I'll do that!Intruder schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:44:
Ingame kun je channels toevoegen, die zit naast je vrienden, gewoon add channel, naam = Got
thx
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I'll do that!Intruder schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:44:
Ingame kun je channels toevoegen, die zit naast je vrienden, gewoon add channel, naam = Got
Ga jij om 10 uru nog buiten liggen?Timmiewimie schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:05:
Zitten 4 van de 5 mensen in die chat al ingame D: ik ga proberen buiten te liggen met men laptop en een potje lol doen. Ja ik heb een klein tafeltje op men schoot zodat ik ook de muis kan doen : D
Vicariously I live while the whole world dies
Top, dan stel ik voor dat we die in de TS opnemen als vervanger van die van PIVO!Nutral schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:35:
Ik heb een teamspeak server gestart, ip is ts.nutral.net , lekker makkelijk te onthouden ook voor iedereen die wel eens op de server wilt komen. poort is trouwens standaard 9987.
Het draait gewoon op mijn laptop dus 24/7
Ik vind hem wel leuk om te spelen, vooral het feit dat defensive items tegelijk ook offensive zijn, zo is Frozen Heart nu het belangrijkste item, omdat die de (of het) meeste mana geeft uit het hele spel. Op die manier zijn dus de defensive items dubbel effectief en is Ryze dus erg sterk.Vicarious schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:01:
[...]
De nieuwe ryze:
- Heeft bijna infinite mana vanaf lvl 4 a 5 dankzij tear of goddess
- Doet nog steeds een behoorlijke burst dankzij zijn Q die dikke dmg doet als je veel mana hebt
- Heeft nu lage cooldowns, dus continue spells spammen in teamfights.
- Is behoorlijk tanky. Je hebt vrijwel alleen mana en weinig AP nodig, en mana-items zijn vaak ook behoorlijk defensive. Denk aan items als banshee's veil en frozen armor
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
[ Voor 32% gewijzigd door Baristo op 08-04-2011 17:37 ]
[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 08-04-2011 22:11 ]
sudo apt-get rekt
Frozen heart reduced ook 20% Enemy Cooldown, toch is het meer een item voor een off-tank.MazeMouse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:09:
Terwijl de Frozen Heart upgrade je cru gezegd ongeveer 50 armor, 75mana, 5%CDR en een autoattackslowing effect oplevert (en dat effect is alleen puur noodzakelijk op teams die veel autoattackers hebben)
Hallo met Tim
TruPkunk schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 02:28:
kannie inloggen. Misschien moet ik naar bed?
niet. Ik heb gewonnen. Opde US magoed, hips tijgerbloed enalles
[ Voor 5% gewijzigd door Pkunk op 09-04-2011 03:29 ]
Hallo met Tim
lam?Pkunk schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 03:23:
[...]
niet. Ik heb gewonnen. Opde US magoed, hips tijgerbloed enalles
[ Voor 43% gewijzigd door Baristo op 09-04-2011 06:13 ]
Frozen Heart vetraagt auto attacks met 20%. Dat betekend als een Yi bijv op je in aan het hakken is, dat hij nu 20% trager slaat, dus minder damage kan doen. Het zou een beetje vreemd zijn als jij een item koopt, dat je vijanden helpt.Baristo schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 02:14:
[...]
Frozen heart reduced ook 20% Enemy Cooldown, toch is het meer een item voor een off-tank.
-
-
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Nu overdrijf je toch wel een beetje. de nieuwe ryze is goed maar imo zeker niet OPDreanor schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:06:
Mag ik zeggen dat Ryze nu echt retarded overpowered is? Hij was al easymode overpowered instagib champ. Nu is hij tank overpowered easymode instagib champ!
League of legends is leuk maar ik snap niet dat die mongolen die zichzelf Riot noemen dit spelletje niet kunnen balancen hoor. Hoe moeilijk kan het zijn ...
Denk het niet, met de oude Ryze kon je makkelijk elke champ instagibben of zo laag brengen dat ze moeten vluchten. Nu kan je ook nog eens tanken...Vicarious schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:16:
Nu overdrijf je toch wel een beetje. de nieuwe ryze is goed maar imo zeker niet OP
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Alleen jammer dat hij gemakkelijk jou burst overleefd totdat hij weer zijn burst heeft met zijn extra korte cooldowns ... Erg jammer hoor dat Riot gewoon amateurs zijn als het op champion balance aan komt ...Intruder schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:31:
ryze OP? nja vind zelf dus van niet, je komt de laatste tijd best veel ryze spelers tegen maar ik kan niet zeggen dat ik ze een erg groot probleem vind, veel burst, als je de burst overleefd dan kan ie ff helemaal niks meer, heb je hem zoo dood.
There's your problem.Dreanor schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:27:
[...]Als full time Lee speler kan ik niks beginnen tegen een Ryze ... hij prisoned mij (400-600 dmg) en instagibs ...
-
[ Voor 38% gewijzigd door Vicarious op 09-04-2011 13:15 ]
-
Geweldige reactie van iemand die niks weet van de situatie en maar wat verzint.Nazanir schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:19:
Dat zegt helaas gewoon helemaal niets over Lee Sin. Dat je wat kills en assist hebt, betekend gewoon dat je mee hebt gedaan aan teamfights en ik zal ook zeker niet beweren dat je die niet verdient hebt, of dat je er niet voor gewerkt hebt. Mijn punt is, dat Lee Sin niets kan doen, om het spel in zijn voordeel te beslechten. Hij is geen goede tank, geen goede assassin, geen goede tower pusher, geen goede initiator, geen goed... vul maar in.
Hij is een zogenaamde winmore champ. Als jouw team gewoon goed bezig is, doe jij het ook beter, maar als je aan het verliezen bent, word het met Lee Sin onmogelijk om iets te doen waardoor je het voordeel naar jezelf kan trekken: denk aan een Amumu, Vlad, Morgana, Janna, Shen, Nocturne, Yi, TF, ze kunnen of ineens keihard backdooren, een goed georganiseerde teamfight winnen, etc. Lee Sin kan niets van dit alles.
Als je Ryze OP vind, moet je hem ook niet benaderen als een squishy melee zonder enkele MR, dan ben je gewoon dood. Een Vlad, Morgana, Lux, etc zal je net zo goed afmaken als een Ryze. Daarbij is Ryze VER van OP, maar is hij gewoon erg sterk tegen squishies/melee poppetjes.
Als er iets fout gaat in het spel, zoek dan eerst het probleem bij jezelf: countered het poppetje van mijn tegenstander mij niet te hard? Heb ik wel genoeg MR/heb ik een Banshee's, was ik te greedy/overmoedig, etc.
Ik geloof gewoon echt niet, dat Ryze het probleem is.
-
HAHAHAHAHA OMFG HAHAHAHAHAHA ja ... hier ga ik niet meer serieus op in.Nazanir schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:34:
Jouw reactie is nog fantastischer, blijven hameren op het feit dat Ryze OP is, zonder maar enige echte kennis van jouw eigen champ of Ryze te bezitten. Als je weet hoe Ryze werkt, weet je hoe hem te benaderen of hem gewoon links te laten liggen. Als je maar ook enigzins deze thread volgt, dan weet je wat voor reacties je van mij mag verwachten en dat deze altijd onderbouwt zullen zijn, echter dat je dit weigert in te zien, is niet echt mijn probleem. Het enige waar jij nu op hebt gereageerd, is een MOGELIJKE situatie schets die ik heb gedaan, gebasseerd op de info die ik van jou heb gekregen.
Je bent verder niet ingegaan op mijn redenering achter, waarom Lee Sin slecht is.
Maar blijf vooral je kop in het zand steken, Ryze is gewoon OP toch?
Welke tips worden er gegeven dan? Het enige wat ik zie is dat mensen zonder kennis mij afkraken dat ik Lee Sin niet goed speel, geen MR koop etc. Dit zijn toch serieus geen tips. Maar ik snap het wel van "ryze" spelers dat dit "tips" zijn.Vicarious schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:34:
Weetje, zak er lekker in dan. Mensen proberen je tips te geven om ryze te counteren maar als je zo gaat reageren zoek je het toch lekker uit. Ga lekker verder huilen dat ryze zo OP is.
[ Voor 22% gewijzigd door Dreanor op 09-04-2011 14:39 ]
^^SaphuA schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:25:
Einde discussie.
[ Voor 71% gewijzigd door MazeMouse op 09-04-2011 15:28 ]
sudo apt-get rekt
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 18:05 ]
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
-
Anivia is heel lastig om te masteren gewoon. Je moet inderdaad die q-skill goed richten anders wordt je burst flink verminderd. Verder moet je positionering geweldig zijn omdat je geen escapes hebt.Airdack schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:28:
Ik ben nu hard aan het sparen voor een 6300 champion (zou dan mijn eerste worden). Ik was er eerst 100% van overtuigd dat ik Anivia zou gaan halen, omdat ik hoorde dat die de hoogste burst in de game heeft, dus dat is een mooie aanvulling op mijn arsenaal.
Nou heb ik echter wat guides gelezen, en mensen zeggen dat Anivia helemaal niet zo goed is als je haar stun skill ontwijkt, wat vrij makkelijk schijnt te zijn... klopt dit? Ik begin een beetje te twijfelen, 6300 is niet nix voor mij en ik heb haar eigenlijk nog nooit uit kunnen proberen omdat ze steeds niet bij de f2p champions zit.
