[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Nazanir schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:35:
Misschien dat hij wel een nerfje verdiende, met wat CDR, attack speed en je battle shout, kon je iemand bijna perma knock-uppen in 1v1s. Geen enkele vorm van anti CC (QSS/BV/Mercs/etc) geeft hier reduction of ontwijking op.

Echter alle nerfs bij elkaar opgeteld, zijn gewoon zwaar over de top, echt belachelijk, Xin moest het altijd hebben van zijn burst, en in teamfights heeft hij enkel zijn ult. Nu snap ik dat in 1v1 dat hij heel sterk was, maar dit is echt ronduit belachelijk, alles is qua cooldowns verhoogd, dus als je ook maar 1 foutje maakt, ben je al de lul, ik snap echt niet dat ze dit hebben kunnen doen.
Mee eens. Ik ga hem nu niet meer spelen. In teamfights was ik altijd al snel de lul omdat ik werd gefocust, nu heb ik ook nog eens al mijn skills op cooldown als dat gebeurt...

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dps? Amumu kan het allemaal >:)

Ik heb denk ik 4 keer een Ace gescoord.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/ot10qu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:14:
Wat dps? Amumu kan het allemaal >:)

Ik heb denk ik 4 keer een Ace gescoord.

[afbeelding]
Normaal gesproken scoort Amumu niet zoveel kills. Hij kan uitstekend tanken en assisten bij kills, maar zelf killen krijg ik zelden voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ook een beetje een luck potje. Ik moest lanen tegen een leblanc en
een nocturne. Ik ging daar twee keer dood in 10 minuten ofzo. Als je echt
midden in zo´n gevecht zit kan je maar ´e´ blijven spammen omdat met
elke hit je cd 1 seconde ofzo minder wordt. Als je ze dan gewoon niet doodkrijgen
is dat wel lachen. Had iets van 180hp/5sec regen uiteindelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1yBF

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1yBI

Alistar wint ranked 5v5 <3

[ Voor 23% gewijzigd door Jeffroiscool op 13-04-2011 23:15 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nu 2 games met Maokai gespeeld, en hoewel ik nog niet zo superenthousiast ben als Nazanir is hij wel erg leuk om mee te spelen. In laning kun je echt domineren dmv handige sapling tosses terwijl je in teamfights fantastisch bent met je goede initiation (root) en je ult. 2 games gespeeld, beide gewonnen met een shitload aan assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Of je bent nu in zo'n elo-put beland dat niemand weet wat ze ertegen moeten doen :P

EDIT:
Ik heb besloten mezelf maar een zooi pushers aan te gaan leren. Pushing wins games!

[ Voor 12% gewijzigd door MazeMouse op 14-04-2011 08:08 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

MazeMouse schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:07:
[...]

Of je bent nu in zo'n elo-put beland dat niemand weet wat ze ertegen moeten doen :P

EDIT:
Ik heb besloten mezelf maar een zooi pushers aan te gaan leren. Pushing wins games!
Ik denk dat je naar zijn premade 5v5 ranked moet kijken ;)

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

compensatie voor server issues:
350 RP

En brand is volgens de meeste fucked up :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:15:
350 RP

Dat is eigenlijk best slim, mensen kunnen een skin halen, vinden dat leuk en willen meer O-)
Dit kost hun niks en ze krijgen er waarschijnlijk meer omzet voor terug, goede marketingtruk...
Had liever de 10x IP boosts gezien, (je kan nu 4x halen ofzo...) heb nog IP nodig voor renekton :P

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:15:
350 RP

krijgen we dat echt?

Link or it didnt happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
As you know, over the course of the past week there have been issues with League of Legends servers that may have had a negative impact on your experience. This is not the quality of service that we strive to maintain, and we would like to apologize for any disruption that this may have caused to your regular gameplay schedule. The stability of the PvP.net platform remains our number one priority, and we are constantly working to reduce service impacting issues such as these.

And so, in compensation for any lost play time you may have experienced, we will be awarding all those players who have logged into our North American or European platforms in the past month 350 Riot Points. We are grateful for your patience, and we hope that this small token of our appreciation helps you along the way to unlocking your next item in League of Legends. Please note that these bonus Riot Points will take up to 72 hours to distribute, so if you don’t get yours right away, don’t worry. They’re coming!

We want to thank you all for your understanding and support, and thank you for playing League of Legends!
http://eu.leagueoflegends...t-server-stability-issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stond ook in grote letters op Twitter / fb , etc ...
Eerste commentaren op die posts zijn ookal: next patch fix brand etc etc :p

Nu ben ik wel benieuwd voor vanavond hoe hij speelt. "Borderline-OP"
btw: 6300 IP punten voor Brand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:34:
stond ook in grote letters op Twitter / fb , etc ...
Eerste commentaren op die posts zijn ookal: next patch fix brand etc etc :p

Nu ben ik wel benieuwd voor vanavond hoe hij speelt. "Borderline-OP"
btw: 6300 IP punten voor Brand
Was te verwachten.

Alle nieuwe hero's worden zo duur. Iedereen koopt ze toch. Als ze hero's in andere ranges zouden verkopen dan koopt iedereen ze met IP. Dus waarom gaan voor andere ranges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:36:
[...]

Was te verwachten.

Alle nieuwe hero's worden zo duur. Iedereen koopt ze toch. Als ze hero's in andere ranges zouden verkopen dan koopt iedereen ze met IP. Dus waarom gaan voor andere ranges?
was ook maar louter informatief dat ik het zei hoor :p
ik haal hem niet.
Ik ga maar weer Rammus spele ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Weet iemand hoeveel RP je krijgt voor een paysafecard van 10 euro en van 25 euro? Kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spunkjah schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:46:
Weet iemand hoeveel RP je krijgt voor een paysafecard van 10 euro en van 25 euro? Kan het nergens vinden.
alle bonussen blijven hetzelfde.
Paypal of paysafe. Dacht voor 10 euro iets van een 1300 en voor 25 euro iets van een 3000 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:53:
[...]

alle bonussen blijven hetzelfde.
Paypal of paysafe. Dacht voor 10 euro iets van een 1300 en voor 25 euro iets van een 3000 ?
Bij paypal krijg je voor 20 euro 3000 RP volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
komen er uberhaupt nog champs uit die minder dan 6,3k kosten? Laatste tijd zijn het allemaal even duure champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riot Points 650 1380 2800 5000 7200
Euros €3.53 €7.05 €14.10 €24.68 €35.25

Daarzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Timmiewimie schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:55:
komen er uberhaupt nog champs uit die minder dan 6,3k kosten? Laatste tijd zijn het allemaal even duure champions.
klopt, en daar baal ik wel een beetje van. Zeker nu je voor een gemiddelde game maar iets van 70 IP krijgt ofzo. Moet je 90 games spelen om een champ te halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Vicarious schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:10:
[...]

klopt, en daar baal ik wel een beetje van. Zeker nu je voor een gemiddelde game maar iets van 70 IP krijgt ofzo. Moet je 90 games spelen om een champ te halen :/
dus moet je er echt geld is stoppen... zo werkt het in de grote mensen wereld ;) hehehe

