[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.361 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Intruder schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:44:
Ingame kun je channels toevoegen, die zit naast je vrienden, gewoon add channel, naam = Got
I'll do that!
thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Zitten 4 van de 5 mensen in die chat al ingame D: ik ga proberen buiten te liggen met men laptop en een potje lol doen. Ja ik heb een klein tafeltje op men schoot zodat ik ook de muis kan doen : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Timmiewimie schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:05:
Zitten 4 van de 5 mensen in die chat al ingame D: ik ga proberen buiten te liggen met men laptop en een potje lol doen. Ja ik heb een klein tafeltje op men schoot zodat ik ook de muis kan doen : D
Ga jij om 10 uru nog buiten liggen?
Succes met het zonnetje dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
je bedoeld 3 uur en hier schijnt de zon nog vollop :']

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Zullen we effe kappen met de chat over de zon, over streams en of er iemand een potje wil spelen? We hebben een ingame chat, we hebben een irc chat en we hebben PM en mail etc. daarvoor.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb een teamspeak server gestart, ip is ts.nutral.net , lekker makkelijk te onthouden ook voor iedereen die wel eens op de server wilt komen. poort is trouwens standaard 9987.
Het draait gewoon op mijn laptop dus 24/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nutral schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:35:
Ik heb een teamspeak server gestart, ip is ts.nutral.net , lekker makkelijk te onthouden ook voor iedereen die wel eens op de server wilt komen. poort is trouwens standaard 9987.
Het draait gewoon op mijn laptop dus 24/7
Top, dan stel ik voor dat we die in de TS opnemen als vervanger van die van PIVO!

Wat vinden jullie trouwens van de revamped ryze? Ik heb hem nu een paar keer gespeeld en hoewel ik de allereerste keer zwaar zoog (o.a. omdat ik de verkeerde items pakte) ben ik er best tevreden over. Ik kan namelijk maar weinig AP heroes spelen en aangezien ik met Sion de laatste tijd waardeloos speelde wilde ik eens wat anders proberen. Soms heeft je team nou eenmaal AP nodig ;)

De nieuwe ryze:
- Heeft bijna infinite mana vanaf lvl 4 a 5 dankzij tear of goddess
- Doet nog steeds een behoorlijke burst dankzij zijn Q die dikke dmg doet als je veel mana hebt
- Heeft nu lage cooldowns, dus continue spells spammen in teamfights.
- Is behoorlijk tanky. Je hebt vrijwel alleen mana en weinig AP nodig, en mana-items zijn vaak ook behoorlijk defensive. Denk aan items als banshee's veil en frozen armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Vicarious schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:01:
[...]

De nieuwe ryze:
- Heeft bijna infinite mana vanaf lvl 4 a 5 dankzij tear of goddess
- Doet nog steeds een behoorlijke burst dankzij zijn Q die dikke dmg doet als je veel mana hebt
- Heeft nu lage cooldowns, dus continue spells spammen in teamfights.
- Is behoorlijk tanky. Je hebt vrijwel alleen mana en weinig AP nodig, en mana-items zijn vaak ook behoorlijk defensive. Denk aan items als banshee's veil en frozen armor
Ik vind hem wel leuk om te spelen, vooral het feit dat defensive items tegelijk ook offensive zijn, zo is Frozen Heart nu het belangrijkste item, omdat die de (of het) meeste mana geeft uit het hele spel. Op die manier zijn dus de defensive items dubbel effectief en is Ryze dus erg sterk.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ryze ftw! vind hem super leuk om te spelen... (nu komt de maar)

Maar je kan hem niet zo vaak spelen in soloQ door alle instalockers, ookal is hij redelijk tanky midlate game, zijn range is klein, waardoor je toch heel erg kwetsbaar bent. Movement speed is een musthave, anders kan je nooit je spell combo spammen. 3+ boots zijn echt heel goed op hem.

ryze is wel een hele goede(waarschijnlijk hoogste) damage per second mage in de game.

ik vind hem jammer dat ik vaak champs moet kiezen om nog een redelijk gebalanceerd team te hebben. (vaak jungle, tank, tanky dps of support) vooral omdat ik zelf vind dat ik een goede ranged carry ben. Ipv instalock twitch/ez faalbazen, die eigenlijk op bots zoude moette oefenen. Rage rage rage!

Btw er is wel mathcraft over ryze, RoA is heel goed op hem, ap/mana build had de beste dmg en goede survivabilitie. ga niet 100% mana, include ook een void staff op een gegeven moment. Ryze"s E gebruik je ook in je combo dus een soulstealer/deathcap/zhonya"s is niet verboden (check de math voor een volle qwqeqrqe combo)
AD built is erg viable, vooral als je voor 30 min wil klaar zijn, of een surrender wil veroorzaken, sheen + manumane is erg cheap. En komt hard aan met 31 armor pen.

Veel troll builds gespeeld laatste maand, veel zijn viable. Cdr ashe, ad sona, ad ryze, as/bd alistar, tank kennen, ap gp etc.
Allemaal zijn viable, als je je team waarschuwt dat je trollt.

[ Voor 32% gewijzigd door Baristo op 08-04-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Mijn build voor ryze:
- Rush tear of goddess (start met sapphire crystal)
- Sorc boots voor magicpen
- Catalyst voor mana en survivability
- Glacial shroud voor mana, armor en CDR
- Catalyst afmaken naar banshee
- Glacial shroud afmaken naar frozen heart
- Tear afmaken naar archangel staff
- Daarna meestal iets als void staff oid, afhankelijk van situatie

Geen RoA dus, maar op een of andere manier vind ik het bij elke char moeilijk om er ruimte voor te vinden in mijn build. Ik speel zelden goed als ik een RoA rush, en ik vind dat je hem alleen redelijk early game moet kopen zodat hij zijn volledige potentie benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Start met Sapphire crystal -> Tear
Sorc boots
2 catalysts

Daarna besluit ik aan de game of Banshees of Glacial Shroud gekocht wordt (is er meer MR of meer Armor nodig?)
Daarna rond ik meteen de RoA af en ga weer op ongeveer dezelfde route verder als jouw build.

Ja, dat is best een late RoA maar je moet onthouden dat RoA op Ryze vanaf het begin meteen al een cost-effective item is dat alleen maar beter wordt als de game vanaf dat punt langer gaat duren en dus iedere minuut steeds sterker wordt voor je.

HEEL kort door de bocht is de upgrade van Glacial Shroud tot Frozen Heart net zo duur als een 2e catalyst. Catalyst levert je 290life, 325mana en een goede offensive upgrade mogelijkheid op.
Terwijl de Frozen Heart upgrade je cru gezegd ongeveer 50 armor, 75mana, 5%CDR en een autoattackslowing effect oplevert (en dat effect is alleen puur noodzakelijk op teams die veel autoattackers hebben)

EDIT:
Plus met die 2 catalysts heb je al vrij vroeg een goede lifepool liggen die erg hard uitbouwt. Als je dan nog gek genoeg zou zijn om een Rylai's te halen is het Madred's Bloodrazor time willen ze je nog iets maken :P)

[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 08-04-2011 22:11 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
MazeMouse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:09:

Terwijl de Frozen Heart upgrade je cru gezegd ongeveer 50 armor, 75mana, 5%CDR en een autoattackslowing effect oplevert (en dat effect is alleen puur noodzakelijk op teams die veel autoattackers hebben)
Frozen heart reduced ook 20% Enemy Cooldown, toch is het meer een item voor een off-tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
kannie inloggen. Misschien moet ik naar bed?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Pkunk schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 02:28:
kannie inloggen. Misschien moet ik naar bed?
Tru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
niet. Ik heb gewonnen. Opde US magoed, hips tijgerbloed enalles

[ Voor 5% gewijzigd door Pkunk op 09-04-2011 03:29 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Pkunk schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 03:23:
[...]

niet. Ik heb gewonnen. Opde US magoed, hips tijgerbloed enalles
lam?

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/9951/lolpwned.png

1st post FTW, vooral nadat topic geclosed is na alle troll spam

Dit las ik nadat server weer online was
Afbeeldingslocatie: http://img864.imageshack.us/img864/5823/roflstomp.png

[ Voor 43% gewijzigd door Baristo op 09-04-2011 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Baristo schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 02:14:
[...]

