[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

Zozo, jullie zitten op dit topic te letten! :P Vervelen jullie je ofzo? xD

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09 13:47

Unrealer999

Unrealeur

MaxForce800 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:39:
Zozo, jullie zitten op dit topic te letten! :P Vervelen jullie je ofzo? xD
School niks te doen, dan maar 2v2 strats bedenken beetje hier posten, mag toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Tja, ik zit er ook op te letten hoor ;) Ik zit op stage en heb op het moment helemaal niks te doen. Nog een leuke topic aan te raden voor iemand die veel leestijd heeft?

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same hier.. school saai enzo iedereen kent het wel :p dus af en toe maar een keer op het forum kijken en een berichtje plaatsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
Niet alleen school. Zelfs werk kan af en toe beetje saai zijn, maar ik houd dit topic zowieso altijd beetje in de gaten. Zitten af en toe toch wel goede tips tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Ik denk dat dit niet het topic is voor dit soort onderwerpen, en ik ben dan ook bang of wij zo worden gevraagd of wij deze conversatie willen staken. ;)

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afstuderen, ook even weinig te doen. Alleen ik zit thuis, da's het verschil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzit nu een beetje met Intruder te msnen :p en een beetje op school Guardsman Bob zijn stream te bekijken.. maar is niet echt spannend nu jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even back to LoL inderdaad, kent een van jullie Athene (bekend van SC en WoW) die gaat proberen in de top ELO te komen. Hij krijgt hierbij hulp van Wickd (SK).

Topic hier: http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=155529
Deel 1: YouTube: Kanaal van noiXi
Deel 2: YouTube: Kanaal van noiXi
Deel 3: YouTube: Kanaal van noiXi

Conclusie: hilarisch en hij moet nog eventjes oefenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:48:
Even back to LoL inderdaad, kent een van jullie Athene (bekend van SC en WoW) die gaat proberen in de top ELO te komen. Hij krijgt hierbij hulp van Wickd (SK).

Topic hier: http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=155529
Deel 1: YouTube: Kanaal van noiXi
Deel 2: YouTube: Kanaal van noiXi
Deel 3: YouTube: Kanaal van noiXi

Conclusie: hilarisch en hij moet nog eventjes oefenen.
Hehe ja is al voorbij gekomen in het topic. En ik zou het gewoon geniaal vinden als hij daadwerkelijk rank 1 gaat halen. Gewoon alleen al omdat hij belg is :*) en omdat hij dan weer een geniale troll-actie heeft gedaan
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, sorry dan zit ik even niet op te letten. Wat je zegt, het zou bijzonder zijn als het hem zou lukken. Alhoewel er vraagtekens staan bij zijn SC2 rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, kheb gister ff de stream van wickd gekeken voordat ik moest gaan werken. Athene was ook aan het spelen.. Intruder weet er wel meer van of hij nou al echt goed is ofniet :p oohja.. Intruder en Jeffro worden nog beroemd :p ik zag ze gister bij wickd op ts zitten en haxball met hun doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:53:
Oh, sorry dan zit ik even niet op te letten. Wat je zegt, het zou bijzonder zijn als het hem zou lukken. Alhoewel er vraagtekens staan bij zijn SC2 rating.
bij zen SC2 rating stonden er idd vragen. Is eig simpel op te lossen met het feit dat hij meerdere SC2 kopies had en zo altijd smurfte en 24/7 speelde :)

En dat Wick3d athene helpt.. neem dat met een korrel zout :p Denk niet dat Wick3d alle trukjes aan athene gaat leren.

Jeffro & intruder are idd famous boiz O+

Over squishys nog: Kennen / Teemo / Veigar / Ashe / sivir / jenna / soraka / zoiets dus :p
gisteren nog een Rammus gezien met 400 armor :') lache die tank :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wickd lag echt in een scheur om die Athene volgens mij. Hij vindt het zelf nog het leukste van allemaal haha. :p
gisteren nog een Rammus gezien met 400 armor :') lache die tank
400 armor? Dat heb ik volgens mij zelf nog niet eens gered met Shen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:01:
[...]
Jeffro & intruder are idd famous boiz O+
Zinnetje gezegd ook alleen maar om die emoticon ( O+ ) te gebruiken.. :P

Edit:

Waar kijken jullie naar die streams?

[ Voor 9% gewijzigd door MaxForce800 op 31-03-2011 14:08 ]

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxForce800 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:06:
[...]

Zinnetje gezegd ook alleen maar om die emoticon ( O+ ) te gebruiken.. :P

Edit:

Waar kijken jullie naar die streams?
HotshotGG, bigfatLP, wickd en al onze Tweaker streams :P
Ik kijk nooit naar guardsman bob die speelt veel te defensief en saai hij heeft wel goeie muziek maar hotshotgg en bigfatlp is gewoon grappig om te kijken hoe ze soms trollen etc

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:20:
[...]

HotshotGG, bigfatLP en wickd.
Nooit naar guardsman bob die speelt veel te defensief en saai hij heeft wel goeie muziek maar hotshotgg en bigfatlp is gewoon grappig om te kijken hoe ze soms trollen etc :P
Persoonnamen heb ik, maar moet ik dan naar Ustream? Of Justin.tv?

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:05:
Wickd lag echt in een scheur om die Athene volgens mij. Hij vindt het zelf nog het leukste van allemaal haha. :p

[...]

400 armor? Dat heb ik volgens mij zelf nog niet eens gered met Shen.
Armor runes etc dacht ik en ervoor gespecced in masteries.
@athenen & Wick3d: ik denk dat wick3d hem gwn in de zeik neemt. Oké Athene heeft "soms" wel brains, maar zen ego jah ... (is nog erger dan HotShotGG :p )
ochja you never know
@ O+ <3

@streams kijken doe je op www.own3d.tv => guardsmanbob zit bij Solomid

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:50:
[...]