Begin het al aardig onder de knie te krijgen. Uiteraard nog geen pro maar ga wel minder dood en wordt steeds handiger in het gebruik van snufjes. Gisteren wat potjes gedaan met Miss fortune, Fiddlesticks, maokai en nasus. Fiddlesticks vind ik niet zo heel leuk. Alleen zijn ult is erg goed. De rest vond ik niet heel boeiend. Leuk dat drain life enzo maar is te single target gericht. Nasus staat me niet echt meer bij, dus zal niet zo boeiend geweest zijn. Moakai is echt een tank en heeft wel wat leuke truuctjes. Echter Miss Fortune vond ik het leukste spelen. In het begin wat punten farmen en dan vanaf een leveltje of 9 a 10 kom je helemaal los. Een combo van je spells schakelt zo een andere speler uit en het is lekker makkelijk punten farmen op minions. Make it rain gaat dan als een trein. Daarnaast is een tower slopen ook goed te doen met impure shot.

Ook wat runes gekocht gisteren. Het is nog een beetje uitproberen. Wat ik lastig vind is dat niet alle runes altijd de beste zijn voor wat je speelt. Als je de ene keer bijv maokai speelt en de andere keer miss fortune dan wil je eigenlijk andere runes. Dus moet je die ook extra aanschaffen.
Nog een vraagje hiervoer. Kan ik gelijk level 2 of level 3 runes kopen en gebruiken (ben nu level 6) of kan dat pas vanaf een bepaald level?

[ Voor 4% gewijzigd door thewizard2006 op 14-04-2011 09:28 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spunkjah schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:46:
als ik het goed herinner krijg je voor 20 euro ong 4000 RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
thewizard2006 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:26:
[...]

dus moet je er echt geld is stoppen... zo werkt het in de grote mensen wereld ;) hehehe

Begin het al aardig onder de knie te krijgen. Uiteraard nog geen pro maar ga wel minder dood en wordt steeds handiger in het gebruik van snufjes. Gisteren wat potjes gedaan met Miss fortune, Fiddlesticks, maokai en nasus. Fiddlesticks vind ik niet zo heel leuk. Alleen zijn ult is erg goed. De rest vond ik niet heel boeiend. Leuk dat drain life enzo maar is te single target gericht. Nasus staat me niet echt meer bij, dus zal niet zo boeiend geweest zijn. Moakai is echt een tank en heeft wel wat leuke truuctjes. Echter Miss Fortune vond ik het leukste spelen. In het begin wat punten farmen en dan vanaf een leveltje of 9 a 10 kom je helemaal los. Een combo van je spells schakelt zo een andere speler uit en het is lekker makkelijk punten farmen op minions. Make it rain gaat dan als een trein. Daarnaast is een tower slopen ook goed te doen met impure shot.

Ook wat runes gekocht gisteren. Het is nog een beetje uitproberen. Wat ik lastig vind is dat niet alle runes altijd de beste zijn voor wat je speelt. Als je de ene keer bijv maokai speelt en de andere keer miss fortune dan wil je eigenlijk andere runes. Dus moet je die ook extra aanschaffen.
Nog een vraagje hiervoer. Kan ik gelijk level 2 of level 3 runes kopen en gebruiken (ben nu level 6) of kan dat pas vanaf een bepaald level?
Runes zou ik pas kopen vanaf level 20, dan kun je tier 3 runes kopen. Tier 1 en 2 runes vind ik persoonlijk zonde van mn IP, daar zou ik champions voor kopen.

Voor meerdere characters kun je meerdere runepages maken. Zo kun je voor elk type champion een eigen runepage bouwen als je maar genoeg IP hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zou gewoon runes kopen. Op laag level zijn ze misschien niet zo goed, maar ze helpen wel. BTW je kan pas tier 2 op lvl 10 en tier 3 op lvl 20

BTW Weet iemand waarom de servers offline zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:47:
Ik zou gewoon runes kopen. Op laag level zijn ze misschien niet zo goed, maar ze helpen wel. BTW je kan pas tier 2 op lvl 10 en tier 3 op lvl 20

BTW Weet iemand waarom de servers offline zijn?
Er wordt gepatcht vandaag als ik het goed voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

alweer, er was eerder deze week toch ook al gepatcht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:51:
alweer, er was eerder deze week toch ook al gepatcht?
die patch is niet uitgerolled :) staat niet actief. Die wordt nu op alle servers actief geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:00
Weten jullie wat de snelste manier is om te levelen? Ik speel sinds de beta al op US server en heb inmiddels al een aardige rating weten te verkrijgen, maar sinds kort heb ik ook een account op de EU server voor als US down is. Ik erger me echter aan het niveau van spelers en het ontbreken van runes/masteries (level 16 account).

CoOp vs AI lijkt mij sneller om games te kunnen winnen, hoewel er mensen zijn die geen idee hebben wat ze moeten doen. Ook krijg ik het bericht dat ik 25% minder exp/ip krijg, maar op forums las ik juist dat summoners onder de lv 30 geen aftrek krijgen. Normale games krijg je uiteraard meer exp/ip, maar daar heb je geen garantie om te winnen en duren de games ook langer over het algemeen.

Wat raden jullie mij aan om snel exp/ip te gainen?

Wazaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloudy schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:57:
Weten jullie wat de snelste manier is om te levelen? Ik speel sinds de beta al op US server en heb inmiddels al een aardige rating weten te verkrijgen, maar sinds kort heb ik ook een account op de EU server voor als US down is. Ik erger me echter aan het niveau van spelers en het ontbreken van runes/masteries (level 16 account).

CoOp vs AI lijkt mij sneller om games te kunnen winnen, hoewel er mensen zijn die geen idee hebben wat ze moeten doen. Ook krijg ik het bericht dat ik 25% minder exp/ip krijg, maar op forums las ik juist dat summoners onder de lv 30 geen aftrek krijgen. Normale games krijg je uiteraard meer exp/ip, maar daar heb je geen garantie om te winnen en duren de games ook langer over het algemeen.

Wat raden jullie mij aan om snel exp/ip te gainen?
IP boosts kopen? :D Coop vs AI is een snelle manier inderdaad, maar ook lekker pubstompen met een character waar je heel goed mee bent werkt vaak goed. Omdat het niveau wat minder is kun je met een leuke steamroll-character als Pantheon, Tryndamere, Eve oid gewoon zorgen dat de tegenstander na 20 minuten al zo wanhopig zijn dat ze opgeven. Maarja, dat levert dan weer minder XP op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:35

psyy138

blackbulls.nl

ze mogen wel is online komen zeg :S

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ach wat mij betreft was die compensatie echt niet nodig. Al die kleine kinderen die schreeuwen waar ze allemaal wel niet recht op hebben. Riot verleend verdomme een service waar je GRATIS gebruik van MAG maken. Als de server het dan even niet doet, ga dan lekker naar buiten frisse lucht opsnuiven, maar gedraag je niet als een puberale etter met allemaal boze statements met waar jij al niet vind waar je recht op hebt, echt sneu gewoon.

