>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Thnx! Stom dat je dat niet hoort, een penta hoort iets speciaals te zijnIntruder schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 10:35:
Als je in je match hystory kijkt, staat er dan bij die match
HIghest multikill = "deze moet op 5 staan"
Ik heb ook ooit 2 pentakills gemaakt, en 1 daarvan werd ook niet zo geroepen, maar er stond na de tijd wel in mijn match hystory dat ik een pentakill heb gemaakt.
Anyway:

Surfin' paradise!
Lyrics @ youtube.
[ Voor 8% gewijzigd door SaphuA op 20-03-2011 15:34 ]
In de EU was ik meestal 1 van de wat lateren (wel acceptabel qua laadtijd), maar in de US ben ik meestal 1 van de eerste die klaar is met loaden.
Zouden ze in de US allemaal zeer matige computers hebben?
Die van mij is ondertussen al weer 2,5 jaar oud... en ook toen was de mijne geen topper.
C2De7200, 4gb ram, ati4670, win7
[ Voor 9% gewijzigd door Ossi op 20-03-2011 16:51 ]
Vicariously I live while the whole world dies
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Das op de beat van wiz khalifa - black and yellow.SaphuA schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:33:
Stond in the showcase, leuk gedaan =)
Lyrics @ youtube.
[video]
Lekker nummertje, en ook erg grappig die teemo versie
En daarna een heerlijke ownage pot gespeeld!
25-3, waarvan die 3 deaths eigenlijk alleen waren omdat ik aant slacken was en alleen in hun jungle rondliep.
De game had al na 15 minuten voorbij kunnen zijn maar mijn teammates waren flink aan het feeden wat ervoor zorgde dat ik extreem hard moest carriën om toch een overwinning te behalen.
Het was zo'n game waar beide teams het een GG vinden.
Het helpt natuurlijk niet dat hij bijna altijd Swain speelt en alleen daarvoor een runepage heeft en ik echt vrijwel nooit mages speel, maar toch. Verder heeft hij ook totaal geen champs die mij goed liggen (hij heeft Swain, Udyr, Urgot, Chogath en Katarina unlocked) dus heb ik elke game maar een champ uitgekozen die het beste bij het team zou passen en maar hopen dat ik er redelijk mee overweg kon. Dit was dus 1 groot drama
Niet elke game lag het per sé aan mij (zoals een game met Nasus waarbij ik 4/2/3 stond maar de rest van mijn team aan het feeden was en ook direct surrenderde), maar in het grootste deel van de games speelde ik ook vrij bagger. Geen idee wat er nou precies aan de hand is, maar dingen die me twee weken geleden moeiteloos lukten gaan nu steeds net aan mis. Denk dat ik de komende tijd maar eens even wat potjes met 1 champ moet gaan spelen en me daar maar even op moet concentreren
Helemaal gelijk, ik kies ook geen tank meer omdat de rest meteen een DPS auto locked na 2 seconde..! Maar ik moet zeggen de laatste tijd speel ik weer wat meer premades en zonder tank is het ook nog redelijk te doenVicarious schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:01:
Meh, mijn losing streak duurt voorlopig voort. Mijn broertje heeft al een tijdje geen internet en die vroeg of ik op zijn account een paar potjes wilde spelen om 6300 IP te halen zodat hij Nocturne kon kopen. Gisteravond even bezig geweest: 2 wins en 4 losses.
Het helpt natuurlijk niet dat hij bijna altijd Swain speelt en alleen daarvoor een runepage heeft en ik echt vrijwel nooit mages speel, maar toch. Verder heeft hij ook totaal geen champs die mij goed liggen (hij heeft Swain, Udyr, Urgot, Chogath en Katarina unlocked) dus heb ik elke game maar een champ uitgekozen die het beste bij het team zou passen en maar hopen dat ik er redelijk mee overweg kon. Dit was dus 1 groot drama![]()
Niet elke game lag het per sé aan mij (zoals een game met Nasus waarbij ik 4/2/3 stond maar de rest van mijn team aan het feeden was en ook direct surrenderde), maar in het grootste deel van de games speelde ik ook vrij bagger. Geen idee wat er nou precies aan de hand is, maar dingen die me twee weken geleden moeiteloos lukten gaan nu steeds net aan mis. Denk dat ik de komende tijd maar eens even wat potjes met 1 champ moet gaan spelen en me daar maar even op moet concentrerenIk speel er denk ik teveel door elkaar omdat ik zo nodig iets moet nemen wat het team nodig heeft. Als de rest dat niet doet, waarom zou ik dat dan doen (premades uitgezonderd)?
Gister begon ik heel slecht met een harde lag stond al vrij snel op 0-9-2 en na 30 min spelen waren er al 2 Inhibitors kapot bij ons
In tussen leggen we het vuur aan de schenen van Zileas, aangezien hij beloofd had de statistieken voor IP gain ten opzichte van het oude systeem te vergelijken, met als belofte wanneer inderdaad het oude systeem beter was voor de speler, dit terug te draaien + een kleine compenstatie.
Nu inmiddels ruim 2 weken later, laat Zileas/Riot gewoon helemaal niets van zich horen. Ik persoonlijk vind dit een schande (loze belofte nummer heel veel, Magma Chamber, replays, observer mode, Tribunal, etc). DUs ik ben er zo langzamer hand klaar mee. Ook de belofte dat men champions uit zou gaan brengen in de 450 en 1350 IP bracket is achteraf een kolder geweest. De laatste maanden zijn er voornamelijk champs uit gebracht in de 6300 IP bracket (met een ENKELE uitzondering in de 3150 IP bracket), sterker nog, er is een 4800 IP bracket. En intussen de hoeveelheid IP die je verdiend nerfen. (Daarbij zijn veel 6300 Champs hun prijs gewoon niet waard).
Ik denk dat ik even een pauze ga nemen van dit spel, ik heb het anderhalf jaar met veel plezier gespeeld, maar Riot staat me op het moment gewoon helemaal niet aan.
-
Ik doe wel weer een potje met je Vicarious, vorge twee hadden we ook dik gewonnen:)
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
In premades vind ik het overigens totaal geen probleem om me aan te passen aan de rest van het team. De meeste rollen (support uitgezonderd) kan ik vrij aardig vervullen, alhoewel ik als AP carry meestal ook niet heel goed ben. Maar tank, offtank, melee DPS carry en ranged DPS carry kan ik allemaal wel. AP kan wel, maar ik heb daar weinig champs voor unlocked dus moet ik mazzel hebben met de free rotation (met Kennen ben ik vrij aardig al zeg ik het zelf).
4 man pre made 1 random
Wij:
Warwick(jungle)/Shaco(jungle)/Kassadin/Malzahar (ik) Nocturne (random)
Jullie zullen het al kunnen raden..? Yes yes 2 junglers 1 in onze jungle en 1 in de enemy jungle en ja dit was ook de bedoeling
Dus onze Shaco was snel naar de enemy jungle gelopen om z'n Jack in the Box te plaatsen. Onze Warwick ging naar de Golems in onze jungle en had een easy jungle run. Maar Shaco die was doodsbang wanneer er een miss call was
We hadden de game uiteindelijk wel verloren omdat we de nodige CC op onze dak kregen... Sion/Renekton/Veigar/Katrina/Rammus best een nasty team om tegen te spelen...
Maar we hadden enorm veel lol en gaan het vanavond weer proberen, 3 solo lanes is helemaal niet verkeerd!
Moet je daarna lanen, word het wat lastiger helaas, want je zit maar met 1 bruikbare summoner spell ( den andere is smite dus). Of je moet counterjunglen.
[Edit]@hieronder:
Juwel, maar het blijft hoe dan ook een gokje, als de tegenstander dit anticipeert, ben je wel op een termijn van 5-10 min de lul op jouw solo lanes. Ganks overal en je kan hierdoor minder goed pushen. Maar goed, spelverloop is iets wat nooit van te voren vaststaat en je probeert zoveel mogelijk invloed op uit te oefenen.
[ Voor 25% gewijzigd door Nazanir op 21-03-2011 10:48 ]
-
Je zou een counterjungler kunnen nemen die geen smite nodig heeft. Warwick is er zo eentje, maar het gaat wel langzamer. Nunu zou het ook goed kunnen. Je zou ook 1 iemand kunnen hebben die continue aan het roamen is. Zoals Reginald met Alistair speelt bijvoorbeeld, maar een Nocturne of een Eve/Twitch zouden dit ook heel goed kunnen omdat die geweldig kunnen ganken. Dan heb je alsnog 3 solo lanes.Nazanir schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:30:
Je kan eigenlijk niet gokken op het andere team dat geen jungler heeft. In principe zal ik altijd een jungler nemen als niemand anders dat doet, tenzij we dan om een tank verlegen zitten. Maar ga er altijd van uit dat je tegenstanders ook een jungler hebben (althans merk ik altijd, 95% van mijn games). Dus een mazzeltje is mooi meegnomen.
Moet je daarna lanen, word het wat lastiger helaas, want je zit maar met 1 bruikbare summoner spell ( den andere is smite dus). Of je moet counterjunglen.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Verwijderd
In de potjes die ik heb gespeeld was het altijd zo dat wanneer Nocturne z'n ulti gebruikte... Hij zelf dood gingZyppora schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:10:
Mijn god, van het weekend een paar potjes tegen een Nocturne mogen spelen. Ik ben gewoon zwaar verslaafd aan die ulti van hemKan er niks aan doen maar op het moment dat je hele scherm ineens bruin-rood wordt en de fog of war om je heen dichtgroeit, schiet je adrenaline door je lichaam. Heerlijk, zo'n rush.
@FriiZzLe:
Het was ook meer om te funnen, we hadden nooit gedacht dat het zo goed zou werken
[ Voor 11% gewijzigd door Jveer op 21-03-2011 11:22 ]
Had helaas geen screenshot gemaakt van toen we een RANKED winning streak hadden. Ik Nocture met een Shaco en Malzahar. OP TT Team
Kijk maar hoeveel potjes we speelden
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ik zag je invite helaas pas 's avonds voorbij komenVicarious schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:59:
Mjah ik moet er wel bij zeggen dat de premades meestal wel aardig gaan, solo is het probleem. En aangezien vaak niemand reageert als ik 10 man uitnodig (no offfense) ben ik weer op solo aangewezen
Surfin' paradise!
Je bedoeld mij zeker?Vicarious schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:02:
Hehe de meesten wel hoor. Maar veel mensen zitten gewoon de hele dag ingelogd (misschien mede vanwege de login queue?) en zijn dan AFK.
Ik sluit het spel idd nooit af, (uiteindelijk moet je wel anders krijg je session closed -,-) Heb ook wat MNC gespeeld dit weekend dusja
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Lang niet jij alleen hoorJeffroiscool schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:09:
[...]
Je bedoeld mij zeker?
Ik sluit het spel idd nooit af, (uiteindelijk moet je wel anders krijg je session closed -,-) Heb ook wat MNC gespeeld dit weekend dusjaSorry dat ik niet altijd accepteer.
heb je me al toegevoegd? ik ben wel vaker online...
Maar laatst nog een aantal potjes gehad waarvan ze denken dat Lux van lvl 1 tot 18 een super carry is ofzo.. Ze verwachten dat je altijd dat je shield klaar hebt staan om hun te redden. Je ulti al vanaf lvl 6 een cd heeft van 24sec en denken dat je kan tanken =\.. En als je ook maar 1x dood gaat ben je gelijk een noob
Gelukkig is het wat later op de avond meestal wat beter zonder schreeuwmensen.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Mensen die op away staan invite ik al nietFikkieHo schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:25:
Nou ja, als ik gewoon afk ben, heb ik mijn bolletje op oranje gezet. Hoef je ook niet meer te inviten
Knupol, volgens mij sta jij nog niet in mn lijstje inderdaad, zal jou de volgende keer dat ik ga spelen ook ff toevoegen.
Miss wel een goeie voor in de next update iddJeffroiscool schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:48:
Spel heeft een autoaway nodig imo~ xD
Nou DAT is een goeieVicarious schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:10:
Kan er een topicwaarschuwing hierbij komen dat er een externe site is met een playertable waar iedereen zich kan aanmelden? Word er een beetje moe van om steeds te verwijzen naar de OP
Mwah, ken dit topic sinds een paar dagenVicarious schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:10:
Kan er een topicwaarschuwing hierbij komen dat er een externe site is met een playertable waar iedereen zich kan aanmelden? Word er een beetje moe van om steeds te verwijzen naar de OP
heb je miss linkje voor me?
Vicarious schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:10:
Tis ook niet zozeer lullig bedoeld hoor, maar je bent ongeveer de 20e die dit vraagtjeroentjuhboer schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:14:
[...]
Mwah, ken dit topic sinds een paar dagendus kwist niet dat er zoiets bestond,
heb je miss linkje voor me?
Het is volgens de sites aan te raden om te beginnen met junglen zodat je beter kan ganken met Shaco.
Ik begin altijd bij de Blue Golem en werk mijn weg dan zo naar de wolves etc. , ik vind dit wel langzaam gaan dat junglen.
Heeft er hier misschien iemand tips voor een build/strategy om aan te houden bij het junglen?
Ik start altijd met het planten van zoveel mogelijk jack in the boxes bij de Blue golem(meestal stuk of 4-5) en koop dan die cloth armor en 5 pots of 2 pots en een ward als zij een jungler hebben. Daarna ga ik naar de wolves waar ik ook 2 jack in the boxes plaats en dan begin met het gevecht.
Ik zou het waarderen als iemand een goede tip heeft waardoor het junglen sneller gaat(smite heb ik al mee).
Mijn huidige rune build:
Red: Armor Pen
Yellow: Mana5
Blue: CDR/lvl
Quintessences: nog niet optimaal, 2x armor pen en 1x ability power als filler
[ Voor 8% gewijzigd door wtam00 op 21-03-2011 19:44 . Reden: build ]
http://www.mobafire.com/l...build/shaco-jungalo-32561
Ik vond vooral het filmpje, de afbeeldingen en de jungle route handig.
Shaco is redelijk rune afhankelijk, dus mij lukt het nog niet optimaal met summoner level 23.
Surfin' paradise!
je kan ook gewoon wat gameplay / tutorial filmpjes van hem bekijken op youtube, dan hoef je niet te wachten tot ze free2play zijn.Snappie88 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:15:
Ik moet echt eens wat potjes met Shaco / Evelyn / Twitch spelen om een feeling te krijgen wat de mogelijkheden van deze champions zijn. Vooral Shaco is mij geheel onduidelijk wat hij kan...
Van de drie opties die je daar noemt vind ik zelf shaco de minst fijne. Ik ben een LoLTroll als shaco. Hij kan volgens mij ook op meerdere betere manier gespeeld worden maar wat ik zelf doe is met cooldown reduction en dikke AP. Je jack in a box skill overmatig gebruiken. Bijvoorbeeld ergens in de bosjes plaatsen en dan je enemies erdoorheen halen. met 400~600 AP Doen die jack in a boxes zwaar veel damage plus de fear natuurlijk. Hij kan natuurlijk ook AD gespeeld worden hij is dan ook wel awsome voor backdoors. Alleen zijn dash skill (Q) duurt niet geweldig lang zoals evelyn of twitch.Snappie88 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:15:
Ik moet echt eens wat potjes met Shaco / Evelyn / Twitch spelen om een feeling te krijgen wat de mogelijkheden van deze champions zijn. Vooral Shaco is mij geheel onduidelijk wat hij kan...
Van het weekend heb ik nocturne gekocht. De goede runes had ik nog niet, maar eerste 5n5 verloren we omdat we een afk hadden. Daarna op een half uurtje (wat ik nog had) 2x een 3n3 gedaan beide gewonnen. Ben vanplan in mei op een lan LoL te gaan spelen met 2 vrienden. Zelf denk ik zeker dat Nocturne te veel gespeeld gaat worden. Valt deze champ goed te tanken? Welke item build of champ zoude jullie aanraden?
Wat ik wel merkte, zodra ik gestunt word als nocturne dan bij ik vrijwel zo goed als dood. Ligt er natuurlijk aan hoe early game het is. Voor de rest vet goede champ.
Op 3v3 maps vind ik de volgende champs heel goed:
- Warwick
- Malphite
- Nunu
- Sion
- Mundo
- Mordekaiser
OFwel champs die flink tanky zijn en toch redelijke damage uit kunnen delen. Vrijwel unkillable worden die later in het spel.
Verder vind ik Mastery Yi ook wel aardig spelen op de TT.
Teemo kan ook heel handig zijn in 3v3. Maar is wel ook een easy target als je niet oplet.
Ook gister mijn eerste potje nocturne, ik wist niet dat er een range op zijn ulti zat dus het duurde 3x voordat ik daar achter kwam :"). Dat was best grappig want ik zat op ts met wat vriende en ik JA IK KOM! Terwijl ik niet kon komen :x. Ik heb me bescheurd.
Dit. Mijn allereerste keer Teemo was in TT. Ben gewoon gigantisch aan het steamrollen gegaan. Die shrooms zijn in TT nog VEEEEL irritanter dan in SRTimmiewimie schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:16:
Teemo kan ook heel handig zijn in 3v3. Maar is wel ook een easy target als je niet oplet.
Ja das wel ziek. Maar met een oracle kom je al veel verdere tegen een teemo. Ik denk ook met die nieuwe champ nocturne dat die teemo's niet meer zo op kunnen worden (Minder snel dan ligt eraan hoe je team in elkaar zit) Maar teemo blijft altijd iritant met zijn Paddostoeletjes en zen poison.Zyppora schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:16:
[...]
Dit. Mijn allereerste keer Teemo was in TT. Ben gewoon gigantisch aan het steamrollen gegaan. Die shrooms zijn in TT nog VEEEEL irritanter dan in SRJa je bent squishy, dus niet solo lanen. Ja je hebt een cloak passive, gebruik die (zeker early game) om het verrassingselement te hebben. Je hoeft niet de hele jungle vol te shroomen, gewoon de entries/exits blocken met een shroom is genoeg.
Spelvamp is trouwens ook leuk in 5n5. Heal je flink met alles wat je doet!
[ Voor 8% gewijzigd door Zyppora op 22-03-2011 10:31 ]
Leuke om te testen in een Coop vs AI game zou ik zeggen, have fun!Zyppora schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:31:
Iemand al eens een TrollTeemo gemaakt met Boots en 5x Hextech Gunblade?
Haha nog niet. Maar de troll die ik ben ga ik dat zeker nog eens doen. Ik heb wel een keertje mundo met 5 Phantom Dancers. Ook wel hilaries.Zyppora schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:31:
Singed met 3 Force of natures heb ik wel eens gedaan tegen een vol AP team. Waar ik me ook bij heb bescheurd :x.
Loop ik de tournament-tree eens na, blijken er gewoon teams als SK en fnatic aan die onzin deel te nemen
Kun je daar gewoon aan deelnemen dan als team? Lijkt me namelijk wel een keer vet om te doen. Heb in totaal 1 potje tegen een high elo team gedaan (1700) met ons premade team en deze gewonnen, vandaar zou ik daar ook wel eens een keer aan mee willen doen gewoon kijken of dit gaat lukken.RTG schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:02:
Afgelopen weekend eens aan een ESL tournooi deelgenomen... niet bepaald kattepis. De eerste ronde liepen we over, een uit voornamelijk unranked leden bestaand, team heen. De 2de ronde hadden we iets meer weerstand (1500-1600) en de 3rde ronde vlogen we er uit tegen een of ander semi-pro team (1800-1900). Ik heb alleen de eerste 2 matches gepeeld maar hoorde dat we in alle lanes weggespeeld werden die match (we zijn meer 1600-1750).
Loop ik de tournament-tree eens na, blijken er gewoon teams als SK en fnatic aan die onzin deel te nemen. Fnatic had overigens het tournooi gewonnen (256 deelnemende teams) en speelde in de finale tegen degene waar wij van verloren
... we zaten dan wel in het "makkelijke" deel van de tournooiboom.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Nope! Wel al een keer bravery gedaan in een normal gameZyppora schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:31:
EDIT:
Volgens mij kan iedereen zich inschrijven voor zulke tournaments. Lijkt mij ook nog wel een keer tof om te doen
[ Voor 20% gewijzigd door MazeMouse op 22-03-2011 13:01 ]
sudo apt-get rekt
Wat houden die nummertjes dan in? Het aantal matches dat die mensen gespeeld hebben of hoe werkt dat :x?
Als je level 30 bent kan je ranked gaan spelen.Timmiewimie schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:02:
@hierboven
Wat houden die nummertjes dan in? Het aantal matches dat die mensen gespeeld hebben of hoe werkt dat :x?
Dan verdien je punten per gewonnen game en kom je in een hogere bracket (tegen betere spelers).
Momenteel wordt je als goed gezien als je ongeveer over de 1650 ELO bent.
Dit kan je bereiken met 10tallen gewonnen matches maar er kunnen ook 100den voor nodig zijn.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Elo_rating_system
[ Voor 5% gewijzigd door Awaken1 op 22-03-2011 13:14 ]
Volgens mij kun je je gewoon bij z'n cup inschrijven als je een team hebt op de ESL site.Intruder schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:52:
[...]
Kun je daar gewoon aan deelnemen dan als team? Lijkt me namelijk wel een keer vet om te doen. Heb in totaal 1 potje tegen een high elo team gedaan (1700) met ons premade team en deze gewonnen, vandaar zou ik daar ook wel eens een keer aan mee willen doen gewoon kijken of dit gaat lukken.
Ik was alistar en had volgende stats : 2/6/24
Nu was ik aan het denken, als die alis zo makkelijk assists haalt dan kan je toch een insane tank build maken voor heavy ad, zoals gisteren het geval wel was ( xin, trynd, ....)
Stel je voor:
Alistar start met thornmail( 30% terugkaatsing), dan leviathan ( 20stacks dmg reduction), dan randuin of omen(speed/attack speed reduction), mercury treads en dan nog een random item.
dit in combinatie met zen ulti moet ervoor zorgen dat je sick dmg tank bent en bovendien kan je ook nog de vijand de lucht in smijten
not?
Alistar is opzich wel fijn als tank. Met de eene skill gooi je ze de lucht in en tweede skill sla je hun terug naar achter voor flinke ganks. Ik ben er zelf niet zo geweldig mee maar heb toch aantal mensen zien spelen dat was wel sick.
sick damage? Waarvan dan? Jij denkt echt dat ze Alistair gaan focussen, zeker met een thornmail?Knupoltor schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:48:
Gisteren nog een potje gespeeld met GOT ers.
Ik was alistar en had volgende stats : 2/6/24
Nu was ik aan het denken, als die alis zo makkelijk assists haalt dan kan je toch een insane tank build maken voor heavy ad, zoals gisteren het geval wel was ( xin, trynd, ....)
Stel je voor:
Alistar start met thornmail( 30% terugkaatsing), dan leviathan ( 20stacks dmg reduction), dan randuin of omen(speed/attack speed reduction), mercury treads en dan nog een random item.
dit in combinatie met zen ulti moet ervoor zorgen dat je sick dmg tank bent en bovendien kan je ook nog de vijand de lucht in smijten![]()
not?
Verder riep ik eerder dat ik wat meer op 1 champ zou moeten focussen, en raad eens wat ik zojuist op reignofelementz lees? :
Question from Awesomealex – “what do you think is the best way to raise your Elo when you are stuck in the Elo hell ?”
Answer - By playing a single champion you do very well with and completely mastering them to the point where your individual skill on that champion surpasses others ability to play. Lots of players are decent at lots of champions. They don’t gain a lot of their elo by playing all the champions decently though. They gain Elo by playing their mains because they’re very good at those champions so when they play them they rise in Elo because they are better at those specific champions so they naturally do better. I suggest picking someone who’s generally considered a strong champion and mastering them so you can raise your elo that way. I hope that helps.
Stel dat je 3 carry's dood zijn en enemy team pusht je tower, dan ga je toch lekker flashen naar de tower en pop je alle skills en items die nodig zijn: randuims en en je stun en ulti.
De toren zullen ze dan nooit krijgen want je hebt kan zeker en vast lang genoeg in leven blijven tot je team er terug is.
anyway het was maar een ideetje dat ik strx eens ga testen
Het probleem is vaak 'welke champion is geschikt voor mij?'. Je kunt alle champs geprobeerd hebben, en een champion gekozen hebben die jou toen erg aansprak, en je daar helemaal op kapotgespeeld hebben. Je hebt de champion onder de knie en kent diverse trucs die op het eerste gezicht niet voor de hand liggen.Answer - By playing a single champion you do very well with and completely mastering them to the point where your individual skill on that champion surpasses others ability to play.
Neem mijn situatie nou. Ik speel Katarina als main. Ik vind haar een heerlijke champion die gewoon over een gezonde dosis potentie beschikt. In de categorie 'Squishy AP Carry' scoort ze toch best wel hoog denk ik zo. Ik heb nu 400+ games (EU + US) met haar gespeeld en heb intussen een mooi aantal trucs onder de knie die mij erg van pas komen. Ook heb ik het automatisch de Killer Instincts -> Shunpo -> Ulti combo uitvoeren afgeleerd, omdat dat in sommige gevallen niet zo heel handig is (na de Shunpo wil een Vladimir nog wel eens panisch doen en zijn bloodpool skill gebruiken, en die duurt even lang als mijn ult, daarnaast is hard CC uiteraard killer voor mijn ult), en nog wat van dat soort dingetjes.
Wat er eigenlijk best wel vaak door mijn hoofd gaat is het volgende. Ik heb nu de nodige uurtjes Katarina gemaakt om haar onder de knie te krijgen. Als ik al die tijd nu in een ANDERE champion had gestoken, was ik dan misschien wel beter geweest met die champion dan dat ik nu ben met Kat? Was ik dan een betere champion geweest die mijn team meer te bieden had?
Ik was vrij snel zeker van mijn keuze voor warwick.Zyppora schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:47:
[...]
Wat er eigenlijk best wel vaak door mijn hoofd gaat is het volgende. Ik heb nu de nodige uurtjes Katarina gemaakt om haar onder de knie te krijgen. Als ik al die tijd nu in een ANDERE champion had gestoken, was ik dan misschien wel beter geweest met die champion dan dat ik nu ben met Kat? Was ik dan een betere champion geweest die mijn team meer te bieden had?
Ik heb (na het onder de knie krijgen van zijn skills) nog geen potje verloren, dat mijn schuld was.
Ik feedde niet, geen onnodige sterfgevallen en kon de teams vaak carriën omdat ik zelf een redelijke feed heb. In potjes dat ik verloor was het vaak dat ik zelfs nog positief stond, puur omdat ik de weak spots van mijn eigen champion ken.
Wat ik ook vrij belangrijk vindt en dit wordt heel vaak vergeten is het aanpassen aan de huidige situatie.
Mensen lezen vaak wel wat de goede builds zijn en welke items goed kunnen zijn, maar ze passen ze verkeerd toe.
Voorbeeldje:
Zie ik als warwick dat het enemy team zwaar Armor gaat stacken, dan max ik hungering strike (magic damage) en haal ik magic penetration boots. Ook koop ik madred's bloodrazor (magic damage) en eventueel With's End (als ze mana hebben). Zo deel ik toch een flinke hap magic damage met mijn ulti en hungering strike.
Voor warwick zijn er genoeg builds te vinden op internet maar als ze mij zeggen dat ik infinity edge moet kopen dan ga ik dat niet doen als ik tegen een Armor heavy group ga spelen.
Ook het aanpassen van je skills in de juiste situatie is belangrijk:
Zit er een nunu op het andere team dan houd ik mijn ulti van cooldown totdat hij zijn absolute zero (ulti) doet. Dan doe ik mijn ulti en wordt zijn absolute zero gecancelled. Normaal zou ik mijn ulti zo snel mogelijk op een enemy carry doen voor een stunlock en snelle kill, maar nu is dat dus anders.
Kortom, het inspelen op de acties van je enemies is net zo belangrijk als je eigen.
Wellicht wel, dat zul je dan natuurlijk nooit weten. Maar je moet er toch ééntje (of twee ivm banpicks enzo) kiezen, want allemaal leren werkt klaarblijkelijk niet. Ik kan inderdaad zo'n 15 champs redelijk spelen, maar eigenlijk alleen Amumu en Master Yi echt goed (naar mijn maatstaven dan, ik ben niet zo goedZyppora schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:47:
[...]
Het probleem is vaak 'welke champion is geschikt voor mij?'. Je kunt alle champs geprobeerd hebben, en een champion gekozen hebben die jou toen erg aansprak, en je daar helemaal op kapotgespeeld hebben. Je hebt de champion onder de knie en kent diverse trucs die op het eerste gezicht niet voor de hand liggen.
Neem mijn situatie nou. Ik speel Katarina als main. Ik vind haar een heerlijke champion die gewoon over een gezonde dosis potentie beschikt. In de categorie 'Squishy AP Carry' scoort ze toch best wel hoog denk ik zo. Ik heb nu 400+ games (EU + US) met haar gespeeld en heb intussen een mooi aantal trucs onder de knie die mij erg van pas komen. Ook heb ik het automatisch de Killer Instincts -> Shunpo -> Ulti combo uitvoeren afgeleerd, omdat dat in sommige gevallen niet zo heel handig is (na de Shunpo wil een Vladimir nog wel eens panisch doen en zijn bloodpool skill gebruiken, en die duurt even lang als mijn ult, daarnaast is hard CC uiteraard killer voor mijn ult), en nog wat van dat soort dingetjes.
Hmm vanavond maar eens doen dan, lijkt me wel leuk als benchmark om te kijken hoe ver we kunnen komen ^^RTG schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:24:
Dat zijn de ranked elo ratings inderdaad.
[...]
Volgens mij kun je je gewoon bij z'n cup inschrijven als je een team hebt op de ESL site.
Al meerdere builds geprobeerd, maar op de een of andere manier heb ik geen kunnen vinden die echt goed is.
Hier wat tips die in me opkomen:
- Activeer eerst een gold card voordat je je ulti gebruikt (vereist een bepaalde volgorde geloof ik, moet je even uitproberen).
- Ga niet rambo uithangen en proberen solo te ganken (of je moet zeker zijn van een kill én dat je weg kan komen).
- Probeer je gank altijd te combineren met minstens 1 teammate. Wacht tot deze initieerd en help hem vervolgens met je ulti + gold card.
- AD > AP.
- Ga altijd als laatst een teamfight in.
[ Voor 11% gewijzigd door SaphuA op 22-03-2011 16:48 ]
Thanks voor je tips.SaphuA schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:44:
TF is een erg leuke champion, maar inderdaad erg moeilijk om goed te spelen. Hier wat tips die in me opkomen:
- Activeer eerst een gold card voordat je je ulti gebruikt(verijst een bepaalde volgorde geloof ik, moet je even uitproberen).
- Ga niet rabo uithangen en proberen solo te ganken (of je moet zeker zijn van een kill en dat je weg kan komen).
- Probeer je gank altijd te combineren met minstens 1 teammate. Wacht tot deze initieerd en help hem vervolgens met je ult + gold card.
- AD > AP.
- Ga altijd als laatst een teamfight in.
Is AD beter dan AP met TF?
Ik kan een stuk of 15-20 champs gewoon echt goed spelen, de rest wat minder maar is ook niet interresant. Maar -echt- leuk vind ik er maar een paar, zoals Xin, Trundle, Maokai, Ezreal en Kass.
Tevens zie je wel dat in principe alles aan bod komt zo'n beetje, AP, jungle AD carry, tank, tanky DPS. Het loont zeker de moeite om gewoon meerdere champs te beheersen, zodat je altijd een gat op kan vullen in je team. In mijn match history staat nu eigenlijk alleen maar Maokai en een paar keer Trundle ofzo.
Dat wilt niet zeggen dat iedereen alles maar moet kunnen, junglen kan je bijv gewoon niet liggen. Het jammere is bij Ranked (en dan eigenlijk bij solo ranked), anderen hier bijna tot geen rekening mee houden. Zeker als je laatste pick bent, ben je bijna altijd de gebeten hond. 4 mensen locken een carry en je hebt een tank/jungler nodig. Maar jij kan rammus eingelijk heel slecht spelen, en junglen ligt je niet. Je team is nu boos op je, terwijl je tijdig hebt aangegeven dit niet te kunnen.
Nu snap ik wel dat je wel eens wat anders wilt dan tanken (de mensen die voor je gelocked hebben), maar bedenk je wel dat jij dan het team ontwricht. Dit is voor mij de reden om alleen maar ranked met premades te doen, zodat je vooraf kan afspreken wie wat doet, of anders gewoon niet. Solo ranked is een regelrechte ramp.
Ik had me gister toch weer laten verleiden voor een potje normal, gewonnen, 75 IP. Ik ben er echt klaar mee (zie mijn eerdere rant).
-
Nou ja, samen met Singed is Alistar ook gedeeld eerste plaats in alle squishies in hun broek laten pissen met onverwachte foute headbutts en flings waardoor er ineens een bigbaddie vlak naast ze staatVicarious schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:44:
[...]
De overige drie kunnen dan een squishie carry nemen, want squishies beschermen kan Alistar als de beste
[...]
Echt, mijn neef heeft me ook al vele hartaanvallen bezorgd door ineens een Akali naast me (onder de toren) te pleuren terwijl ik zelf ook al niet meer 100% health heb
sudo apt-get rekt
Net even de recording gekeken van de Whale VS TeamSoloMid go4lol finale.
TSM mag dan misschien wel de verzameling van hogere ELO spelers zijn maar verdomd als ze niet, voor de tweede keer op rij, grandioos worden weggespeeld door Whale die erg goed samenspelen.
TSM zijn van die gasten die inderdaad gewoon erg goed zijn maar kwa persoonlijkheid ernstig vervelend zijn. Vooral Locodoco en Reginald zijn van die types waar ik enorme jeuk van krijg. Vinden zichzelf helemaal geweldig en er is nooit iets hun fout.
sudo apt-get rekt
Verwijderd
In ranked games is het zo dat je word gerangschikt op ELO, met beste elo het eerste kiezen en laagste het laatste.
Nu was ik dus benieuwd of dit bij normal games ook zo werkt, dus dat de persoon met de hoogste elo boven aan staat? edit: bedoel dus niet dat die ook als eerste mag kiezen, snap LoL wel. Maar dus alleen of die ook boven aan staat.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 22:07 ]
Verwijderd
Nope, ranked only.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:43:
Had trouwens nog een vraagje die de rest wellicht kan beantwoorden hier.
In ranked games is het zo dat je word gerangschikt op ELO, met beste elo het eerste kiezen en laagste het laatste.
Nu was ik dus benieuwd of dit bij normal games ook zo werkt, dus dat de persoon met de hoogste elo boven aan staat?
Net 14-2 ranked met shen tank (not my fault, i soloed there asses)
Verwijderd
Toevallig een bron? Kijk ook even edit, voor als je me wellicht verkeerd begrepen hebtVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:47:
[...]
Nope, ranked only.
Net 14-2 ranked met shen tank (not my fault, i soloed there asses)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 22:11 ]
Let vooral op het scherm die achter de tekening van Lee Sin is, in photoshop dus.
Urf official release? lol dit is weer een stetup voor een nieuwe 1 april grap zo te zien xD.
Ook hebben ze urf in de art verwerkt.
linkje
Raar want ik sta meestal nummer 1 met champ kiezen (vrijwell altijd). En volgens mij is het beter als de eerste gewoon nocturne (Ja nu dan maar toe die nog niet was,) een goede tank.Nazanir schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:56:
Zelf kan ik eigenlijk een aantal champs gewoon goed spelen. Nuw eet ik dat sommige dingen niet voor iedereen op gaan (zoals speel minstens 1 game met elke champ) maar ik ben wel zo iemand die dat doet. Ik speel ....
....
Nu snap ik wel dat je wel eens wat anders wilt dan tanken (de mensen die voor je gelocked hebben), maar bedenk je wel dat jij dan het team ontwricht. Dit is voor mij de reden om alleen maar ranked met premades te doen, zodat je vooraf kan afspreken wie wat doet, of anders gewoon niet. Solo ranked is een regelrechte ramp.
Ik had me gister toch weer laten verleiden voor een potje normal, gewonnen, 75 IP. Ik ben er echt klaar mee (zie mijn eerdere rant).
Tenminste zo denk ik. Beter een goede tank dan een carry champ? Of ga ik daar al de fout in?
@Hierboven over TF
Ik speelde eerst twisted fate erg veel, Hij is echt awsome voor ganks, maar ook awsome om gewoon je tower te verdedigen.
Gister nog een potje met nocturne gedaan op mijn ander account, 10-12-24 gespeeld omdat onze Jax early game niks deed. Ryze atk speed kocht? Ik zag hier zowieso niet het nut van. En ons team niet de kansen benutte om enemies te ganke. Hierna heb ik LoL weg geklikt uit frustratie haha.
Zit ook echt steeds bij mensen die niet weten wat ze doen heel vervelend.
Gister maar Dr. Mundo aangeschaft en 3v3 gedaan ging echt super in het begin totdat er weer 1 leaved...
Ben pas level 15 maarja steeds verliezen (terwijl het echt niet aan mij ligt op 1 na) is niet leuk.
Je bent niet alleen vriend ;]. Misschien keertje arranged spelen met wat mensen hier op het forum? Ik zou eventueel vanavond eentje met je mee kunnen spelen! Ik ben niet de eerste beste speler maar ik weet meestal wel wat ik doe haha. Ik heb zowieso het idee dat overdag er meer beginnende spelers spelen, savonds kom ik veel betere teams tegen.Spunkjah schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:24:
Echt balen ik zit nu vast in een loosing streak niet normaal.
Zit ook echt steeds bij mensen die niet weten wat ze doen heel vervelend.
Gister maar Dr. Mundo aangeschaft en 3v3 gedaan ging echt super in het begin totdat er weer 1 leaved...
Ben pas level 15 maarja steeds verliezen (terwijl het echt niet aan mij ligt op 1 na) is niet leuk.
Blij dat ik niet allen benTimmiewimie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:28:
[...]
Je bent niet alleen vriend ;]. Misschien keertje arranged spelen met wat mensen hier op het forum? Ik zou eventueel vanavond eentje met je mee kunnen spelen! Ik ben niet de eerste beste speler maar ik weet meestal wel wat ik doe haha. Ik heb zowieso het idee dat overdag er meer beginnende spelers spelen, savonds kom ik veel betere teams tegen.
Ja is idd wel een idee een keer arranged spelen, ik zag je niet in de got lijst staan, wat is je name voeg ik je toe (die van mij is Spùnk)
*kuch* topicstart *kuch*Spunkjah schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:32:
[...]
Blij dat ik niet allen ben
Ja is idd wel een idee een keer arranged spelen, ik zag je niet in de got lijst staan, wat is je name voeg ik je toe (die van mij is Spùnk)
Gisteravond overigens een keer Lux en Mordekaiser geprobeerd (beide nog nooit gespeeld). Lux werd ik finaal weggespeeld wat wel zal komen door het gebrek aan escape moves, meestal speel ik champions met veel escape moves of beefy champions. Uiteindelijk wel een redelijk kill/death ratio, vooral als je bedenkt dat veel assists eigenlijk een kill moesten zijn. Mordekaiser... Damn wat is dat makkelijk! Ongetwijveld zal ik wel wat mazzel hebben gehad met de tegenstanders, maar ik ging als een speer! Ook beide keren een positieve kill/death ratio, geweldige laning phase (wel één keer dood gegaan, Evelyn was niet zo aggresief als ik), en mid en endgame ging ook prima.
Twee potje hadden we ook een leuk team, Sion, Blitzcrank, Mordekaiser, Renekton en Soraka. Met andere woorden, vier man die erin rusht, en Soraka erachter aan! Hebben dat potje ook getowerdived als een idioot, en eigenlijk vrij snel de vijand ingemaakt.
Ga beide toch niet kopen, eerst Trundle nog! En moet nog flink oefenen met Irelia, want maak vaak nog stomme fouten. Wel nog even snel wat armor runes aangeschaft voor haar.
Surfin' paradise!
I know, ik zei ook dat ik hem niet zag staan in de lijst vandaar
Lux is ook niet echt mijn champ al vind ik haar ulti wel tof, zeker als je een hele group ermee raakt
Lux is echt ook een super troll champ. Massive cooldownreduction zorgt voor 27 seconde cooldown op je ulti. en dan ook nog 500 ap plusminus en dan gewoon super hard spamme.Spunkjah schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:53:
[...]
I know, ik zei ook dat ik hem niet zag staan in de lijst vandaar![]()
Lux is ook niet echt mijn champ al vind ik haar ulti wel tof, zeker als je een hele group ermee raakten een paar ervan killed.
Escape moves zijn niet al te best, je hebt natuurlijk je schield je stun en je slow. Echter met wat ap kun je ze wel 3 shotte met alle 3 de moves. Stun>Slow (1x)>Normal hit>Ontplof slow>Hit>Ulti. Meestal zijn ze dan wel aardig low hp :x
Ik was Sivir en krijg zowel de Taric stun als Ashe's Exhaust Ignite op mijn dak... First Blood
En gelijk daarna ging Mordekaiser onverklaarbaar dood.
Mid-lane meteen "noobs"
15 minuten later hadden beide andere lanes hun eerste toren neer terwijl Morde en ik al op de Inhibitor stonden te knallen. Pushen als een malle!
sudo apt-get rekt
Pushen is nu echt nog het enige dat ze echt goed kan.
sudo apt-get rekt
[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 24-03-2011 08:38 ]
Jammer genoeg zat ik al met wat vrienden online, anders had ik zeker meegedaan!Vicarious schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:37:
2 games gespeeld met 5 tweakers (waaronder bovenstaande ^^), was wel leuk. Eerste game wonnen we, tweede game ging helaas verloren

Vanavond ga ik een nieuw beeldscherm halen (24", eindelijk van m'n 17" van zes jaar oud af!), en eens lekker uitproberen met LoL
Surfin' paradise!
Gisteren een potje met deze tweaker gespeeld en ik was gigantisch aan het failen.
Ik was jungle ww en kon in het begin vrij moeilijk kills krijgen omdat onze bottom lane om de haverklap dood was als ik daar aankwam.
Karthus die constant zat te zeiken en zelf ontzettend aggressief speelde terwijl zij een nocturne jungle hadden.
En dus een defeat om snel te vergeten.
Later wel weer goed gemaakt door twee games heerlijk te winnen;)
En inmiddels ben ik weer lvl. 25.
Ranked, here I come!:P
Aankomend weekend LAN party dus dan zal ik ook wel een paar levels omhoog gaan.
Ik had trouwens eergister last met nocturne, ik ging vrij snel dood. Welke items zou nog goed bij nocturne om een beetje less dood te gaan, zou ik dan meer lifesteal in totaal nodig hebben? Of moet ik dan ook daadwerkelijk iets van armour of magic res?
Net FF een potje Kennen gedaan. Verdomd leuk eigenlijk
sudo apt-get rekt
Ligt eraan tegen wie je speelt.Timmiewimie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:56:
@Spunk, sorry heb gister avond geen tijd meer gehad. Je kan me best even adden als je tijd hebt TimmiewimCakez
Ik had trouwens eergister last met nocturne, ik ging vrij snel dood. Welke items zou nog goed bij nocturne om een beetje less dood te gaan, zou ik dan meer lifesteal in totaal nodig hebben? Of moet ik dan ook daadwerkelijk iets van armour of magic res?
Kijk welke items ze kopen en als je dood gaat welke abilities je killden.
Staat er basic attack dan moet je zowiezo armor kopen.
Bij abilities en AP items zou ik magic resist kopen.
Lifesteal is vaak een slechte keuze omdat het maar heel weinig is (bij een normale build).
Nocturne heeft zowiezo een ingebouwde lifesteal.
En aangezien je met lifesteal eerst moet hitten om leven te krijgen.
Als je wil junglen kan je twee dingen doen als nocturne.
1. Attackspeed item kopen om sneller de monsters dood te krijgen en meer te lifestealen.
2. Armor item kopen voor minder inkomende schade.
Health pots zijn ook geen overbodige luxe.
Die lantern zorg ik eigenlijk voor ook als gewoon normaal item, early game dan. Maar ik vind zelf hij heeft vrij low hp. Ben ik zelf niet zoon hele grote fan van. Blijft wel beest champ maar met een slecht team aan jou kant is het ook een vrij niet fijn spelende champVicarious schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:26:
Een goed jungle-item is altijd de Wriggle's Lantern. Geeft armor, lifesteal en een passive waarmee je kans hebt om 500 damage te doen op een minion (extra smite!). Bovendien heb je een free ward. Bouw ik bijna altijd als jungler. Als je na je Wriggle's lantern ook nog merc treads bouwt heb je er nog magic resist en kortere CC bij ook. Daarna een big damage item bouwen.
Dit topic is gesloten.