[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.285 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-07 12:30
Awaken1 schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:00:
[...]

Ja ik ben ook grotendeels eens met jouw build.
Ik vind die 2 builds die zogezegd 'beter' zijn, niet werken.
Persoonlijk vind ik WW dps niet goed, iig niet tov tank warwick (probeer het maar eens, je zult versteld staan).

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:43
@Terw_dan, Caitlyn is goed gelukt, scrolde er globaal overheen en dat was toch wel het eerste waar ik aan dacht dus ja goed goed! :D.

En gefeliciteerd met je verjaardag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:13
Awaken1 schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:42:
[...]

De build met de Rod of ages is eigenlijk een laning build die magewick wordt genoemd.
Vrij effectief op lage elo maar ww is toch vooral een jungler en daarom geen fan van deze build.
Je hebt namelijk madreds nodig om snel te junglen/counterjunglen.
Hoewel ik het voor de rest wel eens ben met je post, moet ik zeggen dat Magewick ook op hogere ELO wel gebruikt word/viable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
NibborSneffets schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:23:
[...]

Hoewel ik het voor de rest wel eens ben met je post, moet ik zeggen dat Magewick ook op hogere ELO wel gebruikt word/viable is.
Nou snap ik jullie niet helemaal, ik heb het over tank warwick die in combinatie met RoA bijzonder goed werkt. Dit gezien RoA 630hp, 700mana en 80 AP geeft. Dit in combinatie met een 1:1 scalende Q dat je bijzonder goed healt (rond de 400~500HP elke 3-4 seconden als je build vol is). Dit maakt je als tank bijzonder moeilijk neer te krijgen.

Een magewick is een WW build die volledig AP is gebouwd, wat op high elo ook prima werkt tbh. Het enige nadeel bij High ELO is dat als je eenmaal ~1-1.2k dmg doet met je Q je meteen gefocussed gaat worden, en dan ben je als AP mage zonder escape abilities gewoon de lul.

Edit: Nu ik erover nadenk, werkt spell vamp op amumu's despair?

[ Voor 4% gewijzigd door HesRuud op 18-04-2011 14:49 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 08:58:
[...]

Full tank Galio vind ik juist waardeloos. Die doet geen enkele vorm van damage en wordt dus volledig genegeerd. Dan heb je dus alleen je ult die nuttig is, want voor de rest heb je nou niet bepaald utility skills. Amumu bijvoorbeeld heeft naast zijn geniale ult nog die huilskill waarmee hij (zeker icm sunfire cape) behoorlijke sustained damage doet. Als je daarmee achter een squishy aangaat, verdwijnt die echt wel uit de teamfight. Wat wil een Galio zonder damage precies doen?

IMO bouw je hem als AP hybrid juist goed. Items als Hourglass en Abyssal Scepter en Rod of Ages dus.
ik build hem zo:

Start: Meki Pendant; 2 health pots;
1st buy: Mejai Soulstealer; Boots 1;
3rd buy: finish Chalice of Harmony; finish boots (magic pen); Banshee's Veil;

Vanaf dan hangt het een beetje van de game af, of tankier builden als het slecht gaat, of meer AP als het goed gaat. Ondertussen heb ik meestal al wel een paar assists zodat Mejai me meer AP geeft dus tanky items zijn dan wel handig.

Ik heb gisteren voor het eerst een lich bane gehaald, omdat iemand anders dat item aanraadde, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo super is voor Galio. Heeft iemand hier een andere mening over? (er zit wel magic res. en added movement speed, maar voor de rest :/
soulfightah schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:38:
[...]

Nou snap ik jullie niet helemaal, ik heb het over tank warwick die in combinatie met RoA bijzonder goed werkt. Dit gezien RoA 630hp, 700mana en 80 AP geeft. Dit in combinatie met een 1:1 scalende Q dat je bijzonder goed healt (rond de 400~500HP elke 3-4 seconden als je build vol is). Dit maakt je als tank bijzonder moeilijk neer te krijgen.

Een magewick is een WW build die volledig AP is gebouwd, wat op high elo ook prima werkt tbh. Het enige nadeel bij High ELO is dat als je eenmaal ~1-1.2k dmg doet met je Q je meteen gefocussed gaat worden, en dan ben je als AP mage zonder escape abilities gewoon de lul.
Njah, als je AP mage gaat met WW is een Ghost/Flash genoeg om je in leven te houden, ook op hoger ELO. Denk dat full-AP ook niet de manier is om te gaan met WW, maar je kan wel een beetje dat randje belopen.

EDIT: Dat recommended item (soul shroud geloof ik, kan niet controleren op werk) dat je healing met 20% verhoogt, zal dan wel he-le-maal insane zijn met een AP WW of vergis ik me hier in?

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasdipje op 18-04-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

[...]

Ik vind RoA nog steeds te duur voor ww.
Ik zou dan gaan voor een frozen mallet (ook duur) omdat je grootste taak is om carries te locken zodat jouw carry het werk af kan maken.

Edit: Ik zal hem eens proberen vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-07 08:52

Nutral

gamer/hardware freak

Ik ben nu steeds meer, amumu jungle aan het spelen en dat gaat best lekker. Amumu is vrij klote in een lane en farmen lukt me ook niet met terwijl mijn mana op peil houden. In de jungle beginnen met blue en dan lvl 4 en jungle leeg in minder dan 4 min. Tussendoor ganken werkt goed op de lanes en later kun je dan goed tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Nutral schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:22:
Ik ben nu steeds meer, amumu jungle aan het spelen en dat gaat best lekker. Amumu is vrij klote in een lane en farmen lukt me ook niet met terwijl mijn mana op peil houden. In de jungle beginnen met blue en dan lvl 4 en jungle leeg in minder dan 4 min. Tussendoor ganken werkt goed op de lanes en later kun je dan goed tanken.
Jungle ook vrij regelmatig Amumu (lees: bijna altijd omdat niemand wil tanken/junglen), maar ik gank meestal pas als ik 6 ben of als ik echt heel snel klaar ben met junglen (goede hulp met blue).

Ik zit alleen nog te kijken naar een goede build sinds de laatste patch. Nu Heart of Gold geen Cloth Armor meer in zijn recept heeft vind ik het zonde om met de standaard Cloth Armor + 4 pots te starten. Ik heb alleen nog geen goed alternatief gevonden. Die armor mis ik te hard en die pots heb je ook echt nodig, misschien moet ik met mijn runes gaan spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door SaphuA op 18-04-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
SaphuA schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:29:
[...]

Jungle ook vrij regelmatig Amumu (lees: bijna altijd omdat niemand wil tanken/junglen), maar ik gank meestal pas als ik 6 ben of als ik echt heel snel klaar ben met junglen (goede hulp met blue).