Ik ben allang blij dat ik weer wat potjes kan spelen, en dat zou ik ook prima gevonden hebben zonder compensatie. Immers, mijn beloning is dat ik weer verder kan spelen op de gratis servers van Riot.

Anderzijds, 350 IP is briljant, normal kost alles minstens 375 IP, dus kom je 25 IP te kort. De stap om nu wat geld uit te geven aan RP, om aan een skin te komen is een stukje kleiner. Door 350 RP te geven, zullen de inkomsten mogelijk aardig pieken deze paar weken. Dus het gebaar is in dat opzicht ook een beetje hol, omdat ze op deze manier er nog een slagje uit kunnen slaan.

Of ik overanalyseer, kan ook nog :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:16:
Ach wat mij betreft was die compensatie echt niet nodig. Al die kleine kinderen die schreeuwen waar ze allemaal wel niet recht op hebben. Riot verleend verdomme een service waar je GRATIS gebruik van MAG maken. Als de server het dan even niet doet, ga dan lekker naar buiten frisse lucht opsnuiven, maar gedraag je niet als een puberale etter met allemaal boze statements met waar jij al niet vind waar je recht op hebt, echt sneu gewoon.

Ik ben allang blij dat ik weer wat potjes kan spelen, en dat zou ik ook prima gevonden hebben zonder compensatie. Immers, mijn beloning is dat ik weer verder kan spelen op de gratis servers van Riot.

Anderzijds, 350 IP is briljant, normal kost alles minstens 375 IP, dus kom je 25 IP te kort. De stap om nu wat geld uit te geven aan RP, om aan een skin te komen is een stukje kleiner. Door 350 RP te geven, zullen de inkomsten mogelijk aardig pieken deze paar weken. Dus het gebaar is in dat opzicht ook een beetje hol, omdat ze op deze manier er nog een slagje uit kunnen slaan.

"de tijd dat ik frisse lucht heb gehad en de zon heb gezien is al lang voorbij :(" :+

maar je hebt een point. Had eig liever een IP boost ofzo gezien. O-)

*pubermode*
ze zouden beter die gvd************* turrets fixe
*pubermode*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Heb ik iets gemist? Gaan ze gratis IP uit delen :')? Ik zit hier achter firewall van werk dus kom niet op LoL homepage.

Ze hadden altijd een champion skin kunnen maken en die gewoon over heel LoL kunnen uitdelen. Dat het gewoon NIET speciaal meer is dat niemand hem gebruikt : D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmiewimie schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:26:
Heb ik iets gemist? Gaan ze gratis IP uit delen :')? Ik zit hier achter firewall van werk dus kom niet op LoL homepage.

Ze hadden altijd een champion skin kunnen maken en die gewoon over heel LoL kunnen uitdelen. Dat het gewoon NIET speciaal meer is dat niemand hem gebruikt : D.
ze delen 350 RP punten uit aan iedereen in de loop van de week :) maar.. de servers nu zijn nog steeds offline :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:16:

Hoewel ik vind dat heel veel mensen zwaar overdreven reageren ben ik het niet helemaal met het gratis-argument eens. Er zijn genoeg mensen die geld in skins en champions e.d. pompen en ik durf zelfs te stellen dat ze door dit systeem meer centjes binnenhalen dan dat ze gewoon maandelijks betalingen voor een abbo binnenharken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Dat klopt, maar in tegenstelling tot een vast abonement, kan je naar mijn gevoel niet echt aanspraak maken op.

Ik gebruik even WoW voor de vergelijking, bekend en makkelijk voorbeeld.

Om WoW te kunnen spelen, betaal je maandelijks een euro of 15. Echter, verlies je een beetje van je uitgaven, als je maar een paar uur per week speelt. In principe krijg je dan minder waar voor je geld, of meer als je meer speelt. Anyway, als de servers er dan een dag uitliggen, ben je wel een dag kwijt aan gametijd die je hebt gekocht, Blizzard regelt dit dan ook netjes, door bijv een dag compensatie te geven, bovenop je resterende gametijd.

Echter, het uitgeven van geld in LoL, zit helemaal niet indezelfde lijn, immers kan je altijd spelen, ongeacht je uitgaven. Als de server het vandaag een dagje niet doet, heb je de komende jaren nog om toch te kunnen spelen, zonder een cent uit te geven. Je skins blijven gewoon bewaard, en zijn gewoon weer toegankelijk als de servers het weer doen. Het is niet zo dat je een dag compensatie nodig hebt, om die maand toch weer vol te krijgen.

Zie het een beetje als PrePaid vs Abonement bij een willekeurige telecom provider.

Bij je abonement, heb je een dag niet kunnen bellen, maar ben je wel die dag aan uitgaven kwijt geraakt door je maand abonement. Echter, heb je 15 euro vandaag op je prepaid staan, kan je morgen pas weer bellen, heb je morgen nog steeds die 15 euro.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:48:
Dat klopt, maar in tegenstelling tot een vast abonement, kan je naar mijn gevoel niet echt aanspraak maken op.

Ik gebruik even WoW voor de vergelijking, bekend en makkelijk voorbeeld.

Om WoW te kunnen spelen, betaal je maandelijks een euro of 15. Echter, verlies je een beetje van je uitgaven, als je maar een paar uur per week speelt. In principe krijg je dan minder waar voor je geld, of meer als je meer speelt. Anyway, als de servers er dan een dag uitliggen, ben je wel een dag kwijt aan gametijd die je hebt gekocht, Blizzard regelt dit dan ook netjes, door bijv een dag compensatie te geven, bovenop je resterende gametijd.

Echter, het uitgeven van geld in LoL, zit helemaal niet indezelfde lijn, immers kan je altijd spelen, ongeacht je uitgaven. Als de server het vandaag een dagje niet doet, heb je de komende jaren nog om toch te kunnen spelen, zonder een cent uit te geven. Je skins blijven gewoon bewaard, en zijn gewoon weer toegankelijk als de servers het weer doen. Het is niet zo dat je een dag compensatie nodig hebt, om die maand toch weer vol te krijgen.

Zie het een beetje als PrePaid vs Abonement bij een willekeurige telecom provider.

Bij je abonement, heb je een dag niet kunnen bellen, maar ben je wel die dag aan uitgaven kwijt geraakt door je maand abonement. Echter, heb je 15 euro vandaag op je prepaid staan, kan je morgen pas weer bellen, heb je morgen nog steeds die 15 euro.
Ik begrijp je voorbeeld wel, maar toch vind ik net als bij prepaid dat je wel degelijk aanspraak mag maken op de service. Je hebt 15 euro betaald om te kunnen bellen, dan wil je dat wel kunnen doen wanneer jij wilt. En niet wanneer het KPN een keertje uitkomt om voldoende capaciteit op hun netwerk te hebben of geen onderhoud te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

er is toch z'n script waarvan je kan changen van server? van EU naar US en visa versa .. ik kan deze niet vinden iemand weet het wel?? word ik blij van :P

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
psyy138 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:10:
er is toch z'n script waarvan je kan changen van server? van EU naar US en visa versa .. ik kan deze niet vinden iemand weet het wel?? word ik blij van :P
nogmaals: installeer ze gewoon naast elkaar in een andere folder. Heb je dat gekut met switchen ook niet, kun je gewoon altijd degene starten die je wilt hebben. Kost alleen wat extra diskruimte, maar dat mag tegenwoordig geen probleem meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik heb er 1 gevonden :D maar ze zijn allebei offline :(

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
psyy138 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:22:
ik heb er 1 gevonden :D maar ze zijn allebei offline :(
Helaas.