Hehe ja is al voorbij gekomen in het topic. En ik zou het gewoon geniaal vinden als hij daadwerkelijk rank 1 gaat halen. Gewoon alleen al omdat hij belg is :*) en omdat hij dan weer een geniale troll-actie heeft gedaan
:D
Ja nja check zijn eind score nu.. niet zo geweldig, het is natuurlijk een van zijn eerste games.

Als hij nu nummer 1 haald in soloing tja dat zou idd wel erg goed zijn, in arranged daar zou ik niet gek van opkijken want hij word dan natuurlijk geholpen door alle LoLswaggerbois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

MaxForce800 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:21:
[...]

kijk eens op solomid.net of runeterra.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxForce800 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:21:
[...]

www.own3d.tv zijn bijna alle LoL streams die de moeite zijn om te kijken. ook op www.clgaming.com en www.solomid.net zijn veel feautured streams :). Maar de beste vind ik hotshotGG niet alleen door zijn goeie gameplay ook bij alles wat er rond komt kijken zelfs zijn bureablad is soms interessant om te kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:23:
[...]

www.own3d.tv zijn bijna alle LoL streams die de moeite zijn om te kijken. ook op www.clgaming.com en www.solomid.net zijn veel feautured streams :). Maar de beste vind ik hotshotGG niet alleen door zijn goeie gameplay ook bij alles wat er rond komt kijken zelfs zijn bureablad is soms interessant om te kijken. :P
Zen hoofd terwijl ie aan het streamen is in zijn marcelletje ? ... dan vind ik Wick3d nog 10x beter met al ze vriendjes ... (oa die chick met haar deense accent :') )

Denk dat ik vanavond nog maar eens andere AP character ga spele ( had gedacht aan Malhazar :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
400 armor op Rammus is goed te doen hoor :)

In principe kan je heel makkelijk de 250 halen (rond de 200 armor krijg je al flink diminishing returns maar goed), met een Thormail en een ander willekeurig item, masteries en runes zit je echt relatief makkelijk op de 250, zet dan Defensive Ball Curl met nog eens +150 armor en tadaaa.

Echter is het vrij nutteloos om echt veel meer dan 200-250 armor te nemen. Het is beter om dan gewoon HP te kopen, aangezien je dan rond de 75% resists zit. Dus elke 100HP geeft dan effectief 175HP. Als iemand het interreseert, wil ik nog wel een keer het idee achter EHP (Effective Hit Points) uitleggen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 09:49

Zyppora

155/50 Warlock

Nazanir schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:44:
Als iemand het interreseert, wil ik nog wel een keer het idee achter EHP (Effective Hit Points) uitleggen.
Mag wat mij betreft wel op een blog of een aparte pagina ergens waarnaar gelinkt kan worden.

EDIT:
Overigens is 400 Armor erg makkelijk te halen. Thornmail geeft 100 Armor -> 4x Thornmail = 400 Armor.
Je kunt ook andere items nemen bij je Thornmail, Frozen Heart = 99 Armor, Randuins = 80 Armor? Zo kom je er, met runes/masteries/natural stats/skills natuurlijk ook wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Zyppora op 31-03-2011 14:54 ]

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Nazanir ik ben erg geinstresseerd wat dat precies inhoud, als je tijd hebt natuurlijk zou ik graag jou uitleg uithoren (lezen). DM me een linkje stel je zet het ergens op een blog ofzo. Thank you!

En zelf neem ik ook altijd liever hp dan armour, tenzij we natuurlijk echt aan de losende kant staan dan gaat armour/mageresist voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Dan post ik hem even hier, dan kan iemand anders hem overnemen naar een blog ofzo:

EHP, oftewel effective hitpoints.

Als ik 1000 HP heb, en geen armor of MR, heb ik effectief gewoon 1000Hp. Aangezien niets ervoor zorg dat de schade die ik ontvang, op wat voor manier dan ook beinvloed word. Als iemand een skill op mij gebruikt die 100 damage doet, heb ik gewoon 100 damage ontvangen, en heb ik daarna nog maar 900HP.

Is het echter zo, dat ik bijv 100 magic resist heb (wat grofweg overeen komt met 50% resist) betekend dat diezelfde skill, nog maar 50 damage doet. Dit betekend dat iemand die skill 2x zou moeten gebruiken om toch weer 100 damage te doen. Door die 50% resist, heb ik nu 2000 EHP, immers ontvang ik nog maar de helft van de damage.

Houd er wel rekening mee, dat dit alleen voor magical attacks zijn, voor physical attacks zal je dan armor moeten nemen, om die inkomende damage te verminderen.

Dit betekend vervolgens, dat elk item dat je koopt, die HP heeft, ook meer waard is voor je geld. Ervan uitgaande dat je 100 MR hebt (50% reductie), is elke punt in HP nu nu 1HP, maar 2HP. Je krijgt 100% meer winst uit je HP nu.

Ik had het ook over diminishing returns. De grens is ongeveer 200 armor en tussen de 150-175 MR. Dit zal betekenen dat je rond de 70-75% resist zit. Even een korte toelichting op diminishing returns, het is dus niet zo dat 1 armor, 1% resist geeft. Als je heel laag zit, dan zal 1 punt armor, ong 0.75% resist hierop geven. Echter, zit je op de 200 armor, dan zal 1 punt armor, je nu nog maar 0.1% resist geven.

Je maakt dus een verlies van ~60% per punt armor dat je koopt. Echter, omdat je dus al een resist hebt van 75%, dus ipv 1000HP nu 1750EHP hebt, betekend dat je per punt HP, 2.25HP krijgt. 125% winst per punt HP. Het is nu een stuk verstandiger, om zoveel mogelijk HP te stacken. Dit is goedkoper, en doet gewoon veel meer voor je EHP.