Ik zit alleen nog te kijken naar een goede build sinds de laatste patch. Nu Heart of Gold geen Cloth Armor meer in zijn recept heeft vind ik het zonde om met de standaard Cloth Armor + 4 pots te starten. Ik heb alleen nog geen goed alternatief gevonden. Die armor mis ik te hard en die pots heb je ook echt nodig, misschien moet ik met mijn runes gaan spelen.
Ik begin nog steeds met cloth armor hoor. HoG is inderdaad zonde, maar ik bouw nu gewoon Aegis. Goedkoop en helpt mn team ook nog eens :)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Aegis of legion is een heel erg goed item, ik koop in het begin een armor en 5 pots, en daarna bouw ik mercury threads voor magic resist en tegen CC en daarna een aegis of legion. Is ook erg goed te bouwen, je krijgt er health, magic resist en armor van. alleen al voor jezelf is dat al 270 health, 30 armor, 39 magic resist en 8 dmg. De aura maakt dat de rest van je team en vooral squishies het een stukje langer volhouden, elke armor en magicresist punt maakt dat de damage die nodig is om iemand te killen een punt omhoog gaat. Voor 1750 gold is het een super item. en de items waar je het uit bouwt zijn ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
NibborSneffets schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:00:
[...]

ik build hem zo:

Start: Meki Pendant; 2 health pots;
1st buy: Mejai Soulstealer; Boots 1;
3rd buy: finish Chalice of Harmony; finish boots (magic pen); Banshee's Veil;

Vanaf dan hangt het een beetje van de game af, of tankier builden als het slecht gaat, of meer AP als het goed gaat. Ondertussen heb ik meestal al wel een paar assists zodat Mejai me meer AP geeft dus tanky items zijn dan wel handig.

Ik heb gisteren voor het eerst een lich bane gehaald, omdat iemand anders dat item aanraadde, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo super is voor Galio. Heeft iemand hier een andere mening over? (er zit wel magic res. en added movement speed, maar voor de rest :/
Mejai's wordt pas cost-effective vanaf 8 stacks. Haal je dat vaak? Ik krijg dat met Galio niet zo snel voor elkaar iig :P http://leaguecraft.com/st...rrow-thorough-guide.xhtml dit is wel een aardige guide voor Galio met wat leuke recommended items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:38:
[...]

Mejai's wordt pas cost-effective vanaf 8 stacks. Haal je dat vaak? Ik krijg dat met Galio niet zo snel voor elkaar iig :P http://leaguecraft.com/st...rrow-thorough-guide.xhtml dit is wel een aardige guide voor Galio met wat leuke recommended items.
8 stacks haal ik makkelijk, ik ga zelden dood als Galio en bereik meestal de 20 stacks wel richting endgame. Meestal lig ik rond de 16/17/18 omdat ik zelden dood ga zodra ik begin te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

Anoniem: 184982 schreef op maandag 18 april 2011 @ 00:44:
weee, wat is jungle trynd toch een ideale pubstomper.

Veel mensen time ignite etc helemaal verkeerd op tryndamere, waardoor je bijna altijd makkelijk weg komt, vooral icm flash.
Ganken gaat tot lvl 6 wat lastig aangezien je vrij squishy bent, maar na lvl 6 is het echt towerdive voor het leven etc, nieuwe main voor mij voorlopig!
heb daar nooit problemen mee, helemaal mooi als ik met morde speel, 4 sec wachten nadat 'ie zn ulti heeft geactiveerd en het is een gegarandeerde kill...helemaal als je children of the grave er nog bovenop gooit

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Guumuus schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:26:
[...]

heb daar nooit problemen mee, helemaal mooi als ik met morde speel, 4 sec wachten nadat 'ie zn ulti heeft geactiveerd en het is een gegarandeerde kill...helemaal als je children of the grave er nog bovenop gooit
Morde is ook wel Trynda's worst nightmare :P Die combo is bijna altijd wel het einde van Tryndamere heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Hoe gek is fiddlesticks

30-5-8 in 5vs5, ik ben lvl 16

verliezen we wel door 2 man die offline gaan @ lvl 6 :(

heb het gevoel dat die lifedrain een beetje te hard gaat :p

& zijn E attack op 2 vluchtende champs = lache als ze beide alsnog neergaan !

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 18-04-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Guumuus schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:26:
[...]

met Morde ingame koop ik ook bijna altijd QSS, en met wat lifesteal kan ik zijn children of the grave makkelijk outheale, dus morde heb ik niet echt problemen mee als trynd. AP teemo met shrooms is veel erger :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:17
Heeft iemand hier eigenlijk ooit die 350RP gehad die Riot had beloofd na de serverproblemen? Het is niet eens dat ik die 350RP per sé wil, maar ik vind het flauw dat ze die punten beloven en dat er dan nix komt. Zeg dan ook niet dat je iets gaat geven ...

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

kheb ze binnen in ieder geval. Zal wel even duren voordat iedereen ze heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 13:02

Dreanor

Joene

Airdack schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:27:
Heeft iemand hier eigenlijk ooit die 350RP gehad die Riot had beloofd na de serverproblemen? Het is niet eens dat ik die 350RP per sé wil, maar ik vind het flauw dat ze die punten beloven en dat er dan nix komt. Zeg dan ook niet dat je iets gaat geven ...
Zowaar ik heb 350RP erop staan. Dus ze komen die belofte wel na want ik heb nog geen RP gekocht (en ga dat denk ik ook niet doen). Dus ze doen het wel. ^^

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-07 01:17
Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:38:
[...]

Qua AP per goud begint Mejai's te lonen vanaf vijf stacks, maar daarmee is het boek niet uit. Van het moment dat je het item koopt, tot het moment waarop je je vijfde stack haalt, speel je met een item dat niet cost-effective is. Je moet dit compenseren door niet alleen voldoende stacks te verzamelen, maar ook door je stacks voor langere periode vast te houden, wil dit item superieur zijn aan bijvoorbeeld Blasting Wand. Daarbij zul je dat laatste item eerder kunnen kopen en is het, in tegenstelling tot Mejai's, tot allerlei betere items uit te bouwen.

Al met al moet je wel redelijk zeker van je zaak zijn om Mejai's te kunnen verantwoorden. Zo zeker, dat je de game eigenlijk al gewonnen hebt en het alsnog een nutteloze aanschaf betreft. ;)

And now for something completely different...

Wat een opmerkelijke pot heb ik zojuist gespeeld. Na veertig minuten stonden we weliswaar achter, maar de stand was slechts 10-15 en beide teams hadden slechts twee torens verloren. In de vijftigste minuut vond de eerste 'echte' teamfight plaats; voorheen stond men enkel met tien man tegenover elkaar totdat er elders weer iets te doen viel. Direct scoorden we een ace. Een halve minuut later waren vier turrets kapotgerompestompt en lag hun nexus omver. =]

[ Voor 18% gewijzigd door Marcks op 19-04-2011 00:19 ]

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Marcks schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:07:
[...]