Gelukkig moet ik werken tot 6 dus voor mij is dit geen enkel probleem : D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmiewimie schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:25:
[...]

Helaas.

Gelukkig moet ik werken tot 6 dus voor mij is dit geen enkel probleem : D.
Amerika ook offline ? Zijn er opnieuw problemen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:29:
[...]

Amerika ook offline ? Zijn er opnieuw problemen dan ?
jep alles offline :) drm dat ze vandaag 350RP punten hebbe aangekondigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@Vicarious:

Ik ben nog altijd van mening dat je ervoor KIEST, om een service te gebruiken, in de algemene voorwaarden van elke service die bestaat (zij het nu WoW, KPN, LoL, ANWB, etc) zal er nergens een 100% uptime beloofd worden, noch een compensatie, omdat het bedrijf erachter zelf al genoeg schade lijdt door problemen als deze (technischi kosten eenmaal ook geld), en ook nog omdat ze door de verminderde uptime, minder omzet genereren.

Dat jij kiest afhankelijk te zijn van een service (denk aan mobiele telefonie), is helemaal jouw keuze. Niemand verplicht jou, om die service uberhaupt af te nemen. En daar zit het probleem voor mij, veel mensen willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, of de dienst an sich nu gratis is of niet. Deze graaiers mentaliteit (alles voor zo min mogelijk, of het liefst niets), kan ik me zo gigantisch aan ergeren. So what als je even geen LoL kan spelen op je vrije middag, er zijn toch genoeg andere dingen die je WEL kan doen. In plaats van de dood te staren op iets dat niet werkt, ga dan iets anders doen. it is THAT simple.

Natuurlijk wil je als bedrijf een stukje klanten binding en service verlenen, dus zal Riot dan meer dan eens doen met IP boosts, extra IP of RP in dit geval. Prima, maar ze zijn nergens toe verplicht en jij bent er mee akkoord gegaan. Dan mag je mijn inziens niet achteraf gaan lopen zeuren.

(Voor het argument begint, als je zegt dat je geen zin/tijd/etc hebt om de EULA te lezen, moet je ook niet achter zeuren dat je je zin niet krijgt, omdat dingen daar in bepaalt worden, geen aanval of niets btw).

Maar goed, dat is iets wat me al langer dwarszit aan deze maatschappij.

Ik denk dat het beste is:

Let's agree, to disagree.

(Edit, wel grappig, zie de reactie van Gr00v, en je begrijpt mijn statement ;))

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:30:
[...]

jep alles offline :) drm dat ze vandaag 350RP punten hebbe aangekondigd :)
ik dacht dat die 350 punten waren vanwege zondag en de dinsdag polemiek. Geef er ons maar 700 dan riot ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:32:
@Vicarious:

haha in grote lijnen zijn we het echt wel met elkaar eens hoor, en ik denk dat jij ook wel weet dat ik nou bepaald niet zo'n schreeuwer ben die gaat lopen zeiken over wat downtime. Ik doe gewoon wat anders en ik zie wel wanneer het weer up komt. Ik vind alleen je statement dat je nergens recht op hebt als je geen abbonnementsgeld betaalt niet terecht, klein nuanceverschilletje ;)

Natuurlijk verwacht ik bij KPN prepaid geen 100% uptime en weet ik dat er ook onderhoud e.d. nodig is die downtime met zich meebrengt. Maar daar zitten natuurlijk wel grenzen aan. Als de dienst er 3 dagen uit zou liggen wil ik liefst mijn geld terug en overstappen op iets anders omdat de dienst mij dan niet betrouwbaar genoeg is. Voor LoL ligt dat natuurlijk iets anders. Voor een mobiele provider kun je redelijkerwijs verwachten dat zij een hoge uptime hebben, juist omdat er mensen van afhankelijk zijn terwijl het bij LoL wel een beetje sneu zou zijn als je er een afhankelijkheid van hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:27
Gisteravond mijn oude bakbeestje naar een vriend van mij gebracht en daar gestationeerd.
We deden een 3v3 potje met 3 tanks in ons team: Maokai, Malphite en Alistar. We hoopte eigenlijk al op een team dat alleen maar physical dmg zou doen en we kregen het volgende tegen: Warwick, Catelyn en Tryndamere. Wij stackte toch alleen maar op armor en het potje duurde bijna meer dan een uur, maar we hadden wel gewonnen. Een keer aan te rade als premade met iedereen als tank zijnde gaan vechten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
lastNiv schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:41:
Gisteravond mijn oude bakbeestje naar een vriend van mij gebracht en daar gestationeerd.
We deden een 3v3 potje met 3 tanks in ons team: Maokai, Malphite en Alistar. We hoopte eigenlijk al op een team dat alleen maar physical dmg zou doen en we kregen het volgende tegen: Warwick, Catelyn en Tryndamere. Wij stackte toch alleen maar op armor en het potje duurde bijna meer dan een uur, maar we hadden wel gewonnen. Een keer aan te rade als premade met iedereen als tank zijnde gaan vechten. :D
3v3 zijn tanky DPS kereltjes over het algemeen sowieso sterker. In een 5v5 burst je een tank alsnog zo neer omdat er 5 man op kan inhakken, maar in een 3v3 kunnen er maximaal 3 op je inhakken. Ondertussen hebben je twee teammates vrij spel. Sterke 3v3 heroes zijn dan ook bijvoorbeeld Warwick, Malphite, Mordekaiser etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:27:
[...]

ze delen 350 RP punten uit aan iedereen in de loop van de week :) maar.. de servers nu zijn nog steeds offline :')
Je kan er dus zelf voor kiezen of je een paar wins voor xp boost wilt of IP, al is de een wel wat duurder dan de ander dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lastNiv schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:44:
[...]

Je kan er dus zelf voor kiezen of je een paar wins voor xp boost wilt of IP, al is de een wel wat duurder dan de ander dacht ik..
eh que ? je krijgt gwn 350 RP en je beslist zelf wat je ermee doet denk ik ? Skin ofzo (zal bij mij zo zijn denk ik :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:46:
[...]

eh que ? je krijgt gwn 350 RP en je beslist zelf wat je ermee doet denk ik ? Skin ofzo (zal bij mij zo zijn denk ik :') )
Skin kost 375 dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:46:
[...]

Ja precies, dat bedoel ik ook slimpie xD.
Heb op dit moment maar twee skins.

Galactic Renekton. (Speel ik het meeste mee)
Astronaut Te Emo (Overdreven duur tbh, maar wel vet :D)

Wil ook nog graag Marsian Heimerdinger gaan halen, jammer dat die ook 1820 RP kost ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lastNiv schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:49:
[...]

Ja precies, dat bedoel ik ook slimpie xD.
Heb op dit moment maar twee skins.

Galactic Renekton. (Speel ik het meeste mee)
Astronaut Te Emo (Overdreven duur tbh, maar wel vet :D)

Wil ook nog graag Marsian Heimerdinger gaan halen, jammer dat die ook 1820 RP kost ;(
SLAY HIM !!!!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Misschien de afhankelijkheid iets minder letterlijk nemen, maar veel mensen klagen steen en been over LoL downtime alsof hun leven ervan afhangt. Ik weet ook heus wel dat jij niet zo'n zeikert bent hoor, maar ik probeerde me een beetje te richten op de algemen consensus, je ziet vaak dat de wat meer volwassen spelers/klanten, heel nuchter er tegenover staan en anderen moord en brand schreeuwen (dit is niet perse leeftijds gebonden merk ik over het algemeen), dus het was niet perse op jou gericht ofzo, ik verdedig een kant, jij ligt de andere toe.

Even van de hak op de tak springen, wat betreft skin prices, ik ben van mening dat veel skins hun geld gewoon niet waard zijn, zeker een flink aantal "Legendary Skins" zoals magnificent TF.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
miZ hoezo dat? :)

Ze hebben Te Emo ook flink hard generft had ik gehoord van iemand.
Weet niet precies wat ze generft hebben aan hem, minder dmg van shrooms ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lastNiv schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:54:
miZ hoezo dat? :)

Ze hebben Te Emo ook flink hard generft had ik gehoord van iemand.
Weet niet precies wat ze generft hebben aan hem, minder dmg van shrooms ofzo
ik speel zelf teemo maar vind die astronaut skill gewoon marginaal :+
was eerder als joke bedoeld hoor :')

beste skin die ik heb momenteel is denk ik: BROLAF :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Hahah ja snap ik ook wel xD.
BROLAF ziet er ook echt vet uit, evenals surfer Singed :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I'm OP? Your mom is OP! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die quote alleen al is gewoon een must om zoveel te betalen voor brolaf :')
Gisteren voor de eerste keer jenna's joke gedaan.
Kwam toch ook wel effe niet bij :')

"For only 2,95 a minute, i can make you breathless"

Inspiratie hebben ze daar wel bij RIOT :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:32:
@Vicarious:

Ik ben nog altijd van mening dat je ervoor KIEST, om een service te gebruiken, in de algemene voorwaarden van elke service die bestaat (zij het nu WoW, KPN, LoL, ANWB, etc) zal er nergens een 100% uptime beloofd worden, noch een compensatie, omdat het bedrijf erachter zelf al genoeg schade lijdt door problemen als deze (technischi kosten eenmaal ook geld), en ook nog omdat ze door de verminderde uptime, minder omzet genereren.

Dat jij kiest afhankelijk te zijn van een service (denk aan mobiele telefonie), is helemaal jouw keuze. Niemand verplicht jou, om die service uberhaupt af te nemen. En daar zit het probleem voor mij, veel mensen willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, of de dienst an sich nu gratis is of niet. Deze graaiers mentaliteit (alles voor zo min mogelijk, of het liefst niets), kan ik me zo gigantisch aan ergeren. So what als je even geen LoL kan spelen op je vrije middag, er zijn toch genoeg andere dingen die je WEL kan doen. In plaats van de dood te staren op iets dat niet werkt, ga dan iets anders doen. it is THAT simple.

Natuurlijk wil je als bedrijf een stukje klanten binding en service verlenen, dus zal Riot dan meer dan eens doen met IP boosts, extra IP of RP in dit geval. Prima, maar ze zijn nergens toe verplicht en jij bent er mee akkoord gegaan. Dan mag je mijn inziens niet achteraf gaan lopen zeuren.

(Voor het argument begint, als je zegt dat je geen zin/tijd/etc hebt om de EULA te lezen, moet je ook niet achter zeuren dat je je zin niet krijgt, omdat dingen daar in bepaalt worden, geen aanval of niets btw).

Maar goed, dat is iets wat me al langer dwarszit aan deze maatschappij.

Dus ik ben een graaier ben omdat ik ludiek aanhaal dat ze de compensatie moeten verdubbelen.

Een graaier gaat in mijn ogen geen 40 euro spenderen na 3 weken het spel gespeeld te hebben :p

Maar de discussie ging niet over mij natuurlijk, ik begrijp beide partijen en heb geen uitgesproken voorkeur over de stellingen neergeschreven. Wat mij eigenlijk vooral stoorde in het hele outage verhaal, is dat de forums van noord amerika rijkelijk voorzien werden met een Q&A over de outage en expliciete verontschuldigingen dat dit niet kon zijn, terwijl de europese fora van uiterst weinig info werd voorzien, laat staan een kleine uitleg/verontschuldiging.

Let op, die verontschuldiging hoeft AN SICH niet voor mij, maar ik vind het wel getuigen van klantenbinding, en het is wat zuur dat qua "support" niet ieder forum gelijkaardig behandeld wordt.

Maar goed, doet absoluut geen afbreuk aan mijn appreciatie van de game, enkel een spijtige vaststelling. Als RIOT zijnde is het ook niet gemakkelijk om op deze zaken te anticiperen als je geen gigantisch aantal werknemers onder je hebt draaien die specifiek instaan voor communicatie en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik vind jou geen graaier, maar ik vond het gewoon erg grappig, nadat ik aangaf dat iedereen maar recht had op compensatie, dat jij meteen daarna postte dat je 700 RP wilde.

Is echt geen persoonlijke aanval op jou, maar de timing was ronduit briljant :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

lastNiv schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:41:
Als die warwick een beetje slim was had ie dan madreds bloodrazor, withs end en magic pen boots gekocht.
Dan blijft er niks van je over aangezien ie dan grotendeels magic damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:50:
Even van de hak op de tak springen, wat betreft skin prices, ik ben van mening dat veel skins hun geld gewoon niet waard zijn, zeker een flink aantal "Legendary Skins" zoals magnificent TF.
Mee eens. Sommige skins zijn omgerekend gewoon bjina een tientje! Voor alleen een iets ander uiterlijk en wat andere quotes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Vicarious schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:41:
[...]

Mee eens. Sommige skins zijn omgerekend gewoon bjina een tientje! Voor alleen een iets ander uiterlijk en wat andere quotes :o
Het is wat de gek er voor geeft.

Ik ben zo'n gek en heb laatst de firefang warwick skin gekocht voor 975 RP volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:41:
[...]

Daar stoot ik mij dus ook aan. Ik vond die nieuwe Blitzcrank skin geniaal, maar ik vond die prijs veel te hoog. Skins moeten gewoon een leuke toevoeging zijn die je voor weinig kan kopen.

