal zijn.

Voor quints kan je ook armorpen/magic pen nemen. Ik neem meestal liever deze dan flat health, aangezien ook deze weer generfed zijn. Zo kan je makkeliijk 31 armorpen krijgen, of 21 magic pen aan de start van een game.

Een leuke alternatieve keuze zijn movement speed quints, 1.5% per stuk, 4.5% bij elkaar. champ met de movementspeed masteries, kan in sommige gevallen makkelijk 350 movespeed halen zonder boots. Voor chasen/escapen is dit early game natuurlijk ook heel erg geweldig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Zucht... na een hele tijd een keertje potje gedaan....

2 vs 5....

Ik Teemo en had nog Olaf, Ik deed best veel dmg dit keer idd, alleen 5 man kan je gwn niet aan (en leblanc ook niet met dr op earlygame dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
@nazanir

Yellow arm/lvl en blue mres/lvl zijn echt zo chill. Ooit jou tip in deel 1 gelezen en gekocht toen ik lvl 20 werd op EU. Deze runes zijn bruikbaar op elke champ, squishys hoeven alleen nog een banshee veil te halen en met tanks wat meer op hp focussen.

Btw the yellow hp/lvl zijn ook super chill, vooral als je mid laned met een squisy bijv. teemo^^

Ik ben al door me 10 win boost heen en heb +8500 IP, heb geen idee wat ik ermee moet. Free week champs vind ik voldoende (+mijn mains ofc) en ik heb maar 2 volle runepages(zo nieuw is me EU acc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Net 1 potje kunnen spelen, helaas verloren door een slecht team (slecht teamplay, slechte focus) Maar moet zeggen dat een Regrowth Pendant/Philosopher's Stone heerlijk werkt op Teemo :o Ik ga met me volgende game snel een Malady maken en daarna een Evil Tomb -> Lich Bane.

Thx voor jullie builds en tips so far ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Zoooo, net een mid-lane tegen Kog'Maw compleet gedomineerd. Hij stond permanent achter zijn toren met low HP (of in zijn eigen basis) terwijl ik niet onder de driekwart health kwam. 1 autoattack en wegrennen (poison voor je laten werken ;))
Uiteindelijk voornamelijk gewonnen door hun complete inability tot pushen want hun Kassadin had halverwege enkele triple kills op zijn naam gezet.
Wel leuke teams. Vooral de hoevelheid skins leverde meteen aan het begin al allchat banter op :D
Bij ons Sanguine Garen, Grungy Nunu, Royal Shaco, Badger Teemo, Singed
Bij hun Kassadin, Gragas, Monarch Kog'Maw, Woad Ashe, Mordekaiser

Vanavond 5 games gespeeld, 4 gewonnen. Die ene verloren omdat onze Taric hard aan het feeden was (ook voor gereport)
Letterlijke uitwisseling:
"Please taric don't push so hard and overextend, they keep ganking. Just play defensively and you'll be fine"
-"STFU NOOB"
Ignore, report en de game zo goed en zo kwaad mogelijk afmaken maar uiteindelijk toch een surrender want er was niks meer te beginnen tegen fed poppy + fed jax.

@JVeer
Probeer uit wat je het beste ligt.
Trouwens Evil Tome is bijna even duur als de Nashor's. Misschien die pakken voor nog meer Attackspeed (icm Malady) en dan Rabadon's ipv Lich Bane? Meer attack speed, meer AP en meer CDR voor ongeveer 700 gold meer. (Hmmmm, voor de mensen die Despicable Me gekeken hebben. "Lightbulb")
EDIT:
Machine-gun Teemo met dikke poison-dps... Deze moet ik gaan proberen :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
MazeMouse schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 22:44:
Zoooo, net een mid-lane tegen Kog'Maw compleet gedomineerd. Hij stond permanent achter zijn toren met low HP (of in zijn eigen basis) terwijl ik niet onder de driekwart health kwam. 1 autoattack en wegrennen (poison voor je laten werken ;))
Uiteindelijk voornamelijk gewonnen door hun complete inability tot pushen want hun Kassadin had halverwege enkele triple kills op zijn naam gezet.
Wel leuke teams. Vooral de hoevelheid skins leverde meteen aan het begin al allchat banter op :D
Bij ons Sanguine Garen, Grungy Nunu, Royal Shaco, Badger Teemo, Singed
Bij hun Kassadin, Gragas, Monarch Kog'Maw, Woad Ashe, Mordekaiser

Vanavond 5 games gespeeld, 4 gewonnen. Die ene verloren omdat onze Taric hard aan het feeden was (ook voor gereport)
Letterlijke uitwisseling:
"Please taric don't push so hard and overextend, they keep ganking. Just play defensively and you'll be fine"
-"STFU NOOB"
Ignore, report en de game zo goed en zo kwaad mogelijk afmaken maar uiteindelijk toch een surrender want er was niks meer te beginnen tegen fed poppy + fed jax.

@JVeer
Probeer uit wat je het beste ligt.
Trouwens Evil Tome is bijna even duur als de Nashor's. Misschien die pakken voor nog meer Attackspeed (icm Malady) en dan Rabadon's ipv Lich Bane? Meer attack speed, meer AP en meer CDR voor ongeveer 700 gold meer. (Hmmmm, voor de mensen die Despicable Me gekeken hebben. "Lightbulb")
EDIT:
Machine-gun Teemo met dikke poison-dps... Deze moet ik gaan proberen :D
toon volledige bericht
Hmm moet ik ook is proberen dan... Ik vind Evil Tome gewoon een heerlijk item, hoge AP + mana regen/CDR. Teemo is en blijft gewoon een leuke champ om mee te spelen met z'n shrooms en blinding dart :)

En voor degene die de bonus filmpjes van Despicable Me gezien heeft.... BANANA!!!! (leuke films trouwens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-04 09:25
gestoord.. ik heb nu een position in queue van 8240 met een daarbij behorende wachttijd van : "indefinite"

... zucht, truste dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:32
Schuling23 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 02:15:
gestoord.. ik heb nu een position in queue van 8240 met een daarbij behorende wachttijd van : "indefinite"

MM hier ook rond deze tijd is de server zelf nog tevol zit op 3277. En dat rond deze tijd. Dacht dat het juist rustiger moest zijn rond deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Wat discussie voer:

Ik vind Morello's Evil Tome een waardeloos item, want Deathfire Grasp bestaat al.

De meest duidelijke verschillen zijn:

DFG kost 400 gold meer, heeft een fantastische active (ten opzichte van MET).
MET is dan 400 gold goedkoper en heeft 15 AP meer (ten opzichte van DFG).

Die 15 AP zal bijzonder weinig veschil maken, aangezien heel weinig skills een 1:1 AP ratio hebben, dus de totale winst van die 15AP zal procentueel gezien zelfs nog lager liggen. Dan neem ik toch HEEL graag de active van DFG zodat je iemand sneller kan bursten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:16

Hu9o

Schokkend

Oh nieuw deel. En zie het nu pas!

Mooie startpost Saphua :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hmm van mij weinig discussie hierin, ben het namelijk met je eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nazanir schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 09:06:
Wat discussie voer:

Ik vind Morello's Evil Tome een waardeloos item, want Deathfire Grasp bestaat al.

De meest duidelijke verschillen zijn:

DFG kost 400 gold meer, heeft een fantastische active (ten opzichte van MET).
MET is dan 400 gold goedkoper en heeft 15 AP meer (ten opzichte van DFG).

Die 15 AP zal bijzonder weinig veschil maken, aangezien heel weinig skills een 1:1 AP ratio hebben, dus de totale winst van die 15AP zal procentueel gezien zelfs nog lager liggen. Dan neem ik toch HEEL graag de active van DFG zodat je iemand sneller kan bursten.
Tenzij je net als mij bent en pas bedenkt van "FUUUUUUUU, ik had de active van Deathfire nog" op het moment dat het er al niet meer toe doet :P
Dan heb ik liever die 15AP in plaats van een active die ik zo goed als nooit gebruik en stort ik die 400 gold wel in het sneller bouwen van een Rabadon's (of ander item)

EDIT:
Dat is luiheid :P
Ik vergeet altijd alle actives die ik heb en probeer ze daarom ook zoveel mogelijk te ontwijken want ongebruikt zijn ze in principe gold-verspilling :)

[ Voor 8% gewijzigd door MazeMouse op 26-02-2011 10:47 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:08
Schuling23 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 02:15:

omg o.O dat is wel heel erg lang,
Gister ook bullshit btw, ik begin steeds meer te denken dat die queue random werkt ofzo.
Ik moet inloggen, time to wait, 1 minuut.
Kameraad van me log ff 3 minuten later in, kerel komt in een queue van een half uur, like WTF?
Volgens mij kun je bij zo'n queue je spel beter herstarten en het zal me niks verbazen als je er dan snel in komt.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
ik paar customs getest met Xin Zhao nu.. ziet er veelbelovend uit (deze guide)
redelijke powerburst heeft hij wel, even kijken hoe dat wegspeelt in normals.

Cons:
wel vrij CC afhankelijk ziet het er naar uit.. maar mooi voor initating & ganks.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Gister trouwens twee potjes samen met Intruder gespeeld (BatsAap). Eerste game was ik Nasus en Intruder was Lux. We hadden een Kennen, Amumu (jungle) en Twitch in ons team waarvan de Kennen en Amumu later ook Nederlanders bleken te zijn die aan het duo-queuen waren. Twitch en Kennen begonnen bottom en Twitch zwierf vooral een beetje rond (hij was niet heel goed overigens). Amumu was echter wel heel goed en gankte flink mee (vooral bottom), Intruder was met Lux de mid (Ezrael) aan het domineren en ik kon top mn lane tegen Jax en Rammus aardig houden en nog 1 of 2 kills meepakken. Uiteindelijk wonnen we die game vrij eenvoudig toen we ook in de teamfights veel te sterk bleken voor ze.

Vervolgens gingen we met zn viertjes premade en dat was helemaal een koekie. Zij weer met Kennen en Amumu, Intruder ging met Gangplank. De random dude nam een Rammus, dus ik ging voor een ranged DPS-er en nam Sivir. Kennen ging met Intruder lanen en die domineerden gewoon (7 om 6 kills) en al vrij snel hadden ze een ragequit. Vervolgens gaven ze na 20 minuten op toen we hun basis net zo'n beetje wilden gaan invallen.

Al met al een productief avondje duo-queuen dus :D Hadden eigenlijk ranked potjes moeten zijn alleen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366730

En ja hoor, een nieuwe patch. Wat is er toegevoegd? Een muziekuitzetknop. Zo wordt het gedeelte waar ik 's avonds de meeste tijd in doorbreng nog aangenamer.

Het vinkje zit helemaal rechtsonderin boven de login-animatie vinkje. Er staat geen tekst bij (dus echt een los vinkje) maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dacht dat batsaap op wintersport was:?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
gisteren avond terug gekomen :P

Edit:
Lol kwam er net achter dat je jezelf kan report en ignoren xD, net ff geprobeerd :P
Report reason : other
commentary
Just beeing too good at this game.... xD

Zou wel grappig zijn als die ignore ook nog werkt lol xD.

[ Voor 78% gewijzigd door Intruder op 26-02-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

oh gipsvluchten zijn nog wel aardig snel dan :D

Ben benieuwd of je jezelf report, of de 4e teamgenoot die je niet in dat lijstje ziet staan. Verbaas me dat die bug er al zo lang in zit en nog steeds niet gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Kan een US speler mij misschien vertellen of de clients inmiddels hetzelfde zijn qua files? Dit was 'vroeger' namelijk niet zo. Ben voornamelijk geintereseerd of deze bestanden in de installatie folder zitten:
code:
1
2
lol.launcher.exe
game\HeroPak_client.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Die files zitten er bij mij iig wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Had mezelf een paar dagen geleden gereport, daarna kwam ik in 5 hele shittie games terecht.