Qua AP per goud begint Mejai's te lonen vanaf vijf stacks, maar daarmee is het boek niet uit. Van het moment dat je het item koopt, tot het moment waarop je je vijfde stack haalt, speel je met een item dat niet cost-effective is. Je moet dit compenseren door niet alleen voldoende stacks te verzamelen, maar ook door je stacks voor langere periode vast te houden, wil dit item superieur zijn aan bijvoorbeeld Blasting Wand. Daarbij zul je dat laatste item eerder kunnen kopen en is het, in tegenstelling tot Mejai's, tot allerlei betere items uit te bouwen.

Al met al moet je wel redelijk zeker van je zaak zijn om Mejai's te kunnen verantwoorden. Zo zeker, dat je de game eigenlijk al gewonnen hebt en het alsnog een nutteloze aanschaf betreft. ;)
Mwoah, op zich ben ik het daar niet zo mee eens. Ik merk dat het early-game al genoeg extra AP aangeeft en aangezien ik support/tank ben zal ik zelden dood gaan en vaak assists krijgen, ik hou dan ook een constante stijging in het AP en merk dat het (helemaal qua farmen) early-game al die bonus kan geven om creep-waves te slopen (dus meer gold)

Als ik dan bij end-game die 20 stacks haal maakt dat het eigenlijk al helemaal af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Laatst online: 30-05-2022
Anoniem: 384763 schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:31:
Hoe gek is fiddlesticks

30-5-8 in 5vs5, ik ben lvl 16

verliezen we wel door 2 man die offline gaan @ lvl 6 :(

heb het gevoel dat die lifedrain een beetje te hard gaat :p

& zijn E attack op 2 vluchtende champs = lache als ze beide alsnog neergaan !
Die gaat idd hard ja, maar ik vind fiddle ook wel mooi te countere. Squishy champs zijn idd vrij snel dood tegen een goeie fiddle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Gister terug naar de roots gegaan.

Gewoon weer eens ashe gespeeld en allebei vrij gemakkelijk gewonnen.
Moet wel toegeven dat ik niet zozeer veel kills maakte maar meer support was met slows, pushes en mijn ult.
Maar toch lekkere potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Awaken1 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:47:
Gister terug naar de roots gegaan.

Gewoon weer eens ashe gespeeld en allebei vrij gemakkelijk gewonnen.
Moet wel toegeven dat ik niet zozeer veel kills maakte maar meer support was met slows, pushes en mijn ult.
Maar toch lekkere potjes.
Het gaat om de winst en je rol in teamfights, niet om het aantal kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Ik kan mij heugen dat ik ergens heb gelezen dat spell vamp niet op toggle abilities werkt. Zijn Bandage toss, ultimate en z'n E werkt spell vamp dus wel op.

Zou ook best OP zijn, Despair op vijf tegenstanders is aardig wat health regen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Katarina met wat spell vamp is ook erg sterk, vooral haar ulti, de helft van haar health komt er zo weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Nutral schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:36:
Aegis of legion is een heel erg goed item, ik koop in het begin een armor en 5 pots, en daarna bouw ik mercury threads voor magic resist en tegen CC en daarna een aegis of legion. Is ook erg goed te bouwen, je krijgt er health, magic resist en armor van. alleen al voor jezelf is dat al 270 health, 30 armor, 39 magic resist en 8 dmg. De aura maakt dat de rest van je team en vooral squishies het een stukje langer volhouden, elke armor en magicresist punt maakt dat de damage die nodig is om iemand te killen een punt omhoog gaat. Voor 1750 gold is het een super item. en de items waar je het uit bouwt zijn ook erg handig.
Mijn Amumu Jungle build is tegenwoordig:

Cloth Armor + 5 Health Potions >> Hearth of Gold >> Mercury's Treads >> Sunfire Cape >> Aegis of the Legion >> Banshee's Veil / Guardian angel

Uiteraard zo economisch omgaan met item aanschaf, en waar mogelijk wards en enkele health potions kopen. Vaak ward ik naast Dragon ook solo lane (vooral omdat ik vaak de solo que bezoek). Overigens is dit de basis. Als potjes langer duren en ik word niet zo erg gefocussed, komt er een Abyssal Scepter en/of Rylai's Crystal Scepter bij, anders de laatste twee opties allebei en bouw ik Hearth of Gold uit naar een Randuin's Omen.

Overigens heb ik laatst ontdekt dat je na een succesvolle gank een Blasting Wand haalt, het junglen aanzienlijk sneller gaat en je tijdens ganks een stuk meer damage doet. Was wel een faal potje (vriend van me was AFK en begon daarna te ragen dat ik op mid zat) en had vrij snel geen zin, dus ik ging vol DPS. Nog een paar mooie kills gescoord ook maar bij een focus ging ik zo hard neer dat 't weer grappig was :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Meestal ga ik nu:

Cloth armor+5 pots -> (lvl4, 4:00) boots + pots+wards -> Mercury threads, health crystal, aegis of legion, banshees veil, sunfire cape. En verder nog situational items, thornmail of force of nature of guardian angel of zelfs dat ik de banshees omwissel met een rod of ages en de banshees later neem.

Een beetje ap is wel handig om je despair te maxxen en een beetje extra damage op je bandage toss en die E.

Ik heb al vaak amumu gespeeld, maar altijd in lane, met de jungle gaat het een stuk lekkerder en dan ben ik niet zo afhankelijk van farm wat niet echt lukt in een lane, zonder je mana op te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715

Nutral schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:22:
Meestal ga ik nu:

Cloth armor+5 pots -> (lvl4, 4:00) boots + pots+wards -> Mercury threads, health crystal, aegis of legion, banshees veil, sunfire cape. En verder nog situational items, thornmail of force of nature of guardian angel of zelfs dat ik de banshees omwissel met een rod of ages en de banshees later neem.

Een beetje ap is wel handig om je despair te maxxen en een beetje extra damage op je bandage toss en die E.