Als die skins 1/2/4 euro per stuk waren (naar orginaliteit / populairiteit) verkopen ze er denk ik ook een stuk meer dan het huidige business model dat ze gebruiken.

Daarnaast komt het vaak voor dat mensen met een custom skin best hard falen, dus daar voegt 't geen waarde toe :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-08 12:17
Nazanir schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:10:
Ik vind jou geen graaier, maar ik vond het gewoon erg grappig, nadat ik aangaf dat iedereen maar recht had op compensatie, dat jij meteen daarna postte dat je 700 RP wilde.

Is echt geen persoonlijke aanval op jou, maar de timing was ronduit briljant :)
/agree helemaal met je insteek. Dat had ik ook al proberen duidelijk te maken, maar mensen leken het niet echt te begrijpen.zoals: I DEMAND MY SERVAR?!? gevalletjes.

@ Skin prijzen. Ik denk dat je inmiddels wel kan concluderen dat mensen graag geld neer leggen om er net effe anders uit te zien dan de rest of omdat ze de skin leuk vinden. Gaan we weer even linken naar WoW. Daar had je zo'n celestial mount voor 20 euro. Mensen denken leuk, vlieg ik op wat anders dan de rest en hij is nog enigsinds nuttig ook, tot dat de halve server op die dingen rond vloog. Voor 20 euro werd hij gekocht, waarom zou je ze dan 10 euro laten kosten? Puur commerciële insteek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Littleburst schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:11:
[...]

/agree helemaal met je insteek. Dat had ik ook al proberen duidelijk te maken, maar mensen leken het niet echt te begrijpen.zoals: I DEMAND MY SERVAR?!? gevalletjes.

@ Skin prijzen. Ik denk dat je inmiddels wel kan concluderen dat mensen graag geld neer leggen om er net effe anders uit te zien dan de rest of omdat ze de skin leuk vinden. Gaan we weer even linken naar WoW. Daar had je zo'n celestial mount voor 20 euro. Mensen denken leuk, vlieg ik op wat anders dan de rest en hij is nog enigsinds nuttig ook, tot dat de halve server op die dingen rond vloog. Voor 20 euro werd hij gekocht, waarom zou je ze dan 10 euro laten kosten? Puur commerciële insteek.
Nou heb je het over 2 vershillende dingen: Normale skins en "legendary" skins, de normale skins zijn nu ook al 4-6 euro dacht ik, terwijl de legendary rond de 10 euro kosten. Als ze de normale skins nu voor ~2,- in de store zette had ik er ook wel 3-5 gehaald. Dit betekend dat ik 10 euro besteed aan iets wat hun NIKS extra kost, dit geld ga ik niet voor 1-2 skins neer leggen.

Het gekke van consumenten is dat er 2 verschillende zijn, sommige willen iets exclusiefs, waar ze meer voor willen betalen. Anderen willen iets wat ze leuk lijkt, maar dan voor een leuk prijsje, in mijn mening moeten ze op de 2e iets meer inspelen.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:09:
[...]

Wat mij eigenlijk vooral stoorde in het hele outage verhaal, is dat de forums van noord amerika rijkelijk voorzien werden met een Q&A over de outage en expliciete verontschuldigingen dat dit niet kon zijn, terwijl de europese fora van uiterst weinig info werd voorzien, laat staan een kleine uitleg/verontschuldiging.
Dit is m.i. een cultuurverschil. Als je wel eens in de VS in een restaurant of zo hebt gezeten dan merk je gewoon dat de klant daar nog echt koning is en dat klantvriendelijkheid gewoon erg hoog in het vaandel staat. Blijkbaar is dat in deze situatie voor de corporate american niet anders.

Wat de discussie betreffende skins betreft, is het economisch gezien een klaar klontje: het levert niets op, maar kost wel geld. Ik heb zelf een skin gekocht, en wel de Kitty Cat skin van Katarina. Hoewel ik absoluut geen spijt heb van de aankoop, heb ik wel spijt van het feit dat die aankoop op de EU server is gedaan, die in de maanden daarna chronische stabiliteitsproblemen had, waardoor ik uit frustratie maar op de US server ben gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

soulfightah schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:14:
[...]

Het gekke van consumenten is dat er 2 verschillende zijn, sommige willen iets exclusiefs, waar ze meer voor willen betalen. Anderen willen iets wat ze leuk lijkt, maar dan voor een leuk prijsje, in mijn mening moeten ze op de 2e iets meer inspelen.
Hier sluit ik mij bij aan :Y Ik behoor ook tot die tweede groep. Als die skins wat goedkoper waren, had ik wel voor € 10,- RP gekocht en een aantal skins. Nu heb je met mazzzel twee skins voor die prijs :? Ik speel wat meer dan twee champions ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb ook een paar skins aangeschaft, maar alleen bij champs die ik echt veel speel. Vind het gezeur eerlijk gezegd ook nergens op slaan, ben hartstikke blij met de 350rp. Baal wel dat de servers eruit liggen, maar het is niet alsof Riot dat zelf wil.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

[...]

Nou heb je het over 2 vershillende dingen: Normale skins en "legendary" skins, de normale skins zijn nu ook al 4-6 euro dacht ik, terwijl de legendary rond de 10 euro kosten. Als ze de normale skins nu voor ~2,- in de store zette had ik er ook wel 3-5 gehaald. Dit betekend dat ik 10 euro besteed aan iets wat hun NIKS extra kost, dit geld ga ik niet voor 1-2 skins neer leggen.

Hoezo kosten skins hen niks?
Er zijn toch ook mensen die ze moeten maken en die kosten ook geld.
Als iemand daar tegen een tarief van 25 euro per uur daar 4 uur mee bezig is dan is de kostprijs dus al 100 euro.
Bij een verkoopprijs van 5 euro moet je er dan al 20 van verkopen.

Zowiezo is het verlagen van de prijs niet echt een optie.
Iedereen hier zegt dat ze wel een paar skins zouden kopen als ze goedkoper waren.
Maar wat nou als de skins al goedkoper in de markt waren gebracht?
Tegen bijvoorbeeld 2,50 en 5 euro?

Dan hadden jullie ze ook niet gekocht vanwege hetzelfde excuus.

Dus waarom zouden ze inspelen op der consument die toch altijd alles goedkoper wil?
Ik zou inspelen op de consument die iets exclusiefs wil en daar extra voor betaalt.
Zij brengen het geld binnen.

Edit: reken bij die kostprijs trouwens ook nog dingen als contributie marge (25% normaal) en andere activiteiten zoals management, Quality, ICT en marketing.
Het zou me niks verbazen als zo'n skin een goede 1000 euro kost om te produceren.

[ Voor 7% gewijzigd door Awaken1 op 14-04-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Er zijn toch mensen die ze dan juist kopen, ook al zijn ze op dit moment wat prijzig, want dan maak je onderscheid van de rest en oogt 'stoer'. Althans dat is mijn excuus en eerlijk gezegt zitten er een paar vette tussen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-08 12:17
[...]

Het maakt niet uit over wat voor skins het gaat. Je mag er vanuit gaan dat Riot die prijzen niet lukraak uit de lucht plukt en dat er een logica achter zit. Schijnbaar hebben ze een reden om de skins enigszins prijzig te houden. Dan ga ik er dus vanuit dat ze daar redenen voor hebben. En daarom vergelijk ik even met WoW. Omdat zich daar het zelfde afspeelde. En hiermee doel ik op beide soorten skins. Ik was me er niet bewust van dat er 2 verschillende zijn, maar dat doet aan de situatie niks af. Riot zal zelf ook wel bedacht hebben dat er meer mensen zijn die een skin aan zouden schaffen als die de helft van de prijs zou kosten, dan dat nu gebeurd.

edit: /agree Wijz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Dan wil ik toch een nuance aan proberen te brengen, ook al vind ik de discussie wel erg leuk.

"Legendary" skins, zijn duur. hier ben ik het mee eens. Het model is anders, nieuwe stem/quotes misschien zelfs animaties. Hier gaat redelijk wat tijd en moeite inzitten. Echter, een Gentleman Cho'Gath, is zijn legendary status meer dan waard. Echt heerlijk om zijn quotes te horen. Maar Magnificent TF, een aantal Corki skins, etc, zijn egeinlijk gewoon remodels en verder niet veel meer. Geen aandacht aan custom animationes/particles/stemmen/etc.

Zelfde geld voor skins die redelijk eenvoudig zijn, of anders gewoon een recolor. Die kunnen ze ook op Leaguecraft maken, en je kan ze daarna gratis installeren.

Wat ik probeer aan te geven, is dat de prijs/skin verhouding wel enigzins in verhouding moet zijn. Red Baron Corik is zijn RP gewoon niet waard. Ik heb best veel geld over, voor iets goeds, maar ik heb niet veel geld over, voor iets wat kwalitatief niet in verhouding is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Nazanir schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:46:
Dan wil ik toch een nuance aan proberen te brengen, ook al vind ik de discussie wel erg leuk.

"Legendary" skins, zijn duur. hier ben ik het mee eens. Het model is anders, nieuwe stem/quotes misschien zelfs animaties. Hier gaat redelijk wat tijd en moeite inzitten. Echter, een Gentleman Cho'Gath, is zijn legendary status meer dan waard. Echt heerlijk om zijn quotes te horen. Maar Magnificent TF, een aantal Corki skins, etc, zijn egeinlijk gewoon remodels en verder niet veel meer. Geen aandacht aan custom animationes/particles/stemmen/etc.

Zelfde geld voor skins die redelijk eenvoudig zijn, of anders gewoon een recolor. Die kunnen ze ook op Leaguecraft maken, en je kan ze daarna gratis installeren.

Wat ik probeer aan te geven, is dat de prijs/skin verhouding wel enigzins in verhouding moet zijn. Red Baron Corik is zijn RP gewoon niet waard. Ik heb best veel geld over, voor iets goeds, maar ik heb niet veel geld over, voor iets wat kwalitatief niet in verhouding is.
Dat is dan weer de keuze die iemand persoonlijk kan maken.
Is mijn geld voor dit product wel waard?

Heeft verder niks te maken met ik maak iets 2x zo goedkoop dus ik verkoop 2x zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

eigenlijk zouden ze voor de spelers die een bepaald bedrag in de game hebben gestoken aparte servers moeten hebben of iets dergelijks zodat ze toch een streepje voor hebben (klink wel logisch toch?).

Ik wil niet zeuren hoor maar ik krijg er onderhand wel een beetje jeuk aan m'n balzak van! Heb deze week niet echt normaal kunnen gamen, maar heb toch zeker wel meer dan 130 euro aan de game gespendeerd...call me crazy?...

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Guumuus schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:05:
eigenlijk zouden ze voor de spelers die een bepaald bedrag in de game hebben gestoken aparte servers moeten hebben of iets dergelijks zodat ze toch een streepje voor hebben (klink wel logisch toch?).

Ik wil niet zeuren hoor maar ik krijg er onderhand wel een beetje jeuk aan m'n balzak van! Heb deze week niet echt normaal kunnen gamen, maar heb toch zeker wel meer dan 130 euro aan de game gespendeerd...call me crazy?...
I call you crazy!

Maar ik geef je wel gelijk eigenlijk, als de mogelijkheid er was om maandelijks te betalen om op fatsoenlijke servers te spelen dan deed ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guumuus schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:05:

7(8)7

dat systeem dat je opnoemt komt overeen met een soort "premium" user. that doesnt work in games. Games met microtransitions oké.. maar om ze voorrang te geven nah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Klinkt an sich niet slecht, echter krijg je dan wel een enorme shitstorm op de forums, daar Riot altijd beweerd heeft dat LoL free 2 play is, en ze geen voordelen verkopen.

Eerder inloggen op een server, of een betere server zou dan bij deze voordelen horen. Zelf heb ik nog geen cent uitgegen, en op zich heb ik niet echt problemen met het voorstel, maar ik betwijfel of anderen er ook zo over denken.

Besef je wel, je koopt A, maar je wilt ook B erbij, die niet in de verkoop afspraak zat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:37
Ik vind het juist zo'n leuk spel omdat ze geen voordelen verkopen. Heb eerder al zo veel spellen gespeeld waarbij je eerst kleine voordelen kon kopen. Laatst voor de lol weer even op ingelogd. Kon je voor geld levels kopen, en meer damage, en meer armor voor ingame. Gewoon dusdanig groot verschil dat je wel moest betalen om mee te kunnen komen. In deze gevallen kunnen makers van spellen gewoon dood vallen hoor. Bij riot heb je echter de keuze, en stel je geeft er geen geld aan uit dan is het niet zo dat je niet meer mee kan komen ofzo. ik ken wel een paar high elo lui die er nog geen cent aan uit hebben gegeven. Zoals het hoort imho.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

het is niet zo dat je met riot points ineens je champs hondermaal sterker kan maken, dus echt voordeel heb je er niet van, enige manier waarop dat zou kunnen is met IP boosts. Maar daar koop je enkel runes voor die misschien wat helpen maar zeker niet het verschil gaan maken...helemaal niet als je je bedenkt dat een 'no paying user' die runes uiteindelijk ook krijgt, zij het wat trager...

Maar goed...ik snap waarom ze het laten zoals het is, en dat ze je 350RP cadeau doen is natuurlijk erg netjes (kan me herinneren dat ik iedere keer bij server downtime boosts kreeg). Het is alleen frustrerend als je een week veel tijd hebt om te gamen en precies dan zoveel server issues zijn!

en btw, ik zat wat te brainstormen. Hoe het precies zit met servers en dat soort zaken kan ik niet zeggen want ik heb daar niet veel verstand van, maar zoals nazanir al zei: misschien wat voorrang voor de betalende speler tijdens dit soort weken?

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Dan is natuurlijk de vraag waar je de grens stelt van "premium" leden. Want als ze maar 1x betalen, en je hoort bij de betalende leden. Dan krijg je natuurlijk dat iedereen 1x het laagste pakket haalt.

En het is wss zo dat de server gewoon de hoeveelheid data niet kan verwerken, dus wat doe je dan met de al ingelogde mensen die niet hebben betaald?

Dus zoiets los je helaas niet 123 op. Het enige wat je voor betalende spelers kan doen is dat ze sneller door de queue lijn komt, maar dan is natuurlijk nog steeds het probleem dat de server overvol blijft.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
Och het systeem werkt toch prima zo... er zijn soms problemen maar Riot doet niet lullig en geeft Ip boosts of zoals nu RP, en das gewoon een leuke compensatie? Ik bedoel, als het spel 1 avond niet werkt kan je toch echt wel die ene avond wat anders doen, er zijn zat andere spellen/activiteiten hoor ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Awaken1 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:37:
[...]

Hoezo kosten skins hen niks?
Er zijn toch ook mensen die ze moeten maken en die kosten ook geld.
Als iemand daar tegen een tarief van 25 euro per uur daar 4 uur mee bezig is dan is de kostprijs dus al 100 euro.
Bij een verkoopprijs van 5 euro moet je er dan al 20 van verkopen.
Ja, zo'n 20 skins verkopen op een paar miljoen (?) spelers waaronder een grote groep hardcore / proffesionalis, is best een uitdaging ;)

Maargoed, blij dat je die vergelijking maakt, want zo'n skin + art + geluidsfragmenten + implimentatie zal wel wat duurder zijn, ze maken daar zeer zeker wel winst op. Ik denk zelfs dat 't een luceratieve business is :)
Awaken1 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:37:
[...]Iedereen hier zegt dat ze wel een paar skins zouden kopen als ze goedkoper waren.
Maar wat nou als de skins al goedkoper in de markt waren gebracht?
Tegen bijvoorbeeld 2,50 en 5 euro?
Had ik ze wel gekocht (tenzij we tien jaar terug de tijd in gaan). Ik vind € 10,- voor een skin gewoon te duur, ik vind € 2,- voor een (voornamelijk) kleine grafische aanpassing veel beter passen.

Edit: Mag wel eens wat vaker kijken of er nieuwe reacties geplaatst zijn :9~ Wat mij persoonlijk lijk / interessant lijkt, is een grote fan based art sectie. Fans kunnen zelf skins maken en zelfs geluid inspreken (en genoeg mensen die dit wel willen doen), waarom niet ergens een jury bij Riot plaatsen die zelfgemaakte fanbased skins controlleerd en in 't spel gooit.

Maar ach, 21e eeuw, alle kleine aanvullingen op een spel kosten je minimaal een paar euro. /oud

[ Voor 15% gewijzigd door Snappie88 op 14-04-2011 15:02 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
@Hierboven. Precies wat jij zegt. Alle Games hebben tegen woordig extra's. AL deze extra's kosten altijd erg veel. Het is gewoon een game moet een standaard als prijs zetten. Als bijvoorbeeld riot nou zegt van de prijzen gaan omlaag, om met de andere DotA like games te concureren, tja dan gaan wss de andere games het ook lager doen? Maar als RIOT zegt van: WIJ ZIJN DE STANDAARD. Bam 10 euro voor een skin. Dan kan iedereen dat ervoor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Snappie88 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:58:
[...]

Ja, zo'n 20 skins verkopen op een paar miljoen (?) spelers waaronder een grote groep hardcore / proffesionalis, is best een uitdaging ;)

Maargoed, blij dat je die vergelijking maakt, want zo'n skin + art + geluidsfragmenten + implimentatie zal wel wat duurder zijn, ze maken daar zeer zeker wel winst op. Ik denk zelfs dat 't een luceratieve business is :)

[...]

Had ik ze wel gekocht (tenzij we tien jaar terug de tijd in gaan). Ik vind € 10,- voor een skin gewoon te duur, ik vind € 2,- voor een (voornamelijk) kleine grafische aanpassing veel beter passen.
Die skins zijn zo'n beetje de enige manier waarop uberhaupt geld te verdienen is voor Riot. Server onderhoud, technisch personeel, etc. zijn ook niet gratis, maar er is verder geen andere bron van inkomsten.

Begrijp me niet verkeerd, 10 euro voor een skin is niet mals, en ik ga ook absoluut niet doen also Riot elk dubbeltje om moet draaien of zo, maar dat 100% van de skinsales naar de afdeling Nieuwe Skins Verzinnen gaat, is ook onzin.

[ Voor 11% gewijzigd door Zyppora op 14-04-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Server onderhoud? Misschien als we allemaal meer skins kopen dat ze eindelijk toch beetje fatsoenlijke server beheerders kunnen aannemen :O!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het gaat waarschijnlijk nog 3 uur duren voordat we weer kunnen spelen!

*klik voor bron*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Timmiewimie schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:24:
Server onderhoud? Misschien als we allemaal meer skins kopen dat ze eindelijk toch beetje fatsoenlijke server beheerders kunnen aannemen :O!?
Dat zou goed kunnen.

Ligt er natuurlijk aan hoeveel winstmarge er op een skin zit en of ze die winst ook daarin om willen zetten.
Ik gok van wel want het is waardeverhogend voor de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Gropah schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:24:

*klik voor bron*
Achh, na het werk op me gemak wat eten en dan een peukie, en dan moet ik wel kunnen inloggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Gropah schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:24:

*klik voor bron*
Ik krijg invalid link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Er staat dat om 13.15 gepost is dat het nog 3 uur duurt. Omdat wij in gmt + 1 zitten zal hij denk ik rond 5u online zijn. Maar met Riot weet je dat nooit :).

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

klopt, ze hebben de vorige, met +90 pagina's aan rants gedelete en hebben een nieuwe aangemaakt. Misschien had het ook te maken met het feit dat de first post -250 had... O-)

nieuwe link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Hier is de link

http://eu.leagueoflegends....php?t=168001#post1861990

Beetje balen dat de server het niet doet maar W/E, zijngenoeg dingen die ik nog moet doen.

Ben gister backdoor alistar gaan spelen met full rune page en het was zo komisch

EDIT: de links naar het LoLforum doen het niet. je moet zelf maar ff naar de website

[ Voor 14% gewijzigd door Baristo op 14-04-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Gropah schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:57:
[...]

klopt, ze hebben de vorige, met +90 pagina's aan rants gedelete en hebben een nieuwe aangemaakt. Misschien had het ook te maken met het feit dat de first post -250 had... O-)

nieuwe link
Ja las net dat de thread auto-closed was omdat hij dat doet na 250 votes.

Wel jammer, want na die 3 uur heb je nog zeker een uur nodig om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Ik heb zin om een LoL-LAN Party te houden, zou vette shizzle zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat niet lukken zonder internet access & dan moeten de servers nog online zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
Achja, met CS 1.6 achter de hand houden, totaal iets anders ook echt haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US is terug online blijkbaar ?

http://www.own3d.tv/#/live/214
Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste