[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier en daar nog wat contacten binnen de esports.
Kan eventueel ook nog wel H2K overtuigen om eens als er meer interesse komt in LoL om eens een cup te organiseren.
LLL heeft dit al eens gedaan denk ik. H2K is denk ik wel een source die voor observer mode kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

NibborSneffets schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:47:
Ik wil ook wel commentaten. Ben tijdens spelen 99% van de tijd een Support of jungler, dus 1v1 hou ik niet zo van :P Speel al vanaf Beta (us dan) en ook Engels zou geen probleem zijn. Heb normaal niet zo'n beste mic aangesloten, maar voor zo'n event kan ik mijn goede mic wel een keer gebruiken :P

EDIT
Moet er BTW wel op gelet worden dat Global passives zoals die van Janna/TF/Zilean geen effect hebben bij de Bans (als je spectators in sidelanes wil gaan zetten), anders heb je natuurlijk unfair advantage ;)
waarom gebruik je je goeie mic dan niet altijd?

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
IIsnickerII schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:54:
[...]

waarom gebruik je je goeie mic dan niet altijd?
Omdat hij hem anders keihard tegen de muur aangooit alstie aan het ragen is? :+

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
hahaha, nee.. Ik maak muziek, heb studio-microfoon. Die ga ik niet dagelijks gebruiken voor gaming, en ook met deze mic ben ik altijd wel verstaanbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
NibborSneffets schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:01:
hahaha, nee.. Ik maak muziek, heb studio-microfoon. Die ga ik niet dagelijks gebruiken voor gaming, en ook met deze mic ben ik altijd wel verstaanbaar
Ahh, dat verklaart het :+

Leuk dat er zoveel discussie hier ontstaat :D

We moeten hier zeker werk van maken en als het moeten kunnen we hier een team voor opstellen en dit niet beperken tot 1v1 tournamenten maar ook gewoon cupjes idd :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:04:
[...]
We moeten hier zeker werk van maken en als het moeten kunnen we hier een team voor opstellen en dit niet beperken tot 1v1 tournamenten maar ook gewoon cupjes idd :)
ben nu geen webdeveloper of iets dergelijks maar wil wel mee helpen met zon dingen waar ik kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:09:
[...]

ben nu geen webdeveloper of iets dergelijks maar wil wel mee helpen met zon dingen waar ik kan :)
Ik ben officieel ook geen webdeveloper ;)

Ben een systeembeheerder die te veel hobbies heeft D:

Maar dat kan denk ik, administratief enzo ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:09:
[...]

Ik heb hier wel wat scriptjes voor :) zat vroeger niks anders te doen dan leagues te make. (oprichter van de bekend BNL league voor CS/CSS in 2006-2007)
Moet dan wel een goeie webhost hebben met mysql ondersteuning (evt ASP maar dat lijkt niet nodig)

Script is wel outdated. Maar nu toch ziek dus tijdelijk beetje tijd teveel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik denk persoonlijk dat we een beetje te hard van stapel lopen. Ik hoor allerlei mensen over streams, commentating etc. etc. Leuk om te doen hoor, maar wie gaat ernaar kijken dan? Denk je echt dat er mensen geinteresseerd zijn in een GoT 1v1-toernooitje met mensen die allemaal (met alle respect) een lage ELO hebben? En al zouden ze dat zijn: hoe gaan we dat aan de man brengen?

Ik zou zo'n eerste toernooitje lekker kleinschalig houden:
- 1v1 custom games
- Van tevoren in een chat tussen deze personen afstemmen welke 4 champs zijn gebanned
- Best of 3 potjes spelen, opnieuw beginnen bij een kill of een towerkill
- Van elk potje maakt 1 van de / beide spelers een screenshotje die wordt gestuurd naar de organisatie

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:11:
[...]

Ik heb hier wel wat scriptjes voor :) zat vroeger niks anders te doen dan leagues te make. (oprichter van de bekend BNL league voor CS/CSS in 2006-2007)
Moet dan wel een goeie webhost hebben met mysql ondersteuning (evt ASP maar dat lijkt niet nodig)

Script is wel outdated. Maar nu toch ziek dus tijdelijk beetje tijd teveel :(
Ik wil je best wel toegang geven tot de server waar het huidige GoT script op gehost word :P

Ik weet dat m'n php was slordig is daarzo maar ik ben nu meer bezig met m'n afstudeerproject enzo (en ja ik weet dat ik soms omslachtige dingen heb gebruikt :P)

Edit: Ja hoor, zijn genoeg mensen die hier geinteresseerd in zijn (we kunnen de commentaar ook opslaan voor video enzo).

[ Voor 8% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:14:
[...]

Ik wil je best wel toegang geven tot de server waar het huidige GoT script op gehost word :P

Ik weet dat m'n php was slordig is daarzo maar ik ben nu meer bezig met m'n afstudeerproject enzo (en ja ik weet dat ik soms omslachtige dingen heb gebruikt :P)
tier 3 niveau ? als dat je iets zegt heb je geen probleem met mijn code. (ik moet echt wel alle code herschrijven)

@ 2posts hierboven: Ofc :p (ik heb zelfs geen ELO :$ )
Maar wie niks begint, die krijgt ook niks. LoL is nog heel jong. Als je naar HoN kijkt...
Ik zie net dat LLL ook net een cup begint.
Doe gwn rustig. en na een 1v1 tourney pak je gwn een 5v5 ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:16:
[...]

tier 3 niveau ? als dat je iets zegt heb je geen probleem met mijn code. (ik moet echt wel alle code herschrijven)

@ 2posts hierboven: Ofc :p (ik heb zelfs geen ELO :$ )
Maar wie niks begint, die krijgt ook niks. LoL is nog heel jong. Als je naar HoN kijkt...
Ik zie net dat LLL ook net een cup begint.
Doe gwn rustig. en na een 1v1 tourney pak je gwn een 5v5 ofzo :p
Precies, ik denk dat een klein 5v5 tournooitje voor de GoT + andere goede nederlandse communities best aantrekkelijk kunnen worden hoor ;)

Ik DM je wel ff inloggegevens van ftp (kan je ook bij mysql als je ff de conf file opent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:18:
[...]

Precies, ik denk dat een klein 5v5 tournooitje voor de GoT + andere goede nederlandse communities best aantrekkelijk kunnen worden hoor ;)

Ik DM je wel ff inloggegevens van ftp (kan je ook bij mysql als je ff de conf file opent)
is goed. Ga vanavond eerst eens me backup van me schoolopleiding zoeke / geschiedenis van scripts .. hopelijk vind ik hier en daar nog iets :')

btw: ik ben een ramp in designen & slicen ... dus iemand die daar goed in is :)
best is gwn raw code in het begin maar oké :p

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:14:
Ik denk persoonlijk dat we een beetje te hard van stapel lopen. Ik hoor allerlei mensen over streams, commentating etc. etc. Leuk om te doen hoor, maar wie gaat ernaar kijken dan? Denk je echt dat er mensen geinteresseerd zijn in een GoT 1v1-toernooitje met mensen die allemaal (met alle respect) een lage ELO hebben? En al zouden ze dat zijn: hoe gaan we dat aan de man brengen?

Ik zou zo'n eerste toernooitje lekker kleinschalig houden:
- 1v1 custom games
- Van tevoren in een chat tussen deze personen afstemmen welke 4 champs zijn gebanned
- Best of 3 potjes spelen, opnieuw beginnen bij een kill of een towerkill
- Van elk potje maakt 1 van de / beide spelers een screenshotje die wordt gestuurd naar de organisatie
Zou ik ook 1st doen en dan kijken hoe het uitpakt :) maar ik denk dat er genoeg tweakers (en mensen dat alleen lezen) wel geinteresseerd zijn om mee te spelen en dan ook te kijken naar de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:04:
[...]

Ahh, dat verklaart het :+

Leuk dat er zoveel discussie hier ontstaat :D

Inderdaad. Heb al met een paar Tweakers kunnen spelen de laatste dagen en het is in ieder geval een fijn gevoel om een beetje zekerheid in je team te hebben, nog geen problemen met lui van GoT gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wampa1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Wist niet dat LoL zo groot was hier... me eigen schuld zit niet vaak genoeg op tweakers :) .

Voeg me maar toe om wat games te doen:

Summoner name: verticostate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Wampa1 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:28:
Wist niet dat LoL zo groot was hier... me eigen schuld zit niet vaak genoeg op tweakers :) .

Voeg me maar toe om wat games te doen:

Summoner name: verticostate
http://www.fakegaming.eu/GoT/

Schrijf maar in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eigelijk ook wel zeggen dat de tweakers waar ik al mee gespeeld heb zijn er maar 4-5 ofzo. Toch wel redelijk goed rustig speelde met mooie samenwerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik heb ook weleens zin in een paar 5v5 potjes tegen elkaar gewoon custom game voor fun. Een keertje doen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien nu weer een idee om de GoT chat ingame weer te promoten. Misschien handig bij het doen vn 5v5 games etc nu er duidelijk meer intresse is in LoL dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 21:43
Ik lees nu al enkele weken het forum, maar heb tot nog toe nooit echt de drang gehad om actief mee te discussiëren. Tot nu dus.

Ik heb gelezen over de ideeën over het opzetten van cups / systeem om competatief potjes te kunnen spelen tegen andere tweakers. Ik juich dit initiatief uiteraard toe. Echter heb ik vraagtekens bij methode. Deze zal ik zo toelichten, maar eerst wil ik even iets over mijzelf vertellen.

Ik ben JapieTalent en speel de game nu iets langer dan een jaar. Op moment van schrijven ben ik cup supervisor voor League of Legends op een site die eerder in het topic ook genoemd is: Clanbase.
Op het moment is er een Nations Cup bezig en is de inschrijving voor het Open Cup seizoen helaas net gesloten. Naast cups heeft Clanbase, in mijn ogen, een bijzonder eenvoudig en doeltreffend systeem wat betreft ladder matches, het competatief spelen van potjes dus.

Nou probeer ik naast mijn activiteiten om de voorgenoemde cups in goede banen te leiden ook de activiteit van de ladders op te krikken. Nu ik dus deze thread en jullie ideeën lees is mijn eerste gedachte: ontzettend leuk initiatief. Maar daarna volgt direct de gedachte: jammer dat het "extern" gebeurd en dat er dus veel verschillende groepen spelers / communities ontstaan terwijl het mijns inziens veel leuker en gezelliger is om die communities te combineren. Vandaar ook dat ik op dit moment mijn reactie wilde geven.

Nadat ik de post terug heb gelezen realiseer ik mij dat het een beetje klinkt als verkooppraatje voor Clanbase. Dit was niet de insteek, maar ik heb jullie discussie gevolgd en ben van mening dat Clanbase wel alles biedt wat hier besproken wordt. Hetgeen wat het niet biedt is het genoemde 1v1 systeem. Dit betekend echter niet dat dit geïmplementeerd kan worden, bij voldoende animo uiteraard.

Ik zou graag jullie gedachten hierover willen weten en eventueel de discussie aan willen gaan. Daarom zal ik deze thread blijven volgen. Daarnaast ben ik voor vragen/reacties ook bereikbaar op IRC in het volgende channel: #clanbase.LoL of via een direct pm: [CB]JapieTalent.

Cheers.

ps. ter info voor wie de site nog niet kennen: www.clanbase.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:53:
Ik lees nu al enkele weken het forum, maar heb tot nog toe nooit echt de drang gehad om actief mee te discussiëren. Tot nu dus.

Ik heb gelezen over de ideeën over het opzetten van cups / systeem om competatief potjes te kunnen spelen tegen andere tweakers. Ik juich dit initiatief uiteraard toe. Echter heb ik vraagtekens bij methode. Deze zal ik zo toelichten, maar eerst wil ik even iets over mijzelf vertellen.

Ik ben JapieTalent en speel de game nu iets langer dan een jaar. Op moment van schrijven ben ik cup supervisor voor League of Legends op een site die eerder in het topic ook genoemd is: Clanbase.
Op het moment is er een Nations Cup bezig en is de inschrijving voor het Open Cup seizoen helaas net gesloten. Naast cups heeft Clanbase, in mijn ogen, een bijzonder eenvoudig en doeltreffend systeem wat betreft ladder matches, het competatief spelen van potjes dus.

Nou probeer ik naast mijn activiteiten om de voorgenoemde cups in goede banen te leiden ook de activiteit van de ladders op te krikken. Nu ik dus deze thread en jullie ideeën lees is mijn eerste gedachte: ontzettend leuk initiatief. Maar daarna volgt direct de gedachte: jammer dat het "extern" gebeurd en dat er dus veel verschillende groepen spelers / communities ontstaan terwijl het mijns inziens veel leuker en gezelliger is om die communities te combineren. Vandaar ook dat ik op dit moment mijn reactie wilde geven.

Nadat ik de post terug heb gelezen realiseer ik mij dat het een beetje klinkt als verkooppraatje voor Clanbase. Dit was niet de insteek, maar ik heb jullie discussie gevolgd en ben van mening dat Clanbase wel alles biedt wat hier besproken wordt. Hetgeen wat het niet biedt is het genoemde 1v1 systeem. Dit betekend echter niet dat dit geïmplementeerd kan worden, bij voldoende animo uiteraard.

Ik zou graag jullie gedachten hierover willen weten en eventueel de discussie aan willen gaan. Daarom zal ik deze thread blijven volgen. Daarnaast ben ik voor vragen/reacties ook bereikbaar op IRC in het volgende channel: #clanbase.LoL of via een direct pm: [CB]JapieTalent.

Cheers.

ps. ter info voor wie de site nog niet kennen: www.clanbase.com
Maar dan zoude we een Tweakers.LoL Team moeten maken om zo mee te ladderen op CB? bedoel je?.
Want wat hier het idee is, is om een "binnen tweakers" 1v1 tournamentje te organiseren voor het plezier. En te kijken of het uitpakt. Om zo misschien verder te bekijken om later meer van deze dingen te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:50:
Misschien nu weer een idee om de GoT chat ingame weer te promoten. Misschien handig bij het doen vn 5v5 games etc nu er duidelijk meer intresse is in LoL dan voorheen.
Ik stem voor :)

http://i271.photobucket.c...140/m19prey/NuggetHQ1.jpg Maar dan met GoT als chatnaam.

@Japie, mooie post. Had niet verwacht dat er uberhaupt iemand van Clanbase hier zou zitten hehe :P

Ik heb zelf ook een account bij Clanbase voor CoD2 en dergelijke (ookal zijn hier ENORM veel cheaters :-()
Dit betekend natuurlijk niet dat we ook wat fun compotjes kunnen opzetten met commentaar enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JapieTalent:

Ik wil echt niet flamen of echt niet de asshole uithangen (aangezien ik het ook niet ben :p )... maar CB kan in mijn ogen niet veel goeds meer doen .. zoals ik nog steeds mensen ken die nog moeten uitbetaald worden door ClanBase en zijn eigenaar GGL.
Ik wil niets afdoen aan je prestaties en ik leid ook geen persoonlijke kruistocht tegen jullie :p maar De admins (en ik spreek hier natuurlijk wel over COD & CS series) zijn niet te pruimen ....

Zoals de rest hier zie ik het onderhand wel zitten. Aangezien je op CB wel QuickCups kan aanmaken niet ?
Dan moet ik onderhand ook geen tijd steken in een script te optimizen.
Probleem is dan weer. Shoutcasten ? CB is denk ik wel (naast ESL) de grooste league op het moment ?

Ik pop eens langs op irc vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Inderdaad een leuk verkooppraatje ;) (j/k)

Hoewel ik je idee leuk vind, denk ik dat de meesten hier reageren omdat het juist een tournamentje met Tweakers (& vrienden) betreft, gewoon voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:57:
[...]

Ik stem voor :)

http://i271.photobucket.c...140/m19prey/NuggetHQ1.jpg Maar dan met GoT als chatnaam.

@Japie, mooie post. Had niet verwacht dat er uberhaupt iemand van Clanbase hier zou zitten hehe :P

Ik heb zelf ook een account bij Clanbase voor CoD2 en dergelijke (ookal zijn hier ENORM veel cheaters :-()
Dit betekend natuurlijk niet dat we ook wat fun compotjes kunnen opzetten met commentaar enzo :)
Het is gewoon een feit dat de ladders op Clanbase inactief zijn, wat betreft LoL. Mijns inziens jammer want de faciliteiten zijn prima. "Back in the days when mohaa was active" was het ontzettend druk en een match vinden op irc was een fluitje van een cent. Die situatie zou ik voor LoL ook graag zien, vandaar dat ik het nodig vond om de post te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Als er nog vragen zijn over Clanbase, sign ups etcetera en je mocht japie niet kunnen bereiken stel gerust je vragen aan mij. Ik ben ook al geruime tijd cupsupervisor voor games als UT2004 en UT3.

Weet wel dat GoT vroegah ook een clanbase team had voor UT2004, misschien ook een ideetje voor LoL volgend seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:00:
@JapieTalent:

Ik wil echt niet flamen of echt niet de asshole uithangen (aangezien ik het ook niet ben :p )... maar CB kan in mijn ogen niet veel goeds meer doen .. zoals ik nog steeds mensen ken die nog moeten uitbetaald worden door ClanBase en zijn eigenaar GGL.
Ik wil niets afdoen aan je prestaties en ik leid ook geen persoonlijke kruistocht tegen jullie :p maar De admins (en ik spreek hier natuurlijk wel over COD & CS series) zijn niet te pruimen ....

Zoals de rest hier zie ik het onderhand wel zitten. Aangezien je op CB wel QuickCups kan aanmaken niet ?
Dan moet ik onderhand ook geen tijd steken in een script te optimizen.
Probleem is dan weer. Shoutcasten ? CB is denk ik wel (naast ESL) de grooste league op het moment ?

