[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:00:
[...]

en de andere groep zegt dat je het beste in elke ROL 1 champ goed moet kennen (AP carry, AD carry, jungler, support en tank).
Suggesties? I.e. welke champs zijn leuk om op te pakken. Met Annie beleef ik heel wat plezier, ook al ga ik veel dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Timmiewimie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:15:
Iemand nog aanwezig op de HogeSchool-Zuid Lan in mei? Word ook LoL compo gespeeld. Ga er heen met wat vriendjes haha.
Misschien ook ja. Hopelijk zijn er dan wel geen server-issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 22:07
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:12:
[...]

Suggesties? I.e. welke champs zijn leuk om op te pakken. Met Annie beleef ik heel wat plezier, ook al ga ik veel dood :(
Veigar , tryndamere vind ik leuke champions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik ben nu bezig met Livestreams implementeren :)

Own3d heeft me al een developer API gegeven (deze is nog in developement maar ik kan er in ieder geval mee aan de slag :D)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
[...]

Mijn favo's :

AP carry: Veigar
AD carry: Master Yi / Ashe
Support: speel ik niet, maar Janna wordt over het algemeen gezien als de beste support
Tank: Amumu / Rammus (rammus sinds nerf wel een stuk minder)
Jungle: Master Yi / Amumu / Olaf / Warwick (afhankelijk van rest van het team welke rol nog nodig is. Amumu is dan jungle + tank bijv. terwijl Yi jungle + AD carry is.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
[...]

Lastige vraag, wat speel je graag? Ik kan je wel een aantal champs opnoemen die naar mijn idee leuk vind om te spelen, maar wat voor rol wil je graag spelen, physical, magic, tank of support, carry of nuker, etc. Want anders, zijn er gewoon 50+ champs voor je.

[ Voor 35% gewijzigd door Nazanir op 29-03-2011 11:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:36:
[...]

Lastige vraag, wat speel je graag? Ik kan je wel een aantal champs opnoemen die naar mijn idee leuk vind om te spelen, maar wat voor rol wil je graag spelen, physical, magic, tank of support, carry of nuker, etc. Want anders, zijn er gewoon 50+ champs voor je.
Zoals ik zei, met Annie beleef ik aardig wat plezier.. Tank ligt me niet zo, heb wel een Mord in m'n lijstje, maar ja die speel ik dan meer AP (als dat de goede term is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond nog eens stream proberen... denk dat het een foutje was bij own3d.tv we zien vanavond wel effe.

Blijkbaar zag iedereen wel het screenie van op dumpert .. raar.

Anyway ik hoorde fragmovie vallen en hier mijn noobness met kennen :D

YouTube: LOL

Ongeveer 2 maand geleje ofzo eens in elkaar geflanst :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:46:
Vanavond nog eens stream proberen... denk dat het een foutje was bij own3d.tv we zien vanavond wel effe.

Blijkbaar zag iedereen wel het screenie van op dumpert .. raar.

Anyway ik hoorde fragmovie vallen en hier mijn noobness met kennen :D

YouTube: LOL
Own3d geeft zelf trouwens ook aan dat je persee op windowed mode moet spelen.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:48:
[...]

Als je de pagina bezocht van de stream zag je gwn me desktop (me uber dumpert jopen filmpje ... )
als je op play drukte ging het gwn naar zwart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:48:
[...]

Waarom zijn vrijwel alle lol-streams die ik zie dan gewoon fullscreen?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:17:
[...]

windowed maximized. dan zieje de rand niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
MazeMouse schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:17:
[...]

http://www.grismar.net/shiftwindow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Heb het ff binnengehaald, misschien wat instructies hoe ik kan zorgen dat het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
NibborSneffets schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:30:
[...]

Heb het ff binnengehaald, misschien wat instructies hoe ik kan zorgen dat het werkt?
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1mEx

Grab aanklikken bij Window Title en daarna ok en daarna Trigger It klikken als je potje begint (doe wel juiste resolutie bij LoL instellen anders ziet het er niet uit xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
En dan kun je gewoon zonder wIndowed Mode spelen in LoL en toch streamen, amiright?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
NibborSneffets schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:34:
En dan kun je gewoon zonder wIndowed Mode spelen in LoL en toch streamen, amiright?
Oftewel, je stelt in LoL Windowed mode in met je eigen resolutie, gebruik dat programma om hem weer fullscreen te maken :)

Werkt perfect en alttabben werkt nog een stuk fijner ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the english translation for the chinese name LEE XIN is : CHUCK NORRIS. beware.

Zoals jeffro zei: 1 april fools... dat ze het dan houden voor 1 april... anders is er gewoon geen plezier meer aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
Yea right. Dude je krijgt toch fking koppijn als je 50 min in een match zit met zoon scherm haha.

Zoude ze echt zoveel energie steken in een 1 april grap? Domme mensen :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmiewimie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:58:
Yea right. Dude je krijgt toch fking koppijn als je 50 min in een match zit met zoon scherm haha.

Zoude ze echt zoveel energie steken in een 1 april grap? Domme mensen :3
ze hebben vorig jaar ook zoveel tijd gestoken in URF (welke ik nog steeds mis :( )
URF zijn spirit zie je trouwens na een 60min game boven aan links bosjes => niet ver van blauwbuff orc. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:02:
[...]

ze hebben vorig jaar ook zoveel tijd gestoken in URF (welke ik nog steeds mis :( )
URF zijn spirit zie je trouwens na een 60min game boven aan links bosjes => niet ver van blauwbuff orc. :p
Ohja urf haha. Nja het is hun tijd en geld ;].

Leek me opzich ook wel een leuke champ. Kunnen zeker wat normale skills bij bedacht worden denk ik, beetje creativiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Nieuwe champion is wel een beetje overpowered:

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmiewimie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:08:
[...]

Ohja urf haha. Nja het is hun tijd en geld ;].

Leek me opzich ook wel een leuke champ. Kunnen zeker wat normale skills bij bedacht worden denk ik, beetje creativiteit.
zoeizo is dit niet de "monk' dieze vooropgesteld hadden. ( denk ik toch )
is toch vandaag maintance day ? of is dit morgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:09:
[...]

Ja nee lijkt me sterk dat ze zoon champ erin gaan zetten. Het zal idd wel zoals jij zegt niet de monk zijn die ze erin gaan zetten.

Zal het een champ zijn die nocturne easy aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmiewimie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:14:
[...]

Ja nee lijkt me sterk dat ze zoon champ erin gaan zetten. Het zal idd wel zoals jij zegt niet de monk zijn die ze erin gaan zetten.

Zal het een champ zijn die nocturne easy aan kan?
nocturne is easy te counteren :) zoals elke character.
ik hou gwn van teemo de laatste dagen...

Gisteren nog potje gedaan. had 0 stacks (had mid weer helemaal vol gepleurd met shrooms omdat mid echt kapot ging)
group setup was kassa / jarvan / WW / Teemo / Udyr
Udyr iniate en loopt richting shrooms => aced :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:09:
[...]

Maintenance day.. duurt een maintenance van league of legends een hele dag? :| .... (ik ben nieuw @ LoL)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:18:
[...]

Maintenance day.. duurt een maintenance van league of legends een hele dag? :| .... (ik ben nieuw @ LoL)
wel gisteren leek het erop alsof het gistere al maintance was ... onderbreking van een uur of 5 ?
Normaal is maintance 3 uur ofzo.

Ze moete is dringend hun EU servers fixen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:44:
[...]

Zoals ik zei, met Annie beleef ik aardig wat plezier.. Tank ligt me niet zo, heb wel een Mord in m'n lijstje, maar ja die speel ik dan meer AP (als dat de goede term is).
Dan nog zit er veel verschil tussen mages, een paar voorkeuren die ik persoonlijk heb:

Als je de tijd en moeite wilt leren om Anivia te spelen, is het de meest belonende champ om te spelen in de game. Een Stun die ook een hele sterke nuke is, een AoE slow + damage, haar muur en nog een simpele short range nuke erbij. Anivia is vrij traag (standaard 300 movespeed) en haar attack animation + base damage is laag/traag. Last hitten is dus wat lastiger voor haar. Positionering is ALLES, daarbij moet je echt je tegenstander leren voorspellen, om haar Q te kunnen gebruiken. Haar muur heeft eindeloos veel toepasbaarheden, maar die ga ik niet een voor een uitleggen. Met haar AoE kan ze later heel snel creepwaves pushen en redelijk farmen. Ze heeft niet veel AP nodig, omdat deze in haar Q dubbel berekend word (als hij "raakt" door over iemand heen te vliegen, en daarna nog een keer als hij tot ontploffing gebracht word, je doet dus op level 5 2x 250 damage als je het goed doet, dus krijgt deze skill ook 2x de AP bonus).

Kassadin bekleed de rol van Assassin. Dankzij riftwalk heb je op level 6 al, met een beetje CDR, een flash elke 6-7 seconden, tussen zijn Slow + silence heeft hij echt enorm veel burst, en met een paar stacks doet je riftwalk ook erg veel damage. Let echter wel op je mana, want riftwalk vreet dit echt. Een blue buff misstaat niet. Ook Kassadin is moeilijker om goed te leren, maar lang niet zo moeilijk als Anivia. Let wel dat hij melee is.