Frozen heart reduced ook 20% Enemy Cooldown, toch is het meer een item voor een off-tank.
Frozen Heart vetraagt auto attacks met 20%. Dat betekend als een Yi bijv op je in aan het hakken is, dat hij nu 20% trager slaat, dus minder damage kan doen. Het zou een beetje vreemd zijn als jij een item koopt, dat je vijanden helpt.

Ik merk de laatste tijd, dat ganken gewoon mijn ding is, ik heb ook Jarvan aangeschaft, en mijn hemel wat is het een beest. Gewoon met een tank build en een Ghostblade, is mijn beste score tot dusver 14/3/28. Hij heeft echt een goddelijke early game, goede harrasment, kan uitstekend ganken en heeft mijn zijn ult een soort panic button (iedereen die er in vast komt te zitten, probeert vaak weg te rennen, ipv te vechten), heeft goede base stats, en kan zijn team goed helpen met zijn flag (attackspeed + armor).

Ik zit nog een beetje te puzzelen met mijn build however. Je flag skill, geeft teammates binnen bereik, bonus armor en attack speed. Om deze reden, zou je kunnen overwegen om een Aegis te nemen, dit is ook wat ik overdenk, maar ik merk dat het gewoon niet echt nodig is. Je zou namelijk om deze reden ook een Stark's kunnen nemen. Beide items hebben een prima syngergy met de flag, echter is Jarvan geen goede aura char. Hij moet tanken, punt uit.

Ik neem gewoon een redelijk standaard tankbuild met als materies: 0/21/9 en een iets afwijkende rune setup.

Red: ArmorPen
Yellow: MP/5 per level
Blue: CDR
Quint: ArmorPen

Je begint dan met 25 armorpen, samen met je passive doe je best wel eng veel damage. Ik zie het als Poppy's Devastating Blow, maar dan als een passive en werkt alleen van current HP, ipv max HP. Dit geeft Jarvan toch eng veel burst. Er kan een overweging gemaakt worden, om magicpen hiervoor te nemen, echter kan zijn passive maar eens per 6 seconden, en voor de rest heb je geen skills die interresant magic damage doen, dus de moeite niet waard.

Skill priority: R>Q>W>E

De redenering is: je Q doet goede damage, heeft een prima range, en reduced enemy armor. What more do you want? Hij kost niet heel veel mana, maar heeft een relatief korte cooldown dus hij kan heel snel je mana op eten. Deze skill is overigens ook uitermate geschikt als last hit tool, dus als je merkt dat je lane wat lastiger is, kan je hiermee echt altijd last hitten, maar doe het wel met mate. Dankzij je passive en je Q, heeft Jarvan echt een goddelijke laning phase. Als iemand in je buurt komt, gewoon een mepje geven en dan verder lanen, ze zijn dan zonder dat je mana gebruikt, 10% HP kwijt (ja MR, maar je doet ook nog gewoon je attack damage erbij, dus makkelijk 10%). Als je Q level 3 is, word het helemaal lachen, eerst prikken met Q en dan een auto attack, betekend dat je auto attack meer damage doet, door de amor reduction van de skill, echter doet je passive dan minder damage, omdat die uitgaat current HP. De beste cycle zou zijn: Auto attack -> Q -> auto attack. Om deze reden, is Jarvan ook een hele goed duo/solo laner (top lane veelal), niet geheel onbelangrijk: Jarvfan heeft een geweldige attack animation, die echt bijzonder kort is, dus dat maakt last hitten ook een stukje makkelijker.

De reden dat je je shield eerst maxed, en niet je flag, omdat je flag niet zo'n groot verschil maakt. 1 puntje in flag is genoeg, beetje extra armor en attack speed, maar de reden dat 1 punt genoeg is, dat je dan je E -> Q combo kan doen. Wanneer je flag ergens staat, en je mikt je Q op de flag (moet wel binnen bereik zijn), trekt Jarvan zich naar de flag toe, doet damage tegen alles wat hij raakt en een knockup erbij. Het kan gebruikt worden om te initiaten, chasen en als escape. Tip: Gebruik smartcast, dit maakt je leven een stuk eenvoudiger met deze combo, want als je flag net buiten je bereik cast, loop je eerst zo dat hij binnen bereik is, maar cast je dan je Q meteen erna, doe je alleen je Q. Ook nog een leuk detail, door je CDR kun je vaak je Q 2x op 1 flag casten. Je shield geeft je niet alleen extra temp HP, maar ook meer HP als er meer vijanden in de buurt zijn. Je shield profiteert helaas als een van de hele weinige skills niet van AP (denk aan Udyr, Morgana, etc), dus het word goed ondervangen met meer shioeld voor elke vijand. Tevens word elke vijand binnen het bereik van je shield ook nog eens geslowed voor een paar seconden. Dit helpt met het chasen. Vaak is het een goed idee, je shield past te gebruiken net na je ult.

Dan is er dus nog Cataclysm. Een wat meer unieke skill in het spel op dit moment. Je doet damage op je target waar je op springt (scaled met AD, net zoals je Q), en je creeert een so geheten arena. In een circel rondom je target, verschijnt een muur, deze houdt 3.5s aan. Je kan er dus niet uit, tenzij je een dash/flash/etc hebt. Daarnaast moet je er heel goed rekening mee houden, dat je ook je eigen teammates hierin kan vast zetten. Belangrijk om te weten, is dat je deze muur op elk gewenst moment kan stoppen, door weer op R te drukken. Een soort failsafe zeg maar. Het juiste of on juiste gebruik van deze ult is echt alles. Bij geod gebruik maakt je team makkelijk 3-4 kills. Bij slecht gebruik moet je niet vreemd opkijken als je ge-aced word (zonder overdrijven). Positionering is dus scht alles. Merk je trouwens dat een doel buiten bereik van je ult is: E -> Q -> R om er heel snel bij in de buurt te komen. Je Q heeft een kort cooldown, dus kan je meteen na je ult weer gaan prikken.

Jarvan kan op zich ook aardig junglen, echter is het mijn mening dat hij gewoon te goed is in een lane, dat je het junglen beter aan een ander kan overlaten. Neemt niet weg, dat hij met zijn knock up en slow een geweldige ganker is, maar ook vanuit een lane met een jungle gank, 2x zo gevaarlijk word, omdat je dan een soort dubbele gank hebt. Voor rest: oefenen, situaties inschatten en je kotm er wel.

Er zijn ook mensen die Jarvan als AD bouwen. Op zich geen erg probleem, zijn Q en R scalen met AD, je krijgt leuk wat attack speed van je Flag. Maar dat betekend dat je ult gebruiken ook riskanter word, omdat je dan zelf een stuk kwetsbaarder bent. Daarnast kan je met je armorpen en passive, toch nog harde klappen uitdelen, en als je team genoten items als Malady en Abyssal gebruiken, doet je passive ook nog eens meer damage.

Een paar dingetjes die ik toch nog even leuk vind om uit te lichten met je ult: Als je een Morgana in je team hebt, probeer haar dan samen met je vijanden in je ult te locken. Als zij daarna ook nog eens ult: bam stun na jouw ult. En los daarvan, haar ult doet ook hele leuke damage. Of zorg dat je een Vlad klaar hebt staan (deze hoef niet in je ult gelocked te worden), om daarna zijn ult te casten. Amumu hoef je niet perse in je ult te locken, want hij kan zich er ook in werken met bandage toss en daarna zijn ult te gebruiken.

Ook champions met goede AoE's zoals Garen's Spin, lock hem mee in je ult. De mogelijkheden zijn redelijk eindeloos, en je ult samen met je shield, is ook de reden waarom je zoveel assists zult krijgen.

Een laatste tip, cast ALTIJD je flag als je aan het tower pushen bent, zowel jij als je teammates vallen dan sneller aan, dus gaat de toren sneller neer. Ook kan je prima leashen met je flag of je Q, voor een jungler (in principe wil je altijd solo top zijn met Jarvan, dus je jungler helpen is dan een kleine moeite toch?).

Tijd voor item discussie.

Ik begin meestal met een Doran's Shield, het doet voor mij wat het moet doen, maar je bent vrij om je eigen start items naar eigen keuze te nemen. Er is hier niet echt een goed of fout in.

Voor je core build: Heart of Gold, Merc Threads, Sunfire Cape en Brutalizer.

Brutalizer voor de armorpen en CDr (de damage is een leuke bonus), HoG voor HP en armor, Mecr Threads zijn vanzelf sprekend lijkt me, en Sunfire Cape omdat deze eigenlijk syngery heeft met all je skills, voornamelijk je ult. Als je merkt dat je neit tanky genoeg bent, bouw dan eerst je HoG uit naar een Omen, gaat het eigenlijk wel lekker, bouw je Brutalizer uit naar een Ghostblade.

Merk je dat je meer MR nodig hebt, stop je er nog een BV tussen door. Deze geeft je ook wat extra mana, wat je op zich heel goed kan gebruiken. Omdat je met deze build ook leuk wat HP krijgt, raadt ik als laatste Atma's Impaler aan. Je bent nu een hele goede tank, tower tanker en pusher en ganker allemaal in een. Al niemand hem echt nodig heeft, vraag of je de blue buff zo nu en dan mag pakken, aangezien je dan lekker los kan gaan, zonder je zorgen te hoeven maken om je mana.

Als laatste, summoner spells. Er zijn niet echt slechte keuzes voor Jarvan. Ghost, Exhaust, Flash, Clairvoyance (deze word nog al onderschat naar mijn gevoel), Teleport (na een teamfight meteen naar en tower warpen en deze pushen). Mijn voorkeur gaat veelal uit naar exhaust + ghost, maar dit mag je zelf weten.

Clarity raad ik niet aan, ook al heb je misschien mana problemen. Je moet echt leren je mana te managen, zodat je Clarity eigenlijk niet nodig hebt. Ignite klinkt verleidelijk, het is maar een beetje damage, en voor een tank ignite nemen, betekend dat je liever kills hebt, dan je je carries deze kills gunt. Revive hoef ik hopelijk niet op in te gaan? Smite is alleen handig als je zou junglen.

Hmm weer een lange post van mij :p Ik zou ze moeten verzamelen ofzo.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Hehe ja je kan er wel een blog mee maken :P Maar ik speelde jarvan toen hij free was bijna EXACT hetzelfde als dat jij doet en ik was er ook vrij goed mee. En aangezien ik meestal tanky characters speel maar die vaak AP-based zijn (zoals bijv. amumu) is Jarvan een ideale aanvulling voor mijn arsenaal. Enige dat me tegenhoudt is die 6300 fucking IP. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Jarvan is "slechts" 4800 IP, scheelt toch weer 1500 puntjes.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Mag ik zeggen dat Ryze nu echt retarded overpowered is? Hij was al easymode overpowered instagib champ. Nu is hij tank overpowered easymode instagib champ!

League of legends is leuk maar ik snap niet dat die mongolen die zichzelf Riot noemen dit spelletje niet kunnen balancen hoor. Hoe moeilijk kan het zijn ... :S

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:06:
Mag ik zeggen dat Ryze nu echt retarded overpowered is? Hij was al easymode overpowered instagib champ. Nu is hij tank overpowered easymode instagib champ!

League of legends is leuk maar ik snap niet dat die mongolen die zichzelf Riot noemen dit spelletje niet kunnen balancen hoor. Hoe moeilijk kan het zijn ... :S
Nu overdrijf je toch wel een beetje. de nieuwe ryze is goed maar imo zeker niet OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Vicarious schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:16:
Nu overdrijf je toch wel een beetje. de nieuwe ryze is goed maar imo zeker niet OP
Denk het niet, met de oude Ryze kon je makkelijk elke champ instagibben of zo laag brengen dat ze moeten vluchten. Nu kan je ook nog eens tanken... :S

Als full time Lee speler kan ik niks beginnen tegen een Ryze ... hij prisoned mij (400-600 dmg) en instagibs ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
ryze OP? nja vind zelf dus van niet, je komt de laatste tijd best veel ryze spelers tegen maar ik kan niet zeggen dat ik ze een erg groot probleem vind, veel burst, als je de burst overleefd dan kan ie ff helemaal niks meer, heb je hem zoo dood.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Intruder schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:31:
ryze OP? nja vind zelf dus van niet, je komt de laatste tijd best veel ryze spelers tegen maar ik kan niet zeggen dat ik ze een erg groot probleem vind, veel burst, als je de burst overleefd dan kan ie ff helemaal niks meer, heb je hem zoo dood.
Alleen jammer dat hij gemakkelijk jou burst overleefd totdat hij weer zijn burst heeft met zijn extra korte cooldowns ... Erg jammer hoor dat Riot gewoon amateurs zijn als het op champion balance aan komt ...

Het spelletje is erg leuk maar het is zo jammer dat ze zoiets simpels als balance niet voor elkaar krijgen ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Dreanor schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:27:
[...]Als full time Lee speler kan ik niks beginnen tegen een Ryze ... hij prisoned mij (400-600 dmg) en instagibs ...
There's your problem.

Lee Sin is gewoon slecht. Sorry dat ik het zeg. Ik had al eerder een wat meer uitgebreide analyse gepost, maar hij kan veel, maar weinig dingen echt goed. Het is niet zozeer Ryze die het probleem is, maar de damage output van Lee Sin is gewoon ronduit belachelijk slecht. Als iemand dan een beetje MR/Armor heeft, begin je gewoon helemaal niets meer.

Ik heb nog geen enkele Lee Sin gezien, die het spel wist te keren. Als een team met Lee Sin won, was het nooit dankzij Lee Sin, maar vaak ondanks Lee Sin. Ik heb echt goede Lee Sin spelers gezien, zonder twijfel. Maar Lee Sin doet niets gamechanging goed. Denk aan Maokai zijn ult, Vlad zijn ult (meer/minder damage), Blitz zijn grab (zeg maar een omgekeerde Dragon Kick, daarbij loopt Blitz geen gevaar om te grabben, maar moet Lee Sin wel naar zijn target toe). Er zijn hele sterke shields in de game (denk aan Morgana en Janna), zo kan ik nog even doorgaan.

Het probleem is echt niet Ryze in dit geval, het is Lee Sin.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
je was me net voor lol, Lee Sin is echt een ontzetteng slechte champion die alleen maar een beetje viable is als full tank, riot zal hem behoorlijk moeten buffen volgende patch om het viable te maken.

Full dps doet hij te weinig dmg en gaat hij zooo snel dood, dus zal een ryze je idd, 1 shotten, maar een veigar/malzhar ook wel.

Full tank kun je je team een beetje helpen, beetje ults van tegenstanders cancelen en ga je met je build in life steal relatief moeilijk dood. Maar er zijn veel beter tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ja, want pre-buff Lee Sin en Ryze was ik zo slecht bezig met Lee Sin ...

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/_e-T3iRFLh1g/TZnjGX2ofrI/AAAAAAAAAf0/Cb0eU1NDLwo/BecauseImLeeSin.jpg

Dus ja, wat er verandert is is de mega onnodige buff van Ryze ... hij is gewoon simpelweg overpowered als een motherf*cker. Maargoed, zulke champs zijn nodig om geld te zuigen uit greedy people die enkel de overpowered champs willen spelen e.d. omdat ze anders geen kills kunnen krijgen. :) Daarom is karthus noob ult nooit generved, of tryn's godmode etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Die ryze-changes waren al 3 patches terug ofzo he... dat weet je? En als 3 mensen zeggen dat ryze niet OP is en ik ook niet het hele forum er vol mee zie staan, kan het dan zijn dat jij gewoon niet zo goed tegen ryze kan spelen?

Verder is trynds endless rage verkort en zie ik amper nog tryndameres. En als ik ze zie hebben ze meestal bijna netzoveel deaths als kills. Ze komen gewoon niet meer op tijd weg nu terwijl ze voorheen konden towerdiven, killen, wegspinnen en jou uitlachen. Karthus zijn ult is makkelijk te counteren met een elixyr, een hexdrinker of een banshees veil.

Het spijt me wel, maar ik vind dat je een beetje aan het zeuren om het zeuren bent nu. De champs in LoL zijn inmiddels al zo vaak gebuffed/generfed dat er nu wel een redelijke balans is. Tuurlijk zijn er altijd dingen die gecorrigeerd kunnen/moeten worden, maar ik denk niet dat ze het veel beter kunnen doen dan dat ze nu doen wat dat betreft.

[ Voor 38% gewijzigd door Vicarious op 09-04-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Dat zegt helaas gewoon helemaal niets over Lee Sin. Dat je wat kills en assist hebt, betekend gewoon dat je mee hebt gedaan aan teamfights en ik zal ook zeker niet beweren dat je die niet verdient hebt, of dat je er niet voor gewerkt hebt. Mijn punt is, dat Lee Sin niets kan doen, om het spel in zijn voordeel te beslechten. Hij is geen goede tank, geen goede assassin, geen goede tower pusher, geen goede initiator, geen goed... vul maar in.

Hij is een zogenaamde winmore champ. Als jouw team gewoon goed bezig is, doe jij het ook beter, maar als je aan het verliezen bent, word het met Lee Sin onmogelijk om iets te doen waardoor je het voordeel naar jezelf kan trekken: denk aan een Amumu, Vlad, Morgana, Janna, Shen, Nocturne, Yi, TF, ze kunnen of ineens keihard backdooren, een goed georganiseerde teamfight winnen, etc. Lee Sin kan niets van dit alles.

Als je Ryze OP vind, moet je hem ook niet benaderen als een squishy melee zonder enkele MR, dan ben je gewoon dood. Een Vlad, Morgana, Lux, etc zal je net zo goed afmaken als een Ryze. Daarbij is Ryze VER van OP, maar is hij gewoon erg sterk tegen squishies/melee poppetjes.

Als er iets fout gaat in het spel, zoek dan eerst het probleem bij jezelf: countered het poppetje van mijn tegenstander mij niet te hard? Heb ik wel genoeg MR/heb ik een Banshee's, was ik te greedy/overmoedig, etc.

Ik geloof gewoon echt niet, dat Ryze het probleem is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
idd, het zijn niets voor niet ULTIMATE atacks, dus ze moeten ook wel meer doen dan een normale aanval, en voor bijna elke ultimate is er wel een goede counter, Tryndamere ult? wacht ff 4 seconden na use en ignite hem, gegarandeerde kill. Owjah exhaust werkt ook ERG goed. karthus ult?

Hexdrinker, zhonya's hourglass, banshees veil,
een van de meest makkeike ult om te counteren eigenlijk.
voor de rest is alles bijna wel met quicksilver sash weg te halen.

Sommige mensen kijken gewoon niet verder dan hun neus lang is. Maar het hele spel is niet alleen om het maken van je eigen build, maar als je een beetje goed nadenkt kun je ook gaan spelen om je tegenstanders te counteren, dit werkt vaak 10 keer zo goed dan je eigen build volgen, met ontzetten hoge dmg output, maar dan ben je vaak wel in 2 klappen dood ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nazanir schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:19:
Dat zegt helaas gewoon helemaal niets over Lee Sin. Dat je wat kills en assist hebt, betekend gewoon dat je mee hebt gedaan aan teamfights en ik zal ook zeker niet beweren dat je die niet verdient hebt, of dat je er niet voor gewerkt hebt. Mijn punt is, dat Lee Sin niets kan doen, om het spel in zijn voordeel te beslechten. Hij is geen goede tank, geen goede assassin, geen goede tower pusher, geen goede initiator, geen goed... vul maar in.

Hij is een zogenaamde winmore champ. Als jouw team gewoon goed bezig is, doe jij het ook beter, maar als je aan het verliezen bent, word het met Lee Sin onmogelijk om iets te doen waardoor je het voordeel naar jezelf kan trekken: denk aan een Amumu, Vlad, Morgana, Janna, Shen, Nocturne, Yi, TF, ze kunnen of ineens keihard backdooren, een goed georganiseerde teamfight winnen, etc. Lee Sin kan niets van dit alles.

Als je Ryze OP vind, moet je hem ook niet benaderen als een squishy melee zonder enkele MR, dan ben je gewoon dood. Een Vlad, Morgana, Lux, etc zal je net zo goed afmaken als een Ryze. Daarbij is Ryze VER van OP, maar is hij gewoon erg sterk tegen squishies/melee poppetjes.

Als er iets fout gaat in het spel, zoek dan eerst het probleem bij jezelf: countered het poppetje van mijn tegenstander mij niet te hard? Heb ik wel genoeg MR/heb ik een Banshee's, was ik te greedy/overmoedig, etc.

Ik geloof gewoon echt niet, dat Ryze het probleem is.
Geweldige reactie van iemand die niks weet van de situatie en maar wat verzint. _/-\o_

Als ik Lee Sin speel ben ik vaak diegene die het verschil maakt en ben ik echt niet de leacher die hier en daar een kill mee pakt omdat mijn team het zo goed doet. Wat een leuke fantasie zeg. ^^

En dan zeggen dat ik Ryze benader zonder enige magic resist! You sir, are hilarious! Natuurlijk ga ik zo'n instagib magic champ niet aanvallen zonder magic resist. Ik pas mij aan de tegenstander aan (tenzij ik aan het ownen ben zoals ik regelmatig met Lee Sin doe). Zoals ik zei HILARIOUS!

Echt, mijn dag is weer goed na zo'n domme reactie! :D Thanks <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Jouw reactie is nog fantastischer, blijven hameren op het feit dat Ryze OP is, zonder maar enige echte kennis van jouw eigen champ of Ryze te bezitten. Als je weet hoe Ryze werkt, weet je hoe hem te benaderen of hem gewoon links te laten liggen. Als je maar ook enigzins deze thread volgt, dan weet je wat voor reacties je van mij mag verwachten en dat deze altijd onderbouwt zullen zijn, echter dat je dit weigert in te zien, is niet echt mijn probleem. Het enige waar jij nu op hebt gereageerd, is een MOGELIJKE situatie schets die ik heb gedaan, gebasseerd op de info die ik van jou heb gekregen.

Je bent verder niet ingegaan op mijn redenering achter, waarom Lee Sin slecht is.

Maar blijf vooral je kop in het zand steken, Ryze is gewoon OP toch?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Weetje, zak er lekker in dan. Mensen proberen je tips te geven om ryze te counteren maar als je zo gaat reageren zoek je het toch lekker uit. Ga lekker verder huilen dat ryze zo OP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Einde discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nazanir schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:34:
Jouw reactie is nog fantastischer, blijven hameren op het feit dat Ryze OP is, zonder maar enige echte kennis van jouw eigen champ of Ryze te bezitten. Als je weet hoe Ryze werkt, weet je hoe hem te benaderen of hem gewoon links te laten liggen. Als je maar ook enigzins deze thread volgt, dan weet je wat voor reacties je van mij mag verwachten en dat deze altijd onderbouwt zullen zijn, echter dat je dit weigert in te zien, is niet echt mijn probleem. Het enige waar jij nu op hebt gereageerd, is een MOGELIJKE situatie schets die ik heb gedaan, gebasseerd op de info die ik van jou heb gekregen.

Je bent verder niet ingegaan op mijn redenering achter, waarom Lee Sin slecht is.

Maar blijf vooral je kop in het zand steken, Ryze is gewoon OP toch?
HAHAHAHAHA OMFG HAHAHAHAHAHA ja ... hier ga ik niet meer serieus op in. _/-\o_
Vicarious schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:34:
Weetje, zak er lekker in dan. Mensen proberen je tips te geven om ryze te counteren maar als je zo gaat reageren zoek je het toch lekker uit. Ga lekker verder huilen dat ryze zo OP is.
Welke tips worden er gegeven dan? Het enige wat ik zie is dat mensen zonder kennis mij afkraken dat ik Lee Sin niet goed speel, geen MR koop etc. Dit zijn toch serieus geen tips. Maar ik snap het wel van "ryze" spelers dat dit "tips" zijn. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Dreanor op 09-04-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Even voor de duidelijkheid, ik speel geen ryze. Maar het gaat nu weer compleet de verkeerde kant op, dit forum is echt niet bedoeld om mensen af te kraken en zwart te maken. Dit word toch een eindeloze discussie dus ik denk dat we beter kunnen stoppen. Jij vind dat Ryze OP is en wij kunnen je er niet van overtuigen dat het gewoon een goede champion is. Helaas.

Anyway, beste tip die ik je kan geven tegen ryze is Koop merc threads (minder stun duration), koop een banshees veil (lee sin gebruikt geen mana maar dat shield is super handig) en zorg dat je rond de 120 - 150 magic resist uit komt, negeer zijn eerst burst atack (hij kan 1 keer ontzettend hard bursten en kan daarna 1 keer per 3 seconden zijn q casten) en probeer iemand in je team er van te overtuigen zijn stun/silence op hom te gebruiken, en natuurlijk hem meteen focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ryze OP? Neuh, sommige champions counteren bepaalde andere champions nou eenmaal. Lee Sin is zo'n champion die gecounterd wordt door Ryze.
Een beetje fatsoenlijke XinZhao eet Ryze voor ontbijt.
Ik main Teemo en werd altijd compleet opgevreten door Katarina's... Is Katarina daarom OP? Nee, gewoon een prima Teemo counter en daar heb ik omheen leren werken.
etc, etc, etc
Lee Sin is waarschijnlijk dus gewoon Ryze-voedsel. Deal with it.

EDIT:
Andere optie: Je benaderd Ryze met een "truukje" dat je geleerd hebt dat heel goed werkt tegen vrijwel alle andere champions die je tegengekomen bent... maar niet tegen Ryze.
Geen enkele champion is op dit moment gamebreaking OP te noemen. (anders zou je alleen nog maar Ryze's zien in alle games overal en altijd)

Mordekaiser domineert in lagere ELO-regionen maar op hoger ELO zie je hem zo goed als nooit. Omdat het "truukje" dat de meeste Mordekaisers doen daar niet meer werkt.
Ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een goede complete game-dominerende Yi ben tegengekomen omdat de counters bekend zijn.
Etc, etc, etc
Ik durf inmiddels een mid tegen Katarina aan. Niet dat ik overtuigd ben dat ik die ga winnen maar eerst was het voor mij een insta-laneswitch. Omdat ik me aangepast heb aan hoe Katarina werkt. Daar is best wat tijd en best wel wat "fed katarina, GG" overheen gegaan.

In de AP/magic-casters regio ben ik banger van Malzahar en Veiger dan van Ryze.

[ Voor 71% gewijzigd door MazeMouse op 09-04-2011 15:28 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Lee Sin is gewoon een zwakke champion op het moment, hij is in alles wat hij doet matig tot slecht. dat je toevallig wat goede games met hem hebt gehad zegt ook niet veel, als je naar streams etc kijkt van mensen die een beetje op echt niveau spelen, zie je dat lee sin gewoon weinig kan. in de games waar hij uberhaubt ooit gepicked wordt, wordt lee sin gewoon compleet genegeerd of in een seconde of 2 opgeblazen, beide opties zijn viable omdat hij super squishy is (als hij damage items haalt) of gewoon niet irritant genoeg is als hij niet squishy build, dan doet ie uberhaubt geen damage meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Inderdaad, je hebt gewoon in dit spel rock/paper/scissor bij bepaalde champs. Ik vind mijzelf best een goede Poppy speler, maar moet niet proberen 1vs1 een Mordekaiser (bijvoorbeeld) te proberen aan te kunnen. Zo zijn er nog veel meer die een probleem vormen. Maar Ryze en elke andere squishy is dan weer een eitje voor mij.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon citeren:

"Elke champ valt te counteren"

je hebt gwn heroes met een schijtult en heroes met schijtveel dmg. SO WHAT ? er is MR , Armor , Pots voor eve / shrooms / twitch , Hourglass evt voor karthus ult.
einde discussie zoals SaphuA zei. Als je er niet mee kan leven. Er is nog steeds het spreekwoordelijke hoekje om in te gaan huilen...

En nu verder of meer belangrijke zaken dan mekaar af te zeiken :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 09:14
Ik ben nu hard aan het sparen voor een 6300 champion (zou dan mijn eerste worden). Ik was er eerst 100% van overtuigd dat ik Anivia zou gaan halen, omdat ik hoorde dat die de hoogste burst in de game heeft, dus dat is een mooie aanvulling op mijn arsenaal.

Nou heb ik echter wat guides gelezen, en mensen zeggen dat Anivia helemaal niet zo goed is als je haar stun skill ontwijkt, wat vrij makkelijk schijnt te zijn... klopt dit? Ik begin een beetje te twijfelen, 6300 is niet nix voor mij en ik heb haar eigenlijk nog nooit uit kunnen proberen omdat ze steeds niet bij de f2p champions zit.

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Ik speel zelf Anivia, en het is niet echt een champ die je in 10 minuutjes onder de knie hebt. Als je eenmaal je skillshot stun raakt en die wall goed plaatst, is ze echter een fantastische champ. Ze heeft eigenlijk alles wat je zou wensen, een stun, vrij veel damage met de e skill, die wall, die echt uniek is in het spel (niet meer nu met de jarvan ult) en veel earlygame survivability. Haar ult geeft een AS/MS debuff en iedereen die "chilled" is krijgt dubbele damage van de e skill.

Desondanks wil ik je aanraden om eerst haar te spelen als ze free is, omdat de champ een bepaalde speelstijl vereist, en die moet je eerst onder de knie krijgen.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Anivia heeft een hele hoge skillcap. Ze is redelijk eenvoudig op te pakken, haar skills zijn redelijk recht toe-recht aan, maar om deze allemaal door elkaar EN effectief te gebruiken, dat is echt heel erg moeilijk. Daar staat tegenover, dat iemand die Anivia speelt en GOED speelt, het spel in zijn eentje kan dragen, zonder al te veel te overdrijven. Als je goed bent in micro, kan je Anivia goed hebben. Veilige 6300 keuzes vind ik persoonlijk (in volgorde van moeilijkheid, naar mijn idee):

Renekton (sterke tanky DPS, geen mana, goede burst en sustained damage, goddelijke laning phase).
Vladimir (na level 9 een goddelijke laner, een van de beste escapes in het spel, veel HP dankzij zijn passive)
Ezreal (kan AP maar is dan wat moeilijker, sterke burst, flash, goede ult, makkelijke skillshots)
Kennen (mini ghost, AoE ult + stun, kan makkelijke hele teams stunnen, maar is relatief kwetsbaar)
Miss Fortune (AD carry, hoge movespeed, veel damage/AoE geen betrouwbare escapes however)
Swain (Na level 6 niet uit een lane weg te krijgen, leer mana management en je snare landen, anders ben je useless)
Karthus (geen betrouwbare escape, enorm hoge damage output dankzij lay waste, beste AoE slow in de game, 8 seconden nog de tijd om een teamfight te doen als je dood bent dankzij zijn passive).
Malzahar (hele sterke laning phase weer, goede mana regen abilities, ult stunned jou helaas ook voor de duratie, maar kan 1 target in no time slopen, word HARD gecountered door een QSS)
Kog'Maw (beetje rightclick range variant van Yi, geen betrouwbare escape/chase, kan ook als AP maar is erg moeilijk, waardeloze passive)

Moeilijke 6300 IP champs, die of een goed team nodig hebben of gewoon heel erg moeilijk zijn:

Cassiopeia (De moeilijkste champ in de game op did moment, zelf weinig ervaring mee helaas)
Corki (positionering is alles, kan team dragen, maar kan ook deadweight zijn, veel skillshots, hoge damage output)
Anivia (toch relatief makkelijk op te pakken, moeilijk om echt goed mee te zijn)
Irelia (sterke jungler/ganker/offtank maar niet zo recht toe recht aan om goed mee te zijn als bijv een Xin)
Caitlynn (erg goede laner, hoogste auto attack range, squishy, onbetrouwbare escape en ult helaas)
Blitzcrank (als je niet kan grabben, bel je redelijk useless, mana management is early game een hell, hele sterke burst en een goede offtank)

Champs die ik -persoonlijk- niet aanraad 6300 IP:

Lee Sin (kan veel, maar doet niets echt goed, energy systeem is een sterk limiterende factor, heel erg underwhelming)
Galio (een paar patches terug echt de grond in generfd, je zult hem niet echt meer tegenkomen, ondermaatste tank dankzij de nerfs)
Twtich (heel erg afhankelijk van jouw team voor stuns e.d. slechte early game door gebrekkige range, moet veel ganken om effectief te blijven, erg squishy en oracle's is een groot probleem)
Maokai (goede slow/knockup en een snare, hele sterk ult, positionering is alles en je team moet slim genoeg zijn om fights in je ult te willen vechten wel een goede laning phase)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Airdack schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:28:
Ik ben nu hard aan het sparen voor een 6300 champion (zou dan mijn eerste worden). Ik was er eerst 100% van overtuigd dat ik Anivia zou gaan halen, omdat ik hoorde dat die de hoogste burst in de game heeft, dus dat is een mooie aanvulling op mijn arsenaal.

