[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Lee Sin is een waardeloze champ, ook na de aanpassingen. Ook de Lee Sin van het vijandige team was bagger. Niet zozeer dat de spelers slecht waren ofzo, maar Lee Sin brengt gewoon helemaal niets in gevechten: een half bakken slow, een zwak shield, geen damage output, zijn ult is GIGANTISCH vervelend (gister ook nog een potje als Jarvan gespeeld samen met een Lee Sin, ik ult iemand, trapt die eikel hem uit mijn ult EN BEDANKT).

Lee Sin is gewoon Urgot 2.0, maar dan nog net een stukje erger (Urgot was ook rampzalig slecht bij release). Iets anders kan ik gewoon niet concluderen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Nazanir schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:43:
Lee Sin is een waardeloze champ, ook na de aanpassingen. Ook de Lee Sin van het vijandige team was bagger. Niet zozeer dat de spelers slecht waren ofzo, maar Lee Sin brengt gewoon helemaal niets in gevechten: een half bakken slow, een zwak shield, geen damage output, zijn ult is GIGANTISCH vervelend (gister ook nog een potje als Jarvan gespeeld samen met een Lee Sin, ik ult iemand, trapt die eikel hem uit mijn ult EN BEDANKT).

Lee Sin is gewoon Urgot 2.0, maar dan nog net een stukje erger (Urgot was ook rampzalig slecht bij release). Iets anders kan ik gewoon niet concluderen.
Ik heb ook een keer met hem gespeeld en ik kan alleen maar beamen wat je zegt. Hebben we eindelijk eens geen discussie ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 11:35

psyy138

blackbulls.nl

Sniperc schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:54:
[...]

Ja, graag. Kan jij ook goed Kennen spelen?
heb ik niet :D soms alleen als die free is maar ik ben er niet slegt mee nee

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagina 101... nieuw deel jongens ? :D

:edit: SaphuA gogog ! :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wie de OP post heeft? :p

-edit- Laat maar, via quoten kan je ook aan de codes komen, weer wat geleerd :p

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:52
Voor de gene die problemen hadden met patchen (launcher has experienced a error) o.i.d. Na enige tijd met riot heeft een maat van me een goede oplossing terug gestuurd gekregen, wat daadwerkelijk voor hem hielp. Firewall van de router uit gedaan en opeens patchte het spel weer.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Wacht nog even met de nieuwe tot ik wat meer tijd heb, wil een paar dingetjes anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Nou, een stuk of 6-7 potjes met Brand achter de rug zitten. Op het begin was ik wat onwennig, maar nu kan ik er redelijk mee omgaan.

Wat is hij goed zeg. Early game hartstikke goed harassment, late game ziek damage. Mijn triomf van de dag, triple killen halen terwijl de vijand baron aan het doen was, terwijl mijn ulti baron steal haha.

Mijn laatste drie potjes zijn ook 23/14, 9/1 en 14/1.

[ Voor 7% gewijzigd door Forn op 15-04-2011 11:50 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:49:
Nou, een stuk of 6-7 potjes met Brand achter de rug zitten. Op het begin was ik wat onwennig, maar nu kan ik er redelijk mee omgaan.

Wat is hij goed zeg. Early game hartstikke goed harassment, late game ziek damage. Mijn triomf van de dag, triple killen halen terwijl de vijand baron aan het doen was, terwijl mijn ulti baron steal haha.

Mijn laatste drie potjes zijn ook 23/14, 9/1 en 14/1.
veel plezier met je inc nerf dinsdag / woensdag ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:54:
[...]

veel plezier met je inc nerf dinsdag / woensdag ;) :p
Haha, mij heb je er niet meer hoor. Heb liever een balanced champ, alhoewel ik niet echt denk dat Brand zo overpowered is. Hij is erg makkelijk te focussen. Voelt een beetje aan als Annie, alleen dan met wat meer range. Annie heeft dan weer als voordeel een aoe stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
Volgens mij is Brand niet OP, ik heb er een paar potjes mee gespeeld en ondanks dat het niet slecht ging, ben je echt heel erg mana afhankelijk, want als je je skills niet achter elkaar kan chainen dan worden ze ineens een stuk minder effectief. En verder is hij gewoon een typische AP mage, je moet zoveel mogelijk AP stacken om effectief te zijn maar als keerzijde ga je dus ook in no-time neer ... en je hebt niet echt een escape mechanism ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Volgens mij is Brand ook niet overpowered, maar nu heb ik pas 1x tegen hem gespeeld, als direct lane vijand. Het enige wat ik opmerkte was dat die circel of fire ding wel heel erg korte cooldown had. Kreeg het idee dat ik elke 3 seconden dat ding moest ontwijken zeg maar. Waarbij zijn mana nauwelijks minder werd.

Echter, qua damage vond ik hem niet bijzonder hoog.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:27
Dreanor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:09:
Volgens mij is Brand ook niet overpowered, maar nu heb ik pas 1x tegen hem gespeeld, als direct lane vijand. Het enige wat ik opmerkte was dat die circel of fire ding wel heel erg korte cooldown had. Kreeg het idee dat ik elke 3 seconden dat ding moest ontwijken zeg maar. Waarbij zijn mana nauwelijks minder werd.

Echter, qua damage vond ik hem niet bijzonder hoog.
Filmpje van Brand toevallig nog niet gezien?
Al zijn attacks geven een debuff en in combinatie van verschillende attacks laten de damage hoog oplopen, voorral zijn ulti op een vies moment kan goed smerig zijn.. en die skin met dat gasmasker van Brand is ook lijp btw :P.

Best een champion waar ik mee zou kunnen spelen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lastNiv schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:12:
[...]

Filmpje van Brand toevallig nog niet gezien?
Al zijn attacks geven een debuff en in combinatie van verschillende attacks laten de damage hoog oplopen, voorral zijn ulti op een vies moment kan goed smerig zijn.. en die skin met dat gasmasker van Brand is ook lijp btw :P.

Best een champion waar ik mee zou kunnen spelen :D.
cap je CDR tot 40% en je kan mensen gewoon constant stunned houden als je het goed doet... is voor mij een OP char. En de eerste posts op US forum waren al moord en brand :') (woordspelling haha ! 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Forn schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:55:
[...]

Haha, mij heb je er niet meer hoor. Heb liever een balanced champ, alhoewel ik niet echt denk dat Brand zo overpowered is. Hij is erg makkelijk te focussen. Voelt een beetje aan als Annie, alleen dan met wat meer range. Annie heeft dan weer als voordeel een aoe stun.
Brand is anders niet zo squishy als Annie. Qua damage zijn ze inderdaad aan elkaar gewaagd maar Annie zonder def items gaat gewoon bij de eerste burst neer terwijl Brand deze overleeft met 30-50% HP of zo.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Is het ook zo dat characters die meer IP kosten ook sterker zijn? Of zijn ze gewoon nieuwer/spectaculairder?