Belangrijk is echter, dat je je early game, niet op een groot armor/MR item wilt focussen/rushen. Je wilt dit geleidelijk aan opbouwen. Early game zullen je tegenstanders nog niet veel AD/AP hebben en een redelijk normale hoeveelheid armor of magic pen. Dat betekend, dat je wel een Force of Nature of Randuin's Omen kan rushen, maar hiermee negeer je dus compleet armor OF MR.

Verstandiger is om dus een combinatie van items te halen, Merc Treads, Heart of Gold, Aegis of the Legion, etc. En daarna, als je ziet welke kant het vijandige team opbouwt qua damage, dan pas grotere items bouwen. 100MR is leuk, maar als er een Ashe en een Nocturne zijn, gaan ze door je heen als een heet mes door boter.

Ook wat kleine details die ik wil toevoegen:

Penetration werkt als volgt (dit geld overigens voor armor pen als magic pen):

Reduction -> Flat pen -> % pen

Bij Reduction, moet je denken aan items zoals Malady en Starks of Black Cleaver. Reduction heeft als enige penetration stat, de mogelijkheid om onder de 0 resist te gaan, en dus bonus damage te doen. Echter, omdat het gebruikelijk is dat men end game minstens 50-100 armor heeft, zul je dit niet snel behalen.

Flat Pen kan NIET onder de 0 gaan, dus bied geen extra damage wanneer je wel al met reduction onder de 0 geraakt.

% pen, heeft alleen zin als je vijand echt veel zou stacken. Ook het stacken van % pen heeft diminishing returns. En heeft niet zo heel veel zin als je target 100 armor/mr of minder heeft.

Sommige Champions (makkelijkste voorbeeld is Gragas en Kassadin) hebben skills die ze een % reductie geeft. Het maakt niet uit of deze berekend word voor of na resists:

Even een rekensommetje hiervoor, ik gebruik Kassadin, omdat zijn % reduction voor magic altijd 15% is en voor mijn rekensom ga ik ervan uit dat Kass 100 MR dus 50% resist heeft:

100 damage ability: 50 blijft over na zijn MR, dan nog 15% van 50 = 7.5 dus effectief 42.5 damage

Rekenen we dit andersom uit: 100 damage 15% eraf is 85 en daar dan de helft van is wederom 42.5.

Edit: Ik had de HP winst waarden inderdaad verkeerd berekend.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was best wel ff interessant om te lezen. Ik wist wel ong wat het allemaal was, maar om het ff goed uitgelegd te krijgen en het zelf niet op te zoeken(ja ik ben lui:P) is natuurlijk helemaal mooi ;)

Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir, geweldige uitleg. Hier heb je dus nou eens echt iets aan ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Zeker een thumbs up waard, ik had wel een idee ongeveer hierover. Maar jij legt het super goed uit! Thank you verry much!

Wat hier ook nog eens in rekening word gebracht is het 10% HP shield van Malphite. Wat ik zelf ook erg fijn vind, alleen die nerf van 12 seconde recharge tijd was wat minder. Mja blijft een super uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Flat penetration kan volgens mij juist WEL onder 0 gaan en dus extra damage dealen. Heb er zo gauw even geen bron voor, maar ik heb dit meerdere keren gelezen (volgens mij onder anderen op zo'n LoL wiki-page).

edit: never mind, je hebt gelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 31-03-2011 17:00 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:55
Vicarious schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:48:
Flat penetration kan volgens mij juist WEL onder 0 gaan en dus extra damage dealen. Heb er zo gauw even geen bron voor, maar ik heb dit meerdere keren gelezen (volgens mij onder anderen op zo'n LoL wiki-page).

edit: never mind, je hebt gelijk.
Nope, flat armor reduction kan dat, flat penetration niet. Reduction wordt bovendien als eerste berekend, dus als je daarmee al de effectieve armor onder nul weet te brengen, doet je penetration verder niets meer.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

En die EHP berekeningen zijn juist waarom ik op Teemo met een volle build eindig op 29|49% Magic Pen.
Leuk om 300+AP te hebben maar als de tegenstanders massive MR hebben blijft er niet veel van je damage over. Met MagicPen wel :P
En MagicPen werkt ook op de damage van de Madred's Bloodrazor (die magic damage doet) en aangezien ik steeds meer mensen meer flat HP zie stacken is MagicPen + Bloodrazor een uiterst waanzinnige combi.
Mensen onderschatten echt de waarde van Magic en Armor penetration IMO.

EDIT:
De motivatie die ik trouwens hoor eerst HP te halen over meteen MR is trouwens volgens Guardsman Bob omdat MagicPen zo relatief eenvoudig te krijgen is met Runes, Boots, Haunting Guise en Void Staff. Zijn woorden letterlijk waren "You get all this magic resist and the other guy gets a void staff and almost half your MR is basically useless while HP is always usefull" Niet dat je geen MR moet halen maar het meteen vol stacken had volgens hem niet de prioriteit.

Dat lijkt mij ook de reden waarom (vooral op US) de high-elo streamers zich helemaal klemstacken aan Doran's Items. Best veel HP met een side-order van nuttige stats. 2 Doran's Blades op een AD-Carry is niet vreemd en sommigen gaan zelfs tot 3 voor ze aan andere items beginnen.

Persoonlijk probeer ik op carries altijd wel tussen de 100 en 150 armor/MR te eindigen met rond de 2k tot 2,5k life. Dat is vaak gewoon iets dat je met een standaard build makkelijk haalt. Met minder ben je imo te squishy, met meer ben je je damage aan het gimpen.