Nou heb ik echter wat guides gelezen, en mensen zeggen dat Anivia helemaal niet zo goed is als je haar stun skill ontwijkt, wat vrij makkelijk schijnt te zijn... klopt dit? Ik begin een beetje te twijfelen, 6300 is niet nix voor mij en ik heb haar eigenlijk nog nooit uit kunnen proberen omdat ze steeds niet bij de f2p champions zit.
Anivia is heel lastig om te masteren gewoon. Je moet inderdaad die q-skill goed richten anders wordt je burst flink verminderd. Verder moet je positionering geweldig zijn omdat je geen escapes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:00:

Irelia (sterke jungler/ganker/offtank maar niet zo recht toe recht aan om goed mee te zijn als bijv een Xin)
Ik heb Irelia heel veel gespeeld in haar f2p-week terwijl ik Xin al een tijdje heb, maar ik vind Irelia persoonlijk makkelijker om mee te spelen dan Xin Zhao. Je hebt meer escapes en je bent veel tankier terwijl je damage ook vrij behoorlijk is. Xin heeft meer damage, maar is ook een stuk sneller dood om bovenstaande redenen.

[ Voor 72% gewijzigd door Vicarious op 09-04-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Misschien ben ik wel een slechte Irelia speler dan, maar ik kon haar echt moeizaam onder de knie krijgen. Ze is gewoon niet weggelegd voor mij, maar goed, het is dan ook een meningslijstje die ik geef, met een stukje waarheid erin (bijv, Corki).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Nu de teamspeak server van PIVO down is (kapote laptop). Wat is nu de standaard hangplek van iedereen?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img829.imageshack.us/img829/6112/saturday.png

hoezo katarina + rammus is overpowered combo ? :D

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik ben net gestart met LoL en na de tutorials te hebben gedaan, een potje players vs AI, een viertal normal 5v5 gedaan. Ik ben de laatste 3 games 'legendary' geweest met Annie. Zie alleen haar naam niet terugkomen in jullie lijstjes. Is zij een char die veel door newbs wordt gespeeld ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Menace_1981 schreef op zondag 10 april 2011 @ 09:14:
Ik ben net gestart met LoL en na de tutorials te hebben gedaan, een potje players vs AI, een viertal normal 5v5 gedaan. Ik ben de laatste 3 games 'legendary' geweest met Annie. Zie alleen haar naam niet terugkomen in jullie lijstjes. Is zij een char die veel door newbs wordt gespeeld ofzo? :)
Ik kom niet zo heel veel annies tegen, behalve als ze gratis is. Maar een Annie met flash is wel annoying moet ik zeggen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Menace_1981 schreef op zondag 10 april 2011 @ 09:14:
Annie zie je inderdaad niet zo heel veel. Ik heb al op enkele plaatsen het excuus gelezen dat ze "saai" zou zijn.
En tegelijk zijn er zoveel AP-caster opties dat ze gewoon ondersneeuwt in de keuzes.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik kom dr ook niet veel tegen en imo is dat zwaar onterecht. Ze heeft de hoogste auto-attack range uit het spel en kan dus uitstekend harassen. Verder kan ze met haar q-skill gratis farmen want ze krijgt de mana terug als ze er een kill mee maakt. Haar ulti-combo met stun kan iemand in 1x kapot nuken terwijl ze ook aardige AoE-damage doet met haar W en haar ulti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Ik krijg server unavailable :( maar de rest van het internet lijkt te werken.

kunnen jullie erin?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:38:
Hmm. Ik krijg server unavailable :( maar de rest van het internet lijkt te werken.
Emergency Maintenance. Check de LoL forums maar. Ze verwachten 9:30GMT weer online te zijn (en met zomertijd lopen wij daar 2 uur op voor dus 11:30)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:49:
[...]

Emergency Maintenance. Check de LoL forums maar. Ze verwachten 9:30GMT weer online te zijn (en met zomertijd lopen wij daar 2 uur op voor dus 11:30)
Auwch. OK daarmee.

Dan maar eens die lijst met champions overlopen om mn volgende te kiezen, thx voor de info !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff servers doen het nog steeds niet. Heb maar een switcher gedownload en speel nu even op de US. Valt me wel op dat de meeste spelers in game daar nu europeanen zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Hu9o schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:00:
Nu de teamspeak server van PIVO down is (kapote laptop). Wat is nu de standaard hangplek van iedereen?
Ik heb een server gestart op ts.nutral.net en hij draait gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Laatst online: 30-08 12:17
Ik kwam er tot een uur geleden ook niet in, maar nu wel. Gaf ook "unavailible, are you connected to the internet?" nu nog ff aprox 45 min wachten tot ik er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mooi, kan ik eindelijk al mijn runepages weer opnieuw gaan indelen :P
Dat wilde ik vannochtend al doen maar toen kon het dus niet.

EDIT:
over 9000
1h37m....
Nu dus eigenlijk ook niet. O well, geduldig zijn dan maar.

[ Voor 56% gewijzigd door MazeMouse op 10-04-2011 16:41 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:58
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:41:
Pff servers doen het nog steeds niet. Heb maar een switcher gedownload en speel nu even op de US. Valt me wel op dat de meeste spelers in game daar nu europeanen zijn |:(
Rond zes uur in de ochtend... 'k geloof het graag. ;)

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 20:56

psyy138

blackbulls.nl

Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/8198/naamlooshy.png

hard geowned :D

[ Voor 91% gewijzigd door psyy138 op 10-04-2011 18:57 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
wut? 3 phantom dancers? Infinity edge ftw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net FF Lee Sin getest in een custompje
Stom als het klinkt kreeg ik er een enorm Nasus gevoel van. (ok, dat lag misschien ook aan hoe ik speel)
Dps-off-tank die mid-game pas echt begint te lopen.

Masteries: 1/21/8
Runes: Arpen red, Flat Armor yellow (volgens mij zou dodge beter zijn), MR/lvl blue, 2hp/1ms purple

Early-game build:
T-shirt + pots -> asap naar Heart of Gold
Boots + Sheen

Mijn uiteindelijke build (niet helemaal af kunnen krijgen, maar in deze order zou ik hem bouwen)
-Boots afhankelijk van de game. (voorkeur voor merc treads)
-Sheen (Trinity force maken na 1e defense-item)
-Defense Item 1 (Funfire cape)
-Defense Item 2 (Force of Nature, als je dit item eerst doet toch eerst de Giant's Belt halen voor life)
-Atma's Impaler
-O GOD WHY WON'T THIS GAME END item: HoG verkopen en net wat je nodig denkt te hebben. Ik zou zelf denk ik Warmog's halen.

Eerste impressie: Wat Lee Sin nodig heeft is een buffje in early survivability en een rename tot bruiser OF een buff in damage om daadwerkelijk een assassin te zijn.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 20:56

psyy138

blackbulls.nl

Littleburst schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:01:
wut? 3 phantom dancers? Infinity edge ftw?
vond ik leuk xD we wonnen tog easy

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Gewoon beetje trollen, zo heb ik ooit Janna gespeeld met 5 Zeals .... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Wat een fantastisch stel programmeurs hebben ze daar toch bij Riot.
Eerst 20 minuten in de queue wachten om in te loggen, daarna pas de melding dat het wachtwoord verkeerd is.
Weer wachten :(

En dit alles nadat ik geen champion kon kiezen bij het starten van een game, en dus opnieuw moest opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Que van over de 9000, nog 17 minuten wachten :(
Wilde ff snel 1 of 2 potjes doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Ossi op 10-04-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment is de server zo bugged dat alles echt 5 seconde vertraging heeft behalve chat en items kopen.
Echt goede maintenance geweest dit. Had net mordekaiser gekocht om te kijken of ap morde echt zo sterk is.
Ben denkik al 40 minuten bezig met een potje dat nu op de 18e minuut is. Was wel grappig maar toch ook wel triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anivia is trouwens mega OP. gelukkig zijn weinig mensen het met mij eens, en word ze niet/amper generfed.