En kan ik ingame bijv een lijst toevoegen met alle GoT spelers? Heb me al wel aangemeld via de link in de startpost, maar hoe voeg ik dan iedereen toe of join ik GoT channel?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:39:
Is het ook zo dat characters die meer IP kosten ook sterker zijn? Of zijn ze gewoon nieuwer/spectaculairder?

En kan ik ingame bijv een lijst toevoegen met alle GoT spelers? Heb me al wel aangemeld via de link in de startpost, maar hoe voeg ik dan iedereen toe of join ik GoT channel?
GoT channel join je door in LoL op Connect to chat te klikken :)
Dus je hebt Friends icoon => dan icoontje ernaast => en dan daar de naam invullen.

GoT spelers toevoegen => naam opzoeken in de GOT lijst in startpost.
en dan in 1ste tabblad => add player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
thewizard2006 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:39:

Vraag 1: Nee, ze zijn niet sterker en ook niet spectaculairder. Ze zijn nieuwer en zo wil Riot dat je ze met Riot Points gaat kopen ipv IP.

Vraag 2: Je zult iedereen in de lijst handmatig in je friendslist moeten zetten. Dat plusje ernaast in de lijst op fakegaming.eu is alleen om bij te houden wie je al geadd hebt. Ingame hebben we inderdaad ook een GoT-channel waar veel van ons in bivakkeren. Erg handig als je een game wilt spelen en mensen zoekt, wordt veel gebruik van gemaakt. Zet hem dus op autojoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Vicarious schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:44:
[...]

Vraag 1: Nee, ze zijn niet sterker en ook niet spectaculairder. Ze zijn nieuwer en zo wil Riot dat je ze met Riot Points gaat kopen ipv IP.

Vraag 2: Je zult iedereen in de lijst handmatig in je friendslist moeten zetten. Dat plusje ernaast in de lijst op fakegaming.eu is alleen om bij te houden wie je al geadd hebt. Ingame hebben we inderdaad ook een GoT-channel waar veel van ons in bivakkeren. Erg handig als je een game wilt spelen en mensen zoekt, wordt veel gebruik van gemaakt. Zet hem dus op autojoin!
Mwah, in zekere zin zijn de hogere champions wel spectaculairder. De lagere, denk aan Yi, Ashe, Nunu, zijn wat meer recht door zee, geen skillshots etc.

Maar zeker niet beter, ik vind de balancing in dit spel echt goed. Iedereen is viable en even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 12:59
Brand is in mijn ogen OP. Zijn dps is crazy en samen met de stun waarna je daarna weer een spell van hem op je donder krijgt is irritant. De range van die lava is ook iets te groot vind ik je kan die spell casten zonder in de problemen te komen.
Speelde gister met een brand die hem voor het eerste speelde samen, ons team had de tegenparty wat gefeed en ze hadden al snel twee torens van ons kapot in mid.
Toen kreeg brand wat kills en carryde hij doordat ik ging iniaten met mijn tryn en hadden wij alsnog de game gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Ok, dan heb ik vanmiddag na de patch installeren wat te doen :)
nog een lijstje van must add aangezien er vast al mensen zijn gestopt beetje doelloos om iedereen toe te voegen :) Dus wie heeft zin om een (fanatieke) noob het een en ander bij te brengen :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
dragon3016 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:50:
Brand is in mijn ogen OP. Zijn dps is crazy en samen met de stun waarna je daarna weer een spell van hem op je donder krijgt is irritant. De range van die lava is ook iets te groot vind ik je kan die spell casten zonder in de problemen te komen.
Speelde gister met een brand die hem voor het eerste speelde samen, ons team had de tegenparty wat gefeed hadden al snel twee mid torens kwijt.
Toen kreeg brand wat kills en carryde hij doordat ik ging iniaten met mijn tryn en hadden wij alsnog de game gewonnen.
Die stun is best moeilijk te raken hoor. Je moet al een spel op degene gecast hebben en het is een redelijk trage skillshot met niet zo bizar goede range. Die pillar of fire is wel erg relaxed, vooral early game om te harassen. Deze level ik ook als eerste.

Add Vykro maar Wizard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 12:59
Forn schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:52:
[...]

Die stun is best moeilijk te raken hoor. Je moet al een spel op degene gecast hebben en het is een redelijk trage skillshot met niet zo bizar goede range. Die pillar of fire is wel erg relaxed, vooral early game om te harassen. Deze level ik ook als eerste.

Add Vykro maar Wizard :)
Ja maar door die pillar heb je die al snel in een teamfight. Dan heb je ook nog een andere spell die nogmaals meerdere mensen tegelijk raakt.

*edit spell is conflagration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nazanir schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:43:
[...]

Absoluut, maar sinds zijn buff is hij best goddelijk om te spelen. Laatst nog een Maokai over de halve map heen gejaagd en uiteindelijk gekilled, die was ook van mening dat Urgot prut was en liet het in niet verstaane taal ook weten in /all. Ik was een cheater, ghost + flash cheat, damage cheat, whine whine whine. Uiteindelijk had ie negen reports aan z'n broek hangen :')

Harrassment met Urgot is goddelijk _O_

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Gnermo schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 01:43:
Hoe werkt AutoLoL in godsnaam zeg.. :P
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
Brand is echt niet OP, het probleem van nieuwe champs is, dat mensen niet weten wat ze kunnen doen om hem tegen te gaan. Een paar dingentjes die je moet weten:

Zijn Q stunned je als je zijn passive aan hebt. Echter is het een skillshot, en hij gaat niet super snel ofzo. Hij is relatief makkelijk te dodgen, of je kan een beetje juken (doen alsof je naar rechts rent, dan ineens snel naar links gaan, je tegenstander mikt dan nog steeds op rechts).

Pillar of Flame heeft een niet super groot bereik, en alvorens hij damage doet, is er een kleine delay. Tenzij je precies in het midden staat, zonder enige vorm van extra snelheid (boots 1 bijv) is er een redelijke kans dat je net te laat reageert, en dus geraakt word.

Zijn DoT skills, is de enige die instantraakt, en geen skillshot is, echter is het bereik hiervan niet groot (volgens mijn zijn shorste ranged skill), dus als je Brand op je af ziet komen, en hij heeft een oranje gloed om hem heen (dit geld overigens voor ALLE champs, als ze je willen aanvallen met of zonder skill en ze hebben jou geselecteerd, lichten ze oranje op, heeeeel handig om te weten), loop je gewoon een stukje naar achteren, of als je kan, straf je hem af (stun, skillshots, etc)

Zijn Ultimate heeft een trage traveltime, en MOET andere mensen in de buurt hebben, om te kunnen bouncen. Als je een Flash-like skill hebt, is hij heel makkelijk te breken, door gewoon van een ally weg te flashen, doet zijn ult ook bijna geen damage meer.

Knowing is half the battle :)

@Snappie88:

In de hoop dat ik je niet -te- letterlijk neem, maar als je Maokai de halve map hebt moeten achtervolgen alvorens je hem kilde, waren er 2 fouten in het spel. Fout 1: Maokai vocht niet terug (en Maokai heeft best veel burst tussen sapling toss, arcane smash en twisted advance, als hij nog het gevecht aangaat en zijn ult gebruikt, krijg je hem als Lee Sin echt niet neer), fout 2 is dat je hem dus een halve map hebt achtervolgt en gewoon niet genoed damage deed, om hem snel en effectief neer te krijgen (denk aan Xin, Yi, etc).

Daarbij creeer je ook een gevaarlijke situatie, je kan heel hard gecounterganked worden, of de rest van Maokai zijn team kan rustig ergens gaan lopen pushen (kunnen ze toch wel, het is Lee Sin natuurlijk ;)).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Wat wil je precies weten? Het programma is vrij makkelijk in gebruik. Ik gebruik voornamelijk de mastery editor. Dus je tree's invullen en opslaan als (ik gebruik meestal gewoon de char naam, Kennen, Urgot, Amumu jungle, etcetera). Vervolgens bij character select naar je masteries gaan en op de grote 'Play' knop drukken in Autolol.

Verder kan je ook instellen dat 't programma automatisch inlogt op je account, kan je bij de tweede tap (options?) instellen.
Nazanir schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:07:
[...]

@Snappie88:

In de hoop dat ik je niet -te- letterlijk neem, maar als je Maokai de halve map hebt moeten achtervolgen alvorens je hem kilde, waren er 2 fouten in het spel. Fout 1: Maokai vocht niet terug (en Maokai heeft best veel burst tussen sapling toss, arcane smash en twisted advance, als hij nog het gevecht aangaat en zijn ult gebruikt, krijg je hem als Lee Sin echt niet neer), fout 2 is dat je hem dus een halve map hebt achtervolgt en gewoon niet genoed damage deed, om hem snel en effectief neer te krijgen (denk aan Xin, Yi, etc).

Daarbij creeer je ook een gevaarlijke situatie, je kan heel hard gecounterganked worden, of de rest van Maokai zijn team kan rustig ergens gaan lopen pushen (kunnen ze toch wel, het is Lee Sin natuurlijk ;)).
Sorry papa, ik zal nooit meer overdrijven of het verhaal aandikken ;(

Hij vocht niet terug omdat hij half HP was, en 't was van mijn toren naar zijn toren ;) Had wel al m'n basisitems, dus ik raakte 'm lekker hard })

[ Voor 48% gewijzigd door Snappie88 op 15-04-2011 13:24 . Reden: Solly :-( ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Dubbelpost :'(

[ Voor 98% gewijzigd door Snappie88 op 15-04-2011 13:25 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Gaan er van het weekend nog veel mensen LoL doen van GoT? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Maar je moet dus gewoon alles uit de folder in je LoL folder droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Gnermo schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:16:
Maar je moet dus gewoon alles uit de folder in je LoL folder droppen?
huh? Nee, waarom? Die bestanden sla je gewoon op waar je wil (desnoods in je my documents folder). Kun je in het pakket instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik vraag me wel eens af of het wel nuttig is om guides volledig te volgen wat runes betreft.

Voorbeeld: Je speelt een champion waarbij je Cooldown Reduction en AP wilt stacken. Wat voor runes gebruik je dan? Je kunt beiden namelijk compenseren door de itemkeuze.

Je kunt natuurlijk kijken wat je vanaf level 1 wilt hebben en dat in je runes gebruiken, maar je bent zo lvl 6. Of doe ik gewoon te moeilijk en maakt het allemaal niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

ok dan, want mijn model viewer doet het ook niet

Edit: lamaar!

[ Voor 15% gewijzigd door Gnermo op 15-04-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:07:
(dit geld overigens voor ALLE champs, als ze je willen aanvallen met of zonder skill en ze hebben jou geselecteerd, lichten ze oranje op, heeeeel handig om te weten), loop je gewoon een stukje naar achteren, of als je kan, straf je hem af (stun, skillshots, etc)
Nazanir my personal hero

om zulke dingen te weten te komen lees ik dit forum en is het het meer dan waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
@Nazanir, idd - Die tip hoort in de top3.
Viel me zelf wel op namelijk ingame, maar dit bevestigd het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
lastNiv schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:37:
@Nazanir, idd - Die tip hoort in de top3.
Viel me zelf wel op namelijk ingame, maar dit bevestigd het.
Haha die tip en de tip van het groene bolletje bij de champion portraits links dat aangeeft of iemands ulti beschikbaar is of niet. Ik was al bijna lvl 30 voor ik dat doorhad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Vicarious schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:44:
[...]

Haha die tip en de tip van het groene bolletje bij de champion portraits links dat aangeeft of iemands ulti beschikbaar is of niet. Ik was al bijna lvl 30 voor ik dat doorhad :D
Groene bolletje? In game of wa? :o - Handig, hoef je niet op Tab te douwe om het te checken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
lastNiv schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:52:
[...]

Groene bolletje? In game of wa? :o - Handig, hoef je niet op Tab te douwe om het te checken. :D
Ja, ingame. In je speelscherm staan standaard aan de linkerkant de portraits van al je teammates met daaronder hun huidige health en level (alhoewel dat niet lekker bijwerkt). Rechtsboven het portrait staat ook een klein bolletje. Als dat groen is, hebben ze hun ult beschikbaar. Als het zwart is vanzelfsprekend dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Vicarious schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:00:
[...]

Ja, ingame. In je speelscherm staan standaard aan de linkerkant de portraits van al je teammates met daaronder hun huidige health en level (alhoewel dat niet lekker bijwerkt).
Inderdaad, dat werkt niet super en dat vind ik toch wel jammer. Als support zou ik het fijn vinden als dat iets duidelijker was/beter werkte ofzo, dan zou je makkelijker kunnen reageren door bijv. Global Heal van Soraka te doen. Dat is wel jammer inderdaad.

Die tip van de kleur om de character is inderdaad wel handig maar niet alle characters zullen dit doen, ikzelf kies er pas voor om iemand te targeten als hij al binnen die range is, dus tot die tijd zal ik niet oplichten. Ook vind ik het minder prettig, omdat de aim er van af kan gaan zodra ze binnen bushes stappen (bijv. voor auto-attacks, op voorwaarde dat je ze er niet vlak voor hitte.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:06
NibborSneffets schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:16:
[...]

Inderdaad, dat werkt niet super en dat vind ik toch wel jammer. Als support zou ik het fijn vinden als dat iets duidelijker was/beter werkte ofzo, dan zou je makkelijker kunnen reageren door bijv. Global Heal van Soraka te doen. Dat is wel jammer inderdaad.
Klopt. Je kunt het refreshen echter forceren door via de mini-map over alle champions heen te scrollen.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
@Marcks, Niceeeee - Deze tips zijn perfect, gimme more.. MOAR!!!11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Marcks schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:43:
[...]

Klopt. Je kunt het refreshen echter forceren door via de mini-map over alle champions heen te scrollen.
Ja, maar dat werkt naar mijn mening gewoon storend, vind het in ieder geval niet prettig werken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
NibborSneffets schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:53:
[...]

Ja, maar dat werkt naar mijn mening gewoon storend, vind het in ieder geval niet prettig werken zo.
Eens. volgens mij moet het niet zo moeilijk te zijn om het daar ook gewoon live bij te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Vicarious schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:54:
[...]

Eens. volgens mij moet het niet zo moeilijk te zijn om het daar ook gewoon live bij te werken.
Helemaal als bijvoorbeeld een Shen kan het net die ene paar seconden die verschil kunnen maken met een save. Dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Shen's shield is daarbij ook nog generfd, echt zonde. Vind shen een hele relaxte tank, en speel hem ook vaak (of laat mijn broer hem spelen in duo quee).

Shen is echt een solo top god.

Kies hem de laatste tijd niet meer zoveel omdat ik niet voor soloQ noobs wil tanken, maar als ik hem pick neem ik altijd als summoner spells teleport en ghost. in het begin koop ik een cloth armor, 2 pot en een ward en plaats die dmv teleghost bij blu. De kans dat het en kill opleverd in soloQ is 9/10. Jammer dat ik dan Solo top ben en niks er van meemaak x(. Maar meestal krijg je toch free farm in de lane na lvl 4.

2 ranged vs shen is niet mogelijk, vooral als ze keihard je tower gaan pushen. Maar de meeste 2v1 lanes rond lvl 7-9 own je gewoon met 99% farm xD.

soraka/janna/sona + shen in Bot lane is ook heel nice.

Op de twisted treeline is AP/support Shen+Kassadin een hele inbalanced combinatie, omdat je Kassadin E kan laten maxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Laatst online: 30-08 12:17
Ik heb gister wat potjes met AP Moakai gedaan, nadat Moakai + brand in het team tegenover ons, hard domineerde. Door de saplings van Moakai + Brand´s firepit dingetje. Geen idee hoe Brand´s spell heet. kon je ze eigenlijk weinig maken in lane.

Is eingelijk best dikke fun als het een beetje mee zit. Ulti is ook erg handig in Teamfights. Saplings doen al snel 300 dmg.

[ Voor 5% gewijzigd door Littleburst op 16-04-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Maokai moet je als tank bouwen, niet als AP. Zijn ratio's zijn slecht voor AP en hij heeft juist de skills om als tank te fungeren. Die saplings zij nvooral early game tijdens laning leuk en voor extra burst dmg tijdens 1v1 fights.

Ik heb nu 4 games met Maokai gespeeld, alle vier gewonnen. Ik vind het echt een fantastische tank, misschien wel net zo goed als Amumu. Qua build doe ik meestal iets als Doran's, Merc Treads, Aegis, Sunfire Cape en dan afhankelijk van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Laatst online: 30-08 12:17
Vicarious schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:23:
Maokai moet je als tank bouwen, niet als AP. Zijn ratio's zijn slecht voor AP en hij heeft juist de skills om als tank te fungeren. Die saplings zij nvooral early game tijdens laning leuk en voor extra burst dmg tijdens 1v1 fights.

Ik heb nu 4 games met Maokai gespeeld, alle vier gewonnen. Ik vind het echt een fantastische tank, misschien wel net zo goed als Amumu. Qua build doe ik meestal iets als Doran's, Merc Treads, Aegis, Sunfire Cape en dan afhankelijk van de rest.
`moet´ ? Ik stel voor dat jij doet wat jij leuk vind en ik wat ik leuk vind. :) Ik own ermee. En aangezien normal 5vs5 toch vaak binnen 30-40 min gedaan zijn, maak ik me niet al te druk over end game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Littleburst schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 14:46:
[...]

`moet´ ? Ik stel voor dat jij doet wat jij leuk vind en ik wat ik leuk vind. :) Ik own ermee. En aangezien normal 5vs5 toch vaak binnen 30-40 min gedaan zijn, maak ik me niet al te druk over end game.
nouja, zo was het niet bedoeld, meer als in dat dat in mijn ogen (en in die van vele andere) veel beter werkt :P

Ik blijf in beide versies EU en US hangen op retrieving version information. Raar, want ik heb vanochtend nog gespeeld... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
same here..
//edit :server status unavailable..

[ Voor 62% gewijzigd door Pkunk op 16-04-2011 16:08 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ah het is weer zover. Alweer servers offline/crashed/whatever. Toch zo zonde dat zo'n simpel probleem niet gewoon gefixed wordt. Er zit genoeg geld in dat bedrijf genaamd Riot dus kleine moeite om daar iets van uit te geven, extra/betere servers huren/kopen en viola, problem fixed.

Maargoed, we weten hoe ze zijn daar bij Riot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:54

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ik heb nu een aantal potjes gespeeld met brand, en ik moet zeggen dat ik hem behoorlijk lastig vind om te spelen. Niet dat je veel skills nodig hebt om met hem uit de voeten te kunnen, maar alles voelt een beetje net niet. Zijn burst is leuk als je een combo kunt spammen, maar naast abilities heb je er in mijn beleving niet bijster veel aan. Een 1v1 battle tegen Olaf bijvoorbeeld is zenuwslopend, en met moeite te overleven.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Zoals ik Brand nu zie is het een fire-based ryze (de oude ryze, pre-remake)
Veel burst maar buiten die burst om is er niet zo bijzonder veel te doen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Pkunk schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:53:
same here..
//edit :server status unavailable..
nog

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbiej
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 16:56
jammer dat het offline is, ben best nieuwe speler maar als mensen met me willen spelen (en natuurlijk helpen beter te worden) voeg me toe (heet Norbiej in het spel) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
MazeMouse schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:51:
Zoals ik Brand nu zie is het een fire-based ryze (de oude ryze, pre-remake)
Veel burst maar buiten die burst om is er niet zo bijzonder veel te doen.
Ja tuurlijk, maar dat is bij elke AP char toch zo? Verder zijn de cooldowns van Brand echt niet lang hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Forn schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:04:
[...]

Ja tuurlijk, maar dat is bij elke AP char toch zo? Verder zijn de cooldowns van Brand echt niet lang hoor.
Dat dus :D

En Dreanor, volgens mij werkt het nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip. Zit in de queue

lijkt terug opgelost te zijn

ben blij met deze outage eerlijk gezegd !
14:45: Received reports that the Launcher is encountering an error
14:50: Gathering player logs to investigate the cause.
14:56: A huge thank you for all the logs and responses these are very helpful. The issue is not restricted to either launcher.
15:00: Made aware that game download is currently unavailable as well. Updated title to reflect issue.
15:08: Issue is not EU specific. Updates may become slower for a short period as more information becomes available. Another note that I will not be able to post in other threads while updating here and in other languages.
15:11: Forums may load slower for some people at the moment.
15:20 This is a service provider issue and not related to the client. You do not need to reinstall or otherwise modify your client.
15:30: Unfortunately we are unable to modify the Server Status page at this time. The server is unavailable as we attempt to resolve the external issue in order to prevent confusion on the problem.
15:45: Server Status page will soon show as unavailable. A resolution is hard to pin down time wise for this problem as it appears to be an external problem that impacts both NA and EU platforms.
15:50: In related news I just managed to drop a 20kg weight on my leg. This is helpful in terms of updates as I won't be walking anywhere for a short while.
15:58: We appreciate all the logs guys, absolutely awesome work that helped us to identify the issue very quickly. We do not need any more logs, but thank you all for the information.
16:10: We are still in the process of solving the main issue and servers will remain unavailable while this is worked on. Our team has identified and fixed the Online/Unavailable Launcher problem caused by this which is a good step forward.
16:20: The issue appears to have been resolved, we will continue to monitor and appreciate all your feedback. Thank you for your patience.
16:25: Thanks for the concern on my leg as well, I just hulked out and hoisted said weight to show it who the boss is. It won't fall like that again.
Here are some things we are doing to improve this in the future:
-We are going to keep the Server Status page as up to date as possible and be more diligent in our updates. Ideally, when an issue is going on, you will not have more than 30 minutes without an update.
-We are going to be separating out a number of our notification features from the community website so we are not barred from updating due to high load on the community site and forums.
-We are working to implement improved notifications inside the client when we have instability. Some of this will be in the game client and launcher (in case the website experiences high load)
- One of the biggest issues in dealing with the EU platform is the 4 languages we support. There's a time delay in communication due to getting translations and messaging up at the same time. We're going to be working to improve our initial generic messaging. We want to at least make sure you are all aware that we are aware of the issues.
-We're going to try to be more detailed in our updates. Just saying that we are looking into a "problem" is not useful. We're going to try to provide more context in our updates.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Forn schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:04:
[...]

Neuh, een paar AP-chars hebben wat meer sustained dps. Cassiopeia bijvoorbeeld heeft niet een ubermassive facerollcombo-burst maar als ze d'r poison up houd kan ze wel vrijwel aan een stuk door twin fangs op je dak gooien.

Brand voelt op dit moment aan alsof hij op het randje van "assassin" hangt. Want opzich gaat hij nog vrij redelijk neer :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ok, Taric met mijn build voor Nidalee is funny. Nette score van 10-3-9.

De build:
- Archangel's Staff
- Mercury's Treads
- Lich Bane
- Guinsoo's Rageblade

Geweldig hoge burst damage. Survival genoeg met hoge heal/ulti heal. Het grote nadeel is dat je heel erg langzaam op gang komt helaas. Maar wel funny om iemand helemaal in tweeën te slaan met je kristallen hamer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Dreanor schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:44:
Ok, Taric met mijn build voor Nidalee is funny. Nette score van 10-3-9.

De build:
- Archangel's Staff
- Mercury's Treads
- Lich Bane
- Guinsoo's Rageblade

Geweldig hoge burst damage. Survival genoeg met hoge heal/ulti heal. Het grote nadeel is dat je heel erg langzaam op gang komt helaas. Maar wel funny om iemand helemaal in tweeën te slaan met je kristallen hamer. :P
Doe is PB met masteries en runes erbij! :o :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Even snel een potje gedaan..... 1h 27m :(

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/f/longgame.jpg/

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/3909/longgame.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Hu9o op 17-04-2011 12:12 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Je hebt in ieder geval nog gewonnen :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Gnermo schreef op zondag 17 april 2011 @ 01:56:
Doe is PB met masteries en runes erbij! :o :*) :*)
Euh wat is PB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik vermoed dat PD bedoeld wordt ;)

In ander nieuws: het wordt voor mij eens tijd dat ik wat meer jungling ga leren dan alleen Nunu op mijn US-smurf. Warwick, here I come!

[ Voor 67% gewijzigd door MazeMouse op 17-04-2011 16:09 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AP Mr Yi= Win

Alpha strike deed ik al gauw 1000 damage, en ik was weer full health na 1 sec medidate. Ik zag ze wegrennen als ze in de gaten hadden dat ik niet meer op hun mini map zichtbaar was xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 16:19:
AP Mr Yi= Win

Alpha strike deed ik al gauw 1000 damage, en ik was weer full health na 1 sec medidate. Ik zag ze wegrennen als ze in de gaten hadden dat ik niet meer op hun mini map zichtbaar was xD
Mjah alleen jammer dat hij met 1 stun ook gelijk dood is. Ik vond het wel grappig spelen met AP yi, maar echt viable vind ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ap alistar, heeft ook een 1:1 ap ratio (geloof ik) en een u cant kill me ult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Baristo schreef op zondag 17 april 2011 @ 17:01:
Ap alistar, heeft ook een 1:1 ap ratio (geloof ik) en een u cant kill me ult
Behalve zijn e-skill die healt idd 1:1 AP ratio. Jammer alleen dat zijn cooldowns GIGANTISCH zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Vicarious schreef op zondag 17 april 2011 @ 17:19:
[...]

Jammer alleen dat zijn cooldowns GIGANTISCH zijn.
Die van Yi ook :(, maar 1:1 ap ratio's, zijn ook redelijk inbalanced voor de prijs. volgens mij is 435/20 = 21.75 gold per 1 ap terwijl AD duurder (415/15= 27.66) is en meestal slechter scaled. plus dat deathcap je extreme boost kan geven en hourglass ook heel nice is.

Toch is AD de meta tegenwoordig omdat cdr duurder is gemaakt en AD champs toch wat langer meegaan in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:29:
[...]

Die van shen ook :(, maar 1:1 ap ratio's, zijn ook redelijk inbalanced voor de prijs. volgens mij is 435/20 = 21.75 gold per 1 ap terwijl AD duurder (415/15= 27.66) is en meestal slechter scaled. plus dat deathcap je extreme boost kan geven en hourglass ook heel nice is.

Toch is AD de meta tegenwoordig omdat cdr duurder is gemaakt en AD champs toch wat langer meegaan in teamfights.
AP is beter als game 35~40minuten duurt, daarna gaat AD domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nu ben ik helemaal door de waar met al die afkortingen zeg ... PB, DM en PD.

Misschien ben ik een afkorting noob ofzo maar ik ben nu echt de weg kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:59:
Nu ben ik helemaal door de waar met al die afkortingen zeg ... PB, DM en PD.

Misschien ben ik een afkorting noob ofzo maar ik ben nu echt de weg kwijt.
dm is voor direct messages op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
waarom zijn er de laatste tijd zoveel pantheons? heeftie een buff gehad ofzo? Of is er iemand los aan het gaan met hem in bepaalde replays ofzo?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weee, wat is jungle trynd toch een ideale pubstomper.

Veel mensen time ignite etc helemaal verkeerd op tryndamere, waardoor je bijna altijd makkelijk weg komt, vooral icm flash.
Ganken gaat tot lvl 6 wat lastig aangezien je vrij squishy bent, maar na lvl 6 is het echt towerdive voor het leven etc, nieuwe main voor mij voorlopig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Full crit dmg page FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Pff, heb weer een paar potjes gedaan. Heb een paar lekkere potjes met Galio gehad, laatste potje helaas minder. We hadden een tijdje de upperhand totdat iedereen met elkaar ging bitchen en gelijk via /all-chat duidelijk maakte dat niemand tevreden was met elkaar. Krijg ik ook nog te horen dat AP-Galio verkeerd is, terwijl het gewoon super nice werkt om hem hybrid AP/Tank te builden (hoewel ik misschien iets tanky-er had moeten zijn die game, maar het is laat :P)

Toch over het algemeen een paar leuke games gehad met een paar GoT'ers. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
NibborSneffets schreef op maandag 18 april 2011 @ 02:35:
Pff, heb weer een paar potjes gedaan. Heb een paar lekkere potjes met Galio gehad, laatste potje helaas minder. We hadden een tijdje de upperhand totdat iedereen met elkaar ging bitchen en gelijk via /all-chat duidelijk maakte dat niemand tevreden was met elkaar. Krijg ik ook nog te horen dat AP-Galio verkeerd is, terwijl het gewoon super nice werkt om hem hybrid AP/Tank te builden (hoewel ik misschien iets tanky-er had moeten zijn die game, maar het is laat :P)

Toch over het algemeen een paar leuke games gehad met een paar GoT'ers. }:O
Full tank Galio vind ik juist waardeloos. Die doet geen enkele vorm van damage en wordt dus volledig genegeerd. Dan heb je dus alleen je ult die nuttig is, want voor de rest heb je nou niet bepaald utility skills. Amumu bijvoorbeeld heeft naast zijn geniale ult nog die huilskill waarmee hij (zeker icm sunfire cape) behoorlijke sustained damage doet. Als je daarmee achter een squishy aangaat, verdwijnt die echt wel uit de teamfight. Wat wil een Galio zonder damage precies doen?

IMO bouw je hem als AP hybrid juist goed. Items als Hourglass en Abyssal Scepter en Rod of Ages dus.

edit: gister trouwens 3x ranked met Forn (Vykro) gespeeld, 2x gewonnen. Wel onze eerste loss ooit samen opgelopen, maar alsnog positief afgesloten :D Het scheelt echt enorm als je alvast 1 teammate hebt die ook de communicatie binnen het team (op een positieve manier) op gang houdt. En daadwerkelijk kan carry-en met zijn carry, maakt tanken een stuk makkelijker :D

[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 18-04-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Gister een paar potjes gedaan met warwick tank, GOD wat is die OP :D. Moest tijdens een potje 5-8 min weg (thx mom -,-" ). Kortom, ik was lvl 14 en zij 18, dus ik weer de lane in stappe. Komt een lvl 18 renekton op me af, ik beetje irritant zijn met me Q (:D) en uiteindelijk was hij het zat denk ik. Hij springt er vol in, nadat hij 80% van zijn health kwijt was (en ik 15% ofzo :P) popte hij zijn ult. Dus ik afstand houden en weer irritant zijn met mijn Q, na afloop van zijn ult wou hij rennen. Ult gepopped en nog een Q om het af te maken! Eindresultaat: ik 80% health renekton dood :D. (btw, zijn Q scaled 1:1 AP :D)
Items: merc threads boots, ROA, thornmail, FON.
mastery; 9/21/0
Runes: Magic pen, hp/lvl, cdr/lvl

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Serieus RoA? :D Nooit over nagedacht maar zou best kunnen werken inderdaad. Waarom geen magicpen boots trouwens?

[ Voor 20% gewijzigd door Vicarious op 18-04-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 08:58:
[...]

IMO bouw je hem als AP hybrid juist goed. Items als Hourglass en Abyssal Scepter en Rod of Ages dus.
Galio krijgt toch per ability power 0.25 magic resist of zo?

Dan moet je dus juist items als hourglass en abysal scepter kopen :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Snappie88 schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:45:
[...]

Galio krijgt toch per ability power 0.25 magic resist of zo?

Dan moet je dus juist items als hourglass en abysal scepter kopen :Y
Andersom. 50% van zijn magic res wordt ability power. Maakt banshees veil bijv. dus nog sterker op hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:24:
Serieus RoA? :D Nooit over nagedacht maar zou best kunnen werken inderdaad. Waarom geen magicpen boots trouwens?
Rod of Ages

+450 Health +525 Mana +60 Ability Power Passive: Your Champion gains 18 Health, 20 Mana, and 2 Ability Power every 1 min. Bonuses cap at +180 Health, +200 Mana, and +20 Ability Power.

Oftewel: 630 hp, 725 mana, 80 ap, wat wil je nog meer als WW tank :D
Enigste nadeel die ik hieraan zie is dat hij best wel duur is (maar krijg je ook veel voor terug) en het heeft even nodig (10 minuten) om tot zijn volle nut te komen, tot die tijd ben je geen tank (!) je hebt echt weinig resist (of je koopt wat losse armor (chain vest, voor sunfire/thornmail) en mres (negatron cloak, voor FON), tenminste dat is wat ik altijd doe). Tegen 15-20 minuten moet ROA toch wel te krijgen zijn lijkt mij.

Geen mpen boots omdat je een tank bent, mpen heb ik wel in men masteries zitten (die 15%) en 14 in mijn rune page (quints en reds). Het is toch de bedoeling dat je constant vooraan loopt (wat je ook langdurig kan doen door je Q (wat door HEEL veel tanks vergeten wordt is dat je niet alleen damage moet nemen, maar ook lang moet kunne volhouden!) Ik heb heel veel tanks zien recallen omdat ze niet 4 minuten lang harrasment voor een turret vol konden houden door 3 man, en dat kan je wel met warwick! :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door HesRuud op 18-04-2011 09:58 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik ben benieuwd naar jouw Warwick full build, want ik ben nooit zo heel goed met Warwick.

Ik bouw hem meestal ongeveer als volgt:
- Rush madreds razor voor jungle
- Merc treads
- Spirit Visage
- Frozen Mallet
- Madreds razor naar bloodrazor uppen

En dan is de game meestal wel over. Maar ik doe zo vrij weinig damage. Kan wel redelijk tanken, maar ook niet fantastisch. Het is een beetje net niks eigenlijk.

edit: en runes heb ik armor pen (magic zou beter zijn), armor, cooldown reduction/lvl en flat health quints

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 18-04-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Trouwens, ik lees net van Rain Man, zo'n beetje de beste Teemo speler die er is, zijn teemo guide

http://solomid.net/guides.php?g=658

Hij maakt hem dus ad/as vooral vanwege het feit dat de shrooms generfed zijn en het feit dat zijn AP ratio op de E-skill niet zo heel goed is. Bovendien moet je als teemo redelijk dichtbij staan voor auto-attacks, want zijn range is niet zo hoog. Hij maakt hem dus met lifesteal en iets tankier.

edit:
Teemo has a hidden passive which is Global Taunt. This means that in every teamfight Teemo will be the first to get focused by tanks and assassins.
_/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 18-04-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 08:58:
[...]

Full tank Galio vind ik juist waardeloos. Die doet geen enkele vorm van damage en wordt dus volledig genegeerd. Dan heb je dus alleen je ult die nuttig is, want voor de rest heb je nou niet bepaald utility skills. Amumu bijvoorbeeld heeft naast zijn geniale ult nog die huilskill waarmee hij (zeker icm sunfire cape) behoorlijke sustained damage doet. Als je daarmee achter een squishy aangaat, verdwijnt die echt wel uit de teamfight. Wat wil een Galio zonder damage precies doen?

edit: gister trouwens 3x ranked met Forn (Vykro) gespeeld, 2x gewonnen. Wel onze eerste loss ooit samen opgelopen, maar alsnog positief afgesloten :D Het scheelt echt enorm als je alvast 1 teammate hebt die ook de communicatie binnen het team (op een positieve manier) op gang houdt. En daadwerkelijk kan carry-en met zijn carry, maakt tanken een stuk makkelijker :D
We hebben er zelfs 4 gespeeld en er daar 3 van gewonnen :). Ging wel lekker inderdaad!

Ben tegenwoordig wat meer met Annie aan het spelen, zij is echt de perfecte carry voor deze elo. Een hele goede early game. Bovendien neemt vrijwel niemand defences dus gaan ze zo snel neer met tibbers, en incinerate.

Wat ik doe vrijwel altijd doe is bij de eerste run terug magicpen boots halen, daarna een mejals. Ligt er aan hoeveel AP champs er zijn, maar daarna meestal een banshees, geeft je zoveel survivability. Dan een rabadons, vervolgens kijk ik weer wat nodig is. Als ik snel gefocussed wordt een hourglass etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met deze post ga ik vast een heel eind offtopic, maar deze wilde ik jullie niet onthouden.
Afgelopen weekend was de Elf Fantasy Fair 2011, en een vriendin van me was als Caitlynn uit League of Legends gegaan.

Oordeel zelf over de gelijkenis, maar ik vind dat we er nog best iets aardigs van gemaakt hebben.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3u8tS9xpWLIaeKbR6J4154mk/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LQGUddVOUGDz4ZxyzxRBGb7u/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EMbIDUctOjeuFBt81I8IWSHD/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Die 2e foto is wel cute. Pakje is inderdaad aardig gelukt. *slikt verder wat lullige comments over zulke bijeenkomsten in* :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"I'd tap that ..." (jk :p )

Best wel goed gelukt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:51:
Ik ben benieuwd naar jouw Warwick full build, want ik ben nooit zo heel goed met Warwick.

- Merc treads
- Spirit Visage
- Frozen Mallet

En dan is de game meestal wel over. Maar ik doe zo vrij weinig damage. Kan wel redelijk tanken, maar ook niet fantastisch. Het is een beetje net niks eigenlijk.

edit: en runes heb ik armor pen (magic zou beter zijn), armor, cooldown reduction/lvl en flat health quints
Hey nadeel van WW bouwen op die manier is dat je eigelijk niks kan. Met madreds bloodrazor heb je AS nodig (tenminste 1.5-2), als je dat niet hebt, ben je echt waardeloos en vooral squishy. Wat warwick zo goed maakt is zijn gank abilities (wat mij dan ook de meeste assist opleverd :D), en deze is net zo goed als tank, dan als dps/jungler.

Mijn core items:
-Merc threads (standaard als tank, helemaal tegen team met stuns ect)
-RoA
-Thats it! verder hangt alles af van je tegenstanders,
- heb je een caitlyn, tryn, as teemo: Thornmail!
- any magic dmgers? pak FoN dan ofzo, zal je wel vaak doen trouwens.

Zorg dat je 175-200 armor en mres hebt (180 is het beste), ga daarna voor health (health is dan effectiever, geloof me, dat is zo). Ook handig is misschien een deathcap (heb ik trouwens nog nooit gedaan, je hebt maar 6 slots -,-"), omdat je Q 1:1 scaled (en dat is je heal, dat houd je in lane en levend!). Een heel erg belangrijk punt is trouwens manaregen, dit is altijd een punt geweest in mijn WW build. Zelf zit ik regelmatig te denken aan een soul shroud, deze geeft 500hp en 12mp5 en nog eens 10% cdr. (misschien zelfs beginnen met een mana manipulator, geeft je lane partner ook mreg: kan hij lekker spamme :Y) )

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:51:

- Merc treads
- Spirit Visage
- Frozen Mallet

hmmm ik speel veel WW en vind dit toch maar raar buildje
ik speel deze: eenmaal phage en zeal er zijn raakt niemand nog van je weg
- Berserker Greaves
- Phage
- Zeal
- Frozen Mallet
- Phantom Dancer
dan als het nog nodig is
- bloodthirster
- infinity edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:04:
[...]

hmmm ik speel veel WW en vind dit toch maar raar buildje
ik speel deze: eenmaal phage en zeal er zijn raakt niemand nog van je weg
- Berserker Greaves
- Phage
- Zeal
- Frozen Mallet
- Phantom Dancer
dan als het nog nodig is
- bloodthirster :?
- infinity edge
:?
Vrij normale build voor WW, alleen vind ik je laatste 2 keuzes ronduit raar. Je hebt atksp, (die je NODIG hebt voor je madred) die atksp is goed voor je passive want dat stackt dacht ik ook nog eens. Verder heeft WW zijn Q (die 3-4 sec cd heeft als je goed build (nashors tooth hoort ECHT in je build))

Kortom, ik zou dit eens proberen:

Madreds (voor je jungle)
bers greaves (persoonlijk houd ik meer van boots of swiftness (speed boven alles op een dpser tbh))
phage
nashors tooth (25% cdr, 50% atksp, .. mp5, alles wat je nodig hebt) (en ook nog ap ook nog (Q :D))
phantom dancer / frozen mallet (welk je eerst nodig hebt haal je eerst)
Kies verder nog iets wat je nodig denkt te hebben, persoonlijk vind ik guardian angel erg leuk op WW :D.

Verder wil ik je graag benadrukken dat dit een tip is, ik zeg niet dat ik je build slecht vind, (slechte builds bestaan niet! speelstijl is 100x belangrijker) maar hij kan beter in mijn ogen. Veel plezier! :D

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Erg goed gelukt die Caitlyn!! Alsof die in van de fields of justice rechtstreeks in de echte wereld is gestapt!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

soulfightah schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:11:
[...]

Vrij normale build voor WW, alleen vind ik je laatste 2 keuzes ronduit raar. Je hebt atksp, (die je NODIG hebt voor je madred) die atksp is goed voor je passive want dat stackt dacht ik ook nog eens. Verder heeft WW zijn Q (die 3-4 sec cd heeft als je goed build (nashors tooth hoort ECHT in je build))

Kortom, ik zou dit eens proberen:

Madreds (voor je jungle)
bers greaves (persoonlijk houd ik meer van boots of swiftness (speed boven alles op een dpser tbh))
phage
nashors tooth (25% cdr, 50% atksp, .. mp5, alles wat je nodig hebt) (en ook nog ap ook nog (Q :D))
phantom dancer / frozen mallet (welk je eerst nodig hebt haal je eerst)
Kies verder nog iets wat je nodig denkt te hebben, persoonlijk vind ik guardian angel erg leuk op WW :D.

Verder wil ik je graag benadrukken dat dit een tip is, ik zeg niet dat ik je build slecht vind, (slechte builds bestaan niet! speelstijl is 100x belangrijker) maar hij kan beter in mijn ogen. Veel plezier! :D
Ik ben geen fan van beide builds.

De build met de Rod of ages is eigenlijk een laning build die magewick wordt genoemd.
Vrij effectief op lage elo maar ww is toch vooral een jungler en daarom geen fan van deze build.
Je hebt namelijk madreds nodig om snel te junglen/counterjunglen.

De build hierboven gaat weer te veel over op attackspeed/attack damage.

Mijn build is normaal (jungle):
Madreds razor,
mpen boots (voor je Q),
Spirit visage,
Madreds bloodrazor,
Daarna kies ik of AP/AD of Tank.
Dus randuins of FON als tank.
Of iets van moreillo's evil tome of black cleaver.

Attack speed is niet iets waar je op moet focussen als WW.
Als je bloodrazor hebt zit je al vrij hoog met je AS en in combinatie met je W skill is deze als ontzettend hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Awaken1 schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:42:
[...]

Ik ben geen fan van beide builds.

De build met de Rod of ages is eigenlijk een laning build die magewick wordt genoemd.
Vrij effectief op lage elo maar ww is toch vooral een jungler en daarom geen fan van deze build.
Je hebt namelijk madreds nodig om snel te junglen/counterjunglen.

De build hierboven gaat weer te veel over op attackspeed/attack damage.

Mijn build is normaal (jungle):
Madreds razor,
mpen boots (voor je Q),
Spirit visage,
Madreds bloodrazor,
Daarna kies ik of AP/AD of Tank.
Dus randuins of FON als tank.
Of iets van moreillo's evil tome of black cleaver.

Attack speed is niet iets waar je op moet focussen als WW.
Als je bloodrazor hebt zit je al vrij hoog met je AS en in combinatie met je W skill is deze als ontzettend hoog.
hah je doet dus hetzelfde als ik maar pakt mpen boots ipv merc treads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:45:
[...]

hah je doet dus hetzelfde als ik maar pakt mpen boots ipv merc treads.
hoezo doe ik hetzelfde?

Zij focussen op AP of AS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Awaken1 schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:46:
[...]

hoezo doe ik hetzelfde?

Zij focussen op AP of AS.
Mijn build staat daar nog even boven (Geplaatst op maandag 18 april 2011 10:51).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Terw_Dan schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:32:
Met deze post ga ik vast een heel eind offtopic, maar deze wilde ik jullie niet onthouden.
Afgelopen weekend was de Elf Fantasy Fair 2011, en een vriendin van me was als Caitlynn uit League of Legends gegaan.

Oordeel zelf over de gelijkenis, maar ik vind dat we er nog best iets aardigs van gemaakt hebben.
/me Misses clevage and demands new pics!

Afgezien van dat erg leuk gedaan! :)

Edit: Pics mogen ook best via DM gestuurd worden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SaphuA op 18-04-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Vicarious schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:53:
[...]

Mijn build staat daar nog even boven (Geplaatst op maandag 18 april 2011 10:51).
Ja ik ben ook grotendeels eens met jouw build.
Ik vind die 2 builds die zogezegd 'beter' zijn, niet werken.
Pagina: 1 ... 26 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.