[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.371 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Hu9o schreef op zondag 27 maart 2011 @ 01:14:
Opzich wel leuk.

Nu nog 2 mensen vinden die mijn nugets zouden willen zijn :p
Nugget reporting! Want 3v3 heb ik serieus nog nooit gedaan :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Misschien niet slim om dit nog uit te leggen voordat het tournament begint :P

Maar ff wat guidelines/tips voor TT.

1. Wards win the game -> Map awareness is alles op Twisted Treeline.
2. CC, CC and CC -> Crowd control is een erg goede manier om te winnen op Twisted Treeline aangezien je maar 3 gozers hoeft neer te halen.
3. Don't be a fool, take atleast 1 AD -> Denk dat dit voor zichzelf spreekt, zonder AD kan je geen towers pushen. Ik heb serieus een potje waar ons team 50-10 ofzo ging verloren omdat we gewoon geen towers konden pushen.
4. Communication is needed to succesfully pull off ganks at 3v3. -> Of het nu sprakelijk is of slechts door te pingen.
5. Do better then your best. -> in 5 on 5 hoef je maar voor 20% je werk te doen, in Twisted Treeline is dit echter 33%. Dit is bijna 15% meer.Iedereen speelt een grotere rol.
6. Tough guys are handy to have ^^ -> Een squishy champion nemen is bijna het slechtste wat je kan doen in Twisted Treeline tenzij je goede CC hebt en zeker weet dat je hem in leven kan houden. (of je moet HEEL coordinated spelen)

Dit waren mijn tips voor vandaag~ :)

GL and HF

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:43
Neem op 3v3 veel meer risico bij het farmen. Omdat de map zo klein loop je met recallen veel minder goud en xp mis, dus kun je aanzienlijk meer damage incasseren bij het zonen of pakken van last hits.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Heb nog steeds veel succes met jarvan IV, denk dat hij wel snel generfed gaat worden (of RIOT vind hem 'Balanced"). Ik jungle met hem, want zijn lvl 4 ganks zijn "HARD".

15/15/0
armor pen red
armor yellow
mag res/lvl blue
armor pen quints

blue + lil minions, B, RED + GANK!!!!!

Altijd E maxe en daarna W

Enige probleem wat ik heb is dat in solo of duo Que mensen in hun lane verliezen en daar moet helpe, dus plz GoT'ers die graag solo lanen Add me "My LoL Account"

de TT is voor mij die goede oude tijd, vorig jaar toen ik nog compleet noob was (had al 2 jaar niet gegamed sinds D2) echt +- 1000 alleen maar potjes TT gespeeld. Ik mainde ashe (totaal niet goed voor 3x3) en werd steeds beter. Toen sona uitwam en niet viable was ben ik pas SR gaan spelen (gelukkig was Sona op en on ik snel veel leren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Sowieso is het de laatste tijd "tanky DPS" wat de klok slaat.
Jarvan IV + Irelia in een team is al bijna een Insta GG :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Pfff, ben nu een tijdje met Caitlyn aan het spelen maar wat een underpowered champ zeg. Lage dmg, nutteloze ulti tegen mensen die weten hoe ze moeten spelen en weinig leuke, zinvolle skills.

In tegenstelling tot Nidalee waar ik echt mee own zuig ik keihard met Caitlyn ... :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-09 22:51

Hu9o

Schokkend

geinig dat toernooi :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Inderdaad, ben nu op laatste match aan't wachten :/

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:43
Bah, slechts één van de drie potjes uit het toernooi gewonnen. Schaam je, Hugo! :þ

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:48
nja laatste potje nog net gewonnen, xD
Renekton met magic pen runes/masteries ftw!
Of niet dan jeffro :P
Ik kon dus echt helemaal geen ene flikker, normaal doe ik zooo veel meer dmg....

[ Voor 27% gewijzigd door Intruder op 28-03-2011 00:05 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Intruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:04:
nja laatste potje nog net gewonnen, xD
Renekton met magic pen runes/masteries ftw!
Of niet dan jeffro :P
Ik kon dus echt helemaal geen ene flikker, normaal doe ik zooo veel meer dmg....
Malphite met Armor Pen, yayyy iig had ik defensive masteries :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Hoeveel teams hadden er uiteindelijk meegedaan? Had wel mee willen doen als ik er eerder van wist ;)

Heb in plaats daarvan twee ranked gespeeld met Chroma, eerste natuurlijk verloren omdat een of andere kutnoob perse Trynda wilde terwijl we overduidelijk een ranged cary nodig hadden (en na 20 minuten rondliep met enkel Boots en Avarice :S). Tweede was wel aardig, na een moeizame laning phase (Zilean (ik) + Rammus (Chroma) vs een Mazla en een redelijk goede Kata) toch gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:14:
Hoeveel teams hadden er uiteindelijk meegedaan? Had wel mee willen doen als ik er eerder van wist ;)

Heb in plaats daarvan twee ranked gespeeld met Chroma, eerste natuurlijk verloren omdat een of andere kutnoob perse Trynda wilde terwijl we overduidelijk een ranged cary nodig hadden (en na 20 minuten rondliep met enkel Boots en Avarice :S). Tweede was wel aardig, na een moeizame laning phase (Zilean (ik) + Rammus (Chroma) vs een Mazla en een redelijk goede Kata) toch gewonnen :)
In totaal hebben 4 teams meegedaan. Waren er eerst maar 3 maar we hebben nog even een laatste team bij elkaar geraapt (Hugo's team :P die uiteindelijk 3e was)

Ik had het ook eerder gepost dacht ik maar het was ook meer een Adopt a Noob geregelde tournament.

Ik denk dat we ook binnenkort tournament opzetten voor de GoT'ers

Zit er ook over na te denken om een clanbase achtig iets te bouwen in php zodat we potjes tegen elkaar kunnen doen wanneer we dat willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Gister een irritant matchup gehad, echt niet te geloven.

Vijande team was: Pantheon, TF, Shen, Nocturne en Karthus.