Ik denk dat dat geen toeval was, maar dat het quee systeem je met gereporte mensen queeed.

Of ik ben gewoon paranoid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Net een legendarische game gehad samen met Jeffro.

Screenie: Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/29e3cpc.jpg

Game duurde eeuwen. Was mijn eerste keer XinZhao in tijden (was ooit f2p en ik vond hem erg leuk, vandaag gekocht) en het niet ging niet zo heel lekker (buiten het feit dat van die 27 assists er minimaal 10 een kill hadden moeten zijn als Kogmaw niet zo'n kser was.) Ging de hele tijd heen en weer waarbij de tegenstander steeds meer kills had (zeker early game). We hebben uiteindelijk gewonnen door een paar slimme backdoor acties van zowel Jeffro als ik. Aan het einde aceden we ze in een teamfight en konden we met 3 low HP (kog, sivir en ik) hun nexus slopen omdat ik de turrets al eerder gepakt had met mn backdoors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Ik vraag me af wanneer iemand je nou een KS'er mag noemen en wanneer niet. Iemand zat bijvoorbeeld 2vs2 (top), tegenstander begint te rennen. Onze 2 lui chasen, ik kom vanaf mid met Lux en met wat mazzel heb ik met de lezah beide kills. En gelijk als een malle word ik bestempeld als een KS'er..

Zou ik dan die 2 tegenstanders hebben moeten laten lopen en hopen dat mijn 2 allies ze ineens wel konden killen mbv skills?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

FikkieHo schreef op zondag 27 februari 2011 @ 10:48:
Ik vraag me af wanneer iemand je nou een KS'er mag noemen en wanneer niet. Iemand zat bijvoorbeeld 2vs2 (top), tegenstander begint te rennen. Onze 2 lui chasen, ik kom vanaf mid met Lux en met wat mazzel heb ik met de lezah beide kills. En gelijk als een malle word ik bestempeld als een KS'er..

Zou ik dan die 2 tegenstanders hebben moeten laten lopen en hopen dat mijn 2 allies ze ineens wel konden killen mbv skills?
ik blijf bij KillSupport ipv KillSteal

het is een teamspel
en ik win liever dat je al mijn kills jat als verliezen en een berg kills hebben (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Een assist levert ook gold op. Ik heb liever dat iemand mijn kill "stealed" en dat we allebei gold krijgen dan dat ik als enige gold krijg.
Sterker nog, ik heb liever dat iedereen compleet all-out gaat en iemand gewoon zo snel mogelijk dood maken zodat je op kunt naar de volgende en/of niet in een debiele chase terecht komt die voorkomen had kunnen worden. (en je het risico oplevert dat je out of position gepakt wordt)
Ik noem het dan ook altijd maar Kill Securing ipv Kill Stealing.

@Vicarious:
Gisteren was de avond van de belachelijk lange games? Ik heb ook een game gespeeld van 1uur12minuten :D
En ik heb een replay :P (niet dat ik die wil laten zien, baggerslecht gespeeld die game. Te vaak afwezig van teamfights doordat ik niet op zat te letten)

EDIT:
13/4/13 Teemo
Dus voor de mensen die interesse hebben kan ik hem ergens uploaden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MazeMouse op 27-02-2011 11:54 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Ks voor mij: Iemand die je kill stealed als je hem 100% zeker gaat killen en hij de laatste 1/2 klappen uit deelt. Moet gezegd worden dat die gene dan ook nog support/tank is, want als hij carry is zou hij natuurlijk de kills noujuist wel moeten krijgen.

Probeer bij tank/support ook altijd bij het laatste beetje health weg te lopen van de battle zodat ik de kill niet steal, en de carry lekker word gefeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Als iemand nog geinteresseerd is? Hier is ons potje: http://puu.sh/14p0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Uhu, same here. Ook ellendig lange game. Niet met 5vs5, maar 3vs3 en dan 50 minuten =\ En dan nog verliezen als je na 30 minuten alleen bij de tegenstander de laatste turret staat..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
Jeffroiscool schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:29:
Als iemand nog geinteresseerd is? Hier is ons potje: http://puu.sh/14p0
gimpy mij, maar .lrf, extention die mijn pc even niet herkend.. hoe werkt dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

http://puu.sh/14pS
Voor de uberbrakke lange Teemo game. (1uur13minuten aldus de replayfile zelfs) Net nog eventjes op maximum snelheid doorgekeken en het is duidelijk zichtbaar dat ik met mijn hoofd niet bij de game zat :D
Schuling23 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:16:
[...]

gimpy mij, maar .lrf, extention die mijn pc even niet herkend.. hoe werkt dat precies?
Dan moet je LOLRecorder installeren. Dat is de LoL Replay Viewer een neemt ook automatisch al je games op als je hem aan laat staan in de achtergrond http://www.leaguereplays.com/

[ Voor 47% gewijzigd door MazeMouse op 27-02-2011 13:19 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
MazeMouse schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:18:

[...]

Dan moet je LOLRecorder installeren. Dat is de LoL Replay Viewer een neemt ook automatisch al je games op als je hem aan laat staan in de achtergrond http://www.leaguereplays.com/
Bij recorden van je games, heeft dat nog effect op je latency? 'k speel LoL nml niet bepaald op een high-end gaming pc ofzo O-)

verder, bedankt voor de tip, ben het allemaal eens aan het bekijken. Later commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik heb nog niks specifieks gemerkt en speel hier nu bij mijn ouders op mijn brakke laptop :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Killstealen vind ik zo een achterlijk begrip.

Laatst, een Shaco en Olaf die met elkaar aan het vechten waren, de Shaco zat in mijn team. Allebei hadden ze beneden de 20% hp. Ik ga er meteen heen en schiet de Olaf dood. Krijg ik te horen dat ik gekillstealed had. Terwijl Shaco daar stond met vrijwel geen hp. Dat is toch belachelijk..

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Forn schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:31:

Laatst, een Shaco en Olaf die met elkaar aan het vechten waren, de Shaco zat in mijn team. Allebei hadden ze beneden de 20% hp. Ik ga er meteen heen en schiet de Olaf dood. Krijg ik te horen dat ik gekillstealed had. Terwijl Shaco daar stond met vrijwel geen hp. Dat is toch belachelijk..
En als je niks gedaan had was Olaf weggekomen (en Shaco waarschijnlijk dood) en had je gezeik gekregen over dat je niet was komen helpen :P

Mensen die zeuren over killstealen zijn te druk bezig met hun K/D en niet met hun A....
Ik heb liever zelf 0/0/20 dan 20/0/0. De 0/0/20 betekend dat er gold is van 20kills EN 20assists :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hebben jullie ook dat ie zegt dat je je w8woord ingevuld hebt dat ie zegt dat het fout is terwijl je weet dat het goed is, maar dat ding alsnog koppig steeds weigert?

Bij mij zegt ie dus dat het fout is, en later accepteert hij mijn code wel en zegt dat ik 4 min moet w8en. Daarna wordt het opeens 8 min dus ik denk ok dan w8 ik wel.

Zegt ie na 10 minuten pas dat mijn w8woord fout is 7(8)7 |:( .

Dus startte ik LoL opnieuw en nu werkt het weer wel, alleen het is echt altijd een gevecht met het inloggen tegenwoordig het lost niks op en het wordt steeds erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Simyager schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:22:
Hebben jullie ook dat ie zegt dat je je w8woord ingevuld hebt dat ie zegt dat het fout is terwijl je weet dat het goed is, maar dat ding alsnog koppig steeds weigert?

Bij mij zegt ie dus dat het fout is, en later accepteert hij mijn code wel en zegt dat ik 4 min moet w8en. Daarna wordt het opeens 8 min dus ik denk ok dan w8 ik wel.

Zegt ie na 10 minuten pas dat mijn w8woord fout is 7(8)7 |:( .

Dus startte ik LoL opnieuw en nu werkt het weer wel, alleen het is echt altijd een gevecht met het inloggen tegenwoordig het lost niks op en het wordt steeds erger.
Heb ik ook de laatste tijd, dacht al dat ik niet meer kon typen ofzo. 8)7

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik heb zojuist een Penta gemaakt met Nunu! :D (in Aram) Officieel Quadra maar die veiger acede ik uiteindelijk ook :P Misschien maak ik voor de lol wel filmpje :D

Edit: Geupload

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
League of Legends - Nunu (Delayed) Penta Kill!

[ Voor 19% gewijzigd door Jeffroiscool op 27-02-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Forn schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:31:

Neuh maar als ik een 1v1 aanga met iemand die half HP heeft en ik ram hem binnen 2 seconden naar een klein streepje health toe en vervolgens komt Sivir aan die 1 boomerang gooit en de kill pakt, dan baal ik stiekem toch wel een beetje. En trust me, ik ben de laatste die geilt op een goed K/D ratio. Liever een goede winratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik kan trouwens die replay files niet afspelen, hij zegt bij mij Unable to load replay file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Wow! in het filmpje staat er dat veigar jeffro afmaakt !!

check 0:57

[ Voor 10% gewijzigd door Baristo op 27-02-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:13:
Ik kan trouwens die replay files niet afspelen, hij zegt bij mij Unable to load replay file.
In de settings al naar de juiste LoL-map verwezen? (Je moet hem instellen op de map van je lol installatie)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Baristo schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:48:
Wow! in het filmpje staat er dat veigar jeffro afmaakt !!

check 0:57
Haha ja inderdaad, ik ziet het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
De finale van de ESL cup wordt nu gestreamed: http://solomid.net/solomidtv.php?s=214#17484:own3D.tv_17484

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:32:
[...]

Haha ja inderdaad, ik ziet het :D
Bug van LoL replay Recorder :P Ik had geen zin om 20 minuten lang te gaan kijken :P dus ik spoelde door, maar dat spoelt dus niet door -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik zit toevallig net te kijken :D

edit: wat nou als die gasten zelf ook meekijken?

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 27-02-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Die Corki met zijn disconnects is wel verdomde klote :(
Maar die CLG teambuild is zelfs zonder Corki genoeg om eigenlijk eindeloos te kunnen verdedigen :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
MazeMouse schreef op maandag 28 februari 2011 @ 00:34:
Die Corki met zijn disconnects is wel verdomde klote :(
Maar die CLG teambuild is zelfs zonder Corki genoeg om eigenlijk eindeloos te kunnen verdedigen :)
En alsnog winnen ze nog :')

Erg goed! :D

Leuk om te kijken, 1 uur maargoed ik ga hem af proberen te kijken (morgen weer stage lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397913

sinds vandaag het spel geinstalleerd had er nog nooit van gehoord en nu al helemaal verslaafd, gelijk ook maar de finale van de GSL kijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 16:24

Zyppora

155/50 Warlock

Van het weekend een GENIALE actie uitgehaald met Teemo :D Ben zo trots dat ik nu nog glim, ook al werd ik die hele match zo'n beetje weggespeeld en hebben we hem dik verloren.

In het loading screen werd me duidelijk dat ik met Teemo mid mocht staan. Nou lekker hoor :/ Zo'n goeie mid ben ik met Teemo niet, pas een of twee keer eerder mid gestaan, etc. Het andere team had een Karthus, dus ik wist gewoon dat het -zo'n- potje zou worden. Magoed, wie niet waagt die niet wint.

Dit is de situatie:

Ik heb met Teemo een Health Crystal, en summoner spells Ignite en Exhaust, en mijn eerste ability is de Poison passive.
Karthus heeft een Mana Crystal, en heeft Clarity en nog een summoner spell die ik me niet kan herinneren, maar het is in elk geval geen Flash, Heal, of Cleanse (is belangrijk, anders werkt deze actie niet :P ). Hij heeft Lay Waste als eerste ability.

Ik ren met Teemo naar mid en positioneer mezelf vlak onder het einde van de muur die de bovenste brush afbakent, zodat ik precies tussen mijn tower sta, en de plek waar de creeps met elkaar op de vuist zullen gaan. Karthus heeft mij NIET gezien (anders kan hij gewoon met zijn Lay Waste mij laten dansen).

En ik blijf daar staan :D Lekker cloaked, creeps komen eraan, gaan op de vuist, Karthus laat zijn lelijke gezicht zien en gaat creeps staan killen. En ik blijf lekker cloaked staan, doe niets.

Karthus denkt dat ik AFK ben of zo, krijgt in elk geval het idee dat het een goed idee is om zijn creepwave te volgen naar mijn tower en die te gaan auto attacken.

'Hebbes'. Hij staat nu precies tussen mij en mijn tower, en binnen tower range. Here's what I did. Ignite, Exhaust, auto attack.

Nu kan Karthus twee dingen doen: paniekeren en mij aanvallen, of paniekeren en proberen weg te komen. Omdat ik een HP Crystal heb en hij een Mana Crystal heb ik een HP advantage, PLUS ik heb de Poison DoT op mijn auto attacks zitten.

Als hij probeert weg te komen heeft hij een ZEER kleine kans om geen First Blood voer te worden. Omdat hij geen Flash of Cleanse heeft zit hij best wel vast in mijn Exhaust.

De Karthus waartegen ik mid stond vond het echter een beter idee om mij aan te vallen (lol). Tower aggro -> level 1 Karthus met 400 HP -> Ignite + auto attack + Poison = First Blood voor mij. Humiliation to the bone.

Ik ben daarna compleet weggespeeld, uiteraard werkt zoiets maar een keer en begon hij daarna met Wards te strooien, de enorme superiority van Karthus buiten beschouwing gelaten. Maar mijn match kon niet meer stuk :)

Ik weet niet of dit een veelgebruikte techniek is of zo, maar ik heb hem on the fly zitten bedenken en het werkte perfect :D

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik heb het wel vaker gezien. Kun je ook in de sidelane gebruiken. Mensen gaan altijd die brushes checken en als die vrij zijn denken ze dat je er niet bent en dat ze met een solo lane te maken hebben. Als je lanemate dan een stun of slow heeft kun je redelijk handig een FB halen met teemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:21
Heeft het nog zin om populaire champions zoals Tryn te leren, of worden die altijd gebanned in ranked?
Of eigenlijk is een betere vraag; welke champs worden vaak gebanned in ranked?

Ik begin Nunu en Renekton een beetje saai te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jaded schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:38:
Heeft het nog zin om populaire champions zoals Tryn te leren, of worden die altijd gebanned in ranked?

Vaak banned worden in mijn ervaring:

- Rammus
- Eve
- Tryndamere
- Vladimir
- Malphite
- Shen
- Mordekaiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:21
Ok, tryn heeft dus weinig zin om te masteren. Is Nunu wel viable late game? Naast zijn occasional snowball en bloodboil is hij niet veel waard, naar mijn mening. Zijn ult is leuk, maar een goed team weet daar wel raad mee (stun, silence, weglopen). Als tank heb ik hem nog niet echt geprobeerd, maar ook daar zijn volgens mij betere alternatieven voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Rammus en Shen zijn de enige bans uit het lijstje van Vicarious die ik ook zou bannen. Andere picks voor mij zijn zeker een Kassadin, Zilean (echt Zilean kan, mits goed gespeeld, een heel team op de been laten, zeker met wat mindgames).

Eve zie ik echt nooit, Malphite is op de US niet zo'n grote pick als op EU, Vladimir is gewoon zonde van een ban pick (hij is misschien wel irritant, maar als je weet wat je doet, zo makkelijk klein te houden), Mordekaiser is al helemaal zonde (in mijn optiek dan), geen slows/stuns, alleen maar leuk HP. Tryndamere vind ik iets te riskant om te bannen. Het is op de gok. Tryn zie ik zowiezo weinig langskomen, en als hij komt, zou ik bijv een Ashe of Anivia als counterpick nemen en hem gewoon rondkiten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Vicarious schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:44:
[...]

Vaak banned worden in mijn ervaring:

- Rammus
- Eve
- Tryndamere
- Vladimir
- Malphite
- Shen
- Mordekaiser
ELO maakt ook uit in de bans,
Als ik een ranked speel met een kameraad om hem een beetje te boosten (hij is 1000 elo) valt het me op dat elke keer tryn gebannen word, terwijl hij als ik solo (ik ben 1300) hij nooit verbannen word en zelfs bijna nooit gepicked word, als je een beetje een slim team tegen je hebt picken ze dan teemo en hebben we 2 exhausts o.i.d.

Champions die aan te raden zijn om te leren omdat ze weinig gepicked/gebannen worden zijn in mijn ogen
Udyr (wel erg moeilijk maar erg effectief in elke ELO range, moet je wel junglen)
Lux (mijn favoriete champion)
Tristana (niet vaak een pick maar een erg sterke early gamer)
Corki (redelijk moeilijk om te masteren maar als je tegenover een goede corki staat dan schijt je alle kleuren)
Shen word ook niet erg vaak gepicked in mid ELO of low dus is als tank ook wel goed om te masteren.
Cho'Gath is als tank ook wel aan te raden om goed te leren, ook omdat cho een goede jungler is dus als je nog een jungle nodig hebt kan dat ook.
Als support zou ik zilean-taric of janna proberen te spelen.

Als je van deze chamions er een stuk of 3 a 4 uit zou zoeken om te spelen heb je altijd wel een goede pick in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Jaded schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:38:

Ligt helemaal aan je elo welke bans er vaak plaatsvinden. En elke champion is viable lategame... de een wat meer dan de ander, je moet alleen de rol goed kunnen bepalen aan de hand van de situatie per match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:17:
Rammus en Shen zijn de enige bans uit het lijstje van Vicarious die ik ook zou bannen. Andere picks voor mij zijn zeker een Kassadin, Zilean (echt Zilean kan, mits goed gespeeld, een heel team op de been laten, zeker met wat mindgames).

Eve zie ik echt nooit, Malphite is op de US niet zo'n grote pick als op EU, Vladimir is gewoon zonde van een ban pick (hij is misschien wel irritant, maar als je weet wat je doet, zo makkelijk klein te houden), Mordekaiser is al helemaal zonde (in mijn optiek dan), geen slows/stuns, alleen maar leuk HP. Tryndamere vind ik iets te riskant om te bannen. Het is op de gok. Tryn zie ik zowiezo weinig langskomen, en als hij komt, zou ik bijv een Ashe of Anivia als counterpick nemen en hem gewoon rondkiten.
Hehe maar op US en EU wordt wel iets anders gespeeld ranked. Zo las ik laatst ook op een US site dat Malphite in US bijna nooit gespeeld wordt en in EU heel populair is. Verder maakt inderdaad je ELO nogal wat uit. Ik zat op het moment van de picks tussen de 1100 en 1200 ELO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
RTG schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:30:
[...]

Ligt helemaal aan je elo welke bans er vaak plaatsvinden. En elke champion is viable lategame... de een wat meer dan de ander, je moet alleen de rol goed kunnen bepalen aan de hand van de situatie per match.
Klopt. Laatst in de ESL semifinals zag ik LOCUST, een vrij bekende en hoge ELO-speler, ook met een Nunu rondlopen. Wel als jungler, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 14:15
In de matches waarin ik speel wordt of shen gebanned of shen wordt gepicked. Ik zelf zit tussen de 1100 en de 1200 in. De meeste bans die ik tegen kom zijn, rammus, shen, kassadin, malphite, morde (waarom is mij een raadsel) en tryndamere(ook deze is mij onduidelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Vicarious schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:40:
[...]

Klopt. Laatst in de ESL semifinals zag ik LOCUST, een vrij bekende en hoge ELO-speler, ook met een Nunu rondlopen. Wel als jungler, dat dan weer wel.
Wat is er dan mis met Nunu? Je laat het nu klinken alsof Nunu normaal gesproken nooit wordt gekozen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Waarschijnlijk had je deze zonder de health ruby ook wel gewonnen en met "dansen", harrass en een regrowth pendant de hele game een health voordeel kunnen hebben ten opzichte van Karthus :)

EDIT:
Maar ik word altijd heel vrolijk van mensen in de mid die geen flash hebben. VAN MIJ!

[ Voor 12% gewijzigd door MazeMouse op 28-02-2011 11:16 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Domdo schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:56:
In de matches waarin ik speel wordt of shen gebanned of shen wordt gepicked. Ik zelf zit tussen de 1100 en de 1200 in. De meeste bans die ik tegen kom zijn, rammus, shen, kassadin, malphite, morde (waarom is mij een raadsel) en tryndamere(ook deze is mij onduidelijk).
Zie je? Hebben we bijna hetzelfde lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
g0tanks schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:09:
[...]

Wat is er dan mis met Nunu? Je laat het nu klinken alsof Nunu normaal gesproken nooit wordt gekozen. :p
Ik geef juist aan dat hij WEL een hele viable keuze is en dat illustreer ik met het feit dat hij zelfs door elite spelers wordt gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nunu is ook gewoon heel erg goed.
De langste slow in de game (geloof ik) die ook vrij respectabele damage doet
Een skill waarmee hij zijn MS en AS en die van een ally kan verhogen (op een kortere cooldown dan het effect dus permanent)
Een self-healing skill.
Als je dan je ulti goed weet te timen heb je ook nog een van de meest walgelijk hard damagende ultimates...

Klinkt "best aardig" dacht ik zo :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MazeMouse schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:52:
Nunu is ook gewoon heel erg goed.
De langste slow in de game (geloof ik) die ook vrij respectabele damage doet
Een skill waarmee hij zijn MS en AS en die van een ally kan verhogen (op een kortere cooldown dan het effect dus permanent)
Een self-healing skill.
Als je dan je ulti goed weet te timen heb je ook nog een van de meest walgelijk hard damagende ultimates...

Klinkt "best aardig" dacht ik zo :P
Mjah, staat dan weer het volgende tegenover:

- 3 uur doen over 1 creepwave, dus geen farming capabilities
- Na je slow doen je auto-attacks bijna niks, dus iemand killen buiten teamfights hoef je niet eens te denken
- Zeker op lagere skillevels zeer hoge cooldown op consume, en niet tijdens fights te gebruiken tenzij er minions tussendoor lopen
- Ultimate wordt bijna altijd interrupted of mensen flashen/rennen eruit

Ik vind het een aardige support champ die redelijk kan junglen en kan ganken (mits voldoende support van teammates), maar niet meer dan dat.

Volgens mij is de slow van Nasus (Wither) trouwens langer, maar die doet geen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:23:
[...]

Mjah, staat dan weer het volgende tegenover:

- 3 uur doen over 1 creepwave, dus geen farming capabilities
- Na je slow doen je auto-attacks bijna niks, dus iemand killen buiten teamfights hoef je niet eens te denken
- Zeker op lagere skillevels zeer hoge cooldown op consume, en niet tijdens fights te gebruiken tenzij er minions tussendoor lopen
- Ultimate wordt bijna altijd interrupted of mensen flashen/rennen eruit

Ik vind het een aardige support champ die redelijk kan junglen en kan ganken (mits voldoende support van teammates), maar niet meer dan dat.