Ik pop eens langs op irc vanavond ;)
In Europa volgens mij wel ja. Ikzelf zal ook wel ff langskomen om de discussie te volgen (ben rond 6 uur thuis en beschikbaar meestal :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:01:
[...]
"Back in the days when mohaa was active"
Die goeie ouwe tijd.. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ouwe lul :+

BTW, 1vs1 op BatsAap stream :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

²that... vroegah .. wanneer België nog eens een NC won ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:47:
Ik heb ook weleens zin in een paar 5v5 potjes tegen elkaar gewoon custom game voor fun. Een keertje doen? :D
Sounds like a plan, zal vanavond maar eens de hele lijst afgaan van Fakegaming.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasdipje op 28-03-2011 17:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Een team van GoT: lijkt me top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:34
hmmm eerst 1 v 1 battles waren geen succes, 1 gewonnen (ik was gangplank tegen veigar, natuurlijk win je dan) en de andere 2 verloren (kog vs kog en ryze v ryze)

vanavond ga ik er even 1 opnemen met own3d.tv zodat ik de link hiero kan plaatsen en iedereen ff kan kijken hoe dat gaat.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Intruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:57:
hmmm eerst 1 v 1 battles waren geen succes, 1 gewonnen (ik was gangplank tegen veigar, natuurlijk win je dan) en de andere 2 verloren (kog vs kog en ryze v ryze)

vanavond ga ik er even 1 opnemen met own3d.tv zodat ik de link hiero kan plaatsen en iedereen ff kan kijken hoe dat gaat.
je speelt natuurlijk ook tegen een Nugget he, met zo'n onverklaarbare speelstijl als die van mij ben je verzekerd van een overwinning, behalve als je gangplank heet en een **** cleanse ability hebt

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Als iemand een 1v1 of 5v5 custom wilt spelen hoor ik het wel als ik online ben, ik ben er altijd wel voor in. Stukken leuker dan solo queue normal games doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:36

Hu9o

Schokkend

Wat server status: unavailable...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

En Batsaap, ik zie op je stream dat jij er wel op zit :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
uhmmm jup, werkt perfect, nu staat mijn lol ook altijd ingelogd omdat ik voor dit soort dingen bang ben :P, en dan moet ik weer op de US in gaan loggen en dan ga ik weer schelden op die LAG. Nja wat uiteindelijk resulteerd in een nacht dat ik niet kan slapen (zo erg is het niet hoor mtog :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 21:23

JdM

Humbled

Ik kom er ook niet op met dezelfde unavailable melding :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Yup same here. Site doet het ook niet en de US client heeft hetzelfde. }:O

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Omg? ik zit er gewoon wel in. en ga mijn lol vandaag dus niet afsluiten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ohja nog even over dat tournooi en bannen.

Dat is de slechtste combi ooit!

Gisteren was het al wel duidelijk hoe dat gign met de 3x3. Even terug kijken welke champs het team speelde en de beste bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Pff, hoop dat het rond 9 uur goed is, want dan ben ik thuis van werk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Was ik ingelogd, valt mijn laptop uit :( staat nu weer op unavailable... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nu weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hier nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
hier ook niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Weer online, maar wel 5 minuten in queue gestaan. Kan nu bijna spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Hier nog steeds niks, de site lijkt er ook uit te liggen http://www.leagueoflegends.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 15:16
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Echt vervelend, iedereen op ts zit wel in LoL :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Hu9o schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:58:
Ohja nog even over dat tournooi en bannen.

Dat is de slechtste combi ooit!

Gisteren was het al wel duidelijk hoe dat gign met de 3x3. Even terug kijken welke champs het team speelde en de beste bannen.
Ik zie het probleem niet? Maakt het toch juist leuker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nee gisteren 3 potjes gedaan.

2e potje werd m'n vorige hero gebanned
3e potje werden m'n 2 vorige heroes gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog bij andere mensen LoL nog steeds offline ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:57:
Nog bij andere mensen LoL nog steeds offline ? :(
Hier ook nog offline.

edit: nu online 20:05

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 15:16
online, maar wel een 10 minute queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiotPendragon:
We're looking into the current problems with connecting to the League of Legends service

gepost 26mins gelede

raar maar waar.

Start lol op => je krijgt unaivable:

Left Right Left Right Down Down Up Up 3 4

Status: Online ....

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

*biep* er zijn nog 9000 wachtende voor u.....OMG :P
Sinds 2 weken heeft iedere LoL ontdekt ofzo???

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ff men stream online gooien voor te testen. Link in couple of seconds :)

iemand die met own3d werkt en geen channel name krijgt bij add channel bij Xsplit ? :(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
http://www.own3d.tv/live/41529
als we toch bezig zijn streams te promoten :)
Crappy kwaliteit, maar dat ligt aan kpn. Desondanks speelt er wel een pro op die stream xD

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ok hier dan ook maar de mijne: http://www.own3d.tv/live/15656/Jeffro_s_Livestream :D

@ miz, wel aangevraagd on own3d eerst?

[ Voor 20% gewijzigd door Jeffroiscool op 28-03-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.own3d.tv/live/41594/LoL_5o5_funtards.INC

ik krijg denk ik wel geen beeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Maak anders in de fakegaming site de naam een link als je een stream hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ongeveer gedaan wat in de tutorial stond :s

meh snap er nu ff de pleuris van ... ging vroeger altijd perfect

17 viewers en enige dat ze zien is zwart scherm :') awesomeness :D

Enig scherm daje ziet is een dumpertscherm en dan gaat ie zwart :(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik heb een aantal 1 v 1 matches opgenomen,
Deze kun je hier terugkijken

[ Voor 16% gewijzigd door Intruder op 28-03-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Intruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:03:
Ik heb een aantal 1 v 1 matches opgenomen,
Deze kun je hier terugkijken
Hoe kreeg jij ze als video's opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Right, login-servers down :(

EDIT:
Dat is mijn straf voor dat ik vanavond ben gaan fitnessen ipv LoL spelen :D

[ Voor 60% gewijzigd door MazeMouse op 28-03-2011 21:52 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jeffroiscool schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:46:
[...]

Hoe kreeg jij ze als video's opgeslagen?
Als je ingelogd bent en naar broadcast gaat kun je stop/start recording klikken. Zo kun je zo opnemen. Als je daarna naar my profile, my video's gaat zie je al je recordings ;) leuke functie imho. Zo kun je jezelf ook zien spelen. Zo was mij het zelf nog nooi opgevallen dat ik erg zenuwachtig speel al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer hoor die queues. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff hele weekend aan school gewerkt wil ik even een paar potjes doen.
Krijg je masteries bug kan ik weer de que in zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Intruder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:29:
[...]

Als je ingelogd bent en naar broadcast gaat kun je stop/start recording klikken. Zo kun je zo opnemen. Als je daarna naar my profile, my video's gaat zie je al je recordings ;) leuke functie imho. Zo kun je jezelf ook zien spelen. Zo was mij het zelf nog nooi opgevallen dat ik erg zenuwachtig speel al zeg ik het zelf.
Zelf neem ik ook het een en ander op met fraps, maar wat kun je daar nog veel van leren zeg. Dingen die je ook ontgaan tijdens de game dat je denkt "wtf?" worden dan duidelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Pfff, ik ben er vanavond achter gekomen hoe awesome Soraka is. Heb nu 5 games gedaan, alles (zwaar overtuigend) gewonnen. Support is echt een rol die me op het lijf is geschreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik ga daalijk maar weer eens wat aanpassingen brengen in het script. Ik denk zelf aan een eigen profiel voor iedereen :p

Daarin kan je dus ook zaken in vermelden zoals je Livestream enzo. Ook ga ik werken aan een guide voor dit soort dingen. De site/community breid zich uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Nico schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 02:59:
[...]

Zelf neem ik ook het een en ander op met fraps, maar wat kun je daar nog veel van leren zeg. Dingen die je ook ontgaan tijdens de game dat je denkt "wtf?" worden dan duidelijk :')
Nja dit is niet zoals fraps dat je alleen zelf je recordings kan kijken, iedereen kan ze echter zien en ze worden online opgeslagen.
Zelf zou ik aanraden om leaguereplays te gebruiken, dat neemt niet zoals fraps, 60 Gb per match in beslag, maar het neemt maar 7 mb in beslag. En je kunt ze na de tijd als je wilt ook nog frapsen.
http://www.leaguereplays.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Intruder schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:53:
[...]

Nja dit is niet zoals fraps dat je alleen zelf je recordings kan kijken, iedereen kan ze echter zien en ze worden online opgeslagen.
Zelf zou ik aanraden om leaguereplays te gebruiken, dat neemt niet zoals fraps, 60 Gb per match in beslag, maar het neemt maar 7 mb in beslag. En je kunt ze na de tijd als je wilt ook nog frapsen.
http://www.leaguereplays.com/
Yupzors, een heel goed systeem, ik ga overigens ook meer Livestreams recorden. Ik dacht al van huh waarom worden ze niet opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
Nooit gebruikt. Ik denk dat ik dit zeker keertje ga gebruiken, LoL fragmovie :$.

Iemand nog aanwezig op de HogeSchool-Zuid Lan in mei? Word ook LoL compo gespeeld. Ga er heen met wat vriendjes haha. Echter heb ik geen zin om 3 dagen lang alleen LoL te spelen. Ook heb ik me ingeschreven voor Cs:s en Trackmania (Gewoon omdat het kan haha).

Is helaas wel een 3v3 compo. Vind ik zelf minder, 5v5 zou leuker zijn geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Yeah, ik heb het ook gebruikt (kijk maar @ mijn youtube :P)

Ik zal daar waarschijnlijk niet aanwezig zijn maar dat hangt af van meerdere dingen :D (Geld en vervoer)

@Duakor
Kun je alsjeblieft een geldig email-adres invoeren @ de GoT site?
Anders zal ik dit account alsnog op inactief zetten.

Ik denk dat ik maar emailverificatie ga inbouwen als mensen zulke emails gaan in lopen voeren -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

YouTube: League of Legends - Lee Sin Champion Spotlight

Ik vermoed dat deze wel een tikje duurder gaat zijn dan 6300IP :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik zei het toch al, 1 april XD

Edit:

Voor de mensen die al een tijdje niet ingelogd hebben: http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=checktime

Controlleer even of je ertussen staat. Anders krijg je van de week een mailtje (ben nu een cron aan het schrijven die mailt).

Ik zie overigens ook al een aantal mensen die van het ik ben me wachtwoord vergeten gebruik heeft gemaakt :+ Blijkbaar werkt het naar behoren? ^^

[ Voor 38% gewijzigd door Jeffroiscool op 29-03-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Is er nu een nieuwe 10 hero ronde gaande? Zo ja, welke zijn dat? Dan kan ik me vast inlezen in de nieuwe heroes voordat ik vanavond ga vlammen :P

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:11:
[...]

Edit:

Voor de mensen die al een tijdje niet ingelogd hebben: http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=checktime

Controlleer even of je ertussen staat. Anders krijg je van de week een mailtje (ben nu een cron aan het schrijven die mailt).

Ik zie overigens ook al een aantal mensen die van het ik ben me wachtwoord vergeten gebruik heeft gemaakt :+ Blijkbaar werkt het naar behoren? ^^
Euh, neen!
Ben het wachtwoord dat ik gebruikt heb vergeten en de wachtwoord reset werkt niet :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:21:
@Duakor
Kun je alsjeblieft een geldig email-adres invoeren @ de GoT site?
Anders zal ik dit account alsnog op inactief zetten.
Aangezien ik niet te pas en te onpas mijn mailadres ergens neer gooi had ik niks zinnigs opgevoerd.

*** edit *** wijziging doorgevoerd

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

"Wachtwoord succesvol aangepast. U kunt nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord."
Ok, eens proberen dan...

"Uw gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. Ga terug en probeer het opnieuw."

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
@Duaker

Ingevoerd, je mag nu je email wegediten :P (je had ook een DM kunnen sturen xD)
MazeMouse schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:41:
"Wachtwoord succesvol aangepast. U kunt nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord."
Ok, eens proberen dan...

"Uw gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. Ga terug en probeer het opnieuw."
Wut, weet je zeker dat je het goed invult? Stuur me anders een DM met je nieuwe pass dan voer ik die wel door. En dan kan je hem weer editen via je profile. (kan ook zijn dat je verkeerde inlognaam gebruikt ofzo? :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffroiscool op 29-03-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:42:
Wut, weet je zeker dat je het goed invult? Stuur me anders een DM met je nieuwe pass dan voer ik die wel door. En dan kan je hem weer editen via je profile. (kan ook zijn dat je verkeerde inlognaam gebruikt ofzo? :P)
Ik copy paste het vanuit notepad. Kan weinig meer fout aan gaan lijkt me zo :P
En misschien een typo gemaakt bij het registreren in de username. Maar in de lijst moet opvallen dat ik zowel op GoT als EU als US allemaal dezelfde naam gebruik ;) (En dus lijkt het me dat die username wel moet kloppen :P)

EDIT:
Ja, ik ben redelijk consequent in welke naam ik gebruik. Hij is niet zo "cool" als "MONSTERSLAYER666" maar wel vrijwel uniek en daarom gebruik ik hem al jaren want hij is nooit bezet :P

[ Voor 12% gewijzigd door MazeMouse op 29-03-2011 10:55 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Oh het werkt nu voor mezelf ook idd niet :S

Even debuggen hoor :+ (het heeft gewerkt dat weet ik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 22:07
[...]

Edit:

Ja ik heb dit gister gebruikt, ik heb toen ook ingelogd maar sta wel bij de checktime lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
dragon3016 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:48:
[...]

Ja ik heb dit gister gebruikt, ik heb toen ook ingelogd maar sta wel bij de checktime lijst.
De functie om in de laatste login op te slaan heb ik gister pas ingevoerd :P Sorry voor het ongemak maar daarom laat ik dat lijstje genereren zodat iedereen nog ff kan controlleren en inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
[...]

Ik durf te wedden dat hij daadwerkelijk vrijdag uitkomt. Anders maken ze echt niet de art, skills, animations etc. Plus zo'n belachelijke spotlight, natuurlijk dan wel gescaled en met een andere passive.

Moest wel hard lachen om de spotlight :P

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Is er een manier om zonder in te loggen de huidige 10 heropool te zien?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu zo'n 2 a 3 maanden LoL. De laatste tijd behoorlijk veel met Annie...

Is dit een viable champ om mee te beginnen? Heeft iemand nog tips? En evt een leuk alternatief voor Annie?

Ik merk wel dat als het team niet goed 'samengesteld' is, ik bijzonder snel el bocco ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Forn schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:51:
[...]

Ik durf te wedden dat hij daadwerkelijk vrijdag uitkomt. Anders maken ze echt niet de art, skills, animations etc. Plus zo'n belachelijke spotlight, natuurlijk dan wel gescaled en met een andere passive.

Moest wel hard lachen om de spotlight :P
Dat hij die dag inderdaad alleen free2play uitkomt. Of wel in de lijst staat maar niet gekocht kan worden. (of zo belachelijk duur is dat niemand het daadwerkelijk zou doen)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
MazeMouse schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:56:
[...]

Dat hij die dag inderdaad alleen free2play uitkomt. Of wel in de lijst staat maar niet gekocht kan worden. (of zo belachelijk duur is dat niemand het daadwerkelijk zou doen)
Ok wil je nog een keer proberen het wachtwoord te resetten, ik had een hele dom fout in me script zitten (ik execute maar 1 van de 2 update queries) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:56:
Ik speel nu zo'n 2 a 3 maanden LoL. De laatste tijd behoorlijk veel met Annie...

Is dit een viable champ om mee te beginnen? Heeft iemand nog tips? En evt een leuk alternatief voor Annie?

Ik merk wel dat als het team niet goed 'samengesteld' is, ik bijzonder snel el bocco ben...
Tja, er zijn verschillende meningen over hoe je het beste veel games kan winnen. De ene groep zegt dat je je het beste op 1 of 2 champs kan richten en daarmee heel goed moet worden (alle ins en outs, builds etc. leren), en de andere groep zegt dat je het beste in elke ROL 1 champ goed moet kennen (AP carry, AD carry, jungler, support en tank). Beide heeft zijn voor- en nadelen. Voordeel van de laatste methode is dat je bijna altijd een redelijke teamsamenstelling hebt, nadeel is dat je wat meer champs en speelstijlen onder de knie moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:52:
Is er een manier om zonder in te loggen de huidige 10 heropool te zien?
lol-europe.com Dan news bekijken en in het rechter rijtje champion rotation aan klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Kheb mijn build voor Maokai weer een beetje aangepast, meer focus op tanken. Mijn hemel, Maokai is de koning van het zonen zeg. Zeker early game als je tegenstander(s) nog geen boots hebben. 1 puntje in Sapling is voldoende. Ze rennen net iets harder als iemand zonder boots, dus halen ze altijd in. Men gebruikt dan hun teleport spells, rennen weg, etc. Maar krijgen hierdoor minder exp. Tevens als je goed kan timen: Gooi Sapling, meteen rooten en daarna je smash gebruiken. Doet vooral earlygame verassend veel damage. Maokai is echt mijn main tank geworden, daar ik voorheen graag met Blitz/Shen speelde. Hij heeft zoveel in te brengen in teamfights, echt heerlijk. Met een beetje CDR, kan je een aantal targets redelijk CC'en, tussen een root, knock-up en slow.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:59:
[...]

Ok wil je nog een keer proberen het wachtwoord te resetten, ik had een hele dom fout in me script zitten (ik execute maar 1 van de 2 update queries) 8)7
U bent successvol ingelogt! U word binnen 5 seconden teruggestuurd naar uw vorige pagina.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
MazeMouse schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:05:
[...]

U bent successvol ingelogt! U word binnen 5 seconden teruggestuurd naar uw vorige pagina.
Woohoo, dat is ook opgelost :)

Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.