[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.367 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Zyppora schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:12:
Pro zijn ligt niet aan hoe duur je champ/skin is, maar aan hoe je hem gebruikt. Iemand die tijdens de picking phase beweert pro te zijn, of zich zo gedraagt (instalock squishy bijv. valt daar mijns inziens ook onder), die houd ik de gehele match in de gaten om te kijken of hij ook echt pro is. Als hij dat inderdaad is, krijgt hij van mij een compliment en dat hij gelijk had, als hij dat niet is, kraak ik hem gewoon af (op het einde, zodat we geen gelazer krijgen tijdens teamfights of zo). Geen domme dingen zeggen, denk ik zo.

Ik ben er ook al achter dat een skin twee dingen kan betekenen: de player is pro, of de player is crap. Niet echt iets daartussenin. Geldt voor mij ook overigens :/ Kitty Kat en het ene potje zwaar gesteamrolled worden en het volgende potje 12 kills krijgen voordat je een keer doodgaat.

Wat Nocturne betreft, ik heb nog niet tegen hem gespeeld, hoe lang duurt die ult ongeveer? Lijkt me wel spannend om het eens tegen een Nocturne op te nemen :P
Ja nou je hebt helemaal gelijk. Ik doe nooit ego'en maar ik krijg meestal wel complimentjes als ik tank met malphite. En niet alleen van mij eigen team. Maar ik neem soms de tijd niet om het andere team complimentjes te geven. Meestal als we lose is omdat de tegen partij massive team play heeft en als ze met 5 min op de tank springen ja dan kan ik je helaas geen compliment geven.

Laatst zat ik wel in een game met shaco, en ik zag zijn build in het begin en ik dacht van wtf probeerd die kerel. Maar late game maakte hij bijna een ace met alleen zijn jack in a box skill. Echt ziekelijk hoe grappig dat uitzag :x. Die kerel heb ik zeker wel een verdient schouder klopje gegeven.

Je ziet zelde van die plays waar je echt denkt van Holy shit. Is jammer vind ik, zelf probeer ik natuurlijk altijd te winnen maar niet door alles in men eentje te doen. Soms speel eve met 800 ap fzo en dan krijg ik alleen maar flames van de tegen partij, ik zeik toch ook niet als hun lux 800 ap heeft? Vind ik dan ook wel weer zielig eerlijk gezegt.

Btw hoe denken jullie over het leave systeem? Mijn vriend zat keer op het werk, en het was carnaval en hij werkt in een pc winkel, en ja er was natuurlijk niemand nodig. Dus hij kwam met mij een potje LoL doen. Nou was dit niet zijn eerste leave. maar net toen wij bezig waren kwamen er een aantal mensen. Hij was helaas net te lang afk en hij kwam pas late game weer terug en hij kreeg meteen een ban van 2/3 weken? Ik vind het een beetje hard als je het mij vraagt. Mja blijkbaar werkt het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand word na 1 leave 2/3 weken gebanned, ongemogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Dat zegt hij ook niet.
Timmiewimie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:25:
Nou was dit niet zijn eerste leave. [...] Ik vind het een beetje hard als je het mij vraagt. Mja blijkbaar werkt het wel?
Dan heeft hij blijkbaar vaak genoeg een game verlaten (mogelijk icm reports) om een ban op te lopen. Hoezo zou dat hard zijn? Een game verlaten (om welke reden dan ook) verpest het vaak voor de rest van de mensen, dus logisch dat ze hier tegen optreden. Een game beginnen als je twijfelt of je hem uberhaubt kunt afmaken is natuurlijk nooit handig.

Ik denk zelfs dat veel mensen willen dat er harder wordt opgetreden maar dat zal niet zo snel gebeuren omdat er ook rekening gehouden moet houden met onbedoelde disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Inderdaad, hij zal wel wat meer uitgespookt hebben. Verbal harassment en dat soort dingen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry verkeert gelezen dan, idd dan heeft hij vast meer reports gehad. Of gewoon "teveel" games geleaved en gemarked als leaver.
Maar ik hoor ook serieuze de 1e keer dat iemand 2/3 weken word gebanned, meestal is je 1e ban een ban van 24uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Heel af en toe geef ik een enemy champ een compliment als hij echt skills laat zien. Iemand met een overdosis geluk krijgt van mij, afhankelijk van wat er gebeurd is, een korte omschrijving van hoeveel geluk hij heeft en hoe het anders gelopen was (maar niets om te kleineren of zo).

Ik vind het zelf altijd hoogst amusant om een enemy champ te zien klagen/ragen over hoe irritant ik wel niet ben. Ik zat een paar weken geleden in een game waarin ik bottom lanede met Kat, en mid stond tegenover een Vlad. Uiteindelijk gaf onze mid (Tristana of zo, not sure) aan te willen backen voor items en health, dus ik zeg ik val wel even in voor je (ik had 3 kill of zo, dus niet echt gefed). Eigenlijk zodra Vlad doorhad dattie het tegen mij op mocht nemen begon hij in allchat al over dat Kat een Vlad-killer was (o.O; wtf?). Heb me erg vermaakt met deze Vlad xD

Wat betreft het leave systeem, tja. Een leave is best wel ernstig als het niet om een noodgeval gaat. Daarnaast is het een keuze om, als je aan het werk bent ( = betaald door de baas), een potje LoL op te starten. Een 2-3 weken ban krijg je overigens niet out of the blue omdat je een keer een leave opgelopen hebt. Dan heb je wel meer op je kerfstok staan.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Wie wil er vanaf ranked spelen?
Ik wil wel tanken met malph of anders dps met nasus of yi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Ja maar ik leave em ook af en toe. Alleen als ik echt moet eten.

De baas van mijn vriend vind dat niet zo erg, het is maar een klein bedrijfje en als hij zen werk goed doet mag hij in zijn pauzes en af en toe als het niet druk is tussendoor.

Maar stel nou je speeld elke dag een aantal potjes en elkedag heb je 1 leave voor wat voor reden dan ook, zou je dan na een aantal dagen zo doen een ban vatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Timmiewimie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:34:

De baas van mijn vriend vind dat niet zo erg, het is maar een klein bedrijfje en als hij zen werk goed doet mag hij in zijn pauzes en af en toe als het niet druk is tussendoor.

Maar stel nou je speeld elke dag een aantal potjes en elkedag heb je 1 leave voor wat voor reden dan ook, zou je dan na een aantal dagen zo doen een ban vatten?
ligt er aan hoeveel potjes je op een dag speelt.
in HoN bvb kun je bij >15% leaves geen ranked games meer spelen.

Je verpest gewoon het potje voor 4 andere spelers, en dan maakt het wat mij betreft niet uit of je een goede reden hebt, of dat je ragequit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
RocketKoen schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:38:
[...]

ligt er aan hoeveel potjes je op een dag speelt.
in HoN bvb kun je bij >15% leaves geen ranked games meer spelen.

Je verpest gewoon het potje voor 4 andere spelers, en dan maakt het wat mij betreft niet uit of je een goede reden hebt, of dat je ragequit.
Dit, mijn beste vrienden, Vind ik gewoon een veel betere oplossing! Ik ben niet zo bekend bij DotA en HoN.
Gewoon een systeem waarbij je bij een aantal procenten leaves gewoon niet meer multiplayer kan doen maar dat je dan bijv eerst een potje tegen bots doet bijv. zoon systeem bestaat ook op C:ss Mixes website. Dat ook zeer effectief is.

Mja iedereen zijn eigen mening hierover. Misschien moeten ze een systeem maken waar een bot invalt wanneer er leavers zijn gewoon om de match toch wat eerlijker te houden? Dat niet dat als je al aan de verliezende kant zit niet ook nog helemaal kapot gemaakt word als er een leavt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Een vuistregel bij games zoals deze: begin geen game als je niet 100% zeker weet dat je hem niet tot het einde kan volbrengen (crisissen daargelaten). Als je denkt ik kan nog snel even gamen voor het eten, maar een potje duurt langern, benadeel je dus 4 anderen, ik vind dat een behoorlijke rotstreek. Ga er ook zeker van uit, dat als je een game om wat voor reden dan ook leaved (en bijv. aangeeft dat je moet eten), je een reactie ma gverwachten in de trend van: speel dan ook geen game als je weet dat je deze niet af kan maken.

Er zullen dan zeker reports volgen, en als de tegen partij dit ook doet, zit je al op 9 reports per game, maar ga uit van minstens 4 reports per game. Als men ziet dat deze reports overeenkomstig zijn, en herhaaldelijk over meerdere dagen, moet je niet raar opkijken als je een ban van 2-3 weken krijgt. Riot heeft namelijk al aangegeven harder op te gaan treden.

Als jij echt dagelijks 1 game leaved, verbaast het me dat je nog aan het spelen bent.

Ik heb nu, wat, 1500 games gespeeld? Ik heb 4 leaves door of stroom of internet storingen. Je kan gewoon niet wegggaan zonder het spel te bederven voor anderen, als je dat inderdaad doet, om wat voor reden dan ook (echte noodgevallen daargelaten), verdien je mijn inziens gewoon een ban.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Nazanir schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:53:
[...]
Ik heb nu, wat, 1500 games gespeeld? Ik heb 4 leaves door of stroom of internet storingen. Je kan gewoon niet wegggaan zonder het spel te bederven voor anderen, als je dat inderdaad doet, om wat voor reden dan ook (echte noodgevallen daargelaten), verdien je mijn inziens gewoon een ban.
En in het geval van een echt noodgeval is die ban niet de grootste van je problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Als je in de situatie als hij zit (op het werk even niks te doen) kun je beter een custom game doen, dan benadeel je mensen niet/nauwelijks en het kan net zo leuk zijn.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Het is ook niet da tik elke dag een game leave. Ik speel net 1 game per dag :']. Soms zelfs 2. Mja als jij een uur hebt en je denk oh dan speel ik nog eene en die game duurt ff bijna ander half? Dan kan je niks aan doen nadat uurtje leavt. Meeste mensen blijven niet eens in een game als die langer dan 40 min duurt :"]. 50% van de games die langer duren van 40 min leavt er bij mij eene. Ik vind het juist leuk van die games die wat langer duren dat betekend gewoon dat er even veel team play is geweest in de gehele game, en dat nu iedereen zijn item build heeft. Dat je nu echt pas lekker kan spelen enzo.