Volgens mij is de slow van Nasus (Wither) trouwens langer, maar die doet geen damage.
En daarom dus je moet je rol goed in kunnen schatten. :)

- Farmen kan hij zeker wel. Z'n passive icm all zn skills (ulti bij voorkeur niet) heb je waves redelijk snel gecleared (sunfire ook altijd handig). Er zijn vele snellere champions maar ook genoeg langzamere.
- Nunu is daarom dus ook support. Geweldige ganker en z'n iceball/buff is alles wat een lane nodig heeft om de kill te pakken.
- Afhankelijk zijn van consume is sowieso slecht spel. Het is een uitstekende jungle-ability en kan je leven redden in gevechten met creeps of monsters in de buurt.
- De ulti moet je dan ook niet zien als killing tool maar als psychological tool. Iedereen weet het effect van een full-channeled nunu-ulti... oftewel paniek. CC wordt niet meer op je carry gebruikt maar op jou, hetzelfde met flashes. Mensen die er denken uit te kunnen komen proberen dat ook en zijn dus niet meer met je teammates bezig terwijl die wel damage blijven doen. Kun je hem net lekker in een bosje gedaan krijgen is de health-damage die mensen krijgen ineens ook een flinke visuele klap.
Het is heel erg moeilijk, maar een goed geplaatste/getimede ulti van nunu voegt erg veel toe aan grote teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik speel de laatste tijd alleen maar Twitch, wel in normal games. Merk dat er alleen vaak hatelijk tegen hem als champion wordt gedaan. Wat is jullie mening over deze champion?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Tryn in ranked? Dan leave ik, tryn is leuk om te spelen heeft veel dmg ennuh.... Kan niks doen tege cc.

In ranked, waar veel "top tier" champs worden gekozen kan tryn niks meer.

In teamfights whirlwind je naarbinnen, word gefocused, en je whirwind met rage weer weg als je niet gestunned/ignited/silenced bent.

Zelf heb ik veel tryn gespeeld. Veel masteries en item builds geprobeerd. En georganiseerde teams zorgen dat je geen laning phase/farm hebt, en in teamfights 1 sec gefocused word waardoor je moet moet ragen en maar 2 klappen uitdeeld.

Het meeste succes heb ik met tanky tryn, je dmg is goed, je kan heel veel dmg opzuigen (mense worden bang als je een teamfight in whirlwind) en je overleefd het altijd en je kan een beetje lanen/farmen. Toch is shen beter voor die taak.

Voor ranked games leer zeker shen of rammus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Forn schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:50:
Ik speel de laatste tijd alleen maar Twitch, wel in normal games. Merk dat er alleen vaak hatelijk tegen hem als champion wordt gedaan. Wat is jullie mening over deze champion?
Overnerfed.
Twitch was eerst een erg goede champion die in de meeste ranked games ook een standaard ban was.
Maar de laatste aantal patches hebben ze er elke keer wel een minor twitch nerf bij gedaan, dit resulteerde uiteindelijk in een champion die gewoon niet meer echt goed was.

Twitch kan nog steeds wel erg goed zijn hoor, maar in mijn ogen hangt hij momenteel te veel af van de kills die hij early game krijgt.
Stel je krijgt een aantal kills zit je goed.
Stel je krijgt niks en je best een easy kill die weinig dmg doet.

Dat is normaal de reden waarom er hatelijk word gedaan. Nja en de LoL communitie doet wel vaker hatelijk xD, dus moet je je er over het algemeen niet veel van aantrekken, als jij twitch leuk vind moet je hem gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ach, mensen gaan toch uit van vooroordelen over bepaalde champions.
In de periode dat ik nog veel Sona speelde riep iedereen als er verloren was dat het mijn schuld was.

Nu ik veel Teemo speel en bijna standaard de mid in wandel (want ik kom steeds vaker teams tegen waar ik de "enige" mid ben of waar een andere "mid" met zijn maatje de lane in wil) komt ook regelmatig de "if we lose it's because of fail-teemo mid"

Ik merk mensen altijd heel voorzichtig spelen tegen Vladimir terwijl je hem in het begin kort moet kouden zodat hij niet de kans krijgt om met de game weg te lopen.

Alistar zag ik nooit. Gisteravond in de ESL werd hij zelf een paar keer gebanned en met regelmaat enorm geniaal gebruikt.

EDIT:
Zo zijn er dus over alle champions wel iets te vertellen. Als ik een twitch in mijn team zie hoop ik altijd dat het een goede is want die kunnen nog steeds games compleet heerschen.

[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 28-02-2011 18:06 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Waarom teemo mid? Er zijn andere champs die veel meer voor je team kunnen doen als ze mid hebben gestaan. Mid shrooms met teemo hoeft ook niet, liever shrooms in de jungle want de enemy team weet dat je mid hebt geshroomed is 1 a 2 wards genoeg om ze allemaal te zien.

Btw met teemo ga ik zelf altijd snowball, plaats veel shrooms, spam clairvoyance en blind de physical dps. Soulstealer en banshee is mijn core (kost bijna evenveel als deatchcap) en als teemo met banshee kan je toch niet meer dood.
In teamfights spam ik shrooms en blinds en als ik gefocused word flash en ren ik weg. Clairvoyance is echt een goede asset op teemo als je hem 9/0/21 speelt.

Laatste tijd gebruik ik vaker clairvoyance en vind het echt een OP mastery het geeft je team zoveel map awareness. Je team gaat veel minder snel over extenden, de enemy jungler voelt zich niet meer veilig en ze kunnen zich niet meer schuilen in de brush. en dat op een +-40 sec CD.

[ Voor 24% gewijzigd door Baristo op 28-02-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Teemo mid omdat ik hem duidelijk totaal tegenovergesteld speel tot hoe jij speelt ;)
Core: Philosophers Stone, Sorc Boots, Nashor's Tooth (En daarna Banshee/Madred/Rabadon/LichBane op een volgorde zoals de game het toestaat. Veel AP casters bij de tegenstanders? Banshee. Veel healthstackers? Madred. Game gaat op dit punt al verdomd goed? Rabadon of LichBane)
Ignite + Exhaust
21/9/0 masteries
MPen reds / Dodge yellows / CDR blues / Health purples
Resultaat? Een Teemo die verdomd veel damage doet en totaal niet zo squishy is als al die 9/0/21 Teemo's die iedereen overal tegenkomt :P

En waarom mid? Om de redenen die ik zojuist zei, ik ben de enige die mid "kan" of de enige die het wil omdat de andere/betere mid met zijn maatje in een side-lane wil. (Ik ga alleen mid als niemand anders kan of wil, en dat gebeurd de laatste tijd steeds vaker :()

EDIT:
Iedereen zijn ding natuurlijk.
Dit werkt voor mij het beste en uiteindelijk haal ik met de CDR alsnog genoeg shrooms zodat ik overzicht kan houden van wie/wat/waar. Plus een shroom in een bosje dat meteen afgaat weet ik dat er een ward staat en kan daar op geanticipeerd worden.

EDIT2:
Maar verder ben ik het wel eens met je Clairvoyance verhaal. Als je voor Support-Teemo gaat ipv Carry-Teemo dan is Clairvoyance een prima spell om te hebben als niemand anders CV pakt. Flash/CV is dan nice :)

[ Voor 21% gewijzigd door MazeMouse op 28-02-2011 19:45 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Veel van die offence masteries (6 in totaal waarschijnlijk) zijn voor physical dmg zoals crit dmg%, crit die je nooit zou krijgen.

Maar het zou zeker werken, vooral early game voor een FB 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Baristo schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:43:
[...]

Veel van die offence masteries (6 in totaal waarschijnlijk) zijn voor physical dmg zoals crit dmg%, crit die je nooit zou krijgen.

Maar het zou zeker werken, vooral early game voor een FB 8)
De crit-chance masteries heb ik ook overgeslagen ;)
Ik heb die attack-speed mastery daarvoor in de plaats. Verder Improved Exhaust en Improved Ignite.
Attack Speed magic-damage spammen. E-skill eerst levellen en daarna met je madreds (4% health in magic-damage) of rabadons (e-skill poison die nog harder hit) je magic-damage eruit knallen.

First Blood is dan ook inderdaad regelmatig van mij ;)

EDIT:
http://leaguecraft.com/ma...3000000000000000000000000
Alle AD masteries maken mijn early-game hits pijnlijker (en maken dat ik eventueel in geval van nood voor een AD-Teemo zou kunnen gaan, al zou ik niet weten waarom :P)
En later in de game zijn ze gewoon een extratje bovenop de AP/magic damage doe je rondgooit :)\
Die 9 in Defence maken dat ik vrijwel altijd als ik in de mid sta ik langer in lane kan blijven dan de persoon tegenover me EN dat mensen onderschatten hoe taai ik werkelijk ben :)

[ Voor 26% gewijzigd door MazeMouse op 28-02-2011 19:54 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:46
Hoe zit het eigenlijk met Anivia in Ranked games? Ik speel haar erg veel in normal games, meestal mid, en ik own 90% van alle potjes :D

En oh wat is het leuk om het enemy team te zien ragen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
TheMOD schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:53:
Hoe zit het eigenlijk met Anivia in Ranked games? Ik speel haar erg veel in normal games, meestal mid, en ik own 90% van alle potjes :D

En oh wat is het leuk om het enemy team te zien ragen ^^
Zware underrated champion in ranked, word nooit gebannen en bijna nooit gepicked terwijl ze erg goed aanwezig is in teamfights en hard kan rapen, is zelfs in high elo en viable champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Een goede Anivia is zo grandioos lekker. Ze is zo enorm sloom maar een burst waar een helehoop andere heroes erg jaloers op kunnen zijn. Plus als je die walls goed kunt gebruiken heb je nooit meer last van mensen die wegkomen :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:46
Idd, in de jungle zijn ze sowieso dood, want ze moeten altijd door mijn ulti :P En 1 shot kills komt mij ook niet vreemd voor.

Maar fijn dat ie in ranked niet gebanned word, dan zal ik ze eens wat laten zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anivia word echt weinig gespeeld inderdaad, ook mijn main en ze sloopt!

ziekelijk burst dmg en makkelijk om te escape vanwege slow/stun/wall. Vraag mezelf ook altijd weer af waarom die zo weinig word gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=125686&d=1298838479

Nieuwe champion ziet er best badass uit moet ik zeggen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ziet er cool uit maar ik krijg er wel een tikkeltje Xin Zhao gevoel van.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik kreeg zelf eigenlijk meer een Garen gevoel, ik denk dat die nieuwe champ echt een 'tanky dps' wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Anoniem: 184982 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:20:
Vraag mezelf ook altijd weer af waarom die zo weinig word gespeeld.
Anivia écht goed spelen wordt gezien als vrij moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RTG schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 00:20:
[...]

Anivia écht goed spelen wordt gezien als vrij moeilijk.
Ik vind het in ieder geval niet erg, tegen een goede anivia spelen is een drama, vooral na lvl6 op mid heb je geen kans meer. Kan geen tegenstander heugen die na lvl 6 een kans had tegen mij op mid, je E + ult combi is gewoon te sterk en dat samen met een stun = gg mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
nieuwe skins voor jarvan zijn ook uitgegeven.
Samen met een nieuwe cho'gath en een nieuwe anivia.
Vroeg me al eens af wanneer en nu eindelijk een mooie cho'gath skin kwam, maar deze is wel HEEL erg vet.
Same goes for anivia, erg vette skin imho
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Patch notes zijn ook uitgegeven! :D

Hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Wow, AD Ezrael en Caitlynn filnk gebuffed, maar vooral de minions! Ben benieuwd hoe dat het spel verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:55:
[...]

Wow, AD Ezrael en Caitlynn filnk gebuffed, maar vooral de minions! Ben benieuwd hoe dat het spel verandert.
Gigantisch denk ik (ik ga weer ezreal mainen als die buff echt zo goed is lol <3)

Maar valt me ook op dat tiamat is geboost. Istie daalijk nu eindelijk viable? (Bijvoorbeeld op Master Yi extra splash dmg? :D)

Edit:

- Sight and Vision Wards can now be stacked 5 per slot. - Serieus als jullie nu geen wards kopen vermoord ik jullie :P

[ Voor 14% gewijzigd door Jeffroiscool op 01-03-2011 09:22 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.