[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Vicarious schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:26:
Een goed jungle-item is altijd de Wriggle's Lantern. Geeft armor, lifesteal en een passive waarmee je kans hebt om 500 damage te doen op een minion (extra smite!). Bovendien heb je een free ward. Bouw ik bijna altijd als jungler. Als je na je Wriggle's lantern ook nog merc treads bouwt heb je er nog magic resist en kortere CC bij ook. Daarna een big damage item bouwen.
Ik maak altijd de afweging na mijn boots.
Ik haal eerst madreds razor (waar de smite ook al in zit) en de kleine boots.
Daarna maak ik de boots af, en kijk ik of ik mijn madreds bloodrazor ga maken of wiggle's.
Als ik gefeed ben dan ga ik vaak voor madreds bloodrazor want dan heb ik mijn big damage item al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Madreds doet nou niet bepaald big damage en vind ik normaal gesproken veel te duur. Die zou ik alleen nemen op champs die heel erg veel en snel auto-attacken en als er veel high HP champs bij de tegenstanders rondlopen. Het is namelijk wel de ideale tankkiller.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Vicarious schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:34:
Madreds doet nou niet bepaald big damage en vind ik normaal gesproken veel te duur. Die zou ik alleen nemen op champs die heel erg veel en snel auto-attacken en als er veel high HP champs bij de tegenstanders rondlopen. Het is namelijk wel de ideale tankkiller.
Klopt, op warwick of twitch zou ik het zonder nadenken gelijk nemen.
maar ik maak zelf toch de overweging het op nocturne vaker te gebruiken.
Ik heb er goede ervaringen mee en vaak staan er genoeg wards om voor bloodrazer te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Gisteravond trouwens ook iets vreemds meegemaakt. Niemand wilde de mid hebben tot ik met mijn Sona de mid in wandelde. Toen wilde ineens iedereen de mid hebben zolang ik hem maar niet kreeg :D

Ik snap het ook niet. Sommige games moet je bijna ruzie maken om de mid te krijgen en sommige games moet je met Sona de mid in lopen voor mensen uberhaupt overwegen mid te gaan...

EDIT:
Dat nieuwe systeem voor Sona werkt best redelijk als je er bewust mee bezig bent. Vooral die slow maakt dat je E-spell wat vaker langs komt.

[ Voor 16% gewijzigd door MazeMouse op 24-03-2011 11:27 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Dat merk ik ook altijd als ik met Intruder speel en hij heeft Lux. Hij wilt graag mid/solo, maar op de een of andere manier laat echt nooit niemand dat toe (onder het mom van, Lux is support :S). En dan eindigt hij uiteindelijk nog met 12-2 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Tja, dat komt vanwege die support-tag. En die heeft ze in mijn ogen eigenlijk alleen maar vanwege d'r shield want voor de rest heeft ze eigenlijk best flinke burst :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
Waha idd, had gisteren meteen na die verloren ranked nog een ranked gespeeld, ik natuurlijk solo lux potje geindigd met een score van 4/1(nog iets) xD, ging wel lekker. Mja mensen gaan er vannuit dat lux een noob champion is, iig dat ik wat mij vaak opvalt. Iets wat wij met eve hebben :P.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ach, de dingen die ik soms te horen krijg als ik Teemo pick zijn NSFW en ik heb nog niet eens Ranked gespeeld :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:43
@SaphuA: Volgens mij hebben we na 3560 reacties wel vastgesteld dat je maar in premades moet gaan spelen. ;)

Gezeik om de mid lane zie ik tegenwoordig niet zoveel meer. 'k Heb laatst nog wel eens een pot gezien met vier junglers en toen in champion select het bitchen al stevig losbarstte, had ik natuurlijk gewoon moeten dodgen. Wat ik echter veel vaker fout zie gaan is dat men support characters juist wel alleen achterlaat en dat er geen enkele urgentie lijkt uit te gaan van de vraag om versterkingen.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Support characters laten solo-lanen, waar is die facepalm smiley :D Lekker handig, die heal en managiver op je soraka als je niemand hebt om te healen of mana te geven...

Ik had gister op US trouwens een prachtige game. Ik wilde met Yi junglen en nam dus smite, maar aan junglen kwam ik geen moment toe. De tegenstander deed steeds 2 mid tegen onze teemo, die overigens ook fucking noob was. De sidelanes bleven beide vrolijk staan ondanks aandringen van teemo die om hulp vroeg, dus ben ik hem maar gaan helpen. Die Anivia en Pantheon waren gelijk helemaal nergens meer (alpha strike op minions met collateral damage ftw) en uiteindelijk wonnen we de game vrij eenvoudig. Ben zelf overigens wel vaak doodgegaan door hun teemo, die was fucking goed en een goede counter voor Yi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word altijd genaaid door ultimatums of mushrooms lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Vicarious schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:51:
Support characters laten solo-lanen, waar is die facepalm smiley :D Lekker handig, die heal en managiver op je soraka als je niemand hebt om te healen of mana te geven...
Ja dat heb ik ook telkens de laatste tijd als Taric in solo queue. Ze laten mij telkens solo lanen tegen katarina's ofzo, en dat is gewoon onmogelijk als Taric. Ze kan telkens van dikke range die jumping blades doen die heals verzwakken. Waarom nemen mijn teams geen voordeel van mijn heal en stun en tankyness?

Anyway ik heb me gister aangemeld op de GoT lijst. Ik zal als ik tijd heb wat van jullie toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Wat vinden jullie overigens van US vs. EU?
En dan heb ik het over de toptier teams.

Ik hoorde laatst op een podcast dat zij vinden dat US betere teams heeft terwijl EU betere competities heeft.

Als ik dan de teams tegenover elkaar zet:
US:
Counter Logic Gaming
TeamSolomid
Whale

EU:
Dignitas
aAa
SK gaming
No-Names!
Inglorious Retards

Dan lijkt het alsof de EU meer teams met sponsoren heeft en meer in cups speelt dan de US.
Mij lijkt dus de EU beter dan de US.
Maar dat zullen we niet weten totdat er een officieel toernooi plaatsvind.
Maar toch, wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

SaphuA schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:28:
Dat merk ik ook altijd als ik met Intruder speel en hij heeft Lux. Hij wilt graag mid/solo, maar op de een of andere manier laat echt nooit niemand dat toe (onder het mom van, Lux is support :S). En dan eindigt hij uiteindelijk nog met 12-2 ofzo.
Ach, men heeft altijd gezeik over Lux. Speel je als carry, zeggen ze dat je alleen maar iedereen afmaakt met free kills. Speel je meer als support (a la veel assists), zeggen ze dat je noob bent..

Gister ook weer, sta ik 9/0 ofzo, gooi ik een keer geen shield wand om iemand te redden (omdat ik het gewoon niet zag), gelijk ben ik een noob =\

Heeft iemand nog tips tegen mordekaiser in mid? Met lux krijg ik hem nooit neer :(

[ Voor 5% gewijzigd door FikkieHo op 24-03-2011 12:22 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

FikkieHo schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:19:
[...]

Ach, men heeft altijd gezeik over Lux. Speel je als carry, zeggen ze dat je alleen maar iedereen afmaakt met free kills. Speel je meer als support (a la veel assists), zeggen ze dat je noob bent..

Gister ook weer, sta ik 9/0 ofzo, gooi ik een keer geen shield wand om iemand te redden (omdat ik het gewoon niet zag), gelijk ben ik een noob =\

Heeft iemand nog tips tegen mordekaiser in mid? Met lux krijg ik hem nooit neer :(
attacken als er geen minions zijn? of zorgen dat er teammates zijn voor gank.

Dat schild van mordekaiser is erg irritant en vaak krijg ik die alleen neer als er teammates zijn.

Mijn tip is: speel zelf morde en kijk hoe je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
FikkieHo schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:19:
[...]
Morde moet je echt met een goede burst neerkrijgen. Zoek de zwakke momenten op en ga geen mana verspillen als hij z'n shield goed op houdt. Je kan hem wel steeds gaan harrassen, maar tegen een fatsoenlijke Morde zal dat geen verschil maken. In mid kun je misschien beter focussen op farmen en hem dan samen met een team-mate omlaag bursten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
NibborSneffets schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:35:
[...]

Morde moet je echt met een goede burst neerkrijgen. Zoek de zwakke momenten op en ga geen mana verspillen als hij z'n shield goed op houdt. Je kan hem wel steeds gaan harrassen, maar tegen een fatsoenlijke Morde zal dat geen verschil maken. In mid kun je misschien beter focussen op farmen en hem dan samen met een team-mate omlaag bursten.
Dan ontsnapt ie. Tegen morde moet je volgens mij juist heel aggressief spelen. Continue blijven harassen zodat hij geen kans krijgt om een dik shield op te bouwen. Heb daarbij wel gemerkt dat een ranged DPS carry daar het beste voor werkt, dus wellicht een laneswitch aanvragen met een ashe/teemo/caitlyn oid? Kennen zou ook nog kunnen, want daar krijg je ook geen mana-trubbles mee als je continue harassen wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nog maar sinds kort League of Legends, ben nog maar level 24. Leuk om te zien dat er een actief topic is voor LoL! :)

Speel voornamelijk Shen, heb genoeg DPS champs gespeeld maar aangezien iedereen altijd standaard instant inlocked met dps champs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Morde moet je juist vanaf het begin ENORM kort houden. Zijn schild komt vanuit damage van zijn skills en die doen in het begin nog niet zo enorm veel.
Veel Mordekaisers spelen al vanaf het begin alsof ze king-of-the-hill zijn terwijl ze juist in het begin veel shieldproblemen hebben. Zijn autoattack doet in het begin ook nog niet zoveel en als je niet tussen je minions gaat staan moet hij kiezen tussen zijn skills op jouw gebruiken of op de minions. Als hij ze op jou gebruikt doet hij te weinig damage om zijn shield uberhaupt op te pompen. Als hij ze op de minions gebruikt doet hij zo goed als geen damage tegen jou.

Bij voorkeur toch wel een Ranged DPS of een manaless character tegenover hem zetten die eindeloos kan blijven harrassen. Maar zeker early-game is dat shield nog niet zo'n enorm probleem met goede positioning.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik speel veel solo que unranked en eigenlijk alleen om de snelle lockin/champ kiezen. Het eerst bannen e.d. duurt mij te lang. :P

Anyways, de volgende dingen vallen mij op (vast niks nieuws):
  1. DPS + super snel locken + TANK TANK TANK cry
  2. Score is alles! Als je score goed is ben je pro/aardig. Als je score minder is ben je noob/een eikel.
  3. Surrender als het ook maar even tegenzit. Een champ overfed is surrender (5 kills ofzo noemen ze al overfed). 1 tower meer down = surrender, etc.
  4. Mensen gebruiken hun champs nauwelijks optimaal. Paddo's, traps, wards, e.d. worden te weinig en/of verkeerd gebruikt, passive skills worden genegeerd (zoals Caitlyn bijv.), etc.
  5. Premades die falen tegen andere premades que de solo-que.
Zelf speel ik om te spelen, niet om IP te farmen. Ik zal nooit op YES klikken bij een surrender. Boeie dat het 3v5 is, of dat we al een inhibitor verloren hebben. Het is juist een uitdaging om hiervan terug te komen, te leren en aan te passen en niet de makkelijk weg van surrender nemen.

Want van alle bovenstaande punten vind ik "Surrender" toch het meest ergerlijke en mag er wat mij betreft per direct uit gegooid worden!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:00:
Ik speel veel solo que unranked en eigenlijk alleen om de snelle lockin/champ kiezen. Het eerst bannen e.d. duurt mij te lang. :P

Anyways, de volgende dingen vallen mij op (vast niks nieuws):
  1. DPS + super snel locken + TANK TANK TANK cry
  2. Score is alles! Als je score goed is ben je pro/aardig. Als je score minder is ben je noob/een eikel.
  3. Surrender als het ook maar even tegenzit. Een champ overfed is surrender (5 kills ofzo noemen ze al overfed). 1 tower meer down = surrender, etc.
  4. Mensen gebruiken hun champs nauwelijks optimaal. Paddo's, traps, wards, e.d. worden te weinig en/of verkeerd gebruikt, passive skills worden genegeerd (zoals Caitlyn bijv.), etc.
  5. Premades die falen tegen andere premades que de solo-que.
Zelf speel ik om te spelen, niet om IP te farmen. Ik zal nooit op YES klikken bij een surrender. Boeie dat het 3v5 is, of dat we al een inhibitor verloren hebben. Het is juist een uitdaging om hiervan terug te komen, te leren en aan te passen en niet de makkelijk weg van surrender nemen.