Ik heb al vaak amumu gespeeld, maar altijd in lane, met de jungle gaat het een stuk lekkerder en dan ben ik niet zo afhankelijk van farm wat niet echt lukt in een lane, zonder je mana op te maken.
Het lijkt me dat je wel erg vroeg boots haalt. en al helemaal erg vroeg merc treads. Op die manier heb je geen gold/5 item of extra health of armor. Ben tegenwoordig trouwens eerst E aan het maxen zodat het junglen sneller gaat en ik meer damage doe bij ganks. Alleen dragon is wat trager als je W nog niet gemaxed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mijn build met amumu:

- Start met cloth armor + 5 health pots en jungle away (blue -> wolves -> wraiths -> red -> golems)
- Bij terugkeer ruby crystal of dat magic-resist capeje kopen (2de item voor Aegis)
- Proberen iemand te ganken met je dubbele buff. Omdat amumu snel junglet heeft tegen die tijd niemand nog boots
- Wolves, wraiths en golems nog een keer doen. Terug en boots 1 halen
- Verder junglen (herhaling van eerste rondje) en ganken
- Bij terugkeer boots of swiftness halen (ik wil altijd snel zijn met amumu om te kunnen chasen of juist te kunnen ontsnappen. Wat CC kan ik wel hebben en magic res haal ik al uit andere items vandaan
- Aegis afmaken
- Sunfire cape
- Banshee's Veil
- Rest situational. Indien veel physical: raduins omen. Indien veel magical: force of nature. Bij echte auto-attackers die gefed zijn (zoals een fed ashe of yi ofzo) pak ik thornmail
- Soms wil ik nog wel eens een abyssal scepter kopen. Meer AP voor mn huilskill, dikke magicres en magicpen voor je hele team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
NibborSneffets schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 00:14:
[...]

Mwoah, op zich ben ik het daar niet zo mee eens. Ik merk dat het early-game al genoeg extra AP aangeeft en aangezien ik support/tank ben zal ik zelden dood gaan en vaak assists krijgen, ik hou dan ook een constante stijging in het AP en merk dat het (helemaal qua farmen) early-game al die bonus kan geven om creep-waves te slopen (dus meer gold)

Als ik dan bij end-game die 20 stacks haal maakt dat het eigenlijk al helemaal af..
Plus het geef je een extra reden om gefocussed te worden, als iemand 20 stacks heeft willen de tegenstanders hem neerhalen. Soms zelfs no matter what! Dit in combinatie met tank zijn levert leuke potjes op.
In high ELO moet je dan gewoon irritant genoeg zijn (wat je prima kan als galio met 20 stacks :P) dat men je moet focussen, als je dit voor elkaar krijgt ben je geslaagd als tank (en niet alleen omdat je 500 armor /mres hebt en 25k hp..., veel noobs hebben keiharde dmgresist end game maar hebben de minste damage genomen... dan ben je dus niet effectief bezig)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-07 16:01
[...]

And now for something completely different...

Wat een opmerkelijke pot heb ik zojuist gespeeld. Na veertig minuten stonden we weliswaar achter, maar de stand was slechts 10-15 en beide teams hadden slechts twee torens verloren. In de vijftigste minuut vond de eerste 'echte' teamfight plaats; voorheen stond men enkel met tien man tegenover elkaar totdat er elders weer iets te doen viel. Direct scoorden we een ace. Een halve minuut later waren vier turrets kapotgerompestompt en lag hun nexus omver. =]
Wat een rare pot was dat inderdaad, Shaco glitchede de hele map over voor mij en na 1 teamgevecht was het voorbij.

Met dank aan de Brand van de tegenstander die we compleet uit positie vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216320

Ben ook inmiddels begonnen met LoL, merk dat er toch wel het één en ander bij komt kijken.
Speel nu voornamelijk met Miss Fortune, maar het killen wil nog niet echt lukken. Ik kill standaard rond de 150-200 minions, maar enemies lukt niet echt. Soms heb ik een uitschieter met 7 kills en hier en daar een assist, maar ik kan niet uitblinken. Jullie nog tips met Fortune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 03-07 16:40
Ik ben ook sinds een week met LoL bezig. Heb gelukkig HoN gespeeld dus toch al beetje skills :p

Heb nog niet echt een favoriete champ, Vind tanks als Amumu en Alistar wel leuk :)
Iemand misschien tips voor allistar? Een vid ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:06
Anoniem: 216320 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:36:
Ben ook inmiddels begonnen met LoL, merk dat er toch wel het één en ander bij komt kijken.
Speel nu voornamelijk met Miss Fortune, maar het killen wil nog niet echt lukken. Ik kill standaard rond de 150-200 minions, maar enemies lukt niet echt. Soms heb ik een uitschieter met 7 kills en hier en daar een assist, maar ik kan niet uitblinken. Jullie nog tips met Fortune?
Kunnen wel een keer samen spelen ;), ik speel zelf heel erg veel missfortune de laatste tijd (ook in ranked)
ik haal meestal rond de 250 minions 8 kills en 2 deaths (gemiddeld)
Naam = BatsAap

Misschien is het handig om je hier http://www.fakegaming.eu/GoT/ te registereren, kunnen alle spelers van het GoT je zien en zo een keer samen spelen ^^

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
DivineNL schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:54:
Ik ben ook sinds een week met LoL bezig. Heb gelukkig HoN gespeeld dus toch al beetje skills :p

Heb nog niet echt een favoriete champ, Vind tanks als Amumu en Alistar wel leuk :)
Iemand misschien tips voor allistar? Een vid ofzo?
op www.solomid.net staan vids van Reginald met een roaming Alistar. Die is er wel vrij goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Vicarious schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:33:
[...]

op www.solomid.net staan vids van Reginald met een roaming Alistar. Die is er wel vrij goed mee.
Thx, heb je misschien de precieze link? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-07 01:17
Afbeeldingslocatie: http://razorlan.info/img/Marcks_LoL_ELO.png

Met dank aan mijn (tamelijk) vaste duo-queuepartner The Virtual heb ik zojuist de 1500-ranking aangetikt. Boem ende huzzah! :D

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
[...]

Zo, die match komt me bekend voor 8)
Was enorm leuk om te spelen vond ik zelf!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

oh je bent 1500 joh !, ik ben nog maar 1100 ofzo dus de vorige keer dat we speelden zat er een aardig elo verschil in :P.

Maar ik denk dat ik mijn elo toch minimaal naar de 1200 kan, als ik maar een beetje ranked speel, wat ik niet echt doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
DivineNL schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:32:
[...]

Thx, heb je misschien de precieze link? :P
http://solomid.net/videoplayer.php?v=241#m

Zoeken op Alistar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Goede tips om je elo omhoog te halen voor solo queue:

1. Duo queue - Deze is belangrijk, doe het :P
2. 9/10 keer mis je een jungler, deze is eigenlijk onmisbaar op hoog ELO. Tanky Junglers doen het goed in ELO hell - Trundle, Udyr etc
3. Neem de rol van iemand die je team mist - Underestimate support niet, een support Janna met wards kan echt het verschil maken ;)
4. Na 12 uur snachts lopen er minder idioten rond - Dit is echt zo, je krijgt echt betere teams na middernacht xD

Hiermee heb ik met BEERR onze elo van 800 naar 1100 range kunnen krijgen, nog maar 2 losses ofzo gehad.

Eerst:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1zAm

Later:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1EoX

Support FTW:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1A2T

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
In HoN is wards plaatsen en een goede support ook belangrijk, ik heb nog geen ranked gespeeld aangezien ik nog niet zo hoog ben. Maar het lijkt me op ranked in ieder geval wel net zo belangrijk i.v.m goede ganks.

Gister had ik weer zoon game:
2 mensen feeden, 3 doen hun best. Xin zhao en vlad waren aan het feeden en na 7 deaths wouw vlad surrenderen. Dit ging niet door en hij ging afk. Xin bleef ook nog wat feeden en ging uiteindelijk ook afk omdat zijn vote ook faalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:43
Wil niet gaan trollen maar, wat is jullie mening over de champion Karthus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
lastNiv schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:52:
Hele viable champ voor ranked 5v5, ben geen fan van zijn ult though, die creeert een constante pressure van dat je niet onder de zoveel hp mag raken en daarmee word je automatisch defensive waardoor je fouten gaat maken en de vijand een voordeel geeft, Karthus is een enge champ indeed :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

*mompelt iets over irritante ult en mensen die karthus spelen omdat ie zo simpel is en de bijhorende scheldwoorden*

ik haat hem :p (tenzij ik met teemo tege em speel (a)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Als je karthus speeld, moet je in ieder geval goed opletten op je enemies hp. Want soms zie ik gewoon nog mensen recalle met 10 hp terwijl karthus gewoon zijn ulti ready heeft. Vrij dom. Mja dat kan natuurlijk ook aan mij liggen dat ik niet de beste karthus'en speel xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Vind dat mensen hem vaak verkeerd gebruiken. Je kunt zijn ult toch beter voor team fights gebruiken? Dan heeft het andere team al meteen veel minder hp. Maar ook als je met hem in 1 team zit kun je beter wat minder magic damage hebben. Laatst speelde ik tegen een team met een karthus en de rest was ook bijna allemaal magic damage. Ik had amumu en ging zo goed als full magic resist. Karthus zijn ult deed volgens mij 0 damage op mij. (Zag geen blokjes weg gaan zodus veel zal het niet geweest zijn :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Karth is echt niet makkelijk door alleen zijn ulti...

Misschien dat je early game wat gratis Meja's stacks kunt krijgen door hem voor/tijdens een teamfight te casten, maar late-game ben je echt wel nodig in teamfights en als je dan niet met Kartje kunt spelen heb je toch wel een probleem :) Ik ben er iig een ramp mee.

@Hierboven, zodra de enemy die rode balkjes ziet, rennen ze er vandoor. Daarnaast loop je een hoop stacks mis als je hem al zo vroeg cast.

[ Voor 18% gewijzigd door SaphuA op 20-04-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-07 09:33

Zyppora

155/50 Warlock

Anoniem: 330860 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:04:
[...]

ik haat hem :p (tenzij ik met teemo tege em speel (a)*
Karthus staat meestal mid, en Karthus vs. Teemo mid op early game lijkt me erg eng. Karthus heeft een grotere range met zijn skills. Daarnaast kun je zodra hij zijn aura heeft, niet bij hem in de buurt komen (en zijn slow =_= ). Tel daarbij zijn passive op en je kunt net zo goed een lanechange vragen. Mijn ervaring.

Met Katarina moet ik mid echter tegenover een zeer vaardige Karthus staan, wil hij een kans maken.

Karthus is inderdaad een champion uit de categorie 'irritant', maar daar blijft het ook bij. Hij is zeker niet OP, als je weet hoe je hem moet counteren dan valt het reuze mee.

Bommetje: heeft een zeer duidelijke casting animation, en een delay terwijl je ziet waar dat ding terechtkomt. Gewoon dansen en hij doet je geen pijn.

Aura: instant-gtfo skill (Kat's shunpo, Kassadin's riftwalk, etc), of summoner spell Flash, of Ghost of iets in die trend (Kennen's rush, Teemo's mov spd burst, Yi's ult, etc).

Slow screen: elke instant-move skill + Flash kan je hier voorbij helpen zonder de debuff te krijgen (Kat's shunpo, Kassadin's riftwalk, etc).

Ult: Zonya's Hourglass, Hexdrinker, Elixir of Fortitude, of een skill zoals Yi's aoe aanval (wel goed timen), Vlad's Sanguine Pool, etc. Ook Shaco's ult kan voorkomen dat hij geraakt wordt volgens mij. Is tevens interruptible, dus als je hem dit ziet doen, stun/supress/silence/knockup/knockback eroverheen.

Hij is echt niet moeilijk te te stoppen of zo. Tel daarbij op dat hij squishy as crap is, en het begint al vrij snel op een free kill te lijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Zyppora op 20-04-2011 09:35 ]

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nauwelijks probs met karthus mid. Wel pre teemo balance van vorige week. Heb hem nog niet geprobeerd.

Karthus moet ik ooit nog eens proberen maar zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
SaphuA schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:30:
Karth is echt niet makkelijk door alleen zijn ulti...

Misschien dat je early game wat gratis Meja's stacks kunt krijgen door hem voor/tijdens een teamfight te casten, maar late-game ben je echt wel nodig in teamfights en als je dan niet met Kartje kunt spelen heb je toch wel een probleem :) Ik ben er iig een ramp mee.

@Hierboven, zodra de enemy die rode balkjes ziet, rennen ze er vandoor. Daarnaast loop je een hoop stacks mis als je hem al zo vroeg cast.
Heb karthus zelf nog niet gespeeld hoor maar als je de ult net voor een teamfight cast dan werkt het toch wel? En al helemaal als jij gaat pushen met je team. Stel dat ze dan rennen dan pak je de turret(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Gewoon shaco/evelyn gebruiken. blijf je hem mooi verassen met je mooie damage ;]. Koele kikker karthus die echt constant bij zijn turret campt :3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:37:
Ik heb nauwelijks probs met karthus mid. Wel pre teemo balance van vorige week. Heb hem nog niet geprobeerd.

Karthus moet ik ooit nog eens proberen maar zien wel :)
Ik heb zelf karthus, persoonlijk vind ik hem een fijne champ. Dit zeg ik niet door zijn ult (van mij part is die niet hele map maar 5000 range ofzo), maar door zijn andere skills. Die slow is heerlijk, zorgt dat chasen met Q (bolletje) (die trouwens vies veel damage doet, singletarget = 2x dmg }) ) grappig wordt, komen ze dan nog net weg, BAM ulti :P

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Jeffroiscool schreef op woensdag 20 april 2011 @ 07:47:
Goede tips om je elo omhoog te halen voor solo queue:

4. Na 12 uur snachts lopen er minder idioten rond - Dit is echt zo, je krijgt echt betere teams na middernacht xD
Hehe, ik heb juist dat er meer idioten rond lopen na 12 uur.. Zatte lui, poolse lui en mensen die "duurt te lang, bye"..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
FikkieHo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:56:
[...]

Hehe, ik heb juist dat er meer idioten rond lopen na 12 uur.. Zatte lui, poolse lui en mensen die "duurt te lang, bye"..
Inderdaad, kwam een keer om 2 uur snachts tegen een team met 3 feeders. Alle 3 liepen ze in het begin 5x naar mid toren. Daarna gingen ze de rest feeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb wel eens 1 keer dronken een potje geprobeerd te spelen, speelde amumu en ik bakte er echt helemaal niks van, te aggresief en ging te vaak dood. Dat doe ik ook niet nog een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Nutral schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:25:
Ik heb wel eens 1 keer dronken een potje geprobeerd te spelen, speelde amumu en ik bakte er echt helemaal niks van, te aggresief en ging te vaak dood. Dat doe ik ook niet nog een keer :P
Ach, daar heb je normal voor, op ranked zorg ik dat ik altijd wel opperste concentratie heb. Op normal kloot ik af en toe ook wel aan, vooral als er een prutser of twee in 't team zit.

Laatst een vriend van me totaal lam aan het LoLen, zat met Ashe te spelen. Even later hij en een andere vriend de discussie wanneer de pijl nou afgevuurd moest worden. Die dronken gozer begon dus een hele rant over dat op het moment dat ie van cooldown is, die pijl meteen afgevuurd moet worden omdat je dan de meeste kans hebt om iemand te raken en zo :')

Dronken potjes LoL _O_

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijd voor de noobvraag van de dag !

Hoe meer ik lees over ranked games en dergelijke meer, hoe meer ik over wards zie spreken, en dat er ook verschillende soorten zijn. Ik dacht dat een ward een item is die je kunt droppen op de map om de gewenste spot zichtbaar te maken voor een bepaalde tijd.

Zijn er nog andere zaken dat die wards doen aangezien die als precies als heel belangrijk bestempeld worden endgame ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:39

Flapmo

and back is gigi!

Zicht is toch belangrijk? Zicht betekent kennis betekent macht betekent mapcontrol.

[ Voor 16% gewijzigd door Flapmo op 20-04-2011 14:19 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Wards zijn end-game echt enorm belangrijk. Je kunt er ganks mee zien aankomen of zelf een gank inplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:11:
Tijd voor de noobvraag van de dag !

Hoe meer ik lees over ranked games en dergelijke meer, hoe meer ik over wards zie spreken, en dat er ook verschillende soorten zijn. Ik dacht dat een ward een item is die je kunt droppen op de map om de gewenste spot zichtbaar te maken voor een bepaalde tijd.

Zijn er nog andere zaken dat die wards doen aangezien die als precies als heel belangrijk bestempeld worden endgame ?
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Ward

Alle informatie en uitleg die je nodig hebt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flapmo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:14:
Zicht is toch belangrijk? Zicht betekend kennis betekend macht betekend mapcontrol.
zeker maar aangezien ik hoorde spreken van verschillende soorten wards dacht ik dat deze verschillende functies hadden. Eventuele slows, stuns ofzo.

En zonder de taalpurist te willen uithangen, het is "betekenT" !! :P

Bedankt voor de uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Of Teemo shrooms ontwijken ;]. Of invisable champs zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:39

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:17:
[...]

zeker maar aangezien ik hoorde spreken van verschillende soorten wards dacht ik dat deze verschillende functies hadden. Eventuele slows, stuns ofzo.

En zonder de taalpurist te willen uithangen, het is "betekenT" !! :P

Bedankt voor de uitleg
huh wat? ;) :x foutje

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha, super :)

Verschil is volledig duidelijk nu !
The Sight Ward is a consumable Item in League of Legends.[1] It's good when you need a ward with long duration and large sight, but if you want to see stealthy champions you'll need the Vision Ward. This is best used as a scouting measure into a bush to avoid being killed, and to place at places like the Dragon and Baron Nashor (in Summoner's Rift) to show when members of the enemy team are fighting them, or at the rivers in between the lanes in order to show any lane changes, or if a enemy is preparing to gank. It has 3 HP, and every attack will only damage it by 1. There is also no way to regenerate its health.
While some abilities, such as Evelynn's Hate Spike, become active around and can target wards, they cannot actually damage wards without the ward being revealed by a Vision Ward or a champion with Oracle's Elixir.

If used at the correct time a well placed Sight Ward can block some skillshots.
Bedankt voor het geduld met deze nib ! ^^

Las net toevallig dit over fiddlesticks (red post@http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=174485)
Fiddlesticks is currently being looked at by the live team. His base armor is getting buffed (it's pretty sad at the moment) and they are working on some tweaks to Drain and Dark Wind. I don't know all the details/final decisions but he'll be getting some love this patch.
Auwie! Gisteren 3vs3 gegaan en 2 mensen doen ragequiten na ze op 0-5-0 gezet te hebben beide met fiddle. Zal waarschijnlijk meer bedoeld zijn voor de ranked games want heb nog niet echt last gehad van zijn squishiness.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 20-04-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Misschien een rare vraag, maar hoeveel games moet je ongeveer gespeeld hebben om level 30 te zijn? (ga er dan van uit dat je net zoveel wint als verliest)

Wil wel eens weten wanneer ik ong. daar zit. Zit ondertussen op level 14 met rond de 40 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

DivineNL schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:25:
Misschien een rare vraag, maar hoeveel games moet je ongeveer gespeeld hebben om level 30 te zijn? (ga er dan van uit dat je net zoveel wint als verliest)

Wil wel eens weten wanneer ik ong. daar zit. Zit ondertussen op level 14 met rond de 40 wins.
Reken vanaf level 15 ongeveer 10 wins (zonder bonus) per level.
Dan kom je der wel ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Awaken1 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:29:
[...]

Reken vanaf level 15 ongeveer 10 wins (zonder bonus) per level.
Dan kom je der wel ongeveer.
Thx, duurt nog wel een paar weekjes dus :)
(het gaat mij voornamelijk om de fun hoor maar wil toch wel graag ranked spelen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

DivineNL schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:33:
[...]

Thx, duurt nog wel een paar weekjes dus :)
(het gaat mij voornamelijk om de fun hoor maar wil toch wel graag ranked spelen :p)
Geloof dat ik op 250 games zat ongeveer. Dit was echter wel voordat ze het IP systeem hadden aangepast. Weet niet of ze ook voor XP aanpassingen hebben gemaakt...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:20:
Aha, super :)
Verschil is volledig duidelijk nu !
[...]
Bedankt voor het geduld met deze nib ! ^^
Het belangrijkste is natuurlijk de visie, maar zoals ook op die wiki staat is het blocken van skillshots en het gebruiken icm flashlike-abilities ook mogelijk. Je ziet zoiets het meeste bij de powerball van Rammus aangezien je bij skillshots behoorlijk snel moet reageren wil je het met een ward blocken. Een blitzgrab met een ward blocken is dus ook behoorlijk pro. :+
Leesde net toevallig dit over fiddlesticks (red post@http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=174485)
Fiddlesticks changes preview

"En zonder de taalpurist te willen uithangen"... het is "las" :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Laatst online: 01-07 09:33

Zyppora

155/50 Warlock

Een ward kan ook gebruikt worden als anker om naar te teleporten, of voor skills zoals Katarina's Shunpo die een target nodig hebben.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342806

In hoeverre kunnen onderstaande items interessant zijn voor Annie:

Hextech revolver daarna naar Will of teh ancients...
Kage's lucky pick voor de extra gold en daarna Death fire grasp

Probleem waar ik wel eens mee te maken heb, is dat ik niet voldoende cash heb voor een redelijke item build..
Daarnaast vroeg ik me af of de spell vamp iets kan betekenen qua life drain...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Annie is een echte burst champion, dus je pleurt je skills erop en je rent weg als een malle. Spell vamp heb je daarom weinig aan, dat past meer bij langdurige skills of champions die langer in het gevecht zitten zoals Katharina en haar ulti.

Deathfire past wel weer leuk bij je burst, dus dat kan een optie zijn mocht je veel tanky tegenstanders hebben. Voor het goud zou je het echter noet hoeven doen. Annie kan prima last hitten met haar Disintegrate.

[ Voor 44% gewijzigd door SaphuA op 20-04-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
SaphuA schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:29:
Annie is een echte burst champion, dus je pleurt je skills erop en je rent weg als een malle. Spell vamp heb je daarom weinig aan, dat past meer bij langdurige skills of champions die langer in het gevecht zitten zoals Katharina en haar ulti.

Deathfire past wel weer leuk bij je burst, dus dat kan een optie zijn mocht je veel tanky tegenstanders hebben. Voor het goud zou je het echter noet hoeven doen. Annie kan prima last hitten met haar Disintegrate.
Ben nog nooit hard gepakt door een Annie eigenlijk. Toen ik net startte was het gelijk mijn fav. maar na een paar games gelijk ingemaakt.
Laatst kwamen we ook iemand tegen met een skin van Annie, had daar eigenlijk ook meer van verwacht. Maar skin is een verkeerd vooroordeel dat ik dan snel heb. Zie wel vaker mensen met skins falen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:29:

Je kan niet lasthitten met Deathfire Grasp, doet namelijk 30% van targets CURRENT health ;) vroeger deed ik de combo verkeerd op Veigar, DFG op het einde en ik maak denken hoe kan hij nou niet dood zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Jeffroiscool schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:17:
[...]

Je kan niet lasthitten met Deathfire Grasp, doet namelijk 30% van targets CURRENT health ;) vroeger deed ik de combo verkeerd op Veigar, DFG op het einde en ik maak denken hoe kan hij nou niet dood zijn :S
Item is wel geweldig op Veigar inderdaad.

Ooit een potje gespeeld tegen een fed Katarina. We werden compleet weg gespeeld (behalve ik dan natuurlijk ;) ), maar Kat was retebang voor mij, want mijn focus was op haar natuurlijk. Als ik haar in m'n stun pakte was 't ook 1 (DFG) + Q + R = dode Katarina *D

Farmed Veigar kan ook best eng zijn trouwens :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Jeffroiscool schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:17:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet? :)

Ik zeg dat je moet last hitten met Desintegrate, omdat je daar je mana voor terug krijgt. Je kan als Annie goed farmen met Desintegrate, waardoor je niet snel Kage's Lucky Pick nodig zult hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door SaphuA op 20-04-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:30:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet? :)

Ik zeg dat je moet last hitten met Desintegrate, omdat je daar je mana voor terug krijgt. Je kan als Annie goed farmen met Desintegrate, waardoor je niet snel Kage's Lucky Pick nodig zult hebben.
Ah op die manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RTG schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:59:
[...]

Fiddlesticks changes preview

"En zonder de taalpurist te willen uithangen"... het is "las" :>
rofl !

lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 13:02

Dreanor

Joene

Ik kijk vandaag voor het eerst eens op mobafire, maar die site is veel beter als Leaguecraft voor quick builds. Lekker overzichterlijk build order, runes, summoner spells, etc. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:39:
Ik kijk vandaag voor het eerst eens op mobafire, maar die site is veel beter als Leaguecraft voor quick builds. Lekker overzichterlijk build order, runes, summoner spells, etc. :D
Solomid.net heeft tegenwoordig ook een alleraardigste guide sectie. Voordeel is dat die door de crew van Solomid goedgekeurd moeten worden, waardoor je zeker weet dat ze in ieder geval redelijk zijn voor higher ELO play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik speelde gister weer tegen fiddlesticks... Wat is die lastig als die er een beetje mee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren dan toch effe 2 matches getrolled met karthus :p Hij is eig wel keigrappig :') damn wat is die grappig met bommetjes spam + clarity and insane mana regen :')
Nu snap ik meer van die ult en zen ultility use.. maar toch blijft ie irritant !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Gister met nocturne begonnen (te laat ik weet het;)).
Maar toch een heerlijke champ om te spelen.

Moet alleen nog oefenen met junglen aangezien ik niet golem op level 1 kon pakken zoals ik wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Sinds ik 2 weken terug begonnen ben met LoL ben ik echt wel hooked geworden :)

Momenteel heb ik 2 champs namelijk Annie en Yi. Met Yi heb ik de laatste tijd veel gespeeld, maar het is mij intussen wel opgevallen dat veuuuul mensen met Yi willen spelen. Aangezien ik het ook leuk vind om een champ te spelen die niet door iedereen gespeeld wordt, ben ik andere champs gaan bekijken die wel een vergelijkbare manier van spelen moeten hebben als Yi.

Nu heb ik laatst iemand met Pantheon zien spelen. Waanzinnig vette champ om te zien en zijn skills spreken mij wel aan. Ik moet nog 1 potje spelen om genoeg IP te hebben. Wat zeggen jullie? Moet ik voor hem gaan of raden jullie een andere aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Menace_1981 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:31:
Sinds ik 2 weken terug begonnen ben met LoL ben ik echt wel hooked geworden :)

Momenteel heb ik 2 champs namelijk Annie en Yi. Met Yi heb ik de laatste tijd veel gespeeld, maar het is mij intussen wel opgevallen dat veuuuul mensen met Yi willen spelen. Aangezien ik het ook leuk vind om een champ te spelen die niet door iedereen gespeeld wordt, ben ik andere champs gaan bekijken die wel een vergelijkbare manier van spelen moeten hebben als Yi.

Nu heb ik laatst iemand met Pantheon zien spelen. Waanzinnig vette champ om te zien en zijn skills spreken mij wel aan. Ik moet nog 1 potje spelen om genoeg IP te hebben. Wat zeggen jullie? Moet ik voor hem gaan of raden jullie een andere aan?
Ik zou de free champions proberen en kijken welke daarvan het leukst is.
Dan heb je hem al uitgeprobeerd zonder veel IP uit te geven.
Verder vindt ik xin zao wel een beetje als Master Yi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
nja pantheon was eerder een ontzettend goede champion, lange stun met hoge dmg als je je volle heartseeker strike raakt. Toen hebben ze de stun behoorlijk generfed van pantheon en nu word hij gezien als toch 1 van de mindere champion. Echter als ik een goede pantheon tegenover me heb staan doet het alsnog wel pijn hoor ;)

@Awaken1
Golem op level 1 pakken is niet moeilijk, je hebt volle armor yellow runes zowieso nodig, voor de rest zijn runes voorkeur (ik gebruik atack speed reds, armor pen quints, armor yellows, mr/level blues)

Voor masteries ga je 1/19/10 (improved smite, xtra health, improved buff duration)
Begin met je q spel en gebruik deze meteen op de golem. als hij je voor de eerste keer raakt pop je meteen een health pot, en gebruik alles meteen waneer het off cooldown is, smite de golem bij 445 health, hiernaar zullen de kleintjes ook bijna dood zijn vanwege de passive.

Nu kun je gewoon de rest van de jungle afwerken.
Owja en probeer iemand van je team blue te laten pullen (ff 1 keer raken zodat hij jouw de eerste 3 seconden niet aanraakt) de gene die de agro pakt rent daarna terug naar zijn lane en de golem zal nu jouw aan gaan vallen.
Zo kun je namelijk een stuk veiliger junglen en ook nog makkelijk red tussendoor pakken voor early ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366730

@ hierboven

Als je nog een goeie, redelijk goedkope, champion zoekt kan ik je olaf wel aanraden. Is een erg goeie dps-er en is ook totaal niet squishy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Intruder schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:39:
nja pantheon was eerder een ontzettend goede champion, lange stun met hoge dmg als je je volle heartseeker strike raakt. Toen hebben ze de stun behoorlijk generfed van pantheon en nu word hij gezien als toch 1 van de mindere champion. Echter als ik een goede pantheon tegenover me heb staan doet het alsnog wel pijn hoor ;)

@Awaken1
Golem op level 1 pakken is niet moeilijk, je hebt volle armor yellow runes zowieso nodig, voor de rest zijn runes voorkeur (ik gebruik atack speed reds, armor pen quints, armor yellows, mr/level blues)

Voor masteries ga je 1/19/10 (improved smite, xtra health, improved buff duration)
Begin met je q spel en gebruik deze meteen op de golem. als hij je voor de eerste keer raakt pop je meteen een health pot, en gebruik alles meteen waneer het off cooldown is, smite de golem bij 445 health, hiernaar zullen de kleintjes ook bijna dood zijn vanwege de passive.

Nu kun je gewoon de rest van de jungle afwerken.
Owja en probeer iemand van je team blue te laten pullen (ff 1 keer raken zodat hij jouw de eerste 3 seconden niet aanraakt) de gene die de agro pakt rent daarna terug naar zijn lane en de golem zal nu jouw aan gaan vallen.
Zo kun je namelijk een stuk veiliger junglen en ook nog makkelijk red tussendoor pakken voor early ganks.
Ik weet al wat de fout was, ik open net me rune page en ik zie dat ik ipv armor runes wat ik normaal op ww had, gereplaced had met mana per 5 runes om met ashe te spelen.

Behoorlijk stom, maar vanavond geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt mij ook het best eerst wat te wachten en wat met de free champions te testen.

Gisteren een aantal champions geprobeerd en sommige vielen mee, een andere dan weer helemaal niet :)

- Jax : Wow, had hem precies anders verwacht. Wat een harde racial heeft die, vond hem vrij sterk, zal hem wel nog eens spelen alvast.
- Warwick : Direct 2 games na elkaar, heerlijke champion ook. Die scent of blood spel is geniaal, no one escapes !
- Brand : Goddayum mister nuke. Eerst zijn fireball, dan die pillar, die e attack en terug fireball. En zijn ulti op een groepje enemy champions, lol.
- Kassadin : Dit was na het terrasje van gisteren, weet niet of het hieraan lag, maar het ging voor geen meter. Misschien veel later nog es proberen maar heb er nie direct nieveel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Zojuist een tier 3 champ verdiend met referrals :) Thanks iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Awaken1 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:55:
[...]

Ik weet al wat de fout was, ik open net me rune page en ik zie dat ik ipv armor runes wat ik normaal op ww had, gereplaced had met mana per 5 runes om met ashe te spelen.

Behoorlijk stom, maar vanavond geregeld.
Zonder hulp komt bij bij blue inderdaad op erg laag hp, dat met armor runes, dus vandaar dat het je niet wou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 03-07 11:20
Intruder schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:13:
[...]

Zonder hulp komt bij bij blue inderdaad op erg laag hp, dat met armor runes, dus vandaar dat het je niet wou lukken.
Ik nam altijd eerst lifesteal item op noc begon dan bij de wolven, dan ging ik naar die lifesteal minions en gebruikte ik mijn smite op die blauwe pop, dan ga ik naar de 2 golems. Hierna port ik naar de base en koop ik het armor item + een health potion, dan is het tijd om voor blue te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Kan opzig ook ja deze builden in een wrigglers lantern. nog nooit geprobeerd eigenlijk maar ik ben zelf ook niet een groot fan van junglen natuurlijk weet ik dat je een jungler nodig hebt om je kansen te vergroten op een WIN vandaar dat ik het ook wel met een aantal champions kan, het is alleen niet dat ik alle routes ken ofzo en wat te doen als je gecounterd word ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Op noc is wrigglers lantern opzich gewoon een goed item. Ookal jungel je niet zoveel. Maar ik speel soms als we net gepusht hebben bijvoorbeeld en mijn teammates zijn nog niet gespawnt dat ik snel eventjes alle jungels na ga voor buffs. Mja late game kan je net zet zo goed iets hebben van bloodthirster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:09:
Zojuist een tier 3 champ verdiend met referrals :) Thanks iedereen!
omg :P is je referral link in OP zetten wel toegestaan op Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Tier 3 champ? Bedoel je niet rune? Ik snap het niet geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
tier 3 champ word door riot gezien als een champion die 975 RP kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
@Jeffro, Mag toch hopen van niet. Daarbij vind ik dat wel wat verdiend heb voor de moeite ;)

@Vica, Een Tier 3 champ is een 975RP champ.

Edit: Nog 9990 referalls en ik mag naar Riot!

Edit2: Zo, even heel de champion lijst herzien en up to date gemaakt in de OP.

[ Voor 71% gewijzigd door SaphuA op 21-04-2011 11:44 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.