[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.358 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:37
Yay, net een game gespeeld, hard geowned (leaver in ons team). Wou nog een potje spelen, nodig mijn vrienden uit, druk op start.

Unexpecter error, spel sluit af en nu zit ik lekker te wachten op mijn 2 uur queue hopend dat het een beetje snel gaat, riot wil blijkbaar niet dat ik vandaag een fatsoenlijk potje zonder leaver ga spelen xD

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
Intruder schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:30:
Yay, net een game gespeeld, hard geowned (leaver in ons team). Wou nog een potje spelen, nodig mijn vrienden uit, druk op start.

Unexpecter error, spel sluit af en nu zit ik lekker te wachten op mijn 2 uur queue hopend dat het een beetje snel gaat, riot wil blijkbaar niet dat ik vandaag een fatsoenlijk potje zonder leaver ga spelen xD
tjah, ik momenteel nog maar een mailtje naar riot gestuurd, want zit nu al weer half uur met failed login wegens failed login (invalid username/password combination) 8)7

overigens; gragas broke the site again

[ Voor 8% gewijzigd door Schuling23 op 12-04-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuling23 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:33:
[...]

tjah, ik momenteel nog maar een mailtje naar riot gestuurd, want zit nu al weer half uur met failed login wegens failed login (invalid username/password combination) 8)7
Op begin ook last van, was plots over bij mij. Daarna uur in de queue gezeten om vervolgens te zien te krijgen: Server is busy you are kicked out of the Queue, of iets in die richting. Nu weer 45 minuten wachten.

Riot en werkzaamheden = baddddd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-08 12:17
Ik heb aan de ene kant zoiets van, het spel is gratis dus je kunt niet te veel verwachten van Riot. Ze zijn je niks verschuldigd ofzo. Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die wel een paar eurootjes per maand willen neer tellen voor wat stabielere servers etc. Including me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Littleburst schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:35:
Ik heb aan de ene kant zoiets van, het spel is gratis dus je kunt niet te veel verwachten van Riot. Ze zijn je niks verschuldigd ofzo. Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die wel een paar eurootjes per maand willen neer tellen voor wat stabielere servers etc. Including me.
Iedereen komt steeds met dat gratis-argument, maar dat is voor velen helemaal niet waar. Sommige mensen hebben dik 50 euries erin gegooid om skins en champs etc. te kopen, meer dan een origineel spel zou kosten.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:45
@ littleburst,
niet te vergeten dat er uiteindelijk vast nog best wat mensen euro'tjes doorheen spoelen voor champs en skins..

*edit:

goed, ik zojuist m'n passw/login 'geraden'... / 2hr3min queue

zal zo wel crashen ook.. gevolg: rustig avondje dan maar.. lekker koken/film kijken.

Hasta la vista!

[ Voor 42% gewijzigd door Schuling23 op 12-04-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Xin Zhao heeft een behoorlijke nerf gekregen naar mijn mening.
Iemand die dat terecht vindt?
Heb nou nooit het gevoel gehad dat Xin zo overpowered was :o
Xin'Zhao

Battle Cry duration reduced to 5 from 7
Crescent Sweep duration reduced to 6 from 8
Audacious Charge cooldown adjusted to 16/15/14/13/12 from 18/16/14/12/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Laatst online: 30-08 12:17
Schuling23 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:38:
@ littleburst,
niet te vergeten dat er uiteindelijk vast nog best wat mensen euro'tjes doorheen spoelen voor champs en skins..

*edit:

goed, ik zojuist m'n passw/login 'geraden'... / 2hr3min queue

zal zo wel crashen ook.. gevolg: rustig avondje dan maar.. lekker koken/film kijken.

Hasta la vista!
Ik heb zelf ook voor 35 euro RP's gekocht om sneller aan wat nieuwe Champs te komen. Maar dat is een keuze, je bent niet verplicht te betalen. Dus vind ik dat je je verwachtingen aan moet aanpassen. Dat neemt niet weg dat het suckt dat ook ik nu een uur moet wachten voordat ik moet spelen. Maar ik bedoel dat als ik 10 euro per maand zou kunnen betalen om bijvoorbeeld voorrang te hebben op onbetaalde mensen ik dat er graag voor over zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hmmm apart op de site kan ik wel inloggen maar de launcher blijft aangeven dat m'n password niet correct is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Littleburst schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:05:
[...]

Ik heb zelf ook voor 35 euro RP's gekocht om sneller aan wat nieuwe Champs te komen. Maar dat is een keuze, je bent niet verplicht te betalen. Dus vind ik dat je je verwachtingen aan moet aanpassen. Dat neemt niet weg dat het suckt dat ook ik nu een uur moet wachten voordat ik moet spelen. Maar ik bedoel dat als ik 10 euro per maand zou kunnen betalen om bijvoorbeeld voorrang te hebben op onbetaalde mensen ik dat er graag voor over zou hebben.
Er zijn vele voorbeelden te noemen waarbij Micro-payments (dus free-to-play maar met micro-payments) meet oplevert dan een abbonementsvorm.

Er is waarschijnlijk belachelijk veel meer geld verdient aan LoL op het micropayment model dan dat ze ooit hadden verdient als er een enkele eerste aanschaf en/of abbonements kosten zouden zijn geweest.
Simpelweg omdat de drempel heel laag is om het nu "even te proberen" en dan hooked te raken. En dan wil je soms wel eens een IP/XP voordeeltje. Of die ene skin is toch wel erg tof. Of die ene champ wil je NU hebben maar je hebt de IP niet en je moet je runepages nog afmaken, etc.
Dus dat hele gratis argument kan de deur uit met de hele simpele constatering dat ze misschien veel mensen hebben die inderdaad gratis spelen... maar ook veel betalende spelers hebben die eerst gratis hebben gespeeld en daarna zijn gaan betalen om wat voor reden dan ook. En ze "on average" meer betalende spelers hebben (of meer betalende spelers uberhaupt) EN "on average" meer omzet gedraait hebben dan als ze het niet op deze manier gedaan hadden.

Mooi voorbeeld is Lord of the Rings online. Keihard zwaar weer. Stonden op het punt compleet ermee te kappen. Schakelt over naar micro-payments in plaats van abbonementen en ze knallen ineens dikke winsten. Mogen ze dan bij LOTRO ineens ook niet meer klagen omdat het "gratis" is?

EDIT:
Ik draai hem om. Al die mensen die gratis spelen mogen niet klagen want die profiteren er alleen maar van zonder er iets voor terug te doen. Hoe vind je die?

Net zo goed onzin. Er zijn bepaalde dingen beloofd door Riot die steeds niet worden waargemaakt. Daarom klaagt men. Hoe zou jij het vinden als mensen in jouw omgeving steeds dingen beloven zonder ze te doen?

[ Voor 8% gewijzigd door MazeMouse op 12-04-2011 21:16 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik ben redelijk immume voor het micropayment systeem. Als je moet betalen om qua game balance bij te blijven dan speel ik het spel niet (of nauwelijks).

