[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Eh niet om flauw te zijn, maar Kassadin heeft maar 1 silence, zijn orb, en Force Pulse is een slow. LeBlanc heeft wel een dubbele silence als je het in de goede volgorde doet: Q -> R -> en dan of W of E maar dan triggert de silence van de R weer.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik dacht ff leuk een potje lol tussen al het gestress van de dag door kom ik in een premade van 3 hele irritante mannetjes.. gebeurt me iets te vaak de laatste tijd.. toch wel jammer. Die mannetjes overigens allemaal met a4e tag. Dunno of het iemand wat zegt. Ik heb ze maar gereport voor verbaal gedinges en op ignore gezet.. He, zit ik me er toch over op te winden en ik had ze nog wel zo netjes ge ignored de hele match.. snel in de zon zitten

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCADDICT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-07-2022
Pkunk schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:38:
Ik dacht ff leuk een potje lol tussen al het gestress van de dag door kom ik in een premade van 3 hele irritante mannetjes.. gebeurt me iets te vaak de laatste tijd.. toch wel jammer. Die mannetjes overigens allemaal met a4e tag. Dunno of het iemand wat zegt. Ik heb ze maar gereport voor verbaal gedinges en op ignore gezet.. He, zit ik me er toch over op te winden en ik had ze nog wel zo netjes ge ignored de hele match.. snel in de zon zitten
ik heb wel vaker vervelende mensen of leavers/feeders in mijn team zitten maar nog geen tegengekomen met de a4e tag. wel jammer zulke mensen in je game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
http://eu.leagueoflegends...hread.php?t=162866&page=2

Deze gast toevallig? Zit op het forum ook al te trollen :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCADDICT
  • Laatst online: 02-07-2022
yup dat lijkt er wel op, zelfde tag zelfde zender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Epic idiot die evengard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
haha ja die zat er ook bij :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyppora schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:19:
[...]

Even hierop terugkomend, ik heb Anivia unlocked en heb met haar al aardig wat potjes gespeeld. Zeker in ARAM is zij gewoon HET grote gevaar.

Maar zoals al eerder gezegd is ze echt ZEER moeilijk onder de knie te krijgen. Ik zit nog steeds met mijn positionering te klooien :( Die stun van Q komt wel aan, maar de E heeft een kortere range en tegen de tijd dat ik haar naar de stunned champ heb gemoved is die champ weer aan het wegrennen/flash/etc. En da's nie handig.
Eerst E, dan ulti. Werkt 100% van de keren en is vele malen effectiever als Q-> E. Wel Ulti snel caste anders komt E al aan voordat jeje ulti gebruikt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Nazanir schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:27:
Eh niet om flauw te zijn, maar Kassadin heeft maar 1 silence, zijn orb, en Force Pulse is een slow. LeBlanc heeft wel een dubbele silence als je het in de goede volgorde doet: Q -> R -> en dan of W of E maar dan triggert de silence van de R weer.
Mijn fout. Ik krijg altijd het idee dat hij er twee heeft omdat ik het zo vaak zie gebeuren :/
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:20:
[...]

Eerst E, dan ulti. Werkt 100% van de keren en is vele malen effectiever als Q-> E. Wel Ulti snel caste anders komt E al aan voordat jeje ulti gebruikt :P.
Kijk dat zijn goede tips :D

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
De patchnotes zijn te vinden op de Lol website ... een flinke berg changes als ik het zo zie! De nieuwe champion (Brand) komt kennelijk ook al uit, vraag me af of ze hem niet hard gaan nerfen na 2 weken zodra iedereen hem gekocht heeft. In de spotlight ziet hij er namelijk nogal sterk uit :P

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
Phreak laat elke champion er OP uit zien. En deze keer niet eens een jungle route? Aw... too bad :P
Mja Phreak laat van iedereen de jungle route zien, zelfs van karma......

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Die Mundo nerf zag ik niet aankomen... die was toch niet OP?

Galio buff is wel leuk, al denk ik dat ie nog steeds niet tanky genoeg is om vaak gekozen te worden.

Die singed wijziging van zijn ult is wel interessant, daar ga ik maar weer eens mee spelen binnenkort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Het is niet zozeer dat champs er OP uitzien, soms zijn ze nog echt OP voor ze gereleased worden, of in ieder geval een stuk sterker (meest voornamelijke voorbeeld is Swain). Dan word die champ toch nog even snel generfed, omdat men pas weet hoe hij is, als hij gekocht word. Het vervelende is, dat Riot dit zelf niet aangeeft. Ze doen alsof de champ zoals je hem ziet in de spotlight, dezelfde is als gereleased word, zonder aanpassingen oid.

Nu komt het niet ALTIJD voor, maar het is wel erg hinderlijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Hmmm zo heb ik er zelf eigenlijk nog nooit tegen aan gekeken, maar wat mij opviel in veel spotlights was dat Phreak altijd hoger level was en altijd ontzettend veel damage dee. Niet dat ik me er aan stoor ofzo, ik trek zelf pas conclusies over een champion na heb zelf gespeeld te hebben.

Swain is idd wel een goed voorbeeld, hij leek echt ontzettend goed in de spotlight maar hij bleek behoorlijk slecht te zijn na de release, gelukkig hadden ze hem 1 patch later gebuffed, vind het nu eigenlijk wel een fijne champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*puppy eyes*

Voor de mensen die achter firewall zitten kunnen jullie deze ergens anders online zetten of via DM :p

copy paste hier zal te lang zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:26:
[...]

*puppy eyes*

Voor de mensen die achter firewall zitten kunnen jullie deze ergens anders online zetten of via DM :p

copy paste hier zal te lang zijn denk ik :)
http://pastebin.com/HqPG6p6R

Yup teveel voor rechtstreeks :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

en hij heeft ze ookal via DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Intruder schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:24:
Hmmm zo heb ik er zelf eigenlijk nog nooit tegen aan gekeken, maar wat mij opviel in veel spotlights was dat Phreak altijd hoger level was en altijd ontzettend veel damage dee. Niet dat ik me er aan stoor ofzo, ik trek zelf pas conclusies over een champion na heb zelf gespeeld te hebben.

Swain is idd wel een goed voorbeeld, hij leek echt ontzettend goed in de spotlight maar hij bleek behoorlijk slecht te zijn na de release, gelukkig hadden ze hem 1 patch later gebuffed, vind het nu eigenlijk wel een fijne champion.
Het is dan ook een champion-spotlight... laten zien wat de champion doet. Dat gaat nogal moeilijk als hem ingame compleet het leven zuur maken. Daarnaast zullen ze bij Riot ook niet dom zijn en het als semi-reclame gebruiken om de champ ook verkocht te krijgen, en dat doe je niet met het laten zien van een falend/insignificant product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helden! :D

maar DIT:

Infinity Edge
Attack Damage increased to 80 from 75
Critical Strike increased to 25% from 20%
Hextech Revolver spell vamp increased to 20% from 15%
Hextech Gunblade Spellvamp increased to 25% from 20%
Will of the Ancients spellvamp increased to 25% from 20%

Dit gaat ryze nog wat sterker maken (vind ik niet erg :p .. LET THE FLAME BEGIN ! )
En IE wordt nog rofleeer :p
Ik ga maar eens AD characters spele :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Hoe gaan IE of Hextech Revolver/Gunblade of WotA Ryze nog sterker maken? Als je het mij vraagt, zijn het hele slechte items voor Ryze, simpelweg omdat hij scaled van mana en AP, maar zeker niet van AD en een Hextech Revolver/Gunblade wel leuk zijn voor een beetje spellvamp, maar eigenlijk zonde van je gold zijn, als je ook Banshee's, Archangel's en Frozen Heart kan kopen. Of zelfs eventueel een Rod of Ages.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:58:
Hoe gaan IE of Hextech Revolver/Gunblade of WotA Ryze nog sterker maken? Als je het mij vraagt, zijn het hele slechte items voor Ryze, simpelweg omdat hij scaled van mana en AP, maar zeker niet van AD en een Hextech Revolver/Gunblade wel leuk zijn voor een beetje spellvamp, maar eigenlijk zonde van je gold zijn, als je ook Banshee's, Archangel's en Frozen Heart kan kopen. Of zelfs eventueel een Rod of Ages.
ryze met AP is voorbijgestreefd ;)
Ryze met CDR & spellvamp is the way to play atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:05:
[...]

ryze met AP is voorbijgestreefd ;)
Ryze met CDR & spellvamp is the way to play atm :)
Nee, Ryze met mana en CDR is the way to play. Een beetje spellvamp kan geen kwaad, maar ik denk dat het je build aardig slowt. Mijn ryze build heb ik hier eerder al gepost en ik zag laatst in een filmpje op Solomid dat Reginald hem exact hetzelfde speelde als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:07:
[...]

Nee, Ryze met mana en CDR is the way to play. Een beetje spellvamp kan geen kwaad, maar ik denk dat het je build aardig slowt. Mijn ryze build heb ik hier eerder al gepost en ik zag laatst in een filmpje op Solomid dat Reginald hem exact hetzelfde speelde als ik.
onze ryze speelt CDR / mana / spellvamp (gunblade)
En opponents gaan gwn neer als een malle. Carried elke match etc etc :)
Maar dat ryze stacked met AP is zoals Ezrael met AP spelen... useless (early game hard... end game .. de botten waard :p )

Zo merk ik het toch :s

Na rammus zoek ik dus nu weer een uitdaging... had gedacht aan tristana...
Any ideas ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
AP stacken werkt inderdaad niet op Ryze, alhoewel een beetje natuurlijk geen kwaad kan. Maar de spellvamp is vaak nihil terwijl mana juist erg veel damage geeft. Will of the ancients geeft AP en spellvamp, beide dingen waar Ryze slechts een beetje aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemde ryze builds hiero met hextech :S

Ryze is echt een goeie AP off tank zeker end game moet je Frozen Heart hebbe imo en dan samen met banshee's veil kan je best veel damage opvangen maar ook veel damage uitdelen. Ik zou hem op een andere manier niet spelen dit is de enige meest efficiente manier die spellvamp is waardeloos tegenover Frozen Heart.

OT: veel mensen in LoL moeten ook eens leren dat het NIET slecht is om carry's defense te geven. Veel mensen waaronder veel yi's en ashes blijven maar damge kopen terwijl ze tegen een full stun team staan. Waarbij je eigelijk een banshee's veil beter is tegenover waardeloze damage.

edit: thx vic aangepast :) (items lijken zo op elkaar :( )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Heart of Stone? Bedoel je niet frozen heart? En die heb ik inderdaad in mijn build zitten, lees maar terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:25:

Ryze is echt een goeie AP off tank zeker end game moet je Frozen Heart hebbe imo en dan samen met banshee's veil kan je best veel damage opvangen maar ook veel damage uitdelen. Ik zou hem op een andere manier niet spelen dit is de enige meest efficiente manier die spellvamp is waardeloos tegenover Frozen Heart.

OT: veel mensen in LoL moeten ook eens leren dat het NIET slecht is om carry's defense te geven. Veel mensen waaronder veel yi's en ashes blijven maar damge kopen terwijl ze tegen een full stun team staan. Waarbij je eigelijk een banshee's veil beter is tegenover waardeloze damage.

Domme kerel die na 2/3 gestun killed word geen defence koopt :'].

Opzich leuke updates, maken het toch weer wat spannender. Mss met de nerfs zelfs moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:25:

Tot zover ik weet gebruikt de onze gunblade / Frozen / banshees / tear of godess(early game)
voor de rest hou ik zen build niet echt in het oog.
Teemo changes vind ik echt wel leuk.
Had gistere weer een mijnenveld. Op de duur neemt dat je uitdaging toch wel wat weg endgame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Ik werd gisteren echt compleet gedomineerd met Jax tegen Mundo / Ashe / Akali team..

Eindelijk Mundo generfed... O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:35:
[...]

Tot zover ik weet gebruikt de onze gunblade / Frozen / banshees / tear of godess(early game)
voor de rest hou ik zen build niet echt in het oog.
Teemo changes vind ik echt wel leuk.
Had gistere weer een mijnenveld. Op de duur neemt dat je uitdaging toch wel wat weg endgame :p
Teemo nerf is gewoon belachelijk voor woorden. Het is gewoon teemo: ben je tegen teemo aan het spelen verwacht je een mijnenveld dus koopt de support of tank of ranged carry's oracle en loop je niet zomaar in de bushes. Wat ik wel vind is dat ze de paddo's damage statisch konden maken of %HP zonder AD/AP ratio's.
En split pushing is idd de beste eigeschap dat teemo heeft. Ik heb zelf ook al paar games helemaal omgeslagen door solo bot te pushen met paddo's op tactische plaatsen te zetten, zodat ik een teamfight uitlock en mijn team ze 1 per 1 afmaakt. Maar deal with it its Teemo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
De Teemo nerf is bedoelt voor split pushen, iets wat Teemo (voornamelijk op hoger ELO), heel erg goed kan.

Een paar Shrooms in jouw lane, en je kan makkelijk 2-3 waves tegenhouden, terwijl je een andere lane lekker aan het pushen bent, zonder dat je risico loopt, dat de lane die je net hebt verlaten, gecounterpushed word.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:42:
[...]

Teemo nerf is gewoon belachelijk voor woorden. Het is gewoon teemo: ben je tegen teemo aan het spelen verwacht je een mijnenveld dus koopt de support of tank of ranged carry's oracle en loop je niet zomaar in de bushes. Wat ik wel vind is dat ze de paddo's damage statisch konden maken of %HP zonder AD/AP ratio's.
En split pushing is idd de beste eigeschap dat teemo heeft. Ik heb zelf ook al paar games helemaal omgeslagen door solo bot te pushen met paddo's op tactische plaatsen te zetten, zodat ik een teamfight uitlock en mijn team ze 1 per 1 afmaakt. Maar deal with it its Teemo :)
mja ik ben ook van mening dat teemo de perfecte split pusher is maar kijk het is nu eenmaal zo. Ik verwacht ook niet meer dan dat ik x - x - 20+ assists ga in een game :p
Ze zeggen het ook dat het puur was dat ze dit in high elo games zagen en hierdoor straffenz e dus de normalgamers en de low end elos hard :)
Een nerf is een nerf. En we moeten er mee leven. Is een character te hard dan wordt er gewhined by riot.. en doen ze er iets aan. Is een char underpowered mja dan gebeurd quasi niets denk ik ?
Ik zie dit vooral als een uitdaging om riot te bewijzen dat ondanks de nerf. De goeie teemo's het spel nog steeds kunnen domineren met de shrooms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
@hierboven Als een champ underpowered is word er gewoon niet mee gespeeld klaar. Daarom weten die mensen van riot dat meestal niet. Echter als hij OP is dan krijg je natuurlijk whiners en dan volgt er een nerf

Wat ik me afvraag wanneer was de laatste update bij teemo? Ik heb hem een tijdje als main gespeeld omdat hij juist zo handig was. Nu uit het niets gaan ze iets verandere bij hem. Beetje onnodig als je het mij vraagt

De pantheon nerf vind ik wel beter. Hij kan ziekelijk goed gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:45:
[...]

mja ik ben ook van mening dat teemo de perfecte split pusher is maar kijk het is nu eenmaal zo. Ik verwacht ook niet meer dan dat ik x - x - 20+ assists ga in een game :p
Ze zeggen het ook dat het puur was dat ze dit in high elo games zagen en hierdoor straffenz e dus de normalgamers en de low end elos hard :)
Een nerf is een nerf. En we moeten er mee leven. Is een character te hard dan wordt er gewhined by riot.. en doen ze er iets aan. Is een char underpowered mja dan gebeurd quasi niets denk ik ?
Ik zie dit vooral als een uitdaging om riot te bewijzen dat ondanks de nerf. De goeie teemo's het spel nog steeds kunnen domineren met de shrooms :)
Tuurlijk moeten we er mee leven en ik zal zeker niet stoppen met teemo te spelen en vooral niet met split pushen :). Maar teemo is ongeveer hetzelfde als sivir met 2 wards. Ik bedoel: als ze 1 split pusher nerfen moeten ze het bij de andere ook doen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Goede teemo's spamme paddo's ook niet zo hard zoals ik altijd zie.
Een goede teemo zorgt ook dat er veel paddo's op de strategische punten in HUN jungle staan, heerlijk als men terug loopt met ~200hp en dan door een paddo loopt. Die 5 seconden per paddo maakt niet eens zoveel uit (als je nashor's tooth koopt is het helemaal niks meer (22 sec => 16.5sec / 27 => 20.25, dit betekend dat je 3.75sec per paddo langer hebt (zonder extra cdr)). De movementspeed nerf snap ik helemaal, dat was ook te gek voor woorden, constant een goede buff erbij. Nu kan hij alleen op punten worden gebruikt wanneer je hem echt nodig hebt (en dat ik nog veel hoor). In mijn ogen is teemo gebalanceerd!

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
De Pantheon nerf zal hem nu over het randje duwen vrees ik. Het is altijd buffje daar, nerfje hier.

Mij inziens, het grootste probleem met het balanceren van Pantheon: Ze buffen A, maar dat blijtk te veel van het goede te zijn, dus nerfen ze B (ipv A te tweaken), vervolgens passen ze C een beetje aan. en dan uiteindelijk weer een nerf eroverheen. Pantheon is een early game carry, na 25-30 minuten merk je gewoon dat hij af gaat zwakken. Ik ben van mening dat deze nerf totaal onterecht is, vaak zie ik hem al niet meer, maar nu nog minder vrees ik. Ik heb het gevoel dat ze de weg kwijt zijn met Pantheon, ik voorspel dat een van de volgende patches hij weer een buff ter compensatie krijgt, daarna weer de grond ingenerfed word.

Dat is de levenscyclus van Pantheon tot dusver ook geweest.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat verwacht je dan ook van een romein (a) :D

*Cheer* aan de nocturne nerf... wat een irritante kwezel :(

@heart of gold: ik vraag me af hoe hotshotGG nu gaat spelen .. ipv zen 4HOG in het begin altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:10:
*Cheer* aan de nocturne nerf... wat een irritante kwezel :(
Wat moet er aan hem generfed worden dan? Of blaas ik nu een whine-bom op?

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxForce800 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:21:
[...]

Meest ergelijke is dat hij met puur defensive items insane damage kan doen das het meest irritante. Voor derest is hij imo OK het is gewoon een andere mechanic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:24:
[...]

Meest ergelijke is dat hij met puur defensive items insane damage kan doen das het meest irritante. Voor derest is hij imo OK het is gewoon een andere mechanic. :)
Zijn fear was gebugged waardoor het bijna altijd afging.
Normaal moet je uit range kunnen rennen maar dat gaat nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxForce800 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:21:
[...]

Die streep die hij trok ... die base stats die hij ervan kreeg waren te hard. Als ook dit wordt door riot in de patch preview gezegd
+ die fear die altijd popte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Tis maar net hoe je het bekijkt, naar mijn idee was geen nerf nodig, maar men dacht daar anders over bij Riot:

Zijn ult weg heel erg teamfight verstorend, daarnaast kan hij een enkele target heel hard ganken voor hij weet wat er aan de hand is. Echter, een Banshee's Veil blokked het gebrekkige zicht, een QSS kan deze + zijn fear breken, maar goed he is makkelijker zeuren om een champ te laten nerfen, dan je speelstijl aanpassen (weg van de minste weerstand). Wil ik even aan toevoegen: ik speel/heb Nocturne zelf niet, maar ik heb nooit problemen met hem gehad. Niet anders dan met Yi, Olaf, Xin, Ashe, of elke andere carry. Nocturne heeft gewoon de beste gapcloser in het spel met zijn ult, maar niets waar ik niet omheen kan.

Even een toevoeging: Nocturne krijgt alleen bonus damage zolang hij op de trail zit, Yi heeft passive bonus damage die hij kan verdubbelen zonder voorwaarden. Olaf kan zijn damage verhogen met zijn Vicious Strikes, en werkt gewoon 100% (krijgt er nog lifesteal bij ook), dus zijn bonus damage is wat minder betrouwbaar in dat opzicht.

[ Voor 18% gewijzigd door Nazanir op 12-04-2011 12:27 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Nazanir schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:25:
Tis maar net hoe je het bekijkt, naar mijn idee was geen nerf nodig, maar men dacht daar anders over bij Riot:

Zijn ult weg heel erg teamfight verstorend, daarnaast kan hij een enkele target heel hard ganken voor hij weet wat er aan de hand is. Echter, een Banshee's Veil blokked het gebrekkige zicht, een QSS kan deze + zijn fear breken, maar goed he is makkelijker zeuren om een champ te laten nerfen, dan je speelstijl aanpassen (weg van de minste weerstand). Wil ik even aan toevoegen: ik speel/heb Nocturne zelf niet, maar ik heb nooit problemen met hem gehad. Niet anders dan met Yi, Olaf, Xin, Ashe, of elke andere carry. Nocturne heeft gewoon de beste gapcloser in het spel met zijn ult, maar niets waar ik niet omheen kan.

Even een toevoeging: Nocturne krijgt alleen bonus damage zolang hij op de trail zit, Yi heeft passive bonus damage die hij kan verdubbelen zonder voorwaarden. Olaf kan zijn damage verhogen met zijn Vicious Strikes, en werkt gewoon 100% (krijgt er nog lifesteal bij ook), dus zijn bonus damage is wat minder betrouwbaar in dat opzicht.
Ik speel nocturne wel en hij voelt vrij overpowered af en toe.
Maar het is ook maar een kleine nerf en verder een bugfix.
Dus zoveel zal er niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Nocturne valt gewoon lekker te spelen.. Vind ik zelf dan, zeker ook goeie ganker (Niet alleen door zijn ulti maar door gewoon zijn combinatie van skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik ben ook nu een weekje LoL aan het spelen en het bevalt me erg goed tot nu toe. Wat meer actie dan HoN (imo).

Het inmiddels soraka, sona en janna gekocht. Support heroes zijn erg leuk om te spelen, vooral sona op het moment. Zilean ga ik waarschijnlijk ook nog kopen.

Ben nu level 11, nog 1 en dan krijg ik flash, lijkt me wel leuk met de ulti van bv. Janna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe een poging om AutoLoL in te stellen, maar waar ik kan m'n Masteries Directory vinden? Kan niks vinden wat er op lijkt in m'n LoL folders.

En LoL is even helemaal down? Zowel website als spel zelf :X

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:29:
Ik doe een poging om AutoLoL in te stellen, maar waar ik kan m'n Masteries Directory vinden? Kan niks vinden wat er op lijkt in m'n LoL folders.

En LoL is even helemaal down? Zowel website als spel zelf :X
patchday ? is normaal denk ik.
hadden ze ook geen nieuwe onderdelen gekregen voor de servers zodat we niet meer altijd naar US getransferd werden ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:29:
Dat is de directory waar je je eigen mastery builds in opslaat, dus dat mag je zelf weten ;) (In AutoLoL 2.0 is het echter niet meer zelf te wijzigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ik probeer al een half uur in te loggen maar ik krijg iedere keer dezelfde message: fail to login for an unknown reason, please contact support@riotgames.com for more information.

iemand die dit ook heeft? Ban perhaps? (lijkt me sterk want ik misdraag me zelden ingame)....

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Die meldig krijg ik ook, schrok er ook even van, maar als jij hem ook hebt zal het wel goed zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen krijgt die melding. :)

@SaphuA, oke thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Sinds 1,5 week ook weer begonnen met LoL (ooit eens geprobeerd eind 2009). Ik speelde heel veel HoN, maar het bleek dat een aantal vrienden begonnen waren met LoL. Toen ben ik ook aangeschoven en ik moet zeggen, boven mijn verwachting, vermaak ik me erg goed met deze game. Het tempo ligt lager als bij HoN, waardoor je meer ontspannen achter je PC zit. (beide games speel ik nu)

Garen, MissFortune, Ashe en Malzahar speel ik meestal en daar haal ik vrijwel elke game goede scores mee. (lvl 18 nu) Ben benieuwd hoe LoL zich verder gaat ontwikkelen.

[ Voor 3% gewijzigd door LabsTipJr op 12-04-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
LabsTipJr schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:13:
Sinds 1,5 week ook weer begonnen met LoL (ooit eens geprobeerd eind 2009). Ik speelde heel veel HoN, maar het bleek dat een aantal vrienden begonnen waren met LoL. Toen ben ik ook aangeschoven en ik moet zeggen, boven mijn verwachting, vermaak ik me erg goed met deze game. Het tempo ligt lager als bij HoN, waardoor je meer ontspannen achter je PC zit. (beide games speel ik nu)

Garen, MissFortune, Ashe en Malzahar bevallen me erg goed en daar haal ik vrijwel elke game goede scores mee. Ben benieuwd hoe LoL zich verder gaat ontwikkelen.
Garen is een leuke pubstomper op low levels, later zul je daar denk ik wat meer moeite mee gaan krijgen. Dan weet je het alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Vicarious schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:14:
[...]

Garen is een leuke pubstomper op low levels, later zul je daar denk ik wat meer moeite mee gaan krijgen. Dan weet je het alvast ;)
Bedankt voor de tip, daarom focus ik mij ook niet op een enkele Hero... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

SaphuA schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:01:
Die meldig krijg ik ook, schrok er ook even van, maar als jij hem ook hebt zal het wel goed zitten :)
wel bruut irritant soms: 1 uur klaar met werken, lekker de hele middag LoL spelen....NOT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Wat ook leuk is om een keer te proberen is garen + een champion met een goede stun, Sion/Taric.
Zij stunnen, jij begint met je spin atack en waneer ze uit de stun komen silence je ze met je q, dan haal je je tegenstanders van vol hp naar ongeveer een kwart hp, als je dan ook nog eens level 6 bent kun je je ulti gebruiken, guaranteed succes xD,

En het is idd aan te raden om meerdere champs te spelen, handig is om van elk soort 2 champs te masteren,
2 supports,
2 carry's
2 tanks.
2 junlgers (jungelen is pas goed mogelijk na level 20, daarvoor zijn je jungle mogelijkheden erg beperkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

carrys speel ik zelden, heel af en toe yi. M'n favoriete champ is Anivia, met haar verlies ik zelden een game, verder vooral tanken. Junglers heel af en toe (Udyr).

Ik kwam pas laat achter het voordeel van goede rune pages dus ben nog steeds bezig pages te maken voor verschillende champs, voor casters en tanks ben ik in ieder geval klaar maar rune pages voor carrys en junglers gaat nog wel ff duren helaas :( (ik ga niet elke week IP boosts kopen).

Het gekke is dat ik voor LoL alleen maar shooters speelde, m'n broer overtuigde me om LoL te downloaden en aangezien het toch gratis is (totdat je verslaafd raakt en de shop inrolt) heb ik het maar geprobeerd. Speel nu elke week wel een uur of 15 denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Voor carries en junglers kan je veelal een en dezelfde rune page gebruiken, althans ik gebruik 1 page redelijk standaard voor mijn carries/junglers:

Quint: Armor Pen
Red: Armor Pen
Yellow: Armor/level
Blue: MR/level

Een fan mijn meer favo rune setus, omdat je als carry ook wat survivability wilt. Veel damage doen is leuk, maar als je niet lang genoeg leeft om die damage te doen, houdt het helaas wel op.

Ik hou van de meer tanky Junglers, dus voornamlijk Warwick en Trundle, en daarbij gebruik ik 1/19/10 masteries (Impr smite, impr ghost, veel defensive masteries + hp, buff duratie masteries). Dit omdat bijv. Trundle van zichzelf hele goede skills heeft waarmee hij flink wat damage doet, en kan hebben, beetje tanky build erbij, en je houdt lekker huis in teamfights.

Ook voor Yi zou ik deze build willen aanraden, omdat dit voornamelijk je early game een stuk prettiger maakt, towerdiven word bijv. minder gevaarlijk op deze manier. Je moet uiteindelijk wel je eigen weg erin vinden, maar dit is mijn tip aan jou ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

op de Quints na was ik inderdaad van plan dezelfde runes te gaan halen voor jungle/carry maar eerst maar is een berg IP verzamelen :) gaat alleen moeilijk als LoL down is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Guumuus schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:35:
carrys speel ik zelden, heel af en toe yi. M'n favoriete champ is Anivia, met haar verlies ik zelden een game, verder vooral tanken. Junglers heel af en toe (Udyr).

Ik kwam pas laat achter het voordeel van goede rune pages dus ben nog steeds bezig pages te maken voor verschillende champs, voor casters en tanks ben ik in ieder geval klaar maar rune pages voor carrys en junglers gaat nog wel ff duren helaas :( (ik ga niet elke week IP boosts kopen).

Het gekke is dat ik voor LoL alleen maar shooters speelde, m'n broer overtuigde me om LoL te downloaden en aangezien het toch gratis is (totdat je verslaafd raakt en de shop inrolt) heb ik het maar geprobeerd. Speel nu elke week wel een uur of 15 denk ik....
Zo ging het bij mij ook, echt was het niet iemand die mij overhaalde het was meet het schooter genre sprak me niet meer zo aan. Ben zelf nu ook meer into strategy games. Starcraft en LoL.

Ik ben zelf meer van de DPS, alhoewel ik tanke ook wel grappig vind. Mensen die je helemaal kapot maken met 6 man :') Lig ik echt dubbel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guumuus schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:52:
ik probeer al een half uur in te loggen maar ik krijg iedere keer dezelfde message: fail to login for an unknown reason, please contact support@riotgames.com for more information.

iemand die dit ook heeft? Ban perhaps? (lijkt me sterk want ik misdraag me zelden ingame)....
Ik kreeg dit bericht ook, echter hoor je die fout niet te krijgen omdat de launcher unavailable moet geven. Ook bypasser^^?

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond dat tijdstip gaf bij mij ook de launcher nog aan dat de servers 'online' waren, toen kreeg je alleen een foutmelding bij het inloggen. Nu geeft 'ie 't bij de launcher al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
zowel US als EU servers zijn down :(

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Das niet zo vreemd, het is gewoon patch day + maintaince, dit komt toch niet meer echt als een verassing na bijna 2 jaar?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de werkende mens gets payback at last ! muahahahah :D

back on topic: lees op twitter dat er aan de servers gewerkt wordt voor betere latency :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
EU en US servers worden meestal niet op dezelfde dag gepatcht. Eerst komt US, de dag erna EU.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Eigenlijk komt het wel als verrassing,
US patchday was normaal vandaag,
EU patchday is het afgelopen halfjaar (want langer speel ik dit spel nog niet) elke keer nog op woensdag geweest, zou er opzig geen probleem mee hebben als ze de EU op de zelfde tijd als US patchen eerlijkgezegt, krijgen wij de nieuwe champion lekker 1 dagje eerder ^^

Voor de mensen die Brand willen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Nazanir schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:43:
Das niet zo vreemd, het is gewoon patch day + maintaince, dit komt toch niet meer echt als een verassing na bijna 2 jaar?
Nee ze hebben weer problemen met de servers. Of ze ook met de patch bezig zijn nu weet ik niet, maar games hongen toenstraks, was er foutmelding bij het inloggen en waren zowel de EU als US LoL sites kort uit de lucht. De EU site heeft volgens mij nog steeds issues nu...

-Edit-
Ze zeiden het net zelf op bovenstaande stream. Eu outtage...we are looking in to it.

[ Voor 8% gewijzigd door RTG op 12-04-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
In de live stream wordt gezegd dat de servers down zijn door een technische storing, hij had nog geen idee wat het probleem was.

[ Voor 3% gewijzigd door HesRuud op 12-04-2011 15:55 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Sorry, ik moet eerlijk toegeven dat ik uitging van patchdag, ik ben niet thuis om het te checken. Ik weet wel dat zondag avond er inderdaad echt problemen waren, maar gister heb ik probleem loos een paar potjes kunnen spelen.

Maar normaliter is rond deze tijd de server toch gewoon down ivm patchday + maintainence? Normal zit ik dan toch op werk (als nu), dus heb ik er nooit last van :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Klopt, op de US wel en jij speelt veel US ofniet?
EU is iig altijd op woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 20:56

psyy138

blackbulls.nl

er is toch z'n us naar eu scripter iemand enig idee waar ik die kan halen, kan ik nog lol spelen tijdens de downtime van eu

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ydegart schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:14:
zowel US als EU servers zijn down :(
balen !

hopelijk duurt dit niet te lang. Sinds wanneer zijn de servers al down ?

Anyways, niet dat iemand moet beginnen klagen, free game aye :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Overigens is het vrij normaal om in de VS iets eerder te patchen of uit te brengen dan in de EU.
Dit komt namelijk door het tijdsverschil.

Brengen ze het uit op dag 1 in VS en dag 2 in EU dan is tegen de tijd dat dag 1 in de VS voorbij is dag 2 in de EU.
Ze doen dit ook vanwege hun eigen werktijd.
Brengen ze het 's morgens in de VS uit dan hebben ze nog een paar uur de tijd om issues te verbeteren voor ze het uitbrengen in de EU en dan hoeven ze niet tot midden in de nacht op te blijven tot er in de EU gepatched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
@Intruder:

Ik speel exclusief op de US server, totdat Riot met een mogelijkheid komt voor een account transfer (stats + skins e.d.), dat ik gewoon mijn hele account kan omzetten. Maar anderzijds, ik zit eingelijk prima op de US. Ping, ondanks dat deze wat hoger is, merk je niet echt wat van, ik sta eigenlijk nooit in de queue (wat op de EU wel eens anders is hoor ik), dus echt klagen heb ik niet. Tis alleen jammer dat de meeste/alle tweakerts op EU spelen :p anders had ik graag wat potjes mee gespeeld, ook om een beetje mijn mad skillz te tonen natuurlijk ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die Brand willen zien, Riot is live aan het streamen en brand ziet er best sterk uit! :o Ze zeggen zelf dat hij waarschijnlijk bordeline - OP is .
http://www.own3d.tv/live/...es_High_Definition_Stream

De dubbele skill werking mechanic die ze blijven doen is wel erg leuk.
Karma, Nidalee, Lee Sin, Brand, welke heros kunnen dit nog meer?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:13:
@Intruder:

Ik speel exclusief op de US server, totdat Riot met een mogelijkheid komt voor een account transfer (stats + skins e.d.), dat ik gewoon mijn hele account kan omzetten. Maar anderzijds, ik zit eingelijk prima op de US. Ping, ondanks dat deze wat hoger is, merk je niet echt wat van, ik sta eigenlijk nooit in de queue (wat op de EU wel eens anders is hoor ik), dus echt klagen heb ik niet. Tis alleen jammer dat de meeste/alle tweakerts op EU spelen :p anders had ik graag wat potjes mee gespeeld, ook om een beetje mijn mad skillz te tonen natuurlijk ;)
Nouja ik dacht ook dat die 200 ping geen moer uitmaakte, maar ik merk toch wel dat ik op EU veel beter kan lasthitten dan op US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Waha, ik kan ook wel een keer op de US spelen, volgens mij heb ik je wel in mijn friends list, (BatsAap) kun je mij die mad skilzz laten zien :P, ga ik ook ff lekker zonder runes/masteries spelen xD,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:15:
Voor de mensen die Brand willen zien, Riot is live aan het streamen en brand ziet er best sterk uit! :o Ze zeggen zelf dat hij waarschijnlijk bordeline - OP is .
http://www.own3d.tv/live/...es_High_Definition_Stream

De dubbele skill werking mechanic die ze blijven doen is wel erg leuk.
Karma, Nidalee, Lee Sin, Brand, welke heros kunnen dit nog meer?
In principe Morgana ook Snare>Tormented Soil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

-Mike- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:17:
[...]

dan ook nocturne.

Twisted faith met zijn ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

servers mogen wel online komen zeg :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:46:
servers mogen wel online komen zeg :)
afkickingsverschijnselen ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Voor de mensen die om een script vragen: je kunt ook beide LoL clients naast elkaar installeren, zolang je het maar in een andere folder doet. Installeer je de US client bijv. in de map Riot Games\League of Legends US. Enige nadeel is wat extra diskspace, maar dat mag tegenwoordig geen issue meer zijn toch? Dan hoef je niet te klooien met textfiles en scriptjes en weet ik het allemaal en loop je minder risico om je client te verneuken.

[ Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 12-04-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
-Mike- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:17:
[...]

Niet echt, de dubbele skill werking hier, is dat een skill zijn passive triggert, die dan bij een vervolg skill zorgt voor een extra effect, zoals de stun op zijn Q.

Ik zie dit meer als bijv Lux haar passive, wanneer iemand geraakt word door een skill, triggert haar passive, als je dan dat target binnen een bepaalde tijd raakt met een auto attack, of je ult, triggert de passive op je doel, met als gevolg extra damage.

Of Sona haar passive, Power Chord geeft een extra effect afhankelijk van welke song je actief hebt.

Dat zijn echte dubbele skills, meer dan een combo zoals Morgana met Root -> Soil.

[ Voor 13% gewijzigd door Nazanir op 12-04-2011 17:01 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

lol will nog down zijn voor nog 2 uur :( zeiden ze net in die live stream )

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Omdat de server toch down is......brought a smile on my face :+

YouTube: What if Riot Games made Ocarina of Time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"spin it to win it" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:37
OMG zie in de release notes dat lee sin generfed is.
Dit roept toch enige vraagtekens bij mij op.
Ik vond hem namelijk vrij UP ipv OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

servers zijn volgens de stream over ongeveer 1 uur en een kwartier weer in de lucht......zucht

edit: up and running :D

[ Voor 12% gewijzigd door Guumuus op 12-04-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guumuus schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:50:
servers zijn volgens de stream over ongeveer 1 uur en een kwartier weer in de lucht......zucht
Maak daar maar 10~15 minuten van voor EU :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

mklcln schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:47:
OMG zie in de release notes dat lee sin generfed is.
Dit roept toch enige vraagtekens bij mij op.
Ik vond hem namelijk vrij UP ipv OP.
Vreemd ... Ik vond Lee Sin nooit underpowered, maar ook nooit overpowered. Dus eigenlijk is Lee Sin nu zoals hij was, scaling is increased (met de hotfix) en nu wordt de base stats verlaagd. Toch is het vreemd want 9 van de 10 keer wordt ik of uitgelachen of uitgescholden dat ik Lee Sin neem omdat hij zo'n crap champ is volgens velen.

Niet dat de reactie van velen de waarheid hoeft te zijn maar toch ...

Anyways, Brand. In de champ spotlight lijkt hij mij een champion die even wat tijd nodig heeft om onder de knie te krijgen en dan insane overpowered is. LIJKT natuurlijk en dat is ook de bedoeling van de Champ spotlight van Riot, in de champ spotlight lijkt elke champion uber cool of overpowered.

Ook heb ik het idee dat de nieuwe lading champions meer skills krijgen die perfect samen werken, zoals Brand + Jarvan IV (ulti) bijvoorbeeld.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Dreanor schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:07:
[...]

Vreemd ... Ik vond Lee Sin nooit underpowered, maar ook nooit overpowered. Dus eigenlijk is Lee Sin nu zoals hij was, scaling is increased (met de hotfix) en nu wordt de base stats verlaagd. Toch is het vreemd want 9 van de 10 keer wordt ik of uitgelachen of uitgescholden dat ik Lee Sin neem omdat hij zo'n crap champ is volgens velen.

Niet dat de reactie van velen de waarheid hoeft te zijn maar toch ...

Anyways, Brand. In de champ spotlight lijkt hij mij een champion die even wat tijd nodig heeft om onder de knie te krijgen en dan insane overpowered is. LIJKT natuurlijk en dat is ook de bedoeling van de Champ spotlight van Riot, in de champ spotlight lijkt elke champion uber cool of overpowered.

Ook heb ik het idee dat de nieuwe lading champions meer skills krijgen die perfect samen werken, zoals Brand + Jarvan IV (ulti) bijvoorbeeld.
Brand + Amumu + Kat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

is het al bekend hoeveel die brand gaat kosten? lijkt mij wel een leuke champion, precies in mijn alley. Ranged, % of Health dmg and NUKEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:25

Hu9o

Schokkend

2 uur login que WTF?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
Lukt het mensen om überhaupt in te loggen ?

Eerst werd ik in de queue geplaatst, na een minuut of 20 werd m'n client eruit geknikkerd.
Vervolgens gaf de client aan dat m'n username/pwd niet klopte, en nu hangt de Position Check :/

US server is nog altijd unavailable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuling23
  • Laatst online: 25-07 15:45
ydegart schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:39:

Eerst werd ik in de queue geplaatst, na een minuut of 20 werd m'n client eruit geknikkerd.
Vervolgens gaf de client aan dat m'n username/pwd niet klopte, en nu hangt de Position Check :/
ingelijks hier... dagje vrij.. en dan dit..
gelukkig was er die live-stream, hoop vermaak van die phreak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ydegart schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:39:

US server is nog altijd unavailable.
Nee ik heb ongeveer 40 minuten gewacht en kreeg server is currently busy try again later.
Nu krijg ik telkens dat mijn username/pwd niet klopt.
Ondertussen ben ik weer in de que maar is hij 2 uur denk niet dat ik daar op ga wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ik heb ondertussen alweer een potje erop zitten, heb 3 min gewacht voor login :$

ging aardig met mordekaiser, jammer genoeg een morgana en caitlyn die er geen kont van snapten: morgana 0/13/2 en cait 2/9/5

[ Voor 44% gewijzigd door Guumuus op 12-04-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg. ik heb nu wachttijd van 1u >>
Pagina: 1 ... 22 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.