Globals EVERYWHERE en tot overmaat van ramp, hadden ze allemaal nog teleport ook. Echter, in teamfights hadden wij gewoon echt COMPLEET de overhand, dus we gingen echt nooit meer ergens alleen naartoe, enkel om te baiten. De reden dat we teamfights domineerden was omdat we een Janna en Maokai (ikke!) hadden. Als ik mijn ult aanzet, 20% minder damage voor het team, daarna Janna eroverheen met haar heal en een Fiddles die er in springt en we wonnen keer op keer. Echt heerlijk hoe goed we gewoon samenspeelden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
1 v 1 toernooitje zou wel vet zijn. gewoon op een weekly basis stuk of 4 potjes 1 op 1 doen.
Is en erg leuk en het is erg goed voor je laning skills.
Eerste die een tower kapot heeft of iemand anders dood heeft die wint.
Ik dat dat er draft mode gespeeld word met bijde dus 2 banns. En het is mid only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zouden we misschien een tweakers 1v1 tournament kunnen doen?
Lijkt me wel leuk om te doen en niet zo moeilijk om een ranking op te stellen. Ook liefst niet me al te moeilijke regels gewoon de zelfde zoals het solomid 1v1 tournament. in de 5v5 map en wie elkaar 1ste killt wint en als er toren neergaat door minions gewoon reset :)

edit: intruder was me voor :P :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Nja ik heb dus 100% voor, als ik ff niks te doen heb probeer ik altijd er een snelle 1 v 1 tussen te proppen.
Heb me vrij recentelijk ook op de ESL ingeschreven voor 1 v 1.
Als je dus officiele regels wil gebruiken kun je hier kijken
Hier voor wat meer uitgebreide info

[ Voor 12% gewijzigd door Intruder op 28-03-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Aan de ene kant heb ik zoiets van dat OP champs dan bijna altijd winnen. Kan me voorstellen dat wanneer je LeBlanc kiest met leuke runes dat je dan een beetje geoneshot word in first blood, dus eigenlijk lijkt me gewoon doorspelen tot iemand zijn Nexus kapot is leuk.

Maar we moeten maar kijken. Gewoon zo'n double elimination of wat dan ook. Ik kan wel extra tabelletje maken in de GoT lijst met aparte signup pagina en dan dat we het in de achtergrond verder regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Valt best mee hoor ;) Voor elke champion is er wel een goede counter, en daar kun je je begin items naar aanpassen. uiteindelijk komt het er op neer wie de meeste skills heeft met een bepaalde champion.
Door spelen tot de nexus kapot is duurt veel te lang, een 1 on 1 duurt een keer 5 a 10 minuuten, hier in kom je nooit tot aan de tower, maar altijd tot een kill.

Bij een lang potje push je misschien een keer een tower, dit duurt vaak 15 tot 20 minuuten, Begin me dus niet over de nexus.

Ook is dit gewoon een goede training voor je laning phase in 5 on 5 games. Ik zou zeggen, speel er eens een keer 1 en dan zien we wel wat je er van vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Intruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:04:
Valt best mee hoor ;) Voor elke champion is er wel een goede counter, en daar kun je je begin items naar aanpassen. uiteindelijk komt het er op neer wie de meeste skills heeft met een bepaalde champion.
Door spelen tot de nexus kapot is duurt veel te lang, een 1 on 1 duurt een keer 5 a 10 minuuten, hier in kom je nooit tot aan de tower, maar altijd tot een kill.

Bij een lang potje push je misschien een keer een tower, dit duurt vaak 15 tot 20 minuuten, Begin me dus niet over de nexus.

Ook is dit gewoon een goede training voor je laning phase in 5 on 5 games. Ik zou zeggen, speel er eens een keer 1 en dan zien we wel wat je er van vind ;)
Vanavond 1v1tje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@Jeffroiscool

Er zijn naar mijn gevoel geen echte OP champs in het spel. Sommigen zijn zeker beter/wat sterker dan anderen, niemand is echt OP naar mijn gevoel.

Zo ook Leblanc. Voor een goede damage output, is zij heel afhankelijk van haar positionering, immers wilt ze niet haar teleport verknallen als ze door haar aanval in een benarde situatie komt. Ze heeft inderdaad veel burst in het begin, maar als je daarna geen Negatron koopt en door haar geowned blijft worden, is dat gewoon dom. Bouw deze later ook AUB uit naar een Banshee's Veil, en je merkt dat LeBlanc ineens minder eng is.

Je kunnen aanpassen aan je tegenstanders is een van de belangrijkste dingen in dit spel, om te kunnen winnen. Helaas is dit ook vaak de oorzaak dat veel champions naar mijn idee onterechte nerfjes krijgen. Mensen willen gewoon altijd hetzelfde kunnen blijven spelen en weigeren uit hun "comfort zone te komen", het is makkelijker ergens over te zeuren, dan zelf er actief iets mee doen.

Het is ook heerlijk als je dan bijv met Nidalee iemand weet te juken en wegrent met 10hp. People roepen dan lucker, Nidalee needs a nerf, etc. Terwijl ze zelf beter hadden moeten nadenken over waar ik heen had kunnen gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:05:
@Jeffroiscool

Er zijn naar mijn gevoel geen echte OP champs in het spel. Sommigen zijn zeker beter/wat sterker dan anderen, niemand is echt OP naar mijn gevoel.

Zo ook Leblanc. Voor een goede damage output, is zij heel afhankelijk van haar positionering, immers wilt ze niet haar teleport verknallen als ze door haar aanval in een benarde situatie komt. Ze heeft inderdaad veel burst in het begin, maar als je daarna geen Negatron koopt en door haar geowned blijft worden, is dat gewoon dom. Bouw deze later ook AUB uit naar een Banshee's Veil, en je merkt dat LeBlanc ineens minder eng is.

Je kunnen aanpassen aan je tegenstanders is een van de belangrijkste dingen in dit spel, om te kunnen winnen. Helaas is dit ook vaak de oorzaak dat veel champions naar mijn idee onterechte nerfjes krijgen. Mensen willen gewoon altijd hetzelfde kunnen blijven spelen en weigeren uit hun "comfort zone te komen", het is makkelijker ergens over te zeuren, dan zelf er actief iets mee doen.

Het is ook heerlijk als je dan bijv met Nidalee iemand weet te juken en wegrent met 10hp. People roepen dan lucker, Nidalee needs a nerf, etc. Terwijl ze zelf beter hadden moeten nadenken over waar ik heen had kunnen gaan.
Ja maar dat betekend dat je als je tegen LeBlanc speelt dat jij je core build zwaar moet delayen voor 1 negatron cloak? Dat betekend dat je al benadeeld bent als je uberhaupt tegen haar speelt. Als Nidalee moet je zo snel mogelijk je core afhebben of anders ben je gewoon bijna compleet useless. (Misschien zou Spirit Visage eerder kopen wel een goede optie op haar zijn)

Edit: In het geval van een 1vs1 moet je dus een negatron cloak kopen. Voor dat geld wat jij verbruikt hebt kan zei al een groot deel van een abyssal scepter/void staff hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
True that, maar dat betekend ook dat je haar damage compleet naar beneden haalt. Dus het is een delay op jouw core build, maar voor 740 gold doet zij gewoon een stuk minder damage.
Worth it? Completely, ik ruil graat iets minder damage in voor een stuk meer survivability.

@Nazanir
Iemand waarmee ik kan praten xD, ik vind namelijk zelf ook dat er geen OP champion op het moment in het spel zitten. Riot doet het op het moment erg goed qua champion balance en ja, natuurlijk zijn er een paar champion beter dan andere, maar die zijn uiteindelijk ook te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Edit:
Als niemand er bezwaar tegen heeft wil ik wel wat dingetjes regelen voor dat tournament, hier alvast wat dingen die me te binnen schieten, natuurlijk open voor discussie:

- Als je mee wilt doen moet je in de lijst met Tweakers staan uit de OP.
- Er wordt standaard op de EU server gespeeld, tenzij beide spelers akkoord gaan om op de US server te spelen (meerderheid zit op EU, dus dat lijkt me een logische keuze).
- Er zal op een externe bron een lijst bijgehouden worden van het tournament waarin je kunt zien tegen wie je speelt.
- Je maakt zelf een afspraak met je tegenstander over wanneer je gaat spelen (met een maximum tijdslot van 2 weken).

Optioneel:
- (Beide spelers moeten LeagueReplay draaien om gezeur achteraf te voorkomen)
- (De replays worden op de externe bron geplaatst)
- (Er wordt gespeeld tot een champion 2 towers down heeft of 3 deaths heeft)

[ Voor 71% gewijzigd door SaphuA op 28-03-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen weet dat 1v1 niet echt balanced is (3v3, 2v2 trouwens ook niet) hangt bijna compleet af van de champion dat je kiest. Maar ik vind het wel een leuk idee om een keer tedoen :D.

Ik vind leblanc nu niet echt zo OP op mid ik denk dat ik haar wel zou aan kunnen met simpelweg ashe met boots en 3 pots. je moet gewoon goed uit range blijve en als ze dicht bij komt of haar combo wil doen gewoon volleytje geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Bekijk het zo, voor 740 gold kan LeBlanc jou niet meer doden en kan jij het gevecht nu WEL van haar winnen. Jouw antwoord is ook precies wat ik aan probeerde te geven. Het is leuk als je een Yi speelt met 300 AD en 2.0 attack speed, maar je hebt er geen donder aan als LeBlanc je in minder dan een seconde neerburst. Waarom zou Een Banshee's Veil GEEN onderdeel van jou corebuild zijn dan? Je hebt nu misschien 250 AD, 1.75 attack speed, maar je kan LeBlanc nu dus wel aan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:27:
Bekijk het zo, voor 740 gold kan LeBlanc jou niet meer doden en kan jij het gevecht nu WEL van haar winnen. Jouw antwoord is ook precies wat ik aan probeerde te geven. Het is leuk als je een Yi speelt met 300 AD en 2.0 attack speed, maar je hebt er geen donder aan als LeBlanc je in minder dan een seconde neerburst. Waarom zou Een Banshee's Veil GEEN onderdeel van jou corebuild zijn dan? Je hebt nu misschien 250 AD, 1.75 attack speed, maar je kan LeBlanc nu dus wel aan.
Ik snap dat wel, maar als die nou nog steeds niet snel genoeg neer krijgt? Ze kan immers ondertussen al veel meer AP of Magic Pen hebben :/

Dat betekend dat je idd nog steeds zwaar champion afhankelijk bent.

Ik ben het overigens wel eens met dat 2 of 3 kills op de andere persoon of 2 towers. Klinkt een stuk leuker en geeft je een stuk meer kans om nog terug te komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Dus dan maar geen survivability kopen? Op elke Carry die ik speel, Ashe, Xin, Ezreal, etc, koop ik vroeger of later een survivability item. Omdat je als carry vaak nummer 1 doelwit bent. Een BV is eigenlijk altijd een goede investering, spellblock is namelijk ook een sterk psychologisch voordeel. Mensen zullen niet hun stun/snare willen verknallen, simpelweg vanwege je BV. Dit betekent dat ze eerst op een andere manier jouw spellblock moeten verwijderen, dit geeft jou een significant voordeel, omdat je tegenstander nu een extra risico moet nemen. Jij kan ondertussen gewoon je ding blijven doen, zonder dat jij extra risico hoeft te nemen. Je bent toch een stuk sterker geworden, zonder dat je extra damage, armorpen of attack speed hebt hoeven kopen.

Dit is ook het jammere dat mensen zoveel zeuren dat champion xxx overpowered is, terwijl ze zelf gewoon gewoon een survivability item kunnen kopen, en veel meer voordeel halen, dan als een Infinity Edge (voorbeelde is het maar).

Als ik bijv een Malzahar zie, is het eerste wat ik koop, een QSS. Een QSS maakt een Malzahar in 1op1 situaties in een keer onschadelijk. Een gebruikelijke combo is bijna altijd: Visions + ignite + ult, als ze snel zijn, zullen ze eerst nog een Nullzone neerleggen. Weet je wat QSS doet? Het verwijderd zijn ult, ignite en visions, waarna je doodleuk uit de Nullzone loopt en misschien net 200 damage hebt gehad.

Je word van defensive items niet sterker, maar het voordeel dat je eruit haalt, is gewoon te groot. Mensen moeten dit meer gaan beseffen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 23:27
Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:33:
[...]

Ik snap dat wel, maar als die nou nog steeds niet snel genoeg neer krijgt? Ze kan immers ondertussen al veel meer AP of Magic Pen hebben :/

Dat betekend dat je idd nog steeds zwaar afhankelijk bent.