Vladimir is op zich ook een redelijk veilige keuze. Zijn Q is op level 5 elke 2-3s beschikbaar, en het healed jezelf. Hierdoor ben je bijzonder sterk in de lane, en blijf je net even wat makkelijker in leven. Hij krijgt extra HP voor elk punt AP dat je hebt, dus je kan makkelijk 4k HP bereiken. Zijn ult helpt enorm tijdens teambattles, hij heeft ene goede AoE, echter moet je daarvoor wel redelijk in melee bereik staan (lees: onveilig) en heeft hij een geweldige escape met zijn Sanguine Pool.

Dat zijn de 3 waar ik erg veel plezier aan beleef.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:18:
[...]

Nee meestal niet, ik merk zelf meestal dat ze savonds down gaan. Voor hoelang.. Geen idee. Meestal begint het zo na 7 uur ongeveer (zoon idee heb ik dan ik weet niet of dit klopt) en uur daarna ben ik meestal weg dus ik kan niet zeggen hoelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Nazanir schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:24:
[...]

Dan nog zit er veel verschil tussen mages, een paar voorkeuren die ik persoonlijk heb:

Als je de tijd en moeite wilt leren om Anivia te spelen, is het de meest belonende champ om te spelen in de game. Een Stun die ook een hele sterke nuke is, een AoE slow + damage, haar muur en nog een simpele short range nuke erbij. Anivia is vrij traag (standaard 300 movespeed) en haar attack animation + base damage is laag/traag. Last hitten is dus wat lastiger voor haar. Positionering is ALLES, daarbij moet je echt je tegenstander leren voorspellen, om haar Q te kunnen gebruiken. Haar muur heeft eindeloos veel toepasbaarheden, maar die ga ik niet een voor een uitleggen. Met haar AoE kan ze later heel snel creepwaves pushen en redelijk farmen. Ze heeft niet veel AP nodig, omdat deze in haar Q dubbel berekend word (als hij "raakt" door over iemand heen te vliegen, en daarna nog een keer als hij tot ontploffing gebracht word, je doet dus op level 5 2x 250 damage als je het goed doet, dus krijgt deze skill ook 2x de AP bonus).

Kassadin bekleed de rol van Assassin. Dankzij riftwalk heb je op level 6 al, met een beetje CDR, een flash elke 6-7 seconden, tussen zijn Slow + silence heeft hij echt enorm veel burst, en met een paar stacks doet je riftwalk ook erg veel damage. Let echter wel op je mana, want riftwalk vreet dit echt. Een blue buff misstaat niet. Ook Kassadin is moeilijker om goed te leren, maar lang niet zo moeilijk als Anivia. Let wel dat hij melee is.

Vladimir is op zich ook een redelijk veilige keuze. Zijn Q is op level 5 elke 2-3s beschikbaar, en het healed jezelf. Hierdoor ben je bijzonder sterk in de lane, en blijf je net even wat makkelijker in leven. Hij krijgt extra HP voor elk punt AP dat je hebt, dus je kan makkelijk 4k HP bereiken. Zijn ult helpt enorm tijdens teambattles, hij heeft ene goede AoE, echter moet je daarvoor wel redelijk in melee bereik staan (lees: onveilig) en heeft hij een geweldige escape met zijn Sanguine Pool.

Dat zijn de 3 waar ik erg veel plezier aan beleef.
Zo heerlijk aan vlad is idd zijn 'pis vlek' skill zoals ik hem noem. Kartus zijn ulti ontwijken daarmee. Super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Lee Sin is een nogal obvious 1 april grap, een paar dingen die wijzen hierop tijdens het filmpje:

Phreak loop langs Baron Nashor, Nashor kills himself, because I am Lee Sin. Beetj apart me dunkt.
Phreak geeft op een gegeven moment aan, dat een van zijn teamgenoten overloopt naar het vijandige team, hij moet vervolgens een 1v6 doen.
Hij fountain dived aan het einde voor een penta kill.
Hij schop met Lee Sin iemand de Nexus in, welke dan ontploft.
Het scherm is de hele tijd onduidelijk, omdat Lee Sin blind is.

En als laatste, wat dus overduidelijk op een 1 april grap wijst: Lee Sin word nog gebuffed, omdat men bang is dat hij underpowered is, ze doen hun best om hem VOOR 1 april te kunnen releasen.

Ik heb hartelijk gelachen om de spotlight, geweldig dat ze zoveel tijd er in hebben gestoken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De champion spotlight is natuurlijk geweldig bedacht. Even de map over diven haha. Toch heb ik het idee dat Lee Sin wel uitgebracht wordt, maar dan even nét iets minder sterk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
wut, Tweakers doet vreemd met style o.O

Anyways ik heb goed nieuws voor jullie! :D

De site ondersteunt nu ook livestreams! :D

http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=livestreams

Als jij je eigen stream wilt toevoegen eventjes bij account je own3d channel id invoeren. (dit is het nummer wat in de link staat van een stream)

Ik heb mezelf en Batsaap(Intruder) al toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Vet! werkt die online status ook echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

Weet je wat pas een vette Champion zou zijn? Eentje die écht blind is. Waarmee het scherm helemaal zwart is, en je het 'waaien van de omgeving' kan waarnemen. En dingen zoals voetstappen + in bosjes. Dan heb je nog wel je minimap en spul. DAT zou vet zijn. Maar dat is ook waarschijnlijk een te belachelijk idee.

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
ik heb zelf ook het idee dat hij wel uitgebracht word maar als een normale champion, natuurlijk niet als een chuck norris binnen de game. Dit denk ik meede dat ze elke 2 weken gewoon een champion uit brengen, en deze week niet achter willen blijven.
Al maakt het mijzelf bijzonder weinig uit, lijkt me wel een leuke champion. Zou urf ook wel graag in de game willen hebben ergens :P. Die ga ik dan de hele dag spelen xD

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:06:

Als jij je eigen stream wilt toevoegen eventjes bij account je own3d channel id invoeren. (dit is het nummer wat in de link staat van een stream)

Heb de link in mijn profile staan, zal vanaf nu ook gaan streamen als ik speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:06:

Coole feature, zou het ook een idee zijn om deze bij de eventuele start post neer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
NibborSneffets schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:21:
[...]

Heb de link in mijn profile staan, zal vanaf nu ook gaan streamen als ik speel..
Ik zie je anders nog niet in de lijst staan....

edit: feature kun je ook in het nieuwsblokje op de fakegaming-site zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 29-03-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Vicarious schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:23:
[...]

Ik zie je anders nog niet in de lijst staan....

edit: feature kun je ook in het nieuwsblokje op de fakegaming-site zetten.
Hij zegt inderdaad steeds dat het opgeslagen is, maar als ik er weer in kom staat het weer op 0.

http://www.own3d.tv/CtwGaming#/live/15399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Je moet ook niet de link erin plaatsen slimbo's :+

Maar je channel ID

In jouw geval 15399 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Had ik gedaan :o

Edit: Misschien had ik een spacing laten staan ofzo, hij pakt het nu wel..

[ Voor 70% gewijzigd door Kaasdipje op 29-03-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik heb hem nu handmatig via de database voor je ingevoerd. Vreem dat het bij jou niet werkte dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
En nu nog iets bedenken dat je hem naar je telefoon kan streame : D. haha Lekker vanuit werk, telefoon dernaast. -Levenloos-. Mja je hebt dagen als vandaag dat het niet echt wilt lukken, straks vroeg naar huis. Jeff zeg eens op xfire als je gaat spelen ga ik je stream volgen :3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Timmiewimie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:37:
En nu nog iets bedenken dat je hem naar je telefoon kan streame : D. haha Lekker vanuit werk, telefoon dernaast. -Levenloos-. Mja je hebt dagen als vandaag dat het niet echt wilt lukken, straks vroeg naar huis. Jeff zeg eens op xfire als je gaat spelen ga ik je stream volgen :3!
Zal ik doen, naar je telefoon streamen zal iets lastiger zijn :+

Neem maar contact op met own3d.tv :D

Ik ben overigens nu ook aan het werk. (ja ok ok ik werk ondertussen aan leuke features :+)

Net even geprobeerd om nieuw acc te maken en daarna stream toe te voegen. Werkt prima voor mij.

Edit: @Vic

Natuurlijk werkt die offline/online status. :D Ik kan wel een beetje scripten hoor ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Jeffroiscool op 29-03-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
En het invullen via je profiel werkt ook gewoon. Net als test ff 1 ingevuld en ik sta er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:48:
En het invullen via je profiel werkt ook gewoon. Net als test ff 1 ingevuld en ik sta er gewoon bij.
Zet je hem wel weer op 0? :P Ik wil daalijk wel echte streams in die lijst hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er met tweakers aan de hand :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:50:
wat is er met tweakers aan de hand :')
Ja had een dikke bug net de hele style was weg en alles was wit, niet alleen op deze pc maar ook op mijn thuis pc (via rdp)

Met Firefox werkte het ineens wel (ik gebruik zelf Chrome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:50:
[...]

Zet je hem wel weer op 0? :P Ik wil daalijk wel echte streams in die lijst hebben ^^
Yup. Net ff getest of het ook echt werkt door de stream van Linak in te vullen en hij haalt idd het correcte aantal viewers op en geeft het schermpje in de fakegaming-site netjes weer. Ziet er goed uit gozert! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
naar je telefoon streaman kan op het moment alleen met een android telefoon,
Met een beetje een goede internet verbinding moet dat lukken, kun je gewoon kijken.
Maar er is helaas nog geen own3d.tv app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
@Jeffro

Vallen die mensen niet te emaile :x? Het gaat mij erom dat ik niet word afgeknepen door vodafone omdat ik hd streams ben aant bekijke (Kost mbtjes). Ik weet wel dat er zoon andere stream was waarvan je een speciale app kon downloade voor je iphone ;o. Nja beter iets dan niets he :3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Timmiewimie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:52:
@Jeffro

Vallen die mensen niet te emaile :x? Het gaat mij erom dat ik niet word afgeknepen door vodafone omdat ik hd streams ben aant bekijke (Kost mbtjes). Ik weet wel dat er zoon andere stream was waarvan je een speciale app kon downloade voor je iphone ;o. Nja beter iets dan niets he :3.
Ze werken nog aan van alles :P Had ze al gemailed met vragen over hun API (want die staat nergens op hun website :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus met firefox nu :s
ochja. back OT:

vanavond stream testen (nog maar eens)
waarschuwing: wij praten gedurend en trollen mekaar in matches dus :p + muziek wss bij mij :p

Wij zijn normaal met 4 deze avond dus kan altijd iemand bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:43
En vanaf heden offline: PIVO's TeamSpeak server. Wie mag ik daarvoor bitchslappen? :'(

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Marcks schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:54:
[...]

En vanaf heden offline: PIVO's TeamSpeak server. Wie mag ik daarvoor bitchslappen? :'(
PIVO Ace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Marcks schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:54:
[...]

En vanaf heden offline: PIVO's TeamSpeak server. Wie mag ik daarvoor bitchslappen? :O
Ja dat merkte ik ook al -.-
btw de api van own3d geeft hem als offline aan? Waarschijnlijk duurt het even ofzo?

Edit: zelfs in die player bij jou zegtie offline :S Bugged shit~ xD

[ Voor 10% gewijzigd door Jeffroiscool op 29-03-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:56:
[...]

Ja dat merkte ik ook al -.-
btw de api van own3d geeft hem als offline aan? Waarschijnlijk duurt het even ofzo?
Duurt even (update elke 5 min. ofzo volgens mij). Nu wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Nu iedereen toch off topic bezig is:

Ik raad www.justin.tv aan voor een goede gebruikersvriendelijke en professionele streaming website.
Een stuk gemakkelijker als own3d.tv, Bij justin.tv kan je bijvoorbeeld ook je full screen dubbel klikken om hem weer kleiner te zetten. Of je chat en stream te "Pop-out" en hem ergens willekeurig neer te plaatsen.

Ook de optie om in 480 720 1080 p te kijken, voor de mensen met sloom inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Ah kak hier meneer security officer naast me zegt dat streams niet door worden gelaten op non administrator machines D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:58:
[...]

Duurt even (update elke 5 min. ofzo volgens mij). Nu wel online.
Ja klopt! :D

Ik zie hem nu ook in de lijst van fakegaming :)

We moeten het nog een beetje opleuken enzo dus als mensen nog suggesties hebben, be my guest :)

Een chat zou ook wel leuk zijn denk ik. Ik implementeer dan gewoon dezelfde chat als er gebruikt word bij own3d zelf. Zo'n eentje die een channel maakt op #quakenet ofzo. Of zal ik er een algemene chat van maken zoals veel mensen doen?

op quakenet #GoT.LoL :D

Edit: Ik vind justin.tv niet echt een fijne site. Deze blokkeert ook regelmatig nederland als er maar net te veel streamers naar iets kijken uit nederland en verplicht je dan om een abbo te nemen.

Voor de GoT site hou ik het even liefst bij own3d.tv (support voor Livestream/Justin.tv heel misschien in de toekomst).

[ Voor 20% gewijzigd door Jeffroiscool op 29-03-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:59:

Ik raad www.justin.tv aan voor een goede gebruikersvriendelijke en professionele streaming website.
Een stuk gemakkelijker als own3d.tv, Bij justin.tv kan je bijvoorbeeld ook je full screen dubbel klikken om hem weer kleiner te zetten. Of je chat en stream te "Pop-out" en hem ergens willekeurig neer te plaatsen.

Vergeet trouwens niet om je stream met delay in te stellen, om ghosting tegen te gaan. Al is het maar 15 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:59:

Toch vind ik Own3d streams fijner dan Justin streams.

Misschien ligt het aan de naam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:03:
[...]

Ik krijg er al Bi(e)bbbbeeerrssss van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:00:
[...]

We moeten het nog een beetje opleuken enzo dus als mensen nog suggesties hebben, be my guest :)

Een chat zou ook wel leuk zijn denk ik. Ik implementeer dan gewoon dezelfde chat als er gebruikt word bij own3d zelf. Zo'n eentje die een channel maakt op #quakenet ofzo. Of zal ik er een algemene chat van maken zoals veel mensen doen?

me phone zit al in GoT.LoL :) 24/24 non stop idling voor Q xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:03:
[...]

Wat vind je er praktischer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
[...]

Edit: Ik vind justin.tv niet echt een fijne site. Deze blokkeert ook regelmatig nederland als er maar net te veel streamers naar iets kijken uit nederland en verplicht je dan om een abbo te nemen.

Voor de GoT site hou ik het even liefst bij own3d.tv (support voor Livestream/Justin.tv heel misschien in de toekomst).
Ik zou dan een algemene chat maken, is wel een stuk leuker voor ons gotters natuurlijk. Wordt het GoT-kanaal op de EU servers van LoL al veel gebruikt? Wordt met al deze tools een stuk makkelijker om games met elkaar te organiseren. Nu nog die kalenderfunctie op de site die ik opperde en het wordt helemaal fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:05:
[...]

Wat vind je er praktischer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jeffro:

wat bedoel je met username ? men phone zit er gwn in ter idle hoor :p (niet de bedoeling dat ik @work op me phone zit te knoeie :D)

:edit:

nvm.. probleem met me dataprovider atm. data timeouts :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Nog nooit last van gehad, ik betwijfel dan ook of het iets met elkaar van doen heeft. Wat jij citeert is puur speculatie. Ik krijg dagelijks uren achter elkaar naar justin.tv streams en heb iets dergelijks nog nooit gezien of gehoord. Als je meer dan een paar duizend kijkers hebt krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan de justin.tv beta website, dat weet ik dan weer wel.

Heb je bewijs voor wat je daar beweert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:14:
Nog nooit last van gehad, ik betwijfel dan ook of het iets met elkaar van doen heeft. Wat jij citeert is puur speculatie. Ik krijg dagelijks uren achter elkaar naar justin.tv streams en heb iets dergelijks nog nooit gezien of gehoord. Als je meer dan een paar duizend kijkers hebt krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan de justin.tv beta website, dat weet ik dan weer wel.

Moet zo ff zoeken tussen me screenshots als ik die uberhaupt nog heb~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:15:
[...]

Moet zo ff zoeken tussen me screenshots als ik die uberhaupt nog heb~
Thanks!~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nog een functie toegevoegd, een simpele chat~ (webchat via IRC :) )

Deze zal ook onder de Livestreams verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:14:

Hou toch op man. Ik ben NHL-fan en wil dus 's nachts vaak NHL-streams kijken. Als je geen Justin.tv account hebt (waar je voor moet betalen) word je er bij die Justin-streams 9 van de 10x uitgeknikkerd met als melding dat het maximale aantal streams voor jouw land bereikt is. Vervolgens een knopje om een account aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:27:
[...]

Hou toch op man. Ik ben NHL-fan en wil dus 's nachts vaak NHL-streams kijken. Als je geen Justin.tv account hebt (waar je voor moet betalen) word je er bij die Justin-streams 9 van de 10x uitgeknikkerd met als melding dat het maximale aantal streams voor jouw land bereikt is. Vervolgens een knopje om een account aan te maken.
Dat is exact de melding waar ik het over heb. -.-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

²that (NFL & NBA fan :)

en dan krijg idd dezelfde zooi ( dit komt trouwens omdat belgische & nederlandse users volgens justin.tv vallen onder NEDERLAND)

anyway OT:
vanavond tournament script online gooie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Ik krijg helaas FPS drops als ik stream, tot aan 10FPS.. Latency is wel goed, maar FPS helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
NibborSneffets schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:32:
Ik krijg helaas FPS drops als ik stream, tot aan 10FPS.. Latency is wel goed, maar FPS helaas niet :(
Tja, voor stream heb je dan wel weer een decent pc nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Oh maar 10 fps. Dan ben je midde in een fight en dan framelag je je kont eraf en dan lose je. Ik ga het straks ook eens proberen tijdens een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Mogelijkheid voor de gebruiker om commentaar in de livestreamlijst erbij te zetten. Misschien ook aparte checkboxes oid om aan te geven of sprake is van dingen zoals commentaar/muziek/ranked/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:33:
[...]

Tja, voor stream heb je dan wel weer een decent pc nodig :P
Mwoah, heb altijd rond de 60FPS, nooit last als ik andere programma's draai tijdens spelen, draai ook wel 's FM2011 op de background.. :?

EDIT:

Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/9287/supportc.jpg

Gotta love support!

[ Voor 14% gewijzigd door Kaasdipje op 29-03-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Holyshit nice :']. Soraka, speel je arranged of is dit ook nog solo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

I love support. Zowel om te doen als om een goede support bij me te hebben.

Een keer de combinatie Janna (ik), Soraka, en Alistar in een game gehad met een Veigar en een Tryndamere... Dat was zo grandioos episch :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje prutsen in je LoL settings (60FPS is de cap in LoL => indien je hoger gaat maakt het niet veel uit => evt 75 => iets met Hertz van je scherm ofzo ? :s )

Ik draai alles op mega high alles open op 120 enzo maar heb capped op 60 gezet. zelfs stream haalt ie hier perfect op beiden 60 frames.

Enige probleem is dat me inet het dus niet trekt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:44:
[...]

beetje prutsen in je LoL settings (60FPS is de cap in LoL => indien je hoger gaat maakt het niet veel uit => evt 75 => iets met Hertz van je scherm ofzo ? :s )

Ik draai alles op mega high alles open op 120 enzo maar heb capped op 60 gezet. zelfs stream haalt ie hier perfect op beiden 60 frames.

Hier zal ik waarschijnlijk hetzelfde probleem hebben. Heb nog 2 broers waarvan 1tje hardcore gamed. Dus die zal daar ook wel zeker last van gaan hebben.

Kan ook aan liggen dat de mbitjes toch wat duurder zijn in belgië dan in nederland. Ons upload ligt vrij laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Timmiewimie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:40:
Holyshit nice :']. Soraka, speel je arranged of is dit ook nog solo?
Ehm, njah, duo-queue, laatste 10 games 8 gewonnen..Alleen verloren omdat ik Shen wou proberen en 1tje dat ik Trundle speelde, wel goede stats maar toch verloren :(
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:44:
[...]

Thanks! als ik vanavond weer ga spelen ga ik ff wat dingen nakijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmiewimie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:46:
[...]

Hier zal ik waarschijnlijk hetzelfde probleem hebben. Heb nog 2 broers waarvan 1tje hardcore gamed. Dus die zal daar ook wel zeker last van gaan hebben.

Kan ook aan liggen dat de mbitjes toch wat duurder zijn in belgië dan in nederland. Ons upload ligt vrij laag.
3,5mbps upload hier. ik trek met gemak een stream. moet alleen niet echt op superhoge quali gaan teste (alhoewel het wel moet lukken als ik wat pruts in Xsplit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:48:
[...]

3,5mbps upload hier. ik trek met gemak een stream. moet alleen niet echt op superhoge quali gaan teste (alhoewel het wel moet lukken als ik wat pruts in Xsplit )
Ik hier 2,5~3 mbps (Draadloos ja :"]) Maar ik merk al diepe dalen in het internet als we gewoon iets simpels doen als iets upload naar youtube. Mja low quality stream kan ik natuurlijk wel hebben. Hoe hoog raden zij aan op die site wat je upload snelheid moet zijn voor een goeie stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
RTG schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:37:
[...]

Mogelijkheid voor de gebruiker om commentaar in de livestreamlijst erbij te zetten. Misschien ook aparte checkboxes oid om aan te geven of sprake is van dingen zoals commentaar/muziek/ranked/etc.
Ik hou het wel op wat commentaar :)

Checkboxes word een beetje vervelend in m'n database :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmiewimie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:50:
[...]

Ik hier 2,5~3 mbps (Draadloos ja :"]) Maar ik merk al diepe dalen in het internet als we gewoon iets simpels doen als iets upload naar youtube. Mja low quality stream kan ik natuurlijk wel hebben. Hoe hoog raden zij aan op die site wat je upload snelheid moet zijn voor een goeie stream?
in Xsplit => 1024 * 768

in LoL zelf zit ik op 1920 * 1080. Heb het nog niet getest en moet echt is vanavond oplossen met own3d.tv (evt blur / samengeperst scherm etc.)

Ik werk ook draadloos en ik pers toch wel 3,5 eruit :')
Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:52:
[...]

is simpel :p 1 tabel (options) en dan een lijst ranked,music,voicecoms) die tabel uitlezen en dan zo in je php lijst overlopen en if == "" => moet php niet moeilijker maken dan het lijkt O-)

of ik doe die optie ff. Maakt mij niet uit :D probleem is dat ik niet aan je ftp kan van hieruit (mocht ik via webiface kunne gaan en zo via notepad kan ik wel wat scripten :') )

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

hahahahhahaha.. sorry maar.. haha, dit eerst zinnetje is echt te triest/kinderachtig.. mijn lachmoment van de dag.
[...]
Ik ben NHL-fan en wil dus 's nachts vaak NHL-streams kijken. Als je geen Justin.tv account hebt (waar je voor moet betalen) word je er bij die Justin-streams 9 van de 10x uitgeknikkerd met als melding dat het maximale aantal streams voor jouw land bereikt is. Vervolgens een knopje om een account aan te maken.
Nogmaals, ik heb deze melding _Nog nooit_ voorbij zien komen en ik heb een gratis account. Daarom vroeg ik ook om een voorbeeld van desbetreffende melding.
Jij vind het ook leuk om met speculatieve cijfers te gooien trouwens? Beetje volwassenere toon kan geen kwaad.

Ben je ingelogd (al dan niet onder een gratis account) tijdens het moment dat je deze melding krijgt?
En kan je de preciese melding eventueel even citeren? Dan ga ik erachteraan want ik ben best wel benieuwd eigenlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aight jongens het gaat ier nog steeds over LoL & streamen ... niet over persoonlijke kruistochten vs each other & streamsites. Nok er ff mee ofzo of stuur mekaar links in DM ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:52:
[...]

"oid"... Je kunt ook heel basaal een V of X in wat nieuwe kolommen gooien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
RTG schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:00:
[...]

"oid"... Je kunt ook heel basaal een V of X in wat nieuwe kolommen gooien. ;)
Ja maar nu hou ik me database nog een beetje schoon :+ checkboxjes zijn een beetje overdreven, mensen adapten toch wel aan om dat soort zooi in hun comment te zetten ^^

Overigens, zit nu ingebouwd om commentaar aan je stream toe te voegen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jeffroiscool op 29-03-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:01:
[...]

Ja maar nu hou ik me database nog een beetje schoon :+ checkboxjes zijn een beetje overdreven, mensen adapten toch wel aan om dat soort zooi in hun comment te zetten ^^

of mijn oplossing ? is maar 1 tabel toevoegen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:01:
[...]

Was juist het idee om het wat schoner (visueel) te houden ipv van wat half random commentaar erachter (zoals nu in de spelerslijst ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ok prima, miZ als je wilt mag jij het aanpassen :) Probeer wel structuur beetje gelijk te houden ^^

Misschien toch maar een svn/git opzetten voor dit systeem een keer zodat we met meer mensen er aan kunnen werken ^^

Edit: Ik kan je helaas geen webinterface toegang geven. Hoster maakt gebruikt van Deziweb en account is van een vriend van me :) (We doen er samen mee) dus ook zijn password enzo en direct 2 domeintjes~

[ Voor 32% gewijzigd door Jeffroiscool op 29-03-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:08:
Ok prima, miZ als je wilt mag jij het aanpassen :) Probeer wel structuur beetje gelijk te houden ^^

Misschien toch maar een svn/git opzetten voor dit systeem een keer zodat we met meer mensen er aan kunnen werken ^^
TURTOISSSEEEE (blastoise spoof enzo .. ) minder koffie |:(

ik heb me tourneyscript half af :)
vanavond ff stream nakijken & nog eens mensen laten ragen met me shrooms :')

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:56:
[...]

hahahahhahaha.. sorry maar.. haha, dit eerst zinnetje is echt te triest/kinderachtig.. mijn lachmoment van de dag.

[...]

Nogmaals, ik heb deze melding _Nog nooit_ voorbij zien komen en ik heb een gratis account. Daarom vroeg ik ook om een voorbeeld van desbetreffende melding.
Jij vind het ook leuk om met speculatieve cijfers te gooien trouwens? Beetje volwassenere toon kan geen kwaad.

Ben je ingelogd (al dan niet onder een gratis account) tijdens het moment dat je deze melding krijgt?
En kan je de preciese melding eventueel even citeren? Dan ga ik erachteraan want ik ben best wel benieuwd eigenlijk. ;)
Stel je niet zo aan joh. Je doet net alsof Jeffro zit te liegen en gaat mij vervolgens triest en onvolwassen noemen. Whatever, zand erover dan maar.

Hier een screenshotje van wat ik bedoel (even gegoogled, kan het nu niet testen):

http://img233.imageshack.us/i/paystrangeyvfm.png/

Zit niet ingelogd. Maar aangezien de meldingen zeggen dat ik een premium account moet hebben gok ik dat dat niet zoveel zin heeft.

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.