Hier een match history van mij met mijn huidige main character.
Kan je meteen zien waarom ik surrender haat (zie de twee defeats met score 1-1-2). Deze shit scores komen door 20 min surrenders.
Hier speel ik als Nidalee en focus ik op hoge AP. Als summoners skills heb ik flash & ghost. Hierdoor ben ik zo goed als niet te pakken en kan ik zeer snel ter plaatse zijn.
Skill order
Ulti heeft altijd voorrang uiteraard.

>

>
In letters:
E > W > Q en je R indien beschikbaar.
Start items:

+
Ik ga pas terug naar de shop als ik of echt geen mana/hp heb, of als mijn mid tegenstander ook weg is (dood of terug naar base).
Item order:

->

->

->

->

->
De Sheen (1ste item) wordt pas omgebouwd naar een Lich Bane (5de item) als ik mijn AP groter is dan mijn AD (sheen verdubbelt je (base) AD bij je volgende auto attack en de Lich Bane geeft je volgende auto attack je AP als extra dmg).
Bij de Guinsoo's Rageblade (3de item), koop ik altijd eerst:
Laatste item ligt totaal aan het gevecht. Soms extra HP, soms extra move speed, soms extra AP. Maar komt helaas zelden voor dat ik 6 items heb.
Dit omdat je early game awesome damage doet dankzij de Sheen (eerste item) en je heal geeft auto attack speed waardoor je harder op towers/minions kan auto attacken.
Playstyle
Ik ren veel rond over de map, overal traps plaatsen, minions/monsters killen en mijn laan verdedigen uiteraard.
In teamfights sta ik meestal achteraan, teammates healen, je speer van grote afstand gooien en op het juiste moment in het gevecht springen in Tijger mode. Veel damage uitdelen en weer uit het gevecht springen/healen indien nodig.
Wegrennen is een eitje, gewoon door de brush en je Tijger jump skill spammen. Uiteraard zijn flash/ghost er voor extra ontsnappings hulp.
En nee, ik kill steal niet! Ok, soms wel maar dan zijn het lucky hits van mijn speer die ik in teamfights gooi tijdens het healen.