Want van alle bovenstaande punten vind ik "Surrender" toch het meest ergerlijke en mag er wat mij betreft per direct uit gegooid worden!
Jouw mening, ik speel liever 1x 25 minuten leuk potje + 1x 25 minuteneen kut pot, als 1x 50 minuten een kut pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MazeMouse schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:45:
Morde moet je juist vanaf het begin ENORM kort houden. Zijn schild komt vanuit damage van zijn skills en die doen in het begin nog niet zo enorm veel.
Veel Mordekaisers spelen al vanaf het begin alsof ze king-of-the-hill zijn terwijl ze juist in het begin veel shieldproblemen hebben. Zijn autoattack doet in het begin ook nog niet zoveel en als je niet tussen je minions gaat staan moet hij kiezen tussen zijn skills op jouw gebruiken of op de minions. Als hij ze op jou gebruikt doet hij te weinig damage om zijn shield uberhaupt op te pompen. Als hij ze op de minions gebruikt doet hij zo goed als geen damage tegen jou.

Bij voorkeur toch wel een Ranged DPS of een manaless character tegenover hem zetten die eindeloos kan blijven harrassen. Maar zeker early-game is dat shield nog niet zo'n enorm probleem met goede positioning.
Gamma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf ook even in de lijst gezet van Tweakers. Voeg me gerust toe Summoner Name: CunaniCone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Laatst online: 30-06 20:29
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:28:
[...]

Jouw mening, ik speel liever 1x 25 minuten leuk potje + 1x 25 minuteneen kut pot, als 1x 50 minuten een kut pot.
Juist de mogelijkheid (en het gebeurt ook wel eens) om nog terug te kunnen komen met gewoon wat inzet en team-play maakt het een fun-potje (tenminste dat is mijn mening). De moeilijkere potje zijn vaak de betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik vind zelf als we niet helemaal worden afgeslacht, dan kan ik best 50 min spelen aan de verliezende kant. Genoeg potjes gespeeld die op het einde totaal omdraaide omdat we juist wards/mushrooms gebruiken. Soms met gewoon onze tank nog even wat gold verdienen om juist die fed champs tegen te gaan. En als die na 45 min pas klaar is om flink te tanke voor ons, dan houd ik dat wel vol. Echter als er flink gefeed word ben ik er natuurlijk ook voor om te surrendere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domdo schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:45:
[...]

Juist de mogelijkheid (en het gebeurt ook wel eens) om nog terug te kunnen komen met gewoon wat inzet en team-play maakt het een fun-potje (tenminste dat is mijn mening). De moeilijkere potje zijn vaak de betere.
Er valt redelijk snel te zien of er een verschil zit tussen: nog een kans maken, en totaal geen kans meer.

Als hun carry na 20 minuten al 7-0/7-1 staat oid hoeft het van mij niet meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Laatst online: 14-09 21:34
Vicarious schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:39:
[...]

Dan ontsnapt ie. Tegen morde moet je volgens mij juist heel aggressief spelen. Continue blijven harassen zodat hij geen kans krijgt om een dik shield op te bouwen. Heb daarbij wel gemerkt dat een ranged DPS carry daar het beste voor werkt, dus wellicht een laneswitch aanvragen met een ashe/teemo/caitlyn oid? Kennen zou ook nog kunnen, want daar krijg je ook geen mana-trubbles mee als je continue harassen wilt.
Ligt natuurlijk aan zijn speelstijl. Ranged carry is wel goed, maar aangezien hij alleen maar cooldown abilities heeft zal hij harrassen makkelijk kunnen goed maken. Hij krijgt z'n shield wel heel makkelijk weer up.. Het is natuurlijk wel een afweging van wat hij doet op die momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:30:
[...]

Er valt redelijk snel te zien of er een verschil zit tussen: nog een kans maken, en totaal geen kans meer.

Als hun carry na 20 minuten al 7-0/7-1 staat oid hoeft het van mij niet meer hoor.
Als je die in een teamfight stunt, en met 5 man op gaat slaan, is die ook weg. Dan heb je nog de rest, die je met een goede focus ook wel neer krijgt, het blijft een TEAM"sport" :P

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulfightah schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:01:
[...]

Als je die in een teamfight stunt, en met 5 man op gaat slaan, is die ook weg. Dan heb je nog de rest, die je met een goede focus ook wel neer krijgt, het blijft een TEAM"sport" :P
Ik kan je garanderen dat als ik 7-1/7-0 sta met anivia en ook nog eens 3~4 lvl hoger zit als de rest (wat er dan natuurlijk ook bij hoort), ik niet doodga in een teamfight zonder minstens 3 man mee te nemen. Gaat je echt niet lukken, gefed carry is gewoon niet meer normaal te fcusse zonder zelf ook de lul te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:34:
[...]

Ik kan je garanderen dat als ik 7-1/7-0 sta met anivia en ook nog eens 3~4 lvl hoger zit als de rest (wat er dan natuurlijk ook bij hoort), ik niet doodga in een teamfight zonder minstens 3 man mee te nemen. Gaat je echt niet lukken, gefed carry is gewoon niet meer normaal te fcusse zonder zelf ook de lul te zijn.
Hangt van de champ af. Bij een AoE-champ kan dat kloppen, maar een fed ashe kun je echt vrij makkelijk kapot focussen in een teamfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Het probleem dat ik heb met surrender is omdat het kan, WORDT het teveel gebruikt! OMG they got first blood, SURRENDER!

Ok, een enemy heeft 7-0-0 (oid), dan ga ik gewoon wat voorzichtiger spelen, meer tower huggen, meer minions farmen ipv pushen. Dan krijg je ook je geld en is het verschil niet eens zo groot.

Het punt is ook dat die freaking surrender option teveel goede games verknalt!

Of je past jezelf aan. Zo heb ik als Akali ooit tegen een gigantisch overfed pre-nerf Pantheon gespeeld. Hij had al snel iets van 10-0-4 ofzo terwijl ik op 5-3-3 zat (min of meer). Ik was met deze score de betere in mijn team.

Toch, Pantheon was freaking scary voor iedereen om tegen te vechten. Toen besloot ik ipv extra damage een item met heel hoog armor te kopen en toen was die Pantheon ineens veel minder scary.

Ik vind het gewoon zielig en zwak om surrender te gebruiken. Als het eruit gesloopt is dan wordt men verplicht om eens inzet te tonen, door te zetten, je hersenen te gebruiken en aan te passen. En als het team zoveel sterker is, of een zo fed is dat hij unstoppable is dan is het potje toch snel genoeg voorbij.

Maargoed, dat blijft mijn mening en voor mij is de surrender option gewoon gamebreaking shit! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 24-03-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Dreanor schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:10:
Ik vind het gewoon zielig en zwak om surrender te gebruiken. Als het eruit gesloopt is dan wordt men verplicht om eens inzet te tonen, door te zetten, je hersenen te gebruiken en aan te passen. En als het team zoveel sterker is, of een zo fed is dat hij unstoppable is dan is het potje toch snel genoeg voorbij.

Maargoed, dat blijft mijn mening en voor mij is de surrender option gewoon gamebreaking shit! :)
Ik ben het er mee eens dat het veel te veel/snel gebruikt wordt. Maar met de optie eruit te halen krijg nog meer frustratie door halve afk-teams. De minimumtijd is (helaas) verlaagd naar 20min met een reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Het wordt inderdaad te snel gebruikt.
Maar als het eruit gaat dan kap ik ermee. En ik heb 4v5's gewonnen dus met zielig en zwak heeft het niks te maken. Gewoon mans genoeg zijn om toe te geven wanneer je glashard verloren hebt en daarna niet je tijd verder willen verspillen.

En die "ace" waarna je die last-ditch push doet komt vaker niet dan wel dus om om die reden nou nog 20-40 minuten verder te verspillen... daarin kun je alweer bijna een complete 2e game spelen. Neem ik liever de kans dat de volgende game wel die epic-close battle wordt ipv aan de recieving end van een roflstomp te blijven zitten.

EDIT:
Hebben we het nog niet over de frequentie waarmee zulke roflstompers openlijk niet pushen om het zo lang mogelijk te laten duren. Want het is natuurlijk prachtig om met je compleet gesnowbalde champions zoveel mogelijk kills te blijven stapelen. Dat is leuk voor de e-peen.

EDIT2:
Daarentegen heb ik zelfs al surrendervotes langs zien komen bij de tegenstanders die 3/2 gegaan waren terwijl ze voor stonden. (meest absurde was een team dat 2 torens en ALLE dragons tot op dat punt voor stonden en meteen surrendervote erin knalden toen we een keer een teambattle overleefden en 3 van hun wisten te killen... WTF?!)

[ Voor 35% gewijzigd door MazeMouse op 24-03-2011 19:00 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... Loginqueue or Leave... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:46
Was een vet potje net. 3 tanks en 1 dps like. Zo zonde dat er 1 leavde in het begin bij ons anders hadden we dik gewonnen. Maar toch knap volgehouden tot de 47 min :D.

[ Voor 4% gewijzigd door Xentor op 24-03-2011 23:12 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

BRAVERY!!! *D

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2wqaexs.png

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
haha nice :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Namen weggehaald omdat het bots waren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:08:
[...]

Was een vet potje net. 3 tanks en 1 dps like. Zo zonde dat er 1 leavde in het begin bij ons anders hadden we dik gewonnen. Maar toch knap volgehouden tot de 47 min :D.
Was inderdaad een heel tof potje. Jammer van de leave ja, anders hadden we ze echt opgerold! Prima team set-up ook, bijna alle teamfights wonnen we. LeBlanc nekte ons alleen zwaar. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:28:
Namen weggehaald omdat het bots waren? :+
Denk het niet met anivia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Woei! De M&M&M Teemo! :D (ook goed te zien aan de farm en kills)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap deze niet goed :p (zit er nog niet zo lang in in LoL)

Summoner name: miiz.
lvl 30 wel.
Iemand nog tips voor Nunu ? (heb lange tijd kennen / yi gespeeld :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:30:
[...]

Gisteravond had ik zon game.
Caitlin van de tegenstanders stond al op 7-1 en onze carry (ashe) op 2-5 na ongeveer 16-17 minuten.
Uiteindelijk toch gewonnen door lang te defenden en uiteindelijk 1 push te maken.
2 mensen positief: Ik (warwick met 15-9) en Garen met 14-12. We stonden 43-66 achter.

Gister ook tegen een aantal nederlanders gespeeld die eerst ons flink aan het ownen waren maar wij hadden later toch nog kunnen winnen. Zat iemand van het forum hierbij?
Ik was de warwick met de witte skin (oxb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:24:
[...]

lvl 30 wel.
voor nunu kan je het best hp regen en health kopen samen met ap dan word je pro :D.
komt omdat je een halve tank bent maar ook damage kan doen met je ulti en die sneeuw bal.
items namen weet ik zo niet uit mijn hoofd dus sorry :D
succes

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
[...]

lvl 30 wel.
zie hier
Dan snap je hem wel ;)

En helaas speel ik nunu zo goed als nooit,
Als ik nunu speel dan duik ik de jungle in en speel hem een beetje als een AP tank, sorcerers boots, rod of ages rabbadons deathcap, randiums omen, banshees veil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

[...]

lvl 30 wel.
Hier staan de rules:

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=416559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 09:14
Wat ik dus niet snap is hoe mensen kunnen zeggen 'speel nog niet zo lang, lvl24 pas' of 'zit nog niet zo lang in LOL, lvl30 wel' ... ik speel nou al een paar weken vrij fanatiek en ben laatst eindelijk lvl14 geworden? Kopen jullie allemaal exp boost dingen ofzo of mis ik nou een manier waarop je extra exp kan verdienen?

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Airdack schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:00:
Wat ik dus niet snap is hoe mensen kunnen zeggen 'speel nog niet zo lang, lvl24 pas' of 'zit nog niet zo lang in LOL, lvl30 wel' ... ik speel nou al een paar weken vrij fanatiek en ben laatst eindelijk lvl14 geworden? Kopen jullie allemaal exp boost dingen ofzo of mis ik nou een manier waarop je extra exp kan verdienen?
Dat snap ik ook niet, Ik ben nu net 26 maar snap toch behoorlijk wat van het spel.
Koste me ook een behoorlijke tijd (2 maanden) om daar te komen.
Heb nu wel een xpboost gekocht voor dit weekend (lanparty!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airdack schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:00:
je kan geen xp boost kopen (en tbh dat vind ik niet nodig)
Ik ben lvl 30 en heb iets van een 159 wins.
Veel matchen wel allemaal met 5o5 premade ofzo.

Aan ranked doe ik niet. Denk dat ik dan gefrusteerder wordt ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
[...]

Ik speel eigenlijk het fijnst met Nunu. Zoals met elke champ moet je eigenlijk zelf uitproberen wat het fijnst voor jou werkt. Voor mij is dat AP stacken als een idioot met magic penetration, en dan lekker harassen met snowballs (hele hoge damage en irritant lange slow).

Probeer ook samen te spelen met een pure damage partner. Je Bloodboil en constante slow leveren veel assists op.

En doe je ult vanuit bushes, dan ziet de tegenstander de animaties niet, ze worden alleen trager. Erg grappig effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:04:
[...]

je kan geen xp boost kopen (en tbh dat vind ik niet nodig)
Ik ben lvl 30 en heb iets van een 159 wins.
Veel matchen wel allemaal met 5o5 premade ofzo.

Aan ranked doe ik niet. Denk dat ik dan gefrusteerder wordt ... :p
xp boost kan je wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:13:
[...]

xp boost kan je wel kopen.
echt ? wist ik niet eens... valt nog maar eens op dat ik er nieto p let :D

vanavond gaan we bravery :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik zit op 82 wins al op lvl30. (zonder ooit een XP boost gekocht te hebben)

Maar ik knal ook vrijwel iedere dag mijn complete custom-games boost eruit en die telt hij niet mee in de hoeveelheid wins.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Exp boosts kun je niet meer kopen nadat je level 30 bent geworden, 8)7
Daarvoor kun je zo nog gewoon wel kopen hoor ;)
Nu moet ik zelf zeggen dat ik ze het helemaal niet waard vind, skill komt vaak met ervaring en dus met levels.
Als jij na 80 potjes gewonnen hebt al tegen andere level 30 mensen speelt dan is er een behoorlijke kans dat je hard ingemaakt word.
En level 30 worden doe je toch wel. Zo hoog is dat namelijk niet.
IP boosts zijn het daarintegen in mijn ogen wel waard, een volle rune page kost namelijk 15k IP ongeveer. en een nieuwe champion 6300, nja als je een beetje bij wil blijven met nieuwe champions en runes is dit gewoon niet te doen met dit ip systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Sinds ik de volgende build gebruik, win ik vaker potjes dan voorheen:
http://www.mobafire.com/l...doin-it-100-of-fate-62698
Klik op de 2de Twisted Fate icoon (Twisted Fate ~The way of DPS.).

Wat vinden jullie van dat build? Zouden jullie een andere aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Sniperc schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:22:
Sinds ik de volgende build gebruik, win ik vaker potjes dan voorheen:
http://www.mobafire.com/l...doin-it-100-of-fate-62698
Klik op de 2de Twisted Fate icoon (Twisted Fate ~The way of DPS.).

Wat vinden jullie van dat build? Zouden jullie een andere aanraden?
opzich geen slechte build alleen zou ik bij skills gaan voor:
1. Pick a card
2. Stacked Deck
3. Pick a card
4. Wild Cards
5. Stacked deck
Daarna ligt aan de situatie.

Dat hij wild cards pas op level 13 pakt lijkt mij onlogisch omdat het veel dmg doet en een goede harass is.
Verder vind ik pick a card gewoon erg handig, zeker als ik moet solo lanen of mid lane.
Stacked deck is goed als je attackspeed hebt, maar dan zou ik toch proberen om pick a card te gebruiken en gold cards te locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 09:14
MazeMouse schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:20:
Ik zit op 82 wins al op lvl30. (zonder ooit een XP boost gekocht te hebben)

Maar ik knal ook vrijwel iedere dag mijn complete custom-games boost eruit en die telt hij niet mee in de hoeveelheid wins.
Custom game boost? Wat bedoel je daarmee? Ik krijg voor custom games geen 'boost' , gewoon ip en exp? Ik krijg alleen een first day of the win bonus voor een normale game of een game tegen AI ...

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Ik vind dat wild cards pas echt dmg doen als AP gekozen wordt. Ik denk dat hij daarom wild cards pas op lvl 13 kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Airdack schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:42:
[...]

Custom game boost? Wat bedoel je daarmee? Ik krijg voor custom games geen 'boost' , gewoon ip en exp? Ik krijg alleen een first day of the win bonus voor een normale game of een game tegen AI ...
Je kan een aantal games per dag tegen AI spelen en dan xp en IP krijgen.
Wat hij waarschijnlijk doet is alle games spelen tegen 1 Bot te spelen.
Dit binnen een kwartier te winnen en dan nog een potje tot het aantal potjes dat je kan spelen voor XP voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zoeken nog 1 of 2 mensen voor vanavond een potje bravery te spelen :)
liefst een nederlander ( Meerderheid is NL :p ) (ben enige belg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Sniperc schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:43:
Ik vind dat wild cards pas echt dmg doen als AP gekozen wordt. Ik denk dat hij daarom wild cards pas op lvl 13 kiest.
Mee eens, Wild Cards is useless als je geen AP build hebt. Je harassed als AD TF veel beter met een Gold Card + 1 of 2 auto attacks. Daarbij maakt het levelen van de andere skills het net wat makkelijker om te last hitten.

Edit: Wil wel een keer bravery doen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SaphuA op 25-03-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Waren gewoon spelers :Y
MazeMouse schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 01:08:
[...]

Woei! De M&M&M Teemo! :D (ook goed te zien aan de farm en kills)
Die gozer was zo ziekelijk aan het pushen! Ongelovelijk! Geweldige skills. Hij alleen heeft ervoor gezorgd dat we het net verloren. Rest van hun team kregen we makkelijk neer.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:28:
Ik ben vanavond ook online, maar weet niet of ik met vrienden ga spelen (misschien custom game Bravery vs Bravery?)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor bravery moet je gwn maar ff me summoner name toevoegen :)

miiZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
AP TF heeft echter wel redelijk lage AP ratios, maar Wild Cards zijn redelijkspambaar en kunnen veel raken, dus het is aardig in balans.

Als AD/AS TF wil je PAC+ je passive, als AP TF wil je PAC en Wilk Cards. AD/AS TF is veel beter in backdooren/DPS waar AP TF heel veel burst heeft.

Ik heb Kat weer opgepakt, en ik merk gewoon dat er zo veel verschillende builds voor haar zijn (AP en een Hybrid) dat het soms wat lastig word. Er zijn over het algemeen geen echt slechte builds. Maar een van mijn meer favo build heeft : Rylais, Deathcap en 2x Gunblade. Helaas niet de goedkoopste build. Je hebt hiermee 40% spellvamp, en dankzij je passive kan je skills heel veel spammen, dus je hebt echt heel veel aan je spell vamp + ult en bouncing blades die je misschien 2-3x kan casten. Echter, als je early game denied word, ga je het late heel erg zwaar krijgen uit mijn eigen ervaring.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

SaphuA schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:29:
[...]

Mee eens, Wild Cards is useless als je geen AP build hebt. Je harassed als AD TF veel beter met een Gold Card + 1 of 2 auto attacks. Daarbij maakt het levelen van de andere skills het net wat makkelijker om te last hitten.
Ik zou toch wild Cards op level 4/5 kiezen voor de zieke range en de mogelijkheid om er goed mee te lasthitten. Die ene keer dat ik wild cards pak ipv een andere skill maakt over het algemeen niet zo veel uit.
Uit ervaring zou ik het wel pakken, zowiezo is het hebben van een skill die magic dmg doet toch handig mocht het enemy team armor stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:28:
Wat is "bravery"? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:52:
[...]

Gisteravond had ik zon game.
Caitlin van de tegenstanders stond al op 7-1 en onze carry (ashe) op 2-5 na ongeveer 16-17 minuten.
Uiteindelijk toch gewonnen door lang te defenden en uiteindelijk 1 push te maken.
2 mensen positief: Ik (warwick met 15-9) en Garen met 14-12. We stonden 43-66 achter.

Gister ook tegen een aantal nederlanders gespeeld die eerst ons flink aan het ownen waren maar wij hadden later toch nog kunnen winnen. Zat iemand van het forum hierbij?
Ik was de warwick met de witte skin (oxb).
Caitlin is dan ook verre van en carry, is ze veel te slap voor. Tel ashe ook niet echt als carry, dat is meer een support dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:51:
[...]

Caitlin is dan ook verre van en carry, is ze veel te slap voor. Tel ashe ook niet echt als carry, dat is meer een support dps.
Ashe is dus een van de betere carries in de game.
Caitlin is meer midgame, haar endgame is vrij slap zoals je al zegt.

Maar een carry is een champion die een heel team naar de overwinning kan leiden mocht deze weinig fouten maken. En ik denk dat caitlin en ashe daar toch wel onder vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:11:
[...]

Ashe is dus een van de betere carries in de game.
Caitlin is meer midgame, haar endgame is vrij slap zoals je al zegt.

Maar een carry is een champion die een heel team naar de overwinning kan leiden mocht deze weinig fouten maken. En ik denk dat caitlin en ashe daar toch wel onder vallen.
Mwa, ashe is te makkelijk te killen vanwege geen escape om echte carry te zijn. Daarom word ze op hogere ELO vooral gebruikt als support DPS vanwege haar geweldige ulti. Betekent niet dat ze kan carry'en, kan ze gerust. Maar ze is te makkelijk te killen om als team volledig op te rusten.

Zelfde voor caitlin zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Airdack schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:42:
[...]

"Vroegah" kreeg je slechts IP/XP voor iets van 10 games per dag. Ik had die 10 customs iedere dag wel naast een paar normale games.

Tegenwoordig is het afhankelijk van hoeveelheid minuten :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik zie Caitlynn altijd als een winmore champ. Als jij en je team het goed doen, doet Caitlynn het ook goed, maar als je team slechter presteerd (even los van jouw prestaties met haar), word het moeilijker, zo niet onmogelijk, om nog met Caitlynn een verschil te maken. Early game is ze op haar sterkst, ze is op dit moment de onbetwiste konigin van het lanen. (Op US anyway :p) Verder heeft ze helaas niet zo heel veel in te brengen in teamfights, vandaar ook mijn winmore opmerking.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:43
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Mwa, ashe is te makkelijk te killen vanwege geen escape om echte carry te zijn. Daarom word ze op hogere ELO vooral gebruikt als support DPS vanwege haar geweldige ulti. Betekent niet dat ze kan carry'en, kan ze gerust. Maar ze is te makkelijk te killen om als team volledig op te rusten.
Haar ultimate is dan ook het enige aspect waar nog een beetje skill aan te pas komt. Die hawkshot was een klein stapje in de goede richting, maar wat een machtig saaie champion is Ashe toch.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 22:07
Marcks schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:15:
[...]

Haar ultimate is dan ook het enige aspect waar nog een beetje skill aan te pas komt. Die hawkshot was een klein stapje in de goede richting, maar wat een machtig saaie champion is Ashe toch.
Vind het ook maar een saaie champion, verder heeft ze zoals al eerder werd genoemd bijna null escape mogelijkheden. Bouwde haar vroeger als glass canon maar doordat de potjes nu minder lang duren en mensen wat slimmer zijn op level 30. Heeft deze build weinig zin. Haar ulti is dan wel weer handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik moet zeggen dat de "pure" ranged-AD carries mij geen van allen echt aanspreken. Tristana, Corki, Ashe, Miss Fortune, Urgot, Caitlyn... ze hebben in mijn ogen allemaal beperkingen waardoor ze met een beetje tegenstand en/of pech al heel snel "meh" worden.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Marcks schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:15:
[...]

Een ashe kan juist het verschil maken, een echt goede ashe gebruikt haar hawk ook om bijv dragon en baron te checken. Als je dit op je juiste momenten weet te doen heb je een groot voordeel! Ook dingen zoals manabuff en andere zaken zijn heel makkelijk te checken, als je dit consequent doet kan je er super veel voordeel uit halen. Zoals hierboven al eerder is gezegd, ze is een SUPPORT dps, ze zorg voor vision en zo nu en dan een gank stun. Dit maakt haar een hele goede champ om in je team te hebben, ze wordt sowieso onderschat dus ja....

Kwa escape abilities, ja, je moet ook uit de buurt blijven. Bij teamfights, sta zo ver mogelijk van het gevecht af, maar doe wel je damage. Je moet gewoon heel erg oppassen met je speelstijl zodat je niet overrompeld wordt, met je slow moet je sowieso weg kunnen komen.

[ Voor 13% gewijzigd door HesRuud op 25-03-2011 13:27 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
MazeMouse schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:24:
Ik moet zeggen dat de "pure" ranged-AD carries mij geen van allen echt aanspreken. Tristana, Corki, Ashe, Miss Fortune, Urgot, Caitlyn... ze hebben in mijn ogen allemaal beperkingen waardoor ze met een beetje tegenstand en/of pech al heel snel "meh" worden.
Corki/Urgot moet je beiden goed kunnen spelen dan hebben ze wel degelijk nut in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Misschien Ezreal eens proberen? Hij is naar mijm idee toch wat ondergewaardeerd.

Skill Priority: R>Q>E>W W level js pas als je Q en E maxed hebt, voor AD Ez is er GEEN reden om W te nemen. Hij gebruikt teveel mana en scaled niet met je AD Items. Je passive en Q werken heerlijk met AD en nu er sinds een paar patches ook AD scaling op je ult zit, is hij ineens weer een stukje beter geworden.

1 Ding wat je wel moet leren met Ezreal, is positioning, daar kan ik je verder weinig tips over geven, dit is gewoon puur inzicht en een stukje ervaring. Dit is omdat all je abilities, skills shots zijn.

Standard runes en masteries met armorpen, defensive runes en utility masteries voor extra CDR.

In het begin rush je een Sheen, daarna Bloodthirster en Last Whisper, daarna maak je Triforce af. Mocht je game nog erg lang duren, AD items zoals IE en Cleaver zijn goede keuzes. Als je goed speelt en van snowballen houdt, neem voor je BT een Sword of the Occult.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

dragon3016 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:27:
[...]

Corki/Urgot moet je beiden goed kunnen spelen dan hebben ze wel degelijk nut in je team.
Dat geldt voor elke champion. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
RTG schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:39:
[...]

Dat geldt voor elke champion. ;)
Not so much, Corki/Urgot zijn voor een heel groot deel van hoe ze presteren, afhankelijk van positionering. Dit vanwege skillshots. Een Nunu is een stuk makkelijker, omdat zijn skills targeted zijn. Nunu zijn sneeuwbal kan dus nooit missen, maar een raket van Corki wel of deze kan onderschept worden. Verder hebben deze skills ook heel uiteenlopende bereiken, waardoor het een stuk moeilijker word om goed en sterk offensief te spelen. Is weer net wat moeilijk dan een sneeuwbal - bloodboil combo.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Nazanir schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:46:
[...]

Not so much, Corki/Urgot zijn voor een heel groot deel van hoe ze presteren, afhankelijk van positionering. Dit vanwege skillshots. Een Nunu is een stuk makkelijker, omdat zijn skills targeted zijn. Nunu zijn sneeuwbal kan dus nooit missen, maar een raket van Corki wel of deze kan onderschept worden. Verder hebben deze skills ook heel uiteenlopende bereiken, waardoor het een stuk moeilijker word om goed en sterk offensief te spelen. Is weer net wat moeilijk dan een sneeuwbal - bloodboil combo.
Precies wat ik bedoelde kon het niet beter beschrijven O-) Karthus vind ik ook zo'n voorbeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Ninjaman op 25-03-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Ashe net de beste ranged AD carry in game, je ziet er gewoon niet veel uitblinken de meeste spele ashe dan ook op een verkeerde manier zoals beginnen met phantom dancers etc.. -.-
Wat meeste mense ook niet weten is dat je eigelijk Ashe moet verdedigen in een teamfight dat Ashe 1ste gefocust word is niet de fout van de ashe zelf (mits ze een stukje van de teamfight wegbleef) dat is gewoon de fout van tanks en melee je moet ashe simpelweg verdedigen in teamfights net zoals kog maw daarom is een amumu stun handig. Goeie ashes spelen ook altijd met flash en ghost als hun summoners en meestal ook met mercury's treads als boots en als late game MOET een ashe banshee's veil hebben. Net omdat ze geen escape mogelijkheden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:39:
Ik vind Ashe net de beste ranged AD carry in game, je ziet er gewoon niet veel uitblinken de meeste spele ashe dan ook op een verkeerde manier zoals beginnen met phantom dancers etc.. -.-
Wat meeste mense ook niet weten is dat je eigelijk Ashe moet verdedigen in een teamfight dat Ashe 1ste gefocust word is niet de fout van de ashe zelf (mits ze een stukje van de teamfight wegbleef) dat is gewoon de fout van tanks en melee je moet ashe simpelweg verdedigen in teamfights net zoals kog maw daarom is een amumu stun handig. Goeie ashes spelen ook altijd met flash en ghost als hun summoners en meestal ook met mercury's treads als boots en als late game MOET een ashe banshee's veil hebben. Net omdat ze geen escape mogelijkheden heeft.
Ik geef je helemaal gelijk friizzle, maar denk wel dat veel mensen niet de luxe hebben van een full premade (en TS). Dit zorgt mede dat de tanks niet altijd "verdedigende" acties uitvoeren, wat betekend dat je gewoon de lul bent!

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Wat is eigenlijk het praktische nut van het feit dat SK Wickd op dit moment op het account van Fanatic Wetdream speelt?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:22:
Wat is eigenlijk het praktische nut van het feit dat SK Wickd op dit moment op het account van Fanatic Wetdream speelt?
Om zijn rating hoger te krijgen denk ik. Ze zijn btw ook samen aan het chatten op skype dus hij zal er wel van weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

MazeMouse schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:22:
volgens mij waren het al vrienden van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Serieus, ik speel vandaag "catch de skillshots"... :'(

EDIT:
Waarmee ik wil zeggen dat ik weer volop meedoe in het wereldkampioenschap skillshots koppen. Niet normaal meer :(

[ Voor 53% gewijzigd door MazeMouse op 25-03-2011 16:47 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Is lol al te spelen op een Macbook zonder Bootcamp/windhoos ????

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik meende dat er een beta loopt voor de mac, ik raad je aan daarvoor eens te kijken op de US forums, er is daar namelijk een subsectie voor ondergebracht (weet het niet zeker over de EU forums namelijk).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk voor iedereen die aan het zeuren is dat hij/zij met slechte mensen speelt: Je speelt altijd met mensen van je eigen niveau, OOK in normal. Je hebt je Ranked ELO and normal ELO, normale is altijd verborgen en nergens te zien, maar het bestaat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:11:
Wel leuk voor iedereen die aan het zeuren is dat hij/zij met slechte mensen speelt: Je speelt altijd met mensen van je eigen niveau, OOK in normal. Je hebt je Ranked ELO and normal ELO, normale is altijd verborgen en nergens te zien, maar het bestaat wel ;)
Nou ja, niveau misschien wel. (Alhoewel IEDEREEN op 1200 Ranked-ELO begint dus ook de idioten die eigenlijk rond de 300 thuishoren :P)
Maar Leavers/AFK'ers heb je op alle niveaus helaas...

EDIT:
Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/9071/epicwinox.jpg
O. Mijn. God.
Mijn opmerking in de endgame chat zegt genoeg. Wat een waanzinnig debiele game was dat :D
31 v 54 voor de mensen die te lui zijn om te rekenen.
En minimaal 3 keer kreeg een minion de tower/inhibitor kill die ik maakte :(

[ Voor 25% gewijzigd door MazeMouse op 25-03-2011 21:09 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Hier een match history van mij met mijn huidige main character.

Kan je meteen zien waarom ik surrender haat (zie de twee defeats met score 1-1-2). Deze shit scores komen door 20 min surrenders. :(

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/_e-T3iRFLh1g/TYzxm-b4BlI/AAAAAAAAAfU/GX9PQvRiwOs/s576/Match-History.jpg

Hier speel ik als Nidalee en focus ik op hoge AP. Als summoners skills heb ik flash & ghost. Hierdoor ben ik zo goed als niet te pakken en kan ik zeer snel ter plaatse zijn.

Skill order
Ulti heeft altijd voorrang uiteraard.
Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/spells/spell_223.jpg > Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/spells/spell_222.jpg > Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/spells/spell_221.jpg

In letters:
E > W > Q en je R indien beschikbaar.

Start items:
Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/items/item_54.jpg + Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/items/item_90.jpg

Ik ga pas terug naar de shop als ik of echt geen mana/hp heb, of als mijn mid tegenstander ook weg is (dood of terug naar base).

Item order:
Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/items/item_59.jpg -> Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/items/item_117.jpg -> Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/items/item_38.jpg -> Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/items/item_5.jpg -> Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/items/item_88.jpg -> Afbeeldingslocatie: http://static.leaguecraft.com/images/icons/items/item_18.jpg

De Sheen (1ste item) wordt pas omgebouwd naar een Lich Bane (5de item) als ik mijn AP groter is dan mijn AD (sheen verdubbelt je (base) AD bij je volgende auto attack en de Lich Bane geeft je volgende auto attack je AP als extra dmg).

Bij de Guinsoo's Rageblade (3de item), koop ik altijd eerst:
Afbeeldingslocatie: http://leaguecraft.com/images/icons/items/item_3.jpg

Laatste item ligt totaal aan het gevecht. Soms extra HP, soms extra move speed, soms extra AP. Maar komt helaas zelden voor dat ik 6 items heb. :(

Dit omdat je early game awesome damage doet dankzij de Sheen (eerste item) en je heal geeft auto attack speed waardoor je harder op towers/minions kan auto attacken.

Playstyle
Ik ren veel rond over de map, overal traps plaatsen, minions/monsters killen en mijn laan verdedigen uiteraard.

In teamfights sta ik meestal achteraan, teammates healen, je speer van grote afstand gooien en op het juiste moment in het gevecht springen in Tijger mode. Veel damage uitdelen en weer uit het gevecht springen/healen indien nodig.

Wegrennen is een eitje, gewoon door de brush en je Tijger jump skill spammen. Uiteraard zijn flash/ghost er voor extra ontsnappings hulp. :)

En nee, ik kill steal niet! Ok, soms wel maar dan zijn het lucky hits van mijn speer die ik in teamfights gooi tijdens het healen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:12:
Item order:
[afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding] -> [afbeelding]

De Sheen (1ste item) wordt pas omgebouwd naar een Lich Bane (5de item) als ik mijn AP groter is dan mijn AD (sheen verdubbelt je (base) AD bij je volgende auto attack en de Lich Bane geeft je volgende auto attack je AP als extra dmg).
In de berekening van het maken van Lich Bane wordt vaak vergeten dat het item zelf ook 80 AP geeft. Volgens mij is je attack damage dan ALTIJD lager dan je AP en heb je dus al direct voordeel bij het maken van Lich Bane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Vicarious schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:43:
[...]

In de berekening van het maken van Lich Bane wordt vaak vergeten dat het item zelf ook 80 AP geeft. Volgens mij is je attack damage dan ALTIJD lager dan je AP en heb je dus al direct voordeel bij het maken van Lich Bane.
Als je dat item voor level 7 kan hebben wel ja. Vanaf level 7 is mijn AP maar 3 hoger met Lich Bane dan mijn AD. Ook is de Sheen goedkoper in het begin. Als ik aan mijn Lich Bane begin dan is mijn AD ongeveer 40 lager als mijn AP.

Plus ik vind de Rageblade een core item voor Nidalee en dat heeft prioriteit voor mij. Dus vandaar deze volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:40:
[...]

Als je dat item voor level 7 kan hebben wel ja. Vanaf level 7 is mijn AP maar 3 hoger met Lich Bane dan mijn AD. Ook is de Sheen goedkoper in het begin. Als ik aan mijn Lich Bane begin dan is mijn AD ongeveer 40 lager als mijn AP.

Plus ik vind de Rageblade een core item voor Nidalee en dat heeft prioriteit voor mij. Dus vandaar deze volgorde.
Snap ik, ik wil ook neit zeggen dat je je Lich Bane eerder moet maken :P Ik geef alleen aan dat dat argument dat je gebruikte niet helemaal opging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Lichbane rushen is vaak helemaal niet handig, omdat je in het begin inderdaad vaak meer AD dan AP hebt, dan is het voordeel gewoon te klein. En hem halen voor de kleine movespeed bonus is het geld gewoon niet waard. Voor een Kennen, Veigar en Nidalee haal ik altijd later in mijn build wel een Lichbane. Zker als je een dikke gefarmde Veigar hebt (ik had ooit in een game die erg lang duurde, 1100 AP ofzo) dus 1200 damage op een auto attack na je Q, is gewoon belachelijk. Ook voor Kennen is het redelijk te doen 700 AP te halen, Shirken Toss -> auto attack is dan makkelijk 1200 damage. Bij voorkeur is het eigenlijk pas mijn laatste item, ik wil mezelf niet te afhankelijk maken van mijn auto attacks voor damage, dan kan je gewoon beter puur AP items kopen, of een mix (Rylai's bijv), omdat Lichbane toch reg duur is.

Op AP Sion zou je hem ook kunnen halen, echter heeft hij niet echt spambare skills, maar het komt zijn burst zeker wel ten goede.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Op AP Sion haal ik hem zeker altijd. Probleem is dat je na je burst wel 70% HP van een squishie weg hebt, maar hoe doe je dan die overige 30% zonder lich bane? :P

AP Sion:
- Dorans Ring
- Sorc Boots
- (als je heel goed gaat mejaj)
- Sheen
- Rabadons Deathcap
- Lich Bane afmaken
- Situational.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Er is morgen een 3v3 tournament bij AaN. Je kan hier signuppen :P http://www.fakegaming.eu/.../viewtopic.php?f=12&t=146

:D

Nog maar 3 teams signed up atm dus we willen meer tegenstand :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Opzich wel leuk.

Nu nog 2 mensen vinden die mijn nugets zouden willen zijn :p

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Laatst online: 30-08 12:17
Ben een weekje bezig met LoL nu, lvl 10. Man man, wat kan Caitlyn gruwelijk sterk zijn met wat teamwork. 6-0-2 met 180 minion kills toen andere team opgaf. zat op lvl 15 met een infinity blade. Even hier supporten en met ulti killing shot maken, weer terug naar midlane en daar pushen. Even naar andere lane daar een kill assisten. :D

Best bruut, ben me er wel van bewust dat het minder wordt zodra iedereen 18 is though. Key is om je team genoeg te boosten zodat je dat dubbel compenseert.

+1 voor carried by cait
Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.