[ Voor 68% gewijzigd door MazeMouse op 31-03-2011 17:40 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

ik dagt ik ga met karma spelen :)

uitkomst :: (verhaal komt later moet voetbal trainen :P )
http://img189.imageshack.us/i/lolqg.png/

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Score is wel netjes :)

Maar waarom je nou weer 4x rabadon's deathcap neemt is mij een raadsel.. Ik zou toch wel voor meer survivability gaan dan alleen maar AP stacken.. maarja dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 10:23
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:15:
Score is wel netjes :)

Maar waarom je nou weer 4x rabadon's deathcap neemt is mij een raadsel.. Ik zou toch wel voor meer survivability gaan dan alleen maar AP stacken.. maarja dat ben ik.
En zijn 30% bonus is ook maar 1x geldig. stacked dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
nja het blijft het item wat het meeste AP geeft dat wel, maar als je voor een pure AP build gaat (waar ik geen fan van ben omdat magic resist het counterd) kun je beter 4 archangels/rabbadons gaan, stuk effectiever en goedkoper, mja dat is een beetje een slechte build imho.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpele wiskunde, maar toch zie ik in de twee voorbeelden hierboven duidelijk fundamentele fouten zitten in het berekenen van EHP.
De formule voor het aantal procenten damage die je krijgt is armor/(100+armor)
Bij 100 armor krijg je dus 50% schade (100/200=0,5)
bij 400 armor krijg je dus 20% schade (400/500=0,2)

EHP is dus bij 100 armor niet 1,5 per HP op een item maar 2.
EHP is dus bij 400 armor niet 1,8 per HP op een item maar 5.

Als je 100 HP hebt en 80% damage reduction dan moet je 500 damage krijgen om je dood te maken, dus elke HP is 5 EHP waard.

Dit is waarom je een goede mix moet maken tussen HP MR en HP, niet oneindig stacken.

Van 0 naar 1 armor geeft dus 0,99% damage reduction en van 399 naar 400 geeft 0,04%

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 20:47 . Reden: extra infor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Hmmmm 1 april en nog geen patch?, is al wel een echte spotlight uit van lee sin trouwens, maar ik vrees dat wij hem vandaag niet gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:37:
Hmmmm 1 april en nog geen patch?, is al wel een echte spotlight uit van lee sin trouwens, maar ik vrees dat wij hem vandaag niet gaat spelen.
Ehm, ik moest dinsdag gewoon een patch downloaden hoor. Waren ook release notes van:

http://www.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100114

Van 28 maart....

Met als hoogtepunt natuurlijk:
League of Legends v1.0.0.114

Due to difficulties containing Lee Sin's power within the design team, Lee Sin is delayed until April 1st to give us time to nerf him hard enough to stop one-shotting Jesse Perring all the time.

[ Voor 24% gewijzigd door Vicarious op 01-04-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Weet ik ;). Maar lee sin hebben ze niet in die patch gestopt omdat er dan mensen achter de daadwerkelijke 1 april grap zouden komen, dus patchen ze de hele boel nog een keer voor 1 april.
Servers zijn nu namelijk wel offline, hoop dat dit niet zo lang gaat duren.

Edit: info over de downtime

Summoners!

At 7:30 a.m. on Friday, April 1st, we will be bringing all game servers offline for the highly anticipated April 1st update! During this time, you’ll still be able to visit our website and forums. Downtime should take no longer than four hours making our current ETA for service restoration at 11:30 a.m., on Friday, April 1st. Comprehensive patch notes are coming soon, featuring sweeping changes to many Champions of the League. Get ready to celebrate Urf Day and see what -- or who -- is coming to League of Legends!

[ Voor 55% gewijzigd door Intruder op 01-04-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Lee-sin komt dus toch wel vandaag uit :).

Ziet er wel uit als een leuke jungler.

[ Voor 59% gewijzigd door lightstyle op 01-04-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
lightstyle doe eens [video]link[/video]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:10

Hu9o

Schokkend

Goeie 1april grap :D

Maar de servers zijn wel weer down :( en dat gaat weer de verkeerde kant op riot :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Het is een reverse 1 april grap, Lee Sin komt echt wel uit vandaag :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
in fact, ze zijn nu lee sin aan het showen ;)
Hiero

[ Voor 42% gewijzigd door Intruder op 01-04-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Is bij jullie de server niet down dan?

En dat die monk geen grap is is wel duidelijk, ik bedoelde de changelog...

[ Voor 51% gewijzigd door Hu9o op 01-04-2011 10:07 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
ik denk niet dat het een grap is, natuurlijk is het een grap dattie zo ontzettend sterk zou zijn, en ze hebben een fun champion spotlight uitgebracht, maar ik denk zelf dat ze hem vandaag gaan uitgeven met normale skills, redelijk balanced.

En de servers zijn down ja ;), speciaal voor de 1 april grap die ze hebben voorbereid, servers zullen rond half 12 weer online zijn als ik riot moet geloven (en meestal zitten ze er niet ver naast)

Ze konden ook wel de content in de patch van woensdag toevoegen, maar dan zijn er altijd weer mensen die de complete riot map content gaan door zoeken voor informatie vandaar die patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Intruder schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:17:
Ze konden ook wel de content in de patch van woensdag toevoegen, maar dan zijn er altijd weer mensen die de complete riot map content gaan door zoeken voor informatie vandaar die patch.
En dat is enorm eenvoudig ;) (AutoLoL 2.0 word zo cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Ik heb autolol zelf ook al doorgeplozen of ik lee sin tussen de content kon vinden (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Intruder schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:27:
Ik heb autolol zelf ook al doorgeplozen of ik lee sin tussen de content kon vinden (A)
Nah, de huidige versie update zichzelf niet als er nieuwe champs bij komen :( En heb te weinig tijd om een update uit te brengen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kende AutoLoL niet eens.
nice job theire SaphuA.

hopend dat je een update uitbrengt :p want deze is echt bruut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
SaphuA schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:32:
[...]