Als het zoals in League of Legends gameplay-wise totaal gratis is heb ik niet de behoefte om met echt geld een skin te kopen of IP boosts (krijg genoeg IP anyways). Als ik een spel waard vind dan ben ik bereidt geld uit te geven maar tot nu toe vind ik het nog niet waard om (1 malig) geld uit te geven aan LoL.

Zelfde gaat gelden voor Age of Empires online en ga zo maar door ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Dreanor schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:50:
Ik ben redelijk immume voor het micropayment systeem. Als je moet betalen om qua game balance bij te blijven dan speel ik het spel niet (of nauwelijks).

Als het zoals in League of Legends gameplay-wise totaal gratis is heb ik niet de behoefte om met echt geld een skin te kopen of IP boosts (krijg genoeg IP anyways). Als ik een spel waard vind dan ben ik bereidt geld uit te geven maar tot nu toe vind ik het nog niet waard om (1 malig) geld uit te geven aan LoL.

Zelfde gaat gelden voor Age of Empires online en ga zo maar door ...
Ben ik wel benieuwd vanaf wanneer je het waard vind geld neer te leggen. Als je tot level 30 speelt heb je er al aardig wat uurtjes lol in zitten. Dan is een tientje sponsoring gewoon wel netjes vind ik. En dan krijg je er nog skins/champions voor ook. En trek ook eens de vergelijking met de kroeg, dan geef je makkelijk een tientje uit voor 3 bier. En dan mag je ze nieteens allemaal zelf opdrinken en je bent er al helemaal niet zo lang mee bezig als tot lvl 30 geraken.. :p

Maargoed, ik ben sowieso sterk van mening dat mensen wat minder moeten zeuren en blij mogen zijn dat ze zo'n tof spel gratis mogen spelen.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
fuckin mongolen daar bij Riot zeg, weten die lui wel hoe je moet patchen. Oorspronkelijk tijd stond al op de belachelijke hoeveelheid van 8,5 uur. en daar zijn nu dus in totaal gewoon 4,5 uur bij opgeteld. nu dus pas speelbaar vanaf 01:30 voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat mensen hun ongenoegen mogen uitspreken. League of Legends is ook te koop in de winkels, dus er zijn ook spelers die in een queue van 3 uur belanden die het spel hebben gekocht.

Ja, het klopt dat deze speler hier een tig aan champions, een skin en een del runes voor hebben gekregen, maar dit neemt het feit niet weg dat er betaald is om het spel te spelen. Als je al ziet hoeveel de nurse akali skin heeft opgebracht voor Japan, vind ik dat Riot het niet kan maken om ons deze queues om de oren te gooien.

Edit: natuurlijk kan het altijd een keer voorkomen en je kunt natuurlijk ook overdrijven met klagen :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
F2P model vind ik wel relaxed, heb zelf +- 10 maanden LoL gespeeld zonder IP te kopen.

Vorige maand vond ik dat ik zelf ook wel 50E mocht sponsoren aan de RIOT servers (Runepages FTW).

Ik vind het zinloos om over die server issues te ragen, LoL is een heel snel groeiend spel waarbij spelers sneller groeien dan capaciteit. (wel jammer als de server issues samen vallen met jou tourny plannen..)
Maar bij LoL heb ik nooit last gehad van cheaters, wat je wel hebt gehad bij SC2 etc.

Daarbij heeft RIOT een investering gehad van 400 miljoen waarvan een deel besteed gaat worden aan servers en stabiliteit. Dingen hebben tijd nodig, en zo'n dag als vandaag gebeurd vast binnen 2 maanden weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
@Raxious
Manmanman, het kan daar toch ook een keer misgaan met de patch hej, natuurlijk begrijp ik dat je graag wil gaan spelen maar heb hier zelf vandaag ook maar 1 potje kunnen doen door de slechte servers, maar ik ga niet zo reageren, vind jouw reactie wel erg over de top imho.

[ Voor 3% gewijzigd door Intruder op 12-04-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is overigens wel vervelend dat mijn launcher gecrasht is. Een unexpected error bij het joinen van de queue voor een normal game >.<

Edit: ik kan er zomaar in één keer in :>

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:19:
Ik vind wel dat mensen hun ongenoegen mogen uitspreken. League of Legends is ook te koop in de winkels, dus er zijn ook spelers die in een queue van 3 uur belanden die het spel hebben gekocht.

Ja, het klopt dat deze speler hier een tig aan champions, een skin en een del runes voor hebben gekregen, maar dit neemt het feit niet weg dat er betaald is om het spel te spelen. Als je al ziet hoeveel de nurse akali skin heeft opgebracht voor Japan, vind ik dat Riot het niet kan maken om ons deze queues om de oren te gooien.

Edit: natuurlijk kan het altijd een keer voorkomen en je kunt natuurlijk ook overdrijven met klagen :X
Ja maar waar komt toch dat achterlijke verwachtingspatroon vandaan? Waarom vinden mensen het zo onacceptabel dat ze even een avondje niet kunnen spelen? Dat gebeurt irl ook zo vaak en daar hoor je niemand over. Laatst werd hier de snackbar verbouwd en die was daardoor een paar dagen dicht. Daar hoor je niemand over klagen. En die is nieteens gratis..

Verwachten ze dan echt dat ze voor iets wat gratis is altijd elke avond elke week het hele jaar door maar foutloze service mogen verwachten? Of voor die paar tientjes die ze erin hebben gestoken? Nee sorry, dan moet je nog maar eens goed gaan nadenken over waar je prioriteiten liggen in je leven. Ik zie het al voor me dat ik 's nachts door een klant gebeld wordt dat z'n website eruit ligt.. Mooi dat hij wacht tot in de morgen en voor de extra uren die ik moet maken gaat betalen. En daar zullen de meesten niet over klagen gezien dat dat de normale gang van zaken is.

Ik denk dat het probleem is dat het voor veel mensen voelt alsof er iets van ze wordt afgepakt als ze ineens niet kunnen spelen terwijl ze er net zo'n zin in hadden.

Bottom line: gegeven paard enzo..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Intruder schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:19:
@Raxious
Manmanman, het kan daar toch ook een keer misgaan met de patch hej, natuurlijk begrijp ik dat je graag wil gaan spelen maar heb hier zelf vandaag ook maar 1 potje kunnen doen door de slechte servers, maar ik ga niet zo reageren, vind jouw reactie wel erg over de top imho.
noujah, ik speel LoL al wat langer dan vandaag, en het is niet de eerste keer dat dit gezeik plaats vind. En voor een game die zoveel geld omzet, zou dit toch eigenlijk redelijk te voorkomen moeten zijn. Begin periode zou ik snappen, maar tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik snap ook niets van de latency momenteel, twee weken geleden kwam ik nooit boven de 30ms uit maar vorige + deze week zit iedereen weer rond de 100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

-Mike- schreef op woensdag 13 april 2011 @ 01:52:
Ik snap ook niets van de latency momenteel, twee weken geleden kwam ik nooit boven de 30ms uit maar vorige + deze week zit iedereen weer rond de 100...
Dit komt doordat er een extra serverpark is voor de overflow... oh en voor europa staat die ook in amerika ergens...