Ik heb Irelia heel veel gespeeld in haar f2p-week terwijl ik Xin al een tijdje heb, maar ik vind Irelia persoonlijk makkelijker om mee te spelen dan Xin Zhao. Je hebt meer escapes en je bent veel tankier terwijl je damage ook vrij behoorlijk is. Xin heeft meer damage, maar is ook een stuk sneller dood om bovenstaande redenen.Nazanir schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:00:
Irelia (sterke jungler/ganker/offtank maar niet zo recht toe recht aan om goed mee te zijn als bijv een Xin)
[ Voor 72% gewijzigd door Vicarious op 09-04-2011 19:03 ]
-
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 01:03 ]
Ik kom niet zo heel veel annies tegen, behalve als ze gratis is. Maar een Annie met flash is wel annoying moet ik zeggen.Menace_1981 schreef op zondag 10 april 2011 @ 09:14:
Ik ben net gestart met LoL en na de tutorials te hebben gedaan, een potje players vs AI, een viertal normal 5v5 gedaan. Ik ben de laatste 3 games 'legendary' geweest met Annie. Zie alleen haar naam niet terugkomen in jullie lijstjes. Is zij een char die veel door newbs wordt gespeeld ofzo?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Annie zie je inderdaad niet zo heel veel. Ik heb al op enkele plaatsen het excuus gelezen dat ze "saai" zou zijn.Menace_1981 schreef op zondag 10 april 2011 @ 09:14:
Ik ben net gestart met LoL en na de tutorials te hebben gedaan, een potje players vs AI, een viertal normal 5v5 gedaan. Ik ben de laatste 3 games 'legendary' geweest met Annie. Zie alleen haar naam niet terugkomen in jullie lijstjes. Is zij een char die veel door newbs wordt gespeeld ofzo?
sudo apt-get rekt
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 10:49 ]
Emergency Maintenance. Check de LoL forums maar. Ze verwachten 9:30GMT weer online te zijn (en met zomertijd lopen wij daar 2 uur op voor dus 11:30)Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:38:
Hmm. Ik krijg server unavailablemaar de rest van het internet lijkt te werken.
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Auwch. OK daarmee.MazeMouse schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:49:
[...]
Emergency Maintenance. Check de LoL forums maar. Ze verwachten 9:30GMT weer online te zijn (en met zomertijd lopen wij daar 2 uur op voor dus 11:30)
Verwijderd
Ik heb een server gestart op ts.nutral.net en hij draait gewoon hoor.Hu9o schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:00:
Nu de teamspeak server van PIVO down is (kapote laptop). Wat is nu de standaard hangplek van iedereen?
[ Voor 56% gewijzigd door MazeMouse op 10-04-2011 16:41 ]
sudo apt-get rekt
Rond zes uur in de ochtend... 'k geloof het graag.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:41:
Pff servers doen het nog steeds niet. Heb maar een switcher gedownload en speel nu even op de US. Valt me wel op dat de meeste spelers in game daar nu europeanen zijn
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
sudo apt-get rekt
vond ik leuk xD we wonnen tog easyLittleburst schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:01:
wut? 3 phantom dancers? Infinity edge ftw?
O.R.C. Black Bulls Rugby
[ Voor 27% gewijzigd door Ossi op 10-04-2011 21:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Intruder op 11-04-2011 08:45 ]
-
-
Grotendeels met je eens, maar ik baal altijd wel als ik tegen een Kassadin moet midVerwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 02:06:
Anivia is trouwens mega OP. gelukkig zijn weinig mensen het met mij eens, en word ze niet/amper generfed.
Mega burst, op mid niet te verslaan (vooral na level 6, door geen een champion.) en late game een flash-> wall combo die 90% van de tijd je leven saved.
Anivia is imo gewoon de beste caster die er op het moment beschikbaar is.
[ Voor 37% gewijzigd door mklcln op 11-04-2011 09:47 ]
buff op sin lee hopelijk.mklcln schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:45:
Ooh nieuwe patch preview nu nog de echte release notes
Nou ja zeg nerf op renekton pfff, een buff op Cassiopeia (vondt die toch altijd al irritant met haar range/ poison) en een nerf op Nocturne.
Wel hopelijk wat minder mushroom(minefield) van teemo
Link:
YouTube: League of Legends - Patch Preview 1.0.0.115
voor wie hem ook wil zien.
Verwijderd
Nooooo !mklcln schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:45:
...en een nerf op Nocturne.
[ Voor 42% gewijzigd door Intruder op 11-04-2011 10:05 ]
[ Voor 58% gewijzigd door PCADDICT op 11-04-2011 10:02 ]
-
Ja.PCADDICT schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:02:
wat is dat dan?
EDIT: ooh nice zijn dat alle tweakers?
[ Voor 43% gewijzigd door MazeMouse op 11-04-2011 10:16 ]
sudo apt-get rekt
Dat moeten ze inderdaad goed afbakenen om dit soort praktijken te voorkomen.Intruder schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:14:
En over die observer modus, het klinkt allemaal leuk enzo maar in feite is het harstikke oneerlijk. je laat 5 mensen spelen en 6 man observeren. Je zit met 6 man op skype en de observer is gewoon de gene die alles coördineerd, Zo gaat je teamplay gewoon dusdanig omhoog dat je als het ware een 5 v 6 gaat spelen, ik denk ook dat dit de reden is dat deze optie er nog niet in zit.
Als je goed had geluisterd, had je gehoord dat dit geen nerf is. Het is een shift. Zo zullen de base stats lager zijn, maar de ratio's hoger. Dit houd in dat als je hem tank speeld, dat je tank bent en geen beefy dps. Maar dit houd ook in dat renekton nu eindelijk fatsoenlijk als dpser neergezet kan worden (goede burst dmg bijvoorbeeld). Ik kijk erg uit omdat nu de classes gespeeld kunnen worden zoals het hoort! Geen olaf meer met 250+ ad en 4.5k hp en 40% lifesteal die met 2.0 AS op je in staat te hakken.Nazanir schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:06:
Ik speel Renekton vrij vaak, dus ik kan enigzins inkomen bij de nerfs. Hij heeft echt een hele goede laning phase met een lage risk/high reward. hij kan naar iemand toe dash, Q gebruiken en weer terug dashen. Daarbij kan je mat 50+ rage makkelijk voor meer dan 100HP jezelf healen, en hij kan daarnaast ook heel goed farmen met zijn Q. Ik vind het natuurlijk jammer om een favo generfed te zien worden, maar ik ben het volkomen ermee eens.
[ Voor 11% gewijzigd door HesRuud op 11-04-2011 12:02 ]
Kiek em goan!
Woot, say what, buff cassiopeiamklcln schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:45:
Ooh nieuwe patch preview nu nog de echte release notes
Nou ja zeg nerf op renekton pfff, een buff op Cassiopeia (vondt die toch altijd al irritant met haar range/ poison) en een nerf op Nocturne.
Wel hopelijk wat minder mushroom(minefield) van teemo
Link:
YouTube: League of Legends - Patch Preview 1.0.0.115
voor wie hem ook wil zien.
Ik heb haar gisteravond één potje gespeeld en faalde jammerlijkPCADDICT schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:43:
cass heb ik pas paar keer gespeeld maar in de goede handen is het een goede support
Surfin' paradise!
ja urgot is misschien wel iets makkelijker met die skillshots en de range,Snappie88 schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:51:
[...]
Ik heb haar gisteravond één potje gespeeld en faalde jammerlijk
Nu was ik belachelijk moe en had hoofdpijn, dus ik denk niet dat het de optimale omstandigheden waren, maar vond haar als champion ook helemaal niet aantrekkelijk eigenlijk. Vind Urgot veel leuker met z'n skillshot combo, wil binnenkort ranked met hem gaan doen.
Laatst verliesend potje toch eigenlijk best dominand gespeeld met Urgot ookHeerlijk harassen vanaf je torentje terwijl er vijf man daar 'beneden' staan.
Hoe speel jij Cass?Knupoltor schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:00:
[...]
Woot, say what, buff cassiopeia![]()
Heerlijk man, vanavond eens zien of ze nog dominanter is geworden... en voor diegenen dat denken dat cass geen waardige champ is, kom maar eens een potje meespelen dan ...
sudo apt-get rekt
Even hierop terugkomend, ik heb Anivia unlocked en heb met haar al aardig wat potjes gespeeld. Zeker in ARAM is zij gewoon HET grote gevaar.PCADDICT schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:52:
anivia is wel moeilijk om te spelen maar als je deze champ onder de knie hebt is die echt OP, maarja heel veel mensen zeggen deze champ is OP of die champ is OP, maar meestal licht het aan diegene die em speelt of de champ OP is ofnie.
Kassadin is met twee silences en een insta-move skill dan ook wel de magekiller bij uitstek. Als ik met Kat tegenover Kass sta, dan krijg ik ook de bibbers. Ik weet wat hij kan, ik kan min of meer voorspellen wat hij gaat doen, ik weet wat voor effect het op mij heeft en ik weet wat voor effect mijn skills op hem hebben. Maar hij heeft gewoon het voordeel van die silences. Een goede Kassadin kan elke mage onder de duim houden.SaphuA schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:24:
[...]
Grotendeels met je eens, maar ik baal altijd wel als ik tegen een Kassadin moet mid
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq