[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Voor degenen die de nieuwe champ weg vinden hebben van Xin of Garen, dat is an sich erg logisch. Hij is namelijk, net als hun, een Demacian. Dus zijn uiterlijke stijl zal daarom (qua lore), overeenkomen met eerder genoemden.

Ik ben wel benieuwd naar de Ezreal buffs, ik heb hem al lange tijd niet meer aangeraakt, aangezien hij redelijk hard generfed was. Eens kijken of hij weer de moeite waard is.

@MazeMouse, de beste Single Target Slow in de game, is op dit moment van Nasus. Hij duurt 5 seconden, ten opzichte van de 4 (dacht ik?) van Nunu. Nadeel is dat hij geen damage doet, maar hij begit qua % vrij hoog, en loopt naar mate de slow duurt verder op, daarnaast slow je ook attack speed, dus het is bijzonder sterk om een carry mee te disrupten. Dus uiteindelijk zit je rond de 70-80% slow, maar dat is slechts de laatste tick/seconde van de slow.

Karthus heeft de beste AoE slow, hands down. Hij slowed altijd voor een hoog %, maar verlaagd ook armor/MR. Dit is ronduit bizar sterk in teamfights of gevechten in smalle locaties zoals een jungle. Zij Lay Waste + Defile zullen dan eng veel damage doen.

Singed heeft ook een hele sterke AoE slow, maar biedt niet de voordelen van Karthus' armor/mr verlagende voordelen. Wel is het slow % op level 5 hoger dan die van Karthus en kunnen mensen er langer over doen van de slow af te zijn, als ze door het hele plasje moeten lopen.

[ Voor 55% gewijzigd door Nazanir op 01-03-2011 10:42 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Nazanir schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:30:
Voor degenen die de nieuwe champ weg vinden hebben van Xin of Garen, dat is an sich erg logisch. Hij is namelijk, net als hun, een Demacian. Dus zijn uiterlijke stijl zal daarom (qua lore), overeenkomen met eerder genoemden.

Ik ben wel benieuwd naar de Ezreal buffs, ik heb hem al lange tijd niet meer aangeraakt, aangezien hij redelijk hard generfed was. Eens kijken of hij weer de moeite waard is.
Zijn charge is ook bijna precies hetzelfde als Xin Zao, alleen iets over die vlag die hij kan neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Jeffroiscool schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:18:
[...]

Gigantisch denk ik (ik ga weer ezreal mainen als die buff echt zo goed is lol <3)

Maar valt me ook op dat tiamat is geboost. Istie daalijk nu eindelijk viable? (Bijvoorbeeld op Master Yi extra splash dmg? :D)

Edit:

- Sight and Vision Wards can now be stacked 5 per slot. - Serieus als jullie nu geen wards kopen vermoord ik jullie :P
Wards koop ik sowieso af en toe wel, maar ik koop er echt nooit 5.. als ik er zoveel kan kopen kan ik meestal ook wel een item + 1 ward kopen.

Die Tiamat zou wel eens hard nodig kunnen zijn met die minion buff eerlijk gezegd :D Als je nog een beetje knap wilt farmen is hij denk ik wel erg praktisch.

edit: je kan nu wel een aardig Demacia-team maken inmiddels:
- Garen
- Xin Zhao
- Jarvan
- Galio
- Lux

Bench: Poppy en Sona

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 01-03-2011 10:26 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Vicarious schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:23:
[...]

Wards koop ik sowieso af en toe wel, maar ik koop er echt nooit 5.. als ik er zoveel kan kopen kan ik meestal ook wel een item + 1 ward kopen.

Die Tiamat zou wel eens hard nodig kunnen zijn met die minion buff eerlijk gezegd :D Als je nog een beetje knap wilt farmen is hij denk ik wel erg praktisch.
Inderdaad, ik ga Tiamat uitproberen op Malphite, stacked met zijn passive op zijn W skill en geeft hem ook mana regen die hij dan ook hard nodig heeft.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow gave nieuwe skins, dat word geld uitgeven voor die nieuwe anivia skin <3.

Ook leuke changes bij minions, benieuwd wat voor impact dit heeft early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel nog maar 2 dagen, echt wat een genot ! Snap er nog niet veel van maar guides lezen doet wonderen :)

Ik heb me trouwens ook geregistreerd op de site, kreeg alleen wel een error maar onder de error staat wel dat ik succesvol ben geregistreerd. Als ik in log krijg ik ook een error maar hij logt wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik ben niet echt onder de indruk van de Tiamat buff. Hij doet wat meer damage en geeft -net- even wat meer Mana regen. Maar het is nog steeds redelijk veel geld voor een item dat 50 damage doet met ene beetje splash. Het klinkt wel leuk op een Malphite, maar daar wil je voornamelijk tank items, en als laatste misschien een Tiamat, maar zijn attack speed is vrij laag, dus tijdens gevechten zul je niet veel klappen landen wanneer je bezig bent met je combo (Unstoppable Force - Ground Slam - Seismic Shard), zul je niet echt aan auto attacks toekomen, en Tiamat draagt helaas verder ook niet bij aan de damage van je skills. Armor stacked tenminste nog met Ground Slam.

Tiamat kan wel leuk zijn voor pushen om zo sneller Minion waves te killen, met de huidige verandering in de patchnotes word lane pressence toch weer een stukje belangrijker omdat anders minions je towers makkelijker gaan slopen, dus in dat opzicht is een Tiamat wel leuk. Maar veel Champions hebben al goede farm skills (denk aan een Mordekaiser, Sivir, Annie, Anivia, etc, etc) dus een Tiamat zal daar niet veel aan toevoegen, sterker nog het is 2.4k gold ofzo (dacht ik?) voor een BF Sword + een beetje HP regen (useless dus) en een beetje mana regen (iets minder useless) en een Splash (kan heel erg situational zijn). Om die reden zal ik het nooit echt een spannend item gaan vinden. Hij -kan- erg leuk zijn, dat wel. Bijv op een Gangplank, zal je Parrrley ook splashen. Maar neemt niet weg dat de area vrij klein is. Een Tiamat op Twitch met Spray 'n Pray aan stacked ook geweldig.

Het probleem is echter, dat een Tiamat niet een optimaal item is helaas voor dit soort champs. Ik ken dan ook geen een champ die Tiamat als een core item heeft. Dat zegt toch wel genoeg denk ik. Zelfs al gaat Tiamat 75 damage doen, zal niemand hem halen, gewoon om wat het doet voor de prijs en gewoon niet optimaal is voor vele builds.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Vicarious schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:55:
[...]

Wow, AD Ezrael en Caitlynn filnk gebuffed, maar vooral de minions! Ben benieuwd hoe dat het spel verandert.
Wut? Nog meer range op Caitlyn? Hhmmmm.. De range was al vrij vervelend (voornamelijk early game).. Nu nog meer :(

[ Voor 3% gewijzigd door FikkieHo op 01-03-2011 12:00 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
FikkieHo schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:59:
[...]

Wut? Nog meer range op Caitlyn? Hhmmmm.. De range was al vrij vervelend (voornamelijk early game).. Nu nog meer :(
Ik denk zelf ook niet dat de range increase iets oplost, de channel time daarintegen wel.
Het is nu gewoon veel te makkelijk om er voor te springen om het target te redden.
In mijn ogen zouden ze de gene die de bullet interrupt meer damage moeten laten ontvangen om zo haar ulti wat meer een seriouse thread te maken.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Intruder schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:07:
[...]

Ik denk zelf ook niet dat de range increase iets oplost, de channel time daarintegen wel.
Het is nu gewoon veel te makkelijk om er voor te springen om het target te redden.
In mijn ogen zouden ze de gene die de bullet interrupt meer damage moeten laten ontvangen om zo haar ulti wat meer een seriouse thread te maken.
Precies, dat je ook wel echt moet overwegen om ervoor te springen.
Niet zoals nu dat iedereen met ook maar een tikje health er gewoon tussen gaat staan :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

MazeMouse schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:19:
[...]

Precies, dat je ook wel echt moet overwegen om ervoor te springen.
Niet zoals nu dat iedereen met ook maar een tikje health er gewoon tussen gaat staan :)
Ze moeten de snelheid van de bullet verhogen.

Nu duurt het eeuwen voordat die aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Awaken1 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:24:
[...]

Ze moeten de snelheid van de bullet verhogen.

Nu duurt het eeuwen voordat die aankomt.
Projectile speed increased to 3200 from 2200
Word morgen dus al gepatched, denk alleen dat het nog steeds simpel is om er voor te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteren anders mooi een bullit op Nidalee opgevangen voor 1152 damage |:( Had nog tijd om mijzelf te healen van 200/300 hp naar 1000 dus dacht mooi, ulti wasted! Mooi niet :'(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Physical damage. Dus als je armor wat laag is kan dat ding best pijn doen. Ik vermoed dat je op Nidalee geen armor aan het stacken was :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

MazeMouse schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:17:
Physical damage. Dus als je armor wat laag is kan dat ding best pijn doen. Ik vermoed dat je op Nidalee geen armor aan het stacken was :P
Was ook nergens voor nodig, had vier melee in m'n team dus ik zat lekker op afstand te healen / speertjes te werpen en af en toe voor de kill richting cat form ;)

Baal trouwens wel dat er nog geen items zijn met Magic Resist en Cooldown Reduction. Zou perfect aansluiten op m'n Blitzcrank build :/

[ Voor 14% gewijzigd door Snappie88 op 01-03-2011 18:14 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
Iemand ondervonden dat 5vs5 momenteel niet available is ?
kan helaas alleen in de rij voor Twitched Treeline (3x3).... (jammer)

>>edit: relogged en het is verholpen!

verder, interessante patchnotes.. moet alleen nog wat lezen over de nieuwe champ.. iemand linkje van wat extra info over'm?

*naast deze deze link dan..

[ Voor 24% gewijzigd door Schuling23 op 01-03-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is mis met dit plaatje :F

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2mmbv4z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:47

Hu9o

Schokkend

Ik had net ook zo'n game..... de boel lag heel hard :(

Net ook gehad dat 2 keer kassadin was gebanned. Door beide partijen :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hmm gezien bovenstaande en de wachtrij ga ik wel even US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Nazanir schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:58:
Ik ben niet echt onder de indruk van de Tiamat buff. Hij doet wat meer damage en geeft -net- even wat meer Mana regen. Maar het is nog steeds redelijk veel geld voor een item dat 50 damage doet met ene beetje splash. Het klinkt wel leuk op een Malphite, maar daar wil je voornamelijk tank items, en als laatste misschien een Tiamat, maar zijn attack speed is vrij laag, dus tijdens gevechten zul je niet veel klappen landen wanneer je bezig bent met je combo (Unstoppable Force - Ground Slam - Seismic Shard), zul je niet echt aan auto attacks toekomen, en Tiamat draagt helaas verder ook niet bij aan de damage van je skills. Armor stacked tenminste nog met Ground Slam.

Tiamat kan wel leuk zijn voor pushen om zo sneller Minion waves te killen, met de huidige verandering in de patchnotes word lane pressence toch weer een stukje belangrijker omdat anders minions je towers makkelijker gaan slopen, dus in dat opzicht is een Tiamat wel leuk. Maar veel Champions hebben al goede farm skills (denk aan een Mordekaiser, Sivir, Annie, Anivia, etc, etc) dus een Tiamat zal daar niet veel aan toevoegen, sterker nog het is 2.4k gold ofzo (dacht ik?) voor een BF Sword + een beetje HP regen (useless dus) en een beetje mana regen (iets minder useless) en een Splash (kan heel erg situational zijn). Om die reden zal ik het nooit echt een spannend item gaan vinden. Hij -kan- erg leuk zijn, dat wel. Bijv op een Gangplank, zal je Parrrley ook splashen. Maar neemt niet weg dat de area vrij klein is. Een Tiamat op Twitch met Spray 'n Pray aan stacked ook geweldig.

Het probleem is echter, dat een Tiamat niet een optimaal item is helaas voor dit soort champs. Ik ken dan ook geen een champ die Tiamat als een core item heeft. Dat zegt toch wel genoeg denk ik. Zelfs al gaat Tiamat 75 damage doen, zal niemand hem halen, gewoon om wat het doet voor de prijs en gewoon niet optimaal is voor vele builds.
Ik denk ook niet dat de Tiamat nu ineens veel meer gekocht gaat worden dan normaal -zag alleen een Poppy soms ermee lopen- Op zich een geinig item, maar als je even als een krent op je geld blijf zitten dan heb je er na 1 a 2 kills al een veel beter item(s) voor terug.
Toch leuk dat ze het proberen om er toch een interessant item van te maken ;)

Zelf heb ik puur bij toeval een potje Vlad gespeeld (weer is last gehad van een bug tijdens champion pick) en het is een leuke champion die ik wat vaker ga spelen! Moet alleen wel wennen dat ik niet zo squishy ben als me normale picks :+ Ik heb gelezen dat een Haunting Gause super zou zijn voor Vlad maar is dat nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nu 2x een Jarvan in mn game, ik edit zo mn post wel hoe ze speelden / eruit zagen.

edit: beide jarvans in mn game waren erg goed. Ze zijn bijna niet kapot te krijgen en lijken ook een aardige offensive punch te hebben. Was wel een korte game, dus hoe ze het lategame doen weet ik nog niet.

[ Voor 56% gewijzigd door Vicarious op 01-03-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Vicarious schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:50:
Nu 2x een Jarvan in mn game, ik edit zo mn post wel hoe ze speelden / eruit zagen.

edit: beide jarvans in mn game waren erg goed. Ze zijn bijna niet kapot te krijgen en lijken ook een aardige offensive punch te hebben. Was wel een korte game, dus hoe ze het lategame doen weet ik nog niet.
HotShotGG was net ook met jarvan aan het spelen en OMG wat is jarvan sterk zeg, natuurlijk speelt het ook wel mee dat het de nr 1 van de US is mtog.
Merc threads cloth armor en brutalizer, hij kon gewoon 2 tegen 1 zijn tegenstander aan doormiddel van zijn knock in the air en zijn ult.
Hier zijn stream is nu ook weer jarvan aan het spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Intruder op 01-03-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een irritante vent is dat man :D

zie je daarna friends chat: RiotPhreak: be nicer to your teammates.

haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
hmmmm mijn patcher is net een beetje vastgelopen, hij staat nu stil op 30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Intruder schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:17:
hmmmm mijn patcher is net een beetje vastgelopen, hij staat nu stil op 30%
rechtermuisknop uitvoeren als administrator, werkt bij mij altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
De Ezreal buff bevalt me eigenlijk wel. Het lijkt een hele sterke buff voor AD, maar valt in de praktijk nog wel mee als je bedenkt hoe de damage calculations gaan.

AP Ezreal, kan makkelijk 500-600 AP krijgen, zijn ult heeft zowel een 1:1 AD ratio, als een 09:1 AP ratio. Dus dat is rond de 450-540 bonus damage uitgaande van mijn bovenstaande voorbeeld. Nu heeft een AP Ezreal altijd wel magic pen, dus de daadwerkelijke damage zal dan (level 3 Trueshot barrage = 650) in het meest gunstige geval 650 + 540 = 1190 Na aftrek van resists zal daar ong 800 damage van overblijven (dan hebben we het nog niet over secundaire targets met aftrek van % per volgende hit).

Als ik AD Ezreal neem, lijkt die 1:1 heel erg veel. Maar let wel, dit is alleen bonus damage. Je eigen AD telt hierin niet mee. Als je dan een paar leuke items hebt (Bloodthirst max stacks, Black Cleaver en een Brutalizer) zit je nu op 175 bonus damage voor je ult, dus 825 damage. Nu zal een AD Ezreal zeker geen Magic Pen hebben (het gaat immers om je Mystic Shot + auto attacks) dus na aftrek van resists zal er iets van 500-600 damage over blijven (minder dan 400 zelfs nog op tanks).

Het is zeker een leuke buff, maar minder groot dan mensen je willen doen geloven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Intruder schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:48:
[...]

Hier zijn stream is nu ook weer jarvan aan het spelen.
Die stream werkt dus nooit bij mij. Moet je er iets voor installeren?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Um.. Het is toch gewoon een Flash 10 player?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Nazanir schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:02:
De Ezreal buff bevalt me eigenlijk wel. Het lijkt een hele sterke buff voor AD, maar valt in de praktijk nog wel mee als je bedenkt hoe de damage calculations gaan.

AP Ezreal, kan makkelijk 500-600 AP krijgen, zijn ult heeft zowel een 1:1 AD ratio, als een 09:1 AP ratio. Dus dat is rond de 450-540 bonus damage uitgaande van mijn bovenstaande voorbeeld. Nu heeft een AP Ezreal altijd wel magic pen, dus de daadwerkelijke damage zal dan (level 3 Trueshot barrage = 650) in het meest gunstige geval 650 + 540 = 1190 Na aftrek van resists zal daar ong 800 damage van overblijven (dan hebben we het nog niet over secundaire targets met aftrek van % per volgende hit).

Als ik AD Ezreal neem, lijkt die 1:1 heel erg veel. Maar let wel, dit is alleen bonus damage. Je eigen AD telt hierin niet mee. Als je dan een paar leuke items hebt (Bloodthirst max stacks, Black Cleaver en een Brutalizer) zit je nu op 175 bonus damage voor je ult, dus 825 damage. Nu zal een AD Ezreal zeker geen Magic Pen hebben (het gaat immers om je Mystic Shot + auto attacks) dus na aftrek van resists zal er iets van 500-600 damage over blijven (minder dan 400 zelfs nog op tanks).

Het is zeker een leuke buff, maar minder groot dan mensen je willen doen geloven.
Besef wel dat dit eerst 0.0 extra AD is.

Dus een buff van 100 dmg op zijn ult is al een vrij dikke buff.

Maar je nuanceert het goed, de buff zal je niet zomaar mensen laten 1shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Snappie88 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:15:
[...]

Die stream werkt dus nooit bij mij. Moet je er iets voor installeren?
Je hebt gewoon flash player nodig om die stream te kijken,
Maar werkt er geen enkele stream van www.own3d.tv ? of werkt alleen die niet?
De CLG stream is namelijk natuurlijk niet altijd online.

Edit :
Hij is nu online dus zou ie het moeten doen.
Als hij alleen geluid geeft en geen beeld (heb ik zelf wel eens namelijk) moet je de page gewoon een paar keer refreshen.

[ Voor 18% gewijzigd door Intruder op 02-03-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Intruder schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:23:
[...]

Edit :
Als hij alleen geluid geeft en geen beeld (heb ik zelf wel eens namelijk) moet je de page gewoon een paar keer refreshen.
Het kan ook zijn omdat je de nieuwste versie van Flash player hebt.
Ik had voorheen flash player 10 en daar deden veel streams het niet bij.
Dus heb ik flash player 9 geinstalleerd en toen werkte alles weer perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Intruder schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:23:
[...]

Edit :
Ah, nu doet ie het wel *O*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hextech anivia skin is gaaf <3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh god, ik had net de slechtste game ooit. Ben inmiddels lvl 11, en kreeg deze game:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/j5goxe.png

Ik ben de WW. Mijn CS was niet 14, maar 64. Waarschijnlijk is het een bug die jungle creeps niet telt.

Het begon met de Garen die per sé Jarvan samen met hem top wilde en mij vroeg bottom te gaan. Ik zei dat ik jungle was, hij schold me uit voor noob. De Olaf is in de eerste 3 minuten 3 keer dood gegaan, waarna hij zei: "LOL :D". De Ashe haalt op mid een CS van 38 na 23 minuten. Ashe gaat ook 2 keer dood, tegen Teemo. Garen en Jarvan doen meerdere malen domme dingen, waardoor ik de lane moet defenden tegen Malph/LeBlanc of TF/Xin. Mijn 3 deaths waren allemaal doordat ik mn ult moest gebruiken om anderen nog enige kans van leven te geven.

Als jungle 1.5 keer zoveel cs hebben als je top&mid is toch wel erg triest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Toch maar ff een GoT account aangemaakt nadat ik langdurig in dit topic heb zitten lezen. Ik speel zelf al een beste tijd LoL, was lvl 24 op Us en ben toen na het vertrek van GOA naar EU gegaan. Ben daar nu inmiddels al enige tijd lvl 30 en speel het bijna dagelijks tot in de late uurtjes.

Account op EU: Tympanic

Dus voor iedereen die 's een potje wil spelen :) Ik zit solo-qeue rond de 1255, maar langzaam op weg naar 1300. Speel niet te veel ranked, maar als er echt een 5-man team is ben ik altijd bereid om de rol van tank/support/jungler op me te nemen.

Ik speel het meest met Taric (roze skin :P)/WW/Galio/Trundle. Carry is niet echt mijn sterkste kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:02:Ik zei dat ik jungle was, hij schold me uit voor noob.
Hier had ik dus al /ignore gedaan en was gewoon blind gaan junglen. Screw die bottom lane dan maar.

Overigens ben ik niet te spreken over de EU servers. Ik speel dan ook voornamelijk US omdat dat gewoon geen gezeik is. Een paar dagen geleden dacht ik 'ach kom, laat ik nog eens kijken' mede omdat ik 12k IP of zo op EU heb staan. Maar zodra ik in de inlog queue terechtkwam heb ik hem meteen afgesloten en ben weer naar de US servers gegaan. Ik heb nog nooit problemen gehad op de US servers.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
net aangeschaft :D
Nu maar eerst eens even jarvan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:13:
[...]

net aangeschaft :D
Nu maar eerst eens even jarvan proberen.
ik dus ook, 1e game meteen complimenten gekregen :p.

Ook maar meteen 2 ranked solo's gespeeld met anivia en allebij gewonnen, dus nog steeds winrate van 100% met anivia op ranked, zo ook met amumu. Rank van 1333 op solo qeue atm.

edit; vond de 975 RP voor de skins van cho en anivia trouwens ook nog wel meevallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:13
Baal trouwens wel dat er nog geen items zijn met Magic Resist en Cooldown Reduction. Zou perfect aansluiten op m'n Blitzcrank build :/
Spirit visage, alleen is het nerfed bij deze patch. Het blijft een goed item voor tanky DPS.
Ik ben de WW. Mijn CS was niet 14, maar 64. Waarschijnlijk is het een bug die jungle creeps niet telt.
Jungle creeps worden inderdaad niet bij de scoreboard geteld. Als je je stats echter bekijkt, staat er onder neutral minions kills hoeveel je er hebt gekilld.

Wazaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Het is beter om een combinate van items te doen dan slechts een Spirit Visage.

Een Glacial Shroud/Frozen Heart doet het gewoon erg leuk op een Blitzcrank om een paar redenen: Het geeft je armor, veen hard nodige mana (Niet dat je na 2 grabs al leeg staat) en ook nog eens leuk samenwerkt met je passive, en geeft mooi CDR. Daarna koop je een Banshee's Veil.

Je hebt nu de volgende dingen bereikt ten opzichte van een Spirit Visage: Meer CDR, meer mana, meer armor, meer Magic Resist, meer health. Het mooie is dat je de items in stapjes opbouwt. Een Catalyst is bijzonder handig tjidens het lanen. De extra healing is niet zo significant op een Blitz, daar hij niet over een selfheal beschikt, en je vaker geen support in je team hebt dan wel.

Over het algemeen speel ik Biltz met een Triforce, Aegis en Guardian Angel. Boots naar smaak. CDR komt voornamelijk van mijn runes/masteries met een typische caster build van 9/0/21. Zit ik aan de start van de game al op 15-16% CDR meen ik.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 12:59
Iemand al een impressie over de nieuwe champion? is hij op of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Lees even terug zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
dragon3016 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:37:
Iemand al een impressie over de nieuwe champion? is hij op of ?
Ik vind het zelfd een redelijk goede champion, veel mogelijkheden in een teamfight.
Het is alleen erg lastig om zijn ulti goed te gebruiken (heb al 1 keer een paar teamgenoten dood gemaakt ermee, omdat ik hun er ook in trapte xD)
Ik speelde hem meer als tanky dps maar volgens mij moet je hem main tanken en doet hij dan nog steeds redelijk veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Misschien een idee om in de player table ook erbij te zetten wanneer iemand gejoind heeft? Kan ik mensen vanaf een bepaalde datum toevoegen. Nu weet ik niet uit mn hoofd wie ik al heb en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:56:
Misschien een idee om in de player table ook erbij te zetten wanneer iemand gejoind heeft? Kan ik mensen vanaf een bepaalde datum toevoegen. Nu weet ik niet uit mn hoofd wie ik al heb en wie niet.
Will do, direct met de functie om ze te markeren als vriend zodat je weet wie je toegevoegd heb :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwe mensen worden boven aan de table gezet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:31:
de nieuwe mensen worden boven aan de table gezet volgens mij
Klopt, maar ik zal het alsnog ff implementeren om het wat netter te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Nazanir schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:35:
Het is beter om een combinate van items te doen dan slechts een Spirit Visage.

Een Glacial Shroud/Frozen Heart doet het gewoon erg leuk op een Blitzcrank om een paar redenen: Het geeft je armor, veen hard nodige mana (Niet dat je na 2 grabs al leeg staat) en ook nog eens leuk samenwerkt met je passive, en geeft mooi CDR. Daarna koop je een Banshee's Veil.

Je hebt nu de volgende dingen bereikt ten opzichte van een Spirit Visage: Meer CDR, meer mana, meer armor, meer Magic Resist, meer health. Het mooie is dat je de items in stapjes opbouwt. Een Catalyst is bijzonder handig tjidens het lanen. De extra healing is niet zo significant op een Blitz, daar hij niet over een selfheal beschikt, en je vaker geen support in je team hebt dan wel.

Over het algemeen speel ik Biltz met een Triforce, Aegis en Guardian Angel. Boots naar smaak. CDR komt voornamelijk van mijn runes/masteries met een typische caster build van 9/0/21. Zit ik aan de start van de game al op 15-16% CDR meen ik.
Glacial Shroud kost ongeveer evenveel als spirit visage, maar je neemt spirit visage op WW omdat het je 20% extra healing geeft op een skill die je vaak gebruikt in fights (Q), sterker nog, het is je enige echte ability buiten je ulti die dmg doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Zo gisteren een paar potjes gespeeld en dus 3 keer tegen Jarvan gestaan en 1 keer samen met een Jarvan gelaned. De 3 keer dat ik Jarvan tegen over me had staan, had ik Miss Fortune gekozen. Ik moet zeggen het is erg leuk om tegen hem te lanen. Misschien nog een beetje OP maar je moet gewoon net even wat beter uitkijken. Vooral als hij samen met een stunner loopt -.- (sion + Jarvan = dodelijk!) Maar persoonlijk vind ik hem niet super OP zoals velen in de chat zeggen. Je moet early game gewoon zorgen dat die flink "generfed" wordt. Een Mundo/Miss Fortune combo ging erg goed imo. Btw een Flash is een must de komende tijd, want tenzij je een stun oid hebt kom je (vaak) niet levend uit Jarvan's ulti, plus de vraag is wil je je stun er wel voor gebruiken als je net zo makkelijk een Flash kan gebruiken?

De keer dat ik samen met een Jarvan op een lane stond, was ik Teemo >:) Je snapt het al... Jarvan ulti + Teemo blind, onze Jarvan kon gewoon op half hp iemand in z'n ulti vast zetten en ik zorgde ervoor dat de enemy geblind werd en dat ik ondertussen auto atk's deed, aka let the poison spread :) We kregen het ook voor mekaar om iemand vast te zetten waar 1 van m'n shrooms stond. Pure joy for us :D Maar ook hier is Flash een enorm goede counter voor de ulti van Jarvan.
Maar om het een beetje kort te houden... Teemo + Jarvan hebben een goede synergy!

Binnenkort maar is Sona uitproberen de "Aurahoer" volgens een maat van me :P Het eerste potje hadden we een enemy Sona en die speelde erg goed, ze hield haar lane mate lekker high HP en was erg vervelend om op de lane te hebben. Onze team mates konden niet goed lanen door haar en haar blauwe aura/skill (die damage doet) ze speelde heel erg aggresive. En sowieso bevalt de support class me steeds meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Een aggressief spelende Sona is inderdaad echt heel vervelend, vooral als je zelf melee bent. Ik werd laatst met Xin Zhao gedwongen mid te spelen tegen sona, en ik kreeg haar met mn combo steeds net niet dood omdat ze kan healen. Ik ben uiteindelijk niet dood gegaan, maar heb weinig minions kunnen killen en had dus ook pas laat mn goede items. Game ook verloren uiteindelijk.

Over Jarvan: ik vind hem wel zwaar OP. Gister nog even een 5v5 gedaan met mn broertje en drie vrienden van hem, eentje was Jarvan. We werden redelijk geowned als team (2 gasten waren echt zwaar aan het feeden), ware het niet dat Jarvan gewoon een 1v3 aan kon gaan en er winnend uit kon komen. Hij eindigde geloof ik op 22/5/25 ofzo. Ging echt nergens over. En dat is in bijna alle games gebeurd waarin ik een Jarvan tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Hmm de games waar ik tegenover een Jarvan stond hadden hun uiteindelijk een score van 7, 12, 8. En de game waar ik samen met Jarvan op een lane stond, stond onze Jarvan met een score van 11. Dus het valt best mee maar misschien waren deze spelers gewoon niet goed bezig (slecht teamplay/verkeerde item build/slecht inzicht in eigen dmg) Ik zal vanavond nog is inloggen en kijken of ik weer Jarvan tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Jeffroiscool schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:30:
[...]

Will do, direct met de functie om ze te markeren als vriend zodat je weet wie je toegevoegd heb :D
Ik kom hier even op terug, ik ga geen extra veld maken voor wanneer iemand geregistreerd is (in de zichtbare lijst omdat dat er waarschijnlijk niet uit ziet)

Wel kan ik de vriend functie implementeren (achterste row waarschijnlijk met simpele plaatjes die als knopjes kunnen dienen)

Basisfunctionaliteit voor vrienden ingebouwd. Je kan ze nu toevoegen en verwijderen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Jeffroiscool op 03-03-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmm, die Trundle jungling guide werkte vannochtend niet voor mij :/ Kan domme pech zijn geweest, maar ging hartstikke dood op de blue Golem terwijl ik 'm in voorgaande dagen wel gewoon kon mollen. Iets veranderd in de laatste patch of gewoon domme pech met dodges? (ja ik heb dodge runes ipv armor)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Misschien te laat je health potion aangeklikt? Ik merk wel dat het echt een flink verschil maakt als ik met Amumu jungle. Als ik direct die potion aanklik nadat ik mn eerste klap gegeven heb eindig ik met hogere health terwijl het anders nog wel eens spannend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:01:
[...]

Ik kom hier even op terug, ik ga geen extra veld maken voor wanneer iemand geregistreerd is (in de zichtbare lijst omdat dat er waarschijnlijk niet uit ziet)

Wel kan ik de vriend functie implementeren (achterste row waarschijnlijk met simpele plaatjes die als knopjes kunnen dienen)

Basisfunctionaliteit voor vrienden ingebouwd. Je kan ze nu toevoegen en verwijderen :P
Dat toevoegen verwijst nu door naar een anders scherm. Is het niet mogelijk om daar een vinkje van te maken om er meer tegelijk te kunnen doen? Nu wordt het een hoop klikwerk om 30 man toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Snappie88 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:43:
Hmm, die Trundle jungling guide werkte vannochtend niet voor mij :/ Kan domme pech zijn geweest, maar ging hartstikke dood op de blue Golem terwijl ik 'm in voorgaande dagen wel gewoon kon mollen. Iets veranderd in de laatste patch of gewoon domme pech met dodges? (ja ik heb dodge runes ipv armor)
Ik zou voor junglen sowieso totaal niet afhankelijk willen zijn van dodges wat gebaseerd is op luck. Ik zou Armor runes gebruiken of attack speed nemen als offensive runes zodat je ze sneller down hebt. Ook smite zul je goed moeten timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:52:
[...]

Ik zou voor junglen sowieso totaal niet afhankelijk willen zijn van dodges wat gebaseerd is op luck. Ik zou Armor runes gebruiken of attack speed nemen als offensive runes zodat je ze sneller down hebt. Ook smite zul je goed moeten timen.
Waarom is dat smite timen zo belangrijk? Ik time hem meestal iets te vroeg zodat ik daarna nog 1 klap moet geven, wat boeit dat? Da's beter dan te laat zijn zodat ik voor jan lul nog extra sta te meppen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Gister een paar keer tegen Jarvan gespeeld als Ezreal.

Ik vind het lastig in te schatten wat het bereijk van zijn speer prik skill is, de animatie is minder ver dan het daadwerkelijke bereik. Toen ik besefte dat zijn prik hetzelfde bereik heeft als zijn vlagge gooi ding, werd het een heel stuk makkelijker om buiten zijn range te blijven (hij was mid btw). Hij was echter een beetje noobish. Hij is op zich een goede mid, maar tegen een Ez kan hij weinig uithalen. Ik overextende op een gegen moment een beetje, dus hij zag zijn kans schoon voor een combo. Hij ultte mij, en toen ging hij dood.

Je ult nooit met Jarvan iemand die een ingebouwde flash of dash heeft, NOOIT. (Denk aan een Shaco, Ezreal, Kassadin, Shen, Renekton, etc). Het lijkt echter dat weinig spelers zich beseffen, dat je de ult van Jarvan op elk gewenst moment kan cancelen. Hij wist dat dus ook niet, dus ik kon lekker auto attacken + Mystic Shot spammen en daarna een ult erover heen. Dode Jarvan nummer een. Zo ging het nog een paar keer, en aan het einde van de match, had hij 15 deaths ofzo. Nu snap ik dat je niet meteen alle ins en outs van een nieuwe champ begrijpt, maar ulten op een Flash/Dash champion EN hem vervolgens niet uitzetten is wel erg sneu.

Een leuk detail is dat zijn passive magic damage doet, eigenlijk wel jammer, want dat betekend dat een beetje MR af doet aan de effectiviteit hiervan. Zeker als je je beseft dat het eens per 6s op dezelfde target en dus niet stacked met Armor Pen.

Hij kan het heel goed doen in teamfights door zijn ult, maar ik ben niet echt onder de indruk van Jarvan. Hij doet naar mijn idee wel weer wat onder voor een Xin bijv. Zijn model en animaties zijn wel erg badass, maar dat is niet genoeg reden voor een aanschaf naar mijn idee.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:53:
[...]

Waarom is dat smite timen zo belangrijk? Ik time hem meestal iets te vroeg zodat ik daarna nog 1 klap moet geven, wat boeit dat? Da's beter dan te laat zijn zodat ik voor jan lul nog extra sta te meppen toch?
Counterjunglers, hoe vaak ik al niet iemand's bluebuff heb gejat omdat hij smite verkeerd timede :')

Ik ga van de week ook Jarvan Jungle proberen, ik hoorde dat het kan dus als het kan dan maar proberen dan. haha :D

ps. Ik geen vriend van je? :-( (Ja ik vind het leuk om de database handmatig te controleren om te zien of alles goed werkt :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Jeffroiscool op 03-03-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@Vicarious

Das is tegen stealen van de jungler van de tegenpartij, maar in de praktijk valt het wel mee hoor. Stel jij bent een Warwick, en de tegenpartij heeft een Xin ofzo. Xin zit stiekum te wachten tot jij voor de golem gaat, jij gebruikt je smite te vroeg, de Golem moet nog 1-2 hits krijgen, maar Xin loopt vorlijk naar je toe en steelt jouw golem met zijn smite.

Dit heeft als gevolg: je loopt nu een level achter, je hebt geen blue buff en je hebt toch potions gebruikt voor de Golem. Je hebt nu toch al een irritant achterstandje. Je kan wel naar zijn Golem gaan, maar je smite is nog op cooldown, dus in principe zal je dat niet gaan redden.

Nu kun je dit vaak tegen gaan door vragen of teammates je willen guarden, of eventueel helpen met ene paar hits op de golem. Zo kun je je smite tot het juiste moment bewaren. Op gemiddelde ELO is dit echter nooit zo'n groot probleem. Maar op hogere ELO probeert men het andere team zoveel mogelijk te disprupten, dus lanen, zonen en jungles stelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

An sich is het timen van Smite toch geen probleem? Je weet dat Smite 500 HP damage doet op de Golem dus het is een kwestie van Golem HP in de gaten houden en je vinger op de knop totdat Golem onder de 500 HP schiet. Daarnaast, je kunt Golem de bosjes in trekken. Knappe Xin (of welke andere enemy jungler dan ook) die ongemerkt jouw Golem dan nog kan stealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Zyppora schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:17:
An sich is het timen van Smite toch geen probleem? Je weet dat Smite 500 HP damage doet op de Golem dus het is een kwestie van Golem HP in de gaten houden en je vinger op de knop totdat Golem onder de 500 HP schiet. Daarnaast, je kunt Golem de bosjes in trekken. Knappe Xin (of welke andere enemy jungler dan ook) die ongemerkt jouw Golem dan nog kan stealen.
Zoiets heet cloth armor, 2 health potions en 1 ward kopen ;)
Als je snel genoeg rushed kan je je ward daar sneller hebben dan dat de vijand er is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Pffh wat komt er bij high ELO veel bij kijken zeg... Ben zelf blij als ik op normal een goede jungle run heb gedaan en daarmee bedoel ik vooral het gank/lane gedeelte. Dus het op tijd terug naar de lane gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Jeffroiscool schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:18:
[...]

Zoiets heet cloth armor, 2 health potions en 1 ward kopen ;)
Als je snel genoeg rushed kan je je ward daar sneller hebben dan dat de vijand er is :D
Of snel boots halen en ward, dan (vanaf linksonder de map) snel naar hun golem lopen. Ward plaatsen en in lane staan, dan kan een jungler gewoon vanaf de anderekant hem pakke ;) Techniek wel eens toegepast, echt HEEL leuk om de reacties te zien; WTH DIDNT GET BLUE BUFF WTH, en dan zegge dat onze jungler hem heeft terwijl zij hem nog niet gezien hebben. O-) >:)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
soulfightah schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:52:
[...]

Of snel boots halen en ward, dan (vanaf linksonder de map) snel naar hun golem lopen. Ward plaatsen en in lane staan, dan kan een jungler gewoon vanaf de anderekant hem pakke ;) Techniek wel eens toegepast, echt HEEL leuk om de reacties te zien; WTH DIDNT GET BLUE BUFF WTH, en dan zegge dat onze jungler hem heeft terwijl zij hem nog niet gezien hebben. O-) >:)
Maar je vergeet dat veel junglers afhankelijk zijn die cloth armor :p

Nunu niet gelukkig :D Daarom istie ook zo'n goede counter jungler :D

Hoe ik het altijd doe, pak inderdaad boots en een ward, rush naar blue golem van hun en pleur hem neer. Loop daarna naar zijn ghosts (pak je nom skill) eet grote blauwe kut ghost op. Loop terug naar blue buff die bijna spawnt of bijna dood is (let op dat je via onder moet omlopen terug) steal blue buff met smite (90% van junglers in mijn elo faalt met smite timen dus ik smite meestal na hun :D) En bekijk daarna de 1e reactie OMG BLUE BUFF, ok I'll still jungle. 2e reactie: OMFG ghost is gone, my jungling is screwed. And you got yourself a laning udyr rofl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Jveer schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:45:
Pffh wat komt er bij high ELO veel bij kijken zeg... Ben zelf blij als ik op normal een goede jungle run heb gedaan en daarmee bedoel ik vooral het gank/lane gedeelte. Dus het op tijd terug naar de lane gaan...
Maak je daar alsjeblieft geen zorgen om. Voor je hoog ELO bent/zult worden, zul je die dingen echt wel onder de knie krijgen. Of niet, en blijf je op het ELO waar je zit. Het idee achter ELO is dat je altijd met/tegen mensen speelt van jouw niveau. Dus voor de tryhards die gaan gewoon omhoog, voor mensen die gewoon wat losjes spelen, is het ook goed.

Het is echt niet erg dat je niet ALLE ins en outs van het spelt ken. Ik speel nu anderhalf jaar en ik ken niet alles. Simpelweg omdat dingen blijven veranderen en nieuwe dingen toegevoegd worden. Het is ook net hoever je er in wilt gaan. Ik speel graag, maar stiekum toch graag om te winnen. Ik zorg dat ik alle champs minstens in maal heb gespeeld (dan wel in practice games, dan wel tijdens free rotation), zodat ik een idee heb van wat ze kunnen, safe zones (hoever hun skills komen voor ze overextenden, toepasbaarheden van skills etc). Niet iedereen zal dat ervoor over hebben. En dat is gewoon prima.

Mocht je nog wat dingen willen leren/info/tips/builds/etc laat het me weten, en ik zal zo goed ik kan, je vraag beantwoorden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Nazanir schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:19:
[...]

Maak je daar alsjeblieft geen zorgen om. Voor je hoog ELO bent/zult worden, zul je die dingen echt wel onder de knie krijgen. Of niet, en blijf je op het ELO waar je zit. Het idee achter ELO is dat je altijd met/tegen mensen speelt van jouw niveau. Dus voor de tryhards die gaan gewoon omhoog, voor mensen die gewoon wat losjes spelen, is het ook goed.

Het is echt niet erg dat je niet ALLE ins en outs van het spelt ken. Ik speel nu anderhalf jaar en ik ken niet alles. Simpelweg omdat dingen blijven veranderen en nieuwe dingen toegevoegd worden. Het is ook net hoever je er in wilt gaan. Ik speel graag, maar stiekum toch graag om te winnen. Ik zorg dat ik alle champs minstens in maal heb gespeeld (dan wel in practice games, dan wel tijdens free rotation), zodat ik een idee heb van wat ze kunnen, safe zones (hoever hun skills komen voor ze overextenden, toepasbaarheden van skills etc). Niet iedereen zal dat ervoor over hebben. En dat is gewoon prima.

Mocht je nog wat dingen willen leren/info/tips/builds/etc laat het me weten, en ik zal zo goed ik kan, je vraag beantwoorden.
Thx ik ben een beetje begonnen met junglen (Trundle :D) Maar mocht ik vragen hebben, dan weet ik je te vinden ;) Ik speel al sinds de beta, maar nooit echt bezig gehouden met junglen en tanken/support. In het begin was het altijd zoals velen andere... DPS kiezen en meteen auto lock en het team bashen wanneer er geen tank was gekozen... *schaam* *schaam* Nu ben ik steeds meer een support champ. (kan nog niet echt goed tanken O-) )

Heb weer zin in een potje!
Maar eerst borrelen met collega's :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Love riot!

Client version 0.11
Server version 0.12

game crash.

play game -> you are still in a game.

zal wel weer een leuke leave worden.

edit; Ja, leave gekregen O+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
AutoLoL v1.6.0 is gereleased met een geheel nieuwe 3D Model / Skin viewer! Je kan dus alle skins van alle characters in 3D bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
SaphuA schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:42:
AutoLoL v1.6.0 is gereleased met een geheel nieuwe 3D Model / Skin viewer! Je kan dus alle skins van alle characters in 3D bekijken!
Nice man xD, kan nu zelfs pitlover blitzcrank en samurai yi al bekijken. vette extra functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
SaphuA schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:42:
Dat klinkt heel erg interessant! Morgen ga ik het is testen _/-\o_
Loch Ness Cho'Gath ga ik morgen zien *vreugdedansje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:00:
@Vicarious

Nu kun je dit vaak tegen gaan door vragen of teammates je willen guarden, of eventueel helpen met ene paar hits op de golem. Zo kun je je smite tot het juiste moment bewaren. Op gemiddelde ELO is dit echter nooit zo'n groot probleem. Maar op hogere ELO probeert men het andere team zoveel mogelijk te disprupten, dus lanen, zonen en jungles stelen.
of nog simpeler, pull de golem in het bosje, hij ziet hme niet, weet niet wanneer ie 500 is, tada!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah die 500 is het probleem niet. Maar wat nou als je level 8 bent? Blijft lastig :D Is mij idd nog nooit gebeurd dat iemand mn golem stal. Ook als ik te vroeg smite deed. Zal met mn speelniveau te maken hebben :D

Vandaag trouwens reden voor een feestje. Ik stond vroegah altijd op 40 minder wins dan losses (met name omdat mn vriendin toen speelde en ik steeds met haar samen ging en ze fucking slecht was :P) en nu heb ik dat eindelijk rechtgetrokken. 50%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:57:
[...]

of nog simpeler, pull de golem in het bosje, hij ziet hme niet, weet niet wanneer ie 500 is, tada!
En jij denkt dat ik m'n ward niet in de bosjes pleur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Is er een beetje vergelijkbare champion voor Renekton die wacht minder kost :) beetje zonde om op lvl 12 die al te kopen denk ik zo (via ip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Spunkjah schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:08:
Is er een beetje vergelijkbare champion voor Renekton die wacht minder kost :) beetje zonde om op lvl 12 die al te kopen denk ik zo (via ip)
Nasus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Jeffroiscool schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:08:
[...]

Hoe ik het altijd doe, pak inderdaad boots en een ward, rush naar blue golem van hun en pleur hem neer. Loop daarna naar zijn ghosts (pak je nom skill) eet grote blauwe kut ghost op. Loop terug naar blue buff die bijna spawnt of bijna dood is (let op dat je via onder moet omlopen terug) steal blue buff met smite (90% van junglers in mijn elo faalt met smite timen dus ik smite meestal na hun :D) En bekijk daarna de 1e reactie OMG BLUE BUFF, ok I'll still jungle. 2e reactie: OMFG ghost is gone, my jungling is screwed. And you got yourself a laning udyr rofl.
Ik niet snap :?

Je pakt dus de ghost camp van de tegenstander, maar je zal praktisch via jou eigen jungle terug moeten lopen richting hun blue Golem (anders pak je een paar hits van de toren / ziet de tegenstander jou activiteiten), hoe kom je daar op tijd?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:04:
Vandaag trouwens reden voor een feestje. Ik stond vroegah altijd op 40 minder wins dan losses (met name omdat mn vriendin toen speelde en ik steeds met haar samen ging en ze fucking slecht was :P) en nu heb ik dat eindelijk rechtgetrokken. 50%!
Ghehehe :D

Mijn win/loss is inmiddels omgeslagen tot aardig positief sinds mijn neef en ik onze Teemo/Singed combinatie zijn gaan doen. Ik ben bijna op het punt aangekomen dat ik gewoon vrijwel niet meer speel als hij niet kan spelen vanwege zijn werk omdat het op die manier gewoon zo lekker loopt :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Snappie88 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 01:19:
[...]

Ik niet snap :?

Je pakt dus de ghost camp van de tegenstander, maar je zal praktisch via jou eigen jungle terug moeten lopen richting hun blue Golem (anders pak je een paar hits van de toren / ziet de tegenstander jou activiteiten), hoe kom je daar op tijd?
Snel genoeg hoor, Ik pak alleen het blauwe spookje in hun ghost camp, en aangeziek ik boots heb ren ik er zo heen (meeste junglers zijn zeer traag met blue buff afgezien van shaco) (en ik loop via de helft van mid ongeveer) gaat prima :P Zal wel een keer uploaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Vicarious schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:04:
Mjah die 500 is het probleem niet. Maar wat nou als je level 8 bent? Blijft lastig :D Is mij idd nog nooit gebeurd dat iemand mn golem stal. Ook als ik te vroeg smite deed. Zal met mn speelniveau te maken hebben :D

Congrats!

Gisteren helaas niet kunnen spelen, ik was te laat terug van het borrelen O-) Maar vandaag kan ik weer een potje spelen en zal ik ook het progje van SaphuA is testen.

Maar ik weet nu al 1 ding zeker... Eerst een potje met Teemo, daarna 1 met Sona :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Gister samen met Intruder nog eens een potje gedaan... wat een drama :D Ik nam een warwick om te junglen, maar de tegenstander wjist wat counterjunglen was. Ik was dus redelijk onderleveled en had ook een stukje minder gold daardoor. Ook moest ik meer wards plaatsen dan normaal -> nog meer gold. Ik eindigde uiteindelijk op 1/10/17 ofzo (ok, een paar assists hadden gewoon kills moeten zijn maar die werden vlak voor men neus weggesnaaid), was niet best. Zonde ook omdat Intruder met zijn Malphite echt fantastisch ging (16/4/X ofzo?). Dusseh... sorry? :D Ik neem iig voorlopig geen warwick meer in 5v5. In 3v3 ging het eerder wel vrij goed met hem, maar in 5v5 is het toch een iets ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Vicarious schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:08:
Gister samen met Intruder nog eens een potje gedaan... wat een drama :D Ik nam een warwick om te junglen, maar de tegenstander wjist wat counterjunglen was. Ik was dus redelijk onderleveled en had ook een stukje minder gold daardoor. Ook moest ik meer wards plaatsen dan normaal -> nog meer gold. Ik eindigde uiteindelijk op 1/10/17 ofzo (ok, een paar assists hadden gewoon kills moeten zijn maar die werden vlak voor men neus weggesnaaid), was niet best. Zonde ook omdat Intruder met zijn Malphite echt fantastisch ging (16/4/X ofzo?). Dusseh... sorry? :D Ik neem iig voorlopig geen warwick meer in 5v5. In 3v3 ging het eerder wel vrij goed met hem, maar in 5v5 is het toch een iets ander verhaal.
Warwick is een goede jungler in 5vs5 maar met een counterjungle als nunu is het lastig.
Zorg dat je op het begin al een ward bij je blue hebt staan dan kan je zien of hij blue ward of dat hij op de loer staat.
Ik begin altijd bij golem en dat zorgt voor veel gevaar als er een counterjungle is dus daarom regel ik altijd een teammate die mij helpt.
Verder moet je goed weten wanneer de counter jungle in jouw jungle zit, dan duik je snel zijn jungle in.
NuNu is moeilijk omdat die sterke dmg heeft tegen minions vanaf het begin, maar later is hij zo makkelijk te pakken als hij alleen in de jungle rondloopt.

Waar ik veel mensen met junglen zie falen is dat ze eerst een minuut gaan staan kopen en dan pas gaan lopen. Hierdoor kan de tegenstander al vrij makkelijk iets warden of counterjunglen.
In de lane is dat niet zo erg maar als je dat doet als jungler ben je eigenlijk al aan het verliezen.
En als je verwacht dat de tegenstander gaat counterjunglen (shaco of Nunu), dan kun je beter eerst voor kleine creeps als eerste gaan omdat die eerder spawnen en dan kijken waar de counterjungle is.
Vaak maken die de fout om te denken (he hij is niet bij blue, laat ik die buff stelen), dan kun je hem makkelijk ganken of stealen.

Om een lange post kort te maken: Je moet als jungler vooruit kunnen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah ze begonnen nu met 5 man bij onze blauwe golem. Kon nog op tijd wegkomen gelukkig, maar het blijft wel oppassen. Ze hadden ook niet echt een typische counterjungler ofzo, ze speelden het gewoon redelijk slim. Toen ik later in de game rood wilde pakken kwam tryndamere hem nog een keer wegstelen terwijl ik ze al een minuut of tien niet in mn jungle had gezien (wards). Is allemaal prima te voorkomen, maar ik ben dat niet gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Spunkjah schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:08:
Mwa niet -echt-. Vanuit een lore point of view, Nasus. (het goede broertje van Renekton) ook hij speelt een tankly DPS rol. Belangrijk is om met je Q te last hitten. Midgame zou je dan makkelijk op +200 damage moeten zitten. Gooi een Sheen in de mix en je hit voor 600 damage makkelijk. Met je Passive Lifesteal, zul je nog lekker healen ook. Mijn build voor hem is meestal Sheen -> Merc treads + aegis -> Trifocre -> GA. De Ultimate van Nasus is wel sterker dan die van Renekton (Ren doet flat damage, Nas is % gebasseerd), Nasus heeft een hele sterke slow, Renekton heeft dan weer een stun. Dus ze hebben overeenkomsten, maar hun speelstijl is echt heel verschillend.

Xin zou ik ook willen aanraden, maar hij is weer een stukje duurder dan Nasus (1350, ipv 3150) in deeltje 1 van deze draad heb ik ook een uitgebreide handleiding voor Xin geschreven, lees die even na zou ik zeggen. Voor de rest zijn er natuurlijk wel andere Tanky DPS champions, maar die komen qua speelstijl gewoon niet echt overeen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Awaken1 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:27:
[...]

Warwick is een goede jungler in 5vs5 maar met een counterjungle als nunu is het lastig.
Zorg dat je op het begin al een ward bij je blue hebt staan dan kan je zien of hij blue ward of dat hij op de loer staat.
Ik begin altijd bij golem en dat zorgt voor veel gevaar als er een counterjungle is dus daarom regel ik altijd een teammate die mij helpt.
Verder moet je goed weten wanneer de counter jungle in jouw jungle zit, dan duik je snel zijn jungle in.
NuNu is moeilijk omdat die sterke dmg heeft tegen minions vanaf het begin, maar later is hij zo makkelijk te pakken als hij alleen in de jungle rondloopt.

Waar ik veel mensen met junglen zie falen is dat ze eerst een minuut gaan staan kopen en dan pas gaan lopen. Hierdoor kan de tegenstander al vrij makkelijk iets warden of counterjunglen.
In de lane is dat niet zo erg maar als je dat doet als jungler ben je eigenlijk al aan het verliezen.
En als je verwacht dat de tegenstander gaat counterjunglen (shaco of Nunu), dan kun je beter eerst voor kleine creeps als eerste gaan omdat die eerder spawnen en dan kijken waar de counterjungle is.
Vaak maken die de fout om te denken (he hij is niet bij blue, laat ik die buff stelen), dan kun je hem makkelijk ganken of stealen.

Om een lange post kort te maken: Je moet als jungler vooruit kunnen denken.
Een goede counterjungler zal vaak niet in zijn eigen jungle beginnen. Zijn doel is dan ook niet om sneller te levelen als jou, het is om gewoon jouw jungle eerst te verkloten en daarna gewoon keihard te ganken. De reden waarom Nunu zo'n goede counterjungler is vanwege 3 redenen:

1. 1 van de sterkste true dmg op minions die je ook nog eens healt.
2. Tering snel icm zijn w skill (als je dus met boots begint en deze op level 2 haalt ben je net zo snel als iemand met lvl 2 boots)
3. Een tering dikke slow die in plaats van physical dmg MAGICAL dmg doet. Dit is een gigantisch verschil aangezien bijna elke jungler met een cloth armor begint terwijl je wel vurnable bent voor magical dmg :)

Overigens als mensen als Nunu denk van ik pak hun blue buff dan noem ik hun faalhazen, de jungler gaat toch die blue buff nodig hebben of hij moet terug naar spawn omdat hij mana tekort komt. En in de tijd dat die ward daar staat komt die jungler wel een keer hoor ;)

Ohja vergeet bijna nog een reden waarom Nunu zo goed is. 7 autoattacks en je hebt gratis mana voor 1 skill :D

Ik speel van de week ook wel potje mee als jungler/counterjungler :D Dat is leuk ^^

Overigens, hebben mensen nog suggesties voor de site? Heb zin om te scripten :D

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffroiscool op 04-03-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Jeffroiscool schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:20:
[...]

Overigens, hebben mensen nog suggesties voor de site? Heb zin om te scripten :D
Lijstje met wie welke champ(s) kan spelen? :*)

Ik heb mezelf gelijk maar even als vriend toegevoegd :P

[ Voor 11% gewijzigd door Zyppora op 04-03-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Zyppora schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:32:
[...]

Lijstje met wie welke champ(s) kan spelen? :*)

Ik heb mezelf gelijk maar even als vriend toegevoegd :P
Shit, ben te laat begonnen met een bericht toevoegen over jezelf toevoegen :P

Zou eventueel kunnen, ik denk aan een eigen soort van profiel pagina voor iedereen. Hier begin ik volgende week wel aan denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dat van die champions is eigenlijk wel een goed idee. Kun je makkelijker je teams opbouwen :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 15:16
Ik zoek nog een paar mates om af en toe mee te spelen, ik ben al een tijdje lvl 30. En ik speel vrijwel elke hero, ik speel de laaste tijd veel met cho, poppy en morgana.

Mijn name is: COLAMAN

Dus als je zin hebt om te spelen kan je mij even een berichtje sturen in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
nerz101 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:59:
Ik zoek nog een paar mates om af en toe mee te spelen, ik ben al een tijdje lvl 30. En ik speel vrijwel elke hero, ik speel de laaste tijd veel met cho, poppy en morgana.

Mijn name is: COLAMAN

Dus als je zin hebt om te spelen kan je mij even een berichtje sturen in-game.
Hey,

Graag hier ff registreren als je mensen zoekt ^^
http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=viewlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Vicarious schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:50:
[...]

Dat toevoegen verwijst nu door naar een anders scherm. Is het niet mogelijk om daar een vinkje van te maken om er meer tegelijk te kunnen doen? Nu wordt het een hoop klikwerk om 30 man toe te voegen.
Hier nog wat mee gedaan trouwens, Jeffro? Btw... je kan ook jezelf toevoegen als friend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:28:
[...]

Hier nog wat mee gedaan trouwens, Jeffro? Btw... je kan ook jezelf toevoegen als friend :D
Die zag ik niet? o.O

Ik vind vinkjes beetje lelijk en niet lekker werken~ -.-

Moet een keer ajax leren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mjah maar als ik nu 30 man moet toevoegen gaat het als volgt:

- Scrollen naar naam
- + indrukken
- Krijg schermpje "Succesvol toegevoegd"
- Moet handmatig weer op Gebruikers klikken
- Weer opnieuw scrollen naar naam
- etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
maakt iedereen hier gebruik van AutoLoL? Is het een aanrader of zitten er ook bugs in bv? Ik denk dat ik namelijk vooral de Macro-funtie wil gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
NibborSneffets schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:13:
maakt iedereen hier gebruik van AutoLoL? Is het een aanrader of zitten er ook bugs in bv? Ik denk dat ik namelijk vooral de Macro-funtie wil gaan gebruiken.
Ik zelf maak wel gebruik van AutoLoL, vind het ideaal om voor al mijn champions al masteries klaar te hebben en zo binnen 2 seconden ze aangepast te hebben. Autochat functie heb ik een tijdje gebruikt en is ook wel erg handig, ik had alleen meer tijd nodig met de macro's van de autochat i.p.v. ff typen dus gebruik ik die meer zo vaak. Autologin gebruik ik zelf ook altijd btw,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
NibborSneffets schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:13:
Als ontwikkelaar van AutoLoL kan ik je garanderen dat er geen bugs in zitten >:)
Natuurlijk zitten er wel bugs in, maar als je het me even laat weten lossen we ze zo op.

Zelf gebruik ik trouwens de macro functie niet, omdat ik hem niet echt lekker vind werken. Ben nog aan het zoeken om het wat betrouwbaarder en functioneler aan het maken, maar het heeft niet echt prio. Typen is vaak inderdaad sneller ;)

Wie er nog meer AutoLoL gebruikt weet ik zo niet, maar een hoop mensen die ik spreek doen op zijn minst net alsof enthausiast erover ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SaphuA op 04-03-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:21:
[...]

Als ontwikkelaar van AutoLoL kan ik je garanderen dat er geen bugs in zitten >:)
Natuurlijk zitten er wel bugs in, maar als je het me even laat weten lossen we ze zo op.

Zelf gebruik ik trouwens de macro functie niet, omdat ik hem niet echt lekker vind werken. Ben nog aan het zoeken om het wat betrouwbaarder en functioneler aan het maken, maar het heeft niet echt prio. Typen is vaak inderdaad sneller ;)
Dan kan je wel zeggen, bij mij werkt ie echt totaal niet/bagger. Nog nooit gelukt om een miss via die autochat te doen :-( (dan heb ik het alleen over die autochat he)

Masteries heb ik hem hoofdzakelijk voor <3

[ Voor 6% gewijzigd door Jeffroiscool op 04-03-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Ik zal het programma ff checken dan, op zich heb ik eigenlijk nooit last van de masteries en al helemaal niet aangezien ik WW vaak op 2 verschillende manieren speel (1-14-15 of 15-0-14) dus dan moet ik het alsnog aanpassen :P Maar ik zal het toch ff proberen als ik dit weekend tijd heb om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Jeffroiscool schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:23:
[...]

Dan kan je wel zeggen, bij mij werkt ie echt totaal niet/bagger. Nog nooit gelukt om een miss via die autochat te doen :-( (dan heb ik het alleen over die autochat he)

Masteries heb ik hem hoofdzakelijk voor <3
Als je eens zou reageren op je PM konden we er iets aan doen ;) Heb je van de week een PM gestuurd, denk dat je hem gemist hebt.

[ Voor 119% gewijzigd door SaphuA op 04-03-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:31:
[...]

Als je eens zou reageren op je PM konden we er iets aan doen ;) Heb je van de week een PM gestuurd, denk dat je hem gemist hebt.
Ja ik wou het uitleggen maar tis lastig uit te leggen xD

Dus niet boos worden pl0x :D

Hij combineert bij mij zeg maar 20 strings ofzo en spamt ze een keer en daarna werkt het gewoon niet meer.

Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.