Ben ook van mening dat men bij riot een serieus mogen gaan kijken naar de performance. Het is heel vaak dat er storingen, bugs en complete systemen down zijn. Ik speel meerdere spellen maar dit is het enige spel dat kampt met zulke problemen. Waardoor ik denk dat men de technische achterkant niet helemaal jovel hebben.

Ik bedoel noch de melding dat je van pvp net afgegooid word is voor niemand een bijzonderheid noch "it's over 9000" que met inloggen. Of het teemo gezichtje dat vraagt of je uberhaupt verbonden bent met internet.

Verder prima spel alleen opvallend veel technische fouten.

Het helpt ook niet dat men vervolgens elke dag 4 nieuwe champions uitbrengt (kleine overdrijving maar ach).
Dat na elke patch er errors zijn. Dat men in een hele lange downtime op own3dtv wel spelletjes aan het spelen zijn.

Iedereen heeft natuurlijk een functie in een bedrijf en zien wij de techies niet. Maar het beeld dat naar buiten komt is dat zij 1336 man hebben die bezig zijn om champs te maken/nerven/buff/spelen en 1 mannetje die "die dingen met de computers maken doet".

Begrijp de frustratie aangezien ik mijzelf er heel erg in herken.

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Waar kan je zien welke characters deze week gratis te spelen zijn? Alleen ingame? Kan het nl niet vinden in de patchnotes

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
http://eu.leagueoflegends.com/news/champion-rotation
Kan kloppen, van die veranderen namelijk ook niet elke patch, maar elke week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Vergeet niet dat men te maken heeft met een gigantisch publiek, dit zijn ze ook niet gewend als "klein nieuw bureau'tje". Ze zijn nu bezig met een nieuw server park (dit vergt echter planning en KEUZES maken), dit houd in dat men servers moeten kiezen uit de 100 miljoen verschillende die te kiezen zijn. Deze keuzes moeten worden gemaakt en dat kost tijd!

Aan jou reactie is te zien dat je nog niet zo lang (of nog helemaal niet) in het bedrijfsleven hebt gezeten, sommige dingen kosten nou eenmaal tijd en daar zal je je bij neer moeten leggen. Verder ben ik het met je eens dat het wel beter geregeld mag worden, maar daar zijn ze al mee bezig.

Bottom line: Met twee maten meten (zoek hem maar op).
Edit: Google heeft hem ook niet altijd goed: Meer van een ander verwachten, dan je zelf bereid bent te geven.

[ Voor 7% gewijzigd door HesRuud op 13-04-2011 08:54 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
Ik heb gisteravond eens met wat champions gespeeld die ik eigenlijk nog nooit (of weinig gespeeld heb)

- Janna:
Heerlijke support mage, zorgen dat je veel cdr en mana regen hebt en je kan mensen helemaal gek maken met die knock-up tornado, en nog prima geschikt om mee te farmen ook! Ultimate heeft me ook een aantal keren geholpen om iemand te redden.

- Anivia:
Zoals een stukje terug te lezen is wilde ik haar misschien kopen (ben nog steeds ip aan het sparen voor een 6300 champ). Ze speelde opzich wel prima, het viel me wel op dat die 3e skill wel erg weinig schade doet als iemand niet chilled is, en de makkelijkste manier om iemand te chillen is toch wel je ultimate. Tot level 6 dus wat lastiger om mee te spelen, daarna wel prima. Die wall is echt hilarisch, als je die goed timed lopen mensen echt goed vast en heb je gegarandeerd een assist of kill ^^

- Maokai:
Wat een heerlijke champ, 1 van de weinge close range champs (met blitzkrieg) die me echt heel erg bevalt. Die sapling is 1 van de leukste skills uit het hele spel, een gillend rennend groen mannetje die dingen opblaast brengt steeds maar weer een lach op mn gezicht ;) En die skill waarmee hij 'teleport' naar iemand en deze vastzet voor een korte tijd is echt mega dodelijk. Zodra iemand van het team van de tegenstander maar even uit positie is duik je erop en hoppaa een kill of assist. Heerlijke initiator dus :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dat van Maokai initiate werkt dan weer alleen als je team op staat te letten en niet pas in komt rushen als jij ook al lang en breed dood bent :D
Met de meest recente Maokai buffs moet ik hem weer eens gaan proberen want: WHEEEEEEE (serieus, ik word altijd heel blij als er een Maokai in de game zit :D)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:27
De meeste mensen kennen die ulti van Maokai niet eens, en mocht je wat achter hebben gestaan in 3v3 en er staan er 3 op hem in te hakken en de 2 overige spelers zouden in die kring gaan staan - heb je echt een dikke counter attack, = 3 dooie enemies XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Heerlijk, met een tank solo top lane houden, en dan alsnog ~200+ minion kills hebben in een game van 40 minuten :D Maokai is een van de beste tanks in mijn ogen, hij kan goed wat klappen hebben (met ulti bescherm je de rest ook nog!) en zijn sapling zijn leuke last hits voor de mensen die net weg komen ;). Dan nog die stun, een super initiate (waarna een knock up de champ ook nog weer even disabled!)

Kortom, maokai heeft alles wat een tank nodig heeft: Defense en de mogelijkheid om heel erg irritant te zijn :D

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nou ja... "alles".
Een Taunt zou het misschien nog beter maken :P (mensen ook daadwerkelijk in je ult houden)
Maar verder is het inderdaad een prachtige offensive tank aan het worden. Beetje zoals Malphite: Erin duiken en daarna zo vervelend mogelijk zijn voor het vijandelijke team.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Ik zelf vindt het heerlijk om met Renekton te spelen, snel dashen met slice'n dice en dan je enemy stunnen om ze via mn hoge atackspeed en dmg flinke klappen uit te delen, mochten ze 'net' weg willen komen, druk ik een keer op Q en dan is ie deaud ^-^. (Ulti gebruike ik pas als ik 1/derde van mn hp nog over heb, krijg ook wat leven terug door meerdere minions te klappen via Q, ken ff niet op de naam komen van die attack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik speel tegenwoordig altijd Renekton nadat ik vroeger Nunu veel speelde. Bevalt me ook goed, ben benieuwd hoe het na de patch is. De healing nerf op Cull the Meek snap ik niet helemaal, die is toch al erg laag, en zal ik dan ook niet erg missen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Die is wel wat hem zo'n low risk/high reward laner maakt, je dasht in, cult of the meek, dashed uit, en maakt niet uit als ze jouw damage doen, je healt jezelf toch terug en zij worden voor meer geraakt. En riot probeerd het not steeds een goede champion te houden maar die lane dominance een beetje weg te halen, waar ik me opzig wel in kan vinden. Al speel ik redelijk veel en graag renekton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Renekton is echt meesterlijk, vind het zo heerlijke champ om te spelen.
Sona ook steeds meer en meer, vanavond maar eens anvia proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Vind ik bij renekton op dit moment wel mee vallen (lane dominance), zit er nog wel gelukkig maar welke champ dat heel erg heeft nog steeds is Tryndamere, zodra hij ook maar iets van lifesteal heeft is dat zo'n vieze champ :p kan in principe elk kind mee spelen al hoewel ik er wel mensen heb mee zien falen. Zoals bijvoorbeeld ulti aangooien op 50% hp 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door lastNiv op 13-04-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
lastNiv schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:55:
Vind ik bij renekton op dit moment wel mee vallen (lane dominance), zit er nog wel gelukkig maar welke champ dat heel erg heeft nog steeds is Tryndamere, zodra hij ook maar iets van lifesteal heeft is dat zo'n vieze champ :p kan in principe elk kind mee spelen al hoewel ik er wel mensen heb mee zien falen. Zoals bijvoorbeeld ulti aangooien op 50% hp 8)7
Daarentegen, zo gauw hij zijn ult heeft gepopt is hij ook zo dood. 4 sec w8e, stun op zijn bakkus en hij is dood.

@post hieronder: Early game is hij inderdaad slecht, maar als je eenmaal op ~15 minuten zit wordt hij echt heel sterk (beetje afhankelijk van je minion farm). Persoonlijk vindt ik lantern heel goed op trynda (goedkoop, lifesteal en armor :D, en natuurlijk een free ward! (dragon any1?)) Als lantern eenmaal binnen is, na zeal natuurlijk, (en boots of swiftness (Speed altijd boven atkspd, als je niet bij de persoon kan komen (en snel) heeft het toch geen zin) is hij echt heel goed. Houd wel rekening met zijn squishyness, maar als je daarmee leert omgaan is hij HEEL sterk.

[ Voor 33% gewijzigd door HesRuud op 13-04-2011 10:11 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Trynda heeft dus echt geen lane dominance.Hij heeft echt een slechte early game..

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Hmm, maar je wilt niet op dezelfde lane staan top bijv. in 3v3 - wordt lastig pushe dan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

lastNiv schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:55:
Early/mid game is Ignite DE Tryn counter bij uitstek, eventueel in combinatie met een poison of andere DoT. Ik heb hem vaak genoeg vlak voordat zijn ult afgelopen was een Ignite gegeven, ik zie hem wegswirlen, hij verdwijnt in de fog of war achter zijn tower en daarna 'You have slain an enemy' :D Late game gaat dat natuurlijk niet meer werken omdat Ignite dan niet meer genoeg damage doet om het klusje af te maken, maar hard CC werkt dan weer uitermate goed zoals al eerder gezegd.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog pro's hier die goed advies hebben voor Janna. Speel zelf erg op manareg en CDR, al haar abilities scalen met AP, dus vandaar toch ook wel een RoA bijv. Is het slim om op deze manier te spelen met Janna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:34:
Nog pro's hier die goed advies hebben voor Janna. Speel zelf erg op manareg en CDR, al haar abilities scalen met AP, dus vandaar toch ook wel een RoA bijv. Is het slim om op deze manier te spelen met Janna?
Ik zou vooral aura's bouwen met Janna, het is een support. Je kan wel AP bouwen en dan wordt je ult enzo iets sterker, maar in teamfights denk ik dat een aurabuild het meeste bijdraagt. Items als Soul Shroud, Shurelia's Revery, Aegis etc. dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Janna heeft naar mijn gevoel niet zo heel veel AP nodig om succesvol te zijn. Ik kies er meestal voor in een duo lane, om Eye of the Storm als eerste te maxen. Helpt mij of mijn partner met last hitten, maakt offensief spelen een stuk veiliger, is een hele goede counter tegen ignite bijv.

Een puntje in Whirlwind, 1 puntje in je slow/speed skill (naam even kwijt, geeft jou een passive movement speed, ingore unit collision, en kan op een enemy gecast worden om hem te slowen).

De reden dat je maar 1 puntje neemt in Whirlwind, omdat je early game, je lane onder controle wilt houden, en niet als een gek wilt lopen pushen. Daarnaast, de belangrijkste reden, is om een knock-up te hebben. Samen met je slow kan eimand maar moeilijk van je ontsnappen. Daarnast, als je dan je lane partner bufft met EOTS, kan hij in korte tijd ook een stuk meer damage doen.

Je ult heeft op zich al goede healing van zichzelf, maar het belangrijkste is nog altijd het displacement effect, dus ook hier, is heel veel AP ook weer niet geboden.

Mijn build ziet er meestal als volgt uit:

DFG, Aegis, Banshee's, Mercs en een goede AP item, zoals Deathcap. Je hebt nu een lekker stukje burst, CDR, mana regen, goede defense en eigenlijk voldoende AP. Dat vind ik persoonlijk het mooiste aan Janna, ze kan zonder AP nog steeds heel erg effectief zijn.

Tipje, voor eigenlijk alle supports, als het early game lekker loopt, koop een Mejaj's Soulstealer. Als support, is het gewoon je taak om assists te krijgen. Als je hier en daar ook nog een kill scoort, kan je makkelijk veel stacks verdienen. Omdat Janna ook een relatief lange afstandsvechter is, (stukje positionering) zou je ook niet al te vaak dood mogen gaan.

Je wilt ook heel vaak Whirlwind helemaal niet chargen, de juiste richting op casten, en meteen op Q drukken om hem te releasen. Ja je doet minder damage, maar daarom cast je EOTS op een carry.

[ Voor 5% gewijzigd door Nazanir op 13-04-2011 10:44 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:25

g0tanks

Moderator CSA
Is RoA dan ook je eerste item? Met Janna moet je meestal focussen op het ondersteunen van je team met bijvoorbeeld Soul Shroud en Aegis of the Legion. AP kan je beter pas later kopen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Paar dagen geleden begonnen (stuk of 7 potjes gespeeld) maar vind het allemaal nog erg verwarrend :)
Al die characters die je kan kiezen zeg. Geen idee wat ik nu eigenlijk wil. Vind het wel leuk om ergens in te knallen maar heb al door dat dat over het algemeen geen goed idee is. Dan vind ik het wel leuk om van afstand alles af te knallen maar dan heb je toch al snel mana problemen. Dit zou ik dan kunnen counteren door mana regen items te halen maar heb nog geen tijd gehad om alle items door te nemen. Vind het nog verwarrend om te zien welke items je nu wanneer nodig hebt en kan kopen. Maar dat zal de ervaring leren.
Ook nog geen runes gehaald en de masteries (5 puntjes) eerst in utility gestopt.

In het nieuwe lijstje dat hierboven is gelinkt http://eu.leagueoflegends.com/news/champion-rotation lijken mij de volgende wel leuk: Miss fortune, Fiddlesticks, Nasus en wellicht maokai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Fiddle en miss fortune zijn hele makkelijke maar toch effectieve champions.
Op mobafire.com of solomid.net kan je builds vinden voor deze champions.
Daar kan je zien welke items je nodig hebt en hoeveel die kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@thewizard2006

je moet nadenken voor je ook maar iets doet met een champion. Wat zijn goede combi's, welke items heb ik nodig en hoeveel moet ik daarvoor farmen, kan ik alleen maar nuken of ben ik juist goed in damage over time, wil ik ranged of juist melee? Bedenk van te voren wat je wilt en zoek daar een chamion bij is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
lastNiv schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:19:
Hmm, maar je wilt niet op dezelfde lane staan top bijv. in 3v3 - wordt lastig pushe dan ..
Gewoon agressief spelen voor hij zijn ult heeft. Zelfs met Yi kun je hem early game makkelijk slopen, en dan is hij snel underfarmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Ilya schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:09:
[...]

Gewoon agressief spelen voor hij zijn ult heeft. Zelfs met Yi kun je hem early game makkelijk slopen, en dan is hij snel underfarmed.
Ja voor hij z'n ulti heeft is hij niks tbh, maar meestal spelen ze dan ook defensive - en terrecht, zodat ze dicht bij tower gaan staan bijv, of op laatste moment terug swirlen zodat je wordt genakt door tower, heb ik vaak dan, speel wel greedy :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@thewizard

Zoek anders op wat posts van bijv. mij en Vicarious. Veel uitgebreide en gedetaileerde posts over hoe te spelen, builds, etc. Zowel in deze en het oude topic.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:41:
Janna heeft naar mijn gevoel niet zo heel veel AP nodig om succesvol te zijn. Ik kies er meestal voor in een duo lane, om Eye of the Storm als eerste te maxen. Helpt mij of mijn partner met last hitten, maakt offensief spelen een stuk veiliger, is een hele goede counter tegen ignite bijv.

Een puntje in Whirlwind, 1 puntje in je slow/speed skill (naam even kwijt, geeft jou een passive movement speed, ingore unit collision, en kan op een enemy gecast worden om hem te slowen).

De reden dat je maar 1 puntje neemt in Whirlwind, omdat je early game, je lane onder controle wilt houden, en niet als een gek wilt lopen pushen. Daarnaast, de belangrijkste reden, is om een knock-up te hebben. Samen met je slow kan eimand maar moeilijk van je ontsnappen. Daarnast, als je dan je lane partner bufft met EOTS, kan hij in korte tijd ook een stuk meer damage doen.

Je ult heeft op zich al goede healing van zichzelf, maar het belangrijkste is nog altijd het displacement effect, dus ook hier, is heel veel AP ook weer niet geboden.

Mijn build ziet er meestal als volgt uit:

DFG, Aegis, Banshee's, Mercs en een goede AP item, zoals Deathcap. Je hebt nu een lekker stukje burst, CDR, mana regen, goede defense en eigenlijk voldoende AP. Dat vind ik persoonlijk het mooiste aan Janna, ze kan zonder AP nog steeds heel erg effectief zijn.

Tipje, voor eigenlijk alle supports, als het early game lekker loopt, koop een Mejaj's Soulstealer. Als support, is het gewoon je taak om assists te krijgen. Als je hier en daar ook nog een kill scoort, kan je makkelijk veel stacks verdienen. Omdat Janna ook een relatief lange afstandsvechter is, (stukje positionering) zou je ook niet al te vaak dood mogen gaan.

Je wilt ook heel vaak Whirlwind helemaal niet chargen, de juiste richting op casten, en meteen op Q drukken om hem te releasen. Ja je doet minder damage, maar daarom cast je EOTS op een carry.
Thanks voor de info! Staan handige tips in! :)

Thanks ook voor de item build: Deathfire Grasp / Aegis of the Legion / Banshee's Veil / Merc boots en dan AP. Klinkt goed! :) Klopt het dat DFG m'n eerste item wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:58:
Fiddle en miss fortune zijn hele makkelijke maar toch effectieve champions.
Vooral MF is erg goed om mee te beginnen imho, heb er nu 5 potjes mee gespeelt nu ze f2p is en dat ging prima :D
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2db5jxd.png
Elke game had ik ook de meeste minion kills, constant red buff, ging gewoon allemaal erg makkelijk :)

Heb vaker naar de stream van wicked gegeken di erg veel MF speelt, en bouw haar eigelijk hetzelfde, AD AS en bijna geen defence. En dat zou ik ook aanraden, de damage die je lategame doet is echt absurd, en het geeft een goede oefening in je positionering en teamwork, want als je even alleen bent of vooraan staat ga je dood.
Maar denk niet dat dat elke game of met elke hero kan, meestal heb je echt defence nodig :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Als je merkt dat het wel goed gaat, jep, anders wil je liever Aegis eerst als defensieve item. Maar DFG is op Janna naar mijn idee een hele solide keuze: Geeft wat extra burst, AP, CDR en mana regen. Een goed allround item, waarmee je een stukje kan initiaten en een carry het af kan maken zeg maar. Ik zal niet altijd deze build 100% off the time gebruiken, als je liever wat defensiever speelt, kan je DFG prima inruilen voor Morello's Evil Tome. Vergelijkbare stats, iets goedkoper, maar geen active. Wel wat meer AP en CDR dacht ik. Dus een stukje voorkeur speelt hierin ook een grote rol.

Ik wil er dan ook niet op sturen dat dit -de- build is, dus laat je fantasie een beetje los, en pas je aan op het spel verloop.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Absoluut, elke match is anders. Wel fijn om te weten wat een beetje de core items zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tryndamere is trouwens een van de moeilijkste chars om mee te spelen.
Als je er te vroeg in springt word je gefocuset, doe je geen dmg en moet je er weer uit zonder dat je iets hebt gedaan. Als je er te laat uitspringt krijg je vaak een ignite op je gezicht en ben je ook dood.

Meeste tryndamere's halen ook zelde een goede positieve k/d ratio omda het gewoon erg moeilijk is met hem om levend teamfights uit te komen.

Een tip voor trynd is wel: jungle inplaats van lane. Kan redelijk goed jungle en is ook nog een aardige ganker met zijn dikke slow. want tryndamere in lane is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:20:
[...]

Vooral MF is erg goed om mee te beginnen imho, heb er nu 5 potjes mee gespeelt nu ze f2p is en dat ging prima :D
[afbeelding]
Elke game had ik ook de meeste minion kills, constant red buff, ging gewoon allemaal erg makkelijk :)

Heb vaker naar de stream van wicked gegeken di erg veel MF speelt, en bouw haar eigelijk hetzelfde, AD AS en bijna geen defence. En dat zou ik ook aanraden, de damage die je lategame doet is echt absurd, en het geeft een goede oefening in je positionering en teamwork, want als je even alleen bent of vooraan staat ga je dood.
Maar denk niet dat dat elke game of met elke hero kan, meestal heb je echt defence nodig :+
Hoe heb jij zoveel kunnen spelen gisteren met die server down ? 8)7

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Wat mij erg op valt is dat je vaak in een game komt met een ping van 18ms tot 40ms, OF een game met: 80ms tot 115ms.

Altijd tussen deze 2 verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

er is een extra server park waarop je over gaat als de andere server druk is. die server is wat trager dan de eerst LoL server en staat verder weg en resulteerd dus in een hogere ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristana is en blijft een hard glass cannon :') wat heb ik me er gistere ziek mee gelache :')

Alleen kan riot nog steeds me rug op met hun idiootachterlijkmikkende turrets ... is die AI gewoon bugged of zitten er golems in die torens met een iq van een pot mosterd ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
@WDF

Makes sense, thanks ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Riot EU heeft 2 server parken, ik weet niet precies waar ze staan maar, het gevolg is, als je lage ping hebt, zit je op park 1, die staat een stuk dichterbij

Echter, zit park 1 vol, connect je naar park 2 die helaas een stukje verder weg staat, wat resulteert in een hogere ping.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Klopt, 2e park staat ergens in de US, ik hoor echter van veel mensen dat als ze op park 2 spelen dat het behoorlijk onspeelbaar word, erg veel lag en ontzettend trage respons tijd, heb zelf 90 ms op de US en 23 op de EU dus weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:06:
Riot EU heeft 2 server parken, ik weet niet precies waar ze staan maar, het gevolg is, als je lage ping hebt, zit je op park 1, die staat een stuk dichterbij

Echter, zit park 1 vol, connect je naar park 2 die helaas een stukje verder weg staat, wat resulteert in een hogere ping.
Er was al reeds gemeld dat park 1 in Parijs stond (zelfde park als blizzard) En die serverfarm wordt uitgebreid binnekort ( had reeds begrepen dat ze bepaalde servers gingen upgraden)
Waar en Wanneer beats me. Maar ze mogen er toch dringend eens aan beginnen. Want met die downtime van gisteren gaan ze wel met een serieuze compensatie mogen komen :')

Vraag: Is brand al gedeployed nu ofniet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:10:
[...]

Er was al reeds gemeld dat park 1 in Parijs stond (zelfde park als blizzard) En die serverfarm wordt uitgebreid binnekort ( had reeds begrepen dat ze bepaalde servers gingen upgraden)
Waar en Wanneer beats me. Maar ze mogen er toch dringend eens aan beginnen. Want met die downtime van gisteren gaan ze wel met een serieuze compensatie mogen komen :')

Tja niet alleen gisteren. Het weekend was ook flinke downtime/problems maar zal wel gewoon 10x - ip boots zijn xD die compensatie.

Vanmorgen was brand er nog steeds niet terwijl ik wel een patch heb gekregen maar daar zal die niet bijgezeten hebben :S

[ Voor 8% gewijzigd door mklcln op 13-04-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:10:
[...]

Vanwege de grote probelemen die ze hadden met het releasen van de patch in de US, hebben ze de EU 1 dag uitgespeld. Brand komt voor ons dus morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik had zelf laatst een game wat dus gewoon niet te spelen viel. Je teleported de heletijd terug als je wat aan het lopen en skills kwamen veel te laat etc.

Heb het eigenlijk wel gehad met deze server issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Bedankt voor de tips. Heb al veel forum posts gelezen op het forum van league of legends zelf en filmpjes op youtube gekeken. Het is nu gewoon het bekend worden met de afkortingen, items, skills etc. Speel al een tijdje world of warcraft en dat was in het begin net zo :)

die mobafire is erg nice. Kan je precies zien wat je moet kopen voor een character en welke talents je als eerst moet nemen.

Vraagje over de items. Ik zie bijv staat The bloodthirster waarbij total price = 3200 en recipie price 900. Dit betekend toch dat je hiervoor nog andere items moet kopen die dus 3200-900 = 2300 aan totale waarde hebben. Dus bijv een zwaard van 1000 en boog van 1300 ofzo. En kopen jullie het item in 1x als je 3200g heb of koop je de losse items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
thewizard2006 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:09:
Bedankt voor de tips. Heb al veel forum posts gelezen op het forum van league of legends zelf en filmpjes op youtube gekeken. Het is nu gewoon het bekend worden met de afkortingen, items, skills etc. Speel al een tijdje world of warcraft en dat was in het begin net zo :)

die mobafire is erg nice. Kan je precies zien wat je moet kopen voor een character en welke talents je als eerst moet nemen.

Vraagje over de items. Ik zie bijv staat The bloodthirster waarbij total price = 3200 en recipie price 900. Dit betekend toch dat je hiervoor nog andere items moet kopen die dus 3200-900 = 2300 aan totale waarde hebben. Dus bijv een zwaard van 1000 en boog van 1300 ofzo. En kopen jullie het item in 1x als je 3200g heb of koop je de losse items.
Items kopen is iets wat een ander je niet kan vertellen hoe, soms haal ik boots -> Phage -> boots of swiftness, maar soms ook boots -> boots of swiftness + Health cristal -> phage.
De combinaties zijn ongekend, je moet alleen in je achterhoofd houden: Wat is handig tegen mijn tegenstanders en wat past goed bij mijn rol/champion en vooral SPEELSTIJL. Als je dat aanhoud kan je geen foute build hebben.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Speelstijl is natuurlijk belangrijk, maar je moet ook items kopen aan de hand van je tegenstanders. Als het andere team heel veel magic gebruikers heeft, koop je gewoon early game een Negatron cloak, zodat je een stuk minder damage krijgt. Hebben ze heel veel stuns/slows, zou je echt geen boots of swiftness moeten kopen.

Het belangrijkste wat je moet leren in dit spel, is flexibiliteit. Natuurlijk zij er een paar items die je bijna altijd wel haalt met 1 poppetje, maar de rest koop je afhankelijk van wat je tegenstanders doen. Als je gewoon vast houdt aan jou 3-4 items, ga je op je mond, zo simpel is het. Wat al vast een paar keer gezegd is: het is leuk als je veel damage doet, maar als je niet lang genoeg leeft om de damage te kunnen doen, heb je er niets aan.

Het heeft als tank dan ook geen zin om gewoon blind HP te stacken (lees mijn stukje over EHP daarvoor maar voor uitgebreide uitleg), maar om alleen armor te stacken tegen een magical team, is ook gewoon funest.

Creativiteit, flexibiliteit en out of the box denken, zijn de 3 sleutel woorden in het spel. Maar allerbelangrijkste is wel een champion te spelen die je ligt. En zeker als je wat verder gevorderd bent, wil je wel een paar verschillende champs kunnen spelen, afhankelijk van welke rol je team nodig van je heeft.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Ja dat zijn allemaal zaken die wel komen tijdens het spelen. Ben pas level 5 dus ken nog bij lange na niet alle items en buildorders uit mijn hoofd :) Het principe is wel duidelijk. Vanmiddag maar eens kijken of ik fatsoenlijk kan inloggen want heb pas 1 dag lekker kunnen spelen (Veel problemen met servers zoals hierboven ook al meerdere mensen hebben aangegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:26:
Ja dat zijn allemaal zaken die wel komen tijdens het spelen. Ben pas level 5 dus ken nog bij lange na niet alle items en buildorders uit mijn hoofd :) Het principe is wel duidelijk. Vanmiddag maar eens kijken of ik fatsoenlijk kan inloggen want heb pas 1 dag lekker kunnen spelen (Veel problemen met servers zoals hierboven ook al meerdere mensen hebben aangegeven)
desnoods maak vanavond ff een smurf aan en speel ik wat potjes met je mee.
heb effe genoeg van lvl30 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
thewizard2006 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:09:
En kopen jullie het item in 1x als je 3200g heb of koop je de losse items.
Als je het geld niet hebt, maar wel geld voor een onderdeel is het natuurlijk wel verstandig alleen dat onderdeel te kopen als je toch al van plan bent dat recept te gaan maken.

Ter info, het is niet altijd slim om per recept te werken. Soms kun je best eerst de onderdelen van verschillende recepten halen en dan afhankelijk van de situatie bepaalde recepten afmaken (en soms zelfs de onderdelen weer verkopen).

Zo koop ik met Amumu vaak al vrij snel een Heart of Gold en een Philosophers Stone voor de gold bonus, maar maak ik de recepten pas later af. (Note: dit is wel pre-patch, want nu Heart of Gold is generfed weet ik nog niet wat ik doe).

[ Voor 10% gewijzigd door SaphuA op 13-04-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gros van de spelers is hier lvl 30 waarschijnlijk ?

Indien er een aantal zijn tussen lvl 10 & 20, iemand zin om af en toe een potje te spelen ? Lijkt me leuker dan altijd met duitsers opgezadeld te worden die de caps lock niet uit krijgen precies.

Dit weekend dus de collectors pack & champions pack gekregen, zorgt ervoor dat het champion select screen een beetje rommelig is geworden met al die champions. Gisteren dus maar begonnen met random selecteren.

1e random : Evelynn.
Ging wat traag in het begin maar end game was die bijna niet te houden. Leuk om te spelen.

2e random : Katarina
Ga ik nog een paar keer moeten proberen om onder de knie te krijgen denk ik. Redelijk slecht afgelopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:32:

Indien er een aantal zijn tussen lvl 10 & 20, iemand zin om af en toe een potje te spelen ? Lijkt me leuker dan altijd met duitsers opgezadeld te worden die de caps lock niet uit krijgen precies.

Dit weekend dus de collectors pack & champions pack gekregen, zorgt ervoor dat het champion select screen een beetje rommelig is geworden met al die champions. Gisteren dus maar begonnen met random selecteren.

Ging wat traag in het begin maar end game was die bijna niet te houden. Leuk om te spelen.

Ga ik nog een paar keer moeten proberen om onder de knie te krijgen denk ik. Redelijk slecht afgelopen :p
Ik wil niet gierig overkomen maar hoeveel heb je daar voor betaald ? :$
Probleem is dat ik champ per champ koop en dat komt qua prijs denk ik veel duurder uit terwijl ik me IP punten beter kan investeren in runes
@onder me: http://fakegaming.eu/GoT
daar vindje ons allemaal (de gezellige leuke GoT bende ... buiten Jeffro .. dies keihard :( :D )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:27:
[...]

desnoods maak vanavond ff een smurf aan en speel ik wat potjes met je mee.
heb effe genoeg van lvl30 ..
Denk dat ik donderdagmiddag/avond pas weer aan spelen toekom. Je kan me toevoegen: Gondorath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@miZ:

Ik speel nu zelf zo'n anderhalf jaar, if not longer (sinds de US closed beta), en ik heb nog geen cent aan het spel uitgegeven (gierig? :p) Ik bezit een heleboel 6300 IP champions, en ook de 4800 champs en een hele boel anderen. Ik heb makkeiljk 50 champs ofzo. Het ligt verders aan jezelf. De beste keuze zou zijn, om champs te kopen, maar je IP dan te bewaren voor je Runes, anders moet je dubbel IP sparen (runes EN champs), maar dat is een keuze, en een beetje afhankelijk van hoe vaak je speelt.

Probeer anders altijd dagelijks 1 potje coop vs AI te spelen, zodat je altijd die first win of the day bonus van 150 kan pakken, scheelt toch best een hoop. Ik speel zelf ook lang niet dagelijks, maar ik baal er de laatste tijd van dat er bijna alleen maar 6300 IP champs uitkomen. Anderzijds, vind ik ze ook lang allemaal niet interresant (MF, Caitlynn, Cass, Noct, etc interresseren me niet echt). dus het is ook een stukje voorkeur in je champs welke rol je wilt spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:32:

Voeg mij ook maar toe :) ik ben net level 17 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:46:
@miZ:

Ik speel nu zelf zo'n anderhalf jaar, if not longer (sinds de US closed beta), en ik heb nog geen cent aan het spel uitgegeven (gierig? :p) Ik bezit een heleboel 6300 IP champions, en ook de 4800 champs en een hele boel anderen. Ik heb makkeiljk 50 champs ofzo. Het ligt verders aan jezelf. De beste keuze zou zijn, om champs te kopen, maar je IP dan te bewaren voor je Runes, anders moet je dubbel IP sparen (runes EN champs), maar dat is een keuze, en een beetje afhankelijk van hoe vaak je speelt.

Probeer anders altijd dagelijks 1 potje coop vs AI te spelen, zodat je altijd die first win of the day bonus van 150 kan pakken, scheelt toch best een hoop. Ik speel zelf ook lang niet dagelijks, maar ik baal er de laatste tijd van dat er bijna alleen maar 6300 IP champs uitkomen. Anderzijds, vind ik ze ook lang allemaal niet interresant (MF, Caitlynn, Cass, Noct, etc interresseren me niet echt). dus het is ook een stukje voorkeur in je champs welke rol je wilt spelen.
Ik speel alles graag. wist zelfs niet eens dat ik rammus met de taunt zo leuk zou vinden :').
Heb al veel chars gespeeld. Maar denk liefst support (zou graag jenna / soraka onder de knie willen krijgen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een potje doen, maar iedereen is al ingame of is afk. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:35:
[...]

Probleem is dat ik champ per champ koop en dat komt qua prijs denk ik veel duurder uit terwijl ik me IP punten beter kan investeren in runes
daar vindje ons allemaal (de gezellige leuke GoT bende ... buiten Jeffro .. dies keihard :( :D )
om en bij de 40 euro ongeveer. Beetje gek ik weet het, maar kheb er geen spijt van.

Is de bedoeling dat ik al mijn IP punten opspaar tot als ik lvl 20 ben en de runes kan kopen.

@ website:

zalig. Dank je, zal me er dan op registreren ook. Moet je dan iedereen toevoegen om te weten wanneer iemand online is, of kan je, analoog met het guild systeem, ergens zien wie van een bepaalde groep spelers online is zonder dat je iedereen afzonderlijk moet gaan toevoegen. Een "GoT" groep ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik heb er volgens mij ook zo'n €40-50 aan uitgegeven en heb beide collection packs aangeschaft. Koop van de rest af en toe wat skins en wacht eigenlijk op de volgende pack :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:55:
[...]

om en bij de 40 euro ongeveer. Beetje gek ik weet het, maar kheb er geen spijt van.

Is de bedoeling dat ik al mijn IP punten opspaar tot als ik lvl 20 ben en de runes kan kopen.

@ website:

zalig. Dank je, zal me er dan op registreren ook. Moet je dan iedereen toevoegen om te weten wanneer iemand online is, of kan je, analoog met het guild systeem, ergens zien wie van een bepaalde groep spelers online is zonder dat je iedereen afzonderlijk moet gaan toevoegen. Een "GoT" groep ofzo
De meeste mensen van die site zitten ook "dagelijks" in het chat channgel in LoL zelf genaamd => GoT
je gaat gwn op friends dan join chat => GoT => zieje ons wel zitten.

@de collectorspack:
Welke champs zaten in die pack ? ik kan niet surfen ofzo atm => firewalls ftw :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx miz ! zal ik vnvnd (lees binnen een uurtjehalf) es proberen :p

Champs in digital pack :
Alistar
Amumu
Annie
Cho'Gath
Evelynn
Fiddlesticks
Janna
Kayle
Malphite
Morgana
Nasus
Rammus
Ryze
Sivir
Teemo
Tristana
Tryndamere
Veigar
Warwick
Zilean

In champion bundle :
Anivia
Ashe
Blitzcrank
Corki
Dr. Mundo
Gangplank
Heimerdinger
Jax
Karthus
Kassadin
Katarina
Master Yi
Nunu
Shaco
Singed
Sion
Soraka
Taric
Twisted Fate
Twitch

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@groov: thanks verry mutch:
Totale kostprijs :$? sorry voor al de fuss about maar ik heb thuis tijdelijk ook inet issues en de site&shop in lol zelf bolle em niet meer blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Weet er iemand trouwens of je ergens online zou kunnen zien welke champions je al hebt?
Dat lijkt me best een goede feature als ik op me werk naar builds aan het kijken ben.
Hoeveel is die champions bundle eigenlijk? ik zie veel champions die ik nog niet heb er tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@miz & awaken

beide kosten om en bij de 20 euro dacht ik. dus 40euro voor beiden give or take.

de "goth-annie" skin is wel wat teleurstellend. Had haar iets meer kinky verwacht :p

@awaken

ik vroeg me dat ook recent af. Een soort "wow-armory" zou prachtig zijn met dan het overzicht van je champs, runes & tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:09:
@miz & awaken

beide kosten om en bij de 20 euro dacht ik. dus 40euro voor beiden give or take.

de "goth-annie" skin is wel wat teleurstellend. Had haar iets meer kinky verwacht :p

@awaken

ik vroeg me dat ook recent af. Een soort "wow-armory" zou prachtig zijn met dan het overzicht van je champs, runes & tree.
Saphua kan dat mss beter weten. Die kent denk ik de javascript code die wordt opgeroepen bij het opvragen van de champions tabblad.
40 euro ... hmmm valt nog mee eig. Grmbl zoveel uitgaven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:09:
@miz & awaken

@awaken

Maar in tegenstelling tot WoW waar je dus gewoon je eene champ zoekt moet je daar dus voor al die week ik hoeveel accounts al hun champs bij elkaar pleuren, dat gaat als je het mij vraagt veel vergen en ik denk dat lui als riot is dat dit niet al te snel gaat gebeuren.

Echter wel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
WoW armory? was dat geen site waar je je items enzo kon bekijken? (Nog nooit WoW gespeeld ;))
Je kunt eventueel naar www.lolbase.net gaan en de updater downloaden, zo kun je altijd je matches online bekijken.

Voor de rest om masteries/runes/items te bekijken kan ik mobafire.com aanraden.

lokaal heb je autolol, te downloaden op autolol.codeplex.com, hiermee kun je makkelijk ingame je masteries verranderen, en er komen binnenkort nog meer functies in, in de trend van builds maken enzo (geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Ik bedoel meer dat als ik nieuwe builds wil zoeken voor mijn champions, ik telkens een blaadje erbij moet pakken waar op staat welke champions ik wel of niet heb.
Best vervelend en dit is helemaal geen intensieve scripting aangezien ze alleen bij een account ja of nee op verschillende champions hoeft te geven.

Echt hele builds en zo lijkt me overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:35:
[...]

haha ik keek een van die livestreams enigste wat ik hoorde open is teamspeak en druk eens op alt+f4 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Awaken1 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:16:
Ik bedoel meer dat als ik nieuwe builds wil zoeken voor mijn champions, ik telkens een blaadje erbij moet pakken waar op staat welke champions ik wel of niet heb.
Best vervelend en dit is helemaal geen intensieve scripting aangezien ze alleen bij een account ja of nee op verschillende champions hoeft te geven.

Echt hele builds en zo lijkt me overbodig.
Als je ingame naar je profile gaat kun je klikken op het tabblad champions. Daar kun je filteren op Owned, en dan laat hij alleen de champs zien die jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:34:
[...]

Als je ingame naar je profile gaat kun je klikken op het tabblad champions. Daar kun je filteren op Owned, en dan laat hij alleen de champs zien die jij hebt.
de bedoeling is net deze te kunnen zien zonder dat je de client ter beschikking hebt, op het web dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:37:
[...]

de bedoeling is net deze te kunnen zien zonder dat je de client ter beschikking hebt, op het web dus :)
heb wel een idee om daar achter te komen :)
maar daarvoor moet ik dus riot contacteren ...
Want je moet dus hun loginserver contacteren daarvoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:39:
[...]

heb wel een idee om daar achter te komen :)
maar daarvoor moet ik dus riot contacteren ...
Want je moet dus hun loginserver contacteren daarvoor :(
Werkt lolbase ook zo dan? dat je je eigen matches kan terugkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Lolbase is niet om matches in zijn geheel terug te zien, maar het is om stats van je matches terug te zien, en player stats. Dus kijken welke items je had, welke items je teammates had, hoeveel dmg dealt, hoeveel minions slain, dat soort dingen, geen filmpjes ofzo. Daarvoor moet je leaguereplays hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:49:
[...]

Werkt lolbase ook zo dan? dat je je eigen matches kan terugkijken?
vanavond effe kijke hoe lolbase werkt. Als je zelf moet in loggen ofzo dan doe ik het zo.
Rome bouwde zichzelf ook niet in 1 dag hééé :D

ik ga de pack kope. heb ik tenminste beetje variatie in me champslist :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk lvl 20 geworden, heb de champion bundles nu ook. Ben nu vooral met Anivia/Lux aan het spelen, omdat ik een AP runepage heb kunnen kopen. Heb mpen reds, mpen quints, mana reg/lvl yellows en cdr blues. Eerste game ermee ging heel fijn, en als je je Q een beetje kan landen is Anivia een super goede champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Ik had het al eerder gepost, maar geen reply gekregen :)

Xin'Zhao

Battle Cry duration reduced to 5 from 7
Crescent Sweep duration reduced to 6 from 8
Audacious Charge cooldown adjusted to 16/15/14/13/12 from 18/16/14/12/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Ossi schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:07:
Ik had het al eerder gepost, maar geen reply gekregen :)

http://clgaming.net/redtracker/topic/1463/?p=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Misschien dat hij wel een nerfje verdiende, met wat CDR, attack speed en je battle shout, kon je iemand bijna perma knock-uppen in 1v1s. Geen enkele vorm van anti CC (QSS/BV/Mercs/etc) geeft hier reduction of ontwijking op.

Echter alle nerfs bij elkaar opgeteld, zijn gewoon zwaar over de top, echt belachelijk, Xin moest het altijd hebben van zijn burst, en in teamfights heeft hij enkel zijn ult. Nu snap ik dat in 1v1 dat hij heel sterk was, maar dit is echt ronduit belachelijk, alles is qua cooldowns verhoogd, dus als je ook maar 1 foutje maakt, ben je al de lul, ik snap echt niet dat ze dit hebben kunnen doen.

-

Pagina: 1 ... 23 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.