Nah, de huidige versie update zichzelf niet als er nieuwe champs bij komen :( En heb te weinig tijd om een update uit te brengen helaas.
Wat is, buiten het feit dat je de champs kan bekijken in 3d-modellen, precies het voordeel van het feit dat alle champs erin staan? Ik gebruik hem eigenlijk puur voor het zetten van de masteries...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
over 2 uur gaan de servers online, werd net gezegt op de stream van riot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Intruder schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:59:
over 2 uur gaan de servers online, werd net gezegt op de stream van riot.
ja zit ook te kijken, moet wel zeggen dat de mensen van riot echt enorm slecht in hun spel zijn :P. Volgens mij mag er ook wel wat gesleuteld worden aan shen bot, Ik heb hem op stream nu al 4 keer zien suiciden.

Wel erg benieuwd naar de nieuwe champion, Hij is volgens mij ook wel redelijk veelzijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Bedoelden ze daar niet de US servers mee?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb geen idee maar maakt dat uit dan? we worden toch wel vaak genoeg overgezet naar US server als het goed is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Bijde servers zijn tegelijkertijd offline gegaan, en komen tegelijk online, ze hebben gezegd dat lee sin vandaag nog speelbaar word gemaakt op de EU,

@Ishuni
Als de patch nog niet aan de EU client is toegevoegd maakt het niet uit of de US al online is hoor, je komt er dan hoe dan ook niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Vicarious schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:55:
Wat is, buiten het feit dat je de champs kan bekijken in 3d-modellen, precies het voordeel van het feit dat alle champs erin staan? Ik gebruik hem eigenlijk puur voor het zetten van de masteries...
Klopt, verder heb je niets aan de champion info... maar in 2.0 zal alles anders zijn ;) Laat ik het zo zeggen; het zal niet meer bij alleen mastery builds blijven.

Wil er geen AutoLoL spamtopic van gaan maken, dus zal het er hierna bij laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
@intruder: Wel als je ook de US client hebt zoals ik. Nouja, boeiend... ik zit toch op mn werk :P

OVerigens vind ik het de laatste tijd reuze meevallen met de downtime van de EU servers. Een maand of drie terug was ik het zo zat dat ik ook de US client heb gedownload en daar zat ik de helft van de tijd op omdat EU steeds down was of een bizar lange login queue had. Ik denk dat ik nu al zeker een week of 3 niet op de US client heb hoeven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:18:
Bijde servers zijn tegelijkertijd offline gegaan, en komen tegelijk online, ze hebben gezegd dat lee sin vandaag nog speelbaar word gemaakt op de EU,

@Ishuni
Als de patch nog niet aan de EU client is toegevoegd maakt het niet uit of de US al online is hoor, je komt er dan hoe dan ook niet op ;)
Hopelijk fixen ze die irritante lag bumps eens als er een login queue wordt aangezet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Ik ben erg blij dat ze Lee Sin toch als een serieuze champ uitgeven. Hij is lachen, en het 'blind' effect was leuk gevonden. :) Is hij nou nog steeds blind?

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

MaxForce800 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:19:
Ik ben erg blij dat ze Lee Sin toch als een serieuze champ uitgeven. Hij is lachen, en het 'blind' effect was leuk gevonden. :) Is hij nou nog steeds blind?
In de lore wel, maar niet ingame wat jij denk ik bedoelt.
Je zal hem dus gewoon spelen als alle andere champions.

Je wilde toch niet serieus de hele tijd vrijwel niks zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Awaken1 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:27:
[...]

In de lore wel, maar niet ingame wat jij denk ik bedoelt.
Je zal hem dus gewoon spelen als alle andere champions.

Je wilde toch niet serieus de hele tijd vrijwel niks zien?
Lore bedoel ik natuurlijk ;)

Zat net ook een livestream te kijken van RiotGames. Ze speelden Co-op vs. AI. Phreak zat er ook bij, en de kerel die het streamde speelde met Lee Sin.

Edit:

Weten jullie ook welke van de champs fan-made zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door MaxForce800 op 01-04-2011 12:44 ]

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Amumu
Amumu is now happy

Dr. Mundo
Dr. Mundo decided that he enjoys the color blue

Sona
Now requires skill to play

Sion
Sion has taken a sabbatical from the League to pursue a lifelong dream of teaching Kindergarten
He’ll be back
etc... :p

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=623097

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor alle achter de firewall zijnde LoL collega's kan er dit iemand op een niet geblokkeerde site plaatsen aub :(
of DM indien mogelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
New skins in the store
Urfgot
Nunurf
Urlaf
Rammurf
Urfdyr
Seeing-Eye Kog
8-bit-tlesticks

Lee Sin, the Blind Monk

Sonic Wave / Resonating Strike:
Sonic Wave: Lee Sin projects a discordant wave of sound to locate his enemies, dealing physical damage to the first enemy it encounters. If Sonic Wave hits, Lee Sin can cast Resonating Strike for the next 3 seconds.
Resonating Strike: Lee Sin dashes to the enemy hit by Sonic Wave, dealing physical damage plus 10% of their missing health.

Safeguard / Iron Will
Safeguard: Lee Sin rushes towards a target ally, shielding them both from damage. If a shield is broken, half the energy cost is returned. After using Safeguard, Lee Sin can cast Iron Will for the next 3 seconds.
Iron Will: Lee Sin's intense training allows him to thrive in battle. For 5 seconds, Lee Sin gains lifesteal, spell vamp, and armor.

Tempest / Cripple
Tempest: Lee Sin smashes the ground sending out a shockwave that deals magic damage and reveals enemy units hit. If Tempest hits an enemy, Lee Sin can cast cripple for the next 3 seconds.
Cripple: Lee Sin cripples nearby enemies revealed by Tempest, reducing their Movement and Attack Speed for 4 seconds. Movement and Attack Speed recover gradually over the duration.

Dragon's Rage (Ultimate)
Lee Sin performs a powerful roundhouse kick launching his target back, dealing physical damage to the target and any enemies they collide with. Enemies the target collides with are knocked into the air for a short duration.
Flurry (Passive)
After Lee Sin uses an ability, his next 2 basic attacks gain 50% Attack Speed and return 10 energy each.

Akali
Akali is no longer a ninja

Alistar
Pulverize now slams enemies into the ground instead of into the air
Headbutt has been changed to Rocket Grab
Alistar is now a ninja

Amumu
Amumu is now happy
Emumu skin has been replaced with Punkmumu

Annie
Annie has grown up and is now a teenager
Tibbers now wears armor

Blitzcrank
Blitzcrank now giggles whenever he uses Power Fist

Cassiopeia
Cassiopeia has been removed from the League following an incident involving a plane
We’re tired of all the Miss Fortuning snakes, on that Miss Fortuning plane

Cho’Gath
Cho’Gath now starts the game the same size as if he had 6 feasts
Feast still increases Cho’Gath’s size
Bushes can no longer stealth Cho’Gath

Corki
Valkyrie is now global
Gatling Gun now heals teammates as well as damaging enemies
Corki can now fly over obstacles without using Valkyrie

Dr. Mundo
Dr. Mundo decided that he enjoys the color blue
Dr. Mundo now has mana
None of his ability costs have changed

Fiddlesticks
Crowstorm now triggers Terrify on all enemies caught in the area of effect
Terrify’s Fear duration has been increased to 10 seconds at all ranks
Fiddlesticks has been removed from the League

Galio
Now shouts “DEMACIAAAAAAAAAAAAAAAAAA!” while channeling Idol of Durand

Gangplank
Gangplank’s model has been replaced with a targeting reticle
Gangplank now fights from his boat
Parrrley is now global
His VO has been reworked to be shouted from a distance and includes far more laughter

Gragas
Gragas is now sober

Garen
Courage has been removed and replaced with a new ability

New Ability – Plant Grass
Garen infects an area with grass seeds, causing additional brush to grow over the next 30 seconds. When brush is fully grown, it can be used by allies and enemies

Jax
Jax can no longer dodge
Jax’s lamppost has been deemed overpowered and replaced by a rocket launcher
All of Jax’s abilities are now ranged and blow things up
Jax can now dodge again

Nidalee
Age reduced by 10 years
Aspect of the Cougar has been renamed to Aspect of the Puma

Pantheon
Grand Skyfall has been renamed to the more appropriate: “Man Drop”

Sion
Sion has taken a sabbatical from the League to pursue a lifelong dream of teaching Kindergarten
He’ll be back

Sivir
Ricochet bounces now apply on-hit effects such as Tiamat and Madred’s Bloodrazor

Sona
Now requires skill to play

Teemo
Cuteness increased by 10%
Teemo may no longer be the target of hostile attacks or abilities

Tryndamere
Undying Rage has been renamed to Endless Rage
Endless Rage now has infinite duration

Zilean
Zilean can now travel back in time creating new realities and tangent universes in the process
Something has gone terribly wrong

Items:
New Item: Yordle Saddle. Any yordle champion can buy this new item to ride Cho'Gath.
Wriggle's Lantern: new unique passive: taunts nearby Jaxes (both enemy and allied)
Tiamat has been renamed to Tamat

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pantheon
Grand Skyfall has been renamed to the more appropriate: “Man Drop”

Items:
New Item: Yordle Saddle. Any yordle champion can buy this new item to ride Cho'Gath.

Tiamat has been renamed to Tamat (meteen een tweet naar Tamat van riot XD )

Riot <3
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Laatst online: 05-10 09:49

Zyppora

155/50 Warlock

Teemo

Cuteness increased by 10%
Teemo may no longer be the target of hostile attacks or abilities
_/-\o_ Mijn nieuwe main.

[ Voor 6% gewijzigd door Zyppora op 01-04-2011 13:23 ]

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ultimate Teemo Buff!~
Maar waarom geen Teemurf? :(

EDIT:
Cassiopeia snakes on a plane joke... MissFortuning. Die ga ik erin houden :D

[ Voor 46% gewijzigd door MazeMouse op 01-04-2011 13:28 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

MazeMouse schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:24:
Ultimate Teemo Buff!~
Maar waarom geen Teemurf? :(
eerder wurfwick;)

Of Karthurf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Niets veranderd aan Twisted Fate... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Gragas
Gragas is now sober
Dit is wel een hele zware nerf voor Gragas zeg :-(

@Awaken1

Vorig jaar is de skin van Urfwick gereleased, Urf was toen de april's first joke, en Urf kwam toen uit in de vorm van Urfwick, waar het gewoon een op dat moment te kopen skin was.

[ Voor 50% gewijzigd door Nazanir op 01-04-2011 14:42 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Nazanir schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:41:
[...]

Dit is wel een hele zware nerf voor Gragas zeg :-(

@Awaken1

Vorig jaar is de skin van Urfwick gereleased, Urf was toen de april's first joke, en Urf kwam toen uit in de vorm van Urfwick, waar het gewoon een op dat moment te kopen skin was.
weet ik voor 5000 RP, maar dan wel 99% off.
Ik wou dat ik toen al speelde en hem kon kopen.

I love urf and I love warwick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer en waarom krijgen mensen trouwens Loss Forgiven? en wat doet het? Ik denk dat het gewoon niet uit maakt dat je verliest.. je verliest geen elo of wat dan ook.. maar weet niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:04:
Wanneer en waarom krijgen mensen trouwens Loss Forgiven? en wat doet het? Ik denk dat het gewoon niet uit maakt dat je verliest.. je verliest geen elo of wat dan ook.. maar weet niet zeker.
Dit krijg je als de servers uit het niets hevig begon te laggen en dat het dus niet jouw schuld is als je dan verliest. Je verliest dan idd geen ELO dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:04:
http://community-na.stati...d/showthread.php?t=258644

staat hier denk ik in uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, wie nog een keer durf te zeggen dat je in de elo zit waar je hoort te zitten. FU!

Afgelopen 5 potjes die ik heb verloren op ranked elke keer veruit beste score van mijn team maar omdat er dan 3~4 tards liggen te feede en verreken wards te kopen alsnog verliezen.

Gelukkig well een Loss Forgiven al weetik ook niet wat het inhoud ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah ok ik begrijp het :) ty for het snelle antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:05:
Oh, wie nog een keer durf te zeggen dat je in de elo zit waar je hoort te zitten. FU!

Afgelopen 5 potjes die ik heb verloren op ranked elke keer veruit beste score van mijn team maar omdat er dan 3~4 tards liggen te feede en verreken wards te kopen alsnog verliezen.

Gelukkig well een Loss Forgiven al weetik ook niet wat het inhoud ;).
En je denkt dat er een ELO bracket bestaat waar dit gewoon niet gebeurt? Mensen zullen een slechte dag hebben en slecht spelen, mensen zullen trollen, mensen zullen opzettelijk feeden als ze hun zin niet krijgen, mensen zullen ragequitten, etc.

Zelfs HotShotGG en Elementz ragen en verpesten het voor hun eigen teams (zijn genoeg filmpjes van op te vinden op Youtube), dus ja, je zit in de ELO waar je hoort, tenzij er een steigende lijn inzit, dan klim je nog naar waar je hoort. Veel mensen beseffen niet, dat rond de 1200 ELO, je op een gemiddeld niveau zit, echter waant iedereen zich beter. Een goede score is totaal niet representatief, voor hoe die game verlopen is. Heb je veel building kills, heb je wel geprobeert te pushen, map control etc. Je score is egwoon niet representatief voor hoe een game verlopen is. Als je een Baron Buff hebt maar hier geen voordeel mee doet, Dragon nooit pakt, etc.

Ik ben echt, eerlijk van mening, dat vroeger of later, iedereen in het ELO komt waar hij/zij behoort. Dit is met 99% zekerheid te zeggen wanneer je rond de 100-150 games hebt gespeeld. Dan heb je een eerlijk beeld van je ELO.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nazanir schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:16:
[...]

En je denkt dat er een ELO bracket bestaat waar dit gewoon niet gebeurt? Mensen zullen een slechte dag hebben en slecht spelen, mensen zullen trollen, mensen zullen opzettelijk feeden als ze hun zin niet krijgen, mensen zullen ragequitten, etc.

Zelfs HotShotGG en Elementz ragen en verpesten het voor hun eigen teams (zijn genoeg filmpjes van op te vinden op Youtube), dus ja, je zit in de ELO waar je hoort, tenzij er een steigende lijn inzit, dan klim je nog naar waar je hoort. Veel mensen beseffen niet, dat rond de 1200 ELO, je op een gemiddeld niveau zit, echter waant iedereen zich beter. Een goede score is totaal niet representatief, voor hoe die game verlopen is. Heb je veel building kills, heb je wel geprobeert te pushen, map control etc. Je score is egwoon niet representatief voor hoe een game verlopen is. Als je een Baron Buff hebt maar hier geen voordeel mee doet, Dragon nooit pakt, etc.

Ik ben echt, eerlijk van mening, dat vroeger of later, iedereen in het ELO komt waar hij/zij behoort. Dit is met 99% zekerheid te zeggen wanneer je rond de 100-150 games hebt gespeeld. Dan heb je een eerlijk beeld van je ELO.
Dus mijn ELO is 975, gg ik ben 1 van de slechtste spelers hierzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

I found my hero :D
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2nar511.png

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Jeffroiscool schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:45:
[...]

Dus mijn ELO is 975, gg ik ben 1 van de slechtste spelers hierzo :D
klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 21:38
Ach Jeffro, ik zou me daar niet zo druk over maken hoor, mijn ranked ELO ligt ook onder het gemiddelde van 1200. Dit betekent toch niet dat je een slechte speler bent? Ik denk da hier mensen zijn die te veel waarde hechten aan dat cijfertje.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:45:
[...]

ik ben 1 van de slechtste spelers hierzo :D
Mee eens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ok dit filmpje is geniaal van thebuttonmasherz <3

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SCgY-s_7TrQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Wat ik me toch altijd afvraag.... wie heeft die teamcomps in vredesnaam bedacht?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hoe is de nieuwe champ eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1pzt

Ik ben echt de slechste speler ooit. tot hoever kan je ELO omlaag? D:

En ja je leest het goed 4v5 verloren.

[ Voor 15% gewijzigd door Jeffroiscool op 02-04-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Heb dat potje gezien, en je individuele spel is wel goed, van de andere spelers ook wel moet ik zeggen.
Maar blitz wist niet waneer hij terug moest, hij werd namelijk constant geganked toen hij aan het pushen was, veigar werd een paar keer gepakt in hun jungle terwijl iedereen mis was, en shaco ook.

Tipje,
Probeer zelf op te letten en je team te zeggen waneer ze eventueel terug moeten, had zelf namelijk al op de kaart gezien dat blitz binnen 10 seconden dood zou zijn en als je dat hem even snel zegt dan bespaart jullie team dat een death, en misschien de match wel.

Jullie begonnen namelijk goed en waren in het begin zelfs aan het winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Inderdaad, communicatie is vaak wel echt key in zulke situaties.
Teemo heeft nog een "insurance" in zijn shrooms zitten als je pushed. Maar voor de rest is het minimap loeren (of hopen dat je team op tijd waarschuwt)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Maarja heb toen wouden ze Baron doen, en ik wist dat het geward was, obviously they stole baron >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
baron doe je eigenlijk alleen als je hun complete kant van de jungle rondom baron kan warden en het liefst moet ook iemand een oracle kopen. Als dit niet het geval is moet je je team proberen te overtuigen om baron niet te gaan doen.

Of er moeten 2 a 3 man van het andere team dood zijn, dan is het ook relatief veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Intruder schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:34:
baron doe je eigenlijk alleen als je hun complete kant van de jungle rondom baron kan warden en het liefst moet ook iemand een oracle kopen. Als dit niet het geval is moet je je team proberen te overtuigen om baron niet te gaan doen.

Of er moeten 2 a 3 man van het andere team dood zijn, dan is het ook relatief veilig.
Probeerde ik, hun RENEK!!!!! van dat ik moest tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
@jeffro
hadden jullie een jungler?

last whisper>bloodthirster vooral late game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Lee Sin lijkt mij een erg leuke champ om te spelen. Zeer uniek maar tegelijk ook overpowered, althans op het eerste gezicht. Ik zit te twijfelen of ik hem koop ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Dreanor schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 20:14:
Lee Sin lijkt mij een erg leuke champ om te spelen. Zeer uniek maar tegelijk ook overpowered, althans op het eerste gezicht. Ik zit te twijfelen of ik hem koop ...
De Lee Sins die ik tegen kwam op 't slagveld waren allen niet zo bijzonder gevaarlijk. Vind 'm een beetje squishy over komen. Net als Nocture, alleen dan zonder OP ultimate (did he just say what I think he did?!! Yup, ik vind m een beetje OP).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Heb hem toch gekocht en een potje gespeeld. Helaas hadden de tegenstanders een teemo die expres dood ging en niks deed.

Toch leuk potje voor mij om eens lekker te oefenen.

Lee Sin is leuk, de dubbele skills geven unieke gameplay imo. Alleen erg moeilijk omdat ik niet gewend ben dubbel te klikken. :P En omdat ik nog niet volledig en rustig gelezen heb wat alle skills doen. :P

Wat ik wel vreemd vind is dat ik nog geen enkele Lee Sin vandaag ben tegen gekomen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb vandaag en gisteren aardig wat potjes gedaan, en denk dat ik hem 50% van de potjes ben tegen gekomen. Hij is bij lange na niet zo populair als Jarvan IV en Noctore, meer in het gebied Karma.

Die dubbele skills is iets wat we vaker gaan zien denk ik. Sowieso zijn ze veel aan het experimenteren met champions de laatste tijd. Karma haar ultimate kon je bijvoorbeeld vanaf level 1 al gebruiken, en Renekton's rage systeem is ook iets nieuws. Niet erg, hoe meer diversiteit hoe beter vind ik :Y

Echter word 't echt tijd voor een nieuwe map. Liefst 10 vs 10 of zo :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Snappie88 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:25:
Ik heb vandaag en gisteren aardig wat potjes gedaan, en denk dat ik hem 50% van de potjes ben tegen gekomen. Hij is bij lange na niet zo populair als Jarvan IV en Noctore, meer in het gebied Karma.

Die dubbele skills is iets wat we vaker gaan zien denk ik. Sowieso zijn ze veel aan het experimenteren met champions de laatste tijd. Karma haar ultimate kon je bijvoorbeeld vanaf level 1 al gebruiken, en Renekton's rage systeem is ook iets nieuws. Niet erg, hoe meer diversiteit hoe beter vind ik :Y

Echter word 't echt tijd voor een nieuwe map. Liefst 10 vs 10 of zo :9
Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten behalve dat ik Lee Sin nog nooit tegen ben gekomen (behalve mijzelf dan). :P

Vind het gaaf dat ze nu echt experimenteren met nieuwe concepten voor champions. Alleen er moet echt nieuwe map(s) komen hoor. En ik snap niet waarom dat zo lang moet duren, iedereen die een beetje verstand van bijvoorbeeld de warcraft 3 map editor heeft kan in een maand of twee een mooie map eruit toveren. Zeker met dit vaste concept van towers, lanes en minions. :)

Maar ik snap het wel, champions leveren geld op, maps niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Dreanor schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:54:
[...]

Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten behalve dat ik Lee Sin nog nooit tegen ben gekomen (behalve mijzelf dan). :P

Vind het gaaf dat ze nu echt experimenteren met nieuwe concepten voor champions. Alleen er moet echt nieuwe map(s) komen hoor. En ik snap niet waarom dat zo lang moet duren, iedereen die een beetje verstand van bijvoorbeeld de warcraft 3 map editor heeft kan in een maand of twee een mooie map eruit toveren. Zeker met dit vaste concept van towers, lanes en minions. :)

Maar ik snap het wel, champions leveren geld op, maps niet!
Waarom meer maps? Als het werkt dan werkt het toch? Het gaat om de uiteindelijke gameplay, welke bepaald wordt door lineups, niet door de maps. Liever een goede map die iedereen door en door kent, dan een 10 tal maps waar je tussen moet switchen en nooit helemaal mastered.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Pagina: 1 ... 17 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.