[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auto-attack is eigenlijk gewoon geen skills gebruiken... Als als je skills (Q,W,E,R) op Cooldown zijn, dan val je gewoon..

En als je survivability wil early-game dan kun je het beste voor hp gaan.. aangezien de armor die je krijgt in het begin niet echt benoemenswaardig is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:44:
Hoe kan ik zorgen voor wat survivabillity in early-game?

En hoe zit het met auto-attack.. Ik lees er veel over?! Wat wordt er mee bedoeld?
auto attack is gewoon dat vuurballetje dat je ze smijt naar de minions als je gewoon met je rechtermuisknop op een minion clickt dat is de auto-attack.

en survivabilty early-game is gewoon goed opletten wat je doet en niet te aggresief spelen en ook je stun defensief gebruiken bv. tegen een ji dat je probeert te ganken.
Annie haar Q skill btw geeft al het mana terug dat het gebruikt als je er mee last hit. Dat betekent dus als je een minion last hit met die skill dat je dan de mana ervan terugkrijgt, is dus lekker handig voor farmen in de lane phase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

Kan iemand mij uitleggen wat een jungler nou precies doet? Hij pakt neurtal minions aan voor buffs en helpt dan enemies te ganken?

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:41
Main voordeel van een jungler zijn de ganks die hij je heeft, daarnaast heb je door middel van een jungler 2 solo lanes en 1 duo lane, dus meer exp/minion kills voor je teammates. Een goede jungler geeft je team in je realy game een kill of 4 a 5. Dit natuurlijk mits jij ervoor zorgt dat je lane gepushed word, want als de enemy bij de toren zit heb je helemaal niks aan een jungler.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Ah, oke. Bedankt voor het antwoorden.

Ga nu maar weer door met de discussie over Annie. :P

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat precies alle voordelen zijn van Skype tegenover Ventrilo/Teamspeak.
Ik gebruik zelf Teamspeak tijdens het gamen, heb ook Skype maar dat gebruik ik om andere redenen. Toch hoor ik heel vaak dat mensen Skype gebruiken, in plaats van bijv. TS. Nu ben ik benieuwd waarom ik zo raar ben ik dat ik TS gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
geen. enige verbetering is de geluidskwaliteit eigenlijk. Skype heeft geen push to talk, league of legends word wel eens geminimized door skype, league of legends kan gaan laggen door skype en zo kan ik nog wel even door gaan.

Er zijn alleen mensen die problemen hebben met push to talk en de achtergrondsgeluid reducing feature van skype is beter dan die van ts.

Over het algemeen vind ik ts fijner maar de mensen waarmee ik speel weigeren om ts te installeren, dus moet ik skype blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm oke, duidelijk denk ik. Om eerlijk te zijn heb ik geen problemen met de geluidskwaliteit. De reden dat ik er op kwam was eigenlijk omdat ik werd geinvite, vervolgens werd me gevraagd of ik Skype gebruik. Toen ik zei dat ik TS gebruik werd ik gekicked met de mededeling 'Dan kunnen we je niet gebruiken'.

Toen begon ik me af te vragen waarom zo dom ben dat ik TS gebruik. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:40:
Kan iemand mij uitleggen wat precies alle voordelen zijn van Skype tegenover Ventrilo/Teamspeak.
Ik gebruik zelf Teamspeak tijdens het gamen, heb ook Skype maar dat gebruik ik om andere redenen. Toch hoor ik heel vaak dat mensen Skype gebruiken, in plaats van bijv. TS. Nu ben ik benieuwd waarom ik zo raar ben ik dat ik TS gebruik. :)
simpel antwoord: league of legends wordt ook gespeeld door casual/n00b gamers. En die kennen ts of ventrillo niet eens of weten nauwelijks hoe het werkt en vinden skype veel handiger.
Skype neemt teveel resources van het systeem. Neemt ook teveel bandbreedte en werkt gewoon ongeloofelijk onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:48:
[...]

simpel antwoord: league of legends wordt ook gespeeld door casual/n00b gamers. En die kennen ts of ventrillo niet eens of weten nauwelijks hoe het werkt en vinden skype veel handiger.
Skype neemt teveel resources van het systeem. Neemt ook teveel bandbreedte en werkt gewoon ongeloofelijk onhandig.
Maarja, voor TS en Ventrilo ben je weer een server nodig. Skype is makkelijk omdat het gratis is. Mensen vinden dat gekloot met die servers gewoon teveel werk. Anders moet je een maat vinden die een TS of Ventrilo server heeft.

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik weiger om skype te gebruiken voor gaming. Alles zonder push-to-talk is no-go!

Alle informatie die doorkomt die NIET te maken heeft met de game in kwestie leid af en is reden voor mij om niet meer met de betreffende persoon te willen spelen :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Kortom: als er een TS server beschikbaar is heeft dat de voorkeur boven Skype, indien dat niet het geval is lekker skypen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:53:
Kortom: als er een TS server beschikbaar is heeft dat de voorkeur boven Skype, indien dat niet het geval is lekker skypen.
Van het weekend ga ik een eigen tweaker TS opzetten met passwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Klopt helemaal Vicarious. Dit is trouwens ook geen Skype vs. Ventrilo/TS post. Kunnen we weer doorgaan over LoL?

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:53:
Ik heb een 100Mbit lijn liggen die vermoedelijk die TS-server wel aan zou kunnen... als ik nou een servertje over zou hebben :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Skype heeft background noise reduction/filtering of hoe je het ook wilt noemen. Op TeamSpeak wordt geluid uit je speakers doodleuk herhaald.

Push-to-talk een belangrijkere feature dan dat, vandaar dat TS mijn voorkeur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
SaphuA schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:06:
Skype heeft background noise reduction/filtering of hoe je het ook wilt noemen. Op TeamSpeak wordt geluid uit je speakers doodleuk herhaald.

Push-to-talk een belangrijkere feature dan dat, vandaar dat TS mijn voorkeur heeft.
Saphua maak eens een topic waarschuwing van dat we een site hebben waar ze kunnen CHATTEN en registreren voor de lijst :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:12:
[...]

Saphua maak eens een topic waarschuwing van dat we een site hebben waar ze kunnen CHATTEN en registreren voor de lijst :P
ZIEZO !

http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=livestreams

opties scherm is ingegeven. Nu straks het stream scherm aanpassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxForce800 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:54:
Klopt helemaal Vicarious. Dit is trouwens ook geen Skype vs. Ventrilo/TS post. Kunnen we weer doorgaan over LoL?
Dat was ook niet mijn bedoeling, maar aangezien het een forum is wilde ik graag weten wat de ervaringen zijn van anderen. :)

Wat ik irritant vind is dat je soms geconnect wordt naar de USA servers. Heeft iedereen in de game opeens een ping van 150 - 200. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:47:
[...]

ZIEZO !

http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=livestreams

opties scherm is ingegeven. Nu straks het stream scherm aanpassen :+
Volgens mij klopt het nog niet hoor? :P

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1npD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:50:
[...]

Volgens mij klopt het nog niet hoor? :P

[afbeelding]
clear je cache ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Opgelost, het was iets anders, je td tags miste een >

Misschien dat firefox werkt op die manier maar chrome wilt alles perfect hebben XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:52:
[...]

Opgelost, het was iets anders, je td tags miste een >

Misschien dat firefox werkt op die manier maar chrome wilt alles perfect hebben XD
heb hier geen chrome. Thuis wel
Volgende functionaliteit => bij edit profiel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:00:
[...]

heb hier geen chrome. Thuis wel
Volgende functionaliteit => bij edit profiel :p
Yeah, als je het hier maar niet verkloot :P

Anders krijg ik weer zeurende mensen dat ze niks kunnen aanpassen XD

(Array maken bij doedit en dan imploden met , en zo als veld in db invoeren :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Laatst online: 14-09 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:48:
Hmm oke, duidelijk denk ik. Om eerlijk te zijn heb ik geen problemen met de geluidskwaliteit. De reden dat ik er op kwam was eigenlijk omdat ik werd geinvite, vervolgens werd me gevraagd of ik Skype gebruik. Toen ik zei dat ik TS gebruik werd ik gekicked met de mededeling 'Dan kunnen we je niet gebruiken'.

Toen begon ik me af te vragen waarom zo dom ben dat ik TS gebruik. :p
haha, bedoel je daarmee mijn Game gister/eergisteren? Ik was van plan om zowel TS als Skype te gaan gebruiken om iig met jou te kunnen praten, toen ging je zelf ineens naar een andere game :P Ik vond het weird maar ben maar door gegaan, als je dacht dat ik je probeerde te kicken had je het verkeerd }:O

Ben benieuwd of er nog nieuwe dingen in de update van vannacht hebben gezeten, zit op werk dus kan het nu allemaal niet bekijken helaas.

EDIT:

Ik ben btw wel voorstander van TS alleen de mensen met wie ik dagelijks speel gebruiken Skype.

[ Voor 13% gewijzigd door Kaasdipje op 30-03-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:20
@Jeffro

Klopt het dat ik nou jou zie staan op cb onder de clan "fakegaming?"

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
JapieTalent schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:09:
@Jeffro

Klopt het dat ik nou jou zie staan op cb onder de clan "fakegaming?"

Cheers.
Ja dat klopt :P Heel veel Cod2 gedaan enzo ^^

Edit: Speel overigens niet veel meet met die gasten. Zijn soms echt irritant :P

[ Voor 13% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-03-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NibborSneffets schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:53:
[...]

haha, bedoel je daarmee mijn Game gister/eergisteren? Ik was van plan om zowel TS als Skype te gaan gebruiken om iig met jou te kunnen praten, toen ging je zelf ineens naar een andere game :P Ik vond het weird maar ben maar door gegaan, als je dacht dat ik je probeerde te kicken had je het verkeerd }:O
Nee nee, niet jou! 't Gebeurde vandaag. En ik verdween inderdaad opeens, de bekende error kwam weer en toen sloot LoL af. Toen ik weer opnieuw inlogde zat ik opeens in een game met andere mensen. LoL doet af en toe even z'n eigen ding heb ik 't idee :X

Zit even Intruder z'n stream te checken, ziet er goed uit. Goeie kwaliteit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:20
Jeffroiscool schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:15:
[...]

Ja dat klopt :P Heel veel Cod2 gedaan enzo ^^

Edit: Speel overigens niet veel meet met die gasten. Zijn soms echt irritant :P
Mja je stond in de LoL ladders, daar zag ik het hehe..

Mja.. ik ga maar weer eens een potje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
JapieTalent schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:34:
[...]

Mja je stond in de LoL ladders, daar zag ik het hehe..

Mja.. ik ga maar weer eens een potje doen :)
Ohja, 4e plaats met maar 3 potjes? :P Hmmmm boring~ XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een potje LoL ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we het topic niet vol rotzooien met dit soort dingen ;)?

Kom gewoon op TS of GoT chat-channel op LoL zelf. Genoeg te regelen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:04:
[...]

Zullen we het topic niet vol rotzooien met dit soort dingen ;)?

Kom gewoon op TS of GoT chat-channel op LoL zelf. Genoeg te regelen daar.
of #got.lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en daar is het muisstil ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb wat mensen nodig om vijf vrienden in te maken, en snel!! :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Lol topic word hard gespammed laatste dagen...

Snappie, zit nu in de tram en ben over 20 min online.

(om het spammen te verergen xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Jongens, laten we een einde mken aan het gespam hier aub.

- Berichten aan een persoon gericht, graag ook sturen aan alleen die persoon via PB.
- Opzoek naar iemand voor een potje? Graag via TeamSpeak of League of Legends GoT chat channel.
- Leuke build bedacht? Plaats op een site als leaguecraft of mobafire en plaats hier een linkje als je het wilt delen.
- Potje gespeeld waarin je positief stond? Leuk voor je.
- Uber legendary potje gespeeld waarin je positief stond? Af en toe leuk om te delen, maar open liever een blog en vraag of er een linkje in de TS mag komen.

Zal de TS binnenkort een keer updaten.

Het is natuurlijk leuk dat iedereen zo enthausiast is, maar zo is er geen houden aan.

[ Voor 14% gewijzigd door SaphuA op 30-03-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Wat wil je hier dan wel posten? Want zo blijft er wel erg weinig over. Met de eerste twee en de vierde ben ik het op zich wel eens maar de rest gaat me wel wat te fur eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ik denk zelf dat een topic als dit geschikt is voor voornamelijk discussie/ervaringen over builds en strategien. Dus af een toe een potje waarbij je erg goed hebt gespeeld, kan er best ook tussen. Zolang het maar een meerwaarde heeft en niet enkel om te patsen.

Edit voor hieronder: Niet voor de hele builds. Maar als er een opmerking voor kan worden gemaakt. Dus gebruik jij een build X, en vind je dat er iets beters moet. Dan kan je dat hier over discusieren over wat er dan beter kan.

Want wat heeft anders zo'n topic dan voor nut?

[ Voor 35% gewijzigd door FikkieHo op 30-03-2011 22:55 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah voor guides/strategien heb ik websites vol van oO... topic sluiten dan maar }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik vind zelfd dat het topic altijd goed werd gebruikt, beetje vragen over champions, super potjes gespeeld met een leuke wending, ook altijd leuk om te lezen. As i said, the topic was fine the way it was. Mja laatste dagen is het wel heel erg en meer als communicatiemiddel onderling gebruik gemaakt, en ik zie hier zelf het nut ook niet echt van in, dus daar geef ik SaphuA ook wel gelijk in ;)
Nja anyway, opslot gooien is ook wel meteen te radicaal bedacht, mja iets minder spammen is ook niet erg geloof ik, heb de helft niet eens gelezen, als ik ff een paar uur niet kijk zijn er weer 2 pagina's bij gekomen, (nja is 1 keer gebeurd deze dagen) mtog.

Edit: Typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Ik ben het helemaal met Intruder eens. Herinnert iemand zich nog de discussie over trololol teams die we eens moesten proberen? Dergelijke discussies vind ik leuk om te lezen en die passen volgens mij prima in dit topic.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:01
Gisteren mijn 2e normal win gehaald. Het was uberhaupt pas mijn 3e normal potje (speel normaal altijd customs tegen AI), en toen het spel begon was ik met Nunu de enige tank-achtige hero.

Eén iemand van ons team begon te flippen dat we het nooit gingen winnen zonder tank en leavde meteen, dus het was 4v5... maar toch gingen we het proberen. Ik heb de hele game alleen maar Health en item met Armor/MR gekocht, en zorgde dat ik vooraan liep in de teamfights.

Resultaat was dat we alsnog wonnen :D met 4v5 dus. Mn stats waren niet heel goed (5/9/23), maar ik was wel vaak de enige die dood was na een teamfight dus voor mijn gevoel heb ik het toch goed gedaan? Laat maar weer zien dat persoonlijke stats niet boeiend zijn, het gaat er uiteindelijk om welk team aan het einde wint :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nunu kan op zich redelijk tanken als er iemand anders initieert (bij voorkeur de tegenstander :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ik denk dat Intruder ongeveer hetzelfde zegt als ik ;)

Ik bedoel ook niet dat er absouut niet over builds gepraat mag worden, maar ik zie het nut er niet zo van om alleen maar een build te plaatsen om te showen. Als je je afvraagt of je wel de juiste keuzes neemt dan is het natuurlijk wat anders.

En een verslag van elke match die je speelt om alleen maar aan te geven of je gewonnen hebt of hoeveel leavers er waren voegt weinig toe aan de discussie imo. Bijvoorbeeld zoals dat bericht van Airdack hierboven (no offense, iedereen doet dat, je was alleen een goed voorbeeld ;) ) hebben we er nu wel 100 van.

Als er mensen het er niet mee eens zijn dan is dat ook goed. Ik probeer alleen te waken over de overzichtelijkheid van het topic. Met een flink aantal posts per dag verdwijnen de discussies die juist iets toevoegen al snel in een zwart gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Nunu is een redelijk slechte tank. Je moet of mana items kopen, zodat je je skills kan blijven casten, hij heeft geen harde interruptes (knock up, stun, snare, etc) zijn damage is negeerbaar als hij tank build gebruikt, maar als je hem meer op AP bouwt, is hij gewoon te kwetsbaar. Hij kan goed junglen, maar Rammus kan dit ook. Hij is zeker niet mijn favo pick als een tank. Als nieuwkomer in het spel of lager in de ELO rangen, is hij niet slecht (ook niet geweldig ofzo), maar op hoger niveau is hij knap waardeloos.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:10:
Nunu is een redelijk slechte tank. Je moet of mana items kopen, zodat je je skills kan blijven casten, hij heeft geen harde interruptes (knock up, stun, snare, etc) zijn damage is negeerbaar als hij tank build gebruikt, maar als je hem meer op AP bouwt, is hij gewoon te kwetsbaar. Hij kan goed junglen, maar Rammus kan dit ook. Hij is zeker niet mijn favo pick als een tank. Als nieuwkomer in het spel of lager in de ELO rangen, is hij niet slecht (ook niet geweldig ofzo), maar op hoger niveau is hij knap waardeloos.
Daarom is nunu op hoger niveau ongetwijfeld bij de top 5 beste junglers?
Nee, nunu is idd een slecht poppetje als je hem volledig tank build zoals je malphite zou builden. Maar hij is zeker geen waardeloos poppetje hij kan elke andere jungler snel counter junglen en is altijd full health. Met double "smite" kan hij makkelijk naar tegestanders golems of wolves gaan om er 1 uit te smiten zodat de tegestander minder xp heeft. Hij heeft trouwens ook de beste slow in game. Het is imo meer een champ waar je goeie coordinatie nodig hebt en je kan er mooie traps mee opbouwen in bushes. Wanneer er 5 man in zijn ulti loopt zonder flash ben je ongetwijfeld dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Ik weet helemaal niet wat je nodig bent voor junglen... Kan iemand mij een build aanraden voor bijvoorbeeld Nunu, of een andere goede (noob bestendige) jungler?

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:08:
Ik denk dat Intruder ongeveer hetzelfde zegt als ik ;)

Ik bedoel ook niet dat er absouut niet over builds gepraat mag worden, maar ik zie het nut er niet zo van om alleen maar een build te plaatsen om te showen. Als je je afvraagt of je wel de juiste keuzes neemt dan is het natuurlijk wat anders.
Je build plaatsen mag, maar wat als iemand nou een 100% nederlandse build wilt posten? :P Zal ik ook maar een builder maken -.-"

En een verslag van elke match die je speelt om alleen maar aan te geven of je gewonnen hebt of hoeveel leavers er waren voegt weinig toe aan de discussie imo. Bijvoorbeeld zoals dat bericht van Airdack hierboven (no offense, iedereen doet dat, je was alleen een goed voorbeeld ;) ) hebben we er nu wel 100 van.
Ik vind dit juist mooie start punten voor nieuwe discussies, we hebben het nu ineens over Nunu :)

Als er mensen het er niet mee eens zijn dan is dat ook goed. Ik probeer alleen te waken over de overzichtelijkheid van het topic. Met een flink aantal posts per dag verdwijnen de discussies die juist iets toevoegen al snel in een zwart gat.
Ik ben het wel met de andere punten eens maar we moeten het ook niet als zwart op wit zien. Dit blijft natuurlijk een discussie topic. Het wilt alleen maar zeggen dat we razend populair worden, dus daarom breid ik de site ook uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:01
Nou je moet niet vergeten dat ondanks ik weinig AP op mn Nunu had, hij met 3.5k HP en veel defences gewoon niet hard neergaat (dat is gewoon met elke champion zo) ... en tijdens het gevecht ff een minion opeten geeft mn team net genoeg tijd om bakken damage te doen (aangezien de tegenstander zo dom was op mij te focussen).

Natuurlijk, dit was vast geluk dat het zo liep, maar het werkte dit keer :) En vergeet niet dat die slow van Nunu best goed is hoor, steeds als er 1 tegenstander een beetje te ver van zn team liep gooide ik slow erop en de rest van mn team slachtte em af, moet je gewoon een beetje timen! En zodra je je ultimate start dan werkt dat als een soort grote taunt, alle enemies springen op je en wederom kan je team dikke damage uitdelen ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Slow van Nunu is 2e beste in het spel, beste is die van Nasus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:33:
Slow van Nunu is 2e beste in het spel, beste is die van Nasus :)
Kwa lengte/sterkte Absoluut. Maar bij beste moet je ook kijken naar de cooldown op de slows die van nunu heeft een kortere cooldown dan die van nassus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik ben level 9 nu (woo!) en heb fiddlesticks gekocht.
Ik jungle nu met hem vanaf level 1 (Heal+smite), begin bij de blue golem -> wolfjes -> kleine golems -> wraiths -> rode buff -> gank/TPen en boots halen.

Ik ga nu ->

W/Q/W/Q/W/R/ en max daarna Q, vervolgens W, daarna ga ik voor E..
Met wat Ability Power is hij echt sterk. met je ult in een groep TPen, de stunner met je Q raken en vervolgens die leech activeren.. :D tenzij ze die leech interrupten, recover je sneller dan dat ze damage doen.

Laatste game had ik iets van 150(+308) per seconde op mn leech ofzo, dat was wel ziekelijk.
Wel jammer dat fiddlesticks zo slecht scaled met AP..

(En ja ik zit nog in lowbie games waar iedereen hectisch rondrend als je hun ult :p)

[ Voor 58% gewijzigd door kaluro2 op 31-03-2011 09:43 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
MaxForce800 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:19:
Ik weet helemaal niet wat je nodig bent voor junglen... Kan iemand mij een build aanraden voor bijvoorbeeld Nunu, of een andere goede (noob bestendige) jungler?
Stonewall heeft een hoop jungle guides hier: http://reignofelementz.com/stonewalls-jungle
Zijn erg informatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

SaphuA schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:43:
[...]

Stonewall heeft een hoop jungle guides hier: http://reignofelementz.com/stonewalls-jungle
Zijn erg informatief :)
Mooi. Zijn die ook voor jungle-noobs? :P

Ik zie wel. Bedankt alvast.

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Airdack schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:28:
Nou je moet niet vergeten dat ondanks ik weinig AP op mn Nunu had, hij met 3.5k HP en veel defences gewoon niet hard neergaat (dat is gewoon met elke champion zo) ... en tijdens het gevecht ff een minion opeten geeft mn team net genoeg tijd om bakken damage te doen (aangezien de tegenstander zo dom was op mij te focussen).

Natuurlijk, dit was vast geluk dat het zo liep, maar het werkte dit keer :) En vergeet niet dat die slow van Nunu best goed is hoor, steeds als er 1 tegenstander een beetje te ver van zn team liep gooide ik slow erop en de rest van mn team slachtte em af, moet je gewoon een beetje timen! En zodra je je ultimate start dan werkt dat als een soort grote taunt, alle enemies springen op je en wederom kan je team dikke damage uitdelen ;)
Dit geld voor elke champion in de game, defense/MR + health zorgt ervoor dat je lekker veel kan hebben. Mijn probleem is, dat hij zo weinig te brengen heeft tijdens een teamfight. Hiermee bedoel ik wederom: geen interrupts (zie bijv Alistair, AoE Knockup, heals en zijn headbutt, Singed met fling en een aoe slow, Maokai met een AoE knockup, slow en root, Shen/Rammus met taunts, etc) Nunu kan niets lomps doen, om een teamfight meer naar zijn hand te zetten en tegenstanders te dwarsbomen. Tevens, als je hem als een tank bouwt, doet hij vrij weinig damage, dus kan je hem gewoon negeren, en als jouw team ook maar enigzins slim is, bewaren ze de stun/knockup, silence, etc gewoon voor Nunu zijn ult, of men loopt er gewoon uit. Dit betekend dat om uberhapt damage te doen, je je ult eerder moet afbreken, dus nog minder damage doet.

Nunu is geen echte tank zoals Maokai, Shen, Rammus, Alistar, Amumu, Blitzcrank of Singed. Zij beschikken namelijk allemaal over meerdere manieren, om het vijandige team te interupten.

Even een kleine kantekening, Nasus is geen echte tank, want hij kan ook niet echt interrupten. Dit kan je nu niet meer onzien: Lees Nasus zijn naam eens achterstevoren :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:41
ben sinds eergister weer begonnen en meteen Nocturne gehaald. man o man wat is dat een relaxte character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ok misschien is dit topic hier niet 100% voor maar ik zoek nog steeds iemand die ff goed kan designen.

Het nieuwssysteem is voor like 90% af maar het ziet er niet uit XD

http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=news

Je kan ook commenten op nieuws.

Edit: Als er vrijwilligers zijn die nieuws willen posten hoor ik het graag, die krijgen hier dan toegang voor (maak svp gebruik van allinea's enzo zodat het laatste nieuws die bovenaan staat maar voor een gedeelte verschijnt ;))

[ Voor 31% gewijzigd door Jeffroiscool op 31-03-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:48:
[...]

Dit geld voor elke champion in de game, defense/MR + health zorgt ervoor dat je lekker veel kan hebben. Mijn probleem is, dat hij zo weinig te brengen heeft tijdens een teamfight. Hiermee bedoel ik wederom: geen interrupts (zie bijv Alistair, AoE Knockup, heals en zijn headbutt, Singed met fling en een aoe slow, Maokai met een AoE knockup, slow en root, Shen/Rammus met taunts, etc) Nunu kan niets lomps doen, om een teamfight meer naar zijn hand te zetten en tegenstanders te dwarsbomen. Tevens, als je hem als een tank bouwt, doet hij vrij weinig damage, dus kan je hem gewoon negeren, en als jouw team ook maar enigzins slim is, bewaren ze de stun/knockup, silence, etc gewoon voor Nunu zijn ult, of men loopt er gewoon uit. Dit betekend dat om uberhapt damage te doen, je je ult eerder moet afbreken, dus nog minder damage doet.

Nunu is geen echte tank zoals Maokai, Shen, Rammus, Alistar, Amumu, Blitzcrank of Singed. Zij beschikken namelijk allemaal over meerdere manieren, om het vijandige team te interupten.

Even een kleine kantekening, Nasus is geen echte tank, want hij kan ook niet echt interrupten. Dit kan je nu niet meer onzien: Lees Nasus zijn naam eens achterstevoren :+
Op zich ben ik het met al je punten wel eens, maar als je nou eenmaal in een game geen beter alternatief voorhanden hebt KAN een nunu enigszins voldoen als tank (zeker in lowbie games). Ik zou hem dan ongeveer als volgt bouwen:
- Dorans ring om te starten (mana regen, AP en HP, altijd lekker)
- Rod of Ages
- Banshee's Veil
- Sunfire Cape

Daarna is de game meestal wel over. Je hebt zo redelijk wat armor, magic resist en HP en kan dmv je rod of ages ook nog enigszins damage doen met je ult. Verder is die iceblast natuurlijk bloedirritant en je kan je carry bloodlusten zodat hij veel sneller kan rennen en aanvallen.

Het is niet ideaal, maar wat moet je anders als je een team als nunu, akali, ashe, caitlyn en katarina hebt? Je kan moeilijk Ashe laten tanken dan toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Waarom praat iedereen hier over tanks?
Er zijn een paar "tanks" die ook echt kunnen taunten of een ally kunnen beschermen, maar verder? Waarom zou je een tank _moeten_ hebben in je team?

Ik kom van HoN af en speel nu een kleine 4 dagen LoL, Waarom zou NuNu een tank zijn? Zodra iemand zijn ult interrupt, kan je hem voor de rest van het gevecht negeren. Niks dat hem kan dwingen dat de vijand hem aanvalt, hij is geen bedreiging en hij heeft geen taunt oid.

Waarom zou je iemand "moeten laten tanken"? Kan iemand mij dat uitleggen? Met wat DPS en CC kan je toch gewoon uit de voeten, hoe meer CC hoe beter. Tanken is in geen elk opzicht een must van wat ik dusver ervaren heb in LoL en andere MOBA games.

Waarom zou een team met een 'tank' beter zijn dan een team met DPS/mages/mass CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nouja je zegt het zelf al: een goede tank kan de carries beschermen en zorgen dat het andere team zich op hem focust. Hij kan veel damage 'tanken' dus als men zich een paar seconden op hem focust kan de rest van jouw team flinke damage doen en zelf weinig tot geen damage ontvangen. Het is dus een rol die wel degelijk een toegevoegde waarde heeft aan een team.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je absoluut niet kan winnen zonder tank. Wel denk ik dat het je winstkansen substantieel verhoogt als je een gebalanceerd team hebt. En daarmee bedoel ik dat je minimaal 1 DPS, 1 mage (AP) en 1 tank hebt in je team van 5.

edit: ik ben trouwens wel benieuwd naar HoN. Wat zijn nou in het kort de verschillen en wat is er beter / slechter aan dan LoL?

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 31-03-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
kaluro2 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:39:
Ik ben level 9 nu (woo!) en heb fiddlesticks gekocht.
Ik jungle nu met hem vanaf level 1 (Heal+smite), begin bij de blue golem -> wolfjes -> kleine golems -> wraiths -> rode buff -> gank/TPen en boots halen.

Ik ga nu ->

W/Q/W/Q/W/R/ en max daarna Q, vervolgens W, daarna ga ik voor E..
Met wat Ability Power is hij echt sterk. met je ult in een groep TPen, de stunner met je Q raken en vervolgens die leech activeren.. :D tenzij ze die leech interrupten, recover je sneller dan dat ze damage doen.

Laatste game had ik iets van 150(+308) per seconde op mn leech ofzo, dat was wel ziekelijk.
Wel jammer dat fiddlesticks zo slecht scaled met AP..

(En ja ik zit nog in lowbie games waar iedereen hectisch rondrend als je hun ult :p)
Ik heb een keer teemo rondje gedaan tegen zeer goede Fiddlesticks, 1v1 had ik no chance tegen hem hij fearde en leechte gewoon al mijn hp :']. Ik kan er zelf niet mee spelen

Gister rondje met twitch gedaan hij is ook zwaar overpowered. ik kon ze eigenlijk vrijwel allemaal 1v1 hebben. Zelfs tryndamere. (Natuurlijk slow ik hem dan wel om even zijn ulti te ontsnappen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ligt denk ik ook aan de meta game, maar je wilt in principe een tank tussen de vijand en jouw carry in hebben staan, omdat anders jouw carry nog sneller neergaat dan een dronken cheerleader op een gala avond.

Het is leuk als je heel veel damage kan doen, maar als je niet lang genoeg in leven kan blijven om die damage te doen, dan ben je eigenlijk al redelijk nutteloos.

Even situatie schetsen, jij bent MF, ik mag het aannemen dat we haar allemaal een carry vinden? Ze heeft behalve haar snelle rennen, geen echte escape. Met andere woorden, een rake stun, en ze is dood. Als het vijandige team nu een Tarric en en Sion hebben, kunnen ze gewoon naar MF lopen, haar 4 seconden stunnen, en ik neem aan dat met de hulp van andere vijandige teamleden, MF dan echt wel dood is. Nu kan ze terwijl ze stunned is niets doen, en daarnaast, nu ze dood is, is het een 4v5 geworden.

De reden dat je een tank wilt, is dat rammus bijv met zijn powerball Sion en Tarric kan slowen, een van de twee kan taunten (bij voorkeur Sion, Tarric heeft veel minder burst), maar MF kan dan rustig op Sion in gaan schieten. Het doel van een tank, is niet enkel en alleen carries beschermen, ze kunnen ook iemand lang genoeg bezighouden (Snare, stun, knock up, taunt, etc) zodat je carries een makkelijk doelwit hebben, zonder dat ze zelf risico hoeven te nemen. Ik zal even een voorbeeldje schetsen, zo was ik laatst aan het lanen met een MF tegen een Tarric en een Sion, zelf was ik hierbij Maokai.

Tarric wist ik lang en breed genoeg te zonen/harassen met sapling toss, dat hij ver genoeg van mij af was. Ik gebruik vervolgens twisted advance om Sion te rooten. MF kan nu rustig op hem inschieten, zonder dat Sion zijn stun kan gebruiken. Vervolgens loop ik om Sion heen, en gebruik ik Arcane Smash. Hij krijgt een knock-up (ik sta immers naast hem), en vervolgens is hij geslowed. MF kan nu hem veilig kiten, terwijl ik 4-5 seconden, Sion ge CC'd heb. Tegen de tijd dat Sion misschien weer gevaarlijk dicht in de buurt kan komen van MF, kan ik weer Twisted advance gebruiken, om hem opnieuw te snaren. Tevens kan ik dan met Sapling toss wat extra damage doen.

Tanken gaat meer dan om het beschermen van je squishies, je creeert ook mogelijkheden voor hun, zodat ze kills kunnen krijgen en uiteindelijk gefeed raken. Je zult ook een goede tank herkennen, met heel weinig kills, en heel veel assists, dat betekent namelijk dat ze deze mogelijkheden veel creeeren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Timmiewimie schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:32:
[...]

Ik heb een keer teemo rondje gedaan tegen zeer goede Fiddlesticks, 1v1 had ik no chance tegen hem hij fearde en leechte gewoon al mijn hp :']. Ik kan er zelf niet mee spelen

Gister rondje met twitch gedaan hij is ook zwaar overpowered. ik kon ze eigenlijk vrijwel allemaal 1v1 hebben. Zelfs tryndamere. (Natuurlijk slow ik hem dan wel om even zijn ulti te ontsnappen.)
Twitch is dus ECHT niet meer zwaar overpowered... Hij is misschien vervelend om tegen te spelen maar als je wards/oracle's koopt dan kan die al veel minder, zo niet niks (want als je Twitch in stealth ziet lopen als team is het natuurlijk een easy focus, dus dode Twitch = 4vs5 teambatte in voordeel van het team dat Twitch gekilled heeft)
Anyways vroegah was die pas echt zwaar OP en werd die ook enorm vaak gekozen (als in elke team had wel een Twitch) maar toen die eenmaal 6.3k IP werd, speelde men hem al minder en door het constante geklaag van noobs (noobs omdat als je het ze vroeg ze geen wards/oracle hadden gekocht) is Twitch constant generfed :( *overigens ik heb nooit Twitch gespeeld maar een maat van me is helemaal verliefd *kuch* op de manier waarop je als Twitch speelt*

Anyways ik ben een week of 2 niet op het forum geweest en meteen zijn we bij pagina 63 :o Het gaat lekker heren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 18:54

Unrealer999

Unrealeur

Ik speel nu redelijk veel 5v5s maar binnen kort heb ik een competitie waar ik aan mee mag doen dat is 2vs2, hier heb ik totaal geen ervaring in, wat zou volgens jullie een goede keuze zijn voor champions? :)

Ik ben echt fan van mordekaiser en mundo die 2 speel ik het beste, ik zat dus te denken aan een mordekaiser + mundo of een mordekaiser + tryn of is dat geen goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je beter Morde + een ranged burst dps class bij je kunt hebben.. als je 2 melee's hebt en hun hebben een paar snares dan heb je een instant lose..

EDIT: of probeer een snare erbij te krijgen als een ranged.. een slow, snare of wat dan ook.. :) dan heb je al veel meer kans om mensen te downen.. maar ik persoonlijk zou wel morde nemen ipv mundo.. want morde heb je als je em goed speelt grote delen van de match met 3 man, door zijn ulti.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999

Unrealer999

Unrealeur

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:04:
Denk dat je beter Morde + een ranged burst dps class bij je kunt hebben.. als je 2 melee's hebt en hun hebben een paar snares dan heb je een instant lose..
mmhhh ja, misschien morde + karthus? als karthus sterft kan morde gewoon bij zijn lijk blijven hangen voor damage omdat morde toch bijna niet down te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
2v2 heeft een TAL van opties, geen enkele zou perfect zijn. Succes met het winnen van een lane tegen Sona + Tarric waar ze beiden beginnen met een mana manipulator. Die ga je nooit en te nimmer uit een lane krijgen, ze zullen nooit zonder mana zitten, ze kunnen elkaar constant healen, hebben nog een redelijke damage output ook, een aoe stun en een gewone, Tarric heeft zijn armor aura, en Sona die kan Aura dancen, als ze vervolgens nog beide een Aegis rushen heb je gewoon verloren. Dat zou mijn team zijn in een 2v2 anyways.
mmhhh ja, misschien morde + karthus? als karthus sterft kan morde gewoon bij zijn lijk blijven hangen voor damage omdat morde toch bijna niet down te krijgen is?
Je gaat ervanuit, dat je tegenstander dan te dom is, om buiten bereik van Karthus en Morde te blijven. Tevens, moeten beide heren het hebben van voornamelijk magical damage. Als je tegenstanders dan beide een Negatron Cloak nemen, is het al bijna gameover.

[ Voor 29% gewijzigd door Nazanir op 31-03-2011 12:08 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:04:
In een 3v3 zijn juist de tanky poppetjes het sterkste omdat die veel moelijker kapot gefocust kunnen worden. In een 5v5 ben je als tanky poppetje alsnog binnen 3 seconden dood omdat er 5 man op je loopt te rammen. In een 2v2 kunnen er hoogstens 2 op je inhakken dus ben je juist beter af met tanky poppetjes imo. Wel zijn stuns/snares/knockups vaak erg handig, dus ik zou gaan voor warwick + malphite. Warwick kan met zijn ult iemand een tijdje vasthouden en malphite kan beide kereltjes als ze dicht bij elkaar staan even knockuppen met zijn ult. Door de lifesteal van warwick en zijn tanky-ness krijg je hem in 2v2 nauwelijks kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:30:
Nouja je zegt het zelf al: een goede tank kan de carries beschermen en zorgen dat het andere team zich op hem focust. Hij kan veel damage 'tanken' dus als men zich een paar seconden op hem focust kan de rest van jouw team flinke damage doen en zelf weinig tot geen damage ontvangen. Het is dus een rol die wel degelijk een toegevoegde waarde heeft aan een team.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je absoluut niet kan winnen zonder tank. Wel denk ik dat het je winstkansen substantieel verhoogt als je een gebalanceerd team hebt. En daarmee bedoel ik dat je minimaal 1 DPS, 1 mage (AP) en 1 tank hebt in je team van 5.

edit: ik ben trouwens wel benieuwd naar HoN. Wat zijn nou in het kort de verschillen en wat is er beter / slechter aan dan LoL?
De scaling in LoL is wat apart. Op level 1 heb je 10-15% van iemands HP weg met een enkele auto attack. Op level 3 voelen ze de auto attacks nog maar amper, op level 6 is het al insignificant ( zonder DPS items)
in HoN ben je sowieso nog redelijk "Squishy" en gaat dat veel geleidelijker omhoog dan in LoL.

Zonder directe boosts voelt het alsof de skills in LoL ook maar weinig damage doen als je naar de HP pools kijkt, het voelt wat insignificant aan. Zonder DPS boost items althans.
in HoN zijn de meeste skills statisch (vooral de spells, de non carries) en zijn ze een stuk significanter qua HP% removal dan in LoL. In LoL moet je echt een lading AP kopen wil je dat je skills iets doen.
in HoN focus je meer op HP/mana/movement speed/CC dan op DPS. (tenzij je carry bent, nogmaals.)

Er is geen courier in LoL, je moet naar base om je items te purchasen.. dit vind ik erg irritant :P
In HoN heb je een leuk beestje dat netjes je items naar je toe komt brengen.. kan je gewoon in lane blijven.

het lasthiten in LoL voelt erg gemakkelijk aan. in HoN kan je de eerste paar levels misschien 2-3% van een mobs HP per hit weghalen, en is het ook een uitdaging om überhaupt last hits te halen. in LoL haal je al snel 10% van een mobs HP weg met een enkele hit op level 1.
in HoN kan je al je creeps "denyen", oftewel je allied creeps last hitten waardoor de enemy hem niet meer kan last hitten en of 1/3 (als enemy ranged is) of 2/3 (als enemy melee is) XP krijgt, ipv de volle 100%.
Dit maakt het lanen intenser en een constante uitdaging, het is een stuk moeilijker in HoN.

in LoL is er een stuk meer consumables voor een goedkopere prijs beschikbaar, wat je continue in lane houdt.
in HoN moet je zeer voorzichtig zijn met je HP.

Het junglen in LoL is ook een stuk moeilijker, de mobs zijn een pak sterker, waardoor jungling alleen voor een aantal champions is weggelegd. er zijn geen "easy" camps, sommige champions kunnen gewoon echt niet junglen en amper iets uithalen (dit zal ook wel rune gerelateerd zijn)

Ook merk ik dat individuele skill/level/gold advantage een pak minder uithaalt in LoL dan in HoN.
ALs je in HoN een 5/0/0 stats hebt 8 min into the game en een grote gold advantage, dan zal 3 man zeer veel moeite hebben je als solo neer te halen. in LoL ga je in no-time neer.. :(

Towers in LoL doen echt VEEL damage, ze 2 hitten creeps waardoor het last hitten tegen een tower, vrijwel onmogelijk is. in HoN doet een toren er nog 5 hits over een creep te killen, waardoor last hitten nog wel lukt en de enemy de lane niet wil pushen. in LoL kan het voordelig zijn de lane te pushen, aangezien ze veel CK mislopen.

ook towerdiven is onbegonnen werk in LoL vanwege de damage die de torens doen.. in HoN kwam je er nog enigzins mee weg, in LoL never nooit niet. tenzij je een bepaalde hero speelt that is.

LoL heeft ability range mods, HoN niet.
in LoL scaled elke hero, in HoN niet.
in LoL krijg je door te levelen een groot pak HP mee, in HoN totaal niet.

de itemization is ook totaal niet te vergelijken..

Durf ik het te zeggen? Ja ik durf het te zeggen.. dusver van wat ik heb gezien is de community in LoL, veel minder competitief gericht. ze auto attacken creeps terwijl ze het in de low ranges van HoN niet doen. Ik speel met "redeijke" players maar niemand plaatst ooit wards. Niemand communiceert van wat ze doen of wanneer, zo nu en dan een ping maar that's it. Geen VOIP in-game wat echt balen is..
Ze rushen naar binnen, geen situation-assessment..
Maar dit zal ook wel aan de low tier liegen waar ik klaarblijkelijk in speel.

in HoN harass je voornamelijk dmv auto attacks, een misstap en je krijgt een enkele CC op je, en je hebt al groot kans dat je dood gaat. in LoL heb je veel meer survivability en kom je vaker wel dan niet weg met missplacement.

in LoL harass je voornamelijk dmv spells, zelfde geldt voor last hitten. vanwege de insane regen die je standaard hebt, kan je gewoon spells spammen.

in LoL is er een zeer korte assist timer, na 7 seconden ofzo, krijg je al gene assist meer.. in HoN is dat >30 sec..
Dit maakt intiieeren zeer onwenselijk, en dit maakt long-range ashe ults ook nutteloos bijvoorbeeld, echt irritant.

De blue/red buff zijn ook gamebreaking in LoL, equivalent van HoN runes i guess.
HoN runes spawnen elke 2 minuten.. het kan of haste (522ms (cap)) of double damage(2x base damag), of illusion(2 illusions) of invisibility(whats in a name) of regeneration(whats in a name again :D) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:56
kaluro2 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:24:

Waarom zou een team met een 'tank' beter zijn dan een team met DPS/mages/mass CC?
Een tank vangt de klappen op die andere characters zou verhinderen iets nuttigs bij te dragen aan een teamfight, bijvoorbeeld omdat ze dood zijn, ze zich terug moeten trekken of disables op zich krijgen. Sommige characters kunnen aardig kiten, de meeste niet. Dat betekent dat een tank zelfs zonder noemenswaardige crowd control - hoe belangrijk ook - kan initiëren, skillshots koppen en botweg de weg blokkeren. Daarbij kan hij aggro van torens en minions incasseren. In de laning phase is het een goede counter voor tegenstanders met een fikse nuke. Hij kan langer dan een squishy champion in z'n lane blijven om goud en xp te farmen en omdat hij wel een paar 'gratis' aanvallen kan opvangen, is hij beter in staat om een stapje naar voren te doen en de tegenstanders weg te drijven.

Belangrijker dan waar een tank allemaal goed in is, want alle rollen hebben natuurlijk hun sterke en zwakke kanten, een goed gebalanceerd team maakt het de vijand lastig om overal een counter op te hebben.

Iets anders. Laatst zag ik voor het eerst een jungler die bij de wolfjes begon. Meestal zie je dat men meteen de blauwe buff pakt en dat wordt ook in de meeste guides aanbevolen, maar volgens mij is het veel gunstiger om dat niet te doen. De wolves spawnen eerder, je loopt veel minder risico op een gank en je bent een hoger level wanneer je tegen de aanzienlijk moeilijkere blue buff moet vechten. Ervaren junglers met ideeën hierover?

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Marcks schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:09:
[...]
Iets anders. Laatst zag ik voor het eerst een jungler die bij de wolfjes begon. Meestal zie je dat men meteen de blauwe buff pakt en dat wordt ook in de meeste guides aanbevolen, maar volgens mij is het veel gunstiger om dat niet te doen. De wolves spawnen eerder, je loopt veel minder risico op een gank en je bent een hoger level wanneer je tegen de aanzienlijk moeilijkere blue buff moet vechten. Ervaren junglers met ideeën hierover?
Wolfjes brengen je niet naar level 2, dan zit je op level 1+85% ofzo.
Wat ik als fiddle doe is -> Drain klein wolfje en doe dan de blauwe buff camp -> terug naar wolfjes en de andere 2 wolfjes doen -> mini golems -> red buffs -> wraiths -> gank/items kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik heb wel een paar tips qua junglen en ideen ja:

Veelal start ik bij de "gewone" Golems. Dit is om counter junglen te voorkomen, en met de exp masteries, ben je dan meteen level 2 na het golem kampje. Tevens zul je maar 1 pot gebruiken. Golems/wolven spawnen eerder dan de buffs, en je kan vervolgens naar de Blue Buff lopen, met net wat meer HP/MP en ene extra skill ter beschikking. Dit zijn echter niet super voordelen om het te doen ofzo, maar het maakt je leven gewoon net iets makkelijker, als je gaat voor een snellere clear tijd, is het gewoon het beste om te beginnen bij de blauwe buff, alle camps afgaan + rode buff pakken en meteen ganken.

Maar een belangrijke reden om NIET bij je buffs te beginnen, is om counterjunglen te voorkomen, maar dit heeft helaas ook een heel groot risico: ALS je bij de wolvens/golems begint en het andere team gaat proberen te counter junglen, zullen ze zien dat de blue buff gewoon onbewaakt is. Niets let hun team dan om die te pakken, en jij raakt tijd + buff + epx/gold kwijt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je nunu goed spelen => AP / CDR.
Nunu zen standaard hp + zen items geve hem in principe op lvl 18 al 3.4k (ik haal banshees veil (en guardians angel indien echt heel hard nodig)

Jungle kan je met nunu al heb ik dan liever smite en me Q als eerste + 2 hp pots (en specced voor meer gold met smite :) )
Goed junglen leer je uit jezelf en een goeie rotatie tussen de creeps.
Blue buff => wolves => wraiths => golems => red buff => recall => gank => lvl 6 draakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:19:
(en specced voor meer gold met smite :) )
5 gold per smite.. hoevaak smite je in een game? 10, misschien 20 keer? Dat is maximaal 100 gold dat je dan krijgt. Hier merk je verder echt niks van, dat zijn 4 lane creeps (over heel de game genomen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
kaluro2 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:29:
[...]

5 gold per smite.. hoevaak smite je in een game? 10, misschien 20 keer? Dat is maximaal 100 gold dat je dan krijgt. Hier merk je verder echt niks van, dat zijn 4 lane creeps (over heel de game genomen!)
6 smites en ik heb een gratis pot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Jeffroiscool schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:30:
[...]

6 smites en ik heb een gratis pot :)
Welke na 6 smites, totaal nutteloos is :-).. early game is kleingeld belangrijk, maar als de game progessed wordt het meer en meer insignificant :p Kill je 1 lane creep, heb je 5 smites worth of gold in je inventory erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:29:
[...]

eeuh ... guess again.(ik haal er meer uit ;) gewoon leren gebruiken) en met smite kan je veel meer dan alleen maar "Gold" ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:34:
[...]

eeuh ... guess again.(ik haal er meer uit ;) gewoon leren gebruiken) en met smite kan je veel meer dan alleen maar "Gold" ..
Maar die talent geeft toch puur +5 gold aan je smite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:35:
[...]

Maar die talent geeft toch puur +5 gold aan je smite?
en? + de gold die je krijgt van je gewone kill => 22g + 5
Je moet ook smite niet hersenloos gebruiken hé :) als je jungler bent moet je nadenken op welke creep :)
Als laner gebruik ik het nooit. omdat ik dan ook super squishy characters speel (buiten AP carry nunu :D)
Als je dan toch gaat lanen na je jungle avonturen dan gebruik je het gwn slim versus je tegenstanders.

"Once you go AP, you never go back" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:38:
[...]

en? + de gold die je krijgt van je gewone kill => 22g + 5
Je moet ook smite niet hersenloos gebruiken hé :) als je jungler bent moet je nadenken op welke creep :)
Als laner gebruik ik het nooit. omdat ik dan ook super squishy characters speel (buiten AP carry nunu :D)
Als je dan toch gaat lanen na je jungle avonturen dan gebruik je het gwn slim versus je tegenstanders.

"Once you go AP, you never go back" :+
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat je die talent point beter elders kan besteden, waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de talent heeft zen voordelen en nadelen.

En tbh zie ik meer mensen met de talent spelen dan zonder (junglers dan :) )

ik heb me voorgenomen niet meer te junglen :p levert nooit iets goeds op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungelen is goed in een premade en een beetje teamwork.. anders is het idd kut en moet je gaan lanen omdat anders de hele lane gepushed word omdat mensen gewoon niet kunnen spelen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:48:
Jungelen is goed in een premade en een beetje teamwork.. anders is het idd kut en moet je gaan lanen omdat anders de hele lane gepushed word omdat mensen gewoon niet kunnen spelen -.-
Ligt aan de hero die solo'd en aan de lane waar hij tegen vecht, more than anything!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt. Maarja, je kunt een focking goeie solo laner hebben.. maar als mensen niet kunnen spelen dan heb je nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999

Unrealer999

Unrealeur

Nazanir schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:07:
2v2 heeft een TAL van opties, geen enkele zou perfect zijn. Succes met het winnen van een lane tegen Sona + Tarric waar ze beiden beginnen met een mana manipulator. Die ga je nooit en te nimmer uit een lane krijgen, ze zullen nooit zonder mana zitten, ze kunnen elkaar constant healen, hebben nog een redelijke damage output ook, een aoe stun en een gewone, Tarric heeft zijn armor aura, en Sona die kan Aura dancen, als ze vervolgens nog beide een Aegis rushen heb je gewoon verloren. Dat zou mijn team zijn in een 2v2 anyways.

[...]

Je gaat ervanuit, dat je tegenstander dan te dom is, om buiten bereik van Karthus en Morde te blijven. Tevens, moeten beide heren het hebben van voornamelijk magical damage. Als je tegenstanders dan beide een Negatron Cloak nemen, is het al bijna gameover.
Taric + Sona maar een keer proberen dan, en aan karthus+morde combo had ik niet gedacht dat je dan met negatrons idd bijna geen dmg meer dealt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zorg meestal dat ik nidalee solo kan als we een jungler hebben daar kan je bijna iedereen mee uitlanen of toch op zen minst farm hebben zonder gedenied te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Het belangrijkste van een jungler is niet de skill van de jungler, maar de skill van de solo laner (zoals Ishuni hierboven zegt). Het is dan ook compleet waardeloos als je als solo laner lvl 9 bent, en de jungler ook, maar je turret is voor 80% neer... Dan kan je een gigantisch goede jungler zijn, maar als je geen ganks (jungler's main priority) kan krijgen en de turret is gepushed is het allemaal voor niks geweest.

Verder zie je in elk potje dat je solo que'd dat mensen gaan zeggen "WE NEAD A JUNGLAR ARG", hier kan ik mij gigantisch aan ergeren. Dit niet alleen omdat men blijkbaar geen spelinzicht heeft maar vooral omdat men de solo laner vergeten dan, dan heb je een ashe tegen bv een taric en sion staan... knappe jongen als je dan je turret heel kan laten.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulfightah schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:57:
Het belangrijkste van een jungler is niet de skill van de jungler, maar de skill van de solo laner (zoals Ishuni hierboven zegt). Het is dan ook compleet waardeloos als je als solo laner lvl 9 bent, en de jungler ook, maar je turret is voor 80% neer... Dan kan je een gigantisch goede jungler zijn, maar als je geen ganks (jungler's main priority) kan krijgen en de turret is gepushed is het allemaal voor niks geweest.

Verder zie je in elk potje dat je solo que'd dat mensen gaan zeggen "WE NEAD A JUNGLAR ARG", hier kan ik mij gigantisch aan ergeren. Dit niet alleen omdat men blijkbaar geen spelinzicht heeft maar vooral omdat men de solo laner vergeten dan, dan heb je een ashe tegen bv een taric en sion staan... knappe jongen als je dan je turret heel kan laten.
Misschien beetje offtopic maar ashe's auto attack range en volley is toch hoger als de stuns van sion en taric? dus als je een ward zet in de bushes moet het toch wel lukken om de turret te houden? Of zie ik het verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FriiZzLe ze hebben allebei wel een stun he.. dus als ze eenmaal in de buurt zijn dan ben je dood.. en is je turret zo goed als down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:00:
FriiZzLe ze hebben allebei wel een stun he.. dus als ze eenmaal in de buurt zijn dan ben je dood.. en is je turret zo goed als down.
volges mij tot lvl 5 dat je het kan houden als ashe want ze kunnen tot dan bijna niet farmen dus via minion push zou je het denk ik nog kunnen houden heb het eerlijk gezegt nog nooit getest. (items: boots +3 pots)
Ik neem het in twijfel iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:02:
[...]

volges mij tot lvl 5 dat je het kan houden als ashe want ze kunnen tot dan bijna niet farmen dus via minion push zou je het denk ik nog kunnen houden heb het eerlijk gezegt nog nooit getest. (items: boots +3 pots)
Ik neem het in twijfel iig :)
Het betekend dus dat je EXTREEM voorzichtig moet zijn, en GEEN misstap mag maken. Dit maakt het heel erg moeilijk om (als taric en sion goed pushen) fatsoenlijk wat minion kills te krijgen, het blijft belangrijk om bij een jungler een goede speler met een goede champ op top lane te zetten.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Om solo top te kunnen verdedigen heb je iets substantielers nodig als een Ashe. Ik zeg absoluut niet dat een goede Ashe het niet kan, mits de tegenstanders niet pro spelen, maar het kan zoveel makkelijker door er een Xin, Mundo of zelfs een Katarina ( :*) ja, dit is me gelukt, 1v2 en het resultaat was een gefeede Kat, was wel niet tegen Sion + Taric uiteraard) neer te zetten. Die kunnen een stuk beter harassen en leven net wat langer bij een misstap.

Overigens, als je als squishy solo top staat tegenover een Sion en Taric, dan moet je eerste reactie een lanechange zijn, of in elk geval vragen om een tweede speler om je te helpen. Dat ga je in je eentje gewoon nooit redden.

Daarnaast is het uiteraard de (zeer belangrijke) taak van de jungler om de solo top te assisteren met ganks. Zelfs als daar geen kill uit voortkomt, dan heb je de tegenstanders in elk geval van je tower af omdat ze terugrennen. Tevens is het een mindgame omdat ze dan moeten opletten dat ze niet nog meer ongenode gasten op bezoek krijgen.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Hey, wat is de term 'squishy?' Ik weet wel wat het in het engels betekent, maar kan er zo niet uitkomen.

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999

Unrealer999

Unrealeur

MaxForce800 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:36:
Hey, wat is de term 'squishy?' Ik weet wel wat het in het engels betekent, maar kan er zo niet uitkomen.
Dat je weinig hp/armor hebt dat je dus zo dood gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het geval van LoL betekent een 'squishy' champ vaak een champion die makkelijk te killen is door weinig armor hp. Denk aan bijv. Ashe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Unrealer999 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:37:
[...]

Dat je weinig hp/armor hebt dat je dus zo dood gaat ;)
Ok, thnx, weer wat geleerd. Dat hoeft trouwens toch niet persé te betekenen dat hij/zij geen haast geen damage doet?

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee absoluut niet zelfs. Squishy champs zijn vaak champions die heel veel damage doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999

Unrealer999

Unrealeur

MaxForce800 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:38:
[...]

Ok, thnx, weer wat geleerd. Dat hoeft trouwens toch niet persé te betekenen dat hij/zij geen haast geen damage doet?
De damage dealers, teemo/ashe etc... zijn eigenlijk altijd de squishys, ligt ook aan je items/runes/masteries.

[ Voor 5% gewijzigd door Unrealer999 op 31-03-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Die doen vaak juist het meeste damage ;) als je je niet op survivability rights wil zeggen dat alles uit gaat naar damage,

Pagina: 1 ... 16 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.