Ja nou je hebt helemaal gelijk. Ik doe nooit ego'en maar ik krijg meestal wel complimentjes als ik tank met malphite. En niet alleen van mij eigen team. Maar ik neem soms de tijd niet om het andere team complimentjes te geven. Meestal als we lose is omdat de tegen partij massive team play heeft en als ze met 5 min op de tank springen ja dan kan ik je helaas geen compliment geven.Zyppora schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:12:
Pro zijn ligt niet aan hoe duur je champ/skin is, maar aan hoe je hem gebruikt. Iemand die tijdens de picking phase beweert pro te zijn, of zich zo gedraagt (instalock squishy bijv. valt daar mijns inziens ook onder), die houd ik de gehele match in de gaten om te kijken of hij ook echt pro is. Als hij dat inderdaad is, krijgt hij van mij een compliment en dat hij gelijk had, als hij dat niet is, kraak ik hem gewoon af (op het einde, zodat we geen gelazer krijgen tijdens teamfights of zo). Geen domme dingen zeggen, denk ik zo.
Ik ben er ook al achter dat een skin twee dingen kan betekenen: de player is pro, of de player is crap. Niet echt iets daartussenin. Geldt voor mij ook overigensKitty Kat en het ene potje zwaar gesteamrolled worden en het volgende potje 12 kills krijgen voordat je een keer doodgaat.
Wat Nocturne betreft, ik heb nog niet tegen hem gespeeld, hoe lang duurt die ult ongeveer? Lijkt me wel spannend om het eens tegen een Nocturne op te nemen
Laatst zat ik wel in een game met shaco, en ik zag zijn build in het begin en ik dacht van wtf probeerd die kerel. Maar late game maakte hij bijna een ace met alleen zijn jack in a box skill. Echt ziekelijk hoe grappig dat uitzag :x. Die kerel heb ik zeker wel een verdient schouder klopje gegeven.
Je ziet zelde van die plays waar je echt denkt van Holy shit. Is jammer vind ik, zelf probeer ik natuurlijk altijd te winnen maar niet door alles in men eentje te doen. Soms speel eve met 800 ap fzo en dan krijg ik alleen maar flames van de tegen partij, ik zeik toch ook niet als hun lux 800 ap heeft? Vind ik dan ook wel weer zielig eerlijk gezegt.
Btw hoe denken jullie over het leave systeem? Mijn vriend zat keer op het werk, en het was carnaval en hij werkt in een pc winkel, en ja er was natuurlijk niemand nodig. Dus hij kwam met mij een potje LoL doen. Nou was dit niet zijn eerste leave. maar net toen wij bezig waren kwamen er een aantal mensen. Hij was helaas net te lang afk en hij kwam pas late game weer terug en hij kreeg meteen een ban van 2/3 weken? Ik vind het een beetje hard als je het mij vraagt. Mja blijkbaar werkt het wel?