[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Je zou een standaard accountje kunnen proberen, groot kans dat dat het verhelpt.
En ik noemde niemand een leugenaar, ik was benieuwd naar het probleem in kwestie en wilde er graag even in duiken ;).

[ Voor 42% gewijzigd door kaluro2 op 29-03-2011 16:49 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
kaluro2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:48:
Je zou een standaard accountje kunnen proberen, groot kans dat dat het verhelpt.
En ik noemde niemand een leugenaar, ik was benieuwd naar het probleem in kwestie en wilde er graag even in duiken ;).
Ook daar had ik het bij.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een legendarisch potje gedaan. Duurde in totaal 1 uur en 27 minuten. Uiteindelijk gewonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:54:
Net een legendarisch potje gedaan. Duurde in totaal 1 uur en 27 minuten. Uiteindelijk gewonnen. :)
Lekker :D

Wie was je :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zit nu ook even met dat broadcasting te rommelen, en heb nu alles ingesteld (http://www.own3d.tv/live/41987/Hobbyneuker), maar als ik op m'n laptop hiernaar toe surf gebeurd er bar weinig... Werkt het nou wel of niet? :P

Oh en ik heb 't ook op de GoT site gezet, maar ook daar pakt ié 'm niet :?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:23:
Zit nu ook even met dat broadcasting te rommelen, en heb nu alles ingesteld (http://www.own3d.tv/live/41987/Hobbyneuker), maar als ik op m'n laptop hiernaar toe surf gebeurd er bar weinig... Werkt het nou wel of niet? :P

Oh en ik heb 't ook op de GoT site gezet, maar ook daar pakt ié 'm niet :?
de nummer invullen. niet heel de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Gister ook geowned met support, Sona/AP (ik) mid en Taric/Tank (broer) in de lane. Die 2 hebben echt goede synergy in team fights.
Die heals + support stats zijn mid game ontstopbaar.

Van de 5 games 1 verloren, omdat ashe, caitlyn en MF alledrie mid begonnen en als een gek begonnen te pushen terwijl wij 1 AFK hadden... (was een gestoorde trol game, nooit zoiets meegemaakt)

Vanavond weer inloggen met mijn broer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Nurse Akali ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:21
even een vraagje weet iemand waar ik gaurdmen bob zijn stream kan vinden, ik vind hem nergens meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapeno schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:40:
even een vraagje weet iemand waar ik gaurdmen bob zijn stream kan vinden, ik vind hem nergens meer
guardsman bob is een onderdeel geworden van de solomid stream tot zover ik denk te wete,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Lapeno schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:40:
http://www.solomid.net/streams.php?game=1

Als hij streamed zal hij hier tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:24:
[...]

de nummer invullen. niet heel de link
Bedankt, maar zelfs als ik dat doe slaat ie niets op :?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:57:
[...]

wachten op jeffro dan. Ik heb een update gedaan in de tabellen. Daarom dat jouw commentaar wss niet wordt mee eringedropped en de database erop faalt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Snappie88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:57:
[...]

Opgelost en het direct erin gezet.

Kwam inderdaad omdat miiZ de database aanpaste zonder m'n editqueries aan te passen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:54:
dat soort potjes zijn erg leuk als je een team hebt die een beetje samenwerkt. Had er gisteren ook 1 en hele team was constant ergens anders als er een teamfight drijdte te komen. Dan vind ik het vaak wel frustrerend xD anyway, hebben we gelukkig wel gewonnen. Door net de laatste make it or brake it teamfight te winnen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:43
Spookrijders! Honderden spookrijders! :P

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:23:
[...]

Kwam inderdaad omdat miiZ de database aanpaste zonder m'n editqueries aan te passen xD
Bedankt!

Nu alleen nog maar 't probleem oplossen dat m'n CPU zo nu en dan 100% is zonder reden tijdens een game :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:23:
[...]

:D SORRY
anyway streampke testen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:33:
[...]

dat soort potjes zijn erg leuk als je een team hebt die een beetje samenwerkt. Had er gisteren ook 1 en hele team was constant ergens anders als er een teamfight drijdte te komen. Dan vind ik het vaak wel frustrerend xD anyway, hebben we gelukkig wel gewonnen. Door net de laatste make it or brake it teamfight te winnen.
Absoluut, beide teams waren ook premade. En geen ragers/leavers etc. was echt een zeldzaam leuk potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die potjes heb je inderdaad niet vaak nee. Ik verheug me erop om ook een keer echt een leuk potje te doen met LoL.. meeste mensen die zijn echt vervelend.. Zit je lekker te spelen, en dan gaan ze trollen of leaven of ragen of wat dan ook.. wordt er af en toe echt niet goed van.. maarja doe je niks aan :(

P.S

HAI! ik ben nieuw hier! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stream werkt !!! :D

http://www.own3d.tv/live/41594

Mensen op skype die Dawn of war aan het spele zijn. iemand zin in een potje ? :)

btw niet op de muziek letten ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:28:

Mensen op skype die Dawn of war aan het spele zijn. iemand zin in een potje ? :)

Staat hier op offline hoor :<

edit. werkt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:28:

Voeg jezelf toe dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

done. Mijn ouders zijn ook ff featured ... :p
mijn muziek is wel bom :p ff teemo game ! :D

oké... ik zit ingame en poef. heel de pc valt uit :( moet echt is alles nakijke hiero :')
draait stabiel nu :) sorry voor het gevloek :')

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaamteloze reclame voor GoT chat-channel op LoL.

Joinen iedereen, makkelijk voor het maken van games en wel zo gezellig.
Zet bij options ook meteen de auto-join functie aan, zodat je elke keer automatisch chat-channel in komt x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hard gaan met teemo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

we hebben ook een nieuwe ts3 met 50 slots moet voldoende zijn toch?
regelt door mij en 7th division ( mijn clan :D )

79.99.24.10:9988
geen pass

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwou dat ik ook kon streamen trouwens maar werk niet :(

of xsplit loopt vast.. en als die voor de verandering een keer niet vast loopt dan doet mijn microfoon het niet meer.. en hoor je alles 10x ofzo.. echt vervelend maarja.. en kan niks vinden hoe ik dat moet fixen..

Misschien iemand van jullie een idee? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:03:
Kwou dat ik ook kon streamen trouwens maar werk niet :(

of xsplit loopt vast.. en als die voor de verandering een keer niet vast loopt dan doet mijn microfoon het niet meer.. en hoor je alles 10x ofzo.. echt vervelend maarja.. en kan niks vinden hoe ik dat moet fixen..

Misschien iemand van jullie een idee? :D
microfoon input goed zetten + niet je eigen stream opzetten op de pc waar je streamt => evt laptop ofzo dan is het normaal dat je loop echoes hebt.

en XSPLIT niet tesamen booten met google chrome :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb geen google chrome hier op staan. :p
Ik bekijk mijn eigen stream niet.. Iemand zei dat tegen mij..
En mijn microfoon input staat goed. Kan ik verder niks aan veranderen..

Dus raadsel raadsel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:00:
schaamteloze reclame voor GoT chat-channel op LoL.

Joinen iedereen, makkelijk voor het maken van games en wel zo gezellig.
Zet bij options ook meteen de auto-join functie aan, zodat je elke keer automatisch chat-channel in komt x).
Ja wist dat die cannel bestond maar wist niet datie zo goed bezogd was. Was net wel een leuk potje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:40:
[...]

en XSPLIT niet tesamen booten met google chrome :p
Want?

Ga overmorgen m'n PC maar eens opnieuw installeren, want dit is frustrerend. Streamen lukt wel maar heb continue 100% CPU. Lijkt mij niet de bedoeling met een Q6600...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:28:
[...]

Ja wist dat die cannel bestond maar wist niet datie zo goed bezogd was. Was net wel een leuk potje ^^
Is na beta ook nooit meer goed bezocht, maar aangezien er de laatste weken ineens erg veel intresse is (ook te zien aan de snelheid waarmee het topic er op het moment doorheen gaat), kan het wel handig zijn om wat teams op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:31:
[...]

Want?

Ga overmorgen m'n PC maar eens opnieuw installeren, want dit is frustrerend. Streamen lukt wel maar heb continue 100% CPU. Lijkt mij niet de bedoeling met een Q6600...
als ik chrome open en dan xsplit dan crashed chrome hier en duurt Xsplit keilang om te openen (na de crash van chrome opent xsplit supersnel)
same wanneer xsplit zonder chrome opstart => dan start het supersnel op. Het is mij een raadsel. Als er mensen zijn die crashes krijgen van hun pc (bsod's of problemen met uitvallen LoL ) => Vsync uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Snappie88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:31:
[...]

Want?

zou opzig moeten lukken, al is het wel ontzettend zwaar hoor, mijn laptop draaide normaal altijd 60 fps, met stream aan net 10,

En me pc (i7 950) haalt normaal 110 fps en met stream ongeveer 50, nu is 50 niet storend ofzo, maar veel later zou het ook niet moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
psyy138 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:29:
we hebben ook een nieuwe ts3 met 50 slots moet voldoende zijn toch?
regelt door mij en 7th division ( mijn clan :D )

79.99.24.10:9988
geen pass
Voor iedereen?

ps: Sona op?
Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/8585/sonaop.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:21:
[...]

Voor iedereen?

ps: Sona op?
lekker ;).

wat betreft TS; ik denk dat we het beste vooral de tweakers erop kunnen houden. Dus niet teveel gasten van buiten af uit nodigen om te joine (al is het natuurlijk geen probleem als er wat gasten potje mee spelen oid).

Voorkomt veel gezeik met full team slots en onbekende die het verzieken voor de rest ;), willen natuurlijk wel een zo lang mogelijk verblijf hebben op de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Zo net nog ff 2 leuke games met mn broertje samen gespeeld. Eerste keer was ik jungle yi en hij nocturne. Ik begon lekker met 3 gelukte ganks die me 2 kills en 1 assist opleverden en het junglen / levelen ging lekker hard. Vervolgens werd ik zelf een keer goed geganked en ging ik een keer dood in een teamfight maar daarna was het pure ownage. Toen ik mn triforce eenmaal afhad kon ik gewoon continue tijdens teamfights towers backdooren en als ze dan op me afkwamen rende ik eromheen naar mn team toe en wonnen we alle teamfights. Dikke damage met alpha strike + sheen proc + wuju style + sheen proc en best wel tanky door armor van wriggles en health van triforce. In onze game zat ook een fucking goede eve die echt op iets van 14/2 eindigde ofzo. Die wist precies wanneer ze kon ganken en wanneer niet. Die nodigde ons ook uit voor een volgende game.

Volgende game instalockten die 2 randoms cassiopeia en tryndamere, die gast eve weer en mn broertje een nocturne. Ik ging dus maar tanken / junglen met amumu (om een of andere reden doet mn broertje dat niet met nocturne, zonde imo). Echter hadden zij een twitch en die ging me samen met xin zhao de hele tijd counteren. In het begin dus 2x dood gegaan door die ongein en ik liep wat achter in levels. Dit ingehaald door solo lanes over te nemen en pink wards in de buurt te zetten als ik dat deed en vervolgens vanaf level 6 lekker groupfights initieren met mn ult waarna eve en nocturne het konden afmaken. Ook een soepele overwinning.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Laatst online: 14-09 21:34
Pff, net laatste game verloren, had een streak van 9 kunnen krijgen maar besloot daarna te spelen met een Level 30 die 13 wins op een row had, Een level 29 met 8 op een row en 2 lower levels die rond de 20 zaten. Ik was de enigste die met Taric positieve stats had, voor de rest werden we gecrushd.. Wel jammer maar er is morgen weer een dag.. Wat kost een TS server btw, en hoeveel slots is goed als we het alleen voor GoT gebruiken? Anders ben ik wel bereid om er eentje alleen voor LoL te huren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:43
PIVO's TS is al een tijdje weer up, als het daar nog over gaat. Een TS-server huren lijkt me sowieso wat overkill. De software is gratis tot 32 gelijktijdige clients - als ik me niet vergis - en draait prima op een afgedankt machientje met een goedkope internetverbinding.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Nice, zit er hard over na te denken om Sona aan te schaffen gister ook tegen 1 gespeeld super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:52:
[...]

als ik chrome open en dan xsplit dan crashed chrome hier en duurt Xsplit keilang om te openen (na de crash van chrome opent xsplit supersnel)
same wanneer xsplit zonder chrome opstart => dan start het supersnel op. Het is mij een raadsel. Als er mensen zijn die crashes krijgen van hun pc (bsod's of problemen met uitvallen LoL ) => Vsync uitzetten
Kijk, zo heeft de rest er ook wat aan ;) Merkte inderdaad al dat Xspit lang (bij mij niet) opent als Chrome open staat. Vsync vond m'n laptop dan weer niet zo leuk :(
Intruder schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:21:
[...]

zou opzig moeten lukken, al is het wel ontzettend zwaar hoor, mijn laptop draaide normaal altijd 60 fps, met stream aan net 10,

En me pc (i7 950) haalt normaal 110 fps en met stream ongeveer 50, nu is 50 niet storend ofzo, maar veel later zou het ook niet moeten worden.
M'n laptop (i5, 8 GB ram en ATi 5650) trekt 't allemaal prima (30 fps uiteindelijk met alles op ultra high en stream aan), wel op 1366x768. M'n desktop (Q6600 quadcore, 4 GB ram en GTS8800) trekt 't niet. Stomme is, niet op 1920x1024 (of zo, heb pas net een nieuwe monitor), maar ook niet op 1280x1024. 't Spel en de stream draaien prima, maar dan word ineens zonder reden m'n processor 100% beladen, en vervolgens zakt 't weer terug naar 70% - 80%. Nu is 't wel zo dat door het streamen het vaker gebeurd dan zonder het streamen, maar an sich zou 't ding 't prima moeten trekken.

Voordat ik die monitor had en dus op m'n oude monitor (en met 2 GB ram) draaide, had ik deze problemen ook al (100% cpu). Schijnt een LoL issue te zijn, maar aangezien het al een lange tijd geleden is dat ik m'n PC schoon heb getrokken is dit misschien een oplossing. Hoewel Spybot totaal geen virussen oid kon vinden.

[ Voor 50% gewijzigd door Snappie88 op 30-03-2011 08:31 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 01:22:
Zo net nog ff 2 leuke games met mn broertje samen gespeeld. Eerste keer was ik jungle yi en hij nocturne. Ik begon lekker met 3 gelukte ganks die me 2 kills en 1 assist opleverden en het junglen / levelen ging lekker hard. Vervolgens werd ik zelf een keer goed geganked en ging ik een keer dood in een teamfight maar daarna was het pure ownage. Toen ik mn triforce eenmaal afhad kon ik gewoon continue tijdens teamfights towers backdooren en als ze dan op me afkwamen rende ik eromheen naar mn team toe en wonnen we alle teamfights. Dikke damage met alpha strike + sheen proc + wuju style + sheen proc en best wel tanky door armor van wriggles en health van triforce. In onze game zat ook een fucking goede eve die echt op iets van 14/2 eindigde ofzo. Die wist precies wanneer ze kon ganken en wanneer niet. Die nodigde ons ook uit voor een volgende game.

Volgende game instalockten die 2 randoms cassiopeia en tryndamere, die gast eve weer en mn broertje een nocturne. Ik ging dus maar tanken / junglen met amumu (om een of andere reden doet mn broertje dat niet met nocturne, zonde imo). Echter hadden zij een twitch en die ging me samen met xin zhao de hele tijd counteren. In het begin dus 2x dood gegaan door die ongein en ik liep wat achter in levels. Dit ingehaald door solo lanes over te nemen en pink wards in de buurt te zetten als ik dat deed en vervolgens vanaf level 6 lekker groupfights initieren met mn ult waarna eve en nocturne het konden afmaken. Ook een soepele overwinning.
1. WTF Triforce op Yi? Heb ik nog nooit gezien :P
2. Bad autolockers :(
3. Nocturne Jungle vind ik alsnog overrated, hij is vaak low aan health tenzij je heel erg veel health pots gaat gebruiken en als je een counterjungler als Nunu tegen komt ben je gewoon hartstikke dood.
4. I dunno, ik verveel me~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
@Jeffro

Ik ben het er wel mee eens, ik speel nocturne liever gewoon inlane met een goede team speler. Zowieso als je tegen een jungler speeld gewoon wards kopen en ganke zodra hij bij friendly buffs komt.

Laatst een game gespeeld, tegen een fiddlesticks die heletijd blauwe buff ging halen, en telkens stond daar onze yi hem op te wachte. Tower was dus al down voor de 6 minuut mark, en onze yi had al 5 kills terwijl de game amper begonnen was. Deze game was dan ook een win.

Ik wil een keertje janna spelen, hopelijk is hij volgende week free2play. Geen zin om hem te kopen :$. Janna schijnt een hele goeie support te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Janna is een erg goede support, super goed in het dissabelen van enemy's en het verranderen van teamfights doormiddel van je ulti. Je kunt ook super goed teammates redden met je shield. Overall een erg goede support. Ook al heeft ze minimale healing skills (alleen haar ult)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Is het geen leuk idee om met tweakers 5v5 potjes te gaan spelen? Ik bedoel niet een toernooitje of iets dergelijks, maar wel dat met dit aantal tweakers op LoL we op deze manier elkaar ook beter kunnen maken. Onderlinge competitie is toch nooit slecht?

Rik

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Xenophon16 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:28:
Is het geen leuk idee om met tweakers 5v5 potjes te gaan spelen? Ik bedoel niet een toernooitje of iets dergelijks, maar wel dat met dit aantal tweakers op LoL we op deze manier elkaar ook beter kunnen maken. Onderlinge competitie is toch nooit slecht?

Rik
Gister nog 3 on 3 gedaan, (ons team won :D)

http://www.own3d.tv/watch/97069

Daar de record ervan ^^

Maar ik ondersteun de motie wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Onze 5v5 ging gister avond toch ook wel aardig niet?

Ik ben wel in voor een 5v5 onder de tweakers. Zelf speel ik niet graag te veel, dus liefst zou ik dan een game willen spelen tussen 7 en 9 savonds ;o. Ik zeg, Doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Timmiewimie schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:41:
Onze 5v5 ging gister avond toch ook wel aardig niet?

Ik ben wel in voor een 5v5 onder de tweakers. Zelf speel ik niet graag te veel, dus liefst zou ik dan een game willen spelen tussen 7 en 9 savonds ;o. Ik zeg, Doen!
Dat was slechts een 5 man premade :P

We willen een echte 5 tweakers tegen 5 andere tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Heb sinds dit weekend LoL, amuseer mij er perfect mee maar zit met een vervelend probleempje.

De lobby, store & lore wil hij nooit weergeven. Bij lobby krijg ik zo'n draaiend icoontje, bij store & lore helemaal niets.

Heb adobe air & flash geüpdate maar blijkt alsnog niet te werken. Ook de client opnieuw geinstalleerd maar geen beterschap. Iemand die me kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:43:
Hmm. Heb sinds dit weekend LoL, amuseer mij er perfect mee maar zit met een vervelend probleempje.

De lobby, store & lore wil hij nooit weergeven. Bij lobby krijg ik zo'n draaiend icoontje, bij store & lore helemaal niets.

Heb adobe air & flash geüpdate maar blijkt alsnog niet te werken. Ook de client opnieuw geinstalleerd maar geen beterschap. Iemand die me kan helpen ?
Ik dank dat je het gewoon even moet afwachten. De client heeft helaas nogal vaak last van dat soort bugs.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Jeffroiscool schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:42:
[...]

Dat was slechts een 5 man premade :P

We willen een echte 5 tweakers tegen 5 andere tweakers :D
Iknow. Maar ik bedoelde gewoon van dat die 5 premade vrij soepeltjes ging.

Ik wil tegen jou spelen :$.

@Hierboven

een vriend had dit eerst ook, probleem had zichzelf opgelost ofzo? Helaas weet ik niet wat hij precies had gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, vrij vaag. Als je op de forums gaat zien zie je veel mensen met dit probleem, helaas nooit iemand met een oplossing die altijd geldt.

Meesten zeiden ook dat het probleem zich naar verloop van tijd zelf oploste, maar is toch vrij lastig dat ik de store niet kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Je zou eventueel kunnen proberen een e-mailtje via de support page naar riot te sturen met een screenshot van het probleem. Eerste reactie kan even duren (had ik namelijk ook) maar daarna reageren ze vaak elke dag wel en proberen ze ook echt het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:50:
Nja, vrij vaag. Als je op de forums gaat zien zie je veel mensen met dit probleem, helaas nooit iemand met een oplossing die altijd geldt.

Meesten zeiden ook dat het probleem zich naar verloop van tijd zelf oploste, maar is toch vrij lastig dat ik de store niet kan zien.
probeer dit eens:

Schrijfrechten zetten (of readonly uitzetten op de folder) => C:/program files (x86) / Riot

indien dat niet werkt => rechtermuisklik => run as administrator (ookal heeft je huidige account admin :) )
anders => SHIFT + rightclick => run as admin.

btw: goeimorgen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:01:
[...]

probeer dit eens:

Schrijfrechten zetten (of readonly uitzetten op de folder) => C:/program files (x86) / Riot

indien dat niet werkt => rechtermuisklik => run as administrator (ookal heeft je huidige account admin :) )
anders => SHIFT + rightclick => run as admin.

btw: goeimorgen :z
Goeiemorge en bedankt voor de tips ! :)

Zal de schrijfrechten controleren van de riot folder, had hem al proberen te runnen als admin.

Heb het op een andere pc geinstalleerd enkel voor de shop te kunnen zien, en beetje het spel aan het leren kennen met "Annie".

Die beer poppen met stun klaar is fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

voor iedereen ja :)
vrij om er op te komen is onze public ts ;)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:04:
Die beer poppen met stun klaar is fantastisch :D
Klopt, weet je wat ook een goede is in een teamfight? Wachten totdat je stun klaar is, en dan die spread gebruiken. Iedereen die erin staat word gestunned. ;)

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 22:07
psyy138 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:07:
[...]

voor iedereen ja :)
vrij om er op te komen is onze public ts ;)
Zal als ik tijd heb weer eens op ts komen al tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren wel weer een zalige game met teemo ( wel weer verloren ) maar die mushrooms blijven zalig :p

Ik weet niet of iemand het gezien heeft op stream ?

gisteren trouwens terwijl ik stream van SK Wick3d zat te kijken dat Athene ( die retard van WoW en de nr 1 op de rankings van SC2) naar League of Legends komt om ons allemaal te leren spelen :') moest wel effe hardop lache en als ook Wick3d die er helemaal al kon om lache :p

zal post editen als ik filmpje vind :)

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=616846

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:10:
Had gisteren wel weer een zalige game met teemo ( wel weer verloren ) maar die mushrooms blijven zalig :p

gisteren trouwens terwijl ik stream van SK Wick3d zat te kijken dat Athene ( die retard van WoW en de nr 1 op de rankings van SC2) naar League of Legends komt om ons allemaal te leren spelen :') moest wel effe hardop lache en als ook Wick3d die er helemaal al kon om lache :p

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=616846
Ben wel benieuwd want denk dat ze dat vies gaat tegenvallen :)
Voordat je alle champions kent en de spells die ze kunnen doen ben je wel een tijdje aan de leer.

Edit: na het zien van het filmpje lijkt het me wel leuk om tegen hem te spelen 1vs1 }:O Weet zeker dat ie verliest :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ninjaman op 30-03-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:10:

Ik zou het hilaris vinden als hij in de top 10 van LoL ook terecht komt. Die kerel is gewoon 1 van de beste trollers van het inernet op het moment zijn filmpjes voor gunk.tv waren ook geweldig :)

Ik ben echt blij dat blitz in de rotatie zit deze week vind het zo een aangename champion. Gewoon lekker denien en graps door de bomen heen sleuren :D. Ik vind het best zonde dat de meeste hem echt puur tank spelen ik bouw meestal een manamune en daarna trinity force met meestal mercury's treats hij kan echt een insane damage doen en squishy's makkelijk solo killen met die items. Torens neerhalen lijkt ook iets van niets met zijn W skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:04:
[...]

1. WTF Triforce op Yi? Heb ik nog nooit gezien :P
2. Bad autolockers :(
3. Nocturne Jungle vind ik alsnog overrated, hij is vaak low aan health tenzij je heel erg veel health pots gaat gebruiken en als je een counterjungler als Nunu tegen komt ben je gewoon hartstikke dood.
4. I dunno, ik verveel me~
Triforce of yi werkt voor mij heerlijk. Mijn core:

- Wriggle's Lantern voor lifesteal, armor en ward (junglen)
- Merc treads voor minder CC en magic resist
- Triforce, beginnend met sheen. Sheen verdubbelt je damage-output, de phage zorgt voor extra life en chance to slow en de zeal zorgt voor nog snellere movement en attacks. Klein beetje crit er nog bij om het af te toppen. Ideaal item wat mij betreft voor Yi

Daarna is het situational. Als ze veel AP hebben wil ik bijv. nog wel eens hexfire tussendoor bouwen (na sheen bijv.). en als ze veel AD hebben bouw ik meestal nog wel een Atma's Impaler na mijn triforce. Banshees is ook altijd nog wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon3016 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:13:
[...]

Ben wel benieuwd want denk dat ze dat vies gaat tegenvallen :)
Voordat je alle champions kent en de spells die ze kunnen doen ben je wel een tijdje aan de leer.
Athene is een loser ... Woont in antwerpen en heeft al reeds voor ze grove taal al klappe gekrege ( is blijkbaar irl ook niet op ze mondje gevalle :p )
Ik speelde vroeger wow op dezelfde realm als hem... is gewoon iemand zonder job & geen leven. 24/7 gamer zoals iedereen hem noemt.
Ochja hij doet maar. LoL is geen game dat je wint door 24/7 te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:21:
[...]

Triforce of yi werkt voor mij heerlijk. Mijn core:

- Wriggle's Lantern voor lifesteal, armor en ward (junglen)
- Merc treads voor minder CC en magic resist
- Triforce, beginnend met sheen. Sheen verdubbelt je damage-output, de phage zorgt voor extra life en chance to slow en de zeal zorgt voor nog snellere movement en attacks. Klein beetje crit er nog bij om het af te toppen. Ideaal item wat mij betreft voor Yi

Daarna is het situational. Als ze veel AP hebben wil ik bijv. nog wel eens hexfire tussendoor bouwen (na sheen bijv.). en als ze veel AD hebben bouw ik meestal nog wel een Atma's Impaler na mijn triforce. Banshees is ook altijd nog wel leuk.
Ik doe het ook veel op Yi en het is echt een goed item omdat je dan veel leven hebt etc. Maar ik zou na triforce voor bloodthirster gaan voor meer lifesteal en damage. Want meestal als ik na triforce te defensief ga door een BV te kopen. Heb ik te weinig damage out put end-game.
De laatste weken speel ik ook wel veel jungle Yi en ik heb ook ondervonden dat als je na wrigles + boots ook voor een ghostblade kan gaan en dan ben je denk ik op een punt ergens mid game dat je echt elke champion 1v1 aankan, zeker als je een degelijke tank hebt en veel stuns ben je gewoon unstopable en meestal is het dan al GG >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:24:
[...]

Athene is een loser ... Woont in antwerpen en heeft al reeds voor ze grove taal al klappe gekrege ( is blijkbaar irl ook niet op ze mondje gevalle :p )
Ik speelde vroeger wow op dezelfde realm als hem... is gewoon iemand zonder job & geen leven. 24/7 gamer zoals iedereen hem noemt.
Ochja hij doet maar. LoL is geen game dat je wint door 24/7 te spelen :D
:F
Gelukkig niet nee en het is een team game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon3016 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:26:
[...]

the word I doesnt work in the word TEAM :p
vanavond eens men stream optimizen. Had door op een moment dat men quality op 10 stond :') en heel me upload daar naartoe ging :p nu ff op 7 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
Triforce voor Yi raad ik alles behalve aan, maak dan liever een Phantom Dancer.

Yi krijgt voornamelijk uit een Triforce: Beetje extra HP en MP, move en attack speed. De AP en AD bonussen zijn te klein, om noemenswaardig te noemen. De trigger active van Triforce, is ook wel leuk, maar doet gewoon te weinig voor Yi, simpelweg omdat hij geen spambare skills heeft. Meditation heeft zowiezo een hele lange cooldown, Alpha Strike zit ook boven de 10 seconden, Highlander zitop een minuut en zijn Wuju Style heeft ook een relatief lange cooldown. Als je ze inderdaad opeen volgend gebruikt, kan je er wat voordeel uit halen, maar het is veel makkelijker om gewoon rightclick to kill te doen, met hetzelfde geld koop je namelijk een PD + Brutilizer en doe je veel meer damage.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nazanir schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:29:

Yi krijgt voornamelijk uit een Triforce: Beetje extra HP en MP, move en attack speed. De AP en AD bonussen zijn te klein, om noemenswaardig te noemen. De trigger active van Triforce, is ook wel leuk, maar doet gewoon te weinig voor Yi, simpelweg omdat hij geen spambare skills heeft. Meditation heeft zowiezo een hele lange cooldown, Alpha Strike zit ook boven de 10 seconden, Highlander zitop een minuut en zijn Wuju Style heeft ook een relatief lange cooldown. Als je ze inderdaad opeen volgend gebruikt, kan je er wat voordeel uit halen, maar het is veel makkelijker om gewoon rightclick to kill te doen, met hetzelfde geld koop je namelijk een PD + Brutilizer en doe je veel meer damage.
Wat haal jij als survivability voor Yi?

Hoe zou een early spirit visage werken voor hem icm met zijn w skill? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:29:

Met phantom dancer doe je misschien meer damage maar heb je geen survivability en geen chance to slow (en die triggert best vaak met de attack speed van zeal erbij). Ik ken al die geijkte builds van Yi heus wel met Ghostblade en phantom dancers etc. maar die werken voor mij niet. Probleem is dat je elke 1v1 wel kan winnen, maar tegen de tijd dat je die items hebt zijn er geen 1v1s meer maar alleen teamfights. Als je daarin gefocust wordt ben je binnen 2 tellen dood terwijl ik nu meestal het volgende doe:
- Tank initieert en start het gevecht of de tegenstander initieert
- Ik alpha strike de teamfight in, doe een auto-attack, zet mijn ult aan en doe nog een auto-attack en sjees met ult nog aan de teamfight uit als ik low ben
- Buiten teamfight even meditaten en weer vrolijk naar binnen alpha-en. Als ik in het eerste deel een kill heb meegepakt is het helemaal mooi want dan heb ik ook geen cooldown meer op mn ult.

Ik vind dat je met bovenstaande build meer te brengen hebt in teamfights. Bovendien push je met die triforce als een malle torentjes om (backdooren). GEwoon op een toren afrennen, E-skill + sheenproc, ult + sheenproc, alpha strike op een minion + sheenproc op toren en hij is zo neer. Bovendien heb je door triforce en armor van wriggle's genoeg beef om die tower even te kunnen tanken. Als je voor phantom dancers gaat ben je na 3 towerhits klaar e nmoet je rennen voor je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=livestreams

heb al 1 tabel werkende gekregen :)
aangezien het ff druk is doe ik me best :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:00:
http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=livestreams

heb al 1 tabel werkende gekregen :)
aangezien het ff druk is doe ik me best :p
Ik hoop dat die array niet te verwarrend is? :D

Edit: Ik werk ondertussen trouwens ook aan een addnews pagina. Voor mensen met die rechten.

[ Voor 13% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-03-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:03:
[...]

Ik hoop dat die array niet te verwarrend is? :D

Edit: Ik werk ondertussen trouwens ook aan een addnews pagina. Voor mensen met die rechten.
ik moet arrays in arrays gaan implementeren :p maar oké. zo deed ik het vroeger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:50:
[...]

Met phantom dancer doe je misschien meer damage maar heb je geen survivability en geen chance to slow (en die triggert best vaak met de attack speed van zeal erbij). Ik ken al die geijkte builds van Yi heus wel met Ghostblade en phantom dancers etc. maar die werken voor mij niet. Probleem is dat je elke 1v1 wel kan winnen, maar tegen de tijd dat je die items hebt zijn er geen 1v1s meer maar alleen teamfights. Als je daarin gefocust wordt ben je binnen 2 tellen dood terwijl ik nu meestal het volgende doe:
- Tank initieert en start het gevecht of de tegenstander initieert
- Ik alpha strike de teamfight in, doe een auto-attack, zet mijn ult aan en doe nog een auto-attack en sjees met ult nog aan de teamfight uit als ik low ben
- Buiten teamfight even meditaten en weer vrolijk naar binnen alpha-en. Als ik in het eerste deel een kill heb meegepakt is het helemaal mooi want dan heb ik ook geen cooldown meer op mn ult.

Ik vind dat je met bovenstaande build meer te brengen hebt in teamfights. Bovendien push je met die triforce als een malle torentjes om (backdooren). GEwoon op een toren afrennen, E-skill + sheenproc, ult + sheenproc, alpha strike op een minion + sheenproc op toren en hij is zo neer. Bovendien heb je door triforce en armor van wriggle's genoeg beef om die tower even te kunnen tanken. Als je voor phantom dancers gaat ben je na 3 towerhits klaar e nmoet je rennen voor je leven.
Wat ik deed bij me ghostblade build is: als ik gefeed was dus 5-0 fzo ging ik direct voor bloodthirster, als dat niet zo was ging ik voor frozen mallet. PD op yi is naar mijn mening gewoon waardeloos misschien als je een lang potje hebt niet maar een ghostblade is veel nuttiger hij is toch altyd van cooldown en het is een soort double ult.

Maar in het algemeen is triforce op yi het beste zeker als je wat "serieuzer" wil spelen. Maar als je nu 3 kills hebt voor de 12min door ganks zou ik voor ghostblade gaan om de game gewoon af te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik ben heel erg fan van Banshee's Veil, aangezien je ultimate je wel immuum maakt voor slows, maar niet voor snares/stuns. Vaak gebruik ik voor Yi ook Cleanse, je hebt immers altijd een Ghost skill bij de hand, met een lagere CD dan Ghost zelf.

Ik zal even een korte omschrijving van mijn Yi geven:

Skill Priority:

R>E>Q>W

Runes:

Red: Armorpen
Yellow: Armor/level
Blue: MR/level
Quint: Armorpen

Men beginne met een item naar keuze, meestal een Doran's shield voor lanen, of armor + 5 pots voor junglen.

Voor de jungle masteries: 1/19/10 voor lanen 11/0/19

Belangrijke items op volgorde: Brutalizer, Stark's en Banshee's. Daarna Brutalizer naar Ghostblade.

Voor junglen kan je de starks uitstellen, aangezien je daar een Wriggle's voor in de plaats neemt.

Met je E heb je al heel aardig veel damage als passive, nog meer als je hem activeert. Het idee is dan ook E + R voor een ult run of om towers snel neer te krijgen. Dit is een relatief compacte en goedkope build (Starks + Brutalizer + BV). Je krijgt wat je nodig hebt: CDR, Damage, Lifesteal, Attack speed en survivability. Na je Ghostblade, kan je nog wat dure items proberen te maken, maar je wilt early game zo snel mogelijk, zoveel mogelijk potentie halen.

Voor junglen gebruik je smite + cleanse, voor lanen is mijn voorkeur cleanse + exhaust. Cleanse is gewoon gigantisch belangrijk voor een Yi, want een beetje team, zal jou gaan focussen. Tussen een BV en cleanse, zul je al heel moeilijk te stoppen worden, nog meer als je Hihglander aanhebt.

Ik ben gewoon van mening, dat een Triforce gewoon weggegooid geld is voor yi, omdat hij er te weinig voordeel uit haalt. Voor een Hybrid build, is het te doen, maar dan nog is het erg duur vergeleken met een Rageblade/Gunblade.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:09:
Ik ben heel erg fan van Banshee's Veil, aangezien je ultimate je wel immuum maakt voor slows, maar niet voor snares/stuns. Vaak gebruik ik voor Yi ook Cleanse, je hebt immers altijd een Ghost skill bij de hand, met een lagere CD dan Ghost zelf.

Ik zal even een korte omschrijving van mijn Yi geven:

Skill Priority:

R>E>Q>W

Runes:

Red: Armorpen
Yellow: Armor/level
Blue: MR/level
Quint: Armorpen

Men beginne met een item naar keuze, meestal een Doran's shield voor lanen, of armor + 5 pots voor junglen.

Voor de jungle masteries: 1/19/10 voor lanen 11/0/19

Belangrijke items op volgorde: Brutalizer, Stark's en Banshee's. Daarna Brutalizer naar Ghostblade.

Voor junglen kan je de starks uitstellen, aangezien je daar een Wriggle's voor in de plaats neemt.

Met je E heb je al heel aardig veel damage als passive, nog meer als je hem activeert. Het idee is dan ook E + R voor een ult run of om towers snel neer te krijgen. Dit is een relatief compacte en goedkope build (Starks + Brutalizer + BV). Je krijgt wat je nodig hebt: CDR, Damage, Lifesteal, Attack speed en survivability. Na je Ghostblade, kan je nog wat dure items proberen te maken, maar je wilt early game zo snel mogelijk, zoveel mogelijk potentie halen.

Voor junglen gebruik je smite + cleanse, voor lanen is mijn voorkeur cleanse + exhaust. Cleanse is gewoon gigantisch belangrijk voor een Yi, want een beetje team, zal jou gaan focussen. Tussen een BV en cleanse, zul je al heel moeilijk te stoppen worden, nog meer als je Hihglander aanhebt.

Ik ben gewoon van mening, dat een Triforce gewoon weggegooid geld is voor yi, omdat hij er te weinig voordeel uit haalt. Voor een Hybrid build, is het te doen, maar dan nog is het erg duur vergeleken met een Rageblade/Gunblade.
Ik vind je wel heel erg defensief junglen. Ik speel junlge yi met red/blue/yellow attack speed en quints flat HP.
en als masteries volledig offensief 23/0/7
Daarme kan ik double golem + wraiths + wolfes + blue nemen vanaf lvl 1. en daarna terug te komen met dat 450 lifesteal item (kan op de naam niet komen) om red buff te nemen, om dan op lvl 4 te ganken met nog aardig wat health :).

Btw: ik had vorige week strelo gezien op hotshotGG zen stream en dat is een fulltime high elo yi speler en die speelt altijd met triforce op yi, ik stond er zelf van versteld. Triforce was ook zijn enige 'damage' item dat hij nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
@Hierboven

24/7 LoL spelen ben je denk ik na ongeveer weekje toch wel aardig goed geworden neem ik aan.. Die athene kan gewoon online gaan kijke naar builds, het tactisch brein heeft hij als je het mij vraagt al. Ik blijf hem toch een beetje een tuub vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Defensief junglen geeft ook met de armor en mr per level runes, je heel veel survivability, je bent minder kwetsbaar voor counterjunglen, en je kan makkelijker towerdiven op deze manier, want tegen level 4-5 zul je makkelijk rond de 100 armor hebben, dus niet al te veel damage van towers krijgen. Ook de MR en armor helpen, als je gank niet helemaal naar wens verloopt. Dit betekend dat je niet meteen je buffs enzo kwijt bent.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nieuwspagina aangemaakt, er is ook al een pagina om nieuws toe te voegen maar daar heb je extra rechten voor nodig (ben nog bezig om het nieuwssysteem te verbeteren zodat er ook op gecomment kan worden enzo, heb alleen hulp nodig met ideeen en design).

Sorry voor de mensen die nog wachten op een kalender ding, ik zuig met javascript dus ik doe eerst de features die voor mij simpel te ontwikkelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en sorry voor de overlast op de stream pagina :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:28:
en sorry voor de overlast op de stream pagina :(
Ik had het al in de gaten hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Jeffroiscool schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:28:
Nieuwspagina aangemaakt, er is ook al een pagina om nieuws toe te voegen maar daar heb je extra rechten voor nodig (ben nog bezig om het nieuwssysteem te verbeteren zodat er ook op gecomment kan worden enzo, heb alleen hulp nodig met ideeen en design).

Sorry voor de mensen die nog wachten op een kalender ding, ik zuig met javascript dus ik doe eerst de features die voor mij simpel te ontwikkelen zijn.
Wat voor nieuws ben je vanplan erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Timmiewimie schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:29:
[...]

Wat voor nieuws ben je vanplan erop te zetten?
Voor nu is het nog voor features en updates maar later krijgen meer mensen toegang om nieuws toe te voegen en kunnen we van alles posten imo :)

Edit: Ik voel me zo dom he, heb nu pas in de gaten dat we Yes en No gebruiken in de hoofdgebruikerslijst? XD ff fixen.

Edit2: @miiz, misschien een idee om die opties als bools te gebruiken in je array in plaats van hardcoded words zoals yes en no :P oftewel gewoon 0 of 1 :)

Edit3: En je hebt opties en uitleg omgedraaid :P (probeer DB en variablenamen engels te houden ^^)

Edit4: miiz, probeer eens:

$options = explode(',',$userinfo['stream_uitleg']);
echo $options[0];
echo $options[1];
echo $options[2];

En die zou je dan weer in mijn array kunnen douwen:

$array[] = array("username" => $userinfo['GoT_username'], "islive" => $islive, "viewers" => $liveviewers, "comment" => $userinfo['stream_opties'], "muziek" => $options[0]);

etc :P

[ Voor 60% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-03-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bools gaan ervoor zorgen dat je 3 extra tabellen moet gaan implementeren ? wou je niet het zo klein mogelijk houden ? :p en ja ik ga het nu proberen (arrays zitten heel ver in men geheugen ... ) LISTS 111!!!111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:48:
bools gaan ervoor zorgen dat je 3 extra tabellen moet gaan implementeren ? wou je niet het zo klein mogelijk houden ? :p en ja ik ga het nu proberen (arrays zitten heel ver in men geheugen ... ) LISTS 111!!!111
Ik bedoel alleen maar dat je 1,0,1 in die column dan gaat gebruiken in plaats van yes of no :P staat wat netter en houd ook de database kleiner en efficienter :)

Edit: Je probeert hem alweer in een array te poepen XD

$array2[] = array(explode(',',$userinfo['stream_uitleg']);

Je kan gewoon doen $options of wat dan ook en dan

$options = explode(',',$userinfo['stream_uitleg']);

Explode levert namelijk al een array op

[ Voor 22% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-03-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:49:
[...]

Ik bedoel alleen maar dat je 1,0,1 in die column dan gaat gebruiken in plaats van yes of no :P staat wat netter en houd ook de database kleiner en efficienter :)
ja pas ik nog wel aan :p

binnekort middagpauze dan ff highspeed afwerke :')

GODMILJAAR...

nvm problem solved :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
doe dat coden ff lekker in een ander topic / op msn? :P

@nazanir, zo zie je maar weer dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden. Ik ben klaarblijkelijk lang niet de enige die triforce op Yi geweldig vindt. Neemt niet weg dat de discussies altijd wel lollig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:18:

@nazanir, zo zie je maar weer dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden. Ik ben klaarblijkelijk lang niet de enige die triforce op Yi geweldig vindt. Neemt niet weg dat de discussies altijd wel lollig zijn :D
gebeurd al :D want vol met frustraties :p

Heeft er eig gisteren me stream gechecked. Quali ? leesbaarheid van LoL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:18:

Daarom zijn we hier toch op forum voor te discussieren over die dingen :P
Spijtig dat ik niet mee heb gedaan aan de teemo build discutie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:21:
[...]

Daarom zijn we hier toch op forum voor te discussieren over die dingen :P
Spijtig dat ik niet mee heb gedaan aan de teemo build discutie :D
Iedereen vraagt me naar me build terwijl die eig pretty obv is.
Alleen die NAshors tooth op het einde vind iedereen beetje gaar.
Reden is eig: 40% CDR (de cap) + AS nog voor die poisons die dan blijven gaan als een malle. Tel daar de snelheid dat je minion groups kan neerhale
Qua runes ofc is er altijd discussie. ik zal die eens moeten online zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

dragon3016 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:26:
[...]

There is no I in team... but there is a me in team :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een goede Annie build voor me? Ik blijf toch een beetje hangen aan die knuffelbeer van haar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:32:
Heeft iemand nog een goede Annie build voor me? Ik blijf toch een beetje hangen aan die knuffelbeer van haar ;)
www.mobafire.com => 1 van de beste sites die er is (wel beetje alle guides lezen) en uitprobere :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:32:
Sorcerer boots + rod of ages + rabadons deathcap + void staff + banshee's veel(soms vroeger banshee's veil met als het een hoog cc team is)

wil je meer "tanky" ga je voor sorcerer boots rod of ages + ryal scepter + Zhonya's Hourglass + banshee's veil

Je kan de items (buiten de boots) makkelijk vroeger of later halen hangt er vanaf hoe je graag speelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:37:
[...]

Sorcerer boots + rod of ages + rabadons deathcap + void staff + banshee's veel(soms vroeger banshee's veil met als het een hoog cc team is)

wil je meer "tanky" ga je voor sorcerer boots rod of ages + ryal scepter + Zhonya's Hourglass + banshee's veil

Je kan de items (buiten de boots) makkelijk vroeger of later halen hangt er vanaf hoe je graag speelt :).
Niet dat stack boekje? (Ja sorry ken die namen niet allemaal uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmiewimie schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:38:
[...]

Die neem ik alleen als ik een redelijk team heb.. Anders ben ik een paper tank en is het weggegooid geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je bedoelt Mejai's Soulstealer denk ik.

Die kun je nemen.. maar is geen aanraden als je vaak dood gaat.. Als je weet dat je niet vaak dood gaat dan kun je die wel halen.. maar ik persoonlijk zou het niet meteen doen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

neem ik nooit op annie ze is niet echt een stackboek character vind ik. Ze heeft end game in team fights meer een support roll met haar aoe stun :).

Zou het misschien geen slecht idee zijn om op de site een mini guide te schrijven hoe je een acc moet maken op quake.net om te authen voor in het irc channel te kunnen praten?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zorgen voor wat survivabillity in early-game?

En hoe zit het met auto-attack.. Ik lees er veel over?! Wat wordt er mee bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:44:
Hoe kan ik zorgen voor wat survivabillity in early-game?

En hoe zit het met auto-attack.. Ik lees er veel over?! Wat wordt er mee bedoeld?
autoattack => sommige characters hebben na een paar autoattacks een dubbler (zoals TF => na 4 hits met auto attack is zen 4de attack Dubbel zoveel damage)

Survi => summoner spells (Flash / heal / cleanse )
=> boots => mercury threads (20% minder lang stun/silence/ etc)
Heal items => banshees veil / warmoggers / thornmail / etc etc
Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.