@Vicarious:
Ik ben nog altijd van mening dat je ervoor KIEST, om een service te gebruiken, in de algemene voorwaarden van elke service die bestaat (zij het nu WoW, KPN, LoL, ANWB, etc) zal er nergens een 100% uptime beloofd worden, noch een compensatie, omdat het bedrijf erachter zelf al genoeg schade lijdt door problemen als deze (technischi kosten eenmaal ook geld), en ook nog omdat ze door de verminderde uptime, minder omzet genereren.
Dat jij kiest afhankelijk te zijn van een service (denk aan mobiele telefonie), is helemaal jouw keuze. Niemand verplicht jou, om die service uberhaupt af te nemen. En daar zit het probleem voor mij, veel mensen willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, of de dienst an sich nu gratis is of niet. Deze graaiers mentaliteit (alles voor zo min mogelijk, of het liefst niets), kan ik me zo gigantisch aan ergeren. So what als je even geen LoL kan spelen op je vrije middag, er zijn toch genoeg andere dingen die je WEL kan doen. In plaats van de dood te staren op iets dat niet werkt, ga dan iets anders doen. it is THAT simple.
Natuurlijk wil je als bedrijf een stukje klanten binding en service verlenen, dus zal Riot dan meer dan eens doen met IP boosts, extra IP of RP in dit geval. Prima, maar ze zijn nergens toe verplicht en jij bent er mee akkoord gegaan. Dan mag je mijn inziens niet achteraf gaan lopen zeuren.
(Voor het argument begint, als je zegt dat je geen zin/tijd/etc hebt om de EULA te lezen, moet je ook niet achter zeuren dat je je zin niet krijgt, omdat dingen daar in bepaalt worden, geen aanval of niets btw).
Maar goed, dat is iets wat me al langer dwarszit aan deze maatschappij.
Ik denk dat het beste is:
Let's agree, to disagree.
(Edit, wel grappig, zie de reactie van Gr00v, en je begrijpt mijn statement

)