Ik ben het overigens wel eens met dat 2 of 3 kills op de andere persoon of 2 towers. Klinkt een stuk leuker en geeft je een stuk meer kans om nog terug te komen.
Dat is immers wel late game entjah, als le blanc fed is, tjah dan kun je er niks tegen doen, maar een early negatron cloak counterd vele AP champs early game, waardoor deze jouw niet gemakkelijk kunnen kille.

Of je kan voor een toernooi 3 rondes doen per potje, first kill of first tower, maar best of 3 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:40:
Dus dan maar geen survivability kopen? Op elke Carry die ik speel, Ashe, Xin, Ezreal, etc, koop ik vroeger of later een survivability item. Omdat je als carry vaak nummer 1 doelwit bent. Een BV is eigenlijk altijd een goede investering, spellblock is namelijk ook een sterk psychologisch voordeel. Mensen zullen niet hun stun/snare willen verknallen, simpelweg vanwege je BV. Dit betekent dat ze eerst op een andere manier jouw spellblock moeten verwijderen, dit geeft jou een significant voordeel, omdat je tegenstander nu een extra risico moet nemen. Jij kan ondertussen gewoon je ding blijven doen, zonder dat jij extra risico hoeft te nemen. Je bent toch een stuk sterker geworden, zonder dat je extra damage, armorpen of attack speed hebt hoeven kopen.

Dit is ook het jammere dat mensen zoveel zeuren dat champion xxx overpowered is, terwijl ze zelf gewoon gewoon een survivability item kunnen kopen, en veel meer voordeel halen, dan als een Infinity Edge (voorbeelde is het maar).

Als ik bijv een Malzahar zie, is het eerste wat ik koop, een QSS. Een QSS maakt een Malzahar in 1op1 situaties in een keer onschadelijk. Een gebruikelijke combo is bijna altijd: Visions + ignite + ult, als ze snel zijn, zullen ze eerst nog een Nullzone neerleggen. Weet je wat QSS doet? Het verwijderd zijn ult, ignite en visions, waarna je doodleuk uit de Nullzone loopt en misschien net 200 damage hebt gehad.

Je word van defensive items niet sterker, maar het voordeel dat je eruit haalt, is gewoon te groot. Mensen moeten dit meer gaan beseffen.
Ik heb nooit gezegt dat ik niet snap dat je wel survivability moet halen als eerst, ik zeg alleen dat ik meestal toch iets eerder extra damage voor ganks enzo wil hebben. Current metagame op 900-1000 elo is rush amazing dmg and harrass kill to death when they try to even last hit once D:

QSS is idd wel een goede counter voor malzahar (tevens ook voor Mordekaiser ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Weinig mensen lijken het zich te beseffen, maar QSS is echt het meest OP item in het spel. Supression doet er niets tegen (Warwick, Malz, Urgot) en het verwijderd echt ALLES op Karthus zijn ult na. Tevens heeft hij een patch of 2 geleden een klein bufje gehad (hij geeft nu iets meer MR), maar verder is er niets wat QSS niet kan verwijderen. QSS is een item dat ik ook echt regelmatig haal, als ik een team zie dat wat CC heeft. Tussen Merc en QSS, ben je dan bijna niet meer te stoppen en jeh je tegen de 80-100 MR aan (afhankelijk van je masteries + runes), wat toch weer betekend dat je 60% minder magic damage krijgt.

Even een klein nootje: Zowel Merc als QSS, kan niets tegen displacement skills doen. Hiermee bedoel ik dingen als knock up, Singend zijn Fling om er maar een paar te noemen.

En QSS voor 1440 gold, is echt geen geld als je het mij vraagt ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Best of 3 klinkt ook prima, we zouden hier een poll voor moeten opzetten eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Best of 3 hoor je idd ook wel eens.
Ik heb zelf echter alleen nog steeds wel voor het first kill of first tower systeem, zo moet je een compromis zien te vinden tussen verdedigend maar toch ook damage dealend, dat resulteerd vaak in leuke potjes. Soms echter in eindeloze potjes, nu heb ik dit nog maar 1 keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Intruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:57:
Best of 3 hoor je idd ook wel eens.
Ik heb zelf echter alleen nog steeds wel voor het first kill of first tower systeem, zo moet je een compromis zien te vinden tussen verdedigend maar toch ook damage dealend, dat resulteerd vaak in leuke potjes. Soms echter in eindeloze potjes, nu heb ik dit nog maar 1 keer gehad.
Ik zie het al gebeuren dat mensen chogat kiezen met flash en ghost.

eerst beetje defensive levelen en beetje rupture spammen/harassen. Rupture -> Silence -> Flash -> Omnomnom = Win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best of 3 met double elimination ronde zie ik wel zitten. Maar ik vind wel dat meestal (ik zeg dus niet altijd) degene met de 1ste kill wint omdat die dan ook meestal de toren heeft dus 400+150 = 550 gold voordeel en dat is dus gamebreakend imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke char valt wel te counteren.

Gisteren me nieuwe char gevonden: AP Teemo !
Zoals wij het noemen een "german minefield" neergedropt. 8x 5shrooms op mid... dan heel tegenstander team gebait richting mid en lache geblaze ... (instant 10stacks op mejai erbij :') )

Moet nog steeds is bravery proberen.
Ik vind maar 1 character echt nice in teamfights :p = JARVAN (DEMANCIA ! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Allemaal leuk hoor, dat je leblanc kan counteren met een negatron cloak. Maar zoveel geld heb je toch niet in een 1v1 ? :P Het zijn superkorte games waarbij 1 death al een loss betekent. De ranged burst characters zijn daarin dus duidelijk in het voordeel. Geeft niet, maar dat is dan wel iets waar je rekening mee kan houden.

Sterke keuzes imo:
- Twisted Fate
- Annie
- Veigar
- Leblanc
- Lux
etc. You get the idea.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterke keuzes imo:
- Twisted Fate
- Annie
- Veigar
- Leblanc
- Lux
etc. You get the idea.
Sterke counter danweer is malphite of sion :P. 1v1 hangt meestal niet echt af van player skill maar meer van keuze van champion vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Mja official 1 v 1 is blind pick, dus heb je geen keuze om te counterpicken, hiermee is het weer meer de players skill die een match wint.

[ Voor 22% gewijzigd door Intruder op 28-03-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
1v1 is naar mijn idee ook echt compleet onzin, denk aan een Vlad die gewoon een gigantisch voordeel heeft, Anivia, Annie, Ashe, Kassadin of een sterke bruiser zoals Morde of Mundo.

Persoonlijk zal ik ook nooit een 1v1 willen spelen. Omdat het simpelweg geen eerlijke vergelijking is. Het gaat erom om een sterk 5 delig team op te zetten met iedereen die een bepaald doel voor ogen heeft. De enige manier om 1v1 wat eerlijker te maken, zou zijn dat beide spelers dezelfde champ zouden gebruiken.

Gister een potje ARAM gedaan, gaat de tryn van het andere team de jungle in en pushed top, ik snap gewoon niet dat sommige mensen zo graag het spel voor 9 anderen verzieken, echt waardeloos.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:57:
1v1 is naar mijn idee ook echt compleet onzin, denk aan een Vlad die gewoon een gigantisch voordeel heeft, Anivia, Annie, Ashe, Kassadin of een sterke bruiser zoals Morde of Mundo.

Persoonlijk zal ik ook nooit een 1v1 willen spelen. Omdat het simpelweg geen eerlijke vergelijking is. Het gaat erom om een sterk 5 delig team op te zetten met iedereen die een bepaald doel voor ogen heeft. De enige manier om 1v1 wat eerlijker te maken, zou zijn dat beide spelers dezelfde champ zouden gebruiken.

Gister een potje ARAM gedaan, gaat de tryn van het andere team de jungle in en pushed top, ik snap gewoon niet dat sommige mensen zo graag het spel voor 9 anderen verzieken, echt waardeloos.
compleet mee eens maar ik vind het wel leuk om een keer tedoen :)

en wat is ARAM als ik vragen mag? nog nooit van gehoord eerlijk gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:00:
[...]

compleet mee eens maar ik vind het wel leuk om een keer tedoen :)

en wat is ARAM als ik vragen mag? nog nooit van gehoord eerlijk gezegt.
All Random All Mid

Iedereen moet verplicht mid, geen snowball items (NO BRAVERY) geen brush, niet terug om te kopen (tenzij je dood bent)

Harstikke leuke gametype (als niemand het verziekt uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb gisteren ook even LoL gedownload & Geïnstalleerd en domineer momenteel games.
15 games played waarvan misschien 2 losses en stats van 20/6 ofzo :-)...

Master Yi met 4x phantom dancer; 1x boots of mobility en 1x wriggle's lantern.
598 movement speed en capped attack speed.
Als eerste item wriggle's lantern, gevolgd door boots of mobility, gevolgd door 4x zeals die je upgrade naar phantom dancers.

Lachen build, had het van het forum geplukt.. heb er een annihilation(weet alleen de HoN term, niet de LoL term :( ) mee gehaald :D

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:23:
Ik heb gisteren ook even LoL gedownload & Geïnstalleerd en domineer momenteel games.
15 games played waarvan misschien 2 losses en stats van 20/6 ofzo :-)...

Master Yi met 4x phantom dancer; 1x boots of mobility en 1x wriggle's lantern.
598 movement speed en capped attack speed.
Als eerste item wriggle's lantern, gevolgd door boots of mobility, gevolgd door 4x zeals die je upgrade naar phantom dancers.

Lachen build, had het van het forum geplukt.. heb er een annihilation(weet alleen de HoN term, niet de LoL term :( ) mee gehaald :D
Die build is wel leuk in low lvl potjes maar op high lvl helemaal niet viable je moet 1st damage hebben voor je attack speed gaat dus na wriggles en complete boots kan je voor ghostblade, IE of bloodthirser gaan. En daarna je phantom dancer/zeal bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ok, ik heb een half nieuwssysteem geimplementeerd in de lijst (staat nu zo ingesteld dat alleen het nieuwste bericht er staat).

En wie heeft er zin om regels enzo te gaan schrijven voor de signup page: http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=tournysignup (doet nog niks hoor :P)

Al moeten we wel eerst een polletje maken om te kijken wat voor style mensen willen denk ik. (best of 3 of gewoon 1 potje first blood = win of weet ik het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:25:
[...]

Die build is wel leuk in low lvl potjes maar op high lvl helemaal niet viable je moet 1st damage hebben voor je attack speed gaat dus na wriggles en complete boots kan je voor ghostblade, IE of bloodthirser gaan. En daarna je phantom dancer/zeal bouwen :)
't was meer een backdoor build, ik heb 8 structure kills gehaald die match.
Ja momenteel zit ik echt met complete beginners opgescheept ofzo die ik compleet domineer.
Ik heb nu 15 potjes achter de rug maar met mijn HoN ervaring wandel ik er makkelijk doorheen, zonder de items of heroes te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
btw @Saphua, solomid.net/blog toevoegen aan TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:28:
[...]

't was meer een backdoor build, ik heb 8 structure kills gehaald die match.
Ja momenteel zit ik echt met complete beginners opgescheept ofzo die ik compleet domineer.
Ik heb nu 15 potjes achter de rug maar met mijn HoN ervaring wandel ik er makkelijk doorheen, zonder de items of heroes te kennen.
Low lvl potjes zijn idd te grappig. 1 x hoger level zal je opponents hebbe die backdooring kunnen stoppen (teemo met shrooms, te TPS van shen,TF,pantheon) etc etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aahh, zie net dat ik zo slim ben geweest om bij summoner name Vraatj in te vullen inplaats van Vraatje. Goed bezig!

OT:
Zie1v1 tournie wel zitten, ben wel benieuwd hoe dat is om tegen bekende op mid te spelen. Eindelijk laten zien wie hier nou echt het beste is! :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Trouwens, hebben de mensen hier zo weinig vrienden dat het een 1v1 tourney ipv een 3v3 of 5v5 tourney wordt?! :o ik kan zo een 15 tal mensen bij elkaar sprokkelen om 3 teams te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Wat ook een oplossing kan zijn voor die 'oneerlijke' blind picks, is om beiden met een vooraf bepaalde random champion te laten spelen. Hoe eerlijk is dat? :D

[ Voor 6% gewijzigd door SaphuA op 28-03-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:14:
Wat ook een oplossing kan zijn voor die 'oneerlijke' blind picks, is om beiden met een vooraf bepaalde random champion te laten spelen. Hoe eerlijk is dat? :D
Ik opt eerder voor draft mode. Probleem daarmee is alleen diegene die als 2e kiest kan een counterpick kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
je kan toch van tevoren 2 picks bannen in onderling overleg en daarna een custom game starten in blind pick mode zodat niemand kan counterpicken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:22:
je kan toch van tevoren 2 picks bannen in onderling overleg en daarna een custom game starten in blind pick mode zodat niemand kan counterpicken?
Ohja dit is goed mogelijk, dit in de chatroom neerzetten, om en om bannen gok ik en dan screenie maken als bewijs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Laten we niet te moeilijk doen met bewijs en dubbele replays en weet ik veel allemaal. We kennen elkaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als we best of 3 doen kan je player 1 1st late kiezen 2de match player 2 1ste late kiezen en 3de game blind pick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:47:
als we best of 3 doen kan je player 1 1st late kiezen 2de match player 2 1ste late kiezen en 3de game blind pick :)
Zeker mee eens! Is het dus wel toegestaan allebij dezelfde champ te kiezen? (geldt niet voor blind pick offc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Hmm goed mogelijk. Ga iedereen maar lekker discussieren hier :D Ik hoor wel hoe we de regels doen. (en als iemand tijd heeft maak aub ff een regels documentje ofzo die ik als html erin kan zetten :D)

Als de 3e blind pick is dan zijn de andere 2 draft modes. Draft mode kan je niet same champ picken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de 3e blind pick is dan zijn de andere 2 draft modes. Draft mode kan je niet same champ picken.
Je kan onderling toch bans en champs die je speelt afspreken daar is helemaal geen draft mode voor nodig :)
Zo gaat het ook altijd in "officiele" tournaments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:01:
[...]

Je kan onderling toch bans en champs die je speelt afspreken daar is helemaal geen draft mode voor nodig :)
Zo gaat het ook altijd in "officiele" tournaments
Ja maar waarom is draft mode dan ooit gemaakt als het nutteloos is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Komt er binnenkort weer een toernooi? Ik wil het deze keer niet missen. en BatsAap, volgende keer je streamoffline halen, ik vermoed dat ermensen spiekten :)

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Xenophon16 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:03:
Komt er binnenkort weer een toernooi? Ik wil het deze keer niet missen. en BatsAap, volgende keer je streamoffline halen, ik vermoed dat ermensen spiekten :)
We stellen volgende keer wel een delay in? :P van 5 a 10 minuten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Hij heeft trouwens al een delay van 5 a 10 seconden, niet dat je in die tijd kan alt-tabben, een gank ziet aankomen, terug alt-tabt en vervolgens een sprintje trekt naar je toren, maar het gaat om het idee he

EDIT: Daarmee wil ik niet zeggen dat hij zijn stream offline moet halen he :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xenophon16 op 28-03-2011 14:13 ]

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophon16 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:09:
Hij heeft trouwens al een delay van 5 a 10 seconden, niet dat je in die tijd kan alt-tabben, een gank ziet aankomen, terug alt-tabt en vervolgens een sprintje trekt naar je toren, maar het gaat om het idee he
zet maar minstens een delay van minstens 7 min. Het enemy team kan zo wards/paddo's checken etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Xenophon16 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:09:

EDIT: Daarmee wil ik niet zeggen dat hij zijn stream offline moet halen he :)
Oh dat is geen enkel probleem hoor, -> 2e beeldscherm, stream op 2e zetten, game op 1e en je kan alles doen. (HotshotGG doet het ook weleens :()
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:11:
[...]

zet maar minstens een delay van minstens 7 min. Het enemy team kan zo wards/paddo's checken etc etc..
Ja zal wel 10 min delay worden. Finale wil ik ook streamen (samen met Intruder als hij en ik beide niet in de finale zouden zitten) dan koppelen we deze aan elkaar en dan kan je beide schermen zien :) (we zitten dan natuurlijk in de tegenovergestelde teams op spawn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook een commentator bij fzo? :D we kunnen phreak/hotshot inhuren als commentators :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:26:
Misschien ook een commentator bij fzo? :D we kunnen phreak/hotshot inhuren als commentators :P
Lol als je Phreak zover krijgt dan zouden we zelfs die speciale modus kunnen gebruik (observer mode)

Maar ik denk dat wij hier net wat te klein voor zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:26:
ik heb wel nog wat shoutcaster ervaring (spijtig genoeg niet genoeg ervaring voor LoL :) )
Probleem is dat je dus moet kiezen: iemand kijkt mee met stream en geeft daar commentaar op => weer zelfde probleem datje dus delay nog is dubbel hebt op de commentaar
+ je doet 2v2. (1 aan de andere kant , 1 aan de andere kant of 2 lol clients booten (zou normaal wel lukken als je "Run as" inlogt.)
Beiden in windowed mode runnen en via alt tab switchen voor de beide kanten & stream => zo zitten beide delays wel gelijk.

Vanavond even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

kaluro2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:01:
Trouwens, hebben de mensen hier zo weinig vrienden dat het een 1v1 tourney ipv een 3v3 of 5v5 tourney wordt?! :o ik kan zo een 15 tal mensen bij elkaar sprokkelen om 3 teams te maken.
And my axe!

Ik kan ook zo goed als 2 teams in elkaar zetten (zijn met z'n achten geloof ik) :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:41:
[...]

ik heb wel nog wat shoutcaster ervaring (spijtig genoeg niet genoeg ervaring voor LoL :) )
Probleem is dat je dus moet kiezen: iemand kijkt mee met stream en geeft daar commentaar op => weer zelfde probleem datje dus delay nog is dubbel hebt op de commentaar
+ je doet 2v2. (1 aan de andere kant , 1 aan de andere kant of 2 lol clients booten (zou normaal wel lukken als je "Run as" inlogt.)
Beiden in windowed mode runnen en via alt tab switchen voor de beide kanten & stream => zo zitten beide delays wel gelijk.

Vanavond even testen
Voor onze 1v1 tournament hoeft er geen delay hoor en je kan gewoon zonder porblemen bij de 2 spelers spectaten door gewoon mee in game te gaan en gewoon in-base blijft campen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Wat een ambitieuze planne hier :)
Ik ga me zeker en vast ook inschrijven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:47:
[...]

Voor onze 1v1 tournament hoeft er geen delay hoor en je kan gewoon zonder porblemen bij de 2 spelers spectaten door gewoon mee in game te gaan en gewoon in-base blijft campen ;)
dan rijst het probleem wel bij 5v5 ofc.

Heb wel nog nooit van observermode gehoord. Valt dit te verkrijgen als je het effectief aanvraagt ? (of moetje daarvoor echt een soort ESL league zijn ofzo ? )

Voor die 1v1 ga ik vanavond eens 2 bots tegenover mekaar zetten. en streamen (link zal ik posten). Soraka vs Soraka anyone ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:52:
[...]

dan rijst het probleem wel bij 5v5 ofc.

Heb wel nog nooit van observermode gehoord. Valt dit te verkrijgen als je het effectief aanvraagt ? (of moetje daarvoor echt een soort ESL league zijn ofzo ? )

Voor die 1v1 ga ik vanavond eens 2 bots tegenover mekaar zetten. en streamen (link zal ik posten). Soraka vs Soraka anyone ? :D
Dit is inderdaad een speciale mode die je alleen krijg door dit aan te vragen bij Riot games. Wat de exacte vereisten zijn however weet ik ook niet. Dit krijg je natuurlijk niet zomaar omdat je dan zou kunnen cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Geen observermode voor gewone mensen :P
Maar ik weet van de solomid 1v1 tournooien dat die een 3v3 opzetten op de 5v5 map.
De 4 andere personen staan op de sidelanes (om te voorkomen dat minions die torens pushen en zo iemand oneerlijk gold/exp voordeel te geven)

Die 4 zijn de observers en kunnen gewoon de gebanned champions kiezen als je eerst laat bannen.

EDIT:
Kun je er dus nog een 4v4 van maken voor de observers

[ Voor 9% gewijzigd door MazeMouse op 28-03-2011 15:01 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:57:
[...]

Dit is inderdaad een speciale mode die je alleen krijg door dit aan te vragen bij Riot games. Wat de exacte vereisten zijn however weet ik ook niet. Dit krijg je natuurlijk niet zomaar omdat je dan zou kunnen cheaten.
Description: A spell only available to Riot staff that functions as a simple observer mode, meant to be used by an eleventh "neutral" player. When used, this spell reveals the entire map, allowing the user to comment on both teams' movements. It was most recently seen in the 2010 Noxus vs Ionia match by Phreak.

Linkie

Wordt mss binnekort ingame gezet. Zal deze vraag eens twitteren aan Phreak / riot medewerker die me followed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:59:
[...]

Description: A spell only available to Riot staff that functions as a simple observer mode, meant to be used by an eleventh "neutral" player. When used, this spell reveals the entire map, allowing the user to comment on both teams' movements. It was most recently seen in the 2010 Noxus vs Ionia match by Phreak.

Linkie

Wordt mss binnekort ingame gezet. Zal deze vraag eens twitteren aan Phreak / riot medewerker die me followed :p
Wut volgt phreak je op twitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:01:
[...]

Wut volgt phreak je op twitter?
neen. Iemand van riot zelf. Graphics designer ofzo.
Phreak is gwn even vermelden met @phreak ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:02:
[...]

neen. Iemand van riot zelf. Graphics designer ofzo.
Phreak is gwn even vermelden met @phreak ofzo :p
Phreak is toch @RiotPhreak ? :P
Wel leuk dat iemand van Riot je followed, volgtie veel mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik zelf ook nog goed zou kunnen commentaten en wil me daarbij beschikbaar stellen om te commentaten. Liefst duo commentating. Ik denk dat ik wel genoeg game-knowledge heb.

Op de te ts van clan waar ik speel kan ik me mond ook nooit houden tijdens spelen dus denk ik dat ik wel zal kunnen commentaten ook. Enige probleem dat ik heb is dat ik belg ben en aangezien de meerderheid tweakers NL is, zouden ze me misschien niet goed begrijpen met men Antwerps accent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:06:
Ik denk dat ik zelf ook nog goed zou kunnen commentaten en wil me daarbij beschikbaar stellen om te commentaten. Liefst duo commentating. Ik denk dat ik wel genoeg game-knowledge heb.

Op de te ts van clan waar ik speel kan ik me mond ook nooit houden tijdens spelen dus denk ik dat ik wel zal kunnen commentaten ook. Enige probleem dat ik heb is dat ik belg ben en aangezien de meerderheid tweakers NL is, zouden ze me misschien niet goed begrijpen met men Antwerps accent.
Offtopic: *ANTWEIRPE IS DE STAD EN DE REST IS PARKING !*

Zelfde probleem hier met me aalsterse accent & dialect. ( ik hou ook nooit me mond )

Probleem is: tools, duoshoutcasting is lastig (delays etc) ik weet niet of een ventrilo/ teamspeak ? hier verandering kan in brengen ofzo ?
probleem is dan welke stream etc etc.
Ik moet het ff nakijken. is heel lang geleden (had hier vroeger een soundkaart voor etc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik wil het in principe wel proberen hoor te commenten. In het engels durf ik het nooit omdat ik gewoon bagger klink in engels. Maar ik zal van de week ff een nederlandse commentaar proberen te maken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 22:07
Jeffro kan het kloppen dat ik geen melding krijg als ik me wil inschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
dragon3016 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:10:
Jeffro kan het kloppen dat ik geen melding krijg als ik me wil inschrijven?
Zoals ik al eerder vermelde, zit nog geen functie aan die knop.

Ik heb die link alleen gepost zodat mensen weten hoe die pagina er ongeveer uit moet komen te zien (staat niet voor niks blablabla) We moeten nog officiele regels opstellen hoe we dit gaan doen enzo. Wanneer je je kan inschrijven laat ik dat iedereen weten hier (en komt ook als nieuws bovenin de pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff gechecked en je kan nog steeds een stream aanmaken op Own3d.tv dacht ik. Probleem is. Ik weet niet of me inet dit gaat kunnen trekken.

Ventrilo / 2 screens LoL en dat op een 1.5mbps upload ;x

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het probleem niet goed over het streamen, of zie ik het probleem gewoon niet.

Stel ik en iemand anders commentaten de match

Ik sta an het team van player 1 de andere in het team van player 2 (base-campen). 1 iemand streamed en we zitten samen op ts/skype. Als we het zo doen zie ik het probleem helemaal niet en er hoefd ook geen delay op de stream te zitten vind ik.

Ik zou trouwens ook nog een TS kunnen hosten speciaal voor Tweakers om LoL samen te spelen en/of tournamentjes te organiseren. Ik heb een gratis licentie voor 32 man TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:16:
Ik begrijp het probleem niet goed over het streamen, of zie ik het probleem gewoon niet.

Ik sta an het team van player 1 de andere in het team van player 2 (base-campen). 1 iemand streamed en we zitten samen op ts/skype. Als we het zo doen zie ik het probleem helemaal niet en er hoefd ook geen delay op de stream te zitten vind ik.

Ik zou trouwens ook nog een TS kunnen hosten speciaal voor Tweakers om LoL samen te spelen en/of tournamentjes te organiseren. Ik heb een gratis licentie voor 32 man TS.
Heb jij een dedicated server hiervoor?

En het probleem is gewoon dat als je 2 schermen hebt dat je alles kunt zien. (niet dat het zooooveel uit maakt op 1v1)

Deze suggestie van spectaten support ik ook trouwens. Ik had hier ook al met Intruder over gepraat (we kunnen Xsplit zo instellen dat beide streams op 1 stream verschijnt, alleen ff kijken hoe dat kwa indeling fijn zou gaan).

Edit: Ik heb UPC 60 Mbps (gebruik maar 50 omdat ik geen nieuwe router wil kopen xD)

Ik host zo'n beetje altijd TS voor iig vrienden van me maar die zijn laatste tijd irritant~

TS is niet zo punt daar komen we heel makkelijk aan maar ik heb het liefst TS idd ipv Skype/Ventrilo/Mumble

[ Voor 12% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:16:

skype = no way => zeker niet als je wil streamen trekt dat heel je upload downwards. oftewel mumble / ts / ventrilo
Probleem bestaat em er in met mapoverviews. Als jij aan de 1e kant zit. ik aan de andere. dan gaan de users altijd maar 1 kant zien. die van diegene dat streamt. Of we zouden beiden 2 smurfs moeten openstaan hebben.
& diegene met het beste inet die host :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:19:
[...]

Heb jij een dedicated server hiervoor?

En het probleem is gewoon dat als je 2 schermen hebt dat je alles kunt zien. (niet dat het zooooveel uit maakt op 1v1)

Deze suggestie van spectaten support ik ook trouwens. Ik had hier ook al met Intruder over gepraat (we kunnen Xsplit zo instellen dat beide streams op 1 stream verschijnt, alleen ff kijken hoe dat kwa indeling fijn zou gaan).
Ik host hem gewoon op een vaste pc dat niet gebruikt wordt. en hij kan 24/7 opstaan. Het was vroeger de ts van men guild in WoW. En ik vind 2-scherm stream helemaal niet leuk om te kijken. Bij het Team Solomid tournament werd er ook maar 1 scherm laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:22:
[...]

Ik host hem gewoon op een vaste pc dat niet gebruikt wordt. en hij kan 24/7 opstaan. Het was vroeger de ts van men guild in WoW. En ik vind 2-scherm stream helemaal niet leuk om te kijken. Bij het Team Solomid tournament werd er ook maar 1 scherm laten zien.
dus mss 2 smurfs => Wanneer er iemand ziet dat er op de andere kant iet speciaal gebeurd => Alt tab naar andere game => en laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:22:
[...]

Yeah, maar die hebben observerview toch?
We kunnen ook overschakelen naar elkaar trouwens, ik kan op 1 stream verschillende "Scenes" aanmaken en daar dus de andere stream op zetten. Dus we kunnen naar elkaar overschakelen :)

Edit: Dan vind ik deze methode handiger.

Dus:

2 mensen die streamen. Deze zitten allebij in het andere team. Via TS bespreken we dingen en schakelen we over! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen is al ingame en ik weiger om te solo que'en!

Wel een leuk idee trouwens om een toernooi te organiseren. Zeker om het goed aan te pakken door een inschrijfsite te maken en de matches te streamen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Het andere probleem wat we dan hebben is dat we niet alles kunnen streamen als je de tijd een beetje in de gaten houd. Of we moeten meer streamers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:24:
[...]

Yeah, maar die hebben observerview toch?
We kunnen ook overschakelen naar elkaar trouwens, ik kan op 1 stream verschillende "Scenes" aanmaken en daar dus de andere stream op zetten. Dus we kunnen naar elkaar overschakelen :)

Edit: Dan vind ik deze methode handiger.

Dus:

2 mensen die streamen. Deze zitten allebij in het andere team. Via TS bespreken we dingen en schakelen we over! :D
Dit is via Xsplit toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
jup via Xsplit, met ongeveer 2 mbit upload kun je al een goede stream zonder lag krijgen,
heb de mijne nu ook up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:31:
jup via Xsplit, met ongeveer 2 mbit upload kun je al een goede stream zonder lag krijgen,
heb de mijne nu ook up
orgineel :p BatsAap.

Heb me account op Xsplit geheractiveerd dus :p

Als het goed is zet ik die van mij ook effe aan en testen we even met het switchen.

Rond half 8 ofzo ? :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de enige op je mirc channel btw :P en ik ben mod mss moet je die dingen ook ff aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stream ziet er goed uit, goeie kwaliteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

ohh ziet er zeker goed uit. ik ga vanavond ook wat proberen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Yupzors :)

Dat IRC channel is trouwens automatisch. Als jij er als 1e in komt idd ben jij er OP :P

Ik heb al zijn stream in 1 van mijn scenes gezet. Vanavond ff kijken hoe dat gaat want over remote gaat dat bleeeeh.

Kwaliteit van zijn stream is wel enorm goed :) Ik moet nog wat tweaken denk ik want mijn stream is iets lelijker dacht ik maar ik vraag het hem vanaaf ff naar z'n instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik wil ook wel commentaten. Ben tijdens spelen 99% van de tijd een Support of jungler, dus 1v1 hou ik niet zo van :P Speel al vanaf Beta (us dan) en ook Engels zou geen probleem zijn. Heb normaal niet zo'n beste mic aangesloten, maar voor zo'n event kan ik mijn goede mic wel een keer gebruiken :P

EDIT
Moet er BTW wel op gelet worden dat Global passives zoals die van Janna/TF/Zilean geen effect hebben bij de Bans (als je spectators in sidelanes wil gaan zetten), anders heb je natuurlijk unfair advantage ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasdipje op 28-03-2011 15:50 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.