Hij doet genoeg matches met mij die hij gewoon uitspeeld maar 1 op de zullen we zeggen 6? moet hij even 5 à 10 min afk. Oke hij benadeeld ons team dan, maar ik ben gewend dat hij soms eventjes weg is en dan turret camp ik gewoon. Meestal zijn hij en ik de laatste die de turret door hebben laten pushe. Is echt nauwelijks dat het echt in ons nadeel is dus eigenlijk. Ik feed niet en laat de turret niet door pushe. Echter als ik een keer mid moet en dit komt voor tja dan kan ik me voorstellen dat je als team hem report.

Ik zeg ook niet dat zijn ban niet terecht is he jongens daar niet van. Om die reden is hij nu ook een nieuw account gestart, een account die hij gaat gebruike om op het werk te spelen. Achja.

Vandaag lekker vroeg klaar met werken, kan ik voor de verandering eens 2 of 3 potjes spelen : D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Een aparte account voor op het werk is geen slecht idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Mja als jij een uur hebt en je denk oh dan speel ik nog eene en die game duurt ff bijna ander half? Dan kan je niks aan doen nadat uurtje leavt
Graag zou ik willen dat je mijn opmerking nog een keer leest:
Een vuistregel bij games zoals deze: begin geen game als je niet 100% zeker weet dat je hem niet tot het einde kan volbrengen (crisissen daargelaten).
Jij bent in mijn ogen een leaver die het goed probeert te praten. Ja soms zitten er games tussen van anderhalf uur, maars als je van te voren weet, dat als dit gebeurt, je in tijdsnood komt: SPEEL DAN NIET.

Dat die game anderhalf uur duurt, betekend dat de game voor 9 andere spelers OOK anderhalf uur duurt. Dat jij het spel voor 4 anderen verpest omdat je vind dat je maar een uur hoeft te spelen, vind ik verwerpelijk. Je kan dit op geen enkele manier goed praten.

Excuses voor mijn misschien wat felle reactie, maar alsje blieft, als je niet genoeg tijd hebt voor een potje, speel dan niet, dan verpest je het ook niet voor 4 anderen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
@hierboven,

Bij je tweede alinea ben ik gestopt met lezen. ik ben geen leaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je summoner naam timmie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
TimmiewimCakez heb iets van 15 leaves in totaal? Verspreid over inmiddels een jaar fzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Timmiewimie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:45:
[...]

Dit, mijn beste vrienden, Vind ik gewoon een veel betere oplossing! Ik ben niet zo bekend bij DotA en HoN.
Gewoon een systeem waarbij je bij een aantal procenten leaves gewoon niet meer multiplayer kan doen maar dat je dan bijv eerst een potje tegen bots doet bijv. zoon systeem bestaat ook op C:ss Mixes website. Dat ook zeer effectief is.

Mja iedereen zijn eigen mening hierover. Misschien moeten ze een systeem maken waar een bot invalt wanneer er leavers zijn gewoon om de match toch wat eerlijker te houden? Dat niet dat als je al aan de verliezende kant zit niet ook nog helemaal kapot gemaakt word als er een leavt.
Een bot maken van het juiste niveau is lastig.
Maak je een bot te goed, dan gaat leaven een taktiek worden.
Maak je een bot te slecht, dan wordt het een feeder ipv een leaver, en dat is veel erger.

In Hon kan je nog wel MP spelen als je leaver bent, maar dan alleen unranked custom games (waar mensen voor de game kunnen zien wat je stats zijn, en of ze dan nog met je willen spelen). Of je kiest ervoor om voor $20 je stats te laten resetten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Nazanir schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:14:
Dan verpest je het ook niet voor 4 anderen.
9 ;)

Edit:
Iedereen moet wel eens leaven voor wat voor een reden dan ook. Vervelend, maar soms gewoon niets aan te doen. Ouders die hun kroost niet inlichten als ze besluit een uurtje eerder te gaan eten bijvoorbeeld.

Als het te vaak voorkomt is het natuurlijk een andere zaak, maar daar wordt tegenwoordig ook aan gewerkt vanuit Riot. Direct gaan ragen als iemand moet eten vind ik dus wat overdreven.

Daarbij, er zijn maar weinig mensen die LoL dusdanig serieus nemen als enkelen hier (ik vind het persoonlijk ook jammer). Ranked wordt bijvoorbeeld net zo gespeeld als normal. Daar zullen we voorlopig helaas mee moeten leren leven, totdat Riot hier een fatsoenlijke oplossing voor vind.

[ Voor 82% gewijzigd door SaphuA op 17-03-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gaat leaven een taktiek worden, dat is egt bullsjit. Bots moeten pwnen, en als iemand pwnt dan pas je je speelstijl daaraan aan.

Als je retarded bent ga je door met feeden, en ja dat ver**** je de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 leaves in 245 wins. Best veel imho.
Nu wil ik je geen leaver noemen.
Maar aangezien je nog redelijk "nieuw" bent, en zo koppig om niet in te willen zien dat warmogs stacken geen zin heeft, (Misschien op low elo) zul je nooit echt "beter" worden.
Het is niet dat mensen zeggen dat je slecht bent, maar er is gewoon ruimte voor verbetering in je builds.
Zo is je build voor nunu, 2x thornmail 2x, FoN gewoon zonde van het geld.
Aangezien de effecten unique passive zijn.
Nu kan het natuurlijk voor je werken en dat is prima, maar ik kan je bijna verzekeren dat als je gewoon "normale" builds volgt je nog meer succes zal hebben in je games.
En dan een reactie als "wil je een potje tegen me spelen dan?" vind ik iig redelijk onzin, als de mensen hier je willen helpen beter worden.

En besides ik heb 700+ wins (en ook 700+ losses) en heb 2 leaves, puur omdat ik gewoon niet ga spelen als ik niet 100% overtuigd ben dat ik het potje ook daadwerkelijk af kan maken.
Die 2 leaves waren 1x door internet wat uitviel, en de andere keer door dat er een "mini crisis" hier thuis afspeelde.
Ik deel de felle reactie die Nazanir heeft over het feit dat soms mensen zeggen "Oh have to eat, bye!", terwijl we net 10 min in een game zitten. Het is gewoon zo vervelend voor het team, want wij moeten dan nog 10 minuten vechten tegen iets wat vaak geen zin meer heeft, om vervolgens te surrenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Zo ben jij dan. Ehm je ziet de meeste van mijn scores? Mijn damage taken en Damage given. Ik zie het stacke van warmogs niet als slecht. En ja men laatste games heb ik dat gedaan. Maar of je nu 1400 matches speeld over 500. Betekend niks. Anders word dit spel net als CoD2. Mensen kijke naar je xfire en veronderstellen dat jij na 1k uurtjes Spelen harstikke goed bent in dat spel. Dat hoeft toch helemaal niet?

Ik speel zulke belachelijke builds omdat ik mijn punten wil laten zien aan vrienden en vijanden? Altijd als ik 5v5 speel ranked of unranked wil er bijna nooit iemand tanken.

Heb ooit een vriend van me zien spelen tegen pure mage team, met singed. 4 FoN. Harstikke ownage.

Nog een ding, Mij boeit het echt totaal niet of ik win of lose. Ik speel het spel meestal omdat ik niks anders te doen heb, Dus ik speel het voor fun. Daarom ook weinig ranked. Ik heb toen ik pas 30 werd aantal ranked gedaan waar ik flink wat loses heb binnen gehaald. Gewoon vanwegen het feit dat in Ranked matches mensen gewoon veel beter spelen als unranked.

Jij zegt ik moet oefenen met beter builds (Ik geef je geen ongelijk). Ik zeg speel voor je plezier als jij met 6,5k hp en 200+ hpregen/5 het zeker 15 seconde volhoud tegen 4 mensen die keihard aanvallen. Vind ik goed. Je kan het doen doormiddel van dikke Armour stack of gewoon dikke hp stack, volgens mij zou het niet veel uitmaken, kijk en nu heb ik weer een idee om een keer te spelen met bijv rand omen en dan 2 tornmails en 2 FoN, of als ik een ad team tegen krijg gewoon 4 tornmails. gewoon om te zien hoe dat gaat ;]. Ik speel met builds en als ik ergens plezier in heb door het stacke van warmogs ga ik daar zeker niet mee ophouden.

Het is net zoiets als pokemon, iedereen heeft zijn favoriet toch? Favoriete attacks enzo. Nou in LoL is dat precies hetzelfde. Iedereen zijn stijl.

Je mag mijn stijl slecht vinden, mijn main is dan ook Teemo AP. Maarja dat werd ook saai.

En nu is het koffie tijd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hehe ik heb er gister nog een leave bij. Was iets misgegaan bij het patchen (half EU kon niet inloggen). Nu had ik dat "opgelost΅ doordat ik in een forumpost zag dat je een config-filetje moest aanpassen waarna je wel kon inloggen. Bleek dus dat ik dan wel kon inloggen, maar dat dan de patch niet is uitgevoerd. Kreeg dus de melding SERVER VERSION 1.13, CLIENT VERSION 1.12 oid en toen sloot de game af. Moest ik dus opnieuw installeren om alles goed te krijgen en ja, dan heb je een leave aan je broek :D

Van mijn games heb ik denk ik 8 leaves ofzo, waarvan er eentje door problemen bij LOL, eentje door internet-uitval en eentje dus als hierboven beschreven. De overige vijf zijn onverwachte omstandigheden (baby die ineens wakker wordt en hard ligt te krijsen e.d.). Gebeurt gewoon, is lang niet altijd iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus 4x thornmail? Wat heb je daaraan? Zelfde als 4x Force of nature? Heb je niet gelezen, ZE ZIJN UNIQUE PASSIVE.
Dus het "effect" van die items krijg je maar 1x. Dan kun je beter andere tank items erbij halen ipv die te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:02:
Serieus 4x thornmail? Wat heb je daaraan? Zelfde als 4x Force of nature? Heb je niet gelezen, ZE ZIJN UNIQUE PASSIVE.
Dus het "effect" van die items krijg je maar 1x. Dan kun je beter andere tank items erbij halen ipv die te stacken.
In Nunu's geval zou ik dan een Abyssal Scepter nemen <3 Meer dmg, dikke resistance omlaah halen. Perfect item toch :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb 4 ranked leaves, maar dat kwam omdat ik met regelmaat uit een lobby ging omdat de setup gewoon verrot was. Waar zijn je non-ranked leaves te zien? Ik zie er namelijk bij mijn profiel geen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal mijn verhaaltje er ook even bij posten..

voorbeeldje van net: we beginnen aan game 5x5 normal en game start en malzahar leaved niet.
We spelen dus 4v5 hele game zonder normale solo lanes (ik jarvan en jax), nocture jungle en caith mid.
Early game gaat redelijk goed en met wat geluk staan we zomaar 3-0 voor in kills. Houden goed stand tot 40 minuten, maar uiteindelijk is iedereen lvl 18 en is er geen houde meer aan. Eindig leuk 2-3-23 met Jarvan maar heb dus wel 40 minuten van men tijd verpest omdat een of andere malz het nodig vond meteen te leaven.

Tegenstander vertelde zelfs dat we ze zeker gesteamrolled hadden 5v5 maargoed, verpest die malzahar gewoon wel even het potje voor minstens 4 man.

moraal van het verhaal: start aub gewoon geen game op als je niet 95% zeker weet dat je hem niet kan afspelen. Vraag desnoods aan ouders hoelaat je gaat eten of weet ik veel wat. Games verpesten voor 4-9 andere is gewoon not-done.

Als je toch zo graag wil spelen voor het eten ga leuk een 5vsAI spelen, heeft ook niemand er last van als je leaved.

Speel ook gewoon niet met mensen die teveel leaves hebben, gaan maar gezellig met andere spelverziekers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:12:
Zal mijn verhaaltje er ook even bij posten..

voorbeeldje van net: we beginnen aan game 5x5 normal en game start en malzahar leaved niet.
We spelen dus 4v5 hele game zonder normale solo lanes (ik jarvan en jax), nocture jungle en caith mid.
Early game gaat redelijk goed en met wat geluk staan we zomaar 3-0 voor in kills. Houden goed stand tot 40 minuten, maar uiteindelijk is iedereen lvl 18 en is er geen houde meer aan. Eindig leuk 2-3-23 met Jarvan maar heb dus wel 40 minuten van men tijd verpest omdat een of andere malz het nodig vond meteen te leaven.

Tegenstander vertelde zelfs dat we ze zeker gesteamrolled hadden 5v5 maargoed, verpest die malzahar gewoon wel even het potje voor minstens 4 man.

moraal van het verhaal: start aub gewoon geen game op als je niet 95% zeker weet dat je hem niet kan afspelen. Vraag desnoods aan ouders hoelaat je gaat eten of weet ik veel wat. Games verpesten voor 4-9 andere is gewoon not-done.

Als je toch zo graag wil spelen voor het eten ga leuk een 5vsAI spelen, heeft ook niemand er last van als je leaved.

Speel ook gewoon niet met mensen die teveel leaves hebben, gaan maar gezellig met andere spelverziekers spelen.
De laatste keer toen ik aan me ma vroeg of ze me een uur van te voren kon waarschuwen als we gingen eten zei ze: "Ja nog gekker, je hebt gewoon maar te komen/eten als ik je roep."

Tja. Lastig punt, je kan de hele middag niet spelen en dan pas na het eten spelen :(

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:02:
Mss gaat het mij niet eens om de passive? Tornmail heeft zowieso 100 armour? Net zoals force of nature 8% movement speed en mage resist heeft. Het is gewoon zorgen dat je tering veel hp/armour/mage resist hebt, net zoals je bij een dps allemaal van die high damage items zou kunne stacke mocht je dat willen.

Je snapt niet dat ik begrijp dat ik moet combineren maar dat gewoon niet doe omdat het fun is als mensen niks op je hitte. Als ik bijv Vlad speel dan stack ik ook helemaal geen items dan zorg ik voor voldoende hp en ap.

Ik weet hoe ik moet spelen ;]. Ik zal van het weekend eens een paar normale potjes spelen en dan kijk je maar eens naar men items op mijn profiel!

@hierboven

Natuurlijk kan je nooit 100% zeker zijn, ik heb volgens mij stuk of 10 leaves? idk hoeveel maar dat zijn meestal van die dingen van eten, en er zijn persoonlijke zaken.

Ik heb zelf hoogstens 1 leave per maand denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Timmiewimie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:55:
Gewoon vanwegen het feit dat in Ranked matches mensen gewoon veel beter spelen als unranked.
Heh, mooi niet dus he. Op 1300 ELO en lager Ranked speelt het net zo goed/belabberd als op Normal.

Daarnaast, ik heb toch het idee dat armor stacken beter is dan HP stacken, niet in de eerste plaats vanwege items zoals Madred's Bloodrazor. Als je HP stacked, duurt het een eeuwigheid om deze HP weer terug te krijgen via natural regen (en dus moet je veel hpregen/5 stacken). Tevens zijn healing effects minder effectief op je. Zeker als je steeds hetzelfde item pakt (4x Warmogs?) mis je gewoon een hoop 'extras' omdat je maar een unique effect krijgt op 4 items.

Als je armor stacked, moet de tegenstander niet alleen in AD/AP investeren maar ook ineens in APen/MPen. Daarnaast kun je met variatie in je items extra uniques krijgen die je niet denkt nodig te hebben (BV bijvoorbeeld, of QSS).

Ja, jouw build werkt. Totdat je iemand tegenkomt die weet hoe met jouw build om te gaan.

En als we toch bezig zijn:
Ik heb 2 leaves op EU server en 0 of 1 op de US server. Hoe ik er precies aangekomen ben, weet ik al niet meer. Kan goed zijn dat er een tussen zit die een ragequit was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Met het risico dat ik in een trollbait hap, want zo voelt dit.

Warmog's is geen slecht item, echter alleen Warmog's stacken is slecht voor je Effective Hit Points.

Even een simpel voorbeeldje: als je 1000HP en 100 armor hebt, heb je effectief 2000 HP. Dit omdat 100 armor de damage die je van normale aanvallen halveert.

Alleen het is niet zo simpel als dat, sommige skills en Madred's, doen een percentage van je health als bonus damage. Om dan gewoon Warmog's te stacken, heeft geen enkele zin. 10% is altijd 10%, of je nu 1000 of 5000 HP hebt, je kan dan altijd maar 10 hits hebben.

Een andere reden om niet gewoon 1 hetlzefde item te stacken, vaak omdat het effect dat ze geven, een uniek effect is. Thormail geeft je 100 armor, en 30% damage return. Echter het damage return effect is uniek, dat betekend dat 2 Thornmails niet 60% damage return geven, maar gewoon 30%. Dit is zonde van je geld, want je had in plaats daarvan, ook een Sunfire cape kunnen kopen. Deze geeft je HP, Armor en doet damage tegen iedereen in jouw buurt, ongeacht of ze je aanvallen.

Dit maakt je een stuk effectiever in wat je doet. Ik snap dat je aardig wat games op deze manier hebt gewonnen, maar als je tegen mensen die wat beter weten wat ze moeten doen komt te spelen, dan zul je het zwaar gaan krijgen met een dergelijke build.

Nog even ter toevoeging: Ik mag dan geen uber expert zijn wat LoL betreft, maar ik weet HEEL zeker dat met mijn 1500 games tegenover 500, dat ik heel wat meer over het spel weet, item builds, strategien, hoe game mechanics werken, etc. Ik zal niet beweren dat jij slecht bent, ik zal wel beweren dat ik beter ben omdat ik meer knowhow heb. Lees mijn verschillende guides maar eens die ik in dit deel, en deeltje 1 heb geplaatst dan zul je zien dat veel dingen niet gewoon uit de lucht gegrepen zijn en dat ik echt niets ongefundamenteerds zeg ofzo.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Timmiewimie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:25:
[...]

Mss gaat het mij niet eens om de passive? Tornmail heeft zowieso 100 armour? Net zoals force of nature 8% movement speed en mage resist heeft. Het is gewoon zorgen dat je tering veel hp/armour/mage resist hebt, net zoals je bij een dps allemaal van die high damage items zou kunne stacke mocht je dat willen.

Je snapt niet dat ik begrijp dat ik moet combineren maar dat gewoon niet doe omdat het fun is als mensen niks op je hitte. Als ik bijv Vlad speel dan stack ik ook helemaal geen items dan zorg ik voor voldoende hp en ap.

Ik weet hoe ik moet spelen ;]. Ik zal van het weekend eens een paar normale potjes spelen en dan kijk je maar eens naar men items op mijn profiel!

@hierboven

Natuurlijk kan je nooit 100% zeker zijn, ik heb volgens mij stuk of 10 leaves? idk hoeveel maar dat zijn meestal van die dingen van eten, en er zijn persoonlijke zaken.

Ik heb zelf hoogstens 1 leave per maand denk ik.
Het doel is in principe om inderdaad mooie hoeveelheden van bepaalde stats te nemen.
Maar nog mooier is om zoveel mogelijk unique passives te nemen. Voor armor is het gebruikelijk om voor autoattackers idd een thornmail te halen.

Heb je nog meer armor nodig? Haal een sunfire cape die die doet ook Magic Damage. Je hebt dan zojuist ervoor gezorgt dat je ff dubbel zoveel damage doet door die sunfire EN thornmail.

Force of nature, leuk voor de regen maar meestal ook heel duur. Een banshee's veil is echter veel effectiever door de (generfde naar 45 seconden) spellblock die hij steeds geeft.

Echter als het hele team magic dmg is zou ik inderdaad voor een FoN gaan maar dan is 1 samen met banshee's echt al genoeg.

Daarna ga je inderdaad voor wat HP maar in 9/10 gevallen is Warmogs een overkill, KUT om te farmen en kost nog een hoop ook.

Hiervoor kan je dan weer beter een mix nemen van bepaalde items of neem wat extra dmg (frozen mallet/rylia's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Jeffroiscool schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:33:
[...]

Het doel is in principe om inderdaad mooie hoeveelheden van bepaalde stats te nemen. Maar nog mooier is om zoveel mogelijk unique passives te nemen. Voor armor is het gebruikelijk om voor autoattackers idd een thornmail te halen. Heb je nog meer armor nodig? Haal een sunfire cape die die doet ook Magic Damage. Je hebt dan zojuist ervoor gezorgt dat je ff dubbel zoveel damage doet door die sunfire EN thornmail. Force of nature, leuk voor de regen maar meestal ook heel duur. Een banshee's veil is echter veel effectiever door de (generfde naar 45 seconden) spellblock die hij steeds geeft. Echter als het hele team magic dmg is zou ik inderdaad voor een FoN gaan maar dan is 1 samen met banshee's echt al genoeg. Daarna ga je inderdaad voor wat HP maar in 9/10 gevallen is Warmogs een overkill, KUT om te farmen en kost nog een hoop ook. Hiervoor kan je dan weer beter een mix nemen van bepaalde items of neem wat extra dmg (frozen mallet/rylia's)
True. En de buff van rammus daarbij knal je flink wat damage tegen je enemies.

Maar kan je je voorstellen dat als ik met 4 FoN rond loop en ik gewoon evenveel regen als een lux met 400 ap fzo mij hit :']? is misschien een beetje overdreven voorbeeld. Maar dan lig ik dubbel. En dan kunnen we zeker goed die turrets door pushe.

Meestal als ik malph speel en we hebben niet te goeie mensen tegen ons dat hebben we nog binnen de eerste 10 min de eerste turret al down. Van mijn lane dan he. Mijn record is 6 min. Maar wij waren wel overpowering. Hadden al in eerste 2 min 2 K.O's ofja mijn maatje die pant. speelde dan. Jeffro wij moeten zowieso keertje samen spelen man gewoon fun unranked je weet wel! Heb je ook al veel te lang niet meer gesproken he haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Timmiewimie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:55:
Ik zie het stacke van warmogs niet als slecht. En ja men laatste games heb ik dat gedaan.
Hahahahaha, hier lag ik dubbel.

Maar even serieus, het niet weten wat unique betekent lijkt mij dat je nog niet zo veel ervaring hebt in het spel.
Als je wil verbeteren dan sluit ik me aan bij een andere poster die je vertelt dat je naar guides en builds moet gaan zoeken voor je champions.

Maar zo te lezen aan je reactie (ik speel voor fun, maakt me niet uit, etc.) ben ik blij dat je niet in mijn team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Awaken1 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:55:
[...]

Maar even serieus, het niet weten wat unique betekent lijkt mij dat je nog niet zo veel ervaring hebt in het spel.
Als je wil verbeteren dan sluit ik me aan bij een andere poster die je vertelt dat je naar guides en builds moet gaan zoeken voor je champions.

Maar zo te lezen aan je reactie (ik speel voor fun, maakt me niet uit, etc.) ben ik blij dat je niet in mijn team zit.
Warmog heeft geen unique effect hoor, die kun je gewoon stacken als je wilt. 4x warmog, boots en Atma's is best een lollige troll-build :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leaven is just not done
alhoewel 4vs5 niet onwinbaar is, is me al eens gelukt

een van mn zotste spelletjes ooit was een leaver op mn team van in het begin
en dan verloopt het gelijkaardig qua kills en torens (ik was yi en towerpushte all over the map)
op het einde hebben we nog onze torens aan ons kamp + 1 inhibtoren en 2 inhibs
zij geen torens meer en hun citadel of hoe je het ook noemt moest nog paar slagen krijgen, hebben ze ons volledig geaced en zijn ze alsnog gewonnen
toch wel heel close call, nog nooit een team van zover zien terugkomen

nuja slecht voorbeeld maja ik vind leaven dan ook not done
ik heb er ook al 1 of 2 maar dat was dan ook omdat ik noob was en niet wist hoe het ineen zat

heb nog demigod gespeeld en daar als je leavet word je char een bot die als hij sterft minder gold opbrengt
maar dat was toch een slecht systeem want dan kon je die bot de hele tijd farmen om je voordeel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Vicarious schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:58:
[...]

Warmog heeft geen unique effect hoor, die kun je gewoon stacken als je wilt. 4x warmog, boots en Atma's is best een lollige troll-build :P
Opmerking was ook meer naar het normaal spelen met warmogs stacked.
En de eerdere opmerking over het stacken van thornmail.

Zowiezo zie ik de lol in verliezen niet, kan aan mij liggen.

Als hij niet wil winnen, dan benadeeld hij 4 andere mensen.
Net alsof je je inschrijft voor een marathon en dan met een grote plank vooraan gaat lopen.
Of dat je in een achtbaan stapt en dan de hele tijd achterom gaat kijken.
Je hebt er zelf niks aan en je mede-attractiegenoten zullen het ook niet waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Awaken1 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:55:
[...]

Mag je lachen wat je wilt ik weet precies wat het inhoud ;]. Nee want ik ga niet in een team zitten die hun hele weekend omzeep helpen :"].

Het stacke van tornmails geeft 100 armour per stack? Het gaat mij niet eens om die 30% fzo wat je terug geeft. Mensen kunnen niet lezen volgens mij :']. Ze gaan er gewoon vanuit dat ik het niet weet. Zo dom ben ik nog net niet hoor mensen :/. en wat hierboven gepost is is ook overdreven. Als hij niet wilt winnen. Zo zeg ik het niet. Lees wat ik schrijf, denk misschien eerst even 5 min na over hoe ik het schrijf. Geef dan pas antwoord.

Je achtbaan voorbeeld, slaat nergens op. Hoe wil ik als ik toch graag achteruit kijk andere mensen daar bij benadelen, het ding blijft toch vooruit gaan?
Ja 2-0? Ben ik aan het winnen door gewoon goed te lezen wat er staat, zou je voor de verandering misschien ook eens kunnen doen ja?

[ Voor 11% gewijzigd door Timmiewimie op 17-03-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Wederom, als het je gaat om de armor, koop dan na je eerste Thornmail een Frozen Heart dan, ik denk dat 1 armor geen ramp is? En het weegt zeker niet op tegen de voordelen die een Frozen Heart je geeft: 99 armor, 500 mana, 20% CDR en een aura die attackspeed van nabije vijanden verlaagt met 20%. Hij is inderdaad wel wat duurder dan een Thornmail, maar het gold meer dan waar mijn inziens: meer en snellere snomball spam, je buff kun je nu vaker gebruiken, je kan sneller minions eten wat goed is voor je survivablity, etc.

Ik blijf een beetje het idee houden dat je probeert te trollen echter. Ook het feit dat je verder niet reageert op mijn eerdere post waar ik wel degelijk tips probeer te geven.

Even nog een snelle edit:

als je eenmaal rond de 200 armor/MR zit, is het bijna altijd beter oh dan health te gaan kopen. Je zult dan rond de 70% reduction zitten, maar om daar een 1% bij te krijgen, moet je naar verhouding meer armor/mr kopen vanwege diminishing returns. Op dit moment, geeft 2000 HP en 200 armor/mr je een effectieve 4400 HP. Koop je echter meer armor, zal je EHP nu langzaam oplopen naar de 4500.

Koop je echter puur HP items (een warmogs bijv), zal deze maxed out niet 1100HP geven, maar door je armor/MR een effectieve 2400HP. De effectieviteit is hierdoor met ruim 100% omhoog gegaan, omdat je al armor en MR hebt.

Early game wil je het liefst niet een groot item als een Force of Nature of Randuin's Omen rushen. Beter is het een combinatie van verschillende defensieve stats te kopen, zodat je overal tegen voorbereid bent. Je annaliseert je tegenstanders wel natuurlijk, maar een Heart of Gold, Aegis, Merc Treads, geven niet hele hoge defensieve stats, maar bij elkaar opgeteld zijn ze wel heel goed. Als je daarna een Randuin's Omen afmaakt, is dat minder erg dan als je hem rushed.

Dit komt omdat early game je heel veel damage krijgt van abilities, 90% zijn magical damage, dus een beetje MR doet dan al wonderen. Als je eerst een Randuin's rushed, geef je mages eigenlijk vrij spel. Je wilt zo geleidelijk mogelijk je items bouwen naar late game, zonder ergens op te hoeven inleveren.

[ Voor 50% gewijzigd door Nazanir op 17-03-2011 17:21 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Jeffroiscool schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:20:
[...]

De laatste keer toen ik aan me ma vroeg of ze me een uur van te voren kon waarschuwen als we gingen eten zei ze: "Ja nog gekker, je hebt gewoon maar te komen/eten als ik je roep."

Tja. Lastig punt, je kan de hele middag niet spelen en dan pas na het eten spelen :(
Gelukkig begrepen mijn ouders de vergelijking van multiplayer met teamsporten en dat ik tijdens het basketballen ook niet ineens het veld afloop als er geroepen wordt voor het eten en zo teams uit balans gooi.
Dus ik had het zo geregeld dat ik op zo'n moment gewoon "zet maar in de magnetron" terugriep :P

EDIT:
En laat Timmie lekker zijn trolololol builds doen als hij daar lol mee heeft. Zodra hij mensen tegen zich krijgt die wel weten wat ze doen is zo'n game snel genoeg afgelopen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 17-03-2011 17:23 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trollbuilds for trollgames for trollposts
waarom daar zo serieus op reageren en als timmie zegt dat hij ervoor kiest om met zn builds te trollen
let him
ik mis hier constructieve builds en situationele schetsen ipv beginnende flamewars

Timmie met je 2-0 comment kom je nergens, net alsof je hier punten kan scoren?
waarom als je enkel voor de fun speelt en je weekend er niet wilt voor opofferen ;)
waarom zit je dan wel op een forum waar de meesten wel serieus met het spel bezig zijn of iets willen bijleren om meer fun te hebben in hun spel en hun winstkans vergroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
mijn 2-0 comment slaat misschien nergens op, maar ik maak wel een duidelijk punt.

Trololol =3. Flamewar om zoiets als dit zou wel compleet pointless zijn als je het mij vraagt :']. Mazemouse is de eerst dit een beetje heeft van laat die jongen lekker zen gang gaan :x. Die andere comments waren vooral haters mensen die mij belachelijk maken.

Net rondje 3v3 met een nocturne in mijn team gespeeld. Vrij nice met zen fear. Heeft zen ulti wel maar 2x in totaal gebruikt :'] wat overigens best grappig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:27:
ik mis hier constructieve builds en situationele schetsen ipv beginnende flamewars
constructieve opmerkingen en schetsen zijn wel degelijk gemaakt,o.a. door Nazanir, maar misschien heb je daar overheen gelezen (alhoewel dat met de posts van Nazanir best lastig is, want die nemen meestal 2 schemen in, troll troll :+).

Anyway, denk dat iedereen wat betreft de builds van timmie zijn zegje wel gedaan heeft. Maar weer verder over de nieuwe patch/champ etc? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk dat veel mensen geen idee hebben hoe ze moeten spelen met nocturen.

In 5-6 games die ik gespeeld heb waar een Noc inzat, gingen ze op 1 na allemaal junglen, waarna meer dan de helft ook doodging door de neutral monsters.

Verder heb ik besloten na deze rotation van champs urgot te gaan kopen. Vind het erg fijn spelen (supergoede farm!), moet alleen nog goed leren hoe te positioneren, aangezien je niet veel escapes hebt behalve je summoners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Sinds de nieuwe versie heb ik diverse potjes met Zilean gespeeld. Ik merk nauwelijks iets van de veranderingen, muv de ulti die nu beter moet worden getimed.

Met de nieuwe Sona heb ik één potje gespeeld, maar kon nog niet bewust de verschillende power chords inzetten. Zal heel wat oefenen worden.

En geen Irelias meer gezien sinds de nieuwe versie.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Net een 5on5 tegen Nocturne gespeeld

13-9-18 als malphite tank. Hadden we ook nog 1 afker.

Zijn ulti is aardig grappig, dan moet je zeker niet in je eentje staan ergens. Hij deed early game zijn ulti waar ik bij een teemo ging staan en meteen ook 2 kills kreeg (Of assists). Ik denk tegen die kerel moet je aardige teamplay hebben dat mensen erop reageren. Voor de rest masterlijke champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:03
Ik speel sinds kort ook dit spel. Op aanraden ben ik overgestapt naar de US servers.
Meestal ligt mijn ping tussen de 150 en 200 ergens. prima voor dit soort spellen.

Ik ben bijna lvl10 en heb ondertussen Xin Zhao gekocht en Ashe. Jax staat nog op de wenslijst :)

Mocht je een keer samen willen spelen, add me dan: Ossi2k11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jax kan wel een buffje gebruiken naar mijn mening. Tenzij je veel mazzel early game hebt met wat ganks duurt het best lang voordat je echt damage gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wow.

Net Malphite gegaan met een Nocturne in ons team. Ons team was Kass, Teemo, Malph, Noc, Veigar.
Tegenstanders waren Teemo, Veigar, Ashe, Swain, Singed.

Ik ging 9/5/12. Onze Nocturne ging 2-25-4. Ik had dubbel zoveel cs als de tweede op de lijst.

FML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Net de tweede 4v5 op rij.. awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Laatst online: 12-05 20:59
Net weer een 5v5 verloren. We hadden een "jungle" nunu, die was veel te sloom aan het jungelen, en deed absoluut geen ganks, dus het was al 4v5. Om een of andere reden gingen er twee top (lux & kennen), waardoor ik met cho alleen bot was, tegen soraka en teemo. Ik werd dus keihard gezoned, kon niet farmen. Toen de teamfights begonnen had ik nog helemaal geen goede items. Ik werd in de teamfights telkens gedood, waardoor ik telkens opnieuw men feast stacks moest opbouwen. Ik kon dus basically niets meer beginnen behalve zo lang mogelijk levend blijven en cc-en.

Tegelijkertijd begon onze lux te spammen in chat dat iedereen noob was. De jungler was noob, ik was noob omdat ik de lane verloor cho vs teemo soraka. Ze begon superveel te pingen op de map. Ik vind dat dat soort mensen echt gebanned mogen worden. Ze ruinde de hele game met haar gespam en gewhine. Heb haar dus ook op ignore gezet en een report gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:50:
Jax kan wel een buffje gebruiken naar mijn mening. Tenzij je veel mazzel early game hebt met wat ganks duurt het best lang voordat je echt damage gaat doen.
Jax heeft nu een beetje het probleem dat Kayle ook heeft.
Als ze ook maar een tikje feed krijgen is het einde oefening vanwege de prachtige scaling op hun passives.
Komt die feed er niet dan zijn hun base-stats te laag om echt goed nog hun werk te doen. (Al kan Kayle dan nog supporten. Jax is gewoon grandioos de l*l)

Als ze de passives nou iets nerfen en de base-stats wat omhoog gooien wordt hun early game beter en schalen ze wat vlakker zodat ze niet compleet over-the-top gaan :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Kayle heb ik echt nog maar 1x echt zien domineren en toen was ik summoner level 15 ofzo :D Heb daarna nog wel goede kayles gezien, maar niet zo iemand waar niks tegen te beginnen valt zoals een jax met full item build. Dan heeft hij life steal, spell vamp, een aoe-stun, gigantisch veel life en bizarre damage. Dan kan hij gerust 1v3 gaan terwijl de rest van zn team backdoort. Echt bizar. Met kayle tegen me heb ik dat echt nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik heb wel een paar dominerende Kayles gezien. (zelden)
Van die gevallen die meteen de first blood halen (WTF?!) en daarna gewoon van begin tot eind doorgaan met heerschen. Geen idee HOE ze dat deden maar gewoon van begin tot eind enorme sustained damage eruit knallen. (Ja, sustained. Geen burst maar gewoon iedere hit een enorme hap uit je HP :S)

EDIT:
On second thought, met de masteries zoals ik ze nu heb staan voor Teemo zou een Hybrid-Kayle ook prima moeten werken... MUST INVESTIGATE!

[ Voor 17% gewijzigd door MazeMouse op 18-03-2011 00:53 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Alright, gister 2 potjes op mijn favoriete champion warwick gedaan en we werden geownd door de nocturne van de tegenstander. Allebei de potjes.
Ik had een aantal wards in de jungle van de tegenstander en je kon heel goed zien dat nocturne een snelle jungle champion is.
Ik heb even mijn paypal account doen herleven en ga de champion straks gelijk halen.
Ik ben gek op jungle champions en deze lijkt mij heel solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Die nocturne in de handen van sommige spelers is gewoon zwaar OP man :D Heb nu al een aantal nocturnes gezien met 6x zoveel kills als deaths en squishies zijn geen moment hun leven zeker. Als tank heb je wat minder last van hem, maar als ik bijv. Ashe zou spelen kan ik elk moment binnen 3 seconden gesloopt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nocturne is inderdaad een snelle jungler. Ik heb alleen zijn routes nog getest in customs maar je kunt echt achterlijk snel de camps clearen en gewoon zo goed als overal starten (wat counterjungle lastiger maakt omdat je niet weet waar hij begint)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 09:39
Vicarious schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:57:
Die nocturne in de handen van sommige spelers is gewoon zwaar OP man :D Heb nu al een aantal nocturnes gezien met 6x zoveel kills als deaths en squishies zijn geen moment hun leven zeker. Als tank heb je wat minder last van hem, maar als ik bijv. Ashe zou spelen kan ik elk moment binnen 3 seconden gesloopt worden.
Hij is imho ook op. Hij kan over bijna de halve map bij elk gevecht zijn in een halve seconde. Als jij een DPS bent wordt je gewoon ieder gevecht neergemaaid door hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Vicarious schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:57:
[...]

constructieve opmerkingen en schetsen zijn wel degelijk gemaakt,o.a. door Nazanir, maar misschien heb je daar overheen gelezen (alhoewel dat met de posts van Nazanir best lastig is, want die nemen meestal 2 schemen in, troll troll :+).
Ik weet dat ik inderdaad wat lang van stof ben, ik heb echter wel alleen maar goede intenties! Als ik iemand ken helpen met wat tips, ben ik ook weer blij :)

Ik ben gisteravond achter een paar leuke dingetjes gekomen:

Als je Banshee's up is, wanneer Nocturne (vijandig dan he :p) zijn ult gebruikt, kun je nog steeds alles zien wat er om je heen gebeurt. De Nocturne in het andere team had dit niet in de gaten, ging voor onze Olaf die op sterven na dood was, ik rootte hem (ik was Maokai, mijn favo tank uit het spel atm, speel hem echt nonstop), en daarna knock-up. Nocturne was knap pissig, want hij had niet door dat BV zijn ult blockte (ik merkte dat toen ook pas voor het eerst). 1 ding echter wel, ook al blocked hij het vision gedeelte van de ult, Nocturne kan nog steeds naar je teleporten als hij dit doet.

QSS cleansed tevens de vision debuff, maar ook dan kan Nocturne weer naar je toe teleporten, het word alleen dan een stuk makkelijker te ontsnappen/counterganken.

Paar leuke combo's voor Nocturne zijn ult: Nocturne + TF ult/Pantheon. Nocturne + Shen, of als je net een gank wilt gaan opzetten, champs zoals Amumu, Galio, Morgana en daarna meteen Noc zijn ult. Mensen zijn heel erg geneigd te panieken wanneer ze helemaal niets kunnen zien :p

Over het algemeen vind ik hem niet echt OP, hij heeft een free spellblock, maar zijn eigen survivability is relatief laag, ook is zijn trail skill, niet 100% betrouwbaar hiervoor.

Ik weet niet of het al gefixed is, maar er zit een hele leuke bug in het spel op het moment:

Elke "pool" van dat shadow path dat Nocturne kan maken, heeft 1200 HP. Als ze verdwijnen, word dit door het spel geintrepereert als sterven. Dit betekend dat de passive van Trundle hierdoor getriggered zal worden. als Nocturne deze skill 2x gebruikt, kan je in principe een totaal van 75% HP regeneraten hierdoor.

Maar zoals ik al zei, ik weet niet of dit inmiddels gehotfixed is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 08:54

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Gisteren ook een paar potjes gespeeld met Nocturne en mijn god wat een heerlijke Hero. Hij zal denk ik wel generfed worden daar hij tegen DPS heroes belachelijk veel damage doet. Bij 3 van de 5 potjes begonnen spontaan alle heroes weg te rennen als ze mij zagen. Laatste potje had ik het alleen echt lastig tegen een Nasus die full tank was gespecced met thornmail. Ik kreeg hem gewoon niet dood, en ik sloeg hem 3 of 4 keer en wat zelf dood.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:44
Gister Teemo gekocht, vond het wel een leuke hero om mee te spelen. Alleen heeft iemand misschien
een leuke build voor teemo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

AP/CDR xD Met een vleugje Spellvamp. Zodat als mensen aan de andere kant van de map in jouw shrooms trappen, dat jij dan HP krijgt (en mogelijk een kill) xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

jeroentjuhboer schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:29:
Gister Teemo gekocht, vond het wel een leuke hero om mee te spelen. Alleen heeft iemand misschien
een leuke build voor teemo?
Er zijn een helehoop builds voor Teemo. (ook al besproken :P)

Mijn persoonlijke build die voor mij het lekkerste werkt:
Summoner spells: Ignite + Exhaust (geen escapes behalve je move quick. Houd je positioning dus extreem goed in de gaten)
Masteries: 21/9/0 http://leaguecraft.com/ma...3000000000000000000000000
Runes: MPen rood, Dodge geel, Flat CDR blauw, Health paars
Itembuild: Philosophers Stone -> Sorcerers Boots -> Nashor's Tooth -> Banshees Veil -> Madred's Bloodrazor -> Void Staff

Beginnen met regrowth pendant + pot
1st recall: Regrowth -> Philosophers Stone, Boots, Fiendish Codex
2nd recall: Boots -> Sorc Boots, Fiendisch Codex -> Nashor's Tooth
3rd recall: Banshee's Veil (beginnen met Catalyst als je niet genoeg hebt voor Banshee ineens)
Daarna net hoe het uitkomt een Madred's Bloodrazor (beginnen met Recurve Bow) gevolgd door Void Staff (Meer magic pen)

Ook ben ik met wat nieuws aan het experimenteren.
Summoner spells: Flash+Exhaust
Masteries: 9/0/21 http://leaguecraft.com/ma...0000000000013040131031301
Runes: Mpen rood, manaregen/lvl geel, flat CDR blauw, Health paars
(beginnen met Doran's Ring, later verkopen) Sorc Boots -> Wits End -> Malady -> Banshee's Veil -> Zonya's -> Abyssal

[ Voor 4% gewijzigd door MazeMouse op 18-03-2011 12:46 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
KingTenteehje schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:25:
Gisteren ook een paar potjes gespeeld met Nocturne en mijn god wat een heerlijke Hero. Hij zal denk ik wel generfed worden daar hij tegen DPS heroes belachelijk veel damage doet. Bij 3 van de 5 potjes begonnen spontaan alle heroes weg te rennen als ze mij zagen. Laatste potje had ik het alleen echt lastig tegen een Nasus die full tank was gespecced met thornmail. Ik kreeg hem gewoon niet dood, en ik sloeg hem 3 of 4 keer en wat zelf dood.
Als Nocturne generfed word, zal dit echt relatief klein zijn. Veel skills die hem sterker maken (meer damage, spellshield, slow/speed buff, fear), zijn afhankelijk van jou EN je tegenstander. Ik ben niet van mening dat Nocturne OP is. Mensen moeten zoals altijd, de eerste week na release van een nieuwe champ hem leren spelen en counteren. Met wat gezond verstand zullen er genoeg discussies komen, die uitleggen wat je allemaal wel/niet kan/moet doen tegen Nocturne.

Als iemand weet wat hij doet, is hij niet zo heel sterk meer. Hij is erg sterk in 1-2 mensen ganken samen met zijn ult, maar in teamfights heeft hij ineens een stuk minder te bieden. Hij is verder erg squishy en een melee champ, dus foccus hem snel neer.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:23:
[...]

Ik weet dat ik inderdaad wat lang van stof ben, ik heb echter wel alleen maar goede intenties! Als ik iemand ken helpen met wat tips, ben ik ook weer blij :)
was niet serieus bedoeld, dacht dat dat clowntje dat wel duidelijk maakte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zyppora schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:04:
Heel af en toe geef ik een enemy champ een compliment als hij echt skills laat zien. Iemand met een overdosis geluk krijgt van mij, afhankelijk van wat er gebeurd is, een korte omschrijving van hoeveel geluk hij heeft en hoe het anders gelopen was (maar niets om te kleineren of zo).

[...]
_O-

:')

Serieus. Geluk? In dit spel? Neen! Met een FPS kan je van geluk spreken, maar geluk is wel heel lastig in dit spel. Misschien dat je een Dodge streak onder 'geluk' kan plaatsen, maar dat hebben ze laatst ook al aangepast. Als je dood gaat onder je toren, en hij kan 'm smeren zonder dood te gaan is het geen geluk, maar heeft hij dat goed ingecalculeerd. Jij daarentegen had 't aan kunnen zien komen en hebt een fout gemaakt.

Iedere keer als ik een teammate dood zie gaan en ik zie 'm klagen dat de tegenstander geluk heeft gehad, heb ik een 'daar gaan we weer' gevoel. En meestal begint 't dan al hoor. Laatst een Katarina in top lane, die begon onze Mundo de schuld te geven dat ie niet agressief genoeg speelde. Hele potje door flamen op Mundo, denk je nou echt dat ie daar beter van gaat spelen? Hoef je ook niet te vertellen dat 't een easy win voor de tegenstanders was...
Kan je toch ook incalculeren? Goh, het is 17:30 en mama heeft het eten altijd om 18:00 klaar staan... Doe ik nog een potje?

[ Voor 10% gewijzigd door Snappie88 op 18-03-2011 13:12 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:44
MazeMouse schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:43:
[...]

Er zijn een helehoop builds voor Teemo. (ook al besproken :P)

Mijn persoonlijke build die voor mij het lekkerste werkt:
Summoner spells: Ignite + Exhaust (geen escapes behalve je move quick. Houd je positioning dus extreem goed in de gaten)
Masteries: 21/9/0 http://leaguecraft.com/ma...3000000000000000000000000
Runes: MPen rood, Dodge geel, Flat CDR blauw, Health paars
Itembuild: Philosophers Stone -> Sorcerers Boots -> Nashor's Tooth -> Banshees Veil -> Madred's Bloodrazor -> Void Staff

Beginnen met regrowth pendant + pot
1st recall: Regrowth -> Philosophers Stone, Boots, Fiendish Codex
2nd recall: Boots -> Sorc Boots, Fiendisch Codex -> Nashor's Tooth
3rd recall: Banshee's Veil (beginnen met Catalyst als je niet genoeg hebt voor Banshee ineens)
Daarna net hoe het uitkomt een Madred's Bloodrazor (beginnen met Recurve Bow) gevolgd door Void Staff (Meer magic pen)

Ook ben ik met wat nieuws aan het experimenteren.
Summoner spells: Flash+Exhaust
Masteries: 9/0/21 http://leaguecraft.com/ma...0000000000013040131031301
Runes: Mpen rood, manaregen/lvl geel, flat CDR blauw, Health paars
(beginnen met Doran's Ring, later verkopen) Sorc Boots -> Wits End -> Malady -> Banshee's Veil -> Zonya's -> Abyssal
Hmm lijkt me wel wat jah :)
Als ik thuis ben maar is proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Snappie88 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:10:
[...]

_O-

:')

Serieus. Geluk? In dit spel? Neen! Met een FPS kan je van geluk spreken, maar geluk is wel heel lastig in dit spel. Misschien dat je een Dodge streak onder 'geluk' kan plaatsen, maar dat hebben ze laatst ook al aangepast. Als je dood gaat onder je toren, en hij kan 'm smeren zonder dood te gaan is het geen geluk, maar heeft hij dat goed ingecalculeerd. Jij daarentegen had 't aan kunnen zien komen en hebt een fout gemaakt.
Neen, geluk als in, je tegenstander staat tussen zijn eigen minions en mijn targetable skill/Ignite/skillshot komen op een van de minions terecht ipv op de tegenstander. Da's niet iets waar je erg veel aan kan doen op dat moment, maar kan wel ingrijpend de situatie veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Zyppora schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:24:
[...]

Neen, geluk als in, je tegenstander staat tussen zijn eigen minions en mijn targetable skill/Ignite/skillshot komen op een van de minions terecht ipv op de tegenstander. Da's niet iets waar je erg veel aan kan doen op dat moment, maar kan wel ingrijpend de situatie veranderen.
Of Kennen willen igniten op het moment dat hij net achter een minion langs loopt... Die Purple Caster Minion was wel snel dood :(
jeroentjuhboer schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:18:
[...]

Hmm lijkt me wel wat jah :)
Als ik thuis ben maar is proberen! :)
Gewoon een zwik guide-builds proberen en daar zelf iets uit bouwen dat je zelf lekker vind spelen ;)
Mijn build is een combi van een Teemo guide, een Ezreal guide en eigen inzicht gecombineerd met hoe ik zelf het fijnste speel.

[ Voor 28% gewijzigd door MazeMouse op 18-03-2011 14:00 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Doublepost: Ik moet niet meer "open in new tab" commenten :( |:(

[ Voor 91% gewijzigd door MazeMouse op 18-03-2011 13:59 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Zyppora schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:24:
[...]
Dat valt imo dan nog altijd onder een fout aan jouw kant... dan had je net wat preciezer moeten zijn.

Snappie heeft in principe wel gelijk dat er vaak teveel het argument "luck" wordt gebruikt, maar dat er helemaal geen geluk bestaat in LoL is een beetje overdreven. Al je beslissingen die je maakt baseer je op de situatie op een bepaald moment en die situatie zal je altijd moeten "schatten" onder andere adhv van alles waar je (mogelijk) rekening mee moet houden.

Als iemand towerdived, een kill krijgt en dan weg komt met 10hp is dit zeker wel gedeeltelijk luck. Je kan wel schatten of iets mogelijk is maar niemand kan in een split second even alles berekenen of iets 100% haalbaar is. En zoals je al zegt, een crit of dodge op een cruciaal moment is toch zeer zeker wel een gelukje, zeker als je dit niet eens speciaal in je build hebt zitten. Wat dat betreft vind ik FPS-games nog minder geluk-afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
RTG schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:44:
[...]
Als iemand towerdived, een kill krijgt en dan weg komt met 10hp is dit zeker wel gedeeltelijk luck. Je kan wel schatten of iets mogelijk is maar niemand kan in een split second even alles berekenen of iets 100% haalbaar is. En zoals je al zegt, een crit of dodge op een cruciaal moment is toch zeer zeker wel een gelukje, zeker als je dit niet eens speciaal in je build hebt zitten.
Eens. Een kill of een death kan soms net het verschil zijn tussen 1 crit of dodge meer of minder. Kun je nooit van tevoren helemaal berekenen. Nou vind ik dat wel gedeeltelijk alsnog een eigen fout als je zelf initieert, want je moet het nooit op zo'n mazzeltje aan laten komen. Maar als de tegenstander initieert en jou geen andere keuze laat dan terugvechten en vervolgens nog 10 HP over heeft aan het einde omdat er een dodge wel viel of een crit niet, is dat wat mij betreft toch echt wel een beetje mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:51:
[...]

Eens. Een kill of een death kan soms net het verschil zijn tussen 1 crit of dodge meer of minder. Kun je nooit van tevoren helemaal berekenen. Nou vind ik dat wel gedeeltelijk alsnog een eigen fout als je zelf initieert, want je moet het nooit op zo'n mazzeltje aan laten komen. Maar als de tegenstander initieert en jou geen andere keuze laat dan terugvechten en vervolgens nog 10 HP over heeft aan het einde omdat er een dodge wel viel of een crit niet, is dat wat mij betreft toch echt wel een beetje mazzel.
Klopt.

Voor de rest zijn er bij mij een heleboel mensen ontsnapt doordat mijn Flash of bijvoorbeeld de Alistar headbutt gingen buggen. Headbutt je iemand in een muur en dan gaan ze er langs. Of je headbutt iemand en die persoon kon door de latency nog op flash drukken, en zie je ze geheadbutt worden nadat ze geflashed hebben.

Ik zou dan ook graag zien dat Riot een maandje besteed puur en alleen maar aan bugfixes, en dat er dan even geen nieuwe champs uitkomen. Er zijn zat champs waar nog redelijk veel mee gebugged wordt, en dat vind ik persoonlijk kwalijker dan het niet verschijnen van een champion iedere 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Gisteren op streams ook regelmatig Nocturnes gezien die ineens vastzaten in torens... eentje zelfs zijn eigen toren en wat ik kon zien kon hij niet eens recallen op dat moment waardoor hij moest wachten tot ze die toren sloopte :D

Sommige bugs zijn grandioos hilarisch. Mensen die vast komen te zitten in Anivia's wall (niet door, IN)
Mensen die moonwalkend het beeld in komen rennen. (of gewoon compleet zonder animatie. Al een paar keer een shen gehad die zijn mid-charge animatie had en dus rondvloog als een soort halve superman)
Gragas die zijn charge animatie als standaard behield nadat hij er iemand mee gekilled had.
Mensen die doodgaan door Mordekaisers ult nadat Mordekaiser al dood is en daarmee een permanente non-targetable ghost achterlaten.

[ Voor 53% gewijzigd door MazeMouse op 18-03-2011 15:27 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:23:
Gisteren op streams ook regelmatig Nocturnes gezien die ineens vastzaten in torens... eentje zelfs zijn eigen toren en wat ik kon zien kon hij niet eens recallen op dat moment waardoor hij moest wachten tot ze die toren sloopte :D

Sommige bugs zijn grandioos hilarisch. Mensen die vast komen te zitten in Anivia's wall (niet door, IN)
Mensen die moonwalkend het beeld in komen rennen. (of gewoon compleet zonder animatie. Al een paar keer een shen gehad die zijn mid-charge animatie had en dus rondvloog als een soort halve superman)
Gragas die zijn charge animatie als standaard behield nadat hij er iemand mee gekilled had.
Mensen die doodgaan door Mordekaisers ult nadat Mordekaiser al dood is en daarmee een permanente non-targetable ghost achterlaten.
Wat betreft Anivia's wall, als ik het me goed herinner, hebben ze laten weten dat ze dat niet zagen als een bug en dus ook niet van plan waren het eruit te halen. Wel al vaak rages gezien van tegenstanders die totaal gek worden als ze weer ees vast zitten in mijn wall 8) . 't is ook gewoon vord een uitdaging om mensen te proberen te trappen in mijn wall. Gaat me steeds beter af moet ik zeggen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Het is wel de ultieme skillshot als je dat consequent kunt uithalen :)
zie het maar als een wall die blocked en als je goed richt zelfs stunned!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Wat mij betreft laten ze die van Anivia er gewoon lekker in. Tis dan overigens geen stun maar een snare, volgens mij kun jen amelijk nog wel skills gebruiken e.d. Die bugjes die Mazemouse noemt mogen wel gefixt worden uiteraard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Anivia heeft wel een enorm hoge skillcap, ze is niet bijzonder mobiel, maar een juiste combinatie van haar skills maakt haar gigantisch sterk. Ik heb wel veel okay Anivia's gezien, maar een paar enkelingen die wonderen met haar konden verrichten (gelukkig aan mijn kant).

Zij domineerden het vijandige team ook compleet, Firstblood mid na 2 minuten, last hitten alles, helpen hun team enorm met wals, ults stuns. Echt niet normaal.

Wat ik wel vaak merk/ervaar, dat als iemand een bepaalde champ goed speelt, is het altijd in het andere team. Op de forums noemt men dit het Akali syndroom: Als Akali in jouw team zit, feeden ze, kunnen niet last hitten, etc. Maar als ze in het vijandige team zitten, presteren ze altijd geweldig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:26:
Anivia heeft wel een enorm hoge skillcap, ze is niet bijzonder mobiel, maar een juiste combinatie van haar skills maakt haar gigantisch sterk. Ik heb wel veel okay Anivia's gezien, maar een paar enkelingen die wonderen met haar konden verrichten (gelukkig aan mijn kant).

Zij domineerden het vijandige team ook compleet, Firstblood mid na 2 minuten, last hitten alles, helpen hun team enorm met wals, ults stuns. Echt niet normaal.

Wat ik wel vaak merk/ervaar, dat als iemand een bepaalde champ goed speelt, is het altijd in het andere team. Op de forums noemt men dit het Akali syndroom: Als Akali in jouw team zit, feeden ze, kunnen niet last hitten, etc. Maar als ze in het vijandige team zitten, presteren ze altijd geweldig.
Ik heb dat vooral met Eve. Met Akali heb ik het beide kanten op best vaak gehad (goede en slechte in mijn team maar ook bij de tegenstander). Eve bij mij in het team is vrijwel gegarandeerd een loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dat Akali syndroom is voor mij het Yi syndroom. Yi in het vijandelijke team is rape-train terwijl een Yi in mijn team een standaard 4v5 game wordt :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Luck... Hoe vaak ik al niet met ashe mijn laatste arrow schiet terug loop en dodge zie staan....

Ik wil het geen luck noemen, maar op dat moment "rage" ik wel ff achter me keyboard.
mischien heeft ashe daarom wel een gigantische crystal arrow met imba cd xD.

Toch maar, na een jaar spelen, RIOT POINTS gehaald. Voelde me een beetje schuldig op +-2000 games gratis op hun server te spelen... wat is 50 E op honderde uren speeltijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Baristo schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:08:
Luck... Hoe vaak ik al niet met ashe mijn laatste arrow schiet terug loop en dodge zie staan....

Ik wil het geen luck noemen, maar op dat moment "rage" ik wel ff achter me keyboard.
mischien heeft ashe daarom wel een gigantische crystal arrow met imba cd xD.

Toch maar, na een jaar spelen, RIOT POINTS gehaald. Voelde me een beetje schuldig op +-2000 games gratis op hun server te spelen... wat is 50 E op honderde uren speeltijd....
Mjah ik zit er ook over te denken om dat ff te doen, maar niet deze maand :D

Net ff met ThomasM een potje ranked gespeeld, wat een tyfuszooi weer. Begon al lekker: thomas was teamcaptain en banning phase was voorbij. Vervolgens leavet er iemand tijdens champ select en komen we DIRECT in een nieuwe game. Thomas was weer teamcaptain en mocht als eerste bannen. Hij dacht echter dat hij moest kiezen (scherm update een beetje langzaam) en pakte Sion. Die wou hij helemaal niet bannen, daar wou hij mee spelen :D

Nouja goed, we beginnen. Ons team: Karthus (thomas), mundo, sona, eve en ik. Omdat ik als laatste mocht kiezen (faalranking :P) koos ik Ashe omdat we nog geen DPS'er hadden. Ik begon matig met een first blood (eigen schuld), maar maakte vervolgens drie kills. Vervolgens gingen die gasten flink lopen ganken en waren onze Sona en Mundo zo handig om lekker in hun eentje rond te wandelen de hele tijd. Toen we surrenderden stond Sona op 2/6 en Mundo op 1/5. Al onze buitenste torens en die ring daarbinnen waren al weg, wij hadden er nog niet eentje om. Ik snap het niet hoor... als je sona bent, waarom ga je dan met half HP initieren op een Rammus en een Tryndamere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dayum, net een game gewonnen waarbij ik vantevoren zoiets had van "Hmmm, goede kans dat we dit verliezen"
Was aan het Duo-queuen met mijn neef (Teemo Singed ftw)

Wij
Top: Teemo (ik), Singed
Mid: Katarina
Bot: Udyr (laneUdyr), Amumu

Zij:
Top: Nocturne, Akali (Akali ging vanaf lvl3 Roamen)
Mid: Twisted Fate
Bot: Xin Zhao
Jungle: Shen

Binnen 6 minuten had onze bot-lane de first blood (Xin Zhao dood) EN meteen daarna de toren al down. :|
In de 10 minuten daarna gingen onze mid-tower en bot-tower en stonden we ook een dragonkill achter plus was het 1 v 5 in kills. :(
En toen begonnen de teamfights. O mijn god de teamfights. Geen idee wat en of hun focus was steeds maar het was niet om aan te zien hoe vaak wij (bijna) allemaal low health weg kwamen terwijl er 3-4 van hun dood waren wat torens pushen wel erg makkelijk maakt. (al was de epic towerdivende Udyr en Amumu combinatie grandioos om te zien. Torens? Welke torens?)
En twee keer een baronsteal terwijl ik en Singed lanes aan het pushen waren. (onder het motto "you push bot, we get baron")

Wat is Nocturne eigenlijk opvallend goed uit te schakelen als een Teemo. Blind erop en hij is 3 secondes een heel erg squishy vrijwel damageloos target. Buiten die blind om is het wel "omg where did my health go" en je hebt continu het gevoel dat hij overal vandaan kan komen :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
Hmmm weet je wat een goed gevoel is.
Ging super slecht in het begin (ranked game), ik kwam naast en suicidal amumu te staan die ervoor zorgde dat we een early gefeede jarvan tegenover ons hadden staan, ik moest vaak terug omdat jarvan zn poke mij gewoon erg veel dee (ik was lux).
Op een gegeven moment stond ons team 10-30 achter met ook nog eens een achterstand van 3 turrets.

Toen waren 3 van onze inhibs down, en begonnen ze aan onze turrets, vanaf dat moment begon hun zilean de chat vol te spammen en ontzetten irritant te doen, er ging een surrender vote rond. 3 keer ja, 1 keer nee.
Ik had de laatste beslissing. Heb gewoon nee gevote. Nja toen kreeg ik dus de noob comments over me heen en zelfs zilean van hun team die tegen mij begon te ragen en tegen de anderen van ons team.

Dus ik zo tegen ons team "U dont wanna loose to this dick right? we can win this if we focus miss fortune" en vanaf toen werd de door amumu hard gefeede miss fortune gefocussed en begonnen we daarwerdelijk teamfights te winnen, uiteindelijk gewonnen zonder ook maar 1 teamfight te verliezen (onse nexus was wel bijna down mtog) constant 1 death bij ons, 5 bij hun, toen 1 super goede baron steal en hebben we het afgemaakt.

Even hun zilean gereport en bedankt voor de leuke game vond ik wel op zijn plaats (A).

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hoe zit het nu eigenlijk met triple/quadra/penta kills? Ik had vanmiddag namelijk iets grandioos. Ik in een 5vs5 als Irelia (tank spec), zie dat m'n team initieert zonder mij (4vs5 dus) dus ik zet m'n sprint aan en ren die kant op. Helaas net te laat maar zie alle vijf de champions belachelijk laag health hebben. Ik tankspec maar leuke damage, ulti klaar dus had zoiets van fuck it, spring erin! En wat denk je? Ik maak ze alle vijf gewoon hartstikke dood! Helaas daarna zelf ook dood (bommetje van Zilean), maar Garen, Jarvan, Zilian en de overige twee (geloof MF en Caithlyn) dus ook. Echter... 'You killed an enemy', 'You killed an enemy', 'You killed an enemy', 'You killed an enemy' en een 'You killed an enemy'. Geen dual, triple, penta of quadrakill! What's up with that? Misschien een bepaalde tijdsframe? Ik had ze geloof ik binnen zes seconden of zo?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Als je in je match hystory kijkt, staat er dan bij die match
HIghest multikill = "deze moet op 5 staan"
Ik heb ook ooit 2 pentakills gemaakt, en 1 daarvan werd ook niet zo geroepen, maar er stond na de tijd wel in mijn match hystory dat ik een pentakill heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ligt ook aan hoe dicht je de kills op elkaar maakt.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Weet iemand nog een snelle manier om XP te farmen?

Normale rondes duren gemiddeld 35-40 minuten, naar m'n gevoel langer, en leveren zo'n 100 XP op.

XP-boost daargelaten, haal ik nu zo'n 50 XP per 12-15 minuten via custom games tegen 1 bot.

Zuigt enorm, maar is wel efficient. En ik wil snel naar lvl 20 zodat ik eindelijk runes kan kopen.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
ydegart schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:29:

Normale rondes duren gemiddeld 35-40 minuten, naar m'n gevoel langer, en leveren zo'n 100 XP op.

XP-boost daargelaten, haal ik nu zo'n 50 XP per 12-15 minuten via custom games tegen 1 bot.

Zuigt enorm, maar is wel efficient. En ik wil snel naar lvl 20 zodat ik eindelijk runes kan kopen.
Niet druk om maken en gewoon lol hebben zonder runes. Want:
"time flies when you're having fun"

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
ydegart schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:29:

xp farmen heeft eigenlijk weinig nut, als je level 30 bent heb je hier helemaal niks meer aan, en geloof me, dat gaat best snel.

Ip farmen daarintegen is wel erg handig want hier heb je altijd wat aan (volle tier 3 rune page kost ongeveer 14k IP)
Hier heb je IP farm games voor (zelf bijna nooit gedaan behalve als ik me verveelde) maar je ziet deze best wel veel in de custom game lobby, gaat 1 persoon top en bot. 3 personen mid, waneer de mid spelers bij de inhib aangekomen zijn dan gaan bot en top ze hee helpen met de towers bij de nexus.
Deze games duren ongeveer 12 minuuten, en zijn zo best effectief.
Mja ik heb dit nooit gedaan omdat ik hier geen meerwaarde van zag, ik speel het spel namelijk voor de lol en niet voor de levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Het wordt eens tijd dat ik Cassiopeia eens serieus ga oefenen.
Ze wordt weinig gespeeld en die Q-skill van d'r is wel ultimate harrass tool zeg. Net wat coopjes gedaan om FF "serieus" te testrunnen en dat gaat wel erg lekker. Assists stacken als een malle en close-teamfights je ult erin pleuren voor stuns en slows. (en met Rylai's lekker alles slowen)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:03
MazeMouse schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:33:
[...]

Jax heeft nu een beetje het probleem dat Kayle ook heeft.
Als ze ook maar een tikje feed krijgen is het einde oefening vanwege de prachtige scaling op hun passives.
Komt die feed er niet dan zijn hun base-stats te laag om echt goed nog hun werk te doen. (Al kan Kayle dan nog supporten. Jax is gewoon grandioos de l*l)

Als ze de passives nou iets nerfen en de base-stats wat omhoog gooien wordt hun early game beter en schalen ze wat vlakker zodat ze niet compleet over-the-top gaan :)
Aaah dat verklaarde laatst een keer dat ik meer dan 20 kills had :)
Werd lekker gefeed en knalde ze daarna stuk voor stuk dood met maar 10% hitpoints loss ofzo.
Ook niet weer meegemaakt trouwen :(
Maar ik vond het wel een fijne pop om te besturen, altijd leuk om eens wat anders te hebben dan de standaard die die week beschikbaar zijn. Heb ondertussen Ashe en Xin Zhao.

edit
De US servers zijn onspeelbaar momenteel :(
Begon net een potje werd meerdere keren op een lullige manier omgelegd door lag.
Slecht voor mijn win loss ratio :P

[ Voor 7% gewijzigd door Ossi op 19-03-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Laatst online: 12-05 20:59
Weer een pracht game. Ik had een kennen en yi in mijn team die extreem offensive waren, qua taalgebruik dan. Ik maakte aan het begin van de game 1 calculeer fout, ik ging tower diven, waardoor ik en yi dood gingen.
Sinds dat moment zat yi 40 minuten lang op mij te flamen, even later ging kennen mee doen. Er werd gezegd dat ik kanker en aids mocht krijgen etc etc. Ik heb geen enkele keer offensive terug gepraat, ik heb alleen gezegd dat negative attitude niet helpt, en dat ze beter kunnen zeggen hoe ik beter kan spelen ipv flamen. Ze bleven maar doorgaan met schelden etc. Wat een bittere spelers zeg...

Waarom spelen deze mensen deze game? Als ze zo gefrustreerd raken van 1 foutje, die sowieso wel voorkomen... Echt jammer. Bijna iedereen die op mijn ignore lijst staat is zo'n persoon... Wat een nutteloze attitude hebben die mensen zeg.

Edit: Het valt me ook erg op dat de meeste mensen op mijn ignore lijst uit Nederland komen. Ik schaam me meestal ook in online games dat ik een Nederlander ben, de meesten weten zich echt niet te gedragen op het internet.

[ Voor 11% gewijzigd door Cvan op 20-03-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb dit een half jaar serieus 10 uur per dag gespeeld of meer, erg leuk en verslavend. Alhoewel er nu veel veranderd is zie ik, en zeker niet alles ten goede. Ik stond zelfs 50ste in de Ladder Rankings.

Mij favorite hero was namelijk Heimer, ik kan zo lekker last hitten en sneaky turrets plaatsen, maarja hij is nu 200% generfed. Helemaal prut gewoon.

En me andere hero was Warwick ^^ lekker junglen.

Jax speelde ik ook vaker.

Had wel de 2 champion packs gekocht toen, maar daarna met een paar maanden gestopt. Misschien weer eens tijd om serieus te beginnen. Heb bijna alle runes =D ( die er een half jaar geleden waren dan)

Of toch maar Heroes of Newerth voor het eerst proberen hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Cvan schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:00:
Edit: Het valt me ook erg op dat de meeste mensen op mijn ignore lijst uit Nederland komen. Ik schaam me meestal ook in online games dat ik een Nederlander ben, de meesten weten zich echt niet te gedragen op het internet.
Daarentegen zijn vrijwel alle mensen die op mijn ignorelijst staan geen nederlanders. Sterker nog, volgens mij waren de enige engelse woorden die deze gasten kenden "Noob" en "Fock u" (varierend van fransen, italianen, duitsers, polen, spanjaarden, russen, etc)

Nu ik bijna level30 ben maar besloten de sportsmanship die ik geleerd heb in SC2 maar weer van stal te halen.
Aan het begin glhf, aan het eind GG. En daartussen houd ik mijn smoel tegen mijn tegenstander en zeg ik niet meer dan noodzakelijk is tegen mijn team.
Helemaal nu er laatst een zwik mensen gebanned zijn vanwege reports en er al die nieuwe reportmethodes zijn vind ik het allemaal wel best. Gewoon niet op ingaan, ignorelijst als het te ver gaat en aan het eind reporten :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Reconhell schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:58:
Ik heb dit een half jaar serieus 10 uur per dag gespeeld of meer, erg leuk en verslavend. Alhoewel er nu veel veranderd is zie ik, en zeker niet alles ten goede. Ik stond zelfs 50ste in de Ladder Rankings.

Mij favorite hero was namelijk Heimer, ik kan zo lekker last hitten en sneaky turrets plaatsen, maarja hij is nu 200% generfed. Helemaal prut gewoon.

En me andere hero was Warwick ^^ lekker junglen.

Jax speelde ik ook vaker.

Had wel de 2 champion packs gekocht toen, maar daarna met een paar maanden gestopt. Misschien weer eens tijd om serieus te beginnen. Heb bijna alle runes =D ( die er een half jaar geleden waren dan)

Of toch maar Heroes of Newerth voor het eerst proberen hmm.
Als je van whinen houd moet je HON gaan spelen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
@reckonhell

HoN mag niet van me geloof :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Overigens, ik was mijn password kwijt op de GoT-lijst website maar zelfs na reset werkt het niet. Sup?!

EDIT:
Uw gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. Ga terug en probeer het opnieuw.

Ik heb serieus maar 1 GoT-gebruikersnaam en het wachtwoord nu al 2 keer gereset...

EDIT2:
Nou ja, anyway. LVL30!

[ Voor 50% gewijzigd door MazeMouse op 20-03-2011 09:17 ]

sudo apt-get rekt

Pagina: 1 ... 9 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.