Mega burst, op mid niet te verslaan (vooral na level 6, door geen een champion.) en late game een flash-> wall combo die 90% van de tijd je leven saved.

Anivia is imo gewoon de beste caster die er op het moment beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Helemaal mee eens (dat ze goed is, ze hoeft niet generfed to worden imho), ze is goed aanwezig in teamfights en doet ontzettend harde burst dmg. Een goed geplaatste wall red levens or geeft je kills.

Ik kan haar zelf alleen absoluut niet spelen, misschien dat ik het toch maar even moet spelen, ben eergisteren namlelijk compleet weg gespeeld door een goede anivia als missfortune, en dat gebeurd me toch niet vaak met MF.

[ Voor 7% gewijzigd door Intruder op 11-04-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Na een tijd twijfelen toch maar Renekton gekocht.
En ik heb me nieuwe favo champ gevonden hoor. Echt een heerlijke champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Anivia is niet OP, omdat ze dus zo'n hoge skillcap heeft. Als je je stun niet kan landen, of slecht bent met je walls en positionering, ga je neer, punt. Daarnaast heeft ze hele lage movement speed en geen echte escapes. Haar projectile speed van Q is dusdanig traag, dat je MOET leren voorspellen, een wall kan bij verkeerde plaatsing jouw team acen, etc.

Anivia behoeft geen nerf, omdat het een van de moeilijkste chars is, samen met Cass.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Heeft iemand dat bericht van dreamhack doorgelezen?

Staat in dat na dat toernooi Season One afgelopen is en een overbruggings-seizoen begint.
Dus Season Two zal wel snel beginnen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Tsja, soon in de stijl van Riot? Magma Chamber, Replays, Observer, Clans + Tags, bug fixes voor Nidalee (voornamelijk, maar ook voor anderen), graphical overhaul, Tribunal, dat soon verhaal?

Ik ben helaas daarin een beetje cynisch geworden. Begrijp me niet verkeerd, League is een heel leuk spel, dat ik het liefst dagelijks speel, maar aankondigen anders dan nieuwe champs, neem ik intussen met een enorme korrel zout.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Idd, maar ik denk dat bijna al deze changes ingevoerd zullen worden in Season 2, echter weet ik niet wanneer season 2 nu daadwerkelijk van start gaat, dit heeft riot ook niet niet vrij gegeven. Ik hoop in ieder geval dat ze hem snel uit gaan geven. Lijkt er de laatste tijd wel steeds meer op dat Season 2 incoming is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 02:06:
Anivia is trouwens mega OP. gelukkig zijn weinig mensen het met mij eens, en word ze niet/amper generfed.

Mega burst, op mid niet te verslaan (vooral na level 6, door geen een champion.) en late game een flash-> wall combo die 90% van de tijd je leven saved.

Anivia is imo gewoon de beste caster die er op het moment beschikbaar is.
Grotendeels met je eens, maar ik baal altijd wel als ik tegen een Kassadin moet mid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:37
Ooh nieuwe patch preview nu nog de echte release notes :)
Nou ja zeg nerf op renekton pfff, een buff op Cassiopeia (vondt die toch altijd al irritant met haar range/ poison) en een nerf op Nocturne.
Wel hopelijk wat minder mushroom(minefield) van teemo :D

Link:
YouTube: League of Legends - Patch Preview 1.0.0.115
voor wie hem ook wil zien.

[ Voor 37% gewijzigd door mklcln op 11-04-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

mklcln schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:45:
Nou ja zeg nerf op renekton pfff, een buff op Cassiopeia (vondt die toch altijd al irritant met haar range/ poison) en een nerf op Nocturne.

Link:
buff op sin lee hopelijk.
Heb het filmpje nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCADDICT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-07-2022
anivia is wel moeilijk om te spelen maar als je deze champ onder de knie hebt is die echt OP, maarja heel veel mensen zeggen deze champ is OP of die champ is OP, maar meestal licht het aan diegene die em speelt of de champ OP is ofnie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooooo !

Heb dit weekend dus dankzij het advies hier een paysafe kaart gaan halen, en direct de digital pack + champions bundle gekocht. Kan ik eventjes verder toch nu :)

Leukste champions die ik gespeeld heb dit weekend : Anivia, Nocturne, Lee Sin & Shen. Ben annie beetje beu ondertussen, alhoewel ze er wel vet uit ziet in die goth skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Er zijn geen echte OP champions, er zijn gewoon betere en slimmere spelers dan anderen met beter champion controll en map awareness. Ze lijken een stuk beter, maar het zijn gewoon de zelfde champions met de zelfde base stats.

Zo speelde ik gisteren ook tegen een renekton die best wel wist wat hij dee, maar met constane herassment en hem elke keer 1 stap voor zijn heb ik de lane van hem gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCADDICT
Ja precies, maargoed er zijn altijd wel mensen die dat nog niet snappen :P,

PS: als je rond de level 30 bent add mij voor wat normal of ranked games op EU: Monohybridus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
http://www.fakegaming.eu/GoT/
Registreer je daar even dan ;)

Edit:
Dat zijn alle tweakers die spelen ja, lijst met GoT namen, EU namen en US namen.

[ Voor 42% gewijzigd door Intruder op 11-04-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCADDICT
wat is dat dan?

EDIT: ooh nice zijn dat alle tweakers?

[ Voor 58% gewijzigd door PCADDICT op 11-04-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik speel Renekton vrij vaak, dus ik kan enigzins inkomen bij de nerfs. Hij heeft echt een hele goede laning phase met een lage risk/high reward. hij kan naar iemand toe dash, Q gebruiken en weer terug dashen. Daarbij kan je mat 50+ rage makkelijk voor meer dan 100HP jezelf healen, en hij kan daarnaast ook heel goed farmen met zijn Q. Ik vind het natuurlijk jammer om een favo generfed te zien worden, maar ik ben het volkomen ermee eens.

Ook de Nocturne nerf kan ik bij inkomen. Hij kan in principe alles wat Yi kan (attack speed steroids, AD steroids, beter ganken, meer bescherming), maar dan veel beter (slow + fear, spellshield) en kon ganken van een halve map verweg, terwijl zijn ult het andere team compleet in het duister laat tasten (pun intended? :+), daarbij denk ik niet dat een nerf problemen zal geven. Je moet gewoon wat voorzichter worden hier en daar.

De Cass buff is ook wel begrijpelijk, maar ik ben bang dat het misschien teveel van het goede kan zijn. Ze heeft een hele hoge skillcap (hoger dan Anivia), en er zijn misschien maar een paar spelers die echt goed met haar zijn. Maar degenen die goed met haar zijn, domineren compleet. Waar ik voor vrees, ze word gebuffed, maar daarna weer generfed, mogelijk dat je een Pantheon probleem krijgt. Eerst worde de damage van HSS generfed, dan op een % gebasseerd, dan word de duratie verkort, etc. Wat jammer is, dat ze nooit gewoon een buff/nerf omdraaien, maar iets anders dan aanpassen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

PCADDICT schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:02:
wat is dat dan?

EDIT: ooh nice zijn dat alle tweakers?
Ja.

We moeten echt die regels aanpassen voor dit topic.
Veel info staat al in de originele post.

Maar even over de Season Two start.
Ik verwacht niet dat er alles in zal zitten maar ik verwacht wel die nieuwe map, bugfixes en tribunal.
Die nieuwe launcher is al geimplementeerd en tribunal lijkt al behoorlijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
En over die observer modus, het klinkt allemaal leuk enzo maar in feite is het harstikke oneerlijk. je laat 5 mensen spelen en 6 man observeren. Je zit met 6 man op skype en de observer is gewoon de gene die alles coördineerd, Zo gaat je teamplay gewoon dusdanig omhoog dat je als het ware een 5 v 6 gaat spelen, ik denk ook dat dit de reden is dat deze optie er nog niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik zou observermode niet premade maken (dus dat je alleen random games kunt observen)

EDIT:
En ik ben wel blij met buffs voor cassiopeia. Hopelijk niet teveel aan d'r skills maar meer aan d'r (early) survivability.

[ Voor 43% gewijzigd door MazeMouse op 11-04-2011 10:16 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Intruder schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:14:
En over die observer modus, het klinkt allemaal leuk enzo maar in feite is het harstikke oneerlijk. je laat 5 mensen spelen en 6 man observeren. Je zit met 6 man op skype en de observer is gewoon de gene die alles coördineerd, Zo gaat je teamplay gewoon dusdanig omhoog dat je als het ware een 5 v 6 gaat spelen, ik denk ook dat dit de reden is dat deze optie er nog niet in zit.
Dat moeten ze inderdaad goed afbakenen om dit soort praktijken te voorkomen.
Ik denk dat er eerst iets van een replay mode komt (ook al is het externe programma hier al voor).
En dan rollen ze observer mode uit naar officiële toernooien waar ze alleen commentators toelaten.
Het zal niet iets zijn dat je gaat gebruiken om ranked games te spectaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik denk dat het alleen in custom games wordt aangezet zodat je zelf toernooitjes kan organiseren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Nazanir schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:06:
Ik speel Renekton vrij vaak, dus ik kan enigzins inkomen bij de nerfs. Hij heeft echt een hele goede laning phase met een lage risk/high reward. hij kan naar iemand toe dash, Q gebruiken en weer terug dashen. Daarbij kan je mat 50+ rage makkelijk voor meer dan 100HP jezelf healen, en hij kan daarnaast ook heel goed farmen met zijn Q. Ik vind het natuurlijk jammer om een favo generfed te zien worden, maar ik ben het volkomen ermee eens.
Als je goed had geluisterd, had je gehoord dat dit geen nerf is. Het is een shift. Zo zullen de base stats lager zijn, maar de ratio's hoger. Dit houd in dat als je hem tank speeld, dat je tank bent en geen beefy dps. Maar dit houd ook in dat renekton nu eindelijk fatsoenlijk als dpser neergezet kan worden (goede burst dmg bijvoorbeeld). Ik kijk erg uit omdat nu de classes gespeeld kunnen worden zoals het hoort! Geen olaf meer met 250+ ad en 4.5k hp en 40% lifesteal die met 2.0 AS op je in staat te hakken.

De cassiopia buff snap ik ECHT niet, die champ is al niet neer te krijgen early-mid game (mits goed gespeeld). Ze doet HEEL veel damage met de poisons wat het heel moeilijk maakt om langdurig tegen te vechten. Ik ben dus echt bang dat ze heel OP gaat worden...

[ Voor 11% gewijzigd door HesRuud op 11-04-2011 12:02 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
mklcln schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:45:

Link:
Woot, say what, buff cassiopeia _/-\o_
Heerlijk man, vanavond eens zien of ze nog dominanter is geworden... en voor diegenen dat denken dat cass geen waardige champ is, kom maar eens een potje meespelen dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCADDICT
cass heb ik pas paar keer gespeeld maar in de goede handen is het een goede support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

PCADDICT schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:43:
cass heb ik pas paar keer gespeeld maar in de goede handen is het een goede support
Ik heb haar gisteravond één potje gespeeld en faalde jammerlijk :')

Nu was ik belachelijk moe en had hoofdpijn, dus ik denk niet dat het de optimale omstandigheden waren, maar vond haar als champion ook helemaal niet aantrekkelijk eigenlijk. Vind Urgot veel leuker met z'n skillshot combo, wil binnenkort ranked met hem gaan doen.

Laatst verliesend potje toch eigenlijk best dominand gespeeld met Urgot ook :Y Heerlijk harassen vanaf je torentje terwijl er vijf man daar 'beneden' staan.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCADDICT
Snappie88 schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:51:
[...]

Ik heb haar gisteravond één potje gespeeld en faalde jammerlijk :')

Nu was ik belachelijk moe en had hoofdpijn, dus ik denk niet dat het de optimale omstandigheden waren, maar vond haar als champion ook helemaal niet aantrekkelijk eigenlijk. Vind Urgot veel leuker met z'n skillshot combo, wil binnenkort ranked met hem gaan doen.

Laatst verliesend potje toch eigenlijk best dominand gespeeld met Urgot ook :Y Heerlijk harassen vanaf je torentje terwijl er vijf man daar 'beneden' staan.
ja urgot is misschien wel iets makkelijker met die skillshots en de range,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
iemand anders last van massive serverlag?

We teleporten met z'n 6en rond in Twisted Treeline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Knupoltor schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:00:
[...]

Woot, say what, buff cassiopeia _/-\o_
Heerlijk man, vanavond eens zien of ze nog dominanter is geworden... en voor diegenen dat denken dat cass geen waardige champ is, kom maar eens een potje meespelen dan ...
Hoe speel jij Cass?

Ik doe met mijn neef samen wel eens de Cassiopeia Singed (ipv de Teemo Singed) en dat is gewoon de ultieme "jullie staan onder jullie eigen toren... permanent!" lane setup :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Ik speel cass voornamelijk op ap/cooldown reduction/ magic penetratioon..
Zo is ze echt niet te stoppen en vaak zelfs een van de betere initiators ( ik sta meestal front line bij teamfights, spam me 2 aoe skills, flash in de aoe range, ulti, terug aoe skills en dan blijven hitten met E)
Dit samen met je teammates zorgt ervoor dat ze vrij snel dood zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

PCADDICT schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:52:
anivia is wel moeilijk om te spelen maar als je deze champ onder de knie hebt is die echt OP, maarja heel veel mensen zeggen deze champ is OP of die champ is OP, maar meestal licht het aan diegene die em speelt of de champ OP is ofnie.
Even hierop terugkomend, ik heb Anivia unlocked en heb met haar al aardig wat potjes gespeeld. Zeker in ARAM is zij gewoon HET grote gevaar.

Maar zoals al eerder gezegd is ze echt ZEER moeilijk onder de knie te krijgen. Ik zit nog steeds met mijn positionering te klooien :( Die stun van Q komt wel aan, maar de E heeft een kortere range en tegen de tijd dat ik haar naar de stunned champ heb gemoved is die champ weer aan het wegrennen/flash/etc. En da's nie handig.

Maar dat soort fratsen heb ik ook met bijvoorbeeld Veigar, enemy champ stunnen, maar dan niet meteen die nuke die van boven komt erbovenop gooien :( met als resultaat dat je eigenlijk gewoon geen damage hebt gedaan.

Kwestie van de champ leren spelen in de combos in je vingers krijgen, maar dat kost wel wat tijd. Daarnaast zijn er legio combos die je kunt doen. Zo main ik Katarina al een aardig lange tijd (hoe lang speel ik al? een jaar misschien), maar ontdek ik steeds weer nieuwe manieren waarop je bijvoorbeeld een creepwave kunt gebruiken. Towerhuggers harassen, ganks ontlopen, Ghost-poppers chasen :*) De mogelijkheden zijn eindeloos als je out-of-the-box denkt.

Ik heb me altijd heel kwaad kunnen maken om het feit dat Vlad's Sanguine Pool net zo lang duurde als Kat's ult :( Totdat je leert om na je Shunpo niet meteen op die R te rammen en gewoon te wachten totdat Vlad's pool over is (of als die niet komt, je ult te bewaren voor een beter moment).
SaphuA schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:24:
[...]

Grotendeels met je eens, maar ik baal altijd wel als ik tegen een Kassadin moet mid ;)
Kassadin is met twee silences en een insta-move skill dan ook wel de magekiller bij uitstek. Als ik met Kat tegenover Kass sta, dan krijg ik ook de bibbers. Ik weet wat hij kan, ik kan min of meer voorspellen wat hij gaat doen, ik weet wat voor effect het op mij heeft en ik weet wat voor effect mijn skills op hem hebben. Maar hij heeft gewoon het voordeel van die silences. Een goede Kassadin kan elke mage onder de duim houden.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.