Nugget reporting! Want 3v3 heb ik serieus nog nooit gedaanHu9o schreef op zondag 27 maart 2011 @ 01:14:
Opzich wel leuk.
Nu nog 2 mensen vinden die mijn nugets zouden willen zijn
sudo apt-get rekt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nugget reporting! Want 3v3 heb ik serieus nog nooit gedaanHu9o schreef op zondag 27 maart 2011 @ 01:14:
Opzich wel leuk.
Nu nog 2 mensen vinden die mijn nugets zouden willen zijn
sudo apt-get rekt
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
sudo apt-get rekt
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Inderdaad, ben nu op laatste match aan't wachten
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
[ Voor 27% gewijzigd door Intruder op 28-03-2011 00:05 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Malphite met Armor Pen, yayyy iig had ik defensive masteriesIntruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:04:
nja laatste potje nog net gewonnen, xD
Renekton met magic pen runes/masteries ftw!
Of niet dan jeffro
Ik kon dus echt helemaal geen ene flikker, normaal doe ik zooo veel meer dmg....
In totaal hebben 4 teams meegedaan. Waren er eerst maar 3 maar we hebben nog even een laatste team bij elkaar geraapt (Hugo's teamSaphuA schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:14:
Hoeveel teams hadden er uiteindelijk meegedaan? Had wel mee willen doen als ik er eerder van wist
Heb in plaats daarvan twee ranked gespeeld met Chroma, eerste natuurlijk verloren omdat een of andere kutnoob perse Trynda wilde terwijl we overduidelijk een ranged cary nodig hadden (en na 20 minuten rondliep met enkel Boots en Avarice). Tweede was wel aardig, na een moeizame laning phase (Zilean (ik) + Rammus (Chroma) vs een Mazla en een redelijk goede Kata) toch gewonnen
-
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 09:54 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Intruder op 28-03-2011 09:58 ]
Vanavond 1v1tje?Intruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:04:
Valt best mee hoorVoor elke champion is er wel een goede counter, en daar kun je je begin items naar aanpassen. uiteindelijk komt het er op neer wie de meeste skills heeft met een bepaalde champion.
Door spelen tot de nexus kapot is duurt veel te lang, een 1 on 1 duurt een keer 5 a 10 minuuten, hier in kom je nooit tot aan de tower, maar altijd tot een kill.
Bij een lang potje push je misschien een keer een tower, dit duurt vaak 15 tot 20 minuuten, Begin me dus niet over de nexus.
Ook is dit gewoon een goede training voor je laning phase in 5 on 5 games. Ik zou zeggen, speel er eens een keer 1 en dan zien we wel wat je er van vind
-
Ja maar dat betekend dat je als je tegen LeBlanc speelt dat jij je core build zwaar moet delayen voor 1 negatron cloak? Dat betekend dat je al benadeeld bent als je uberhaupt tegen haar speelt. Als Nidalee moet je zo snel mogelijk je core afhebben of anders ben je gewoon bijna compleet useless. (Misschien zou Spirit Visage eerder kopen wel een goede optie op haar zijn)Nazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:05:
@Jeffroiscool
Er zijn naar mijn gevoel geen echte OP champs in het spel. Sommigen zijn zeker beter/wat sterker dan anderen, niemand is echt OP naar mijn gevoel.
Zo ook Leblanc. Voor een goede damage output, is zij heel afhankelijk van haar positionering, immers wilt ze niet haar teleport verknallen als ze door haar aanval in een benarde situatie komt. Ze heeft inderdaad veel burst in het begin, maar als je daarna geen Negatron koopt en door haar geowned blijft worden, is dat gewoon dom. Bouw deze later ook AUB uit naar een Banshee's Veil, en je merkt dat LeBlanc ineens minder eng is.
Je kunnen aanpassen aan je tegenstanders is een van de belangrijkste dingen in dit spel, om te kunnen winnen. Helaas is dit ook vaak de oorzaak dat veel champions naar mijn idee onterechte nerfjes krijgen. Mensen willen gewoon altijd hetzelfde kunnen blijven spelen en weigeren uit hun "comfort zone te komen", het is makkelijker ergens over te zeuren, dan zelf er actief iets mee doen.
Het is ook heerlijk als je dan bijv met Nidalee iemand weet te juken en wegrent met 10hp. People roepen dan lucker, Nidalee needs a nerf, etc. Terwijl ze zelf beter hadden moeten nadenken over waar ik heen had kunnen gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 10:09 ]
[ Voor 71% gewijzigd door SaphuA op 28-03-2011 10:40 ]
Verwijderd
-
Ik snap dat wel, maar als die nou nog steeds niet snel genoeg neer krijgt? Ze kan immers ondertussen al veel meer AP of Magic Pen hebbenNazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:27:
Bekijk het zo, voor 740 gold kan LeBlanc jou niet meer doden en kan jij het gevecht nu WEL van haar winnen. Jouw antwoord is ook precies wat ik aan probeerde te geven. Het is leuk als je een Yi speelt met 300 AD en 2.0 attack speed, maar je hebt er geen donder aan als LeBlanc je in minder dan een seconde neerburst. Waarom zou Een Banshee's Veil GEEN onderdeel van jou corebuild zijn dan? Je hebt nu misschien 250 AD, 1.75 attack speed, maar je kan LeBlanc nu dus wel aan.
[ Voor 13% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 10:38 ]
-
Dat is immers wel late game entjah, als le blanc fed is, tjah dan kun je er niks tegen doen, maar een early negatron cloak counterd vele AP champs early game, waardoor deze jouw niet gemakkelijk kunnen kille.Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:33:
[...]
Ik snap dat wel, maar als die nou nog steeds niet snel genoeg neer krijgt? Ze kan immers ondertussen al veel meer AP of Magic Pen hebben
Dat betekend dat je idd nog steeds zwaar afhankelijk bent.
Ik ben het overigens wel eens met dat 2 of 3 kills op de andere persoon of 2 towers. Klinkt een stuk leuker en geeft je een stuk meer kans om nog terug te komen.
Ik heb nooit gezegt dat ik niet snap dat je wel survivability moet halen als eerst, ik zeg alleen dat ik meestal toch iets eerder extra damage voor ganks enzo wil hebben. Current metagame op 900-1000 elo is rush amazing dmg and harrass kill to death when they try to even last hit once D:Nazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:40:
Dus dan maar geen survivability kopen? Op elke Carry die ik speel, Ashe, Xin, Ezreal, etc, koop ik vroeger of later een survivability item. Omdat je als carry vaak nummer 1 doelwit bent. Een BV is eigenlijk altijd een goede investering, spellblock is namelijk ook een sterk psychologisch voordeel. Mensen zullen niet hun stun/snare willen verknallen, simpelweg vanwege je BV. Dit betekent dat ze eerst op een andere manier jouw spellblock moeten verwijderen, dit geeft jou een significant voordeel, omdat je tegenstander nu een extra risico moet nemen. Jij kan ondertussen gewoon je ding blijven doen, zonder dat jij extra risico hoeft te nemen. Je bent toch een stuk sterker geworden, zonder dat je extra damage, armorpen of attack speed hebt hoeven kopen.
Dit is ook het jammere dat mensen zoveel zeuren dat champion xxx overpowered is, terwijl ze zelf gewoon gewoon een survivability item kunnen kopen, en veel meer voordeel halen, dan als een Infinity Edge (voorbeelde is het maar).
Als ik bijv een Malzahar zie, is het eerste wat ik koop, een QSS. Een QSS maakt een Malzahar in 1op1 situaties in een keer onschadelijk. Een gebruikelijke combo is bijna altijd: Visions + ignite + ult, als ze snel zijn, zullen ze eerst nog een Nullzone neerleggen. Weet je wat QSS doet? Het verwijderd zijn ult, ignite en visions, waarna je doodleuk uit de Nullzone loopt en misschien net 200 damage hebt gehad.
Je word van defensive items niet sterker, maar het voordeel dat je eruit haalt, is gewoon te groot. Mensen moeten dit meer gaan beseffen.
-
Ik zie het al gebeuren dat mensen chogat kiezen met flash en ghost.Intruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:57:
Best of 3 hoor je idd ook wel eens.
Ik heb zelf echter alleen nog steeds wel voor het first kill of first tower systeem, zo moet je een compromis zien te vinden tussen verdedigend maar toch ook damage dealend, dat resulteerd vaak in leuke potjes. Soms echter in eindeloze potjes, nu heb ik dit nog maar 1 keer gehad.
Verwijderd
Verwijderd
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Sterke counter danweer is malphite of sionSterke keuzes imo:
- Twisted Fate
- Annie
- Veigar
- Leblanc
- Lux
etc. You get the idea.
[ Voor 22% gewijzigd door Intruder op 28-03-2011 11:57 ]
-
Verwijderd
compleet mee eens maar ik vind het wel leuk om een keer tedoenNazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:57:
1v1 is naar mijn idee ook echt compleet onzin, denk aan een Vlad die gewoon een gigantisch voordeel heeft, Anivia, Annie, Ashe, Kassadin of een sterke bruiser zoals Morde of Mundo.
Persoonlijk zal ik ook nooit een 1v1 willen spelen. Omdat het simpelweg geen eerlijke vergelijking is. Het gaat erom om een sterk 5 delig team op te zetten met iedereen die een bepaald doel voor ogen heeft. De enige manier om 1v1 wat eerlijker te maken, zou zijn dat beide spelers dezelfde champ zouden gebruiken.
Gister een potje ARAM gedaan, gaat de tryn van het andere team de jungle in en pushed top, ik snap gewoon niet dat sommige mensen zo graag het spel voor 9 anderen verzieken, echt waardeloos.
All Random All MidVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:00:
[...]
compleet mee eens maar ik vind het wel leuk om een keer tedoen
en wat is ARAM als ik vragen mag? nog nooit van gehoord eerlijk gezegt.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Die build is wel leuk in low lvl potjes maar op high lvl helemaal niet viable je moet 1st damage hebben voor je attack speed gaat dus na wriggles en complete boots kan je voor ghostblade, IE of bloodthirser gaan. En daarna je phantom dancer/zeal bouwenkaluro2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:23:
Ik heb gisteren ook even LoL gedownload & Geïnstalleerd en domineer momenteel games.
15 games played waarvan misschien 2 losses en stats van 20/6 ofzo :-)...
Master Yi met 4x phantom dancer; 1x boots of mobility en 1x wriggle's lantern.
598 movement speed en capped attack speed.
Als eerste item wriggle's lantern, gevolgd door boots of mobility, gevolgd door 4x zeals die je upgrade naar phantom dancers.
Lachen build, had het van het forum geplukt.. heb er een annihilation(weet alleen de HoN term, niet de LoL term) mee gehaald
't was meer een backdoor build, ik heb 8 structure kills gehaald die match.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:25:
[...]
Die build is wel leuk in low lvl potjes maar op high lvl helemaal niet viable je moet 1st damage hebben voor je attack speed gaat dus na wriggles en complete boots kan je voor ghostblade, IE of bloodthirser gaan. En daarna je phantom dancer/zeal bouwen
Verwijderd
Low lvl potjes zijn idd te grappig. 1 x hoger level zal je opponents hebbe die backdooring kunnen stoppen (teemo met shrooms, te TPS van shen,TF,pantheon) etc etckaluro2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:28:
[...]
't was meer een backdoor build, ik heb 8 structure kills gehaald die match.
Ja momenteel zit ik echt met complete beginners opgescheept ofzo die ik compleet domineer.
Ik heb nu 15 potjes achter de rug maar met mijn HoN ervaring wandel ik er makkelijk doorheen, zonder de items of heroes te kennen.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door SaphuA op 28-03-2011 13:15 ]
Ik opt eerder voor draft mode. Probleem daarmee is alleen diegene die als 2e kiest kan een counterpick kiezen....SaphuA schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:14:
Wat ook een oplossing kan zijn voor die 'oneerlijke' blind picks, is om beiden met een vooraf bepaalde random champion te laten spelen. Hoe eerlijk is dat?
Ohja dit is goed mogelijk, dit in de chatroom neerzetten, om en om bannen gok ik en dan screenie maken als bewijs ofzo?Vicarious schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:22:
je kan toch van tevoren 2 picks bannen in onderling overleg en daarna een custom game starten in blind pick mode zodat niemand kan counterpicken?
Verwijderd
Verwijderd
Zeker mee eens! Is het dus wel toegestaan allebij dezelfde champ te kiezen? (geldt niet voor blind pick offc).Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:47:
als we best of 3 doen kan je player 1 1st late kiezen 2de match player 2 1ste late kiezen en 3de game blind pick
Verwijderd
Je kan onderling toch bans en champs die je speelt afspreken daar is helemaal geen draft mode voor nodigAls de 3e blind pick is dan zijn de andere 2 draft modes. Draft mode kan je niet same champ picken.
Ja maar waarom is draft mode dan ooit gemaakt als het nutteloos is?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:01:
[...]
Je kan onderling toch bans en champs die je speelt afspreken daar is helemaal geen draft mode voor nodig
Zo gaat het ook altijd in "officiele" tournaments
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
We stellen volgende keer wel een delay in?Xenophon16 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:03:
Komt er binnenkort weer een toernooi? Ik wil het deze keer niet missen. en BatsAap, volgende keer je streamoffline halen, ik vermoed dat ermensen spiekten
[ Voor 16% gewijzigd door Xenophon16 op 28-03-2011 14:13 ]
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
Verwijderd
zet maar minstens een delay van minstens 7 min. Het enemy team kan zo wards/paddo's checken etc etc..Xenophon16 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:09:
Hij heeft trouwens al een delay van 5 a 10 seconden, niet dat je in die tijd kan alt-tabben, een gank ziet aankomen, terug alt-tabt en vervolgens een sprintje trekt naar je toren, maar het gaat om het idee he
Oh dat is geen enkel probleem hoor, -> 2e beeldscherm, stream op 2e zetten, game op 1e en je kan alles doen. (HotshotGG doet het ook weleensXenophon16 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:09:
Hij heeft trouwens al een delay van 5 a 10 seconden, niet dat je in die tijd kan alt-tabben, een gank ziet aankomen, terug alt-tabt en vervolgens een sprintje trekt naar je toren, maar het gaat om het idee he
EDIT: Daarmee wil ik niet zeggen dat hij zijn stream offline moet halen he
Ja zal wel 10 min delay worden. Finale wil ik ook streamen (samen met Intruder als hij en ik beide niet in de finale zouden zitten) dan koppelen we deze aan elkaar en dan kan je beide schermen zienVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:11:
[...]
zet maar minstens een delay van minstens 7 min. Het enemy team kan zo wards/paddo's checken etc etc..
Lol als je Phreak zover krijgt dan zouden we zelfs die speciale modus kunnen gebruik (observer mode)Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:26:
Misschien ook een commentator bij fzo?we kunnen phreak/hotshot inhuren als commentators
Verwijderd
ik heb wel nog wat shoutcaster ervaring (spijtig genoeg niet genoeg ervaring voor LoLVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:26:
Misschien ook een commentator bij fzo?we kunnen phreak/hotshot inhuren als commentators
And my axe!kaluro2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:01:
Trouwens, hebben de mensen hier zo weinig vrienden dat het een 1v1 tourney ipv een 3v3 of 5v5 tourney wordt?!ik kan zo een 15 tal mensen bij elkaar sprokkelen om 3 teams te maken.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Voor onze 1v1 tournament hoeft er geen delay hoor en je kan gewoon zonder porblemen bij de 2 spelers spectaten door gewoon mee in game te gaan en gewoon in-base blijft campenVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:41:
[...]
ik heb wel nog wat shoutcaster ervaring (spijtig genoeg niet genoeg ervaring voor LoL)
Probleem is dat je dus moet kiezen: iemand kijkt mee met stream en geeft daar commentaar op => weer zelfde probleem datje dus delay nog is dubbel hebt op de commentaar
+ je doet 2v2. (1 aan de andere kant , 1 aan de andere kant of 2 lol clients booten (zou normaal wel lukken als je "Run as" inlogt.)
Beiden in windowed mode runnen en via alt tab switchen voor de beide kanten & stream => zo zitten beide delays wel gelijk.
Vanavond even testen
Verwijderd
dan rijst het probleem wel bij 5v5 ofc.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:47:
[...]
Voor onze 1v1 tournament hoeft er geen delay hoor en je kan gewoon zonder porblemen bij de 2 spelers spectaten door gewoon mee in game te gaan en gewoon in-base blijft campen
Dit is inderdaad een speciale mode die je alleen krijg door dit aan te vragen bij Riot games. Wat de exacte vereisten zijn however weet ik ook niet. Dit krijg je natuurlijk niet zomaar omdat je dan zou kunnen cheaten.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:52:
[...]
dan rijst het probleem wel bij 5v5 ofc.
Heb wel nog nooit van observermode gehoord. Valt dit te verkrijgen als je het effectief aanvraagt ? (of moetje daarvoor echt een soort ESL league zijn ofzo ? )
Voor die 1v1 ga ik vanavond eens 2 bots tegenover mekaar zetten. en streamen (link zal ik posten). Soraka vs Soraka anyone ?
[ Voor 9% gewijzigd door MazeMouse op 28-03-2011 15:01 ]
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Description: A spell only available to Riot staff that functions as a simple observer mode, meant to be used by an eleventh "neutral" player. When used, this spell reveals the entire map, allowing the user to comment on both teams' movements. It was most recently seen in the 2010 Noxus vs Ionia match by Phreak.Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:57:
[...]
Dit is inderdaad een speciale mode die je alleen krijg door dit aan te vragen bij Riot games. Wat de exacte vereisten zijn however weet ik ook niet. Dit krijg je natuurlijk niet zomaar omdat je dan zou kunnen cheaten.
Wut volgt phreak je op twitter?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:59:
[...]
Description: A spell only available to Riot staff that functions as a simple observer mode, meant to be used by an eleventh "neutral" player. When used, this spell reveals the entire map, allowing the user to comment on both teams' movements. It was most recently seen in the 2010 Noxus vs Ionia match by Phreak.
Linkie
Wordt mss binnekort ingame gezet. Zal deze vraag eens twitteren aan Phreak / riot medewerker die me followed
Verwijderd
neen. Iemand van riot zelf. Graphics designer ofzo.
Phreak is toch @RiotPhreak ?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:02:
[...]
neen. Iemand van riot zelf. Graphics designer ofzo.
Phreak is gwn even vermelden met @phreak ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Offtopic: *ANTWEIRPE IS DE STAD EN DE REST IS PARKING !*Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:06:
Ik denk dat ik zelf ook nog goed zou kunnen commentaten en wil me daarbij beschikbaar stellen om te commentaten. Liefst duo commentating. Ik denk dat ik wel genoeg game-knowledge heb.
Op de te ts van clan waar ik speel kan ik me mond ook nooit houden tijdens spelen dus denk ik dat ik wel zal kunnen commentaten ook. Enige probleem dat ik heb is dat ik belg ben en aangezien de meerderheid tweakers NL is, zouden ze me misschien niet goed begrijpen met men Antwerps accent.
Zoals ik al eerder vermelde, zit nog geen functie aan die knop.dragon3016 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:10:
Jeffro kan het kloppen dat ik geen melding krijg als ik me wil inschrijven?
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 15:17 ]
Verwijderd
Heb jij een dedicated server hiervoor?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:16:
Ik begrijp het probleem niet goed over het streamen, of zie ik het probleem gewoon niet.
Stel ik en iemand anders commentaten de match
Ik sta an het team van player 1 de andere in het team van player 2 (base-campen). 1 iemand streamed en we zitten samen op ts/skype. Als we het zo doen zie ik het probleem helemaal niet en er hoefd ook geen delay op de stream te zitten vind ik.
Ik zou trouwens ook nog een TS kunnen hosten speciaal voor Tweakers om LoL samen te spelen en/of tournamentjes te organiseren. Ik heb een gratis licentie voor 32 man TS.
[ Voor 12% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 15:21 ]
Verwijderd
skype = no way => zeker niet als je wil streamen trekt dat heel je upload downwards. oftewel mumble / ts / ventriloVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:16:
Ik begrijp het probleem niet goed over het streamen, of zie ik het probleem gewoon niet.
Stel ik en iemand anders commentaten de match
Ik sta an het team van player 1 de andere in het team van player 2 (base-campen). 1 iemand streamed en we zitten samen op ts/skype. Als we het zo doen zie ik het probleem helemaal niet en er hoefd ook geen delay op de stream te zitten vind ik.
Ik zou trouwens ook nog een TS kunnen hosten speciaal voor Tweakers om LoL samen te spelen en/of tournamentjes te organiseren. Ik heb een gratis licentie voor 32 man TS.
Verwijderd
Ik host hem gewoon op een vaste pc dat niet gebruikt wordt. en hij kan 24/7 opstaan. Het was vroeger de ts van men guild in WoW. En ik vind 2-scherm stream helemaal niet leuk om te kijken. Bij het Team Solomid tournament werd er ook maar 1 scherm laten zien.Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:19:
[...]
Heb jij een dedicated server hiervoor?
En het probleem is gewoon dat als je 2 schermen hebt dat je alles kunt zien. (niet dat het zooooveel uit maakt op 1v1)
Deze suggestie van spectaten support ik ook trouwens. Ik had hier ook al met Intruder over gepraat (we kunnen Xsplit zo instellen dat beide streams op 1 stream verschijnt, alleen ff kijken hoe dat kwa indeling fijn zou gaan).
Verwijderd
dus mss 2 smurfs => Wanneer er iemand ziet dat er op de andere kant iet speciaal gebeurd => Alt tab naar andere game => en laten zien.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:22:
[...]
Ik host hem gewoon op een vaste pc dat niet gebruikt wordt. en hij kan 24/7 opstaan. Het was vroeger de ts van men guild in WoW. En ik vind 2-scherm stream helemaal niet leuk om te kijken. Bij het Team Solomid tournament werd er ook maar 1 scherm laten zien.
Yeah, maar die hebben observerview toch?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:22:
[...]
Ik host hem gewoon op een vaste pc dat niet gebruikt wordt. en hij kan 24/7 opstaan. Het was vroeger de ts van men guild in WoW. En ik vind 2-scherm stream helemaal niet leuk om te kijken. Bij het Team Solomid tournament werd er ook maar 1 scherm laten zien.
[ Voor 12% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 15:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dit is via Xsplit toch ?Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:24:
[...]
Yeah, maar die hebben observerview toch?
We kunnen ook overschakelen naar elkaar trouwens, ik kan op 1 stream verschillende "Scenes" aanmaken en daar dus de andere stream op zetten. Dus we kunnen naar elkaar overschakelen
Edit: Dan vind ik deze methode handiger.
Dus:
2 mensen die streamen. Deze zitten allebij in het andere team. Via TS bespreken we dingen en schakelen we over!
Verwijderd
orgineelIntruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:31:
jup via Xsplit, met ongeveer 2 mbit upload kun je al een goede stream zonder lag krijgen,
heb de mijne nu ook up
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 15:40 ]
Verwijderd
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Yupzors
[ Voor 5% gewijzigd door Kaasdipje op 28-03-2011 15:50 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq